Jednostavan izbor

Ivan Marović RSS / 22.01.2008. u 22:44

211826841943428d7219ba7733564929.jpgTrećeg februara treba da izaberemo između demokrata i radikala, Između Borisa Tadića i Tomislava Nikolića. Neki su se već opredelili, a neki će morati uskoro. Recimo Čeda i Koštunica. Ova dva saborca moraće nevoljno da podrže Borisa Tadića u drugom krugu. Ni jedan ni drugi neće to učiniti laka srca. Ali moraće. Ako Koštunica ne podrži Tadića, koji moj onda sedi s njegovima u vladi? Ako Čeda ne podrži Tadića onda ništa, da parafraziram Peščanik.

Dosta o njima, sad malo o nama. Mi građani smo pre osam godina oborili Miloševićev režim. Nije Koštunica vozio bager, nego Džo bagerista, nije Čeda pokupio pepeljaru iz Skupštine, nego Miki iz Kupinova, nije Tadić maznuo motorolu od pandura, nego jedan moj drug, nije bitno koji. Mi smo napravili peti oktobar, mi smo stvorili Koštunicu, Čedu, Velju, Tadića, Dinkića...

Ako je bilo razloga da Džo pali bager, ako je bilo razloga da Miki pokupi pepeljaru, ako je bilo razloga da onaj moj drugar (nije bitno koji) mazne motorolu, onda ćemo glasati trećeg febrara za Borisa Tadića, jer je Tadić petog oktobra bio sa ove, a Nikolić sa one strane. S ove strane je bio i Čeda i Koštunica i trebali bi da glasamo za njih, da su trećeg februara njih dvojica alternativa Nikoliću.

E sad nekima ovo može da izgleda kao slab argument, naročito onima kojima je dosta da biraju između dva zla. Ali ja ovde ne pokušavam da ubedim ljude da glasaju za Tadića zato što je Tadić manje zlo od Nikolića. Ja pokušavam da ubedim ljude da glasaju za Tadića zato što je Tadić naše zlo, mi smo ga stvorili i sada imamo obavezu da ga branimo, jer time branimo sebe i ono što smo sami napravili. A to nije sjajno, da se ne lažemo, ali nije ni toliko loše.

Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja, sviđalo nam se to ili ne. Postali smo saborci pre osam godina svojom voljom i sve što se desilo u međuvremenu ne menja činjenicu da smo bili na pravoj strani petog oktobra, a da je Nikolić bio na pogrešnoj. Za mene je to dovoljan osnov za opredeljivanje da li ću i za koga ću glasati trećeg februara.



Komentari (376)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JOVNA JOVNA 08:53 23.01.2008

Promene ?

Ma šta Vam je ?
Sve će ostati isto dok Koštunica ne nađe novi posao . . . ( biblioteka, arhiva. . . )
ElectricDreams ElectricDreams 08:58 23.01.2008

Yeah right...

Kada ćete već jednom prestati da se pozivate na taj 5. oktobar i na to ko je bio sa ove a ko sa one strane? Isuse... ajde da gledamo malo unapred a ne stalno i večito unazad.
Da li je Tadić običan maneken kohabitant? Jeste.
Da li je Nikolić najgori izbor? Jeste.

Za mene se tu priča završava. Nemam za koga da glasam na ovim izborima, a odavno sam prestao da glasam za manje zlo. Kada bude moj kandidat u drugom krugu - glasaću.

Dosta je više onog pustog srpskog - svaki izbori su presudni, svaki izbori su "e samo sad da ih dobijemo..."
Tako se pričalo i za prošle predsedničke izbore. I tada je Tadić pobedio, i šta nam je doneo? Koštunicu!
Neka hvala... Tadić je za mene politička prošlost ove zemlje.

A i ako pobedi Nikolić - mnogo me zabole. Ionako će biti loše kako god okreneš. 5% gore-dole - big deal!
blackbox blackbox 09:07 23.01.2008

Logično

Odličan tekst i za politički razumne sasvim dovoljno.
Nije vreme za sitna podbadanja i pokazivanje kao neke svoje političke mudrosti i velicine, kao sto to neki koriste na blogu.
Stvar je prosta: ili si za Evropu ili ne.
duck duck 09:26 23.01.2008

Re: Logično

blackbox
Odličan tekst i za politički razumne sasvim dovoljno.
Nije vreme za sitna podbadanja i pokazivanje kao neke svoje političke mudrosti i velicine, kao sto to neki koriste na blogu.
Stvar je prosta: ili si za Evropu ili ne.

Posle ovog aranzmana oko NIS-a i gasovoda sa Rusijom stvar je jos prostija:
Ili si za Rusiju ili ne :)
Salu na stranu, da, izaci cu i glasati (zapusenog nosa) iako se Tadicev stab samo obraca glasacima DSS-a i dogovara samo s Kostunicom (ciji kandidat jedva da ima 2% vise od Cede).
Pitanje za "hard core" DS-ovce, ako na sledecim izborima DS bude imao 35% a LDP 15% hoce li Ceda postati premijer?
blackbox blackbox 09:40 23.01.2008

Re: Logično

Posle ovog aranzmana oko NIS-a i gasovoda sa Rusijom stvar je jos prostija:
Ili si za Rusiju ili ne :)
Salu na stranu, da, izaci cu i glasati (zapusenog nosa) iako se Tadicev stab samo obraca glasacima DSS-a i dogovara samo s Kostunicom (ciji kandidat jedva da ima 2% vise od Cede).
Pitanje za "hard core" DS-ovce, ako na sledecim izborima DS bude imao 35% a LDP 15% hoce li Ceda postati premijer?

Ne mora a priori da to bude loše.Pa Nemačka ima nemerljivo obimnije aranžmane sa Rusijom oko gasa i energenata, evo i Bugarska. Mislim da su to više ispolitizirali oni koji hoće sebi da pridaju značaj kao oni eto uticali da sa Rusijom imamo dobre odnose. Čista je spekulacija da to ima veze sa podrškom oko Kosova. Sam Putin je rekao da smatra prihvatljivim ono rešenje sa kojim se slažu obe strane, dakle i Kosovo.Samo što naši tumače to kao podršku samo nama.
Oko NIS-a, nadam se da će to biti ispregovarano respektujući ekonomske interese.
U pravu ste, Tadićev štab mora da se obraća svim biračima evropske opcije i da tu ne pravi diskriminaciju jer prosto ili su za Evropu ili ne.
Lično bi voleo da na sledećim izborima DS dobije 36% a LDP 17% i da formiraju vladu, a ko će biti premijer neka se dogovore, što da ne i predsednik koalicione partije.
adam weisphaut adam weisphaut 09:40 23.01.2008

Re: Logično

blackbox
Odličan tekst i za politički razumne sasvim dovoljno.
Stvar je prosta: ili si za Evropu ili ne.

Slusaj BB, ako neko prodaje NIS ispod zita KGB mafijasima, taj se ne zalaze za evropske vrednosti, pa moze on da trubi o Evropi koliko god hoce.
duck duck 09:48 23.01.2008

Re: Logično

Čista je spekulacija da to ima veze sa podrškom oko Kosova.

Slazem se, to nema nikakve veze s Kosovom. Ima veze sa provizijama koje su normalna stvar kad se radi tajno i bez tendera.
Lično bi voleo da na sledećim izborima DS dobije 36% a LDP 17% i da formiraju vladu, a ko će biti premijer neka se dogovore, što da ne i predsednik koalicione partije.

I ovde se slazem s tobom (nema potrebe da persiramo na blogu, zar ne). Problem je sto se vrh DS-a ne slaze s tobom i sa mnom i sto ce se to vrlo brzo i pokazati :(
blackbox blackbox 10:32 23.01.2008

Re: Logično

adam weisphaut
Slusaj BB, ako neko prodaje NIS ispod zita KGB mafijasima, taj se ne zalaze za evropske vrednosti, pa moze on da trubi o Evropi koliko god hoce.

Naravno da sam protiv prodaje ispod žita ali sam i protiv takve kvalifikacije na osnovu rekla -kazala.Ja lično ne znam da li je to tako.
Kvalifikacija KGB mafijaša je takođe problematična. Ako su oni ruski kapitalisti u kompleksu državnog kapitala i koliko su povezani sa njihovom službom ,( koja se odavno ne zove KGB), ni to mi ne znamo.Verovatno da jeste, najmanje isto toliko koliko su i američki, nemački, francuski i drugi krupni kapitalisti u vezi sa službama svojih zemalja. Tu ne treba imati nikakvu dilemu, da svaki Amerikanac ili Nemac radi u interesu svoje države, naravno i svojih.To se prosto podrazumeva u normalnim i stabilnim državama.
Dakle, ni na kraj pameti mi nije da podržavam prodaju ispod žita i ispod cene.
adam weisphaut adam weisphaut 11:04 23.01.2008

Re: Logično

Naravno da sam protiv prodaje ispod žita ali sam i protiv takve kvalifikacije na osnovu rekla -kazala.Ja lično ne znam da li je to tako


Svaka prodaja NIS-a bez tendera je takva. Jedini nacin da se bez sumnje zastiti drzavni interes je tender.
Kvalifikacija KGB mafijaša je takođe problematična


Mislim na Putina, koji je nesumnjivo bio kGB oficir, cime se on i ponosi.
Sto se tice drugog dela konkretno mislim na navodno vlasnistvo nad Guvnorom,kao i udeo u Surguznaftgasu i Gaspromu.
mariopan mariopan 11:42 23.01.2008

Re: Logično

adam weisphaut
blackbox
Odličan tekst i za politički razumne sasvim dovoljno.
Stvar je prosta: ili si za Evropu ili ne.

Slusaj BB, ako neko prodaje NIS ispod zita KGB mafijasima, taj se ne zalaze za evropske vrednosti, pa moze on da trubi o Evropi koliko god hoce.

Adame rasprodaja ide odavno , nije od juce. Ovde se radi o tome da nam apstinenti porucuju da treba svi da skocimo u ambis da vidimo kako je tamo strasno ...pa ko prezivi naucice se pameti pa ce sledeci put glasati za Cedu? Zasto bas za Cedu ? Sta ako izadje iz ambisa sa defektom u glavi pa opet glasa za vadikale?

Ako ste zgadjeni i zgrozeni stavite gumene rukavice kao kada cistite VC solju ( i to morate da operete makar da se gadite ili to prepustate nekom drugom ? ) ili cete uskoro plivati u smradu sopstvenih produkata. Ovome sto se dogadja dobrano su doprineli i mnogi iz vasih redova gurajuci narod ka radikalima , pa pocistite i vi svoje ako uopste vidite gde ste vi zabrljali. Najlakse vam je da se samo pravdate kako je narod glup i zatucan a vi pametni i dobri....ako vam je rezultat ovako slab onda je neka greska i do vas?
adam weisphaut adam weisphaut 12:28 23.01.2008

Re: Logično

Slusaj niko tebi ne porucuje ne glasaj, nego sma odluci. Svi smo odrasli ljdi, i mozemo sami da odlucujemo i svako nek s erukovodi svojom savescu.
Sto se tice ovog stanja odmah posle 5.10. Djindjicevu vladu je pratio veliki broj afera i bilo je tu prljavstine, ali je ona isla negde. Gde ovo ide? U cemu mu se ogleda svrha? Lamentiranje nad fantomskim udom, koji visi kao strasni spomenik skorih uzasa? Tadic aminuje prodaju NIS-a da bi mu KOstunica dao jos jednom priliku da dokaze da je pravi Srbin, iako sta god uradio on nikada nece biti dovoljno Srbin po njegovoj meri, Kostunica daje NIS Rusima da bi podmirio kleptokratiju iz kabineta i platio podrsku Vladimiru Vladimirovicu, a Vladimir Vladimirovic prima ljubavno pismo od Kome u kome on kaze d aga vise voli od Tadica, a Tadic prima ljubavno pismo Vladimira Vladimirovica gde mu nudi ljubav za Gaprom. Sve je to jedan veliki teatar apsurda u kome vladaju buka i bes.
mariopan mariopan 15:36 23.01.2008

Re: Logično

adam weisphaut
Slusaj niko tebi ne porucuje ne glasaj, nego sma odluci. Svi smo odrasli ljdi, i mozemo sami da odlucujemo i svako nek s erukovodi svojom savescu.
Sto se tice ovog stanja odmah posle 5.10. Djindjicevu vladu je pratio veliki broj afera i bilo je tu prljavstine, ali je ona isla negde. Gde ovo ide? U cemu mu se ogleda svrha? Lamentiranje nad fantomskim udom, koji visi kao strasni spomenik skorih uzasa? Tadic aminuje prodaju NIS-a da bi mu KOstunica dao jos jednom priliku da dokaze da je pravi Srbin, iako sta god uradio on nikada nece biti dovoljno Srbin po njegovoj meri, Kostunica daje NIS Rusima da bi podmirio kleptokratiju iz kabineta i platio podrsku Vladimiru Vladimirovicu, a Vladimir Vladimirovic prima ljubavno pismo od Kome u kome on kaze d aga vise voli od Tadica, a Tadic prima ljubavno pismo Vladimira Vladimirovica gde mu nudi ljubav za Gaprom. Sve je to jedan veliki teatar apsurda u kome vladaju buka i bes.

Ali sta nas ceka ...sta nas ceka da bi se dokazalo da si u pravu ? da li je dokazivanje da si u pravu vredno muka koje nas cekaju ako se scenaro najgori obistini ? I ja cu da stavim gumene rukavice i DA GLASAM ..eto da pocistim bar jedan deo ako ne mogu sve. Ne pitam sada ko je kriv ni ko je prav , briga me , samo necu ono sto je lako moguce da ce biti.

Sta imamo ako se svi zgrozimo? Ja se grozim isto raznih stvari , pa samo o tome ovde pisemo svi , i sta cemo imati od toga? Oni ce ustati to jutro , obrijece se oni sto su zarasli , namirisace se i okupati oni smrdljivi , nakacice proteze da ne budu krezubi , zapljunuce olovku i glasati. A vi i mi ostacemo uvredjeni. glasace oni i za nas.
adam weisphaut adam weisphaut 16:21 23.01.2008

Re: Logično

Oni ce ustati to jutro , obrijece se oni sto su zarasli , namirisace se i okupati oni smrdljivi , nakacice proteze da ne budu krezubi , zapljunuce olovku i glasati

Da ja ovo napisem proglasili bi me kultur-fasistom.
JJ Beba JJ Beba 16:38 23.01.2008

Re: Logično

Oni ce ustati to jutro , obrijece se oni sto su zarasli , namirisace se i okupati oni smrdljivi , nakacice proteze da ne budu krezubi , zapljunuce olovku i glasati. A vi i mi ostacemo uvredjeni. glasace oni i za nas.

a ko su ti ljudi? Ti krezubi, prljavi, smrdljivi..? Glsači SRS i ostalih nacionalno /domaćinsko/ desničarskih partija? Sigurno nisu glasači DSa. Jer videla sam ono veče u zgradi Ušće. Sa tom Srbijom DS i Tadić stvarno veze nemaju. Zato gube. Istina, tadić diže tri prsta, udvara im se, viče ne damao Kosvo, al džaba, ne veruju mu. Provalili su ga da ne govori istinu. Glasaju za Tomu koji govori isto to, al za razliku njemu veruju.
mariopan mariopan 16:51 23.01.2008

Re: Logično

JJ Beba
Oni ce ustati to jutro , obrijece se oni sto su zarasli , namirisace se i okupati oni smrdljivi , nakacice proteze da ne budu krezubi , zapljunuce olovku i glasati. A vi i mi ostacemo uvredjeni. glasace oni i za nas.

a ko su ti ljudi? Ti krezubi, prljavi, smrdljivi..? Glsači SRS i ostalih nacionalno /domaćinsko/ desničarskih partija? Sigurno nisu glasači DSa. Jer videla sam ono veče u zgradi Ušće. Sa tom Srbijom DS i Tadić stvarno veze nemaju. Zato gube. Istina, tadić diže tri prsta, udvara im se, viče ne damao Kosvo, al džaba, ne veruju mu. Provalili su ga da ne govori istinu. Glasaju za Tomu koji govori isto to, al za razliku njemu veruju.

Pa tako ih zove ova " lepsa , bolja i cistija Srbija " ne zovem ih ja tako i odavno govorim da se ne sme tako obarcati narodu. to je recnik ostrascenih pristalica LDPa sa ovih blogova , da biste me bolje razumeli i ja progovorih tim jezikom ( jezik pregrizla ) , to je nas narod. ne dao Bog nikome da prodje ono sto je prosao taj narod pa kako i da glasa kada je gladan , pljackan , vredjan , ponizavan a ovi "spasioci" nastavljaju sa uvredama . Naravno da ce da glasa za onoga ko ih bar prividno uvazava. Eto , oni su uzvratili samar. Posteno. Dobijaju samare odavno i sve su jaci i jaci ...dosta je toga. sada uzvaracaju. Cija je to krivica necemo sad , ja mislim da nam ovaj scenario donosi mnogo gore vreme od tga ko je uvredjen i ko je koga uvredio.
JJ Beba JJ Beba 17:57 23.01.2008

Re: Logično

Pa tako ih zove ova " lepsa , bolja i cistija Srbija " ne zovem ih ja tako i odavno govorim da se ne sme tako obarcati narodu. to je recnik ostrascenih pristalica LDPa sa ovih blogova , da biste me bolje razumeli i ja progovorih tim jezikom ( jezik pregrizla ) .

mariopan, drugo cukićevo kartaško pravilo glasi :
"najgore je vađenje!"
:)
die hard die hard 22:49 23.01.2008

Re: Logično


Covece,ovo ne zvuci bas toliko nemoguce! Samo da DS dogura do tih 35%.
:))
Modesty Blaise Modesty Blaise 09:25 23.01.2008

Krajnje komplikovan izbor

Ako je do mene, a kad kazem mene, mislim na sebe kao mislece bice, mislim na sebe kao stvaraoca, mislim na sebe kao nekog ko drzi do sopstvene volje, mislim na sebe kao nekoga ko zna sta u zivotu hoce i sta nece, mislim na sebe kao nekoga ko vrlo pazljivo bira sa kim ce biti vidjen u drustvu, mene - odraslu, svesnu, svojevoljnu i odlucnu. Onda ne mogu za ovu snenoklu da glasam. Odvratan mi je kao politicar. Sama pomisao da glasam za taj teleci isprazni osmeh me tera na povracanje.
Ali ja ne zivim u Srbiji i nemam prava da svoj glas u drugom krugu iskoristim za sebe. Pitacu one kojima verujem, one sa kojima delim zivotne i politicke nazore, a koji u Srbiji imaju decu koja rastu i skoluju se i ne mogu nigde da beze u tih cetiri godine predsednickog mandata. Sta mi kazu da uradim, to cu i da uradim.
jinks jinks 09:41 23.01.2008

Radikali su negacija politike

Kao sto je i Jul bio negacija politike, kao sto je i Milosevic bio negacija politike (njena najtamnija strana).

Politika u Srbiji ce poceti onog trenutka kada tipovi kao sto su radikali i njima slicni ne budu vise imali znacajnijeg uticaja na dogadjanja u zemlji.

Ako njima ne smeta da zive od demagogije, i da nikome sem samima sebi apsolutno nikada nisu, niti uopste umeju da budu korisni, drugima bi trebalo da smeta bilo da ih placaju bilo da im svojim glasovima daju pokrice da i dalje apsolutno nista ne rade, sem da trose tudje vreme i novac, i da prave usputnu stetu, pokusavajuci da se izbore za jos jedan mandat u kome bi i dalje mogli isto to da rade (i da se kloniraju u sto vecem broju).

Takodje, mislim da je najveca greska uzimati ih olako: kada se jednom docepaju vlasti, mnogo ce je teze pustiti, teze i od samog Milosevica, bas zato sto su potpuno beskorisni i nestrucni za bilo kakvu drugu vrstu posla.

U tom smislu mesto radikalskog predsednika nije samo proceduralno i formalno, to je (iz njihovog ugla, a nazalost i iz ugla velikog broja njihovih biraca) samo prvi korak u ostvarivanju neodrzive, iracionalne i nerealne utopije koju radikalski politicari svesvno plasiraju i podgrevaju, a narod koji za njih glasa shvata kao najbrzi nacin da volsebno rese sve svoje licne, porodicne i drustvene probleme.

Utopije o tome da je moguce korektno ziveti i apsolutno nista ne raditi.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 10:01 23.01.2008

dokle...

Nekome nikada neće biti jasno da nema više šta da traži na izborima.

Ali Ivane... zar ne misliš da je ovo još jednom "da li ću i protiv koga glasati trećeg februara?!
jesen jesen 10:19 23.01.2008

kamo vode ove diskusije...?

....Marovicu, tvoj nacin razmisljanja je skroz Ok...U svim ovim postizbornim postovima ostavila sam po jedan ili nijedan komentar....Zaista mislim da je ovo mlacenje prazne slame koje nema uticaja ni na koga....Blogeri misle sta misle a ostali narod ce da uradi kako misli da treba...Dokazivati da saksija ima rupu, nema nikakvog smisla....Na bazi pisanja na Blogu B92, ja sam mislila da ce Ceda imati znatno vise od Velje ili od Mrkonjica...medjutim, nije.....i sta da se radi...svi moramo dalje, narocito Mi koji zivimo u Srbiji i nemamo alternativu..Vec sam negde napisala, a i Vesna Knezevic je ovde nesto slicno rekla, JA TOMU DA GLEDAM NE MOGU...Muka mi je i ovako da ga gledam a tek kao predsednika!!!....ma zaista mi se povraca....To sto Tadicu zameram mnogo sta i sto je u zadnje vreme bas poceo da me nervira, a mislim da, pre svega, ima lose savetnike....to me nikako ne moze spreciti da izadjem na izbore....Ne mogu da citam sve ove komentare ili da odgovaram na neke koji su mi zanimljivi....Samo cu da iskoristim ovaj prostor da pitam, meni vrlo dragu i simpaticnu blogerku JJ Bebu....koja kaze da nema vremena za cekanje, a ja takodje nemam vremena za cekanje pa me zanima koje ce to vreme da dobije sa Tomom.......
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:25 23.01.2008

ajde već jednom

Neka se zamisle oni koji su govorili loše o nama, jer govorili su loše o većini ljudi u Srbiji
Toma grobar

Ne možda, nego i treba konačno da dobiju. Piše g Drago kako su dovozili kombijima starce da glasaju, sve uredno i disciplinovano ko vojska u Titovo vreme. Kad zamislim tu scenu i kad pogledam sebe, kako me u 30. godini mrzi da odem na glasanje. Zašto- zato što ne očekujem ništa od Tadića (sem da pokloni moj glas Koštunici) zato što ne verujem u Čedinu snagu da uzme više od 5% (ispostavilo se ispravno) Za to vreme starci uredno i disciplinovano ko vojska izađu i glasaju pa Mrkonjić uzme više glasova od Čede. Velja uzme skoro duplo više glasova od Čede. Ima nešto u mazohizmu i autodestruktivnosti tih ljudi što je vredno poštovanja. I posle svega što su prošli za poslednjih 15ak godina, ti ljudi uporno prizivaju zlo. Starci od 80 godina izlaze na izbore i glasaju za Tomu, da sahrane nas kad već sami neće već jednom da ležu u grob. Bezobzirnost skoro vredna divljenja. Velja i Mrkonjić uzeli 3 puta više glasova nego Čeda- zar nismo zaslužili da idemo u Q? Ako Tadić pukne u drugom krugu, ne treba da se pita zašto se to desilo. Čovek koji je dozvolio da Koštunica- koji uopšte nije izašao na izbore btw- na kraju sve (kao i obično) rešava, taj čovek i ne treba da bude predsednik. Glasaću za njega u 2.krugu samo ako konačno odjebe Koštunicu i napravi koaliciju sa Čedom. Da se konačno opet povuče granica i da znamo zašto glasamo. Jer davati glas Tadiću, samo da bi ga ovaj predao na tacni Koštunici- Koštunici koji kao poslednja dzindza koketira sa krezubom Srbijom dok glumi gospodina patriotu i moralni bastion- to je skoro pa isto kao glasati za Tomu.
zoricag zoricag 14:12 23.01.2008

Re: ajde već jednom

steta koju nanesu oni koji presudno uticu na javno mnjenje, od drzavnih funkcionera preko njihovih poruka i odluka do medija (najgledanijeg javnog servisa prvenstveno) i drugih javnih licnosti iz akademija i estrade, ne moze se nadoknaditi izbornim kampanjama.

Nema potrebe nipodastavati 40% koje odvoze i dovoze jer mozda oni zele da ih dovezu da bi glasali. Javno mnjenje dobro je shvatilo poruku da, narocito dok branimo Kosovo (a branicemo ga odlaganjem resenja dokle god nekome interesno sluzi), je veca opasnost od LDP nego od SRS. Dobar deo javnog mnjenja i dalje verovatno misli da je Curuvija onimad "docekao bombe", kao sto ce misliti da je Cedomir "docekao nezavisnost". LDP ne trazi uporno smenu Tijanica zbog njegovog fizickog izgleda, nego uptavo zbog uticaja na javno mnjenje. LDP ne kritikuje rezoluciju o Kubi i ucesce DS u njoj zbog njenog uticaja na Kubu ili Ameriku, nego zbog njenog uticaja na javno mnjenje ovde koje je dobilo poruku o velicini i drzavotvornosti SRS.

Glasace LDP biraci za Tadica jer dobro znaju da se u otskrinuta vrata ipak moze staviti noga, a u zalupljena ne moze i to se zna i otuda arogantan stav DS i njenog predsednika. LDP nicim ne odvraca ni svoje clanove ni svoje glasace od glasanja za Tadica, naprotiv, istice onaj deo istosti u politici DS i LDP i trazi da Tadic posalje jasnu poruku o toj politici koju inace i promovise u parolama. LDP ne trazi da Tadic prizna Kosovo. LDP trazi da se sada u ovom trenutku kad se vise obraca paznje, kada javnost vise slusa i osluskuje pocne sa slanjem i nekih drugih poruka koje ce spreciti dalji rast SRS da se ne bi zacudili opasno na parlamentarnim izborima. Sta je u tome neprihvatljivo? Sta je u tome extremno? Naprotiv, da LDP ne postoji trebalo bi ga izmisliti.

Nemojte se zanositi da cete lako srusiti SRS jer ce on dobiti vlast na izborima. LDP to dobro zna jer zna koliko ima muke da srusi onoga ko je na vlasti koju cak ni na izborima nije dobio. I LDP ce glasati za odskrinuta vrata, ja sam sigurna. Svaki izgubljeni LDP glas bice rezultat razularene ostrascenosti i arogancije prema LDP, prisutne ovih dana ovde i u medijima uopste.

Jednom smo branili Kosovo tako sto smo dobili bombe. SRS je bio uglavnom velika opozicija SPS/JUL vlasti, ali ona opozicija koja je "malo" uticala na tok dogadjaja i na poteze vlasti. Cak i kod potpisivanja kapitulacije "nisu bili unutra". sad jednako uticu i ne kriju to, na tome dobijaju glasove jer hvale se da je ustav njihov, da su rezolucije njihove, da je Rusija njihova vizija, a to javno mnjenje i cuje vidi. Onda ide i glasa za originalnog "vlasnika vizije", a ovi drugi koji velicaju ruski put kao spas, samo vodu salju na njihovu vodenicu. Sada smo branili Kosovo i dobili ruski monopol sto znamo i verovatno ruski uticaj u sferama koje niti znamo niti mozemo naslutiti, a oseticemo. Mi, gradjani, tu nekako dodjemo ko kolateralna steta u svakom slucaju. Malo oni bombarduju onako javno sa visine, pa malo ovi monopolisu i manipulisu onako tajno, promucurno iz velicine i osvete, ali nama je isto. Jedino bi nas spasilo da pocnemo da zivimo normalno da se ne zanosimo i da se ne dovodimo u situaciju da nas iko brani.

Uzgred, Sta su Rusi milosrdno radili u Avganistanu?

pufna pufna 11:59 23.01.2008

trojanski konj BT

vidim konsolidovali su se redovi. kampanja u jeku.
ali i ovaj put,kao i prosli sa citanjem poginulih vojnika, nesto ti je los izbor razloga i poredjenja.

Kad mi plasiraju pogresne tj. lazne razloge zasto da glasam za BT me podjednako nervira kao kad mi stranac objasnjava i daje morske razloge zasto Kosovo mora postati samostalno.


Ovaj tekst- svi smo mi saborci bi, trebao da se potrudis, da neko svako vece cita pred spavanje BT i KOStunici. Kao sto bi mogli da BT malo bolje spreme kad se obraca javnosti, da osmisle bolje kako da privuce birace i iz ldp( mada je to manji problem jer smo mi svesni situacije) i one dss-ovske pomaknute u stranu tj. ka radikalima.
NJihov ''miroljubivi'' gazda ih je strpljivo iz godine u godinu odvlacio radikalima na vodu a BT je to mirno posmatrao i tupo se kezio, rezeci jedino na ldp.
Kao sto i vidim da se i ovde na blogu desava- ldp im je kriv, a ne mlohavost njihovog sefa.

Dobro bre, mahom ce svi i glasati za tog BT samo nemojte jos da nas silujete sa glupim razlozima.
duck duck 12:19 23.01.2008

Re: trojanski konj BT

Dobro bre, mahom ce svi i glasati za tog BT samo nemojte jos da nas silujete sa glupim razlozima.

Upravo tako. Ovom recenicom je sve receno.
Nenad M. Nenad M. 12:05 23.01.2008

"DS formalno zatražila podršku"

Beograd -- Andreja Mladenović izjavio je da je DS juče formalno zatražila podršku DSS-a i Nove Srbije za drugi krug predsedničkih izbora.

Portparol DSS-a je rekao da će danas ili sutra javnost biti obaveštena o stavovima te koalicije. Mladenović je rekao da su predsednici DSS i NS, Vojislav Koštunica i Velimir Ilić utvrdili zajednički stav o drugom krugu predsedničkih izbora.

"Reč je o principijelnoj politici Srbije pre svega kada je reč o Kosovu i Metohiji i odnosu prema misiji EU jer ovo nisu izbori za evropski parlament, već za predsednika Srbije čija je ustavna dužnost da zaštiti suverenitet i teritorijalni integritet zemlje", rekao je portparol DSS.

Mladenović je rekao da će javnost danas ili sutra biti upoznata sa našim stavovima, a da je unapred "jasno da se radi o načelnoj i svima poznatoj politici zastupanja opštih, državnih i nacionalnih interesa".
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:14 23.01.2008

Preporuka i podrška,

Ivane.
Glasati protiv Tome i radikala je, u ovom trenutku, jedini izbor.

Kako ono beše :

Drugačije neće moći
Biće kasno
Kada neko tvoj umre od gladi,
Kada počnu da ubijaju na ulicama,
Kada ugase sva svetla
i zatruju poslednji izvor...
naroz naroz 13:32 23.01.2008

koji je danas datum

Bili Milica I ja da se registrujemo. Ne moze, moze za neke nardne i treci krug. Dobro onda se mi registrovali za neke naredne. U medjuvremenu ima Ryanair do Budimpeste i ima voz i autobus ako se skupimo dovoljno moze i kombi .Nije bas toliko daleko.

E sad ja znam da nije 1933 i daleko da cemo biti opasnost za svet i evropu cak ni za kosovo ali jesmo sami sebi opsanost.

Imam dobrog druga nemca. Njegov deda je glasao za Hitlera samo zato sto mu je ovaj omogucio da ima posao. Ja verujem da inace nije bio nacista. Tako Hitler pobedio u demokratskom procesu. Jesu nemci krivi ali jeste i evropa koja je zelela da kazni nemacku posle prvog svetskog rata.

Znam mnogo ljudi koji nisu obrazovani i koji su jesu seljaci i volim ih takve kakvi su, iako glasaju za radikale. Ne znam kako da ih ubedim da nisu upravu.

Moj omiljeni film je “Smoke” – covek samo prodaje cigarete i novine, nije ni pisac ni naucnik ali je dobar covek.

Voleo bih kad se analiziraju izbori da se ne uzima necija obrazovanost kao argument.

JJ Beba JJ Beba 16:42 23.01.2008

Re: koji je danas datum

Moj omiljeni film je “Smoke” – covek samo prodaje cigarete i novine, nije ni pisac ni naucnik ali je dobar covek

čoveče i moj .))
Pol Oster, omiljen
stay cool
nikson nikson 16:45 23.01.2008

Re: koji je danas datum

JJ Beba
Moj omiljeni film je “Smoke” – covek samo prodaje cigarete i novine, nije ni pisac ni naucnik ali je dobar covek

čoveče i moj .))
Pol Oster, omiljen
stay cool


slazem se
JJ Beba JJ Beba 17:53 23.01.2008

Re: koji je danas datum

JJ BebaMoj omiljeni film je “Smoke” – covek samo prodaje cigarete i novine, nije ni pisac ni naucnik ali je dobar covek
čoveče i moj .))
Pol Oster, omiljen
stay cool

slazem se

mož' da se slažeš samnom niksone do vaskrsa al' glasati za tadića neću
:)
nikson nikson 18:11 23.01.2008

Re: koji je danas datum

mož' da se slažeš samnom niksone do vaskrsa al' glasati za tadića neću


pobogu! pa zar stvarno mislis da sam napisao da se slazem da bi glasala za tadica????
JJ Beba JJ Beba 18:24 23.01.2008

Re: koji je danas datum

pobogu! pa zar stvarno mislis da sam napisao da se slazem da bi glasala za tadica????

eto sad ti je valjda jasno zašto me (između ostalog) nerviraš - nemaš duha sunčan dan do podne
nikson nikson 18:27 23.01.2008

Re: koji je danas datum

eto sad ti je valjda jasno zašto me (između ostalog) nerviraš - nemaš duha sunčan dan do podne


``nemam duha suncan dan do podne`` - pa sta to nesto neko ima?
Sepulturero Sepulturero 13:53 23.01.2008

Чега се паметан човек стиди...

Mi smo napravili peti oktobar, mi smo stvorili Koštunicu, Čedu, Velju, Tadića, Dinkića...

Да, али и Јањушевића, Колесара, Душана Михајловића, Лабуса, браћу Кљајевић, стечајну, царинску, путну и остале мафије, Перишића и остале знане и (још) незнане афераше и лопове.
milivoye milivoye 14:03 23.01.2008

Long time ago....

Svi smo mi saborci, i Tadić i Koštunica i Čeda i vi i ja, sviđalo nam se to ili ne. Postali smo saborci pre osam godina svojom voljom i sve što se desilo u međuvremenu ne menja činjenicu da smo bili na pravoj strani petog oktobra, a da je Nikolić bio na pogrešnoj. Za mene je to dovoljan osnov za opredeljivanje da li ću i za koga ću glasati trećeg februara.


To je, Maroviću, bilo pre više od 7 dugih godina!
Đinđić je bio živ i lider, a ja mlad i perspektivan. On je otišao u legendu, a ja idem u Kanadu.

A što se tiče prave i pograšne strane; ljudi ne određuju strane - samo ih biraju.
Koštunica i Tadić su izabrali odavno, a ni ja nisam progledao juče.
zoran trklja zoran trklja 14:26 23.01.2008

NE

1. Ni po koju (u)cenu ne izaći na drugi krug izbora za tzv. predsednika obogaljene Srbije

jer:

a/ evidentno su se dogovorili oko podele poslednjih ostataka dosadašnjeg zajedničkog dobra

(prodaja NIS-a, raspoređivanje preostalih UO)

b/ TN uopšte nema nameru da postane predsednik Srbije (bar ne za sad), njegovo - njihovo vreme tek dolazi i sledeći put ćemo biti svedoci lavine radikalizma koja će nas (thanks to BT) zatrpati i nikada nas više neće ni bog otac iskopati. Zar ne čujete tu tišinu koja zjapi u kampanjama? BT je odmah, isto veče kad je popušio, počeo da se dere i da maše kao vetrenjača (već ga iskreno najiskrenije mrzim), a TN zapinje po kojekakvim salicama sa radikalskom omladinom. Hej! Posle onih haletina i trgova!

c/ u ovoj i ovakvoj zemlji svaki zvanični politički angažman sigurno vodi u duboko kompromitujuću situaciju, kako za sebe - tako i za okolinu

(stranačka diferencijacija i ostvarivanje osnovnih ljudskih prava kroz pripadnost određenoj partijskog grupaciji)

2. Predano sa vernim prijateljima raditi na stvaranju oružanog pokreta otpora u dubokoj ilegali (posle ovog posta - tišina:)) koji će:

a/ kanalisati beznađe i nezadovoljstvo omladine kroz brojne akcije sabotiranja ustavnog poretka države, javnih, kulturnih i sportskih institucija, monopolističkih kompanija, fabrika i lokalnih feudalnih kneževina, te obrazovnog sistema.

b/ regrutovati u svoje redove sve otpadnike od društva i nezadovoljne građanke i građane koji u srpskoj verziji nametnute, unapred dirigovane i isplanirane demokratije ne mogu da pronađu odgovor na svoje probleme, ne mogu kvalitetno da osmisle svoj život i ne mogu da pruže bezbednu i iole bezbrižnu budućnost svojoj deci.

c/ u tom smislu uložiti sve napore u dislokaciji buduće komune iz urbane sredine u šume i planine, gde će biti stvoreni uslovi za život od sopstvene proizvodnje hrane, i po potrebi, opijata. Takođe, od viška agrikulturne proizvodnje stvoriti modele za dodatno finansiranje pokreta.

3. Odmah početi sa kampanjom u cilju dekonstrukcije vladajuće oligarhije, medija i tajkuna

a/ svakom prilikom i svima (pogotovu deci) stalno ukazivati i objašnjavati štetočinost i zlonamernost svih učesnika u političkom i glavnotokovskom javnom životu.

b/ svojim uticajem radikalizovati društvene i medijske pojave koje se sada umereno bore protiv sumanutog ludila vladajuće i prateće svite šarlatana

c/ ne pristajati na bilo kakve kompromise, obećanja ili mogućnosti izbora

Put je jedan
cult cult 15:16 23.01.2008

Evo malo tišine koja zjapi


23. januar 2008. | 13:59 -> 15:01 | Izvor: B92
Beograd -- Tomislav Nikolić nastavlja kampanju najavom da će proveriti presude protiv "zemunskog klana" i Dragoljuba Milanovića.

Tomsilav Nikolić nastavio je predizbornu kampanju ispred Palate pravde u Beogradu, odakle je poručio da su borba protiv kriminala, nezavisno sudstvo i izgradnja institucija među prioritetima u njegovom predizbornom programu.
Iako smatra da je ubistvo Zorana Đinđića grozno ubistvo, Tomislav Nikolić je najavio da će, ako bude predsednik Srbije, preispitati presude ubicama Zorana Đinđića, kao i bivšem direktoru RTS-a Dragoljubu Milanoviću.

"Nikada neću amnestirati čoveka za koga budem ubeđen da je počinio tako teško krivično delo. Znači, narko dileri, ljudi koji trguju drugim ljudima, masobvne ubice ili grozne ubice, a ubistvo Zorana Đinđica smatram groznim ubistvom, nikada ne mogu da budu pomilovani s moje strane. Samo moram da pregledam spise i proverim da li je tačno da se sudi i da su osuđeni ljudi koji su to učinili. Ako se ubedim da je osuđen čovek koji je to učinio, kod mene nema milosti", izjavio je Nikolić.

Nikolić najavljuje i da će proveriti presudu bivšem direktoru RTS-a Dragoljubu Milanoviću, koji je osuđen na 10 zatvora, jer je u bombardovanju zgrade nacionalne televizije, žrtvovao 16 radnika RTS-a.

"Ja nisam ubeđen da je Dragoljub Milanovic i jedan dan trebao da bude u zatvoru. Hiljade ljudi je tih dana izdavalo naređenja da se bude na radnom mestu, tih dana su nam bombardovani vozovi, zašto nije direktor železnice u zatvoru?", pita se Nikolić.


die hard die hard 23:34 23.01.2008

Re: Evo malo tišine koja zjapi



joooooj,sto lepo.
Ne vredi ni kampanja Amerikanaca, ovaj uvek pokaze svoje pravo lice.
sajmon sajmon 15:25 23.01.2008

BILI SU SABORCI

I ti i Čeda ste bili saborci od 96/97 i Tadić i Koštunica su bili saborci, mislim , od 93. Ali nije bitno ko su bili saborci, već ko su saborci sada, npr. Vuk i Velja (bili, pa ne, pa opet sa izmenjenim ulogama (mora da je Dana povraćala))

Gledajući predizborne spotove Tadića, januara 2008, stalno mi je paralo uši "OPOZICIONAR!". Tadić učestvuje u vlasti na razne načine 8 godina.
Ajmo, prema spotu, logiku da uključimo.

Jednom opozicionar, uvek opozicionar
Tadić opozicionar, Nikoić opozicionar
=
Tadić i Nikolić SABORCI

Zanimljiva matematika.

Naravno, ja se samo šalim i ne mislim da su Tadić i Nikolić na istoj strani.
Međutim, ne mislim ni da su Tadić i Košunica na istoj strani.

Nema veze to ko je sa kim i kada bio saborac.
Ima veze sa tim kako sutra želimo da živimo.

Ko želi da polako (previše polako, jer je kornjača na vlasti) napreduje, izbor je Tadić.
Ko želi da brzo (nedovoljno brzo, jer će biti i agonije) nazaduje, izbor je Nikolić.

I zbog toga ne mislim da je bitno koga će Koštunica i Jovanović da podrže (na kraju oni su samo dva glasa), već da li su građani Srbije uvideli šta koji kandidat nudi lično njima, kao pojedincima.

Nažalost 40% Srbije je pokazalo da više voli da kupuje benzin u flašama, salamu u Segedinu, cigarete na kutijama, eure na ulici (Devizzzzzze, devizzzze) itd.
Sada je na nama da pokažemo da nas ima više koji nismo zaboravili i koji se nadamo da će sve greške u proteklih osam godine biti ispravljane.
Protiv Nikolića bih glasao i za Velju (bljak) i Čedu, ali je stvarno problem za mnoge što stalno glasaju protiv a ne ZA.
Nadam se da nema puno onih koji misle "Što gore, to bolje"
Dragutin Dragutin 15:29 23.01.2008

Ne glasajte!

Nema "ozbiljnih kandidata" među onima: od kojih je jedan najavljivao ovaj zločin i tome se radovao i onoga koji je sve učinio da se ovaj zločin zataška i naručioci ne kazne. Ne može biti demokratski kandidat onaj ko je tim ubistvom dobio sve - i stranku i funkciju, moć, uticaj, Zoranove glasove, a sa druge strane je uradio sve da se od tog Zorana distancira.

U čemu je razlika između onoga ko javno kaže da je Zoran bio mafijaš, i kao mafijaš ubijen, I ovoga, pristojnog, čija je "zvanična politika stranke" to isto, samo se to javno ne govori ali se činjenjem dokazuje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:45 23.01.2008

Glasajte!

Jer ako ne glasate protiv, dali ste glas ovome:

On na to i računa.
milivoye milivoye 08:14 24.01.2008

Re: Glasajte!

Jelica Greganović
Jer ako ne glasate protiv, dali ste glas ovome


A, glas svakako ide ovome:

ronilac ronilac 15:47 23.01.2008

Hmm

Sto si tako uskih shvatanja, daj Nikolicu sansu, on jedini nije bio na vlasti od svih. Mozda nije tako los?
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:58 23.01.2008

Re: Hmm

Šališ li se?! Od tog "možda" može da se rikne. Neka fala. Dovoljno je da vidim goblen, koji nosi na reveru (mada ga je sad malo skinuo, savetovalo mu), pa da znam kome idu njegovi glasovi. Ne ponovilo se.
jinks jinks 16:34 23.01.2008

Faust i Mefisto ... Mefisto i Faust

Dejan Stanković Dejan Stanković 18:16 23.01.2008

Re: Faust i Mefisto ... Mefisto i Faust

aj objasni ovaj komentar IGADI.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:28 23.01.2008

pa ipak

Ko god daje leba za 3 din i treba da bude predsednik
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:36 23.01.2008

Kako daje,

a košta? Vidi, može i da mi poklanja hleb, ne dam mu glas, ni apstinencijom.
Nenad M. Nenad M. 16:38 23.01.2008

Re: pa ipak

Ko god daje leba za 3 din i treba da bude predsednik


gora vrsta populizma je 100 evra po hektaru zasejane povrsine. Mislim da za te pare, hleb komotno moze da kosta 3 dinara. Mislim ako moze mobilni 1 din sto ne bi moga hleb za 3 :)))
blaise&garvin blaise&garvin 16:46 23.01.2008

Re: pa ipak

B92 - Kandidat Nikolić kaže da Evropi treba poručiti da su ljudi u Srbiji siromašni, ali ponosni.

"Ponos u Srbiji ne mogu zgaziti, i bolje bi bilo da sa nama sarađuju, nego što nam prete i ucenjuju", poručuje Nikolic.

Jescemo leba od tri dinara i bicemo ponosni ko nikad do sada! Evropa ce nam okrenuti ledja, jer ko bi se jos zamajavao sa vakim budaletinama, a majcica Rusija prihvatice nas oberucke... pa zar uvek nije?
Ne znam kako vi, al ja cu, ko Boza, da naostrim pero i glasacu! Plasim se i od same pomisli da Nikolic bude novi predsednik.
zoricag zoricag 22:54 23.01.2008

Re: pa ipak

Kandidat Nikolić kaže da Evropi treba poručiti da su ljudi u Srbiji siromašni, ali ponosni.


Sta, kao ostali ljudi nisu ponosni? Sta je ostatak covecanstva? Krpe bez ponosa?

drack drack 16:59 23.01.2008

Pa šta!!!!!!!!!

Ja pokušavam da ubedim ljude da glasaju za Tadića zato što je Tadić naše zlo


E pa dragi moji, svako zlo koje je stvoreno mora da bude uništeno... Ako smo ga mi stvorili onda smo i za njega odgovorni, pa kao i svi odgovorni trebali bi da ustanemo i da prihvatimo odgovornost i da uništimo sopstvenon zlo koje smo napravili, a ne da ga štitimo. Ako to ne uradimo onda nismo ništa drugačiji nego svi kriminalci našeg društva koji štite svoje Mladiće, Karadžiće i ostala ZLA!!! I ako to znači našu propast, onda i treba da propadnemo jer svi koji zlo stvaraju trebaju za to da budu i kažnjeni.
nikson nikson 17:02 23.01.2008

Re: Pa šta!!!!!!!!!

E pa dragi moji, svako zlo koje je stvoreno mora da bude uništeno.


prvo tadic nije zlo. da li vi znate da ste konkretnog coveka optuzili da je zlo? kako to tadic moze da bude, bas tim recima, nesto zlo?
blue rider blue rider 17:17 23.01.2008

sve le lasno kada se ne zivi u Srbiji

vec iz uredjenog sistema...
Pukli smo mi davno...
Pape Pape 17:30 23.01.2008

teorija skupova

Tri su skupa. Najlakše je onima u skupu radikalskih glasaca, oni su medjusobno najsličniji. Skup onih koji će glasati za Tadica čine i osobe koje su glasale za Velju i koje su glasale za Čedu. Na prvi pogled je nelagodnost - užas je bolja reč - Čedinih glasača jasna. Ali zato je tu drugi pogled. Ujedinjuje ih zajednička netrpeljivost - užas je bolja reč - prema radikalima. Treći skup nije ništa manje šarenolik. Osim onih koji ne mogu da glasaju, ili koji nisu čuli da je tako nešto u toku, u njemu ćete naći zadušne starce kojima ništa nije po volji, razočarane spsovce, naći će se tu i nešto Veljinih glasača - i nešto onih koji su u prvom krugu glasali glasali za Čedu. Oni koji neće da budu u istom skupu sa glasačima Tadića, možda nisu sasvim svesni da svejedno negde i sa nekim jesu. Ujedinjuje ih - zajednička netrpeljivost prema Tadiću. Netrpeljivost (ovo je već lično mišljenje) opravdana, ali koja je jača od političke logike, za razliku od onih koji Tadića takođe ne trpe, ali će za njega glasati.
Na ovom blogu se "vodi bitka" baš za deo tih Čedinih glasova iz poslednjeg skupa. Ona i jeste najzanimljivija, možda ne toliko za ishod (ne verujem da će oni biti presudni iako mislim da hoće oni Čedinih koji će glasati za Tadića) koliko sociološki i psihološki. Koji je to drajv koji ne dozvoljava glasanje za Tadića, iako prosta matematika pokazuje da se tako povećava mogućnost pobede radikala. Retko ko ovde da makar i pokuša da izvede političku logiku tipa - neka i vladaju radikali, posle će doći do katarze. Verovatno jer i sami uviđaju koliko je ta logika na tankim nogama. Ostaje samo slepi bes (ne znam kako ovo drugačije da nazovem) prema svemu onom jadnom što je naša politička, društvena i moralna stvarnost. U tom besu, ortodoksni Čedini glasači se, aspurdno, sasvim približavaju prosečnom mladom glasaču radikalne stranke. Ovaj vapaj je iskren:
ostaće sve isto, agonija se nastavlja a vereme leti. Njima je lako, imaj kintu, deca stipendije, pasoše... njima je kul. Oni mogu da vozaju ' vako dounedogled. A mi? Šta ćemo mi? Mali običan svet. Šta ćemo mi bez poslova, bez para, bez mogućnosti da odemo ikuda?

Naravno, biračko telo radikalske stranke je daleko šire od mladih, nezadovoljnih ljudi, ali ovde se ono poklapa. Kažem mladih, jer sumnjam da ima previše onih koji su za Čedinu političku opciju, a koji bi voleli da vide svoje dete u školi koja ima nastavni plan i program sproveden od ministarstva na čijem je čelu radikalski kadar. Pa su odgovorniji, ili jednostavno nemaju još 5 godina fore. Ovo ne znači da osuđujem one koji ipak neće glasati. Jedino ih molim da to urade deleći odgovornost za to ko će biti predsednik sa nama koji hoćemo.
angie angie 18:58 23.01.2008

Re: teorija skupova

Pa su odgovorniji, ili jednostavno nemaju još 5 godina fore.


izvini, a koji sada kadar ordinira u ministarstvu prosvete- ministar koji se shkolstvom ni ne bavi, nego za koshtunicu pishe trakate o Kosovu, a o ljushicu, koji rukovodi najvecom izdavachkom kucom udzbenika i pri tome pishe one iz istorije ne treba ni da govorim- pola zavoda su ljui koje je on doveo i koj naravno liche na njega- pa je l to bolje?

najgore je shto su obe varijante gore i ko ce sada da izmeri, da l ova radikalska, koja bi po svim merilima civilizovanog sveta trebalo da je ukinuta, a ne da posle svega josh bude najveca pretnja ili ona sa demokratskom opcijom u nazivu, a sve shto je do sada pokazala je lepljivo prilagodjavanje sasvim suprotnim vrednostima.
Pape Pape 19:30 23.01.2008

Re: teorija skupova

Ljušić je tipičan primer onoga mišljenja koje se ukratko može opisati kao katastrofa. (Inače napisao sjajnu knjigu o Karađorđu, bar da se drži te teme). No, vrsta klopke je, ili bolje rečeno promašene teme - sada, u ovom kontekstu, nikako ne i uopšte - braniti i napadati (mnogo ga je teže braniti) ds i dss kadar. Nego ga porediti sa radikalskim. Zapravo još konkretnije, porediti Tadića i Nikolića. Kada se, i ako, radikali izbace iz jednačine, optimisti među nama se mogu nadati dolasku boljih vremena i kada je u pitanju recimo Ljušić, neka on bude, zaslužio je, simbol svega pogrešnog u sadašnjoj politici.
angie angie 19:36 23.01.2008

Re: teorija skupova

pepe- da vi niste Ivan Generalic?
Pape Pape 21:21 23.01.2008

Re: teorija skupova

Nasmejala me je replika. Mozda sam ustvari i naivan, ali nije ni vazno u smislu rasprave na ovom blogu. Dobro, neka bude najgori moguci scenario, Ljusic ce ostati "faktor" dok mu ne ispadnu i zubi i vestacka vilica. Neka je i tako, ma koliko zvucalo zlokobno (zavisi od sledecih parlamentarnih izbora, pa sledecih...). Ipak, radikali! E, radikali! Jorgovanka Tabakovic, naprimer.
Urosh Urosh 17:46 23.01.2008

Preporuka i potpis

na ceo tekst sem na poslednji deo, jer s Kostunicom, ordinarnim klerofasistom i podrzavaocem ratnih zlocinaca, nikada nisam bio istinski na istoj strani.
Moj glas treceg februara ide Borisu Tadicu, jer ne zelim da snosim moralnu i politicku odgovornost za formalnu fasizaciju srbijanskog drustva, a svi/sve oni/e koji/e tog dana ne izadju i ne glasaju imaju upravo te dve odgovornosti.
Izlazim da kazem radikaliskim zlocinackim fasistickim gmazovima NO PASARAN i da sprecim,ili da to pokusam, svojim glasom, povratak u devedesete.
Glasao sam u prvom krugu za Cedomira Jovanovica, u drugom, podrzao ga Cedomir ili ne,glasam za Tadica.
NO PASARAN I STOP FASIZMU!
pidola pidola 22:53 23.01.2008

Re: Preporuka i potpis


na ceo tekst sem na poslednji deo, jer s Kostunicom, ordinarnim klerofasistom i podrzavaocem ratnih zlocinaca, nikada nisam bio istinski na istoj strani.

nisi bio istinski,kako si bio,onako lazno?
a sa veljom?
a sada?


Moj glas treceg februara ide Borisu Tadicu, jer ne zelim da snosim moralnu i politicku odgovornost za formalnu fasizaciju srbijanskog drustva, a svi/sve oni/e koji/e tog dana ne izadju i ne glasaju imaju upravo te dve odgovornosti.

ko ima odgovornost,izvini?
i za sta ima odgovornost?
te copy/paste misli prosipajte nekom drugom.
bezobrazluk,kako se prebacuje odgovornost na druge.
Urosh Urosh 19:33 24.01.2008

Re: Preporuka i potpis

@ pidola-pa recimo odgovornost glede pomilovanja Legije i ostalih iz zemunskog klana i Dragoljuba Milanovica.
Za sta predsednik ima ovlascenja.
enabel enabel 22:36 23.01.2008

CESID ili RIK, pitanje je sad...

U nekim mojim zapažanjima dve stvari se nikako ne slažu: rezultati RIK-a i CESID-a, ajd sad, neka mi neko objasni, ali stvarno ili će biti džaba smo krečili...Johnny Algebra
akcija akcija 22:51 23.01.2008

ma kakav tadic

nije dilema da li izaci i podrzati tadica ili ne glasati uopste. treba ih jednom kazniti, treba ih nauciti da kad lose vladaju idu u opoziciju, a ovaj narod jos nikada tako nesto nije uradio (ono sa slobom naravno ne racunam , posto bi vladao jos 300 godina da se nisu umesali stranci).

ovaj narod sem sto nema mozga nema ni guts ili kako da se vec izrazim a da ne budem prost.
pa sta imamo da izgubimo ako toma dodje na vlast. ako smo vec svi u ovih par dana hiljadu puta ponovili da predsednik i nema neka ovlascenja. ne gubimo nista.

sem, mozda, ove jalove i nesposobne vlade, koja je toliko klimava, losa, neproduktivna, da nije ni trebalo da dodje do njenog formiranja posle, setite se 6 meseci pregovora, sto je impliciralo da cela prosla godina bude izgubljena, kao da mi imamo vremena za rasipanje. i onda, malo malo, predsednik te najgore vlade u evropi nas podseti na svoje postojanje ne tako sto nam saopsti neke lepe vesti, vec sto izadje sa nekim novim ucenama.

dosta vise.
hocemo normalan zivot
dosta nam je ovog matriksa


naroz naroz 23:01 23.01.2008

Re: ma kakav tadic

predsednik i nema neka ovlascenja. ne gubimo nista.


osim da pomilije robijase ukljucujuci i ubice osudjene vise puta za to delo ili se varam?
akcija akcija 23:11 23.01.2008

Re: ma kakav tadic

ne verujem u tako nesto... mislim da nisu kriminalci nesto o cemu mi treba da razmisljamo.

nas interesuje kvalitet NASEG zivota, nista drugo.
pojedinac koji deluje u svom interesu deluje i u najboljem interesu drustva.

onaj ko se bavi problemima koji su mu drugi nametnuli, ne vidi da zivi lose.

osnovna poenta kod politicara. skreni paznju na drugu stranu.

nasa privreda je u ocajnom stanju, nezaposlenost je 50% (u mom domacinstvu 80%) a oni pricaju o (izgubljenom) Kosovu i Legiji???
akcija akcija 23:05 23.01.2008

re

ljudi politicari treba da osluskuju stavove naroda i da se prema njima postavljaju i grade svoje programe.
oni se ravnaju prema nama, ne mi prema njima. nemaju pravo na 1001 gresku.

1,2,3 ispadas iz igre. ubacujemo nekog drugog.
cirkulacija ljudi na vlasti je jedina stvar koja moze da suzbije losu vladavinu, korupciju, kriminal.

a mi smo bas uporni. 50 godina nas jasu komunjare...
sta sad? 50 godina tapiju imaju kostunica i tadic? no can do

nisu resili probleme :

Kosova - od 2000, i nece kako stvari stoje
kriminala - od 2000
tajkuna - od 2000
viza, pristupanja EU - od 2000
Haga - neke ljude traze 7 godina; a kada im neko stvarno treba nadju ga za 24h

mozda 7 godina ne izgleda kao dovoljno dug period???????? od 2000 godine do danas????
pa koliko im treba???? 50????

za 7 godina su doneli ustav koji nije podrzalo ni 50% ljudi
nisu doneli sve neophodne zakone
nemaju pravna sredstva da se obracunaju sa monopolima
spisak njihovih propusta, gresaka, inkompetentnosti je prevelik za ovaj blog... znate, sve ste to osetili na svojoj kozi

i sta sad? da im damo jos jednu sansu?

ni u ludilu.
kazna
jaca jaca 23:43 23.01.2008

izbori

jaca jaca 23:46 23.01.2008

izbori

Marko Nikolovski Marko Nikolovski 00:36 24.01.2008

Kostunica - saborac

e vala Kostunica nije saborac, nego baba s kojom gledam sapunjare!
Vladimir_BG_71 Vladimir_BG_71 00:45 24.01.2008

Jednostavan izbor

Ja sam 71 godiste, znaci ona generacija sto je imala cast da bude zadnja po Suvaru u srednjoj skoli, a prva u JNA kad je pocelo sve. Ajd tu krivim moju sudbinu tako je doslo i sta je tu je.
Elem, ta 91 i nije bila losa, u pocetku. Zvezda sve rusila po Evropi postala i prvak Evrope kasnije i sveta. JA sluzio narodu u Somboru, lep grad, devojke jos lepse. E onda poce te Plitvicka jezera, davljenje vojnika u Splitu, prekomande u Hrvatsku i Sloveniju, RAT, a navrh svega 20 dana duze u vojsci. Ajd preziveh sve, skinuh se a posle par dana rodjeni brat ode da odsluzi dug domovini. E zbog njega ja ne odoh na Vukovar, nisu mogli dvojica brace da sluze u isto vreme. I tako prolazise godine. Stadose ratovi, al udari beda. Ja upisao faks, al ne lezi vraze, para sve manje, matori nemaju. Nema veze batalim ja faks, pocnem da radim, a ono inflacija. Znaci radis dzabe.
E dodje nam deda Avram, malo svanulo, al kratko trajase. A godine idu li idu. Kuka pokojna majka da se zenim, unuke da vidi. Napala je najteza bolest, osecala je da nece dugo. i Ne mogosmo brat, otac i ja da je spasemo, ostala bez lekova i umrla 97.
A na vlasti isti ljudi vec nekolko godina i stalno pricaju ma sad ce biti bolje samo sto nije. Pojavise se tad i radikali, kazu svetska zavera, spominju granice na Zapadu, ono bas lepo zvuci. Kazu ma Rusi su uz nas, Teslino oruzje ce da im pokaze. A godine idu li idu. Dodje i 98. Nekako skupih neke pare i bio sam u Atini kad su Bodiroga i ostali postali oprvaci sveta u basketu. E srece, e radosti. I doletim ja JAT-ovim aeroplanom iz Atine i gledam svuda radost, sreca.
Al posle 98 eto je crna 99. Ojadise nas. Porusise sve, pobise narod, slika male Milice iz Batajnice mi se i danas mota po glavi. Toranj srusise ma razlupase sve.
A na vlasti i dalje isti, sa sve radikalima, i kazu bice bolje.
A da ne zaboravim 96 ,kad prodjose izbori lokalni. Tad se najzdravije zivelo jer se puno setalo. Doduse dok ne pocne pendrek demokratija, stigose i mene par puta.
I dodje napokon 2000, novi milenijum, novo ovo novo ono. I dodje oktobar i sve se promenilo, pojavi se neko cudo, pocese da nas uvazavaju u svetu, da kazu pa i ta, tad se zvala Jugoslavija, ima i tamo ljudi a ne samo zveri. Nadjoh ja solidan posao, plata lepa. Ozenim se, dobijem dva prelepa sina, prosle godine cak i svoj auto kupim.
Sad kazu da spasim Srbiju i da glasam za radikala Tomu. Nesto mi tu ne stima nikako. Da spasim Srbiju tako da dovedem na vlast onoga sto je bio vazan sraf politike zbog koje mi je majka umrla, zbog koje sam mladost proveo ko zna gde, gde su idoli bili oni sam zlatnim kajlama i trenerkama navucenim do usiju.
Dakle, ljudi, zar posle svega sto smo doziveli i preziveli tokom 90-ih godina treba da uslovljavamo podrsku za Tadica zbog ovog, onog ili neceg treceg, zar da nasu izgubljenu mladost ponovo vratimo u propalo srednje doba, zar nasa deca da se bakcu sa nerazumnima i biju sa pendrek brigadama. Moje je misljenje da svi treba da podrzimo Borisa Tadica i DS i LDP i DSS i svi koji su imali ucesca u oktobarskim desavanjima 2000
E brate moj Srbine, nece da moze. Ako zelis da tvoja deca, a ja zelim da moja deca nemaju mladost kakvu sam ja imao, ako zelis da imas mogucnost da izlecis nekog svog bliskog, daleko bilo svake bolesti, ako mislis da zaradis od svog posla , nemoj spasavati Srbiju i glasati za Tomu, nego daj glas Borisu i BORI SE za Srbiju.
.
akcija akcija 01:55 24.01.2008

par hintova za 3 februar

delimo se sad tu na ovog i onog kandidata, a posto predsednik nema neka ovlascenja, u principu, kratkorocno je to skroz beznacajno.

al mi je sad nesto palo na pamet u pogledu dugog roka...

krecete se auto putem iz pravca novog beograda ka mostarskoj petlji. prolazite sava centar, pocinje most.
prosli ste pored zilion bilborda, vide se 'cak iz novog sada', dopadljive parole : sto mostova za sto dana, 3 miliona radnih mesta, svakom glasacu pored dodele besplatnih akcija zlatna ribica ispunjava po 475 zelja, besplatno obrazovanje, zravstvo, prevoz, hrana, ma take my wife varijante, a na njima dva coveka, kojima je osmeh prepolovio lica, znaci nema sumnje veoma raspolozena, srecna, mora da zive u nekoj sredjenoj zemlji, sigurno u Skandinaviji u kojoj se glavna polemika vodi oko zagadjenja ili gej brakova. i tako se sve to prenese i na vas. te parole vam podignu raspolozenje, pojavi vam se neki grc na licu, kao da ce davno zaboravljeni osmeh da izroni, pa jos ova dvojica se osmehuju. ma da, to je to, to ste cekali. evo ga osmeh. i neka prijatna jeza. al sve to traje vrlo kratko, samo delic sekunde, ne vise. samo toliko vas je obuzelo to osecanje. jbg.

naleteli
akcija akcija 02:02 24.01.2008

nastavak

naleteli ste na guzvu na mostu, jer se kao nesto tu renovira, ustvari auto put ide po sred grada?? a obilazni prsten ce biti uskoro izgradjen (obecanje iz 90-tih). i sad ste u prilici da dok stojite na mostu i zao vam je sto je onaj
trenutak tako brzo prosao, a bilo je tako dobro, osetili ste se zivi, u prilici ste da vidite kako su ljudi ziveli u
srednjem veku. tu u centru grada, vlast je organizovala turisticku atrakciju od koje se ocekuje znacajan priliv
turista. mozete videti ljude kako zive u kucama od blata, kartona, drveta, pruca i svih nama poznatih materijala, koji
ne rade nista da bi preziveli, pevaju i igraju od srece, i ocekuju bolje sutra.

taj projekat, koji se pokazao uspesan kao pilot program, vlast je odlucila da sprovede na celoj populaciji, na opste
odusevljenje.

dajte im podrsku u drugom krugu.
vaso vaso 05:49 24.01.2008

Jednostavan izbor

Eto, nemam ni sansu da glasam, jer ova vlast ima gresaka vise nego sto se predpostavlja. Svima je u svetu poznato da su Ujedinjeni arapski Emirati jedna jako vazna zemlja u regionu. Em turisticka destinacija, em raskrsnica svih vazdusnih puteva sveta, em bankarski centar srednjeg istoka, i da ne davim....E al ne zasluzuju da ih srbija pocastvuje svojim prisustvom na nivou ambasade. Dakle jos jeda od gresaka ove vlasti, pa i predsednika sa njom.
Eto dakle, nasih dve tri hiljade ljudi u ovoj zemlji su uskraceni da biraju predsednika. I jos nam je licemerno ponudjeno da se stavimo na spisak, i ''prosetamo'' do Kaira na izborno mesto!? Pa onda bi radje prosetao do Beograda.
Elem, ima vlast jos vecih i tezih gresaka. Ali, da su kojim slucajem ovde otvorili ambasadu, uzeo bi slobodan dan (ovde je nedelja normalan radni dan) i glasao Borisa Tadica. Stvar je prosta.
Taj glas bi se nadam pridodao da pobedi covek, koji je nasuprot ovih koje ne bih da pominjem, ali nasuprot i ovih ''saboraca'' koji eto sa svojih sedam posto ucenjuju, rugaju se zdravom razumu, prete evropi, i da ne nabrajam.
Jenom recju, ponasaju se kao mamurna baraba posle burne noci, pa pridoda jedno dve ljute, i nema ga jaceg na svetu.
A ovaj koji je i zvanicno sa druge strane, evo se juce ulaguje i kriminalcima u zatvorima, kao on ce da prekontrolise presude, pa imalo sumnje u presudu on ce ih pomilovati. Dakle Legijin glas je dobio.
Mada, i tom olosu bi bilo bolje sa Tadicem, jer u normalnjoj i bogatijoj zemlji i zatvori su bolji i uljudnji.
Dakle, molim vas, vama nije daleko da treceg prosetate do birackog mesta i pobedite ove koji glasaju kao i Legija......
Hvala unapred.
rade.mil rade.mil 09:02 24.01.2008

Paranoja, paranoja, paranoja....

Komentari, komentari..svakojaki. Sve mi sliči paranoičnom strahu od Radikala. Hočemo demokratiju a negiramo postojanje milion i šestohiljada građana Srbije. Ludilo "demokratsko". Alo, alo NEKA POBEDI VEĆINA pa da predahnemo malo. Naravno da mi se ne sviđaju radikali, i zbog njihove prošlosti i najava budućnosti ali u sadašnjoj "demokratskoj vlasti" ne vidim demokratiju i ne vidim boljitak o kome toliko govore. Pa Srbija nije imala ustavni sud godinu i više dana. Tajkuni su se namnožili kao žuti mravi i to sve uz pomoć te "demokratske vlasti".Kriminal i ubistva po ulicama gradova kao dobra stara Miloševoćeva vremena. I na kraju , šta nam je to bolje. O čemu to pričaju Tadić i Đilas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana