Gost autor

Karleuša o Đinđiću

Strongman RSS / 12.03.2012. u 18:14

 Pažnju mi je privukao današnji tvit Karleuše: 0513.zz223773_5F00_jk_5F00_iff.jpg

Ubrzo se pojavio na tviteru i link ka njenom tekstu koji sam odlučio da prenesem.

Zorana Djindjica sam upoznala malo pre nego sto je postao gradonacelnik Beograda. Vracala sam se iz Minhena, mrtva umorna i nesrecna. Sve sto sam zaradila, spucala sam na gomilu cipela i biznis kartu do Beograda. U torbi nisam imala vise ni cvonjak. Dete kreten. Kao i uvek, avion je bio pun pevaca koji nisu hteli da mi kazu ZDRAVO. Doduse, i tad sam, kao i sad, delovala kao da cu odgristi glavu svakom ko mi pridje. Ko se usudi. Prkosno sam gledala kako provejavaju pored mene, same u tom "biznisu"...to mi je tad znacilo...valjda da im nekako "vratim" za sve...sta god to bilo. Nikad me nisu voleli. Ti neki pevaci talibanskih imena, i talibanskog stajlinga. I taman kad se zaculo BOARDING COMPLETED, u avion je usao Zoran Djindjic.

U savrsenom odelu, savrseno zgodan i savrsenog osmeha.

On je bio 1A a ja 1B. Samo mi.

Naravno, od politicara uvek ocekujete da budu nadobudni, nakurceni, da gledaju s' visine.

Kad ono...

Ah, da... Moram da dodam da nikad gore nisam izgledala, ne znam sta mi bi da se obucem kao kombinacija bugarske pevaljke i beloruske novopecene (davno to bese, '96. '97...ne secam se...)

I umesto da me pogleda sa kurtoaznim prezirom, jer sam ja u tom momentu bila PINKZAMGRANDFOLK bofl(beogradsko dete zalutalo na putu), covek mi je pruzio ruku, pozeleo dobar dan i rekao:"Drago mi je sto sam vas konacno upoznao."

MENE?! Mislim se ja u sebi...WTF?!

Prvo sto mi je tad palo na pamet da ga pitam, bilo je "lukavo" A STA STE VI U HOROSKOPU?

Morate me razumeti, tek punoletna, napaljena klinka, mrtva umorna od pevanja negde nekom... Bolje i to nego da sam pitala KOLIKO IMA SATI? Hahaha...to sam pitala u opustenom caskanju posle:-))

Naravno, odmah sam shvatila koliko sam NEEEEdorasla sagovorniku...ali sam pametno izvadila zvaku iz usta. Da ne zvacem.

Ali on se nije dao zbuniti. JA SAM LAV, A VI?

I JAAAAAA! IZVINITE KOLIKO IMA SATI?:-))))

Bilo je 9.15.

E, a onda sam izvadila tu zvaku, i pocela da pricam sa tim covekom. Pitala sam gluposti, pravila se pametna...na sve je odgovarao sa puno razumevanja, strpljenja... Secam se da je iz nekog razloga bio ogorcen na Vuka Draskovica. Rekao je i da, kad on postane gradonacelnik...promenice i to i to i to... Naravno, ja se ne secam sta je sve pricao... znam da sam ga zagledala...bilo mu je neprijatno da jede ono sto su nam doneli, pa nije ni jeo...ja sam jela.:-)

Sve ga je interesovalo, i gde sam bila, i koji mi je album po redu.

Izvadih CD iz tasne. Evo, ovo mi je drugi album...

Gledao je sliku na cover-u...i rekao da sam prelepo ispala na slici.

DA LI SAM OVO DOBIO?-rece uz blag osmeh...

A, NE...uzeh mu CD iz ruke...TO MI JE POSLEDNJI.

Svaki put kad pomislim na taj moj "gest" dodje mi da se ROOOKNEEEM!!!

Zasto Jelena, zaaastooooo?????

ONDA MORATE (persirao mi je svo vreme) DA MI POSALJETE JEDAN PRIMERAK...TERAZIJE BR. 1 rece...

HOCU. NARAVNO.

Sleteli smo. Na stiklicama sam tambrljala kroz aerodrom, a on je zamisljeno isao za mnom...

Kad je stigao moj kofercic na traci, pitao je da li je to moj kofer i uzeo ga.

Meni je Zoran Djindjic poneo kofer ka izlazu.

JA MOORAAAM DA VAS UPOZNAM SA MAMOM! ONA ME CEKA. ZNATE, ONA JE NOVINAR RTS-a...A TATA MI JE POLICIJSKI FUNKCIONER-pohvalih se...

(Klinci, cisto da znate, ono sto tad nisam znala, je da je on bio urnisan od strane drzavne televizije, a nista bolje nije stajao ni sa policijom...)

OBAVEZNO! JEDVA CEKAM DA UPOZNAM MAMU!

Divna me je cekala ispred...opusteno cupkajuci...A onda sam dovela Zorana Djindjica.

MAMA, MAMA, MORAM DA TE UPOZNAM SA NEKIM!

Ukocila se, i zapanjeno pruzila ruku...

CAST MI JE GOSPODJO, IMATE DIVNU CERKU!- rece Zoran.

Fotoreporteri su ga saleteli, i on je krenuo dalje...preko ramena mi je dobacio:"OCEKUJEM TAJ CD!"

DA LI SI TI NORMALNA-siktala je Divna u kolima...HOCES DA DOBIJEM OTKAZ ZBOG NJEGA? TI, SINE, SAMO PRAVIS SVIMA NAMA PROBLEME. NADAM SE DA ME NIKO NIJE SLIKAO.

Zoranu nikad nisam poslala cd. Da, ja sam kreten. Mada, tesi me pomisao da me se nije vise ni setio...

Postao je gradonacelnik. A onda premijer. I onda IIIDEEMOOOOO...

U novinama sam svakodnevno citala najstrasnije bljuvotine o njemu. Svaki dan, svaki dan...

Takva strasna antikampanja...ludilo.

Secam se nekog IDENTITETA... casopisa na cijoj smo naslovnoj stalno bili on i ja. Ne znam za koga je grdje pisalo. Gde god sam se okrenula, ljudi su pokazivali otvorenu mrznju prema njemu. Kad bih pitala ZASTO, citirali su naslove iz novina. Citirali su tu naucnu fantastiku. ANTIKAMPANJA JE USPELA. Big time uspela.

Srbija je bila uzgajana, i pripremana, svakodnevno hranjena govnima... cilj je hramao sa gipsom na nozi.

Gledala sam ga, secam se, na TV-u, kako prica o problemu naseg mentaliteta...i nista nisam cula. Inficirao me je virus mrznje prema njemu. Marketing je cudo. Kad su pokusali da ga ubiju, svi su graknuli da je sve iscenirao, DJUBRE JEDNO...

SVE JE TO ON REZIRAO, DA BI SE U OCIMA JAVNOSTI POKAZAO KAO ZRTVA-brujali su svi mediji, siktao je razgoropadjen i ostrascen narod. NAROD VOLI DA JEDE GOVNA KAD NEMA LEBAC!

ALI NECE ON NAS TAKO LAKO PREVARITI, NISMO MI SISALI VESLA-bilo je ono sto je stado blejalo, u taktu IDENTITETA, RTS-a, i gomile drugih novina... SVIH NOVINA!

A onda...pre tacno 9 godina... Nasmejanog coveka, koji mi je uputio najlepsi osmeh, i poneo kofer, ubio je hitac iz snajpera. Njegove stake pale su pored njega. Metak u srce. Prvi, drugi i treci prsten obezbedjenja je nekako bas tad-ZATAJIO. Ali to svi znamo...REMEMBER?

MUK.

Secam se da mi je besomucno zvonio mobilni na bakinoj sahrani. 12. marta sam sahranjivala baku, i kad mi je otac, koga sam uzaludno cekala, dreknuo u slusalicu da je Djindjic ubijen, bakin kovceg su spustali u raku.

SINE, UBILI SU PREMIJERA! ODMAH SE SPAKUJ I IDI KUCI! (Posle mi je objasnio zasto bas ja da idem kuci...a dobila sam i obezbedjenje)

Da ne zaboravim, dva dana pre bakine (mamine mame) sahrane, na dan kad je umrla, moj tata je dosao u vidno losem stanju. Nikad ga nisam videla da tako place. Pogodila ga je tastina smrt. A onda se pribrao i totalno nepovezano rekao:

"U zemlji ce se desiti velike promene. Bice sranja. Pohapsicemo ona govna (pokazujuci glavom ka Zemunu, a i nasa porodicna kuca je bas tu). Jebacemo im nanu naninu. Ukapirala sam ga na pravi nacin.

Cisto da znate, moj otac je svakodnevno dobijao pretnje smrcu od Spasojevica, koji je cak, bez problema, davao intervjue protiv mog oca. Valjda mu se zamerio sto ga je uhapsio i stavio mu lisice u Parizu, nakon otmice Miskovica. Mog oca drzava nije pokusala da zastiti. Urednici su to sumanuto baljezganje ubice i narko dilera stavljali na naslovne strane. Narod je svakodnevno citao o srpskim herojima Spasojevicu, Legiji&Co., izdajniku Djindjicu, korumpiranom policajcu Karleusi, kurvi Karleusi (ovo se na mene odnosilo)...

A onda..............

UBIJEN PREMIJER!

Narod koji je do tog momenta mrzeo coveka koji se izrazavao u metaforama-pocinje da se trese.

OCAJ! NEVERICA!

IZGUBILI SMO NAJBOLJEG, SRBIJA JE OSTALA BEZ BUDUCNOSTI, GOTOVO!-uzvikivao je ocajni narod.

Probudjen narod. Narod koji je shvatio kakvog velikana je izgubio!

E KURAC!

Istih onih 100 000 ljudi koje je tuzno setalo na Djindjicevom sprovodu, djipalo je malo zatim na Uscu uz taktove muzike kume ubice premijera.

NIKADA SE NECU ODRECI KUMA-rekla je kuma.

I ne treba.

Ovaj narod ima svoje heroje, svoje "majke", svoje uzore koje zasluzuje.

Ovaj narod je dobio ono sto je zasluzio.

Ovaj narod zivi onako kako je zasluzio.

Ovaj narod izmedju Basare i Palme, zauvek glasa za Palmu.

I treba. I neka.

Bravo narode. Srbija nikad nije bila spremna za Djindjica. I nije ga zasluzila. O razumevanju...o tome i da ne govorim. 99% Srba nije ni kapiralo sta je covek govorio. Ali zato kapiraju LAZI, PRAZNU DEMAGOGIJU, TRULI SOVINIZAM, LOPOVLUK... to nekako svi kapiraju. Kako? Pojma nemam. ALI VOLUUUU TOOO KI LEBAC!

Pisem ovo, povremeno bacajuci pogled na mobilni... mama mi, valjda me toliko zna, salje instrukcije o zivotu...

NEMOJ SLUCAJNO DA PISES NESTO DANAS! NE POMINJI UBICE, NE POMINJI POLITICARE, ONU KURVU, VIDIS KAKO MUDRO CUTI...BUDI I TI KONACNO JEDNOM PAMETNA! GLEDAJ JECO SVOJA POSLA. SINE, VIDIS DA GOVANA IMA MNOGO...PA PREMIJERA SU BEZ PROBLEMA UBILI, TI SI SMESNA... IMAS SINE DVOJE DECE, CUTI I RADI SVOJ POSAO!!!

Necu mama vise. Obecavam.

Samo jos ovaj put.

U secanje na velikog coveka koji mi je poneo kofer i cvrsto stegnuo ruku...

I neka Zoranova majka zna-NIJE UZALUD MAJKO!

Ima mnogo onih koji misle kao ja...i koji nikad nece zaboraviti Zorana,

ma koliko NEPOPULARNO bilo govoriti istinu u SRBIJI.

 

Autor: Jelena Karleuša, kolumnista u ostavci

Izvor: Fejsbuk strana Jelene Karleuše

Saglasnost za objavljivanje: Nemam



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bzejak2010 bzejak2010 20:42 12.03.2012

volelo se dvoje...



znate li ko je "intelektualac" sa slike?

ko ima pamcenje vece od zlatne ribice setice se da je doticni bio kriminalac pred kraj 90-tih, saradnik DB-a, koga su ubili kada se vracao sa sahrane svog ortaka iz Novog Sada, koga su isto ubili par dana pre toga...
isecak iz novinskog clanka:

"ZORAN DAVIDOVIĆ ĆANDA – Biznismen i tzv. žestoki momak sa beogradskih ulica ubijen je 23. marta 2000. po povratku iz Novog Sada sa sahrane Branislava Lainovića Dugog. Ubijen je na uključenju na autoput Zagreb-Beograd kod fabrike Grmeč. Sa njim je poginuo i njegov saputnik Ivan Stojanović. Bili su u automobilu kome je trebalo da bude Zoran Uskoković Skole. Zaseda, dva počinioca, automatsko oružje."

Mislim da je ovaj mali prilog sasvim dovoljan kao prilog biografije doticne spisateljice...

evo jos malo: http://www.smedia.rs/vesti/vest/42312/Sretko-Kalinic-Zoran-Davidovic-Canda-zemunski-klan-Zver-ubila-Candu.html

cudo je taj internet zar ne? a tek google...

Ona ce da prica nesto o Djindjicu, pa u vreme kada se taj susret desio (ako se uopste i desio, meni sve lici da je cela prica izmisljenja i romantizovana, napisana od pera nekog ko se mnogo bolje snalazi sa recima od Jelene Karleuse) ona se druzila sa likovima kao sto je Canda, da ne upotrebim neki gori izraz od "druzila"

koliki je njen intelekt, najbolje se moze videti na youtube klipovima iz kuce Velikog brata, gde ju je Miki, samouki seljak iz Kupovina raspolutio kao lubenicu..

i jos nesto "snazni covece".. blogovi nisu samo privatna basta u kojoj autori bloga mogu da uzgajaju cvece do mile volje i da se dive tome kako je lepo i mirisno. ako vec zelis da izloziz svoje umotvorine javnosti, budi spreman da od te javnosti primis i kritiku. U tome se valjda i ogleda smisao polemike i diskusije. Na sta bi to licilo kada bi se svi snishodljivo i ulizicki odnosili prema tvojim tekstovima..
Strongman Strongman 20:49 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

i jos nesto "snazni covece".. blogovi nisu samo privatna basta u kojoj autori bloga mogu da uzgajaju cvece do mile volje i da se dive tome kako je lepo i mirisno. ako vec zelis da izloziz svoje umotvorine javnosti, budi spreman da od te javnosti primis i kritiku. U tome se valjda i ogleda smisao polemike i diskusije. Na sta bi to licilo kada bi se svi snishodljivo i ulizicki odnosili prema tvojim tekstovima..


Kada budem bio PR jelene Karleuše javiću prvo tebi. Do tada osećam potrebu da polemišem o njoj već ako smo na blogu koji prenosi njen tekst onda o tekstu. Mislim da je ovo minimum logike koji treba da usvojimo.
escherichije_colic escherichije_colic 21:00 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Do tada osećam potrebu da polemišem o njoj već ako smo na blogu koji prenosi njen tekst onda o tekstu. Mislim da je ovo minimum logike koji treba da usvojimo.


Tekst joj je glup do j. o primitivnoj podmukloj sredini, "svi smo mi ubili Zorana" stil, ništa novo i originalno, nešto što je već negde pročitala pa procesuirano njenim skromnim paorskim intelektom i u tom maniru reprodukovano. Glavno da je pomenula Cecu a to što je i ona smrdala sa pokojnim Arkanom, o tome drugi put.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:02 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

gde ju je Miki, samouki seljak iz Kupovina raspolutio kao lubenicu..


i sad je i ovo prilog za cenzuru teksta JK?

kakva podobnost je potrebna cak i na internetu, gde ima mesta koliko volis, da i ona objavi tekst?

i to iskren tekst, u kome nije stedala ni sebe, ni svoju porodicu.

Iskreno, ne mogu da je smislim, Pedja Azdejkovic me banovao zbog nje, a bili smo drugari, ali ovo je zbilja preterivanje.

Tekst ima ispovedni ton, nije ni melodramatačin i baš je zato meni dirljiv i govori, izmedju ostalog i o predrasudama. Kako Zoran Djindjic nije imao predrasuda. Kako je uljudno razgovarao s pevačicom muzike koja nije iz njegove priče. I kako ona ume to da ceni. Njegov lep gest.Danas, ako ne onda.

Hvala za tekst, Jaki. Bez ovog bloga ne bih znala da postoji.

A moracu malo i da revidiram svoje neke stave i predrasude.
grmfrm grmfrm 21:03 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Izvini Strongmene ali mislim da nisi najbolje rastumačio njegov komentar.

Nemoguće je i bez ikakve logike komentarisati tekst nekog autora a da pri tom potpuno izignorišeš njegovu prošlost i ko mu je bio uzor ili tutor i pod kojim i čijim uticajem.

Onda svaka rasprava o tekstu autora ma kakav bio nema nikakve svrhe i sam sebe je već osudio na početku.

A opaska da će tekst JK da bude "bulšpit detektor" za ljude koji ovde ostavljaju komentare, pa to je potpuni nonsens i molim te da staneš jer si takvom tvrdnjom sam sebi naneo takvu štetu da te ovde niko više ozbiljno neće shvatiti.
bzejak2010 bzejak2010 21:03 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Izvini sad ti... deo o Karleusi u mom komentaru je jasno zasto je tu.. obracanje tebi je vise vezano za prethodni blog o hejterima, ali nisam zeleo da odgovaram tamo posebno, vec sam iskoristio priliku ovde... posto mi se cini da nisi razumeo koncept blogovanja bas najbolje... Ja da sam na tvom mestu, ja bih izgarao od zelje da ukrstim koplja sa svojim neistomisljenicima, zato sto bih tako testirao svoje stavove i tekstove kroz koje ih iznosis.. Ako nisi spreman na konstruktivnu diskusiju, onda bolje zabrani komentare na svojim blogovima, kao sto rece neki moj prethodnik-komentator ovde.

sto se tice karleusinog teksta, jeste zanimljiv, ali senku baca "autor" istog (i dalje mislim da Karleusa nije autor vec neko pise za nju i u njeno ime). Najsmesniji je deo koji dize cenu Karleusi, deo gde Zoran u avionu ("kao" u sali) trazi primerak njenog najnovijeg albuma/CD... Da, bas ce Zoran Djindjic, covek koji je prosao ceo svet, nacitan, obrazovan, sa odredjenom sirinom sto se tice muzike, da trazi CD (tada) klinke Jelene Karleuse i to ne bilo koji CD nego bas muzicki "trash" onog vremena, turbo-folk.. da da, kako da ne.. hahahah

Strongman
i jos nesto "snazni covece".. blogovi nisu samo privatna basta u kojoj autori bloga mogu da uzgajaju cvece do mile volje i da se dive tome kako je lepo i mirisno. ako vec zelis da izloziz svoje umotvorine javnosti, budi spreman da od te javnosti primis i kritiku. U tome se valjda i ogleda smisao polemike i diskusije. Na sta bi to licilo kada bi se svi snishodljivo i ulizicki odnosili prema tvojim tekstovima..


Kada budem bio PR jelene Karleuše javiću prvo tebi. Do tada osećam potrebu da polemišem o njoj već ako smo na blogu koji prenosi njen tekst onda o tekstu. Mislim da je ovo minimum logike koji treba da usvojimo.

tsunade tsunade 21:23 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

i to iskren tekst, u kome nije stedala ni sebe, ni svoju porodicu.


pa da. karleuša u stvari sve vreme piše nebuloze o sebi (i svojoj majci). ova godišnjica se taman lepo namestila da se u kontejner sruči ta gomilica smeća.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:29 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

pa da. karleuša u stvari sve vreme piše nebuloze o sebi (i svojoj majci). ova godišnjica se taman lepo namestila da se u kontejner sruči ta gomilica smeća.


cemu toliki jed, tsunade?

meni njen tekst nije ni smeće ni kontejner. samo je tekst. i nije procitan na prvom programu RTS ili sta je vec udarno, nego je s njenog FB.

Zar ona ne sme ni na FB da napise svoju licnu pricu o Zoranu Djindjicu? Zasto? Stvarno ne kapiram.

Jukie Jukie 21:31 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Vesna Knežević Ćosić

Mislim da smo nas dvoje jedini kojima se tekst svideo
tsunade tsunade 21:37 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

cemu toliki jed, tsunade?


jed je zbog smeća i kontejnera. preciznije, zato što je u tu karleušinu crnu kesu ubačen niko drugi do djindjić.

gde god da je objavljen, "tekst" je za one big naravno.

meni njen tekst nije ni smeće ni kontejner.


meni jeste.

Zar ona ne sme ni na FB da napise svoju licnu pricu o Zoranu Djindjicu? Zasto? Stvarno ne kapiram.


kako misliš ne sme?

vidiš da sme, nažalost.
fantomatsicna fantomatsicna 21:52 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Jukie
Vesna Knežević Ćosić

Mislim da smo nas dvoje jedini kojima se tekst svideo

Meni se takodje svideo.Podseca me na neke placljive tekstove koje sam pisala u gimnaziji...
freehand freehand 21:55 12.03.2012

Re: volelo se dvoje...

vidiš da sme, nažalost.

U jeee...
dragoljub92 dragoljub92 03:44 13.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Vesna Knežević Ćosić



vesna veliko + za stav
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:47 13.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Mislim da smo nas dvoje jedini kojima se tekst svideo


Nas troje. I Strongi četvrti (pretpostavljam).

A malo je falilo da uopšte ne pročitam tekst, samo zato što sam videla ko je autor. Predrasude su čudo. Čudo!
gorstak92 gorstak92 11:48 13.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Krugolina Borup
Mislim da smo nas dvoje jedini kojima se tekst svideo


Nas troje.


I ja obožavam ovu vrstu tekstova!
noboole noboole 12:37 13.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Ima nas tu ponekih jos.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:58 13.03.2012

Re: volelo se dvoje...

Mislim da smo nas dvoje jedini kojima se tekst svideo

jos ce se i smuvamo
escherichije_colic escherichije_colic 20:55 12.03.2012

Hm

Dete Miloševićevog pandura i Miloševićeve novinarke u setnom tonu piše o susretu sa Đinđićem i koristi godišnjicu Đinđićeve smrti da se obračuna sa svojom sisatom arhirivalkom i 100.000 šabana koji joj đipaju na koncertu ...

Nek ti je laka crna zemlja Đinđiću. O svakakvim smrdama, što za ličnu promociju koriste činjenicu da su se očešali o njega, muka je pričati.
arianna arianna 21:24 12.03.2012

Re: Hm

Kad smo već kod ovakvih tema interesuje me: da li se na godišnjicu smrti, pojavio sličan tekst o Slobodanu Miloševiću?
G r o f G r o f 21:56 12.03.2012

Re: Hm

Nek ti je laka crna zemlja Đinđiću. O svakakvim smrdama, što za ličnu promociju koriste činjenicu da su se očešali o njega, muka je pričati.



...Baš htedoh pitati ko izdaje tapije na pravo govora o Djindjiću, mislim ako dobijem želju da kažem koju.
...ako ste to vi escherichije, molim da mi napišete jednu jer ne želim status smrade.
... a upravo je Jelena pogodila tu žicu Djindjićeve širine i otvorenosti prema raznolikom svetu za razliku od tebe koji bedan i okovan bljuješ zbog nekih smrada.
Žena napisala potpuno normalan i naivan tekst i vi bi odmah da je razapnete na krst. Tu grmfrm brzo trči po eksere, bzejak deonosi na brzinu sklepani krst, a tsunade kopa rupu u koju će ga posaditi...
Sačuvaj me bože od takvih čuvara lika i dela.
tsunade tsunade 22:13 12.03.2012

Re: Hm

a tsunade kopa rupu u koju će ga posaditi...


nema rupe dovoljno duboke.

sačuvaj me bože od dobrih svinja kojima ni jedne pomije nisu loše.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:18 12.03.2012

Re: Hm

tsunade: sačuvaj me bože od dobrih svinja kojima ni jedne pomije nisu loše.


a ti si kanda žar ptica, sve biseri iz kljuna ispadaju?

tsunade tsunade 22:21 12.03.2012

Re: Hm

a ti si kanda žar ptica, sve biseri iz kljuna ispadaju?


a ti si se potpisuješ ispod pitanja. straviška.
escherichije_colic escherichije_colic 22:34 12.03.2012

Re: Hm

Žena napisala potpuno normalan i naivan tekst i vi bi odmah da je razapnete na krst. Tu grmfrm brzo trči po eksere, bzejak deonosi na brzinu sklepani krst, a tsunade kopa rupu u koju će ga posaditi...
Sačuvaj me bože od takvih čuvara lika i dela.


Tekst je očajan i glup i svako ko misli drugačije trebalo bi da ozbiljno preispita svoje kriterije. Sama anegdota, ajde, donekle simpatična, ako je uopšte istinita.

Ne ubrajam sebe u čuvare lika i dela. Samo mislim da nije lepo što neka silikonjara koristi godišnjicu čovekove smrti da se obračuna sa drugom silikonjarom, to je sve. I nije lepo što ona nabija na nos celom narodu da je ubio Đinđića i zaustavio reforme, kad je ona bila deo tog istog establišmenta koji je ovu zemlju i narod uvaljao u govna. Režimsko dete, turbo-folk pevaljka, Ćandina devojka, Arkanova ljubavnica, kako god da okreneš ona oličava upravo to što pljuje.

Goran Vučković Goran Vučković 22:42 12.03.2012

Re: Hm

Režimsko dete, turbo-folk pevaljka, Ćandina devojka, Arkanova ljubavnica, kako god da okreneš ona oličava upravo to što pljuje.

Pa kako čoveku da ne izmami osmeh
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:47 12.03.2012

Re: Hm

vesna kc: a ti si kanda žar ptica, sve biseri iz kljuna ispadaju?

tsunade:a ti si se potpisuješ ispod pitanja. straviška.


uuu, nek' si mi rekla:))

escherichije_colic escherichije_colic 22:52 12.03.2012

Re: Hm

Pa kako čoveku da ne izmami osmeh


Zaboravio sam da kažem i Karićeva snajka.
bzejak2010 bzejak2010 23:02 12.03.2012

Re: Hm

eeeee, ima jos...
i ja sam se setio

U vreme dok je bila u velikoj ljubavi sa Candom i kad je izjavljivala kako je Canda njena najveca ljubav i da uprkos zlim jezicima, trajace doveka. Da njen Canda nije kriminalac, i da samim tim njegov zivot nije ugrozen (setite se, ubili su ga) pa ce zato ziveti dugo, srecno i dugovecno...

U isto vreme kad su novinari mogli redovno da je slikaju sa Candom, cesto su je vidjali sa majkom Divnom, koja je isto sva skockana i doterana izlazila u grad zajedno sa cerkom i "druzila" se sa nekim Candinim ortakom...

Verovatno su svi zajedno isli u biblioteku da citaju knjige :) Zato je nasa Jeca danas tako nacitana i ume onako lepo da pise i da se izrazava...

Zaboravio sam da kažem i Karićeva snajka.

Goran Vučković Goran Vučković 23:07 12.03.2012

Re: Hm

Zaboravio sam da kažem i Karićeva snajka.

Moram da ti otkrijem nešto... znaš li da sam ja započeo (ozbiljniju) karijeru u IT u timu koji je radio bankarsku aplikaciju za njihovu banku?

Probaj da me zgroziš na neki drugi način - za prezime Karić me veže puno divnih uspomena (ni jedna od tih divnih konkretno za familiju - ali bilo je sjajnih, talentovanih i jako dragih ljudi u njihovoj banci).
escherichije_colic escherichije_colic 23:51 12.03.2012

Re: Hm

Probaj da me zgroziš na neki drugi način - za prezime Karić me veže puno divnih uspomena (ni jedna od tih divnih konkretno za familiju - ali bilo je sjajnih, talentovanih i jako dragih ljudi u njihovoj banci).


Ne pokušavam da te zgrozim uopšte. To su samo podaci iz njene biografije.

Jebiga, žena se udala iz koristi za svinjolikog naslednika porodice privrednih kriminalaca i pljačkaša Srbije. AJde što se udala, svako svoje izbore pravi, nego takva moralna gromada daje sebi za pravo da kaže "krivim celu Srbiju"? Opet, ima onda pravo da priča šta hoće, isto kao što svako ko je iole upoznat sa njenim likom i delome ima još veće pravo da to nazove običnim prđenjem. Nek piše nešto o šopingu ili đilitanju po diskotekama, tu joj ne sporim autoritet stručni, moralni i kakav god drugi.
dragoljub92 dragoljub92 03:51 13.03.2012

Re: Hm




Tekst je očajan i glup i svako ko misli drugačije trebalo bi da ozbiljno preispita svoje kriterije. Sama anegdota, ajde, donekle simpatična, ako je uopšte istinita.

Ne ubrajam sebe u čuvare lika i dela. Samo mislim da nije lepo što neka silikonjara koristi godišnjicu čovekove smrti da se obračuna sa drugom silikonjarom, to je sve. I nije lepo što ona nabija na nos celom narodu da je ubio Đinđića i zaustavio reforme, kad je ona bila deo tog istog establišmenta koji je ovu zemlju i narod uvaljao u govna. Režimsko dete, turbo-folk pevaljka, Ćandina devojka, Arkanova ljubavnica, kako god da okreneš ona oličava upravo to što pljuje.

ja, kad procitah ovaj tvoj tekst, svatih da ste,ti i JK, istog mentalnog sklopa,samo je tebe sramota to sto ga delite.
tyson tyson 06:59 13.03.2012

Re: Hm

Moram da ti otkrijem nešto... znaš li da sam ja započeo (ozbiljniju) karijeru u IT u timu koji je radio bankarsku aplikaciju za njihovu banku?

Probaj da me zgroziš na neki drugi način - za prezime Karić me veže puno divnih uspomena (ni jedna od tih divnih konkretno za familiju - ali bilo je sjajnih, talentovanih i jako dragih ljudi u njihovoj banci).

Pa hajde, ne bilo ti teško, napiši i ti neku samokritičnu srceparajuću anegdotu na tu temu, kad je već otvorena sezona na blogu

Gledaj, ako je ikako moguće, da i ti bar jednom pomeneš onu kurvu, u istom kontekstu


baroniknez baroniknez 21:18 12.03.2012

Šta stoji iza politike JK?

Jelena Karleuša ne piše sama te tekstove nego joj piše neko drugi. Ko drugi? To je jasno, njena koleginica (ne po pevanju)

Jelena Karleuša pominje časopis Identitet koji je čitala pre 10 godina? Pominje Zoranovu majku? Pa jel iko normalan misli da je Jelena Karleuša jurila posle nastupa da kupi časopis Identitet i pažljivo čita tekstove o politici Zorana Đinđića? Jer pominjanje "majke" a izostavljanje drugog dela porodice (neprijatno mi je što ovo pišem ali moram) ne ukazuje na to gde ona "pronalazi inspiraciju" za pisanje tekstova?

Stvar je jasna, samo treba pažljivo čitati. Zato je ovaj tekst zanimljiv.
freehand freehand 21:19 12.03.2012

Zbun

Ne dešava mi se često da ne znam šta da mislim (ok, možda kad Filipa čitam pažljivo i unosim se ozbiljno u materiju).
Prvo, nemam problem što ga je Strongman objavio. Njegov blog, njegov prostor, njegova stvar, a ja do ovog štiva sigurno ne bih drugačije došao.
Ali, čitajući tekst bio sam spreman da se složim sa Vesnom. Ok, može čovek o JK da misli šta god hoće, kao umetnici i kao karakteru, ali deluje iskreno i strasno napisano.
Mislim, ako je nešto karakterisalo Đinđića - to je širina, neizveštačenost i fantastična moć komunikacije. Sa malo manje iskrenosti mogao je daleko da dogura... No nije to tema.
Opet, pročitam ovo što Zejak analizira i lecnem se: malkice mi crvić-sumnjičavac skrene pažnju na neke hronološke, personalne, a bogami i stilske detalje...
Fak! Opet su svi u pravu!?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:40 12.03.2012

Re: Zbun

Opet, pročitam ovo što Zejak analizira i lecnem se: malkice mi crvić-sumnjičavac skrene pažnju na neke hronološke, personalne, a bogami i stilske detalje...
Fak! Opet su svi u pravu!?


aj bre batice, ne balansiraj majke ti:) em nisi balerina, pa ti to na prstima bas, hmmm, ne stoji:)

mislim, paz sad treba da lovimo dal je neko JK pripomogo da sredi tekst, jebote, koliko si tekstova vidjenih autora se nasredjivao u zivotu majke ti, pa nikakve crve nisi pominjao. I koliko je uglednih i vidjenih autora podrazumevalo da si duzan da im doterujes tekst,a koliko je tek pištalo da obavezno budu i uvek i samo mudri i pametni? i lepi, pa kad ti posalju sliku staru dvaes godina na kojoj nisu jos ocelavili...

Samo JK nema pravo ni da joj neko uredi tekst (mada meni ne deluje nesto uredjeno i zato mi se svidja izmedju ostalog), ma bre... bas smo netolerantni, nish naucili nismo.

Kad bi danas politicari tako pricali s svim gradjanima kako to opisa JK da je Djindjic pricao s njom, s uvazavanjem i postovanjem, di bi nam bio kraj.




freehand freehand 21:49 12.03.2012

Re: Zbun

aj bre batice, ne balansiraj majke ti:) em nisi balerina, pa ti to na prstima bas, hmmm, ne stoji:)

Pa to jeste, da.
Kad bi o stilu i načinu bila reč.
Nego me ona poklapanja sa Ćandom i braćom iz suparničkog klana, a sve žestoki momci sa beogradskog, novobeogradskog i naročito surčinskog Čumetovog asfalta, kad se hronološki preklope sa ovim njenim sećanjima malo kao lecnu...
Što ne menja puno u odnosu na tekst (ničega tu novog nema, ofkors), ali, bogami, mnogo u odnosu na iskrenost.
Ok je dati mu malo na sebi, ok je dati mu malo i po tatinoj eliotnesovskoj figuri, a nije ok ako ti je dečko glavni suparnik atentatora, i to zbog belog a ne zbog Đinđića.
To sam hteo da kažem.

Edit: i kad bolje razmislim - a koji pa moj ima iko da joj uređuje tekst na Fejsbuku?!
Mislim, znamo svi da nije Orijana Falači, čemu femkanje?
bzejak2010 bzejak2010 22:03 12.03.2012

Re: Zbun

ISPRAVKA... BISVI DECKO

od zvanicnih.. posle je dosao onaj naivni Karic, sto je bila velicanstvena svadba u vili Jelena. pa ju je muzic koliko-brze nahvatao na krevetu kako se krese sa telohraniteljem...

posle je, kao, bila slobodna.. ali su je cesto vidjali po beogradu sa generalnim inspektorom policije Vladimirom Božovicem... kako je sabija po coskovima i halapljivo hvata ispod suknje, pritom joj nabijajuci jezicinu u usta.. (ljubav, ah ta ljubav... mada u glavama slicnih to ima konotaciju sex, ah taj sex :) ) evo malo teksta, da obnovite uspomene:
http://arhiva.kurir-info.rs/Arhiva/2005/april/07/ST-02-07042005.shtml

sada je srecno udata supruga poznatog fudbalera i majka dvoje dece, ali kosturi u ormaru joj ne daju mira... Radije bi spalila ormar da moze :)

Sve i da je njen tekst istinit, poene dobija samo Djindjic.. posto je pokazao svoju velicinu, da je neposredan i da mu je srce bilo veliko (nazalost, unistise ga bitange) Umeo je svakog da ispostuje pa cak i ljude iz drugacijeg drustvenog i kulturnog miljena, od onog kojem je sam pripadao...

I ZA KRAJ DA VAS PODSETIM, KAKO JE GOVORIO DJINDJIC (UPOREDITE OVO SA GOVORIMA TADICA): http://www.youtube.com/watch?v=1qpL2UlL8AI

freehand
aj bre batice, ne balansiraj majke ti:) em nisi balerina, pa ti to na prstima bas, hmmm, ne stoji:)

Pa to jeste, da.
Kad bi o stilu i načinu bila reč.
Nego me ona poklapanja sa Ćandom i braćom iz suparničkog klana, a sve žestoki momci sa beogradskog, novobeogradskog i naročito surčinskog Čumetovog asfalta, kad se hronološki preklope sa ovim njenim sećanjima malo kao lecnu...
Što ne menja puno u odnosu na tekst (ničega tu novog nema, ofkors), ali, bogami, mnogo u odnosu na iskrenost.
Ok je dati mu malo na sebi, ok je dati mu malo i po tatinoj eliotnesovskoj figuri, a nije ok ako ti je dečko glavni suparnik atentatora, i to zbog belog a ne zbog Đinđića.
To sam hteo da kažem.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:14 12.03.2012

Re: Zbun

sabija po coskovima i halapljivo hvata ispod suknje, pritom joj nabijajuci jezicinu u usta..


neko takav stvarno ne bi smeo da pise, kurvetina jedna jel'da
bzejak2010 bzejak2010 22:32 12.03.2012

Re: Zbun

ja nisam rekao da je ona kurvetina, ali nazalost.. dela govore, ne reci!
Bozovic, hmmmm... nisam siguran da li je u to vreme bio ozenjen ili slobodan, ali sama cinjenica da je bio generalni inspektor u srpskoj policiji, a motao se sa karleusom, govori vise nego dovoljno, pametnom je i to dosta..

ne treba joj zabraniti da pise, svako moze da pise sta hoce, ali ne treba svacije literalne radove uzimati za ozbiljno... pogotovo kad to radi javna licnost karleusinog kalibra.. nije problem sto je ona afirmativno govorila o Djindjicu, nego sta je zelela (ili sta su zeleli oni koji stoje iza nje u vezi ovoga) ovime da postigne. Mozda nije nista ni zelela, samo malo da se ocese o Djindjicevu slavu. Ja sam samo zeleo da podsetim mladje, zaboravne i neupucene o tome ko ili sta je Karleusa, a prema svecu i tropar!

Vesna Knežević Ćosić
sabija po coskovima i halapljivo hvata ispod suknje, pritom joj nabijajuci jezicinu u usta..


neko takav stvarno ne bi smeo da pise, kurvetina jedna jel'da

uros_vozdovac uros_vozdovac 22:33 12.03.2012

Re: Zbun

Na temu nemam šta da dodam sve je rečeno, nek piše ko kako voli, slika iz života baš me briga. Al` ovaj Božović, to je jedno bahato pseto, pre neki dan vodim malo dete za ruku na uglu Kosovske i Vlajkovićeve on rešen da prođe prvi pod svaku cenu. Prošao je... Eto bio je jači i brži od mene šmokljana i deteta.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:38 12.03.2012

Re: Zbun

ja nisam rekao da je ona kurvetina, ali nazalost.. dela govore...
ne treba joj zabraniti da pise


ma treba je i ošišati
escherichije_colic escherichije_colic 22:44 12.03.2012

Re: Zbun

ma treba je i ošišati


Mislim da niko ne kaže da je treba ošišati i zabraniti joj da piše, ali taj tekst je neosporno smeće, samom činjenicom da je poenta, zapravo, pljuvanje jbn Cece, mislim koliko je to plitko i palanački?

Između ostalog, meni nije jasan Strongman što uopšte stavlja te nebuloze i nagrđuje si blog. Bolje da piše kako se šibao sa gangsterima po Majamiju isl, e to su bili blogovi
grmfrm grmfrm 23:28 12.03.2012

Re: Zbun

escherichije_colic
ma treba je i ošišati


Mislim da niko ne kaže da je treba ošišati i zabraniti joj da piše, ali taj tekst je neosporno smeće, samom činjenicom da je poenta, zapravo, pljuvanje jbn Cece, mislim koliko je to plitko i palanački?

Između ostalog, meni nije jasan Strongman što uopšte stavlja te nebuloze i nagrđuje si blog. Bolje da piše kako se šibao sa gangsterima po Majamiju isl, e to su bili blogovi


Amin.
escherichije_colic escherichije_colic 23:42 12.03.2012

Re: Zbun

ali su je cesto vidjali po beogradu sa generalnim inspektorom policije Vladimirom Božovicem


Što ga nije pitala da pita Koštunicu za političku pozadinu, to joj je bila idealna prilika da se bavi ozbiljnim istraživačkim novinarstvom?
Colin_bgd Colin_bgd 10:20 13.03.2012

Re: Zbun

Sa malo manje iskrenosti mogao je daleko da dogura...

Ali ne tamo gde je krenuo...
teonajv teonajv 15:14 13.03.2012

Re: Zbun

Vesna Knežević Ćosić
ja nisam rekao da je ona kurvetina, ali nazalost.. dela govore...
ne treba joj zabraniti da pise


ma treba je i ošišati


lomaca je malo za jedinog neprijatelja naseg drustva. preporucujem da se rascereci konjima . koliko je zla i mrznje na ovom blogu .zar samo tri normalne osobe na dve strane komentara
Colin_bgd Colin_bgd 15:15 13.03.2012

Re: Zbun

zar samo tri normalne osobe na dve strane komentara

na koga konkretno mislis?
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:31 12.03.2012

Trolllll


komentar:
Hvala JK


"Ljudi osećaju neskrivenu, a valjdda i prirodnu potrebu da, koliko to okolnosti dozvoljavaju, pokažu što više dostojanstva" (Žarko Laučević: "Godina prodje, dan nikada"


Sve izgleda, Žarko ne čita blogove. Da čita, ne bi tvrdio ovako nešto. Ili bi pomislio da su te "okolnosti" veoma zjebane.
Goran Vučković Goran Vučković 23:38 12.03.2012

Re: Trolllll

Sve izgleda, Žarko ne čita blogove. Da čita, ne bi tvrdio ovako nešto. Ili bi pomislio da su te "okolnosti" veoma zjebane.

Ili je JK ubeđena da je ovo što je napisala - pokazivanje dostojanstva. U šta, kad razmisliš, nije tako teško poverovati.
escherichije_colic escherichije_colic 00:01 13.03.2012

Re: Trolllll

Ili je JK ubeđena da je ovo što je napisala - pokazivanje dostojanstva. U šta, kad razmisliš, nije tako teško poverovati.


Pa meni nije teško poverovati u to. Druga je stvar da li je njeno ubeđenje istinito. Ubeđenje da je pokazivanje dostojanstva tekst, u kojem koristi godišnjicu smrti pok Đinđića za svoj lični obračun sa Cecom (i to sve capslockovano, da nam slučajno ne promakne) jeste još jedan dokaz njene gluposti.
mlekac mlekac 00:22 13.03.2012

Preskocila sam

Vecinu komentara, nemam zivaca za to.

U svakom slucaju, Strongi, hvala sto si ovo objavio.

Svidjalo se nekom ili ne, ali dobro je videti i ovaj ugao gledanja.

Kazezoze Kazezoze 00:33 13.03.2012

Re: Preskocila sam

mlekac
Vecinu komentara, nemam zivaca za to.

U svakom slucaju, Strongi, hvala sto si ovo objavio.

Svidjalo se nekom ili ne, ali dobro je videti i ovaj ugao gledanja.


to ja celo vreme i govorim.
i zemunski klan mora imati dostupnu svoju reč u javnosti.
karleuša je idealan predstavnik, zar ne?
đinđić bi bio ponosan na njih, bez obzira što su ga oni ubili.
koga, na kraju krajeva, više to interesuje?
palilula92 palilula92 01:02 13.03.2012

Re: Preskocila sam

Mlekac, slazem se. Meni tekst deluje istinito, verodostojno. JK-in osvrt na Zorana a i sebe. Ja tu vidim puno emocija.Ona to ispoljava na vrlo jedinstven nacin. Po meni je tekst jak i potpuno je jasno sta je htela da kaze.

Jaki, preporuka i hvala!
cult cult 00:40 13.03.2012

Ok je

kad i plavuše ukapiraju.
palilula92 palilula92 01:03 13.03.2012

Re: Ok je

cult
kad i plavuše ukapiraju.

i nama se desi
expolicajac expolicajac 04:41 13.03.2012

Re: Ok je

cult
kad i plavuše ukapiraju.

i nama se desi

Ja sam bio ubeđen da si crnka
palilula92 palilula92 05:32 13.03.2012

Re: Ok je

Idi bre Ex-u opet ce da nas brisu. Dugujes mi onu pesmu, nisam zaboravila.

Gde BRE ja crka?
expolicajac expolicajac 07:22 13.03.2012

Re: Ok je

Dugujes mi onu pesmu, nisam zaboravila.

Kad postanem ministar
Strongman Strongman 11:29 13.03.2012

Re: Ok je

Kad postanem ministar



Brate je l pričasmo za načelničko mesto? Kako sad...
predatortz predatortz 11:31 13.03.2012

Re: Ok je

expolicajac
Dugujes mi onu pesmu, nisam zaboravila.

Kad postanem ministar


Koju upravu mi daješ?
expolicajac expolicajac 15:17 13.03.2012

Re: Ok je

Brate je l pričasmo za načelničko mesto? Kako sad...

Načelnik ako..., a ako onda ministar
expolicajac expolicajac 15:18 13.03.2012

Re: Ok je

Koju upravu mi daješ?

Za odnose sa javnošću, ali prvo kod Krkara na obuku a da te ispituje Strongman
predatortz predatortz 16:39 13.03.2012

Re: Ok je

expolicajac
Koju upravu mi daješ?

Za odnose sa javnošću, ali prvo kod Krkara na obuku a da te ispituje Strongman


Daj mi onda Bujanovac,Preševo i kopnenu zonu u nadležnost. Lakše ću se snaći
Sofroniye Sofroniye 01:43 13.03.2012

Pitanje

za sve one koji misle da nema nista problematicno u ovom pisaniju.

Da Legija npr. postavi na facebook-u ili tviteru neki srceparajuci tekst o katarzi koju je doziveo i kako zali sto je ubio "najboljeg medju nama" (parafrazirano) da li bi to takodje bilo prihvatljivo ?

Znam da je banalizacija primera ali me cisto zanima gde je prag tolerancije ?
milos3858 milos3858 01:46 13.03.2012

Re: Pitanje

Sofroniye
za sve one koji misle da nema nista problematicno u ovom pisaniju.Da Legija npr. postavi na facebook-u ili tviteru neki srceparajuci tekst o katarzi koju je doziveo i kako zali sto je ubio "najboljeg medju nama" (parafrazirano) da li bi to takodje bilo prihvatljivo ?Znam da je banalizacija primera ali me cisto zanima gde je prag tolerancije ?

U Srba je prag tolerancije veoma nisko.
Jukie Jukie 02:07 13.03.2012

Re: Pitanje

Sofroniye
za sve one koji misle da nema nista problematicno u ovom pisaniju.Da Legija npr. postavi na facebook-u ili tviteru neki srceparajuci tekst o katarzi koju je doziveo i kako zali sto je ubio "najboljeg medju nama" (parafrazirano) da li bi to takodje bilo prihvatljivo ?Znam da je banalizacija primera ali me cisto zanima gde je prag tolerancije ?

Pa ako baš ovako lepo napiše onda je prihvatljivo
Tastatura trpi svašta, kome se svidi stavi lajk, kome se ne svidi ne stavi
Knjiga se ne ocenjuje po koricama (ili po autoru) nego kako je i šta napisano
Napisao je i Kipling "White man's burden" pa su ga svi pljuvali kako je rasista (iako je to baš lep opis stanja u današnjim školama ), a ovamo svi navodno vole Moglija i Tafi.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 02:10 13.03.2012

Нисам га знао...

...али ми се текст, у начелу, свиђа.

Види се да је био пристојан, углађен, страствен политичар. Способан да оствари комуникацију са многима, и толико различитим од њега. Допао би ми се.

Постоји једна тачка у тексту, која се односи на ауторку, али и на Ђинђића, која ми се не допада.
Позадина убиства је јасна - народ који није волео да му неко каже истину у лице. Кривим читаву Србију.

Ово је тачка, око које се врте фанатици данас, и ЈК је, у својој простодушности, изоловала важно. Из овога следи:
1. Бесправност - замагљивање кривичне одговорности виновника. На конто фанатика, медијска хајка, уместо истраге.
2. Игнорисање воље народа и недемократичност. На конто фанатика, рад против те воље и његових изабраника, подривање легитимности избора.

На неки начин постаје јасно зашто није организовао изборе одмах након кризе у скупштини. Мислим, да је то урадио, претпостављам, ствари би ишле другачијим током. Није крај света када се избори изгубе. Свакако је већа штета изгубити човека.
b92fmember b92fmember 04:02 13.03.2012

izbor



e zbog ovog bloga (i komentara) sam odlučio da opet glasam za DS, ali ozbiljno, najozbiljnije.

dabogda DS ostao na vlasti još 20 godina.


nije bilo neophodno. sve budale ovog sveta na današnji dan uhvate se za mikrofon ili tastaturu da bi nam saoštili topu ljudsku ispovest na temu: kako sam upoznala zorana.

Nije loš tekst, dopada mi se.
Mislim, bolji je tekst od nekih komentara. Ali to je tako vazda.

...Ili samo junaci Peščanika smeju da govore o Đinđiću?

mene interesuje pod kojim tačno okolnostima je premijer dobio kompilaciju the best of era ojdanić od autora lično. i šta na to ima da kaže bora drljača.


pa da. karleuša u stvari sve vreme piše nebuloze o sebi (i svojoj majci). ova godišnjica se taman lepo namestila da se u kontejner sruči ta gomilica smeća.


Nek ti je laka crna zemlja Đinđiću. O svakakvim smrdama, što za ličnu promociju koriste činjenicu da su se očešali o njega, muka je pričati.

nema rupe dovoljno duboke.

sačuvaj me bože od dobrih svinja kojima ni jedne pomije nisu loše.

Da Legija npr. postavi na facebook-u ili tviteru neki srceparajuci tekst o katarzi koju je doziveo i kako zali sto je ubio "najboljeg medju nama" (parafrazirano) da li bi to takodje bilo prihvatljivo ?

Znam da je banalizacija primera ali me cisto zanima gde je prag tolerancije ?

tsunade tsunade 08:07 13.03.2012

Re: izbor

e zbog ovog bloga (i komentara) sam odlučio da opet glasam za DS, ali ozbiljno, najozbiljnije.

dabogda DS ostao na vlasti još 20 godina.


ajd ti ovo objasni. šta te je u ovim komentarima konačno presaldumilo?
b92fmember b92fmember 00:33 16.03.2012

Re: izbor

tsunade
e zbog ovog bloga (i komentara) sam odlučio da opet glasam za DS, ali ozbiljno, najozbiljnije.

dabogda DS ostao na vlasti još 20 godina.


ajd ti ovo objasni. šta te je u ovim komentarima konačno presaldumilo?



ma kad sam bolje razmislio, nema šanse
looping looping 06:17 13.03.2012

Moje misljenje - sloboda bloga

Uzevsi u obzir da JK nije lepa, ne zna da peva i nije bas neka spisateljica - twitter, facebook, blogovi su jos jedina nada za nju da ostane "poznata".
"Slava" nije jeftina a tesko je odreci se iste.

Autor: Jelena Karleuša, kolumnista u ostavci
Izvor: Fejsbuk strana Jelene Karleuše
Saglasnost za objavljivanje: Nemam

Vodi racuna, vrlo lako JK moze da te tuzi sto je kopiras sa Fejsa.
Izacice tekst u Kuriru: "JK tuzila blogera za autorska prava".
grmfrm grmfrm 07:45 13.03.2012

Ma bre nije šija nego vrat

Do djavola ovo je previše

Tekst i sve što JK radi kao i svaka druga javna ličnost ima samo jednu
jedinu svrhu - Samopromocija. I to je ok, to je normalno za biznis kojim se ona bavi. Ali ovo se zove shameless.

Tako i treba tretirati ovaj tekst.

I treba da se u mišju rupu sakrije zato što koristi ime čoveka koji nije više
živ i koji je toliko značio svima nama sa nekim elementarnim osećajem za pravedno.

A cela ta ekipa made by Pink bi trebala da se nadje na sudu časti za intelektualni genocid koji i danas nastavlja da čini. Verujem da je bilo dosta blogova na tu temu do sada.

Srceparajuća priča JK o Zoranu i sada su neki pa da jao jeste baš je divna? WTF?
Bre pogazila bi vas sve da dodje do nekog boljeg statusa zabole je baš. To su ljudi koji nemaju nikavog blama. Da ga ima ne bi nikad objavila onaj tekst.

I pri tom kriv je narod kako ona reče. Vau kako je to duboko. Stvarno sam osetio nešto tu neku konekciju suza mi krenula... Ma ja sam kriv što sam čitao.

Pa ta ista JK je jedna od devojaka tog famoznog Zemunskog klana ljudi koji su ubili Zorana i sutra bi opet sa njima.
tsunade tsunade 08:10 13.03.2012

Re: Ma bre nije šija nego vrat

A cela ta ekipa made by Pink bi trebala da se nadje na sudu časti za intelektualni genocid koji i danas nastavlja da čini.


ono kad ubrzano izglasavamo zakone protiv zagadjenja vazduha, al zato zagadjenje mozga ima da se toleriše.

dole šabani! dole šabanerija!
grmfrm grmfrm 08:38 13.03.2012

Re: Ma bre nije šija nego vrat

tsunade
A cela ta ekipa made by Pink bi trebala da se nadje na sudu časti za intelektualni genocid koji i danas nastavlja da čini.


ono kad ubrzano izglasavamo zakone protiv zagadjenja vazduha, al zato zagadjenje mozga ima da se toleriše.

dole šabani! dole šabanerija!


Inicijalno je i moja reakcija bila banalna ali vidim da je ovaj teskt JK
daleko opasniji nego što se čini u prvi mah.

Ne zaboravite i Turbo folk je počeo "iz zezanja" pa vidimo u šta se to pretvorilo.

Ovim tekstom JK se nešto valja iza brda. To se tako i radi. Pogotovo što je od nje to niko neće ni uzeti za ozbiljno ali taj njen tekst će u glavama njenih fanova (jbg treba njima vreme da se to isprocesuira) dovesti do željene reakcije.

Neka i nije tako neka bude da preterujem ali iskutvo nam govori da ništa slučajno nije.
janeznam janeznam 10:47 13.03.2012

Re: Ma bre nije šija nego vrat

Ovim tekstom JK se nešto valja iza brda. To se tako i radi. Pogotovo što je od nje to niko neće ni uzeti za ozbiljno ali taj njen tekst će u glavama njenih fanova (jbg treba njima vreme da se to isprocesuira) dovesti do željene reakcije.


nije li ona clan LDP?
coviax coviax 07:49 13.03.2012

Blogeri u bolovima

Ili je branite ili napadate...(Ja niti marim ono što peva ni šta piše-vidim da je
malo isfrustirana,ali ko nije...)...I to vam liči na nešto?!
I autorovo prenošenje teksta i vaši komentari ozbiljno boluju od Balkanštine!
Od Balkanske SELJANE...Kud sam se i javio...
looping looping 08:01 13.03.2012

Re: Blogeri u bolovima

Kud sam se i javio...

Sad je kasno. Cim si se javio i ti si postao clan.
cyberm cyberm 09:10 13.03.2012

Sopstvena parodija...

Kad Pantela piše, jasno je i njemu i nama da je parodija. Pravi Marko Pantelić nema problema s tim, jer je izmišljeni lik simpatičan i povećava mu popularnost.
Ovo kako Jelena pravi svoj virtuelni lik nikakvo vidno dobro (po mom mišljenju) joj ne donosi. Mešavina CAPS LOCK-ova, pohvale tatici, mamici, sopstvenoj hrabrosti, pljuvanja po konkurenciji (mada ona nije ni prineti Ceci), samo pokazuju da je očajno željna pažnje. Spremna je da se uhvati za bilo šta što je trenutno aktuelno (Parada ponosa, Đinđić) da bi dobila bar malo prostora u medijima.


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 09:24 13.03.2012

Cela slika

Da ne ulazim u to ko ima pravo a ko ne da piše o Zoranu Đinđiću, ko iz kakvih pobuda to radi, ima tu jedna značajna stvar - Zoran Đinđić je čak i ovoj i u ovakvoj Srbiji postao, takoreći, opšte prihvaćen simbol nečeg dobrog, sistema vrednosti koji treba implementirati u naše društvo. To što se raznorazni sada pozivaju na njega (među takve sigurno ne bih olako ubrajao JK), je samo dokaz da je to tako. Već samo ta činjenica je dovoljan povod da se ovakav tekst nađe ovde.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 09:26 13.03.2012

;

TU JE I MOJA SLIKA, na tviteru :)
alselone alselone 10:01 13.03.2012

Brate murate

Tekst je prizeman, Djindjic je prikazan kao licemer ("imate divnu cerku" a ona pevaljka u vezi sa mafijasem), tvit je u najgorem drugaSrbija fazonu ("krivim citavu srbiju" ) i nije mi jasno zbog cega je prenet (naravno, puno pravo domacina bloga).

Moj komentar:
koksy koksy 10:24 13.03.2012

istrgnuti.citati.uvek.aktuelno

"Pozdravni govori su završili, zvona su odzvonila, pogrebna povorka se razišla, javne su se suze obrisale, čak su i gavranovi otprhnuli u nepoznatim pravcima, a jedan je trubač ostao sam nad humkom, i eno ga kako otpušta vjetar iz pluća, trubi li ga trubi, tuli li ga tuli, puše li ga puše, para nebo metalnim jecajima, tako da okolni čempresi liju krokodilske suze, krizanteme povijaju glave, traje koncert za trubu i gipsane vaze u mrtvački ozbiljnom pejzažu, tko zna, ako nastavi puhati dovoljno zdušno, misli solist, možda će i sam genijalni pokojnik uskrsnuti i pridružiti mu se u kakvom virtuoznom duetu. To bi solista ushitilo, a da ne spominjemo kako bi se voštanice vjerojatno pogasile u znak solidarnosti, možda bi se i čempresi slomili od intenziteta nadražaja: ovdje je na stvari ozbiljna umjetnost, gospodo, trubi se bez kalkuliranja, do daske, ili - da bismo lakše razumjeli - do kosti....

... Pravo na posljednji pozdrav ostaje onima koji su genija i za života pristojno pozdravljali...
... Potrebno je tek izabrati kurentan i unosan leš, a ostalo je čista umjetnost...
... Međutim, taj više ionako nije na ovom svijetu i može se nekažnjeno lajati u njegovo ime, zagrabiti u humku i ukrasti komadić blagotvornog integriteta...
... Zato i stoji nad grobom s trubom u ruci, nadimajući pluća, računajući da je pokupio nešto od pokojnikove veličine..."


"... s vremena na vrijeme začuješ iskaze pijeteta koji zvuče šuplje poput psovki..."
expolicajac expolicajac 10:37 13.03.2012

Re: istrgnuti.citati.uvek.aktuelno

koksy

plishani plishani 10:40 13.03.2012

Re: Brate murate

....Djindjic je prikazan kao licemer ("imate divnu cerku" )....

Inače se u takvim situacijama, jel'te, kaže: "gospodjo, imate izuzetno ružnu ćerku."
alselone alselone 10:50 13.03.2012

Re: Brate murate

plishani

Inače se u takvim situacijama, jel'te, kaže: "gospodjo, imate izuzetno ružnu ćerku."


Moze uvek da se ocuti.
gorstak92 gorstak92 11:09 13.03.2012

Re: Brate murate

plishani
....Djindjic je prikazan kao licemer ("imate divnu cerku" )....

Inače se u takvim situacijama, jel'te, kaže: "gospodjo, imate izuzetno ružnu ćerku."


alselone
Moze uvek da se ocuti.

Izvinjavam se što prekidam vašu raspravu, a moram da ukažem na elementarno nepoznavanje teksta koji komentarišete.

1 - Đinđić je tražio njen aktuelni CD (sugerisana pretpostavka je da mu se dopao tj. da voli tu vrstu muzike)
2 - Najverovatnije je reč o albumu br. 5 - ,,Gili, gili"
3 - Tekst pesme po kojoj je album dobio naziv ima deo
znam da sam lepa nisam slepa
takvu me majka rodila
mogu da biram kog cu da diram
i skim bih ljubav vodila

Evo i cele pesme:

Interesantan detalj ovog albuma je da je tekst za sve pesme pisala Marina Tucaković - omiljeni pesmopisac one kurve. Prema melodijama ne bi me iznenadilo da im muziku pravi isti lik, a spotove definitivno režira obema onaj što sam mu zaboravio ime. Neko bi mogao da zaključi da su se družile u istim krugovima prijatelja sve dok im se putevi nisu razišli. Mada i to razilaženje povećava gledanost tako da je upitno koliko su se stvarno razišle. Opet, čitam sad da je njenog Ćandu ubio kum one kurve pa se može i poverovati u to da se malkice ne podnose.

Nebitno!

1+2+3=Đinđić vidi g-đu Divnu na izlazu iz aerodroma i, logično, kaže joj da ima lepu kćer.

Ono što je najtužnije u celoj ovoj ispovesti JK je da je ona radila samo za cipele u ono vreme. E ne bi im ja pev'o.

A sad nastavite i, još jednom, izvinte na smetnji.
mlekac mlekac 11:53 13.03.2012

Re: Brate murate

alselone
plishani

Inače se u takvim situacijama, jel'te, kaže: "gospodjo, imate izuzetno ružnu ćerku."


Moze uvek da se ocuti.


Boze me sacuvaj na sta cete me sve navuci ovde na blogu! Sad ce jos ispasti da branim lik i delo JK. (Peeedjaaaa.... )

Nego, sta ono htedoh da pitam? A, da! Neko od vas je licno poznavao JK kad je imala 18 godina pa zna da nije bila lepo dete?

Jeste, nosila je gomilu smuinke i odevala se, najblaze receno, diskutabilno, ali nije tacno (a ovo znam zato sto je dete iz mog komsiluka) da je bila ruzno dete.

E, sad, sto je posle radila plastika i ostalo...
gorstak92 gorstak92 11:58 13.03.2012

Re: Brate murate

mlekac
Jeste, nosila je gomilu smuinke i odevala se, najblaze receno, diskutabilno, ali nije tacno (a ovo znam zato sto je dete iz mog komsiluka) da je bila ruzno dete.


To carice, daj neke pikanterije iz komšiluka.
Je li istina ono za njenu majku?

bzejak2010
U isto vreme kad su novinari mogli redovno da je slikaju sa Candom, cesto su je vidjali sa majkom Divnom, koja je isto sva skockana i doterana izlazila u grad zajedno sa cerkom i "druzila" se sa nekim Candinim ortakom...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:14 13.03.2012

Re: Brate murate

Djindjic je prikazan kao licemer ("imate divnu cerku" a ona pevaljka u vezi sa mafijasem),


alselone, čudi me da ne prepoznaješ ljubazno obraćanje, konvencionalni bon-ton i pozitivne fraze u usputnoj konverzaciji s nepoznatom osobom.

Nači, nije licemerno, nego učtivo i lepo vaspitano obraćanje.

Šta je trebalo, da uhvati ženu za dugme i dok je ćerka predstavlja, da joj se unese u lice i saspe mračni životopis kako ga neko gore opisa, sve po spisku, od krljanja jezika mafijasima do udaje za svinjolikog lika? Jel bi to bilo normalno?

Da joj razvuče šamarčinu, zapuši nos i okrene ledja?

Zar nije normalnije da budući gradonačelnik ljubazno razgovara sa svojim sugrađanima, bez diskriminacije, bez pokazivanja eventualnih privatnih animoziteta? Da pokazuje veštinu komunikacije i uvažavanje sagovornika?






palilula92 palilula92 13:05 13.03.2012

Re: Brate muratejavascript:;

Zar nije normalnije da budući gradonačelnik ljubazno razgovara sa svojim sugrađanima, bez diskriminacije, bez pokazivanja eventualnih privatnih animoziteta? Da pokazuje veštinu komunikacije i uvažavanje sagovornika?


Vesna, nije normalno, mi volimo drske, osorne i pune sebe. Ako je fin nek ide u Finsku.


alselone alselone 13:10 13.03.2012

Re: Brate murate

Šta je trebalo, da uhvati ženu za dugme i dok je ćerka predstavlja, da joj se unese u lice i saspe mračni životopis kako ga neko gore opisa, sve po spisku, od krljanja jezika mafijasima do udaje za svinjolikog lika? Jel bi to bilo normalno?

Da joj razvuče šamarčinu, zapuši nos i okrene ledja?



Ne. Odakle ti to?

Ali mozda ja zbog toga i nisam politicar. Za Karleusu, Cecu, Cacu, Macu i Stoju ne bih mogao da kazem da je divna pa makar izgubio 100 glasova po osobi.
teonajv teonajv 15:29 13.03.2012

Re: Brate murate

[

Šta je trebalo, da uhvati ženu za dugme i dok je ćerka predstavlja, da joj se unese u lice i saspe mračni životopis kako ga neko gore opisa, sve po spisku, od krljanja jezika mafijasima do udaje za svinjolikog lika? Jel bi to bilo normalno?

Da joj razvuče šamarčinu, zapuši nos i okrene ledja?

Zar nije normalnije da budući gradonačelnik ljubazno razgovara sa svojim sugrađanima, bez diskriminacije, bez pokazivanja eventualnih privatnih animoziteta? Da pokazuje veštinu komunikacije i uvažavanje sagovornika?

osim nas nekoliko svi ostali bi to uradili osim ako se ne nadju "u ringu"kao nas domacin.nazalost ciljna grupa mu je povelika





gorstak92 gorstak92 10:33 13.03.2012

Kakav bre Basara

JK ima svog pomoćnika i zove je Slavica.

Vidim da na Twiter-u JK pravi decu polnim organom. Opet.


Da Indira twituje proždrnula bi JK samo tako:
ecce-florian ecce-florian 11:59 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

gorstak92
JK ima svog pomoćnika i zove je Slavica.

Vidim da na Twiter-u JK pravi decu polnim organom. Opet.


Da Indira twituje proždrnula bi JK samo tako:

Svestan činjenice da će mi komentar biti lošiji nego tvoj osnovni tekst, moram samo da ti ukažem na neke detalje oko istorijski intencija zbližavanja na blogu


Podsetio bih te samo na period kada je JK bila predsednički kandidat LDP-a
ovde

Zbog ovakve svoje aktivnosti sa akterima i ostalim narikačama je trpela i osnovanu kritiku svoje delatnosti i to na blogu

napadi e novina
Nebojša Krstić, savetnik predsednika Srbije, u tri navrata koristio je jedan od retkih slobodnih medija, VIP Blog B92, za neosnovane napade i obračune sa političkim neistomišljenicima Borisa Tadića. U oktobru mesecu, bez ikakvog povoda, u diskusiji na temu "Ko je izdao Zorana Đinđića" Tadićev savetnik Krstić doveo je Čedomira Jovanovića i Vladimira Popovića u vezu sa ubistvom premijera Đinđića.....
Pravni zastupnici Vladimira Popovića zatražili su od predsednika Tadića da se odredi prema izjavi Krstića i izjasni da li i on, kao predsednik Srbije stoji iza tvrdnje svog savetnika. Tadić nije konkretno odgov­orio na postavljeno pitanje, ali je u pisanoj izjavi iskazao poverenje u svoje savetnike pa tako i u Nebojšu Krstića.

i odbrana nove srpske političke misli
Nebojša Krstić kaže da nije očekivao da će se provesti kao bos po trnju, da će se na njega srušiti lavina besnih i razgoropađenih ljudi nimalo spremnih da saslušaju drugačije mislećeg.
ovde

Samo da te podsetim tada je bio period kohabitacije Koštunica Tadić, a koji je prethodio DS SPS koaliciji i deklaraciji
Ali,avaj
Obrtom na političkoj sceni, došlo je do koalicije LDP s Vukom.
Tu se Jelena oštro usprotivi,
jer su joj behu poznati stavovi Zorana Đinđića ,
a koje je od njega lično čula

Pitala sam gluposti, pravila se pametna...na sve je odgovarao sa puno razumevanja, strpljenja... Secam se da je iz nekog razloga bio ogorcen na Vuka Draskovica. Rekao je i da, kad on postane gradonacelnik...promenice i to i to i to...

Jelena naslućivaše neumitnost političkog razlaza, ali tek mudrom odlukom predsednika Tadića da raspiše izbore, reši da otvori srce i da odustane od ponovne kandidature u truloj koaliciji.


Kako se koalicija s deklaracijom raspala,odlaskom predstavnika Žitorađe,savetnik je pravilno zapazio da je polje prvog ženskog vokala domaće muzike ostalo nepokriveno kod glasača, te je pružio i adekvatnu podršku u javnosti a sve, oooo ironije, na strongijevom blogu

Ovo dirljivo lično prisećanje kao i komentari budi kod mene nade u bolje sutra*





*i Miloševića su savetnici ubeđivali da nije problem da raspiše prevremene izbore

gorstak92 gorstak92 12:16 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

EF
Svestan činjenice da će mi komentar biti lošiji nego tvoj osnovni tekst,

Lošiji je samo utoliko što ti ne rade linkovi i što nisi sažeo u 2-3 proste rečenice. Ti još gajiš iluzije da neko čita ove čaršafe?
Ja sam, kao svaki prosečan hejter srbijanac, prestao da čitam i inicijalne blogove na kojima volim da komentarišem. javascript:;javascript:; (neću da brišem javuscript)

Domaćinu zameram što nije malo više ilustrovao blog:






A ovo je prosto divno:
JK
Secam se da je iz nekog razloga bio ogorcen na Vuka Draskovica.

Jesam li već rekao da obožavam ovakve tekstove?

Alo uredništvo!!!
Odmah da kontaktirate JK i da je zamolite, na zahtev svih nas blogera, da u VIP loži nastavi da ... šta se rimuje... da objavljuje svoja razmišljanja.

Dopuna: Posebno najbolje obožavam opsednutost JK muškim polnim organom, a koji nije mozak.
Sad čujem da Testament počinje sa ,,puši kurac bre!", a ranije mi zaparala uši neka izjava JK o onoj kurvi, parafraziram, ,,ej, bre, pa nisam ja spavala sa mafijašima, pušila kurac ubicama..."
Evo i ovo dirljivo evociranje uspomene na ZĐ ima jaku upotrebu reči kurac. Sa sve caps lock-om.
Sad bi neko rek'o da je lako tuđim kurcem po gloginjama mlatiti ili ono o rđavom kurcu. Tu se moje znanje o izrekama gde se koristi muški polni organ završava.
ecce-florian ecce-florian 13:03 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

Lošiji je samo utoliko što ti ne rade linkovi i što nisi sažeo u 2-3 proste rečenice. Ti još gajiš iluzije da neko čita ove čaršafe?
Ja sam, kao svaki prosečan hejter srbijanac, prestao da čitam i inicijalne blogove na kojima volim da komentarišem. javascript:;javascript:;

Svako ima svoju slabost. Ja u stvaralačkom naponu ne brišem dupli http a tebi ostaje dupli javascript.
Hvala u svakom slučaju na sugestiji, poravio komentar, mada je još uvek daleko od tvog osnovnog komentara

I molim moderatorku05 da kod obrade ne podleže oblandama tipa: Ali ja sam samo citirao

Dokaz o približavanju je i aktiviranje JK na tvit

Iako mi je malo žao što DS ne kadiduje JK na precedničkim izborima.

Imali smo već uz podršku Mićunovićevog DS
Демократска странка је подржала долазак на чело савезне држава академика Добрице Ћосића
( obrati pažnju na grafički dizajn)
predsednika koji je došao taksijem da preuzme funkciju.

Kako se DS nakon kratkog prekida, za vreme dok je Zorana Đinđića bio predsednik stranke, opet vratio izvornim principima za koje se zalaže Mićunović i Tadić sr., podrškom DS JK mogli bi da dobijemo i predsednika koji se na posao dovezao autobusom. Zamisli koji je to strukovni izazov za Krleta

na ovaj osnovni predložak ubaciš još pun autobus ( znašono sa pun autobus) lepih, namirisanih, nasmejanih,predusretljivih, poslovnih ljudi, majki, đaka i radnika, lekara i sveštenika, sa na stanicama ulaze poslovne žene, studenti, profesori, pekari,vinari i poslastičari......


ps
a osnovni komentar je bio kratak
Kazezoze Kazezoze 13:33 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

JK ima svog pomoćnika i zove je Slavica.

a da slavica ide u 6 razred osnovne može se videti i po tekstu koji je strongi okačio.
nije ni čudo što se tekst, pored ovih iz DS, dopao i yukiju...
Kazezoze Kazezoze 14:20 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

+ slobodno kaži da nisi pročitao one čaršafe od EF. Kako drugačije da ga sprečimo da u budućnosti ponavlja iste greške.

a grešiš, pročitao sam i preporučio, čak šta više i drugi komentar sam preporučio.
baš je fino primetio suptilan nastup DS ekipe na čelu sa drugom savetnikom u pridobijanju bitnog narodnog glasa JK u trenutku njenog razlaza sa LDP zbog vuka draškovića.
čudo je kako se političari otimaju za njenu pamet, al sve je to srbija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:24 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

baš je fino primetio suptilan nastup DS ekipe na čelu sa drugom savetnikom u pridobijanju bitnog narodnog glasa JK u trenutku njenog razlaza sa LDP zbog vuka draškovića.
čudo je kako se političari otimaju za njenu pamet, al sve je to srbija.


Pa nije valjda da su (ds) spali na njenih, kako kaze, sto hiljada fanova koji skacu s mosta kad (ako) ona kaze?
(vidim i ldp se ovajdio o iste, pre razlaza jel' )
Jukie Jukie 17:14 13.03.2012

Re: Kakav bre Basara

Kazezoze
JK ima svog pomoćnika i zove je Slavica.a da slavica ide u 6 razred osnovne može se videti i po tekstu koji je strongi okačio.nije ni čudo što se tekst, pored ovih iz DS, dopao i yukiju...

Ovo baš NIJE šesti osnovne
nego negde kraj sedmog, početak osmog
Današnja deca sve češće ne umeju da pišu ovako LEPE sastave jer je kriterijum značajno snižen: potpišeš se na papir - dvojka, napišeš tri pasusa - trojka itd.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana