Film| Filozofija| Mediji| Politika

Glavni krivci nisu u publici

dali76 RSS / 25.05.2012. u 01:48

Da su svi ljudi racionalni demokratija ne bi bila najmanje lose rijesenje vec najbolje.
Da ne  postoji ta kolektivna  iracionalnost  u glasackom puku, populisti i ostali sarlatani lijepih rijeci nikad i nigdje ne bi dobili jedan glas,a kamoli vlast.
Koliko je jaka srpska kolektivna iracionalnost najbolje pokazuje slucaj uspona SPS koalicije koja  se uz brdo populistickih i prije svega nerealnih PUPS obecanja srpskom puku nametnula kao da predhodne cetiri godine nit je luk jela nit luk mirisala.
I nema veze sto u drzavi u kojoj vlada sistemska korupcija Ivicina policija nije sprovela niti jednu jedinu istragu koja bi se zavrsila pravosnaznom presudom nekom drzavnom cinovniku.
I nije bitno sto Mrkino ministarstvo je napravilo toliko km autoputeva da bi ih jedan maratonac pretrco u cugu.
I koga briga sto je najveci domet PUPS ffamilije Krkobabic    bilo jedno "njet MMF-u i neobicno impresivno  osnivanje Omladinskog aktiva penzionerske partije.
Ta i takva koalicija,sa tim  I takvim rezultatima participacije na vlasti  na osnovu obecanja   ludom radovanja dobila je stoposto vise glasova nego prije cetiri godine.
Bilo je dovoljno da Ivica ponudi cvrstu ruku, popljucka po petom oktobru, po'apsi par lopova po srednjoj skoli,par direktora iz Kolubare i Azotare , napravi odlican predizborni spot sa hapsenjem Albanskih terorista ,i dobije vise od pola miliona glasova punoljetnih gradjana Srbije.
Isto tako glasacima SNS nije ni malo smetalo sto im je predsednik, po svemu sudeci, dobio diplomu na prilicno cudan nacin. Preddpostavljam dda SNS glasacko tijelo i samo pati od manjka diplomiranih clanova,pa im se prilicno sumnjiv nacin sticanja diplome nije ucinio nesto bitan u ocjenjivanju svog kandidata.
To da je upravo demos problem demokratije nije nikakva vijest, ko sto uostalom nije ni vijest da je obrazovanje jedan od moguci nacina da se u sto vecoj mjeri redukuje iracionalnost demosa pa samim tim koliko god je moguce smanji uspjeh populizma u politici.
Nije isto tako nikakva novost da glaasaci proevropskih partija, prije svega DS i LDP imaju najveeci broj obrazovanih glasaca pa je samim tim stepen iracionalnosti mnogo manji kao uostalom i mogucnost zavaravanja  glasaca populistickim i  iracionalnim argumentima .
Paradoksalno ili ne, upravo je gro ovakvih glasaca koji nisu htjeli progutati svu  iracionalnost  negativne kampanje DS, indirektno na  poziciju predsednika doveo nikog drugog do Tomislava Nikolica.
Naravno bilo bi nepristojno glupo konstatovati da su svi oni glasaci koji su ostali kuci I tako indirektno pomogli Nikolicu da bude izabran za predsednika, vlasnici diploma. Diploma je na kraju krajeva,a Nikolic to odlicno prezentuje, ogledalo upornosti,a ne znanja.
Medjutim, sasvim je jasno da su kuci ostali svi oni koji nisu mogli ili nisu htjeli progutati svu iracionalnost argumentacije DS koja je vlastitu nesposobnost ili nemoc da reformise drzavu i drustvo  pokusala sakriti  negativnom kampanjom straha.
Zadnji tracak nade za ovakve glasace bila je mogucnost da se Tadic nekako iskoprca iz kandzi marketing savetnika I otkrije puku koji su se to mangupi sakrili iza njega i tako uspjesno kocili reforme.
Na kraju je Tadic ostao sam prihvativsi krivicu na sebe. Nije optuzio sve one koji su se skrivali iza njegovih ledja i koji bi ga zasigurno okruzivali da je on tog 20 maja pobjedio.
Medjutim, Tadic nije propustio da za neuspijeh okrivi upravo one svoje glasace koji nisu htjeli progutati  iracionalnost argumentacije skrojene u njegovom marketing izbornom stabu.
Kriva je intelegencija, tumaci stvarnosti, glasaci koji su razmazeniji  il ustvari manje iracionalniji od glasackog puka jednog SPS ili SNS-a.
Tako se doslo do uvrnute logike da nisu krivci mangupi iz njegovih redova vec oni sto su mu na te iste mangupe ukazivali godinama unazad.
Sezona lova na krivce i vjestice je tako otvorena. Isti ce koliko jucer Tadica praviti od blata ,a savjesna  elita vec uveliko drzi  lekcije "razmazenoj, postenoj, kratkovidoj i neodgovornoj  intelegenciji"(Miljenko Dereta, Politika 24 05 2012)
U tekstu pod naslovom "IHitler je dosao na vlast uz pomoc listica", professor Micunovic, sasvim  tacno,konstatuje da je za dobru drzavu neophodno da ima dobre gradjane.
Ono sto je professor izostavio, slucajno ili  ne, jeste cinjenica da za iracionalnu argumentaciju ti trebaju iracionalni glasaci,a takvih je DS ,u poredjenju sa drugim partijama, ocigledno imala manjka.
Ozbiljnost stranke se mjeri odgovornoscu njenih lidera za minuli rad ,a ne skrivanjem neucinjenog skupom predizbornom marketing kampanjom zacinjenom iracionalnom argumentacijom.
Ukoliko DS ne izvuce pouku iz poraza, smjenjivost vlasti je na dobrom putu da postane samo  kozmetika,a  politika ce postati  Estrada gdje ce biti samo bitno ko ima kakav PR marketinski tim , ko kako glumi u kampanji, a ne ko je sta il nije uradio u svom mandatu.
I onda ce shodno estradizaciji politike i Nikolic "sutra" mozda reci:
"Vidimo se u nekom drugom filmu ".
A krivci? Krivci ce biti svi oni koji odbiju  da glume  publiku  i pljescu na mig  svojih omiljenih TV junaka.
P.S.
Zbog ljudi kao sto je sociolog Jovo Bakic, isplati se vjerovati u republiku,a ne u publiku.

http://www.politika.rs/pogledi/Jovo-Bakic/Izbori-i-republikanski-ideali.lt.html



Komentari (193)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:05 26.05.2012

Re: dobar blog dali

ta stranka je nekad imala politiku?


Jeste,
a za kog si glasao 2003. godine?

imas li jos neko pitanje?
mikimedic mikimedic 01:25 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Jeste,


koju politiku je ikad imao ldp?

pomeranja pesackih prelaza?

i ti si im verovao? to samo govori o tebi da si upravo ti taj iracionalni glasac, koji ce poverovati da postoji hleb za tri dinara, ili da ldp ima nekakve ideale. a posto istina boli, onda daj malo da to imputiramo drugima.

imas li jos neko pitanje?


ne, jer vidim da odgovora nema.

iskreno, sad mi te je malo i zao.
dali76 dali76 01:49 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Miki, sorry tek sad vidim da nisam objavio sve odgovore.


Ko procenjuje racionalnost ?
Pa zdrav razum Miki,oslobodjen emocija.
Primjer:SPS uspjeh koji se puku predstavio kao opozicija,dok je sasvim vjesto koristio blagodeti vlasti u toj istoj izbornnoj kampanji.

Politicari cesto ubace emocije u kampanju od kojih je recimo strah najubojitije oruzje. Emocijee potiskuju zdrav razum.
Zato su biraci 2004dali Bushu mladjem jos jedan mandatza daljnje zakopavannje zemljom vodjeni prije svega strahom od vanjskog neprijatelja koji im je nametnuo Bush and Republikanci.
(Naravno odnos emocija I zdravog razuma nije crno beli film gde je ovo prvo apsolutno lose,a drugo apsolutno ddobro.).
Cinjenica da se patriotizam zloupotrebljava ne cini ga losim.,naprotiv.

Dali iracionalni I racionalni glas isto vrede?
Naravno, razlika je u mogucim posljedicama.

Djindjic je oznavao narod I bio svestan da vecina nece izabrati njega vec onog koji je najslicniji Milosevicu.
Milosevic nije smenjenn jer je vodio rat vec zato ssto ga je izgubio.
Glasaci za Tadica ili Nikolica se ne djele po racionalnosti.
Svaki glasac ima svoje motive,vec napisah,I ocekivanja.
U potencijalnom glasackom tijelu Tadica postoji grupa glasaca kojima je negativna kampanja djelovala iracionalnno ,pogotovo ako su vagali rezultate DS u konntekstu reformi .
S druge strane bilo je racionalnije kazniti Tadica na predsednickim izborima zbog malih ovlasti predsednika,kao sto je bilo iracionalnije ostaviti SNS vladu zbog ociglednog manjka kadrova.
Kohabitacija kao modus vivendi je isto bitna,a o tome je pisala Vesna Pesic.

Posto je demokratija najmanje lose,valjda je logicno da nema bolje. HCM je vidim to odgovorio.

Opravima parlamenta I ulozi suda vec sam odgovorio.

Tkzv judiciary review ,odnosno primat Ustavnog suda nad parlamentom vazi za USA,cjelu juznu Ameriku,cijelu Evropu ,gotovo cijelu Aziju.
Ne mogu sad da iskopavam knjigu,al ako treba, mogu poslati tacne podatke.
Ljudi su generalno iracionalni,pa samim tim I Amerikanci.
Ima jedna dobra knjizica “the logic of Collective behavior ,muddrost nije u jednoj knjizi,ali je zannimljiv argument.
Rusija ili EU.
To je vec pitanje na kojem je teze definisati iracionalnost ,odnosno racionalnost jer zavisi od toga sta zelis ili ocekujes od buducnosti.
Sta ti je kao glassacu vaznije .
Naravno ja o tome imam svoj stav,I razlikuje se od tvog J))
To je pitanje odnosa rizika I benefita vise nego pitanje iracionalnosti ili racionalnosti.



mikimedic mikimedic 10:48 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Pa zdrav razum Miki,oslobodjen emocija.


ko definise sta je zdrav razum dali - mozda je za mene to priblizavanje rusiji, tebi priblizanje evropi. ciji je zdrav razum merodavniji?


Dali iracionalni I racionalni glas isto vrede?
Naravno, razlika je u mogucim posljedicam


posledicama po koga?

pa ja prvi tvrdim da se srbija imati nesagledive posledice ako nastavi put prema eu, za koji glasaju iracionalni glasaci ds.

jel sam u pravu?




Djindjic je oznavao narod I bio svestan da vecina nece izabrati njega vec onog koji je najslicniji Milosevicu.


tu smo dali - pa jel onda djindjic imao legitimitet da vodi drzavu? odakle mu?

molim te da na ovo pitanje odgovoris sa da ili ne. ako izbegnes odgovor smatracu te za irelevantnog sagovornika i i iracionalnog djindjicevog glasaca.

Tkzv judiciary review ,odnosno primat Ustavnog suda nad parlamentom vazi za USA


ne mlati praznu slamu. ko osporava judicial review? ko je to uveo u temu.

pricali smo na najopstijem mogucem nivou, o rusoovom drustvenom ugovoru, i kako nastaje pojam legitimiteta. ko uopste osporava judicial review covece, sta je sa tobom?

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 26.05.2012

Re: dobar blog dali

pomeranja pesackih prelaza?


To je radila DS.
Miki gubis se?!
ili da ldp ima nekakve ideale


Miki, politicka patrija treba da ima konkretnu politiku koja treba da ostvari konkretne poiticke ciljeve.
A idolopoklonici kao ti u njima posmatraju idole koji treba da im ostvare ideale.
ne, jer vidim da odgovora nema.


Ne nego treba skruseno kao djacic da ti odgovaram na nebulozna pitanja.
Ovde pricamo o politici i politickim stavovma, a pitanjem za koga si glasao, ti zapravo pokusavas da dodjes do nekog podatka koji bi ti posluzio za licno diskfalifikovanje sagovornika jer ne mozes da branis tezu koju pokusavas da zastupas.
Za koga si ti glasao 1993 i za koga je glasala tvoja mama?


iskreno, sad mi te je malo i zao.

Daj bre Miki pa ovo je pocetnicki blogovski trik :)
Jos to nisi prevazisao?
dali76 dali76 18:59 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Prvo Miki druze ja tebi ne odredjujem kako ces da postavljas pitanja,a jos manje po tome odredjujem tvoju relevantnost kao sagovornika.
Pa bi u tom smislu bilo dobro da se spustis sa plafona .
Zdrav razum se ne odredjuje il definise vec posjeduje ili ne posjeduje,zavisno koliko si podlozan da progutas nametnute emocije ,strarh I ostale trice I kucine koje politicari namecu
Primjere sam dao,kako u blogu, tako u komentarima.
Rekao sam ti da je pitanje EU I Rusija je vise stvar odnosa sta dobijas a sta gubis u izboru izmedju EU I Rusije. .
Da li je Djindjic imao legitimitet ? Ako je legitimitetvecinska podrska populusa, ne,nije ga nikad imao,za razliku od ,recimo,veoma legitimnog Slobodaana Milosevica I Kostunice kojem je kontinuitet bio mnogo bitan.
Ja boljeg dokaza o iracionalnosti glasaca, nemam.
A ovo je dobro mjesto da razmislimo o posledicama legitimnog Slobe u povodu posledica iracionalnog glasanja ,pito si za koga ?

Meni su sasvim poznati tvoji stavovi o putu Srbije, kao sto su tebi poznati moji,tako da sam bio prilicno iznenadjen sto si rekao da sam napisao dobar blog ,zanima me jedino,koji je to segment bloga dobar ?
mikimedic mikimedic 20:11 26.05.2012

Re: dobar blog dali

To je radila DS.


ah da, cedica je bio potpredsednik ds i potredsednik vlade. zaboravio sam.


Miki, politicka patrija treba da ima konkretnu politiku koja treba da ostvari konkretne poiticke ciljeve.
A idolopoklonici kao ti u njima posmatraju idole koji treba da im ostvare ideale.


pa znas sta, ja ne pamtim da je neko skoro vise imputirao od tebe. i karagacu si prevazisao. ako se za nekog moze reci da je idolopoklonik, to si ti - prvo sa djindjicem posle sa cedom. dok vas nije tresnulo po celu.

a pitanjem za koga si glasao, ti zapravo pokusavas da dodjes do nekog podatka koji bi ti posluzio za licno diskfalifikovanje sagovornika


pitanje je potpuno na mestu, obzirom da si ti taj koji je prebacivao iracionalnost glasacima koji glasaju za tomu. dok je tvoj glas za cedu bio krajnje racionalan. rekoh, posto ti postavljas pitanja koja imputiraju, budi spreman na prozivku i za koga ti glasas. hteo bi da.... a da ti ne udje. pa nece moci, huci.


Za koga si ti glasao 1993 i za koga je glasala tvoja mama?


kad mi kazes zasto je to pitanje relevantno, dobices i odgovor.

Daj bre Miki pa ovo je pocetnicki blogovski trik :)
Jos to nisi prevazisao?


posle ovoga me te uopste vise nije zao. sad se spremi na razotkrivanje do kraja.
mikimedic mikimedic 20:15 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Da li je Djindjic imao legitimitet ? Ako je legitimitetvecinska podrska populusa, ne,nije ga nikad imao


svaka cast dali, konacno. mislim da smo zavrsili diskusiju na temu uzurpatora.

prilicno iznenadjen sto si rekao da sam napisao dobar blog ,zanima me jedino,koji je to segment bloga dobar ?


npr. ovo:



Medjutim, sasvim je jasno da su kuci ostali svi oni koji nisu mogli ili nisu htjeli progutati svu iracionalnost argumentacije DS koja je vlastitu nesposobnost ili nemoc da reformise drzavu i drustvo pokusala sakriti negativnom kampanjom straha.
Zadnji tracak nade za ovakve glasace bila je mogucnost da se Tadic nekako iskoprca iz kandzi marketing savetnika I otkrije puku koji su se to mangupi sakrili iza njega i tako uspjesno kocili reforme.
Na kraju je Tadic ostao sam prihvativsi krivicu na sebe. Nije optuzio sve one koji su se skrivali iza njegovih ledja i koji bi ga zasigurno okruzivali da je on tog 20 maja pobjedio.
Medjutim, Tadic nije propustio da za neuspijeh okrivi upravo one svoje glasace koji nisu htjeli progutati iracionalnost argumentacije skrojene u njegovom marketing izbornom stabu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 26.05.2012

Re: dobar blog dali

zaboravio sam.


Kao i dosta toga ostalog.
A nesto nikada nisi ni znao, ocigledno.
pa znas sta, ja ne pamtim da je neko skoro vise imputirao od tebe.


Imputirao sam sta?
Sto ti rece, daj link.

obzirom da si ti taj koji je prebacivao iracionalnost glasacima koji glasaju za tomu

Nisam nista prebacivao vec sam motiv za glasanje koji se zove hleb od tri dinara i motiv koji se zove plovna Morava svrstao u grupu iracionalnih motiva za odluku.
Ti ih smatras racionalnim ili si zaboravio da su to bila Nikoliceva obecanja?
kad mi kazes zasto je to pitanje relevantno, dobices i odgovor.


Relevantno je taman toliko koliko i tvoje istovetno pitanje?

sad se spremi na razotkrivanje do kraja

Ajd, spreman sam :)
mikimedic mikimedic 20:24 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Imputirao sam sta?
Sto ti rece, daj link.


da oni koji glasaju za tomu veruju da ce hleb biti tri dinara. ne treba link, imas vec u sledecoj recenici.
AlexDunja AlexDunja 20:24 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Ajd, spreman sam :)

ajte iz sve snage, a ja ću da gledam
pa ću da kažem čiji je veći:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 26.05.2012

Re: dobar blog dali

mikimedic
Imputirao sam sta?
Sto ti rece, daj link.


da oni koji glasaju za tomu veruju da ce hleb biti tri dinara. ne treba link, imas vec u sledecoj recenici.


Sa tom tezom, hleb od tri dinara, je stranka kojoj je TN nekada pripadao isla na izbore.
To niko ne imputira to se jednostavno dogodilo (ili mislis da nije?)
Sa tezom o Moravi je stranka kojoj sad pripada (pardon, pripadao je u kampanji :)) TN isla na ove izbore i dobila je neke glasove.
Ili ti mislis da biraci ne veruju stranci za koju glasaju?
Zasto je TN pricao o tri dinara i Moravi, da bi dobio glasove ili 'nako?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 26.05.2012

Re: dobar blog dali

ajte iz sve snage, a ja ću da gledam


I ja sam ocekivao ali izgleda da odustaje :)
Ali hajd da sacekamo jos malo.
Miki hajde ne budi p**ka, navijam za tebe!
freehand freehand 20:41 26.05.2012

Re: dobar blog dali

mikimedic
Imputirao sam sta?
Sto ti rece, daj link.


da oni koji glasaju za tomu veruju da ce hleb biti tri dinara. ne treba link, imas vec u sledecoj recenici.

Pa kad Toma donese sto milijardi evra (100.000.000.000 evra) - koga će biti briga za cenu hleba?
mikimedic mikimedic 20:43 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Sa tom tezom, hleb od tri dinara, je stranka kojoj je TN nekada pripadao isla na izbore.
To niko ne imputira to se jednostavno dogodilo (ili mislis da nije?)
Sa tezom o Moravi je stranka kojoj sad pripada (pardon, pripadao je u kampanji :)) TN isla na ove izbore i dobila je neke glasove.


jeli?

a ti si glasao za ds zbog ovoga?

Начела функционисања будуће владе треба да буду изградња што праведнијег друштва, приближавање владе грађанима и решавање проблема грађана на најефикаснији начин. Влада треба да функционише и даље као систем који се бори против корупције и криминала, истакао је Тадић.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 26.05.2012

Re: dobar blog dali

a ti si glasao za ds zbog ovoga?


Nisam bre glasao za DS, sta ti je :)
mikimedic mikimedic 20:52 26.05.2012

Re: dobar blog dali

nego za kog si glasao na ovim izborima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 26.05.2012

Re: dobar blog dali

nego za kog si glasao na ovim izborima?


za cica glisu
Stvarno, beli, nevazeci listic,
niccolo niccolo 20:57 26.05.2012

Re: dobar blog dali


za cica glisu
Stvarno, beli, nevazeci listic,

Iz racionalnih ili iracionalnih razloga?
mikimedic mikimedic 21:03 26.05.2012

Re: dobar blog dali

za cica glisu
Stvarno, beli, nevazeci listic,




dosta bre huci, stvarno ne mogu vise



mikimedic mikimedic 21:03 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Iz racionalnih ili iracionalnih razloga?



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Iz racionalnih ili iracionalnih razloga?


Veoma racionalnih
mikimedic mikimedic 21:12 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Veoma racionalnih


kojih? aj navedi bar jedan. hteo si da kaznis tadica?

da ti ne dodje toma na vlast?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Miki, ne vredi ti da stavljas te smajlije.
Sto ih vise stavlajs odaju tvoju nesigurnost koju bi da prikrijes usiljenim smehom.
Jbt ti kao da si od juce na blogu.

Naravno da nisam nikoga kaznjavao belim listicem, vec je to bio jedini nacin da pokazem zainteresivanost za politiku ali nepristajanje na izbore u kojima zapravo i nema izbora. Ni na sta se nije moglo uticati osim na puku cinjenicu da li ce jedan ili drugi imati privilegije vlasti
Kako me ni jedan ni drugi ne zanimaju da bih bilo koga od njih castio tim privilegijama, vec politika, a kako se bilo kojim izborom politika nece promeniti onda sam odlucio da ne glasam ni jednog.

mikimedic mikimedic 21:31 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Naravno da nisam nikoga kaznjavao belim listicem, vec je to bio jedini nacin da pokazem zainteresivanost za politiku ali nepristajanje na izbore u kojima zapravo i nema izbora. Ni na sta se nije moglo uticati osim na puku cinjenicu da li ce jedan ili drugi imati privilegije vlasti
Kako me ni jedan ni drugi ne zanimaju da bih bilo koga od njih castio tim privilegijama, vec politika, a kako se bilo kojim izborom politika nece promeniti onda sam odlucio da ne glasam ni jednog.


pa sto onda sad kukas sto je toma izabran, ako ti je svejedno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 26.05.2012

Re: dobar blog dali

pa sto onda sad kukas sto je toma izabran, ako ti je svejedno?


A gde kukam?
O Tomi mislim sve najgore, mislim da je bruka za Srbiju, ali mislim i da je tolika gnjida da ce raditi sve sta mu se kaze tako da se poliitka nece menjati, a ja mislim da treba da se promeni i zato nisam glasao ni za koga.
dali76 dali76 21:50 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Pomozi Miki da te svatim;
ti tvrdis nema racionalnog ili iraconalnog, sve relativno?
Il se vodis onom biblijskom nek se baci kamenom na gresnicu onaj ko greha nema,a posto takvog nema sem Isusa,onda svi da cute,pa eto i HCM ili ja nemamo pravo suditi o necemm sto jeste ili nije racionalno?
mikimedic mikimedic 22:01 26.05.2012

Re: dobar blog dali

A gde kukam?


na svim blogovima gde komentarises od kad je toma izabran.


O Tomi mislim sve najgore, mislim da je bruka za Srbiju, ali mislim i da je tolika gnjida da ce raditi sve sta mu se kaze tako da se poliitka nece menjati, a ja mislim da treba da se promeni i zato nisam glasao ni za koga.


jel si hteo da kaznis tadica? kaznio si ga, ali zaista ne vidim razlog da spocitavas iracionalnost tominim glasacima, jer su oni upravo ti koji su doprineli da ti se ispuni zelja i da tadic bude kaznjen. da nije bilo njih, tadic bi bio izabran tako da bi tvoj beli glas otisao u vetar i ne bi se ispunila svrha koju si zeleo.

mislis da je u redu da ti nekome ko je zeleo isto sto i ti spocitavas iracionalnost?




mikimedic mikimedic 22:02 26.05.2012

Re: dobar blog dali

pa eto i HCM ili ja nemamo pravo suditi o necemm sto jeste ili nije racionalno?


imate naravno, iz vase vizure.

manjinske. koja nema legitmitet.
AlexDunja AlexDunja 22:23 26.05.2012

Re: dobar blog dali

imate naravno, iz vase vizure.

manjinske. koja nema legitmitet.

ovo je efektno:)

ali u nekoliko prethodnih komentara
si žestoko ispromašivao.

nemoj da tražiš linkove, ja samo posmatram
i obaveštavam kako stvar stoji:)
mikimedic mikimedic 22:28 26.05.2012

Re: dobar blog dali

ali u nekoliko prethodnih komentara
si žestoko ispromašivao.


ne trazim linkove, ali daj kazi sta konkretno. ako nisam u pravu znas da cu prvi to da priznam, ako me neko uveri.
dali76 dali76 22:34 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Pa Miki ako pravo na rasudjivanje dolazi iz prava vecinske podrske, tj legitimiteta, jel to znaci da bih ja mogao tvoj stav/rasudjivanje o pogubnostiEU puta da dismiss samo na osnovu cinjenica da je takav politicki stav u parlamentu zastupljen sa tek 7%birackog tijela, odnosno 20 od 250 poslanika u parlamentu?
Obrati paznju koliko je to tek iracionalno .
Da dodamo Dveri I SRS, opet si manjina, sto bi opet trebalo, vodjeni tvojom logikom, samo po sebi da te diskvalificira?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:44 26.05.2012

Re: dobar blog dali

ovo je efektno:)

Pazi, i ja sam zapela kod istog dela i na ivici sam da priznam da mu je najveći.
Edit:
Ali mislim da moja vizura nema legitimitet.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 26.05.2012

Re: dobar blog dali

imate naravno, iz vase vizure.

manjinske. koja nema legitmitet


A za sta meni treba legitimitet Miki majstore? :)
Za misljenje?
mikimedic mikimedic 23:04 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Pa Miki ako pravo na rasudjivanje dolazi iz prava vecinske podrske, tj legitimiteta, jel to znaci da bih ja mogao tvoj stav/rasudjivanje o pogubnostiEU puta da dismiss samo na osnovu cinjenica da je takav politicki stav u parlamentu zastupljen sa tek 7%birackog tijela, odnosno 20 od 250 poslanika u parlamentu?
Obrati paznju koliko je to tek iracionalno .


daj dali molim te - svako ima pravo na bilo kakvo misljenje, valjda se oko toga slazemo.i svako misljenje o odredjenoj temi moze da ima manji ili veci legitimitet, zavisno kolika podrska za odredjeno stanoviste postoji.

naravno da moje misljenje da sada ne treba ici u eu je u manjini.

kao sto je i tvoje i hucijevo misljenje (mada za njega nisam siguran ni da li tacno zna sta mu je misljenje) da ce toma biti losiji predsednik od tadica u ovom trenutku manjinsko.

as simple as that.

a sto se tice tome i evropske unije, ne zaboravi da je, bar javno, njegova podrska pristupanju uslovljena da se kosovo ne postavlja kao pitanje. vec je danas dobio prozivku od kostunice i videcemo kako ce se stvari dalje razvijati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 26.05.2012

Re: dobar blog dali

kao sto je i tvoje i hucijevo misljenje (mada za njega nisam siguran ni da li tacno zna sta mu je misljenje) da ce toma biti losiji predsednik od tadica u ovom trenutku manjinsko.


Znam ja ali ti to ne mozes da shvatis, prekomplikovano je to za tebe izgleda
Ti, bice, ne dobacujes dalje od, ko je bolji pedsednik Toma ili Tadic.
Kult licnosti te ostetio a politika je malo komplikovanije polje.
mikimedic mikimedic 23:27 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Kult licnosti


kult koje licnosti?

huci, daj se kontrolirat malo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:31 26.05.2012

Re: dobar blog dali

mikimedic
Kult licnosti


kult koje licnosti?

huci, daj se kontrolirat malo.


Neke, ja cak i naslucujem koje ali nije to previse bitno.
Ovaj primer je dovoljan gde je jedina dilema koju ti mozes sebi da postavis ta da li je Nikolic bolji ili losiji od Tadica.
Ti politiku razumes samo kroz licnosti koje je personifikuju a ona je malo kompleksnija.
mikimedic mikimedic 23:55 26.05.2012

Re: dobar blog dali

Neke, ja cak i naslucujem koje ali nije to previse bitno.
Ovaj primer je dovoljan gde je jedina dilema koju ti mozes sebi da postavis ta da li je Nikolic bolji ili losiji od Tadica.


aman zar ti vec nekoliko blogova ne insistiras da je tadic najmanje lose resenje?

a onda kazes da si ubacio beli listic?



a to sto insinuiras je tako nisko da nemam reci.

ako na blogu postoji bilo ko moze da proveri podatke u ds iz 1991. neka vidi da li tamo postoji ime miroslava medica.

ti ces meni da spocitavas milosevica.




dali76 dali76 00:32 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Ja stvarno molim AD da proglasi sta god ovde treba da se proglasi jer se usijalo mnogo.
Misim jbg ovo je ipak blog, razlicitih ideja,a ne parlament.
jkt2010 jkt2010 01:38 27.05.2012

Re: dobar blog dali

hoochie coochie man

Nisam nista prebacivao vec sam motiv za glasanje koji se zove hleb od tri dinara i motiv koji se zove plovna Morava svrstao u grupu iracionalnih motiva za odluku.


Sto se tice "dzaba leba", to je dokazano da postoji. Zaposlis ljude na izmisljenim "radnim mestima", das im pare za dzabe i eto ga - i leba i sa leba za dzabe. Dalo bi se izracunati da bi "leba od 3 din" bilo jevtinije od 100,000 dzaba plata po adninistracijama (republickoj, pokrajinskoj, okruznoj, gradskoj, opstinskoj).

Sto se tice "PlOvne Morave", cini mi se da je taj projekt bolji 1000 x od projekta "PlAvne Morave" koji se trenutno "sprovodi"... Dalo bi se izracunati da bi jevtinije bilo regulisati Moravu (pa sto da ne, uciniti je plOvnom dokle je inzenjerski moguce) nego je odrzavati u plAvnom stanju... Za pocetak, umesto "spontanog navodnjavanja" kojem smo svedoci ama s-v-a-k-e godine, imali bi smo "navodnjavanje-on-demand". Pa onda mozda i zaista Leba od 3 dinara....
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:08 27.05.2012

Re: dobar blog dali

aman zar ti vec nekoliko blogova ne insistiras da je tadic najmanje lose resenje?


Ocigledno si me pomesao sa nekim.
Bar se nadam da je tako.
Al nema veze, preterali smo ionako.
mikimedic mikimedic 19:58 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Ako Sam pomesao kazi mi sad - sta si ocekivao da se desi na ovim izborima? Da pobedi toma? Tadic? Niko? Jel ti krivo sto je dobio tom a?




PS jebem ti android tablet da GA jebem
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 27.05.2012

Re: dobar blog dali

sta si ocekivao da se desi na ovim izborima? Da pobedi toma? Tadic? Niko? Jel ti krivo sto je dobio tom a?


Bio sam uveren da ce pobediti Tadic.
Ali to uverenje nije bilo posledica zelje da on pobedi, da sam zeleo da pobedi glasao bih ga, vec tek puka pretpostavka. Pokazalo se pogresna.

Krivo mi je sto je Srbija, moja drzava, u situaciji da je svejedno lose ko pobedi na izborima, a ne jer je pobedio Toma. Ja se politicki ne opredeljujem za licnosti (ono o kultu licnosti) vec razmisljam o politickoj atmosferi i procesima koji se odvijaju, a ova atmosfera, tu prvenstveno mislim na partokratiju proizaslu iz cistog proporcionalnog izbornog sistema, je obesmislila izbore.

Narvno da ni malo nisam srecan sto je TN pobedio, njega osim kao pretstavnika neke politike ne mogu da smislim ni kao coveka, ne bih recimo mogao da se druzim sa njim. Takvi ljudi su mi odvratni.
freehand freehand 20:26 27.05.2012

Re: dobar blog dali

tu prvenstveno mislim na partokratiju proizaslu iz cistog proporcionalnog izbornog sistema, je obesmislila izbore.

Postoje te neke floskule kojih se ljudi dohvate i bez razmišljanja vrte kao Švaba tra-la-la.
Ok, Huči - ako je ovo partokratija - šta je bilo ono što smo imali '45-'90?
Ko se pitao, ko je postavljao, ko je zapošljavao, ko je otpuštao, ko je hapsio, ko je nagrađivao?
Čuj, partokratija...
Bovas Mlađan Dinkić više.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 27.05.2012

Re: dobar blog dali

- šta je bilo ono što smo imali '45-'90?


Komunizam Fri.
Razlika izmedju onoga i ovoga je ipak ogromna, i nema veze Mladjan Dinkic sa ovime, on je tu pricu poceo da prica i kampanji a ja, za razliku od njega, odavno.
freehand freehand 20:51 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Komunizam Fri.

Komunizam je ideologija i politčki sistem.
"Partokratija" je adresa koncentracije moći u društvu.
Aj sad još jednom: šta smo imali '45-'90?
A možda je bolje bataliti, jer kad se sad zaleti onaj multipraktik-filozof i erudita - pukli smo ko zmajevi!

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Komunizam je ideologija i politčki sistem.
"Partokratija" je adresa koncentracije moći u društvu.
Aj sad još jednom: šta smo imali '45-'90?


Komunizam je siri od partokratije ali je svakako sadrzi u sebi.
Na prakticnom nivou to u komnuizmu izgleda ovako: ako si komunista (makar formalni) imas daleko vece sanse na vecini polja angazovanja a neka polja su i formalno nedostupna nekomunistima , plus ostale odlike komunizma (odsustvo slobode govora, udruzivanja...
Sada, kao i u komunizmu partokratija je slicna, daleko vece sanse imaju clanovi partija, neke oblasti su prakticno nedostupne onima koji to nisu ali formalno za razliku od komunizma su svi izjednaceni, clanovi i neclanovi.
I naravno, sada je slobodno mnogo toga sto je u komunizmu bilo zabranjeno.
Ovo sad je daleko bolje od komunizma, to nije sporno.

Ja imam utisak da ti stvarno ne primecujes kolike su prednosti clanova partija?
Mozda imas tu srecu da te licno ne dotice ali
Makar u manjim mestima, direktori osnovnih skola se postavljaju po partijskim kvotama, o direktorima javnih preduzeca valjda znas i sam, ali to ide verovao ili ne, do cistacice u obdanistima.

Zakon o otklanjanju zemljotresa u Mionici se sprovodi tako sto se kuce prave po kriterijumu partijske pripadnosti i to, veruj mi Fri, nije nikakva tajna.
Predsednik opstine, dosadasnji, clan Nove Srbije, sasvim javno govori "pa ne mogu ja tebi napraviti kucu a ti da glasas za drugog".
I sto je jos gore, neki ljudi to smatraju normalnim i uclanjuju se u stranku, javno glasaju ili na druge nacine dokazuju lojalnost da bi dobili kuce.
A zakon, pazi bas zakon ne uredba, ne neka odluka, je uredio kako to treba da se radi, a tamo naravno ne stoji kriterijum partijske lojalnosti.
mikimedic mikimedic 21:19 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Bio sam uveren da ce pobediti Tadic.


bio si uveren/siguran/younameit da ce da pobedi tadic, pa posto ce ionako da pobedi i nema sanse da toma dobije, ti ces malo da ga kaznjavas belim listicem?

nono borise!???



Krivo mi je sto je Srbija, moja drzava, u situaciji da je svejedno lose ko pobedi na izborima, a ne jer je pobedio Toma


pa ako je svejedno, cemu toliko drvlje i kamenje na tomu?

meni je potpuno svejedno, huci. za tebe ne bih rekao da ti je svejedno. ni najmanje.

Narvno da ni malo nisam srecan sto je TN pobedio, njega osim kao pretstavnika neke politike ne mogu da smislim ni kao coveka, ne bih recimo mogao da se druzim sa njim. Takvi ljudi su mi odvratni.


pa sta si ucinio da sprecis njegovu pobedu?

ubacio beli listic?


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 27.05.2012

Re: dobar blog dali

bio si uveren/siguran/younameit da ce da pobedi tadic, pa posto ce ionako da pobedi i nema sanse da toma dobije, ti ces malo da ga kaznjavas belim listicem?


A ti bolje znas sta samja mislio nego ja sam?
Dobro Miki, mislio sam da mozes suvislo pa sam pokusao.
Ne vredi, ne umes ti to.
Nisam dalje ni citao, pozdravljam te, pricam sa Frijem sad, mozda neki drugi put
freehand freehand 21:49 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Ja imam utisak da ti stvarno ne primecujes kolike su prednosti clanova partija?
Mozda imas tu srecu da te licno ne dotice ali

Jel ja tebi stvarno delujem kao neko ko živi na čardaku i ne zna ništa o realnom životu?
Ali je priču o "partokratiji" lansirao upravo Mlađa The Šef od Para.
I sad će o tome da mi priča neko ko je kotnrolisao svu onu lovu za podsticaje, i čiji su poverenici delili i kintu za samozapošljavanje, i kredite za mala i srednja preduzeća, i to za finu proviziju čije se formalno pokriće zvalo "biznis plan"?
Suština je u izgradnji institucija i profesionalizaciji birokratije. Nemaju šta partije da traže u administraciji.
Uz opreznu privatizaciju najvećeg dela javnih komunalnih preduzeaća i inteligentniju kontrolu javnih nabavki - rešićemo problem bar na nivou na kome to čini prosečna država u EU.
I naravno - apsolutno rezanje svih oblika diskrecionih prava, sem na ono nekoliko mesta gde su ta prava apsolutno neophodna.
dragan7557 dragan7557 21:59 27.05.2012

Re: dobar blog dali

mikimedic
Ako Sam pomesao kazi mi sad - sta si ocekivao da se desi na ovim izborima? Da pobedi toma? Tadic? Niko? Jel ti krivo sto je dobio tom a?




PS jebem ti android tablet da GA jebem

Vala miki sve me više podsećaš na olinjalu matoru pankerčinu, ili odavno penzionisanu raščerupanu i ofarbanu pop zvezdu, koja ne zna čestito da se pohvali novim smart phonom ili tabletom.

Pa čoveče kaži prosto ljudi imam novi smart-phone, ili tablet-u, pa da ti čestitamo od srca.

A ne bre ovako:
PS jebem ti android tablet da GA jebem


Ljudi moji ova moja generacija je zbilja poludila.

Gospode što stariji sve luđi.

cerski
milisav68 milisav68 22:02 27.05.2012

Re: dobar blog dali

hoochie coochie man

I naravno, sada je slobodno mnogo toga sto je u komunizmu bilo zabranjeno.
Ovo sad je daleko bolje od komunizma, to nije sporno.

Jeste, sad imamo internet.

Šalu na stranu, to je posledica evolucije (i "njih" i "nas", ali je suština ostala ista, uostalom sam kažeš:
Ja imam utisak da ti stvarno ne primecujes kolike su prednosti clanova partija?

Mislim, dovoljno smo matori , da povučemo paralelu sa recimo `82.

Šta je tada bilo zabranjeno - a danas nije, i kako je to uticalo/utiče na društvo?
freehand freehand 22:09 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Jeste, sad imamo internet.

Malo li je?!
Sad ne sedim u kafani i ne plaćam piće onom seronji u ćošku što me gleda kroz rupu u novinama...
E al stvarno, jedno vreme smo imali nekog nesrećnika što je bio zadužen za nas. Sedne u ćošak i odvali uvce, a pomalo i okce.
Onda mi na mig nastavimo da pričamo al za nijansu tiše. On se, grdan, muči, muči, pa priđe jedan sto bliže.
Mi opet utišamo još malo, on opet mora da prilazi.
A onda mi počnemo da samo otvaramo usta bez glasa.
I tek kad se tu izbezumi - nastaje opšta vriska.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Ali je priču o "partokratiji" lansirao upravo Mlađa The Šef od Para.

Ma nije bre Fri.
Nije on prvi poceo tu pricu, on se samo u kampanji za tu pricu bezobrazno zakacio (kao da on i njegova stranka nisu koristili sve privilegije koje im je takav sistem omogucavao) pokusavajuci da tu ubere koji poen.
Ostalo iz tvog kometara bih rado potpisao ali me nervira ono "potpisujem" :)


Mislim, dovoljno smo matori , da povučemo paralelu sa recimo `82.


Ne, nismo matori, samo imamo dobru memoriju :)

Šta je tada bilo zabranjeno - a danas nije, i kako je to uticalo/utiče na društvo?


Pa moramo ipak biti realni
Bilo je zbaranjeno npr da se kaze javno ova vlast je pogubna, ova vlast vodi drzavu u propast i slicno. Danas to nije zabranjeno.
Kako to utice na drustvo je vec siroka tema ali se moze svesti na prednosti koje drustvu daje konkurencija ideja. U komunizmu je ta konkurencija bila zabranjena.
milisav68 milisav68 22:21 27.05.2012

Re: dobar blog dali

freehand

A onda mi počnemo da samo otvaramo usta bez glasa.


mikimedic mikimedic 23:03 27.05.2012

Re: dobar blog dali

Pa čoveče kaži prosto ljudi imam novi smart-phone, ili tablet-u, pa da ti čestitamo od srca.


cerski, tablet je tudj, i igrom slucaja privremeno zavrsio u mojim rukama. i nemam pojma kako se koristi.

jel ti osim sto znas sve o svemu, moras da komentarises bas svaki komentar?
dragan7557 dragan7557 12:18 29.05.2012

Re: dobar blog dali

mikimedic
Pa čoveče kaži prosto ljudi imam novi smart-phone, ili tablet-u, pa da ti čestitamo od srca.


cerski, tablet je tudj, i igrom slucaja privremeno zavrsio u mojim rukama. i nemam pojma kako se koristi.

jel ti osim sto znas sve o svemu, moras da komentarises bas svaki komentar?

Miki

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 10:58 25.05.2012

Ja, pa ja...

Vec sam pisao slican blog (i to pre izbora ), ali bih samo da dodam. Racionalnost i iracionalnost se jedino mogu meriti u odnosu na individualno-licne interese, nikako u odnosu na drzavno-narodne. Zasto? Zato sto je glasanje iskljucivo i jedino individualno-licni cin.

Problem koji mi u Srbiji imamo (ako ga uopste imamo) je to sto cinu glasanja pristupamo top down, umesto bottom up. Ukoliko podjemo od sebe, i tako glasamo, onda izabrana vlast predstavlja 'volju' gradjana i ima legitimitet, u onoj meri u kojoj ga je moguce prakticno imati. Kad se svaki glasac uzivi u ulogu politicira pri odluci za koga da glasa, umesto da samo predstavlja samog sebe, onda imamo ono sto obicno dobijemo u Srbiji, a to je da niko ne glasa za ono za sta stvarno zeli, nego imamo neki mutantni rezultat kojim niko nije zadovoljan... Cak ni Toma, jer ni on sam, ako cemo posteno, nije ni zeleo stvarno da bude predsednik...
mikimedic mikimedic 22:27 25.05.2012

Re: Ja, pa ja...

jednom da se slozim sa kolinom.


libkonz libkonz 12:56 25.05.2012

Glasao sam za Nikolića

prvi put u životu i siguran sam da sam doneo ispravnu odluku. Bahatost i bezobzirnost su Nikolićevom pobedom dobili šamar, koji može nešto da pokrene. I da, vrlo sam svestan ko je Tomislav Nikolić. Smatram da je glasanje za Tadića na prethodnim izborima akt kukavičluka, jer svi vide ambis u koji nas vodi DS, a opet kao biraju manje zlo. Od čega je to vladavina DS-a manje zlo?
mikimedic mikimedic 22:27 25.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

prvi put u životu i siguran sam da sam doneo ispravnu odluku. Bahatost i bezobzirnost su Nikolićevom pobedom dobili šamar, koji može nešto da pokrene. I da, vrlo sam svestan ko je Tomislav Nikolić. Smatram da je glasanje za Tadića na prethodnim izborima akt kukavičluka, jer svi vide ambis u koji nas vodi DS, a opet kao biraju manje zlo. Od čega je to vladavina DS-a manje zlo?



EL EN EL EN 23:47 25.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

libkonz
prvi put u životu i siguran sam da sam doneo ispravnu odluku. Bahatost i bezobzirnost su Nikolićevom pobedom dobili šamar, koji može nešto da pokrene. I da, vrlo sam svestan ko je Tomislav Nikolić. Smatram da je glasanje za Tadića na prethodnim izborima akt kukavičluka, jer svi vide ambis u koji nas vodi DS, a opet kao biraju manje zlo. Od čega je to vladavina DS-a manje zlo?


Ne samo da je manje zlo,
vec ce bar u pocetku stvari
postajati relnije bez obzira sto to
nece odmah znaciti i bolje.
O lakse smenjivosti vlasti da i ne govorim.
Bar virtuelne stvarnosti da se oslobodimo,
samo da ne ispadne da je ona stvarana za nase
dobro. Zar vam sad cak i mediji
ne cine bar malo uravnotezenijm.



dali76 dali76 01:59 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Sad cu ja da ti kazem Lib odd cega je DS manje zlo,a Miki mi nece vjerovati)
Manjee je zlo od vlasti Vojislava Kostunice,pogotovo zbog njegove neutralne politike koja u svojoj sustini uopste nije neutralna vec proruska.
libkonz libkonz 14:35 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Manjee je zlo od vlasti Vojislava Kostunice

Slažem se. Za DSS i SRS nikad ne bih glasao. Ali vidiš na šta su spali ovi iz DS-a, da se porede sa Koštunicom!
EL EN EL EN 20:20 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

dali76
Sad cu ja da ti kazem Lib odd cega je DS manje zlo,a Miki mi nece vjerovati)
Manjee je zlo od vlasti Vojislava Kostunice,pogotovo zbog njegove neutralne politike koja u svojoj sustini uopste nije neutralna vec proruska.


Mislim da ne treba generalizovati,
ili da bih ja slojevitije gledao.
Po meni po pitanju obesmisljavanja
institucija, DS je mnogo vece zlo od DSS,
po pitanju partizacije svega i svacega ne znam ko je vece
zlo, Dinkicevi ili DS, ali sam sigurn da je DSS manje.

A ovo Kostunicino vodjenje neutralne politike
vise gledam kao strategiju da vodnje srpske
proevropske politike dobije od Evrope nesto adekvatnije.
Uostalom sigurno da zasluzuje mnogo ozbiljnije
sagledavanje zasto je i kako Kostunica
od zestokog antikomuniste i evropejca
dosao do neutralnu politike.

EL EN
freehand freehand 20:49 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

libkonz
Manjee je zlo od vlasti Vojislava Kostunice

Slažem se. Za DSS i SRS nikad ne bih glasao. Ali vidiš na šta su spali ovi iz DS-a, da se porede sa Koštunicom!

Čekajte, momci...
Vojislav Koštunica je doktor prava. Sa validnom diplomom, magistraturom i doktoratom, i nikad osporenim naučnim radovima.
Za Koštunicu nikad niko nije tvrdio da nije demokratski nastrojen. Koštunicu doktor Vojislava nikad niko nije ni pomenuo u kontekstu huškanja na rat, kamoli ratnih zločina.
Ja sam Koštunica doktor Vojislava čuo da izgovara svakakve cinične i odvratne stvari, ali nikad laž.
Koštunica doktor Vojislav je u izbornoj kampanji, doduše, pominjao deset milijardi evra, ali sto nikada.
I isti čovek iste stavove, za nijansu tvrđe ili mekše, zastupa trideset godina.
U čemu tvoje osetljivo demokratsko srce, dragi Libe, nalazi prednosti dojučerašnjeg zamenika predsednika tog SRS za koju ti nikad ne bi glasao? I u svemu suprotnom od ovaga što sam naveo?

A tvoje, Dali? Zato što je Tomislav master Nikolić kao običan član SNS,jer je eto pošten i poštuje Ustav, pa je podneo ostavku u međuvremenu - otišao u goste Vladimiru Putinu, za razliku od Koštunica doktor Vojislava koji je, eto, proruski nastrojen?
Zajebavaš li se ti, Dali?
AlexDunja AlexDunja 20:57 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Koštunicu doktor Vojislava nikad niko nije ni pomenuo u kontekstu huškanja na rat


ali ja mu širi i iskreniji osmeh
nikad nisam videla, možda ipak...


edit:
Ja sam Koštunica doktor Vojislava čuo da izgovara svakakve cinične i odvratne stvari, ali nikad laž.

imao je dejana mihajlova, na pr da laže za njegove potrebe
freehand freehand 21:10 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

AlexDunja
Koštunicu doktor Vojislava nikad niko nije ni pomenuo u kontekstu huškanja na rat


ali ja mu širi i iskreniji osmeh
nikad nisam videla, možda ipak...


edit:
Ja sam Koštunica doktor Vojislava čuo da izgovara svakakve cinične i odvratne stvari, ali nikad laž.

imao je dejana mihajlova, na pr da laže za njegove potrebe

Još jednom: nađi link sa citatom da je Koštunica huškao na rat ili optužen za učešće u njemu.
Ovaj čuveni AP M-70 AB2 i još ulepljenim okvirima, je kao Đinđićev vo na ražnju. Besmislica.
Hoćeš Tomu sa papovkom u Antinu?
imao je dejana mihajlova, na pr da laže za njegove potrebe

A to je dokaz za - šta? Da je Koštunica slagao? Ili da nije?
Suština mog posta je čuđenje da se tako fini svet gadi Koštunice a na srce privija Nikolića. Hoćeš ti da mi objasniš taj fenomen, pošto si se već našla ponukanom da se javiš?
EL EN EL EN 22:57 26.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

AlexDunja
Koštunicu doktor Vojislava nikad niko nije ni pomenuo u kontekstu huškanja na rat


ali ja mu širi i iskreniji osmeh
nikad nisam videla,


Je li vi to ozbiljno mislite.

Izgleda da se ovde nista ne afirmativno,
vec ni objektivno ne sme iskazati o Kostunici.

Ovo me ipak cudi, jer ima jako dobrih blogova,
zbog cega sam na par mesta izneo svoje misljenje,
smatrajuci da se toleratnost u razlicitim misljenjima
podrazumeva. Tamo mi je bloger pretio da ce me banovati
ako pomenem DSS, sto sam smatrao da je malo nervozniji
covek, ali sam cisto zbog sopstvenog integritet mu rekao
dovidjenja. Ali reakcije na primer ova slika, mi budu sumnju
da ima koji ne tolerisu ni objektivno da se pise,
ajde da nisam ja mera objektivnosti, odnosno, da se ne moze
ne negativno pisati o Kostunici.

Nemam nameru da se pravdam, a ako je to stav o njemu, onda cu morati
da pravim detaljniju analizu blogera, pa izabrati odgovarajuceg domacina,
ili jednostavno celo drustvo napustiti.

Kada sam se vec raspiso, ajde da dodam koju, ne u odbranu Kostunice,
vec rekao bih utemeljenja zastao je moja objektivnost oko njega takva
kakvu iznosim.

Jedini on ima neku ideologiju koju jasno i dosledno iznosi,
a drugi na primer DS ili SPS ili SNS sami procenite,
ili jos bolje procenicemo posle formiranja vlade.
Jedino on nije bio u koaliciji, i rizokovao je da li ce preci cenzus
ali nije pokazivao strah od toga. Koliko je ona prihvatljiva
izbrojao je RIK.

I jos jedna stvar mi nije jasna, nesklad procenta dss i zestine netoleratnosti
pri samom pomenu Kostunice. No mozda domacin ne zeli u ovom smeru
diskusiju, pa necu siriti pricu.

EL EN
AlexDunja AlexDunja 00:41 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića


Je li vi to ozbiljno mislite.

e vidi, na ovom našem blogu se ne persira,
osim po izričotoj molbi, iz posebnih razlogaa,
i ima slučajeva.

a, da ozbiljno sam mislila o
koštunici.
AlexDunja AlexDunja 00:45 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Suština mog posta je čuđenje da se tako fini svet gadi Koštunice a na srce privija Nikolića. Hoćeš ti da mi objasniš taj fenomen, pošto si se već našla ponukanom da se javiš?

pa nisu privili na srce nikolića,
zbog toga sam se javila.
dali76 dali76 06:15 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

LN nema nikakvih sansi da ovdje bude bilo ko brisan,jos manje banovan radi stavova.
Tako da LN samo napred.
Elem imam jedno pitanje; jeli doslednost u politici ili ideologiji po automatizmu uvijek dobra stvar?
Ako jeste onda je Seselj najbolji politicar ikad ,zar ne?
Politika ima dobre i lose posledice I upravo te lose I dobre posljedice ne moraju biti u korelaciji jeli neko dosledan ili nije politici/ideologiji.
LN nnisam primetio da je iko netolerantan prema tvom stavu,a neslaganje ,bar ovdje, sa tvojim stavom ne znaci netoleranciju valjda?

freehand freehand 07:39 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

AlexDunja
Suština mog posta je čuđenje da se tako fini svet gadi Koštunice a na srce privija Nikolića. Hoćeš ti da mi objasniš taj fenomen, pošto si se već našla ponukanom da se javiš?

pa nisu privili na srce nikolića,
zbog toga sam se javila.

Ali ne sa Predsednikovom slikom, nego sa Koštuničinom?
Mislim, jasno ti je da je figura bila u pitanju, nadam se.
Meni je, recimo, Koštunica Dr Vojislav bio najgadnija figura na političkoj sceni Srbije sve dok je Šešelj Dr Vojislav u bezbednosti Haga, a njegov mali, Nikolić fejkMaster Tomislav večiti luzer.
Ali u ovoj situaciji - Koštunica potpuno iskače kao simbol Demokratije i Istine, poredeći ga sa prtoivkandidatom fejkMaster Plačkom.
A ni ja njega, Koštunica Dr Vojislava, daleko bilo, nisam privio na srce.
Pri tom bih još imao u vidu da je ono što je Koštunica u Srbiji učinio za demokratiju skoro pa potpuno jednako onome što su Nikolić i njegva bratija učinili protiv.
Pa ti vidi.
Mada, znam - tebe zanole.
libkonz libkonz 08:40 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

U čemu tvoje osetljivo demokratsko srce, dragi Libe, nalazi prednosti dojučerašnjeg zamenika predsednika tog SRS za koju ti nikad ne bi glasao? I u svemu suprotnom od ovaga što sam naveo?

Meni je jasno da vama u DS-u fali omiljeni koalicioni partner. Čovek koji je stopirao "šesti oktobar", zadržao Radeta Markovića i generala Pavkovića dovoljno dugo da izbrišu tragove zločina, čiji ljudi iz najužeg rukovodstva stoje iza ubistva Đinđića. Koštunica je najzaslužniji što su bivši DB-ovci sačuvali sav kapital otet ovom narodu, a o zloupotrebi Kosova će se tek pričati, nadam se.
Vaš omiljeni koalicioni partner je jedan veliki opasni licemer koji nema nikakva interesovanja u životu, sem želje za vlašću. Ne interesuju ga ni žene, ni kafana, ni pare, ni priroda, ni putovanja, ni sport... Takvi ljudi su najopasniji, jer im je jedini cilj u životu da budu "mesije".
freehand freehand 08:49 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

libkonz
U čemu tvoje osetljivo demokratsko srce, dragi Libe, nalazi prednosti dojučerašnjeg zamenika predsednika tog SRS za koju ti nikad ne bi glasao? I u svemu suprotnom od ovaga što sam naveo?

Meni je jasno da vama u DS-u fali omiljeni koalicioni partner. Čovek koji je stopirao "šesti oktobar", zadržao Radeta Markovića i generala Pavkovića dovoljno dugo da izbrišu tragove zločina, čiji ljudi iz najužeg rukovodstva stoje iza ubistva Đinđića. Koštunica je najzaslužniji što su bivši DB-ovci sačuvali sav kapital otet ovom narodu, a o zloupotrebi Kosova će se tek pričati, nadam se.
Vaš omiljeni koalicioni partner je jedan veliki opasni licemer koji nema nikakva interesovanja u životu, sem želje za vlašću. Ne interesuju ga ni žene, ni kafana, ni pare, ni priroda, ni putovanja, ni sport... Takvi ljudi su najopasniji, jer im je jedini cilj u životu da budu "mesije".



Izvini, malo me ponelo...
Nači, nama, kažeš?
A vama iz Srpske radikalne stranke presvučenim u golotinju ispod bedža kojima je isto to lice, dakle Koštunica dokotr Vojislav, viđeni sadašnji koalicioni partner (a nije do kraja samo zato što se on nećka) - dakle on je opasan, a vi niste?
Znaš, Libe,peti oktobar se desio zbog vas, a ne zbog njega.
On je bio sa ove strane, šta god da je radio od 2002. pa dalje.
A nabrojao sam ti bitne razlike između njega i tvog šefa.
To vi-mi učitavanje i budalesanje ti je slab argument, znaš.
Nego samo još jednom: šta je to što Tomislava Nikolića stavlja iznad Vojislava Koštunice, u bilo kom vrednosnom smislu?
Po pitanju istine, demokratije, bilo čega?

Edit: koliko da ti pomognem samo...
Kad kažeš Kosovo, neko je slao Šiptare preko Prokletija. Nije Koštunica, a pogodi ko?
Kad kažeš ubistvo Đinđića, neko je to slutio u svojim izjavama, a nije Koštunica. Pogodi ko?

dragan7557 dragan7557 11:43 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

dali76
Sad cu ja da ti kazem Lib odd cega je DS manje zlo,a Miki mi nece vjerovati)
Manjee je zlo od vlasti Vojislava Kostunice,pogotovo zbog njegove neutralne politike koja u svojoj sustini uopste nije neutralna vec proruska.

A šta fali pro-ruskoj politici? Tvoje življenje "američkog sna" koji je odavno prerastao u "američki košmar"? A koji je odavno postao "svtski košmar"? Navedi jedan razlog zbog kojeg Srbija ne treba da sarađuje sa svima pa i sa Rusima.

Nisu bre Amerikanci izmislili svet, kao što nije ni EU pa ni Rusija.

Logika ako nisi za nas onda si protiv nas je notorna glupost.


cerski
dragan7557 dragan7557 11:46 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

libkonz 09:40 27.05.2012
Re: Glasao sam za Nikolića

U čemu tvoje osetljivo demokratsko srce, dragi Libe, nalazi prednosti dojučerašnjeg zamenika predsednika tog SRS za koju ti nikad ne bi glasao? I u svemu suprotnom od ovaga što sam naveo?


Meni je jasno da vama u DS-u fali omiljeni koalicioni partner.

Najbolje po Srbiju bi bilo da ga ne nađu. Odu lepo u opozicionu klupu da se nauče pameti i da se sa svojih svemirskih visina vrate međ srpski narod.

cerski
libkonz libkonz 11:56 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Znaš, Libe,peti oktobar se desio zbog vas, a ne zbog njega.

Za Tomu sam prošle nedelje glasao prvi put u životu, moguće i poslednji.
Za razliku od tebe koji si bio vrlo aktivan u agitovanju da se glasa za DS, ja sam napisao svega jedan tekst deset dana pre izbora (u kom sam pozivao da se glasa za Tomu) i učestvovao u komentarisanju samo tokom jednog prepodneva. Nisam oduševljen likom i delom Tomislava Nikolića i dobro pamtim sva njegova lupetanja. Paralela između Tita i Đinđića vezana za nogu je samo jedna nesrećna koincidencija nakon još jednog Tominog lupetanja. Toma Nikolić je i za vreme Šešeljeve vladavine u radikalima bio figura, umerenija varijanta namenjena određenoj ciljnoj grupi, nikako kreator politike mržnje.

Vlast SNS-a nas ne bi vratila u devedesete, dok bi nam to sigurno bila sudbina sa Koštunicom.
freehand freehand 12:14 27.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Za razliku od tebe koji si bio vrlo aktivan u agitovanju da se glasa za DS, ja sam napisao svega jedan tekst deset dana pre izbora (u kom sam pozivao da se glasa za Tomu) i učestvovao u komentarisanju samo tokom jednog prepodneva.

Vidi đavla?
E vidiš, ja nisam napisao nijedan tekst na tu temu. I nikoga nisam pozivao da glasa za bilo koga.
Ali jesam komentarisao iznoseći svoje mišljenje, naročito na to licemerno prenemaganje tipa "ne volim ja Tomu ali moram da glasam za njega".
Ne zato što su moji lični interesi posebno ugoroženi, nego zato što mislim da ovo može biti pogibeljno za cele generacije.
A ovo
Paralela između Tita i Đinđića vezana za nogu je samo jedna nesrećna koincidencija nakon još jednog Tominog lupetanja

ti je neviđeni blam, Libe.
Čak i bez glasa predsediku koji lupeta.

Edit: i ovo
Vlast SNS-a nas ne bi vratila u devedesete, dok bi nam to sigurno bila sudbina sa Koštunicom.

je baš interesantno. Ni reči o onome što sam te pitao nego opet floskule?

EL EN EL EN 10:17 28.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

dali76
LN nema nikakvih sansi da ovdje bude bilo ko brisan,jos manje banovan radi stavova.
Tako da LN samo napred.
Elem imam jedno pitanje; jeli doslednost u politici ili ideologiji po automatizmu uvijek dobra stvar?
Ako jeste onda je Seselj najbolji politicar ikad ,zar ne?
Politika ima dobre i lose posledice I upravo te lose I dobre posljedice ne moraju biti u korelaciji jeli neko dosledan ili nije politici/ideologiji.
LN nnisam primetio da je iko netolerantan prema tvom stavu,a neslaganje ,bar ovdje, sa tvojim stavom ne znaci netoleranciju valjda?



Ma nisam mislio na tebe, već na drugom blogu
stvarno mi čovek napisao ako pomenem DSS da će me banovati.
Što se tiče tvog bloga sve je OK i mislm da si
krajne precizno i korektno sve napisao.

Mada sam primetio kada se pomene DSS da reakcije budu
po meni dosta neodgovarajuće ali to verovatno više govori
ili bolje reći izražava individulane stavove koji su opet
posledivca ko zna čega sve.

Što se tiče doslednosti u pravu si. Ali obrati pažnju
kako se Koštunica menjao od kada je bio osnivač DS
pa do današnjih dana, znači nema tu slepu i nekritičku
doslednost. Kada sam rekao doslednost mislio sam na
period od kada je prešao u opoziciju i od kada se
razišao sa EU po pitanju Euleksa. U upravo to što ti kažeš
bitne su posledice politike, a on se drži politike
koja po njemu ima, bolje reći imala bi
dobre posledice, ali dobre posledice po Srbiju.
Znači ušli bi u priču šta je za koga dobra posledica.
No da ne širim, napisao sam šta mislim.
Naravno da se po meni ne može porediti sa SRS
i to sam želeo da istaknem.

Pozdrav i još jednom tvoj blog je OK.
EL EN EL EN 10:23 28.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

AlexDunja

Je li vi to ozbiljno mislite.

..
a, da ozbiljno sam mislila o
koštunici.


Moram priznati da me iznenadlio
pojavljivanje neke slike Koštunice
sa automatom kao odgovor na moje
mišljenje da je DS neuporedivio
više, strahovito više, doprineo
partizaciji države od DSS-a.

Je li misliš da je originalna.



dali76 dali76 17:51 28.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Freehand ja pricam o vlasti Vojislava Kostunice,a ne o licnosti Vojislava Kostunice.
Ne mozes mene tjerati da budem pop pa se igram moralnnnih vrednosti zanemarajuci politiku,a narod ,kome obojica pripadamo,u decembru 2003da preko million glasova personni koja je te iste godine prorokovala smrt premijera.
I zasto ne reci, posle istih izbora, persona sa validnim doktoratom prava koja pobrka pobunu jedne oruzane jedinice na putu sa strajkom belih mantila postane predsednik vlade.
I da bude najgor Nisu se glasaci dozvali racionalnosti pa smakli likove kao sto je Tomislav Nikolic,ako nizbogceg drugog a ono morala radi,vec je Tomislav Nikolic se okrenuo 2008, uz pomoc Tadica, I poslao SRS ispod cenzusa.
Sto ako jesi za EU,nije losa vest.
A to sto Nikolic glumata neozbiljnog potrcka pa trci sa flajkom rakijee do Putina prije sto ga vlastita skupstina proglasi predsednikom,govori o tome sta narod voli.
I Tadic je iz istih razloga,svestan je sta voli narod, poklonio Rusima NIS ,a u tkzv predsednickoj debati optuzio Nikolica da on Ruse “ne voli dovoljno, jer je clanica njegove partije, Zorana Mihajlovic, oznacila prodaju NIS/a Rusima kao stetnu.
Pa eto sad Nikolic puku pokazuje njegovu ljubav naspram Rusima ,ali za razliku od Kostunice, ne prica o teeritorijalnom integretetu,vec o zastiti naroda na Kosovu, a jos manje o politickoj neutralnosti.
Dakle te price o moralu, diplomama, jebiga Freehand vecina u Srbiji ne deli niti tvoje niti moje stavove,a onda se igras sa kartama koje sun a stolu.
Nide nisam rekao da je Nikolic dobar,a jos manje bolji od Tadica ili Kostunice, pricam o politikama sadasnjim,a da,I o upotrebljivosti Nikolica.
Asto se tice gesta ostavke. O.K. nisam impresioniran mada pozdravljam gest kao moguci model za ostale.
Ti dobro znas da jedino kohabitaciju smatrram efektnim sredstvom da se politicari drze ustava I svako svojih nadleznosti.
Kozmetika me ne zanima.

freehand freehand 19:23 28.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Potpuno i apsolutno ne razumem ovu foliranciju: može li to kratko i jasno, bez popova, politika i morala.
Dakle: u čemu je to Tomislav Nikolić iznad Vojislava Koštunice, pa da se svi palamudi na ovom blogu nad Koštunicom zgražaju, a Nikolića, kao - zapuše nos pa i progutaju? Ako može amo konkretno, Dali?
Kao - Toma prezubio ali opet prvo potrčao Putinu? Pa je tebi to ok?

Nikolic,ako nizbogceg drugog a ono morala radi,vec je Tomislav Nikolic se okrenuo 2008, uz pomoc Tadica, I poslao SRS ispod cenzusa.

Pa sad, ako ćemo po istini - i Koštunica je bio za EU dok je Toma bio za gubernije, i federaciju sa Rusijom i Belorusijom. Ali mišljenje ne menja kao vetrokaz. Promenio ga je kad je postalo jasno da najveći predatori iz EU hhoće da Srbiji otmu teritoriju. Neki to mogu da podnesu, neki ne. On, očigledno - ne.
A to sto Nikolic glumata neozbiljnog potrcka pa trci sa flajkom rakijee do Putina prije sto ga vlastita skupstina proglasi predsednikom,govori o tome sta narod voli.

Pa to da sad odjednom olako trčkaranje do Putina gledaš maltene kao neki vic, nešto govori i o tvom ukusu i ozbiljnosti. Aj da ne pogađamo šta.

I Tadic je iz istih razloga,svestan je sta voli narod, poklonio Rusima NIS ,

Ovo je masna laž. NIS je u bescenje prodao Koštunica. Tadić je to, iz razloga koji bih i ja voleo da znam, otćutao.

Pa eto sad Nikolic puku pokazuje njegovu ljubav naspram Rusima ,ali za razliku od Kostunice, ne prica o teeritorijalnom integretetu,vec o zastiti naroda na Kosovu, a jos manje o politickoj neutralnosti.

E nek je reko nešto što će se dopasti tebi i Amerima. A ono o prambuli i Ustavu od pre dva dana nisi čuo? Da tražim izjavu?

Nego, da ponovim pa da završavam sa ovim: potpuno je i nedvosmisleno licemerno gaditi se Koštunice a uvažavati Nikolića.
Koliko god ja Koštunicu smatrao zadriglom kleronacionalističkom štetočinom - nema ni ljudskog, ni moralnog, ni političkog momenta gde on nije tri koplja iznad ove... Persone izabrane za Predsenika Srbije.
Što se tiče toga da većina u Srbiji ne deli ni tvoje ni moje mišljenj - vidiš da tvoje deli. Ti si za Stvora agitovao.
Sad, nije da mi ne pada na pamet da bih, ponekad, poželeo da ti sudbina zavisi od njegove pameti i njegovih odluka, ali onda prevlada hrišćanin u meni.
EL EN EL EN 22:59 28.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

freehand



Koštunica. . .
Ali mišljenje ne menja kao vetrokaz. Promenio ga je kad je postalo jasno da najveći predatori iz EU hhoće da Srbiji otmu teritoriju. Neki to mogu da podnesu, neki ne. On, očigledno - ne
. . .

Nego, da ponovim pa da završavam sa ovim: potpuno je i nedvosmisleno licemerno gaditi se Koštunice a uvažavati Nikolića.
Koliko god ja Koštunicu smatrao zadriglom kleronacionalističkom štetočinom - nema ni ljudskog, ni moralnog, ni političkog momenta gde on nije tri koplja iznad ove... Persone izabrane za Predsenika Srbije.
. . .
Sad, nije da mi ne pada na pamet da bih, ponekad, poželeo da ti sudbina zavisi od njegove pameti i njegovih odluka, ali onda prevlada hrišćanin u meni.


Interesantno oko Kostunice.

To je ona doslednost za po Kostunici, dobro Srbije,
sto je logicno ako bez adekvatne naknade uzimaju
deo teritorije.

Tacno za neke je tri koplja, za neke dva koplja iznad.
Kada bi Kostunica rekao necu da budem nesto,
a posle rekao hocu. Kada bi on ostavku nazvao
skracenjem mandata. Ako bi to mnogi radili, on
i ako bi uoste radio, bio bi poslednji koji bi to uradio.

E da svasta ne bi padalo na pamet narodu, zaduzeni
su mediji i glasni politicari, sve prepoznatljivo pa ih necu
pominjati. A tu su bogami i slike njegove sa automatom.

No i da malo dodam. Iako procesi sporo teku,
posle ovih izbora vidi se da ce ostati SNS DS SPS i DSS.
Ako DS pruzi slamku spasa LDPu, kao sto je na izborima uradio SPO
sa 2% uvek vernih Vukovaca, samo ce DS vecu cenu platiti na narednim
izborima.
El En


dali76 dali76 01:08 29.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

Kad smo kod masnnih lazi znas sta je masna laz Freehand?
Da sam ja agitovao za Nikolica.
Ja ti drugi put I zadnji put ponavljam naslov mog bloga u kom sa pominjao za koga bi trebalo glasati:
Ako pobjedi Tomo ,glasati za Borisa I obratno
U istom sam blogu sasvim precizno napisao da ko god osvoji vecinu za vlaadu(Boris il’ Tomo),treba glasati za onnog ko ce biti van te vecine.
Ja sam stoposto siguran da ti razumijes da sam ja agitovao za kohabitaciju ,ali nemam blage veze zasto mi konstantno podmeces masne lazi.
Ako je to tebi tako lakes,O.K.,al da razdvojimo lazi od istine.
Kad sam pominjao vecinu I nase mmisljenje, pominjao sam u kontekstu toga kako Srbi glasaju,a vec rekoh kome su Srbi dali najvise glasova devet mjeseci posle ubistva Djindjica ,dakle u decembru 2003)
Da se pitalo mene,a mislio sam I tebe, I lazni master I pravi doctor su svojim recima zasluzili da ih moj narod na izborima 2003 posalje na smetliste ,na 0.001% glasova njihovih familija,ali nije ,dobro znas kako je vecina glasala.Ako si zaboravio evo ti brojke: SRS 27%,DSS 17%& SPS 7%
Bas zbog te I takve vecine koja je dan danas u Srbiji za dupla vrata, pet il cetiri stuba, I Rusi I EU,vise Rusi nego EU, koja voli da Srpski domacin podvikne svetu, otera MMF u tri LPM, itd itd,Tadic je morao potpisati u Moskvi taj sporazum da ga Nikolic ili Kostunica ne proglasava veleizdajnikom .
Bas zbog te I takkve vecine su se na kraju Tadic I Nikolic prepirali ko to Ruse vise voli.
Sto ono veli professor Pavlovic na Utisku Nedelje I Tadic I Kostunica vode identicnu politiku I Rusija i EU,I EU I Kosovo.
Niko nnece da se zameri sentimentu vecine .

Pa ako se Boris Tadic cija je glasacka baza kudikamo prozapadnija radi cisto iz pragmaticnih razloga nije smio suprostaviti sporazumu s Rusima da ne bi bocnuo vec pomenuti vecinski sentiment medju Srbima, valjda se I Tomislav Nikolic mora uvlaciti u dupe svog glasackom teletu pa Putinu odnjeti rakiju.
Na kraju krajeva svojim okretanjem curka prema EU, Nikolic Tomislav je izgubio vise od 10% nekadasnjeg SRS glasackog tijela.
Sad s Veljom,ne racunam Juline I Vuline, osvojio je Tomislav Nikolic 24%,a nekad je SRS samostalno imala 31%.
Ne ocekujes valjda da Nikolic postane Cedomir .
I na kraju Freehannd
Nit se ja gadim Kostunice, a jos manje uvazavam Nikolica.
Nit ja biram ko ce na politickoj sceni Srbiji opstati,a ko proopasti.
Po meni je proruska politika losa, pogubna,najgora,a EU put jedinni nacin ili ako hoces sredstvo da Srbija postane drzava.
Uskladu s tim Nikolic moze biti upotrebljiv,a Kostunica nije. Eto tako.
P.S.
Moje raspisivanje nije dokaz mog foliranja vec postovanja tebe kao sagovornika cije misljenje pazljivo citam, postujem I se slozim ili ne,a trudim se da kazem I zasto.


freehand freehand 10:40 29.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića

U istom sam blogu sasvim precizno napisao da ko god osvoji vecinu za vlaadu(Boris il’ Tomo),treba glasati za onnog ko ce biti van te vecine.

Izvini, Dali - za ovo smatram agitacijom.
A bilo koji način da vojvoda dođe na bilo koju instancu vlasti smatram otvaranjem Pandorine kutije.
To ti je, valjda, jasno? Ponovio sam to dovoljan broj puta.
Ja sam stoposto siguran da ti razumijes da sam ja agitovao za kohabitaciju ,ali nemam blage veze zasto mi konstantno podmeces masne lazi.

Ne podmećem ja tebi ništa: po mom sudu svako agitovanje za kohabitaciju je agitovanje za Nikolića. Ergo, agitovanje za Zlo u Srbiji. Tačka.
Toma Nikolić i njegovi nisu izbor. Bar ne još jedan izborni ciklus, u kome bi morali da se profilišu i definišu jasne stavove po svim pitanjima.
Jer ja, Dali, još uvek ni blagu predstavu nemam šta oni misle o bilo kom društvenom problemu.
Lepo bi bilo da mi ti preneseš ako o tome imaš neka saznanja, možda bi mi bilo lakše da skapiram sa kim bi i sa čim valjala ta kohabitacija u Srbiji.


Moje raspisivanje nije dokaz mog foliranja vec postovanja tebe kao sagovornika cije misljenje pazljivo citam, postujem I se slozim ili ne,a trudim se da kazem I zasto.

Pa, Dali... Uvažavanje je uzajamno. Samo što sam ja ekstremno osetljiv na ovu temu poslednjih nedelja, i naročito posle ove izborne katastrofe.
A niti sam imao dovoljno vremena, niti sam imao potpuno jasan koncept u glavi, niti sam želeo da budem taj koji propagira Tadića i DS. Makar, izgleda, mnogi moje reakcije upravo tako shvatali.
Uostalom - još jednom, poslušaj Zagorku Golubović. Ona je skoro pa potpuno uspela da artikuliše i moj stav.

A pročitaj malo i po svom i po drugim blogovima, da vidiš taj licemerni kenjački stav - Može Toma, Koštunica nikad!
Pa mi kaži da li sam pogrešio oko toga.
Pozdrav tebi, ovo svakako samo još nas dvojica čitamo.
EL EN EL EN 18:48 29.05.2012

Re: Glasao sam za Nikolića


freehand
. . . .
Pozdrav tebi, ovo svakako samo još nas dvojica čitamo.


E, niste jedini, citam i ja.
Osecam se malo i odgovornim da
sam zakuvao. Pozdrav!
blogov_kolac blogov_kolac 17:12 25.05.2012

Glavni krivci nisu u publici, ali...

...je publika medju glavnim krivcima.
blogovatelj blogovatelj 13:49 26.05.2012

Tako je govorio 7557



Vec je citirano, ali moram i da naglasim. Cerski, rodjace, da mi je saznati iz kojih se izvora mudrosti napajas, para ne bih zalio.

koliko mi je poznato svaki pismen čovek, ako hoće da izađe na izbore mora da pročita i da zna, program partije za koju hoće da glasa.


srpske partije imaju orjentaciju kako vetar duva i kako se Vlasnicima partije ćefne, a da program rada uopšte nemaju a ako ga pukim slučajem imaju on ničemu ne služi, a za brisanje gu..ce je previše prljav.
freehand freehand 23:57 28.05.2012

E hvala Bogu

da smo konačno prestali da lutamo sa tom spoljnom politikom i sa onim "i EU i Kosovo!"!
Dali, daj jednu kraću analizu o tome, pliz!



dali76 dali76 01:21 29.05.2012

Re: E hvala Bogu

Posto ti meni Free kao ozbiljnom analiticaru u pokusaju ne verujes,evo poslusaj analizu Dusana Pavlovica.na zadatu temu u emisiji Utisak Nedelje.
freehand freehand 10:13 29.05.2012

Re: E hvala Bogu

dali76
Posto ti meni Free kao ozbiljnom analiticaru u pokusaju ne verujes,evo poslusaj analizu Dusana Pavlovica.na zadatu temu u emisiji Utisak Nedelje.

Ok, poslušaj i ti Zagorku Golubović u današnjem "Hoću da znam" na radiju B 92. Mislim, nadam se da to snimaju, nisam siguran. I pročitaj Teofila Pančića na tu temu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana