Rasprava za večerom...

Drago Kovacevic RSS / 26.01.2008. u 23:38

Danas sam bio na skupštini FENS-a. Za nedovoljno upućene to je federacija nevladinih organizacija Srbije.

Došlo je na stotine ljudi iz svih krajeva Srbije. Radni naslov Fensa je "Ako ne Evropa, onda šta". FENS organizuje naš kolega, bloger, Miljenko Dereta. Lepo je to organizovano, visoki gosti, ministri, predsednik skupštine Srbije,šef misije OSCE-e, visoki predstavnici drugih međunarodnih organizacija. U radnom delu se raspravlja o bitnim pitanjima za NVO sektor, čekajući kao Godoa taj novi zakon o NVO, raspravlja o tome gde su se sve denula 64 miliona evra koja su u budžetu Srbije odvojena za NVO i strepi od putinizacije gde za NVO i nema mesta, pa čemu onda i zakon.

Potom se, budući da se sve priče na kraju završe na parama, razdvajaju babe od žaba i utvrđuje da su u Srbiji NVO sektor sportska društva, verske organizacije i političke stranke.Jedno vreme se sa toga naslova finansirala i SANU. Da,da,SANU, dobro ste pročitali. SANU je za našu vladu NVO.

Kad se odbiju te tri vrste "potrošača novca" ostaje 34 miliona evra. Samo se za deo zna kuda i kome idu. Doduše, ne i po kojoj proceduri, jer je netransparentnost jedna od prepoznatljivih osobina Vlada koje vodi Koštunica ( no ni ministri mu nisu tu ništa bolji). Zaista bih voleo znati koliko "svojih" NVO ima recimo G17 i koliko para ispumpa iz budžeta na taj način. Ili, koliko ih imaju "majstori" iz DS-a. Rad bih znati je li se DSS pobrinuo za svoje i da li se iz budžeta finansiraju "Dveri", "Nomokanon, "Obraz", "Sv. Justin","Svetozar Miletić". Ne bih bio iznenađen da su to budžetske organizacije, jer su tu čast stekle, a javno je objavljeno kroz razdel ministarstva za rad, organizacije poput "Ravnogorskoga pokreta", "Četničkoga pokreta" i još jedno šest četničkih organizacija. Voleo bih baš da mi neko objasni koje javno dobro proizvedu ove organizacije iz toga novca. Naravno, ako javnim dobrom ne računamo prekid tribine "Peščanika" u Aranđelovcu.

Sedimo za večerom. Ispred sebe imam budžet i pokazujem kolegama šta se finansira preko čuvene budžetske linije 481. Sutra na FENS dolazi Boris Tadić i provešće u razgovoru sa NVO sektorom sat vremena. Odgovaraće na pitanja. "Postavi mu to pitanje o finasiranju preko linije 481" kaže mi Vlado. Obavezno, govore u glas njih još troje. Samo dvadeset minuta ranije su me horski napali zato što neću izaći na izbore u drugom krugu, a sada traže da ja postavljam pitanja predsedniku.

- Ne, rekoh odlučno. Ja njega nemam šta pitati. Ja ne glasam. Pitajte vi. I pitajte kad vam se već pita, da li je budžetsko finansiranje organizacija nad kojima se grozite, po njegovom mišljenju doprinelo radikalizaciji i fašizaciji Srbije. Pitajte ga, zašto vlada u kojoj njegova stranka čini većinu "zaliva korov".

I pitajte, kad ćete već glasati, kako misli suzbiti radikalizaciju i fašizaciju, kojim konkretnim merama.

Ako mu odgovor bude suvisao, možda i radni naslov koji je FENSU dao Dereta ima nekoga smisla...

 



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 23:48 26.01.2008

ko ti kriv:))

Ramiz Salihović
Čekajući Godoa


Koliko god besmisleno da jeste
Dužan si čekati Godoa
Sve dok u tebi je
Mala, manja i još manja,
I još manja sehara pjesme.
Ona pokazuje
Na kom jeziku vodiš ljubav,
Ulijevaš nadu u kuli od slonovače,
Zbrajaš prolaznost i vječnost,
Ušivaš napukle šavove srca,
Smišljaš izgubljenog sebe.
Sjeti se igre truhle kobile
I mjesta gubljenja nevinosti,
Nestašni dječače.
Sva tvoja mjesta
Sa znakovima predaka na putu
Ostala su prazna.
Zato, krivuljom postmoderne
U prazninu ucrtaj
Brodolom prognanika,
Kušnje beskućnika.
Ne zaboravi u mapi ni one
Čiji je hobi zločin
Ni plodove njihovog hobija:
Čovjeka-kukca,
Čovjeka-sjenku,
Čovjeka-kostura,
Čovjeka-fosila.
Pažljiv budi prema dragoj.
Eksplodirat će tvoja nježna
Kutija srca kad nacrtaš dragu
Kako izlazi iz usamljenog dimnjaka
Srušene kuće
Noseći djeliće tvoje tuge.
Pretpostavljaš šta će se desiti
Tvojoj olovci s upaljenim srcem,
Iz koga jedno dijete progovara.
Znaš li kuda će tvoja ruka otići
Nakon završetka crteža?
Možda shvatit ćeš da svejedno je,
Da isti pokret je ruke na licu,
Staklu i nebu, samo njeno mjesto
Ostaje prazno, a ti stići ćeš tamo
Gdje niko prije tebe.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:11 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

Dunja, vi dajete ovim licemernim hiperprincipijelnim postovima i malo lepote. Pozdrav :))
AlexDunja AlexDunja 01:16 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

Dragan Vujanović
Dunja, vi dajete ovim licemernim hiperprincipijelnim postovima i malo lepote. Pozdrav :))

visina sa koje mi se obracate mi se ne dopada.
pozdrav, svakako.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:17 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

SANU je za našu vladu NVO.

Pravo je čudo da nije i SPC?!
Ili, možda, ipak...
JJ Beba JJ Beba 01:18 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

licemernim hiperprincipijelnim postovima i malo lepote

licimuri jedni
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:22 27.01.2008

Savo iz Kikinde!

Bravo:
SAVO JE ZAKON!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:25 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

Dragan Vujanović: "Dunja, vi dajete ovim licemernim hiperprincipijelnim postovima i malo lepote. Pozdrav :))
visina sa koje mi se obracate mi se ne dopada.
pozdrav, svakako.
Kakva visina? Stvarno sam pretvoren u "?" Pohvalio sam vaš izbor (da postavite pesmu), a vi o visinama? Verujte mi da ne vidim vezu između svog komentara i vašeg komentara na moj komentar. Ako vam nije teško...
AlexDunja AlexDunja 01:35 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

Dragan Vujanović
Kakva visina? Stvarno sam pretvoren u "?" Pohvalio sam vaš izbor (da postavite pesmu), a vi o visinama? Verujte mi da ne vidim vezu između svog komentara i vašeg komentara na moj komentar. Ako vam nije teško...

1. pesma je dobra, bas. ne rekoste ni rec.
2.ne vidim licemerje.ne objasniste.
drago ima pravo na stav, pa i da svoj stav preporucuje.
3.hiperprincipijelni postovi?
ovo ne razumem.
pohvala za izbor da postavim pesmu, je ovako bila da oprostite
na prazno, i meni izgledala kao sa neslucenih visina...
svi naopaki a vi i ,mozda ja, u pravu...bljak
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:37 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

JJ Beba: "licimuri jedni"
Vidim da uživate što ovog nesrećnika možete da isturite nekim svojim istomišljenicima na cerekanje. Slične porive ima ona manguparija na Pinku, koja vodi audiciju i kezi se poluhendikepiranim licima. Vi mora da ste mnogo ...... kad vas to zabavlja.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:53 27.01.2008

Re: ko ti kriv:))

AlexDunja: "1. pesma je dobra, bas. ne rekoste ni rec.
Pesma je naravno dobra, baš... Rekoh dovoljno time što sam pohvalio vaš izbor da je stavite u komentar - jer valjda vas ne bih pohvalio da je pesma grozomorna, suvoparna, bezvredna...
2.ne vidim licemerje.ne objasniste.drago ima pravo na stav, pa i da svoj stav preporucuje.
Licemerje se ne odnosi na vas.Nisam rekao da Drago nema pravo na svoj stav. Pročitajte ponovo moj komentar pa ćete se uveriti da nisam rekao da Drago nema pravo na svoj stav. A vi reagujete kao da sam ja takvo što izrekao, pa ste se našli kao Dragov advokat da me obučavate ljudskim pravima, slobodi misli...
3.hiperprincipijelni postovi? ovo ne razumem.
I ne treba da razumete ako već sada ne razumete.To znači da niste ni želeli. Nije tako teško. Da ste hteli...
pohvala za izbor da postavim pesmu, je ovako bila da oprostite na prazno, i meni izgledala kao sa neslucenih visina... svi naopaki a vi i ,mozda ja, u pravu...bljak
Sa visina nije. E, ako vama izgleda da jeste, onda vam takva predstava verovatno treba da biste izbljakisali to što ste izbljakisali. Probajte da razmišljate malo rasterećenije. Dakle, dopalo mi se to što ste postavili pesmu.
Doctor Wu Doctor Wu 23:52 26.01.2008

Daj, Dragec, keve ti

prestani sa ovom antikampanjom i pusti ljude da glasaju kako hoće. Pukli ste, pokrijte se ušima, ako ste nešto naučili biće bolje sledeći put. Niko ti ništa ne traži, glasaj za koga god hoćete, pecaj, juri tramvaje, radi šta hoćeš, ali prestani da smaraš ljude ovim nesuvislim pozivima na neglasanje.

Uzgred, tko je platio večeru?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:58 26.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

Doctor Wu
prestani sa ovom antikampanjom i pusti ljude da glasaju kako hoće. Pukli ste, pokrijte se ušima, ako ste nešto naučili biće bolje sledeći put. Niko ti ništa ne traži, glasaj za koga god hoćete, pecaj, juri tramvaje, radi šta hoćeš, ali prestani da smaraš ljude ovim nesuvislim pozivima na neglasanje.

Uzgred, tko je platio večeru?

Hajde budi pristojan...ne priliče tvojim godinama ovakvi prostakluci...Prosto, ne stoje ti..
Jeli ti shvataš poantu moje priče...shvataš li uopšte poantu bloga...to je dnevnički zapis..

JJ Beba JJ Beba 00:10 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

prestani sa ovom antikampanjom

drago, nemoj više da nerviraš dijasporu. nego lepo d'ideš da glasaš za BT da smiriš ljude koji se tamo ubiše od sekiracije šta će da bude ovde ako pobedi grobar.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:14 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

JJ Beba
prestani sa ovom antikampanjom

drago, nemoj više da nerviraš dijasporu. nego lepo d'ideš da glasaš za BT da smiriš ljude koji se tamo ubiše od sekiracije šta će da bude ovde ako pobedi grobar.

Ma da...A lepo sam im rekao da će on da pobedi i bez nas...Ali džaba..o))
man ray loves me man ray loves me 00:14 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

da smiriš ljude koji se tamo ubiše od sekiracije šta će da bude ovde ako pobedi grobar.

To je prirodno. Dijaspora se brine da joj (nam) se ne navale nove generacije 'izbeglica'.
milivoye milivoye 00:15 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

OK, bez antikampanje.
Glasaj, Dr, kak ti drago; mi smo, kak veliš, pukli, a sad je red na Vas što ste nekaj naučil.
Nitko nam nič ne traži, pa tim bolje, ne mremo nič zajebat.
Glasaj za Tadića, ili pak za Nikolića. Mi cijenimo da je to zapravo isto (tj. isti) i da su u pitanju finese.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:20 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

prestani sa ovom antikampanjom i pusti ljude da glasaju kako hoće. Pukli ste, pokrijte se ušima, ako ste nešto naučili biće bolje sledeći put

jadno... do dna jadno ....i jos jadnije..
... nije zvaka za seljaka...
Doctor Wu Doctor Wu 00:38 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

Hajde budi pristojan...ne priliče tvojim godinama ovakvi prostakluci...Prosto, ne stoje ti..
Jeli ti shvataš poantu moje priče...shvataš li uopšte poantu bloga...to je dnevnički zapis..

Ma, dobro, prostakluci, godine, poAnta, sve ok.
Ipak ne reče za tu večeru, tko?
Preostali aktivisti nisu vredni nijednog slova.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:13 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

Preostali aktivisti nisu vredni nijednog slova.

da, da, zaboravio sam da ti mozes da budes jos mnogo opasniji...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:19 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti - kolaps razuma.!

Kad postoje dva kandidata za predsednika Srbije, a vi uprkos sopstvenom razumu odlučite da neglasanjem podržite onog lošijeg koji je poneo prednost iz prvog kruga, to se zove - pravi srpski inat. Taj nas je krajem 80-tih uveo u 90-te!! A ovaj će u 90-te da nas vrati!!!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:53 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

Doctor Wu
Hajde budi pristojan...ne priliče tvojim godinama ovakvi prostakluci...Prosto, ne stoje ti..
Jeli ti shvataš poantu moje priče...shvataš li uopšte poantu bloga...to je dnevnički zapis..

Ma, dobro, prostakluci, godine, poAnta, sve ok.
Ipak ne reče za tu večeru, tko?
Preostali aktivisti nisu vredni nijednog slova.

Pa uz tvoja pitanja i interesovanja, zaista ide i tvoj politički habitus...o)))
Doctor Wu Doctor Wu 10:21 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

Pa uz tvoja pitanja i interesovanja, zaista ide i tvoj politički habitus...o)))

Opet izbegavaš odgovor. Dobro, nije važno, mislim da svi ionako znaju odgovor, :).
Ne znam čemu ljutnja. Da li zato što sam gore napisao da ste pukli? Vi mislite da niste? Dobro, ok, onda ništa (zvuči poznato, a?).
Nego ova kampanja za radikale, i vaša želja da život u Srbiji postane toliko nepodnošljiv i da, potom, samo LDP predstavljati alternativu fašistima može da backfire. Prvo što je nerealna, a drugo što je providna i samo pokazuje do koje mere su oni koji stoje iza takve politike kvarni i gladni vlasti. Nemate vi ništa zajedničko sa Đinđićem- vi, LDP-ovci ste, svi od reda, Draškovićevi i Giškini disciples.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:56 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

Nemate vi ništa zajedničko sa Đinđićem- vi, LDP-ovci ste, svi od reda, Draškovićevi i Giškini disciples.

dodji u Srbiju pa pametuj...
oldtajmer oldtajmer 16:54 27.01.2008

Re: Daj, Dragec, keve ti

To je prirodno. Dijaspora se brine da joj (nam) se ne navale nove generacije 'izbeglica'.


Mozda se dijaspora brine za svoje koji su ostali u "matici", i da ce morati opet da ih izdrzavaju i narednih 10 godina?
man ray loves me man ray loves me 23:59 26.01.2008

jutro posle Tome

Sta je plan LDPa kad pobedi Toma?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:02 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

man ray loves me
Sta je plan LDPa kad pobedi Toma?

Toma neće pobediti. Pobediće Tadić.
man ray loves me man ray loves me 00:05 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

A sta ako ipak pobedi?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:12 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

man ray loves me
A sta ako ipak pobedi?

Ništa, moraćemo raditi na otporu...i na konačnom porazu radikalizma i narodnjaštva..
Ali, ne tako da se "zaliva korov"..
No, neće pobediti. Toma nije projektovan za pobednika.
Za pobednike su projektovani Tadić i Koštunica. Koštunica za stvarnoga pobednika kod koga stoji moć, a Tadić je više pobednik sa "crte"..Ono, pobedi i odnese Koštunici...
man ray loves me man ray loves me 00:16 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

Da li bi mogao malo detaljnije o tom otporu, bar par recenica? Parlamentarni izbori, kampanja, gerila, sta?
JJ Beba JJ Beba 00:25 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

Toma neće pobediti. Pobediće Tadić.

neda Putin. Neća valja da mu se smeje svet
man ray loves me man ray loves me 00:45 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

Sta, to je ceo odgovor? Osecam se kao da pricam sa nekim ko prodaje usisivace od vrata do vrata.
Nenad M. Nenad M. 01:27 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

man ray loves me
Sta je plan LDPa kad pobedi Toma?



ldp isto sto i do sada. Pitanje je sta ce raditi DS? Ostaje li u braku sa Kostunicom ili ne? Evo sinoc Kostunjavi rekao da nema nista od ratifikacije sporazuma, lepo se pozvao na rezoluciju. Kada vam dodje naknadna pamet bice - Ldp je bio u pravu, Pescanik je super, Drago sto te nismo slusali, Biljana izvredjaj nas po zasluzi isl.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:56 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

man ray loves me
Sta, to je ceo odgovor? Osecam se kao da pricam sa nekim ko prodaje usisivace od vrata do vrata.

A kupio si tako usisivač...Evo, sad će te Wu pitati koliko si ga platio..o))
man ray loves me man ray loves me 11:49 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

ldp isto sto i do sada.
Kako ce onda da se makne od 5.6% ?

@Drago:
Kupicu usisivac kad cujem odgovor:
Da li bi mogao malo detaljnije o tom otporu, bar par recenica? Parlamentarni izbori, kampanja, gerila, sta?
man ray loves me man ray loves me 14:48 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

Ldp je bio u pravu, Drago sto te nismo slusali, Biljana izvredjaj nas po zasluzi isl.

Keep your wet dreams to yourself.
A Pescanik jeste super. Razlog tome - oni imaju prave argumente, a ne kolekciju gramofonskih ploca.
oldtajmer oldtajmer 16:56 27.01.2008

Re: jutro posle Tome

neda Putin. Neća valja da mu se smeje svet


Bas tako. Sta ce mu to sada kad je dobio monopol? Slicno je bilo sa onom ujdurmom kada je bio 2 dana predsednik skupstine.

U neku ruku, jes' da je perverzno, ali bih voleo da im Grobar pomuti planove i da pobedi "spontano" :)
nikson nikson 00:00 27.01.2008

...

SANU je za našu vladu NVO.


skandal! SANU treba da bude naucna ustanova od vrhunskog znacaja za drzavu. ako je drzava normalna


jer je netransparentnost jedna od prepoznatljivih osobina Vlada koje vodi Koštunica


i svih parlamentarnih stranaka


Ne, rekoh odlučno.


to cu i ja reci tomi niklolicu
dragan7557 dragan7557 14:29 27.01.2008

Re: ...

skandal! SANU treba da bude naucna ustanova od vrhunskog znacaja za drzavu. ako je drzava normalna



Pa, i jeste, smislio je Memorandum.
Jelena Jelena 00:02 27.01.2008

majstori, majstori

Ili, koliko ih imaju "majstori" iz DS-a.


Mislite, velemajstori?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:04 27.01.2008

Re: majstori, majstori

Jelena
Ili, koliko ih imaju "majstori" iz DS-a.


Mislite, velemajstori?


Da, velemajstori...Hvala na intervenciji..o))
eli eli 00:10 27.01.2008

Radni naslov

Fensa je "Ako ne Evropa onda sta".Pa,Rusija razume se.
milosib milosib 00:10 27.01.2008

NGO

Nego g.Drago, objasnili ste za NVO koje se finansiraju iz budžeta Srbije, a ne rekoste ima li spisak odakle se finansiraju NGO.

U radnom delu se raspravlja o bitnim pitanjima za NVO sektor, čekajući kao Godoa taj novi zakon o NVO, raspravlja o tome gde su se sve denula 64 miliona evra koja su u budžetu Srbije odvojena za NVO i strepi od putinizacije gde za NVO i nema mesta, pa čemu onda i zakon.

Koliko je meni poznato u Rusiji nije zabranjen rad NVO. Zabranjene su one NVO koje rade po nalogu stranih vlada jer ih iste i finansiraju. To se zove regularna zaštita države, ako se proceni da rade protiv njenih interesa.
milivoye milivoye 00:19 27.01.2008

Re: NGO

milosib
Nego g.Drago, objasnili ste za NVO koje se finansiraju iz budžeta Srbije, a ne rekoste ima li spisak odakle se finansiraju NGO.

U radnom delu se raspravlja o bitnim pitanjima za NVO sektor, čekajući kao Godoa taj novi zakon o NVO, raspravlja o tome gde su se sve denula 64 miliona evra koja su u budžetu Srbije odvojena za NVO i strepi od putinizacije gde za NVO i nema mesta, pa čemu onda i zakon.

Koliko je meni poznato u Rusiji nije zabranjen rad NVO. Zabranjene su one NVO koje rade po nalogu stranih vlada jer ih iste i finansiraju. To se zove regularna zaštita države, ako se proceni da rade protiv njenih interesa.


Da, tipični strani plaćenici.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:22 27.01.2008

Re: NGO

milivoye
milosib
Nego g.Drago, objasnili ste za NVO koje se finansiraju iz budžeta Srbije, a ne rekoste ima li spisak odakle se finansiraju NGO.

U radnom delu se raspravlja o bitnim pitanjima za NVO sektor, čekajući kao Godoa taj novi zakon o NVO, raspravlja o tome gde su se sve denula 64 miliona evra koja su u budžetu Srbije odvojena za NVO i strepi od putinizacije gde za NVO i nema mesta, pa čemu onda i zakon.

Koliko je meni poznato u Rusiji nije zabranjen rad NVO. Zabranjene su one NVO koje rade po nalogu stranih vlada jer ih iste i finansiraju. To se zove regularna zaštita države, ako se proceni da rade protiv njenih interesa.


Da, tipični strani plaćenici.

Da..I ne smeju piti votku nego samo viski...
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 00:27 27.01.2008

Re: NGO

Ma tipicna ksenofobija rusa i srba. Zabranili putinovci British Council, a koliko sam imao prilike da se uverim i ovde mnogi putinovci, koji se u nasem slucaju nazivaju srbende ili seljoberi, se naplasili od te spijunske organizacije British Council. Cak sam cuo i da Soros rusi srbiju preko BC i ostalih NVO.
Cim nesto nije u redu nabedite strane spijune a pogotovo ih povezite sa Sorosom.
milosib milosib 01:25 27.01.2008

Re: NGO

Koliko je meni poznato u Rusiji nije zabranjen rad NVO. Zabranjene su one NVO koje rade po nalogu stranih vlada jer ih iste i finansiraju. To se zove regularna zaštita države, ako se proceni da rade protiv njenih interesa.

Gosn Drago, imate li vi neku primedbu na ovo što je napisano. Manite me toga da kada nemate šta da odgovorite vi udarite u sprdnju.
Uzgred po kom ste vi osnovu bili na sastanku?
milosib milosib 01:31 27.01.2008

Re: NGO

NeuroRadoznalost
Ma tipicna ksenofobija rusa i srba. Zabranili putinovci British Council, a koliko sam imao prilike da se uverim i ovde mnogi putinovci, koji se u nasem slucaju nazivaju srbende ili seljoberi, se naplasili od te spijunske organizacije British Council. Cak sam cuo i da Soros rusi srbiju preko BC i ostalih NVO.Cim nesto nije u redu nabedite strane spijune a pogotovo ih povezite sa Sorosom.

Izvinite, ali koliko je čudno da recimo British Council radi i obevaštajne poslove za vladu UK?
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 01:43 27.01.2008

Re: NGO

milosib
NeuroRadoznalost
Ma tipicna ksenofobija rusa i srba. Zabranili putinovci British Council, a koliko sam imao prilike da se uverim i ovde mnogi putinovci, koji se u nasem slucaju nazivaju srbende ili seljoberi, se naplasili od te spijunske organizacije British Council. Cak sam cuo i da Soros rusi srbiju preko BC i ostalih NVO.Cim nesto nije u redu nabedite strane spijune a pogotovo ih povezite sa Sorosom.

Izvinite, ali koliko je čudno da recimo British Council radi i obevaštajne poslove za vladu UK?


Moracu da pocepam onu CAE diplomu iz BC, mora da me prisluskuju preko holograma.
Pa srbi i rusi samo traze nekog da krive, samo prave neki lov na vestice.
Kao ono sa radio lokatorima 99. godine.
Ili mozda sto su moj komsija i komsika pozvali policiju 99. godine da prijave sto se u nekom stanu u zgradi preko puta pali i gasi svetlo. To su okarakterisali kao signaliziranje neprijatelju.
Ma to je kao kada smo 90-tih godina odbijala humanitarnu pomoc u lekovima od USA i EU zato sto su navodno hteli da nas truju time. Ali smo zato debelo platili ruske i kineske prijateljske lekove, ruski pola nikad i nisu stigli a i ono sto stiglo je bilo najnizeg kvaliteta, dok kineski insulin je 1000e ljudi kostao extremiteta, bubrega, ociju pa cak i zivota.

Xenofobija uopste nije lepa....
milosib milosib 01:55 27.01.2008

Re: NGO

Neuro, recite molim vas kakve veze ima moje pitanje sa ksenofobijom i lekovima? Pa ne možete valjda da poredite državu sa nekim tamo Čvorovićem.
Nisam upućen pa da pitam, da li je osnivač BC vlada UK preko svoje ambasade ili je to nevladina organizacija koja se osniva kao takva u državama domaćinima?.
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 02:22 27.01.2008

Re: NGO

Neuro, recite molim vas kakve veze ima moje pitanje sa ksenofobijom i lekovima? Pa ne možete valjda da poredite državu sa nekim tamo Čvorovićem.
Nisam upućen pa da pitam, da li je osnivač BC vlada UK preko svoje ambasade ili je to nevladina organizacija koja se osniva kao takva u državama domaćinima?.


Ksenofobija nas je mnogo kostala, samo pogledaj na 90-te.
Eto zbog usmerene ksenofobije smo lekove odbili, zivote unistili, ljude ubili.
Pa sta ako je vlada UK osnovala BC?
To znaci da je BC zla organizacija?
BC je sinonim za ucenje engleskog jezika, to je obrazovanje.
A obrazovanje donosi znanje, donosi mogucnosti za rad.
Znanje donosi i potraznju za pravdom.
Srbi i rusi su se uvek plasili tri stvari: znanja, rada i pravde.
milosib milosib 02:35 27.01.2008

Re: NGO

Ma ne smeta meni učenje engleskog jezika, naprotiv. Samo sam rekao da postoji realna mogućnost da oni stvarno rade i obaveštajni posao. Nervira me kada se sve što Rusija uradi odmah poistovećuje sa SSSR i komunistićkom ideologijom. Pa i oni su valjda nešto shvatili za ovih petnaestak godina.
Nije čudno kada USA goverment osudi svog oficira zbog špijunaže u korist Izraela, koji je njihov prvi saveznik, a svi se veoma čude kada Rusija optuži BC da radi obaveštajni posao u korist svog osnivača vlade UK. Sada vi meni recite, šta je po vama verovatnije?
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 02:44 27.01.2008

Re: NGO

Nisam mislio da vama smeta obrazovanje nego vecini srba i rusa.
Sto se tice USA: Spijunaza je uvek postojala pa i izmedju najboljih prijatelja. Tj. pogotovo izmedju saveznika..
A rusija ima ogromnu istoriju xenofobije. Pa cak i sada optuzuju sve NVO da su spijunske i stalno ih proganjaju, nije samo BC u pitanju. Tako da rusi tradicionalno nastavljaju lov na vestice. A ne verujem da BC kao toliko velika organizacija koja je stalno pod nekim napadima moze da vrsi spijunazu i da prodje neprimeceno, pre bih rekao da spijunazu vrse lica na funkcijama koje su neprimetne u birokratskom procesu.
milosib milosib 02:44 27.01.2008

Re: NGO

Srbi i rusi su se uvek plasili tri stvari: znanja, rada i pravde

Zato Srbi u himni i prizivaju Boga pravde u himni. Vi ste popriličan ksenofob kada možete da napišete ovakvu stvar. Ili mislite da prema Srbima i Rusima se ne može biti ksenofobičan? Moderno je i poželjno za iste napisati svašta. Razumem ja vas, naviklo se zadnih deceniju, dve, a i isplatilo se mnogima.
milosib milosib 02:54 27.01.2008

Re: NGO

NeuroRadoznalost
Nisam mislio da vama smeta obrazovanje nego vecini srba i rusa.Sto se tice USA: Spijunaza je uvek postojala pa i izmedju najboljih prijatelja. Tj. pogotovo izmedju saveznika..A rusija ima ogromnu istoriju xenofobije. Pa cak i sada optuzuju sve NVO da su spijunske i stalno ih proganjaju, nije samo BC u pitanju. Tako da rusi tradicionalno nastavljaju lov na vestice. A ne verujem da BC kao toliko velika organizacija koja je stalno pod nekim napadima moze da vrsi spijunazu i da prodje neprimeceno, pre bih rekao da spijunazu vrse lica na funkcijama koje su neprimetne u birokratskom procesu.

Baš sam se lepo nasmejao pred spavanje. Po vama je verovatnije da se špijuniraju najbliži saveznici nego protivnici.
P.S. I u ovom komentaru nastavljate sa ksenofobijom. Mislim ovo na "većini Srba i Rusa" " tradicionalno love veštice". Dajte da se iskorene, biće bolji, vrli novi svet.
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 03:09 27.01.2008

Re: NGO

milosib
Srbi i rusi su se uvek plasili tri stvari: znanja, rada i pravde

Zato Srbi u himni i prizivaju Boga pravde u himni. Vi ste popriličan ksenofob kada možete da napišete ovakvu stvar. Ili mislite da prema Srbima i Rusima se ne može biti ksenofobičan? Moderno je i poželjno za iste napisati svašta. Razumem ja vas, naviklo se zadnih deceniju, dve, a i isplatilo se mnogima.


Pesma(himna) i stvarnost su dve veoma razlicite stvari. Imaju srbi onu pesmu "srpska se truba sa kosova cuje" a u stvarnosti se ne cuje. Srbima je najlakse da piju po kafani i pevaju razlicite pesme, ali to sto su ispevali o pravdi ne znaci da je podrzavaju. To sto su ispevali o radu ne znaci da rade.....

Nisam ksenofob, ne plasim se srba i rusa. Samo ih mnogo ne volim.... Srbi(zemlja srbija) mi unistili 21. godinu zivota a rusi ih podrzavali u tome.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:01 27.01.2008

Re: NGO

milosib
Koliko je meni poznato u Rusiji nije zabranjen rad NVO. Zabranjene su one NVO koje rade po nalogu stranih vlada jer ih iste i finansiraju. To se zove regularna zaštita države, ako se proceni da rade protiv njenih interesa.

Gosn Drago, imate li vi neku primedbu na ovo što je napisano. Manite me toga da kada nemate šta da odgovorite vi udarite u sprdnju.
Uzgred po kom ste vi osnovu bili na sastanku?

Imam. Putin pokazuje stepen svoje demokratičnosti...i nerv KGB-ovca...
A po kom sam osnovu bio...pa poslala me tetka...
Wounded Knee Wounded Knee 09:01 27.01.2008

Re: NGO

NeuroRadoznalost

Nisam ksenofob, ne plasim se srba i rusa. Samo ih mnogo ne volim.... Srbi(zemlja srbija) mi unistili 21. godinu zivota a rusi ih podrzavali u tome.



Па зар нису Американци дуго подржавали оног што почива под липом као најважнији фактор стабилности на Балкану?

Зар није америчка влада дала гаранције суду у Хагу да пусти на слободу ударну песницу Слободана Милошевића, Јовицу Станишића?
Wounded Knee Wounded Knee 09:07 27.01.2008

Re: NGO

Drago Kovacevic
milosib
Koliko je meni poznato u Rusiji nije zabranjen rad NVO. Zabranjene su one NVO koje rade po nalogu stranih vlada jer ih iste i finansiraju. To se zove regularna zaštita države, ako se proceni da rade protiv njenih interesa.

Gosn Drago, imate li vi neku primedbu na ovo što je napisano. Manite me toga da kada nemate šta da odgovorite vi udarite u sprdnju.
Uzgred po kom ste vi osnovu bili na sastanku?

Imam. Putin pokazuje stepen svoje demokratičnosti...i nerv KGB-ovca...
A po kom sam osnovu bio...pa poslala me tetka...


Тај британски савет је требало да престане са радом у Петрограду и Јекатеринбургу (у Москви не) 1. јануара јер су се бавили недозвољеним радњама, између осталог сарадња са страним обавештајним службама, што ниједна земља на свету неће дозволити.

Они су затим игнорисали наредбу власти и наставили да раде, не поштујући закон земље у којој се налазе, само да би изазвали скандал.

Осим тога, све невладине организације које се финансирају из иностранства а петљају се у политику треба забранити.

А по ком основу си био на вечери, теби ионако није битно. Битно је да је џаба Драго, да ти не платиш.
dragan7557 dragan7557 14:38 27.01.2008

Re: NGO

BC je sinonim za ucenje engleskog jezika, to je obrazovanje


BTW = uzgred budi rečeno učenje nije obrazovanje več ovladavanje veštinom upotrebe nekog stranog jezika.
MilutinM MilutinM 00:16 27.01.2008

Naè kolega?

FENS organizuje naš kolega, bloger, Miljenko Dereta


Poštovani Drago,

Miljenka znam, ima nekoliko godina. Dubravku takodje. Saradjivali smo. Sjajni su ljudi.

Medjutim, bez ikakve srdžbe, zavisti ili šta god hoćete drugog, ne možete Miljenka nazivati našim kolegom blogerom. Za to bi trebalo da barem napiše jedan tekst.

Još jednom, kao što sam rekao u svom blogu, ovo govorim ne zato što sam jedan, nego što mi nedostaju blogovi ovakvih ljudi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:21 27.01.2008

Re: Naè kolega?

MilutinM
FENS organizuje naš kolega, bloger, Miljenko Dereta


Poštovani Drago,

Miljenka znam, ima nekoliko godina. Dubravku takodje. Saradjivali smo. Sjajni su ljudi.

Medjutim, bez ikakve srdžbe, zavisti ili šta god hoćete drugog, ne možete Miljenka nazivati našim kolegom blogerom. Za to bi trebalo da barem napiše jedan tekst.

Još jednom, kao što sam rekao u svom blogu, ovo govorim ne zato što sam jedan, nego što mi nedostaju blogovi ovakvih ljudi.

Slažem se Milutine u vezi ovoga što ste napisali za Miljenka i Dubravku..
Miljenko je na starom blogu dosta pisao a i sada je na spisku blogera....
Bilo bi lepo da nešto napiše i sutra ću mu to preneti...
pozz
TIMELESS TIMELESS 00:22 27.01.2008

ne činjenje

Drago, voleo bih da čujem vaše mišljenje o pojavi koju sam uočio. Radi se o ličnoj percepciji da korpus "gradjanskih snaga" koje su ostale razočarane presudom medjunarodnog suda po kojoj Srbija nije odgovorna za genocid i koje su kakvu takvu satisfakciju pronašle u odgovornosti zbog "ne činjenja", sada aktivno pozivaju na ne činjenje? Pri tom, ne propuštaju priliku da potencijalno pobedničku politiku kvalifikuju kao fašističku, klerikalističku, zločinačku...kao politiku koja je dosledan nastavak politike koja je dovela do genocida, tj. do njegovog ne sprečavanja. Kako je moguće da upravo vi sedite skrštenih ruku, čak agitujete za aktivnu apstinenciju? Biće teško objasniti vašu poziciju koja implicitno poručuje da je bolje i fašizam nego Boris Tadić. Iskreno se nadam da ćete u slučaju pobede Tomislava Nikolića prestati sa afirmacijom ideja koje promovišete kao suprotnost njegovim. Drago, vi lično,učinili ste sve što ste mogli da pobedi Tomislav Nikolić. Ako Tadić bude predsednik to će biti upravo uprkos vašem političkom činjenju/ne činjenju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:25 27.01.2008

Re: ne činjenje

TIMELESS
Drago, voleo bih da čujem vaše mišljenje o pojavi koju sam uočio. Radi se o ličnoj percepciji da korpus "gradjanskih snaga" koje su ostale razočarane presudom medjunarodnog suda po kojoj Srbija nije odgovorna za genocid i koje su kakvu takvu satisfakciju pronašle u odgovornosti zbog "ne činjenja", sada aktivno pozivaju na ne činjenje? Pri tom, ne propuštaju priliku da potencijalno pobedničku politiku kvalifikuju kao fašističku, klerikalističku, zločinačku...kao politiku koja je dosledan nastavak politike koja je dovela do genocida, tj. do njegovog ne sprečavanja. Kako je moguće da upravo vi sedite skrštenih ruku, čak agitujete za aktivnu apstinenciju? Biće teško objasniti vašu poziciju koja implicitno poručuje da je bolje i fašizam nego Boris Tadić. Iskreno se nadam da ćete u slučaju pobede Tomislava Nikolića prestati sa afirmacijom ideja koje promovišete kao suprotnost njegovim. Drago, vi lično,učinili ste sve što ste mogli da pobedi Tomislav Nikolić. Ako Tadić bude predsednik to će biti upravo uprkos vašem političkom činjenju/ne činjenju.

Ma da...Da nije mene i nas nekoliko na blogu, radikali ne bi ni postojali..o))
Dajte, uozbiljite se...
Anuska Anuska 00:33 27.01.2008

Upravo zato

sto se parama Zapada finansiraju razne neonacisticke organizacije tipa nomokanon , dveri , obraz itd. ne treba izaci na izbore. Zbog toga su i ojacali SRS i SPS.
Osim toga , Tadic je, zalaganjem da se NIS proda Rusima na nelegelan nacin , kroz potpisivanje nekakvog tajnog medjudrzvnog sporazuma, znanog samo njemu ,Kostunici, Nikolicu ,Ilicu i Dinkicu , jasno pokazao da nema nista protiv da postanemo ruska kolonija.

TIMELESS TIMELESS 00:35 27.01.2008

Re: ne činjenje

Drago Kovacevic

TIMELESSDrago, voleo bih da čujem vaše mišljenje o pojavi koju sam uočio. Radi se o ličnoj percepciji da korpus "gradjanskih snaga" koje su ostale razočarane presudom medjunarodnog suda po kojoj Srbija nije odgovorna za genocid i koje su kakvu takvu satisfakciju pronašle u odgovornosti zbog "ne činjenja", sada aktivno pozivaju na ne činjenje? Pri tom, ne propuštaju priliku da potencijalno pobedničku politiku kvalifikuju kao fašističku, klerikalističku, zločinačku...kao politiku koja je dosledan nastavak politike koja je dovela do genocida, tj. do njegovog ne sprečavanja. Kako je moguće da upravo vi sedite skrštenih ruku, čak agitujete za aktivnu apstinenciju? Biće teško objasniti vašu poziciju koja implicitno poručuje da je bolje i fašizam nego Boris Tadić. Iskreno se nadam da ćete u slučaju pobede Tomislava Nikolića prestati sa afirmacijom ideja koje promovišete kao suprotnost njegovim. Drago, vi lično,učinili ste sve što ste mogli da pobedi Tomislav Nikolić. Ako Tadić bude predsednik to će biti upravo uprkos vašem političkom činjenju/ne činjenju.Ma da...Da nije mene i nas nekoliko na blogu, radikali ne bi ni postojali..o))Dajte, uozbiljite se...

Radikali bi postojali, svakako, samo budite ubedjeni da ih ne bi bilo toliko koliko ih je.
Kako je jedan bloger nedavno primetio da "svaki nastup (blog i komentari) Biljane Srbljanović doda radikalskom glasačkom telu po koji procenat" tako i ja primećujem da su vaši poslednji blogovi pisani sa namerom da te procente otkinu od Tadića. Nadam se da kandidat koga pasivno podržavate neće pobediti na ovim izborima.
milivoye milivoye 00:38 27.01.2008

Re: ne činjenje

TIMELESS
Drago, voleo bih da čujem vaše mišljenje o pojavi koju sam uočio. Radi se o ličnoj percepciji da korpus "gradjanskih snaga" koje su ostale razočarane presudom medjunarodnog suda po kojoj Srbija nije odgovorna za genocid i koje su kakvu takvu satisfakciju pronašle u odgovornosti zbog "ne činjenja", sada aktivno pozivaju na ne činjenje? Pri tom, ne propuštaju priliku da potencijalno pobedničku politiku kvalifikuju kao fašističku, klerikalističku, zločinačku...kao politiku koja je dosledan nastavak politike koja je dovela do genocida, tj. do njegovog ne sprečavanja. Kako je moguće da upravo vi sedite skrštenih ruku, čak agitujete za aktivnu apstinenciju? Biće teško objasniti vašu poziciju koja implicitno poručuje da je bolje i fašizam nego Boris Tadić. Iskreno se nadam da ćete u slučaju pobede Tomislava Nikolića prestati sa afirmacijom ideja koje promovišete kao suprotnost njegovim. Drago, vi lično,učinili ste sve što ste mogli da pobedi Tomislav Nikolić. Ako Tadić bude predsednik to će biti upravo uprkos vašem političkom činjenju/ne činjenju.


Boris Tadić je počev od "sanitarnog otklona", preko kohabitacije, Ustava, referenduma i rezolucije definisao novu politiku DS-a u kojoj nije bilo mesta za "gradjanske snage". Ne zelim da mi se g. Tadić obraća s emotional blackmail sada - neka sagovornike potraži tamo gde ih je i do sada nalazio.
Ako ću ja da budem odgovoran za dolazak šeseljevaca na vlas' onda zabeležite: Milivoje U. Radaković.
JJ Beba JJ Beba 00:38 27.01.2008

Re: ne činjenje

Kako je jedan bloger nedavno primetio da "svaki nastup (blog i komentari) Biljane Srbljanović doda radikalskom glasačkom telu po koji procenat"

znači Biljana Srbljanović je "kriva" za uspon radikala?
a LDP za pobedu Tome grobara?
ahahahhahahhahahahhahaha
kakav vrcav , bezvremeni duh
TIMELESS TIMELESS 00:50 27.01.2008

Re: ne činjenje

JJ Beba
Kako je jedan bloger nedavno primetio da "svaki nastup (blog i komentari) Biljane Srbljanović doda radikalskom glasačkom telu po koji procenat" znači Biljana Srbljanović je "kriva" za uspon radikala?a LDP za pobedu Tome grobara?ahahahhahahhahahahhahahakakav vrcav , bezvremeni duh

Do ushićenja sam doveden vašim pronicljivim opservacijama i zaključcima. Vaš humor je tek nešto posebno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:51 27.01.2008

Re: ne činjenje

JJ Beba
Kako je jedan bloger nedavno primetio da "svaki nastup (blog i komentari) Biljane Srbljanović doda radikalskom glasačkom telu po koji procenat"

znači Biljana Srbljanović je "kriva" za uspon radikala?
a LDP za pobedu Tome grobara?
ahahahhahahhahahahhahaha
kakav vrcav , bezvremeni duh

Ma čudo šure...
I evo ti, došlo vreme da je zaista teško praviti razliku između današnjega DS-a i radikala...

JJ Beba JJ Beba 00:55 27.01.2008

Re: ne činjenje

Vaš humor je tek nešto posebno.

i ti misliš?
:)
JJ Beba JJ Beba 00:56 27.01.2008

Re: ne činjenje

Ma čudo šure...
I evo ti, došlo vreme da je zaista teško praviti razliku između današnjega DS-a i radikala...

šure, ima razlike, al se ne vidi
:)
TIMELESS TIMELESS 01:20 27.01.2008

Re: ne činjenje

Drago, komentar koji sam prethodno postavio o aktivnom "ne činjenju" samo je pokušaj da vas suočim sa "principijelnošću" vašeg aktivizma. Lično, nikada nisam bio u nedoumici, kada ste vi u pitanju. Takođe, siguran sam da od vas ništa bitno ne zavisi.
Kao što malopre rekoh, reagujući na vaše političke poruke izborom potpuno suprotnih, jedan broj novih glasača upravo odabira Tadića.
TIMELESS TIMELESS 01:31 27.01.2008

.

.
JJ Beba JJ Beba 01:35 27.01.2008

Re: ne činjenje

Za svaki slučaj se uvek smejem

e super. smeh je jedina odbrana od ružnoće kojom sam okružena. препоручам
:))
TIMELESS TIMELESS 01:37 27.01.2008

Re: ne činjenje

JJ Beba
Vaš humor je tek nešto posebno.i ti misliš?:)

Naravno. Jedini problem mi je da prepoznam i razdvojim kada kroz humor koketiraš sa besmislenim i banalnim a kada iznosiš zaključke dostojne svoje pronicljivosti. Za svaki slučaj, uvek se nasmejem.
JJ Beba JJ Beba 01:42 27.01.2008

Re: ne činjenje

Naravno. Jedini problem mi je da prepoznam i razdvojim kada kroz humor koketiraš sa besmislenim i banalnim a kada iznosiš zaključke dostojne svoje pronicljivosti. Za svaki slučaj, uvek se nasmejem.

pa kažem, to je koncept - smehom protiv ružnoće.
:)
zoricag zoricag 00:35 27.01.2008

Rasprava za večerom...

"Ako ne Evropa, onda šta". FENS


Niste se morali sastajati. Trebalo je da ostanete kod kuce, gledate RTS i dobili bi ste sve odgovore.

Premijer se ukazao uveren da je njegovo cedo zvano "treci put" (koji nije Blerov) sad vec izvesno trasiran.

Odbijajuci otvoreno da da podrsku Tadicu, ali stavljajuci do znanja da svi koji su u kljucnim pitanjima clanovi elitnog kluba "konsenzus" sto se njega tice, mogu biti predsednikom, jer to i ovako nije neko bitno mesto, jer politiku kreira vlada,poslao je poruku svojim pristalicama (za koje on misli da je citav narod), da je Nikolic sasvim prihvatljiv.

Obavestio je naciju da Tadic moze da potpise sta god hoce sa EU, ali da to skupstina nece ratifikovati. Obavestio je narod da ce Kosovo proglasiti nezavisnost a da su zvanicnici iz EU u stvari prethodnica za implementaciju od nas odbacenog plana i da sa takvom EU mi nemamo sta da trazimo. Uostalom, kaze premijer i ranije smo prekidali pregovore, pa sta.

Na pitanje kako gleda na belesku ministarstva ino-poslova Slovenije u kome se govori o direktivama USA Sloveniji, u odgovoru je prvo izgovorio laz da je belesku prvo objavilo Delo pa prenela politika (iako je u novinarskom pitanju vec receno suprotno) da bi dalje rekao da to nije nista novo i da "jedna prekomorska zemlja" tako upravlja citavom EU, pa otuda nama koji to sebi nikada ne bi dozvolili i nije mesto u tom drustvu.

Sto se tice evropskih vrednosti on je, njegove dve vlade, napornim radom, jer spava veoma malo, te vrednosti vec uveo u Srbiju koja ima ustav, evropske zakone i slobodne izbore. Malo li je, srecan je on i zadoviljan.

Sto se tice treceg puta, stojeci sad vec cvrsto na njemu, poslao je poruku Americi dostojnu Fidela Kastra. Valjda je sad jasno da je ono skrnavljenje pravoslavnog obreda sahrane u cilju sahrane holivuda kao jednog od simbola bilo samo najava naseg novog puta.

Cak i novinari ostali su bez teksta. Deset minuta pre kraja nisu vise imali pitanja. Na blogu tisina. Onda vidim da su NVO bile na sastanku oko love. Sta da se radi, zivot tece, sve se menja.

Ostaje mi da se nadam da nas predsednik nije svesno bio klip u tocku ka tom trecem putu, na kome je Kosovo ocigledno samo instrument za sprovodjenje politike, pa da cemo uspeti da se vratimo na evropski, ali da smo dobili odgovor na pitanje "ako ne evropa, onda sta", jesmo.

Da li nam se svidja? Meni ne. Ja ne bih da zivim u Kubi, sa bilo cijim raketnim stitom u dvoristu, dok moj vlastodrzac preti drugoj sili (onoj cije rakete nisu u mom dvoristu) sa mogucnoscu da tamo na nekim izborima na koje ne mogu da uticem dodje neko kome se smuce i pretnje komarca, i rakete medveda koji ih nije stavio u svoje dvoriste.

Ja necu proci Zankin put sigurno, jer moja deca su vec daleko sa svim nostalgijama i tugom zbog razdvojenosti, ali sa verom da ce im zivot biti sadrzajniji nego moj. Ali koliko Zanki i koliko Zankine dece gleda sta nam se to dogadja sada nemo i u nemoci da ucini bilo sta.

Hocemo li zaustaviti ovaj sunovrat ili da svi pocnemo da sviramo trubu jer doci ce dan kad cemo imati puno turista koji ce dolaziti da gleda narod koji igra po stolovima, svira, peva, luduje, nema sapuna ni lekova, nema zuba ni ociju, i tako lepo, egzoticno mrzi Ameriku. U ime citavog covecanstva. Osvojicemo svet svojim sarmom. Evropa je mala. Osvojicemo svet. Za nas treci put, koji cak nije ni unikatan, treba nam samo ruska raketa, truba, sljivovica i premudri Kostunica.





Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:42 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Hvala Zorice...
igipop igipop 00:58 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

zorice imate preporuku od mene
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 01:04 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Bravo Zorice za ovakav tekst, ali mislim da ni radikalima ni DSS-u(da ih zajedno nazovemo srbendama) nije stalo sta ce da se desi sa nama.
Bitno je da mi prkosimo celom svetu kao sto smo prkosili 90-tih godina.
Te srbende nazivaju prkosenje EU i USA slobodom.
Za njih su slobodne nacije Severna Koreja, Iran, Kuba....
Ali ja ocigledno ne razumem taj koncept slobode.
Zbog kosova, koje ma koliko diplomatskih protesta ulozili i ma koliko rusija veta ulozila nikada nece biti nase, da mi ekskomuniciramo ceo svet i odbijemo njihove "prljave pare".
Sloboda u gore navedenim nacijama(iran, severna koreja, kuba...) se ogleda u tome da okrecu ledja celom svetu iz nekih samo sebi znanih protesta, kao malo dete kad pocne da se duri u cosku.
Ali ta sloboda se isto ogleda i nepostojanjem slobodnih medija, nepostojanjem interneta, zabranom slobodnog govora, nedostatkom hrane, nedostatkom struje.....
Dok u onim neslobodnim i fasistickim nacijama(EU, USA...) ljudi imaju dovoljno hrane, slobodan internet, raznovrsne medije, slobodu govora.
Posto cemo da se okrecemo nacijama treceg sveta ja cu samo svim srbendama da postavim pitanja:
Zasto Ameri i Evropljani ne emigriraju u Rusiju, Kinu, Kubu, Severnu Koreju, Iran.... vec samo gradjani tih nacija emigriraju u USA i EU, mora da ljudi vole da beze u goru sredinu.

A posto smo odlucili da navijamo za severnu koreju i da budemo kao ona. Evo dokaza o njenoj tehnoloskoj razvijenosti:
zoricag zoricag 01:07 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Nema na cemu
Nego, izvinjavam se za prvu recenicu u mom postu ako zvuci grubo sa onim "trebalo je da ostanete kod kuce". Nije mi bila namera da vam ista prebacujem, nadam se da razumete.

Zacudilo me je sto o tom intervjuu nema ni reci na blogu celo vece, a ja sam stvarno ostala okamenjena pored TV posle njega.

I jos: posle proglasenja nezavisnosti, kaze premijer, svaki gradjanin kosova lojalan drzavi Srbiji smatrace se gradjaninom Srbije i zato postoji ministarstvo koje i uspostavlja sve neophodne institucije. Da li ce biti reziranih ili spontanih incidenata pa ce jedna od institucija biti i TO? Zar to nije pogibeljno za taj narod koji zivi na Kosovu?Zar to nije SAO? Zar to nismo gledali, ziveli? Zar ne znamo kakva je bila "izlazna strategija" posle svih SAO?
zoricag zoricag 01:29 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

To:NeuroRadoznalost
Ma lako bi ja da je to neko njihovo misljenje, shvatanje, poimanje pa da se moze sa njima polemisati, da ih se moze pitati.

Nego oni drze sve poluge vlasti, oni nas vode na taj put, oni nas ukrcavaju u taj voz okrenut u pogresnom pravcu u kome ce nam sve stanice biti pogresne.

Do veceras, meni je bilo nekako jasno sta rade, ali su to krili, zabasurivali drekom oko Kosova, ali pricali o evropskom putu kao jednom od prioriteta. Veceras premijer nije krio da se evropski put napusta. I otvoreno je rekao da je vlast u vladi. Njegov put je nas put, nije vise samo njegovo misljenje.

Jest, da smo konacno saznali da i on ima viziju. Ali od te vizije digla mi se kosa na glavi.

Mi moramo izaci iz tog voza pre nego bude kasno.
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 01:46 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

zoricag
To:NeuroRadoznalost
Ma lako bi ja da je to neko njihovo misljenje, shvatanje, poimanje pa da se moze sa njima polemisati, da ih se moze pitati.

Nego oni drze sve poluge vlasti, oni nas vode na taj put, oni nas ukrcavaju u taj voz okrenut u pogresnom pravcu u kome ce nam sve stanice biti pogresne.

Do veceras, meni je bilo nekako jasno sta rade, ali su to krili, zabasurivali drekom oko Kosova, ali pricali o evropskom putu kao jednom od prioriteta. Veceras premijer nije krio da se evropski put napusta. I otvoreno je rekao da je vlast u vladi. Njegov put je nas put, nije vise samo njegovo misljenje.

Jest, da smo konacno saznali da i on ima viziju. Ali od te vizije digla mi se kosa na glavi.

Mi moramo izaci iz tog voza pre nego bude kasno.


Voz je ocigledno zakljucao vrata da putnici ne pobegnu.
Ako toma i grobari pobede ja ne znam ko ce moci da im se suprostavi, strahujem da ce da ispozabranjuju sve po njihovim standardima neprijateljske frakcije.
Nenad M. Nenad M. 01:49 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Odbijajuci otvoreno da da podrsku Tadicu, ali stavljajuci do znanja da svi koji su u kljucnim pitanjima clanovi elitnog kluba "konsenzus" sto se njega tice, mogu biti predsednikom, jer to i ovako nije neko bitno mesto, jer politiku kreira vlada,poslao je poruku svojim pristalicama (za koje on misli da je citav narod), da je Nikolic sasvim prihvatljiv.


Kostunica dovrsava posao koji je zapoceo 12 marta. Svi na vlasti, nesto nalik koncentracionoj vladi. Niko odgovoran i svi po malo. Kostunica je bio neobicno veseo na rts-u. Kako i ne bi OBA NJEGOVE KANDIDATI SU U DRUGOM KRUGU. Mozda nema podrsku ni za cenzus ali mu se mora odati priznanje da voza DS do besvesti i nazad.

Obavestio je naciju da Tadic moze da potpise sta god hoce sa EU, ali da to skupstina nece ratifikovati.


maestro se pozvao na rezoluciju, sasvim legitimno. E da nije bilo Ldp-a one noci u skupstini ne bi imao ko, bar simbolicno, da brani evropske vrednosti. Mozda je Ldp mali ali je nazalost jedina stranka koja je upozoravala na ovaj ishod. BT ima jos nekoliko dana da nas pozove, odredi se prema Kostunici i tako dobije podrsku od onih koji su mu po prirodi stvari bliski. Prevarili su se svi koji nas unapred sabiraju sa glasacima BT iz prvog kruga.

Da li ste primetili?

DS je pre neki dan formalno zatrazio podrsku od DSS-a.
Marijan Risticevic je izjavio da je BT i od njega trazio podrsku!?
Izgleda jedino da nema nameru da se obrati Ldp-u. I ko ce biti kriv ako pukne 3 februara?
zoricag zoricag 01:52 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Nadam se da Tadicu nisu uzeli kljuc, da ga nije ni progutao, i da ce pobediti. To je, onako, poslednja nada.
JJ Beba JJ Beba 01:54 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Voz je ocigledno zakljucao vrata da putnici ne pobegnu.
Ako toma i grobari pobede ja ne znam ko ce moci da im se suprostavi, strahujem da ce da ispozabranjuju sve po njihovim standardima neprijateljske frakcije.

i sad mi treba da se prepadnemo po koznakojiput i da ponovo glasamo za BT ?
A šta je on uradio da, kao predsednik najjače stranke u tzv demokratskom bloku i kao demokratski izabrani predstavnik istog tog demokratskog bloka, spreči radikalizaciju zemlje i njeno skertanje udesno?
Niašta. Svojom politikom i kohabitacijom učinio je da se radikali tako uzdignu i rehabilituju,
zašto dozvoljava da ga stranka koja samostalno ne može da pređe cenzus ucenjuje sve vreme?
i kako će on to spareči ono što se već desilo?
Anuska Anuska 02:07 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

JJ Beba
Voz je ocigledno zakljucao vrata da putnici ne pobegnu.
Ako toma i grobari pobede ja ne znam ko ce moci da im se suprostavi, strahujem da ce da ispozabranjuju sve po njihovim standardima neprijateljske frakcije.

i sad mi treba da se prepadnemo po koznakojiput i da ponovo glasamo za BT ?
A šta je on uradio da, kao predsednik najjače stranke u tzv demokratskom bloku i kao demokratski izabrani predstavnik istog tog demokratskog bloka, spreči radikalizaciju zemlje i njeno skertanje udesno?
Niašta. Svojom politikom i kohabitacijom učinio je da se radikali tako uzdignu i rehabilituju,
zašto dozvoljava da ga stranka koja samostalno ne može da pređe cenzus ucenjuje sve vreme?
i kako će on to spareči ono što se već desilo?


pa nash narod obozava status quo iliti zabokrecenu
zoricag zoricag 02:08 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Da li ste primetili?

Primetila.
I beskrajno sam nesrecna zbog toga.
Ne znam kako bih se osecala da sam u Ds.
Znam kako se nekolicina koje licno poznajem iz Ds oseca.
Ja nisam imala nerv da ostanem tamo, ali sta znam kako bih se ponasala da nisam samostalne struke koja ne zavisi niti od jedne partije niti od jedne drzavne institucije. Ne odobravam, ali razumem, sto bi rekli.

blackbox blackbox 10:53 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Preporuka za tekst i argumente.
Sasvim dovoljno, ko hoće da vidi, zašto treba izaći na izbore i za koga glasati.

Obavestio je naciju da Tadic moze da potpise sta god hoce sa EU, ali da to skupstina nece ratifikovati. Obavestio je narod da ce Kosovo proglasiti nezavisnost a da su zvanicnici iz EU u stvari prethodnica za implementaciju od nas odbacenog plana i da sa takvom EU mi nemamo sta da trazimo. Uostalom, kaze premijer i ranije smo prekidali pregovore, pa sta.

Premijer se odavno ponaša kao Patrijarh i kralj istovremeno i ima da bude kako on kaže ili nikako.
Valjda su neki konačno ukapirali da mu treba reći da sa svojih 7% i Veljinih 7% mogu zajedno ili odvojeno da sede ispod šljiva, piju rakiju i jedu bela luka od Guče do Duče i neka uživaju ali da ne smetaju onima koji hoće da žive kao sav civilizovan svet.
blackbox blackbox 11:12 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

I jos: posle proglasenja nezavisnosti, kaze premijer, svaki gradjanin kosova lojalan drzavi Srbiji smatrace se gradjaninom Srbije i zato postoji ministarstvo koje i uspostavlja sve neophodne institucije. Da li ce biti reziranih ili spontanih incidenata pa ce jedna od institucija biti i TO? Zar to nije pogibeljno za taj narod koji zivi na Kosovu?Zar to nije SAO? Zar to nismo gledali, ziveli? Zar ne znamo kakva je bila "izlazna strategija" posle svih SAO?

Tačno tako -nacionalna strategija SAO. Zaboravljaju da je svaka sao bila na kraju Srbima JAO.
Ako tako čvrsto smatra da je Kosovo deo Srbije kao i ostali delovi Vojvodina, Beograd,Šumadija, ili bilo koji okrug, zašto je formirano Ministarstvo samo za Kosovo. Znaju oni dobro i kako će se završiti ali prave od naroda budale , ubeđujući ga da se ništa nije desilo i da Kosovo nije pod upravom UN i snaga NATO.
Kako misle da pojačaju rad institucija Srbije na Kosovu posle proglašenja nezavisnosti?Hoće li prvo neutralisati KFOR, jer drugačije ne će moći ?Hoće li opet organizovati spontani otpor Srba u SAO a iz Srbije mobilisati i slati mladiće kao navodne dobrovoljce, pri čemu Srbija opet neće biti u ratu?
Da li smo uopšte svesni koji nam se mrak sprema pod izgovorom da se , navodno , brani Kosovo?
Nije li i to razlog da se izađe i glasa za evropsku opciju, verujući da će posle izbora konačno prekinuti sa kohabitiranjem i koaliranjem sa Koštunicom?

nestorijanac nestorijanac 14:27 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Premijer se odavno ponaša kao Patrijarh i kralj istovremeno i ima da bude kako on kaže ili nikako.
Valjda su neki konačno ukapirali da mu treba reći da sa svojih 7% i Veljinih 7% mogu zajedno ili odvojeno da sede ispod šljiva, piju rakiju i jedu bela luka od Guče do Duče i neka uživaju ali da ne smetaju onima koji hoće da žive kao sav civilizovan svet.

@blackbox
Oprostite, ali ovaj Vas komentar mi nikako nije jasan.
Na koje "neke" mislite koji bi Premijeru to mogli reci ?
Ko su "oni" koji hoce da zive kao sav "civilizovan" svet ?
Koji je to svet po Vama "civilizovan" ?
dragan7557 dragan7557 15:21 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Obavestio je naciju da Tadic moze da potpise sta god hoce sa EU, ali da to skupstina nece ratifikovati.


U svakoj pravnoj državi je ovakva izjava dovoljna za mociju nepoverenja vladi, a nezavisna štampa bi premijera u svakoj normalnoj državi, optužila za opstrukciju rada Parlamenta i obmanu građana

Koštunica nije parlament već premijer a šta će Parlament da ratifikuje ili neće nije stvar V.K. već Parlamenta u čiju se nadležnost ovaj činovnik bahato meša.
Još samo nedostaje i odluka vlade po kojoj ako Parlament ne ratifikuje činovničke odluke isti odmah bude raspušten.
A V.K. i bratija da UKAZ -om oforme Parlament bez izbora pa da vladaju pomoću oktroisanog ustava ukazima kojima će imenovati članove parlamenta po svojoj volji.
za implementaciju od nas odbacenog plana i da sa takvom EU mi nemamo sta da trazimo.


Ovo neodoljivo zvuči kao izjava da EU (poput Izraela) treba brisati sa karte Evrope.
vrednosti vec uveo u Srbiju koja ima ustav,


Drugi nemaju ustav ?????
Ovo je neopisiv i nenadmašan napredak Voislavije tokom sedam godina legalizma na vlasti.I naravno malo ko se u svetu može dičiti sa ovakvim uspehom.

Cak i novinari ostali su bez teksta. Deset minuta pre kraja nisu vise imali pitanja


Pred ovolikom mudrošću čovek se oseća sitnim i zanemi te novinarima i nije zameriti. Šta ima da se pita kad je čovek već dao odgovore na sva pitanja u prošlosti,sadašnjosti i budućnosti.

V.K. Božijom Milošću Protector of Serbia, one and only.


dragan 7557
27 januar 2008
blackbox blackbox 18:18 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

nestorijanac
Premijer se odavno ponaša kao Patrijarh i kralj istovremeno i ima da bude kako on kaže ili nikako.Valjda su neki konačno ukapirali da mu treba reći da sa svojih 7% i Veljinih 7% mogu zajedno ili odvojeno da sede ispod šljiva, piju rakiju i jedu bela luka od Guče do Duče i neka uživaju ali da ne smetaju onima koji hoće da žive kao sav civilizovan svet.
@blackboxOprostite, ali ovaj Vas komentar mi nikako nije jasan.Na koje "neke" mislite koji bi Premijeru to mogli reci ?Ko su "oni" koji hoce da zive kao sav "civilizovan" svet ?Koji je to svet po Vama "civilizovan" ?

Ne verujem baš da Vam nije jasno što sam rekao ali evo:
Srbija je evropska država a Srbi evropski narod koji pripada toj civilizaciji.
Verujem da većina naroda hoće da živi kao i ostali evropski narodi, a ne da bude izolovan i zatvoren.Dakle to su ti, svi mi, koji hoće da žive normalno.
To upravo treba da mu kažu oni kojima je on rekao da nema ništa od Evrope ako on to neće.Oni koje neće da podrži zato što se zalaže za Evropu. E to su BT i DS.
pozdrav
nestorijanac nestorijanac 18:53 27.01.2008

Re: Rasprava za večerom...

Ne verujem baš da Vam nije jasno što sam rekao ali evo:
Srbija je evropska država a Srbi evropski narod koji pripada toj civilizaciji.
Verujem da većina naroda hoće da živi kao i ostali evropski narodi, a ne da bude izolovan i zatvoren.Dakle to su ti, svi mi, koji hoće da žive normalno.
To upravo treba da mu kažu oni kojima je on rekao da nema ništa od Evrope ako on to neće.Oni koje neće da podrži zato što se zalaže za Evropu. E to su BT i DS.
pozdrav

Ovo mi je malo jasnije. Hvala. Ipak, ne verujem da je glavna dilema danas u Srbiji to da neko zeli izolaciju ili zatvaranje Srbije prema svetu, a neko drugi Evropu i evropske vrednosti. Mozda se radi jedino o tome da su tzv "demokratske snage" izgubile kredibilitet u narodu koji izlazi na glasanje.
zonky8 zonky8 00:44 27.01.2008

a za crkvu...


...ako se dobro secam iz budzeta se vishe izdvaja za kler, nego za prosvetu...
jel neko zna cifru?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:47 27.01.2008

Re: a za crkvu...

zonky8

...ako se dobro secam iz budzeta se vishe izdvaja za kler, nego za prosvetu...
jel neko zna cifru?

Ne znam cifru...I teško da da to iko zna..No sudeći po automobilima koje voze popovi, rekao bih da nisu u oskudici...
Anuska Anuska 00:57 27.01.2008

moze kostunica

samo da masta , a i oni koji ga podrzavaju ,
rusija je hiljadama kilometara daleko od nas, zemlje nato saveza su nam susedi , draskovic je potpisao sporazum
kojim se dozvoljava prolazak nato trupa kroz nashu zemlju , a da postanemo ruska gubernija u evropi, zapadu nije u inetersu , pa ako mi ne mozemo da postavimo kostunicu i njegove koalicione i kohabitacione partnere na mesto koje im pripada , postavice ih zapad.
sto pre to bolje!
Belius Belius 00:56 27.01.2008

Meni sasvim dovoljno

man ray loves me: A sta ako ipak pobedi? (Toma)

Drago: Ništa, moraćemo raditi na otporu...i na konačnom porazu radikalizma i narodnjaštva..

Pozdrav )
igipop igipop 01:06 27.01.2008

Stvarno

Drago sta radis to?










ceda_urosevic ceda_urosevic 09:37 27.01.2008

Ja cekam DRUGI KRUG posta

Drago, jako me zanimaju odgovori na pitanja s kraja posta, ko god da ih postavi....
Pozdrav

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana