Planeta| Politika| Region

I ovo je Srbija II

freehand RSS / 08.06.2012. u 21:02

Kad kažeš ne može - na šta tačno misliš?

Ko je ovog čoveka očekivao na ovom mestu?

Serb minister elected next General Assembly head, sign of country’s makeover on world stage

5187939484fd218181acff096489760_368x275.JPG

I znači li to da je Srbija ovime počastvovana, ili da je mesto predesedavajućeg GA UN izgubilo na važnosti?

U medijima i na ovom blogu toliko puta smenjivani ministar inostranih poslova Srbije od septembra će raditi na Ist riveru.

Uprkos tome što znamo ko sve nije bio za, i ko je sve bio protiv.

Da li je to priznanje Srbiji, njemu lično ili oboma? I hoće li ovaj izbor imati ikakve efekte na međunarodni položaj naše zemlje? Ili je ovaj izbor, u stvari, kontra interesa Srbije sa stanovišta guranja prsta u oko onome što zovemo Međunarodnom zajednicom, bez obzira na broj i veličinu zemalja koje su glasale za?



Komentari (273)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 21:47 08.06.2012

Re: meni

Meni je najviše kul Nikolić jer Srbija njegovim izborom uživa veći ugled na svim meridijanima.

Ja da sam savetovao kandidata na predsedničkim izborima koji je izgubio od Tomislava Važno-je-učestvovati Nikolića, ne bih se javljao na tu temu...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:47 08.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Fascinantno je ovo sto kazes, zaista!

Šta ti je tačno fascinantno?


Tvoja recenica, cela!



Meni je najviše kul Nikolić jer Srbija njegovim izborom uživa veći ugled na svim meridijanima.


Sarkazam, kako to gordo zvuci!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:49 08.06.2012

Re: meni

Ja da sam savetovao kandidata na predsedničkim izborima koji je izgubio od Tomislava Važno-je-učestvovati Nikolića, ne bih se javljao na tu temu...

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.
Spiridon Spiridon 21:50 08.06.2012

Re: meni

Meni je najviše kul Nikolić jer Srbija njegovim izborom uživa veći ugled na svim meridijanima.


kako mozes tako da se salis Krle, pa pogledaj mu okice




expolicajac expolicajac 21:50 08.06.2012

Re: meni

Meni je najviše kul Nikolić jer Srbija njegovim izborom uživa veći ugled na svim meridijanima.

"U pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi" Vinston Čerčil.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:01 08.06.2012

Re: meni

Sarkazam, kako to gordo zvuci!

Da ne bi ispalo da se kitim tuđim perjem, sarkastičan je u stvari bio Vučuć koji je izjavio "da je posle izbora Tomislava Nikolića za predsednika države jasno da Srbija uživa veći ugled na svim meridijanima...".
sevarlica sevarlica 22:02 08.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Ja da sam savetovao kandidata na predsedničkim izborima koji je izgubio od Tomislava Važno-je-učestvovati Nikolića, ne bih se javljao na tu temu...

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.


Kakve je savetnike, kandidat na predsedničkim izborima Boris Tadić imao, na drugoj strani je moglo da stoji i bradavičasto prase umazano fekalijama, opet bi izgubio :)
sevarlica sevarlica 22:05 08.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Sarkazam, kako to gordo zvuci!

Da ne bi ispalo da se kitim tuđim perjem, sarkastičan je u stvari bio Vučuć koji je izjavio "da je posle izbora Tomislava Nikolića za predsednika države jasno da Srbija uživa veći ugled na svim meridijanima...".


Nakon što je Tadić izjavio da "Danieli" ne dolazi zbog Nikolića, ti imaš pameti da potežeš ovakve argumente.

Samoubistvo sa predumišljajem
mariopan mariopan 22:06 08.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Ja da sam savetovao kandidata na predsedničkim izborima koji je izgubio od Tomislava Važno-je-učestvovati Nikolića, ne bih se javljao na tu temu...

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.

Naravno da nije, pokazali su izbori.

Čujem da je Toma pred izbore rekao svojima samo neka ćute, ne treba im kampanja, svaki put kada Tadić otvori usta to su sigurni glasači za Tomu.


Svakako ulazite u istoriju, ekipno.

Rejlem Rejlem 22:08 08.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic

Jel Vama i dalje traje kampanja? Dosta vise, sjasite malo.
Ili jos bolje, savetujte svog predsednika i dalje.
wukadin wukadin 22:33 08.06.2012

Re: meni

svaki put kada Tadić otvori usta to su sigurni glasači za Tomu.


A tek zanosna gđa Trivan...
EL EN EL EN 22:41 08.06.2012

Re: meni

mariopan

....
Svakako ulazite u istoriju, ekipno.



I ja verujem da će istorija
jednog dana zbivanja i
proces privatizacije i
evropskih integracija da
realno oceni, kao i glavne
protagoniste navedenih projekata.

EL EN
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:50 08.06.2012

Re: meni

Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


E, nismo mi te sreće. (mada, evo, ja nemam televizor, to me možda spašava).

Ma nek je izabran, ja samo, po običaju, ne razumem čemu ovo srbovanje na blogu?

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:51 08.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Sarkazam, kako to gordo zvuci!

Da ne bi ispalo da se kitim tuđim perjem, sarkastičan je u stvari bio Vučuć koji je izjavio "da je posle izbora Tomislava Nikolića za predsednika države jasno da Srbija uživa veći ugled na svim meridijanima...".



Ma bravo za nadmudrivanje, dokaza imamo na pretek!

Nebojsa Krstic
Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.


U fukare oci od splacine.
P.P. Njegos
freehand freehand 22:51 08.06.2012

Re: meni

srdjan.pajic
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


E, nismo mi te sreće. (mada, evo, ja nemam televizor, to me možda spašava).

Ma nek je izabran, ja samo, po običaju, ne razumem čemu ovo srbovanje na blogu?


Možda će uticati da se smanje provizije na WU?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 08.06.2012

Re: meni

freehand
srdjan.pajic
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


E, nismo mi te sreće. (mada, evo, ja nemam televizor, to me možda spašava).

Ma nek je izabran, ja samo, po običaju, ne razumem čemu ovo srbovanje na blogu?


Možda će uticati da se smanje provizije na WU?


Pazi, to bi direktno podiglo vaš BDP za još 20%. Daj šajku!
freehand freehand 23:00 08.06.2012

Re: meni

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


E, nismo mi te sreće. (mada, evo, ja nemam televizor, to me možda spašava).

Ma nek je izabran, ja samo, po običaju, ne razumem čemu ovo srbovanje na blogu?


Možda će uticati da se smanje provizije na WU?


Pazi, to bi direktno podiglo vaš BDP za još 20%. Daj šajku!

Slušaj, Šabane...
Ako samo smanjivanje provizije na transfer za 20% diže BDP - šta to govori o visini tvojih doznaka?
Zar na meni štediš, jebote?!
thebee269 thebee269 23:00 08.06.2012

Re: meni

Meni je najviše kul Nikolić jer Srbija njegovim izborom uživa veći ugled na svim meridijanima.

molim te Krsticu ne kukaj, ti i kompanija svojom nesposobnoscu ste ga i doveli na vlast, pokrij se usima,cuti,sedi jedan.






















srdjan.pajic srdjan.pajic 23:03 08.06.2012

Re: meni

freehand
srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


E, nismo mi te sreće. (mada, evo, ja nemam televizor, to me možda spašava).

Ma nek je izabran, ja samo, po običaju, ne razumem čemu ovo srbovanje na blogu?


Možda će uticati da se smanje provizije na WU?


Pazi, to bi direktno podiglo vaš BDP za još 20%. Daj šajku!

Slušaj, Šabane...
Ako samo smanjivanje provizije na transfer za 20% diže BDP - šta to govori o visini tvojih doznaka?
Zar na meni štediš, jebote?!


Isto što i o visini BDP-a .

Ajebiga, izvini, pa i kod nas je udarila kriza. Gledaću da se popravim.
freehand freehand 23:10 08.06.2012

Re: meni

Isto što i o visini BDP-a

BDP je u direktnoj korelaciji sa tim što sam ja lenj i glup.
Ali tvoj je propust katastrofa za naciju!
libkonz libkonz 23:19 08.06.2012

Re: meni

Kakve je savetnike, kandidat na predsedničkim izborima Boris Tadić imao, na drugoj strani je moglo da stoji i bradavičasto prase umazano fekalijama, opet bi izgubio :)

još će Krle ispasti kriv za izborni poraz. Daleko je to od istine, mnogo daleko.
StEtOc|nA StEtOc|nA 23:24 08.06.2012

Re: meni

libkonz
Kakve je savetnike, kandidat na predsedničkim izborima Boris Tadić imao, na drugoj strani je moglo da stoji i bradavičasto prase umazano fekalijama, opet bi izgubio :)

još će Krle ispasti kriv za izborni poraz. Daleko je to od istine, mnogo daleko.


Ma neeeee
Kriv je narod koji ne razume političke procese...
freehand freehand 23:26 08.06.2012

Re: meni

Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


Nego, doco, da ti nije malo ispod renomea da čoveka nazoveš kulovom?

mikimedic mikimedic 23:30 08.06.2012

Re: meni

Ja da sam savetovao kandidata na predsedničkim izborima koji je izgubio od Tomislava Važno-je-učestvovati Nikolića, ne bih se javljao na tu temu...





libkonz libkonz 23:31 08.06.2012

Re: meni

Kriv je narod koji ne razume političke procese...

Krivci su unutar DS-a, ali to nisu Krle i Šaper. Teško je od babe dugo praviti devojku. Kad tad će neko provaliti. A baba izbore dobila dva puta.
Lionsgate Lionsgate 23:38 08.06.2012

Zamislite...

A tek zanosna gđa Trivan...


Izbor za naj-usne srpske politicke scene, Trivan vs Vucic, zanimljivija trka od one Goobitnik vs Grobar...




seadspahovic seadspahovic 23:39 08.06.2012

Re: meni

Krivci su unutar DS-a, ali to nisu Krle i Šaper.

Sto bi pa oni bili krivi sto ih je drug bivsi predsednik pustio da kradu.
libkonz libkonz 23:41 08.06.2012

Re: meni

Sto bi pa oni bili krivi sto ih je drug bivsi predsednik pustio da kradu.

nisam čuo da su nešto krali njih dvojica.
seadspahovic seadspahovic 23:43 08.06.2012

Re: meni

nisam čuo da su nešto krali njih dvojica.

Pa, nije se to bas oglasavalo na sva zvona, ali ako pogledas kako su im firme poslovale dok su se guzili u kabinetu, shvatices...
freehand freehand 23:47 08.06.2012

Re: meni

seadspahovic
nisam čuo da su nešto krali njih dvojica.

Pa, nije se to bas oglasavalo na sva zvona, ali ako pogledas kako su im firme poslovale dok su se guzili u kabinetu, shvatices...

A pošto su im firme napredovale i dok se nisu guzili u kabinetu, to može samo da znači da su pre toga radili i za one prethodne?
Što opet znači da će raditi i za buduće, i da bi pljuvanje po njima trebalo ogarničiti samo na baš neophodno.
Mislim, možda ti zatrebaju, možda se ispreče između tebe i tvog mesta u diplomatiji, jbg?
libkonz libkonz 23:50 08.06.2012

Re: meni

Pa, nije se to bas oglasavalo na sva zvona, ali ako pogledas kako su im firme poslovale dok su se guzili u kabinetu, shvatices...

imaju oni odavno firme. Postoji Onaj čije se ime na blogu ne sme spominjati koji opasno zloupotrebljava svoj položaj za lično bogaćenje (ja sam ga nazvao Iznogud, vidim da su neki drugi to prihvatili). Krle i Šaper su tu prilično čisti.
sevarlica sevarlica 23:53 08.06.2012

Re: meni

libkonz
Kakve je savetnike, kandidat na predsedničkim izborima Boris Tadić imao, na drugoj strani je moglo da stoji i bradavičasto prase umazano fekalijama, opet bi izgubio :)

još će Krle ispasti kriv za izborni poraz. Daleko je to od istine, mnogo daleko.


Isto koliko je Nikolić zaslužan za Jeremićevo novo radno mesto :)
rage rage 23:54 08.06.2012

Re: meni

libkonz
Kriv je narod koji ne razume političke procese...

Krivci su unutar DS-a, ali to nisu Krle i Šaper. Teško je od babe dugo praviti devojku. Kad tad će neko provaliti. A baba izbore dobila dva puta.


A ko je babu ubedio da može da bude devojka - samo ako to 'oće? (Sa stisnutom pesnicom "nikad nećemo odustati..."
libkonz libkonz 23:55 08.06.2012

Re: meni

Isto koliko je Nikolić zaslužan za Jeremićevo novo radno mesto :)

da
seadspahovic seadspahovic 23:55 08.06.2012

Re: meni

A pošto su im firme napredovale i dok se nisu guzili u kabinetu, to može samo da znači da su pre toga radili i za one prethodne?

Pa, dok su radili za Milosevica i Kostunicu, imali su za bicikl i tako to... Sad su to vec kuce i bazeni....

Mislim, možda ti zatrebaju, možda se ispreče između tebe i tvog mesta u diplomatiji, jbg?


Ne verujem da ce se ispreciti. Eventualno se mogu natrtiti, a oko toga se vec ti potrudi sta ces...
rage rage 23:56 08.06.2012

Vidite mi ruke radničke (maljčičke)

libkonz
Sto bi pa oni bili krivi sto ih je drug bivsi predsednik pustio da kradu.

nisam čuo da su nešto krali njih dvojica.


Raspitaj se od čega žive njih dvojica?
libkonz libkonz 23:59 08.06.2012

Re: meni

A ko je babu ubedio da može da bude devojka - samo ako to 'oće? (Sa stisnutom pesnicom "nikad nećemo odustati..."

tu ne sporim Krletovu krivicu, samo kažem da on nije lopov.
libkonz libkonz 00:02 09.06.2012

Re: Vidite mi ruke radničke (maljčičke)

Raspitaj se od čega žive njih dvojica?

znam vrlo dobro od čega žive i znam da bi od toga živeli i da nikada nisu ušli u politiku, možda čak i bolje. Krle sem savetničke, nema drugu funkciju, dok Šaper ima još i funkciju Predsednika UO Beogradske filharmonije.
seadspahovic seadspahovic 00:03 09.06.2012

Re: meni

samo kažem da on nije lopov.

To je vec lupanje... :)
freehand freehand 00:04 09.06.2012

Re: meni

Pa, dok su radili za Milosevica i Kostunicu, imali su za biciklu i tako to... Sad su to vec kuce i bazeni....

Ja, recimo, za Idols&Friends iz mnogo ranijeg zemana i od ove i od prethodnih vlasti. I nisu važili za agenciju koju vode ljudi na biciklima i trotinetima.
A znaš kakve mi sve stomačne tegobe izazivaju takvi žbiri koji sve znaju iz poverljivih izvora ali im ne pada na pamet da išta otvoreno kažu?
Daj, čoveče, Aleksa, Žunjiću - evo ti blog kao gostu-autoru, pični ko ima, šta ima, šta je i koliko ukrao.
Samo ako bi moglo bez onog reče mi jedan čoek.
Nego da lepo rkneš dokaze, omlatiš govna, pa da sebi napraviš autorsku i VIP i proizvedeš se Blogoinsajdera!
A i ja da se proslavim što mi je takva veličina gostovala!
Eventualno se mogu natrtiti,

E i to možeš al kod Peđe.
Ja sam strejt.
seadspahovic seadspahovic 00:05 09.06.2012

Re: Vidite mi ruke radničke (maljčičke)

znam da bi od toga živeli i da nikada nisu ušli u politiku, možda čak i bolje.

Da, ziveli bi od muzike...
freehand freehand 00:07 09.06.2012

Re: meni

libkonz
A ko je babu ubedio da može da bude devojka - samo ako to 'oće? (Sa stisnutom pesnicom "nikad nećemo odustati..."

tu ne sporim Krletovu krivicu, samo kažem da on nije lopov.

Dobro, a ko sem članova i organa Demokratske stranke ima pravo, razlog i potrebu da raspravlja o Krstićevoj krivici?
libkonz libkonz 00:10 09.06.2012

Re: Vidite mi ruke radničke (maljčičke)

Da, ziveli bi od muzike...

od marketinga, duhoviti Seade. Na vreme su počeli, stvorili dobre pozicije (Šaper pogotovo) i kao uspešni poslovni ljudi nagovorili Tadića da bude glavni baja. Tu su nas sve zeznuli, ali mislim da su ušli u celu priču sa dobrim namerama. Nisu samo razmišljali o tome da Tadić nema m... za taj posao.
Dr M Dr M 00:12 09.06.2012

Re: meni

freehand
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


Nego, doco, da ti nije malo ispod renomea da čoveka nazoveš kulovom?



Nekako mi se učinila zgodnom ta igra reči, kul-kulov, a možda sam i ja krenuo da se deelitizujem. Valjda sam podlegao novom, majskom, trendu. Nadam se da me neće držati dugo.
freehand freehand 00:14 09.06.2012

Re: meni

Dr M
freehand
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


Nego, doco, da ti nije malo ispod renomea da čoveka nazoveš kulovom?



Nekako mi se učinila zgodnom ta igra reči, kul-kulov, a možda sam i ja krenuo da se deelitizujem. Valjda sam podlegao novom, majskom, trendu. Nadam se da me neće držati dugo.

To nema veze sa elitizmom. Bar tebi ne moram da pričam.
A i sam vidiš da je igra reči šabanska.
ranoranilica ranoranilica 00:20 09.06.2012

Re: meni

dusanovaiivanovamama
Nebojsa Krstic
meni
vuk kul:)
ako je i krletu kul
full house

Meni je najviše kul Nikolić jer Srbija njegovim izborom uživa veći ugled na svim meridijanima.


Izmedju ostalog i tvojom zaslugom!

Fascinantno je ovo sto kazes, zaista!

Dokaz o obrazu kao djonu!


Nemoj da grešiš dušu. Krle se u ovim izborima nije ič mešao u svoj posao. :))
seadspahovic seadspahovic 00:21 09.06.2012

Re: meni

I nisu važili za agenciju koju vode ljudi na biciklima i trotinetima.


Vazili su za ljude koji ce za male pare da obuku pandursku uniformu i da drze dete na krilu pokazujuci kako Miloseviceva policija ne bije... Valjda to znas...

Nego da lepo rkneš dokaze, omlatiš govna, pa da sebi napraviš autorsku i VIP i proizvedeš se Blogoinsajdera!


Ovo projektujes neka svoja mastanja ?
Dr M Dr M 00:24 09.06.2012

Re: meni

freehand
Dr M
freehand
Dr M

Meni je kul

što godinu dana nećemo da vidjamo ovog kulova.


Nego, doco, da ti nije malo ispod renomea da čoveka nazoveš kulovom?



Nekako mi se učinila zgodnom ta igra reči, kul-kulov, a možda sam i ja krenuo da se deelitizujem. Valjda sam podlegao novom, majskom, trendu. Nadam se da me neće držati dugo.

To nema veze sa elitizmom. Bar tebi ne moram da pričam.
A i sam vidiš da je igra reči šabanska.


OK.
freehand freehand 00:24 09.06.2012

Re: meni

Ovo projektujes neka svoja mastanja ?

Ok. ti u stvari juriš Spiridona Kopicla.
Izvini što sam ti se isprečio na putu.
A i ko ga šiša kjad ne voli karanfile.
jesen92 jesen92 00:39 09.06.2012

Re: meni

Kakve je savetnike, kandidat na predsedničkim izborima Boris Tadić imao, na drugoj strani je moglo da stoji i bradavičasto prase umazano fekalijama, opet bi izgubio :)
.ne lupetaj..narod je birao izmedju dva ponudjena kandidata..u srbiji je biracko telo vec godinama podeljeno kao jabuka pa gde se vise zalomi...sada je ispalo da se Tomi zalomilo oko 50 hilajada vise glasova i to je to..a zalomilo se zbog onih koji nisu hteli da izadju posto im se ne svidja ni jedan kandidat..
blogovatelj blogovatelj 00:39 09.06.2012

Re: meni

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.


Mogu da se slozim sa citiranim, ali stvarno, bez sarkazma.
A ti razmisli isto o ovome. Iako se sa njihovim stavovima ne slazem uvek, mogu cak reci cesto, ponekad me njihova prica i nervira, znam da oboje ipak imaju mozak koji radi. To sto ne radi uvak kao moj, nije ni bitno, jer meni u zivotu nije potreban klon sopstvenog uma.
I da pitam, ako DS bude u vladi, hoce li Tadic da bude premijer ili ce vlada biti kao u normalnoj demokratskoj drzavi, gde vladu nikad ne formira osoba koja je izgubila izbore.
libkonz libkonz 00:43 09.06.2012

Re: meni

zalomilo se zbog onih koji nisu hteli da izadju posto im se ne svidja ni jedan kandidat..

ima nas i koji smo do sada uvek glasali za DS, pa sad zaokružili Tomu (samo sam jednom glasao za Vuka na predsedničkim koje je DS bojkotovala, ali su ti izbori poništeni)
krkar krkar 00:45 09.06.2012

Re: meni

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.


Ne znam je li ovo kompliment sada kad dolazi od Besposličara.

Dok si bio Nešto...
seadspahovic seadspahovic 00:48 09.06.2012

Re: meni

Ok. ti u stvari juriš Spiridona Kopicla.

Iskreno receno, sedim i dosadjujem se. Takav je dan, valjda. Pa, malo svratio ovde da se zabavim caskajuci sa pametnim ljudima. Hvala na druzenju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:59 09.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Ja da sam savetovao kandidata na predsedničkim izborima koji je izgubio od Tomislava Važno-je-učestvovati Nikolića, ne bih se javljao na tu temu...

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić nije za nipodaštavanje.


Dobro je, Krle, ako pogledaš malo bolje, taj tvoj budjav proizvod ovde na blogu niko neće da kupi (sem Frihenda i još jednog). Stvarno mi je žao. Al me interesuje da li je u pripremi neki novi proizvod, neko marketinško "saćemo da vam hebemo nanu, odosmo u opoziciju", mislim, ako možeš da nam kažeš, a ako ne, nema veze.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:38 09.06.2012

Re: meni

kako mozes tako da se salis Krle, pa pogledaj mu okice


Spiro, dŽavole
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:06 09.06.2012

Re: meni

I da pitam, ako DS bude u vladi, hoce li Tadic da bude premijer ili ce vlada biti kao u normalnoj demokratskoj drzavi, gde vladu nikad ne formira osoba koja je izgubila izbore.

Ja znam za princip da vladu uvek formira osoba koja može da je formira. A nikad je ne formira osoba koja ne može da je formira.
alselone alselone 10:27 09.06.2012

Re: meni

Ja znam za princip da vladu uvek formira osoba koja može da je formira. A nikad je ne formira osoba koja ne može da je formira.


Tako uprosceno je i Sloba razmisljao.
alselone alselone 10:28 09.06.2012

Re: meni

meni
vuk kul:)
ako je i krletu kul


Tebi ce Krle jednom, kao u onoj Krkarovoj prici, da kaze - ako ti dam, hoces me ostaviti na miru.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:31 09.06.2012

Re: meni

Tako uprosceno je i Sloba razmisljao.

Tako je razmišljao i Zoran Đinđič.
sevarlica sevarlica 12:37 09.06.2012

Re: meni

Nebojsa Krstic
Tako uprosceno je i Sloba razmisljao.

Tako je razmišljao i Zoran Đinđič.


Sve autokrate i diktatori uče iz istih knjiga.
freehand freehand 13:06 09.06.2012

Re: meni

Freehand, mislim da znas sta mislim i o Tadicu i o Nikolicu, i o izboru izmedju dva nikakva kandidata.

Ne znam. Znam da bi Čeda Jovanović morao biti tvoj kandidat, a o njemu, vidim, ne pišeš ni reči.
I potpuno bi mi bilo ok da kao slobodan građanin (u ovoj diktaturi) pišeš šta god misliš i šta god hoćeš.
Nije mi ok da se sprdaš sa preambulom koja je u kontekstu izbora Vuka Jeremića i Povelja UN, i da ljude posipaš govnima a sve izgravajući nekakvog slobodnomislećeg intelektualca sazdanog od samih vrlina.
Ama -i to bi me bilo baš briga da nisi samo odštancani primerak čitave serije klonova.
E vidi: daleko više poštujem sve one građane koji su svojom voljom, iz uverenja ili protesta glasali za Tomu Nikolića i to javno kažu, nego vas takve, u bolu presamićene i govnima u novinsku hartiju uvijenim naoružane.
Zgađenim na politiku i tuđe postupke, ali nespremne da za sami angažuju.
E pa majstore - to tako ne ide.
U stvari - ide.
Pa ti čestitam na vojvodi, što si ga tako zgađen i moralan doveo.


freehand freehand 13:15 09.06.2012

Re: Vidite mi ruke radničke (maljčičke)

seadspahovic
znam da bi od toga živeli i da nikada nisu ušli u politiku, možda čak i bolje.

Da, ziveli bi od muzike...

A što ne bi živeli od muzike.
Ja, recimo, nijednu pesmu seadaspahovića na YouTube nisam našao?!
freehand freehand 13:17 09.06.2012

Re: meni

sevarlica
Nebojsa Krstic
Tako uprosceno je i Sloba razmisljao.

Tako je razmišljao i Zoran Đinđič.


Sve autokrate i diktatori uče iz istih knjiga.

Sreća te imamo naprednjačke demokratske mislioce.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:01 09.06.2012

Re: meni

Ne znam je li ovo kompliment sada kad dolazi od Besposličara.

Nije bio kompliment.
blogovatelj blogovatelj 14:40 09.06.2012

Re: meni

Ja znam za princip da vladu uvek formira osoba koja može da je formira. A nikad je ne formira osoba koja ne može da je formira.


Mislis da Djilas ne bi mogao?
blogovatelj blogovatelj 14:43 09.06.2012

Re: meni

Tako uprosceno je i Sloba razmisljao.


Mogao je kako hoce, nije mogao dokle hoce. Ko iz ovoga ne nauci, kajace se grdno.
alselone alselone 14:56 09.06.2012

Re: meni

Tako je razmišljao i Zoran Đinđič.


Sumnjam da bi Djindjic isao sa mesta predsednika na premijersko i igrao se tako kao Sloba. Samo jedno pitanje - sta mislis, da li ce nam Blic u sledecih mesec dana objasniti kako je zapravo premijersko mesto najvaznije dok je predsednicko samo protokolarno?
milisav68 milisav68 15:27 09.06.2012

Re: meni

freehand

Nego da lepo rkneš dokaze,

Pa možda bi mogao i da rkne dokaze, da nisu obrisani.

Kako je "firma" poslovala od `97, kad je osnovana, pa do 2006, kad je "uplaćen novčani kapital", zaključno sa 2008. godinom (pošto postoji izveštaj samo za poslednje 3 godine).

Nego, kad već pričamo o dokazima, jel postoji neki dokaz da je Milošević maznuo neku lovu?
laziiprevare laziiprevare 15:43 09.06.2012

Re: meni

Osoba za koju glasaju zajedno Krkar i Vesna Pešić (svako ima svoju bol)



"Znači, sad smo mi došli u situaciju apsurda, odjedanput jedna rigidna DS u kojoj je očigledno centar toga zaista Al Kapone, Boris Tadić, kaže – aha, pa ne možeš ti da odeš, šta će biti s nama, šta će biti s našim parama. Prema tome, time što oni nijednog momenta se nisu zapitali šta su oni radili u ovom društvu ja mislim da je to najveći problem."

Ja znam za princip da vladu uvek formira osoba koja može da je formira



"Ja volim samo sebe(ili)veš mašina budućnosti nikad neće oprati"

Tako je razmišljao i Zoran Đinđič (dva dana posle puštanja Bagzija, jedinog slobodnog atentatora Evrope i 14 dana pre ubistva iz četvrtog pokušaja)



"Ono čime sam ja frapiran je sličnost tog scenarija sa 'Ibarskom magistralom' (pokušaj ubistva Vuka bez političke pozadine)"
freehand freehand 15:43 09.06.2012

Re: meni

Pa možda bi mogao i da rkne dokaze, da nisu obrisani.

Kako je "firma" poslovala od `97, kad je osnovana, pa do 2006, kad je "uplaćen novčani kapital", zaključno sa 2008. godinom (pošto postoji izveštaj samo za poslednje 3 godine).

Veruj mi da ne znam na koju firmu misliš, niti znam ko je "Nova".
Pomenuo sam "Idols and Friends", za njih sam znao.
E sad, Milisave, uvek sam mislio da je ovaj blog, ipak, malo kulturnije mesto od te drž'te lopova džiberske varijante. I to je jedan od razloga što sam ovde.
Ali, realno - sve više liči na neka druga mesta gde se operiše dokazima i pouzdanim informacijama od poverljivih izvora.

Nego, kad već pričamo o dokazima, jel postoji neki dokaz da je Milošević maznuo neku lovu?

Ne znam ni to, niti sam Miloševića ikad optužio da je maznuo neku lovu. U njegovom opusu - to bi bila sitnica.
sevarlica sevarlica 16:29 09.06.2012

Re: meni

freehand
sevarlica
Nebojsa Krstic
Tako uprosceno je i Sloba razmisljao.

Tako je razmišljao i Zoran Đinđič.


Sve autokrate i diktatori uče iz istih knjiga.

Sreća te imamo naprednjačke demokratske mislioce.


Nema kod nas demokrata, nikad ih nije ni bilo.
Što se Điniđića tiče bio je jedan od najgorih, Tadić je bleda kopija. Samo što je Đinđić imao donekle dobre namere, pa ga to malo opravdava.
milisav68 milisav68 16:29 09.06.2012

Re: meni

freehand

Veruj mi da ne znam na koju firmu misliš, niti znam ko je "Nova".
Pomenuo sam "Idols and Friends", za njih sam znao.

Pa piše ti na linku ko je član/suvlasnik 100%, a imaš i McCann Erickson Group, pa potraži malo po "APR"-u....

Čudi me da nisi znao....
uvek sam mislio da je ovaj blog, ipak, malo kulturnije mesto od te drž'te lopova džiberske varijante. I to je jedan od razloga što sam ovde.
Ali, realno - sve više liči na neka druga mesta gde se operiše dokazima i pouzdanim informacijama od poverljivih izvora.

Pa izvor je Agencija za Privredne Registre, ako oni nisu merodavni onda jbga....a i sam se javio....kod njega na blogu su takve stvari brisane, iako je tema bila politika....

Neko je pomenuo (a ja video svojim očima), nagli skok prihoda tih agencija, odkako je Tadić postao predsednik (a naročito od 2008), sada toga nema....obrisano/sklonjeno....
Ne znam ni to, niti sam Miloševića ikad optužio da je maznuo neku lovu.

A-ha, onda ništa.


sevarlica sevarlica 16:31 09.06.2012

Re: meni

Nego, kad već pričamo o dokazima, jel postoji neki dokaz da je Milošević maznuo neku lovu?


Pa Đelić i Dinkić su rekli da para na Kipru nije ni bilo
Znači ili ih stvarno nije bilo ili su prešle u njihove džepove.
milisav68 milisav68 16:45 09.06.2012

Re: meni

sevarlica

Pa Đelić i Dinkić su rekli da para na Kipru nije ni bilo

Ma da, a i ko sad da se bakće sa tim, kad je trasiran put za EU.
freehand freehand 16:45 09.06.2012

Re: meni

Pa piše ti na linku ko je član/suvlasnik 100%, a imaš i McCann Erickson Group, pa potraži malo po "APR"-u....

Čudi me da nisi znao....

A, to? Pa to je opšte poznata stvar, Milisave, da Krstić ima marketinšku firmu, da se prilikom imenovanja za savetnika orekao upralvljačkih prava kao i plate na mestu na kome je postavljen.
McCann je velika kuća i velika franšiza. Njih znam bar deset godina, čak je postojala mogućnost, u jednom momentu, da radim kod njih. Znam da je direktor dela koji se bavi PR-om bio onaj momak koji je radio na BK, zaboravio sam mu ime, a mrzi me da tražim.

E sad, Milisave: ne tvrdim ja da tu muljanja nema. Ali mi je odvratno optuživanje ljudi da su lopovi bez dokaza.
A od ovoga sam hteo da pravim poseban blog...
Znaš, Srbija je zemlja u kojoj je (u sklopu FNRJ pa SFRJ) drug Tito nameračio da napravi komunizam. Za to su mu falili samo proleteri.
Pa ih je napravio od seljaka.
Uz proletere falila mu je avangarda, koju je stvorio od komesara.
A onda mje krajem XX veka došlo vreme da se (baš kad mu je u svetu polako otkucavalo) u Srbiji stvara kapitalizam. Za šta su nam, jel, falili kapitalisti.
Komesari su se i tu pokazali kao najbolje testo.
Tajkuni nastali metamorfozom partijskih sekretara i debeovih kadrova.
Nacionalni sport nam je da jurimo lopove, i da dok sami kraduckamo uvek imamo opravdanje da su oni gore maznuli više.
I da svakog ko je u nečemu uspeo ili se obogatio automatski podvodimo pod kriminal.
Što bi bilo i ok da one koji se nisu obogatili ne smatramo goljama i nesposobnajkovičima.
Prenesi to na političku scenu, Milisave, pa gledaj gde smo.
i zašto smo tu gde smo.
milisav68 milisav68 17:09 09.06.2012

Re: meni

freehand

A, to? Pa to je opšte poznata stvar, Milisave, da Krstić ima marketinšku firmu, da se prilikom imenovanja za savetnika orekao upralvljačkih prava kao i plate na mestu na kome je postavljen.

Da, ali je ta firma, kao i druga pomenuta, naglo napredovala od odredjenog momenta, koji se poklopio sa ulaskom FIAT-a u Yugo.

Ostalo se sve slažem....sem što si na kraju zaboravio da pomeneš "Kozaračko kolo"...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 09.06.2012

Re: meni

alselone
Tako je razmišljao i Zoran Đinđič.


Samo jedno pitanje - sta mislis, da li ce nam Blic u sledecih mesec dana objasniti kako je zapravo premijersko mesto najvaznije dok je predsednicko samo protokolarno?


Pa čekaj, to sve novine i web sajtovi objašnjavaju 24/7 od sata kad se saznalo da su BokiTaki & Ekipica pukli a (protokolarnog) mesta predsednika se domogla ona protuva. Što je najgore, tako treba i da bude (ne TomaDiploma za predsednika, nego predsednik za ukras), ali se ja stvarno nešto ne sećam da je tako bilo do pre izbora. Ko beše onaj tužni starac sa bradom, što je ličio na Božić Batu, ne mogu da mu se setim imena, ni funkcije?


freehand freehand 18:13 09.06.2012

Re: meni

Što se Điniđića tiče bio je jedan od najgorih, Tadić je bleda kopija. Samo što je Đinđić imao donekle dobre namere, pa ga to malo opravdava.


E Zohar-doktore - fala ti ko bratu!
Na ovom blogu stvarno čovek može da se prosvetli i da stigne do viših sfera.
freehand freehand 18:16 09.06.2012

Re: meni

Da, ali je ta firma, kao i druga pomenuta, naglo napredovala od odredjenog momenta, koji se poklopio sa ulaskom FIAT-a u Yugo

Što implicira da je Krstić stekao bogatstvo praveći dilove iz kabineta u isto vreme pogrešno savetujući Predsednika?
Odnosno da je nepošteno došao do posla?
Ili da je nekoga korumpirao?
Daj, Milisave, ne budi stipsa - podeli ta znanja sa nama!
farenhajt farenhajt 19:15 09.06.2012

Re: Vidite mi ruke radničke (maljčičke)

libkonz
Da, ziveli bi od muzike...

od marketinga, duhoviti Seade. Na vreme su počeli, stvorili dobre pozicije (Šaper pogotovo) i kao uspešni poslovni ljudi nagovorili Tadića da bude glavni baja. Tu su nas sve zeznuli, ali mislim da su ušli u celu priču sa dobrim namerama. Nisu samo razmišljali o tome da Tadić nema m... za taj posao.

krkar krkar 23:34 09.06.2012

Re: meni

Nije bio kompliment.


Ta distinkcija između pozitivnog/dobrog i negativnog/lošeg baš ti ne ide poslednjih meseci.

EL EN EL EN 11:28 10.06.2012

Re: meni

freehand

...
Nacionalni sport nam je da jurimo lopove, i da dok sami kraduckamo uvek imamo opravdanje da su oni gore maznuli više.
I da svakog ko je u nečemu uspeo ili se obogatio automatski podvodimo pod kriminal.
Što bi bilo i ok da one koji se nisu obogatili ne smatramo goljama i nesposobnajkovičima.
Prenesi to na političku scenu, Milisave, pa gledaj gde smo.
i zašto smo tu gde smo.


Ovo mu dodje kao dobar opis jednog detalja.
I koliko se zapne samo oko jedne stvari, elementa
ustvari posledicenecega, na primer povike na lopve ili
pak oko ovog preduzeca da li i je i kada a sustinsk kako napredovalo
u biznisu, ne vidi se gde je sustina konflikta. Sustina nije u tim
detaljima i pojedinacnim manifetsacijama vec kakvo smo mi drustvo
i drzava opste govorei. Kakvi su rezultati ove vlasti u globalu.
Da li mi napredujemo i idemo nabolje bar u znacajnim stvarima.
Uzme se detalj pocne oko njega temparamentnija diskusija
i ljudi prosto napuste blog, jer kako rece Cerski
nema se o cemu vise pricati, sve samo varijacije na istu temu.

Licno uvek diskutujem i o detaljima, na osnovu opste slike.
Da li je nasa privatizacija uspesno sprovedena,
da li su stubovi vlasti raydvojeni i autonomni,
da li uspostavljamo i jacamo vladavinu prava ili ne,
na sonovu cega je ovoliko raslojavane drustava,
da li su bogati postali bogati na onovu svog
rada i sposobnosti i stepenu rizika koji su preuzeli
ili sto ime je omoguce da "istuneluju" kupljne
firme i da zakonito prisvoje kapital a istovremeno
ko zna koliko desetina ili stotina zaposlenih ostanu
bez posla i pri tom isto toliko porodica, onih prosecnih
ostanu bez prihoda i ugleda glave i hranitelja porodice.
Da li je selekcija kadrova dobra. Pa sam Dinkic
koji je po meni u najvecoj meri uveo politokratuju,
na kritici svog dela presao cenzus.

Bitna je opsta slika stanja i trend daljnjeg zbivanja.
Tu se pogledi razlikuju, a detalji koji služi da
se potvrdi ta opšta slika, izazivaju zustrije komentare.

I po meni nisu se intelektuaci i beli listići
izjasnjavali o detalju vec o opstem stanju.
Ne mislite valjda da su Vesna Pesic i profesorka Turajlic
karitkovali valst zbog toga sto su im se svidele ideja SNS a ,
vec valjda zbog toga sto misle da ova vlast u osptem
smislu i na dugu stazu ne rade za opste dobro naroda
i da je bolje da budu smenjeni. Pri tome jako lepo i konkretno
navode detalje, koje manje vise svi vide i tumace na isti nacin.
Naravno uvek imai onih koji iz odrđenog, pre svega licnog
i grupnog interesa, nece to da vide bez naocara pa po potrebi
stavljaju naocare koje im kada trebaju.

Moj zakljucak je nismo tu gde smo
zbog jalove povike "drzte lopova".

Inace na blogu ima jako dobrih komentara i lucidnih
zapazanja, zbog cega se eto i ja ponekad priklucim u diskusiji.

EL EN


seadspahovic seadspahovic 21:34 08.06.2012

pitanja i odgovori

Evo, da se pridruzim blogerima koji nude odgovore na sva pitanja:

"Da li je to priznanje Srbiji, njemu lično ili oboma?"

To je priznaje oboma - i Srbiji i gosn Jeremicu. Zahvalnost za sve ono sto su ucinili za interese medjunarodne zajednice.

"I hoće li ovaj izbor imati ikakve efekte na međunarodni položaj naše zemlje?"

Hoce, postajemo konacno zemlja cije drzavnike svet ume i zeli da nagradi za dobro vladanje.

"Ili je ovaj izbor, u stvari, kontra interesa Srbije sa stanovišta guranja prsta u oko onome što zovemo Međunarodnom zajednicom, bez obzira na broj i veličinu zemalja koje su glasale za?"

Naprotiv, ovaj izbor je guranje nosa u dupe onome sto zovemo medjunarodna zajednica. Kao takav, on je iskljucivo u interesu Srbije sa stanovista njenih predstavnika (ciji su nosevi u dupetu).
freehand freehand 21:37 08.06.2012

Re: pitanja i odgovori

Naprotiv, ovaj izbor je guranje nosa u dupe onome sto zovemo medjunarodna zajednica. Kao takav, on je iskljucivo u interesu Srbije sa stanovista njenih predstavnika (ciji su nosevi u dupetu).

Vidim pred tobom bogatu i plodonosnu diplomatsku karijeru.
MIP tvojim odsustvom mnogo gubi.
seadspahovic seadspahovic 21:46 08.06.2012

Re: pitanja i odgovori

Vidim

Pa naravno kad vam niko nije gurnuo prst u oko !
freehand freehand 21:58 08.06.2012

Re: pitanja i odgovori

Pa naravno kad vam niko nije gurnuo prst u oko !

A i tebi je nos na mestu - dakle, sve je kul!
seadspahovic seadspahovic 22:05 08.06.2012

Re: pitanja i odgovori

A i tebi je nos na mestu - dakle, sve je kul!

Vala, toliko je sve u Srbiji kul ovim nasim babama-blogerkama i (ex) predsednickim (ex) savetnicima, da je kulje,ne bi bilo kul....
blogovatelj blogovatelj 00:53 09.06.2012

Re: pitanja i odgovori

Vala, toliko je sve u Srbiji kul ovim nasim babama-blogerkama i (ex) predsednickim (ex) savetnicima


A ex pandurima?

Vidis kako je divno kad postoji sloboda govora, pa ti baljezgas do mile volje, nit te ko dira, nit te ko banuje, mi se smejemo i svima lepo. Da parafraziram Dr. Wu-a - kad nema Schjenitja, dobar si i ti za zezanje.
seadspahovic seadspahovic 01:01 09.06.2012

Re: pitanja i odgovori

pa ti baljezgas do mile volje, nit te ko dira, nit te ko banuje, mi se smejemo i svima lepo.


Drago mi je ako sam vas malko zabavio !
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:57 08.06.2012

Vreme je!

Vreme je za početak radovanja dobrim vestima.
Sve ono što ime ove opljačkane i napaćene zemlje uzdiže u svetu treba i valja pozdraviti, bez rezerve.

Svaki ovdašnji naučnik, umetnik, radnik, poljoprivrednik, sportista, diplomata..., koji uspe u svetu radi za dobrobit naših potomaka.
Da ovu Srbiju ostavimo njima boljom i lepšom nego što smo je zatekli kada smo došli na svet!
freehand freehand 22:01 08.06.2012

Re: Vreme je!

Vreme je za početak radovanja dobrim vestima.

Zar tome nije uvek vreme, Filipe?
naravno, kad se ima čemu radovati?
Inače se slažemo, baš lepo.
a_jovicic a_jovicic 00:36 09.06.2012

Re: Vreme je! ... i prenosi iz skupštine

E sad ga naje*asmo ... umesto da ukinu prenose iz ove naše skupštinske štale, sa'će za kaznu ("neodgovornim intelektualcima" ) RTS narednih godinu dana da prenosi i "Generalku" UN!

No šalu na stranu, mož' ovo i dobro da ispadne ... ne što će zapadnjaci da nas nešto više cene (Srbija ima uticaj na sveCku politiku taman koliko i mi blogeri na formiranje Vlade) ... nego ovo je poslednji voz da VuJe-kockolone napravi neki biznis sa šefovima diplomatija nesvrstanih nam braCkih država (dok isti nisu pomr'li ... il' zaboravili Titovu Jugoslaviju) ... samo DS mora sledeći put da isključi mikrofon kad starac-Mićun-od-stotinu-ljeta krene da pametuje o nesvrstanima ("Apsurdnost reanimacije jedne stare zablude") a Čedu-prepoštenog da pošalju na studijsko putovanje po ekvatorijalnoj Africi kad se sledeći put bude bavio diplomatijom ("Lider LDP-a uvredio Afrikance")

Ako smo pametni krenućemo na tržište Afrike ... od Evrope-u-krizi mož' da dobijemo samo ... tapšanje po ramenu ... a od Rusije samo kredite. E još da domaće birokratske pijavice puste biznis da se razvija i da počnemo i mi nešto da proizvodimo (al' teško će tajkunsko-burazerska-bratija da se odrekne "krave muzare" koju nešto već godinama zaboravljaju da hrane)
blogovatelj blogovatelj 00:54 09.06.2012

Re: Vreme je!

Svaki ovdašnji naučnik, umetnik, radnik, poljoprivrednik, sportista, diplomata.


Filipe, sad si me razocarao i kao nezavisni novinar, a bogami i kao antifasista.
Kamo ti naucnice, umetnice, radnice, poljoprivrednice, sportistkinje, diplomatkinje?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:13 09.06.2012

Re: Vreme je!

blogovatelj
Svaki ovdašnji naučnik, umetnik, radnik, poljoprivrednik, sportista, diplomata.Filipe, sad si me razocarao i kao nezavisni novinar, a bogami i kao antifasista.Kamo ti naucnice, umetnice, radnice, poljoprivrednice, sportistkinje, diplomatkinje?



U pravu ste! Nisam ispoštovao rodnu ravnopravnost! Izvinjavam se.
Ribozom Ribozom 22:14 08.06.2012

o

guranja prsta u oko onome što zovemo Međunarodnom zajednicom


Ono kad pogledas i gradnja juznog toka i pobede Djokovica i proizvodnja FIAT-a moze da bude 'prst u oko' nekom.
Uplasih se da i kada zasadim leju paprika mogu da budem nekom 'prst u oko'.
Ako je to tacno, onda je ono sto zovemo 'medjunarodna zajednica' mnogo sujetna.
freehand freehand 22:19 08.06.2012

Re: o

Ako je to tacno, onda je ono sto zovemo 'medjunarodna zajednica' mnogo sujetna.

Što bi te to čudilo?
I zašto bi to zvao sujetom?
NIje nikakva tajna da su Amerikanci i njihovi saveznici lobirali za kandidata iz Litvanije. Takođe znamo da su nam mnogo puta do sada po raznim pitanjima upućivani dobronamerni saveti u smislu našeg najboljeg interesa, pa i povodom čuvene rezolucije u UN, na kojoj smo, na kraju, ipak dobrovoljno poradili sa prijateljima iz EU.
Onim delom prijatelja koji jeste prvo oslobodio, pa posle priznao kosovo.
Atomski mrav Atomski mrav 22:48 08.06.2012

Re: o

proizvodnja FIAT-a moze da bude 'prst u oko' nekom.

Ovo nije prst u oko, nego šamarčina. Čitam vest juče "Srbije pronašla pare i uplatila FIAT-u" - pa se pitam, kako ja nikad ne nađem tolike pare?
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:49 08.06.2012

Re: o

Atomski mrav
proizvodnja FIAT-a moze da bude 'prst u oko' nekom.

Ovo nije prst u oko, nego šamarčina. Čitam vest juče "Srbije pronašla pare i uplatila FIAT-u" - pa se pitam, kako ja nikad ne nađem tolike pare?


Cvetković pred raspremanje kancelarije zavuko ruku u džep od rezervnog sakoa... Ostalo je istorija.
freehand freehand 22:50 08.06.2012

Re: o

Atomski mrav
proizvodnja FIAT-a moze da bude 'prst u oko' nekom.

Ovo nije prst u oko, nego šamarčina. Čitam vest juče "Srbije pronašla pare i uplatila FIAT-u" - pa se pitam, kako ja nikad ne nađem tolike pare?

Otkud mravu pare?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana