Ipak ću pustiti Tadića da pobedi bez moga glasa..

Drago Kovacevic RSS / 22.01.2008. u 18:11

Jučer sam na blogu Jelene Milić napisao da je pod izvesnim uslovima moguće da izađem na izbore u drugome krugu. Jedan od tih uslova je bio da vlada ne proda direktnom pogodbom NIS ruskoj državi, odnosno Putinovim oligarsima. Već danas svaka moja dilema je razrešena. NIS je odlukom Tadića dat Rusiji tako da u Srbiju dolazi još jedan monopolista, prema kojem će i sam Mišković izgledati kao mala maca. Vidim da je ta odluka obradovala Tadićevoga protivnika, "vojvodu" Tomislava koji je odmah dohvatio pero i napisao Putiu pismo ljubavnoga sadržaja, utrkujući se u ulizništvu sa donosiocima odluke o ruskom monopolu na srpskom energetskom tržištu.

Sutra ili prekosutra,zavisi od toga na koju nogu ustane, izaći će u javnost samozadovoljni Vojislav Koštunica i izreći podršku Borisu Tadiću za kojom vape svi njegovi plaćeni analitičari i koju pominju kao hostiju, te pozvati svoja 2 do tri procenta i Veljnih, Palminih, Vukovih i Ugljaninovih 7 - 8, da glasaju za Tadića. To svakako neće biti dovoljno da Tadić dohvati potrebna dva miliona kako bi bio izabran. Zbog toga će drugi Koštuničin kandidat Toma Nikolić morati sve učiniti da ne bude izabran. Dovoljno je da radikalskim ativistima na terenu iz otadžbinske uprave ne daju pare za gorivo, odnosno "izborni - taksi" i na biralištima se neće pojaviti bar 300 hiljada ljudi starijih od 70 godina koji su u prvom krugu donošeni i dovoženi na birališta i unisono zaokruživali keca. Bio sam na izbornom mestu ceo dan i gledao tu pojavu..o)) Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule i radikali neće odmaći dalje od milion i po glasova. Zar vas ne čudi što se već dva dana uopšte ne oglašavaju, kao da drugoga kruga nema.

Danas je vlada dopunila upravne odbore po načelu, dva Tadiću, jedan Koštunici, jedan Dinkiću. Spremaju se za dugo vladanje. Oni znaju ko će biti izabran. Istovremeno, kampanju će širiti ka zapadu moljakanjem da EU žmuri na oba oka, jer zaboga, radikali su ante portas.. Videćete sada kad se rastrče Rasim, Vuk, Đelić, Bubalo.Videćete sportiste,glumce, pevače i bele magove.Ići će vesti kako je berza pred slomom, investicije stale, dinar sklon padu.Dinkić će se folirati da je bio protiv prodaje NIS-a, ali je na njegovu intervenciju ugovor popravljen pa eto, neka bude. Ne bi me iznenadilo da posebno plaše penzionere bliskom katastrofom penziskoga sistema, ako Tadić ne bude izabran. Sve će to imati efekat. Tadić će biti izabran. Kladim se u tepsiju baklava.

Rezultat toga izbora će biti nastavak politike koju sada gledamo i daljnji rast radikala. Radikali se množe kao amebe od kada je Tadić sebe i svoju politiku proglasio "branom protiv radikalizma" i neka se niko ne čudi što će na sledećim parlamentarnim izborima zaista dobiti većinu.

Dakle, ništa se senzacionalno neće deseiti. Nakon 3. februara, Tadić će i dalje biti domaćin na Andrićevom vencu, radikali dizati lažnu dreku da im "zapad nije dao" da vladaju, dobićemo još jednog monopolistu i slušati bajke u nastavcima o tome kako Srbija napreduje.

Eto, svako dobro. Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))

 



Komentari (383)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 19:03 23.01.2008

Re: Dejavu

Wounded Knee
Где су биле све ове поштењачине када је САРТИД из Смедерева продат Американцима за неких педесетак милиона уз све опроштен позамашни дуг париском клубу поверилаца, а понуда Mittel-a је била, ако се добро сећам, бар 10 пута већа ?

Pa ako kazes da je to greska da nisi zato da se ponovi ?
I sto vi sto ste tad krestali sada aplaudirate ?
Wounded Knee Wounded Knee 19:15 23.01.2008

Re: Dejavu

adam weisphaut
Wounded Knee
Где су биле све ове поштењачине када је САРТИД из Смедерева продат Американцима за неких педесетак милиона уз све опроштен позамашни дуг париском клубу поверилаца, а понуда Mittel-a је била, ако се добро сећам, бар 10 пута већа ?

Pa ako kazes da je to greska da nisi zato da se ponovi ?
I sto vi sto ste tad krestali sada aplaudirate ?


Мораш више да зинеш да би угризао, за сада си само успео зубима да закачиш ногавицу.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:32 23.01.2008

Re: Dejavu

Wounded Knee
adam weisphaut
Wounded Knee
Где су биле све ове поштењачине када је САРТИД из Смедерева продат Американцима за неких педесетак милиона уз све опроштен позамашни дуг париском клубу поверилаца, а понуда Mittel-a је била, ако се добро сећам, бар 10 пута већа ?

Pa ako kazes da je to greska da nisi zato da se ponovi ?
I sto vi sto ste tad krestali sada aplaudirate ?


Мораш више да зинеш да би угризао, за сада си само успео зубима да закачиш ногавицу.


Izvini, a šta nije u redu sa postavljenim pitanjem...
Može li se jedan veliki lopovluk opravdavati nekim manjim lopovlukom......samo zato što ti je ovaj veliki lopov simpatičniji..
Wounded Knee Wounded Knee 19:45 23.01.2008

Re: Dejavu

Drago Kovacevic
Wounded Knee
adam weisphaut
Wounded Knee
Где су биле све ове поштењачине када је САРТИД из Смедерева продат Американцима за неких педесетак милиона уз све опроштен позамашни дуг париском клубу поверилаца, а понуда Mittel-a је била, ако се добро сећам, бар 10 пута већа ?

Pa ako kazes da je to greska da nisi zato da se ponovi ?
I sto vi sto ste tad krestali sada aplaudirate ?


Мораш више да зинеш да би угризао, за сада си само успео зубима да закачиш ногавицу.


Izvini, a šta nije u redu sa postavljenim pitanjem...
Može li se jedan veliki lopovluk opravdavati nekim manjim lopovlukom......samo zato što ti je ovaj veliki lopov simpatičniji..


Немој сада Драго као Веља Илић, па кад су твоји онда је крадуцкање а кад су други онда је то мега-лоповлук. Хајде мало доследности, макар да се потрудите.

Не може девојка бити мало трудна. Лоповлук је лоповлук, а да они који су ономад смутили продају Сартида имају шансу да смуте продају НИС-а, смутили би само тако. Сада и јесте толика бука, јер не могу да смуте.

Што се НИС-а тиче не знам колико вреди, нити знам колики су му дугови, па не могу пуно да расправљам око тога, колико је ова понуда добра.

Осим тога, нема ниједне друге понуде, могао је неко, Аустријанци на пример, да јавно кажу да су спремни да одреше кесу на тендеру за НИС, па да макар закомпликују ствари ако ништа.

За сав овај посао са Гаспромом лично мислим да је добар. Са Русима сви послују кад су енергенти у питању, нема друге. Да неко други купи НИС, препродавао би нам руске енергенте.

Оно што ме нервира је улизички однос, млаћење празне сламе о братским народима и проглашавање Путина почасним грађанином...
Wounded Knee Wounded Knee 19:51 23.01.2008

Re: Dejavu

А шта није у реду са питањем ?

Па погледајте мало речи у постављеном питању, па привежите куче.
adam weisphaut adam weisphaut 21:06 23.01.2008

Re: Dejavu

Мораш више да зинеш да би угризао, за сада си само успео зубима да закачиш ногавицу.

Grizem? Ma jok, samo sam zgaazio bubasvabu
adam weisphaut adam weisphaut 21:10 23.01.2008

Re: Dejavu

Wounded Knee
А шта није у реду са питањем ?

Па погледајте мало речи у постављеном питању, па привежите куче.

Hm tok misli ove Vode u Kolenu mi je nekako poznata iako je zamskiran cirilicom.
Ma da nije to sa zivcima tanki Ben Akiba?
MilosP MilosP 18:54 22.01.2008

DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Tadić radi ono što mu je jedino preostalo ako želi da pobedi Nikolića. Jasno je da podrška u drugom krugu od strane glasača DSS, NS i SPS ima puno veću težinu od podrške glasača LDP iz prostog razloga što su to potencijalni glasači Nikolića a i ima ih više nego ovih iz LDP. Svaki glasač više iz te grupe je istovremeno i glasač manje za protivnika. Što se glasača LDP tiče, pretpostavka je da u najgorem slučaju određen broj njih neće izaći na glasanje dok će kod nekih ipak preovladati strah od moguće promene na gore pa će i sa te strane Tadiću doći neki glasovi, čak i bez njegovog podilaženja zahtevima LDP. Naravno uvek postoji opasnost da preveliko podilaženje ovim drugima odbije neke iz one grupe koji su za njega glasali u prvom krugu. Tadić igra ne jedinu kartu koja mu je preostala i ako Dragova pretpostavka, da će Nikolić sve uraditi da ne pobedi, nije tačna, šanse mu nisu baš velike.
Nenad M. Nenad M. 19:04 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

DSS, NS i SPS ima puno veću težinu od podrške glasača LDP


znaci moze i Mrkonjic sa najgorom retorikom u kampanji ( kopiranje Milosevica, prizivanje rata) a ne moze Ldp!?
JJ Beba JJ Beba 19:09 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

dok će kod nekih ipak preovladati strah od moguće promene na gore

strah od čega?
sve smo već doživeli.
MilosP MilosP 19:14 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

JJ Beba
dok će kod nekih ipak preovladati strah od moguće promene na gore strah od čega?sve smo već doživeli.


Od nepoznatog.
MilosP MilosP 19:15 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Nenad M.
DSS, NS i SPS ima puno veću težinu od podrške glasača LDPznaci moze i Mrkonjic sa najgorom retorikom u kampanji ( kopiranje Milosevica, prizivanje rata) a ne moze Ldp!?


To ti je srpska realnost.
NoSurrender NoSurrender 22:35 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

te strane Tadiću doći neki glasovi, čak i bez njegovog podilaženja zahtevima LDP. Naravno uvek postoji opasnost da preveliko podilaženje ovim drugima odbije neke iz one grupe koji su za njega glasali u prvom krugu

Milose, toplo te preporucujem za clana Glavnog odbora DS.Logika ti je ista kao kod njih:kome podici,koga kupiti ,koga potkaciti samo da bi se sacuvala vlast.Valjda cilj pobede na izborima treba da bude prilika da se sprovede u delo svoja politika, da se realizuju svoji programski ciljevi.
Ovako, ako ce Boris odustati u praksi od svega za sta se deklarativno zalaze zarad podrske DSS,NS...pa cak mozda i SPS,u cemu je razlika izmedju njega i Tome, Velje,Kostunice...osim "pakovanja"?
Uostalom,jako su dobro saradjivali oko kradje na referendumu,usvajanja Ustava,rezolucije o Kosovu,prodaje NIS-a itd.

Srbiji trebaju sustinske promene, a ne izbor izmedju Kostunicine leve i desne ruke.

Sto se tice "podilazenja zahtevima LDP" voleo bih da cujem sa kojim od tih zahteva se Boris ne slaze(zavrsetak saradnje sa Haskim tribunalom,otkrivanje politicke pozadine DJindjicevog ubistva,detajkunizacija Srbije,ubrzane reforme, dostizanje standarda koji nam otvaraju vrata EU....)

Neka nam konacno kaze ZA KOJU TO POLITIKU trazi podrsku gradjana.
Ako ga podrze Velja, Voja i SPS, ne mora da kaze nista.Znamo odlicno koja je to politika.
MilosP MilosP 22:50 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Milose, toplo te preporucujem za clana Glavnog odbora DS

Hvala, iz tvojih usta u božje uši.


Valjda cilj pobede na izborima treba da bude prilika da se sprovede u delo svoja politika, da se realizuju svoji programski ciljevi.

Da bi sprovodio politiku moraš prvo da pobediš na izborima. Dakle prvi cilj je pobeda na izborima. Da bi pobedio na izborima moraš privući većinu od onih koji će glasati. A da bi njih privukao moraš da pretpostaviš šta bi većina volela da čuje.

Politika, kako je ti idealizovano vidiš, ne postoji nigde. Možda motiv za ulazak u politiku može da bude neki ideal, kao ispravljanje svih nepravdi i bolji život za svakoga. Da bi se u politici opstalo potrebni su sasvim drugi kvaliteti, a ponajpre ambicija da se pobedi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:13 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Sto se tice "podilazenja zahtevima LDP" voleo bih da cujem sa kojim od tih zahteva se Boris ne slaze(zavrsetak saradnje sa Haskim tribunalom,otkrivanje politicke pozadine DJindjicevog ubistva,detajkunizacija Srbije,ubrzane reforme, dostizanje standarda koji nam otvaraju vrata EU....)

neće nam reći jer ni ne traži glasove ldp-a.
uostalom, čeda je rekao da nije vlasnik ničijeg glasa. da svako može da glasa
po savati.
ja ne mogu da zamislim da ga zaokružim.
oma mi izađe slika ustava i glasanja.
podrška kubi.
pristajanje na balinovca.
tri prsta.
jovica, dobrica, tatica....
ne mogu pa me ubi.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:27 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Exitus Letalis
Sto se tice "podilazenja zahtevima LDP" voleo
bih da cujem sa kojim od tih zahteva se Boris ne slaze(zavrsetak
saradnje sa Haskim tribunalom,otkrivanje politicke pozadine
DJindjicevog ubistva,detajkunizacija Srbije,ubrzane reforme, dostizanje
standarda koji nam otvaraju vrata EU....)

neće nam reći jer ni ne traži glasove ldp-a.
uostalom, čeda je rekao da nije vlasnik ničijeg glasa. da svako može da glasa
po savati.
ja ne mogu da zamislim da ga zaokružim.
oma mi izađe slika ustava i glasanja.
podrška kubi.
pristajanje na balinovca.

tri prsta.
jovica, dobrica, tatica....
ne mogu pa me ubi.

Doista ste u pravu, ovo je dno dna. Ne kazem da je argument za ili protiv glasanja, ali je definitivno nesto sto nikad ne treba zaboraviti. U pogledu ovog poslednjeg, a pocinje sa "jovica", fali mu jos "dragoljupce", a kao sto ja volim da kazem nekim prijateljima iz ds-a, ta stranka ce se uozbiljiti tek kad biologija obavi svoj posao (mada nam tu napredak medicine opasno preti)...
Lektorka Lektorka 23:44 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

ta stranka ce se uozbiljiti tek kad biologija obavi svoj posao

:)))))))))))
samo šta ćemo sa SANU-udelom u biološkim metamorfozama?
JJ Beba JJ Beba 23:54 22.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

ta stranka ce se uozbiljiti tek kad biologija obavi svoj posao (mada nam tu napredak medicine opasno preti)...

qqq cyborg SANU
:)))
adam weisphaut adam weisphaut 00:01 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

:)))))))))))
samo šta ćemo sa SANU-udelom u biološkim metamorfozama?

Ja predlayem da se SANU vedete kriogenski zamrznu kao strateski resurs za buduce generacije.
Dodje opet period da je srBstvo ugrozeno a na rasoplaganju tajno oruzje deep freeze Mantija i Dobrica
JJ Beba JJ Beba 00:08 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

qqq cyborg SANU
:)))


akademik vasile krestić
nikson nikson 00:11 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

akademik vasile krestić


slazem se! svaka cast za sliku!
AlexDunja AlexDunja 00:13 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

akademik vasile krestić

nagrabusila si jj:))
sace nikson da ti prica
glasno, svaki put kad se slaze sa tobom:)))
JJ Beba JJ Beba 00:15 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

qqq cyborg SANU
:)))


akademik syber Matija
JJ Beba JJ Beba 00:16 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

nagrabusila si jj:))
sace nikson da ti prica

jeblasamčvorka
nestorijanac nestorijanac 00:31 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

jeblasamčvorka

Pa, kad vec niste mogli syber Matiju, onda sta se moze...
Nego, kakav Vam je bio taj Cvorak ? Kako se pokazao ?
Nenad M. Nenad M. 01:00 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Da bi sprovodio politiku moraš prvo da pobediš na izborima. Dakle prvi cilj je pobeda na izborima.


cekaj, ko je predsednik od 2004? Mislim, Tadic se bas pokazao u sprovodjenju DS politike
nikson nikson 01:05 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

cekaj, ko je predsednik od 2004? Mislim, Tadic se bas pokazao u sprovodjenju DS politike


niko nije, ali u cemu je nije vodio KAO predsednik?
JJ Beba JJ Beba 01:20 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Pa, kad vec niste mogli syber Matiju, onda sta se moze...
Nego, kakav Vam je bio taj Cvorak ? Kako se pokazao ?

gle javio se kurvar . Promašio si. bizar & kepeci su na drugom linku.
matija? mmm. Loše je obučen
Čvorak? pernata žibvotinja. znala sam da is ponavljač

mada ti preferiraš bludne radnje pernatih životinja tipa - jao stni, reče vrana vrani, jelda?
nestorijanac nestorijanac 01:40 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

mada ti preferiraš bludne radnje pernatih životinja tipa - jao stni, reče vrana vrani, jelda?

Vi ste strucnjak za bludne radnje ?
Jel samo sa pernatima ili i sa repatima ?
JJ Beba JJ Beba 01:59 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Vi ste strucnjak za bludne radnje ?
Jel samo sa pernatima ili i sa repatima ?

sori, nisi originalan. prva sam se setila :).
Od jednog kurvara očekujem više. I filozorfa, naravski
nestorijanac nestorijanac 02:20 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

sori, nisi originalan. prva sam se setila :).
Od jednog kurvara očekujem više. I filozorfa, naravski

U pravu ste ! Sta da radim kad se uvek unervozim kada sa Vama razmenjujem misli na blogu !
Ipak sam ja kurvar nepopravljiv.... Izgleda da se zaljubljujem u Vas.
JJ Beba JJ Beba 02:36 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

U pravu ste ! Sta da radim kad se uvek unervozim kada sa Vama razmenjujem misli na blogu !
Ipak sam ja kurvar nepopravljiv.... Izgleda da se zaljubljujem u Vas.

još si tu?
nestorijanac nestorijanac 02:52 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

još si tu?

Jesam. Tu sam. A, Vi ? Tu ste ?
NoSurrender NoSurrender 12:01 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Da bi sprovodio politiku moraš prvo da pobediš na izborima. Dakle prvi cilj je pobeda na izborima. Da bi pobedio na izborima moraš privući većinu od onih koji će glasati. A da bi njih privukao moraš da pretpostaviš šta bi većina volela da čuje.

Populizam(lat.)-ideologija i drustveni pokret koji povladjuje predrasudama naroda,narocito zaostalim,neprosvecenim sredinama da bi se pridobio narod i ostvarili neki politicki ciljevi.

Ne, ovo nije deo programa DS,mada veoma lici, vec citat iz Savremenog recnika Lj. Micunovica.
Ako DS zeli da vodi politiku po principu "sta bi vecina volela da cuje", neka se odreknu Evrope, reformi,saradnje sa Hagom,naprave programsku koaliciju sa Tomom, Veljom,Kostunicom,Palmom.... i garantovano ce ostvariti svoj "prvi cilj".
Ako vec zele da slusaju glas naroda, neka se sete stare narodne mudrosti:
KO S DJAVOLOM TIKVE SADI O GLAVU MU SE LUPAJU.
NoSurrender NoSurrender 12:21 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

ja ne mogu da zamislim da ga zaokružim.
oma mi izađe slika ustava i glasanja.
podrška kubi.
pristajanje na balinovca.
tri prsta.
jovica, dobrica, tatica....
ne mogu pa me ubi.

Da je Boris zeleo podrsku tvrdog jezgra glasaca Djindjiceve DS,koji sada glasaju za LDP,ne bi sve ucinio da se sto vise distancira od te politike, i priblizi narodnjacima.On u drugom krugu ocekuje podrsku upravo od onih sa kojima je krao rezultate referenduma,usvajao Ustav,davao podrsku Kubi,kreirao politiku prema Kosovu,poklanjao NIS Rusima.....
Uostalom, pogledajte mu nove spotove za drugi krug izbora.Da li se i jednom reci obraca biracima LDP?
Sve vrvi od kvazi-patriotizma i fingirane energicnosti iza koje ne stoji nista osim dobro uvezbane glume.
AlexDunja AlexDunja 12:22 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

nestorijanac
još si tu?

Jesam. Tu sam. A, Vi ? Tu ste ?

@ jj i mr. n
kako samo uspete od obicnog,
najobicnijeg zezanja da napravite ovo???
bah:(((
kao da nije dovoljno ruzno:(
nestorijanac nestorijanac 12:32 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

@ jj i mr. n
kako samo uspete od obicnog,
najobicnijeg zezanja da napravite ovo???

Koje ?
Meni se cini da smo jj i ja bas uspeli da napravimo nesto lepo
i sto cemo pamtiti i cuvati u nasim srcima.....
kao da nije dovoljno ruzno:(

Koje ?
AlexDunja AlexDunja 12:34 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Meni se cini da smo jj i ja bas uspeli da napravimo nesto lepo
i sto cemo pamtiti i cuvati u nasim srcima.....

cestitam.
nestorijanac nestorijanac 12:47 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

cestitam.

Hvala !
JJ Beba JJ Beba 14:01 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP


@ jj i mr. n
kako samo uspete od obicnog,
najobicnijeg zezanja da napravite ovo???
bah:(((
kao da nije dovoljno ruzno:(

a u kom svojstvu ti nastupaš?
:(
AlexDunja AlexDunja 14:07 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

a u kom svojstvu ti nastupaš?

oprosti, molim te.
pogresila sam, odreagovala bez
razmisljanja, i odmah se pokajala.
a ne radi mi opcija izmeni. nece se ponoviti.
najozbiljnije.
JJ Beba JJ Beba 14:25 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

oprosti, molim te.
pogresila sam, odreagovala bez
razmisljanja, i odmah se pokajala.
a ne radi mi opcija izmeni. nece se ponoviti.
najozbiljnije.

radi šta hoćeš to je tvoja stvar

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:32 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

znaci moze i Mrkonjic sa najgorom retorikom u kampanji ( kopiranje Milosevica, prizivanje rata) a ne moze Ldp!?

hehehehe, pa zar ne vidiš da se sps skroz promenio.
i ns i dss. sve novi, mladi i lepi a evropa im viri iz očiju.
AlexDunja AlexDunja 14:37 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

radi šta hoćeš to je tvoja stvar

i radim, ali se ponekad,
bas izglupiram:))
nestorijanac nestorijanac 14:48 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

i radim, ali se ponekad,
bas izglupiram:))

Joj, a da vidite samo kako tek ja to umem.
Ovo na blogu nije nista.
Uzgred budi receno, nisam video da ste se
Vi bilo gde i bilo kada (na blogu, naravno) izglupirali.
Mada, to ne znaci da niste.
:))))

AlexDunja AlexDunja 15:19 23.01.2008

Re: DSS-NS-SPS bolje nego LDP

Uzgred budi receno, nisam video da ste se
Vi bilo gde i bilo kada (na blogu, naravno) izglupirali.
Mada, to ne znaci da niste.
:))))

ne vidite vi sve:)))
Nenad M. Nenad M. 19:00 22.01.2008

evo i Rasim

se setio da Srbija nema VISE vremena za gubljenje. :))) Nego Drago nisam bas siguran u pogledu ovoga

Zbog toga će drugi Koštuničin kandidat Toma Nikolić morati sve učiniti da ne bude izabran.
...
Zar vas ne čudi što se već dva dana uopšte ne oglašavaju, kao da drugoga kruga nema.


razumem da je ovo nekada pilo vodu ali mislim da su u SRS-u svesni da nikada nisu blize pobedi a da im ambijent nikada nije bio pogodniji da vladaju. Zamisli kohabiticiji Kostunica - Nikolic, divota ))

I da, kao i ti, posle ovog danas i podrske koju ce dobiti od Velje i Mrkonjica definitivno ne izlazim 3 februara.
zoricag zoricag 20:07 22.01.2008

Re: evo i Rasim

Srbija nema VISE vremena za gubljenje. :)))


Ode strucnjak za kraduckanje da potpise istorijski sporazum. Toma se zahvali na mudroj odluci vlade koja sprovodi njegovu politiku. Djilas pravda cin i malo je ljut sto ga uopste pitaju o cemu se radi, kao da su elementi sporazuma bili na bilbordima. Djilas je ubedjen da ce LDP da glasa za Tadica da ne bi dosao Toma jer ce Toma pustiti ubice Djindjica iz zatvora. Adut!!!!!!!!! Pa kakve su institucije ako promenom predsednika serijske ubice (osudjene) mogu na slobodu? Ko je autor, cuvar, borac za knjigu nad knjigama, ako nas knjiga nad knjigama ne stiti od takvog basibozluka?

Kostunica prekrsio zavet cutanja, uzdisao, stenjao i nista nije rekao.

Narod valjda treba da proguta da nam nece reci o cemu se radi dok ne potpisu. Zasto?????? Jedino sto mi pada na pamet da ih mozda ne pokusamo spreciti. Mada ne vidim kako. Kako smo mogli spreciti muljavinu sa C Marketom u kabinetu? Kako smo mogli spreciti onu koncesiju? Kako smo mogli spreciti naduvani (pokradeni) stanicni WC? Kako smo mogli spreciti da na javnom servisu vlasnik novine iz susedne drzave naziva naseg ubijenog premijera mafijasem? Kako smo mogli spreciti da sve to rade i jos nam se smeju u lice iz kanua u bazenima ili iz mraka nekih kabineta, sve jedno. Kako? Probali smo. Glasali smo za Tadica.

Ja ne verujem Tadicu da je iskreno za evropski put. Ljutite se na mene koliko hocete, ali mu ja ne verujem posle svega. On prica o tome, on dize dva, tri, pet, osam prstiju. On vice o tome, narocito ovih dana, ali nekako evropska ideja kopni u narodu. Prosipamo ribe iz akvarijuma u corbu. Bice kasno jer nema kontra. Nesto tu nije u redu. Mozda se neiskrenost oseti? Mozda ovaj novi ratnicki poklic: -Ajde da osvojimo evropu! -nadje neke nove sledbenike koji ne bi da usvajaju evropske vrednosti, ali bi im prijalo da veruju da mogu u osvajacki pohod da se Evropa promeni, da usvoji nase razne (pa i one egzoticne) vrednosti.

Sta sad da radim? Kako odluciti? Jedan javno vodi na pogresnu stranu, a pri tom mu ni decu ne mogu oprostiti. Drugi, mozda tajno. Ovo "mozda" sve vise mi lici na strah da priznam da vidim ono sto vidim.

Izbori nece pomoci, a posle ovoga, sa ovakvom arogancijom, nije tesko predvideti sledeci sastav parlamenta ne ostaje mnogo toga sta se moze uraditi. Mozda strajk gladju ispred neke institucije sa zahtevom Evropi da ponudi taj SAA narodu???? Sta god se dogodi na izborima SAA je jedino sto nas moze zadrzati na ivici provalije.



jananderson jananderson 20:50 22.01.2008

Re: evo i Rasim

Prosipamo ribe iz akvarijuma u corbu.

SKUVANE!
gorran gorran 19:04 22.01.2008

Ako ih ne možeš pobediti...

Pa, Drago, treba priznati kad te neko nadigra. Jednostavno, jači su...
Koštunica je nadigrao Tadića. A Tadić je nadigrao nas. Ne samo LDP, nego i sve ostale koji se zalažu za ozbiljne promene i ozbiljan civilizacijski napredak.
Opljačkali su nas, izvređali su nas, napravili su od nas budale.

A najbolniji deo njihovog trijumfa sastoji se u tome da nam nisu ostavili drugi izbor osim da glasamo za njih. Za njih, koji su nas opljačkali i koji su nas ismejali.

Ali, pamti pa vrati. Da bi se došlo do pobede, mora se znati podnositi poraze...
gorran gorran 19:07 22.01.2008

Ali baš neću!

Neću više da budem "pametan" i da im služim za sprdnju!
Neću!
Dosta!
Otpor!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:08 22.01.2008

Re: Ako ih ne možeš pobediti...

gorran
Pa, Drago, treba priznati kad te neko nadigra. Jednostavno, jači su...
Koštunica je nadigrao Tadića. A Tadić je nadigrao nas. Ne samo LDP, nego i sve ostale koji se zalažu za ozbiljne promene i ozbiljan civilizacijski napredak.
Opljačkali su nas, izvređali su nas, napravili su od nas budale.

A najbolniji deo njihovog trijumfa sastoji se u tome da nam nisu ostavili drugi izbor osim da glasamo za njih. Za njih, koji su nas opljačkali i koji su nas ismejali.

Ali, pamti pa vrati. Da bi se došlo do pobede, mora se znati podnositi poraze...

Da..Ovo tvoje je jednostavnije, odnosno bliže nekome raspletu. Voleo bih da je tako.
adam weisphaut adam weisphaut 19:09 22.01.2008

Re: Ako ih ne možeš pobediti...

Ali, pamti pa vrati.

Sto kaze onaj njihov Antonic jednog dana.
JJ Beba JJ Beba 19:28 22.01.2008

Re: Ali baš neću!

Neću više da budem "pametan" i da im služim za sprdnju!
Neću!
Dosta!
Otpor!

NoSurrender NoSurrender 22:41 22.01.2008

Re: Ako ih ne možeš pobediti...

A najbolniji deo njihovog trijumfa sastoji se u tome da nam nisu ostavili drugi izbor osim da glasamo za njih. Za njih, koji su nas opljačkali i koji su nas ismejali.

Uf,gorrane,boli koliko si u pravu!
Sto nas ne ubije, samo ce nas ojacati.
Gorio Gorio 19:13 22.01.2008

Halo, polako...

Jasmina, Drago i jš neki, zašto odluka tako brzo? Zlatibor, pecanje umesto glasanja. Razumem razočaranost, i sam sam razočaran raspredom glasova. Razmišljao sam kao i vi. Jedino me mučilo, šta činim ne činjenjem? Kome pomažem? Hoće li Č. Jovanović i LDP da se povuku? Još mnogo nedoumica.
Udahnimo duboko, čujmo se i čujmo druge, razmislimo. Nije sramota doneti bolju odluku. Odustati možemo uvek.
Ostanimo u igri, borimo sa za ono što smo želeli.
Razmišljao sam i ovako. Tadić mi je ostao dužan. Ako mu glasanjm pomognem biće mi još dužnij.
Ko zna zašto to može biti dobro.
JJ Beba JJ Beba 19:18 22.01.2008

Re: Halo, polako...

Tadić mi je ostao dužan

pa dokle dužan?
dok on meni dužan ja odo' u dužinu
dragonKa dragonKa 19:19 22.01.2008

Re: Halo, polako...

preporuka!
sada su strasti uzavrele i mnogi reaguju na prvu!
ima nas koji nisu zaboravili radikale i shta su nam uradili u proshlosti.
kao i onoh koji ne mogu da zamisle koju shtetu nam mogu napraviti.
nazhalost je tako
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:21 22.01.2008

Re: Halo, polako...

JJ Beba
Tadić mi je ostao dužan

pa dokle dužan?
dok on meni dužan ja odo' u dužinu

Da, sve smo izduženiji i izduženiji...o))

dragonKa dragonKa 19:23 22.01.2008

Re: Halo, polako...

jj preporuka ide goriu! : )
JJ Beba JJ Beba 19:58 22.01.2008

Re: Halo, polako...

jj preporuka ide goriu! : )

kul
:))
jasmina lekic jasmina lekic 20:14 22.01.2008

Re: Halo, polako...

a ja Gorio razmišljam ovako ...

ŠTA JE TO ŠTO BORIS TADIĆ NE BI NIKADA URADIO ?

mislim, da sebi obezbedi o(P)stanak na vlasti...

koliko ja gledam a gledam, i vidim, bt je spreman na sve, kod njega se samo ta BOLEST ZAVISNOSTI (ono prvi sam, gore sam, na vrhu sam, najbolji sam, najlepši sam...) manje vidi jer je uvek u rukavicama i na finjaka radi...

i kako sad, polako ?
pa mi već jesmo ruska gubernija, alo, je li to toliko nejasno ?

jedna od temeljnih stvari demokratije je pravo glasa ( na izborima), ali i pravo na bojkot ( tih izbora, mislim)...

imam nameru da iskoristim svoje pravo...

pozdrav
Gorio Gorio 22:01 22.01.2008

Re: Halo, polako...

i kako sad, polako ?



Kada sam rekao polako, mislio sam da odluke o tome hoćemo li ili ne izaći na izbore ne donosimo posle drugog izveštaja CESID-a, ostalo zaista ne može polako.
Vas izuzetno cenim i ako vas ne poznajem. Dve stvari su me za to opredelile. Način na koji ste nas upuznali sa unukom Nedom, biserom od bebe i što volite pse. Takvi ljudi mogu biti samo dobri a dobar je dobar, glasao ili ne.
Drago mi je da ste svima i meni izneli svoj stav, mada ste me ostavili u nedoumici koje će te od dva prava iskoristiti, što naravno niste obavezni obelodaniti.

Mada priznajem da sam radoznao.

PS. Nećete verovati ali i moja unuka Ivona je bila biser od bebe, i da vam odam tajnu, sada je dragulj od devojke.
jasmina lekic jasmina lekic 22:45 22.01.2008

Re: Halo, polako...

Dragi Gorio...

posto ja NE ostajem duzna...odmah cu vam reci : necu glasati tog dana, bojkotovacu izbore tog dana, 3. Februara, NE MOGU SVE NJIH DA GLEDAM VISE OCIMA, NE I NE, ali...

posto su ovo predsednicki izbori, posebo ne mogu vise da gledam sva folirantska, ali i prava domundjavanja likova koji se predstavljaju kao demokrate dok nas vec osam godina bezocno LAZU I KRADU I PLJACKAJU...
o onoj drugoj strani ne bih, mislim da se podrazumeva da nisam tamo, jer nisam TAMO...

veliki pozdrav vama i vasem biseru od unuke a devojke vec...
Dejan Restak Dejan Restak 19:19 22.01.2008

Demokratija

Upravo zbog ovoga o cemu vi pisete demokratija se smatra najmanje losim uredjenjem koje je covek do sada smislio. To su situacije kod kojih je opcija naseg kolege blogera Zeke najprimerenija.

Jasno je da zelja politicara da se dodvori glasacima podrazumeva i one korake koje nezavisna politika te opcije nikada ne bi preduzela. Ovo se u jednakoj meri odnosi i na RS i na DS.

Ostavlja se otvoreno pitanje koliko je bilo kakav kompromis suvisao?

Apsurd je da javno ne mozemo ocekivati od onoga ko pravi kompromise ove vrste da nam objasni kako to radi u nasem interesu, odnosno u interesu i onih koji nisu za kompromis.

Konacno svodimo se na to da u situaciji pritiska kakav vec godinama na poziciju vrsi Seseljeva opcija, razlika između pozicije i opozicije postaje sve manja. Da li je razlog tome popuštanje jedne ili druge strane nije toliko bitno koliko je bitan mehanizam demokratije.

Ne mogu da se setim primera iz Srednje Evrope (Poljska, Češka, Mađarska ...) ali i šire, gde je vlast jačala svoje pozicije tokom vremena (period nakon Berlinskog zida). Mislim da su procesi bili obrnuti i potpuno kompatibilni onome što je trend i kod nas.

U tom smislu vaš izbor je prekraćivanje muka i kao takvog ga poštujem čak i pod uslovom da žestoko pokisnete.
Jedina srećna okolnost je što biramo predsednika a ne premijera, pa je moguće da si damo još nekoliko godina. Osim ukoliko nekakvo naglo prosvetljenje ne zahvati srpsko glasačko telo.
Možda nam vredi dati toliko vremena.

ivana23 ivana23 19:24 22.01.2008

Re: Demokratija

JJ Beba JJ Beba 19:29 22.01.2008

Re: Demokratija

Možda nam vredi dati toliko vremena.

ja nemam više vremena
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:31 22.01.2008

Re: Demokratija

Dejan Restak
Upravo zbog ovoga o cemu vi pisete demokratija se smatra najmanje losim uredjenjem koje je covek do sada smislio. To su situacije kod kojih je opcija naseg kolege blogera Zeke najprimerenija.

Jasno je da zelja politicara da se dodvori glasacima podrazumeva i one korake koje nezavisna politika te opcije nikada ne bi preduzela. Ovo se u jednakoj meri odnosi i na RS i na DS.

Ostavlja se otvoreno pitanje koliko je bilo kakav kompromis suvisao?

Apsurd je da javno ne mozemo ocekivati od onoga ko pravi kompromise ove vrste da nam objasni kako to radi u nasem interesu, odnosno u interesu i onih koji nisu za kompromis.

Konacno svodimo se na to da u situaciji pritiska kakav vec godinama na poziciju vrsi Seseljeva opcija, razlika između pozicije i opozicije postaje sve manja. Da li je razlog tome popuštanje jedne ili druge strane nije toliko bitno koliko je bitan mehanizam demokratije.

Ne mogu da se setim primera iz Srednje Evrope (Poljska, Češka, Mađarska ...) ali i šire, gde je vlast jačala svoje pozicije tokom vremena (period nakon Berlinskog zida). Mislim da su procesi bili obrnuti i potpuno kompatibilni onome što je trend i kod nas.

U tom smislu vaš izbor je prekraćivanje muka i kao takvog ga poštujem čak i pod uslovom da žestoko pokisnete.
Jedina srećna okolnost je što biramo predsednika a ne premijera, pa je moguće da si damo još nekoliko godina. Osim ukoliko nekakvo naglo prosvetljenje ne zahvati srpsko glasačko telo.
Možda nam vredi dati toliko vremena.


Ha, Dejane, sve je otvoreno..Hod istorije se ne može zaustaviti, ali nama kao nekakvim pojedinačnim egzistencijama se zalud troši vreme.
Jedna od osobina demokratije je i da svaki birač ima malu mogućnost da kazni onu opciju koja ga vara ili bar ima osećaj da ga vara. Ja ću ovoga puta kazniti prevarante...No, neko će ih za to i nagraditi. Razlikuju se standardi.
No, događalo se još nešto u istočno evropskim zemljama što je izgleda i ovde na putu. U jednom tranzicijskom periodu su se na vlast penjali nacionalisti i ljudi koji ne shvataju vreme. I pokazalo se da su jako kratko trajali te nakon toga bivali marginalizovani. Izgleda da će se to morati i ovde dogoditi.
Dejan Restak Dejan Restak 19:36 22.01.2008

Re: Demokratija

ja nemam više vremena


kako god okrenes gubis neko vreme.
mozes dati par godina DS hibernaciji ili par godina RS aktivaciji. To je izbor.
Neizbor je opcija distanciranja i jos dubljeg hiberniranja u slucaju ostanka u zemlji
Ukoliko vam je opcija gotovo je PALIM I NE OSVRCEM SE, bojkot ima smisla. Cak je negde u domenu etike to najpravicnija opcija.

Dejan Restak Dejan Restak 19:40 22.01.2008

Re: Demokratija

U jednom tranzicijskom periodu su se na vlast penjali nacionalisti i ljudi koji ne shvataju vreme. I pokazalo se da su jako kratko trajali te nakon toga bivali marginalizovani. Izgleda da će se to morati i ovde dogoditi.


s obzirom da mi ukazujete na ovaj momenat imam utisak da me niste razumeli.
upravo o tome govorim samo sto nisam nastavio dalje od pada prvog talasa.
tu lezi i ovo bebino "ja nemam vremena"
cinjenica je da nas demokratski trendovi ne pitaju da li imamo vremena ili ne, ali ipak smo mi ti koji biramo svoj put.
negde sam to zeleo da kazem.


JJ Beba JJ Beba 19:41 22.01.2008

Re: Demokratija

Ukoliko vam je opcija gotovo je PALIM I NE OSVRCEM SE, bojkot ima smisla. Cak je negde u domenu etike to najpravicnija opcija.

Dejane, odoše i ne osvrću se. Možda malo, preko ramena....
Moj glas ih neće vratiti
Otpor onima koi su me izdali i pervarili više puta je poslednje što mi je ostalo da se ne osećam kao magarac
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:47 22.01.2008

Re: Demokratija

Dejan Restak
U jednom tranzicijskom periodu su se na vlast penjali nacionalisti i ljudi koji ne shvataju vreme. I pokazalo se da su jako kratko trajali te nakon toga bivali marginalizovani. Izgleda da će se to morati i ovde dogoditi.


s obzirom da mi ukazujete na ovaj momenat imam utisak da me niste razumeli.
upravo o tome govorim samo sto nisam nastavio dalje od pada prvog talasa.
tu lezi i ovo bebino "ja nemam vremena"
cinjenica je da nas demokratski trendovi ne pitaju da li imamo vremena ili ne, ali ipak smo mi ti koji biramo svoj put.
negde sam to zeleo da kazem.



OK, razumeo...
JJ Beba JJ Beba 19:50 22.01.2008

Re: Demokratija

tu lezi i ovo bebino "ja nemam vremena"

ali ja zaista nemam više vremena koje bih davala nekome da se bogati i da vežba na meni bogaćenje

dosta je bilo
vucko vucko 19:54 22.01.2008

Re: Demokratija


ali ja zaista nemam više vremena koje bih davala nekome da se bogati i da vežba na meni bogaćenje

Nema brige - ovi drugi će na tebi vežbati samo siromašenje.
JJ Beba JJ Beba 20:00 22.01.2008

Re: Demokratija

Nema brige - ovi drugi će na tebi vežbati samo siromašenje.

ja sam laka za održavanje
:)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:37 22.01.2008

Re: Demokratija

JJ Beba
Nema brige - ovi drugi će na tebi vežbati samo siromašenje.

ja sam laka za održavanje
:)

Moja deca nisu laka za odrzavanje.
JJ Beba JJ Beba 20:45 22.01.2008

Re: Demokratija

JJ BebaNema brige - ovi drugi će na tebi vežbati samo siromašenje.
ja sam laka za održavanje
:)
Moja deca nisu laka za odrzavanje.

e tu ti ne mogu pomoći. Stvar vaspitanja
:)
nikson nikson 21:39 22.01.2008

Re: Demokratija

Dejane, odoše i ne osvrću se. Možda malo, preko ramena....
Moj glas ih neće vratiti
Otpor onima koi su me izdali i pervarili više puta je poslednje što mi je ostalo da se ne osećam kao magarac


zato cete apstinirati u dobrom duhu demokratije, inace vladavine manjine
JJ Beba JJ Beba 22:42 22.01.2008

Re: Demokratija

zato cete apstinirati u dobrom duhu demokratije, inace vladavine manjine

molim?
Alava Alava 22:44 22.01.2008

Re: Demokratija

JJ Beba
Ukoliko vam je opcija gotovo je PALIM I NE OSVRCEM SE, bojkot ima smisla. Cak je negde u domenu etike to najpravicnija opcija.Dejane, odoše i ne osvrću se. Možda malo, preko ramena....Moj glas ih neće vratitiOtpor onima koi su me izdali i pervarili više puta je poslednje što mi je ostalo da se ne osećam kao magarac




Fool me once - shame on you, fool me twice - shame on me
JJ Beba JJ Beba 22:50 22.01.2008

Re: Demokratija

Fool me once - shame on you, fool me twice - shame on me


Ia, ia, ia
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:40 22.01.2008

Re: Demokratija

Dejan Restak
Ne mogu da se setim primera iz Srednje Evrope (Poljska, Češka, Mađarska ...) ali i šire, gde je vlast jačala svoje pozicije tokom vremena (period nakon Berlinskog zida). Mislim da su procesi bili obrnuti i potpuno kompatibilni onome što je trend i kod nas.


Izbori pre neki dan su prakticno imali istu izlaznost kao parlamentarni pre godinu dana (razlika je manja od jednog procenta). Najveca opoziciona stranka je dobila 40% glasova vise(skocila sa 1.152.000 na 1.610.000 glasova). Za samo godinu dana!!!. Sada joj fali samo 5% da zajedno sa SPS preuzme vlast... I vi ne vidite da je opozicija dozivela NEVEROVATAN porast?!!!

A ova sadasnja "kohabitaciona" vlada vise ne bi mogla da ima vecinu ako bi se gledalo po sadasnjem raspolozenju glasaca.... zato bi trebalo da udje i LDP u vladu i da vlada zajedno sa Kostunicom!!! Zar neko moze da misli da bi vlada sa Cedom i Kostunicom mogla da funkcionise??? Znaci vec sada je jedina stabilna vlada u Srbiji moguca samo na desnom krilu SRS+SPS+DSS-narodnjaci. Za godinu dana ce i DSS-narodnjaci biti suvisni...

A za razliku od SRS druga "bitna" opoziciona opcija, LDP je uspela da ubedi samo nekoliko hiljada biraca vise. I sad nam vi ovde propovedate neku "beskompromisnost"!!! Jedino gde glasaci LDP mogu da uticu po svojoj "dzinovskoj" snazi od 5% je da eventualno pokusaju da budu jezicak na vagi u drugom krugu predsednickih izbora. Cak i ako ne izdaju na te izbore oni ce biti taj jezicak...

Samo napred majstori ... i tako volite da se bavite prosloscu i da istrazujete gde smo to pre deceniju ili dve pogresili ... zasto nismo reagovali. A sad pecajte ... pa cete se mozda opet pitati za deceniju, dve ... gde smo to pogresili ... i sto nismo reagovali ... I da, da ne zaboravimo - NEKI DUGI SU KRIVI!

pozz

ps. Postoji situacije kad neke stvari nije bolje da se dese sto pre ... nego sto kasnije - makar da izgledaju da su neminovne. Kao recimo ovo sa dolaskom radikala na vlast. Zasto? Pa ako uspemo da udjemo u Evropu onda oni nisu vise opasni ... bice kao i u Poljskoj nedavno. A mozda se nesto i promeniti u Srbiji u medjuvremenu pa ono sto danas izgleda neminovno to vise nece biti. Mozda ce neka od postojecih PRIHVATLJIVIJIH opcija pronaci nacin da pridje biracima i ubedi ih. Mozda ce se reorganizovati ... pronaci nove, bolje ljude... A mozda ce se pojaviti neka nova, bolja ... A ako ne udjemo u EU? Pa ok radikali su tu - bice tu i dogodine ... NAZALOST
Dejan Restak Dejan Restak 12:29 23.01.2008

Re: Demokratija

I vi ne vidite da je opozicija dozivela NEVEROVATAN porast?!!!


vi ocigledno ne komunicirate sa mnom ovde.
procitajte ponovo ono moje sto ste citirali.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:58 23.01.2008

Re: Demokratija

Dejan Restak
vi ocigledno ne komunicirate sa mnom ovde.
procitajte ponovo ono moje sto ste citirali.


Hm, kad procitam jos jednom vidim da je trebalo da citiram veci deo vaseg posta ... Posto sam ja "komunicirao" (da ne kazem polemisao sa opstim utiskom vaseg posta koji se blagonaklono i sa razumevanjem odnosi prema odlasku na pecanje umesto na glasanje ... I sa onim vasim "da nam objasni kako to radi u nasem interesu, odnosno u interesu i onih koji nisu za kompromis" - sto implicira slaganje sa stavom jedine nase demokratkse politicke opcije koja nije za kompromise (ove koju inace ovde zastupa nas vrli Drago "pecaros" ... mada sudeci po rezultatima glasanja ima najmanje realnih razloga da bude beskompromisna...

A u pravu ste, ovaj vas citat se u principu slaze sa mojim stavovima. Samo sto ja u mom postu isticem DRAMATICNOST cinjenice da su partije porazene 5. oktobra (SRS+SPS) sad opet "ante portas" ... Ako se i u tome slazemo onda jos bolje... mada mi to tesko da prihvatim - kako bi onda vi opravdavali/razumeli "pecanje"?

pozz

ps. A da komuniciram I sa autorom teme bloga i svima onima koji, kao i on, zastupaju apstinenciju, odnosno da im se suprostavljam, je valjda sasvim jasno? I da je to i glavni CILJ mog posta ...
Dejan Restak Dejan Restak 15:26 23.01.2008

Re: Demokratija

sa opstim utiskom vaseg posta koji se blagonaklono i sa razumevanjem odnosi prema odlasku na pecanje umesto na glasanje


sa razumevanjem da, a blagonaklono je vasa procena.
medjutim moj stav prema bojkotu sam izneo nekoliko puta i potpuno je suprotan vasem utisku. recimo i nedavno sam napisao jedan komentar iz koga mozete eksplicitnije videti kako gledam na bojkot.

Dakle da ponovim i možda razjasnim, razumem zasto se građani opredeljuju za bojkot kada su političke opcije primorane da prave kompromise koji su neprhvatljivi građanima. Ti građani procenjuju da se kompromisi čine na njihovu štetu i kao svoj odgovor ovakvoj politici principijelno se opredeljuju za bojkot.

Građani su odgovorni u smislu da su svesni mogućnosti da opcija koja im je sasvim daleka pobedi na izborima između ostalog i njihovom "zaslugom".
Lično ne želim da preuzmem niti deo odgovornosti za moguću pobedu RS.






Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:33 23.01.2008

Re: Demokratija

Dejan Restak
sa razumevanjem da, a blagonaklono je vasa procena.
medjutim moj stav prema bojkotu sam izneo nekoliko puta i potpuno je suprotan vasem utisku. recimo i nedavno sam napisao jedan komentar iz koga mozete eksplicitnije videti kako gledam na bojkot.

Dakle da ponovim i možda razjasnim, razumem zasto se građani opredeljuju za bojkot kada su političke opcije primorane da prave kompromise koji su neprhvatljivi građanima. Ti građani procenjuju da se kompromisi čine na njihovu štetu i kao svoj odgovor ovakvoj politici principijelno se opredeljuju za bojkot.

Građani su odgovorni u smislu da su svesni mogućnosti da opcija koja im je sasvim daleka pobedi na izborima između ostalog i njihovom "zaslugom".
Lično ne želim da preuzmem niti deo odgovornosti za moguću pobedu RS.


G. Restak,

nisam ja ni mislio da ste vi ovde predstavnik LDP ili da pozivate na bojkot. Najveci deo mog posta se odnosi generalno na samu temu i njenog autora (a i neke druge njegove "kolege". Vas post mi bio samo inspiracija (a verovatno sam ponesto i pogresno razumeo) ...

Problemcic je i to sto imate "pogresan nick" za komentarisanje politickih tema :))) ... Pa sam ja (a verujem i mnogi drugi) malo preosetljiv kad kod vas primetim nesto sto se moze protumaciti kao zauzimanje (politicke) strane ...

pozz


Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:45 23.01.2008

Re: Demokratija

Virtuelni Vasilije

A u pravu ste, ovaj vas citat se u principu slaze sa mojim stavovima.
Samo sto ja u mom postu isticem DRAMATICNOST cinjenice da su partije
porazene 5. oktobra (SRS+SPS) sad opet "ante portas" ... Ako se i u
tome slazemo onda jos bolje... mada mi to tesko da prihvatim - kako bi
onda vi opravdavali/razumeli "pecanje"?

pozz

ps. A da komuniciram I sa autorom teme bloga i svima onima koji, kao i
on, zastupaju apstinenciju, odnosno da im se suprostavljam, je valjda
sasvim jasno? I da je to i glavni CILJ mog posta ...

Pa posto odbijate da priznate da su partije koje su "porazene" kako Vi kazete ustvari zlocinacke i fashisticke organizacije koje su na ravnoj nozi KKK-u, Le Penu, Al-Kaidi, Ceausescuovoj sekuritate, da primere iz evropske istorije izmedju dva rata ne pominjemo, onda je jako tesko da bilo cemu sto kazete pripisemo "DRAMATICNOST". Imalo bi vise smisla da priznate - kao sto jedan broj Tadicevih glasaca sada lepo priznaje, mada im nedostaje ona poslednja trunka iskrenosti da priznaju i da su prethodno, narocito tokom pisanja monstruoznosti od gustava i referendumske kampanje, veoma gresili, a da je bilo nekih ljudi koji su i tada znali istinu: da je Grobar isto sto i Goran Davidovic "Firer", samo mnogo, mnogo opasniji, jer ima iza sebe vise neukih, ocajnika, psihopata, lumpenproletera, bivsih i sadasnjih osudjenika i njima slicnih. (Pa pogledajte mu samo centralni komi..., pardon, centralnu otadzbinsku upravu - tamo ima jedno pola veka zatvorskog staza sve u svemu.)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:27 24.01.2008

Re: Demokratija

Milan M. Ćirković
Pa posto odbijate da priznate da su partije koje su "porazene" kako Vi kazete ustvari zlocinacke i fashisticke organizacije koje su na ravnoj nozi KKK-u, Le Penu, Al-Kaidi ... onda je jako tesko da bilo cemu sto kazete pripisemo "DRAMATICNOST". Imalo bi vise smisla da priznate


Ah gospodine Cirkovicu vi nastavljate sa vasim politickim parolama ... pa strpaste sve najgore sto postoji u svetskoj polistickoj istoriji na gomilu ... plus neuke, ocajnike, psihopate. Zvucite bas neozbiljno. Sta imam ja da priznajem vase (ili cije vec) politicke parole (ponudite dokaze umesto umesto njih i onda nema problema). Nikolicev rad ne pratim mnogo, a ovo sto citam i sto on prica/zastupa mi samo lici na drasticno ublazavanje njegove ranije ultra-nacionalisticke pozicije. Ovi drugi sa kojima ga vi uporedjujete ne verujem da nesto "ublazavaju" ... da pricaju i zastupaju mekse stavove onda ne bi bili to sto jesu ...

Zato za mene Nikolic ostaje ultranacionalista pa bi dolazak na vlast njega i njegove partije umesto jednog proevropskog demokrate Tadica (i njegove partije ... najbolje u skromnoj ponudi srpske politicke scene) zbilja bio DRAMATICAN gubitak. Ali i da se SADA desi (ne daj boze) povratak SRS+SPS na vlast, smesno bi bilo plasiti se nekakvog fasizma. To bi znacilo pre svega ekonomnsku krizu, odricanje od ulaska u EU ... zahladjivanje odnosa sa zapadom (u nekim slucajevima i prekid odnosa) ... vracanje nazad kad su u pitanju demokratski procesi i sl. A to je vise nego dovoljno da se upozori na DRAMATICNOST situacije ...

pozz

ps. Po trenutnom razvoju situacije na nekim od sledecih izbora se moze ocekivati povratak SRS i SPS na vlast ... zbilja je tesko videti kako i KO to moze zasutaviti. Pa ne mogu valjda ovi sto su sad na vlasti biti vecno ... i kakva je onda to demokratija? Ja samo zastupam stav da je sadasnj trenutak jedan od najgorih mogucih. Ako bi recimo usli pre toga u EU .... onda to ne bilo uopste opasno. Cini mi se i da se g. Restak sa tim slaze? Uostalom demantujte me vi ... radovacu se (ali pokusajte sa nekim argumentom a ne parolama) ...
AlexDunja AlexDunja 19:27 22.01.2008

mali podsetnik:)

dragonKa dragonKa 19:31 22.01.2008

Re: mali podsetnik:)

AD a shta ce biti ako toma dodje na vlast?
da li ce je pomilovati?i sina joj?
adam weisphaut adam weisphaut 19:34 22.01.2008

Re: mali podsetnik:)

AlexDunja
moskva veruje suzama, ovaj put

* Šta volite u Rusiji?
- Ovde volim ono što sam uvek volela. I pre nego što sam ovde prvi put došla. Ljude koji čine većinu. Oni su dobri, duševni, blagi, imaju stvarnih osećanja za druge, malo su tužni. Slovenska tuga vodi poreklo iz ovih šuma, sa obala ovih reka...
* Ipak, najviše...
- Najviše mi se dopadaju visoko razvijena patriotska osećanja. Naravno da svi narodi vole svoju zemlju, videla sam mnoge narode, bila sam u mnogim zemljama, ali ovaj narod voli svoju zemlju 24 sata, na svakom mestu i neprekidno o tome obaveštava ceo svet.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:35 22.01.2008

Re: mali podsetnik:)

AlexDunja
moskva veruje suzama, ovaj put

A možda je i ona u ovom "energetskom aranžmanu"...o))

AlexDunja AlexDunja 19:37 22.01.2008

Re: mali podsetnik:)

AD a shta ce biti ako toma dodje na vlast?
da li ce je pomilovati?i sina joj?

nemam ja nikakvih iluzija ,
pa videla si da sam okacila tamni vilajet gore ,
i nemam odgovor na tvoje pitanje,
ni na mnoga svoja, na zalost.
nista ne preporucujem....
bojim se da ce svako od nas,
sve morati sam:))
uostalom, niko nam i nije obecao
vrt ruza kad smo se rodili:)))
dragonKa dragonKa 19:44 22.01.2008

Re: mali podsetnik:)

preporuka my favorite one AD
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:58 22.01.2008

)MM je sada plavusa i ljudi je prepoznaju

AlexDunja
moskva veruje suzama, ovaj put


AD, sada zavrsih citanje teksta. Stvarno mi je muka. Oni nisu pobedjeni, jer da jesu, ne bi se culi, a ni videli. Dodje mi da kukam iz glasa. Pazi, MM nije videla svoju cerku i pati obavijena belim nocima Rusije. A sta cemo sa cerkama i sinovima koje je zavila u crni mrak, bas ona i njen dragi koga je cekala. Bljak i za nju i za novinarku koja je vodila intervju. Pise i izdaje knjige koje joj neko stampa i prodaje. Jel u domovini....Pa njeno dvoriste koje je ceka pod luipom? Stvarno njeno?
AlexDunja AlexDunja 20:23 22.01.2008

Re: )MM je sada plavusa i ljudi je prepozn

Pise i izdaje knjige koje joj neko stampa i prodaje. Jel u domovini....

strahota, ona sebe smatra piscem:(
jasmina lekic jasmina lekic 23:02 22.01.2008

Re: )MM je sada plavusa i ljudi je prepozn

AlexDunja,
SAMO ZA TVOJE OCI !

jel se secas, bogati, kad je legndarni A.T. rekao, cuj rekao, napiso bona sledece :

NIKADA NISAM CUO ILI PROCITAO DA JE MIRA MARKOVIC REKLA ILI NAPISALA NESTO GLUPO!

Reko i osto ziv...

verjem da je mislio na ono, recimo, kako su svakog leta u Dubrovniku kupovali deci cipele, ah Stradun, Stradun... morali jer su mali to voleli, cipele iz Dubrovnika...
Bilo je to, cini mi se u Bazaru, ono, znas, devnicke zabeleske...
AlexDunja AlexDunja 23:10 22.01.2008

Re: )MM je sada plavusa i ljudi je prepozn

NIKADA NISAM CUO ILI PROCITAO DA JE MIRA MARKOVIC REKLA ILI NAPISALA NESTO GLUPO!

secam se, draga :))
to mi je najveca mana:))
pamtim kao slon:))
pamtim i onaj intervju koji je ddl dao,
svijetu ,zagrebackom, onda kad je bio
hamlet na lovrijencu:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:27 22.01.2008

Re: mali podsetnik:)

dragonKa
AD a shta ce biti ako toma dodje na vlast?
da li ce je pomilovati?i sina joj?

jašata će. i njega i nju. i postaviti ga za direktora gasporoma.
gorran gorran 19:30 22.01.2008

nekoliko lakih pitanja

1. Kako treba zvati osobu koja koristi kritičnu društvenu situaciju da opljačka državu? A pritom sve to prikaže kao vrhunski patriotizam? (tip: nije Slobodan Milošević) Kako nazvati njegove pomagače?

2. Kako objasniti da radikali koji su "večita opozicija" uvek imaju taman toliko moći da nikad ne dođu na vlast, a uvek su suviše blizu dolaska na vrast da bismo mi smeli nešto da pitamo - ili, nedajbože, pritisnemo - one koji jesu na vlasti?

3. Kako objasniti da najveća giga-mega proevropska demokratska partija već godinama tvrdi da čini sve da zaustavi radikalsku opasnost, a radikali se u međuvremenu udvostručili?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana