Gradjanske inicijative| In memoriam

Glasac nije tucena zena

Tibor Jóna RSS / 07.05.2012. u 20:00

Kada sam 2008. godine glasao za Cedomira Jovanovica nisam mogao ni da zamislim da ce on u 4 sledece godine uspeti da sa svojom strankom toliko postane deo sistema protiv kojeg je bio da ce ga biti nemoguce razlikovati. Osim estetski. 

Ja, naime, nisam nagovarao Lidera da podrzi medijski zakon. Nisam ja zagovarao kod Lidera da se podrzi malovickina i homenova reforma sudstva. Nisam ja Lideru sugerisao da cutke prelazi preko skandala tipa  Miladin Kovacevic. Nisam ja Lideru govorio da je pametno i dalje dizati poslanicke rukice za sistem u kojem se oslobadjaju fasisti, a olos drzavno stipendira.

Nisam ja predlagao Lideru ta mu Partija cutke djipa na svaki rasisticki mig Heteronacelnika. Nisam ja Lidera instruirao da svog Komesara za ljudska prava salje u rijaliti dok Rome raseljavaju u mocvare i po bivsim deponijama, a heteronacelnik otvoreno krsi osnovna ljudska prava.

Nisam ja Lideru dao genijalnu ideju da na svoj Glavni odbor zove krvoloke i konkubine i nisam ja savetovao da se to prodaje raji kao politicka inkluzivnost i kemp. Potom, nisam ja lidera ubedjivao da ce politicki profitirati ako nema Samardzica, Srbljanovicke ili Pesicke a bude Karleuse, Kapicica ili Ilicke.

Nisam ja rekao, Lideru okacimo ovoga Gebelsa na sajt kao svoj predlog kulturne politike. Nisam ja savetovao izdaj gradjansko drustvo kad god uzmognes i pruzi ti se prilika. Nisam ja. 

Verujte mi, nisam ja! 

Lider je to uradio sam, u dosluhu sa onima kojima je verovao da znaju sta rade. Lider. Ne ja. On.

Lider je to uradio sam verujuci da su mu svi glasaci imanentni, da nad njima ima vlast sui majestic generis. Lider je bio taj koji je Partiju ubedjivao da su glasaci listom nepokolebljivo i postojano tu e samo da bi njemu, Lideru i Partiji bilo dobro. Lider je verovao da ima posla sa tucenom zenom koja posle svih samara poslusno govori "on to mene za moje dobro".

Nije meni toliko sto su se Partija i Lider ugradili u srpski Apsurdistan, koliko mi je neverovatno sto sam danas, maja 2012. godine ja kriv jer sam to svojim belim glasom primetio.

Neverovatno je da sam kriv jer sam dosao ranije i zatekao Lidera i Partiju kako bludnice. A bas to se desilo. Zena, poslovicna, se vratila ranije i zatekla muza u krevetu, i to ne sa drugom, nego sa svima drugima, i kusima i repatima, i onima s koca i onima s konopca.

Zatekla i dozivela da joj se u istoj recenici servira i "Nije to sto mislis" i "Kurvetino kako mozes da mi ne verujes" I pravdanje i osuda.

Tako mene, obicnog gradjanina i u to vreme jos uvek njegovog biraca, jedan odbornik Partije javno naziva cirkuzanerom i licemerom. Drugi me, aktivista i omladinac, naziva budalom, treci kretenom itd. Leze goli, raspecheni, uhvaceni in flagranti, u preljubi, i nazivaju te cirkuzanerom, licemerom, budalom i kretenom jer ih nisi priupitao "Treba li vam deco meda i oraha da nastavite" nego si upro prstom i rekao "Svaleracija". 

Neozbiljno i ako je od Lidera i Partije. 

Lider i Partija su se cetiri godine svalerisali sa kim god je trebalo i pomislili da ce im svi poverovati kada o sledecim izborima budu tvrdili da je ta svaleracija bila za dobro braka i gradjanske Srbije. A kad su videli da njihovi glasaci vise veruju svojim ocima, da iskoristim i tu svalerasku paralaleu, udarili su u etikete cirkuzanera, licemera, budala i kretena.

Etiketiranje takoreci pre dijaloga.

U argumentima zagovornika belog glasa nije bilo nicega stranog idealima gradjanskog drustva. Niti se beli kadar zalagao za nesto sto bi se moglo okarakterisati kao poziv na urusavanje demokratije, gazenje ljudskih prava ili poziv na tako kakvu nistariju. Nije tvrdjeno da neko mora u 4 zida, da je nekom mesto u kontejneru, da treba stvoriti partijsko sudstvo. Zalagalo se za vise pluralizma i vise drustvenog dijaloga, za sansu da se u medijski monopolizovanom drustvu iznese drugacije misljenje.

Partija i Lider to nisu prepoznali. Ili jesu.

Beli glasaci jednostavno nisu bili neprijatelji onog koncepta drustva za koji se deklarativno zalagala Partija i Lider. I da je u Partiji i Lideru ostalo sta od beskompromisnog zalaganja za koncept izgradnje gradjanskog drustva iz vremena Frakcije ili izborne kampanje 2008.godine , a ne zelje za jos dubljim usadjivanjem u Apsurdistansku nomenklaturu - kampanja bi za beli glas bila brzo prepoznata ili kao vredna dijaloga ili kao saveznicka. Ali nije.

Ono zbog cega je beli glas i nastao - iz protesta nad poterom za pustim procentima po svaku cenu naustrb odbrane principa - oterali su Partiju, Lidera i Aktiviste u situaciju u kojoj su belim glasacima odgovarali psihijatrijskim i sociopatskim dijagnozama i opstim nipodastavanjem. Ali tu nije kraj.

Ima belih aktivista kojima je preceno manje ili vise otvoreno. Necu navoditi imena, ako zele sami ce se javiti, ali - evo moj slucaj -  ja sam 2012 godine doziveo da mi jedan od visoko pozicioniranih funkcionera Partije "dobronamerno" obecava da mom poslodavcu nece otkriti za koje se stavove zalazem. 

Ako sam ja, drustveni marginalac i covek na dalekoj periferiji drustvenog uticaja imao ovakav tretman, mozemo se zapitati sta se desavalo drugima, uticajnijima (u nedostatku bolje reci). Nesto od toga znamo, pratili smo Pescanik i rezimsku stampu, nesto se desavalo u polujavnosti drustvenih mreza, a nesto u privatnosti poruka sa laznih profila i izmisljenih naloga. 

Danas, kada Partija i lider stoje jedva preplivavsi cenzus u Republici i Vojvodini, bez predstavnika u Gradskoj skupstini Beograda i niskim brojem glasova cak i u najuzem gradskom jezgru Beograda (samo na Starom gradu u Beogradu Partija je uspela da otera od sebe 1200 glasaca i ubedi ipak zanimljivih 3,700 zitelja da glasaju za nju) i kada su doziveli da im moralno politicke ocene podobnosti za ulazak u vladu daje Milosevicev portparol za to nikako ne mogu biti kriv ja, koji trazim LDP iz 2008.  

Za to mogu biti krivi jedino i samo oni sa pocetka price koji su savetovali Lidera i oni koji su sledili Lidera  i naredjivali bezrezervnu podrsku Djilasima, Homenima, Djelicima po svaku cenu. Mogu biti krivi oni koji su se plasili izbora i mislili da se gradjansko drustvo gradi koketiranjem sa onima koji negiraju njegove vrednosti ili tako sto se beskrajnim odbijanjem da se stane u kraj sa krsenjima ljudskih prava sponzorisanim iz drzavnih kancelarija moze izgraditi pravednije drustvo. Kriv mogu biti oni koji su mislili da ce bez njih popasti sveta i da je odrzanje sinekura bitnije od ideja.

Mogu biti krivi i oni koji su aktivistima objasnili, a ovi to uporno prenosili na drustvenim mrezama da svi moramo za Partiju da bi Partija bila jaca kako bi Partija imala veci kapacitet za ucenjivanje DS-a od neke druge partije. Oni koji se ni tokom kampannje nisu trudili da skariju da im je cilj dalje kalkulisanje i dalje trange-frange.   

Da je Partija bila za iskreni dijalog i iskreno verovala u moc svojih ideja i znacaj izgradnje pluralizma omogucila bi da se - osim u Pescaniku i Danasu - dijalog sa belim glasovima povede i u siroj javnoj sferi - posebno jer bi takav dijalog samo ojacao gradjansku poziciju.

Umesto toga, kao i za Prajd, kao i za Rome, kao i za platane, kao i za reformu sudstva, kao i za medijski zakon, kao i za miladina kovacevica, kao i za smanjivanje kazni et cetera, et cetera - Partija i Lider su cutali - a cutali su jer su kalkulisali. A kad su prestali da cute ponudili su uglavnom etikete, pretnje i agresiju. I jos kalkulisanja.

Sad, sto je racun ispao skuplji, a dara skuplja nego mera i sto se treci cin tragedije zvane "Lider i Partija" nije hteo odvijati po metodi "lezi lebu da te jedem"  ... to je vec tudj problem. 

Ja samo trazim da me se ne etiketira radikalski, ako je moguce. Hvala. 



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 08:17 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
.eno Francuzi i Grci nisu vise hteli isto i lepo promeniligrci su uveli neonaciste u parlamentfrancuzi su tonu glasova dali marini le pennisu bas neki primeri



primer su da su reagovali da do promene dodje!


ovde je narod letargican, ne funkcionise adekvatno i takvim ponasanjem dozvoljava da ga oni koje bira da ga zastupaju, samo iskoriscava za svoju licnu korist-to sam htela reci!

gde su neke nove progresivne snage, dovoljno jake i organizovane da promene situaciju?

pa i akcija sa belim glasom nije mogla da prodje bez bolje organizacije-ne mozes od ovakvog uzorka da ocekujes improvizovanu spontanu akciju sa zadovoljavajucim rezultatom!
antioksidant antioksidant 08:26 08.05.2012

Re: Too sexy

@predatorz
@angie

niej pitanej levice i desnice vec ekstremiyma. u grckoj je i ekstremna levica utrcala u parlament ali ni to nije dobro (nisam pomenuo gore jer se grci muvaju po sivoj zoni levice tradicionalno - ovo sa ovom "zorom" je vec problematicno)

a sto se tice srbije stranke na vlasti su dobile (ugrubo):
25% ds
15% sps
5% urs

ako glasaci tako zele, ko ima prava da se buni?
gde su neke nove progresivne snage, dovoljno jake i organizovane da promene situaciju?

postoje dve teorije: da ponuda stvara traznju i da potraznja izaziva stvaranje ponude...
ja vise verujem u ovo drugo
kad dodje vreme, kad ljudi (znacajan broj njih) pozele, bice...
predatortz predatortz 08:32 08.05.2012

Re: Too sexy


postoje dve teorije: da ponuda stvara traznju i da potraznja izaziva stvaranje ponude...
ja vise verujem u ovo drugo
kad dodje vreme, kad ljudi (znacajan broj njih) pozele, bice...


Ja, odavno, mislim da ljudi na ovim prostorima glasaju po inerciji...
Nikako da shvate da politička partija nije sportski klub za koji si se opredelio još u detinjstvu.
Prosečan glasač na biračko mesto ide pun emotivnog naboja, svom lideru prašta sve, pa i neprirodne koalicije koje se sklapaju nakon izbora...
A,ta priča tako građani žele, ne pije vodu.
Evo, svež primer:
Đilas u gradsku vlast zove one koji nisu prešli cenzus. Nije li to prekrajanje izborne volje stanovnika Beograda?
antioksidant antioksidant 08:36 08.05.2012

Re: Too sexy

Đilas u gradsku vlast zove one koji nisu prešli cenzus. Nije li to prekrajanje izborne volje stanovnika Beograda?

i građani će to na sledećim izborima kazniti ili nagraditi
dok god ne reaguju, đilas će raditi kako mu se hoće
to je demokratija
a za jedno jesi u pravu
ljudi na ovim prostorima glasaju po inerciji..

uz jednu ispravku, ne samo na ovim prostorima i ne svi ljudi

edit: dve ispravke
Goran Vučković Goran Vučković 08:36 08.05.2012

Re: Too sexy

gde su neke nove progresivne snage, dovoljno jake i organizovane da promene situaciju?

antioksidant antioksidant 08:37 08.05.2012

Re: Too sexy

Goran Vučković
gde su neke nove progresivne snage, dovoljno jake i organizovane da promene situaciju?


Goran Vučković Goran Vučković 08:38 08.05.2012

Re: Too sexy


Nikako da shvate da politička partija nije sportski klub za koji si se opredelio još u detinjstvu.

I hate Tories. And yes, it's tribal
angie01 angie01 08:39 08.05.2012

Re: Too sexy

i da potraznja izaziva stvaranje ponude...
ja vise verujem u ovo drugo
kad dodje vreme, kad ljudi (znacajan broj njih) pozele, bice...



izvini, a gde sam ja rekla drugacije?

ja i kazem da su rezultati izbora odraz realnog stanja-svima ne valja , a nista se ne cini da se stvari promene-to je nasa realnost-nista!

...to za Grke- ti sad analiziras da l je to dobro ili ne, (kao ovo nase jeste),...a sam samo rekla da su oni bili nezadovoljni i da su to na izborima pokazali i promenili-opet sa cim su imali, ali promenili!
elis elis 08:41 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
...postoje dve teorije: da ponuda stvara traznju i da potraznja izaziva stvaranje ponude...




Uroboros. Zmija koja proždire vlastiti rep.
antioksidant antioksidant 08:43 08.05.2012

Re: Too sexy

izvini, a gde sam ja rekla drugacije?

nisam ti ni rekao da si rekla drugačije
...to za Grke- ti sad analiziras da l je to dobro ili ne, (kao ovo nase jeste),...a sam samo rekla da su oni bili nezadovoljni i da su to na izborima pokazali i promenili-opet sa cim su imali, ali promenili!

pa i mi smo promenili
pre je ivica bio stabilno iznad cenzusa ali ne toliko da bi se kurčio
sad smo ga ojačali da mu ego raste do neba
predatortz predatortz 08:43 08.05.2012

Re: Too sexy


uz jednu ispravku, ne samo na ovim prostorima i ne svi ljudi


apsolutno
antioksidant antioksidant 08:44 08.05.2012

Re: Too sexy

Uroboros. Zmija koja proždire vlastiti rep.

ono sa kokoškom i jajetom i ima rešenje (dok ne preciziraš jaje) a ove zmije koje sebe jedu ne bih dirao :)
a nije priča baš toliko jednostavna. neka vrsta spoljnjeg podsticaja je neophodna (i ne mislim na ambasade ni amerike ni rusije)
elis elis 08:49 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
...sad smo ga ojačali da mu ego raste do neba


Gde ne raste telo, uzrasta ego
antioksidant antioksidant 08:51 08.05.2012

Re: Too sexy

elis
antioksidant
...sad smo ga ojačali da mu ego raste do neba


Gde ne raste telo, uzrasta ego


tako ti o premijeru
(uf, jebote - premijer )
predatortz predatortz 08:51 08.05.2012

Re: Too sexy

a nije priča baš toliko jednostavna. neka vrsta spoljnjeg podsticaja je neophodna (i ne mislim na ambasade ni amerike ni rusije)


Misliš neki široki pokret ?
Ma nema šanse!
Uzmi samo za primer 1.maj. U celoj Evropi, u kojoj je radnik u odnosu na našeg zaštićen kao beli medved, se obeležava protestima, sindikalnim zahtevima...
Kod nas je bitno da se na taj dan raspali roštilj ili nešto naražnji. Da se stuče gajba rogonje. Pola meseca će cela porodica da steže kaiš zbog takvog 'provoda'.
Dotle seže svest srpskog radnika!
angie01 angie01 08:51 08.05.2012

Re: Too sexy

pa i mi smo promenili
pre je ivica bio stabilno iznad cenzusa ali ne toliko da bi se kurčio
sad smo ga ojačali da mu ego raste do neba



pa to je dijagnoza- kakva je to zemlja, gde je faktor glasogovornik tiranina koji ju je unistio?

zasto je goricagajevic nepozeljna, a gljivica nije-pa oni su isti virus!

zasto je sklonjena spomenkajovic, kada je ona samo osecajno citala ono sto je gljivica promovisao?

koja licemerna prljavstina-pa sta, sad je bota samo stit za isto sranje,pa ladno gljivica citira ko sopstvenu bibliju zlobine postulate kao vrhunske istine, koje su nas put!


...mars bre svi!
antioksidant antioksidant 08:52 08.05.2012

Re: Too sexy

100
angie01 angie01 08:54 08.05.2012

Re: Too sexy

a nije priča baš toliko jednostavna. neka vrsta spoljnjeg podsticaja je neophodna (i ne mislim na ambasade ni amerike ni rusije



bez vaspitacice-nista!
antioksidant antioksidant 08:56 08.05.2012

Re: Too sexy

Misliš neki široki pokret ?

ne, vvec da bi se stanej promenilo neophodno je nesto ynacajno da se promeni - ili velika kriza (kao u grckoj) ili promena izbornog sistema (nama je promena ustava bila šansa ali je taj ustav sa sve načinom pisanja i izglasavanja samo cementirao politikanstvo u našem društvu)

a ovo oko prvog maja: kaže se "hleba i igara"... roštilj ili đoković, to je u istoj kategoriji. prirodna potreba svakog društva. sad, u kojoj meri se konzumira i koliko se hleba želi nadomestiti time - to je drugo
cult cult 09:14 08.05.2012

Re: Too sexy

Evo, svež primer:
Đilas u gradsku vlast zove one koji nisu prešli cenzus. Nije li to prekrajanje izborne volje stanovnika Beograda?


zavisi od percepcije.
Mislio je na ljude koji su bili deo tima koji dobija.
I to ubedljivo dobija.
A ne na stranačke aparatčike.
krkar krkar 09:17 08.05.2012

Re: Too sexy

Dotle seže svest srpskog radnika!


Srbijanskog.

U Tvorevini je svest još na nivou Kilo Karađorđa i Sifon Božepravde.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:17 08.05.2012

Re: Too sexy

zavisi od percepcije.
Mislio je na ljude koji su bili deo tima koji dobija.
I to ubedljivo dobija.

O, srce malo...
predatortz predatortz 09:20 08.05.2012

Re: Too sexy

cult
Evo, svež primer:
Đilas u gradsku vlast zove one koji nisu prešli cenzus. Nije li to prekrajanje izborne volje stanovnika Beograda?


zavisi od percepcije.
Mislio je na ljude koji su bili deo tima koji dobija.
I to ubedljivo dobija.
A ne na stranačke aparatčike.


A nije mislio o koaliciji na nivou Srbije? Neće biti da je baš zbog sposobnosti pojedinaca. Hajde onda da pravimo vladu eksperata, a partije u skupštini da daju političke smernice.
angie01 angie01 09:21 08.05.2012

Re: Too sexy

dobrosavljevic_m
zavisi od percepcije.Mislio je na ljude koji su bili deo tima koji dobija.I to ubedljivo dobija.O, srce malo...


dobrosavljevicka, i ti sine brute?
predatortz predatortz 09:24 08.05.2012

Re: Too sexy

krkar
Dotle seže svest srpskog radnika!


Srbijanskog.

U Tvorevini je svest još na nivou Kilo Karađorđa i Sifon Božepravde.


Uvek je slađe ono što ti brane...
Sve dok ima vas koje to nervira, mi ćemo da branimo svoje pravo da budemo takvi kakvi jesmo

Drugo, ja srpsko i srbijansko ne razdvajam. Granice su samo zamišljene linije. E, pa ja ih zamišljam na nekom drugom mestu
arcins arcins 09:25 08.05.2012

Re: Too sexy

Percepcija je sve ostalo u zivotu u sta nismo sigurni..........
ali, doticni nije pominjao persone, vec politicku orijentaciju.
antioksidant antioksidant 09:28 08.05.2012

Re: Too sexy

E, pa ja ih zamišljam na nekom drugom mestu

oko zabele?
krkar krkar 09:32 08.05.2012

Re: Too sexy

Uvek je slađe ono što ti brane...
Sve dok ima vas koje to nervira, mi ćemo da branimo svoje pravo da budemo takvi kakvi jesmo

Drugo, ja srpsko i srbijansko ne razdvajam. Granice su samo zamišljene linije. E, pa ja ih zamišljam na nekom drugom mestu


Uvek je najslađe ono što je xhabe.

Što se najbolje vidi na primeru Nemanjinog Emirata koji se proteže sa obe strane jedne zamišljene linije. Na srbijanskoj strani mu je tadašnji predsednik Srbije dao da bude feudalac i drži srbijanske seljake pod jarmom a sa bosanske strane gradi sa Dodikom 'Andrićgrad' u gradu u kojem normalnom svetu još bodu oči zgarišta bošnjačkih kuća.

Ah, zaboravljam da se To borilo protiv diktature normalnih!
predatortz predatortz 09:32 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
E, pa ja ih zamišljam na nekom drugom mestu

oko zabele?


pa,dobro blogokolega...
ti me, očigledno, tamo zamišljaš
jedini problem onih koji me tako doživljavaju je nedostatak argumenata
naime, dostupan sam pravosuđu svih država u regionu
i, gle čuda : oni ne smatraju da sam za zabelu!
i,opusti se... raspao se varšavski pakt. stav o promeni granica je sasvim legitiman.
verovao ili ne , sve je legitimniji i u bih. jedino čitaoci dnevnog avaza reže na pominjanje takvih opcija.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:33 08.05.2012

Re: Too sexy

dobrosavljevicka, i ti sine brute?

Raznežim se, Angie, jače je od mene. A uvek kažem sebi da neću.
cult cult 09:35 08.05.2012

Re: Too sexy

...mars bre svi!


Slažem se. U principu.
Mada ima tu dosta finesa.

Jedna od najgadnijih stvari vezanih za liberal-maoiste je monopol na moral, pravednost i dobrotu. Ja, recimo, gledavši izbliza glasnogovornike te opcije, ne mogu da zamislim da mi, ekšli, delimo iste ideje. Malo me čak sramota što je na prošlim izborima moj glas njima otišao. To se više neće ponoviti. Toliko odbijajuće deluju. Ali šta ćeš kad je vrhunski Mao i Svetla Ideja Vodilja Čeda Jovanović takav kakav jeste. A output sistema ne može biti veći od Onog Koji Odlučuje o svemu. Eto, milićka je prava mera njihova.

Stoga jako pazim da ne budem ja taj koji će odredjivati ko je prvoborac, ko nije. Ko ima pravo da nešto kaže, a ko ne. Izvinjavam se, ali svako ko, recimo, zastupa ideje približavanja eu, i to ne na rečima, već u praksi, meni je ok. Je li Dačić to radio? Jeste. Dovoljno? Ne. Ali jeste. Da li se pokazao, nažalost, kao jedan od najkvalitetnijih ministara te vlade? Jeste. Jebiga, jeste. Žao mi je, ali je tako. Da li je ovaj sps 2012. isti kao sps 1993.? Nije. I svako ko to kaže ili je maliciozan ili, pardon, glup.

Stoga ja nemam baš nikakav problem što je osvojio duplo više glasova. Čak mi je drago što su otišli njemu, a ne onim nesposobnim luzerima iz sns-a. Jer to je sličan deo glasačkog tela. A ovi "naši" nek se zapitaju zašto nisu uspeli da predju cenzus ni u famoznom krugu dvojke, odnosno, ovi drugi "naši" što su dobili duplo manje glasova nego prošle godine. Nije sve u "narod je glup".
predatortz predatortz 09:36 08.05.2012

Re: Too sexy

krkar
Uvek je slađe ono što ti brane...
Sve dok ima vas koje to nervira, mi ćemo da branimo svoje pravo da budemo takvi kakvi jesmo

Drugo, ja srpsko i srbijansko ne razdvajam. Granice su samo zamišljene linije. E, pa ja ih zamišljam na nekom drugom mestu


Uvek je najslađe ono što je xhabe.

Što se najbolje vidi na primeru Nemanjinog Emirata koji se proteže sa obe strane jedne zamišljene linije. Na srbijanskoj strani mu je tadašnji predsednik Srbije dao da bude feudalac i drži srbijanske seljake pod jarmom a sa bosanske strane gradi sa Dodikom 'Andrićgrad' u gradu u kojem normalnom svetu još bodu oči zgarišta bošnjačkih kuća.

Ah, zaboravljam da se To borilo protiv diktature normalnih!


Zgarišta u Bosni ima raznih. Ružno je pominjati samo jedna.
A ko su ti ti normalni? Znači li to da su svi drugi bili nenormalni?
Prilično rasistički stav.
elis elis 09:44 08.05.2012

Re: Too sexy

predatortz
...stav o promeni granica je sasvim legitiman.
verovao ili ne , sve je legitimniji i u bih. jedino čitaoci dnevnog avaza reže na pominjanje takvih opcija.


Ne reže ni svi među njima - jedan od najpasioniranijih čitalaca te tiskovine, tulipan s ahmedijom iliti Mustafa Cerić, nedavno je upravo za Avaz izjavio da Bošnjaci moraju da teže stvaranju vlastite nacionalne države. Ne samo da takav stav zaobilazi razumski karburator i izravno upumpava gorivo u motore tenkova, već i dodatno legitimizira opcije koje uključuju promene granica. Ili, da budemo precizniji, opcije sa trgovanjem granicama.

Ono što najviše plaši jeste izbor valute u kojoj će se buduće trgovine obavljati.
predatortz predatortz 09:45 08.05.2012

Re: Too sexy


Ono što najviše plaši jeste izbor valute u kojoj će se buduće trgovine obavljati.


Tu izbora nema, valuta je uvek ista.
antioksidant antioksidant 09:47 08.05.2012

Re: Too sexy

pa,dobro blogokolega...
ti me, očigledno, tamo zamišljaš
jedini problem onih koji me tako doživljavaju je nedostatak argumenata
naime, dostupan sam pravosuđu svih država u regionu
i, gle čuda : oni ne smatraju da sam za zabelu!
i,opusti se... raspao se varšavski pakt. stav o promeni granica je sasvim legitiman.
verovao ili ne , sve je legitimniji i u bih. jedino čitaoci dnevnog avaza reže na pominjanje takvih opcija.

ha, ha...
osećaš se prozvanim?
zašto?
pitam, jer utisak mi je da je dobar deo onih koji profesionalno zagovaraju "prekrajanje granica" u priči samo zbog ličnog bogaćenja. naglasak je na profesionalno. e sad, to lično bogaćenje često je takve vrste da je za zabelu (kad bi ivica bio marica a ne kofer).
što se tiče promenjivosti granica - sve ok. teoretski imamo isti stav uz ogradu da ja ne smatram da bi to menjanje koje ti pominješ donelo išta dobrog srbiji. naprotiv. a to kad se vi u bih dogovorite za rastanak (ja vam samo želim mir u dogovaranju - sve ostalo je vaša stvar) može biti samo uslov da se u srbiji vidi koga mi želimo ovde. ako kad bude referenduma, pričaćemo dalje

edit: i ne zamišljam te, ne umišljaj
predatortz predatortz 09:52 08.05.2012

Re: Too sexy

može biti samo uslov da se u srbiji vidi koga mi želimo ovde. ako kad bude referenduma, pričaćemo dalje


Saglasan. I ne plašim se rezultata tog referenduma. Bez obzira na ishod.
antioksidant antioksidant 09:54 08.05.2012

Re: Too sexy

I ne plašim se rezultata tog referenduma. Bez obzira na ishod.

same here
krkar krkar 10:11 08.05.2012

Re: Too sexy

Zgarišta u Bosni ima raznih. Ružno je pominjati samo jedna.
A ko su ti ti normalni? Znači li to da su svi drugi bili nenormalni?
Prilično rasistički stav.


SADA ih zaista ima raznih.

U vreme kad su intenzivno, organizovano i oduševljeno pravljena NEKA - onih drugih uglavnom još nije bilo.

Što i ti i ja jako dobro znamo.

Možemo slobodno ovde da stanemo jer dobro znaš da tebe ne smatram jednim od tih.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:13 08.05.2012

Re: Too sexy

Čak mi je drago što su otišli njemu, a ne onim nesposobnim luzerima iz sns-a.


U sustini, svi zagovornici kaznjavanja ds odlaskom u opoziciju mogu da budu u nekoj meri zadovoljni. ds istina nije kaznjena drasticno ali jeste posredno jacanjem (sps) Dacica i time sto im je sada preostala (namenjena) uloga poslusne sobarice klimoglave u toj koaliciji (yes sir, o yes sir) u naredne 4 godine.

Sto su i zasluzili kako god okrenes. (zasluzili su i gore, al ajde).

Sto ce se videti ne samo u vidu preuzimanja premijerskog mesta, za koje cisto sumnjam da ce sa razmahnutim Dacicem ostati ukrasne prirode, vec i mnogim drugim ministarstvima koje ce sps dobiti bez roptanja i ritanja od strane ds.
Plus i izbor treceg koalicionog partnera po svojoj volji (urs - skoro sigurno).



cult cult 10:37 08.05.2012

Re: Too sexy

jeste posredno jacanjem (sps) Dacica i time sto im je sada preostala (namenjena) uloga poslusne sobarice klimoglave u toj koaliciji (yes sir, o yes sir) u naredne 4 godine.


I moram da priznam da mi je drago zbog toga.
Lomio sam se oko tih "belih glasova". Odustao na vreme. Ipak, crtanje čiča gliša jednom moraš da prerasteš. A i ličnu satisfakciju. Baš bih s explozivnim besom izbušio sve one listiće. (osim za grad Beograd, naravno: ). Medjutim, ajd da odrastemo.

A sad bih voleo da ih Dačić keca. Nema bolje škole za budućnost od toga. Nit za političku izuzetnost. Džaba kite, džaba čiča gliše.
predatortz predatortz 10:38 08.05.2012

Re: Too sexy

U vreme kad su intenzivno, organizovano i oduševljeno pravljena NEKA - onih drugih uglavnom još nije bilo.

Prvo je ubijen Nikola Gardović, srpski svat, na Baščaršiji,01.03.1992.
Posle je bio Sijekovac, 26.03.1992. Združene hrvatsko-muslimanske formacije su napale srpski deo sela . To su prva zgarišta i civilne žrtve u BiH.
Tako je počelo, posle je svako imao svoje planove.
Ti planovi su, bez razlike, isključivali one druge...

Slažem se da stanemo.
krkar krkar 10:47 08.05.2012

Re: Too sexy

Prvo je ubijen Nikola Gardović, srpski svat, na Baščaršiji,01.03.1992.
Posle je bio Sijekovac, 26.03.1992. Združene hrvatsko-muslimanske formacije su napale srpski deo sela . To su prva zgarišta i civilne žrtve u BiH.


Neće biti, neće biti.

Malo prvije, još prethodne 1991. godine, bilo je Ravno. I mnogo štošta još.

No, da ipak stanemo.


alarih alarih 10:47 08.05.2012

Re: Too sexy

cult
A sad bih voleo da ih Dačić keca. Nema bolje škole za budućnost od toga. Nit za političku izuzetnost. Džaba kite, džaba čiča gliše.

Je l' to slično onome kad ih je Koštunica kecao?
I posle koliko popravnih se dobija izbacivanje iz te političke škole sa vremenski (ne)ograničenom zabranom ponovnog upisa?
Moglo bi se postaviti i pitanje da li je fer da svi ponavljamo godinu zbog izvesnog broja debila, al' cenim da je odgovor ona krilatica o narodu i zaslugama i vlasti...
man ray loves me man ray loves me 10:52 08.05.2012

Re: Too sexy

cult
A sad bih voleo da ih Dačić keca.

freehend
Ne razumem baš šta znači "ljudi... da ih tako častim"?

edit: koliko dacic ima glasaca koji pate od stokholmskog sindroma?
elis elis 11:05 08.05.2012

Re: Too sexy

krkar
Prvo je ubijen Nikola Gardović, srpski svat, na Baščaršiji,01.03.1992.
Posle je bio Sijekovac, 26.03.1992. Združene hrvatsko-muslimanske formacije su napale srpski deo sela . To su prva zgarišta i civilne žrtve u BiH.


Neće biti, neće biti.

Malo prvije, još prethodne 1991. godine, bilo je Ravno. I mnogo štošta još.

No, da ipak stanemo.




Upravo ovo pitanje - Ravno ili Sijekovac - najčvršći je argument u korist teze da ne postoje samostojne pojave Rat u Sloveniji, Rat u Hrvatskoj, Rat u BiH... već da su to tek elementi jedinstvenog povesnog procesa kog bi najzgodnije bilo nazvati Ratom za raspad Jugoslavije ili pak Ratom za jugoslovensko nasleđe.

Jer, dešavanja u Ravnom su odista tek pretakanje dešavanja iz Južne Dalmacije u Hercegovinu, ali i dešavanja u Sijekovcu su isto tako pretakanja slavonskih dešavanja u Bosnu.

Baš kao što je napad na radio-postaju Glajvic više-manje izravno vodio ka Kursku, Korsunu, Berlinu... tako su i zbivanja u Sloveniji nužno vodila ka zbivanjima u ostatku Jugoslavije.
moderator05 moderator05 11:09 08.05.2012

Re: Too sexy

predatortz
Slažem se da stanemo.

krkar
No, da ipak stanemo.

elis

Nadam se da ćete zaista i stati.

Izmena: dodat elis.
cult cult 11:10 08.05.2012

Re: Too sexy

Je l' to slično onome kad ih je Koštunica kecao?


ajd da ne preterujemo.

I posle koliko popravnih se dobija izbacivanje iz te političke škole sa vremenski (ne)ograničenom zabranom ponovnog upisa?


Proces. Kao što smo videli, revolucije ne uspevaju.
Nasi zivoti ce proci u ovoj kaljuzi. Nego, zbog dece...
krkar krkar 11:46 08.05.2012

Re: Too sexy

Izmena: dodat elis.


Ne preostaje nam ništa drugo osim preferans.
alselone alselone 11:49 08.05.2012

Re: Too sexy

drži srbijanske seljake pod jarmom


Krkar, jesi bio ti nekad u Kremnima i na Mokroj Gori? Mozes li mi molim te objasniti taj jaram?

Pazi, moja porodica ima na Tari 20ak hektara sume, tako da sam vrlo dobro upoznat...
elis elis 12:14 08.05.2012

Re: Too sexy

alselone
drži srbijanske seljake pod jarmom


Krkar, jesi bio ti nekad u Kremnima i na Mokroj Gori? Mozes li mi molim te objasniti taj jaram?

Pazi, moja porodica ima na Tari 20ak hektara sume, tako da sam vrlo dobro upoznat...


Jebote, ti ljudi tamo nikako da zbace turski jaram
alselone alselone 12:32 08.05.2012

Re: Too sexy

Jebote, ti ljudi tamo nikako da zbace turski jaram


Samo ti zezaj elise ali Kusturica je tamo uveo red. To tada je bila potpuno divlja i nekontrolisana seca sume, krivolov, izgradnja vikendica... Onaj unutrasnji deo Tare, sa suprotne strane od vrha gledajuci sa Mokre gore je bio prebogat borovnicama i kupinama - to je sve unisteno jer je brano cesljevima koji otkidaju celu biljku a ne samo plod, sto je naravno zabranjeno, al' jebiga.

Frka je nastala jer su Kremanci mislili da ce da prodju kao Apatinci. Doci ce Kusta i svi ce biti milioneri. A Frka kod drugosrbijanaca je nastala na sam pomen Kuste.

Video sam jos svakavih gluposto ovde na blogo o Tari i Mokroj Gori. Skoro je pricano kako su sumari skoro pa privatna vojksa. Zloba menja percepciju.
krkar krkar 12:45 08.05.2012

Re: Too sexy

Mozes li mi molim te objasniti taj jaram?


Bio sam. Spremam se da o tom kriminalu napišem poseban blog.

Strpi se.
angie01 angie01 12:52 08.05.2012

Re: Too sexy



Slažem se. U principu.
Mada ima tu dosta finesa.

Da li je ovaj sps 2012. isti kao sps 1993.? Nije. I svako ko to kaže ili je maliciozan ili, pardon, glup.



, i jedan za dobrosavljevicku,


po toj tvojoj logici, mog'o bi i zloba, ako bi se sada preokren'o i poceo da prica o eu i umesto da zvidi u bajboku, pristane, ( cuj , pristane), da za dobru poziciju , citaj vlas' i rupu za isisavanje, pohapsi po nekog, da pokaze dobru volju-naznaka, a da je taj ipak kriminalac!

izvini, jel su rasvetljena ubistva,...samo npr,...da ne povecavam spisak!?
alselone alselone 12:54 08.05.2012

Re: Too sexy

krkar


Bio sam. Spremam se da o tom kriminalu napišem poseban blog.

Strpi se.


Da je kriminal - to ne sumnjam. Skoro pa sve je u ovoj drzavi kriminalizovano. Ja sam samo reagovao na ono - 'ah jadni Kremanci i Mokrogorci'.

Nesto si se puno blogova naobecavao... pazi da se ne preopteretis.
angie01 angie01 12:57 08.05.2012

Re: Too sexy

e, da,...i ona pesmica & recitacija o moralu-pazi, muka mi je od te svirke, kao sad treba da me je sramota sto smatram da nesto prosto ne ide, a ostali su pragmaticni, sto eto moze da ide, ako ima koristi-pa, hebote, kako moze da bude ministar policije ili premijer neko ko je zagovarao zlocine i radio stvari koje nisu prihvatljive, ni moralno ni nikako drugacije!

...da ne zaboravim,
antioksidant antioksidant 12:59 08.05.2012

Re: Too sexy

kako moze da bude ministar policije ili premijer neko ko je zagovarao zlocine i radio stvari koje nisu prihvatljive, ni moralno ni nikako drugacije!

matematika fotelja je neiscrpni izvor energije
angie01 angie01 13:10 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
kako moze da bude ministar policije ili premijer neko ko je zagovarao zlocine i radio stvari koje nisu prihvatljive, ni moralno ni nikako drugacije!matematika fotelja je neiscrpni izvor energije


& mogucnosti!
angie01 angie01 13:12 08.05.2012

Re: Too sexy

krkar
Mozes li mi molim te objasniti taj jaram?Bio sam. Spremam se da o tom kriminalu napišem poseban blog. Strpi se.


ovde brate niko nije zen majstor-tako da ili pisi odmah, ili cuti zauvek!
antioksidant antioksidant 13:17 08.05.2012

Re: Too sexy

ili cuti zauvek!

pa nisu na venčanju njih dvojica
angie01 angie01 13:20 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
ili cuti zauvek!pa nisu na venčanju njih dvojica


princip, dear, princip, ne sicuejsn!
krkar krkar 13:21 08.05.2012

Re: Too sexy


Da je kriminal - to ne sumnjam. Skoro pa sve je u ovoj drzavi kriminalizovano. Ja sam samo reagovao na ono - 'ah jadni Kremanci i Mokrogorci'.


Seljak nikad nije "jadan" jer uvek nešto kraducka ili krade. Za češljeve si 100% u pravu. Ali je ceo Emirat zasnovan na vrlo dubokom, fundamentalnom, kriminalu. On nikada nije imao zakonsko pravo da bude to što jeste. A Povratnik U Veru Pradedovsku je uzurpirao ama baš sve što je mogao. Uz blagoslov i dozvolu Koštunica dr Principijelnog Vojislava.

Biće kad-tad blog.
angie01 angie01 13:25 08.05.2012

Re: Too sexy

Biće


abre, sa tim sargarepama!
antioksidant antioksidant 13:37 08.05.2012

Re: Too sexy

angie01
Biće


abre, sa tim sargarepama!

ovo pre na batinu liči
cult cult 15:13 08.05.2012

Re: Too sexy

kao sad treba da me je sramota sto smatram da nesto prosto ne ide


smatraj, jbt.
smatram i ja da bi bilo bolje da se od ex dosa napravio novi kompletan politički spektar u Srbiji.
Ali pošto su bili arhinesposobni, to se nije desilo.
A kad se već nije desilo, bolje da ovi predju na "našu" stranu i rade za "našu" stvar nego da i dalje žare i pale po susedstvu i nama, te prave saveze sa Belorusijom. Mislim, oni su fckin fact.

A o moralnim ajatolasima teheranskog tipa situiranih oko ldpovog cenzusa i nvoa ne znam šta da ti kažem. Ko je njih ubedio da su oni vlasnici istine i morala, pojma nemam. Iritantno su glupi.
freehand freehand 16:12 08.05.2012

Re: Too sexy

man ray loves me
cult
A sad bih voleo da ih Dačić keca.

freehend
Ne razumem baš šta znači "ljudi... da ih tako častim"?

edit: koliko dacic ima glasaca koji pate od stokholmskog sindroma?

Imaš neki podatak o tome?
Uvid u medicinske kartone?
Znaš, intersantno je da se uglavnom slažemo poslednjih nedelja u pogledima na političku situaciju. Stoga mi je neverovatnije da neko ko sebe smatra humanistom i demokratom po opredeljenju i izboru tako dehumanizuje ljude zbog njihovog političkog izbora..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:37 08.05.2012

Re: Too sexy

elis


Upravo ovo pitanje - Ravno ili Sijekovac - najčvršći je argument u korist teze da ne postoje samostojne pojave Rat u Sloveniji, Rat u Hrvatskoj, Rat u BiH... već da su to tek elementi jedinstvenog povesnog procesa kog bi najzgodnije bilo nazvati Ratom za raspad Jugoslavije[/i] ili pak [i]Ratom za jugoslovensko nasleđe.


Zašto da izmišljamo nova imena, kad je opštepoznato i u teoriji i u praksi, da se takvi sukobi nazivaju građanskim raovima.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:44 08.05.2012

Re: Too sexy

moderator05
predatortz
Slažem se da stanemo.

krkar
No, da ipak stanemo.

elis

Nadam se da ćete zaista i stati.



05, a zašto da stanu, u čemu je problem?
moderator05 moderator05 17:26 08.05.2012

Re: Too sexy

Vojislav Stojković
05, a zašto da stanu, u čemu je problem?

Sami su se sožili da treba da stanu, i ja sam izrazila nadu da će tako ostati.
A Vama sam odgovorila i na privatnu poruku.
angie01 angie01 18:51 08.05.2012

Re: Too sexy

oni su fckin fact i to je bolesno, jer treba da su u misijoj rupi,kada vec nisu u zatvoru!...o tome ja pricam!


a taj totalan hejt na ldp je hilarios- pazi, lakse varite sve ove ostale sto su sjebali sve sto je moglo, zajedno s vama, nego ldp, zato sto nije bas najdosledniji u svojim stavovima, koji su manje/vise ok i civilizovani-da ne bude zabune, ja nemam nista s njima, samo konstatujem desavanje!
freehand freehand 18:55 08.05.2012

Re: Too sexy

angie01
oni su fckin fact i to je bolesno, jer treba da su u misijoj rupi,kada vec nisu u zatvoru!...o tome ja pricam!


a taj totalan hejt na ldp je hilarios- pazi, lakse varite sve ove ostale sto su sjebali sve sto je moglo, zajedno s vama, nego ldp, zato sto nije bas najdosledniji u svojim stavovima, koji su manje/vise ok i civilizovani-da ne bude zabune, ja nemam nista s njima, samo konstatujem desavanje!

Vidiš, Endži, to je i moj problem; prosto mi dođe da ustanem u odbranu ideje. Al jbg, ne moš odbraniti ledepe od ledepejaca!

BTW - mada, realno kad pogledam, a to sam već napisao engde - baš me briga za ledepe. Al mi žao Građanskog saveza.
angie01 angie01 19:11 08.05.2012

Re: Too sexy

freehand

angie01oni su fckin fact i to je bolesno, jer treba da su u misijoj rupi,kada vec nisu u zatvoru!...o tome ja pricam!a taj totalan hejt na ldp je hilarios- pazi, lakse varite sve ove ostale sto su sjebali sve sto je moglo, zajedno s vama, nego ldp, zato sto nije bas najdosledniji u svojim stavovima, koji su manje/vise ok i civilizovani-da ne bude zabune, ja nemam nista s njima, samo konstatujem desavanje!Vidiš, Endži, to je i moj problem; prosto mi dođe da ustanem u odbranu ideje. Al jbg, ne moš odbraniti ledepe od ledepejaca!BTW - mada, realno kad pogledam, a to sam već napisao engde - baš me briga za ledepe. Al mi žao Građanskog saveza.


kada bi to reciklirali- bilo bi tu svasta- ali ispada sad sav hejt na njih, koji fakat nisu najgori, niti imaju sansu- to mi je ono, haos!
krkar krkar 19:31 08.05.2012

Re: Too sexy

Zašto da izmišljamo nova imena, kad je opštepoznato i u teoriji i u praksi, da se takvi sukobi nazivaju građanskim raovima.


Tezu da su to 'građanski ratovi' uporno poturaju oni koji su u njihovoj intelektualnoj, moralnoj, logističkoj, organizacionoj ili oružanoj pripremi itekako učestvovali.

I potonje apologete, naravno. Kako one bezobrazne, tako i one glupe.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:58 08.05.2012

Re: Too sexy

Vojislav Stojković
elis


Upravo ovo pitanje - Ravno ili Sijekovac - najčvršći je argument u korist teze da ne postoje samostojne pojave Rat u Sloveniji, Rat u Hrvatskoj, Rat u BiH... već da su to tek elementi jedinstvenog povesnog procesa kog bi najzgodnije bilo nazvati Ratom za raspad Jugoslavije[/i] ili pak [i]Ratom za jugoslovensko nasleđe.


Zašto da izmišljamo nova imena, kad je opštepoznato i u teoriji i u praksi, da se takvi sukobi nazivaju građanskim ratovima.

Svako ko ima malo škole i zrno morala zna da je to bio školski primer građanskog rata.
I time, tom konstatacijom, niko neće biti oslobođen odgovornosti što ga je započinjao ili potpirivao.
jesen92 jesen92 23:19 08.05.2012

Re: Too sexy

mi smo funkcionalno ne osvesceni,..eno Francuzi i Grci nisu vise hteli isto i lepo promenili,

...a za koga je trebalo da glasamo pa da nesto promenimo...gde smo se zeznuli?..
man ray loves me man ray loves me 23:31 08.05.2012

Re: Too sexy

Imaš neki podatak o tome?
Uvid u medicinske kartone?
Znaš, intersantno je da se uglavnom slažemo poslednjih nedelja u pogledima na političku situaciju. Stoga mi je neverovatnije da neko ko sebe smatra humanistom i demokratom po opredeljenju i izboru tako dehumanizuje ljude zbog njihovog političkog izbora..

ismevala sam lakovernost ljudi koji su poverovali u dacica kao "efikasnog ministra" a posto ti ocigledno smatras da je "savrseno odradio mandat" to te je zacnulo i uvredio si se. ja sam se samo slikovito izrazila u zezanju. onda si potegao neku besmislenu politicku korektnost koja je potpuno van konteksta.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:31 09.05.2012

Re: Too sexy

krkar
Zašto da izmišljamo nova imena, kad je opštepoznato i u teoriji i u praksi, da se takvi sukobi nazivaju građanskim raovima.


Tezu da su to 'građanski ratovi' uporno poturaju oni koji su u njihovoj intelektualnoj, moralnoj, logističkoj, organizacionoj ili oružanoj pripremi itekako učestvovali.

I potonje apologete, naravno. Kako one bezobrazne, tako i one glupe.


To da u SFRJ nije bio građanski rat, već da su srbočetnici i srbokomunističkčetnička JNA izvršili agresiju na Sloveniju, Hrvatsku, BiH i KiM, proturaju oni koji u psihologiji i sociologiji još uvek nisu dobili svoju naučnu definiciju, dok ih u svakodnevnom žargonu obično nazivaju budalama.
krkar krkar 23:41 09.05.2012

Re: Too sexy

proturaju oni koji u psihologiji i sociologiji još uvek nisu dobili svoju naučnu definiciju, dok ih u svakodnevnom žargonu obično nazivaju budalama.


To budalstvo je jedna vrlo relativna stvar:

Dok su razni mrsomudi slali srpske muževe u ratove, kakogodsezvali, budalama su nazivali one koji ne shvataju svetost i neophodnost takve Nacionske Misije.

Sada isti ti budalama nazivaju one koji su ih svojevremeno poslušali (a preživeli).

U oba slučaja iz udobnosti svojih fukarskih sinekura.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:53 10.05.2012

Re: Too sexy

One koji su počinjali ratove u bivšoj YU i slali tuđu decu i muževe da ginu u njima, ne bih nazvao budalama, već moralnim nakazama.

Rejlem Rejlem 09:53 08.05.2012

Bravo Tibore

Veliki pozdrav
arcins arcins 10:25 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

dobrosavljevic_m
Ivica Dačić smatra "logičnim da jedan član vladajuće koalicije ima predsednika, a drugi premijera".



U njegovu logiku nisam sumnjao ni u ludilu.

EDIT: a tek u matematiku, heh...................
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:39 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

a tek u matematiku, heh

Samo kad pomislim na pravnika sa digitronom, podiđe me jeza.
arcins arcins 10:46 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

dobrosavljevic_m
a tek u matematiku, heh

Samo kad pomislim na pravnika sa digitronom, podiđe me jeza.


To Ivica pokusava da fiskalizuje pravo, zamisli kaki ce to fiskalni isecci biti. Ma kakvi isecci, chapteri.
niccolo niccolo 10:59 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

Ljudi, Ivica nije pravnik, završio političke nauke...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:04 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

Ljudi, Ivica nije pravnik, završio političke nauke...

Opet mu ne bih dala digitron.
antioksidant antioksidant 11:20 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

niccolo
Ljudi, Ivica nije pravnik, završio političke nauke...

a što peva.....
elis elis 11:25 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje

antioksidant
niccolo
Ljudi, Ivica nije pravnik, završio političke nauke...

a što peva.....


Igra detekcije



O.Mlakar: Osoba A, predstavite se.

Osoba A: Ja sam Ivica Dačić, ministar i muzikant.

O.Mlakar: Osoba B, predstavite se.

Osoba B: Ja sam Ivica Dačić, ministar i muzikant.

O.Mlakar: Osoba C, predstavite se.

Osoba C: Ja sam Ivica Dačić, ministar i muzikant.



P.S.
Izvor za ilustraciju
antioksidant antioksidant 11:29 08.05.2012

Re: Aj u zdravlje



Osoba D: Ja sam Ivica Dačić, kreacija Slobodana Miloševića koju je oživeo Boris Tadić
prevalenca prevalenca 10:33 08.05.2012

profesionalizacija "Druge Srbije"

Nazovi Druga Srbija (u koju glupost, da naglasim, ne zelim da verujem) je konacno i neopozivo rasformirana i ostaje da se od zajednickih para poplaca ono malo profesionalnih vojnika sto joj je ostalo verno.

Cini mi se da profesionalizacija Druge i prvi napadi bajonetima (pretnje koje ugrozavaju licnu ili profesionalnu sigurnost) mogu da imaju znacajnu drustvenu funkciju - evo, mene su priblizili onima koje godinama unazad osudjujem kad izgovore da su svi isti pa nas je sad vise. Mozda to bude znacajno u godinama koje dolaze.

Hvala na tekstu.
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:35 08.05.2012

Re: profesionalizacija "Druge Srbije"

prevalenca, ti ces biti stena u koju cemo pobosti nasu zastavu. sta god to znacilo. :)

hvala na komentaru.
leconty leconty 11:50 08.05.2012

Belim Glasovima po Crnoj Srbiji

Ne razumem toliku potrebu demokrata i liberala da se dure na Nevažeće. Ako uzmemo u obzir samo zvanično objavljeno povećanje broja nevažećih u odnosu na prethodne izbore, a to je oko 2,5%, kao i fantaziju da su to samo birači DS ili samo LDP (što apsolutno nije tačno), šta onda dobijamo ukoliko oni ne bi poništili svoje listiće?
DS i SNS bi se izjednačili, LDP približio DSS.
Ispade toliko pljuvanje zarad pusta 2-3 poslanička mandata gore ili dole, i ni zbog čega drugog. Ispada da su nevažeći spasili obraz Tadiću i Jovanoviću da se ne izjednače sa Nikolićem i Koštunicom? Šta, ali oni su to i hteli? E, pa onda nema ljutiš. Gospodo političari, uozbiljite se.
Ja ovde mislim na brojke, a vi tumačite prethodno rečeno i drugačije ako hoćete...
Zezanje na stranu, stvar je vrlo ozbiljna. Nevažeći su spasili čast Građanske Srbije. Samo to povećanje od priznatih 2,5% bilo je dovoljno da nokautira i izbaci sa političke scene domaću ekstremnu desnicu. Vukadinović se provukao direktnom krivicom RIK, koja je pod patronatom vlasti zanemarila tu prevaru i nepoštovanjej zakona.
Mi smo u nedelju izašli na glasanje, poništili svoje listiće zato što DS i LDP nisu imali ili nisu smogli snage za takav potez, jer su pali u zamku trke sa naprednjacima i kalkulantskog lova na mandate, zbog čega nisu obraćali pažnju na fašiste, komunjare i koštunjare.
Ljotićevci su oterani.
Koštunice, sledeći si!

http://gradjanskikrug-civiccircle.blogspot.com/2012/05/kako-je-vesna-pobedila-seselja-i.html

U stvari, LDP treba sebi da zahvali na ovom rezultatu, jer im za to niko nije ni kriv niti zaslužan do njih samih. Njihovi glasovi su sada "čisti" od nezadovoljnih. Pridružujem se čestitkama za ulazak te stranke u Parlament Republike Srbije, 20 poslaničkih mandata nije malo. Naravno - i nikad dosta.
Red je i da LDP Nevažećim Vesnama i svima ostalima čestita jer su podizanjem cenzusa oterali SRS i Dveri u rupe iz kojih su izgmizali svi takvi pre 22 godine.
E, to bi zaista bio potez vredan Građanske Srbije.
jesen92 jesen92 10:38 09.05.2012

nova moda

..izgleda da i Tibor primenjuje novu modu u blogovanju..postavi tekst i posmatra sa strane...uspela sam da vidim samo jedan njegov komentar..da se razumemo, meni je Tibor oduvek bio vrlo simpa lik, bloger sa stavom....itd...samo mislim da nije posteno onoliko pljuvati na JM izmedju ostalog zbog neucestvovanja u diskusiji na sopstvenom blogu a kad to rade drugi blogeri, simpaticniji zbog bilo cega, onda nikome ne smeta..
buba_truba buba_truba 11:00 09.05.2012

Re: nova moda

jesen92

Meni ovo nije ni nalik na slučaj JM. Tibor je okačio tekst, pa skoro, ispovest.
Jelena je u prvom okačenom propagandnom blogu nagovestila da je samo zato tu, da propagira, i do kraja je ostala dosledna... više niti piše nit' se javlja. Tibor je želeo da podeli ovo svoje sa nama, lakše mu je, želeo je da čuje druge sličniih emocija... po meni je to skroz ok. Možda nema vremena, možda nema više šta pametno da kaže... možda spava.
Šta god da je od toga, meni je ok. Tibore, .
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:10 09.05.2012

Re: nova moda

joj. dodjite na twitter. tamo je zurka - aktivisti, funkcioneri, zezanje. ali sto bi se reklo lajk na bubin post, to bi otprilike bilo to.
jesen92 jesen92 11:24 09.05.2012

Re: nova moda

..hmm...moz da bude al ne mora da znaci..Jelenini postovi jesu bili propagandni ali ne vidim zasto ne bi imala na to pravo kada prippada opciji koju je propagirala.....Bilo bi joj bolje da se ukljucila u diskusiju, mozda bi to imalo pozitivne efekte na njenu stranku ovako je samo navukla gnev a mozda je i ona bila zauzeta drugim poslovima, kampanjom na terenu , na primer, koju je smatrala vaznijom...a zeznula se, i ovo je neki teren...
Moj komentar je bio u vezi "nove mode" koja mi se ne svidja bez obzira ko je primenjuje...ne volim razlicite arsine za istu stvar bez obzira koliko mi je neko simpa a neko ne...

..btw...tibor ne spava, evo i sad je online...samo nas gleda
buba_truba buba_truba 11:49 09.05.2012

Re: nova moda

Tibor Jóna
joj. dodjite na twitter. tamo je zurka - aktivisti, funkcioneri, zezanje. ali sto bi se reklo lajk na bubin post, to bi otprilike bilo to.

Hvala na pozivu i lajku, Tibore, samo vi žurezajte, se zezajte... ja danas moram da radim, a sutra da sadim (stiže mi Floraekspres). Nema se kad.
Od posađenog drveća, cveća, voća... stići će mi korist, od twwitovanja, blogovanja, bistrenja... mrka kapa. Uzdravlje.
jesen92 jesen92 12:02 09.05.2012

Re: nova moda

joj. dodjite na twitter. tamo je zurka - aktivisti, funkcioneri, zezanje. ali sto bi se reklo lajk na bubin post, to bi otprilike bilo to.
..aaaaaaaa...mi smo ti ovde dosadni..e onda je tvoje odsustvo opravdano..
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:18 09.05.2012

Re: nova moda

jesen92
joj. dodjite na twitter. tamo je zurka - aktivisti, funkcioneri, zezanje. ali sto bi se reklo lajk na bubin post, to bi otprilike bilo to.
..aaaaaaaa...mi smo ti ovde dosadni..e onda je tvoje odsustvo opravdano..


nije stvar u dosadi, isti ljudi su i tamo i ovde, stvar je u dinamici platforme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana