Društvo

Strajk spavanjem!

Inner Party RSS / 27.02.2012. u 22:17

 Ima onaj fazon iz stripa Alan Ford gde u jednoj od epizoda, Alan i Bob u nekom budzaku srecu čoveka koji spava. Natpis stoji ispred njega, na njemu piše - Strajk spavanjem!  

 

 ˇUnapred se izvinjavam na nekoliko skarednih reči koje sam upotrebio.

 

Saul-Goodman-Quotes-560.jpg

 

 

Pa spavaj onda!

 

Zadnjih par nedelja u Srbiji je aktuelno nekoliko malih pokreta, pokreta u povoju - to su Anonimusi, to su pirati  i to je ovaj pokret za bele listice (ili vec ni jedna od ponudjanih opcija, kako god) i to predstavlja zaista impresivan i inovativan smer u razvoju savremenih demokratskih procesa u Srbiji ...

 

Nisam slučajno odabrao Saula Goodmana iz serije Breaking Bad kao ilustraciju za ovaj tekst. Saul Goodman, tumači ga ganijalan Bob Odenkirk, je neka vrsta korumpiranog advokata - tzv. ambulance chasera - sumnjivog pravnika koji svoje klijente nalazi medju pokvarenjacima koji bi da naplate razne odštete na ime svakojakih nesreca i povreda. Iako ima diplomu sa nekog od diploma milla, Saul je genijalan pravnik jer poznaje sve rupe i krivine u zakonu i uspešan je u sudskoj praksi. Plus je odličan poznavalac pokvarene ljudske prirode - čovek je uvek i svuda kvarljiva roba i Saul od te činjenice polazi u svakom od svojih poslova. UGledajuci ovu sjajnu seriju - u Saulu Goodmanu sam video sve ono što me oduševljava kod Amerikanaca - sjebi sistem, tako što ceš se kunuti u We, the people ...

 

E sad, naravno, lepo je biti pošten i moralan. Ali je činenica da ces u životu prolaziti kao bos po trnju ako ne naučiš da su moral i poštenje prilično rastegljivi pojmovi. I tu dolazimo do poente ovog teksta.

 

Anonimusima i piratima smetaju institucionalna kontrola nad internetom, smeta im svaka legislativa, smeta im koncept privatne svojine u eri digitalizacije, smetaju im policijski nadzor nad mogucim teskim izgrednicima... I tu naravno slobodno mozete da ubacite i sve ostale vegetarijansko-anarho-libertarijanske ideje o legalizaciji narkotika, prostitucije, brakova i čega sve ne...

Za razliku od genijalnog Ričarda Prajora koji je u filmu Brusterovi milioni "izmislio" koncept - None of the above, ili srpski ni jedna od ponudjanih opcija - da bi potrošio što više para na besmislice, savremene uvredjene mlade - pokret za bele listici smatra da su svi političari dokazano nesposobne gnjide i da na izborima treba jednostavno precrtati glasački listic.  Ozbiljno ...

I onda se krenulo u akciju.

Juče su Anonimusi oborili sajtove City recordsa i Granda! Znači ne sajtove nadležnih državnih institucija - na primer nekog od ministarstava. Ne, oni su juče oborili dva sajta od kojih jedan ima dnevnu posecenost od oko 250 posetilaca! Da i ne pričamo o tome što se City Recordsa malo ko više seca i što prosečan konzument Grandove ponude ne koristi ni kompjuter ni internet,   verovatno ni ne zna za dotični web sajt. I na kraju krajeva, koga je briga za akcije obaranja sajtova!? Eno ih vec danas su ponovo tamo gde su bili i cela jucerasnja akcija  pada u zaborav. I siguran sam vise je skrenula paznju na davno zaboravljeni City records i ispromovisala web stranicu Grand parade ili sta vec Grand nudi ovih dana ...

Pokret za bele listice je zanimljiviji zato sto iza njega ipak stoje intelektualci. Dakle ljudi koji su koliko toliko sposobni da osmisle akciju u malo širim okvirima. Dakle bar dva-tri koraka unapred. I iako bi svakom normalnom političaru ovakva akcija zapravo bila dobrodošla, jer iskreno koga je briga za intelektualce (naročito ako ovi redovno glasaju za opskurne partije koje ionako ostaju ispod cenzusa ili ulaskom u parlament ne donose i objektivnu političku snagu) ne može se prevideti činjenica da u slučaju veceg broja belih listica glasove a s njima i realnu političku snagu dobijaju oni najgori delovi političke scene - besni a disciplinovani populisti (po pravilu narodnjački levičari i desničari). Dakle politika belih listica je de fakto politika "što gore to bolje" i o njenim posledicama mogu da pričaju samo oni koji je prežive...

Ono što mnogi od gorenavedenih moraju da nauče je sledece:

Nikada ništa nece u potpunosti biti po vašoj volji!  Više-manje - život je sranje i onda umreš. Naučite da živite i počnite da živite. 

Anonimusi - vaš hakerski vandalizam pravi više štete nego koristi. Da sednete trojica za jedan sto shvatili bi da na kraju krajeva ni vas dvojica nemate jednistvenu ideologiju za koju bi se borili, pa čemu onda cela ova frka?

Pirati -  možete okretati činjenice i na ovu i na onu stranu ali ostaje da shvatite da je i digitalna imovina neka  imovina, i da je piraterija ipak u suštini kradja. To shvata svako ko ima tri grama mozga i koji je posle uloženog rada i truda napravio neki profitabilan proizvod.

Beli listici - Svojim idejama direktno pomažete da na vlast dodje ono najgore što postoji u ponudi. Vama ako se ne bude svidela garnitura na vlasti otpalicete napolje, ili cete trubiti o unutrašnjoj emigraciji, pa mislite bar na one koje cete zavesti vašim glupostima.

 

 

I zapamtite:

Democracy is worth dying for, because it's the most deeply honorable form of government ever devised by man.

Ronald Reagan

 

PS

 

Ovo nije blog o politici vec o savremenim nadolazecim društvenim pokretima.



Komentari (29)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 22:24 27.02.2012

Moli te boldiraj

ˇUnapred se izvinjavam na nekoliko skarednih reči koje sam upotrebio.

Ubi se tražeći, molim te boldiraj te skaradne reči.
Inner Party Inner Party 22:25 27.02.2012

Re: Moli te boldiraj

expolicajac
ˇUnapred se izvinjavam na nekoliko skarednih reči koje sam upotrebio.

Ubi se tražeći, molim te boldiraj te skaradne reči.


Pobriso sam ih dosta, ali provuklo se par.
Jukie Jukie 22:45 27.02.2012

Re: Moli te boldiraj

sjebi
mogucim teskim izgrednicima*
Granda
narodnjački levičari i desničari
sranje

*o maloletnicima sve najbolje
nikola_kovac nikola_kovac 22:34 27.02.2012

Три,87 грама

da je piraterija ipak u suštini kradja


Пиратерија је, у суштини, бесплатни маркетинг.
mariopan mariopan 22:56 27.02.2012

....

Izvini, greska u tekstu.

NOPO nije pokret "belih listica" taman posla da to zagovaraju.

Oni su registrovana stranka koja ocekuje da ljudi ZA NJU GLASAJU - a ne da ubacuju bele listice.
@Inner Party
....ne može se prevideti činjenica da u slučaju veceg broja belih listica glasove a s njima i realnu političku snagu dobijaju oni najgori delovi političke scene - besni a disciplinovani populisti (po pravilu narodnjački levičari i desničari). Dakle politika belih listica je de fakto politika "što gore to bolje" i o njenim posledicama mogu da pričaju samo oni koji je prežive...

Sa ovim se potpuno slazem i o tome pisem sve vreme okad su neki na blogu poceli da zagovaraju "bele listice"...ali to ne radi NOPO, hoces li ispraviti tekst?
milisav68 milisav68 23:01 27.02.2012

Re: ....

„Mi smo krvlju došli na vlast, krvlju ćemo je i braniti“.
mariopan mariopan 23:23 27.02.2012

Re: ....

Beli listici - Svojim idejama direktno pomažete da na vlast dodje ono najgore što postoji u ponudi. Vama ako se ne bude svidela garnitura na vlasti otpalicete napolje, ili cete trubiti o unutrašnjoj emigraciji, pa mislite bar na one koje cete zavesti vašim glupostima.

Tacno.
Nadam se da ce ovo procitati oni koji se zalazu za te bele listice.

Vidim nisi obrisao NOPO iz teksta?
Oni se zalazu za glasanje, koliko znam?

Edit

Kazes, krse zakone?

Kakvog smisla ima postovanje bilo kog zakona u nasoj zemlji?
Ako se u ovom kriminalnom sistemu gde se nijedan zakon ne postuje ako ne ide na ruku politcarima i kriminalcima neko oseca udobno i moze u tom okruzenju da funkcionise, onda ni taj ne moze biti zdrav deo drustva, i on mora biti bolestan da bi mu takvo okruzenje prijalo.

To se moze menjati samo otkazivanjem gradjanske poslusnosti, na sve nacine, jer taj sistem i opstaje baziran na poslusnosti gradjana.
Ako hocemo da ga ukinemo i zamenimo bilo kojim drugim, mi moramo otkazati poslusnost tom sistemu.

Da bi nam uterali poslusnost i da bi i dalje vladali oslonice se na silu, sluzice se prvo zabranama i pretnjama, propagandom, ali i svim sredstvima prinude, policijom i vojskom, nemoj da mislis da nece.

Da li da postujemo te zakone i da im tako omogucimo dozivotno da nas jasu ili da im se suprotstavimo gradjanskom neposlusnoscu i skinemo ih sa grbace vec jednom?

Sta predlazes?

antioksidant antioksidant 09:12 28.02.2012

Re: ....

Kakvog smisla ima postovanje bilo kog zakona u nasoj zemlji?


vidi si uticaj grcke na tebe
isijavas anarhizam


zakone treba postovati, jer preuzimanje sistema krsenjem zakona u startu degradira mogucnost uspostavljanaj postovana pravila (a to je ono sto nam u sustini treba)

edit: s tim s to ja ne bih bio toliko opor prema belim listicima. to je legitimna i legalna opcija. pitanej je koliko je efikasna ali nije sustinski problematicna

anonimysi su pobuna. pobuna komaraca. taman prava mera. da se ostane budan a ne prolije krv

nopo je foliraza (moj utisak)
mariopan mariopan 10:50 28.02.2012

Re: ....

vidi si uticaj grcke na tebe
isijavas anarhizam

Zar?

Zamisli da ih za sve slusamo i da se povinujemo?
Nikad ne bi bilo pobune protiv sistema, rezima ?
Naravno, nisam za anarhiju, to je tek lov u mutnom akomerazumes.

edit: s tim s to ja ne bih bio toliko opor prema belim listicima. to je legitimna i legalna opcija. pitanej je koliko je efikasna ali nije sustinski problematicna

Jeste legitimna, ali je u korist nase stete.
anonimysi su pobuna. pobuna komaraca. taman prava mera. da se ostane budan a ne prolije krv


nopo je foliraza (moj utisak)


Nisu se dugo pojavili u javnosti a bilo bi vreme, ako se skoro ne pojave, bice da si u pravu? Onda "bilo ko" opcija dolazi u obzir, samo ne ovi.
trener92 trener92 15:00 28.02.2012

Re: ....




Inner party :
Anonimusima i piratima smetaju institucionalna kontrola nad internetom, smeta im svaka legislativa, smeta im koncept privatne svojine u eri digitalizacije, smetaju im policijski nadzor nad mogucim teskim izgrednicima... I tu naravno slobodno mozete da ubacite i sve ostale vegetarijansko-anarho-libertarijanske ideje o legalizaciji narkotika, prostitucije, brakova i čega sve ne...



ˇUnapred se izvinjavam na nekoliko skarednih reči koje sam upotrebio.


Za ovaj deo teksta, koji sam citirao, je zaista potrebno izvinjenje, ukoliko se potrudiš da ukapiraš šta si napisao ( a možda samo nisi dovoljno informisan?)

antioksidant

anonimysi su pobuna. pobuna komaraca. taman prava mera. da se ostane budan a ne prolije krv






nopo je foliraza (moj utisak)


I više od toga



p.s. Izvinjavam se , ali tek sada sam pročitao tekst do kraja, pa samo još nekoliko zapažanja, nije mi bilo uopšte jasno zbog čega si ovo napisao ( razumem da je neko protiv ali zašto je pravo pitanje,

Pirati - možete okretati činjenice i na ovu i na onu stranu ali ostaje da shvatite da je i digitalna imovina neka imovina, i da je piraterija ipak u suštini kradja. To shvata svako ko ima tri grama mozga i koji je posle uloženog rada i truda napravio neki profitabilan proizvod


Fantastično, vidim da se ovladalo materijom.

Anonimusi - vaš hakerski vandalizam pravi više štete nego koristi. Da sednete trojica za jedan sto shvatili bi da na kraju krajeva ni vas dvojica nemate jednistvenu ideologiju za koju bi se borili, pa čemu onda cela ova frka?


Ali na kraju sam pročitao odgovor na ono moje pitanje: zašto?

nemate jednistvenu ideologiju za koju bi se borili


Posle ovoga komentar zaista više nije potreban, sve si rekao.
Inner Party Inner Party 15:57 28.02.2012

Re: ....

mariopan
Izvini, greska u tekstu.

NOPO nije pokret "belih listica" taman posla da to zagovaraju.

Oni su registrovana stranka koja ocekuje da ljudi ZA NJU GLASAJU - a ne da ubacuju bele listice.
javascript:;


Vidi stvarno!

Hvala na obaveštenju. Ja sam u stvari mislio na ovu drugu ekipu ...
Inner Party Inner Party 16:04 28.02.2012

Re: ....

mariopan

Sta predlazes?


Izaberi stranu i bori se. Ako ne, onda bar ne kukaj.


Inner Party Inner Party 16:16 28.02.2012

Re: ....

trener92

Inner party :
Anonimusima i piratima smetaju ... čega sve ne...

Za ovaj deo teksta, koji sam citirao, je zaista potrebno izvinjenje, ukoliko se potrudiš da ukapiraš šta si napisao ( a možda samo nisi dovoljno informisan?)

Pazi, Anonimusi su veoma heterogena grupacija. Na primer bavili su se borbom protiv fejsbuka, sajentolgije, hip-hop muzike, ... Bavili su se izborima u Iranu, ljudskim pravima, wikiliksom, piraterijom, Westboro bapstistima, ... Okupirali su Wall Street... Dakle jedinstvene ideologije tu nema. Ako treba da malo reteriram i da ih pohvalim to bi onda bilo zbog one akcije DarkNet gde su obarali pedofilske sajtove. Ali su pri tom pozivali FBI da dovrši posao, što baš i nije ono što bi očekivali od ove grupacije ...
ivana23 ivana23 16:19 28.02.2012

Re: ....

Izaberi stranu i bori se.


Rado, ali ne znam kako i sa kim.
Inner Party Inner Party 16:31 28.02.2012

Re: ....

ivana23
Izaberi stranu i bori se.


Rado, ali ne znam kako i sa kim.


Kako ono ide pesma -Ako želiš menjati svet, ne odmeci se.
mariopan mariopan 18:50 28.02.2012

Re: ....

Inner Party
mariopan

Sta predlazes?


Izaberi stranu i bori se. Ako ne, onda bar ne kukaj.



Izabrala i boricu se
mariopan mariopan 19:01 28.02.2012

Re: ....

trener92


AAAAAA Ovaj Tarot je kandidat?

Bolje da su mene staviliiii Zavrsila sam sa njima , slus.
trener92 trener92 21:53 28.02.2012

Re: ....

Inner Party

Pre nego što ti odgovorim, samo da skrenem pažnju na ovaj ( boldovano)deo:

Juče su Anonimusi oborili sajtove City recordsa i Granda! Znači ne sajtove nadležnih državnih institucija - na primer nekog od ministarstava. Ne, oni su juče oborili dva sajta od kojih jedan ima dnevnu posecenost od oko 250 posetilaca!
Da i ne pričamo o tome što se City Recordsa malo ko više seca i što prosečan konzument Grandove ponude ne koristi ni kompjuter ni internet, verovatno ni ne zna za dotični web sajt. I na kraju krajeva, koga je briga za akcije obaranja sajtova!? Eno ih vec danas su ponovo tamo gde su bili i cela jucerasnja akcija pada u zaborav. I siguran sam vise je skrenula paznju na davno zaboravljeni City records i ispromovisala web stranicu Grand parade ili sta vec Grand nudi ovih dana ...


I da demantujem ili upoznam sa sledećom činjenicom ili informacijom:

United Nations Sites from Serbia and Armenia Hacked (Updated)

( da ne podsećam čiji sajtovi su već hakovani pre izvesnog vremena )

Zapažanje o city records ili grandu ( odnosno korisnicima istih ) mi ne izgleda primereno da komentarišem, o tome svako ima svoje viđenje ( ne bih da obrazlažem svoje mišljenje o tome ).

Pazi, Anonimusi su veoma heterogena grupacija. Na primer bavili su se borbom protiv fejsbuka, sajentolgije, hip-hop muzike, ... Bavili su se izborima u Iranu, ljudskim pravima, wikiliksom, piraterijom, Westboro bapstistima, ... Okupirali su Wall Street... Dakle jedinstvene ideologije tu nema.


Pazi, ovako, da na trenutak, ostavimo po strani anonimuse i pirate:

Postavi sebi ovakvo pitanje:

Otkrićem ,
o postojanju još nekoga na ovoj planeti ko može da se svrsta u ljudski rod, koji izgleda potpuno isto kao mi; o postojanju drugih svetova, zajednica nalik našim;
drugih društava nalik ili različito ustrojenih od našeg ;
o postojanju drugačijih kultura od naše, a sa neverovatno puno dodirnih tačaka, da na kraju shvatimo da svi i mi ovde i oni neki tamo negde, imamo iste problem, strahove, iste želje, koje težimo da pobedimo ili da ostvarimo, i da se jedino razlikujemo po boji kože,
da li smo tim otkrićem ili saznanjem:

obogaćeni ili hendikepirani, u svakom smislu ?

Ako je odgovor na to pitanje( samom sebi) onako kako mislim da ćeš odgovoriti , onda se nadovezuje sledeće:

( ako odgovoriš drugačije onda ne obraćaj pažnju na ovo što ću napisati, svako ima pravo na svoj stav ,
a i to je,
sloboda na mišljenje, stav pojedinca,
neki će reći rezultat, a neki će reći posledica “osvajanja slobode” )

Da li si čitao ili čuo da je do sada postojala mogućnost ovolikog povezivanja ljudi iz različitih krajeva ove naše planete? Da li treba da podsetim na istorijske zapise o istraživanjima “ novih svetova, upoznavnja sa novim kulturama, šta nam je to donosilo vremenom ,
a sa koliko problema se suočavalo ljudsko društvo ( na svakom stepenu razvoja tokom evolucije)

( pričam o razvoju svesti i razumevanju i prihvatanju drugačijih ali istih kao mi?
Pričamo o nečemu, što treba da predstavlja napredak u evoluciji, a trenutno najbolje sredstvo za to nam je ovaj fenomen “ internet” ; pričamo o ogromnim mogućnostima povezivanja ljudi,

Pričamo o efektu leptira, zar ne?

Zbog toga se ovo zove "široka akcija" ljudi, za koju ne postoje granice ( međudržavne, pasoši);
, sad tu postoje mnoge stvari koje su lokalnog karaktera a koje su izuzetno značajne za neku lokalnu zajednicu, a shodno tome da smo svi uvezani o tome se čuje i na drugoj strani sveta.
To nam olakšava, da upoznajući se sa nekim dešavanjima u nekom društvu vidimo posledice takvih delovanja i prepoznajemo takve stvari u nastajanu i ne dozvoljavanmo da nam se slične dogode.

Zbog te povezane različitosti, ne postoji konkretna ideja,
ideja je sloboda, univerzalna pravda i pravo svakog pojedinca na život, ma koliko to zvučalo hipotetički, imaginarno ili romantičarski.Ipak stvari nisu tako jednostavne kako se opisuju i kada se tako predstavi.

A pominjanje reči “ideologija” u ovom kontekstu vidim kao negativnu funkciju .
Ako treba da malo reteriram i da ih pohvalim to bi onda bilo zbog one akcije DarkNet gde su obarali pedofilske sajtove. Ali su pri tom pozivali FBI da dovrši posao, što baš i nije ono što bi očekivali od ove grupacije ...



Hm, pa ovim si sam sebe demantovao i potvrdio ono o čemu sam pisao u prvom komentaru ( a što si citirao)

smetaju im policijski nadzor nad mogucim teskim izgrednicima.


Pa koga će da pozivaju da radi svoj posao ako ne onoga ko je taj posao obavezan da uradi.
Inner Party Inner Party 22:27 28.02.2012

Re: ....

trener92

Pričamo o nečemu, što treba da predstavlja napredak u evoluciji, a trenutno najbolje sredstvo za to nam je ovaj fenomen “ internet” ; pričamo o ogromnim mogućnostima povezivanja ljudi,
Pričamo o efektu leptira, zar ne?
Zbog toga se ovo zove "široka akcija" ljudi, za koju ne postoje granice ( međudržavne, pasoši); ...







Salu na stranu, koji je konkretan učinak od obaranja sajtova? Koje su tekovine sada vec višemesečnog "okupiranja _______"?
trener92 trener92 23:16 28.02.2012

Re: ....

Inner Party

Salu na stranu, koji je konkretan učinak od obaranja sajtova? Koje su tekovine sada vec višemesečnog "okupiranja _______"?


Koji je učinak bilo koje pobune?
Možda, kao prvi korak, ono što je napisala je hajkula na blogu " staviti do znanja, da nismo samo statistički brojevi, ili 01010101010101" u istom kontekstu je i komentar AO, moraće da se zamisle, a dalje? Videćemo već, ne dešava se sve preko noći.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:07 29.02.2012

Re: ....

coach
Zbog te povezane različitosti, ne postoji konkretna ideja,
ideja je sloboda, univerzalna pravda i pravo svakog pojedinca na život, ma koliko to zvučalo hipotetički, imaginarno ili romantičarski.

libkonz libkonz 15:17 28.02.2012

Čestitke za VIP

Pročitao sam pre neki dan "saopštenje crnogorskih anonimusa" u kom "pozivaju" vlasnike anonimnih sajtova da na jedan dan na svoj sajt stave samo njihov logo i tako dobiju sjajnu besplatnu reklamu
Što se tvog teksta tiče, uglavnom se slažem sa Antioksidantom.
Inner Party Inner Party 15:55 28.02.2012

Re: Čestitke za VIP

libkonz
Pročitao sam pre neki dan "saopštenje crnogorskih anonimusa" u kom "pozivaju" vlasnike anonimnih sajtova da na jedan dan na svoj sajt stave samo njihov logo i tako dobiju sjajnu besplatnu reklamu


Au, sada sam im u stvari odradio marketing!
Blade Runner Blade Runner 19:05 28.02.2012

Veliki mislilac jos veci kauboj

Democracy is worth dying for, because it's the most deeply honorable form of government ever devised by man.

Ronald Reagan


Internet je najveca demokratija koju su ljudi izmislili. Hocu da ostanem anonimus!

Blade Runner



docsumann docsumann 19:18 28.02.2012

Re: Veliki mislilac jos veci kauboj

Democracy is worth dying for, because it's the most deeply honorable form of government ever devised by man.

Ronald Reagan




Blade Runner Blade Runner 19:58 28.02.2012

Re: Veliki mislilac jos veci kauboj

demokratski republikanac - omiljen kako u zemlji tako i u svetu. najomiljeniji posle wild bill klintona

jedan.kub jedan.kub 20:50 28.02.2012

Re: Veliki mislilac jos veci kauboj

U pravu si za sve napisano. Treba se boriti, odabrati stranu.
mariopan

Mozda bude jos nekih novih bez kombinacija d,s u nazivu stranaka.
Ja se opredelila makar za manjine, ali ko zna sta ce biti jos u ponudi.





PS Mala citljivost teksta i u opste, bloga b92.
mariopan mariopan 23:27 28.02.2012

Re: Veliki mislilac jos veci kauboj

jedan.kub
U pravu si za sve napisano. Treba se boriti, odabrati stranu.
mariopan

Mozda bude jos nekih novih bez kombinacija d,s u nazivu stranaka.
Ja se opredelila makar za manjine, ali ko zna sta ce biti jos u ponudi.
PS Mala citljivost teksta i u opste, bloga b92.

I ja cekam, verujem da ce biti, sad ili nikad (ili smo propali).
blogovatelj blogovatelj 02:39 29.02.2012

Dziberi koriste intarnet

Da i ne pričamo o tome što se City Recordsa malo ko više seca i što prosečan konzument Grandove ponude ne koristi ni kompjuter ni internet,


Jeziva greska u razmisljanju.

610.000 klikova! A mekece kao koza.
Ko je klikao?



Inace, sa mnogim stavovima iz teksta se slazem. Glupo je napadati dziberski sajt, samo jer je dziberski. To su postupci dostojni radikala i liberala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana