"Mi da OSVOJIMO Evropu?!"

Jelena Krajšić RSS / 25.01.2008. u 12:49

 

Kako da vam kažem, čovek bi očekivao da nas, koji još uvek nismo odlučili da li da glasamo ili ne, ovi odlučni pokušaju da upišu na spisak sigurnih glasova. Ili da nas zamenare, ako smo za zanemarivanje. Jedino što nema nikakve logike jeste da nas vređaju i napadaju.

Ako smo nebitni s obzirom na cifre, onda nema logike da se ovi jaki uopšte bave nama. Ako smo ipak bitni, što se može zaključiti recimo prema raznim Internet prepiskama, onda smo potrebni, a ako ti neko treba onda se zna kako osnovna logika nalaže da se ponašaš prema njemu.

Nego, kada mi neko kaže „glasaj za Tadića da ne bi pobedio Nikolić“ osećam se kao da me neko uhvatio za kosu i zabio mi glavu u kanalizaciju. Ovu odvratnu smrdljivu vodu jedini se potrudio da razbistri Nenad Čanak i on je jedini za sada koji me nije vređao i koji je pokušao da osigura moj glas Tadiću. Mislim, ako već moram da zapušim nos i da plivam u mutnom makar mi je malo olakšao. Konkretno, njegova priča u Poligrafu spustila me na zemlju, malo se više plašim radikala, a plašim se jako.

E sad, sve ono zbog čega se plašim pobede radikala, isto, samo malo manje se plašim u slučaju pobede Tadića. Jer za vreme njegove vladavine radikali su napredovali. Nije mu bio problem da se udružuje sa radikalima kako bi nam na onako sraman način podmetnuli onaj očajan ustav. Formiranje vlade... Nikolić predsednik parlamenta... Koštunica... Ukratko, ako glasam za Tadića ne znam zaista šta me čeka. Ko mi garantuje da neće i ubuduće uraditi nešto slično kao ono sa ustavom?

Osim toga, jako je jadno i bedno da jedini argument Demokratskoj stranci bude to što je njihov kandidat suprotstavljen radikalima. Ma super. I to je sve što nudite?

I što kaže jedan moj prijatelj „Da osvojimo Evropu? Da osvojimo Evropu? Mi da osvojimo Evropu? Da OSVOJIMO?!“

I što kaže Sonja K: „Neka bude mrak, ali ćemo makar znati ko je ugasio svetlo“.

Sad dolazimo do onoga što me najviše pogađa, a to su pokušaji da mi se nabije osećaj krivice zbog toga što ne bih da mi neko zabija glavu u kanalizaciju kao da sam u najmanju ruku ja stvorila Nikolića i radikale. Jesam odgovorna i ja, naravno, ali ne više nego svi ostali.

Ukratko: Jedan mi preti, moraću da pobegnem kod drugog, a njegovi me neće. I govore mi, dok me teraju od sebe, da je moja odgovornost što će, zbog toga što nisam sa njim, svi mnogo izgubiti. Imagine.

Još kraće: Da li vi hoćete da ja glasam za Tadića ili samo hoćete da neko drugi bude kriv, recimo ja?



Komentari (244)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Exitus Letalis Exitus Letalis 18:43 25.01.2008

Re: ...

a razlikujem birace koji su glasali za LDP i rukovodstvo LDP-a, posto su im interesi razliciti. biraci razmisljaju kako da glasaju u skladu sa svojim vrednostima i kako ce bolje da zive. rukovodstvo razmislja o sitnim kalkulacijama, koje nemaju mnogo veze sa biracima i njihovim zivotom

rukovodstvo ldp-a je otvoreno reklo da nije vlasnik ničijeg glasa. što nije slučaj s drugim strankama.
pa jel su pratili one jadne srbe iz goraždevca i cinkarili ih dss-u da ih izbace iz stranke.
ej, špijuniraju svoje sugrađane i tužakaju ih.
nikson nikson 18:47 25.01.2008

Re: ...

Exitus Letalis
a razlikujem birace koji su glasali za LDP i rukovodstvo LDP-a, posto su im interesi razliciti. biraci razmisljaju kako da glasaju u skladu sa svojim vrednostima i kako ce bolje da zive. rukovodstvo razmislja o sitnim kalkulacijama, koje nemaju mnogo veze sa biracima i njihovim zivotom

rukovodstvo ldp-a je otvoreno reklo da nije vlasnik ničijeg glasa. što nije slučaj s drugim strankama.
pa jel su pratili one jadne srbe iz goraždevca i cinkarili ih dss-u da ih izbace iz stranke.
ej, špijuniraju svoje sugrađane i tužakaju ih.


kakve to veze ima sa onim sto sam ja napisao? naravno da nijedna stranka nije vlasnik nicijeg glasa. ej sta smo danas saznali!
die hard die hard 00:13 27.01.2008

Re: . kako se sloziti sa niksonom .


Potpuno tacno, no vazi i za sve ostale stranke u Srbiji.
sMarsa sMarsa 14:40 25.01.2008

Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude kasno.

Svi treba da izadju i glasaju za Tadica.
tj. ucini sve sto je u tvojoj moci da do najgoreg ne dodje!
Nemojte te fazone tipa: "take it easy", lako cemo i nece to nama da se desiti, nego treba sada uzeti stvar u ruke, jer posle ce biti isuvise kasno. Pricajte sa bliznjima, ubedite ih, ako treba placite, kukajte i molite da ne glasaju za zlo&naopako. Sklonite babinu licnu kartu, ako ste sigurni da je skrenula.

Ne da me hvata jeza, nego me momentalno spopadne muka, s nagonom na povracanje, kad pomislim na Sesljland!
sMarsa sMarsa 14:43 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude kasno.

Action a ne apatija!
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:49 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Zar akcija ne podrazumeva i odluku za neizlazak na izbore? Sta ako ne glasam za Tadica onda sam apatican? A ako glasam onda sam u akciji?
Atomski mrav Atomski mrav 14:54 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Hm, neizlazak na izbore se uvek povezuje sa apatijom. Drugo, razmišljanja tipa "Tadić će pobediti i ovako i onako", "Radikali neće doći na vlast", "Ako Radikali i dođu na vlast, neće dugo" i slična su takođe znak apatije, po meni. Jedno je sigurno, Gandijevske metode u Srbiji ne pale.
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:12 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Mrave, ne znam odakle si skontao da mislim ovo sto si stavio pod navodnike, ako si uopste meni replicirao.
Apatija je nesto drugo, ja sam se bas bio aktivirao kako bih doneo odluku. Objasni ti meni, sto je zakljucak da sam u apatiji, ako necu da glasam za Borisa Tadica?
nikson nikson 15:16 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

pa jebiga, zamisli da je na celu USA ili Rusije neki Tadic?

sve ce biti nista se ja ne brinem, bice i ceda i nikolic i tadic, i zivih i mrtvih, i ruskog gasa i americke industrije, i jednih bombi i drugih, i sitih i gladnih, i bogatih i siromasnih, a mi ovde pricamo da li treba glasati...
Atomski mrav Atomski mrav 15:22 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Čedo, nisam u stanju da čitam misli nikome, pa ni tebi :) Što bi rek'o Broj 1, nisam vidovit - da jesam, bio bih bogat :) Pod navodnicima sam parafrazirao neke izjave kojih je bilo dosta ovih dana na blogu. Apstinencija od glasanja i apatija se UVEK povezuju, to spominje recimo i CESID pre svakih izbora... drugo, nije mi baš najjasnije šta je cilj te tvoje "aktivnosti", odnosno šta misliš da time postižeš? Ako misliš da će se neko od političara "dozvati pameti" kao što kaže Lord Greystock, mislim da im obojica dajete "too much credit" :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:52 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Atomski - shvaceno.
Cilj moje "aktivnosti" jeste principijelan stav prema kandidatu BT, bez obzira sto mu je protivkandidat TN, za koga nikad ne bih glasao.

Svestan sam da je ostanak kod kuce, glas manje koji treba Tomi za pobedu, ali prosto i jednostavno - necu da glasam za Borisa jer me je slagao i pokrao.

Za moj ostanak kod kuce 3. februara kriv je Boris Tadic.

Za njegov eventualni poraz na izborima, kriv je on, njegov program, njegova kampanja i njegova politicka dela. Ne ja. Ne ti. Ja sam mu vec jednom dao svoj glas, isto je bila frka kao sada, isto su bili odlucujuci izbori. Nije ispunio sta je obecao. Zato se aktiviram da ne izadjem.

Nisam pragmatican, nisam mozda racionalan, ali svakako nisam ni glup. A osecao bih se tako da treceg izadjem i glasam za Borisa.
pufna pufna 15:56 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Za moj ostanak kod kuce 3. februara kriv je Boris Tadic.

tacno
ali ce se tebi i meni i svima nama obiti o glavu. ako smem da dodam na tvoj tekst sa kojim se u potpunosti slazem
Atomski mrav Atomski mrav 15:57 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

OK. To je tvoj izbor, dobro je dok imamo pravo na izbor(e). Niko ne treba da te krivi zbog toga. Ne osećam se ja mnogo drugačije od tebe, malo me je više strah za sopstvenu budućnost i možda malo više pokušavam da budem racionalan. Takođe, zaboravio sam da to napišem u prethodnom postu, ako Nikolić prođe - tek će onda da zavlada apatija. Evo, ja prvi neću izlaziti ni na jedne sledeće izbore...
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:07 25.01.2008

Re: Izađi i zaokruži Tadića. Da ne bude ka

Meni je jasno da ti govoris atomski, jasno je i tebi sta ja mislim, ali ne zelim da neko moj glas unapred racuna kao svoj samo zato sto mu je protivkandidat katastrofalan.

Apstinencija je svakako moje pravo, a on nek se misli zasto me nije bilo na izborima. Ako uopste o tome razmislja. Vidim, razmahao se ovih dana, napumpao atmosferu medju pristalicama, pa ok, eto neka glasaju koji mu veruju.

Ja ne verujem ni njemu ni Nikolicu.

Isto bi mi bilo da treba da se odlucim za Kostunicu ili Nikolica. Ili Ilica ili Nikolica. Ili Dinkica ili Nikolica. Ovi prvi navedeni se svi redom deklarativno zalazu za ulazak u EU, bolji zivot i tako dalje. Pa im opet ne verujem. Boris me nije nista vise ubedio od njih.

Delom zbog toga sto je u kljucnim trenucima uvek saglasan i sa Nikolicem i sa Kostunicom, delom sto apsolutno nema nikakvu originalnu ideju o sprovodjenju svojih obecanja u delo. Mnogo je obecao, ispunio malo ili nista.

Covek nije ispunio moja ocekivanja, ponavljam, kao gradjanina i glasaca me slagao, prevario i namagarcio i ne zasluzuje moj glas, pa nek' mu je protivkandidat ko god hoce.

Ne volim sto se neglasacima Borisa Tadica spocitava da su glasaci Nikolica, jer da je tako, glasao bih za ovog drugog. Ovako - necu ni za koga. Moj izbor. Razumem da to neko ne konta na isti nacin i da je od mene pragmaticniji, ali toliko kompromisan, kao osoba nisam.

Kad bude imao vise kredibiliteta i kad zasluzi poverenje, dobice glas. Ovako - nista.
Anuska Anuska 22:12 25.01.2008

Jelena ,

izvini , nisam te razumela. Prvo kazesh da je jadno i bedno navoditi kao argument strah od nikolica , a onda si u dilemi da li da glasah. Mislim , da li ti imash josh neke argumene zbog cega treba izaci na glasanje?Posebno posle danasnjeg potpisivanja onog sramnog energetskog sporazuma sa Rusijom. Ja , na svu srecu, nemam nikakvu dilemu , na glasanje ne izlazim!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:50 26.01.2008

Re: Jelena ,

Prvo kazesh da je jadno i bedno navoditi kao argument strah od nikolica , a onda si u dilemi da li da glasah. Mislim , da li ti imash josh neke argumene zbog cega treba izaci na glasanje?

Pa u dilemi sam, šta sad treba, da se lažemo? I da, plašim se Nikolića. Kontam da imam sva prava da budem u dilemi i da se plašim Nikolića. Zar ne?
Zašto misliš da ja treba da imam argumente za nešto što ne predlažem?
schweppes schweppes 14:51 25.01.2008

manovci

ne bih da mi neko zabija glavu u kanalizaciju kao da sam u najmanju ruku ja stvorila Nikolića i radikale. Jesam odgovorna i ja, naravno, ali ne više nego svi ostali.


Valjalo bi da budete oprezniji, refleksivniji i samokritičniji kada tražite uzroke eskalacije radikalizma u Srbiji. Naravno, ne mislim na vas konkretno ali na političku opciju koju favorizujete svakako. Odavno je neko na blogu primetio kako "svaki nastup Biljane Srbljanović (referišući prvenstveno na tekstove i komentare objavljene na B92 blogu) doda radikalima po procenat više". Tvrdim da je "manovski" rečnik, kojim se obraćate stoci jer samo taj rečnik razume, glasačko telo radikala uvećao upravo za kritičan procenat koji će odlučiti ove izbore. Zato gospodo "Manovci" sa sve Petrom Lukovićem na čelu, olovke u ruke pa na izbore. Počistite za sobom da bi Srbiji bilo bolje.
Nenad M. Nenad M. 17:12 25.01.2008

Re: manovci

Tvrdim da je "manovski" rečnik, kojim se obraćate stoci jer samo taj rečnik razume, glasačko telo radikala uvećao upravo za kritičan procenat koji će odlučiti ove izbore. Zato gospodo "Manovci" sa sve Petrom Lukovićem na čelu, olovke u ruke pa na izbore. Počistite za sobom da bi Srbiji bilo bolje.


evo jos jednog madjionicara logike. Stara je prica kako je Sonja Biserko stvorila radikale, bice jos malo i da je Vesna Pesic jedini krivac za ratove. Alo, kako te bre nije sramota !? Pogledaj malo sta radikali kritikuju u kampanji i koga i to ce ti biti odgovor odakle rast srs-a. Sta ima da doprinosi bilo ciji blog ( a posebno Biljanini ) radikalizaciji kada srs glasaci ne dolaze na blog, pitanje je da li dobar deo njih i zna da koristi internet buduci iz kakvih slojeva dolaze.

Za rast SRS-a direktno je odgovoran Vojislav Kostunica i oni koji ga podrzavaju. To su oni koje Toma hvali da su postali veci radikali od samih radikala ali kopija uvek ostaje kopija i zato ljudi glasaju za orginal. Uostalom, VK je veca opsanost po EU perspektivnu Srbije nego TN.
Kraja Kraja 00:11 26.01.2008

Nenade........

Schweppes pokusao lepo da vam objasni, ali ta vasa LDP osornost je neunistiva. Dao vam je ilustraciju nacina kojim se radikalska masa uvecava, a vi u svom odgovoru tu metodu negirate i dodajete

kada srs glasaci ne dolaze na blog, pitanje je da li dobar deo njih i zna da koristi internet buduci iz kakvih slojeva dolaze.


Predpostavljam da ste vi licno dodali sada jos nekoliko njih na onih 1.600.000.........................
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:52 26.01.2008

Re: Nenade........

Kraja
Schweppes pokusao lepo da vam objasni, ali ta vasa LDP osornost je
neunistiva. Dao vam je ilustraciju nacina kojim se radikalska masa
uvecava, a vi u svom odgovoru tu metodu negirate i dodajete

kada srs glasaci ne dolaze na blog, pitanje je da li dobar deo njih i zna da koristi internet buduci iz kakvih slojeva dolaze.


Predpostavljam da ste vi licno dodali sada jos nekoliko njih na onih 1.600.000.........................

Cekajte, zar je Nenad M. ili cak i zloglasni Pera L. vazniji faktor nego to sto u Srbiji po zvanicnoj Kostunicinoj statistici ima 16% nepismenih, plus jos oko milion i po ljudi bez zavrsene osnovne skole (podaci Zavoda za statistiku, objavljeni npr. u "Vecernjim novostima" - dakle, obratiti paznju, nije "Pescanik", vec "Novosti" - 23. 10. 2007, str. 5) I to, gle cuda, ne uzimajuci u obzir Kosovo i Metohiju. Po Vama, dakle, i ostalim zagovornicima ove bizarne ideje o "manovcima" ovo, dakle, nema veze, vazno je samo skandalizovati se kad Pera L. psuje. E pa nece biti.

Naravno, ljudima se istina nikad ne dopada. Ako nepismenom kazes da je nepismen, onda se on uvredi. Pa ce kao da glasa za Grobara. Vi mislite da je to normalno? A time ce naskoditi... kome tacno? Pismenima ili sebi samom?

I, naravno, govoreci podrugljivo o "Manovcima", zagovornici ove "ideje" ne samo da vredjaju jednog od najvecih pisaca u istoriji i svakako najveceg nemackog intelektualca 20. veka, vec se posredno daje opravdanje onome protiv cega se Man borio - a protiv cega, pretpostavljam, i mi valja da se borimo - a to je fashizam. Dakle, ne razumem na osnovu cega se tacno spocitava Manu sto je rekao to sto je rekao - i kakva je razlika u tome u odnosu na analogni govor o fashizmu u srpskom kontekstu. Osim ako je u pitanju sovinisticka i rasisticka ideja da su Srbi genericki pametniji i manja stoka od Nemaca, pa se onda njima ne sme tako govoriti, dok Nemcima moze.
Kraja Kraja 05:19 26.01.2008

G-ne Cirkovicu...........

Ako je sve tako jednostavno, a mi ne vidimo, onda bih samo naveo da je po recima Nenada M. manje zlo glasati za TN nego za BT, jer

Uostalom, VK je veca opsanost po EU perspektivnu Srbije nego TN.


Ali, sve bi ovo bilo lepse obojeno, samo da se BT obratio LDP-u i zamolio za pomoc u drugom krugu, zar ne.
Nedostaje jos par koraka do revizije cele politike radikala od osnivanja.

Nisam od vas ocekivao da "progutate" jednu tako besmislenu tvrdnju da radikali ne koriste NET i da je pravdate. Kako se to zove? I vi gurate kuglice na zici u njihovom pravcu?

pozdrav

Slobodan Krajinovic
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:33 26.01.2008

Re: G-ne Cirkovicu...........

Kraja
Ako je sve tako jednostavno, a mi ne vidimo, onda bih samo naveo da je
po recima Nenada M. manje zlo glasati za TN nego za BT, jer

Uostalom, VK je veca opsanost po EU perspektivnu Srbije nego TN.


Ali, sve bi ovo bilo lepse obojeno, samo da se BT obratio LDP-u i zamolio za pomoc u drugom krugu, zar ne.
Nedostaje jos par koraka do revizije cele politike radikala od osnivanja.

Nisam od vas ocekivao da "progutate" jednu tako besmislenu tvrdnju da
radikali ne koriste NET i da je pravdate. Kako se to zove? I vi gurate
kuglice na zici u njihovom pravcu?

pozdrav

Slobodan Krajinovic


Hajdemo polako, od ovog poslednjeg. Ne, nisam ja tvrdio da su radikali tehnoloski inferiorni - samo sam branio pravo g,. Nenada M. da to kaze. Inace, problem sa fashizmom - i u Srbiji i inace - jeste bas taj sto oni nazalost NISU tehnoloski zaostali, vec koriste i net za svoju monstruoznu propagandu (pa to radi i novosadski fuhrer Davidovic), a istorijski su koristili i rakete V-2, i mlazne lovce (Me-262) i podmornice, i sta ti ja znam sve ne. I da: koristili su prvi televiziju za otvaranje berlinske Olimpijade 1936.

Sa druge strane, specificni problem Srbije jeste u tome sto je *ukupna* struktura birackog tela i stanovnistva obrazovno potpuno katastrofalna i nalazi se na dnu Evrope cak i po zvanicnim statistikama (u drustvu Albanije, BiH, Makedonije i Moldavije, pa Vi vidite). Sad iz toga je svako "vlastan" (da upotrebim jedan opskurni izraz jednog opskurnog politicara) da iz vuce sopstvene zakljucke...
Kraja Kraja 18:00 26.01.2008

G-ne Cirkovicu...........

Hvala na odgovoru. Lakse se dise.
Ali.........

Sa druge strane, specificni problem Srbije jeste u tome sto je *ukupna* struktura birackog tela i stanovnistva obrazovno potpuno katastrofalna i nalazi se na dnu Evrope cak i po zvanicnim statistikama (u drustvu Albanije, BiH, Makedonije i Moldavije, pa Vi vidite).


...Moram da Vas upozorim.....

In the presidential elections of 2002, Le Pen obtained 16.86 percent of the votes in the first round of voting. This was enough to qualify him for the second round, as a result of the poor showing by the Socialist candidate and incumbent prime-minister Lionel Jospin and the scattering of votes among 15 other candidates.


Podatak je iz Wikipediae.
Sto bi Molder i jos neki rekli, nismo sami u svemiru..............

s postovanjem
Slobodan Krajinovic
die hard die hard 00:29 27.01.2008

Re: manovci


Naravno, Voldemor K. je najveca opasnost po drustvo.Nego da l ce bolje biti sa onim drugim ?
Trebalo bi da glasamo za Tadica da ne bi ispitivali mogucnosti sopstvene izdrzljivosti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:05 25.01.2008

Pročitajte...

..Sporazum sa Rusijom na sajtu Vlade. I onda recite po čemu su to Tadić i Nikolić različiti...
Neka on pobedi bez mene....i "neka osvaja Evropu" do mile volje...
Preporuka Jelena...
nikson nikson 15:17 25.01.2008

Re: Pročitajte...

drago koja je najspornija stvar u sporazumu?
wk wk 15:20 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Sporazum sa Rusijom na sajtu Vlade.

Secam se izbora 2004. Tadic je pobedio jedva, navukao vecinu glasovima nacionalnih manjina (vecina Srba zapravo nije ni glasala za njega), ali je zato sebi organizovao vrlo dirljivu inauguraciju. Na svakom koraku po jedna zastava kraljevine (???) Srbije - valjda da bi te manjine znale gde im je mesto (videti sta im je Tadic porucio na televiziji u Subotici povodom kandidature Pastora cetiri godine kasnije). Na kraju, Tadic izgovara tekst zakletve i gotovo bogojazljivo ljubi jos jednu srpsku zastavu.

Pretpostavljam da ce, ako pobedi, ovog puta biti vrlo slicno. Jedino sto ce zastava biti ruska.
dpvosington dpvosington 15:25 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Neka on pobedi bez mene....


siguran sam da vam ne bi palo na pamet da to javno kazete u hrvatskoj g. sanaderu odnosno pupovcevoj ekipi koju ste kanda savetovali da obezbedi vladinu vecinu sanaderu, pa ste se cak i hvalili sa mudroscu predstavnika srba u hrvatskoj.

medjutim za vas ocito u srbiji vaze drugi arsini i parametri. sad, kad imate drugove na vlasti u hrvatskoj, lako vam je da ovde otvarate vrata radikalima. vama moze da bude svejedno hoce li ili nece pobediti radikali, jer vi imate svoju rezervnu varijantu ali gradjani srbije je nemaju.

da ne pricamo dalje ciju ste vi propagandu radili i kojim ciljevima ste sluzili u hrvatskoj devedesetih dok su ovde ali i po hrvatskoj harali radikali odnoseci zivote neduznih ljudi.

u svakom slucaju g. kovacevicu vi za srbiju i njenio drustvo niste ama bas nista ucinili da bi sami sebi dodeljivali osecanje vaznosti. a srbija, kakva god da je jadna i nazadna, vama je dala utociste kad ste prebegle iz hrvatske.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:29 25.01.2008

Re: Pročitajte...

nikson
drago koja je najspornija stvar u sporazumu?

Čitaj sporazum...Ako "znaš čitati" videćeš da su dali nešto što vredi 3 milijarde, na upravljanje drugoj državi za 400 miliona. Nisu ga privatizovali, nego dali drugoj državi. Srbija voljom njenog vođstva i vlade u kojoj Tadić ima većinu i gde je predsednik države preavi od Srbije rusku koloniju. Toma Nikolić je govorio da bi bilo dobro da budemo ruska gubernija, Tadić koji bi "da osvoji Evropu" stavlja Srbiju u kolonijalni položaj da bi imao još jedan mandat...
nikson nikson 15:33 25.01.2008

Re: Pročitajte...

dobro, ali koliko ja razumem nis bi se svakako nekome prodao? ako bi na primer bio prodat austrijancima, ne bi li onda bili u kolinijalnom polozaju prema njima? drugo, ja jos nisam cuo odakle bi se snabdevali gasom ako ne iz rusije? trece, sta fali nemackoj sto je usla u slican aranzman sa rusima? i cetvrto, zar u cenu ne ulazi i taksa koju cemo dobijati za prolazak gasovoda?
Atomski mrav Atomski mrav 15:36 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Ma pusti Dragu, odjednom je ekspert za ekonomiju & energetiku :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:45 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Atomski mrav
Ma pusti Dragu, odjednom je ekspert za ekonomiju & energetiku :)

Hajde Atomski, možda si ti stručnjak..pročitaj sporazum pa kaži šta misliš...
nikson
dobro, ali koliko ja razumem nis bi se svakako nekome prodao? ako bi na primer bio prodat austrijancima, ne bi li onda bili u kolinijalnom polozaju prema njima? drugo, ja jos nisam cuo odakle bi se snabdevali gasom ako ne iz rusije? trece, sta fali nemackoj sto je usla u slican aranzman sa rusima? i cetvrto, zar u cenu ne ulazi i taksa koju cemo dobijati za prolazak gasovoda?

Ne radi se o privatizaciji Niksone..radi se o zameni monopola. NIS se ne privatizuje nego se prepušta na upravljanje drugoj državi. Jedan monopol, monopol države Srbije zamenjuje se monopolom države Rusije.
NIS na našemu tržištu ima 78 posto koncentracije. Kako će se od toga braniti Srbija...
Ne mešaj Srbiju sa Nemačkom..Evo, Bugari su pre nekoliko dana potpisali sa Rusima ugovor o gasovodu. Ali znaš kako. Napravili su zajedničku firmu kojom zajednički upravljaju...Nema kolonijalnog odnosa. Gas je roba i naravno da će ga Rusija prodavati svakome kome treba i ko hoće da ga kupi. Ali ne daju druge zemlje zbog toga Rusiji čitavo energetsko tržište u ruke...kapiraš ti to...
Atomski mrav Atomski mrav 15:52 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Ja priznajem da nisam stručnjak i ne petljam se u ono što ne znam :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:55 25.01.2008

Re: Pročitajte...

dpvosington
Neka on pobedi bez mene....


siguran sam da vam ne bi palo na pamet da to javno kazete u hrvatskoj g. sanaderu odnosno pupovcevoj ekipi koju ste kanda savetovali da obezbedi vladinu vecinu sanaderu, pa ste se cak i hvalili sa mudroscu predstavnika srba u hrvatskoj.

medjutim za vas ocito u srbiji vaze drugi arsini i parametri. sad, kad imate drugove na vlasti u hrvatskoj, lako vam je da ovde otvarate vrata radikalima. vama moze da bude svejedno hoce li ili nece pobediti radikali, jer vi imate svoju rezervnu varijantu ali gradjani srbije je nemaju.

da ne pricamo dalje ciju ste vi propagandu radili i kojim ciljevima ste sluzili u hrvatskoj devedesetih dok su ovde ali i po hrvatskoj harali radikali odnoseci zivote neduznih ljudi.

u svakom slucaju g. kovacevicu vi za srbiju i njenio drustvo niste ama bas nista ucinili da bi sami sebi dodeljivali osecanje vaznosti. a srbija, kakva god da je jadna i nazadna, vama je dala utociste kad ste prebegle iz hrvatske.

Dobro, Vošingtone...
Osim što ste na mene besni, što konstruišete i inputirate, recite mi šta mi tačno zamerate...
To što sam državljanin ili to što neću izaći na izbore...
Brooklyn Brooklyn 16:00 25.01.2008

Re: Pročitajte...

NIS na našemu tržištu ima 78 posto koncentracije. Kako će se od toga braniti Srbija...


pa to je bio i do sada problem kada je bio u rukama drzave srbije i bio bi problem bez obzira u cijem je vlasnistvu nis. a moze se jedino braniti potpunom liberalizacijom uvoza, izvoza, prodaje, prerade i svega sto se tice nafte. isto vazi i za sve ostale grane privrede.

inace sta je par milijardi medju prijateljima??
sonja k. sonja k. 16:08 25.01.2008

Re: Pročitajte...

..Sporazum sa Rusijom na sajtu Vlade.

ej bre drago 400 miliona znas ti koliko je to? a od kurcijalnog znacaja za privredu!
vidis kako je onu francusku firmu ojadio neki mali francuz za osam milijardi. milijardi, razumes, kao dvaes' puta vise, a nije. eto, onaj njihov francuski CEO kaze da je sve pod kontrolom, mdam i msje, take it easy, nadomestice se...
hocu reci ti francuzi pojma nemaju sta su milioni a sta milijarde - oni misle da je milijarda vise od miliona pa se, kao i uvek duvaju, kazu boli ih petica zbog milijardi.... e malo lendemain gospn francuzi, znamo mi da milion vredi vise...
i zato ne treba oni nama da kazu koliko je to milion, a koliko milijarda, jer cemo ih pojesti za dorucak u ponedeljak kad dobijemo i vise od miliona - hiljadarku dzabe, jel tako...?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:19 25.01.2008

Re: Pročitajte...

sonja k.
..Sporazum sa Rusijom na sajtu Vlade.

ej bre drago 400 miliona znas ti koliko je to? a od kurcijalnog znacaja za privredu!
vidis kako je onu francusku firmu ojadio neki mali francuz za osam milijardi. milijardi, razumes, kao dvaes' puta vise, a nije. eto, onaj njihov francuski CEO kaze da je sve pod kontrolom, mdam i msje, take it easy, nadomestice se...
hocu reci ti francuzi pojma nemaju sta su milioni a sta milijarde - oni misle da je milijarda vise od miliona pa se, kao i uvek duvaju, kazu boli ih petica zbog milijardi.... e malo lendemain gospn francuzi, znamo mi da milion vredi vise...
i zato ne treba oni nama da kazu koliko je to milion, a koliko milijarda, jer cemo ih pojesti za dorucak u ponedeljak kad dobijemo i vise od miliona - hiljadarku dzabe, jel tako...?


Ma tako je Sonja, kako bi drugčije bilo...o))
A, ovi naši su još videli i Putina...malo li je...o))
pozz
dpvosington dpvosington 16:35 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Drago Kovacevic: Neka on pobedi bez mene....


dpvosington:

siguran sam da vam ne bi palo na pamet da to javno kazete u hrvatskoj g. sanaderu odnosno pupovcevoj ekipi koju ste kanda savetovali da obezbedi vladinu vecinu sanaderu, pa ste se cak i hvalili sa mudroscu predstavnika srba u hrvatskoj.

medjutim za vas ocito u srbiji vaze drugi arsini i parametri. sad, kad imate drugove na vlasti u hrvatskoj, lako vam je da ovde otvarate vrata radikalima. vama moze da bude svejedno hoce li ili nece pobediti radikali, jer vi imate svoju rezervnu varijantu ali gradjani srbije je nemaju.

da ne pricamo dalje ciju ste vi propagandu radili i kojim ciljevima ste sluzili u hrvatskoj devedesetih dok su ovde ali i po hrvatskoj harali radikali odnoseci zivote neduznih ljudi.

u svakom slucaju g. kovacevicu vi za srbiju i njenio drustvo niste ama bas nista ucinili da bi sami sebi dodeljivali osecanje vaznosti. a srbija, kakva god da je jadna i nazadna, vama je dala utociste kad ste prebegle iz hrvatske.


Drago Kovacevic:
Dobro, Vošingtone...
Osim što ste na mene besni, što konstruišete i inputirate, recite mi šta mi tačno zamerate...
To što sam državljanin ili to što neću izaći na izbore...


evo da vam odgovorim g. kovacevicu:

taman posla da vam zameram sto ste drzavljanin republike hrvatske. vi ste glasali u hrvatskoj. a da je tamo kojim slucajem bio drugi krug izmedju sanadera i npr. djapica vi sigurno ne bi smeli javno da kazete sanaderu - neka pobnedi bez mog glasa, ili da postavljate "uslove" sanaderu pod kojima bi VI, znameniti propagandista Milana Babica iz tzv. SAO KRAJINE, glasali za njega. ne biste se ponasali tako neodgovorno kao sto se ponasate u srbiji sa hrvatskom putovnicom.

za vase ponasanje se kaze "davalac tudje krvi", a u narodu za koji vam je svejedno da li ce ga radikali ponovo upropascavati se to isto kaze "lako je tudjim k... mlatiti po slami".
Nenad M. Nenad M. 16:42 25.01.2008

Re: Pročitajte...

niksone,

don't mix grandmothers and frogs.( sto rece Draskovic) Jedno je gasovod a posve drugo "poklanjanje" NIS-a zbog KIM-a.
I ne razumem vas koji pokusavate da odbranite nesto sto ministra ekonomije nije u stanju. Mladja je pre neko vece objasnio kako u NIS-u po nalogu iz Vlade multiplikuju knjigovodstvene dugove kako bi lakse opravdali ovoj poklon Putinu. I zar ti nije dovoljno sto je ministar to nazvao VELEIZDAJOM pa da ti bude jasno o kakvom se poslu radi.

Posle ovog danas i cinjenice da nas Vlada definitivno ne vodi ka EU ( S.Samardzic izjavio da bi sporazume trebalo odbiti a izgleda da nema nista od potpisivanja 28. jan) vec zajedno sa Borisom ka osvajanju ruskih gubernija, sigurno me biracko mesto nece videti 3. februara.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 17:04 25.01.2008

Re: Pročitajte...

@ dpvosington

Vidim da ste se uprli u akciju diskreditovanja i seciranja moje i evo sada Dragine ličnosti, ali ah, dragi moj, nismo mi od juče na ovom blogu. Pa ja čak ne mogu više ni da se iznerviram zbog tih providnih pokušaja skretanja teme. Znamo svi da nije tema gde ja radim i čime se bavim, a posebno nije za nekoga ko ne sme da kaže ko je i čime se bavi, tako da, bla, bla... Whatever...
pidola pidola 17:04 25.01.2008

Re: Pročitajte...


za vase ponasanje se kaze "davalac tudje krvi", a u narodu za koji vam je svejedno da li ce ga radikali ponovo upropascavati se to isto kaze "lako je tudjim k... mlatiti po slami".

aj moze prevod za ovo?
ja malo priglup,pa ne kapiram.

a tadica,a vladu,da li je njih briga za gradjane?
ili samo za izbore se interesuju,a onda cetiri godine se radi da radikali jacaju?
nikson nikson 17:13 25.01.2008

Re: Pročitajte...

ja ne branim prodaju nis-a nego raspravljam o tome. a nije mi jasno kako bi se to liberalizovalo trziste gasa??? mislim ne proizvodi se gas tek tako... drugo, da na primer ne prolazi kroz nasu zemlju koliko bi onda placali uvoz gasa? da li bi to opravdalo malo visu cenu gasa?

nego ja mislim da je stvar u sledecem. rusija moze da odredjuje cenu. ona nama nece podizati vec ce verovatno biti trzisna, ali ce mozda smanjiti ako joj odgovara rezim. drugim, recima da li ova teza stoji iza stava nekih politicara kada kritikuju prodaju? i koliko je ta teza osnovana?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:18 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Dobro Vošingtone...dobio si na poene. o))
Ovu zadnju rečenicu ne priznajem..Aktuelna je, zato se na nju osvrćem i potpuno je netačna. Narod, kako ti kažeš, ne upropaštavaju samo radikali. Zajedno to radi i oni i ovi za koje se ti zalažeš. I oni mlate "po slami". Hoćeš primer od danas. Ovaj tvoj kandidat za koga ja neću glasati, ide u Moskvu sa "Poklon paketom" Putinu. Ovaj drugi, za koga također neću glasati, proglašava toga istoga Putina počasnim građaninom grada iz koga mu je stigao poklon (sedište NIS-a je u Novom Sadu). Pa zgrada NIS-a i parking ispred nje, vredi skoro polovinu toga što će Putin platiti za NIS. Obojica su na istome poslu da se ništa ne promeni....
Svaki dan se gomilaju dokazi o kakvoj se politici radi, i koliko je to potpuno ista ekipa...
adam weisphaut adam weisphaut 17:24 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Ovaj tvoj kandidat za koga ja neću glasati, ide u Moskvu sa "Poklon paketom" Putinu. Ovaj drugi, za koga također neću glasati, proglašava toga istoga Putina počasnim građaninom grada iz koga mu je stigao poklon (sedište NIS-a je u Novom Sadu). Pa zgrada NIS-a i parking ispred nje, vredi skoro polovinu toga što će Putin platiti za NIS. Obojica su na istome poslu da se ništa ne promeni....

Sta je novac prema najdubljem prijateljstvu Vladimira Vladimirovica?
Ne dobija svako pismo za svoj rodjendan od njega
dpvosington dpvosington 17:30 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Jelena Krajšić
@ dpvosington

Vidim da ste se uprli u akciju diskreditovanja i seciranja moje i evo sada Dragine ličnosti, ali ah, dragi moj, nismo mi od juče na ovom blogu. Pa ja čak ne mogu više ni da se iznerviram zbog tih providnih pokušaja skretanja teme. Znamo svi da nije tema gde ja radim i čime se bavim, a posebno nije za nekoga ko ne sme da kaže ko je i čime se bavi, tako da, bla, bla... Whatever...


ni vasa ni dragova licnost nije ni u pokusaju diskreditovana, vi ste to sto jeste (sami ste se predstavili ovde). medjutim vase delovanje sa ovim blogom i odnosom prema mogucnosti da dodju radikali na vlast vas diskredituje. drzim se teme vaseg bloga. smatram da je danas nedopustivo da osobe koje se javno zalazu za gradjansko drustvo svojim nesavesnim i neodgovornim ponasanjem povecavaju mogucnost dolaska radikala na vlast. o tome pricam i podsecam na pogubne posledice dolaska radikala na vlast. a vi ste vidim jos uvek ponasate neodlucno, nikako da progutate zabu i shvatite da je sprecavanje dolaska radikala na vlast moguce samo ako se glasa za tadica.

usput, kad izrazavate cudjenje u naslovu bloga - Mi da OSVOJIMO Evropu !? - podsecam vas da je vasa organizacija svojim uspesnim festivalom OSVOJILA evropu o cemu ste i sami pisali. Mene licno vise brine moguce radikalsko OSVAJANJE srbije i ne mogu da se nacudim kako je vama bitnije sve drugo...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:47 25.01.2008

Re: Pročitajte...

adam weisphaut
Ovaj tvoj kandidat za koga ja neću glasati, ide u Moskvu sa "Poklon paketom" Putinu. Ovaj drugi, za koga također neću glasati, proglašava toga istoga Putina počasnim građaninom grada iz koga mu je stigao poklon (sedište NIS-a je u Novom Sadu). Pa zgrada NIS-a i parking ispred nje, vredi skoro polovinu toga što će Putin platiti za NIS. Obojica su na istome poslu da se ništa ne promeni....

Sta je novac prema najdubljem prijateljstvu Vladimira Vladimirovica?
Ne dobija svako pismo za svoj rodjendan od njega

Fascinantno je kako uvek nađu "zaklon"...
Velja kao "poznati i priznati" mešetar, ekspert za koncesije i za uvoz lokomotiva preko butika za donji veš,sada potpisuje ugovor i za NIS..o)) Pa bilo bi bolje da je Boris kao predsednik stao na "crtu" pa potpisao sa predsednikom kome se toliko divi...
Ili računaju da se Velja već specijalizovao za krčmljenje imovine na vojvođanskoj adresi...
dpvosington dpvosington 17:54 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Drago Kovacevic
Dobro Vošingtone...dobio si na poene. o))
Ovu zadnju rečenicu ne priznajem..Aktuelna je, zato se na nju osvrćem i potpuno je netačna. Narod, kako ti kažeš, ne upropaštavaju samo radikali. Zajedno to radi i oni i ovi za koje se ti zalažeš. I oni mlate "po slami". Hoćeš primer od danas. Ovaj tvoj kandidat za koga ja neću glasati, ide u Moskvu sa "Poklon paketom" Putinu. Ovaj drugi, za koga također neću glasati, proglašava toga istoga Putina počasnim građaninom grada iz koga mu je stigao poklon (sedište NIS-a je u Novom Sadu). Pa zgrada NIS-a i parking ispred nje, vredi skoro polovinu toga što će Putin platiti za NIS. Obojica su na istome poslu da se ništa ne promeni....
Svaki dan se gomilaju dokazi o kakvoj se politici radi, i koliko je to potpuno ista ekipa...


rekao sam vam drago da je vama lako da izigravate veceg katolika od pape, jer imate rezervnu varijantu, ugodnu poziciju u kojoj ako, ne daj boze, krene po zlu u srbiji - vi, mada vam to ne zelim, imate gde da odete. kao sto ste svojevremeno iz hrvatske dosli u srbiju sada mozete da se tamo vratite, a uz to su vam i prtijatelji na vlasti. tu je i putovnica, otvorene granice...

a, kako toboz brinete o interesu srbije, znajte da to sto radite sa agitovanjem da se ne glasa protiv radikala je opasnije od bilo koje kombinacije u vezi nis-a.

vi nemate nijedan razlog da ne shvatite surovu realnost U CELINI i da vidite sta je u zadatim okolnostima najmudrije. bas kao sto ste znali za predstavnike srpske manjine u hrvatskoj pa ste ih mudro poduprli da udju u kombinaciju sa sanaderom.

dakle u hvatskoj vam nije problem da podrzite HDZ, a u srbiji vam je problem da kazete da treba glasati za tadica da ne bi na vlast dosli radikali.

ne shvatam sta vas sprecava da prosudite zrelo i priznate gresku isto onako kako ste je napravili. javno!
sonja k. sonja k. 17:59 25.01.2008

Re: Pročitajte...

to sto vas licno brine, naime moguce radikalsko OSVAJANJE srbije, se vec dogodilo.
konretni dolazak radikala na vlast nece spreciti ni deset tadica, naprotiv, ako umete da citate brojke i statistike mozete lako zakljuciti da je upravo sadasnji predsednik izazvao tu istu radikalizaciju.
umesto da neodlucnost prebacite dosadasnjem neodlucnom predsedniku, vi to prebacujete obicnim gradjanima, koji vise od svog, jednog glasa nemaju.
umesto da zatrazite promenu takve neodlucne politike vi izmisljate istorijski trenutak i trazite od mladih, pametnih i progresivnih ljude izigravaju ludilo
adam weisphaut adam weisphaut 18:00 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Velja kao "poznati i priznati" mešetar, ekspert za koncesije i za uvoz lokomotiva preko butika za donji veš,sada potpisuje ugovor i za NIS..o))

Velja sam za sebe kaze da je "operativac", covek od akcije, kaze i da je mnoge krovove po Cacku svojerucno postavljao, pa gde naci boljeg od njega za "operaciju"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:07 25.01.2008

Re: Pročitajte...

dpvosington
Drago Kovacevic
Dobro Vošingtone...dobio si na poene. o))
Ovu zadnju rečenicu ne priznajem..Aktuelna je, zato se na nju osvrćem i potpuno je netačna. Narod, kako ti kažeš, ne upropaštavaju samo radikali. Zajedno to radi i oni i ovi za koje se ti zalažeš. I oni mlate "po slami". Hoćeš primer od danas. Ovaj tvoj kandidat za koga ja neću glasati, ide u Moskvu sa "Poklon paketom" Putinu. Ovaj drugi, za koga također neću glasati, proglašava toga istoga Putina počasnim građaninom grada iz koga mu je stigao poklon (sedište NIS-a je u Novom Sadu). Pa zgrada NIS-a i parking ispred nje, vredi skoro polovinu toga što će Putin platiti za NIS. Obojica su na istome poslu da se ništa ne promeni....
Svaki dan se gomilaju dokazi o kakvoj se politici radi, i koliko je to potpuno ista ekipa...


rekao sam vam drago da je vama lako da izigravate veceg katolika od pape, jer imate rezervnu varijantu, ugodnu poziciju u kojoj ako, ne daj boze, krene po zlu u srbiji - vi, mada vam to ne zelim, imate gde da odete. kao sto ste svojevremeno iz hrvatske dosli u srbiju sada mozete da se tamo vratite, a uz to su vam i prtijatelji na vlasti. tu je i putovnica, otvorene granice...

a, kako toboz brinete o interesu srbije, znajte da to sto radite sa agitovanjem da se ne glasa protiv radikala je opasnije od bilo koje kombinacije u vezi nis-a.

vi nemate nijedan razlog da ne shvatite surovu realnost U CELINI i da vidite sta je u zadatim okolnostima najmudrije. bas kao sto ste znali za predstavnike srpske manjine u hrvatskoj pa ste ih mudro poduprli da udju u kombinaciju sa sanaderom.

dakle u hvatskoj vam nije problem da podrzite HDZ, a u srbiji vam je problem da kazete da treba glasati za tadica da ne bi na vlast dosli radikali.

ne shvatam sta vas sprecava da prosudite zrelo i priznate gresku isto onako kako ste je napravili. javno!

Ah, blago vama kad ste u stanju da procenite svačiju poziciju...
O radikalima nemojte meni pričati jer sa njima od kada su nastali ratujem svaki dan. Na bilo koji način..
Na nesreću izgleda da vi ne razumete o čemu se radi. Čovek koga propagirate nije u stanju suzbiti ovo čega se opravdano bojite. Od kada je on "brana radikalizmu" pola Srbije je postalo radikalsko.
Da, ja to javno govorim. Od trenutka kad je pristao na "kohabitaciju", ušao u radikalsku "patriotsku matricu" oko Kosova, ušao u onu prevaru oko "noćnoga Ustava" i referenduma za koga sami znamo kako je proveden, zatim prevare koju je uradio montiranjem Koštunice za premijera, pa "podele odgovornosti" u upravnim odborima, pa Miškovićem i monopolima, pa sad ove svinjarije sa NIS-om...
Ljudi u čemu je zaista razlika....
dpvosington dpvosington 18:26 25.01.2008

Re: Pročitajte...

sonja k.
to sto vas licno brine, naime moguce radikalsko OSVAJANJE srbije, se vec dogodilo.
konretni dolazak radikala na vlast nece spreciti ni deset tadica, naprotiv, ako umete da citate brojke i statistike mozete lako zakljuciti da je upravo sadasnji predsednik izazvao tu istu radikalizaciju.
umesto da neodlucnost prebacite dosadasnjem neodlucnom predsedniku, vi to prebacujete obicnim gradjanima, koji vise od svog, jednog glasa nemaju.
umesto da zatrazite promenu takve neodlucne politike vi izmisljate istorijski trenutak i trazite od mladih, pametnih i progresivnih ljude izigravaju ludilo


najpre, radikali ce OSVOJITI srbiju tek i ako ikada dobiju 50% + 1glas. a to moze da se dogodi za nedelju dana.

vi ste vidim, pre drugog kruga izbora, vec proglasili radikalsku pobedu iako zagovarate demokratsko drustvo. to se zove defetizam.

kad vec kazete da "gradjani imaju samo jedan glas" onda je bolje da taj glas iskoriste dok mogu i glasaju za tadica da ne bi pobedili radikali, jer nema drugog nacina da se u ovom trenutku spreci dolazak radikala na vlast. u suprotnom, ako se ne glasa za tadica, na vlast ce doci radikali i gradjani nece vise imati ni taj jedan glas, glasovi se vise nece brojati, brojace se opet tela.

a ako vam toga nije bilo dosta, vi nastavite da izigravate ludilo, ja necu. ja cu uciniti ono sto je moguce da se zlo ne ponovi. glasacu za tadica.
milivoye milivoye 19:02 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Atomski mrav
Ja priznajem da nisam stručnjak i ne petljam se u ono što ne znam :)


Znaš li barem da je protivzakonito prodavati javna preduzeća direktnom pogodbom, tj. bez javnog nadmetanja?
sonja k. sonja k. 19:26 25.01.2008

Re: Pročitajte...

najpre, radikali ce OSVOJITI srbiju tek i ako ikada dobiju 50% + 1glas. a to moze da se dogodi za nedelju dana.


radikalsko osvajanje se vec dogodilo, a vi i dalje tih 40% nazivate odlazak u bioskop, cesanje kolena, stiskavac u mraku. wake up!
mozda da probate da pronadjete jednu evropsku zemlju u kojoj je ekstremna desnica dobila 40% glasova.

vi ste vidim, pre drugog kruga izbora, vec proglasili radikalsku pobedu iako zagovarate demokratsko drustvo. to se zove defetizam.


nista ja ne proglasavam, samo mi smeta to vase "demokratsko" zastrasivanje i osvescenost u dvanaest i pet.

nema drugog nacina da se u ovom trenutku spreci dolazak radikala na vlast.


ako nema, onda pustite. nemojte terati ljude na "demokratiju"

u suprotnom, ako se ne glasa za tadica, na vlast ce doci radikali i gradjani nece vise imati ni taj jedan glas, glasovi se vise nece brojati, brojace se opet tela.


pa sta ako dodju radikali?
ajde konacno i to da izgovorimo.
ako nikolic pobedi onda je to odluka vise od 50% gradjana srbije
jel vi to imputirate da su ti gradjani idioti?
pa upitajte se vec jednom ko i sta je te ljude navelo da glasaju za radikale.
nece se brojati tela. globalizacija je cudo.


verujem da je vas glas ocajnicki glas i zao mi je sto je tako.
mozda ce drugi krug, bez obzira ko pobedi, naterati onaj progresivni deo DS da razmisli o svojoj buducnosti.








dpvosington dpvosington 19:34 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Drago Kovacevic
dpvosington
Drago Kovacevic
Dobro Vošingtone...dobio si na poene. o))
Ovu zadnju rečenicu ne priznajem..Aktuelna je, zato se na nju osvrćem i potpuno je netačna. Narod, kako ti kažeš, ne upropaštavaju samo radikali. Zajedno to radi i oni i ovi za koje se ti zalažeš. I oni mlate "po slami". Hoćeš primer od danas. Ovaj tvoj kandidat za koga ja neću glasati, ide u Moskvu sa "Poklon paketom" Putinu. Ovaj drugi, za koga također neću glasati, proglašava toga istoga Putina počasnim građaninom grada iz koga mu je stigao poklon (sedište NIS-a je u Novom Sadu). Pa zgrada NIS-a i parking ispred nje, vredi skoro polovinu toga što će Putin platiti za NIS. Obojica su na istome poslu da se ništa ne promeni....
Svaki dan se gomilaju dokazi o kakvoj se politici radi, i koliko je to potpuno ista ekipa...


rekao sam vam drago da je vama lako da izigravate veceg katolika od pape, jer imate rezervnu varijantu, ugodnu poziciju u kojoj ako, ne daj boze, krene po zlu u srbiji - vi, mada vam to ne zelim, imate gde da odete. kao sto ste svojevremeno iz hrvatske dosli u srbiju sada mozete da se tamo vratite, a uz to su vam i prtijatelji na vlasti. tu je i putovnica, otvorene granice...

a, kako toboz brinete o interesu srbije, znajte da to sto radite sa agitovanjem da se ne glasa protiv radikala je opasnije od bilo koje kombinacije u vezi nis-a.

vi nemate nijedan razlog da ne shvatite surovu realnost U CELINI i da vidite sta je u zadatim okolnostima najmudrije. bas kao sto ste znali za predstavnike srpske manjine u hrvatskoj pa ste ih mudro poduprli da udju u kombinaciju sa sanaderom.

dakle u hvatskoj vam nije problem da podrzite HDZ, a u srbiji vam je problem da kazete da treba glasati za tadica da ne bi na vlast dosli radikali.

ne shvatam sta vas sprecava da prosudite zrelo i priznate gresku isto onako kako ste je napravili. javno!

Ah, blago vama kad ste u stanju da procenite svačiju poziciju...
O radikalima nemojte meni pričati jer sa njima od kada su nastali ratujem svaki dan. Na bilo koji način..
Na nesreću izgleda da vi ne razumete o čemu se radi. Čovek koga propagirate nije u stanju suzbiti ovo čega se opravdano bojite. Od kada je on "brana radikalizmu" pola Srbije je postalo radikalsko.
Da, ja to javno govorim. Od trenutka kad je pristao na "kohabitaciju", ušao u radikalsku "patriotsku matricu" oko Kosova, ušao u onu prevaru oko "noćnoga Ustava" i referenduma za koga sami znamo kako je proveden, zatim prevare koju je uradio montiranjem Koštunice za premijera, pa "podele odgovornosti" u upravnim odborima, pa Miškovićem i monopolima, pa sad ove svinjarije sa NIS-om...
Ljudi u čemu je zaista razlika....


ne propagiram tadica nego samo govorim da je jedini nacin da radikali ne dodju na vlast taj da se glasa za tadica. to je racinalan zakljucak.

usput, zna se da si radio propagandu za milana babica i sao krajinu odnosno ideju velike srbije i da kao takav imas odlicne reference da te grobar uzme u kabinet za sefa propagande. nisi ti naivan, znas sta radis kad govoris da ne treba glasati protiv radikala.
dpvosington dpvosington 20:06 25.01.2008

Re: Pročitajte...

glas obicnih ljudi, vas i moj glas ce biti ocajnicki ako radikali dodju na vlast. i to nije zastrasivanje nego cinjenica, jer su jednom vec bili i znamo kako je bilo. to "zastrasivanje" koje vi dozivljavate ne dolazi od mene i mojih reci nego od onih slika iz bliske proslosti koje su nam svima u podsvesti.

samo sam ubedjen da je lakse glasati za tadica nego rizikovati ponavljanje najmracnije proslosti koju nedavno smo imali?

a to sto je dvanaest i pet, to je zalosno i alarmantno, svakako, kazaljke ne mozemo vratiti unazad da bi popravili ono sto smo morali da uradimo da ih ne bi bilo 40% ali ako pustimo da ih bude vise od 50% kazaljke ce same poceti da idu unazad.
Filip2412 Filip2412 20:51 25.01.2008

Re: Pročitajte...

za vase ponasanje se kaze "davalac tudje krvi", a u narodu za koji vam je svejedno da li ce ga radikali ponovo upropascavati se to isto kaze "lako je tudjim k... mlatiti po slami".

dpvosington samo da te ispravim:

s tudj k.... lako je da se mlati po koprive
Filip2412 Filip2412 20:52 25.01.2008

Re: Pročitajte...

a ima i ono:

U tudje dupe ni drska od metlu nije mnogo
Dejan Stanković Dejan Stanković 20:55 25.01.2008

Re: Pročitajte...

U tudje dupe ni drska od metlu nije mnogo

a ja se vec dugo pitam kako da prevedem portugalsku narodnu

ljuta paprika u tudje dupe - osvezenje
Filip2412 Filip2412 21:10 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Dejane to ti je stara narodna iz juznih srpskih krajeva.
Ima toga dosta, ali je manje poznato... Vuk Karadzic zaobisao taj kraj.

eto vidis, portugalci i sami juznjaci izgleda imaju slican senzibilitet
zoricag zoricag 22:29 25.01.2008

Re: Pročitajte...

Kad se setim koliko je vremena i truda Raseta utrosila i koliko nas je uostalom kostalo, da povrati telekom i ponisti onu Borovica-Borka koncesiju koja je ubirala putarine, a nije gradila (osim sto se prica da je nesto i pod asfalt ugradila).

Ko ce posle ovih da vadi stetu nek mu je bog u pomoci, unapred.
A.C.A.B. A.C.A.B. 15:05 25.01.2008

Nije Sloba kriv mi smo g....

Nista nismo i necemo skoro nauciti..

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 15:57 25.01.2008

Re: Nije Sloba kriv mi smo g....


Tačno tako!
Dok je sloba bio na vlasti db je proturao kroz narod krilaticu - 'ma svi su oni isti' , što je u praksi značio,
(za one sa jeftinijim kartama) - NE GLASAJ - IONAKO SU SVI ISTI.
Sa jedom malom činjenicom - SPS I SRS su VEĆ BILI NA VLASTI pa im je ta krilatica bila idealna.
Sada, kada pokušavaju da se vrate na vlast, u PRAVOM TRENUTKU lansiraju sličnu parolu
'TADIĆ I KOŠTUNICA SU ISTI' - znači , opet za one sa jeftinijim ulaznicama,
NE GLASAJ ZA TADIĆA, DA NAŠ TOMA DODJE NA NJEGOVO MESTO.

Srpski narod, osudjen da izumre zbog svoje luposti.
Netajali su i drugi narodi kro istoriju jer se nisu prilagodili promenama u svetu, zašto bi srpski bio bolji.

VAŽNO DA JE NEKI MILE SA ČUBURE ZEZNO VLAST, JER NIJE GLASAO.
PO SRBIJI I KOSOVU LJUDI UMIRU OD KANCERA, MLADI BEŽE IZ ZEMLJE,
JER SE NIJE PAMETNO GLASALO,
ali, baš briga Mileta sa Čubure, zna on za foru, svi su oni isti, neće oni njega z.....

P.S.
E, može jedan vic, našli se nemac francuz, englez i srbin, hahaha,
ovaj,,, ne znam tačno kako ide, hahaha, ali ih je na kraju srbin sve prešao. hahahaha.



A.C.A.B. A.C.A.B. 16:23 25.01.2008

Re: Nije Sloba kriv mi smo g....

pa Tadic i Kostunica i jesu skoro isti, bar po onome sto su radili do sada, nema to veze sa radikalima.. E sad da li ce nesto da se menja ili ne, videcemo..
Olga Medenica Olga Medenica 16:05 25.01.2008

Ja sam samo jednom

u zivotu glasala sa entuzijazmom.
Inace glasam za jedne da ne bi pobedili jos gori i to u obe zemlje (UK + Srbija).
Zalosno, ali tako. Ja to zovem "negativno glasanje" zato sto nije Za vec Protiv.
Desavalo mi se i da propustim glasanje iz "Ma idite svi dodjavola" razloga.
Dakle, glasati, ne glasati ili "glasati protiv" je sve, po mom misljenju, normalna ljudska situacija.

Svako ima pravo na glas ili da ostane BezGlasa (zanemeo slucaj). Sve je to regularno.
Nema niko nikome prava da agresivno izvlaci glas. Miroljubivo ubedjivanje i agitovanje je dozvoljeno.

Inace bih volela da nekada ponovo glasam iz entuzijazma i uverenja, ovde ili tamo, jos bolje svuda.
Samo, nemam puno nade da ce to biti u doglednoj buducnosti, ako ikada.

U ovom trenutku se i ja mozda od svega najvise plasim radikala (mislim na politiku a inace se vise plasim smrti, rata, bolesti, siromastva, bubasvaba, babaroga itd).


PS: dobar ti je naslov!
Izvinjavam se, opet nisam stigla da procitam komentare pa se mozda negde i ponavljam.
pidola pidola 16:37 25.01.2008

...

e preporuka za temu,
to uglavnom ne govorim,al ovo je jedino normalno sto sam procitao.
zatrpani od onih silnih pokusaja prebacivanja odgovornosti.
ja sam kriv sto je nikolic toliko jak,gradjani su krivi sto je tadiceva,vladina politika na celu sa kostunicom ovako losa,pazi molim te.
oni su tu da brljaju,a mi cemo da idemo za njima i cistimo i to sve sa osmehom.
ne,ne, sve je ok,samo vi pravite sranja,tu smo mi da vas podrzavamo,jes da malo smrdi,al nema veze,kad se zapusi nos ne oseca se,ccc.
jedini argument i najjaci tadicev kvalitet,sami forsiraju tu pricu,je los nikolic.
bravo,covek koji jedino govori ja pa ja,sada vice,glasajmo protiv (nikada nisam ni glasao za) radikalske politike.vazi.
Sladjana NS Sladjana NS 16:41 25.01.2008

KANALIZACIJA

Sta reci posle ovoga, kako progutati tu zabu, da je zaba ni po jada, vec dodajte sami ... Ko se bunio, LDP i niko vise,
Boris Tadic javno ne moze da izgovori ime Cedomira Jovanovica a treba glasati za njega.kAKO, KAZITE MI KAKO ETO JA VAS MOLIM.


NOVI POČASNI GRAĐANIN
15:03 - Na svečanoj sednici, Skupština Novog Sada, prema predlogu Srpske radikalne stranke, devetu titulu počasnog građanina dodelila je predsedniku Rusije, Vladimiru Putinu. Titulu počasnog građanina Novog Sada nose teniserka Monika Seleš, fudbaler Siniša Mihajlović, kompozitor Mikis Teodorakis, slovenački pisac i jedan od osnivača Sterijinog pozorja Josip Vidmar, autor spomenika prepodobnom Sergiju Radonješkom u Dunavskom parku ruski vajar Vjačeslav Mihajlovič Klikov, i Piter i Dijana Bekli iz Noriča i Hanelore Lamhe iz Dortmunda, koji su Novom Sadu donosili humanitarnu pomoć.
Članica prethodnog saziva gradske komisije za obeležavanje praznika i dodelu priznanja, Milica Vlaisavljević, kaže da se u prethodnom periodu, pri donošenju ovakvih odluka, pazilo na to da se poštuju svi gradski propisi u kojima su definisani kriterijumi za priznanja. "Ta osoba mora da ima direktnu vezu sa Novim Sadom, znači ili da je građanin grada, ili da je doprineo u nekoj oblasti bitnoj za život grada", kaže ona.

Iako Novosađani sa kojima smo razgovarali ne znaju ko je do sada postao počasni građanin, o Vladimiru Putinu na tom mestu imaju raznolika mišljenja. Opozicione stranke u gradu slažu se da je proglašenje Putina počasnim građaninom politička odluka. Odborničke grupe LSV-a i G17 plus glasale su protiv ovog predloga, dok su odbornici Demokratske stranke bili uzdržani.

Predsednik GO DS Igor Pavličić napominje da ime predsednika bilo koje države ne treba mešati sa lokalnom politikom, i da je ovo proglašenje u funkciji političke kampanje Srpske radikalne stranke. G17 plus je protiv ove odluke, zbog njene političke pozadine, kaže Aleksandar Radonjić i dodaje da je to demagoška najava drugog izbornog kruga, sa neprihvatljivim obrazloženjem.

Novi Sad je tako postao šesti grad u Srbiji u kome je ruski predsednik postao počasni građanin. Osim predloga za titulu počasnog građanina, Putinu su krajem prošle godine počast uputila i pojedina javna komunalna preduzeća, koja su vožnjom kroz grad proslavila pobedu njegove stranke na parlamentarnim izborima u Rusiji. (Milena Jerkov)

Mili Mili 17:56 25.01.2008

„Da osvojimo Evropu? Da osvojimo Evropu? M

Slogan je obecavajuci, bas me interesuje koliko stimlativno utice na Evropu. Mi smo i onako kao stvoreni za osvajanje.
3stana 3stana 18:01 25.01.2008

Drugaraka...

...preporuku sam već odabrala...nego samo da dodam: ja tebe načisto obožavam zato što sam tvoj text jedino mogla da pročitan do kraja, posle duže vremena na ovom blogu koji se pretvorio u neznamnijašta!!! sve si rekla i na stranu što se slažem s tobom skroz-naskroz, jedina si pljunula u lice svima... ili možda skoro svima, hehe
s tim, što ja stvarno ne mogu da glasam za BT, bljaaaak!
Lektorka Lektorka 18:05 25.01.2008

Jelena,

preporuka.
Odlučila sam pre neki dan da ni na koji način ne "agitujem" na blogu ovim povodom :).
A jeste teško.
Za mene je drugi krug u jednakoj meri pitanje savesti kao što je to bio prvi.
Uostalom, nismo li znali da ćemo dospeti baš u ovu dilemu? Mislimo valjda, da bi nešto bilo lakše da je jedan od njih dvojice pobedio već u prvom krugu? Bilo bi eto utoliko što se niko ne bi svađao oko odluke da izađe ili ne izađe na izbore u drugom krugu. A u suštini, dilema je lažna, jer je jedno nekakav odnos snaga (procenti dobijenih glasova), a drugo je činjenica da su od početka u istinskoj trci samo Tadić i Nikolić. Ne tek od prošle nedelje, naravno.
Ništa dalje neću da kažem. Svako ima svoje razloge, svako će po svojoj savesti uraditi.
Poz.
nikson nikson 19:49 25.01.2008

ja se izvinjavam

ali zasto je pera lukovic prestao da ga agituje za LDP, a poceo za radikale?
Nenad M. Nenad M. 20:01 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

ali zasto je pera lukovic prestao da ga agituje za LDP, a poceo za radikale?


da bi ti imao svhu postojanja na blogu
nikson nikson 20:05 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

Nenad M.
ali zasto je pera lukovic prestao da ga agituje za LDP, a poceo za radikale?


da bi ti imao svhu postojanja na blogu


ne razumem sta hoces da kazes, ali ne verujem da je lukovic imao mene u vidu
Nenad M. Nenad M. 20:36 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

nikson
Nenad M.
ali zasto je pera lukovic prestao da ga agituje za LDP, a poceo za radikale?


da bi ti imao svhu postojanja na blogu


ne razumem sta hoces da kazes, ali ne verujem da je lukovic imao mene u vidu



ma imao je, ne brini. znao je da su tadicevci uspaniceni u ocajnickom nastojanju na unapred odrede krivca za eventualni neuspeh BT.

Evo danas je Tadic pristao na rusku guberniju a DSS javno najavio odbijanje sporazuma koji na bajdvej nece biti ni ponudjen. Danasnjim danom unisteno je i ono malo Djindjivevog nasledja. Ako vam to nije jasno - onda nista.
nikson nikson 20:44 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

hehe postali smo ruska gubernija. ajde malo ozbiljnije da pisemo, jel se slazete?

i oko sporazuma, ako ne bude ponudjen, onda je stvarno pitanje svih pitanja vrlo jednostavno - dajte kosovo! ali to su vec neke sumanute stvari u koje se ja ne razumem
zoricag zoricag 21:42 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

ali zasto je pera lukovic prestao da ga agituje za LDP, a poceo za radikale?

Ne moze se na ovo pitanje odgovoriti, prosto zato sto ne agituje za radikale.

Osim, ako se svako kome je pun kufer raznih manipulacija masama, svako kome je muka da ga stalno plase i zastrasuju da bi njime manipulisali, svako ko se drzne da kaze: odbijam da se plasim, -ustvari agituje za radikale.

Popljuvati odmah, da bi se imalo sta za predrasudu pre citanja, upali nekad taj metod. Upalio toliko puta do sada.

Nego sta cemo sad kad neke stvari ubrzano postaju sve vidljivije i vidljivije, kad vise ne mora da se cita Lukovic da bi se zamislilo nad onim sto se desava? Sta cemo? "Ne dam zori da svanjava" -ima samo u pesmi.
nikson nikson 21:52 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

ne znam zasto mi inputirate ono sto nisam napisao. ja mislim na njegove kritike koje je uputio tadicu, a koje su iste kao i vuciceve, od reci do reci sa svim zarezima i tackama
Nenad M. Nenad M. 23:25 25.01.2008

Re: ja se izvinjavam

nikson
ne znam zasto mi inputirate ono sto nisam napisao. ja mislim na njegove kritike koje je uputio tadicu, a koje su iste kao i vuciceve, od reci do reci sa svim zarezima i tackama


Koje kritike? I je l ti sebe dozivljavas kao negaciju Vucica? Ako on izadje na sunce ti neces, ako on kaze istinu ona ces ti da lazes? Ne razumem!? Jadno ti je to sto radis mada je lakse sa te udaljenosti, nista ne boli.
Dragutin Dragutin 20:12 25.01.2008

Evo lepe analize zasto radikali napreduju

I zasto imaju 1650000 glasova.
Vec vidjeno

Sve je isto samo njega vise nema, rikn'o nam Sloba, a gde je kraj problema? Drzava se raspada od poteza kretena, politika je ista samo druga su imena. Kostun je posten daj da glasamo za njega, nema veze sto nas vraca u najgora vremena, demagogija za mase umesto ideja, upotreba Kosova zbog izbornih poena. Ma takvo smo mi drustvo jer je isto tako svuda, elita se sastoji od ubica i tajkuna, Miskovica, Mitrovica-vodecih figura sto placaju kampanje svojih politickih pijuna.
A Vucela se seta slobodno po ulici, i dalje pas laje umesto da je vezan na uzici. Umesto u ludnici radikali su u Skupstini, pa Grobar pise Ustav jer su oni to dopustili. Svima puna usta Zorana i Kosova, a iza ledja: "To je greska DOS-ova". Njegovi ljudi su ostali bez poslova, "Sledimo viziju" je floksula sa postera. Sve k'o pre je isto samo furate rukavice, uzmete tale fabrike, boli Vas kurac sto zivi se ispod granice, narod je gladan a Vi lazima ga hranite. Nema Mladica, podneli ste ostavke, al' niste priznali, vlast Vam nedostaje. Ko na Kipru sto nedostaje nam koja milijarda, sad Vam pocinje kampanja, dinar snazan, evro pada. Dao Telenor para, do decembra puna kapa, nema Karica brata, dal' za njim iko traga? Il' svima je bitno da on nije u politici, budzete sve ste slistili a jos ste podmitljivi. Pijuni su u Skupstini, vlastodrsci u politici, ni posle Slobe niko ne da daha Televiziji, nisu tu dosta samo PR aktivnosti, vec Svetska prvenstva i CPP dilovi. Dzeparac u politici, sapa na privredi, marketinski eksperti i kapitalni ministri. Ko biznismen je bio, biznismen je ostao. Dogno, prodo, oprao pa mi nudi bedan posao. Uopste nije moralno sluziti se Kosovom, da bi opstao na vlasti, reci istinu i gotovo. Zgog vlasti, SPS-u ste u saci, zbog vlasti radikalni bukaci, svakog dana sve su jaci, jer im pravite usluge i cirkus od Skupstine. Zbog vlasti, mladost Srbije, u kavezu da istrune. Decu ste poslali napolje na studije, da se vrate kao poslanici, pandurcine, sudije! I dalje samo kradete a Srbija umire, sjebali ste sve treba blam da Vas ubije. Opet smo na dnu, generacije posrnule od cekanja na Vas vec su godinama umorne. 5. oktobra bese prilika dobra da okrenemo stranu i pobijemo govna. Cim razgrabise funkcije rekli su "Dosta! Sta je bilo-bilo je mi smo sad Evropa"! Jer u Slobinim giljama udobno se hoda. Stoka! I dalje vlast nam je ko' droga. Navuceni na polozaje, povlastice, Odbore, setite se dobro sta ste kenjali pred izbore. Srbiju su stranke podelile na feude, laktaju se dzukele samo da se uvale. A mozgovi svi pale odavde da se ne vrate, dugo bili visak a sad ih satro trebate. Serem se na sistem, necu vise da me jebete, ako je Jocic za ministra ja sam za nerede, ako je ovo demokratija Vi ste za lecenje, necu da zbog Vas iz vatre vadim kestenje, da mi prodajete price o nekom irskom modelu, dzabe Vam sav trud, znam svaku semu. Zbog apetita vlasti dugo placali smo cenu, ko moze nek' prasta ja sigurno necu. Ljudi umiru od gladi a Vi ste mrtvi hladni, sektasi, sve je u Stranci, nista u srcu, nista u glavi. Dolazi SINDIKAT na Vas da tacku stavi!
Filip2412 Filip2412 21:00 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napreduju

Zasto jacaju radikali, zahvaljujuci EU:

Milosevicu su sudili godinama da bi na kraju pre izricanja presude umro.
Milan Babic se ubio.
Seselja su drzali godinama bez pokretanja procesa.

I onda se covek pita, sta ce im Mladic i Karadzic? Fale im dvojica za poker ili preferans, ili zatvorski stoni tenis?
Da im sude sigurno nece, i ako hoce trebace im 5 godina da pocnu a jos 5 da zavrse.

Drugi bitan razlog je kriminal i koristorublje politicara bivseg DOS-a a to se odnosi na afere koje su pocele jos za zivota Zorana Djindjica kada su njegovi prvi saradnici krali milione na porezu pa sve do danas sa G17 & Delta koalicijom...

Kostunica je politicar slabog uticaja sto su i izbori pokazali tako da je glupavo kriviti njega za jacanje radikala.

garcon garcon 21:00 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Cooool.... wow... :O)
Dragutin Dragutin 21:08 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Kostunica je najodgovorniji, kasnije mu je u tome pomogao i Tadic. Kostunica je bio kocnicar svega normalnog, i jedan od najodgovornijih sto Srbija vise nije NA DOBROM PUTU. Ima i odgovornosti EU, ali vrlo male. Hajde mi da vidimo ko je kriv u nasem dvoristu, pa posle da gledamo van njega. To je kao ono, kriv mi je profesor sto sam pao ispit.
nikson nikson 21:13 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

ne slazem se sa tim nase - vase dvoriste. sve je to isto dvoriste. uvek se najezim kada mi neko kaze ajde da gledamo prvo u nase dvoriste, jer mi se cini kao da se radi o tome da nekoga treba amnestirati od odgovornosti
Dragutin Dragutin 21:27 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Ne treba nikog amnestirati, ali valjda su za ovu zemlju prvenstveno odgovorni njeni zvanicnici. Ali ne mogu se zajedno sa radikalima krasti glasovi na referendumu, ne moze se zajedno sa radikalima stititi Miskovic, ne moze se sa radikalima glasati za one besmislene rezolucije o Kosovu, ne moze se zataskavati ispitivanje politicke pozadine ubistva Zorana Djindjica, a onda kada dodju izbori glasaj za mene da ne pobede radikali. Tako mozemo 100 narednih godina, mora se reci DOSTA!
Jos nesto, nikako da mu zapamtim ime ali sve cesce se secam one njegove izjave koju cu da parafraziram:
Prvo su iz zgrade pokupili Rome ali se nisam obazirao jer nisam Rom.
Onda su dosli po Jevreje medjutim nisam ni Jevrej.
Na kraju kad su dosli po mene bilo je kasno.
Tako se ponasao i DS, kada se ljudi(skoro svi iz LDP-a) koji drugacije misle nazivaju izdajnicima, narkomanima, kriminalcima oni se ne obaziru jer oni nisu medju tim ljudima, e sada je kasno.
nikson nikson 21:37 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

mislim da je tendecizno poistovecivati DS i SRS, pogotovo zbog svega onoga sto su clanovi DS-a trpeli do pada milosevica od strane SPS-a i SRS-a. tu posebno mislim na to da tadic zataskava pozadinu ubistva djindjica.

Filip2412 Filip2412 21:37 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Evropska i gradjanska struja se zapravo zalazu upravo za ovaj nacin razmisljanja koji citiram.

Prvo su iz zgrade pokupili Rome ali se nisam obazirao jer nisam Rom.
Onda su dosli po Jevreje medjutim nisam ni Jevrej.
Na kraju kad su dosli po mene bilo je kasno.


Tako da se svi pravimo blesavi kad ameri bombarduju nekog i da mislimo dobro je samo cuti kad nisu nas.

Da me ne shvatite pogresno, ja smatram da treba uci u NATO, EU se nakon toga podrazumeva. Ja samo ne vidim zasto se ideja ulaska u NATO propagira ko nekakavo demokratsko dostignuce. Mi u NATO treba da udjemo iz egzistencijalnih razloga, da spasimo glavu. Demokratije u NATO nema.

sonja k. sonja k. 21:46 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Jos nesto, nikako da mu zapamtim ime ali sve cesce se secam one njegove izjave koju cu da parafraziram:


Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

Martin Niemoeller

Dragutin Dragutin 21:53 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

nikson
mislim da je tendecizno poistovecivati DS i SRS, pogotovo zbog svega onoga sto su clanovi DS-a trpeli do pada milosevica od strane SPS-a i SRS-a. tu posebno mislim na to da tadic zataskava pozadinu ubistva djindjica.


DS pre ubistva Zorana i posle nije isto, ogromna je razlika i "Sledimo viziju" je sada stvarno floskula sa postera. Micunovic je posle presude za ubistvo Zorana Djindjica na pitanje da li ce biti politicka pozadina ubistva odgovorio tesko, to vam je isto kao ubistvo Kenedija, to je stav DS. Nisu insistirali na otkrivanju pozadine tog ubistva.
nikson nikson 22:01 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

micunovic je dao procenu a ne zelju i pokazalo se da je u pravu. a sto se tice ds-a pre i posle djindjica, ja znam da je u toku kampanja, ali ipak su to oni isti ljudi, od kojih neke znam kako su se proveli od radikala 90-ih i kako se postupalo sa njima samo zato sto imaju drugaciji stav
Filip2412 Filip2412 22:07 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Dragutine, Zoran je imao talenat, obrazovanje kao i dobre veze sa Nemackom (EU) i zato je velika steta sto je ubijen. Medjutim prost covek to ne shvata.

Sto se tice korupcije i kriminala prost coek pamti one ministre u njegovoj vladi koji su maznuli velike pare na porez i nikom nista. Korupcija i kriminal su uvek bili prisutni na tlu Srbije ma ko da je vladao.


zoricag zoricag 22:46 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Ja samo ne vidim zasto se ideja ulaska u NATO propagira ko nekakavo demokratsko dostignuce. Mi u NATO treba da udjemo iz egzistencijalnih razloga, da spasimo glavu. Demokratije u NATO nema.

Pa ne moramo. Sad smo sa Rusima. Spasili smo se. Branice nas nema sta da brionemo. Navezbalo se to kad su Avganistan branili.
Nenad M. Nenad M. 23:29 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

nikson
ne slazem se sa tim nase - vase dvoriste. sve je to isto dvoriste. uvek se najezim kada mi neko kaze ajde da gledamo prvo u nase dvoriste, jer mi se cini kao da se radi o tome da nekoga treba amnestirati od odgovornosti


a ti se odmah uplasis, pomislis u sebi na Mladica, pomolis se da ga cuva sveti bog od svih zala i preskocis ogradu komsijinog dvorista
nikson nikson 23:44 25.01.2008

Re: Evo lepe analize zasto radikali napred

Nenad M.
nikson
ne slazem se sa tim nase - vase dvoriste. sve je to isto dvoriste. uvek se najezim kada mi neko kaze ajde da gledamo prvo u nase dvoriste, jer mi se cini kao da se radi o tome da nekoga treba amnestirati od odgovornosti


a ti se odmah uplasis, pomislis u sebi na Mladica, pomolis se da ga cuva sveti bog od svih zala i preskocis ogradu komsijinog dvorista


to sto se svadjas sa samim sobom je ipak jedno strucno pitanje u koje se ja ne razumem. otkud ta nenormalna pojava od jednom da se nekome unapred inputira neki stav i onda se kao prepires sa njim? nauci prvo osnovne stvari a to je da postujes sagovornika i da pratis sta on pise ili kaze, a onda ucestvuj u normalnoj raspravi. drugacije mozes naravno ali ja valda znam bolje od tebe sta mislim i to mi ne mozes nametati koliko god zeleo.

kakav mladic, bog i ostale tricarije to uopste nije tema...
Kraja Kraja 01:36 26.01.2008

...Hm.............

...na sajtu vlade Srbije stoji ovaj link:
Znamo ko je naredio i izvršio ubistvo premijera Đinđića


Ako se uputite njime, dobijete odgovor:
Not Found
The requested URL /vesti/2003-03/15/334195.html was not found on this server.


Sa leve strane ulaza u sediste DS-a vise nema panoa sa Djikijevim slikama.........

Necu nametati svoje misljenje..........

pozdrav
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 22:02 25.01.2008

Eh...

... napisao sam bio lep i dugacak komentar sa odgovorima na vecinu pitanja zasto uopste glasati i puche baza B92 bas kad sam to objavljivao. >( Tako da cu sada samo da sumiram zasto je glasati protiv jednako vazno kao i glasati za...

Glasanje "ZA" se radi u prvom krugu. U drugom krugu, kada nemamo svog kandidata, normalno je da on ne ispunjava ono sto od naseg trazimo. Ali na zalost, u drugom krugu, odbijanje glasanja "PROTIV", iako ne ideoloski, matematicki je jednako kao glasanje "ZA". A posledice su iste kao i ideolosko "ZA". Glasanjem "ZA" u prvom krugu (i na parlamentarnim izborima), demokratija se gradi, a glasanjem "PROTIV" u drugom, ona se štiti. Lekcija iz 1932. Lekciju koju su platili Nemci protiv Hitlera, a naucili Francuzi protiv Le Pena, Englezi protiv Mejdzora i zamalo Ameri protiv Busha. Mogli bismo i mi.

I ako pored vas i Vas, "PROTIV" budu jos glasali i Kostunica i Ilic, ne posmatrajte to kao podrsku istom kandidatu, vec kao zajednicko protivljenje drugom. Jer ako oni glasaju protiv Nikolica, to ne znaci da je Nikolic dobar. Tako je samo jestivija i svarljivija cela ova papazjanija. Time kupujemo vreme, potrebno za stvaranje okruzenja za promene kakve zelite da uvedete u drustvo. A oni znaju da ga ukradu. Ukrali su ga nasoj generaciji vrlo uspesno. Lazna je dilema oko toga da li ce radikali sami sebe na vlasti upropastiti. Jednostavno nemamo vremena da to proverimo. Generacija nasih klinaca nema to veme.

I tacno je, BT ne moze da pobedi bez vas. I tacno je i da Nikolic ne moze da izgubi bez vas. Razlika u glasovima bice u okviru statisticke greske. Svaki glas moze biti presudan.
Anuska Anuska 22:13 25.01.2008

Jelena,

izvini , nisam te razumela. Prvo kazesh da je jadno i bedno navoditi kao argument strah od nikolica , a onda si u dilemi da li da glasah. Mislim , da li ti imash josh neke argumene zbog cega treba izaci na glasanje?Posebno posle danasnjeg potpisivanja onog sramnog energetskog sporazuma sa Rusijom. Ja , na svu srecu, nemam nikakvu dilemu , na glasanje ne izlazim!
nikson nikson 22:17 25.01.2008

Re: Jelena,

, na glasanje ne izlazim!


ja sam vec negde i rekao da treba ukinuti biracko pravo - sta ce nam?
pogotovo jos ako mozemo na silu da dovedemo da vlada onaj ko se samo nama svidja....
JJ Beba JJ Beba 18:34 26.01.2008

Re: Jelena,


ja sam vec negde i rekao da treba ukinuti biracko pravo - sta ce nam?

"......skupi ono mao prnja pa ukidaj" - Sećaš li se Dolo Bel
:)
makica makica 22:19 25.01.2008

tacno je

da Tadic nije najsrecnije resenje ali mi zivimo u drzavi koja je uvek suocena sa izborom manje loseg. Kao i uvek idem da glasam protiv. Kad pomislim da narednih pet godina svaki dan treba da slusam: Danas je predsednik Srbije Toma Nikolic... UF Uzas. Tadicu se moze zameriti svasta i ustav i to sto je prihvatanjm Kostunice pomogao jacanju radikala ali kad sa druge strane stavim 90-e, zveckanje oruzjem, Vucicevo ministrovanje, Seseljeve govore, polivanje vodom u skupstini, secenje mikrofona, vredjanje itd ipak cu da stisnem petlju i glasam za Tadica. Svi glasaci radikala ce izaci a ostali dok se dogovore ko je uvedjen a ko iznenadjen ne treba posle da se sokiraju.
NECA BG NECA BG 22:42 25.01.2008

NE

Ne izlazim da glasam ni za zlo ni za manje zlo.Moje odgovornosti nema jer nisam zlo ni manje ni vece.Ja sam slobodan gradjanin u neslobodnoj zemlji ko god pobedio.
Hocu najbolje,a ne manje lose ili vise lose.Sad mi je lose,a kazu moze i losije.Uteha?Nikada.Jedan kandidat plasi vec preplasen narod,a na strah od onog drugog smo vec oguglali devedesetih.
Danas nema straha.Samo energije i zelje za zivotom.Milosevic je svaljivao krivicu i odgovornost na svoje gradjane,a danas to radi onaj manje los predsednicki kandidat.Ne trazi podrsku svojih gradjana,neopravdano gord,nerealno optimistican,uplasen kao nikad on vec trazi krivca za svoj poraz bas od onih koje kao da je njijhov vlasnik ocekuje da glasaju za njega.
Po savesti.Opusteno.Ne glasam.
...do maja meseca :)
sonja k. sonja k. 23:12 25.01.2008

Re: NE

epa svaka ti cast : )
evo jos jedno NE

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana