Mediji| Reč i slika| Sex| Tehnologija

I ovo je Srbija

freehand RSS / 03.06.2012. u 14:30

Kad kažeš ne može - šta to tačno znači?

I nove tehnologije, i beskrajan talenat, i entuzijazam, i podrška.

Gledajte, uostalom:

 

Miško Nećak&Mixer&Imlek.

Imlek oživljava Savamalu spojem inovativnosti i kreativnosti, video projekcijom na fasadi zgrade.

U okviru Mikser festivala 2012 kompanija “Imlek” podržava “3D mapping”, projekat autora Miška Nećaka koji se realizuje na fasadi zgrade u Karađorđevoj 43, ispod Brankovog mosta. Najmoćnijim inovativnim, tehnološkim spojem između komunikacija i umetnosti ovaj 3D video rad predstavlja umetničko delo kojim kompanija “Imlek”, na savremen način, želi da verodostojno prikaže oživljavanje vizuelnog identiteta Savamale.

Podržavanjem ovakvih projekata Kompanije “Imlek” želi da podstakne pokretanje kolektivne kreativne svesti društva.

LINK

Vidiš da može!

 



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 18:59 03.06.2012

Re: i ovo je srbija

slicno ( ali sa sigurno vecim budzetom) sam gledao prije par mjeseci )->

Da, s većim budžetom, ali s manje talenta.
Kičasto, dosadnjikavo..., ogledao do polovine.
nevenb nevenb 20:11 03.06.2012

Light performance

Ni novo ni originalno....ukucajte u youtube-u light performance ili nešto slično ...ima more toga. Kod komšija, u Zadru, ima nešto interesantno, zove se Greeting to the Sun. No, u svakom slučaju, pohvalno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:29 03.06.2012

Re: Light performance

Ni novo ni originalno


e majkemi ja ne kapiram ove komentare tipa ni novo ni originalno, sto rece free gore, onda to mozes da kazes za svaki film, za svaku knjigu, za svaki stip, za svako slikarsko platno, pa i za svaki blog

otkud ta potreba za nipodastavanjem i ta negativna energija, bas bezveze

mislim, niko ovde nije kreten, znamo brate da je light performance radjen i na drugim zgradama širiom sveta i to nema veze s tim sto je uradjen i na zgradi i u savamali, u cemu je problem?

valjda smo zato tanki s muzejima, to je tek vidjena forma, i sve unutra, sve to treba zatvoriti i zatakanciti, nista novo i nista originalno

a tek muzika i to treba ukinuti, posebno klasičnu, sta bre interpretacije i bakraci, nista novo nista originalno

jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde
nevenb nevenb 20:37 03.06.2012

Re: Light performance

jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde
Uuuuuuhhhh....koliko mržnje...pa rekao sam da je, u svakom slučaju, pohvalno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:41 03.06.2012

Re: Light performance

Uuuuuuhhhh....koliko mržnje...pa rekao sam da je, u svakom slučaju, pohvalno


ma bre, pali, kakva mržnja, samo gadjenje prema sitnim dušama, čuj "rekao si da je pohvalno", idi bre operi usta sapunom za ono "ni novo ni originalno", davežu
freehand freehand 20:42 03.06.2012

Re: Light performance

nevenb
jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde
Uuuuuuhhhh....koliko mržnje...pa rekao sam da je, u svakom slučaju, pohvalno.

Nije mržnja nego stav.
I to pravi!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:43 03.06.2012

Re: Light performance

Nije mržnja nego stav


to, batice, klepi ga neonkom, to ce razume

:)
nevenb nevenb 20:46 03.06.2012

Re: Light performance

Auuuu, koliko je u tvojoj "velikoj" duši otrova!? Svaka dalja rasprava s tobom je bespredmetna i, ovim odgovorom, je prekidam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 03.06.2012

Re: Light performance

e majkemi ja ne kapiram ove komentare tipa ni novo ni originalno,


Kako ne kapiras?
Pa tako valjda komentarisu ljudi kojima je to sve vec postalo dosadno, prevazidjeno...za njih je dovoljno dobro nesto sto jos nije izmisljeno
Avangarda bre, a ne ko ti, seljanka, odusevljavas se necim cega ima i u Zadru.
blogovatelj blogovatelj 20:52 03.06.2012

Re: Light performance

jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde


Cesto sam pokusavao da svoju misao formulisem ovako, ali mi nikada nije poslo za rukom. Tj mozda bi mi i poslo za rukom, ali tu je uvekprisutni strah od banovanja
Vesna, duboki naklon. I preporuka naravno.



freehand freehand 20:54 03.06.2012

Re: Light performance

Avangarda bre, a ne ko ti, seljanka, odusevljavas se necim cega ima i u Zadru.

Samo što toga nema u Zadru.
Ima nečega sličnog.
Kao što i u Zadru ima zgrada, ima slika, ima skulptura, ima muzike. Samo nisu baš iste ni zgrade, ni skulpture, ni slike. Pa ni muzika.
JJ Beba JJ Beba 20:54 03.06.2012

Re: Light performance

nevenb
jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde
Uuuuuuhhhh....koliko mržnje...pa rekao sam da je, u svakom slučaju, pohvalno.

ne verujem da iko hejtuje, nego svi koji pozitivno komentarišu mikser i događanja na njemu vole beograd. mi volimo beograd i drago nam je kad se u njemu događa nešto ovako, ma kako neoriginalno bilo
freehand freehand 20:55 03.06.2012

Re: Light performance

Cesto sam pokusavao da svoju misao formulisem ovako, ali mi nikada nije poslo za rukom. Tj mozda bi mi i poslo za rukom, ali tu je uvekprisutni strah od banovanja

Možda nije trebalo da misao iskazuješ rukama?
JJ Beba JJ Beba 20:56 03.06.2012

Re: Light performance

Vesna Knežević Ćosić
Nije mržnja nego stav


to, batice, klepi ga neonkom, to ce razume

:)

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:00 03.06.2012

Re: Light performance

Auuuu, koliko je u tvojoj "velikoj" duši otrova!? Svaka dalja rasprava s tobom je bespredmetna i, ovim odgovorom, je prekidam


i bolje ti je, aj, pali

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:35 03.06.2012

Re: Light performance

*o o o neoriginalnosti :)

mariopan mariopan 21:44 03.06.2012

Re: Light performance

e majkemi ja ne kapiram ove komentare tipa ni novo ni originalno,

I meni idu na nerve, pa zašto se i kod nas ne bi uradilo nešto LEPO ?
mariopan mariopan 21:45 03.06.2012

Re: Light performance

JJ Beba
nevenb
jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde
Uuuuuuhhhh....koliko mržnje...pa rekao sam da je, u svakom slučaju, pohvalno.

ne verujem da iko hejtuje, nego svi koji pozitivno komentarišu mikser i događanja na njemu vole beograd. mi volimo beograd i drago nam je kad se u njemu događa nešto ovako, ma kako neoriginalno bilo

myredneckself myredneckself 00:48 04.06.2012

Re: Light performance

nevenb
Ni novo ni originalno....

tarantulla
Sama ideja nije autentična (što je najgore).

G r o f

Ja sam ovo prvi put video tamo neke 1982-3.


I na kraju, Vesna
VKĆ
onda to mozes da kazes za svaki film, za svaku knjigu, za svaki stip, za svako slikarsko platno, pa i za svaki blog

Prvo što mi je palo na pamet su Romeo i Julija, i Šekspir.

Jedan od filmova o R&J -



I još jedan od filmova o R&J, samo mjuzikl, West Side Story -



Ko zna koliko je filmova, i drugih umetničkih dela rađeno po osnovnoj ideji nekog autora, u ovom slučaju Šekspira?
Ne može se reći da su autori ovih filmova plagijatori, ili neoriginalni, zato što su uradili svoja dela po ideji VŠ.





nikola_kovac nikola_kovac 09:01 04.06.2012

Re: Light performance

невен
Ni novo ni originalno....

И највећа дела у историји уметности јесу настала прежвакавањем и рециклирањем старог - на нов начин. Ново и оригинално - не постоји. Већи проблем са твојим коментаром је тај што у старту креће од негативног, уместо од позитивног. То је врло деструктиван утицај.

весна
samo gadjenje prema sitnim dušama

Мислим да си оштра у овој квалификацији. У Србији је омиљени спорт НЕ може, НЕ ради, НЕ ваља, НЕ НЕ НЕ!!!! И шта год да даш некоме, коме то НЕ није отопљено (сопственом) лепотом и стваралаштвом, прва ће реакција бити - НЕ!

Отуда се и запатило то пљување по добром, али просечном. Мислим, пљувалo би и по одличном, непоновљивом, оригиналном, само што би се онда ризиковало да се испадне глуп(а) у друштву.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:57 04.06.2012

Re: Light performance

Možda nije trebalo da misao iskazuješ rukama?


ovu zgradu bi neko i pipao

nela_69 nela_69 13:15 04.06.2012

Re: Light performance

JJ Beba
nevenb
jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde
Uuuuuuhhhh....koliko mržnje...pa rekao sam da je, u svakom slučaju, pohvalno.

ne verujem da iko hejtuje, nego svi koji pozitivno komentarišu mikser i događanja na njemu vole beograd. mi volimo beograd i drago nam je kad se u njemu događa nešto ovako, ma kako neoriginalno bilo

Ovo što si napisala je OK.

Ali da neko smatra uvredljivim komentar blogera nevenb
Ni novo ni originalno....ukucajte u youtube-u light performance ili nešto slično ...ima more toga. Kod komšija, u Zadru, ima nešto interesantno, zove se Greeting to the Sun. No, u svakom slučaju, pohvalno.


a ne smatra uvredljivim sopstveni kometentar
jebite se bre negativci i drkadžije nekreativne, samo vam rade pljuvačne žlezde


je u najmanju ruku dvostruki standard.

Ostaje samo
gadjenje prema sitnim dušama





pedjalon pedjalon 20:21 03.06.2012

Mleko

Pozdravljam da kroz grad teče med i mleko.
highshalfbooze highshalfbooze 20:41 03.06.2012

The 600 Years

Evo jednog koga vredi pogledati. Pa ko zna, za jedno 600 godina, napravićemo i mi nešto slično.

600 years anniversary of the astronomical tower clock
freehand freehand 22:09 03.06.2012

Re: The 600 Years

Pa ko zna, za jedno 600 godina, napravićemo i mi nešto slično.

Mi nećemo nikad.
Ali Bogu hvala - ima pametnih, darovitih, hrabrih i drčnih ljudi koji neće čekati toliko.
Ovaj momak Nećak će to da napravi juče!
jesen92 jesen92 23:59 03.06.2012

Re: The 600 Years

Pa ko zna, za jedno 600 godina, napravićemo i mi nešto slično.
..to uopste nije tema...tema je da se u bg dogodilo nesto lepo i da je neko u to ulozio znanje i trud..
highshalfbooze highshalfbooze 07:09 04.06.2012

Re: The 600 Years

Ovaj momak Nećak će to da napravi juče!


Najomiljenija nacionalna disciplina je vikanje hop bez skoka.
highshalfbooze highshalfbooze 07:24 04.06.2012

Re: The 600 Years

..to uopste nije tema...tema je da se u bg dogodilo nesto lepo i da je neko u to ulozio znanje i trud..


Nije, u pravu ste. Ovo što je napravljeno u Beogradu je komercijalni događaj koji je napravljen u cilju propagande jedne inostrane kompanije.
Ovo u Pragu što sam stavio, je obeležavanje kulture i istorije jedne zemlje.

Jedino što je zajedničko je način na koji se obraćaju gledaocima. To nije ništa novo i u svetu se može videti već niz godina. Ali je novo da Srbija sve više i više zaostaje za tim svetom. Doduše ni to nije ništa novo. Događa se već par decenija.
freehand freehand 07:44 04.06.2012

Re: The 600 Years

Najomiljenija nacionalna disciplina je vikanje hop bez skoka.

Pa ovaj projekat je skok. I to visoko i daleko.
highshalfbooze
..to uopste nije tema...tema je da se u bg dogodilo nesto lepo i da je neko u to ulozio znanje i trud..


Nije, u pravu ste. Ovo što je napravljeno u Beogradu je komercijalni događaj koji je napravljen u cilju propagande jedne inostrane kompanije.
Ovo u Pragu što sam stavio, je obeležavanje kulture i istorije jedne zemlje.

Jedino što je zajedničko je način na koji se obraćaju gledaocima. To nije ništa novo i u svetu se može videti već niz godina. Ali je novo da Srbija sve više i više zaostaje za tim svetom. Doduše ni to nije ništa novo. Događa se već par decenija.

Ovo što je napravljeno u Beogradu nije komercijalni događaj. Ovo je umetnička instlacija u okviru Mixer festivala, omogućena finansijskom podrškom domaće kompanije u stranom vlasništvu.

Iz tog ugla gledano voleo bih da znam - kako doživljavaš ukupno stvaralaštvo armije zanatlija (koje smo naivno smatrali umetnicima) po vascelom svetu koje su kao direktni naručioci ili kao mecene finansirali vladari ili bogataši?
Hajde, molim te neku o Mikelanđelu i Sikstinskoj kapeli, na primer?
O tehnologiji i finansiranju?

I zaista - nije ništa novo da ljudi u Srbiji sebe i svoje okruženje gledaju na način na koji ti to činiš.
Nije novo, ali je do besmisla neproduktivno i smorno.
jesen92 jesen92 09:52 04.06.2012

Re: The 600 Years

Ovo u Pragu što sam stavio, je obeležavanje kulture i istorije jedne zemlje.
..da, ovo u Pragu je zaista fascinantno i verujem da je vecini ovde(na blogu) poznato...
..ja samo mislim da to nema veze sa ovim mixer festivalom...ciljevi "predstava" su razliciti pa ih zato ne treba ni porediti...
highshalfbooze highshalfbooze 10:08 04.06.2012

Re: The 600 Years

Hajde, molim te neku o Mikelanđelu i Sikstinskoj kapeli, na primer?


Mikelanđelo nije naslikao nigde lik pape Juliusa II koji je dao pare za oslikavanje Sikstinske kapele, već motive koji nisu isključivi simboli katoličanstva. A koliko sam video, glavni junak ove priče, koju ti zagovaraš kao vrh umetnosti u Srbiji, je logo jedne inostrane kompanije koji predstavlja samo tu inostranu kompaniju i ništa više od toga.

Ja se izvinjavam što sam poredio vrhunsku svetsku umetnost sa kič produkcijom.

Dopuna:
Ovo je umetnička instlacija u okviru Mixer festivala,

Vešto izvedeno da se za male pare dođe do velikog propagandnog prostora.
freehand freehand 10:31 04.06.2012

Re: The 600 Years

Mikelanđelo nije naslikao nigde lik pape Juliusa II koji je dao pare za oslikavanje Sikstinske kapele,


Ovaj i onoliki drugi portreti i statue vladalaca, njihovih majki, ljubavnica, žena, dece ne predstavljaju umetnost jer su rađeni poznatom tehnologijom i još za pare?


A koliko sam video, glavni junak ove priče, koju ti zagovaraš kao vrh umetnosti u Srbiji, je logo jedne inostrane kompanije koji predstavlja samo tu inostranu kompaniju i ništa više od toga.

O da, vrh umetnosti u Srbiji... Baš sam to rekao.
I logo, da. Znaš li ti uopšte šta je logo?
A i ovo, drugi put: Imlek je domaća kompanija u stranom vlasništvu. Impozantna je raznovrsnost koju pokazuješ u nepoznavanju stvari.
Zla volja ti u tome ne odmaže koliko vidim.
Al ok, bro, sve je sranje, i tvoj je život tako smoran među svim tim luzerima...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:37 04.06.2012

Re: The 600 Years

Vešto izvedeno da se za male pare dođe do velikog propagandnog prostora.

Ideja marketinga je da se za male pare dođe do velikog propagandnog prostora. Mislim, legitimna ideja.

Ako se uz to desi da se ideja na dobar način spoji sa kreativnošću ljudi i ako se ostvari dobar ugođaj, kao što se desilo u ovom slučaju - pun pogodak.
highshalfbooze highshalfbooze 08:33 05.06.2012

Re: The 600 Years

Ovaj i onoliki drugi portreti i statue vladalaca, njihovih majki, ljubavnica, žena, dece ne predstavljaju umetnost jer su rađeni poznatom tehnologijom i još za pare?

Hajde, molim te neku o Mikelanđelu i Sikstinskoj kapeli, na primer?

Al ok, bro, sve je sranje, i tvoj je život tako smoran među svim tim luzerima...

Ako se u nečemu, bilo čemu, mišljenje dvoje ljudi razlikuje to nikako nije razlog za vređanje. Inače, smatram, da je lepota u različitosti i raznovrsnosti a ne u jednoumlju.

highshalfbooze highshalfbooze 08:41 05.06.2012

Re: The 600 Years

Ideja marketinga je da se za male pare dođe do velikog propagandnog prostora. Mislim, legitimna ideja.


Agencije koje rade u Srbiji se jako često služe nelegitimnim i nezakonitim metodama. Počev od vrha pa na dole.

Briga agencija, koje vode marketinške kampanje, o mladim talentima i kreativnim ljudima u Srbiji liči na situaciju iz bloga Nsarskog o mladom Indijcu.
freehand freehand 12:19 05.06.2012

Re: The 600 Years

highshalfbooze
Ovaj i onoliki drugi portreti i statue vladalaca, njihovih majki, ljubavnica, žena, dece ne predstavljaju umetnost jer su rađeni poznatom tehnologijom i još za pare?

Hajde, molim te neku o Mikelanđelu i Sikstinskoj kapeli, na primer?

Al ok, bro, sve je sranje, i tvoj je život tako smoran među svim tim luzerima...

Ako se u nečemu, bilo čemu, mišljenje dvoje ljudi razlikuje to nikako nije razlog za vređanje. Inače, smatram, da je lepota u različitosti i raznovrsnosti a ne u jednoumlju.


Ne razumem gde si našao vređanje, ali - da, ja volim da se malo grublje izrazim. To konverzaciju čini koloritnijom.
A takođe volim da gledam milion cvetova koji cvetaju na najrazličitije načine, kao i crne, bele, žute, smeđe i šarene mačke kako love miševe, a i one koje ne love miševe.
Imam samo mali problem sa razumevanjem ljudi koji sve gledaju kroz neke bljaks-naočari, a zgražaju se naročito na sve u svojoj neosrednoj blizini. Valjda su im naočari tako podešene, šta li.
mrdax mrdax 20:45 03.06.2012

Super

Jos je davno Konfucije rekao da su i onaj koji kaze da je nesto moguce i onaj koji kaze da je nemoguce oboje u pravu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:07 03.06.2012

Divota

Superiška, naročito stoga što je izašlo iz Vorholovog šinjela, kao posledica njegovog filma o zgradi (kojoj se tokom noći pale i gase svetla na prozorima). On za svoju umetnost nije ni potrebovao dodatnu lasersku intervenciju.

Ali, jedan je Endi.

docsumann docsumann 04:38 05.06.2012

Re: Divota

Ali, jedan je Endi.


Jendi
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:32 03.06.2012

fasada

Ako neko napravi konkurs, ja cu moju zgradu da kandidujem za ovakav performans, pa da fasada bude lepa bar jedno veče.



moja draga fasada, o kojoj svojevremeno i blog napisah, nema šansona da bude na drugi način ulepšana, jer gleda na unutrašnju stranu dvorišta, a neki faking propis kaže da samo mogu da se sredjuju fasade koje gledaju na ulicu.



blau.punkt blau.punkt 21:33 04.06.2012

u komentarima imamo dijalekt

(ičke) nesporazume:



- izvinite, jeste vi sa juga ?





















- ne, ja sam sa ladu.
dragoljub92 dragoljub92 23:33 05.06.2012

ух

добро што отворих овај блог поново, нисам хтео да коментаришем први пут а ни овај јер ова врста уметности захтева присуство чину да би се могло коментарисати о квалитету.друго немам ни потребно предзнање да бих дао неки сувисли коментар,осим добро је да се десио.толко о догађају да не рекнем хепенингу.

порив да се јавим је тај што је овде повучено неколико могућих топика за неке нове блогове ,а најважнији би био наш однос према нашим ствараоцима и њиховим делима од пљувања до бескрајног обожавања. наравно и тема о соцреалистичком сивилу и њговим панданима у капитализму.па чак и расправа о томе шта је то копија у уметности,да ли уметници треба да патентирају своју уметност .

*
15 инчни монитор иако у резолуцији 1600х1200 и појачалце од ,ничим изазваних 20 ВВ не може да пренесе довољно информација да би дали прави доживљај.
NNN NNN 10:41 06.06.2012

Re: ух

не може да пренесе довољно информација да би дали прави доживљај.
Ako si jutros kupio kravicu (umesto domaćeg mleka, tj. niške mlekare)
- onda ti je preneto dovoljno informacija
dragoljub92 dragoljub92 17:47 06.06.2012

Re: ух

tmleko tkaj to tbe[e
digitalninja digitalninja 21:52 06.06.2012

Ura!

E pa drago mi je da vidim i kod nas nešto čemu sam zavidio gledajući po u dojčlandu :)
[youtube]null[/youtube]
Greshka Greshka 00:18 07.06.2012

....

Kad kažeš ne može - šta to tačno znači?

Srbija i mi u njoj smo izgleda svakog dana sve više u virtuelnom svetu. Realnost je negde iza kulisa. Litra mleka koju danas/sutra neko (ne)može da kupi, zgrade u raspadanju i nedostižan dom.... teška su pozadina vizuelne maskarade.







freehand freehand 00:35 07.06.2012

Re: ....

Greshka
Kad kažeš ne može - šta to tačno znači?

Srbija i mi u njoj smo izgleda svakog dana sve više u virtuelnom svetu. Realnost je negde iza kulisa. Litra mleka koju danas/sutra neko (ne)može da kupi, zgrade u raspadanju i nedostižan dom.... teška su pozadina vizuelne maskarade.

Na žalost - nisi daleko od istine. Samo što ona ne sme da bude paravan i izgovor za odustajanje i predaju.
milisav68 milisav68 10:09 07.06.2012

Re: ....

freehand

Samo što ona ne sme da bude paravan i izgovor za odustajanje i predaju.

Pa kako sad da budemo optimisti, kad smo izabrali pogrešnog predsednika.
freehand freehand 12:17 07.06.2012

Re: ....

milisav68
freehand

Samo što ona ne sme da bude paravan i izgovor za odustajanje i predaju.

Pa kako sad da budemo optimisti, kad smo izabrali pogrešnog predsednika.

Š'a ja znam kako ćeš ti.
Ja sam, Milisave, gurao napred i sa još nesrećnijim.
I to kad su mu u rukama bili i nož i pogača, i top, i mitraljez, i RTS i politika i voda za u kablove. I naš dragi Predsednik sa papovkom i njegov zamenik da ganja izdajnike.
kaolavanda kaolavanda 13:21 07.06.2012

Re: 150

Aj' da pokupim okruglo, iako nije izazov kad onaj sa štucnama i cvikerčićima ne čeka da se čuje pucanj, pa da pojuri

I da! Iskoristiću priliku da apelujem na rospiju koja je ulovila mog, ponoviću mog princa, i sad mu ne da da se igra sa mnom/nama, da ne bude toliko sebična i da mi/nam ga vrati (mada je razumem). To stvarno nije lepo!

Za ljubazno ustupljen prostor u lične svrhe, Free, tebra, tebi kolačići umućeni prošlogodišnjim Mikserom..






javascript:;



milisav68 milisav68 14:20 07.06.2012

Re: ....

freehand

Š'a ja znam kako ćeš ti.

Ja sam još od jesenas podigo nivo borbene gotovosti , "pustio" sam struju u žicu od ograde - pokradoše sve što im je palo pod ruku - još mi samo top fali pa da se kompletiram, šta ga znam sa čime će da "rukuju" ovi uterivači dugova (pošto ne plaćam TV pretplatu).
freehand freehand 14:40 07.06.2012

Re: ....

još mi samo top fali pa da se kompletiram,

Nači - rešio da pališ topa?
Pa jesi ti Milisav ili Jeremija?


c,c,c - tako dočekivati narodnu vlas'...
milisav68 milisav68 15:08 07.06.2012

Re: ....

freehand

Nači - rešio da pališ topa?
Pa jesi ti Milisav ili Jeremija?

Milisav - al` sam stek`o iskustvo, pomažući Jeremiji.

c,c,c - tako dočekivati narodnu vlas'...

Pa...tak`o vreme došlo....il` mi il` oni.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:58 07.06.2012

Traume belog listića

Ja sam naziv ovog videa pročitala "moja krivica 3D mapping".

:)))
Ok, ok, biću dobra, neću da trolujem.
Ako neko zna gde na ovom blogu postoji tekući trol, neka me usmeri u tom pravcu.
Mislim, svi se nešto drže teme, od toga mož' da se poludi

Hvala unapred.
freehand freehand 16:13 07.06.2012

Re: Traume belog listića

dobrosavljevic_m
Ja sam naziv ovog videa pročitala "moja krivica 3D mapping".

:)))
Ok, ok, biću dobra, neću da trolujem.
Ako neko zna gde na ovom blogu postoji tekući trol, neka me usmeri u tom pravcu.
Mislim, svi se nešto drže teme, od toga mož' da se poludi

Hvala unapred.

Slušaj, Milevo - posle Krkara niko više ništa ne može da istroluje tako da glava zaboli.
BTW, kad smo kod Krkara i arhitetkure:
odavno sam imao želju da ponovo u ruke uzmem "Hodočašće Arsenija Njegovana", i da sa tom knjigom kao bedekerom krenem ulicama Beograda, u potrazi za svim tim Njegovanovim kućama.
Naravno, ukoliko je moj utisak da je reč o realnim građevinama na realnim lokacijama tačan, i da ovi Krkarove tvorevine nisu zauzele nihovo mesto.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:41 07.06.2012

Re: Traume belog listića

Tu će Višnja da te opravi
vishnja92 vishnja92 19:45 07.06.2012

Re: Traume belog listića

želju da ponovo u ruke uzmem "Hodočašće Arsenija Njegovana", i da sa tom knjigom kao bedekerom krenem ulicama Beograda, u potrazi za svim tim Njegovanovim kućama



tj

imam negde fajl sa isprepisanim citavim pasusima odatle, ko zna gde je zavrsio. htela da pisem tekst pa nas potamanili pa nisam nikad :)

sadrzaj prvog krkarevog slikovnog komentara je unekoliko drugaciji od naredna dva, ali to je mnogo dugacka tema pa cemo je preskociti.
inace, svaka iskljucivost je pogresna (osim kada je na mestu), kako u arhitekturi, tako i u zivotu :p

haug Mileno i Free-starce.
zivijo nam mesec jun i mi u njemu.

krki,
namaste.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:23 07.06.2012

Re: Traume belog listića

zivijo nam mesec jun i mi u njemu.

Živijooooooooooooo
freehand freehand 21:04 07.06.2012

Re: Traume belog listića

imam negde fajl sa isprepisanim citavim pasusima odatle, ko zna gde je zavrsio. htela da pisem tekst pa nas potamanili pa nisam nikad :)

O'š da lunjamo zajedno? Meni bi vodič dobrodošao.
Može i Mileva u ekipu.
Pa posle da vodamo blogere za debelu kintu?
Krkara, na primer

P.S.
Evo vam jedna muzika po Freehandovom izboru, ovo više ionako niko ne čita:

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:30 07.06.2012

Re: Traume belog listića

krkar krkar 01:54 08.06.2012

Re: Traume belog listića

krki,
namaste.


Ne preskači akobogaznaš, ajd napiši jedan blog o arhitekturi. Pa kod mene da gostuješ*

Pun mi kufer više politike, posebno ovih DS napaljenika i Borisolizoguza

* - daću ti password da moš da banuješ i brišeš pa ako 'oće - nek krive mene

freehand freehand 08:27 08.06.2012

Re: Traume belog listića

Pun mi kufer više politike, posebno ovih DS napaljenika i Borisolizoguza

* - daću ti password da moš da banuješ i brišeš pa ako 'oće - nek krive mene

Vi europski nastrojeni četnici-janjičari odvajkada ste poznati po suptilnim metodama.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:55 08.06.2012

Re: Traume belog listića

Višnja, vodi ih u obojicu u šetnju, povadiće oči ovde.
vishnja92 vishnja92 15:03 09.06.2012

Re: Traume belog listića

O'š da lunjamo zajedno?

ocu
ajd napiši jedan blog o arhitekturi

ocu i to.

samo da se priberem s vremenom, nekad, jednom...
freehand freehand 15:53 09.06.2012

Re: Traume belog listića

ocu




ocu i to.

Znao sam da si opajdara!

zilikaka zilikaka 17:51 08.06.2012

164

El to znači da se društvo razišlo, a vi ostavili flašu u šteku?

Ništa lepše od ležernog trola, što rekla poštovana koleginica Dobrosavljević.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:24 08.06.2012

Re: 164

Teme postoje da bi se istrolovale
freehand freehand 19:38 08.06.2012

Re: 164

dobrosavljevic_m
Teme postoje da bi se istrolovale

Na koju temu tačno misliš?

Nego,, evo jedne pesme, baš petkovske:

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:20 08.06.2012

Re: 164

Na koju temu tačno misliš?

Ma uopšteno, ZK reče da nema ništa lepše od ležernog trola, pa rek'o da se složim.

nešto lepo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana