Budućnost| Ljubav| Politika| Život

Glas za Tomu, pa šta nam bog da

libkonz RSS / 27.04.2012. u 23:43

Danima su mi Balaševićevi stihovi u glavi:

Upiru se deca da rođene očeve od laži odviknu...
Šta na kraju bidne? Putnici za Sidnej, izlaz taj i taj...

Dokle, bre, da nas voza zli čarobnjak iz Oza?
Dokle taj glupi džoker "Ćuti, dobro je"?
Ma, čitav plen da skupe, pa ne mogu da vas kupe...
Da vam mladost kao sitan kusur odbroje...

Da li vidite šta se promenilo u Srbiji od 2008. do danas? Šta su nam uradili od sudstva? U kakvom je stanju srpska ekonomija? Kakav je stepen korupcije u 2012 u odnosu  2008. godinu? Kakva je danas kontrola medija u odnosu na 2008? Kakva je razlika u količini nasilja u vašem okruženju danas, a kakva je bila 2008? Da li nam je Svetska ekonomska kriza kriva za dve milijarde ukradene u javnim nabavkama godišnje? U kakvom je stanju poljoprivreda? Ko se zapošljava u javnom sektoru, sposobni ili poltroni?

Kažu nam da treba da izaberemo manje zlo? Može li neko da zamisli veće zlo od ove pošasti koju su nam donele Demonkratska stranka, G17 i socijalisti, sa posebnim akcentom na ove prve? Da li neko veruje da će se drugovi Boris, Oliver, Mlađan, Dragan i ostali pokajati i krenuti ispravnim putem? Da će predsednik, koji ko Čak Noris skraćuje mandat, odjednom da postane odlučan i racionalan? 

Davno ti je vrag zaseo na prag, zemljo Srbijo...
Niko živ se ne seća tolikih nesreća za jednog vezira...
Oko tebe komšije podižu bedeme jeda i prezira...
Tog još nije bilo... Ludama je milo... Ostale je stid...

Crne hronike i harmonike... Sitan rock & roll...
Bajke da na kraju ponajbolji ostaju više ne prolaze...
S tamne strane globusa bolje se vidi da Najbolji odlaze...
Pločnici Toronta... Oči boje fronta... Lozinka svih nas...

1996, 97, dvehiljadite. Tada je sve bilo drugačije. Bilo je jasno ko smo MI, a ko su ONI. Jasno smo videli razliku između onih koji misle svojom glavom i onih koji to puštaju RTS-u da radi umesto njih.  Da, imali smo snove za koje smo se borili. Znali smo zašto trpimo batine i pretnje. Linija između nas i njih bila je jasno povučena. 

Danas stvari nisu tako jednostavne. Sa jedne strane imamo one koji su nas izneverili, prodali za šaku evra i komad vlasti, a sa druge strane one koji su branili režim protiv kog smo se borili. Na jednoj strani lopovi i poltroni koji nas vode u bankrot, a na drugoj oni što viču "Tadiću ustašo, prodao si Kosovo". Pa ti izaberi. 

Ono što me fascinira je što je većina glasača Demonkratske stranke svesna da se radi o bitangama i hohštaplerima, a opet, kao hipnotisana gomila, izlaze na birališta da izaberu "manje zlo". Lopovski režim nam je uterao strah u kosti. Kontrolišu medije onako kako je Milošević samo maštao da će ih kontrolisati. Uzmimo samo večerašnji primer i gostovanje Borisa Tadića kod Ivana Ivanovića (ono što sam i najavljivao da će se desiti, ostalo je još da ugosti Đilasa u četvrtak). RRA je jasno ZABRANILA takav vid reklamiranja. To što je TV Prva stavila natpis "Predizborni program" ne menja činjenicu da je Boris Tadić drsko prekršio zakon, kao što je sve ove godine kršio ustav time što nije podneo ostavku na mesto predsednika DS-a. 

Pogledajte srpske medije na šta liče, od Blica kao najjadnijeg primera, do ostalih. Postali smo kao Belorusija. Sramota za jednu državu koja želi da sebe zove demokratskom. Izveštaji Saveta za borbu protiv korupcije ostaće mrtvo slovo na papiru. Pričaće pojedinci o tamo nekoj Verici Barać koja je bila hrabra žena, a sve manje ljudi će se sećati šta je ona govorila. Živećemo u prošlosti i postati kao one žabe iz eksperimenata kojima su postepeno grejali vodu, a one se navikavale. Kukaćemo kako imamo lopovsku vlast i tajno se učlanjivati u DS nadajući se da ćemo tako doći do radnog mesta. 

Do pre nekoliko meseci sam sebi ponavljao kako ću ignorisati i ove i sve naredne izbore, kako niko nije dostojan mog glasa na izborima. Ali ja nikada nisam odustajao.Ne znam za vas, ali ja ne mogu tek tako da posmatram kako mi ološ uništava zemlju. Zato moj glas ide SNS-u, pa šta nam bog da.  I Vinston Čerčil je rušio fašizam zajedno sa Staljinom. 

 

 



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 10:39 28.04.2012

Re: Glas za Tomu, pa šta nam bog da

A racionalno objašnjenje je sledeće: što je Toma jači u Skupštini, manje je koalicionih partnera tj. ucenjivača, pa će i Vlada biti odgovornija.

Dakle, umesto apstinencije i belih listića - umesto protesta - optimizovati
varijantu koja nam se jedina nudi kao alternativa Tadiću&comp, koji moraju da odu.

prapra prapra 04:48 28.04.2012

kad se izboti priblize...

Nemoj da shvatis ovo kao kritiku tvog bloga, ali moram da kazem da mi je najgluplje pisati o politici za vreme izborne kampanje. Nema tu politike ni u tragovima.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:23 28.04.2012

Jutro je pametnije od večeri

Lib, vidim u kasne sate si prelomio da ćeš glasati za Tomu:

"Glas za Tomu, pa šta nam bog da
libkonz RSS / 28.04.2012. u 00:43 "

Ipak bi bilo dobro da još malo razmisliš. Kažu da je jutro pametnije od večeri.
libkonz libkonz 10:42 28.04.2012

Re: Jutro je pametnije od večeri

Ipak bi bilo dobro da još malo razmisliš. Kažu da je jutro pametnije od večeri.

došlo jutro. Glas za Tomu!
expolicajac expolicajac 06:38 28.04.2012

Sve si u pravu, ali...

Libi sve si u pravu, ali, mogu da oprostim ali ne mogu da zaboravim
angie01 angie01 10:23 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

expolicajac
Libi sve si u pravu, ali, mogu da oprostim ali ne mogu da zaboravim


ne mogu ni da oprostom ni da zaboravim!

je l slusate vi sta ti ljudi pricaju, iako se smeskaju upakovani u sloumousn!


...e ako se posle svega stvorila mogucnost da je toma opcija-onda i treba da bude, jer pamet i razum ne stanuju ovde!
libkonz libkonz 10:46 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

To je dokaz da je buzdovan. Ja sam prilično siguran da Toma nije imao pojma šta se sprema Đinđiću.
blau.punkt blau.punkt 10:50 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

libkonz: Toma nije imao pojma šta se sprema Đinđiću.


esi ti francuska sobarica ?
niccolo niccolo 10:53 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

francuska sobarica



...opet možete da nastavite...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:14 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

niccolo
francuska sobarica


...opet možete da nastavite...


ja dalje nisam išao
freehand freehand 11:38 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

a kontrolisano sudstvo ga ne hapsi,

E? On ti reko, sa majkemi? I da nije bio za rat? I da nije bio sa Šekijem? I da je stvarno hteo da sedi na stiroporu? I da je hteo dumre od gladi za dobro Srbije? I da nije uzeo stan od pola hektara pred samo bombardovanje? I da je uvek bio za Evropu? I da nije skidao tablu sa nazivom ulice?
Šta ti je još pričao, daj malo da i mi saznamo, majke ti.

BTW - i naslov ti je gore interesantan: Toma velikim a Bog malim slovom. Do jj. Vrlo napredno.
vilovuk vilovuk 12:20 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...


freehand
Toma velikim a Bog malim slovom. Do jj. Vrlo napredno.

Mislim da si u krivu:
bog iz uzrečica po pravilu nije Bog (iz Biblije); izvorno, mi smo pagani. Šta ćemo, na primer, raditi sa početnim slovom u uzrečici bokca ti (pa bog te jebo!, pa bogu iza leđa, pa ...)
Tako da trpati veliko slovo bogu iz uzrečica skoro da bi se moglo nazvati bogohuljenjem.
angie01 angie01 13:35 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

libkonz
To je dokaz da je buzdovan. Ja sam prilično siguran da Toma nije imao pojma šta se sprema Đinđiću.


...ma da!
freehand freehand 17:16 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

vilovuk
izvorno, mi smo pagani. Šta ćemo, na primer, raditi sa početnim slovom u uzrečici bokca ti (pa bog te jebo!, pa bogu iza leđa, pa ...)

Ne znam za vas. Oni koji u Boga veruju nisu pagani, i Boga ne psuju.
Tako da trpati veliko slovo bogu iz uzrečica skoro da bi se moglo nazvati bogohuljenjem.

A ovo ti je bašbaš duhovito.
Domet.
Nego, jel misliš da ovi tvoji koriste veliko ili malo slovo?



vilovuk vilovuk 17:30 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

freehand
Nego, jel misliš da ovi tvoji koriste veliko ili malo slovo?

E baš si našao ko su moji!
Sve moj do mojega.
Ne zna se ko je mojiji (ruku na srce, ipak je to Risto).



P.S.
Simpatizeri u partijskim rovovima.
Dobrovoljci.
Artiljerci.
Slikovito granatiranje pučanstva.
Tominim jajima.

Sklanjaj se ko može!
freehand freehand 19:43 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

E baš si našao ko su moji!
Sve moj do mojega.
Ne zna se ko je mojiji (ruku na srce,

Pa ne znam ni ja koji su tvojiji.
Da nije ovaj ispošćeni martir sa jajima?
Što je sve grehe Srbije na sebe primio i prućio se u ledeni apartman, sam u celom tavnom kliničkom centru, ko sužanj suri?


Jebi ga, sam si sebi birao, ja te ništa nisam nagovarao.

vilovuk vilovuk 20:21 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

Jebi ga, sam si sebi birao,

Surog Tomu mučenika tavnog ja sam gore predložio protestarima - apstinentima i križarima listića.
Moj izbor je, zasad - profesor doktor za Udbu.

freehand freehand 20:30 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

vilovuk
Jebi ga, sam si sebi birao,

Surog Tomu mučenika tavnog ja sam gore predložio protestarima - apstinentima i križarima listića.
Moj izbor je, zasad - profesor doktor za Udbu.


Znao sam da uvek može gore...
vilovuk vilovuk 21:41 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

freehand
vilovuk
Jebi ga, sam si sebi birao,

Surog Tomu mučenika tavnog ja sam gore predložio protestarima - apstinentima i križarima listića.
Moj izbor je, zasad - profesor doktor za Udbu.


Znao sam da uvek može gore...


Dobro, a šta misliš - Zukorlić za predsednika?

Ozbiljno pitam. Ta funkcija je manje-više protokolarna.
Snašao bi se čovek.
A zamisli samo kako bi zasijala Srbija!
Na svakoga sa strane mogli bismo da gledamo sa visine.
Bili bismo prvi!

Kao nekad

freehand freehand 21:45 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

Dobro, a šta misliš - Zukorlić za predsednika?

Da je iole normalan ne bih imao ništa protiv.
Ali, da je iole normalan - ne bi se ni kandidovao.
Tako da mislim isto što i on - zajebavanje sa sitne pare. Da se preračuna kolko kome skida i kolko kome može u drugom krugu da donese. Pa da se vidi pošto je to. Prvi pu, drugi put... Gospodin iz ugla nudi...
Ma znaš i ti.
vilovuk vilovuk 22:04 28.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

freehand
Dobro, a šta misliš - Zukorlić za predsednika?

Da je iole normalan ne bih imao ništa protiv.
Ali, da je iole normalan - ne bi se ni kandidovao.
Tako da mislim isto što i on - zajebavanje sa sitne pare. Da se preračuna kolko kome skida i kolko kome može u drugom krugu da donese. Pa da se vidi pošto je to. Prvi pu, drugi put... Gospodin iz ugla nudi...
Ma znaš i ti.

Mogao si pokazati makar malo entuzijazma za ovu ideju oslobođenja.
Izlaska iz mraka.
Iako na kraju sledi uzdah - eh, kad bi!

Jer, i (trenutno) neostvarive dobre ideje su nešto, nekakvo imanje.

jesen92 jesen92 00:25 29.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

...ovaj sto posti na vazduhu da bude predsednik drzave...ne mogu da verujem da na ovom blogu ima ljudi koji misle da je on neko resenje...znamo svi kako zivimo i znamo svi koje se opcije nude na ovim izborima ali toma and vucic su ubedljivo najgora varijanta..NEPODNOSLJIVA..
freehand freehand 00:29 29.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

jesen92
...ovaj sto posti na vazduhu da bude predsednik drzave...ne mogu da verujem da na ovom blogu ima ljudi koji misle da je on neko resenje...znamo svi kako zivimo i znamo svi koje se opcije nude na ovim izborima ali toma and vucic su ubedljivo najgora varijanta..NEPODNOSLJIVA..

Ček polako. Ja sve drkćem u iščekivanju da nam Lib iznese neku insajdersku informaciju o planu podele onih 100 tona evra što samo čekaju da Toma objavi trijumf!
jesen92 jesen92 23:39 29.04.2012

Re: Sve si u pravu, ali...

a sve drkćem u iščekivanju da nam Lib iznese neku insajdersku informaciju o planu podele onih 100 tona evra što samo čekaju da Toma objavi trijumf!

..nije sve u parama..
freehand freehand 09:13 28.04.2012

Re: Jadna kampanja

alselone
Zar ovo ne luci na Hadzi Struju, Matica und Markovica?

Ne liči. Ovo liči na poluprljavu kampanju.
Struja, Matić i Marković su bili stručnjaci za proglašavanje izdajnicima i pravljenje spiskova za odstrel.
Posle kojih su neki i gubili glave.
A samo kaži, mogu ja i šire da to elaboriram, sa linkovima i citatima.
Iz vremena kad su Matić i Vučić bili najbliže kolege, portparol i ministar.
Hansel Hansel 09:25 28.04.2012

Re: Jadna kampanja

Samo jedna razlika, možda: što je ovo istina i što je reč o podacima o javnom eksponiranju. A u SAD su padali predsednički kandidati zbog podataka iz privatnog života.

Meni je ovo smešno. Ako SNS dovede Đulijanija - kome se dodvorava? Jedino onima koji su bili glasači DS-a, ili srodni. Kada se kopa po ovakvoj "prošlosti" Đulijanija - ko na to iskopavanje može da reaguje - u principu, glasači SNS-a, tako da bi hipotetički skor bio da je svako svakome oduzeo deo glasača. Plus što negativni deo kampanje koju vodi DS verovatno udaljava one koji su malo finijih očekivanja od ove stranke.

Da li se meni čini ili su ovo prvi izbori posle 5. oktobra na kojima je izrazita negativna kampanja prisutna i u elektronskim medijima? Ne sećam se da su ikada apostrofirane ličnosti iz suprotnog tabora u spotovima (bilo je toga na drugim "frontovima", to znam)?

(EDIT: Nisam uradio Refresh pre pisanja komentara, da sam video FH-ov odgovor, veroavtno en bih pisao...)
libkonz libkonz 10:48 28.04.2012

Re: Jadna kampanja

Zar ovo ne luci na Hadzi Struju, Matica und Markovica?

Blic je postao kao Politika Ekspres devedesetih.
freehand freehand 11:41 28.04.2012

Re: Jadna kampanja

libkonz
Zar ovo ne luci na Hadzi Struju, Matica und Markovica?

Blic je postao kao Politika Ekspres devedesetih.

Ti onda nikad nisi čitao Politiku ekspres.
Politika, Politika ekspres, RTS, Pink i gomila drugog đubreta masno su, namerno i sa ciljem - LAGALI. Sastojali se od LAŽI, otrovnih, bljutavih, smrtonosnih.
Što ne tražiš da se Mira vrati, pa i ona sa njenima da se potrudi da dođe do promena?
E kakvo je ovo pileće pamćenje, Bože me sačuvaj!

alselone alselone 21:05 28.04.2012

Re: Jadna kampanja

freehand

Ne liči. Ovo liči na poluprljavu kampanju.
Struja, Matić i Marković su bili stručnjaci za proglašavanje izdajnicima i pravljenje spiskova za odstrel.
Posle kojih su neki i gubili glave.
A samo kaži, mogu ja i šire da to elaboriram, sa linkovima i citatima.
Iz vremena kad su Matić i Vučić bili najbliže kolege, portparol i ministar.


OK, poredjenje je preterano (iako nisam rekao da je isto nego da lici) ali ovako jadna kampanja koju Blic vodi poslednji put je vidjena pre petog oktobra.

I ja necu glasati za SNS, i secam se da je Vucic bio ministar.

Ja ne izlazim na izbore.
mlekac mlekac 09:06 28.04.2012

Nova metla najbolje cisti!

Mnogo mi se svideo slogan - tako da je sve izvesnije da cu glasati za Danicu Grujicic, a za ostalo za NOPO.

Jes' da nisu favoriti - ali od do sad ponudjenih niko drugi mi se ne dopada.
Hansel Hansel 09:43 28.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Dobar slogan, što jes' - jes'! (... najgori je SPS )
libkonz libkonz 10:49 28.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

neozbiljna opcija, a tek što im je predsednički kandidat...
mlekac mlekac 10:57 28.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

libkonz
neozbiljna opcija, a tek što im je predsednički kandidat...

Moza li pojasnjenje za ovo drugo, lib?

Sta je problem? Sto je u pitanju zena? Ili mozda sto se nije bavila politikom?
mlekac mlekac 09:10 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Umesto EDIT-a
Menjam NOPO za Cica Glisu.

Al' za Danicu, definitivno - ovog puta iz inata! Sinoc sam, po prvi put, bila izlozena "lepoti" predizbornih spotova (Ko mi kriv sto sam 'tela da gledam "Utisak nedelje"

Sto bi rekli klinci - Znaci, to je, brate, nemam reci!
libkonz libkonz 09:18 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Sta je problem? Sto je u pitanju zena? Ili mozda sto se nije bavila politikom?

Kandidat NOPO je Đorđe Vukadinović.
Hansel Hansel 11:18 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Kandidat NOPO je Đorđe Vukadinović.

Kandidat za poslanika (prvi na listi), ne za predsednika.
ivana23 ivana23 11:22 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Hansel
Kandidat NOPO je Đorđe Vukadinović.

Kandidat za poslanika (prvi na listi), ne za predsednika.


Drugi. Prvi je Tulimirovic.
Hansel Hansel 12:02 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Poslednje što sam bio čuo o tome bile su reči samog Vukadinovića da će se, ako dobiju samo jedna mandat, istog odreći u Tulimirovićevu korist. Očito se nešto promenilo, izvinjavam se.
Hansel Hansel 12:55 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

ivana23 ivana23 13:49 30.04.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Hansel
Poslednje što sam bio čuo o tome bile su reči samog Vukadinovića da će se, ako dobiju samo jedna mandat, istog odreći u Tulimirovićevu korist. Očito se nešto promenilo, izvinjavam se.


Pogledaj listu, Tulimirovic je prvi, Vukadinovic drugi...

Idi na Izborne liste, na samom dnu je NOPO

Uzgred, to predavanje liste u minut do ponoci, poslednjeg dana je takodje mmanipulacija. 'Izborili' su da budu poslednji na listicu za glasanje. Nema imena nosioca liste, pa ce se (manje informisani) glasaci zbunjivati i zaokruzivati NOPO jer ce pomisliti da je zaista u pitanju - Nijedan od ponudjenih odgovora.
Hansel Hansel 00:20 01.05.2012

Re: Nova metla najbolje cisti!

Ma, znam, video sam i zato se izvinio, samo rekoh šta je Vukadinović govorio. Zato ono "bio čuo"...

Inače, ne mislim da je to s predajom liste manipulacija - bilo bi čak duhovito, kao što je na početku izgledalo; ako neko nasedne (ili bi naseo - ne znam koja je konačan sudbina te liste) na TO, i trebalo je da nasedne. Ipak, zaista sumnjam da bilo ko na izbore odlazi bez idejej kako će d aglasa, pa se informiše na biračkom mestu... Možda grešim...
man ray loves me man ray loves me 09:18 28.04.2012

cudi me da balasevic

taj svoj hit nije otpevao svojoj cerki koja je aktivna u ds-u (a zabavlja se sa tipom iz lsv-a).
to sto balasevic peva nama da nam neki "mladost za sitan kusur odbroje" nije ga sprecilo da svoju decu ugura u te iste da se i oni ogrebu.

glasaj za tomu, ima sve da prsti od jor-govana.

mene je ove godine mrzelo da glasam ali otkad sam videla u economistu da toma blago vodi u anketama djavo je odneo salu.

nedavno je u francuskoj marine le pen dobila 18% glasova. guardian se (sa ne malo likovanja) upitao "da li je moguce da u francuskoj ima 6.5 miliona fasista?". kao ne, to su radni ljudi koji su izgubili sve pa su besni. jeste. i sta je njihov odgovor na njihovu bedu - fasizam. mozemo mi da se lazemo ali ti ljudi jesu fasisiti onog trenutka kad su to zaokruzili, ma sta bio njihov razlog.
libkonz libkonz 10:51 28.04.2012

Re: cudi me da balasevic

Ne bih ja poredio glasanje za Le Penove i SNS. Što se mene tiče, Toma je samo oruđe da Srbija jednog dana postane uređena država. Ne mislim da će taj dan doći formiranjem vlade na čelu sa TN, već kasnije. Ali, glasanjem za Tadića ubijamo budućnost Srbije.
man ray loves me man ray loves me 14:11 28.04.2012

Re: cudi me da balasevic

Samo ti lepo Tomi objasni da od njega ocekujes da kad ga postavis na vlast bude umeren kao sto je obecao a ne zivotinja koja smo svaki put do sada videli da jeste.
Plan ne moze da propadne.
A sto se tice Le Pen, ne bih je ni ja poredila sa Tomom, ona je u odnosu na njega AFŽ. I koliko znam nikad nije organizovala paravojsku za vreme rata.
Dr M Dr M 09:49 28.04.2012

pa šta nam bog da


Bog nam je već dao, za kaznu, kilavog Tadića.

Ali, ne zaboravi, energičnog Tomu će nam, za nagradu, dati djavo.


Kao dobrom hrišćaninu, draža mi je Božja kazna nego djavolja nagrada.


Kao proevropski orijentisan glasač, ljut na Borisovu kilavost, kazniću ga glasanjem za LDP.

Tomu ne svrstavam u proevropsku opciju jer je njegovo evropejstvo suviše skoro da bi mu se moglo verovati.


libkonz libkonz 10:55 28.04.2012

Re: pa šta nam bog da

kazniću ga glasanjem za LDP.

koji će posle u koaliciju sa DS. Nema tu sreće.
sevarlica sevarlica 11:07 28.04.2012

Re: pa šta nam bog da

Kao dobrom hrišćaninu, draža mi je Božja kazna nego djavolja nagrada.


Očigledno ti je draža i jeftina demagogija.


Dr M Dr M 11:39 28.04.2012

Re: pa šta nam bog da

koji će posle u koaliciju sa DS.


Kao korektivni faktor.
Dr M Dr M 11:42 28.04.2012

Re: pa šta nam bog da

sevarlica
Kao dobrom hrišćaninu, draža mi je Božja kazna nego djavolja nagrada.


Očigledno ti je draža i jeftina demagogija.




Nema jeftinih demagogija, sve su preskupe, ali je populizam još skupli.

A Tomina priča je najgori populizam.
leconty leconty 19:52 28.04.2012

Re: pa šta nam bog da

Dr M
Kao korektivni faktor.




Kao izolacija od tanke gume. Ona sa lubrikantima i oporim ukusom.
jesen92 jesen92 00:39 29.04.2012

Re: pa šta nam bog da

Kao dobrom hrišćaninu, draža mi je Božja kazna nego djavolja nagrada.
..NISMO DZAABA U ISTOM KABINETU...
NNN NNN 09:51 28.04.2012

malko sam skeptičan

prema svoj toj intelektualštini: toma, velja, karić

Ali ako neko ima rešenje za sve - onda je to Nikolić,
jer kad toma sedne na stiropor dešava se neverovatna promena
sevarlica sevarlica 10:04 28.04.2012

preporuka

Zato moj glas ide SNS-u, pa šta nam bog da. I Vinston Čerčil je rušio fašizam zajedno sa Staljinom.


Čak mi se čini da ćemo SNS lakše da srušimo nego ove. Pa još ako dobiju još jedan mandat sa sve onim povampirenim SPS-om i "večno na vlasti" Dinkićem, nikada ih više skinuti nećemo.
Ukoliko Dačić bude novi premijer, najverovatnije prodajem sve i idem negde, bilo gde...
homeles homeles 10:12 28.04.2012

Toma će ionako pobediti

Ja ne mogu sebe da zamislim da glasam za T.Nikolića. Ali zato mogu da se zamislim da poništim listić. SNS će verovatno pobediti što još uvek ne znači da će uspeti da formira vladu i mi tu ništa ne možemo. Ionako je svejedno. Što je njihov rasisam gori od Đilasovog ili njihov lopovluk od Tadićevog i Dinkićevog? Isto je to sve. Zato, nula za nule.
man ray loves me man ray loves me 10:23 28.04.2012

ovde su svi pobenavili

evo mog predloga svakom ko planira da glasa za sns:
uzmi veliku fotografiju te poster aleksandra vucica i gledaj je uporno pet minuta. ako se ne ispovracas, glasaj za tomu.

btw sta mislite zasto radikali placaju americke lobiste? oni su strucnjaci za tzv grassroots kampanje, tj. da naprave kampanju tako da ona ne izgleda kao kampanja vec kao autenticno narodno nezadovoljstvo.
mada i nasi nisu mutavi po tom pitanju. dve zene sa pijace u prodavnici komentarisu politicku situaciju. ovi su ovakvi, oni su onakvi. rekao bi covek nista neobicno. pogledaj malo bolje, obe su dousnici a to sto pricaju nisu same smislile.

tadic nije uradio dovoljno, ali je u ovom mandatu izrucio ratka mladica i postali smo kandidat za evropsku uniju. i bas sad su svi tako ekstra nezadovoljni da se to vise trpeti ne moze! naljutio se coban na selo i odsekao sebi kurac.
nas jedini interes je da udjemo u eu. to je jedini nacin da se smanje dalje kradje i korupcija. da nece mozda toma da se bori protiv korupcije i nepotizma? eno mu sina, izabran u kragujevcu "jednoglasno".
sevarlica sevarlica 11:10 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

evo mog predloga svakom ko planira da glasa za sns:
uzmi veliku fotografiju te poster aleksandra vucica i gledaj je uporno pet minuta. ako se ne ispovracas, glasaj za tomu.


Evo mog predloga za sve kao ti, koji će glasati za DS& sateliti:

Uzmi otvori frižider, novčanik i prozor.
Toliko!
sevarlica sevarlica 11:19 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

tadic nije uradio dovoljno


Uradio je i previše, oteo je vlast koja mu kao predsedniku Srbije ne pripada.

postali smo kandidat za evropsku uniju


Ne vidim nikakav "uspeh" u tome, to je politička odluka i reakcija na višegodišnje ucenjivanje od strane EU. Šargarepa na štapu.

i bas sad su svi tako ekstra nezadovoljni da se to vise trpeti ne moze


Ne, nisu nezadovoljni, već gladni.

nas jedini interes je da udjemo u eu.


Ordinarna glupost. Moj jedini cilj je da živim u politički, zakonski i ekonomski sigurnoj državi, pa onda da razmišljamo da li ulazak u EU može ili ne može.

to je jedini nacin da se smanje dalje kradje i korupcija.


Da da, EU je poznata kao federacija u kojoj nema korupcije i kriminala.


da nece mozda toma da se bori protiv korupcije i nepotizma?


Isto se to može reći za Tadića, npr. Tata ga postavio a on postavlja svoje djake.
Jel neko veruje da je sin Nate Mesarević toliki stručnjak da može da obavlja posao sudije?
Colin_bgd Colin_bgd 12:24 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili


to je jedini nacin da se smanje dalje kradje i korupcija.



Da da, EU je poznata kao federacija u kojoj nema korupcije i kriminala.

Lepo je pisalo smanji, a ti odmah nema. Zasto je tako tesko citati napisani tekst i polemisati o napisanom, a ne o onome sto nam se prividja...
man ray loves me man ray loves me 14:13 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Evo mog predloga za sve kao ti, koji će glasati za DS& sateliti:

Uzmi otvori frižider, novčanik i prozor.
Toliko!


Na to mogu da odgovorim promenjenim predlogom:
Svako ko ce da glasa za SNS neka otvori prazan frizider, neka u njega stavi Vucicevu sliku, i onda ako stvarno veruje u to da ce Vucic da mu napuni frizider, neka glasa za njega.
freehand freehand 14:20 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

man ray loves me
Evo mog predloga za sve kao ti, koji će glasati za DS& sateliti:

Uzmi otvori frižider, novčanik i prozor.
Toliko!


Na to mogu da odgovorim promenjenim predlogom:
Svako ko ce da glasa za SNS neka otvori prazan frizider, neka u njega stavi Vucicevu sliku, i onda ako stvarno veruje u to da ce Vucic da mu napuni frizider, neka glasa za njega.

To jest, ako ima mesta od onog leba za tri kinte.
man ray loves me man ray loves me 14:36 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

sevarlica

Uradio je i previše, oteo je vlast koja mu kao predsedniku Srbije ne pripada.

u sns-u bre nema niko pismen da procita ustav pa onda sve drugo.
Ne vidim nikakav "uspeh" u tome, to je politička odluka i reakcija na višegodišnje ucenjivanje od strane EU. Šargarepa na štapu.

ja kao neko ko zivi u evropskoj uniji vidim. to nije tadicev uspeh nego volja evropske unije, jedino sto je tadic uradio je da je na to pristao. toma ne bi.
izbor tome je signal evropskoj uniji da smo protiv ulaska u evropu, bez obzira na tomina lupetanja. citaj economist ili new york times ili guardian, oni ne slusaju tomine govore bukvalno ali zna se sta izbor tome znaci - otvoreno okretanje ka rusiji.

Ne, nisu nezadovoljni, već gladni.

again, cobanin se naljutio na selo pa odseko sebi kurac. ako sam gladna necu jos povrh toga da bacim bombu u kuhinju, nego cu da probam konstruktivno da resim problem.

Ordinarna glupost. Moj jedini cilj je da živim u politički, zakonski i ekonomski sigurnoj državi, pa onda da razmišljamo da li ulazak u EU može ili ne može.

pa jedini nacin da se taj cilj ostvari je da srbija udje u evropsku uniju, tj da postoji jasan spoljni pritisak koji ce da ogranicava korov koji se kod nas nakupio.


Da da, EU je poznata kao federacija u kojoj nema korupcije i kriminala.

ima, al manje nego kod nas. i manje nego u bilo kojoj bivsoj sovjetskoj drzavi.


Isto se to može reći za Tadića, npr. Tata ga postavio a on postavlja svoje djake.
Jel neko veruje da je sin Nate Mesarević toliki stručnjak da može da obavlja posao sudije?

moze. ali ima stvari koje mogu da se kazu za tomu a za tadica ipak uz sve njegove mane ne mogu, kao na primer da je proveo dvadeset godina u seseljevom dupetu slusajuci bez pogovora (po sopstvenom priznanju!) svaku njegovu naredbu.

moje misljenje je da srbija ima strah i nesigurnost od ulaska u eu koji radikali koriste. oni igraju na ono najnize u ljudskoj prirodi. sad kad se taj ulazak blizi, javljaju se i umnozavaju neke iracionalne sumnje. setite se djindjica. sta bi on na to rekao? svako ko je nekada smatrao da je djindjic radio dobre stvari a ko danas razmatra da glasa za radikale da bi kaznio DS mislim da bi trebalo pred djindjicevom zrtvom da ga bude sramota. (ne zato sto je DS djindjiceva partija, sto oni nisu, vec zato sto je on dao svoj zivot da bismo usli u evropu i da bismo postali normalna zemlja, sto je sada zaista ovim besmislenim rastom tome po prvi put od 2000 ozbiljno dovedeno u pitanje).
potrudite se da pogledate vecu sliku. uporedite devedesete i danas.
da tadica treba kazniti, oni su veliko razocarenje na svakom nivou, ali ako ces da kaznis nekog tako sto ces sebe da povredis onda ne kapiram. ne moze covek uvek da ide za najnizim porivom da nekome vrati ono sto ga je prevario ili razocarao. nekad treba biti strpljiv, gledati vecu sliku, dugorocne ciljeve.
radikali ne znaju nista i ne mogu nista. ima li neko medju njima kome bi neko od nas verovao da uradi nesto u svojoj struci? da li biste dali vucicu advokatu da vas brani na sudu ili biste stedeli u banci koju vodi jorgovanka tabakovic? a drzavu bi da im date. (jedino za njih dvoje uopste mogu da se setim da imaju ikakvu struku. ovi ostali svi neki nocni cuvari i magacioneri, vecernja dopisna skola iz pritvora.)
jedino okruzenje koje njima odgovara je haos, jer se u haosu malo manje vidi kakvi su nikakvi sto bi rekao radovan. kad dodju na vlast napravice taj haos u kome ce oni biti na vrhu a vi koji ste ih tu doveli na dnu.
cerka mog brata ima tri godine. ja kad sam imala tri godine gledala sam na tvu titovu sahranu. gde smo dosli za tih trideset godina? sta cemo da ostavimo nasoj deci?
barese barese 16:04 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Da da, EU je poznata kao federacija u kojoj nema korupcije i kriminala.


ima, al manje nego kod nas. i manje nego u bilo kojoj bivsoj sovjetskoj drzavi.


Ocigledno da ne zivis na jugu Italije, ni u Grckoj, na primer.

U poslednje cetiri godine su se promenili odnosi, ali mogu sa sigurnoscu reci da je pre pet godina korupcija u opstini Bari, u policijskoj stanici u Bariju, i u domu zdravlja ovde bila veca nego u analognim institucijama na Vracaru.

Kriminal na jugu Italije je i dalje neuporediv sa onim u Srbiji, ma koliko to iz ugla Srbije delovalo neobicno.

Elem, u severnijim evropskim zemljama korupcija i kriminal su manji, jer je drustvena stvest gradjana na visem nivou. To nema veze sa clanstvom u EU.

Ako Srbija naprasno postane clan EU usled politickih igara, a ne sopstveom zaslugom u izgradnji nezavisnih institucija, situacija nece biti mnogo bolja. Iz ugla postojbine organizovanog kriminala, ova cinjenica postaje brutalno ocigledna.

Uzgred, cini mi se da nisi u pravu sto se tice straha od ulaska u EU. Pre cetiri godine su ljudi verovali u perspektivu EU, i to je jedini razlog izbornog rezultata od pre cetiri godine.

Tesko je danas pricati o perspektivi u EU. Danas ljudi vide glad u Grckoj, i nezaposlenost u Spaniji. U Italiji je 22% zaposlenih u realnom sektoru na prinudnom odmoru koje placa drzava (dokle?), a od pocetka godine se ubija po jedan preduzetnik dnevno.

U Srbiji po prvi put ljudi umiru od gladi. Srbija je izgubila 250.000 radnih mesta, a vlada ne radi nista.

Mislim da je tesko danas iz dijaspore savetovati ljudima kako da glasaju, jer nisam sigurna koliko je moguce iz daljine sagledati razmere ekonomske katastrofe u kojoj se nalazi Srbija.

Pre cetiri godine sam isla u Rim da glasam za DS. Tada mi je pobeda Tadica bila vazna i mislila sam da se racuna svaki glas.

Ove godine necu ici. Cini mi se da ovog puta nije fer da mi iz dijaspore uticemo na glasanje u kome su sami ljudi u Srbiji neodlucni. Cini mi se da je ovo jedna od situacija kada pogled iz daleka nije objektivniji.
man ray loves me man ray loves me 16:35 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

da, znam da je situacija na jugu italije dramaticna, ali to je izuzetak jer je to najjace uporiste mafije.
danas u srbiji nije gore nego devedesetih kad su radikali bili na vlasti. jako je lose i vlada nije uradila skoro nista da to popravi ali to je potpuno druga kategorija u odnosu na budjenje u srbiji u kojoj bi premijer bila jorgovanka tabakovic.
meni prosli put nije bilo tako vazno. glasala sam za cedu i kasnije mi je bilo zao zbog toga jer je ceda dao niz autogolova kojima je obezvredio glasove ljudi koji su mu verovali.
ovaj put mi jeste stalo jer zaista verujem da je evropa, cak i ovakva koja puca po savovima, jedino resenje za srbiju. ako u evropi i na zapadu nije bolje, zasto je toliki broj nas izabrao da ovde dodje? ako ne zelimo da i sledeca generacija tako ode moramo od srbije da napravimo mesto koje sto vise lici na zapad. niko nije otisao ni u rusiju ni na kubu. i ti sto politicki zagovaraju rusiju i kubu salju decu u svajcarske skole.
ja ne zivim u srbiji ali ljudi do kojih mi je stalo zive i ne zelim da o njihovim zivotima odlucuju ljudi sa nadimkom "grobar".
i naravno iracionalna komponenta - jednostavno ne zelim da moroni kao toma i vucic dobiju bilo sta, ikada, igde, ma kakav bio razlog.
barese barese 17:40 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

da, znam da je situacija na jugu italije dramaticna, ali to je izuzetak jer je to najjace uporiste mafije.


Nisam sigurna da je bilo gde drugde (u Rumuniji ili Bugarskoj na primer) EU uspela da popravi drustvo koje je imalo problema sa kriminalom ili korupcijom.

Obrnuto, sigurna sam da EU nije resenje.

Pogotovu u sadasnjoj situaciji smanjivanja fondova unutar EU.

To nije povezano sa cinjenicom da u vecini zemalja EU jeste bolje nego u Srbiji. U tim zemljama je bilo bolje i pre njihovog uclanjenja u EU.

Iz perspektive zemlje koja ima slicne probleme sa korupcijom i kriminalom, EU je samo jos dodatni stepen za bogacenje birokrata. Nema tu moc da reformise drustvo koje nema unutrasnje resurse za reformu.

Ovo saznanje jeste tuzno.

Na pozitivnoj strani, Srbija nije izgubljena dok god postoje ljudi kao Krugolina, ili u perspektivi Piratska partija.


danas u srbiji nije gore nego devedesetih kad su radikali bili na vlasti.


Zavisi kome.

Ako pricamo o ekonomskim kategorijama, jer sa ratom nema poredjenja.

Danas barem mozemo biti sigurni da nece vise biti rata, osim socijalne revolucije.

Elem, "gubitnicima tranzicije" jeste ekonomski losije. Devedesetih smo svi jeli brasno i testeninu, ali niko nije umirao od gladi. Danas imamo nekoliko slucajeva.

Gubitnici tranzicije su imali vise lekova na pozitivnoj listi, i vise njih je imalo sansu da zavrsi fakultet. Gubitnicima tranzicije devedesetih nije iskljucivana struja zbog nemastine (ovo je sa stanovista elektroenergetskog sistema losa politika, i dovodila je do kolapsa sistema, ali gubitnicima tranzicije je bilo bolje).

Danas gubitnici tranzicije nemaju nikakvu nadu.

Danas vecina ljudi u Srbiji spadaju medju gubitnike tranzicije.

Zaista mislim da nije fer iz udobnosti inostranstva govoriti ljudima kako im je sada bolje nego devedesetih.

Ja nikada ne bih glasala za Tomu, ali bi me bilo sramota da gladnima u Srbiji porucujem kako su pobenavili, i da ih ubedjujem kako im je u stvari ova vlast najmanje zlo.

man ray loves me man ray loves me 18:40 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Nisam sigurna da je bilo gde drugde (u Rumuniji ili Bugarskoj na primer) EU uspela da popravi drustvo koje je imalo problema sa kriminalom ili korupcijom.

moji prijatelji iz rumunije nisu istog misljenja kao ti.
Na pozitivnoj strani, Srbija nije izgubljena dok god postoje ljudi kao Krugolina, ili u perspektivi Piratska partija.

obozavam astrologe i politicarke koje se slikaju gole u blicu. ovom spisku fali samo milan tarot.
Zavisi kome.

Devedesetih smo svi jeli brasno i testeninu, ali niko nije umirao od gladi. Danas imamo nekoliko slucajeva.

ma daj molim te. vise ljudi je umiralo od gladi devedesetih, da ne pominjem umiranje od mnogih drugih razloga kojim su nas castili radikali.
Zaista mislim da nije fer iz udobnosti inostranstva govoriti ljudima kako im je sada bolje nego devedesetih.

To je objektivna istina, nema nikakve veze sa time ko govori i odakle.
Ja nikada ne bih glasala za Tomu, ali bi me bilo sramota da gladnima u Srbiji porucujem kako su pobenavili, i da ih ubedjujem kako im je u stvari ova vlast najmanje zlo.

A mene bi bilo sramota da im govorim iz "udobnosti" EU kako je EU sranje i da im nudim da se obrate astrologu za spas i reformu drustva.
barese barese 20:38 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

moji prijatelji iz rumunije nisu istog misljenja kao ti.


Slucajno sam pratila proteste u Bugarskoj, i proteste i smenu vlade u Rumuniji. Moj izvor je italijanski portal vesti sa Balkana i sa Kavkaza. Vlada koja je pala u Rumuniji je predlagala ocuvanje jedino hitne pomoci, i privatizovanje bolnica i klinika, uz obavezno uplacivanje privatnog osiguranja. Nova vlada se svejedno suocava sa dugom rumunskih bolnica dobavljacima od 250 miliona evra.

I Rumunija i Bugarska su pred ukljucivanje u EU zabelezile veliki napredak do 2006. Njihova tragedija je sto se period njihovog clanstva u EU poklopio sa ekonomskom krizom, i velikim otpustanjima. To jeste dobar izgovor, ali danas im sigurno nije bolje nego pred ukljucenje u EU, sta god tvrdili tvoji prijatelji.

Ja nemam prijatelje iz Rumunije. Poznajem negovateljicu mojih prijatelja i njene zemljakinje iz rumunske regije Moldavija, pricaju dosta tuznu pricu. Sve su neobrazovane, sve su negovateljice i kucepaziteljke iz najsiromasnije rumunske regije, i iskoristile su rumunski ulazak u EU da nadju posao u Italiji, ciji je jezik najslicniji rumunskom.

To im je bila najveca prednost ulaska u EU, mogucnost da rade u inostranstvu. Penzioni i zdravstveni sistem su im unisteni poput naseg. Imaju slican nivo kriminala i korupcije i neefikasno sudstvo poput naseg.

Jednom sam u vozu upoznala zenu iz iste rumunske regije. Dosla je u Srbiju 1993. u okolinu Negotina da pomaze po kucama. To mi jeste bio sok, da je nekome Srbija devedesetih delovalo kao dobro mesto za emigraciju.

Pretpostavljam da su tvoji prijatelji fakultetski obrazovani, iz nekog veceg grada, ili eventualno iz razvijenijih regija (Transilvanije i Banata).

Rumunija je dozivela veliko raslojavanje. Bukurest je 2005. imao 10% populacije, a 22% BDP-a.

Ja ne govorim da je EU sranje.

Moja teza je da pristup EU ne sredjuje pitanje korupcije ni kriminala. Ne pomaze ni nerazvijenost pojedinih regija.

Moja teza je da je trenutna ekonomska politika EU pogubna za zemlje u krizi. Ovo je clanak za koji sam se nadala da se nece ostvariti. Ne znam da li je Krugmanova teorija resenje, ali se njegovo predvidjanje rezultata trenutne ekonomske politike EU u zemljama u krizi ostvaruje. Na grcku krizu se dodaje spanska nezaposlenost od 22% i italijanska recesija.

Ne verujem da nas DS vodi ka EU. Naprotiv, doneli su nekoliko zakona u koliziji sa standardima EU.

Ne verujem ni da nas DS vodi ka uredjenijoj drzavi, i ne usudjujem se da bilo koga bilo sta savetujem pred izbore.

Uzgred, clanak koji si linkovala kaze to isto:
"Mr Tadic sells himself as pro-European and pro-reform. But he looks tired and the economy is in dire straits. One poll finds 80% of Serbs are dissatisfied and angry, 77% feel helpless and hopeless and 60% are just depressed. "

Cak ni ne predstavlja promenu vlasti kao problem:

"Until Serbia has a new government the European Union-sponsored dialogue between Kosovo and Serbia will remain in abeyance. Edita Tahiri, Kosovo’s chief negotiator, says she is not worried if there is a change in government in Belgrade. The talks will resume and Serbia will have to carry on making compromises, just as Kosovo does, because they have “no choice but to continue being pro-European.”"

Sta te je u tom clanku uplasilo?

Pobeda SNS-a se predvidja vec nedeljama, to nije nova vest... Ako je to vest, mozda nisi mnogo informisana o trenutnoj situaciji u zemlji.

Nazalost, vise politicka scena nije tako jednostavna kao devedesetih. Promenili su se i EU, i DS...

Cela ova situacija mi je jako tuzna. A zapravo ti zavidim na entuzijazmu koji sam ja imala pre nekoliko godina. Zavidim ti i na veri u EU.

PS. Pojedinac koji insistira na transparentnosti institucija i javnih nabavki moze biti i Marsovac i astrolog, vazan je za buduce uredjeno drustvo.
man ray loves me man ray loves me 21:14 28.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

nemam nacina da imam uvid u pravu situaciju u rumuniji. to bi zahtevalo vise od malobrojnih poznanstava i citanja odredjenih medija. ali ako barem pogledamo tvoj primer siromasnih zena koje su dosle u italiju da rade, to je klasicna gastarbajterska prica gde one visak novca salju kuci i na taj nacin ipak podizu nivo zivota u tim siromasnim delovima rumunije... hocu reci treba videti celu sliku, ne samo se fokusirati na negativne aspekte.
s druge strane kako je bilo devedesetih kod nas i kako je bilo nultih to dobro znam jer sam tada zivela u srbiji, tako da tvoj pesimizam vezan za sadasnje stanje citam kao bajas. sto se mene tice nema sanse da je devedesetih bilo bolje i to je konstanta u mom iskustvu.
mnogim ljudima u srbiji je danas jako tesko. ali ja znam i primere iz moje generacije ljudi koji su zavrsili etf i slicno i koji su nasli fenomenalne poslove u struci u zemlji u stranim firmama koje su dosle posle dvehiljadite. to je klasa za koju mi treba da obezbedimo da moze da prosperira, a oni od vucica i tome mogu imati samo stetu.
sto se tice tome ne pratim sve medije, samo neke, jer za to nemam vremena, ali nijedna domaca anketa na koju sam naisla nije predvidjala njegovu prednost, ova iz economista je prva koju sam ja videla.
bez obzira sto cak i evropski zvanicnici izgleda misle da mogu da kontrolisu tomu ja nisam sasvim sigurna u to. nadam se da necemo imati prilike da se uverimo.
slazem se u principu da je gradjanska inicijativa karika koja nedostaje u tome da srbija postane uredjena drzava, ali mislim da to nece doci samo od sebe. nasi ljudi su navikli na strah, na cutanje, na saginjanje glave, sto je posledica zivota u komunizmu, i mislim da zemlja treba sto vise da se otvori, da se sto vise podspesi razmena sa okolinom da bi se taj mindset polako menjao, za sta ne vidim drugi nacin nego da udjemo u eu. sto se tice tvojih primera gradjanske inicijative tu imam neke rezerve, ali verovatno ni ti nisi mogla da se setis drugih i boljih, sto ukazuje da su dosta retki a to jeste tuzno i nesto sto treba da se menja.
a sto se tice milana tarota, moje iskreno misljenje je da je covek genijalni komicar.
sevarlica sevarlica 00:30 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

u sns-u bre nema niko pismen da procita ustav pa onda sve drugo.


Ok, recimo da je to tačno. Da li je onda u tom slučaju bolji možda DS-ov kadar, koji je pismen da pročita ali ga krši???
Navešću taksativno nekoliko primera koji mi prvi padaju na pamet.

1. Tadić, uzeo vlast koja mu po ustavu i zakonu ne pripada.Zakonom zabranjeno.
2. Tadić, ostao predsednik stranke iako je predsednik Srbije, a to znači svih njenih građana.Zakonom zabranjeno.
3. Ds, korišćenje isečaka za video klipove anti-kampanje. Zakonom zabranjeno.
4. Koalicija na vlasti, zakon o izboru sudija. Ustavno-pravno nemoguć
5. Koalicija na vlasti, ZOBS pisala policija. Ustanvo-pravno nemoguće da onaj koji treba ima izvršnu vlast ima i zakonodavnu.
6. Vlada, nemanje završnog računa za poslednje 3 godine. Zakonom zabranjeno.
itd.
itd.


P.S. Stalno pravite vezu između radikala i SNS-a, ali ne znate da članove SNS-a čini samo 20% bivših radikala. Pretežno su tu oni koji su se razočarali "promenama" a bili su članovi: DS-a, SPO-a, DSS-a, itd.
sevarlica sevarlica 00:31 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

moji prijatelji iz rumunije nisu istog misljenja kao ti.


Meni velika rodbina živi u Rumuniji i korupcija je gora nego kod nas.
freehand freehand 00:36 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

P.S. Stalno pravite vezu između radikala i SNS-a, ali ne znate da članove SNS-a čini samo 20% bivših radikala. Pretežno su tu oni koji su se razočarali "promenama" a bili su članovi: DS-a, SPO-a, DSS-a, itd.

Aha. To kao ono kad su tako neki, i to stotine hiljada, u Srbiji omrkli kao komunisti, a osvanuli kao socijalisti?
Toma sinoć nosio šubaru, peko rakiju, bio vojvoda, Ogulin-Karlovac-Karlobag--Virovitica-Kora od banane-Zarđala kašika, Rusija-Belorusija, gubernija-Ništa Evropa, a probudio se ko Žarko Korać, jebote?!
jesen92 jesen92 00:47 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Moj jedini cilj je da živim u politički, zakonski i ekonomski sigurnoj državi, pa onda da razmišljamo da li ulazak u EU može ili ne može.
..pa ti onda glasaj za Kostunicu...i on je bolji izbor od Tome..
man ray loves me man ray loves me 00:57 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Ok, recimo da je to tačno. Da li je onda u tom slučaju bolji možda DS-ov kadar, koji je pismen da pročita ali ga krši???

za dlaku je bolji jer bar nisu braindead. svakako nije gori, prema tome glasanje za tomu nije nikakvo poboljsanje.
P.S. Stalno pravite vezu između radikala i SNS-a, ali ne znate da članove SNS-a čini samo 20% bivših radikala. Pretežno su tu oni koji su se razočarali "promenama" a bili su članovi: DS-a, SPO-a, DSS-a, itd.

pravim. sns su radikali, samo sto je seseljevo mesto zauzeo toma. nema apsolutno nikakve razlike. glas za tomu je glas za zardjale kasike, ma sta on govorio u predizbornoj kampanji. to sto se sljam iz drugih partija slio kod njega nema nikakvog uticaja na njihovu politiku - oni su tu dosli da rade sta im toma kaze, isto kao sto je toma radio sta mu je seselj govorio pre deset godina.
man ray loves me man ray loves me 01:04 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Meni velika rodbina živi u Rumuniji i korupcija je gora nego kod nas.

iskreno stoli me bojko i za rumune i za mafijase u bariju. to su samo ekstremno zatucani krajevi kojima je tesko pomoci. iz toga je pogresno izvlaciti opsti zakljucak da evropa ne moze da pomogne nama kad se ukljucimo. da li je slovencima gore? bivsim sovjetskim republikama?
evropa vrsi pritisak da se nasi zakoni dovedu u red i vec je nekoliko oblasti privrede imalo koristi od toga. seljaci ne mogu da peku radzu a rumuni su jos uvek korumpirani, mozda, ali overall sam prilicno sigurna da cemo na kraju biti dobitnici ako udjemo u eu.
jesen92 jesen92 01:17 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Zaista mislim da nije fer iz udobnosti inostranstva govoriti ljudima kako im je sada bolje nego devedesetih.

a ja mislim da nije fer porediti devedesete sa ovim sada...mozdda je neko bio mali devedesetih pa se ne seca kako je bilo ali ima nas koji se odlicno secamo...secamo se kako nije bilo automobila na ulicama i kako se benzin kupovao u flasama i kako se u samoposlugama prodavao samo hleb bez mleka (koje se nabavljalo preko veze), kako su nam u propalim preduzecim delili po flasu ulja i dzak trulog luka a ponekad usmrdele polutke i poluzamrznute pilice...i kako su nam gradovi licili na pijace na kojima su se prodavale konzerve,gace i cigarete...i secamo se mrklog mraka i sirena i bombi i mrtvih mladica koje su dovodili sa ratista na koja su silom odvedeni...a sada? ko vozi ovolike automobile ? ko kupuje u trznim centrima? ko sedi po kafanama koje su pune narocito u letnje vreme..svakako to nisu samo clanovi demokratske stranke..Ja zivim ovde i imam gomilu primedbi ali ne podnosim neistinu..
barese barese 01:38 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

ali ja znam i primere iz moje generacije ljudi koji su zavrsili etf i slicno i koji su nasli fenomenalne poslove u struci u zemlji u stranim firmama koje su dosle posle dvehiljadite.


Znam i ja. Njima je bolje nego devedesetih (mada trenutno neke od tih firmi imaju probleme).

Ali imam i rodbinu na jugu Srbije. Njima je losije, i to je isto "konstanta". Prosecna plata je 8000din. na crno i nemaju vise nikakvu ustedjevinu. Nemaju za komunalije koje su devedesetih bile potcenjene. Tada su barem imali nesto i u slamaricama. Ranije je bilo moguce uz velika odricanja poslati dete na studije u Nis, danas je to nemoguce. Danas su im i kafici prazni iako kafa kosta 30 dinara. Tamo bi situacija bila bolja da je poreska politika drugacija, da postoji makar progresivan porez.

Tuzno je da je SNS barem na recima prihvatio neophodnu poresku reformu Asocijacije malih i srednjih preduzeca (kao potpisali su neki ugovor), a DS nije.

Tuzno je da je SNS pogodniji za mala i srednja preduzeca nego DS. Ja nemam reci. Mogli su barem da nas lazu, kao u prosloj kampanji. Zato necu ici u Rim da glasam, ali u situaciji kada SNS obecava bolju ekonomsku politiku nego DS ne mogu da tvrdim bilo sta. Samo sam tuzna.

Inace, otvorenost ekonomije ne zavisi od pukog clanstva u EU, vec od carinskih sporazuma. Cak i u samoj EU imamo i EEA i EUCU i jos nekoliko organizacija koje sve izvlace novac poreskih obveznika. EEA cine clanice EU i Island, Lihtenstajn i Norveska (osim zajednickog trzista imaju medjusobno uskladjene zakone i u nekoliko oblasti). EUCU je evropska carinska unija, i osim clanica EU njen clan je i Turska i nekoliko mikroskopskih drzava. Poreski obveznici placaju sve administracije sa ovog Ojlerovog dijagrama. Ludilo.

Srbija je zapravo prebrzo potpisala nepovoljan carinski sporazum i otvorila svoju ekonomiju. Nase firme nisu bile spremne na konkurenciju iz uvoza, pogotovu uz katastrofalnu poresku politiku. Poreska politika je podsticala otkupljivanje firmi zbog zemljista u odnosu na zaposljavanje! Trebalo je prvo barem ojacati u balkanskoj carinskoj uniji, a onda otvoriti ekonomiju za konkurenciju iz EU.

Na kraju, otvorenost ekonomije unutar EU sa trenutnom monetarnom politikom ne pogoduje firmama na jugu Evrope. Pogoduje Nemackoj i severnim drzavama Evrope, barem dok postoji jug koji kupuje njihove proizvode.

Banke su od ECB dobile novac sa kamatom od 1%, a u Italiji pozajmljuju firmama sa kamatama koje idu od 8.5% do 9%. To su zelenaske kamate, i rezultat je 35.000 zatvorenih malih i srednjih preduzeca.

A nije samo Italija, citav jug Evrope nam propada.

Srbija je trenutno cak i ispod tog propadajuceg juga Evrope i deluje prilicno beznadesno.

Zaista sam tuzna.
man ray loves me man ray loves me 01:56 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Poreski obveznici placaju sve administracije sa ovog Ojlerovog dijagrama. Ludilo.

koliko je to para godisnje a koliko para nam eu daje godisnje cak i sada kada nismo clan?

Znam i ja. Njima je bolje nego devedesetih (mada trenutno neke od tih firmi imaju probleme).

nista nikad nije dovoljno dobro, zar ne?
Zaista sam tuzna.



mariopan mariopan 02:06 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

barese

Za sve tvoje komentare.
barese barese 02:11 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

da li je slovencima gore?

U odnosu na 2004. godinu? Trenutno da, obzirom da strajkuju. Od 2004. je puno firmi delokalizovano u zemlje sa jeftinijom radnom snagom. Biraci su nezadovoljni i nisu izabrali Jansu. Ipak, on je uspeo da oformi novu koaliciju za vlast, iako je izgubio izbore. Plan zbog koga sindikati protestuju je anuliranje deficita u trenutku krize, identican planu koji je doveo do spirale krize u drugim zemljama juga Evrope. Ovo su ukratko vesti sa mog italijanskog portala o Balkanu.

bivsim sovjetskim republikama?


O bivsim sovjetskim republikama je Krugmanov clanak koji sam gore linkovala. Po njemu su uspesne onoliko koliko se moze govoriti o miru u pustinji.

Citiram:

"Have these policies been successful? It depends on how you define “success.” The Baltic nations have, to some extent, succeeded in reassuring markets, which now consider them less risky than Ireland, let alone Greece.... All of this has, however, come at immense cost: the Baltics have experienced Depression-level declines in output and employment. It’s true that they’re now growing again, but all indications are that it will be many years before they make up the lost ground.

It says something about the current state of Europe that many officials regard the Baltics as a success story. I find myself quoting Tacitus: “They make a desert and call it peace” — or, in this case, adjustment."

Trenutna ekonomska politika EU ne valja za male nerazvijene zemlje, a ni za velike nerazvijene zemlje. EU mora da se reformise. Mora da vodi fleksibilniju politiku evra, da uvede evro-obveznice, i da ne insistira na anuliranju deficita u trenutku najvece krize. Sadasnja ekonomska situacija ne valja.

Ekonomska unija toliko razlicitih drzava bez blize politicke i finansijske unije je neodrziva.

Srbija mora da nastavi proces pridruzivanja, ali sa punom svescu da je u ovom trenutku opstanak EU neizvestan.
ivana23 ivana23 11:01 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Slovenija, 19. april 2012. - pogledajte print na majici, zastavu

sevarlica sevarlica 12:43 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

freehand
P.S. Stalno pravite vezu između radikala i SNS-a, ali ne znate da članove SNS-a čini samo 20% bivših radikala. Pretežno su tu oni koji su se razočarali "promenama" a bili su članovi: DS-a, SPO-a, DSS-a, itd.

Aha. To kao ono kad su tako neki, i to stotine hiljada, u Srbiji omrkli kao komunisti, a osvanuli kao socijalisti?
Toma sinoć nosio šubaru, peko rakiju, bio vojvoda, Ogulin-Karlovac-Karlobag--Virovitica-Kora od banane-Zarđala kašika, Rusija-Belorusija, gubernija-Ništa Evropa, a probudio se ko Žarko Korać, jebote?!


Free ne kažem ja za Tomu&Vučića, za njih se zna gde su bili. Samo mi smeta ta post-radikalska veza članova SNS-a. Na lokalu je druga priča, barem kod mene, a znam zasigurno i za druge opštine.
sevarlica sevarlica 12:47 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

jesen92
Moj jedini cilj je da živim u politički, zakonski i ekonomski sigurnoj državi, pa onda da razmišljamo da li ulazak u EU može ili ne može.
..pa ti onda glasaj za Kostunicu...i on je bolji izbor od Tome..


Primarno mi je kod glasanja da se DS i SPS maknu sa pozicija, a tu mi je SNS najbolji izbor kao najveća stranka.
Za DSS nikada nisam glasao, i iskreno mi je žao zbog toga, jer sam za vreme njihovog mandata najbolje živeo, bio relativno apolitičan, itd. Ne samo ja već i ljudi u mom okruženju a niko od mojih prijatelji ne živi na državnoj sisi već su svi privatnici. Od njih 10 , 7 je zatvorilo svoje radnje u poslednje 2 godine i time ugasilo oko 50 radnih mesta.
sevarlica sevarlica 12:50 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

iskreno stoli me bojko i za rumune i za mafijase u bariju. to su samo ekstremno zatucani krajevi kojima je tesko pomoci.


E ovo je definicija zalutale glave. Prvo ih spominješ, pa braniš, a kad ne možeš da ih odbraniš, onda kao boli te tuki.

Jel te možda boli tuki i za Portugal koji plaća penale EU jer naplaćuje duple poreze svojim građanima, ili možda Island koji je odrao svoje građane zarad bankarskih profita, ili možda Irska, itd.
man ray loves me man ray loves me 13:10 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

E ovo je definicija zalutale glave. Prvo ih spominješ, pa braniš, a kad ne možeš da ih odbraniš, onda kao boli te tuki.

pomenula ih je barese kao primere za zajednice koje nisu profitirale od ulaska u eu.
moje teze su sledece:
prvo, nemoguce je utvrditi ovde na blogu da li je rumunima zaista bolje ili gore - ja kazem da im je bolje, ti da im je gore i to je to. to takodje vredi i za ostale pomenute zemlje. dublja analiza bi zahtevala vreme koje niko od nas ovde nema. (a posto neki smatraju cak i da su devedesete u srbiji bile bolje nego nulte, mislim da se ne slazemo cak ni oko definicije reci "bolje" i "gore".)
drugo, cak i da rumunima nije bolje, to ne znaci da nama nece biti. ja npr smatram da kosovu nece biti bolje, jednostavno nema tih para, ali svejedno verujem da nama hoce, kao sto je i vecini koja se ukljucila.

to je bio gist moje primedbe "stole me bojko" - jednostavno kako razgovarati sa nekim ko izvrce teze i nema sluha za elementarnu logiku? nije meni svejedno za rumune i italijane u bariju kao takve, vec za to da se njihovi izolovani i nereprezentativni slucajevi (ako su uopste istina) uzimaju kao neki krunski dokaz da mehanizam ne deluje. ni frizider ne radi ako ga ne ukljucis u struju, ali to nije razlog za reklamaciju.
sevarlica sevarlica 14:19 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

prvo, nemoguce je utvrditi ovde na blogu da li je rumunima zaista bolje ili gore - ja kazem da im je bolje, ti da im je gore i to je to


Ne radi se o tome da li ti ili ja to kažemo. To govore brojke od 30.000 Rumuna i Bugara koji dolaze u voćarskoj sezoni da nadniče. Poznajem nekolicinu koji dolaze svake godine, a da ti ne pričam da su evo već sad njive pune Rumuna i Bugara koji rade na zasadima jagode, trešnje, itd.
man ray loves me man ray loves me 14:36 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

again, koliko poljaka je otislo u uk da budu vodoinstalateri, ali to ne znaci da je poljskoj gore od ulaska u eu.
koliko ih je dolazilo pre trideset godina? postoje mnogobrojni uzroci i nista od toga samo po sebi nije dovoljno da se donese takva procena.
sevarlica sevarlica 21:26 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

man ray loves me
Ok, recimo da je to tačno. Da li je onda u tom slučaju bolji možda DS-ov kadar, koji je pismen da pročita ali ga krši???

za dlaku je bolji jer bar nisu braindead. svakako nije gori, prema tome glasanje za tomu nije nikakvo poboljsanje.
P.S. Stalno pravite vezu između radikala i SNS-a, ali ne znate da članove SNS-a čini samo 20% bivših radikala. Pretežno su tu oni koji su se razočarali "promenama" a bili su članovi: DS-a, SPO-a, DSS-a, itd.

pravim. sns su radikali, samo sto je seseljevo mesto zauzeo toma. nema apsolutno nikakve razlike. glas za tomu je glas za zardjale kasike, ma sta on govorio u predizbornoj kampanji. to sto se sljam iz drugih partija slio kod njega nema nikakvog uticaja na njihovu politiku - oni su tu dosli da rade sta im toma kaze, isto kao sto je toma radio sta mu je seselj govorio pre deset godina.


O kom ti šljamu pričaš? Šljam su barabe koje su ušle u DS posle 5.oktobra. Sva gamad iz SPS-a i JUL-a je prešla kod žutih. Ko god se nije previše eksponirao preleteo je ODMAH, ti isti su potisnuli osnivače DS-a iz stranke. Ostatak gamadi je uskrsao isto zaslugom DS-a kada je SPS ušao u vlast.
To im oprostiti ne mogu, ne mogu da gledam Dačića&co, on je pokazao isto lice 90-ih i isto sad.
Smradovi koji su čuvali Miloševićev režim ostali su čuvari režima, ovaj put Tadićevog.
Samo u Beogradu, osim Djilasa, na svim velikim funkcijama je bivši SPS kadar. Isti oni koji su moje roditelje i njihove prijatelje šikanirali i oterali sa posla.
sevarlica sevarlica 21:38 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

man ray loves me
again, koliko poljaka je otislo u uk da budu vodoinstalateri, ali to ne znaci da je poljskoj gore od ulaska u eu.
koliko ih je dolazilo pre trideset godina? postoje mnogobrojni uzroci i nista od toga samo po sebi nije dovoljno da se donese takva procena.


Ne, ali gore je u UK jer će Poljak da radi za manje pare i da zbriše za Poljsku, a Englezi nek se uhvate za uši, oni nemaju gde da idu. Uvek mi se gadio taj parazitski odlazak u druge zemlje. Odeš i obaraš cenu rada ljudima čiji su se očevi i dedovi borili za bolji sistem. Ne samo da obaraš cenu rada, već urušavaš prava radnika za koje se isto tako neko borio dugo dugo, jer "ilegalac" hoće da radi i 18h dnevno. Pa se zbog toga istera sa posla 20 domaćih da bi se zaposlilo 5 stranih za iste pare.

Takvi ljudi su i doveli radnike u robovlasnički položaj.

Mi ako ovakvi uđemo u EU, crno nam se piše. Više bih voleo da mi pre ulaska primenimo njihove standarde i približimo legislaturu njihovoj. Podignemo privredu i utvrdimo pravila tržišne igre, a onda će nas oni već sami zvati kod njih.
man ray loves me man ray loves me 21:52 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

to sto ti smeta u prvom pasusu tvog odgovora u uk (slobodno trziste) je ono isto za sta se zalazes da se uvede ovde kod nas pre nego sto se mi prikljucimo njima!

nemam vise strpljenja za natezanje oko elementarne logike.
jesen92 jesen92 23:47 29.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Moj jedini cilj je da živim u politički, zakonski i ekonomski sigurnoj državi, pa onda da razmišljamo da li ulazak u EU može ili ne može.

..toma ovako ne razmislja , on kaze da je njegov put evropski put...ovako razmislja samo Kostunica a s obzirom da ti je zivot bio najbolji kada je on bio na vlasti ne razumem tvoj izbor..
barese barese 00:07 30.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili

Samo da naglasam: podaci koje sam spominjala (22% radnika na prinudnom odmoru, zelenaske kamate firmama do 9%, 35.000 zatvorenih firmi, svakodnevna ubistva preduzetnika) odnose se na celu drzavu Italiju, a ne samo za jug (pogotovu ne na jedan Bari velicine Nisa).
Obrnuto, vecina ovih podataka se odnosi na sever zemlje gde je privredna aktivnost najveca. Svi podaci su iz emisije pod naslovom "Izaci iz evra?". Prilog koji ilustruje ove podatke je iz Veneta.
Jos jedan podatak: EU odvaja u novi fond za spas drzava 800 milijardi evra, MMF 700 milijardi. Ovo je nedovoljno cak i za spas spanske ekonomije, a da ne govorimo eventualno o italijanskoj.
Kriza u Italiji je ozbiljna pretnja ocuvanju EU. Italijanska ekonomija je isuvise velika za pakete pomoci poput onih u Grckoj.
Elem, cini mi se da moram da naglasim, trenutnom ekonomskom politikom EU ne uspeva da pomogne ni sama sebi.

Uzgred, slicno kao i mrlm, javno mnjenje Italije ne razlikuje EU od carinskih propisa, te stoga optuzuje prosirenje EU za delokalizaciju italijanskih firmi. Danas italijansko javno mnjenje ne podrzava bilo kakvo novo prosirivanje EU.

Nazalost, danas prosirenje EU ne zavisi samo od reformi u Srbiji.

Ova kriza ima i jos jednu dimenziju. Kolaps italijanske ekonomije je za neuredjene zemlje, sa puno kriminala i korupcije, kriza verovatno najbrzeg moguceg modela razvoja, jer te zemlje ne mogu naprasno da postanu uredjene poput Nemacke. Italijanska ekonomija je za Srbiju bila dobar model: puno malih i srednjih preduzeca nastalih kao porodicne manufakture, od kojih neki uspevaju da naprave cak i svetske brendove. Preduzetnici koji danonocnim radom nadoknadjuju falicnost drzave, njenu korupciju i borokratiju. Ljudi koji su u jednom trenutku napravili petu ekonomiju sveta. Bilo ih je na hiljade pre ove krize. Vecina njih je pocela skromno. Djovani Batista Pireli je bio sin pekara, osmi od desetoro dece. Enco Ferari je poceo kao obican radnik mehanicar i kao reli vozac iz hobija. Nikola Romeo je bio djak pesak iz mesta pored Napulja, 10km od srednje tehnicke skole u Napulju, jer nije imao novaca za prevoz. Feruco Lamborgini je bio sin poljoprivrednika, braca Maserati sinovi zeleznicara. Slicni ljudi su napravili italijansku industriju mode, cipela, nakita, namestaja, keramike, kada, kuhinja... Oni su bili dokaz da pojedinac tada mogao da pobedi nedrzavu.

Meni je jasno da se iz nemacke pozicije ekonomskog buma i rekordno niske nezaposlenosti od 4% problemi evropske ekonomije ne vide, pogotovu ne medju obicnim ljudima koji nemaju vremena da prate vesti. Jasno mi je da prognoze mogu da deluju kao katastroficna naklapanja. Ali u uslovima pada traznje na jugu Evrope, nemackom glavnom trzistu, nemackoj privredi preti slicna kriza. Paradoksalno, ova pretnja nam je jedina nada da ce se nesto promeniti u ekonomskoj politici EU. Trenutno se najavljuje neki dodatni fond za razvoj od 2000 milijardi. Videcemo. O monetarnoj politici niko ne govori.
sevarlica sevarlica 07:48 30.04.2012

Re: ovde su svi pobenavili


nemam vise strpljenja za natezanje oko elementarne logike.


Ni ja, posebno nakon ovog tvog odgovora koji sa logikom nema ni 1 dodirnu tačku.
mariopan mariopan 10:31 28.04.2012

...

Nemoj za Tomu molim te, kad te molim?




Možeš da nacrtaš čiča glišu, možeš beli listć, možeš glas da daš nekome, kome god hoćeš, od ovih novih malih stranaka koje nemaju šanse ako ih ne podržimo.
Kako misliš da bilo šta promenimo ako radimo istu stvar koju smo već probali pa nije valjalo?
Zar ne treba i Tomi+ bandi pokazati da smo ih pročitali i da ne zaslužuje poverenje?

Šta ti misliš, da ja verujem da će neka od tih novih, malih stranaka, za koje ću ja da glasam, nešto da promeni?
Ma kakvi.
Pa ako neka jedva pređe cenzus, to bi bio uspeh, i onda samo neka smetaju ovim alavim da ne kradu baš toliko, to je vrh onoga što bi mogli da urade.

Ali to ću uraditi - SAMO DA NE GLASAM ZA TOMU, TADIĆA, KOŠTUNICU, ČEDU, DINKIĆAAAAAA..
buba_truba buba_truba 12:22 28.04.2012

Re: ...

mariopan
Šta ti misliš, da ja verujem da će neka od tih novih, malih stranaka, za koje ću ja da glasam, nešto da promeni?
Ma kakvi.
Pa ako neka jedva pređe cenzus, to bi bio uspeh, i onda samo neka smetaju ovim alavim da ne kradu baš toliko, to je vrh onoga što bi mogli da urade.

A ja poverovala da ti veruješ. A vrh (za njih) onoga što bi oni mogli da urade je da se ugrade i oni... malko, kol'ko se može. , pa pošto ja upravo to očekujem:

- Za Tomu&Co ne mogu, pa makar crkla!
- Za Borisa&Co neću, dosta je bilo, imali su šansu... nisu je iskoristili, ali su se oni i njihovi dobro okoristili, a ostatak sjebali.
- Za Čedu&Co, ne mogu zbog zdravstvenih problema... slab mi želudac.
- Ostali&Co - ma 'ajte molim vas, na šta vam ličim?! Šenlučite, ali bez mene!

Nisam pametna, pa eto, prepuštam pametnima da izaberu. Poštovaću, a osećaću se bolje, lepše ću da spavam nego da i ja doprinesem...

Glasam belo.

mariopan mariopan 12:49 28.04.2012

Re: ...

A ja poverovala da ti veruješ.

Nemaju šanse, nije da ne verujem, nego realno sagledavam njihove mogućnosti.

Ako pređu cenzus biće malobrojni, ništa neće moći da predlažu u Skupštini, kako god imali dobre predloge ili namere, a da bude usvojeno, ali mogu mnogo da smetaju ovim alavim sa velikim ustima i šakama.
A jedini način da se nešto promeni je da promenimo one za koje smo do sada glasli?
Pa kako će bilo šta da se promeni ako ne glasamo za nekog novog, ne za ove za koje znamo šta su i ko su?
To bi bila logika ludaka.
Radiš godinama isto a očekuješ drugačiji rezultat?

Ne znam da li će da se ugrade, ali se nadam da će imati toliko pameti da sačuvaju glasove birača ili će umreti kao stranka i pre nego što su prodisali? Nadam se da su pametniji jer evo kako se brzo troše politčki ugled i fotelja gubi?
Znači uradiće nešto i za nas? Sigurno hoće, jer ako se prodaju za siću sada u početku završili su?

A možda nam se desi i neko normalan, pametan, ko neće da proda svoj obraz i poštenje za šaku evaara?
Ne znam dok ne probam, samo se nadam, i glasaću za nepoznatu i novu stranku sa velikom nadom da će se nešto promeniti.

Ovi što su bili i ovi što se nadaju da će biti, za nas neće uradfiti ništa, to znamo.
Glasam belo.

Kako god hoćeš samo nemoj za Tomu
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:23 28.04.2012

Re: ...

SAMO DA NE GLASAM ZA TOMU, TADIĆA, KOŠTUNICU, ČEDU, DINKIĆAAAAAA..

onda ostaju Zukorlić i Dragišić, a da i Jadranka ali ona vodi ćuteću kampanju pa nismo sigura ni da li stvarno hoće da bude predsednica.
mariopan mariopan 15:15 28.04.2012

Re: ...

Milan Karagaća
SAMO DA NE GLASAM ZA TOMU, TADIĆA, KOŠTUNICU, ČEDU, DINKIĆAAAAAA..

onda ostaju Zukorlić i Dragišić, a da i Jadranka ali ona vodi ćuteću kampanju pa nismo sigura ni da li stvarno hoće da bude predsednica.

Za Dragišišća, ja sam se već izjasnila.
Zato što je obećao da će da HAPSI..
Dam čoveku priliku da radi šta je obećao i posao koji najbolje ume?

Nemam pojma da li će to uraditi, nemam pojma ni da li može to da uradi. Da bih to saznala prvo moram da za njega glasam i dam mu u ruke alat da to uradi - vlast.

Opcije su mu:

1. Da se proda nekoj većoj stranki za siću i završi karijeru a da je nije ni počeo. A to ćemo znati odmah posle izbora ako pređe cenzus. Samo treba da vidimo s kim će praviti koalicije jer mora, suviše će biti mali da bi uticali na bilo šta, i tada ćemo znati i to.

2. Da uradi bar deo ovoga što obećava i tako dospe do većeg broja glasača u budućnosti, zauzme bolju poziciju na političkoj sceni i tek tada, kada bude imao u rukama alat za ostvarenje najtežih obećanja - uradi to što je obećao i UĐE U ISTORIJU po nečemu pozitivnom, za razliku od ovih koji isto idu u istoriju ali naglavačke u đubre.

Meni su opcije:

1. Opcija mi je da ne izađem na izbore, da uguram glavu u pesak jer stanje je "katastrofalno, nemam koga da biram, svi su odvratni"... I sledećih godina da samo kukam kako sam znala da su odvratni i da baš nije ni trebalo da izađem na izbore. A što sam tako bacila jedinu šansu da nešto popravim - nikom ništa?

2. Ubacim beli listić, zapravo izbegnem da odlučim, izbegnem čak i da taj bačeni glas dam nekome ko bi nas možda spasao ?? Možda i ne bi ali to ne znam ako mu ne pružim priliku?

3. Da glasam za Tomu, Tadića, Čedu, Vuka, Dinkića, Dulića i celu pantljičaru poveznih likova ... i pucam sebi u glavu, noge, ruke, moju decu, tvoju decu...

4. Da svesno rizikujem i glasam za neku novu stranku, da nekoga drugog promovišemo na političkoj sceni, pa ako ne valjaju oni će sami propasti, oni nemaju tako duboko korenje, lako ih je iščupati.

I svesno rizikujem.

Ko ne rizikuje taj ne profitira, kaže Del Boj.
loader loader 10:36 28.04.2012

Nabrajanje

Kažu nam da treba da izaberemo manje zlo? Može li neko da zamisli veće zlo od ove pošasti koju su nam donele Demonkratska stranka, G17 i socijalisti, sa posebnim akcentom na ove prve?

Čudno je da niste ubrojali i LDP koji je podržavao vladu ove 4 godine

blau.punkt blau.punkt 10:38 28.04.2012

b u d a l a š t i n a

par excellence !!

covek, taj covek nije covek, vec cisto zlo.

on i cela ekipa.

zaboravili ste kako su TREBILI u predratno i ratno vreme, naoruzani do zuba


opet vam se ratuje ? opet bi ste da nestaju ljudi porodice imanja ?


Biljana 77 Biljana 77 10:40 28.04.2012

Kako kome

Ja ne verujem u Boga dovoljno da bih tu vrstu izbora ostavljala njemu. Ne verujem da bi se u svojoj veličini baktao time.
A za Tomislava Nikolića nikad.
Jer je politika koju je podržavao dovela do toga da
1. moji rođaci moraju da napuste svoj dom
2. moj otac bude mobilisan i provede na ratištu pola godine svog života
3. mi pola muške familije takođe bude mobilisano
4. nas bomarduju
5. moji prijatelji, vršnjaci, moraju da ratuju
6. nigde ne mogu da otputujem
7. donesu idiotski zakon o obrazovanju
8. mi dekan bude Radmilo Marojević, nesposobna i zlonamerna budala koja je otpustila pola fakulteta i privremeno ukinula smer koji sam studirala

Da, Toma je deo ekipe koja je mojoj mladosti odbrojila sitan kusur. Da mu oprostim? Zato što ima amneziju? Ne seća se ko je bio, šta je pričao, za šta se zalagao. Ako on ima, ja nemam. Radikali, fuj! Kako god da se zovu.

EDIT - a pobrojane stvari su samo one koje su imale baš direktan uticaj na moj život.. spisak nepodopština uopšte bio bi beskrajan

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana