Život

Mlekac. I BI SVETLO :)

Jelica Greganović RSS / 27.03.2012. u 18:27

Fotolia_17790204_XS.jpg

Samo da na VIP stranu prenesem da je mlekac ponovo priključena. IMA STRUJU! I piše:

 Od kako sam cula sta ste uradili da nam pomognete sedim i smisljam divan blog kojim bih vam svima zahvalila, ali, u ovom trenutku ne mogu da se setim ni jedne od tako lepo smisljenih recenica.

Malopre su nas, KONACNO prikljucili. Stoga, sad hitam da vas, pre svega, o tome obavestim i da vam jos jednom svima beskrajno zahvalim na pomoci.

Vise o svemu kad ukljucim masinu, operem decu i USISAM kucu!

Ljubimo vas sve i svi vam se od sveg srca zahvaljujemo.

Pozz,

Vasa Mlekac

EDIT:
Za one koje je to zanimalo - juce je izmireno pola racuna EDB, a u medjuvremenu je stiglo jos nesto parica koje ce biti uplacene tokom dana ili sutra, tako da se racun sto vise smanji.

Hvala vam jos jednom.

 

Tagovi



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 11:57 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

Draga Mlekac, mislim da su kritike blogera na mestu i da tu nema zle namere. Veruj mi da sam pre nekoliko godina bio u nezamislivo goroj finansijskoj situaciji od tebe i da sam se izvukao zato što sam se borio. Iz tog razloga mogu da prepoznam kod tebe i tvog muža klasično bežanje od stvarnosti. Nisam hteo ništa javno da komentarišem i tako miniram akciju, ali moja prva misao posle čitanja tvog teksta je bila da ti se dogodila verovatno najbolja stvar u poslednjih nekoliko godina, da će vas nestanak struje probuditi i da ćete početi da grebete za posao. Živite u Beogradu, ne u Babušnici i posao se može naći, samo treba pobeći iz snova.
Ne znam koliko ćeš mi verovati na reč, ali jasno znam šta pričam. Pozdravi se sa blogom i fejsbukom ako misliš da obezbediš budućnost sebi i svojoj deci. I ne stidi se bilo kakvog posla. Ima nas dosta ovde koji smo spremni da pomognemo savetima (oni će biti dovoljni, ne treba ti početni kapital) i kreni da nešto uradiš od svog života. Ali ako će tvoje razmišljanje da ostane na nivou "ko će to hteti da se masira kad je ovakva kriza", onda tu nema sreće.
apach92 apach92 13:08 29.03.2012

Epilog.

sve ovo sad vec postaje poprilicno neukusno cak i za moj poprilicno otporan stomak.

Nadam se da su dusebrizni iskoristili svoje Ustavom i Blogom zagarantovano pravo da postave sva pitanja, ukusna i neukusna.

Nadam se da je druga strana shvatila sve sta treba da im u zivotu bude `bolje`

Najbolje bi bilo da neko (Jelica npr ili neko od moderatora) zakljuca ovaj blog a mlekac svoj. Sve ovo podseca na ono cemu smo kao narod mnogo skloni a to je preterano zadiranje u neciju privatnost jednih i egzibicionizam drugih sto podgrevaju ove prve. I tako u krug.

Ne volimo svi latino-turske-indijske sapunice, valjda je to jasno.

Sutra je novi dan, nova prica, novi racuni. Bitno je da nema bolesnih i slicno. Sve ostalo nije bitno.

angie01 angie01 13:41 29.03.2012

najlepse molim,

da se ovaj komentar izbrise!

ne zelim da neko reciklira kako hrani decu i da se pravda za salamu, krompir i kobasice!


da li je moguce da smo dovde dosli!?

sokodbuba sokodbuba 13:47 29.03.2012

Re: najlepse molim,


da se ovaj komentar izbrise!


Taj komentar da ostane kao spomenik kiseoniku.
hajkula1 hajkula1 15:01 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

milenanenad
Privatni časovi neka ima jedan dnevno od 1000 din to je 30000 dinara mesečno masaža za 1500 din jedna dnevno je 45000 dinara mesečno što daje ukupnu cifru od 75000 dinara mesečno.


Misliš da je to samo tako? Prvo otkud ti cena za čas od 1000 din? Evo, javljam se za 500.

Masaža 1500 dinara, misliš neko će samo tako da dopusti da ga neprofesionalac masira i još da da 1500 dinara?

Možda ja nisam u toku zašto ste se uhvatili za privatne časove i masažu ali koliko sam upućena, cene su niže.
Ima mnogo oglasa, mnogo njih nudi te usluge ali nisam sigurna da ima i potražnje, malo ljudi može da plati i te usluge.


hajkula1 hajkula1 15:06 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

Kod mene u kasapnici svinjska džigerica 1kg je 99,99 din. I drugo meso je jeftinije, nisu Matijević.

Imaju roštilj.


Kupujem i konjske suhomesnate proizvode (virsle, debricine, salame...) Mislim da je to od svih suhomesnatih među zdravijim a jeftinije je.
st.jepan st.jepan 15:07 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

misliš neko će samo tako da dopusti da ga neprofesionalac masira

Koliko sam čuo, Mlekčev muž je profesinalni maser, radio je sa najtežim bolesnicima.
hajkula1 hajkula1 15:09 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

st.jepan
misliš neko će samo tako da dopusti da ga neprofesionalac masira

Koliko sam čuo, Mlekčev muž je profesinalni maser, radio je sa najtežim bolesnicima.



OK



ninasimone ninasimone 17:26 29.03.2012

Re: najlepse molim,

angie01
da se ovaj komentar izbrise!

ne zelim da neko reciklira kako hrani decu i da se pravda za salamu, krompir i kobasice!


da li je moguce da smo dovde dosli!?


Ovo sve je toliko bizarno, moram da priznam da sam skroz fascinirana. Zgubidanila sam vec ukupno pola dana pokusavajuci da ustanovim ko mi je prvi na shit listi.
Trenutno vode pomagaoci u nevolji koji svoju velikodusnost zacine lekcijama, pa jos javnim. Potom slede pomagaoci u nevolji koji svoju velikodusnost zacinjavaju svetackim razumevanjem, takodje javnim, takodje na racun pomognutih.
Za one koji prebrojavaju blogove i postove, imam pitanje: koliko ste vi tako radni i zaposleni ovde vremena potrosili? Koliko vas sa posla bloguje? Ako vec hocete da izigravate taksimetre, ima jedna druga gospodja sa cetvoro dece koju vi svi debelo placate da vam vodi zemlju, ni manje ni vise, koja ovde takodje pise sage vilinske a pri tom je i svojevoljno otkrila identitet. Njoj struju nece seci a ima i da plati za kucnu pomocnicu pa sta nas briga sto bloguje, radi to u slobodno vreme, jel. A i rezultati njenog rada se vide, kokanda.
Za Bebu od L.: jeste, svako mora da cupa i grebe u liberalnom kapitalizmu, nema tu cile-mile. Ali, ako tebi kao slobodnoj umetnici grad uplacuje doprinose, ne zanosi se pravednim gnevom, ti nemas pojma sta je liberalan kapitalizam.
Za princija koji ne bi zaposljavao te sto lelemude po blogovima: ko je tebi dao posao? Ne znaju ko si pa ne mogu ni da te otpuste. A sad mlekac, posto svi znaju ko je zahvaljujuci "prijateljima" spremnim da dostave podatke anonimnim istraziteljima, ne moze vise ni da se iza nicka sakrije.

Jeste, mlekac je javno iznela svoju nevolju ali ju je iznela kao mlekac a za tu gresku ce platiti kao osoba sa imenom, prezimenom, brojem licne karte na toj i toj adresi. Ispasce na kraju ta ionako skupa struja jos i skuplja. Jebi ga.


libkonz libkonz 17:44 29.03.2012

Re: najlepse molim,

Koliko vas sa posla bloguje?

ja prvi
ima jedna druga gospodja sa cetvoro dece koju vi svi debelo placate da vam vodi zemlju, ni manje ni vise, koja ovde takodje pise sage vilinske a pri tom je i svojevoljno otkrila identitet. Njoj struju nece seci a ima i da plati za kucnu pomocnicu pa sta nas briga sto bloguje, radi to u slobodno vreme, jel. A i rezultati njenog rada se vide, kokanda.

dok je ta gospođa bila podpredsednik DS-a mi sa DS-om nismo imali ovakve probleme. Čak mislim da je to najslikovitiji prikaz stanja u Srbiji, jer umesto nje, novi "ženski" podpredsednik je ova gospodža

A što se tiče "napada na Mlekac", mislim da su motivi većine nas isti kao motivi onih koji su pomogli finansijski. Nije cilj omalovažavanje, već buđenje. Da parafraziram: "Nije sramota zaspati, sramota je odbiti da se probudiš". A Mlekac i njen muž su imali hrabrosti da odu u Bocvanu, imaće verujem i za ovo buđenje hladnom vodom.
st.jepan st.jepan 17:49 29.03.2012

Re: najlepse molim,

A sad mlekac, posto svi znaju ko je zahvaljujuci "prijateljima" spremnim da dostave podatke anonimnim istraziteljima, ne moze vise ni da se iza nicka sakrije.

Pošto mi nisi tražila nikakve mlekčeve podatke, a nisam te video kod Konja, pretpostavljam da si svoj pridonos uplatila na ime "mlekac, beograd".

E pa, ninasimone, nije tako moglo, u poštama imaju nezgodnu naviku da traže puno ime i adresu, a za hitne uplate i mob. telefon. Stoga me je mlekac ovlastila da sve to ispovrčujem na PP-e blogerima koji su bili spremni da pomognu.

"Aninimni istražitelj" je bio "vox populi" željan raskrinkavanja prevaranta (pogledaj broj preporuka-hejtova), nasladjivao se kašnjenjem traženih podataka (mlekac, nakon traumatičnog dana malo zadremala), i bilo je neophodno smesta raspršiti već dramatično naraslu sumnju.
Zato sam te podatke odmah i poslao, a sve u nadi da će odmah narednog jutra nastupiti rehabilitacija. To se ipak ni do sada nije desilo.

Inače, sa ostalim se uglavnom slažem.
ninasimone ninasimone 20:39 29.03.2012

Re: najlepse molim,

libkonz

dok je ta gospođa bila podpredsednik DS-a mi sa DS-om nismo imali ovakve probleme.

A otkad je potpredsednica parlamenta? Sa celom drzavom ili samo sa DS-om?
libkonz

Čak mislim da je to najslikovitiji prikaz stanja u Srbiji, jer umesto nje, novi "ženski" podpredsednik je ova gospodža

A ovo je najslikovitiji primer pomerenih prioriteta i promasenih sustina kod samog gradjanstva. Da Trivanka kojim slucajem ovde bloguje, kol'ko bi vas se naslo da ima razumevanja za njeno "privatno" pisanje? Jel' bi bili "gari" sa njom? Verovatno ne bi. I ne treba da budete. Kao ni sa jednim politicarem/politicarkom koji istupa na javnom mestu ne krijuci identitet.

A što se tiče "napada na Mlekac", mislim da su motivi većine nas isti kao motivi onih koji su pomogli finansijski. Nije cilj omalovažavanje, već buđenje. Da parafraziram: "Nije sramota zaspati, sramota je odbiti da se probudiš". A Mlekac i njen muž su imali hrabrosti da odu u Bocvanu, imaće verujem i za ovo buđenje hladnom vodom.

Eufemizam za popovanje. Niko ne zna sta ga u zivotu ceka. Cak i kad prolazimo kroz vrlo slicna iskustva,ne znamo koliko je izbavljenju doprinela sreca a koliko sopstvene sposobnosti. Ali ljudi su skloni da uspeh pripisuju sebi a neuspeh sudbini (ne moze se reci ni da je istina negde na sredini, nekad jeste, nekad nije). Ima ljudi koji kad pomazu, ne pomazu, nego zaduzuju. Ima i onih koji misle da su tim aktom kupili sebi pravo da dele lekcije i omalovazavaju. Biti dobar, velikodusan i ispravan je mnogo komplikovanija rabota nego sto to na prvi pogled izgleda. I ja sad serem. Ajd' u zdravlje.
milisav68 milisav68 20:56 29.03.2012

Re: najlepse molim,

ninasimone
I ja sad serem. Ajd' u zdravlje.

Ma ne bre, baš si lepo "zagrebala" ljudsko ponašanje i razmišljanje.


libkonz libkonz 21:23 29.03.2012

Re: najlepse molim,

A ovo je najslikovitiji primer pomerenih prioriteta i promasenih sustina kod samog gradjanstva. Da Trivanka kojim slucajem ovde bloguje, kol'ko bi vas se naslo da ima razumevanja za njeno "privatno" pisanje? Jel' bi bili "gari" sa njom? Verovatno ne bi. I ne treba da budete. Kao ni sa jednim politicarem/politicarkom koji istupa na javnom mestu ne krijuci identitet.

Nisam "gari" sa njom, čak sam jako retko i komentarisao kod nje (o emisiji "Petkazanje" je jedino čega se sećam), o njoj imam lepo mišljenje na osnovu priča njenih bivših studenata, ponašanja na blogu i na političkoj sceni. Iz njenih usta bljuvotine nisu izlazile. A i Krle je "kolega bloger", pa nismo ni malo nežni prema njemu. I ne boj se, kad bi Gordanac pisala o tome kako je Tadić lep, krasan i divan, ne bi bila pošteđena ni ona. I da, čast mi je da pišem na istom blogu na kom i ona piše.

Cak i kad prolazimo kroz vrlo slicna iskustva,ne znamo koliko je izbavljenju doprinela sreca a koliko sopstvene sposobnosti. Ali ljudi su skloni da uspeh pripisuju sebi a neuspeh sudbini (ne moze se reci ni da je istina negde na sredini, nekad jeste, nekad nije). Ima ljudi koji kad pomazu, ne pomazu, nego zaduzuju. Ima i onih koji misle da su tim aktom kupili sebi pravo da dele lekcije i omalovazavaju. Biti dobar, velikodusan i ispravan je mnogo komplikovanija rabota nego sto to na prvi pogled izgleda.

Sve je to OK, ali ne možeš ništa uraditi kad spavaš. Ne kaže se uzalud da sreća prati hrabre. U ostalom, vreme će najbolje pokazati ko je bio u pravu. U početku sam mislio da se ne javljam po ovoj temi, ali se ne kajem što sam to uradio. Napisao sam ono što iskreno mislim, sa iskrenom namerom. I rekao sam sve što sam imao o ovome. Time završavam svaku dalju priču o Mlekac.
ninasimone ninasimone 21:38 29.03.2012

Re: najlepse molim,

libkonz

o njoj imam lepo mišljenje na osnovu priča njenih bivših studenata, ponašanja na blogu i na političkoj sceni.

Ja, opet, po onome kako glasa i za sta glasa. Ostalo je, po meni, manje-vise irelevantno.
Napisao sam ono što iskreno mislim, sa iskrenom namerom. I rekao sam sve što sam imao o ovome. Time završavam svaku dalju priču o Mlekac.

To sve stoji. Takodje.
mlekac mlekac 22:06 29.03.2012

Re: najlepse molim,

libkonz

A što se tiče "napada na Mlekac", mislim da su motivi većine nas isti kao motivi onih koji su pomogli finansijski. Nije cilj omalovažavanje, već buđenje. Da parafraziram: "Nije sramota zaspati, sramota je odbiti da se probudiš". A Mlekac i njen muž su imali hrabrosti da odu u Bocvanu, imaće verujem i za ovo buđenje hladnom vodom.


Ne brini druze - budna da budnija ne mogu biti. I hvala na svim savetima. Dalja prepiska na pp.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:22 29.03.2012

sazaljevam

ninasimone: Ako vec hocete da izigravate taksimetre, ima jedna druga gospodja sa cetvoro dece koju vi svi debelo placate da vam vodi zemlju, ni manje ni vise, koja ovde takodje pise sage vilinske a pri tom je i svojevoljno otkrila identitet. Njoj struju nece seci a ima i da plati za kucnu pomocnicu pa sta nas briga sto bloguje, radi to u slobodno vreme, jel. A i rezultati njenog rada se vide, kokanda.


(boldovanje moje)

Priznajem, nemam razumevanje ni poštovanje prema prozivci koja počinje s "ima jedna druga gospodja sa cetvoro dece", mislim, izem vam asocijaciju i misaoni tok.

Gordana Comic je dovoljno prisutna na blogu i dovoljno otvorena u komentarisanju i polemisanju da ste mogli lično da joj kažete ovo za šta je ovde na kvarno otrcavate, bez da mlatite s decom kao povodom, baš ste se setili, fuj.

Šteta. Imate tako lep nik. A bavite se Čomićkinom kućnom pomoćnicom. Možda zato i ne vidite rezultate njenog rada? Sažaljevam.

Uzgred, da nam je više Čomićki u javnom životu, manje gmazova bi bauljalo okolo.







ninasimone ninasimone 22:35 29.03.2012

Re: sazaljevam

Vesna Knežević Ćosić


Gordana Comic je dovoljno prisutna na blogu i dovoljno otvorena u komentarisanju i polemisanju da ste mogli lično da joj kažete ovo za šta je ovde na kvarno otrcavate, bez da mlatite s decom kao povodom, baš ste se setili, fuj.

Rekla, Vesna, nebrojeno puta. Sve stoji na njenom blogu.
edit: a sta bi to bilo drugacije da ima vise Comicki? Glasa i radi sve kako partija nalaze. Kakva je razlika ako ti neko uvaljuje zemlju u sranje na fin nacin a ne djonom i psovkama kao Velja Ilic? I u tome je moja poenta a ne u kucnoj pomocnici (ne znam da li je ima ali sigurno moze da je priusti): mi, sitan narod, se bavimo finansijama i radnim navikama nas samih a ne onih od kojih nam sudbina zavisi.
dragoljub92 dragoljub92 23:03 29.03.2012

Re: sazaljevam

Uzgred, da nam je više Čomićki u javnom životu, manje gmazova bi bauljalo okolo.

uros_vozdovac uros_vozdovac 23:09 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

milenanenad
mariopan
milenanenadAnalizu krvi si zaboravio/la?Rodoslov, genetski zapis, broj cipela. zube nisi prebrojao/la, JMBG je već tražen, da se uslikaju je već traženo ( ima li kraja ponižavanju ljudi? ) ....e brljaš na samom početku? Drugi put to malo bolje?

Nisam tražio jer mi ti podaci ne trebaju samo stoji da je svako kovač svoje sudbine.U suštini mene lično niko ne ubedi da šestočlana porodica može da živi
bez ikakvih prihoda u Beogradu bez magije.Ja doduše nemam četvoro dece imam samo dvoje pa znam koliko sve što sam naveo košta i koji su prioriteti u životu kad si roditelj i kad si sam.Nisu to male pare.Da sam ja u njihovoj koži ja ne bih sedeo i pisao sage nego bi radio od jutra do mraka za svoju decu.Privatni časovi neka ima jedan dnevno od 1000 din to je 30000 dinara mesečno masaža za 1500 din jedna dnevno je 45000 dinara mesečno što daje ukupnu cifru od 75000 dinara mesečno.Ali neko treba da se raspituje, čačka,kopa.Najlakše je živeti od danas do sutra i pisati sage.
Uzalud je ćoravoj koki drobiti.
Ja njih ne ponižavam ponižavaju se oni sami.

Moj krajnje pomirljiv komentar je dobio 3x manje preporuka od ovoga,upao sam, po svemu sudeći u loše društvo.
Aj Dragoljube šalji pa da gasimo radnju.
dragoljub92 dragoljub92 23:21 29.03.2012

Re: Razmišljanje...

Aj Dragoljube šalji pa da gasimo radnju.

pa poslao sam,zar nije stigo enmajl
milenanenad milenanenad 22:26 29.03.2012

Saga za mlekac

Vidim da packe nisu bile dovoljne, pa rekoh, da probam maljem:
Koliko vidim, izgleda da je struja bila neophodna da se dopune baterije na mobilnim telefonima sa android platformom, za koje je mesečni račun 200 do 400 dinara, čisto da se ne ugasi broj. Ma daj, koga bre farbate! Pa današnja „omladina“ je zavisna od mobilnog telefona. A pošto nemaju pare za izlazak u grad, onda kod kuće sa devojkom, finom jednom izvoluminiziranom, isfeniranom i preplanulom devojčicom, u ranim dvadesetim, igraju čoveče ne ljuti se ili možda mice ali sa pasuljem i dugmćima umesto figura, jer nema se, je l.
Ne mora meni niti bilo kome neko da se pravda kako živi i kako se hrani, jer stomak nema prozor, ali batalite me tih tužnih priča „jedem samo salamu i hleb, niko neće da zaposli starije od 45 godina“. Među prijateljima na fb ima i nekih koji su na današnjoj političkoj sceni na visokim pozicijama, pa valjda prijatelj može nešto da učini za prijatelja, pa pozapošljavali su žene,švalerke, pašenoge, komšije, mogu valjda i prijatelje sa fb makar da preporuče nekom za makar neki posao.
Videh i slike sa žurke, neki dim i cigaretu među prstma, a ovamo mi prodajete (množina, ne persiranje) m... za bubrege.
Moja deca nisu nikada bila na moru, ali nemam autorsku opciju, pa da na naslovnoj strani kao zamolim da neko umesto mene čeka u redu za pasoš, pa se onda blogeri kao opsete da budu plemeniti (i posle se silno time busaju u grudi) pa reše da organizuju akciju i plate mojoj deci jedno letovanje. Može i od 7 dana, ne mora više. A ja vam budem zahvalan do neba i više. Jer nema se, je l.
Je l mislite da živim u nekoj imaginarnoj i izmišljenoj državi i ne znam koliko košta život u Beogradu? Vekna hleba, jogurt i mleko koštaju 200 dinara. Cigarete neću ni da pominjem... Nešto mii se čini da smo već premašili dnevni budžet od 300 din.
Videh da imate iskustva u FarmVille-u koje bi se moglo iskoristiti: u okolini Bg ima velik broj seoskih imanja, kuća, plac, bašta iza kuće, za 20000 evra, možda i manje, zavisi od površine. Na selu ima još dobrih ljudi koji bi poklonili patku sa pačićima, kokošku i petla, prasići nikad jeftiniji nisu bili, samo ako vide da si iskren i pošten i da hoćeš da radiš. A seljaci lako procene čoveka. Internet veze postoje i u prigradskim naseljima. Može se blogovati, guglati, fejsbukovati i copy pastovati i iz ruralne sredine, ali samo uveče (a ne u bilo koje doba dana i noći), kad se pozavršavaju svi poslovi, ako se uopšte može stajati na nogama i gledati od umora. A plus za dž imate i čist seoski vazduh, mir za spavanje, predivno zvezdano nebo uveče, pa dođe inspiracija za pisanje...Ma milina. Real FarmVille. Yeah!
Morao sam ovo da napišem zato što mi je više muka od tih što misle da se zakopčavam na leđima.
Ne bih vas više uznemiravao.
P.S. Blago siromašnima duhom, njihovo je carstvo nebesko.
P.S. S. Pošto ste predstavili kao da živite u Mathauzenu, sa druge strane kapije Mathauzena je pisalo: „Rad oslobadja“
freehand freehand 22:35 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

Morao sam ovo da napišem zato što mi je više muka od tih što misle da se zakopčavam na leđima.

A ko je tebe, uopšte, pomenuo?
P.S. Blago siromašnima duhom, njihovo je carstvo nebesko.

Igzekli!

P.S. S. Pošto ste predstavili kao da živite u Mathauzenu, sa druge strane kapije Mathauzena je pisalo: „Rad oslobadja“

"Arbeit macht frei" natpis je sa ulaza u Aušvic. Ali ti ovo sa MaUthauzenom nije najveća glupost koju si napisao.

Uzgred - stvarno ti se ne poznaje?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 29.03.2012

Re: Saga za mlekac


Kako mali Perica zamislja selo

Na selu ima još dobrih ljudi koji bi poklonili patku sa pačićima, kokošku i petla, prasići nikad jeftiniji nisu bili, samo ako vide da si iskren i pošten i da hoćeš da radiš.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:46 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

a ko je tebe, uopšte pomenuo?

pa nije ni tebe, hm?
ne mora niko nikoga da pomene, ovo je otvoreno mesto. registruješ se i komentarišeš šta god ti padne na pamet. kako da to do sada nisi shvatio?
mlekac mlekac 22:47 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

milenanenad
Vidim da packe nisu bile dovoljne, pa rekoh, da probam maljem:
Koliko vidim, izgleda da je struja bila neophodna da se dopune baterije na mobilnim telefonima sa android platformom, za koje je mesečni račun 200 do 400 dinara, čisto da se ne ugasi broj. Ma daj, koga bre farbate! Pa današnja „omladina“ je zavisna od mobilnog telefona. A pošto nemaju pare za izlazak u grad, onda kod kuće sa devojkom, finom jednom izvoluminiziranom, isfeniranom i preplanulom devojčicom, u ranim dvadesetim, igraju čoveče ne ljuti se ili možda mice ali sa pasuljem i dugmćima umesto figura, jer nema se, je l.
Ne mora meni niti bilo kome neko da se pravda kako živi i kako se hrani, jer stomak nema prozor, ali batalite me tih tužnih priča „jedem samo salamu i hleb, niko neće da zaposli starije od 45 godina“. Među prijateljima na fb ima i nekih koji su na današnjoj političkoj sceni na visokim pozicijama, pa valjda prijatelj može nešto da učini za prijatelja, pa pozapošljavali su žene,švalerke, pašenoge, komšije, mogu valjda i prijatelje sa fb makar da preporuče nekom za makar neki posao.



Bas lepo sto si pronasao te telefone - nit' ih imam nit' bih znala da ih koristim.
Farmville igraju deca, sa mog loga - a ja brisem silne objave kad god se setim.
No, nebitno.
Ti imas svoju predstavu o zivotu, ja svoj zivim kako umem i mogu.
Vekna hleba kosta u SOS radnjama 33 do 29 dinara, zavisi na koji naletis.
Jogurt i mleko ne kupujem, osim ako mi je casa jogurta (17 din) potrebna za kuvanje.
Za ostalo - stvarno ne vidim sto bih ti objasnjavala.
Ti zivis, ocigledno, u nekom drugom svetu.
Uzivaj.

A koga imam medju prijateljima na FB - to te se stvarno ne tice. Jer FB je FB, a RL je RL.

Samo sto neki ovde, ocigledno, te dve stvari brkaju.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

Vekna hleba kosta u SOS radnjama 33 do 29 dinara, zavisi na koji naletis.
Jogurt i mleko ne kupujem, osim ako mi je casa jogurta (17 din) potrebna za kuvanje.


Daj bre Mlekac sta se pravdas jbt.

Mislis li da ce im nekad biti dosta pravdanja?
freehand freehand 22:55 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

BebaOdLonchara
a ko je tebe, uopšte pomenuo?

pa nije ni tebe, hm?
ne mora niko nikoga da pomene, ovo je otvoreno mesto. registruješ se i komentarišeš šta god ti padne na pamet. kako da to do sada nisi shvatio?

Nedostatak inteligencije mi inače ne pomaže u životu.
Samo, ovaovaj se gospodin postavio kao da mu je neko lično pisma pisao i na vrata mu kucao, tražeći mu pare i espap.
Al eto, nije uspeo da ga zajebe, kao ni tebe.
milenanenad milenanenad 22:59 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

freehand
Morao sam ovo da napišem zato što mi je više muka od tih što misle da se zakopčavam na leđima.A ko je tebe, uopšte, pomenuo?
P.S. Blago siromašnima duhom, njihovo je carstvo nebesko.Igzekli!
P.S. S. Pošto ste predstavili kao da živite u Mathauzenu, sa druge strane kapije Mathauzena je pisalo: „Rad oslobadja“"Arbeit macht frei" natpis je sa ulaza u Aušvic. Ali ti ovo sa MaUthauzenom nije najveća glupost koju si napisao.Uzgred - stvarno ti se ne poznaje?!

Dobro je što Vi znate nemački.
Ne poznaje se jer sam ispeglao leđa sa takvima kao Vi.
A pošto se ne sećam da smo se upoznali ja sam sa Vama još uvek na Vi, a ne dao Bog da se upoznamo, dugo ne biste mogli da kucate po tastaturi.
Pa stoga me se okanite jer je teško dževap dati kavzi.
Isto važi i za hoochie coochie man-a jer je mali Perica živeo u selu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:03 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

registruješ se i komentarišeš šta god ti padne na pamet. kako da to do sada nisi shvatio?


što to na um, to na drum:)

evo, ja s'vatila, al me ne otvara u faci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

Isto važi i za hoochie coochie man-a jer je mali Perica živeo u selu.


Mozda si ziveo, al na tudji racun.
Za razliku od hoochie coochie man-a koji taj hleb jede.
I batali te pretnje momak, em se lako ku*citi za tastaturom em pokazujes nemoc.
Glupost se vidi i bez njih.
freehand freehand 23:09 29.03.2012

Re: Saga za mlekac

Dobro je što Vi znate nemački.

Ne treba ti nemački da bi znao šta se gde nalazi, i šta je napred a šta pozadi.
Bar kad hoćeš da se time nekom narugaš.
A pošto se ne sećam da smo se upoznali ja sam sa Vama još uvek na Vi, a ne dao Bog da se upoznamo, dugo ne biste mogli da kucate po tastaturi.

Na blogu je običaj oslovljavanje sa ti. A mani se tih siledžijskih fazona. Ne pristoji se.
uninamama uninamama 08:45 30.03.2012

Re: Saga za mlekac

milenanenad
Vidim da packe nisu bile dovoljne, pa rekoh, da probam maljem:
Koliko vidim, izgleda da je struja bila neophodna da se dopune baterije na mobilnim telefonima sa android platformom, za koje je mesečni račun 200 do 400 dinara, čisto da se ne ugasi broj. Ma daj, koga bre farbate! Pa današnja „omladina“ je zavisna od mobilnog telefona. A pošto nemaju pare za izlazak u grad, onda kod kuće sa devojkom, finom jednom izvoluminiziranom, isfeniranom i preplanulom devojčicom, u ranim dvadesetim, igraju čoveče ne ljuti se ili možda mice ali sa pasuljem i dugmćima umesto figura, jer nema se, je l.

Da poštedim Mlekac od ponovnog pravdanja... Punila je telefone kod mene. Nemaju Android platformu. Daleko od toga - obični mobilni telefoni i samo to. I "omladinu" je dovela. Fina deca. Skromna.
Rado bih ih nahranila, ali je to deficitarna stvar u našoj kući... Popila se kafa i sokić - koliko je bilo.
U pravu ste - sve je stvar prioriteta. Ali isto tako svako od nas ima svoju listu prioriteta koju poštuje. To ne znači da je nečija ispravna, a nečija nije. A ove rasprave idu baš u tom pravcu... Prestanite da preispitujete njenu listu prioriteta! Ničija nije ista, a tek u ozbiljnoj nemaštini kao u Srbiji se vidi kakva je čija.
scabies scabies 01:10 30.03.2012

nigde se ne krijem

Blog kod Mlekac je zaključan za komentare, da mi na PP nije rečeno da se ovde o tome priča, nikada ne bih saznala da se i ovde pominje kako sam legitimisala po blogu, a ubrzo potom i pobegla.

Dakle, nigde nisam pobegla, verovali ili ne, bavila sam se nekim drugim stvarima, nisam se bavila slučajem Mlekac. Posle svega apsolutno nemam nameru da na to trošim svoje dragoceno vreme. I slažem se da to apsolutno nije moja stvar.

Ajd, budite mi dobro i uživajte u ovom divnom proleću!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:59 30.03.2012

Re: nigde se ne krijem

Pa znaš šta, ako si već digla frku oko toga, tražila podatke itd. stvar elementarne pristojnosti je da onda uradiš to što si rekla da ćeš uraditi (proveriš u EDB) i kažeš do kojih informacija si došla. Sve ostalo je nalblaže rečeno neozbiljno.

stopalo stopalo 10:29 30.03.2012

Re: nigde se ne krijem

jel' ovo znaci da st.jepan ne mora da se izvinjava?
milisav68 milisav68 10:37 30.03.2012

Re: nigde se ne krijem

vrabac_u_steni
Pa znaš šta, ako si već digla frku oko toga, tražila podatke itd. stvar elementarne pristojnosti je da onda uradiš to što si rekla da ćeš uraditi (proveriš u EDB) i kažeš do kojih informacija si došla. Sve ostalo je nalblaže rečeno neozbiljno.

Ma šta ima da proveravamo pošten svet, kad se zna ko ovde voli da krade.
freehand freehand 10:42 30.03.2012

Re: nigde se ne krijem

kako sam legitimisala po blogu

Jel to znači da nisi?
nisam se bavila slučajem Mlekac. Posle svega apsolutno nemam nameru da na to trošim svoje dragoceno vreme. I slažem se da to apsolutno nije moja stvar.

Pazi - "Slučaj Mlekac"?!
Pa dobro, pre neku noć bila si krajnje islednički raspoložena, čulo se prosto kako lupka čizma i zvecka mamuza od nestrpljenja ispod stola...
E sad, zar ne bi bilo lepo da, kad si već dobila tražene privatne podatke, i ti sa nama podeliš, na primer, svoje kontakte u EDB-u, da saznamo ko prčka po podacima korisnika a kooperativan je i spreman da te podatke podeli sa neovlašćenim licima?
Makar samo da kolegi Šabiću šapneš, ako već ne svima?
Računam - svi smo ovde za pravnu državu i suzbijanje korupcije, zar ne?


st.jepan st.jepan 11:11 30.03.2012

Re: nigde se ne krijem

jel' ovo znaci da st.jepan ne mora da se izvinjava?

Jbg, vidim da sam džabe probdeo noć, pokušavajući da sročim dovoljno ponizno izvinjenje.
stopalo stopalo 11:15 30.03.2012

Re: nigde se ne krijem

st.jepan
jel' ovo znaci da st.jepan ne mora da se izvinjava?

Jbg, vidim da sam džabe probdeo noć, pokušavajući da sročim dovoljno ponizno izvinjenje.


ko zna? mozda nije dzabe.

sto bi reko leni kravic It Ain't Over 'til It's Over
scabies scabies 13:16 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

Vidim da je moj nastup/istup/pristup izazvao burne reakcije i da su mi postavljena mnoga pitanja. Ko me zna, zna da meni nikad nije problem da odgovorim na pitanja i da nemam baš neku potrebu da dam odgovore koji će svima, ili bar većini, da se svide.
Dakle, pokušaću da odgovorim i objasnim, a da ne budem preopširna.

Prvo, blog poslednjih... hm... pa skoro godinu dana jako slabo posećujem, danima se desi da ni naslove ne pročitam, a komentar nisam ostavila sigurno 6-7 meseci. Početkom nedelje sam navratila i videla ove najnovije događaje, shvatila da je pokrenuta akcija, pročitala malo šta se piše o svemu... Iz mog ugla priča mi je delovala malo čudno, učinilo mi se da ima nekih nedoslednosti, i u svakom slučaju ostao mi je jak utisak da tu nešto ne štima.

Prvo što sam uradila - obratila sam se uredništvu. Naravno da me nisu udostojili odgovora, što smatram za vrlo neprofesionalno ponašanje. To me navelo da posumnjam u razmere neprofesionalnosti i nebrige za korisnike. Što je dodatno napržilo moju crvenu lampicu sumnje da je ovde sve moguće da se dogodi, pa čak i nešto što je u narodu poznato kao fond Rebrača. Tada sam ostavla komentar kod Jelice. Nakon tog komentara mi je stiglo dosta privatnih poruka od ljudi koje cenim, i čije mišljenje za mene ima veliku težinu. Komentar je dobio i solidan broj preporuka. Se zajedno mi je pokazalo da ima još ljudi koji misle da ima nešto sporno u čitavoj situaciji. U odsustvu reakcije onih čiji mislim da je posao da čuvaju ovo mesto i njegov ugled, pokrenulo mi se nešto što i nije baš meni svojstveno, a što Maksa lepo definiše kao "nanošenje pomoći".

Sve u svemu, ne znam šta mi je bilo, valjda višak vremena, dosada, pojma nemam. I uopšte nemam problem da priznam da mislim da je sve to bilo glupo sa moje strane. Ne zato što sam rekla bilo šta što ne mislim, već upravo zato što to nije moja stvar. Tu ste bili u pravu.

Drugo, da sam htela da dođem do podataka o identitetu korisnika Mlekac, mogla sam to da uradim na mnogo načina. Ja sam nju pitala ako hoće da kaže, i izuzetno me je iznerviralo kada mi je stigao PP sa njenim podacima od druge osobe, jer to niti sam tražila, niti bih ikada upotrebila. Druga stvar, ja nisam pravnik, i nije mi delovalo da je pravno i moralno sporno dobiti informacije iz EDB da li je određeni korisnik bio privremeno isključen sa mreže zbog neizmirivanja dugova. Kada mi je na to skrenuta pažnja, odustala sam od ideje.

Treće, imam mnogo važnijih poslova od toga da se bavim virtuelnim svetom, koliko god da mi je jasno da su ova dešavanja duboko zagazila u sferu itekako realnog.

Četvrto, potpuno mi je jasno kako ste vi (svi vi koji ste učestvovali u akciji) rezonovali i osećali povodom celog slučaja. Ja nikada nikoga sa bloga nisam upoznala lično (sem ako mi se nije desilo, a da ni ne znam(o)), ali postoji ovde mnogo ljudi za koje bih učinila vrlo nevirtuelne stvari ako bi se našli u poziciji da im je potrebna moja pomoć. Zaista mislim da je lepo i plemenito to što ste uradili. Kao što mislim da Katarina Rebrača nije uspela da umanji plemenitost postupka ljudi koji su donirali njen fond, samo mi je malo gorak ukus u ustima što taj postupak nije stigao do onih kojima je zaista potreban. Dakle, plemenito je vratiti struju porodici sa četvoro dece, ali mislim da je pametnije pomoći toj porodici da se osposobi da se sama izdržava. A ako vi nemate ideju, a ni oni sami, evo nudim se da ponudim rešenja.

I za kraj, da uopšte ništa drugo ne dovodim u pitanje, mislim da je uključivanje struje samo pomoglo održavanju zavisnosti od interneta roditelja/staraoca četvoro dece. A ozbiljnost njihove zavisnosti od interneta potvrđuje upravo to što je ista počela da se odražava na njihovu funkcionalnost. Ali ni to nije moja stvar.

I još samo nešto, od kada se ovo dešava, ja se neprekidno pitam da li je ovde iko išta naučio iz slučaja Đina&Evdokija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:45 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

Izvini ali opravdanje ti je debilno
scabies scabies 18:56 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

Uopšte nema poterba da se izvinjavaš.
A ovo nije bilo nikakvo (o)pravdanje, a još manje je bilo upućeno tebi. Ali svakako lepo što si se oglasio, bilo mi je jako stalo da pročitam tvoje mišljenje.
buba_truba buba_truba 21:22 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

hoochie coochie man
Izvini ali opravdanje ti je debilno

Nebuloza! Opravdanje uopšte nije debilno, šta više...

@scabies: prethodni komentar mi je bio neočekivan (od tebe), i razočaravajući (za mene). Očekivala sam da ćeš ili kako si obećala sa zadovoljstvom objaviti na blogu da je pobedila solidarnost, ili nam obznaniti rezultate istrage koju ćeš sprovesti, ili da se više nećeš oglašavati a nama ostaviti da svako za sebe bira razloge tog neoglašavanja. Onaj prethodni komentar je bio jedino što od tebe nisam očekivala. E sad, šta ja tu imam da očekujem ovo ili ono?! Imam, zato što sam bila od retkih koji su verovali da ćeš se razumno oglasiti. Ovakav komentar je upravo ono što sam i očekivala.
scabies scabies 21:54 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

Bubo, bila je radna nedelja, ja bila zaglavljena u obaveze, blog na kome se sve dešavalo je bio zaključan (ja čak pomislila da sam banovana), dobri ljudi su mi na PP javili da se ovde preneo razgovor, a nisam imala vremena da pišem naširoko, javila se tek toliko da se zna da nigde nisam pobegla. A još tada sam planirala da se lepo javim i kažem šta imam kada budem imala dovoljno vremena (imam svedoke kojima sam to privatno rekla).

I da, ovo već jeste opravdanje koje dugujem ljudima čije poverenje imam.
Pozdrav!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:24 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

A ovo nije bilo nikakvo (o)pravdanje, a još manje je bilo upućeno tebi.

Moj komentar jeste bio upucen tebi.

Nebuloza! Opravdanje uopšte nije debilno, šta više...


Ne nego je genijalno.
U redu, ako je debilno prejaka rec nadji adekvatnu ali ovo ne mogu biti razlozi za onakvu reakciju.
Razlozi, kako je ovde objasnjeno, su otprilike:
Retko sam na blogu, nisam bas upucena al eto svratih i vidim da je sve krenulo dodjavola, prevara na vidiku, pa ajd da to ja spasim kad vec urednistvo nece.
Ovi sto su naseli ocito nemaju dovoljno pameti da to skontaju pa ajd i njih usput da spasim.
Uzgred videh da imam dosta preporuka pa mi eto i slave kao kolateralne koristi.
Dodam malo svog uticaja i svoje veze i bog da me vidi.
Cena je prava sitnica, jednu osobu koja ima neke probleme cu dodatno popiskiti al nema veze, mogu ja to.

A onda krecu "dobronamerni" saveti o tome sta jeste a sta nije pomoc i cak se nesebicno nudi "prava" pomoc. Sve prsti od covekoljublja.
Da se razumemo, o temi -Mlekac i njen posao- je vec bilo reci ranije, zna se da ona nema posao. Na toj temi sam i sam zastupao stranu da posao vrlo cesto ne moze da se bira pa ako prevodilac za izbor ima samo pekaru - onda pekara. Cak sam rekao da se mora racunati i na realnost da poslodavci obracaju paznju i na izgled kandidatkinje. Tako je kako je, moze da nam se ne dopada realnost ali ona jeste takva. Ali to sve na mestu i u vreme kad je bilo primereno tako razgovarati.
Pricati o tome na ovoj temi je pridikovanje.
scabies scabies 22:45 31.03.2012

Re: nigde se ne krijem

Ko o čemu, ja o Đini&Babi, znam da sam dosadna, ali to je antologijski slučaj, koji je možda promakao ovim mlađim generacijama

Kada se sve dešavalo, ja sam prvo bila začuđena, pa sluđena, pa počela da sumnjam u sopstveni razum. Gledala sam i nisam mogla da se načudim nekim ljudima koje sam smatrala za ozbiljne... Pa se pitala da možda sa mnom nešto nije u redu, kao u vicu sa Mujom u pogrešnom pravcu auto-puta..

Sada se pitam šta bi se dogodilo da uredništvo nije reagovalo, proprčkalo i sve to obznanilo na blogu... Mislim, pitala sam se to i tada i tipovala da že Đina da razvlači svoj dolazak u Srbiju sa sve Grišom i trojkama, a onda da će nestati kad vidi da priča više ne drži vodu. Ovih dana sam se prvi put zapitala šta bi se dogodilo da je gospođa koja je sve to pisala odlučila da iste lakoverne koji su kumovali njenoj deci uvuče u humanitarnu akciju skupljanja pomoći za operaciju beba ili nešto slično. Đini milionerki novac nije bio potreban, ali gospođi iz Surčina (ili odakle je već (pozdravljam je ako čita )) bi par hiljada eura sigurno dobro došao, a kome ne bi?

I ovo što pričam, nema mnogo veze sa Mlekac, ali ja još uvek vidim jaku vezu sa uredništvom bloga B92.

Mislite o tome, ako nemate i čemu pametnijem. Ja na žalost (ili na sreću) večeras nisam imala. Pozdrav!
buba_truba buba_truba 09:35 01.04.2012

Re: nigde se ne krijem

hoochie coochie man
Nebuloza! Opravdanje uopšte nije debilno, šta više...


Ne nego je genijalno.

Ja to nisam rekla. Između tvog debilno i ovog karikiranog genijalno, stoji ono što sam ja htela da kažem, a to je - korektno. Koliko sam upoznala scabies (samo čitajući šta i kako piše na blogu), ovo je komentar kakav sam od nje i očekivala, posle onoga o čemu i sama, između ostalog kaže "Sve u svemu, ne znam šta mi je bilo, valjda višak vremena, dosada, pojma nemam. I uopšte nemam problem da priznam da mislim da je sve to bilo glupo sa moje strane". A to sam već rekla i tamo kod mlekac gde ste je uglavnim čerečili, sumnjajući da će se uopšte javiti.

@scabies: višemesečnim odsustvovanjem sa bloga propustila si dešavanja koja bi te verovatno opredelila da ovaj slučaj ipak ne dovodiš u vezu sa Đinom&Babom. Bilo je nekoliko in vivo okupljanja na kojima su se blogeri družili, slikali, kačili slike po blogu (dobro, posle su ih i brisali) a na kojima je učestvovala i mlekac sa sve mužem. Oni su mnogima (pretpostavljam i uredništvu) poznati pod imenom, prezimenom, adresom (meni nisu jer na tim okupljanjima nisam bila, ali vidi se po komentarima da mnogima jesu). Elem, Đina je ipak bila i ostala DjinaDeLucca, stanovnica celog sveta (samo Baba je iz Surčina)...

freehand freehand 13:37 01.04.2012

Re: nigde se ne krijem

Vidim da je moj nastup/istup/pristup izazvao burne reakcije i da su mi postavljena mnoga pitanja. Ko me zna, zna da meni nikad nije problem da odgovorim na pitanja i da nemam baš neku potrebu da dam odgovore koji će svima, ili bar većini, da se svide.

Vidi, Scabies: prvo, tvoj nasup bio je krejnje energičan sa elementima isledničkog, i sa eksplicitno izraženom sumnjom u karakter i namere prozvane.

Druga stvar, ja nisam pravnik, i nije mi delovalo da je pravno i moralno sporno dobiti informacije iz EDB da li je određeni korisnik bio privremeno isključen sa mreže zbog neizmirivanja dugova.

Drugo - možda i nije sporno dobiti informacije od EDB-a (što čisto sumnjam), ali dobiti informacije "od svojih kontakata" ima sasvim drugu konotaciju.
Možda bi, i to rekoh već, i kolega Šabić imao koju da rekne na tu temu.

A sve zajedno pretvorilo se od dezorganizovane, trapave i nezgrapne akcije za pomoć, u jedno prekopavanje i preoravanje karaktera, lika i privatnog života blogerke i njenog supruga.
Pa sad, ako ti misliš da je to u redu - ok je i tvoje angažovanje i objašnjenje po tom "slučaju".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana