Životni stil

Elita

mikele9 RSS / 24.05.2012. u 18:42

Mi-i-Vi-narod-i-vlast-kip-malog-andjela-Amor-bele-ru%C5%BEe.jpg 

Kaže meni moj dobar drugar pre izvesnog vremena:

Mnogo si propustio što nisi krenuo s nama.
Ono............ bio je totalni promašaj, ono kasnije, ............, naprotiv.
Izuzetno prijatno i inspirativno sedenje, do valjda četvorke.
Ni jednog jedinog smarača.
Nije odveć preterano reći - to ............. društvo je srpska elita.

Odgovorim mu o'ma':

Drago mi je da je tebi bilo lepo i prijatno.
Dobri moj druže, propuštaću ja još mnogo dobrih stvari i ljudi u životu.
A propos srpske elite, znaj da te u nju ubrajam.

Društvo u kojem mu je bilo prijatno i inspirativno i koje je proglasio za srpsku elitu, to i jeste, znam ih i poznajem ih. Ostvareni kao ljudi ali i u poslovima i zanimanjima kojima se bave, civilizovani, kulturni, bez imalo ili sasvim malo strogo kontrolisane sujete. Srpska elita kojoj po mom vrlo meritornom mišljenju, pripada i moj drugar, odnosno deo srpske elite, jer njih ima (istina ne mnogo!) i van ovog malog kruga, društvo je koje bi poželeo svaki pametan i obrazovan čovek.

Izvorno značenje reči elita po Vujakliji: (lat. eligere - izabrati, fran. elite) ono što je najbolje, najodabranije, kita, cvet nečega, naročito društva.

Po Francusko-Hrvatskom ili Srpskom Rječniku Valentina Putaneca: elite - cvijet, vrhnje, biser...

Englesko - Hrvatski ili Srpski Rječnik Dr. Rudolfa Filipovića i ekipe, pod odrednicom elita piše: izbor, ono što je najbolje, cvijet...

Po THE RANDOM HOUSE DICTIONARY of the ENGLISH LANGUAGE: 1. The choice or best of anything considered collectively, as of a group or class of persons. 5. Representing the most choice or select.

Sve je to lijepo i krasno ali je reč elita u zemlji Serbiji odavno izgubila svoje izvorno, prvobitno značenje, dugotrajnim povlačenjem po kalu i blatu, žabokrečini ovdašnjih kriterijuma. Počela je da se upotrebljava, bolje reći zloupotrebljava, proglašavanjem za elitu grandopevaljki i pevača, u vlasti uhlebljenih secikesa, stranačkih vođa, pojedinih novinarenogomuglavuudarajućihpolitičara, multimilionera nepoznatih zanimanja a još manje poznatih načina stcanja istih, tj miliona, kriminalaca, vođa navijača, samoproklamovanih književnica i kniževnika, kvazi slikarki i slikara, starleta....dodajte po želji.

Elita, prava, istinska, nepatvorena elita pa bila ona i srpska kako reče moj drugar, nije ni u snu sklona eksponiranju, javnost i publicitet su joj strani i neprihvatljivi.

Srpskoj eliti, bar ovoj o kojoj govori moj drug, možda se može zameriti izvesna zatvorenost koja je meni ipak razumljiva. Ta zatvorenost se sastoji pre svega iz: S kim mogu, želim i hoću da komuniciram a s kim pak NE! Civilizovani i kulturni kakvi jesu, spremni su i na žrtve kada se i ako se, stjecajem okolnosti, nađu u društvu koje im ne prija i ne odgovara ni po jednom mentalnom parametru.

Intelektualnu nadmoć, obrazovanost, znanje....nikad ne pokazuju a kamo li nameću. Drže se onog: Zar je važno da drugi znaju koliko ja znam!

Moj drug je obrazovan, radi na sebi i dalje, što ja podrazumevam kao nešto što svaki uman čovek mora da radi celog svog života, radoznao je, zainteresovan za sve i svašta, majstor svog zanata...zato sam mu rekao da i njega svrstavam u elitu. Pa ipak su na njega ostavili takav utisak. Retko izlazi iz svoje čaure, pa nije ni čudo.

Moj drug i ja smo operisani od sujete što verovatno predstavlja, nedostatak, manu u kompletiranju sopstvenog Ega ali kaj se tu more. Konstantno živimo u sumnji, pre svega u sebe i svoje postupke, delanja u osami ili javna. Ja to ne smatram manom već vrlinom ali u slučaju mog druga koji lako odlazi u krajnosti i ekstreme glede samog sebe, to ponekad predstavlja problem. Postaje nesiguran iako ne postoji nikakav relevantan razlog za to. Naivni i neiskvareni dečak u njemu to potencira, najčešće bez suvislog razloga. Ne postoji tema o kojoj se s njim ne može voditi razgovor. Ako nešto i ne zna, on je spreman da pita za razjašnjenje, što je, priznaćete vrlina tako retka u ovim krajevima gde svi sve znaju. Za razliku od njega, ja se ponašam takorekuć normalno, prirodno i u druženju s elitom ali i u svim ostalim druženjima. Siguran sam u sebe, svestan sam koliko vredim i koliko znam, pa mi to i ne pada teško. Ipak, moram da priznam da u poslednje vreme, šest, sedam godina unazad, nemam padobran pri ruci da bih se spuštao na svakakve nivoe! Izdržim neko vreme a onda se izgubim, ono tipa: Samo tetki da odnesem lek.

Prethodno pomenuta zatvorenost drugarove (a i moje, što kriti) srpske elite, nikako se ne može svrstati u nekakvu ilegalu ili konspiraciju, masonskog ili rozenkrojcerovskog tipa, ne to su sasvim normalni ljudi, žene i muškarci, kojima, pored tz ozbiljnih razgovora i diskusija, nije strana ni šala i zafrkancija. Često su spremni i voljni da se priključe širim skupovima i druženjima ali do određene granice. Uostalom, kako rekoh, i ja. Čim postane naporno, dosadno, čim počne da se kao pokvarena ploča, vrti jedna ista priča, i oni i ja pravac apoteka, tetki po lek!

Nisam njima fasciniran (ubeđen sam da ni oni nisu mnome), retko šta me još na ovom dunjaluku može dovesti u stanje fascinacije, ekstazu da i ne pominjem. Kada sam s njima u društvu, imam utisak a ne vara me sigurno, niko od nas se ne oseća inferiorno. To su prijatna druženja, ravnopravnih s ravnopravnima. To nikako ne znači da sam sebe svrstao u srpsku elitu! Nisam nesvrstan ali ne volim ni da me svrstavaju bilo gde. Svrstan sam uz sebe, nekoliko dragih drugarica, nešto manje drugova i to mi je dovoljno.

P.S. Drago mi je što je moj drug u pravu i što Srbija, iako većina o tome nema pojma, ima svoju elitu.



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

appendix appendix 18:44 24.05.2012

1.

mikele9 mikele9 18:54 24.05.2012

Re: 1.

Za prvog:

appendix appendix 19:14 24.05.2012

Re: 1.

Hvala! Poslednjih dana ima previše političkih blogova, dobro je da se pojavio jedan elitni...

AlexDunja AlexDunja 18:47 24.05.2012

:))

mislim da kapiram ko ti je drug.

i ako sam u pravu, svakako je pripadnik
elite, kako je ja vidim.
mikele9 mikele9 18:57 24.05.2012

Re: :))

mislim da kapiram ko ti je drug.

i ako sam u pravu, svakako je pripadnik
elite, kako je ja vidim.

I ja kapiram, inače, misliti, misliti i samo misliti, ne služi glava samo za frizuru ili nošenje šešira
Nisi u pravu i ne vidiš dobro
AlexDunja AlexDunja 19:00 24.05.2012

Re: :))

Nisi u pravu i ne vidiš dobro

dakle, pojma nemam

ok, pokušaću da mislim više:)
cult cult 19:07 24.05.2012

Re: :))

svakako je pripadnik
elite,


mora da je malčice neugodan osećaj da te se svrstava u elitu.
Ne zbog do bola izraubovanosti same reči ili pogrešnog korišćenja, već nekako...čemu? Otežavalo bi komunikaciju. I nekomunikaciju. Onda, ni kriv, ni dužan počneš i sam sebi da pridaješ neku važnost, bitnost. Teško je to.
Srećom, pa nikad neću osetiti tu vrstu samoće.
Ova je ionako sasvim ugodna.

Divan tekst, Mikele.
Ribozom Ribozom 19:32 24.05.2012

Re: :))

To nikako ne znači da sam sebe svrstao u srpsku elitu! Nisam nesvrstan ali ne volim ni da me svrstavaju bilo gde. Svrstan sam uz sebe, nekoliko dragih drugarica, nešto manje drugova i to mi je dovoljno
.

Kako drugovi i drugarice elita?
Bogati desnicari na zapadu, bogati levicari kod nas - elita. Bogati su elita. Zvaka ostvareni, nesujetni, civilizovani, kulturni se kupuje novcem, upravo kao oni par pasusa ispod.

Nije mi nikako namera da zekeram, ali se najezim od titula: elita, strucnjak, ekspert, etc.
mikele9 mikele9 12:28 25.05.2012

Re: :))

dakle, pojma nemam

ok, pokušaću da mislim više:)

Ja to nisam rekao niti tako mislim o tebi, naprotiv.
mikele9 mikele9 12:32 25.05.2012

Re: :))

mora da je malčice neugodan osećaj da te se svrstava u elitu.
Ne zbog do bola izraubovanosti same reči ili pogrešnog korišćenja, već nekako...čemu? Otežavalo bi komunikaciju. I nekomunikaciju. Onda, ni kriv, ni dužan počneš i sam sebi da pridaješ neku važnost, bitnost. Teško je to.
Srećom, pa nikad neću osetiti tu vrstu samoće.
Ova je ionako sasvim ugodna.

Divan tekst, Mikele.

Svrstavanje u bilo koji tabor je i meni strano, ne volim da sam u krdu, stadu...volim da mislim svojom glavom. Ali ako naiđem na ljude s kojima mogu bez crtanja da razgovaram, onda mi to prija.
Hvala cult-e
mikele9 mikele9 12:38 25.05.2012

Re: :))

Kako drugovi i drugarice elita?

Ja to nisam napisao! Drugarice i drugovi su moje blago koje ljubomorno čuvam.
Bogati desnicari na zapadu, bogati levicari kod nas - elita. Bogati su elita. Zvaka ostvareni, nesujetni, civilizovani, kulturni se kupuje novcem, upravo kao oni par pasusa ispod.

Ni sa ovim se ne slažem u potpunosti. Ima ih koji se prodaju ali ima i onih koje ne možeš kupiti za sve pare ovog sveta.
Nije mi nikako namera da zekeram, ali se najezim od titula: elita, strucnjak, ekspert, etc.

Sa ovim se potpuno slažem!
st.jepan st.jepan 13:54 25.05.2012

Re: :))

Ribizom
Nije mi nikako namera da zekeram, ali se najezim od titula: elita, strucnjak, ekspert, etc.

To je zato što te titule preozbiljno shvataš.
Ali ovde se ipak ne preteruje kao ponegde.
U Italiji naprimer, dottore je svako ko ima više od četri razreda osmoljetke, a ako ne želiš baš da uvrediš, preporučujem ti da se svakome obratiš sa cavaliere, onorevole, accademico...

Ne znam kako elitu vidi autorov drugar, ali po meni, elita je sve ono što nije fukara.

Jednog molera, naprimer, koji je svakih 28 sekundi morao da mi pljune na parket, nikada ne bih svrstao u elitu. Odlučno sam mu rekao da s tim prestane ili da se čisti. Tvrdio je da mora zbog prašine, ali je uz gundjanje, ipak prestao. Par minuta kasnije, kad sam krenuo da nešto kupim, sa hodnika sam ga čuo kako izvlači iz pete. Munjevito sam ulete i dreknuo, a on se pravdao: "ma nisam očiju mi..., samo ovo iz nosa..." Mislim da me lagao, garant je teo da pljune.
cult cult 14:15 25.05.2012

Re: :))

Mislim da me lagao

čist dadaizam : )
st.jepan st.jepan 14:49 25.05.2012

Re: :))

cult
Mislim da me lagao

čist dadaizam : )

Vidim, shvatio si: nije ključno pljuvanje, nego laganje.
mikele9 mikele9 16:23 25.05.2012

Re: :))

To je zato što te titule preozbiljno shvataš.
Ali ovde se ipak ne preteruje kao ponegde.
U Italiji naprimer, dottore je svako ko ima više od četri razreda osmoljetke, a ako ne želiš baš da uvrediš, preporučujem ti da se svakome obratiš sa cavaliere, onorevole, accademico...

Po meni, elita (ona prava) je sve što nije fukara.

Jednog molera, naprimer, koji je svakih 28 sekundi morao da mi pljune na parket, nikada ne bih svrstao u elitu. Odlučno sam mu rekao da s tim prestane ili da se čisti. Tvrdio je da mora zbog prašine, ali je uz gundjanje, ipak prestao. Par minuta kasnije, kad sam krenuo da nešto kupim, sa hodnika sam ga čuo kako izvlači iz pete. Munjevito sam ulete i dreknuo, a on se pravdao: "ma nisam očiju mi..., samo ovo iz nosa..." Mislim da me lagao, garant je teo da pljune.

Odličan ti je primer Italije, mada sam ja za ono: Zovi me i testija ali nemoj da me slomiš
Pljuvanje, istresanje nosa na sred Terazija, pa to mu dođe kao folklorno tradicionalni ugođaj. Turističke organizacije bi mogle pare da namlate reklamiranjem istog
ephemeris ephemeris 19:34 24.05.2012

definicija

Definicija elite u srpskom drustvu je isto toliko fluidna kao i definicija intelektualca. Ja se samo secam jedne crnokose dame koja je kao jedan od kriterijuma za potonju grupu navela svakondnevno pranje kose...
mikele9 mikele9 12:43 25.05.2012

Re: definicija

Definicija elite u srpskom drustvu je isto toliko fluidna kao i definicija intelektualca. Ja se samo secam jedne crnokose dame koja je kao jedan od kriterijuma za potonju grupu navela svakondnevno pranje kose...

Pa sad....ovaj narod se kupa pri rođenju i kad umre, te crnokosa lako može biti svrstana u elitu
predatortz predatortz 12:46 25.05.2012

Re: definicija

Pa sad....ovaj narod se kupa pri rođenju i kad umre, te crnokosa lako može biti svrstana u elitu


Nemoj,bre, Mikele. Ozbiljan si čovek.
Ne priliči tebi ovakva izjava. Narod k'o narod! Ni bolji, ni gori od drugih.
st.jepan st.jepan 12:59 25.05.2012

Re: definicija

Pa sad....ovaj narod se kupa pri rođenju i kad umre

Mikele, Mikele, zar tako blatiti svoj narod, zar je to elitno!?
Reči da se ovaj narod kupa dvaput u životu... ma hajde!
Ovaj narod se u životu kupa triput:
Pri rodjenju, pre udaje/ženidbe i po smrti.


Šalim se, to je nekada možda tako i bilo, ali evo, poslednjih godina primećujem da po javnim prometalima bazdi neuporedivo manje nego ranije.
mikele9 mikele9 13:04 25.05.2012

Re: definicija

Nemoj,bre, Mikele. Ozbiljan si čovek.
Ne priliči tebi ovakva izjava. Narod k'o narod! Ni bolji, ni gori od drugih.

Ozbiljan jesam ali imam i dugogodišnje iskustvo glede čistoće, pranja i kupanja sunarodnica i sunarodnika nam
predatortz predatortz 13:06 25.05.2012

Re: definicija

mikele9
Nemoj,bre, Mikele. Ozbiljan si čovek.
Ne priliči tebi ovakva izjava. Narod k'o narod! Ni bolji, ni gori od drugih.

Ozbiljan jesam ali imam i dugogodišnje iskustvo glede čistoće, pranja i kupanja sunarodnica i sunarodnika nam


Onda se krećemo u različitim krugovima. Ja nemam negativna iskustva. Naročito kad su sunarodnice u pitanju
mikele9 mikele9 13:09 25.05.2012

Re: definicija

Mikele, Mikele, zar tako blatiti svoj narod, zar je to elitno!?
Reči da se ovaj narod kupa dvaput u životu... ma hajde!
Ovaj narod se u životu kupa triput:
Pri rodjenju, pre udaje/ženidbe i po smrti.


Šalim se, to je nekada možda tako i bilo, ali evo, poslednjih godina primećujem da po javnim prometalima bazdi neuporedivo manje nego ranije.

'ajd' da ti poverujem za ovaj treći put
Što se tiče javnih prometala, situacije se jeste promenila na bolje, posebice kad se radi o mlađahnoj populaciji. Valjda će se taj pelcer prihvatiti i na ostale tvrdokorne nekupače
mikele9 mikele9 13:11 25.05.2012

Re: definicija

Onda se krećemo u različitim krugovima. Ja nemam negativna iskustva. Naročito kad su sunarodnice u pitanju

Možda ne bi bilo loše da proveriš njuh
zoky.nbgd zoky.nbgd 14:03 25.05.2012

Re: definicija

Reči da se ovaj narod kupa dvaput u životu... ma hajde!


iz Mikeleovih reči sam shvatio da se u životu kupa jednom...

autor napisa starleta? šta to uopšte znači, jel to ono poznata zato što je poznata
mikele9 mikele9 16:27 25.05.2012

Re: definicija

iz Mikeleovih reči sam shvatio da se u životu kupa jednom...

Nije valjda, a iz kojih reči?
autor napisa starleta? šta to uopšte znači, jel to ono poznata zato što je poznata

Da baš ta
zoky.nbgd zoky.nbgd 17:32 25.05.2012

Re: definicija

mikele9
iz Mikeleovih reči sam shvatio da se u životu kupa jednom...

Nije valjda, a iz kojih reči?


vi ste napisali jednom kad se rodi i jednom kad umre, st.jepan napisa na bazi tih reči "dvaput u životu" a ja dodao nešto u smislu onaj drugi put više nije u životu, a i ja se hvatam za detalje, neću više
st.jepan st.jepan 18:03 25.05.2012

Re: definicija

a i ja se hvatam za detalje,

Paaa, nije baš detalj...
Triput u životu, i punktum!
Ili ćeš mi možda reći da onih četr'es dana ne računaš u život?


AlexDunja AlexDunja 18:13 25.05.2012

Re: definicija

Ili ćeš mi možda reći da onih četr'es dana ne računaš u život?

ateista
mikele9 mikele9 22:02 25.05.2012

Re: definicija

vi ste napisali jednom kad se rodi i jednom kad umre, st.jepan napisa na bazi tih reči "dvaput u životu" a ja dodao nešto u smislu onaj drugi put više nije u životu, a i ja se hvatam za detalje, neću više

Hajde da se onda ja uhvatim za detalj, napisao sam:
Pa sad....ovaj narod se kupa pri rođenju i kad umre a ne ja.
looping looping 19:43 24.05.2012

?

Mogla bi u Srbiji da se osnuje neka nova pol. stranka. Ne bi bilo zgoreg.
Mada mi ne pada na pamet da bi elita pristala na tako nesto...
mikele9 mikele9 12:47 25.05.2012

Re: ?

Mogla bi u Srbiji da se osnuje neka nova pol. stranka. Ne bi bilo zgoreg.
Mada mi ne pada na pamet da bi elita pristala na tako nesto...

Iako je primamljivo i bilo bi korisno za državu, i ja sumnjam da bi se elita prihvatila tog posla, toliko je prljavštine u našoj politici.
appendix appendix 19:44 24.05.2012

...

samoproklamovanih književnica i kniževnika, kvazi slikarki i slikara, starleta....dodajte po želji.

link
sesili sesili 20:03 24.05.2012

Priznajem

... nisam imala živaca da odgledam linkove. Tekst, naravno, pročitala. Mene je nedavno rastužila moja draga koleginica (i sada smo, pošto smo obe u penziji). Pričale nešto, neobavezno, pomenusmo jednu ženu, najblaže rečeno sumnjivog morala i bogatstva. Kaže moja draga za nju - gospodja! Ma kakva gospodja, začudim se ja. Nemam običaj da komentarišem ničije ponašanje, ali ona gospodja!? Pa - ima bundu, tresnu moja draga... Šta da se kaže o kriterijumima? Idemo dalje...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:12 24.05.2012

Re: Priznajem


sesili
Šta da se kaže o kriterijumima?

[url=http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%98%D1%83%D0%BC]
Kriterijum[/url]? Kod nas?

Idemo dalje...

sesili

mikele, preporuka!
mikele9 mikele9 16:31 25.05.2012

Re: Priznajem

... nisam imala živaca da odgledam linkove. Tekst, naravno, pročitala. Mene je nedavno rastužila moja draga koleginica (i sada smo, pošto smo obe u penziji). Pričale nešto, neobavezno, pomenusmo jednu ženu, najblaže rečeno sumnjivog morala i bogatstva. Kaže moja draga za nju - gospodja! Ma kakva gospodja, začudim se ja. Nemam običaj da komentarišem ničije ponašanje, ali ona gospodja!? Pa - ima bundu, tresnu moja draga... Šta da se kaže o kriterijumima? Idemo dalje...

Generacijo, onda je po njenom kriterijumu i međed gospodin, ima bundu
mikele9 mikele9 16:45 25.05.2012

Re: Priznajem

Kriterijum? Kod nas?

Idemo dalje...

sesili

mikele, preporuka!

Draga MAMA (dusanovaiivanova), 'ajd da stanemo na početak Knez Mihailove i svima postavimo jedno jedino pitanje: Šta znači reč kriterijum? Ubeđen sam da bismo od odgovora mogli tomove da štampamo i konkurišemo Nušiću
nsarski nsarski 16:52 25.05.2012

Re: Priznajem

Šta znači reč kriterijum?


Po Vukajliji, kriterijum je: Mineral koji moze da izazove sušenje kurca ukoliko se nagomila u mozgu muškarca
mikele9 mikele9 17:00 25.05.2012

Re: Priznajem

Po Vukajliji, kriterijum je: Mineral koji moze da izazove sušenje kurca ukoliko se nagomila u mozgu muškarca
Iju Profesore, kako tako olako pominjete mozak muškarca
Hansel Hansel 11:19 26.05.2012

Re: Priznajem

mikele9
'ajd da stanemo na početak Knez Mihailove i svima postavimo jedno jedino pitanje: Šta znači reč kriterijum? Ubeđen sam da bismo od
odgovora mogli tomove da štampamo i konkurišemo Nušiću

Više od toga da li i koliko ljudi zna da definiše pojam kriterijuma, znači koji su mu i kakvi kriterijumi!

Nekad davno, mislim da je to bilo pre više od 30 godina (uglavnom te vremenske odrednice iz detinjstva rekonstruišem po sećanju da li smo bili u starom ili novom stanu), Rade Brankov pravio TV anketu o moralu, na ulicama Beograda. Verovatno sam se i ja tada prvi put upitao šta ta reč stvarno znači. Sećam se jednog odgovora: "Pa, to je kad se nešto mora!"
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:02 26.05.2012

Re: Priznajem

dr.wagner dr.wagner 20:55 24.05.2012

Metamorfoza

...večer

-Pošto nemamo plemstvo , pripadnost eliti se mora zaraditi , zaslužiti ili kupiti ...
(istina , vi imate kralja ... ali to je jedna druga i tužna priča )

-U raznim granama čovjek može ući u elitni krug , a i okolnosti , društvo u
cijelini i krug ljudi oko njega iz čovjeka izvlače ono najbolje ...
-Kada se postigne konstanta "briljantnosti" u nečemu ... taj postaje elita ...

-E zato ja nikada neću pripadati tom krugu ... jer samo žene djeluju stimulativno
na mene ... a ne mogu stalno biti sa njima ...

-U ženskom društvu skroz se ispametim ... sviram klavir (i sve sa tipkama) ,
govorim tri strana jezika i pet domaćih ...
..., postanem elokventan , duhovit , pažljiv i susretljiv ...

-A inače ...., inače sam bezveznjak ...

... nikad elita od mene


Wagner
predatortz predatortz 20:59 24.05.2012

Re: Metamorfoza

E zato ja nikada neću pripadati tom krugu ... jer samo žene djeluju stimulativno
na mene ... a ne mogu stalno biti sa njima ...

-U ženskom društvu skroz se ispametim ... sviram klavir (i sve sa tipkama) ,
govorim tri strana jezika i pet domaćih ...


Prilično često ti ovo potenciraš doture...
dr.wagner dr.wagner 21:02 24.05.2012

Re: Metamorfoza

Pozdrav P

predatortz
E zato ja nikada neću pripadati tom krugu ... jer samo žene djeluju stimulativnona mene ... a ne mogu stalno biti sa njima ...-U ženskom društvu skroz se ispametim ... sviram klavir (i sve sa tipkama) ,govorim tri strana jezika i pet domaćih ... Prilično često ti ovo potenciraš doture...


-Razumijem Vaše nerazumjevanje ...



W
mikele9 mikele9 16:51 25.05.2012

Re: Metamorfoza

-U ženskom društvu skroz se ispametim ... sviram klavir (i sve sa tipkama) ,
govorim tri strana jezika i pet domaćih ...
..., postanem elokventan , duhovit , pažljiv i susretljiv ...

-A inače ...., inače sam bezveznjak ...

... nikad elita od mene


Wagner

Neka ti bude više nego dovoljno što si u ženskom društvu....
Daleko bilo da si bezveznjak
Sa takvim kvalitetima i radom međ' ženskinjem, tebi elita nije potrebna
mariopan mariopan 21:06 24.05.2012

lep ti je blog Mikele :)

Moram da kažem da od elite, cveta jednog društva (države), očekujem da na to društvo pozitivno utiče. To joj je moralni zadatak, ne samo da postoji.

Inače, džaba im elitizam u uskom krugu odabranih, samo za svoje oči, to je isto kao da ih nemamo ? Čija su oni onda elita, ako nisu naša? Ako od njih ovo društvo nema konkretne koristi, ako ne utiče na njega da ga menja na bolje, ako se krije od problema koje ima zemlja u kojoj žive i u udobnoj anonimnosti užva u svojoj samodovoljnosti?

Hansel Hansel 22:18 24.05.2012

Re: lep ti je blog Mikele :)

E, mariopan, skoro da sam isto hteo da kažem... lako je gajiti neke osobine na bezbednom odstojanju od realnih problema... jedno od svojstava elite je - odvajanje od sopstvenog naroda. Za mene je elita, pored svega nabrojanog, onaj ko ne zaboravlja svoje poreklo, ko ga se ne odriče i ko mu, kakvom-takvom, pomaže da iz gliba iziđe. Nije da je to lako, zato valjda malo ko pokušava...

Što rekao prof. dr Dragan Krstić: "Ovaj grbavi narod ih je hranio i školovao...", doduše - govorio je o onoj nepotpunoj eliti, ali - intelektualnoj....
mikele9 mikele9 16:55 25.05.2012

Re: lep ti je blog Mikele :)

Moram da kažem da od elite, cveta jednog društva (države), očekujem da na to društvo pozitivno utiče. To joj je moralni zadatak, ne samo da postoji.

Inače, džaba im elitizam u uskom krugu odabranih, samo za svoje oči, to je isto kao da ih nemamo ? Čija su oni onda elita, ako nisu naša? Ako od njih ovo društvo nema konkretne koristi, ako ne utiče na njega da ga menja na bolje, ako se krije od problema koje ima zemlja u kojoj žive i u udobnoj anonimnosti užva u svojoj samodovoljnosti?

Potpisujem draga Mariopan! Mada mogu i da ih razumem, sve što štrči u Srbiji, mora se potkresati. Mnogi su se i mnogo ranije opekli a koga zmija ujede, plaši se i guštera
hajkula1 hajkula1 09:22 25.05.2012

Ima, ima


Drago mi je što je moj drug u pravu i što Srbija, iako većina o tome nema pojma, ima svoju elitu.





maja_teofilovic maja_teofilovic 09:40 25.05.2012

Re: Ima, ima

Drago mi je što je moj drug u pravu i što Srbija, iako većina o tome nema pojma, ima svoju elitu.

Naravno da ima. Itekako! I znatno je brojnija nego što se misli.
Internet ju je učinio vidljivijom i prisutnijom.
Registrovala sam se tek juće, ali već duže vreme čitam blogove, i stekla sam utisak da velika većina blogera na b92, mada je tek poneko od njih javna ličnost, pripada eliti.

mikele9 mikele9 17:06 25.05.2012

Re: Ima, ima

Naravno da ima. Itekako! I znatno je brojnija nego što se misli.
Internet ju je učinio vidljivijom i prisutnijom.
Registrovala sam se tek juće, ali već duže vreme čitam blogove, i stekla sam utisak da velika većina blogera na b92, mada je tek poneko od njih javna ličnost, pripada eliti.

Jučeuključenamajo, očekujem razdraganost i blažene osmehe većine blogerki i blogera koje si proglasila elitom, javljanje...a to ne
mlekac mlekac 09:32 25.05.2012

Procitam jutros

tvoj blog, a onda, nesto kasnije, naletim na odlomak poeme mog drugog drugara...

Srbija, ta stara frajla, napuštena od sveta
Udavača u najboljim godinama
Celim telom oslonjena na prošlost, kao basista na kontrabas
Uspavana grmljavinom topova
Pokušava da se probudi iz sna
Teško to ide u ovim godinama, gospođice
Njene se reke ponornice ulivaju u Crno more
Oblaci nose uspomene mokre i slane od kiše
Voće je rodilo poslednjih godina
A opet, sve nekako na tamjan miriše
Stare se lađe vuku niz Dunav, mutan i odsutan
Jata pospanih vrana sleću na krovove i raskvašene žice
Sedam beogradskih brda kao sedam grehova
Legitimišu vetrove koji doleću iz ravnice
Nema se šta više komentarisati...

Radoman Kanjevac


mikele9 mikele9 17:09 25.05.2012

Re: Procitam jutros

Nema se šta više komentarisati...
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 16:51 25.05.2012

...

Čim postane naporno, dosadno, čim počne da se kao pokvarena ploča, vrti jedna ista priča, i oni i ja pravac apoteka, tetki po lek!


...a ja mislila, sa mnom nešto nije u redu

mikele9 mikele9 17:12 25.05.2012

Re: ...

...a ja mislila, sa mnom nešto nije u redu

Tamarice, s tobom je sve u najboljem redu, nego sve češće idemo da odnesemo tetki lek

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana