Ekologija| IT| Muzika| Planeta| Sex

Od njega zavisi - ali ne od njega njega

krkar RSS / 02.04.2012. u 03:09

 

cowpie-and-flower-468.jpg 

Obećah nekoliko izglasanih blogova. Drugi je bio planirani blog Pendrek na vagi

Kako je Ivica Dačić postao srbijanski Hans-Dietrich Genscher i zašto od njega zavisi;

ko kome glavu skida u DS-u sve se spremajući da je skine kilavom Tadiću;

kako se ambasadori polomiše ubeđujući Tadića i Tomu da naprave 'veliku koaliciju' (koja bi imala dovoljno glasova da prizna Kosovo;

...i ostale gnusne radnje.

scaled.php?server=32&filename=95724.jpg&res=medium 

Megjutoa, u međuvremenu sam ovih dana proveo dosta vremena sa nekoliko zanimljivih ljudi iz središta događaja, nafilovanih najsvežijim podacima iz različitih izvora. Koliko su izvori bili dobri a razgovori poučni i korisni, govori činjenica da sam prvo izjahivanje motora planirano za subotu, inače lep i topao dan, žrtvovao politikantsko-izbornim kalkulacijama i najnovijim tračevima. Ali vredelo je!

Izvore neću imenovati ali su svi relevantni, iz politike, istraživanja javnog mnjenja i statistike. Poslednji, sa kojim sam sedeo do malopre, po drugi put u 3 dana, i proveravao podatke iz raznih izvora i razne moguće kombinacije, sigurno je jedan od dvojice najiskusnijih i najkompetentnijih stručnjaka naše izborologije, izborne matematike, interpretacije trendova i slično. (Onaj drugi me zavlači, đubre deesesovsko, rekao je da čeka da prvo vidi šta sam napisao na blogu pa će da odluči hoće li svoje insajderske informacije da podeli sa mnom).

Razgovarao sam sa ljudima iz ili blizu vrha DS, URS, SPS, LDP, SPO, SDP i DSS. Sa naprednjacima nisam (kriju se i izbegavaju) a sa radikalima ne razgovaram, nema svrhe a i poznato je da ko sa đecom liježe upišan se budi.

(Kraj uvoda)

Već mesecima nije tajna da DS poprilično zaostaje za SNS a da je SPS ojačao. Ako mesta u izbornim projekcijama nisu tajna - tačni procenti jesu. Svaka stranka (ili bar svaka relevantnija stranka) naručuje analize i projekcije za objavljivanje ali i one za internu upotrebu. Većina agencija dozvoljava manipulisanje rezultatima, u smislu da se ne buni javno kad klijent iz njih izvadi (samo) ono što mu odgovara ili se upusti u vrlo... kreativne interpretacije rezultata. Dobro, agencije žive od klijenata i nije im za zameriti. Srećom, agencije vode i u njima rade živi ljudi pa se i od njih u diskreciji može čuti mnogo toga što nije namenjeno javnosti.

DS i SNS imaju različite strategije glede predizbornih projekcija ali su u jednome slične: ni jedni ni drugi ne publikuju precizne podatke. DS gotovo sigurno zato da ne objavi ili potvrdi koliko zaostaje za SNS a ovi potonji da ne obeshrabre prebege koji do sada za njih nisu glasali, tj. da ne dozvole klimu jaki su i bez mene, ne treba im moj glas. Svi ostali (uz možda izuzetak SPS) kalkulišu plitko a lažu masno - a u suštini im ni projekcije nisu dobre (većinom štede na samima sebi kad naručuju analize i ankete što je, naravno, glupo ali da su pametniji većinom ne bi bili tu gde jesu, na jednocifrenim procentima i na cenzusnoj klackalici).

Doskora je informisana čaršija verovala (a u dobroj meri je bila navođena da veruje) da DS zaostaje za SNS 3-6%. Tadićevska matematika sa ovolikim zaostatkom/gubitkom niej imala problema jer su računali na sigurni SPS i manjine, verujući da sa njima uprkos svemu mogu dobaciti do 126. U najgorem slučaju kupili bi i dvoglavo čudovište četničkoliberalne orijentacije nastalo iz protivprirodnog bluda LDP i SPO - i eto ti većine.

Sa druge strane, ni Taze Diplomac i ekipa nisu se predavali, računajući da bi oni na neku foru mogli da obrlate Dačića i manjine i skupe famoznih 126 (ako bi im predsednik, kogodtobio, dao mandat - iako se oni ovim krucijalnim pitanjem po mom mišljenju nedovoljno bave i ništa nisu naučili od ljubljanskog rezervnog vodnika koji onako ispali Smederevca).

Mesecima već čaršija (a i espeesovci) Prvopendreka Srbijanskog doživljavaju kao Hansa-Dietricha Datschitscha od koga sve zavisi a koji i može i hteo bi sa svakim - samo da bude na vlasti. Tko da više.

Da podsetim, nemačka Liberalno-demokratska partija (FDP) od prvih izbora u Zapadnoj Nemačkoj, 1949, do danas samo 17 godina nije bila na vlasti (1956-61, 66-69 i 98-2009). Genšer (onaj pravi, nemački) počeo je ministrovanje kao koalicijski partner socijalista da bi, bez prekida u ministrovanju i vicekancelarovanju, preumio na konzervativce i ostao na vlasti sve do pemzije. E, taj čika je Slobinom malom a Cecinom zemljaku očigledno politički uzor. (A i fizički liče, štojesjes)

genscher_9_HA_Baye_1101636b.jpg

Iako je izgledalo da je jedino sigurno da će posle izbora na vlasti biti Dačićeva tevabija (sa sve peMzionerskom dinastijom Krkobabića i žirafoljupcem koji voli Betovena), najnoviji rezultati pokazuju da na ovim izborima Dačić neće biti čovek od koga (sve) zavisi.

Na žalost od ovoga će sve zavisiti:

P23213dbc_kostunica.jpg 

Kako?

Matematika kaže ovako.

Trenutno zaostajanje DS za SNS je između 12 i 15%, zavisno od izvora. Insajderi DS tvrde da 'oni mogu da podnesu da izgube do 10% i da imaju plan (i za tu varijantu)'. Ovo je, naravno, najnovija žvaka kojij nema ni 15 dana, otkako su pre 3 nedelje podaci iz vrlo velikog i obimnog istraživanja koje je naručila DS (nije ga objavila) pokazali da je razlika oko 10,6%. Gotovo istovremeno drugo istrživanje (naručila jedna manja stranka) pokazivalo je razliku od 12,5%. Po trećem istraživanju, od prošle nedelje, opet jedne manje stranke, koje ja nisam imao u rukama ali jesu neki od mojih sagovornika, razlika je čak 16,5%.

Sve ovo ukazuje da je žutima panika (s pravom, dodajem ja) i da nemaju pojma šta će, da se u stranci naveliko krve i već se sada optužuju, merkaju i gledaju ko će s kim i protiv koga, biće tu još svakakvih neprincipijelnih koalicija, puštanja niz vodu, zabijanja noževa u leđa, iznošenja prljavog veša... no ta saga još nije na redu, to ćemo da seirimo posle izbora. Ali indikativno je da Žuti Partner Rasim Hagu nudi garanciju koju Šešelj nije tražio a Boris Savetovani još nije prelomio da li da ide na predsedničke za Đurđevdan ili da se razvlači do decembra (o ovome na kraju).

U svakom slučaju, dva dana sam se sa ozbiljnim profesionalcima igrao izbornom matematikom. Činjenice su sledeće:

1. SNS je debelo vodeći. Nema pouzdanih pokazatelja da može dalje bitno rasti

2. DS je u žestokom raspadu koji se ne usporava i ne zaustavlja

3. SPS je siguran treći i blago raste ali verovatno je već sada oko maksimuma

4. LDP (liberalni četnici) su sigurno iznad cenzusa sa potencijalom da još sasvim malo rastu

5. SRS je siguran i stabilan iznad cenzusa

6. URS ili kako se već danas zove Dinkićeva banda je oko 3,2-4,0% i gotovo sigurno neće proći cenzus

7. DSS je na klackalici, 4,0-5,5% (kad se uzmu statističke greške još je teže proceniti hoće li ući ili ne)

E, sad dolazi ono što kljuca naše koke a nije petao.Skupština ima 250 mesta, od toga je manjinama zagarantovan određeni broj koji nije fiksan (prirodni cenzus) ali je sigurno da tih mesta može biti samo 7 ili 8. Realno je da na ovim izborima, uzimajući u obzir izlaznost i fragmentiranost, manjine dobiju 7 mesta. Dakle 'ne-etničke' političke stranke dele 243 mandata.

Samo tehnička napomena da sve liste koje dobiju ispod 5% glasova otpadaju u celosti a 'fragmentirani' mandati računaju se prema d'Hondtovoj formuli koja favotizuje veće stranke u odnosu na manje.

PROJEKCIJA PRVA - DSS NE PRELAZI CENZUS

bezdss.png 

SNS 102

DS 71

SPS 37

LDP 17

SRS 16

manjine 7

U ovoj varijanti stvari deluju prilično jednostavno: 

SNS+SPS=139

Vrlo komotna većina (uz uslov da Herr Datchitch preumi i preveri što nikoga ne bi iznenadilo)

DS u ovoj varijanti može da namakne 126 samo i jedino ako okupi SPS, LDP i bar deo manjina:

DS+SPS+LDP+(deo) manjine=126...133 

Na šta bi ličilo to dogovaranje i kakav bi feudalizam tek u toj vladi bio ne treba ni pričati. Ali matematički je moguće nategnuti je, pa koliko košta da košta.

E a sad Nightmare Scenario:

PROJEKCIJA DRUGA - DSS PRELAZI CENZUS:

sadss.png

SNS  99

DS 68

SPS 34

LDP 15

SRS 14

DSS 13

manjine 7

E, ovde se stvari već vrlo komplikuju za DS (a pojednostavljuju za SNS - ako Iwitza hoće)

SNS+SPS=133

Opet vrlo solidno i bezbedno.

Ali za DS je situacija beznadežna:

DS+SPS+LDP+manjine=124

U ovoj varijanti jedini način da Žuti ostanu na vlasti, makar i okrnjeni, izujedani, izgrebani i popišani - je da pripuste u vlast anticivilizacijsku kliku pod imenom DSS. Što bi značilo mesto ministra spoljnih poslova i potpredsednika vlade Voji Koštunici.

DS+SPS+LDP+DSS+(deo) manjina=130...137

A kako bi izgledala vlada u kojoj su ministri Najalaviji iz DS, Dačić, Mrkonjić, Čeda, Vuk, Palma, Krkobabić, Koštunica...to prosto numem ni da zamislim.

Upravo zbog ovakvih računica ubiše se već mesecima jači (i bezobrazniji) ambasadori u Beogradu da ubede i Tadića i Tomu da formiraju veliku koaliciju, da vladu čine DS+SNS (i možda još i manjine, per la bella figura). Po procenama veleposlanika i njihovih domaćih sluga jedan ceo četvorogodišnji ciklus van vlasti bitno bi oslabio male stranke koje previše zajebavaju a premalo znaju i hoće (LDP, DSS, URS - a nadaju se i SRS mada su ti malo tvrđi) i neke od njih zauvek eutanazirao ispod cenzusa (dobro, protiv ovoga niko normalan ne bi trebao da ima ništa protiv) a SPS, takođe četvorogodišnjim držanjem van vlasti (i mogućnosti da se krade sve u 16) sveo na "prihvatljivih" 7-10%.

Ta je računica dobra - samo što je glupa i nepotpuna. Ambasadori računaj, verovatno ispravno, da je 2012. kako god okreneš godina istorijskog maksimuma Nove stranke Novodiplomiranog Novopresvučenog četnika. Ostanak van vlasti osuće joj podršku jer su nestrpljivi birači dosta čekali i ako ne dođu na vlast - tražiće novog gospodara. A dolazak na vlast takođe će da ih oslabi jer će imati konkretna zaduženja za koja nisu sposobni...

Ali do kraja 2012. ima još dosta. DS kalkuliše kako da uopšte preživi kao stranka, i to na više nivoa. Ovo Tadićevo prenemaganje oće-neće predsedničke izbore (a svi se kunu da ni on sam još ne zna oće kaki - neće kaki a ne konsultuje se ni sa kim van uobičajenog Dvojca Svemudrih) pokazuje dokle je DS upala u senkrup:

a) ako Tadić izađe na predsedničke izbore sa skupštinskim može da računa na sinergiju i na efekat 'glasao sam za Tadića (jer neću za Tomu) - ajde da glasam i za DS iako nisam mislio'. Taj efekat zaista postoji ali niko ne zna koliki je. Naši glasači glasaju emotivno, inadžijski i sa prilično primitivnom računicom tako da je ta sofisticiranost koja se kojekakvim savetnicima sa Andrićevog venca tako dopada - većini naroda nejasna i nedostižna.

b) ako ipak produži mandat do kraja a DS na izborima pukne - kao što je sigurno da hoće samo je pitanje koliko i kako će se posle toga stvari razvijati - Tadić ipak zadržava bar jednu polugu vlasti: on je taj koji određuje mandatara. A to sa ovakvim izbornim rezultatima i nedefinisanim ustavom i zakonom omogućuje muljanje i petljanje. I baš tu Tadić računa da bi mogao da izvuče ćar. Da ON bude taj koji daje mandat, da razvlači ceo proces do jeseni i isprovocira nove izbore u nadi da će za činjenicu da je država gotovo celu godinu bez vlade - optuži Tomu i naprednjake. Što je vrlo, vrlo, rizična strategija. Jer ako DS žestoko pukne na parlamentarnim - zašto bi građanin glasao za simbol i vođu gubitničke političke grupacije i ideje? Samo da ne dođe Toma? Ma hajte molimvas!

Šta prolazi kroz glavu Lepotana sa Premudrim Savetnicima - ne znam. Ima još 3 dana da se smisli oće kaki - neće kaki. Verujem da će i ta odluka zavisiti od najnovijih projekcija ali ipak malkice više verujem u varijantu da neće zakazati predsedničke za Đurđevdan. Nego da će se kockati do kraja pa kud puklo.

Sve u svemu, izem ti državu koja opet zavisi od Koštunice!!!

 

Budimčevska margina:

Osim u slučaju da padne meteorit, dođu dobre vile, FIAT svima podeli po 5000€ u akcijama, Hashim Thaci se na Jarinju preda Dačiću i jagodinskim vodovodom poteče Eurodizel (Euro 5) - ne vidim nikakve šanse da ovaj i ovakav DS preživi još 2-3 godine.

Ako ne budu u vlasti - pacovi će ekspresno da napuste stranku, prestaće ovoliki priliv para a oni su toliko ogrezli u lopovluku i bahatom trošenju da to ne mogu da prežive (da ne govorim da se Jorgovanka zaklinje u decu da će prvih 6 meseci na vlasti samo da hapsi pre nego što se poduhvati bilo čega drugog). Ako ne budu na vlasti Tadić će da nestane na bunjištu istorije sa celom ekipom koju je doveo i koja ga održava u oblacima. A ako budu na vlasti u bilo kojoj triper-kombinaciji - svakako će biti odgovorni za račune koji dolaze na naplatu već na jesen (koja će biti strašna da strašnija ne može da se zamisli) - a imaće još manje vlasti jer će morati da je dele sa još više gulanfera, i to najpohlepnijih što postoje.

Tako da je ovo kako god okreneš kraj ove i ovakve Demokratske stranke. Što je naravno dobra stvar ali ipak nji'ova unutrašnja.

Pa kad udare dupetom o ledinu onda će između sebe da se pohvataju zubima za vratove i ima iznutra da pršti od optužbi, nameštaljki, podmetanja, iznošenja... Kad se razni alavi a glupi potpredsednici i kalifi-umesto-kalifa međusobno pokolju, potroše i stranku potpuno marginalizuju - tek onda će da nastupi Đilas, sa sigurne pozicije gradonačelnika (koju, uzgred budi rečeno odlično obavlja) i da razjuri gologuziju i napravi novu Demokratsku stranku (ako uopšte bude hteo da se bakće sa tim kompromitovanim imenom, izgledniji mi se čini italijanski scenario sa potpuno novom organizacijom izraslom iz trule lešine koja će ostati iza Borisa & Co).

Tako da bar znam da ću 2016. opet posle dugog vremena možda glasati za DS, kako god da se zvala.



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 14:17 02.04.2012

Re: šta reći

Jedino što treba i mogu pokazati ovi izbori, to je da političari ne mogu raditi šta hoće.
Zato dovidjenja DS, dobar dan SNS...a nakon četiri godine opet tako.
Za 20 godina će možda naučiti.
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 18:19 02.04.2012

Re: šta reći

G r o f
Jedino što treba i mogu pokazati ovi izbori, to je da političari ne mogu raditi šta hoće.
Zato dovidjenja DS, dobar dan SNS...a nakon četiri godine opet tako.
Za 20 godina će možda naučiti.


Док се они тако уче, нама, грађанима оде живот. 'ебеш и такву рачуницу.
G r o f G r o f 20:22 02.04.2012

Re: šta reći

samo_vas_gledam
G r o f
Jedino što treba i mogu pokazati ovi izbori, to je da političari ne mogu raditi šta hoće.
Zato dovidjenja DS, dobar dan SNS...a nakon četiri godine opet tako.
Za 20 godina će možda naučiti.


Док се они тако уче, нама, грађанима оде живот. 'ебеш и такву рачуницу.


Ma, jel? Ko te slagao da je put do demokratije lak.
jesen92 jesen92 20:38 02.04.2012

Re: šta reći

krk, ti si pametan ajd mi objasni š'a znači ono čedino od juče (barem ja čula juče)- nikoliću pomozi, tadiću povedi

..ne znam sta krk misli ali ja mislim da je to poziv za vladu nacionalnog spasa..tj da Ceda skapirao da ce pre docekati penziju od vecinskevlasti pa pozvao covek sve na saradnju bez obzira na ideologije i ostale trice..
krkar krkar 20:41 02.04.2012

Re: šta reći

pa pozvao covek sve na saradnju bez obzira na ideologije i ostale trice..


A meni se čini da blefira na repot sa parom trica u ruci. A nema kockarsku nego pilićarsku facu tako da...
jesen92 jesen92 21:53 02.04.2012

Re: šta reći

A nema kockarsku nego pilićarsku facu tako da...

angie01 angie01 22:31 02.04.2012

Re: šta reći

mirelarado
ja i daljeНи ја се нисам предомислила:Ако ће то подићи летвицу и умањити шансе Млађану-ВојиK-ВојиШ-Чеди..., тим боље.


mirela-konacno neki pristojni kandidati, ovi tvoji!
sevarlica sevarlica 13:08 04.04.2012

Re: šta reći

Odn. ako ubaciš svež krastavac u turšiju, ostali se neće raskiseliti, nego će se i ovaj ukiseliti.


Makso, ja bih pre rekao: lako je lošeg pokvariti.



Pa pogledaj sve one ex. Otporaše, gde su i ko su sada?


Pravi Otporaši su danas apolitični, a oni koji su u celu stvar ušli sa agendom se te agende i dalje drže. Npr. Srđa je bio baraba i smrad i kao Otporaš i dan danas.
sevarlica sevarlica 13:12 04.04.2012

Re: šta reći

samo_vas_gledam
G r o f
Jedino što treba i mogu pokazati ovi izbori, to je da političari ne mogu raditi šta hoće.
Zato dovidjenja DS, dobar dan SNS...a nakon četiri godine opet tako.
Za 20 godina će možda naučiti.


Док се они тако уче, нама, грађанима оде живот. 'ебеш и такву рачуницу.


To je jedina a samim tim i najbolja koju imamo.
Jbg, okreni obrni, dupe ti pozadi.
blogov_kolac blogov_kolac 13:23 02.04.2012

manjkavosti analize

Cak i ako su podaci bili hirurski precizni za kraj marta, u samoj analizi mogucih promena i eventualnih novih trendova potcenjene su pojedine mogucnosti. Takodje, malo mi je iritantno sto se srpske politicke stranke u ovoj analizi ne dele onako kako bi trebalo: na lose, gore i najgore - nego na najgore1, najgore2 i najgore3, sto onda uzgred i obesmisljava svaki smisao analiziranja izbornih rezultata ako je svejedno ko ce da formira buducu vladu jer nam je najgora varijanta unapred zagarantovana.

Kada govorim o skrivenim, a u ovoj analizi potcenjenim mogucnostima pojedinih izbornih listi da unaprede svoje rejtinge, izmedju ostalog mislim na:

- DS: u zemljama sa nezdravom politickom klimom i nedovrsenim politickim sistemom, postoji jedan snazan psiholoski efekat kojim se SPS debelo okoristio '90ih a koji se ispoljavao na sam dan izbora, i koji je uz kradje na birackim mestim i neumesnu zloupotrebu medija u finisu kampanje stvarao bitnu razliku u konacnom rezultatu glavne vladajuce stranke u odnosu na poslednje izborne projekcije - a to je ona cuvena izreka "bolje da izaberem djavola kojeg znam"!
- URS: ako nam je 100 puta do sada u zadnjih 12 godina za Mladju moglo izleteti "OVAJ COVEK JE NEUNISTIV", ne bi bilo preterano iznenadjenje da se to dogodi i ovoga puta, po 101.put! Nije sporno da je ona cuvena "ekspertska" prica na kojoj je g17 jahao svih ovih godina pred izbore konacno istrosena, i maltene se nalaze sada u poziciji cuvenog JUL-a iz druge polovine 90ih kada im kvalitet kampanje, svi resursi, infrastruktura i pozicije koje su imali nisu mogli da pomognu bitnije oko broja glasova, kada su u narodnoj percepciji postali glavni krivci za stanje u srpskoj ekonomiji. JUL je time inace radio korisnu stvar za SPS dajuci im neku vrstu nezasluzene amnestije za oblast privrede, a slicno je onda sada u odnosu g17 - DS, posto sada nece biti na zajednickoj listi. Medjutim, ono sto moze g17 da ugura preko cenzusa je njihova URS maska ispod koje se krije mnogo istinski uticajnih "jakih" lokalaca koji vuku glasove, i zato je najkomplikovanije projektovati njihov rezultat jer je ovih 3-4% samo g17 osnova, a drugacije ce biti kada biraci prepoznaju "jake" ljude iz svoje sredine.
- PREOKRET: Ova koalicija je odlican priimer kako u dobroj pripremi za izbore nije sve u ispitivanjima javnog mnenja, pogotovo u drzavi u kojoj je narod prvi taj koji sam ne zna sta uopste hoce (ako ignorisemo fraze tipa "bolji zivot" ), i da najbolji kratkorocni recepti ne moraju da budu najbolji i na duge staze. Ono sto bi istrazivaci javnog mnenja pre par meseci poslednje preporucili LDP i SPO je da naprave izbornu koaliciju, a "preporuceni" pristup kosovskom problemu kada je to pitanje po ko zna koji put u zadnje tri decenije dovedeno u prvi plan bio bi sasvim suprotan od onog za koji su se ovi odlucili. Ali ova koalicija uopste ne trpi zbog svega toga, zbog prostog pravila da za razliku od "programskih koalicija", koalicije okopljene oko neke teme po principu "ZA/PROTIV" u praksi i profitiraju sto je njihov sastav raznolikiji. Taj raspon spektra od leva do desna (SDU-LDP-SPO) im je dosta koristan, i glavna mana im je ustvari sto nisu uspeli da privuku i makar jednog od dva snazna regionalna igraca sa kojima su pregovarali (Canak i/ili Ljajic). Kakav god da je njihov trenutni rejting (a nije sporno da su vec sada iznad cenzusa), imaju mozda najvise prostora za napredak dobrom kampanjom u samom finisu, jer osim sopstvenih biraca u ovakvoj koaliciju mogu da privuku i izvestan broj nezadovoljnih.
- SRS: Opet je postalo veoma passe izjasnjavati se u Srbiji kao vadikal (konacno), ali to je u praksi oduvek znacilo vise glasova na samim izborima nego u predizbornim anketama, i nisam siguran da su anketari vrsili tu vrstu korekcija posle obrade samih podataka.
- DSS: Mogucnost da DSS ostane ispod cenzusa po meni je moguca jedino ako na izbore izadje dobro upakovana jedinstvena lista ultrakonzervativne desnice (razni Obrazi, 1389&Nasi, a predvodjeni Dverima), u suprotnom ako im nesto i fali trenutno, dobice u zavrsnici indirektno dovoljno veliki bonus glasova od Rusa, Kosova i SPC da isplivaju.
mlinarslavko mlinarslavko 14:00 02.04.2012

Kakve muke !!!

Bota se ubi da dobije parlamentarne izbore, a da ne ispadne smesan na reklamama, Toma se ubi da ne dobije parlamentarne izbore, a da ga ne provale.

Zato je borba za radna mesta na lokalu, bespostedna i surova
lillyann lillyann 14:21 02.04.2012

ceo

blog napisan zbog djilasa, dragana koji svom detetu, bebi u kolicima, preti tik ispred moje zgrade : "Ako budeš plakala.."
zastao kad me ugledao.
ne znam šta bi mogao biti nastavak : nema večere, ništa od spavanja, zaboravi igračke ?!?
ali, da budem iskrena, meni je sad samo da tadića & co sklonimo, jedino mi do toga. razloga milion pljus.
gorstak92 gorstak92 14:25 02.04.2012

Re: ceo

lillyann
blog napisan zbog djilasa, dragana koji svom detetu, bebi u kolicima, preti tik ispred moje zgrade : "Ako budeš plakala.."
zastao kad me ugledao.
ne znam šta bi mogao biti nastavak : nema večere, ništa od spavanja, zaboravi igračke ?!?
ali, da budem iskrena, meni je sad samo da tadića & co sklonimo, jedino mi do toga. razloga milion pljus.

Wow!
Insajderske informacije
Da li je flertovao sa komšinicom?
Da li bahato zauzme dva parking mesta sa džipom?
Glupo je pitanje, ali da li ima džip?
maksa83 maksa83 14:26 02.04.2012

Re: ceo

blog napisan zbog djilasa, dragana koji svom detetu, bebi u kolicima, preti tik ispred moje zgrade : "Ako budeš plakala.."

"...doćiće čika Toma da te smiruje?"

(tzv. Krstićev Gambit)

Never fails. Osim ovog puta.
gorstak92 gorstak92 14:30 02.04.2012

Re: ceo

"...doćiće čika Toma da te smiruje?"

Čiča!

Kako stvari stoje nadimak Čiča će da dobije Čeda zbog radi koalicije sa SPO-om i bradice.
antioksidant antioksidant 14:33 02.04.2012

Re: ceo

Glupo je pitanje, ali da li ima džip?

a nemaš nikakve sumnje da ima parking mesta?
lillyann lillyann 14:49 02.04.2012

Re: ceo

Wow!
Insajderske informacije



cult cult 15:11 02.04.2012

Re: ceo

"...doćiće čika Toma da te smiruje?"

(tzv. Krstićev Gambit)

JJ Beba JJ Beba 15:26 02.04.2012

Re: ceo


Čiča!

jedan je čiča, kažu


krkar krkar 17:33 02.04.2012

Re: ceo

zastao kad me ugledao.


Nisi valjda toliko ružna???
draft.dodger draft.dodger 17:44 02.04.2012

Re: ceo

maksa83
(tzv. Krstićev Gambit)

Skote mori skote...


tyson tyson 19:49 02.04.2012

Re: ceo

"Ako budeš plakala.."
zastao kad me ugledao.
ne znam šta bi mogao biti nastavak :

"...ima da flipnem, majke mi tvoje!"

Što si tako negativna? Ne može čovek ni sa sopstvenim detetom da komunicira a da mu neko ne diše u vrat. Nije tom Đilasu lako...



lillyann lillyann 20:19 02.04.2012

Re: ceo


krkar
18:33 02.04.2012
Re: ceo
zastao kad me ugledao.


Nisi valjda toliko ružna???


hahaha
lillyann lillyann 23:52 02.04.2012

Re: ceo


tyson
20:49 02.04.2012
Re: ceo
"Ako budeš plakala.."
zastao kad me ugledao.
ne znam šta bi mogao biti nastavak :

"...ima da flipnem, majke mi tvoje!"

Što si tako negativna?


ma nisam, majke mi moje!
nego me taj odučan stav fascinirao.
zastala ja, zastao on.
umuko trenutno. znao.






jasnaz jasnaz 14:56 02.04.2012

ma-.-šala

rade.radumilo rade.radumilo 15:00 02.04.2012

Hajdučki sastanak

Ameri su se bavili analizom uticaja vremenskih prilika na izbore.
Između ostalog ispostavilo se da u toku radnog vremena domaćice, penzioneri, preduzetnici i imućniji izlaze na birališta. Potom, kada radni narod krene kućama, ukoliko je lepše vreme, oni se odlučuju da na putu do kuće svrate do birališta. U zavisnosti od toga, menja se i struktura izbornog rezultata. Za neupućene: federalni i većina lokalnih izbora u USA održava se u utorak posle prvog ponedeljka u novembru izborne godine.
Treba voditi računa i o sledećim faktorima na ovim našim "izborima":
1. Slava je. Iako ne tako masovna kao sv. Nikola, Đurđevdan je jedna od najmasovnijih slava u Srba, što znači da će veći deo građana taj dan provesti za nekim stolom.
Jedan deo birača jednostavno neće otići na izbore, jer će se od ranog jutra pripremati a zatim i uputiti na drugi kraj Srbije kod prijatelja, rođaka, kumova itd.
Đurđevdan je češća slava u Srba koji vode poreklo s druge strane Drine, a među kojima vladajuća koalicija ionako nema izrazitu podršku.
2. Sezona je intezivnih poljoprivrednih/baštenskih/voćarskih/vinogradarskih radova. U zavisnosti od toga kako majske kiše budu raspoređene, zemljoradnici će možda biti primorani da iskoriste eventualno lepo vreme (koje je na ovim prostorima upravo najverovatnije za Đurđevdan) što kombinovano sa tačkom 1. može dovesti do toga da u ruralnim sredinama odziv građana na izborima bude značajno manji od uobičajenog. Na selima nastanjenim Srbima "s one strane Drine" je možda ušlo u modu za poslednjih dvadesetak godina da se na crveno slovo ne pere veš, ali se poljoprivredni radovi ipak obavljaju onda kada vremenski uslovi to dozvole, što opet odgovara vladajućoj koaliciji.
antioksidant antioksidant 15:13 02.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

Đurđevdan je češća slava u Srba koji vode poreklo s druge strane Drine

ima li neka statistika za ovo?
svi cigani koje ja znam ni preko save ni preko drine ne zalaze (niti su odatle dolazili)
rade.radumilo rade.radumilo 15:26 02.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

antioksidant
Đurđevdan je češća slava u Srba koji vode poreklo s druge strane Drineima li neka statistika za ovo?svi cigani koje ja znam ni preko save ni preko drine ne zalaze (niti su odatle dolazili)


Vidi se da ne znaš mnogo o njima. Kod njih je Đurđevdan nešto sasvim drugo, a oni koji su pravoslavni hrišćani su uzeli i slavu sv. Đorđa...
antioksidant antioksidant 15:28 02.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

Vidi se da ne znaš mnogo o njima.

pa uz takve stručnjake kao što si ti šta će znanje bilo kome
rade.radumilo rade.radumilo 16:28 02.04.2012

Re: Hajdučki sastanak


Erdelezi - praznik svih Roma

"Đurđevdan je naš najdraži i najradosniji dan. Svi Romi slave ovaj praznik kao svoj rođendan. Nakon Đurđevdana, mi Romi, možemo da spavamo vani, pod šatorima, možemo se kupati u bilo koju hladnu vodu, jer je ovo dan kad mi spavamo pod šatorima, na livadama. Prije Đurđevdana to nismo smjeli raditi.To je dio naše romske tradicije, kaže Mujo Beganović, asistent za obrazovanje romske dijece pri nevladinoj organizaciji „Zidost“, dok raspoređuje romsku dijcu u špalir pored kanala..."


uzgred Đurđevdan je i moja krsna Slava...

antioksidant antioksidant 17:19 02.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

sve je to lepo
i stoti derbi se igrao na djurdevan i to apsolutno nema nikakve veze sa tvrdjnom
Đurđevdan je češća slava u Srba koji vode poreklo s druge strane Drine

krkar krkar 17:39 02.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

Ameri su se bavili analizom uticaja vremenskih prilika na izbore.


Kod nas je to odavno poznata stvar: što je lepše vreme - to bolje prolaze normalniji i liberalniji. Po kijametu izlaze peMzijoneri, paćenici, državni službenici, skojevci raznih fela, vernici, sektaši i slični.

Normalne opcije najbolje rezultate postižu kad je relativno lep dan ali ne previše lep jer češće od onih gorenavedenih odluče da skroz lep dan provedu negde u prirodi i ne bakću se sa izborima.

Zato su izbori u maju rizični. Sezona lepog vremena, utorak neradni dan... ko ima love može da spoji celu nedelju.

Inače, dumali su stručnjaci (još pre raspisivanja izbora) kome više odgovara Đurđevdan - liberalnijima ili konzervativnima, građanima ili seljacima, tradicionalistima ili modernistima... I koliko sam ja shvatio nisu ništa uspeli da zdumaju. Mož' da bidne al+ ne mora da znači.
rade.radumilo rade.radumilo 10:00 03.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

Inače, dumali su stručnjaci (još pre raspisivanja izbora) kome više odgovara Đurđevdan - liberalnijima ili konzervativnima, građanima ili seljacima, tradicionalistima ili modernistima... I koliko sam ja shvatio nisu ništa uspeli da zdumaju. Mož' da bidne al+ ne mora da znači


Pa to je zato što tu nema šta da se duma. Ameri lepo uzeli podatke pa izračunali. Imali odakle, poslednjih 200 godina glasanje svake parne godine u novembru za kongresmene i deo senatora i svake prestupne za predsednika, plus još izbori za gradonačelnike, šerife, tužioce, guvernere i ostalo po državama.
Tuga jedna, da oni imaju dužu tradiciju stabilnog izbornog sistema od većine država u Evropi.
sevarlica sevarlica 13:38 04.04.2012

Re: Hajdučki sastanak

rade.radumilo
antioksidant
Đurđevdan je češća slava u Srba koji vode poreklo s druge strane Drineima li neka statistika za ovo?svi cigani koje ja znam ni preko save ni preko drine ne zalaze (niti su odatle dolazili)


Vidi se da ne znaš mnogo o njima. Kod njih je Đurđevdan nešto sasvim drugo, a oni koji su pravoslavni hrišćani su uzeli i slavu sv. Đorđa...


Rade, izvini, ali ti znaš još manje.Ciganska slava je Bibija a ne Đurđevdan.
Šumadijski Cigani je SVI slave.Takođe ti je loš podatak da je "starosedeoci" manje slave od "došljaka" preko Drine.

Inače slažem se da je taj dan vlast namerno izabrala, jer pogađa one koji pretežno neće glasati za DS. Đurđevdan je velika slava u Istočnoj i centralnoj Srbiji, posebno u voćarskim krajevima jer voće pretežno "dolazi" oko Đurđevdana.

P.S. Znaš kad će moj seljak iz Grocke da napusti branje prve trešnje(Đurđevke), koju će da prodaje za 400din/kg, da bi otišao da glasa za govna različitih boja i mirisa.
NIKAD
Colin_bgd Colin_bgd 15:43 02.04.2012

Popu pop, a bobu...

Sve u svemu, izem ti državu koja opet zavisi od Koštunice!!!


Svako uvek dobije tacno ono sto je zasluzio. Naknadna plakanja, ali i plakanje unapred nista tu ne vrede...

Jedini izlaz, na zalost, je da se opet glasa za DS. Ali mozda to i nije tako lose. Mozda kada bi svi mi koji smo s pravom kivni na DS, na Tadica, na DS-partijsku drzavu, na korupciju, na laganje, na kradju, na izneverena ocekivanja, na sporost, na koketiranje sa najgorima, na __________ (popunite sami)... kada bi smo opet glasali za DS samo zato jer je sve drugo stvarno jos gore, a i da bi mozda najzad poslali DSS i ostale na ispodcenzusko smetliste, mozda bi to ipak bio signal kakvog-takvog sazrevanja, da ipak nismo takve budale da zbog toga sto nam se ne svidja gde nas trenutni sofer vozi, umesto njega postavimo kamikazu koji ce pre ili kasnije da nas odvede u provaliju, jer mu je to namera, a i ne zna uopste da vozi.

Pri tome ne mislim da bi vlada SNS-DSS-SPS bilo ekvivalentno biblijskoj kataklizmi. Ne bi bilo smaka sveta, ali bi fakat samo gubili vreme jer niko nikakvu lekciju ne bi naucio, jer to (ucenje lekcije) kod nas nije na nastavnom planu i programu nikad ni bilo. SNS i drustvo nisu ni hemoterapija, gde bolesnik mozda ozdravi. Ne. Oni nisu ni placebo, jer niko i ne veruje da oni mogu bilo sta. To je jedno veliko gubljenje vremena, i kao takvo ne bi bilo lose da ga zaobidjemo, jer ako necega nemamo za gubljenje, to je vreme.

I da preduhitrim, svi znamo da na to (tj. strah) DS i Tadic i racunaju, da su svesni da nam je izbor ili gore ili najgore, pa misle se, valjda ce da bude samo gore, sto je najbolje po njih, a najbolje za odvratne ne bi trebalo da bude gori izbor od najgoreg za sve nas...
pantela8 pantela8 16:12 02.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

Vlast koja nema strah da ce biti kaznjena za greske ne moze da bude dobra, vlast koja za ocajnu vladavinu ne bude kaznjena, moze da bude samo jos gora i budi ubedjen da bi stepen narcisiodnosti i bahatosti DS-a i Tadica bio vanzemaljski ako bidobro prosli na izborima. Najgore je kad neko misli da je nezamenljivi da bez njega nema zivota. Izvini ali mi vec 12 godina gubimo vreme, tako da su ti argumenti
Colin_bgd Colin_bgd 13:50 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

Vlast koja nema strah da ce biti kaznjena za greske ne moze da bude dobra, vlast koja za ocajnu vladavinu ne bude kaznjena, moze da bude samo jos gora i budi ubedjen da bi stepen narcisiodnosti i bahatosti DS-a i Tadica bio vanzemaljski ako bidobro prosli na izborima. Najgore je kad neko misli da je nezamenljivi da bez njega nema zivota. Izvini ali mi vec 12 godina gubimo vreme, tako da su ti argumenti

Ja cu da kaznim vlast samo ako tim cinom necu da kaznim samog sebe, pod broj jedan. Biras najbolju vlast ne teoretski nego prakticno. Od delanja vlasti direktno zavisi kakav ce zivot da ti bude. Jeste, odvratni su mi i Tadic, i DS, i Jeremic, i koalicije i afere i sve ostalo, ali... Ali, ocigledno je da mi nemamo pojma sta stvarno znaci parlamentarna demokratija, a ono sto MORA da znaci da bi to sustinski i bila je da svaki pojedinac stiti prvo svoje interese.

Ali, posto cemo opet da glasamo iz ljutnje i iz inata, nas glas protiv DS-a (u ovom konkretnom trenutku!) ce biti poguban samo po gradjane, ni priblizno na istom nivou poguban po funkcionere DS-a koji ce samo ostati bez fotelja...

Zao mi je, moram da napisem, kad ljudi nemaju pojma o cemu pricaju i ne shvataju da stvarno pravo glasa, bez odgovornosti za isti, predstavlja samo mehanicko krizanje po listicu na osnovu trenutnih emocija, kao biranje loto brojeva...
AlexDunja AlexDunja 15:15 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

Zao mi je, moram da napisem, kad ljudi nemaju pojma o cemu pricaju i ne shvataju da stvarno pravo glasa, bez odgovornosti za isti, predstavlja samo mehanicko krizanje po listicu na osnovu trenutnih emocija, kao biranje loto brojeva...


em baš lepo što si to napisao,

ja najviše volim kad mi neko kaže da nemam pojma
ne samo o parlamentarnoj demokratiji, odgovornosti,
i tako nekim nebtnarijama,
nego ni o onome što je moje dobro,

pa još kad me takav neki dijagnostičar poduči
da treba da mislim ono što on misli,

da verujem u njegovu procenu budućeg dobra i zla,
jer, naravno, nemam pojma.

u profesore ti da ideš koline,
odlično ti ide podučavanje o demokratiji
gorstak92 gorstak92 15:21 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

AD
pa još kad me takav neki dijagnostičar poduči
da treba da mislim ono što on misli,


Odmah da poručim Colinu da se mane ćoravog posla.
Ja sam se satro objašnjavajući manjkavost jednoručnog behenda u odnosu na dvoručni i ništa.
Ti Rođa pa Rođa...
Ima super šiške, ali taj jednoručni mora da menja ako želi da spreči No1eta da osvoji kalendarski Golden Slam i preotme mu titulu najboljeg svih vremena
antioksidant antioksidant 15:25 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

ali taj jednoručni mora da menja

može i ruku da ojača
AlexDunja AlexDunja 15:42 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

Ima super šiške, ali taj jednoručni mora da menja ako želi da spreči No1eta da osvoji kalendarski Golden Slam i preotme mu titulu najboljeg svih vremena


štoooo?
šta fali da nole osvoji g.s.?

neće igrati lepši tenis od feda,
a dobiće na samopouzdanju
gorstak92 gorstak92 16:31 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

AD
štoooo?
šta fali da nole osvoji g.s.?


Kako što?

Ako Rođu sa trona zbaci prvo No1e nedostižnim rekordom pa ga Rafa još zakuca sa brojem Grand Slam-ova na mesto br. 3 kako i dalje tvrditi da Rođa igra najbolji tenis svih vremena?

AD
neće igrati lepši tenis od feda

Konačno jedna kategorija u kojoj No1e nikad neće preteći najlepše šiške ATP turnira.
Verovatno je i da ga ne interesuje takmičenje u izboru za mistera ATP-a.
I ne treba.
AlexDunja AlexDunja 18:10 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

Verovatno je i da ga ne interesuje takmičenje u izboru za mistera ATP-a.


opet izvrćeš, i to postaje dosadno.
te šiške pominješ samo ti,

a sigurna sam da bi novak i rafa mnogo voleli da
igraju lako i atraktivno kao fed, ali to neće da može.

osim toga pre godinu dana si tvrdio da je nemoguće
da jednoručni bekhend, ikada, ako su zdravi rafa i nole pobedi,
malo li je što te je demantovao?

i sačekaj malo sa tim skidanjem sa pozicije najboljeg svih vremena...
biće i to, verovatno, ali ne još zadugo:)
Colin_bgd Colin_bgd 18:13 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

u profesore ti da ideš koline

mozda vec jesam...?

ja najviše volim kad mi neko kaže da nemam pojma

I ja isto...
Colin_bgd Colin_bgd 18:28 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

Odmah da poručim Colinu da se mane ćoravog posla.

Eh... svaki posao je corav po definiciji...

A sto se tice tenisa, da nam nas Murray osvoji ove jubilarne godine Wimbledon, pa da nakrivimo kapu...
gorstak92 gorstak92 18:56 03.04.2012

Re: Popu pop, a bobu...

AlexDunja
Verovatno je i da ga ne interesuje takmičenje u izboru za mistera ATP-a.


opet izvrćeš, i to postaje dosadno.
te šiške pominješ samo ti,

a sigurna sam da bi novak i rafa mnogo voleli da
igraju lako i atraktivno kao fed, ali to neće da može.

osim toga pre godinu dana si tvrdio da je nemoguće
da jednoručni bekhend, ikada, ako su zdravi rafa i nole pobedi,
malo li je što te je demantovao?

i sačekaj malo sa tim skidanjem sa pozicije najboljeg svih vremena...
biće i to, verovatno, ali ne još zadugo:)


Ovako, te šiške pominjem jer pokušavam da nađem logiku u fasciniranosti Rodom.
Poslednji put kad su se sastali Nole i Fedeks bilo je neprijatno za gledati.
Rafu je dobio ono baš na tvrdim podlogama. Kao i do sad što ga je dobijao. Sad sledi tamburanje od Rafe i prosto mi krivo što neće ni stići da odigra neki meč sa Noletom. Veliki sam obožavalac konferencija za štampu nakon poraza od Noleta.Ok, ima i Nole zvezdanih trenutaka,ali koristim pravo da mi se njegove konferencije manje dopadaju od Federerovih.

Znam ja da Nole neće postati najbolji svih vremena nakon kalendarskog Golden Slama. U stvari nekima hoce, ali nekima neće pa sam pomislio da je zbog šiški.
pantela8 pantela8 16:08 02.04.2012

matematika

Odnos DS-SNS je sigurno preko 10% i tu nemam dilemu.

Izdvojicu par stvari:

Predsednicki izbori - zaista nisam siguran da Tadic ima bolji rejting nego DS jer je upravo Tadic sinonim za DS. On je predsednik, premijer, ministar, pomocnik ministra, drzavni sekretar... dakle potpuna kontrola. Predsednicki izbori bi podigli cenzus i smanjili kapacitet LDP i SRS. Poznato je da Tadicevi biraci nisu aktivni u prvom krugu, pa ce mnogi reci izacicu u drugom mozda... 2008. Nikolic je u prvom krugu uzeo 192 000 glasova vise, danas posle svih fail-ova Tadica moze samo gore da bude. Ako ga Nikolic dobije sa 10+ % glasova vise to ce biti nenadoknadivo u drugom krugu.

DSS - mislim da kada je u pitanju deo biraca koji je krajnej desno orjentisan Kostunica ipak uziva najveci ugled, daleko veci nego radikalu, te sam ubedjen da ce DSS preci a cenim da SRS lako moze da ostane ispod. To je njihova borba, klackalica. A i sve se vise prica o tome da ce SRS podrzati manjinskuvladu DS-a iz osvete prema Nikolicu.

SPS - smem u bilo kakvu opkladu da ce Dacic cekati rezultate drugog kruga predsednickih i da ce se prikloniti pobedniku. Tesko ce se desiti da SNS ima vecinu a da izgubi predsednicke, jer svaka pobeda od 10 + % je kraj za DS.

Za mene licno, najgora od svih kombinacija je da se nista ne promeni i da Tadic i DS opet jasu na obe funkcije i da imamo vladu od milion stranaka.

Pitanje za autora teksta, kako sto je prognoze za Beograd? Ja cenim da ce SNS dobiti, ali sa znatno manjom razlikom, ne vise od 5% razlike, sto ce vrt omoguciti Djilasu da napravi koaliciju posle izbora.
taube taube 16:40 02.04.2012

mmmmhhhhhh

izem ti drzavu koja opet zavisi od kostunije pardon kostunice,,
myredneckself myredneckself 11:04 03.04.2012

Okasnila :blush:

taube
izem ti drzavu koja opet zavisi od kostunije pardon kostunice,,

Ooo...taube. Pa gde si?
Hoćeš li opet da gostuješ kod krkija, i pišeš na tvoje stare teme, na pr. o komančerosima i ostalim Indijancima u USA, i po svetu, koji veruju u pravne sisteme svetskih orijaša, pod "Pravo i pravda za laike", ha? To bi bilo nešto.
Ako ti on uskrati gostoprimstvo, dođi kod mene, jes' da nije naslovnica...
krkar
Mada, nemam pouzdanu informaciju šta je Večiti Pubertetlija radio u Londonu, možda je siromah morao neki msec nešto konkretno da radi.

Jeste, ako misliš na onog na koga ja mislim. Taj je k'o mladac prao sudove po restoranima u Londri, ali se vratio k'o golja, čak posle toga, siroma', nije godinama plaćao infostan u BG. Odlična preporuka za mayor-a, razumeće vas.

PS
Šta misliš o odnosu B.Pajtić-B.Tadić? To zanima nas iz preka, koji se ne razumemo u politiku, već gledamo svoja posla
krkar krkar 12:51 03.04.2012

Re: Okasnila :blush:

Šta misliš o odnosu B.Pajtić-B.Tadić? To zanima nas iz preka, koji se ne razumemo u politiku, već gledamo svoja posla


Suživot, tačnije sutrpljenje.

Ni jedan onom drugom ne može ništa pa svaki vršlja tamo gde može i kako može.
arianna arianna 16:51 02.04.2012

"mi" i oni drugaciji

ja vas sve tako pametne, pismene i nezadovoljne ne razumem
trudim se ali mi ne ide...
slusam i citam danas na raznim mestima: jedni ce da glasaju za inat, drugi ce da glasaju tako sto ce svojim glasanjem da kazne, treci nece da izadju na biralista, cetvrti - odavno uvezbavaju origami, peti su ljuti, besni, razocarani, nezaintersovani i sl.... pa bih da pitam ima li neko ko hoce nesto korisno da radi i sta(?) za siru drustvenu zajednicu, svoju i buducnost nase dece, a da je pritom uslovno receno - normalan?

cini mi se da oni polupismeni, gluplji, vec vidjeni i uporni bolje znaju sta hoce i kako to da ostvare od prosecno pametnog i pismenog recimo blogera (ako ni zbog cega drugog, ono jer ume da ukljuci komp!!)
Zasto ovo pisem? pa do sada je mogla da se napravi sasvim pristojna i nova stranka od silnih ljudi samo sa ovog bloga, razlicitih zanimanja i interesovanja, od ljudi koji su nezadovljnim svim do sada vidjenim i ponudjenim rezultatima rada, stranackim kadrom i sl.
Kad se samo setim koje vreme je izgubljeno i koliko redova i metra teksta je ispisano samo kritikujuci, i to da nije niko mogao da pokrene inicijativu i organizuje sasvim nove ljude, koji su se i sami nezadovoljni stanjem u drustvu ovde pisali i bukvalno se nudili imenom, prezimenom i radnim referencama
Ocigledno je da postoji veliko nezadovoljstvo, samim tim postoji i energija koju je bilo korisnije usmeriti ne na kritiku, vec na konkretan i konstruktivan rad ali zar to nije dokaz da smo svi pomalo "truli" i nesposobni?

.. ostaje nam samo da komentarisemo i kritikujemo tudja brvna, bilborde, saksije sa paradajzom, cipovanu telad, afere, priklonimo se "manjem zlu" a da li je moglo drugacije?


maksa83 maksa83 17:00 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

Ocigledno je da da postoji veliko nezadovoljstvo, samim tim postoji i energija koju je bilo korisnije usmeriti ne na kritiku, vec na konkretan i konstruktivan rad ali zar to nije dokaz da smo svi pomalo "truli" i nesposobni?

Ne, nije.

Ja tu priču čitam kao "aj da vidim tebe, je l' možeš bolje?".

Ne, ne mogu, i apsolutno mi ne pada na pamet. To nije posao koji sam odabrao. Takođe nisam odabrao da budem ni vodoinstalater, hirurg, ni auto-prevoznik, ali ću svakako da se batrgam i jebem tri keve ako neko od njih proba da me zavrne.

To je njihov posao. Za to su plaćeni. Rade ga loše. Treba da budu otpaljeni.

Jako je prosto.
JJ Beba JJ Beba 17:10 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

pa do sada je mogla da se napravi sasvim pristojna i nova stranka od silnih ljudi samo sa ovog bloga, razlicitih zanimanja i interesovanja, od ljudi koji su nezadovljnim svim do sada vidjenim i ponudjenim rezultatima rada, stranackim kadrom i sl.
Kad se samo setim koje vreme je izgubljeno i koliko redova i metra teksta je ispisano samo kritikujuci, i to da nije niko mogao da pokrene inicijativu i organizuje sasvim nove ljude, koji su se i sami nezadovoljni stanjem u drustvu ovde pisali i bukvalno se nudili imenom, prezimenom i radnim referencama

pa nije baš to tako, uzmeš i registruješ stranku. moraš prvo da sakupiš hiljade nekih potpisa, pa da ideš negde da ti lupe mur, negde neku potvrdu...partije registruju baš ti koji u nama izazivaju nezadovljstvo, protiv kojih bi se borili.
sem toga, ne vidim zašto se za bolje društvo mora boriti samo kroz partijski rad. (to obično kažu i kad krikuješ partije na vlasti. kažu, što se ne učlaniš u partiju pa ne dopineseš nešto konkretno. to su btw govorili i u vreme socijalizma). može se valjda boriti za bolje društvo i van partija, kritičkim stavom
arianna arianna 17:11 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

To je njihov posao. Za to su plaćeni. Rade ga loše. Treba da budu otpaljeni.

Jako je prosto.

Jeste prosto ali koliko njih je skolovano za mesto na kome su dospeli zahvaljujci stranci? A placamo svi mi!!

Da li bi ti na mesto informaticara zaposlio agronoma ili med. sestru? Verujem da ne bih, jer ne bi umeli da obave zadati posao, pa makar imali i dobru volju. Ne ide!!

Mene recimo najvise iritira postavljanje "strucnog" kadra na visoke drzavne funkcije ili rukovodjenje velikm sistemima bez dana radnog staza u osnovnoj struci i bez konkretnih radnih rezultata ili oni sto su potpisivanjem stranacke pristupnice automatski ostrucni "za sve"


sem toga, ne vidim zašto se za bolje društvo mora boriti samo kroz partijski rad. (to obično kažu i kad krikuješ partije na vlasti. kažu, što se ne učlaniš u partiju pa ne dopineseš nešto konkretno. to su btw govorili i u vreme socijalizma). može se valjda boriti za bolje društvo i van partija, kritičkim stavom


cini mi se da je borba za bilo kakve promene van partija nemoguca, a mnoge partije su izrazito zatvorene tj. nema novih lidera....gledamo iste aktere vise od deset godina...
cult cult 17:22 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

a da li je moglo dugacije?


Ne.
Nedavno sam čekao autobus na Zelenom Vencu.
Stigao je, a pedesetak dotad naizgled sasvim normalnih ljudi, zaletelo se poput poludelih krava i bikova u pravcu otvorenih vrata. Uletevši preskačući prvi stepenik, žene su bacale tašne na sedišta, trčeći do onog bus plus validatora, a zatim se zadihane vraćale na torbom zauzeta sedišta. Dvadesetogodišnji bizgovi butina velikih kao debla sedeli su zadovoljnih izraza lica zbog snage i spretnosti kojom su preoteli mesta za sedenje. Onda su svi povadili tačskrin telefone i tvitovali, fejsbukovali i smsovali praveći se da ne vide dame, trudne žene, decu i starice koje su ulazile na narednim stanicama.
Ista slika me bacala u depresiju pre više od decenije kad sam poslednji put čekao bus na istom tom mestu. Za 15 godina nismo se u glavama pomerili ni milimetar. Društvo u kojem se potpisuje palcem, a rukuje pesnicom, da...
Zaslužili smo svakog Tomu, Vučića, Dulića...ponaosob.
Pristojnost je ovde eksces.

krkar krkar 17:44 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

Uglavnom je Maksa sve rekao. Radim svoj posao i neću da se bakćem onim što me u tome ometa.

A nije da me nekoliko puta nije zasvrbelo da se aktiviram. Sve dok me nije osvestilo ono javno prekrštavanje na bini.

Radim, zapošljavam, plaćam porez, stvaram dodatnu vrednost, glasam. Meni dosta. Ako mi bude previše mogu opet da se iselim negde gde me manje zajebavaju budale.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:44 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

cult

Zaslužili smo svakog Tomu, Vučića, Dulića...ponaosob.
Pristojnost je ovde eksces.



Jeste, al` brate Dulića nismo. Šormaza, Vulina, Usne vrele višnje, sve može. Dulić ne može, aman, negde granice mora da bude.
maksa83 maksa83 17:47 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

Mene recimo najvise iritira postavljanje "strucnog" kadra na visoke drzavne funkcije ili rukovodjenje velikm sistemima bez dana radnog staza u osnovnoj stuci i bez konkternih radih rezultata ili oni sto su potpisivanjem pristupnice automatski ostrucni "za sve oblasti"

Okej, ali još uvek ne razumem "ljudi ajde MI da se organizujemo" vapaj. To (izbor odgovarajućih kadrova) je njihov posao. Rade ga loše. Mi - "vlasnici akcija ove države" imamo mogućnost da smenimo taj loš menadžment, bez obaveze da imamo želju da se time (tim menadžmentom) sami direktno bavimo.
cult cult 17:47 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

Jeste, al` brate Dulića nismo


Patrioto!
stopalo stopalo 17:50 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

krkar
Uglavnom je Maksa sve rekao. Radim svoj posao i neću da se bakćem onim što me u tome ometa.

A nije da me nekoliko puta nije zasvrbelo da se aktiviram. Sve dok me nije osvestilo ono javno prekrštavanje na bini.

Radim, zapošljavam, plaćam porez, stvaram dodatnu vrednost, glasam. Meni dosta. Ako mi bude previše mogu opet da se iselim negde gde me manje zajebavaju budale.


sklon sam se i ja sloziti sa maksom
a cemu ono zajebavanje sa djilasom na prethodnim stranama? da ti je sir oliver drugar, da li bi i onda objasnjavao da je bolje da sad pukne tadic pa da dulic mozda postane preCednik ds-a?

misleeeeeem, ko onaj vic sa filozofom. ima koga, ima gde, ali cemu sve to???
krkar krkar 17:58 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

a cemu ono zajebavanje sa djilasom na prethodnim stranama? da ti je sir oliver drugar, da li bi i onda objasnjavao da je bolje da sad pukne tadic pa da dulic mozda postane preCednik ds-a?


Dulić je stipsa
arianna arianna 18:08 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

Okej, ali još uvek ne razumem "ljudi ajde MI da se organimo" vapaj. To (izbor odgovarajućih kadrova) je njihov posao. Rade ga loše. Mi - "vlasnici akcija ove države" imamo mogućnost da smenimo taj loš menadžment, bez obaveze da imamo želju da se time (tim menadžmentom) sami direktno bavimo.


sta se desava ako mi necemo da se bavimo nasim akcijama, a ovaj postojeci menadzment ne uliva poverenje?

mozda se neko od pasivnih akcionara prosvesti u medjuvremenu i skonta da je to I njegova imovina, da drugu nema i da je u pogresnim rukama; da mozda moze bolje od trenutnog menadzmenta ili pusti da sve ode u bankrot, oprosti se od svojih akcija, pa se posle jede k'o mlad mesec, jer nije ucinio nista, a mogao je
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:58 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

krkar
a cemu ono zajebavanje sa djilasom na prethodnim stranama? da ti je sir oliver drugar, da li bi i onda objasnjavao da je bolje da sad pukne tadic pa da dulic mozda postane preCednik ds-a?


Dulić je stipsa


krkar krkar 19:04 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji


A kad postane stvarno uspešan političar - i njega će ovako da ovekoveče:

JJ Beba JJ Beba 19:22 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

uspešan političar

šta se događa sa uspešnim političarem koji je pride predsednik svega? on izjavu saučešća koristi za predizbornu poruku

Председник Србије изразио саучешће породицама настрадалих у пожару

Председник Србије Борис Тадић изразио је данас саучешће породицама настрадалих у пожару у дискотеци "Контраст" у Новом саду и изразио уверење да ће истрага показати да ли постоји јасно дефинисани кривац за ову трагедију.

"Очекивали смо да данас, 1. априла, буде шаљив и весео дан, али трагедија која се догодила чини га тамним. Ипак, морамо да се боримо за нове могућности и за људе. Овом приликом изражавам саучешће породицама настрадалих", рекао је Тадић.

izvor
krkar krkar 19:38 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

šta se događa sa uspešnim političarem koji je pride predsednik svega? on izjavu saučešća koristi za predizbornu poruku


Skot Savetovani
angie01 angie01 21:25 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji

Ne, nije.

Ja tu priču čitam kao "aj da vidim tebe, je l' možeš bolje?".

Ne, ne mogu, i apsolutno mi ne pada na pamet. To nije posao koji sam odabrao. Takođe nisam odabrao da budem ni vodoinstalater, hirurg, ni auto-prevoznik, ali ću svakako da se batrgam i jebem tri keve ako neko od njih proba da me zavrne.

To je njihov posao. Za to su plaćeni. Rade ga loše. Treba da budu otpaljeni.


maxo, brate, padni mi na grudi!

...pa ja to stalno pricam, al ovde ne funkcionise taj mehanizam, koji je najnormalniji, kao da postoji praznina u nizu, gde fali onaj najvazniji deo koji povezuje sutinu, a ona je, da ponovim , nti put,...da izbori sluze kako bi kandidati pokazali svoj cv davaocu posla, a to su gradjani, oni zaposlajavaju, kako bi za njih neko obavljao poslove u drzavi,'naci, poslodavac bira nekog kako njemu odgovara da bude i u kom pravcu da se stvari odvijaju, a kampanje sluze da se kandidati predstave, kad vec nema papiroloski cv,pa ako ne valja, lepo otkaz, kao sto bi svaki drugi zaposleni dobio, ako ne radi kako treba, a narocito na stetu gazde!

ovde sve naopako- sada konkretno ispada kao da smo primorani da prihvatimo nesto sto vec znamo da nije dobro, a cv-i se preradjuju, lazne kvalifikacije, lazni skilsi, i najgnusnijelazni obdzektivi,...implojment histori cist dizaster, jer ga ima puno godina, sa najstrasnijim rezultatom,...i sada u tom celom bunilu ide rasprava, ko je tu nejboljsi-pa hebote, sve su unistili, pokrali, osiromasili poslodavca koji grca i kao nikom nista, evo morate ponovo, daj da vidimo kladionice, ko ce s kim, kako, krki nije odjahao u noc/dan, sta vec, da bi preko glavonja imao zanimljive info, koje su kada sve saberes-katastrofa!

pa cekaj, u kom kamenu je uklesano da bilo ko od njih treba i dalje da kompradorise po ovoj jadnoj zemlji, i kojim bogom su dani ti likovi da ovo sve rade, a da se nama nudi samo smorena ne funkcionalna demagogija, sa stalnim zastrasivanjem zeceva- halo bre!
mlinarslavko mlinarslavko 22:11 02.04.2012

Re: "mi" i oni drugaciji



Ova pojava moze direktno u Alan Ford, u ministarstvo za istrazivanje
ruda i gubljenje vremena.

Da ga nema trebalo bi ga izmisliti, mada mu se priblizava Trivanka, ali sa njenim imidzom, ona ipak pripada ozbiljnijoj umetnickoj formi, koja nije za decu.

Umetnost akcije.

Poseban umetnicki pravac nastao u Svedskoj.




jaksa scekic jaksa scekic 18:07 02.04.2012

Ja ipak mislim

da je bilo bolje a lepse sigurno, da si sa zenom seo na bike, i uzivao u lepom danu
krkar krkar 18:13 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

da je bilo bolje a lepse sigurno, da si sa zenom seo na bike, i uzivao u lepom danu


Ja da uživam dok Hilandar gori???
zilikaka zilikaka 20:39 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Ja ipak mislim
da je bilo bolje a lepse sigurno, da si sa zenom seo na bike, i uzivao u lepom danu

I pre svega korisnije.
Abre ljudi, natuklo se čas posla ovoliko komentara a zarad čega i koga?

...nije što se vi time zamajamate, nego što ste i mene navukli da čitam

krkar krkar 20:44 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim


Ti sad uzmi da je Srbija postrojenje a Tadić-Sa-Šlemom glavni inženjer održavanja.

Pa lepo srpski odgovori: bi li mu dala da i dalje održava pogon ili bi dovela nekog drugog pre nego što eksplodira?

Pritom drugi ne mora da bude uspešan inženjer. Ne mora čak ni inženjer da bude. Samo da ne sere, laže, zabušava, muva, petlja i ošljari. Dovoljno je malo zdravog razuma i dobro napisana ček lista.
freehand freehand 20:50 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Samo da ne sere, laže, zabušava, muva, petlja i ošljari.

I koga si ti ovde opisao? Lurča Isposnika?!
Toma ne sere, ne laže, ne zabušava, ne muva, ne petlja, ne ošljari?
Bež'te deco s' prozora!
krkar krkar 21:19 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Toma ne sere, ne laže, ne zabušava, ne muva, ne petlja, ne ošljari?


Koliko ja znam jedini Tomin konkretan posao do sada je bio na kragujevačkom groblju a nisam čuo da su ostajali nesa'ranjeni. Sve ako ih je kašičicom ukopavao - nit' su pobegli nit je zavladala kuga.

Dočim je Lepom Borisu jedini konkretan posao do sada bio kratkotrajno nastavnikovanje gde je kao razredni starešina kao najboljeg izveo Vuka Jeremića.

Kakvi li su mu bili lošiji džaci???
freehand freehand 21:24 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Dočim je Lepom Borisu jedini konkretan posao do sada bio kratkotrajno nastavnikovanje gde je kao razredni starešina kao najboljeg izveo Vuka Jeremića.

On bio razredni ovom malom što će da predsedava Generalnom skupštinom UN?!
Ne seri!
Wow!

stopalo stopalo 21:26 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

krkar
Toma ne sere, ne laže, ne zabušava, ne muva, ne petlja, ne ošljari?


Koliko ja znam jedini Tomin konkretan posao do sada je bio na kragujevačkom groblju a nisam čuo da su ostajali nesa'ranjeni. Sve ako ih je kašičicom ukopavao - nit' su pobegli nit je zavladala kuga.

Dočim je Lepom Borisu jedini konkretan posao do sada bio kratkotrajno nastavnikovanje gde je kao razredni starešina kao najboljeg izveo Vuka Jeremića.

Kakvi li su mu bili lošiji džaci???


to sa poslom koji su obavljali ti je mnogo los argument.

svi su oni izdrzavana lica vec 20 godina, gde su sampioni

dacic - vucic - jovanovic

za njih mislim da nemaju dana postenog posla
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:34 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

bez zezanja .
toma trenutno igra isuviše pametno .
ćuti .
poprilično neubičajeno za njega - ali možda se opametio?

ma da...očekujem da će uskoro da se izlaje i uprska trenutni zicer koji mu se namestio , prvenstveno ds i poljoprivrednik(ovo mi je posebno odvratan spot).
zilikaka zilikaka 21:36 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

krkar
Ti sad uzmi da je Srbija postrojenje a Tadić-Sa-Šlemom glavni inženjer održavanja.Pa lepo srpski odgovori: bi li mu dala da i dalje održava pogon ili bi dovela nekog drugog pre nego što eksplodira?Pritom drugi ne mora da bude uspešan inženjer. Ne mora čak ni inženjer da bude. Samo da ne sere, laže, zabušava, muva, petlja i ošljari. Dovoljno je malo zdravog razuma i dobro napisana ček lista.


Slušaj, ja jes da sam tikva (što se vidi iz grafičkog prikaza), al ti ga baš pretera.

U tehnici nema samoupravljanja. Doduše, ima jedan prastari vic o pogibiji Džemala Bijedića, al se i on lepo uklapa u stvarno stanje.

Kad bi i tamo odlučivali ravnopravno direktor, lokalna baba-sera, muzikantska banda Lepog Jovice, vaspitačica mlađe grupe, neurohirurg i advokatski pripravnik, i kad bi sve zavisilo od toga ko će ih sve zajedno bolje slagati, onda bismo mogli da poredimo priču. Ovako...

Nego, od svega što sam ovde našla, najviše mi se dopalo ono Maksino sa krastavcima
Zamajavati se oko toga da li je bolji (ili manje gori<_< onaj malo sitniji, ili onaj malo zeleniji...bez mene.

krkar krkar 21:38 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

On bio razredni ovom malom što će da predsedava Generalnom skupštinom UN?!


Ne seri da TO nisi znao????????????????????????????

Doduše, mogli su da se upoznaju i da su ih očevi vodili na stručne i/ili sindikalne skupove Službi (KNOJ, OZNA, UDBA...). Mada, prevelika je razlika u godinama, jeste BT infantilan ali nije baš toliko.
krkar krkar 21:40 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

za njih mislim da nemaju dana postenog posla


Što izdržavana lica što lica bez zanimanja.

Mada, nemam pouzdanu informaciju šta je Večiti Pubertetlija radio u Londonu, možda je siromah morao neki msec nešto konkretno da radi.

Ova dvojica nisu ni toliko.
krkar krkar 21:42 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

očekujem da će uskoro da se izlaje i uprska trenutni zicer koji mu se namestio


Ne sluti i ne prizivaj, akobogaznaš!

Priča se da ga Amer dvaput dnevmo muštra i svaku mu ideju analizira seckajući je k'o repu. Pa me strah da se Toma ne uzjoguni pa da ipak nešto krene da izjavljuje po svojoj pameti.
freehand freehand 21:52 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Nego, od svega što sam ovde našla, najviše mi se dopalo ono Maksino sa krastavcima

Ima tu i ono starije, a više za Krkara:
Sirće u vino=sirće;
vino u sirće=opet sirće.
Jbg
ZŽ Vinogradar
krkar krkar 22:52 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

ZŽ Vinogradar


Ne verujem da si ti Bivši. Mnogo si pismen a nisi ni bahat.
freehand freehand 23:00 02.04.2012

Re: Ja ipak mislim

krkar
ZŽ Vinogradar


Ne verujem da si ti Bivši. Mnogo si pismen a nisi ni bahat.

Ma ne zajebavaj.
To nije ni stavljeno kao potpis.
Doduše - možda za novi ocatni brend?

A Ex će da mu napiše jednu nadahnutu recenziju.
tsunade tsunade 08:06 03.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Koliko ja znam jedini Tomin konkretan posao do sada je bio na kragujevačkom groblju a nisam čuo da su ostajali nesa'ranjeni.


arianna arianna 08:59 03.04.2012

Re: Ja ipak mislim

Priča se da ga Amer dvaput dnevmo muštra i svaku mu ideju analizira seckajući je k'o repu


cek nesto da pitam: ima li u toj Americi zena?
Gde su zene u predizbornoj kampanji?
gorstak92 gorstak92 11:07 03.04.2012

Ko ti je taj Dočim?

Krkar
Dočim je Lepom Borisu jedini konkretan posao do sada bio kratkotrajno nastavnikovanje gde je kao razredni starešina kao najboljeg izveo Vuka Jeremića.

Kakvi li su mu bili lošiji džaci???


Vuka Jeremića možeš zajebavati po svim osnovama (liči na Sunđer Boba, mali Tadić, mnogo ružniji od žene - ti bi je bolje jebo,...), ali mi nije jasno kako si izveo konstrukciju da je loš đak.

Завршио је Прву београдску гимназију а потом је дипломирао теоријску и експерименталну физику 1998. године на Кембриџу. Магистрирао је државну администрацију и међународни развој 2003. године на Харварду.

Ako priložiš dokaz, aj' ne mora dokaz verovaću na reč, da imaš doktorate na oba navedena univerziteta onda ću duboko da se poklonim i da ti se izvinim što sam ti rekao da preterano kenjaš.

krkar krkar 12:55 03.04.2012

Re: Ko ti je taj Dočim?

ali mi nije jasno kako si izveo konstrukciju da je loš đak.


Meni je još manje jasno kako pismen čovek iz rečenice


Kakvi li su mu bili lošiji džaci???


može da zaključi da sam rekao da je VJ bio loš đak.

Posebno što lepo piše:

kao najboljeg izveo Vuka Jeremića


Imam ja razumevanja za đake pešake, prćenje snega cele zime da se dođe do škole, strahopoštovanje prema vukovima stečeno u detinjstvu i tako to - al' mnogo vam loša bila učiteljica na tom tvom brdu.
gorstak92 gorstak92 13:34 03.04.2012

Re: Ko ti je taj Dočim?

krkar
ali mi nije jasno kako si izveo konstrukciju da je loš đak.


Meni je još manje jasno kako pismen čovek iz rečenice


Kakvi li su mu bili lošiji džaci???


može da zaključi da sam rekao da je VJ bio loš đak.

Posebno što lepo piše:

kao najboljeg izveo Vuka Jeremića


Imam ja razumevanja za đake pešake, prćenje snega cele zime da se dođe do škole, strahopoštovanje prema vukovima stečeno u detinjstvu i tako to - al' mnogo vam loša bila učiteljica na tom tvom brdu.


jbga, evo odmah ti se izvinjavam sa šlagom i jagodom na vrhu.

Ja sam, naivno, posumnjao da se služiš ironijom pa se pitaš kakvi su tek bili lošiji đaci Borisovi kad mu je Vučko najbolji.
U smislu može li nešto gore.
Ovako, jasno je da ti hvališ Borisa Tadića kao vrhunskog pedagoga koji je na put izveo uspešne generacije mladih. Kao neki profesor Vujić bez šešira. Ono, njegovi đaci diplomiraju na Kembridžu, a magistriraju na Harvardu...

Ali oket.
Izvinjavam se još jednom.

Vezano za moje teško i naporno školovanje i našu predivnu na nekoliko postova raspravu o poznavanju jezika i gramatike tzv. ,,Srbijanac vs Srbin" nije mi bilo teško da nađem rečnik i pravopis Matice srpske i, zamisli, u obe se pojavljuju Srbijanci i Srbijanke?!?
U Pravopisu je neki, pogrešiću ime, Mato Pižurica dosledno nastavio učenje uvaženog Egona Feketea i definisao Srbijanku kao ženu rođenu na teritoriji Srbije.
U Rečniku od istog izdavača je navedeno da je Srbijanac Srbin rođen u Srbiji.

Sad me malo buni to da li je pridev srbijanski vezan za naciju ili teritoriju ili oboje. Mislim da je upitno i koja je to teritorija.
Vezano za temu i opsednutost Borisom Tadićem skroz je nejasno šta znači ono kad napišu srbijanski Predsednik BT. On je Srbin, ali nije Srbijanac tj. nije rodom iz Srbije + nije predsednik samo Srbijanaca, ali jeste srbijanski predsednik

Najinteresantnije je to što Ivan Klajn tvrdi da je taj pridev gramatički neispravan. Nekako sam sklon da njemu dam moj glas jer su se ovi Srbijanci iz Matice srpske pogubili u bespućima logike.

Uvek je zabavno pročitati tvoje mišljenje po pitanju jezika, obrazovanja,...

Ono da treba bičevati službenike u javnim preduzećima nemaš pojma koliko se slažem.
Kad bi bio neka vlast stavio bi bič na ulazu u npr. PU pa ako stranci neko nije po volji da ima pravo da bičuje dok se ne umori.
Pretpostavljam da bi službenici klizećim startom dotrčavali da nas usluže + ne bi se u partijama otimali za ta zanimanja (tzv. stavi malog da udara pečate).
Kad bi ja bičevao vikao bi ,,na ti glupi Srbijanče i tebi glupi Hrvaćane!"

Još jednom nemoj zameriti na pogrešno protumačenoj pohvali Borisu Tadiću i trolu o Srbijancima.

Ostaj mi veseo i uzbrdo brz
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:58 04.04.2012

Re: Ja ipak mislim

freehand
Samo da ne sere, laže, zabušava, muva, petlja i ošljari.

I koga si ti ovde opisao? Lurča Isposnika?!
Toma ne sere, ne laže, ne zabušava, ne muva, ne petlja, ne ošljari?
Bež'te deco s' prozora!


Znaci, sad vam je kampanja "isti smo kao Toma"?
Eeeee na sta ste spali...
Ni "najmanje zlo" vise ne prolazi, nego sad furate "barem nismo vece zlo"? Ccc...
krkar krkar 04:35 05.04.2012

Re: Ko ti je taj Dočim?

Kad bi ja bičevao vikao bi ,,na ti glupi Srbijanče i tebi glupi Hrvaćane!"


AlexDunja AlexDunja 18:25 02.04.2012

meni se čini da ovi imaju budućnost


Rick Falkvinge
njega razumeju mladi,
makar samo mladi štreberi,
ali, tu je šira slika, ma kako sada delovala
sužena na samo neke aspekte života...
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:37 02.04.2012

.

i što se mene tiče .
nekako pirate vidim najbliže nekoj mojoj percepciji stvarnosti -
uvod u pozitivnu anarhiju(ali to je razmišljanje jednog ludaka)
do tad... science fiction : )
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:46 02.04.2012

Re: meni se čini da ovi imaju budućnost

AlexDunja

Rick Falkvinge
njega razumeju mladi,
makar samo mladi štreberi,
ali, tu je šira slika, ma kako sada delovala
sužena na samo neke aspekte života...


A bre ukrade mi video za blog. U stvari ne ljutim se po defaultu. Udri samo.
AlexDunja AlexDunja 20:02 02.04.2012

Re: meni se čini da ovi imaju budućnost

A bre ukrade mi video za blog. U stvari ne ljutim se po defaultu. Udri samo.


ti misliš da blogeri otvaraju klipove?

piši blog, ovo itekako treba da se objašnjava:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:13 02.04.2012

Bravar je bio bolji!

Suštinu tehnologije vladanja na ovim prostorima najbolje je objasnio poznati bravar, pre bilborda, plakata, TV spotova...
Iz bogate zbirke njegovih izjava - mini lekcija umeća vlasti, izdvajam dve:

Nakon posete najgrotesknijem svetskom diktatoru, Kim il Sungu, neprikosnovenom vođi Severne Koreje, Josip Broz Tito je izjavio: “U Koreji je izgleda Kim Il Sung sve. Naime, disciplina je velika. Ljudi ga boguju, ali to se ne bi moglo smatrati nekom diktaturom. To je mentalitet.”

A kada su ga kritikovali što je često u uniformi, Tito je odgovorom objasnio ovdašnji mentalitet: “Da je ovo zemlja intelektualaca, ja bih nosio odelo. Ali, znate li koliko u zemlji seljaka vole uniforme i autoritet?”

krkar krkar 22:51 02.04.2012

Re: Bravar je bio bolji!

“Da je ovo zemlja intelektualaca, ja bih nosio odelo. Ali, znate li koliko u zemlji seljaka vole uniforme i autoritet?”


A zato Tadića Savetovanog ne videsmo sa kravatom u Srbiji već mesecima!

Doduše, kako ovdašnju vojsku već 20 godina naprđuje svaki rezervni vodnik, neko ga je pametno savetovao da uniformu ne oblači. Al' onaj radnički šlem i fluorescentni prsluk mu valjda služe umesto Maršalove bele uniforme.
fijumau fijumau 23:40 02.04.2012

Re: Bravar je bio bolji!

Al' onaj radnički šlem i fluorescentni prsluk mu valjda služe umesto Maršalove bele uniforme.

Da ga lakše prepoznaju kad ide po štalama :)
stopalo stopalo 08:00 03.04.2012

tek sad sam primetio...

krkare, vrati vasu, mojne da si cava

skupio si ovde djilasovu stranacku bazu pa pola bloga je ja tebi serdaru, ti meni vojvodo
krkar krkar 08:22 03.04.2012

Re: tek sad sam primetio...

krkare, vrati vasu, mojne da si cava


Vasa nije banovan, čak ni greškom. Evo sad sam proverio da ga prošli put umesto za jedan blog nisam banovao skroz - i nisam.

Ja sam duševan čovek, samo sam jednom banovao Vasu pre treće replike. A i tad potpuno zasluženo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana