Ipak ću pustiti Tadića da pobedi bez moga glasa..

Drago Kovacevic RSS / 22.01.2008. u 18:11

Jučer sam na blogu Jelene Milić napisao da je pod izvesnim uslovima moguće da izađem na izbore u drugome krugu. Jedan od tih uslova je bio da vlada ne proda direktnom pogodbom NIS ruskoj državi, odnosno Putinovim oligarsima. Već danas svaka moja dilema je razrešena. NIS je odlukom Tadića dat Rusiji tako da u Srbiju dolazi još jedan monopolista, prema kojem će i sam Mišković izgledati kao mala maca. Vidim da je ta odluka obradovala Tadićevoga protivnika, "vojvodu" Tomislava koji je odmah dohvatio pero i napisao Putiu pismo ljubavnoga sadržaja, utrkujući se u ulizništvu sa donosiocima odluke o ruskom monopolu na srpskom energetskom tržištu.

Sutra ili prekosutra,zavisi od toga na koju nogu ustane, izaći će u javnost samozadovoljni Vojislav Koštunica i izreći podršku Borisu Tadiću za kojom vape svi njegovi plaćeni analitičari i koju pominju kao hostiju, te pozvati svoja 2 do tri procenta i Veljnih, Palminih, Vukovih i Ugljaninovih 7 - 8, da glasaju za Tadića. To svakako neće biti dovoljno da Tadić dohvati potrebna dva miliona kako bi bio izabran. Zbog toga će drugi Koštuničin kandidat Toma Nikolić morati sve učiniti da ne bude izabran. Dovoljno je da radikalskim ativistima na terenu iz otadžbinske uprave ne daju pare za gorivo, odnosno "izborni - taksi" i na biralištima se neće pojaviti bar 300 hiljada ljudi starijih od 70 godina koji su u prvom krugu donošeni i dovoženi na birališta i unisono zaokruživali keca. Bio sam na izbornom mestu ceo dan i gledao tu pojavu..o)) Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule i radikali neće odmaći dalje od milion i po glasova. Zar vas ne čudi što se već dva dana uopšte ne oglašavaju, kao da drugoga kruga nema.

Danas je vlada dopunila upravne odbore po načelu, dva Tadiću, jedan Koštunici, jedan Dinkiću. Spremaju se za dugo vladanje. Oni znaju ko će biti izabran. Istovremeno, kampanju će širiti ka zapadu moljakanjem da EU žmuri na oba oka, jer zaboga, radikali su ante portas.. Videćete sada kad se rastrče Rasim, Vuk, Đelić, Bubalo.Videćete sportiste,glumce, pevače i bele magove.Ići će vesti kako je berza pred slomom, investicije stale, dinar sklon padu.Dinkić će se folirati da je bio protiv prodaje NIS-a, ali je na njegovu intervenciju ugovor popravljen pa eto, neka bude. Ne bi me iznenadilo da posebno plaše penzionere bliskom katastrofom penziskoga sistema, ako Tadić ne bude izabran. Sve će to imati efekat. Tadić će biti izabran. Kladim se u tepsiju baklava.

Rezultat toga izbora će biti nastavak politike koju sada gledamo i daljnji rast radikala. Radikali se množe kao amebe od kada je Tadić sebe i svoju politiku proglasio "branom protiv radikalizma" i neka se niko ne čudi što će na sledećim parlamentarnim izborima zaista dobiti većinu.

Dakle, ništa se senzacionalno neće deseiti. Nakon 3. februara, Tadić će i dalje biti domaćin na Andrićevom vencu, radikali dizati lažnu dreku da im "zapad nije dao" da vladaju, dobićemo još jednog monopolistu i slušati bajke u nastavcima o tome kako Srbija napreduje.

Eto, svako dobro. Trećeg februara ću miran i lišen svake neizvesnosti na pecanje..o))

 



Komentari (383)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip2412 Filip2412 21:48 22.01.2008

Re: drago

Neam pojma kakv je taj ugovor za NIS, sami bog zna asve i da ga daju javno na uvid neki ce reci los neki dobar.
Ako je Putin mogo da istera BP i Shell iz Sibira mocicemo i mi da isteramo Ruse ako nam se ne svidjaju. Drzava uvek moze protiv privatnih firmi.

Medjutim Rusija je partner Evrope danas tako da je totalna glupost da se mi ovime vezujemo za Rusiju. Vezivanje za Evropu je takodje posredno vezivanje za Rusiju je EU dobar deo energenata nabavlja od Rusije.

Konflikt izmedju Evroatlanskog pakta i Rusije je strasno preuvelican u glavama nasih ljudi.
nikson nikson 21:48 22.01.2008

Re: drago

Drago Kovacevic
nikson
Dovoljno je da radikalskim ativistima na terenu iz otadžbinske uprave ne daju pare za gorivo, odnosno "izborni - taksi" i na biralištima se neće pojaviti bar 300 hiljada ljudi starijih od 70 godina koji su u prvom krugu donošeni i dovoženi na birališta i unisono zaokruživali keca. Bio sam na izbornom mestu ceo dan i gledao tu pojavu..o))


bolje da ste o ovome pisali, ja ocekujem jedan blog o ovome jer mislim da bi bio zanimljiv!

i nesto bih da vas pitam. da li se vi zalazete da se nis uopste ne proda rusima ili da se na ovakav nacin ne proda rusima?

Zalažem se Niksone da NIS ide na tender...uostalom, pravnik si uzmi zakonb i pogledaj..I zalažem se za to da se državni monopol Srbije ne zameni državnim monopolom Rusije. Jer, našega se nekako možemo rešiti, a njihovoga nikada.
Zalažem se još za transparentnost jer NIS nije babovina Velje, Đilasa, Tadića i Koštunice, nego javno dobro, državna imovina...


dobro, ali oni bi mogli da izmene zakon i onda bi se cela prica samo odlozila do izmene. ali mene zanima sta je alternativa tome. ja pojma nemam o privatizaciji, gasu i slicnim stvarima, pa zato slusam one koji znaju. a vidim da su razni komentari od mnogih ekonomista delom pozitivni o ovom aranzmanu a delom negativni... ne znam ni sam sta da kazem,

ali bih voleo da mi neko objasni dve stvari, prvo da li je ovaj aranzman isplativ? vidim da mnogi kazu da cemo ubirati neke takse od gasovoda, da cemo imati redovno snabdevanje, radna mesta za one koji se bave gasom i slicnim stvarima..

i drugo sto niko nije spominjao a ja mislim da je veoma vazno: kakav ce biti kvalitet nafte koja ce se preradjivati u NIS-u? odnosno da li je u ceo aranzman ukljucen i program zastite zivotne sredine?
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:14 23.01.2008

Re: drago

drugo sto niko nije spominjao a ja mislim da je veoma vazno: kakav ce biti kvalitet nafte koja ce se preradjivati u NIS-u? odnosno da li je u ceo aranzman ukljucen i program zastite zivotne sredine?

evo piše ovde
to o okolini i o vrednosti i o tenderu pa ko hoce a moze i dr wu da procita.
Lighthouse Lighthouse 13:47 23.01.2008

Re: drago

Konflikt izmedju Evroatlanskog pakta i Rusije je strasno preuvelican u glavama nasih ljudi.

Ako je tako, zašto se onda Srbija igra "neutralnosti"? Reći ću ti - vrednosti na kojima počivaju i EU i NATO fundamentalno se razlikuju od onih koje su na snazi u današnjoj, neofašističkoj Rusiji. I Srbija mora da napravi izbor. Nažalost, napravila ga je, ponovo, 20. januara, kad je 90-tak odsto građana, da li iz neznanja ili ne, nije više važno, glasalo za Putina i putinizam. Sad će i drugi krug, kad samo treba utvrditi ko će biti gubernator. Nemoj se nadati da ću u tome učestvovati. Ne, hvala!
jesen jesen 21:47 22.01.2008

cudna matematika

Dovoljno je da radikalskim ativistima na terenu iz otadžbinske uprave ne daju pare za gorivo, odnosno "izborni - taksi" i na biralištima se neće pojaviti bar 300 hiljada ljudi starijih od 70 godina koji su u prvom krugu donošeni i dovoženi na birališta i unisono zaokruživali keca. Bio sam na izbornom mestu ceo dan i gledao tu pojavu..o)) Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule i radikali neće odmaći dalje od milion i po glasova. Zar vas ne čudi što se već dva dana uopšte ne oglašavaju, kao da drugoga kruga nema.
......ako je bilo 300000 tih na nosilima a radikali imali oko 1600000 znaci da na minus temperaturi dobijaju 1300000...Kako ste izracunali da ce dobiti 1500000 glasova....Pored toga, taksi radi i na niskim temperaturama a , koliko znam, stara i nepokretna lica mogu ranije da se prijave i biracki odbori idu po kucama....Nekako ne verujem da su svi "nepokretni" za Tomu....I ne verujem da ce Toma tako lako da odustane od pobede, ovo mu je vec treci put da se kandiduje....to bi mu bila licna satisfakcija cak i da nema ni jedan drugi razlog, cak je tako nesto i izjavio pre izbora...nesto kao, on zeli da bude upamcen kao TN predsednik Srbije jer poslanici se zaboravljaju a predsednici se pamte.....Inace, slazem se sa vasim razlozima za pecanje mada mislim da se ponekad mora negde ici i protiv svojih zelja ako je u pitanju opste dobro....Meni se posebno dize kosa na glavi kad BT pominje i nasu "kolevku" i EU i.....ali i pored svega ne bih sebi oprostila da zbog mog neglasa gledam Tomu kao predsednika i da slutim sta sve moze da snadje nas i nasu decu.......
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:59 22.01.2008

Re: cudna matematika

jesen
Dovoljno je da radikalskim ativistima na terenu iz otadžbinske uprave ne daju pare za gorivo, odnosno "izborni - taksi" i na biralištima se neće pojaviti bar 300 hiljada ljudi starijih od 70 godina koji su u prvom krugu donošeni i dovoženi na birališta i unisono zaokruživali keca. Bio sam na izbornom mestu ceo dan i gledao tu pojavu..o)) Dovoljno je da 3. februara temparatura bude ispod nule i radikali neće odmaći dalje od milion i po glasova. Zar vas ne čudi što se već dva dana uopšte ne oglašavaju, kao da drugoga kruga nema.
......ako je bilo 300000 tih na nosilima a radikali imali oko 1600000 znaci da na minus temperaturi dobijaju 1300000...Kako ste izracunali da ce dobiti 1500000 glasova....Pored toga, taksi radi i na niskim temperaturama a , koliko znam, stara i nepokretna lica mogu ranije da se prijave i biracki odbori idu po kucama....Nekako ne verujem da su svi "nepokretni" za Tomu....I ne verujem da ce Toma tako lako da odustane od pobede, ovo mu je vec treci put da se kandiduje....to bi mu bila licna satisfakcija cak i da nema ni jedan drugi razlog, cak je tako nesto i izjavio pre izbora...nesto kao, on zeli da bude upamcen kao TN predsednik Srbije jer poslanici se zaboravljaju a predsednici se pamte.....Inace, slazem se sa vasim razlozima za pecanje mada mislim da se ponekad mora negde ici i protiv svojih zelja ako je u pitanju opste dobro....Meni se posebno dize kosa na glavi kad BT pominje i nasu "kolevku" i EU i.....ali i pored svega ne bih sebi oprostila da zbog mog neglasa gledam Tomu kao predsednika i da slutim sta sve moze da snadje nas i nasu decu.......

Ah, Jesen..Nisam optužio "nepokretne"..Kazao sam da su radikali došli u svaku kuću i pokrenuli svog svakoga glasača.
Imali su novca i benzina da ih dovezu na biralište. ne može po kućama da glasa 300.000 hiljada, prosto nema ljudi koji po odborima koji će stići na te adrese.
Ako je onako kako ja slutim, dovoljno je da benzin izostane, da ga SRS ne kupi i onda nema tih glasova....
jesen jesen 22:19 22.01.2008

Re: cudna matematika

...ma ok, ali s obzirom da su radikali disciplinovani ako izostane tih 300 hiljada ostace ih milion i trista hiljada a ne milion ipo.....
navodno navodno 21:48 22.01.2008

?

Da li je neko pitao Nislije da li zele da NIS bude prodat Rusima?? A ako krene rasprodaja jel moze Vozdovac da ide Swedjankama, bez tendera, bez negodovanja, samo da dodju i da zauzmu opstinu?
slavoljub slavoljub 21:52 22.01.2008

SRPSKI HAMLET


Da l da osvajam Evropu, ili da ponovo osvajam SFRJ?

Divota


vladimir petrovic vladimir petrovic 21:54 22.01.2008

Gresite ako ne glasate za Tadica

Drago,
Tacno je ovo sto kazete da ce Tadic pobediti, to se zna, ali nije dobro sto kazete da necete izaci na glasanje i bas Vi dati glas Tadicu. Ljutite se? Psihijatri kazu da ima krivo onaj ko se ljuti, problem je u njemu a ne u kandidatu za koga treba glasati.
Ako stvarno apstinirate (bolje je da apstinirate u necem drugom) onda cu da zazalim sto nemamo grcki sistem - tamo se kaznjava onaj ko ne izadje na izbore! Bilo bi mi zao da dvostruko (ili visestruko) budete kaznjeni - em ce pobediti oni koji vam se ne svidjaju, em Kostunica i dalje ostaje, em vas nisu konsultovali kome da prodaju NIS... Take it easy!
JJ Beba JJ Beba 22:02 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

Ako stvarno apstinirate (bolje je da apstinirate u necem drugom)

štos' takav vladimire petroviću. Drago je u najboljim godinamai nije se još zamonašio. što da apstinira?
A nije ni post
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:04 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

vladimir petrovic
Drago,
Tacno je ovo sto kazete da ce Tadic pobediti, to se zna, ali nije dobro sto kazete da necete izaci na glasanje i bas Vi dati glas Tadicu. Ljutite se? Psihijatri kazu da ima krivo onaj ko se ljuti, problem je u njemu a ne u kandidatu za koga treba glasati.
Ako stvarno apstinirate (bolje je da apstinirate u necem drugom) onda cu da zazalim sto nemamo grcki sistem - tamo se kaznjava onaj ko ne izadje na izbore! Bilo bi mi zao da dvostruko (ili visestruko) budete kaznjeni - em ce pobediti oni koji vam se ne svidjaju, em Kostunica i dalje ostaje, em vas nisu konsultovali kome da prodaju NIS... Take it easy!

Vladimire,
Grčki sistem jeste takav, ali vi uvek možete ubaciti prazan listić ili preškrabati kandidate..o)) Zato imaju puno nevažečih..
Nisam tražio "konsultacije" oko prodaje NIS-a nego samo poštovanje zakona. A, za cilj "Boris - predsednik" ni jedan zakon ne sme biti prepreka, jeli tako..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:06 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

JJ Beba
Ako stvarno apstinirate (bolje je da apstinirate u necem drugom)

štos' takav vladimire petroviću. Drago je u najboljim godinamai nije se još zamonašio. što da apstinira?
A nije ni post
:)

Ma i da je post, u strahu boga..o))
nikson nikson 22:10 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

evo posto vidim da se dosta njih izjasnilo za koga glasa to cu i ja da uradim. posle dosta razmisljanja i kolebanja, ipak sam odlucio da u drugom krugu glasam za borisa tadica. pozivam one koji podrzavaju moj rad na blogu da ucine isto!
JJ Beba JJ Beba 22:11 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

evo posto vidim da se dosta njih izjasnilo za koga glasa to cu i ja da uradim. posle dosta razmisljanja i kolebanja, ipak sam odlucio da u drugom krugu glasam za borisa tadica. pozivam one koji podrzavaju moj rad na blogu da ucine isto!

hahahahahhahahha
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:14 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

Sad se vec kolebam, mislim zbog niksonovog rada na blogu.
To je svakako argument vise.
Uh, ionako je odluka mucna, ovo samo jos vise komplikuje situaciju!!!
Nenad M. Nenad M. 22:18 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

pozivam one koji podrzavaju moj rad na blogu da ucine isto!


bogmeubio ako ovo ne odluci u drugom krugu :))))))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:20 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

Tacno je ovo sto kazete da ce Tadic pobediti, to se zna

Nisam bas siguran u pobedu...
video sam danas neke rezultate istrazivanja CESIDa gde se kaze sledece:

73% glasaca Cede ce glasati za Borisa, 6% za Tomu, 21% sedi kuci
6% glasaca SPS ce glasati za Borisa, a 51% za Tomu, 43% sedi kuci
43%glasaca Velje Ilica ce glasati za Borisa, a 15% za Tomu, 42% sedi kuci

ako tome dodate na stranu Borisa glasove Madjara 89303
a na stranu Tome glasove selje Marjana, onog na D i DND benda sto je oko 70.000

izracunajte sami,ja uradio jutros i sokirao se rezultatima!

Restauracija!
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:21 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

Nego niksone, koliko je to u procentima?
Verujem da ces javno (u vestima na RTSu, na primer) pozvati pristalice?
Da znaju ljudi sta da rade. Ajde javi kad je konferencija za stampu... hahahahhaha
Filip2412 Filip2412 22:30 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

Toma ima zaista vece sanse, stvarno ne znam kako cemo se izvuci ovog puta.
Boris mi nimalo nije simpatican ali Toma grobar.... samo to ne....
pa cak da je neki drugi radikal ali ne onaj zlobni mracni... doduse radikali nikada nisu imali nikoga pristojnog.

Za razliku od recimo HDZ-a koji je veoma nacionalisticki a nekada i otvoreno se kitio fasistickom tradicijom Ustasa, nasi extremisti su mnogo nepismeniji i nesposobniji da se nasminkaju za Evropu. U tome je najveci problem Srbije a ne u sustinskom nacionalizmu. HDZ je nacionalisticka stranka a ne SRS. SRS su jednostavno glupanderi i pokvareni likovi.


nikson nikson 22:58 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

za sada je samo jjbeba prihvatila moj poziv, ali ocekujem masovnu podrsku. naravno mozemo da se jos usaglasimo oko stavova, pa ako bog da izdamo i neko saopstenje
Lektorka Lektorka 23:00 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

vp
Psihijatri kazu da ima krivo onaj ko se ljuti, problem je u njemu a ne u kandidatu za koga treba glasati.

ima i onih psihijatara (i ne samo njih) koji kažu da je ljutina prirodna emocinalna reakcija u trenucima kad shvatiš da te je neko propisno zeznuo. i da je tada i ne treba sputavati :)
JJ Beba JJ Beba 23:04 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

za sada je samo jjbeba prihvatila moj poziv,

nemoeš bez podmetanja, pa to tije. pokaži gde sam prihvatila tvoj izazov. Linkuj, citiraj.
za lažove ne glasam ni sa lažovima ne glasam. patividi
nikson nikson 23:15 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

nisam ja ni rekao na koji si nacin podrzala to samo zakljucujem iz tvog odnosa prema meni do sada na blog-u
JJ Beba JJ Beba 23:19 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

ne mrsi niksoe, kao uvek podmećeš i lažeš. rekao si:
za sada je samo jjbeba prihvatila moj poziv,

pokaži gde sam to ja pšrihvatila tvoj poziv.

zakljucujem iz tvog odnosa prema meni do sada na blog-u

I ti misliš da je naš odnos takav da bih ja tebe poslušala i glasala za tadića?
daj čoveče
nikson nikson 23:31 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

I ti misliš da je naš odnos takav da bih ja tebe poslušala i glasala za tadića?
daj čoveče


pa usaglasicemo stavove, naravno da se ne slazemo u dosta toga
JJ Beba JJ Beba 23:43 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

pa usaglasicemo stavove, naravno da se ne slazemo u dosta toga

niksone, pokaži mi gde sam to sa tobom ikada usaglasila stavove
sa tobom ne želim da imam usaglašene stavove
tvoji stavovi su mi odvratni
podmećeš, lažeš
nikson nikson 23:46 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

niksone, pokaži mi gde sam to sa tobom ikada usaglasila stavove
sa tobom ne želim da imam usaglašene stavove
tvoji stavovi su mi odvratni
podmećeš, lažeš


e sada si vec tendeciozna, pa milion puta sam se slozio sa tobom. naravno ne tako sto sam te jurio na blog-u i pisao da se slazem, vec jednostavno procitam sta napises i slozim se sa tim i ne protivurecim ti. milion puta
tri3p tri3p 23:51 22.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

nikson
...naravno mozemo da se jos usaglasimo oko stavova, pa ako bog da...


pa, sad, ako nudis neka mesta u upravnim odborima,mozda i mozemo da se dogovorimo
nikson nikson 00:01 23.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

pa, sad, ako nudis neka mesta u upravnim odborima,mozda i mozemo da se dogovorimo


ne ovo je nova politika drugacija od DS-a, DSS-a, SRS-a, LDP-a i ostale politicke klase...
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:18 23.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

nikson
evo posto vidim da se dosta njih izjasnilo za koga glasa to cu i ja da uradim. posle dosta razmisljanja i kolebanja, ipak sam odlucio da u drugom krugu glasam za borisa tadica. pozivam one koji podrzavaju moj rad na blogu da ucine isto!

cekaj, ti si dugo razmisljao za koga il dal uopste da glasas_
a ovaj poziv, xaxaxxaxa
si ti neka marija serifovic
nikson nikson 03:32 23.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

cekaj, ti si dugo razmisljao za koga il dal uopste da glasas_


i za koga, a na ternutke i da li. mada sam raskrstio sa sobom da necu nikada bojkotovati izbore. smatram to neodgovornim i ostavljam to pre svega razmazenima, koji bi uvek hteli da je ama bas sve po njihovom, pa ako nema kandidata koji razmislja potpuno isto kao ja onda cu da se okrenem i durim
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:25 23.01.2008

Re: Gresite ako ne glasate za Tadica

73% glasaca Cede ce glasati za Borisa, 6% za Tomu, 21% sedi kuci


ja mislim da se cesid zeznuo iliti permutovao.
73 posto će za tomu a 6 posto za tadića a 21 posto se
misli pa će i oni za tomu.
poznato je da je ldp frakcija radikala.
a ovih 6 posto ćemo da kaznimo ko dss one
iz goraždevca. pratimo ih. cinkarimo.
učimo i mi polako:)))
Spiridon Spiridon 22:09 22.01.2008

isto to samo malo drugacije

Ipak ću pustiti Tadića da pobedi bez moga glasa..


ja cu pustiti da Nikolic izgubi bez mog glasa za Borisa =]

potpuno te razumem. Nacin na koji se Boris ponasa vise je nego licemeran. Nikolic je kao politicar puno zreliji i zasluzuje bar da se ne glasa za Borisa.





Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:14 22.01.2008

Re: isto to samo malo drugacije

Spiridon
Ipak ću pustiti Tadića da pobedi bez moga glasa..


ja cu pustiti da Nikolic izgubi bez mog glasa za Borisa =]

potpuno te razumem. Nacin na koji se Boris ponasa vise je nego licemeran. Nikolic je kao politicar puno zreliji i zasluzuje bar da se ne glasa za Borisa.






Sviđa mi se ova tvoja defincija, i da sam se na vreme setio takav bi naslov stavio..o))
pozz
villiem villiem 22:42 22.01.2008

Re: isto to samo malo drugacije


hehe, veoma tacno
Ipak da se oduzimo Nikolicu na neki drugi nacin
jasmina lekic jasmina lekic 23:24 22.01.2008

Re: isto to samo malo drugacije

Dragi Spiridone, opet mi...

Mislim da ste SJAJNO formulisali stanje stvari...
Uvek je, ali uvek, vazno iz kog se ugla gleda...
Iz vaseg mi se sve cini BAS TAKO kako ste rekli...
pozdrav
dragoljub dragoljub 23:29 22.01.2008

Re: isto to samo malo drugacije


ispravite me ako sam pogrešno zaključio ali meni se čini da je ovoga puta omladina izglasala tomu a ne starci jer do sad je ta grupacija uglavnom apstinirala,i sad u ovolikom broju izašla i koji je rezultat toga,daj bože da grešim ali malopre je na b92 bila reportaža o njihovoj omladini ,žao mi je ali izgleda da su nam oni u koje se kunemo okrenuli leđa
Spiridon Spiridon 11:44 23.01.2008

Re: isto to samo malo drugacije

Spiri


izvini za ono malopre
Treger Treger 23:25 22.01.2008

Ljudi moji

Ma Tadić ili Toma nemaju nikavu vlast. Svima je jasno ko je glavni, ako neko ne zna to je Putin, KGB, BIA V. Koštunica.Sve ostalo je ništa. Srbiju može izvući samo obaranje ove vlade a to može da uradi samo mTadić a on očigledno voli Koštunicu i njegovu politiku. Prema tome mi se možemo samo spremati za parlamentarne izbore. Za Tadića se ne treba brinuti jer u ovom trenutku Putinu i našoj mafiji je potreban maneken koji će glumiti demokratu. U ostalom i DSS je kao demokratska ali nazadna stranka. Radikali neće napuštati svoju poziciju konstruktivne opozicije. Sve loše odluke i politike po Srbiju imale su podršku Radikali ali glupni narod Srbije ne vidi to i smatra radikale za opoziciju.
zonky8 zonky8 06:54 23.01.2008

Re: Ljudi moji

Ma Tadić ili Toma nemaju nikavu vlast. Svima je jasno ko je glavni, ako neko ne zna to je Putin, KGB, BIA V. Koštunica.Sve ostalo je ništa. Srbiju može izvući samo obaranje ove vlade a to može da uradi samo mTadić a on očigledno voli Koštunicu i njegovu politiku.

tocno!
dobitna kombinacija za klero-nacoshe..kostugnjavi,joca trafika,bulatovic i maneken- da ga drobi i da se grebe za kredite u inostranstvu...
to ne bi mogao da pomeri i skine ni sherman tenk, a kamoli joe bagerista...to nema prirodnog neprijatelja...
strava strava 23:27 22.01.2008

Bojište i stihovi

Mada ovi izbori nemaju nikakve veze sa bojištem citiraću ove stihove koji ga po meni najbolje ilustruju:
Hrabri izgiboše.
Sad manje hrabri zastavu nose.
Galebar Galebar 01:32 23.01.2008

Ja ne idem na izbore

Moji drugari blogeri, galebar ode 03.02. na KARNEVAL da bira novog poglavicu plemena!!!

Zašiljio sam olovku, al' odo ja ipak na neku zajebanciju...

Pustiću vam fotku na nekom veselom blogu (možda kod jelice - veštice), pa da vidite šta ste propustili dok ste se bavili ozbiljnim stvarima.
Pape Pape 03:41 23.01.2008

Re: Ja ne idem na izbore

Kako je ovo cool.
Atomski mrav Atomski mrav 08:27 23.01.2008

LDP - DSS

Zanimljivo je kako LDP i DSS žele isto - da sa par procenata podrške biračkog tela upravljaju državom. Razlika je u tome što je DSS u tome do sada uspevao.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:09 23.01.2008

Re: LDP - DSS

Atomski mrav
Zanimljivo je kako LDP i DSS žele isto - da sa par procenata podrške biračkog tela upravljaju državom. Razlika je u tome što je DSS u tome do sada uspevao.

Hahaha, Atomski...kako ti redukuješ..o))
Atomski mrav Atomski mrav 09:18 23.01.2008

Re: LDP - DSS

Ma zezam se malo, uz jutarnju kaficu :) Ali čim se nisi naljutio, ima tu nešto... :)
Elem, Drago, priznaj da si odustao od glasanja zato što si siguran da će Tadić pobediti. NIS je samo izgovor. Sve i da su raspisali tender, Rusi bi dobili NIS. Dobili su ga još 2000. godine kada su veliki podelili međusobno kolač srpske privatizacije. Mislim da je i Jelena Milić nešto slično spomenula ovde na blogu. No, rizik da Tadić ne pobedi ipak postoji. Ako se to desi, šta misliš koliko će tek tada biti razočaranih i uvređenih birača koji neće izaći na lokalne i sledeće parlamentarne izbore? Evo, ja prvi mogu da obećam da ne bih više izašao ni na jedne izbore; zapravo, gledao bih da zapalim iz ove ludnice a onda bih možda i ja pametovao ovde na blogu sa bezbedne udaljenosti...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:38 23.01.2008

Re: LDP - DSS

Atomski mrav
Ma zezam se malo, uz jutarnju kaficu :) Ali čim se nisi naljutio, ima tu nešto... :)
Elem, Drago, priznaj da si odustao od glasanja zato što si siguran da će Tadić pobediti. NIS je samo izgovor. Sve i da su raspisali tender, Rusi bi dobili NIS. Dobili su ga još 2000. godine kada su veliki podelili međusobno kolač srpske privatizacije. Mislim da je i Jelena Milić nešto slično spomenula ovde na blogu. No, rizik da Tadić ne pobedi ipak postoji. Ako se to desi, šta misliš koliko će tek tada biti razočaranih i uvređenih birača koji neće izaći na lokalne i sledeće parlamentarne izbore? Evo, ja prvi mogu da obećam da ne bih više izašao ni na jedne izbore; zapravo, gledao bih da zapalim iz ove ludnice a onda bih možda i ja pametovao ovde na blogu sa bezbedne udaljenosti...

E, i za sve to će biti kriv LDP..o))
Jedino Tadić može sve, kohabitirati, manitati, voditi katastrofalnu politiku, direktno davati vetar u leđa radikalima i uvek ostati spasitelj..o))
Nema razlike Atomski osim u dizajnu...o))
Atomski mrav Atomski mrav 09:52 23.01.2008

Re: LDP - DSS

Sve bi bilo u redu da je Pera otišao pravo na policiju, jel' da? :) Uvereni ste da ste bolji od Tadića, još da uspete da u to uverite više od 6% birača pa da nam konačno krene... I zar zaista misliš da je bolje da Radikali budu na vlasti za vreme/nakon proglašenja nezavisnosti Kosova? Jel' misliš da je bolje da preživimo još poneki rat, da biste vi došli na vlast (konačno)? Bitno je da ste vi bezgrešni... Kukala nam majka svima pored naših političara!
Dawngreeter Dawngreeter 10:15 23.01.2008

Ultimatum?

Besno juce dolazim kuci posle radnog dana na kojem mi je produktivnost sigurno opala bar za 10% zbog redovnog pracenja ovog B92 blog-a. Maltene vicuci, pored stola za kojem moji roditelji rucaju (kod mene u kuci se kasno jede) deklarisem da nema sile koja bi me naterala da glasam za ovu gomilu <dopuniti kofom uvredljivih termina>. Na stranu sto je to bilo vise praznjenje nego nesto sto to zaista mislim - ne ide mi laganje samog sebe bas toliko od ruke da bih se mogao pretvarati da sam zaista doneo cvrstu odluku da ne glasam. Voleo bih da jesam, ali nisam. Svaki put kad vidim Nikolica nekako me spopadne muka.

Posle malo zustre prepirke, koja je u stvari vise bila slaganje nego neslaganje, na jednu od opaski da ce biti katastrofa ako Nikolic pobedi ja kazem da je to onda najobicniji ultimatum. Odgovor koji sam dobio je da, naravno, to jeste ultimatum. Zove se ultimatum jer alternativa popustanju je samodestrukcija. O tome sam morao malo da razmislim, naravno tek nesto kasnije kada su mi se stisale strasti.

Trenutno gledam seriju Rome. Zanimljiva serija, ne bas u potpunosti istorijski tacna, ali bitni momenti su u glavnom tacni. Cezar je u Galiji, Pompej u Rimu i izmedju njih dolazi do raskola. Pompej sa svojim pristalicama poziva u senatu glasanje da se Cezar progna iz Rima. Naravno, niko nece da se taj predlog zaista izglasa jer ce to Cezara sa velikom vojskom pod svojom kontrolom staviti u situaciju da jedina opcija koju ima je direktan napad. Ideja je da ce se na to glasanje staviti veto od strane uticajnih Cezarovih pristalica te da ce to samo biti ostra opomena Cezaru u kakvoj je losoj poziciji. Plan odlazi dodjavola kada u senatu izbije tuca i jos par nesretnih obrta situacije kasnije, veto ne stize da bude pozvan i Cezaru se kao jedina opcija ostavlja da sa svojom vojskom udje u Rim - upravo scenario koji se svo vreme hteo izbeci.

Ta prica me sve vise podseca na nasu (a kad kazem "mi" mislim "oni koji oce mlohavog shamana da oteraju sa mesta premijera" poziciju. Kada sam detaljno analizirao svoj stav, dosao sam do zakljucka da se svodi upravo na naslov ovog posta - ja cu da ne glasam a Tadic ce da pobedi. To mozda nije dobra pretpostavka. Za pocetak, nisam siguran koliko je iskrena jer logicki produzetak moje zelje da ne glasam za Tadica je da ubedim i druge da ne glasaju za Tadica sto onda znaci da u mom hipoteticki savrsenom svetu Nikolic definitivno pobedjuje. Druga stavka je da, kao nesrecnom Pompeju, cak i ako smo sto posto sigurni da Radikali nece vlast nego bi samo da budu strasilo, mozda nam se desi par nesrecnih obrta i ispadne da smo primorali protivnika da zgrabi vlast iako to ni mi ni oni nisu hteli.

Zaista ne znam sta trenutno da mislim. Cini mi se da je najveci ultimatum u ovoj celoj prici to sto su mi oduzeli pravo da o mom glasu razmisljam kao mom opredeljenju za sta se zalazem.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:04 23.01.2008

Re: Ultimatum?

Downgreeter,
Izvini sto se mesam u licne stvari, ali iz posta vidim da si dosao na rucak kod roditelja sa kojima verovatno zivis. Posto radis, pretpostavljam da si punoletan, onoliko i da ti sama cinjenica sto moras roditeljima da pravdas svoj stav, kakav god da je, treba da bude vazan potsticaj da napustis bojiste, odnosno zemlju. Vidi, oni koji su izabrali da zive u Sriji i koji vide nepravdu koju post-petooktobarska revolucija-post-sablja....odrzavaju i cuvaju kao malo vode na dlanu, ne bi trebalo da miruju bez obzira na izbor za, ili protiv glasanja. Postujem odluke, kakve god da su, ali posledice mi smetaju.
Da ne bih odlucivala za druge, a drugi za mene, u zelji da sacuvam glavu na ramenima, ne zivim u Srbiji i ko zna da li ce me Srbija videti vise posle ovog zadnjeg bljuvanja, pljuvanja i bljak-bljak kandidata koji bi da je vode. Zato, pozdravi se sa roditeljima, kazi im da ih volis i pravac neka udaljena destinacija.
Dawngreeter Dawngreeter 14:23 23.01.2008

Re: Ultimatum?

Nema potrebe da se izvinjavas, ja sam prvi spomenuo licne stvari te je prirodno da su otvorene za komentar. Jesam punoletan (26 godina) i zivim jos uvek sa roditeljima mada, ruku na srce, po sredi nije bilo pravdanje roditeljima posto u velikoj meri delimo politicke stavove. Vise je u pitanju bilo to sto sam ja bio besan i nasao za shodno da vicem u prisustvu prve osobe koja ce me (htela-ne htela) slusati.

No. Zahvaljujem na komentaru i moram se sa njim sloziti u potpunosti. Dugo vremena sam pokusavao sebi da opravdam ne odlazenje iz zemlje, kao gde bi bili kada bi svi otisli i tome slicno, ali svaki mdanom je sve jasnije da je to jedina racionalna stvar za uraditi. Zao mi je sto je tako i, da budem savrseno iskren, prokleto me je strah da idem negde gde nikoga ne poznajem. Mada me je, iz ove perspektive, mnogo vise strah da ostanem ovde. U stari, strah od kojecega nekako univerzalno definise zivot u Srbiji vec dugo vremena. Nije to zdravo.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:31 23.01.2008

Re: Ultimatum?

Ta krivica koja se oseca zbog odlazenja i napustanja "bojista" prati i nas koji smo stariji od tebe. Ustvari, ona te nikada ne napusti. Ali, na sve mora da se stavi tacka. Ukoliko vidis nepravdu i stvarno mislis da mozes da je menjas, a da ne uzimas pusku u ruke....Moj savet, sibaj! Traze se mladi strucnjaci. Upoznaces ljude. Svima je na pocetku tesko. Ali, od ovoga sto je u Srbiji, ne moze da bude teze.
Cikota Cikota 11:26 23.01.2008

Šta vi to pričate?!

Prvo NIS se ne prodaje direktnom pogodbom već na osnovu međudržavnog sporazuma koji treba da ratifikuje Skupština. Nije bitna cena NIS-a nego dugoročni profit. Ne kažem da je ovo ni dobro ni loše, ali hoću da kažem da prvo treba razmotriti sve parametre pre nego što se zauzme stav. Fakat je da ova država nikada nije imala energetski bilans a da je sada šansa da se tako nešto uradi. Što se tiče toga što LDP-ovci neće glasati za Tadića, to mi je jasno. Jedan broj hoće iz straha, a drugi deo neće po principu: Eto vam sad na!!! Takvi ste, zloba, osveta i najcrnji mrak. Nije li ono Nikola Samardžić rekao kako je Srbima potreban španski građanski rat? Mislim da vrh LDP-a za to i navija. Procena je negde ovakva: mi se lepo pokoljemo, pa uz pomoć Saveznika dođemo na vlast. (uostalom tako je i KPJ. Pre rata je imala samo 7 500 članova). Tom prilikom se rešimo svojih neistomišljenika, ustoličimo svoju "poštenu inteligenciju", pa vas jašemo jedno pola veka. Samo ima mala caka, niti je ovo 1944, niti je Čeda Tito.
Jerry Jerry 18:41 23.01.2008

Razlog više

" Predstavljajući svoj program, on je doveo u pitanje presudu za ubistvo prvog demokratskog premijera Srbije Zorana Đinđića, za koje su osuđeni Milorad Ulemek i pripadnici "zemunskog klana".

Osim za to delo, oni su pravosnažno osuđeni i za ubistvo bivšeg predsednika Srbije Ivana Stambolića i atentat na lidera SPO Vuka Draškovića, dok su prvostepenom presudom osuđeni i za brojna ubistva.

Ipak, Tomislav Nikolić najavljuje da će proveriti da li su ti ljudi zaista krivi. "


Ovo je razlog više i da LDP u svom punom sastavu izađe na izbore !I ne samo Čeda i njegovi nego svi koji smo učestvovali u rušenju Miloševića!
Dragutin Dragutin 19:04 23.01.2008

Re: Razlog više

15.01.2008 .
ŽIVOT JE ZAKON!
Govor Vladimira Popovića na završnoj Konvenciji LDP

Iskoristiću prednost koju gost na političkom skupu ima i obratiću vam se, ne vodeći računa o programu ili statutu, stranačkoj disciplini ili socijalno poželjnoj političkoj korektnosti, ali ipak kao glasač LDP-a i na ovim izborima, glasač Čedomira Jovanovića.

Ovi izbori, kao uostalom i politički život u Srbiji, odvijaju se neravnopravno, uz pritiske i pretnje, veštački pokrenute teme, da bi u stvorenoj atmosferi straha bili obesmisljeni i svedeni na nekakve dve, navodno jedine, mogućnosti i nazvani izborom između dva puta.

Rastrčali su se samozvani analitičari, profesionalni simpatizeri, skribomani, blogeri, kolumnisti placenici, spin doktori, istraživači, da nam objašnjavaju izbornu matematiku, procente i logiku praveći od ovih izbora lakrdiju, svesno nas terajući da zaboravimo gde i kako živimo - naročito poslednjih 5 godina.

A živimo u zemljii u kojoj se svakodnevnim kreiranjem afera, trovanjem javnosti kroz plaćene medije, kontrolom istine i zamenom teza, pokušava samo jedno - izbegavanje odgovora na pitanje svih pitanja, odgovora bez koga Srbija ne može da ide dalje.

A To je odgovor na pitanje: Ko stoji iza ubistava Zorana Đinđića i zašto?

Na prvi deo pitanja, odgovorio sam još pre nekoliko godina, nabrojivši svakoga od tih zločinaca pojedinačno. Danas oni to više ne kriju već kristalno jasno, sami daju odgovor i na drugi deo pitanja - zašto su ga ubili.

A ubili su ga da bi izveli puč i preuzeli vlast, da bi Srbiju vratili sa puta na koji je on sa narodom poveo posle 5. oktobra, sa puta u EU i demokratsko društvo, i vratili nas u mrak prošlih vekova, prodajući nas KGB firmama, nudeći u bescenje Putinovim oligarsima, a samo zarad očuvanja ličnih karijera i skrivanja istine o zločinima koje su činili poslednjih 50-ak godina.

Upravo se oko tog ubistva i oko sudskog procesa koji se tim povodom vodi, prelama sve što se danas u Srbiji dešava, uključujući i ove izbore.

Ako i dalje postoje oni koji ne žele da veruju da iza najstrašnijeg zločina, prema ovome narodu, u 21. veku, učinjenog 12. marta 2003, stoje bračni par Koštunica-Radović, uz Ljiljanu Nedeljković, Nikitovića, Tomića, Bulatovića, Jočića, Nalića, Tijanića i to tako što su, zloupotrebivši Vojnu službu bezbednosti, pre svega onaj deo blisko povezan sa jednom od frakcija ruskog KGB-a i uz pomoć ratno-kriminalnog lobija u MUP-u i DB-u, stvorili političku zaštitu kriminalcima, pruživši im institucionalni okvir.

Ako takvih zaista još ima, neka sami pogledaju šta danas rade sa Srbijom Koštunica i njegova banda, gde Srbiju vode, kako se i kome prodaje NIS, kakve poruke šalju demokratskom svetu, ili kako su od ruskog ambasadora stvorili visokog državnog funkcionera. Bez istine o tom ubistvu ne može se ni ići dalje, bez otkrivanja političkih mentora tog ubistva nema demokratizacije Srbije, pa ni demokratskog predsednika.

Zbog toga je nametnutu temu o "najozbiljnijim kandidatima" Nikoliću i Tadiću, smatram lažnom. I zato moj glas ide jedinom kandidatu, koji zna da bez spremnosti da reši političku pozadinu tog ubistva nema demokratskog predsednika - Čedomiru Jovanoviću.

Jer, nema "ozbiljnih kandidata" među onima: od kojih je jedan najavljivao ovaj zločin i tome se radovao i onoga koji je sve učinio da se ovaj zločin zataška i naručioci ne kazne. Ne može biti demokratski kandidat onaj ko je tim ubistvom dobio sve - i stranku i funkciju, moć, uticaj, Zoranove glasove, a sa druge strane je uradio sve da se od tog Zorana distancira.

U čemu je razlika između onoga ko javno kaže da je Zoran bio mafijaš, i kao mafijaš ubijen, I ovoga, pristojnog, čija je "zvanična politika stranke" to isto, samo se to javno ne govori ali se činjenjem dokazuje.

Ne mogu biti ozbiljni kandidati oni, od kojih jedan nema ni jedan razlog da bi se za njega glasalo, a ovaj tzv. demokratski, samo jedan - da se ne bi glasalo za onoga prvog.

I zbog toga glas za demokratsku Srbiju mora da ide zaista jedinom ozbiljnom demokratskom kandidatu - Čedomiru Jovanoviću.

U nedostatku političkih i logičkih argumenata, stvaraju atmosferu straha, plaše narod povratkom nedemokratskih i opasnih snaga, mračnih sila iz 90-ih i na taj način opravdavaju ovaj veštački stvoren izbor između navodno jedina dva puta.

I to radi onaj ko je te snage i vratio u politički život, isti onaj koji je sa tim retrogradnim snagama, krađom, doneo ustav, onaj koji je glasovima Zoranove stranke uz pomoć mračnih sila izglasao rezoluciju kojom je građane Srbije stavio u zatvor. Dok smo na vlasti bili Nataša, Čeda, Vesna, Žarko, Vladan, Nenad, ja... Radikali nisu imali ni 10 %, a DSS ili G17 nisu ni postojali. Zato je na ovim izborima glas za Ćedu i glas za povratak svih koji bi te retrogradne snage vratili na mesto koje i zaslužuju, podjednako efikasno kao što su to radili i tad.

Razlozi zbog kojih se ovakve teme nameću građanima, leže u činjenici da bi ovo stanje političke letargije trebalo da ostane zauvek i da se stalno bira između mraka i tame i kako nikad Čeda, ili neki novi Čeda, ne bi mogao da nastavi tamo gde je Srbija zaustavljena 12. marta. Da se više nikada nikome ne pruži šansa, nego da se završetkom privatizacione pljačke, zacementira sudbina Srbije, koju će voditi deset porodica Miloševićevih tajkuna, ratnih zločinaca, Zoranovih ubica i onih koji su im to oprostili.

Jer da je Čeda imao pravo na normalan, objektivan i istinit razvojni politički put, danas ne bi postajao strah od neizvesnosti, kao ni dileme oko toga koja bi to politika trebalo da pobedi u Srbiji - i to već u prvom krugu.

Ovako, posle 4 godine vladavine tog "demokratskog " kandidata , vratili smo se 10 godina u prošlost , sa restituisanim Miloševićevim društvenim vrednostima, sa uništenom Zoranovom strankom i političkom vizijom, izmesanim društvenim normama koje formiraju mafijaško - tajne službe i njihovi kriminalni mediji u cijem je osnivanju itekako veliku ulogu imao i ovaj tzv. demokratski kandidat. U licemernom društvu kao što je naše, gde se malo pamti i još manje misli, nije teško da ovaj kandidat bude proglašen socijalno poželjnim i da se u njegovu aktivnu podršku uključe mnoga ugledna imena, spremna da traže podršku za svog kandidata.

Bilo bi lepo da nam neko od njih, jasno odgovori - da li traže još jedan mandat da bi se njihov kandidat ponovo izvinjavao mafijašici, Arkanovoj udovici, hapšenoj tokom Sablje zbog pripremanja alibija Zoranovim ubicama,

ili mozda traže još jedan mandat da bi on mogao da nastavi da uz pomoc narko dilera i dalje širi teoriju trećeg metka i tako ruši optužnicu protiv Zoranovih ubica?

Možda traže naše glasove kako bi i narednih 5 godina preko svojih savetnika , a kroz svoje Presove i Kurire, i dalje širio laži o Čedi, LDP-u, Zoranu ili meni ?

Neka jasno kažu da traže podršku za čoveka koji nema političku viziju niti bilo kakve ideje, osim da uništi LDP i svakoga ko je spreman da radi ono što on nije.

Mogao bi jedan od mnogobrojnih pozorisnih direktora, prilikom javne podrske tom kandidatu,da nam kaže - je li to podrška i nerasvetljavanju ubistva vojnika u Topčideru, skrivanju ratnih zločinaca, rušenju presuda od strane suda na čijem čelu njihov kandidat drži Vidu Škero?

Kada ga njegovi savetnici slikaju pored Zoranovog lika ili kada ga neko podržava tvrdeći da je nastavljač Zoranove politike, neka nam kažu je li to podrška još jednom mandatu Tijanića na čelu RTS-a, Jočiću, Mihajlovu, Bulatoviću..

Pošteno bi bilo da borci za ljudska prava i demokratiju, spremni da založe svoj kredibilitet za njihovog kandidata, kažu da li to rade da bi Tadić mogao ponovo da ima razumevanja za nacisitičke tribine na kojima se veliča pokolj u Srebrnici?

Neka neko od onih koji tvrde da je glas njemu, nastavak Zoranove politike, kaže da će i dalje našim parama davati finansijske nagrade Zoranovim ubicama, kako to ovih dana čini njegov ministar pravde, "nagrađujući" jednog od glavnih organizatora tog ubistva- Acu Tomića?

Uostalom, neka otvoreno kažu da li traže glasove građana da bi oni još 5 godina gledali kako njihovog predsednika ponižavaju i ismejavaju, ucenjuju i vređaju ?

A ni sam Tadić ne traži glasove od nas. A i zasto bi tražio glasove od izdajnika, nato plaćenika, narkomana, kriminalaca ili ekstremista , kako nas sve naziva. Ima on dosta glasova za sebe d Lihtovih do Emira, od Dodika do Rasima, od Tržanke do Čanka, Amfilohija i Ugrice do Žarkovica i Kesića, Miškovića i Cizelja, do Bulatovića i Balinovca.

I zbog svega rečenog, želeo bih kraju da nas sve podsetim, da je Čeda pre 2 godine, uradio nešto, što niko od nas nije smeo ni umeo ili nije želeo ni hteo. Iako se hiljade nas bavilo politikom, na ovaj ili onaj način i bilo nezadovoljno postojećom političkom ponudom, jedini koji je imao dovoljno hrabrosti i političkog instikta da formira stranku i krene, u tada, naizgled, besmisleni rat, bio je upravo on sa malom grupom hrabrih istomišljenika. Za to moraju da dobiju našu ogromnu zahvalnost!

Kada su godinu dana kasnije raspisani izbori, i kada se opet pojavila lažna dilema da li na njih izaći ili ne, da li će to štetiti nekakvom demokratskom bloku i kada je ponovo podmetnuta teza da ta politika nema podršku građana, Čeda je opet, sa grupom najbližih saradnika imao dovoljno hrabrosti i političke intuicije, da pokaže da to nije dilema, već jedini način kako se može i mora boriti za svoju državu, svoje građane i evropsku i demokratsku budućnost ove nesrećne zemlje .

Došli smo do tačke kada oni to više ne mogu da urade sami. Moraju pored naše podrške da dobiju i mnogo više. Naše aktivnije učešće, hrabrost u donošenju odluka, spremnost da u ovoj borbi damo više nego što smo do sada navikli. Samo tako, i samo na taj način ova politika može da postane dovoljno uticajna da bi menjala Srbiju. Zato glasamo za Čedu, do svakog novog procenta, do svakog novog glasača, do novih izbora, do konačne pobede!
Jerry Jerry 19:19 23.01.2008

Re: Razlog više

Dragutin
15.01.2008 .
ŽIVOT JE ZAKON!
Govor Vladimira Popovića na završnoj Konvenciji LDP

Iskoristiću prednost koju gost na političkom skupu ima i obratiću vam se, ne vodeći računa o programu ili statutu, stranačkoj disciplini ili socijalno poželjnoj političkoj korektnosti, ali ipak kao glasač LDP-a i na ovim izborima, glasač Čedomira Jovanovića.

Ovi izbori, kao uostalom i politički život u Srbiji, odvijaju se neravnopravno, uz pritiske i pretnje, veštački pokrenute teme, da bi u stvorenoj atmosferi straha bili obesmisljeni i svedeni na nekakve dve, navodno jedine, mogućnosti i nazvani izborom između dva puta.

Rastrčali su se samozvani analitičari, profesionalni simpatizeri, skribomani, blogeri, kolumnisti placenici, spin doktori, istraživači, da nam objašnjavaju izbornu matematiku, procente i logiku praveći od ovih izbora lakrdiju, svesno nas terajući da zaboravimo gde i kako živimo - naročito poslednjih 5 godina.

A živimo u zemljii u kojoj se svakodnevnim kreiranjem afera, trovanjem javnosti kroz plaćene medije, kontrolom istine i zamenom teza, pokušava samo jedno - izbegavanje odgovora na pitanje svih pitanja, odgovora bez koga Srbija ne može da ide dalje.

A To je odgovor na pitanje: Ko stoji iza ubistava Zorana Đinđića i zašto?

Na prvi deo pitanja, odgovorio sam još pre nekoliko godina, nabrojivši svakoga od tih zločinaca pojedinačno. Danas oni to više ne kriju već kristalno jasno, sami daju odgovor i na drugi deo pitanja - zašto su ga ubili.

A ubili su ga da bi izveli puč i preuzeli vlast, da bi Srbiju vratili sa puta na koji je on sa narodom poveo posle 5. oktobra, sa puta u EU i demokratsko društvo, i vratili nas u mrak prošlih vekova, prodajući nas KGB firmama, nudeći u bescenje Putinovim oligarsima, a samo zarad očuvanja ličnih karijera i skrivanja istine o zločinima koje su činili poslednjih 50-ak godina.

Upravo se oko tog ubistva i oko sudskog procesa koji se tim povodom vodi, prelama sve što se danas u Srbiji dešava, uključujući i ove izbore.

Ako i dalje postoje oni koji ne žele da veruju da iza najstrašnijeg zločina, prema ovome narodu, u 21. veku, učinjenog 12. marta 2003, stoje bračni par Koštunica-Radović, uz Ljiljanu Nedeljković, Nikitovića, Tomića, Bulatovića, Jočića, Nalića, Tijanića i to tako što su, zloupotrebivši Vojnu službu bezbednosti, pre svega onaj deo blisko povezan sa jednom od frakcija ruskog KGB-a i uz pomoć ratno-kriminalnog lobija u MUP-u i DB-u, stvorili političku zaštitu kriminalcima, pruživši im institucionalni okvir.

Ako takvih zaista još ima, neka sami pogledaju šta danas rade sa Srbijom Koštunica i njegova banda, gde Srbiju vode, kako se i kome prodaje NIS, kakve poruke šalju demokratskom svetu, ili kako su od ruskog ambasadora stvorili visokog državnog funkcionera. Bez istine o tom ubistvu ne može se ni ići dalje, bez otkrivanja političkih mentora tog ubistva nema demokratizacije Srbije, pa ni demokratskog predsednika.

Zbog toga je nametnutu temu o "najozbiljnijim kandidatima" Nikoliću i Tadiću, smatram lažnom. I zato moj glas ide jedinom kandidatu, koji zna da bez spremnosti da reši političku pozadinu tog ubistva nema demokratskog predsednika - Čedomiru Jovanoviću.

Jer, nema "ozbiljnih kandidata" među onima: od kojih je jedan najavljivao ovaj zločin i tome se radovao i onoga koji je sve učinio da se ovaj zločin zataška i naručioci ne kazne. Ne može biti demokratski kandidat onaj ko je tim ubistvom dobio sve - i stranku i funkciju, moć, uticaj, Zoranove glasove, a sa druge strane je uradio sve da se od tog Zorana distancira.

U čemu je razlika između onoga ko javno kaže da je Zoran bio mafijaš, i kao mafijaš ubijen, I ovoga, pristojnog, čija je "zvanična politika stranke" to isto, samo se to javno ne govori ali se činjenjem dokazuje.

Ne mogu biti ozbiljni kandidati oni, od kojih jedan nema ni jedan razlog da bi se za njega glasalo, a ovaj tzv. demokratski, samo jedan - da se ne bi glasalo za onoga prvog.

I zbog toga glas za demokratsku Srbiju mora da ide zaista jedinom ozbiljnom demokratskom kandidatu - Čedomiru Jovanoviću.

U nedostatku političkih i logičkih argumenata, stvaraju atmosferu straha, plaše narod povratkom nedemokratskih i opasnih snaga, mračnih sila iz 90-ih i na taj način opravdavaju ovaj veštački stvoren izbor između navodno jedina dva puta.

I to radi onaj ko je te snage i vratio u politički život, isti onaj koji je sa tim retrogradnim snagama, krađom, doneo ustav, onaj koji je glasovima Zoranove stranke uz pomoć mračnih sila izglasao rezoluciju kojom je građane Srbije stavio u zatvor. Dok smo na vlasti bili Nataša, Čeda, Vesna, Žarko, Vladan, Nenad, ja... Radikali nisu imali ni 10 %, a DSS ili G17 nisu ni postojali. Zato je na ovim izborima glas za Ćedu i glas za povratak svih koji bi te retrogradne snage vratili na mesto koje i zaslužuju, podjednako efikasno kao što su to radili i tad.

Razlozi zbog kojih se ovakve teme nameću građanima, leže u činjenici da bi ovo stanje političke letargije trebalo da ostane zauvek i da se stalno bira između mraka i tame i kako nikad Čeda, ili neki novi Čeda, ne bi mogao da nastavi tamo gde je Srbija zaustavljena 12. marta. Da se više nikada nikome ne pruži šansa, nego da se završetkom privatizacione pljačke, zacementira sudbina Srbije, koju će voditi deset porodica Miloševićevih tajkuna, ratnih zločinaca, Zoranovih ubica i onih koji su im to oprostili.

Jer da je Čeda imao pravo na normalan, objektivan i istinit razvojni politički put, danas ne bi postajao strah od neizvesnosti, kao ni dileme oko toga koja bi to politika trebalo da pobedi u Srbiji - i to već u prvom krugu.

Ovako, posle 4 godine vladavine tog "demokratskog " kandidata , vratili smo se 10 godina u prošlost , sa restituisanim Miloševićevim društvenim vrednostima, sa uništenom Zoranovom strankom i političkom vizijom, izmesanim društvenim normama koje formiraju mafijaško - tajne službe i njihovi kriminalni mediji u cijem je osnivanju itekako veliku ulogu imao i ovaj tzv. demokratski kandidat. U licemernom društvu kao što je naše, gde se malo pamti i još manje misli, nije teško da ovaj kandidat bude proglašen socijalno poželjnim i da se u njegovu aktivnu podršku uključe mnoga ugledna imena, spremna da traže podršku za svog kandidata.

Bilo bi lepo da nam neko od njih, jasno odgovori - da li traže još jedan mandat da bi se njihov kandidat ponovo izvinjavao mafijašici, Arkanovoj udovici, hapšenoj tokom Sablje zbog pripremanja alibija Zoranovim ubicama,

ili mozda traže još jedan mandat da bi on mogao da nastavi da uz pomoc narko dilera i dalje širi teoriju trećeg metka i tako ruši optužnicu protiv Zoranovih ubica?

Možda traže naše glasove kako bi i narednih 5 godina preko svojih savetnika , a kroz svoje Presove i Kurire, i dalje širio laži o Čedi, LDP-u, Zoranu ili meni ?

Neka jasno kažu da traže podršku za čoveka koji nema političku viziju niti bilo kakve ideje, osim da uništi LDP i svakoga ko je spreman da radi ono što on nije.

Mogao bi jedan od mnogobrojnih pozorisnih direktora, prilikom javne podrske tom kandidatu,da nam kaže - je li to podrška i nerasvetljavanju ubistva vojnika u Topčideru, skrivanju ratnih zločinaca, rušenju presuda od strane suda na čijem čelu njihov kandidat drži Vidu Škero?

Kada ga njegovi savetnici slikaju pored Zoranovog lika ili kada ga neko podržava tvrdeći da je nastavljač Zoranove politike, neka nam kažu je li to podrška još jednom mandatu Tijanića na čelu RTS-a, Jočiću, Mihajlovu, Bulatoviću..

Pošteno bi bilo da borci za ljudska prava i demokratiju, spremni da založe svoj kredibilitet za njihovog kandidata, kažu da li to rade da bi Tadić mogao ponovo da ima razumevanja za nacisitičke tribine na kojima se veliča pokolj u Srebrnici?

Neka neko od onih koji tvrde da je glas njemu, nastavak Zoranove politike, kaže da će i dalje našim parama davati finansijske nagrade Zoranovim ubicama, kako to ovih dana čini njegov ministar pravde, "nagrađujući" jednog od glavnih organizatora tog ubistva- Acu Tomića?

Uostalom, neka otvoreno kažu da li traže glasove građana da bi oni još 5 godina gledali kako njihovog predsednika ponižavaju i ismejavaju, ucenjuju i vređaju ?

A ni sam Tadić ne traži glasove od nas. A i zasto bi tražio glasove od izdajnika, nato plaćenika, narkomana, kriminalaca ili ekstremista , kako nas sve naziva. Ima on dosta glasova za sebe d Lihtovih do Emira, od Dodika do Rasima, od Tržanke do Čanka, Amfilohija i Ugrice do Žarkovica i Kesića, Miškovića i Cizelja, do Bulatovića i Balinovca.

I zbog svega rečenog, želeo bih kraju da nas sve podsetim, da je Čeda pre 2 godine, uradio nešto, što niko od nas nije smeo ni umeo ili nije želeo ni hteo. Iako se hiljade nas bavilo politikom, na ovaj ili onaj način i bilo nezadovoljno postojećom političkom ponudom, jedini koji je imao dovoljno hrabrosti i političkog instikta da formira stranku i krene, u tada, naizgled, besmisleni rat, bio je upravo on sa malom grupom hrabrih istomišljenika. Za to moraju da dobiju našu ogromnu zahvalnost!

Kada su godinu dana kasnije raspisani izbori, i kada se opet pojavila lažna dilema da li na njih izaći ili ne, da li će to štetiti nekakvom demokratskom bloku i kada je ponovo podmetnuta teza da ta politika nema podršku građana, Čeda je opet, sa grupom najbližih saradnika imao dovoljno hrabrosti i političke intuicije, da pokaže da to nije dilema, već jedini način kako se može i mora boriti za svoju državu, svoje građane i evropsku i demokratsku budućnost ove nesrećne zemlje .

Došli smo do tačke kada oni to više ne mogu da urade sami. Moraju pored naše podrške da dobiju i mnogo više. Naše aktivnije učešće, hrabrost u donošenju odluka, spremnost da u ovoj borbi damo više nego što smo do sada navikli. Samo tako, i samo na taj način ova politika može da postane dovoljno uticajna da bi menjala Srbiju. Zato glasamo za Čedu, do svakog novog procenta, do svakog novog glasača, do novih izbora, do konačne pobede!


A koje je tvoje mišljenje ? Mani Bebu Popovića , on živi u Austriji ,a mi u Srbiji.Da li je vaša ideja "što gore, tim bolje " ( za LDP) ili šta ?I dokle više sa tim uvlačenjem Čedi Jovanoviću , jer sa time mu samo odbijate glasače i činite kontrauslugu.Ako hoćete da nastavite politiku Zorana Đinđića , onda niste trebali da predložite Jovanovića kao kandidata za predsednika nego nekog drugog koji je manje napadan od njega , a to ste mogli da naučite iz izbora 24.septembra 2000. godine kada je Đinđić predložio Koštunicu jer je on najmanje napadan od svih čelnika DOS-a i time bi sigurno više dobili glasova.
Dragutin Dragutin 19:33 23.01.2008

Re: Razlog više

Moje misljenje je da necu glasati! Mora se prekinuti ova agonija. Ovako mozemo narednih 100 godina i svaki put kada dodju izbori pozovu nas da glasamo za "demokratskog" kandidata da ne pobede radikali. DS je pristala da Kostunica bude premijer, Jocic ministar policije, Rade Bulatovic direktor BIA, Tijanic direktor RTS, Dejan Mihajlov sekretar Vlade...Pre toga pristao je na onaj sramni Ustav, pa je jos zajedno sa radikalima i DSS-om pokrao referendum. Sada je pristao na poklanjanje NIS-a. Najnovije, Kostunica trazi da se zarad podrske u drugom krugu ubaci aneks u sporazum izmedju DS i DSS koji govori o tome da Srbija treba da ponisti potpisivanje sporazuma sa EU ako EU posalje misiju na Kosovo. DOSTA! Ovakva nakaradna politika dovodi do sve veceg i veceg rasta SRS-a. Zato Tadic mora da izgubi da bi doslo do kristalizacije na politickoj sceni i da bi onda jednog dana mogli stvarno da krenemo napred. Ima jos mnogo razloga, ali mislim da je i ovo dovoljno.
Zato, ne glasajte!
Dawngreeter Dawngreeter 19:57 23.01.2008

Re: Razlog više

Jerry
.Ako hoćete da nastavite politiku Zorana Đinđića , onda niste trebali da predložite Jovanovića kao kandidata za predsednika nego nekog drugog koji je manje napadan od njega


Manje napadan? Oces uz kaficu i ratluk da ti neko, izmedju price o receptu za tortu i nove epizode Genericke Spanske Serije(tm), onako usput napomene da je drzava oteta od strane kretena i lopova?
ig{n}or ig{n}or 20:00 23.01.2008

Re: Razlog više

Pravićete Borisa Tadića od blata kada pobedi Nikolić. Oni koji su pljuvali po Djindjiću i nazivali ga nacošem kada je pred kamerama, sa osmehom i u pratnji partijarha rekao da se veronauka vraća u škole, sada mu drže sliku kao ikonu.

Da li iko od vas prati evropsku ili svetsku političku scenu? Daleko od toga da je Boris savršen, ali da li znate u kakve sve dilove ulazi Prodi, u kakve dilove ulazi Zapatero, pa u Nemačkoj je premijerka Angela Markel, socijal demokrate su ušle u dil sa njom.

A LDP... kada bude partija siromašnih a ne bogatih, glasaću za njih.


Dragutin Dragutin 20:19 23.01.2008

Re: Razlog više

Gde je granica tih trulih kompromisa, ima li je uopste?
Manite se Italije i Nemacke, to su sredjene zemlje.
Jerry Jerry 23:42 23.01.2008

Re: Razlog više

Dragutin
Gde je granica tih trulih kompromisa, ima li je uopste?
Manite se Italije i Nemacke, to su sredjene zemlje.
Kad naučite šta je politika , javite mi !Nekad su potrebni i kompromisi.A , ne znam da li si pročitao zadnju vest koja glasi da je Tadić odbio uslovljavanja DSS-NS-a ?Ako nisi pročitaj!
Jerry Jerry 23:49 23.01.2008

Re: Razlog više

Dragutin
Moje misljenje je da necu glasati! Mora se prekinuti ova agonija. Ovako mozemo narednih 100 godina i svaki put kada dodju izbori pozovu nas da glasamo za "demokratskog" kandidata da ne pobede radikali. DS je pristala da Kostunica bude premijer, Jocic ministar policije, Rade Bulatovic direktor BIA, Tijanic direktor RTS, Dejan Mihajlov sekretar Vlade...Pre toga pristao je na onaj sramni Ustav, pa je jos zajedno sa radikalima i DSS-om pokrao referendum. Sada je pristao na poklanjanje NIS-a. Najnovije, Kostunica trazi da se zarad podrske u drugom krugu ubaci aneks u sporazum izmedju DS i DSS koji govori o tome da Srbija treba da ponisti potpisivanje sporazuma sa EU ako EU posalje misiju na Kosovo. DOSTA! Ovakva nakaradna politika dovodi do sve veceg i veceg rasta SRS-a. Zato Tadic mora da izgubi da bi doslo do kristalizacije na politickoj sceni i da bi onda jednog dana mogli stvarno da krenemo napred. Ima jos mnogo razloga, ali mislim da je i ovo dovoljno.
Zato, ne glasajte!
Znači , tvoje je mišljenje "što gore- tim bolje "!Meni neće biti bolje kao i većini naroda , ali zato Čeda ima para , neće više biti kredita kao sada, euro će da skoči, a realna moć plata će pasti za razliku od nominalne vrednosti dinara, neće biti posla za mnoge .Jel' to hoćete ?DOSTA sa LDP glupostima !
Dragutin Dragutin 01:25 24.01.2008

Re: Razlog više

Izgleda da ce Ceda biti kriv ako Toma pobedi :). Pogledajte blog Nebojse Milenkovica pa mozda shvatite zasto radikali rastu.
Postoji mala sansa da ipak glasam za Tadica pod uslovom da ostane cvrst u neprihvatanju ucena od strane DSS-a i da raskine tu besmislenu koaliciju.
ig{n}or ig{n}or 02:17 24.01.2008

Re: Razlog više

Manite se Italije i Nemacke, to su sredjene zemlje.


Ponovo pitam, da li citate vesti iz inostranstva? Da li znate sta se desava u Napulju? Da li znate da je Italija na korak do donosenja rasistickog zakona o rumunskim Romima. I na kraju moraju da prave truli kompromis levica i desnica oko jednog konkretnog problema.

A nama se ne svidja Boris jer nije dovoljno cvrst prema Kostunici? A kao sa pobedom Nikolica ce da se stvori revolucionarni potencijal koji ce da digne neku revoluciju protiv njih? I LDP ce da uspeti da ubedi 10.000 nezaposlenih u Gornjem Milanovcu da ce kada oni dodju na vlast (valjda tom revolucijom, jer izbore ocigledno nece nikad dobiti) i smene Kostunicu sve da krene na bolje, a posle ce da sednu u svoje Audije i da se vrate za Beograd.

Izbor je odluciti nastaviti mic po mic sa Borisom ili predati partiju i dozvoliti radikalima da rade sta hoce. I tuzno je sto se ovde svi pozivaju na Djindjica kada opravdavaju bojkot. Da nije tuzno bilo bi smesno.

JJ Beba JJ Beba 02:37 24.01.2008

Re: Razlog više

Izbor je odluciti nastaviti mic po mic sa Borisom

ti idi mic po mic, mene više mrzi.
nemam više vremna za to.
hoću sad. I hoću odmah.
dosta je bilo. provedoh život u čekaonici
nestorijanac nestorijanac 10:59 24.01.2008

Re: Razlog više

hoću sad. I hoću odmah.

Pa, onda moras da prestanes da kukas, psujes i vices. Smiri se malo, onda ces mozda znati kuda i kako dalje sa sopstvenim zivotom, tj., kako se izlazi iz te cekaonice u kojoj si.
Jerry Jerry 11:45 24.01.2008

Re: Razlog više

JJ Beba
Izbor je odluciti nastaviti mic po mic sa Borisom

ti idi mic po mic, mene više mrzi.
nemam više vremna za to.
hoću sad. I hoću odmah.
dosta je bilo. provedoh život u čekaonici
A ti lepo izađi 3. februara na biralište i zaokruži Tadića !Tako ćeš ići brže nago da je Nikolić predsednik ,a Koštunica premijer.
ig{n}or ig{n}or 12:45 24.01.2008

Re: Razlog više

ti idi mic po mic, mene više mrzi.
nemam više vremna za to.
hoću sad. I hoću odmah.
dosta je bilo. provedoh život u čekaonici


Ljudi koji kukaju misle da ako su glasni to znaci da su u pravu.

Znaci, bolje je sesti i proklinjati sudbinu i okrivljivati druge za sve, nego razmisljati pragmaticno i uciniti najbolje moguce u datoj situaciji? Kada je situacija ovakva kakva je, sa skoro izvesnom pobedom Nikolica, uzasan je luksuz biti emotivan a ne racionalan. A ko mi kaze da je racionalniije da za predsenika imamo Nikolica nego Tadica, moram da kazem da sumnjam u njegov/njen zdrav razum.
JJ Beba JJ Beba 16:49 24.01.2008

Re: Razlog više

A ti lepo izađi 3. februara na biralište i zaokruži Tadića !Tako ćeš ići brže nago da je Nikolić predsednik ,a Koštunica premijer.

ubedi me sa dve reči
hahahhahahha
ok. Izaći ću, al na vrata
JJ Beba JJ Beba 16:56 24.01.2008

Re: Razlog više

Ljudi koji kukaju misle da ako su glasni to znaci da su u pravu.

Znaci, bolje je sesti i proklinjati sudbinu i okrivljivati druge za sve, nego razmisljati pragmaticno i uciniti najbolje moguce u datoj situaciji? Kada je situacija ovakva kakva je, sa skoro izvesnom pobedom Nikolica, uzasan je luksuz biti emotivan a ne racionalan. A ko mi kaze da je racionalniije da za predsenika imamo Nikolica nego Tadica, moram da kazem da sumnjam u njegov/njen zdrav razum.

a gde ti vidiš da ja sedim i proklinjem sudbinu?
Ja glasam za LDP i time pokazujem više hrabrosti nego svi vi koji sada kukakte i zapomažete da glasamao za BoTa
Moj zdrav razum se sabrao sa onih 5, 6% drugih zdravih razuma " mafijaša, pljačkaša, narkomana, vlasnika džipova, konja i zebri, ekstremista, ..." Mi smo nismo ni ovolicno krivi što su radikali dobili Beograd i druge gradove Srbije.
Kažeš da je luksuz je biti neracionalan. Pa što onda glasaš za politiku čiji je BoTa promoter?
ig{n}or ig{n}or 19:40 24.01.2008

Re: Razlog više

Moj zdrav razum se sabrao sa onih 5, 6% drugih zdravih razuma " mafijaša, pljačkaša, narkomana, vlasnika džipova, konja i zebri, ekstremista, ..."


E upravo se o tome i radi. Po mom skromonom misljenju LDP sebe smatrata elitom, intelektualnom i moralnom. I misli da drzi monopol na postenje, ispravnost, znanje... I zato se prema ostalima "neprosvetljenima", a to su 94,4% glasaca koji nisu glasali za LPD odnosi sa nekom vrstom gadjenja.

A sa takvim odnosom nema prosvetljenja ni napretka.
nestorijanac nestorijanac 20:32 24.01.2008

Re: Razlog više

A sa takvim odnosom nema prosvetljenja ni napretka.

Pa, njima (ldp-jurishnicima) prosvetljenje nije potrebno. Ni napredak. Oni su prosvetljenje i napredak ciji je kapacitet 5,6 %.
JJ Beba JJ Beba 20:57 24.01.2008

Re: Razlog više

E upravo se o tome i radi. Po mom skromonom misljenju LDP sebe smatrata elitom, intelektualnom i moralnom. I misli da drzi monopol na postenje, ispravnost, znanje... I zato se prema ostalima "neprosvetljenima", a to su 94,4% glasaca koji nisu glasali za LPD odnosi sa nekom vrstom gadjenja.

pa o tome se i radi. to je samo tvoje skromno mišljinje.
nas 5 i nešto posto pokazujemo hrabrost kakvu vaših 90 i nešto posto može samo da sanja. U javnosti šapućemo da nas neki kreten ne bi zatukao kakvom motkom, nazivate nas mafijašima, narkomanima, ekstermistima, skojevcima, jatsrebovima.... i sad smo mi nadmeni:)) pael čuješ ti sebe?
hrabri nisu usamljeni - 5,6%
:)
Jerry Jerry 23:55 24.01.2008

Re: Razlog više

JJ Beba
Ljudi koji kukaju misle da ako su glasni to znaci da su u pravu.

Znaci, bolje je sesti i proklinjati sudbinu i okrivljivati druge za sve, nego razmisljati pragmaticno i uciniti najbolje moguce u datoj situaciji? Kada je situacija ovakva kakva je, sa skoro izvesnom pobedom Nikolica, uzasan je luksuz biti emotivan a ne racionalan. A ko mi kaze da je racionalniije da za predsenika imamo Nikolica nego Tadica, moram da kazem da sumnjam u njegov/njen zdrav razum.

a gde ti vidiš da ja sedim i proklinjem sudbinu?
Ja glasam za LDP i time pokazujem više hrabrosti nego svi vi koji sada kukakte i zapomažete da glasamao za BoTa
Moj zdrav razum se sabrao sa onih 5, 6% drugih zdravih razuma " mafijaša, pljačkaša, narkomana, vlasnika džipova, konja i zebri, ekstremista, ..." Mi smo nismo ni ovolicno krivi što su radikali dobili Beograd i druge gradove Srbije.
Kažeš da je luksuz je biti neracionalan. Pa što onda glasaš za politiku čiji je BoTa promoter?
Vi ste gori od većine ovog naroda jer se prozivate za neku "elitu" , a ponašate se kao i narod po onoj narodnoj:da i komšiji crkne
krava , ako sebe smatrate "elitom" onda morati birati reči i drukčije se ponašati.
JJ Beba JJ Beba 00:51 25.01.2008

Re: Razlog više

Vi ste gori od većine ovog naroda jer se prozivate za neku "elitu" , a ponašate se kao i narod po onoj narodnoj:da i komšiji crkne
krava , ako sebe smatrate "elitom" onda morati birati reči i drukčije se ponašati.

džeri, gde ti to vidiš da se mi "prozivamo za neku elitu". To značenje nam vi koji nas proganjate učitavate.
Ne da komšiji crkne krava. mi govorimo da je odavno krava crkla. to je razlika
JJ Beba JJ Beba 00:56 25.01.2008

Re: Razlog više

ako sebe smatrate "elitom" onda morati birati reči i drukčije se ponašati.

molim te džeri navedi mi te reči koje su nepristojne i koje ne treba da upotrebljavam.
a to za ponašanje je obostrano. I ja mislim da je potrebno da se DS i njeni glasači drugačije ponašaju. Mnogo drugačije
Jerry Jerry 01:46 25.01.2008

Re: Razlog više

JJ Beba
ako sebe smatrate "elitom" onda morati birati reči i drukčije se ponašati.molim te džeri navedi mi te reči koje su nepristojne i koje ne treba da upotrebljavam.a to za ponašanje je obostrano. I ja mislim da je potrebno da se DS i njeni glasači drugačije ponašaju. Mnogo drugačije

Ko su to glasači DS-a?
pactko pactko 23:42 23.01.2008

drago, ovo nije zajebancija

ovo nije neko filozofsko nadmudrivanje. ovo je brutalna realnost. postoje realni izgledi da na izborima pobedi radikalski predstavnik koji je zagovornik vraćanja u mrak. mi smo dužni prema sebi i svojim bližnjima da učinimo sve da to sprečimo!
Dragutin Dragutin 01:30 24.01.2008

Re: drago, ovo nije zajebancija

Postoji li granica kada cemo reci dosta? Ovako mozemo stalno, dodju izbori "demokratski" kandidat nista ne radi na vracanju na dobar put a onda dodju izbori i on kaze glasajte za mene da ne pobede radikali. E pa nece biti da to tako ide.
Samo da je mogao da ga vidi Djiki sta je Tadic radio ove 4 god, jao...
zoricag zoricag 23:25 24.01.2008

Re: drago, ovo nije zajebancija

Ma postoji i realna opasnost da izgubimo Kosovo, i tako decenijama. Mi ga kao ne damo, mi se homogenizujemo oko "ne damo" (cak i onda kad ga je jedan u nizu vec dao, ali mi kao ne vidimo) i tako ovde tandrlja ista "desna ruka-levi dzep" politika.

Pogledajte u poslednjih godinu dana da li je prosao i jedan dan da nije vlada nesto objavila u vezi Kosova. Povod? Nije bitan. Svaki dan, svaki dan Kostunica, djuric, Jeremic, Samardzic, Jocic, onaj za prosvetu sto nikad nista o prosveti rekao nije, svaki dan, svaki dan jedno isto saopstenje sa razlicitim redosledom reci: medjunarodno pravo, pravda, otkidanje, sakacenje, pogrom, 1244 (sa naglaskom na prvo 4). Da izludis. Cemu to sluzi? propagandi. Sludjivanju ljudi. Dok tamo one ljude na kosovu koje tretiraju kao beskicmenjake proganjaju, stavljaju na spiskove ko je slucajno glasao na lokalnim izborima u lokalu gde inace zivi i isto organizovanim na osnovu te iste rezolucije 1244 u koju se kunu kao u zenicu oka svog. Racunajuci da su sludjivanjem postigli da ne pocnemo da sabiramo 2 i 2, to prolazi.

Isto je i na izborima. Imamo radikale koji se ovde zalivaju kao ukrasno bilje od izbora do izbora da bi posluzili za izbornu homogenizaciju. Ok. Glasacemo za Tadica. Ja cu glasati iz samo jednog razloga sto neki ostatak optimizma u meni govori da on uopste nije svestan da igra tudju igru i da mu mozda sine. E, to bi vec bio incident. Morali bi se onda stvarno homogenizovati oko toga da mu sacuvamo zivot.

A Srbija? Kuda ide Srbija? Budimo realni. Otvorimo oci. Srbija ne ide ka EU sta god potpisala. Mozda ide, moram da kazem onako kvarnjacki ka pristupnim fondovima ide, ali ka EU vrednostima ne ide. Videli smo to na proslavi godisnjice pobede nad fasizmom, toj osnovnoj vrednosti na kojoj je ujedinjena Evropa i vidimo to svaki dan. Samo se debelo pravimo da ne vidimo. Ili nas je bas briga.

E, pa mene nije briga. I nisam ovca da me neko plasi i vuce za usi da bih dala svoj glas sve pljujuci me usput. Da se zna.
garcon garcon 22:40 25.01.2008

Evo, krenuli su vec... bili ste u pravu!

Dinkić: Ako pobedi Nikolić akcije neće biti 1.000 evra

Predsednik stranke G17 plus Mlađan Dinkić izjavio je u Leskovcu da on garantuje građanima da će besplatne akcije koje dobiju vredeti najamanje hiljadu evra.

On je ocenio da će akcije javnih preduzeća na tržištu vredeti ukupno četiri milijarde evra.

"Ima samo jedna prepreka koja me može zaustaviti da ove akcije ne vrede na tržištu, a to je ako, ne daj bože, Nikolić pobedi. Ako se to desi akcije neće vredeti ništa. Ako Tadić pobedi, ja vam garantujem da će svako dobiti po hiljadu evra", rekao je Dinkić.


Ovo kao ja treba da progutam, pa da glasam za Tadica, pa pare u dzep... ha... ta nemojte molim vas...
Jerry Jerry 23:59 25.01.2008

Re: Evo, krenuli su vec... bili ste u prav

Ipak je novac u pitanju , a ne ideali i slične stvari.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana