Društvo| Gradjanske inicijative| Moj grad

GSB-Gradske Saobracajne Bitange!

angie01 RSS / 29.06.2012. u 17:01

 

 0.jpg

 

Gradski prevoz veoma retko koristim vec decenijama!

Razloge nije tesko nabrojati-svi ih znaju!

Prvo su godinama po gradu krstarile krntije dinosaurusi u nedovoljnom broju, pa je uz skripu, smrad, brektanje, stenjanje i cimanje, trebalo izdrzati da vam neko lezi na ledjima sa laktom u bubregu dok vas upoznaje  sa losim mirisima svog tela, i ako imate srece, niko vas nece zgaziti dok vozilo skrece!

Sada se popravio vozni park nekim donacijama i kupovinom, ali se gradsko saobracajno preduzece ne bavi svrsishodno ovom problematikom, koja je uostalom propisana zakonom!

Pa tako nisu autobusi dobro obelezeni, ne zna se pouzdano trasa kojom saobracaju, nije siguran, niti se zna kada je poslednji polaz vozila, leti se ne ukljucuje klima, a zimi grejanje, a vozaci I dalje uzivaju da u spicevima i kada je guzva, zatvore vrata na pola coveka i krenu, iako putnike jasno vide u retrovizoru dok ulaze!

Ili vam zatvore ispred nosa, puse u vozilu, pricaju telefonom, kucaju poruke i naravno, specijalitet kuce, voznja krompira, kako se zove nacin kojim upravljaju vozilom!

Ne daj boze, da kazu dobrar dan, dovidjenja ili bilo sta slicno!

Glavno da su nam uveli bus plus!

(Moje poslednje iskustvo sa gsb-om, je bilo 21. aprila u 22 i 30, kada je pored stanice prekoputa sajma, mirno prosao aoutobus 88 bez stajanja, iako su ga vise od pola sata na tom mesti cekali putnici, veoma uocljivi, dodatno jos  i zbog ulicne rasvete.)

I onda se iznenada, doveden neverovatnom i nepoznatom silom)), pojavio mladic koji je shvatio problematiku, imao svesti, volje i energije da pokusa da stvari poboljsa i nenametljivo svima pokaze kao se voli Beograd!

http://blog.b92.net/text/17871/Kako-se-voli-Beograd/

U medjuvremenu  su mu se pridruzili neki istomisljenici i nastavili sa akcijama poboljsavanja zivota u nasem gradu iz cistog entuzijazma-volonterski, iako za to treba da postoje sluzbe na  nivou grada-koje mi ionako placamo!

Sam Filip je odstampao i nalepio na stajalistima nalepnice sa poslednjim polascima autobusa, trazio da se ukljuci signalizacija na vozilima, obelezio putanje nocnih linija i jos mnogo toga.

 

 

 Ali sve to se nekima i veoma ne dopada, do te mere da su spremni da upotrebe silu,

na zalost i sramotu svih nas, na nevinog bez zastite!

U subotu, 23. juna, na zemunskom keju kod okretnica autobusa, desio se nedopustivi incident!

Oko 5h popodne, Filip je odradjivao skeniranje polazaka autobusa, kada mu je prvo prisao neki stariji covek, za koga se ispostavilo da je vozac privatnih autobus i poceo da vice na njega i dam u preti, u smislu, prepoznao sam te , ti si onaj sto nas cinkaris!

Filip je zbunjen ovim obracanjem, ali ubrzo pritrcava vozac gsb-a, Sasa Paunovic, koji vozi 611, ili 610, deruci se i preteci sa ociglednim losim namerama.

Moram da napomenem da je Filip izuzetno fino stvorenje i na prvi, drugi i sve ostale poglede je veoma ocigledno ko je u neprijatnoj sceni siledzija!

Medjutim, niko od putnika, prolaznika, zaposlenih, komsjija, nije ucinio nista da spreci ono sto ce se uskoro dogoditi!

Filip, shvativsi lose namere sofera gradskog prevoznika, potrci, pokusavsi da udje u obliznju apoteku, kako bi nasao spas od nasilnika, ali apoterkaraka nije htela da ga pusti da udje, niti je bilo ko drugi, sada u vec jasnom scenariju imao primedbe na desavanje!

I u sred bela dana pred gomilom sveta, Filip je primio udarce za svoj s ljubavlju utroseni trud, za dobrobit svih nas, pa i za posmatrace  ovog siledzijstva!

Naravno da je pozvao policiju, koja je dosla na uvidjaj  u kome se dispacer, kolega Sase Paunavica, vozaca autobusa, izjasnjava da tuce nije ni bilo!

Sasa pak ne preuzima smenu, izostavlja da preda identifikaciju, nego odlazi u Zemunski dom zdravlja, kako bi valjda pribavio lekarsko opravdanje za taj dan izostanka- veoma me zanima koji lekar je na tako nesto pristao i sta pise u tom medicinskom izvestaju i narocito, kako ce na sve to odgovorni u gsb-u reagovati, s obzirom da je doticni dosao na posao, bio vidjen od kolega, a od jednog cak i lazno odbranjen!

Takodje me zanima, kako ovakav  covek uopste radi kao vozac u gradskom prevozu i kako  jos nije sankcionisan, kada je protiv njega predadto vec skoro 100 prijava?

Ono sto me najvise zanima i boli, je kako cemo mi ziveti ovako, ako niko nije spreman da se nadje u nevolji  nekom ko nije u mogucnosti da se od iste odbrani, ( ili bi mozda Filip trebalo da nauci da se bije, kako bi volontreski ne smetano mogao da pomaze svima), i koju smo mi dozvolili da se razvije i opstane!

I da li on sada treba svaki put da ocekuje reakciju samo onih koje nase drustvo cine losim, od nas izostaje i taj minimum cinjenja da na to lose ne pristajemo!

Ovaj blog je apel podrske Filipu Vuksi!

Sramota je da stoji sam sa druge strane!



Komentari (252)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 15:43 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Eto... Kod nas u provinciji se to recikliranje zove varenje i preživanje...


Tako je tako. Kod njih u provinciji i puma pre nego ste te izede portiklu stavi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:47 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

alselone
Mene ovde na blogu prvenstveno interesuju zbivanja u Srbiji


Nista ciscenje svog dvorista?


Pa i Srbija je moje dvorište, barem koliko se sećam, i kako mi piše u pasošu. Za razliku od USA koja nije ni tvoje ni Frihendovo.

Nego, ni vi se baš nešto ne ubiste od čišćenja, koliko vidim. Tako da ako možeš i ti da kažeš nešto pametno o temi, predložiš akciju, ili ako ne, da se pridružiš Frihendu u skidanju mačića sa breze. Ovako, dok se mi nadgovnjavamo da li je gore u centru LA-a ili Borči 3, onaj bilmez što je uzeo sebi za pravo da mlati koga hoće na ulici, i dalje vozi putnike, dispečer ga pokriva, a lekar mu piše opravdanja. I to može i tebi da se, nedjabože, desi, ako te ovaj pobrka sa nekim cinkarošem.





freehand freehand 15:49 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Nego, ni vi se baš nešto ne ubiste od čišćenja, koliko vidim

A kako ti to vidiš?
alselone alselone 15:49 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Nego, ni vi se baš nešto ne ubiste od čišćenja, koliko vidim. Tako da ako možeš i ti da kažeš nešto pametno o temi, predložiš akciju, ili ako ne, da se pridružiš Frihendu u skidanju mačića sa breze. Ovako, dok se mi nadgovnjavamo da li je gore u centru LA-a ili Borči 3, onaj bilmez što je uzeo sebi za pravo da mlati koga hoće na ulici, i dalje vozi putnike, dispečer ga pokriva, a lekar mu piše opravdanja. I to može i tebi da se, nedjabože, desi, ako te ovaj pobrka sa nekim cinkarošem.


Nit se vozim gradskim nit je to u Novom Sadu problem, niti mogu da pomognem osim da saosecam i pljujem po blogu. A ni ti, osim da se nasladjujes kako je nesto lose.

Mada, moram primetiti da se popravljas, imao si na ovom blogu preko 5 komentara a da ni u jednom nisi linkovao neku losu vest - ono ujedanje, ubijanje, droga, sve cega nema kod tebe.
alselone alselone 15:50 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

A kako ti to vidiš?


Pa na blogu, to je univerzalno merilo svega.
angie01 angie01 15:52 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

najnoviji info- bilmez je suspendovan, dispecer koji je lazno svedocio isto mora da odgovara,....zanimam me jos uvek doca i sta je napisano u ausvajzu za taj dan!?
alselone alselone 15:54 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

najnoviji info- bilmez je suspendovan, dispecer koji je lazno svedocio isto mora da odgovara,....zanimam me jos uvek doca i sta je napisano u ausvajzu za taj dan!?


Eto, resava se. Sacekaj jos malo, mozda bude i taj info.
angie01 angie01 16:08 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

alselone
najnoviji info- bilmez je suspendovan, dispecer koji je lazno svedocio isto mora da odgovara,....zanimam me jos uvek doca i sta je napisano u ausvajzu za taj dan!?Eto, resava se. Sacekaj jos malo, mozda bude i taj info.


morali su da ga sklone-posto je bio policijski uvidjaj- da li to znaci i da nece da ga vrate?!...ako je vec bilo toliko prijava protiv njega i nista!

da li sada Filip svaki put treba da strepi, da ce neka budala da problem svog neadekvatnog cinjenja resi tako sto ce da mu preti ili ga napadne?!
kaolavanda kaolavanda 16:35 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

u provinciji i puma.. portiklu stavi.

Šta hoćeš da kažeš?? Da pume iz provincije nisu sposobne da pojedu obrok, a da se ne isflekaju???

Dajte, ljudi, ostav'te se provincije.. valjda i tamo ima sposobnih... puma
dok se mi nadgovnjavamo da li je gore u centru LA-a ili Borči 3

Ja sam sigurna da je gore u LA-u. E, sad, zbog čega, to već nisam sigurna. Ali, ja sam bloger, i sve znam bez da proveravam
E sad, za Borče 1 i 2 se ne bih kladila.. opet ne znam razlog, ali mi i nije potreban.. bloger, rekoh već
kaolavanda kaolavanda 16:38 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

da li sada Filip svaki put treba da strepi, da ce neka budala da problem svog neadekvatnog cinjenja resi tako sto ce da mu preti ili ga napadne?!

Endži, nešto mi govori da je Filip takav da ga neće sprečiti ni svi bilmezi ovog grada, da obavlja ovo što je započeo.

Druga je stvar što nisam sigurna da li da kažem nažalost, ili na sreću što je tako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:00 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

alselone


Mada, moram primetiti da se popravljas, imao si na ovom blogu preko 5 komentara a da ni u jednom nisi linkovao neku losu vest - ono ujedanje, ubijanje, droga, sve cega nema kod tebe.


Možeš za početak da ne pljuješ po meni, nego da se skoncentrišeš na temu i smisliš nešto pametno.

A ujedanje više nije vest koja zapanjuje, odkad su vaspitačice preuzele to u svoje ruke, to jest zube. Ni dizanje autimobila u vazduh u sred grada, i u sred bela dana, više nije neka vest, a ni problem, samo malo paziš da ne šetaš baš tu gde eksplodira i sve je ok. A ubijanje gangstera i dilovanje droge delimo sa USA, kao zajedničke vrednosti.
angie01 angie01 17:00 30.06.2012

Free,

molim te cuvaj mi blog!:)))

..idem da posetim apotekarku, nesto mi ne da mira-da je pozovem na sladoled!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:03 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

angie01
najnoviji info- bilmez je suspendovan, dispecer koji je lazno svedocio isto mora da odgovara,....zanimam me jos uvek doca i sta je napisano u ausvajzu za taj dan!?


Super! Baš mi je drago da ovo čujem, javljaj ako nešto još saznaš. Meni i dalje nije jasno zašto nigde nema neka novinska vest o tom dogadjaju, ili ne mogu da nadjem.
angie01 angie01 17:09 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Meni i dalje nije jasno zašto nigde nema neka novinska vest o tom dogadjaju, ili ne mogu da nadjem.


nemam pojma!..sve se desilo javno, bio uvidjaj, sad da l neko treba da zove novinare i medije da im to kaze-ne znam,...kako dolaze vesti iz hronike za dogadjaje u 4, 5,6, ujutro, kada nema nikakvih svedoka-apsolutno mi nije jasno!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:12 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

angie01
Meni i dalje nije jasno zašto nigde nema neka novinska vest o tom dogadjaju, ili ne mogu da nadjem.


nemam pojma!..sve se desilo javno, bio uvidjaj, sad da l neko treba da zove novinare i medije da im to kaze-ne znam,...kako dolaze vesti iz hronike za dogadjaje u 4, 5,6, ujutro, kada nema nikakvih svedoka-apsolutno mi nije jasno!

da li filip ima neki svoj sajt, blog,...?
da li je on od onih koji sve objavljuju ili je to njemu neprijatno?
freehand freehand 17:32 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

srdjan.pajic
alselone


Mada, moram primetiti da se popravljas, imao si na ovom blogu preko 5 komentara a da ni u jednom nisi linkovao neku losu vest - ono ujedanje, ubijanje, droga, sve cega nema kod tebe.


Možeš za početak da ne pljuješ po meni, nego da se skoncentrišeš na temu i smisliš nešto pametno.

A ujedanje više nije vest koja zapanjuje, odkad su vaspitačice preuzele to u svoje ruke, to jest zube. Ni dizanje autimobila u vazduh u sred grada, i u sred bela dana, više nije neka vest, a ni problem, samo malo paziš da ne šetaš baš tu gde eksplodira i sve je ok. A ubijanje gangstera i dilovanje droge delimo sa USA, kao zajedničke vrednosti.

Čoveče, prosto mogu da te zamislim kako otvaraš kokišku, naručuješ neki od delikatesa iz burger kinga, a onda sa sladostrašćem jednu po jednu otvaraš stranice sa crnim hronikama iz Srbije!
I kako kreće slatka jeza da ti mili od vrhova prstiju prema želucu i lobanjskoj pećini, milina u kontra smeru, sa svakom vešću o neobičnoj smrti, pedofilima, nekrofilima, požaru, eksploziji, običčnom ubistvu, čedomorstvu, a najbolje obožavaš kombinacijus svega toga sa sadizmom!
A onda otvaraš blog i kreneš da svoju ekstazu podeliš nesebično sa kolegama... Ako bi se neko pobunio - odma vruć šamar doznakom preko čkepi!
Tebi će neko nešto da priča a ti se odreko najnovijeg modela gumene pume "Pink Pu(m)si" (jes kineska al brendirana!) da bi kevi poslao za leba i familiji po dolar!?

Bemliga, ja mislim da je to malo bolesno.
zilikaka zilikaka 17:37 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Abre šta si se i ti upalio?
Zar nemaš ni jednog gastosa u familiju?

Evo, moj dever sa 2500km u svakom momentu zna vreme, cene na pijaci, a u po noći može da izdeklamuje detaljan sadržaj najnovijih vesti.

I to apdejtovan na po tri sata

P.S. Nego, da mi pravimo biznis?

Ja svako malo spašavam ježeve, ti vidim dobro stojiš s mačići, pa da krenemo da ordiniramo zajedno?

freehand freehand 17:50 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Zar nemaš ni jednog gastosa u familiju?

Imam, i bio sam i ja pečalbar. I nikad mi na pamet nije padalo da ikoga ovde učim šta se dešava ovde dok sam ja tamo; nikad mi na pamet nije padalo da uživam u svakom sranju koje se ovde desi; nikad mi na pamet nije palo da ikome nabijam na nos to što svojima šaljem po neku crkavicu i da tražim da mi se dodeljuju priznanja i kolajne i da se u himnu ubaci moje ime, prezime i nadimak.

A za ježove i mačiće može, al da nabavimo neki kevlar! Bratesestro, mače htelo da mi se ankeriše na ruku, ne pitaj!
Malo je falilo da ga zafrljačim od gore.
zilikaka zilikaka 18:09 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

A za ježove i mačić može, al da nabavimo neki kevlar! Bratesestro, mače htelo da mi se ankeriše na ruku, ne pitaj!
Malo je falilo da ga zafrljačim od gore.


Eto, vidi se da si neiskusan.

Prvo moram da te opremim zidarskim rukavicama. (Šlem nije obavezan, al moš da posluži.)

Imala ja iskustva i sa mladom sovom, ježeve radim rutinski, bilo i mačića, al ne uz visinske radove.

Kad prođeš takav dril, naučiš da ništa ne počinješ bez zaštitne opreme
Jukie Jukie 19:40 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

kaolavanda
u provinciji i puma.. portiklu stavi. Šta hoćeš da kažeš?? Da pume iz provincije nisu sposobne da pojedu obrok, a da se ne isflekaju???

Znaš kako kažu pop Ćira i pop Špira: nije dobra gibanica dok ti mast ne curi niz bradu
angie01 angie01 21:07 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

da li filip ima neki svoj sajt, blog,...?
da li je on od onih koji sve objavljuju ili je to njemu neprijatno?


ne znam,...verovatno je umrezen, al ne verujem da sad negde objavljuje sta radi- skupili su se neki ljudi oko njega i angazuju se,mislim da postoje neke tribine gde ucestvuje-hocu reci, decko radi, a ne brine o eksponiranju!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

freehand
srdjan.pajic
alselone


Mada, moram primetiti da se popravljas, imao si na ovom blogu preko 5 komentara a da ni u jednom nisi linkovao neku losu vest - ono ujedanje, ubijanje, droga, sve cega nema kod tebe.


Možeš za početak da ne pljuješ po meni, nego da se skoncentrišeš na temu i smisliš nešto pametno.

A ujedanje više nije vest koja zapanjuje, odkad su vaspitačice preuzele to u svoje ruke, to jest zube. Ni dizanje autimobila u vazduh u sred grada, i u sred bela dana, više nije neka vest, a ni problem, samo malo paziš da ne šetaš baš tu gde eksplodira i sve je ok. A ubijanje gangstera i dilovanje droge delimo sa USA, kao zajedničke vrednosti.

Čoveče, prosto mogu da te zamislim kako otvaraš kokišku, naručuješ neki od delikatesa iz burger kinga, a onda sa sladostrašćem jednu po jednu otvaraš stranice sa crnim hronikama iz Srbije!
I kako kreće slatka jeza da ti mili od vrhova prstiju prema želucu i lobanjskoj pećini, milina u kontra smeru, sa svakom vešću o neobičnoj smrti, pedofilima, nekrofilima, požaru, eksploziji, običčnom ubistvu, čedomorstvu, a najbolje obožavaš kombinacijus svega toga sa sadizmom!
A onda otvaraš blog i kreneš da svoju ekstazu podeliš nesebično sa kolegama... Ako bi se neko pobunio - odma vruć šamar doznakom preko čkepi!
Tebi će neko nešto da priča a ti se odreko najnovijeg modela gumene pume "Pink Pu(m)si" (jes kineska al brendirana!) da bi kevi poslao za leba i familiji po dolar!?

Bemliga, ja mislim da je to malo bolesno.


Friki, ja najozbiljnije mislim da tebi treba neka stručna pomoć. I nadam se se da, dok ovako maštaš o meni, oznojan, i blažen, ne zavrćeš šije tih malih životinjica koje si, kao, skinuo sa vrbe.
freehand freehand 23:41 30.06.2012

Re: Na stranu siledžije

Friki, ja najozbiljnije mislim da tebi treba neka stručna pomoć. I nadam se se da, dok ovako maštaš o meni, oznojan, i blažen, ne zavrćeš šije tih malih životinjica koje si, kao, skinuo sa vrbe.

Što, Šabane?
Hoćeš da kažeš da (kad sljuštimo sve moje pošalice i ovu tvoju glupavu frazu o stručnoj pomoći) - ti nisi gringo koji o Srbiji priča kao o najvećem prknu Sunčevog sistema, koji jedva čeka da se dohvati neke idiotarije iz crne hronike kao ilustracije ovdašnjeg pomora, i koji ne ide okolo nabijajući ljudima na nos svoj doprinos kućnom budžetu svoje familije?
I sve usput uživajući u sopstvenoj veličini i pameti?

Ako nisi - molim te da prihvatiš moje izvinjenje!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:54 30.06.2012

kad smo vec kod naslova

GSB-Gradske Saobracajne Bitange!

Ima bitnagi i medju putnicima.

Juče ja ušla u trolu na Terazijama, samo jednu stanicu, do Beograđanke. Trola lepo poluprazna, ljudi mahom sede, skroz ugodno, ja stajala kod zadnjih vrata.

I dolazi jako jako mlada zena, takoreći devojčica, sitna i veoma lepa, neke ogromne zelene oči, pegice po lepom licu, u naručju nosi bebicu, pokrivenu pelenom, žicka kintu.

Fina je, gleda u oči, al fakat žicka, kaže, treba joj za hranu. Nije bezobrazna, nije navalentna, kaže to i prolazi dalje.

Kad, siktava dama, s nekim kič minđušama od pola metra, osu paljubu s stolice u kojoj je sedela, neka neverovatno brzo i ružno izgovorena poplava u kojoj ovu malu što žicka zaspe govnima tipa "što si rađala kad ne možeš da izdržavaš", čitav referat.

Mala ne reaguje, uhvatila se slobodnom rukom za šipku kod zadnjih vrata, u drugoj bebica pod pelenom, baš je lepo i vešto drži.

Kad druga kučka reče, onako glasno, a jel ti živo to, aj pokaži.

(ja se sledih od grozote neljudske)

Mala je pogleda onim zelenim okama od pola metra, podiže belu pelenu, a ispod jedna prekrasna ali prekrasna beba, skroz majušna, spava joj na sisi.

Meni se ote, jao što je lepa beba, koliko ima:)

Kaže, mesec dana.

Pitam je, zlato, jel te nije strah, mnogo je mala, autobus je pun klica, ima bolesnih ljudi, što ne sačekaš da napuni bar tri meseca...

Kaže, dotle ćemo pocrkamo od gladi, al mi se nasmešila i malo podgla bebu da je bolje vidim i još kaže, "zato je pokrivam pelenom":)

a beba je tako srećno izgledala:)

Nisam imala love da joj dam, tj imala sam nešto na dnu ruksaka, mrzelo me da kopam i vadim.

kažem, e, izvini, nemam da ti dam kintu.

ma nema veze, reče, sva u osmehu.

kad ona veštica, kučka, što pitala "jel živo to", nastavi s svojim ružnim filmom, "a jel tvoje to"

čuj, "to"...

pa jebemtitimater vidise da je njeno, po sisi i kako bebiron drži bradavicu i srećno spava...

elem, da skratim, mnogo mi je bila simpa ova mala što je žickala kintu, imala je neku ljupkost i prirodnost, za razliku od ove dve kalašture što se okomile na nju, baš su odvratne bile.

uzgred, nisam htela o prosjacima, zapravo je bila lepa slika, ta devojčica s bebom, čak me nije ni uznemirila, jer je mala mama delovala nekako sigurno i ponosno, al mi one dve kučke komentatorke pokrenule sve najgore u duši.









Hansel Hansel 18:27 30.06.2012

Re: kad smo vec kod naslova

kad ona veštica, kučka, što pitala "jel živo to", nastavi s svojim ružnim filmom, "a jel tvoje to"

čuj, "to"...

Kad to može da kaže (pa još javno) direktor porodilišta (a slično i drugi ginekolozi iz drugih porodilišta) što ne bi i ona...
expolicajac expolicajac 09:48 30.06.2012

Pandurska logika

Posle svega što sam pročitao, "s moju pandursku pamet" sam došao do nepobitnih dokaza da je zapravo FREE zaljubljen u ANGIE ali da to ne sme javno da kaže. Pošto ima taj "duh pravog derana" on svoje emocije pokazuje verbalnom agresijom prema "objektu" svoji emocija, u ovom slučaju ANGIE. Prevedeno sa srpskog na pančevački, "vuče angi za kosu gde god može i gde god je vidi sa namerom da mu ona uzvrati šamarčinom". Naravno ANGIE to za sada ne tumači na pravi način, ali nikad se ne zna.
Sve vas voli EX
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:00 30.06.2012

Re: Pandurska logika

ma free je drkadžija ko i slika na avataru mu i uporno se drži tog nadrkanog imagea, iako je baš batica i dobrica, al mu frka nevidjena da se to ne provali, hehehe:)))

angie, seko, ne uzimaj ozbiljno njegove nadrk-izjave, pa vish da se ko shvarceneger u onom filmu, ili je to halk hogan bio, vere po drveću i skida mačiće:)

a i to mu se omaklo, više bi mu priličilo avataru i blogoprofilu, da je smoreno progunđao kako se neka mačketina drala celu noć, pa pošto nije imao praćku, pušku, kamen i cvidže, morao zorom da je svuče s drveta...

maca je ključ. reko ti je "nisam 'teo, sori".





expolicajac expolicajac 13:30 30.06.2012

Re: Pandurska logika

ma free je drkadžija

Nikako ne mogu da dokučim da li to radi desnom ili levom rukom.
Jukie Jukie 19:48 30.06.2012

Re: Pandurska logika

expolicajac
Posle svega što sam pročitao, "s moju pandursku pamet" sam došao do nepobitnih dokaza da je zapravo FREE zaljubljen u ANGIE ali da to ne sme javno da kaže. Pošto ima taj "duh pravog derana" on svoje emocije pokazuje verbalnom agresijom prema "objektu" svoji emocija, u ovom slučaju ANGIE. Prevedeno sa srpskog na pančevački, "vuče angi za kosu gde god može i gde god je vidi sa namerom da mu ona uzvrati šamarčinom". Naravno ANGIE to za sada ne tumači na pravi način, ali nikad se ne zna.Sve vas voli EX

Mi smo u trećem? razredu u lektiri imali pozorišne predstave, i jedna od njih se zvala "Probijanje drugarskog leda" gde je ovo opisano kao igrokaz.

(to je ona knjiga u kojoj sam čuo da postoje kuglager kolica ali niko koga sam pitao nije znao da mi kaže šta je to, izgleda da je do tada izašlo iz mode. U svakom slučaju ako uhvatiš mačka da ti bude suvozač na kuglager kolicima, on će se pobuniti pa ćeš izgledati kao da si se sa tigrovima borio)
Colin_bgd Colin_bgd 12:19 30.06.2012

Taksijem se brze stize...

GSP se poboljsava, da ne preterujemo sad. Kad god dodjem u Beograd, gradski prevoz je uvek bolji nego sto je bio prethodni put, ali u sustini nije mnogo bolji nego u "zlatno vreme osamdesetih". Naravno, to je samo za "nas" koji ga koristimo van spica (i.e. turisticko-penzionerski), verujem da ici GSP-om na posao / sa posla svaki dan, da bi se druga pesma pevala.

Bitangi ima svuda, sa'ce ih bude nesto malo vise, ali je meni najstrasnije u svemu ovo:

Medjutim, niko od putnika, prolaznika, zaposlenih, komsjija, nije ucinio nista da spreci ono sto ce se uskoro dogoditi!


Pre 40 godina gradjani Beograda (pobude su irelevantne) su jurili atentatora na turskog ambasadora ulicom kneza Milosa. Danas nismo u stanju da stanemo u odbranu decka koji je kriv samo zato jer savesno radi svoj posao. Nesto sto bi trebalo da je pravilo, a ne izuzetak...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:33 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Medjutim, niko od putnika, prolaznika, zaposlenih, komsjija, nije ucinio nista da spreci ono sto ce se uskoro dogoditi!



Pre 40 godina gradjani Beograda (pobude su irelevantne) su jurili atentatora na turskog ambasadora ulicom kneza Milosa. Danas nismo u stanju da stanemo u odbranu decka koji je kriv samo zato jer savesno radi svoj posao. Nesto sto bi trebalo da je pravilo, a ne izuzetak


Dečka treba zaštititi, al na mudar način. Tako da dobije neki amin od gradskih vlasti za svoj plemenit volonterski posao. Tako da siledžije koje su ga napale pretrpe posledice, zvanično i za primer.

A to večito vraćanje istog kako je nekad bilo pa građani jurili atentatore je bezveze. Pre 40 godina nije ulicama hodalo toliko naoružanih ljudi kratkgo fitilja, kao danas.

Nikom ne bih preporučila da se suprotstavlja "kao nekad".

Uostalom,i u jurnjavi za atentatorom na turskog ambasadora jedan momak je poginuo.

Mada je ona apotekarka mogla da ga pusti u apoteku. To je pasivna pomoć i ne bi joj ni dlaka falila s glave.





Colin_bgd Colin_bgd 13:01 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Nikom ne bih preporučila da se suprotstavlja "kao nekad".

Uostalom,i u jurnjavi za atentatorom na turskog ambasadora jedan momak je poginuo.

Naravno. Ne mislim ni da je ono bilo "preporucljivo", ali je indikativno za neki generalni smer u kome se drustvo kretalo. Od necega sto je makar licilo na drustvo do necega sto jos uvek nema definiciju.
freehand freehand 13:06 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Colin_bgd
Nikom ne bih preporučila da se suprotstavlja "kao nekad".

Uostalom,i u jurnjavi za atentatorom na turskog ambasadora jedan momak je poginuo.

Naravno. Ne mislim ni da je ono bilo "preporucljivo", ali je indikativno za neki generalni smer u kome se drustvo kretalo. Od necega sto je makar licilo na drustvo do necega sto jos uvek nema definiciju.

A u kom se smeru kretalo britansko, američko, nemačko, francusko društvo?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:41 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Od necega sto je makar licilo na drustvo do necega sto jos uvek nema definiciju.


pa ne moraš sad da se tako povlačiš:)))

ono "nekad" jeste bilo društvo, uređeno. to što je "uređenje" bilo jednopartijsko, ili, gledano iz demokratske vizure, rigidno i jednoumno, ne znači da nije bilo uređeno. pravila su postojala, insistiralo se na njima, postojao je sistem vrednosti koji si mogao da obožavaš do imbecilnosti, ili prezireš, ali je postojao.

a to što su stare vrednososti srušene, a nove nisu izgradjene, pa su ljudi sluđeni, je valjda proces, prelazni period, tranzicija, živo blato koje treba preživeti do formiranja društva u kome važe vrednosti za sve članove, svidjalo se ovima i onima, ili ne.

za sada, više funkcionišu pravila preživljavanja.

jedno od njih je i ono što svi kumimo i molimo decu da se ne junače na ulici, kad vide nepravdu.

ja, na primer, ne verujem da su ljudi ovde generalno ravnodušni. samo su zaplašeni, nesigurni i poniženi. još kako boli dok gledaš nepravdu i zlo na delu, a ne reaguješ.



Colin_bgd Colin_bgd 13:46 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

A u kom se smeru kretalo britansko, američko, nemačko, francusko društvo?

Ne u onom u kom je pre 25 godina otislo nase, u svakom slucaju...
Colin_bgd Colin_bgd 13:52 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

pa ne moraš sad da se tako povlačiš:)))

Nisam morao, u pravu si. Ni ja nisam pao s Marsa, iako sam odleteo odavno...

ja, na primer, ne verujem da su ljudi ovde generalno ravnodušni. samo su zaplašeni, nesigurni i poniženi. još kako boli dok gledaš nepravdu i zlo na delu, a ne reaguješ.

Slazem se i ovo.

a to što su stare vrednososti srušene, a nove nisu izgradjene, pa su ljudi sluđeni, je valjda proces, prelazni period, tranzicija, živo blato koje treba preživeti do formiranja društva u kome važe vrednosti za sve članove, svidjalo se ovima i onima, ili ne.

za sada, više funkcionišu pravila preživljavanja.

I ovo se slazem, samo se u ovom slucaju pitam: kako to da su svi ostali "jednoumni" tu fazu prosli brze i odlucnije (necu da kazem lakse i bezbolnije), a mi se kenjkamo sa sto godina samoce u metamorfozama...
angie01 angie01 13:57 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

nije dosao Melkijades!
zilikaka zilikaka 14:19 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

još kako boli dok gledaš nepravdu i zlo na delu, a ne reaguješ.

A što da ne reaguješ? (ne prozivam, pitanje je opšteg tipa)

Ja reagujem pa ne boli.


freehand freehand 14:21 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Colin_bgd
A u kom se smeru kretalo britansko, američko, nemačko, francusko društvo?

Ne u onom u kom je pre 25 godina otislo nase, u svakom slucaju...

Hoćeš linkove na događanja? :)

Edit: mislim - da izabereš: London, Pariz, Atina, Mančester, Birmingem, L.A., Vašington, Marsej... Ima kolko hoćeš.
Da ne pominjem bliski i daleki istok.
A što se tranzicione braće tiče - oni su i krenuli sa mesta na kome mi nikad nismo bili.
Colin_bgd Colin_bgd 14:29 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Hoćeš linkove na događanja? :)

Nema potrebe, ali evo tebi link za objasnjenje, kad me teras da citiram sam sebe... sto nije dobar znak...

Colin_bgd Colin_bgd 14:34 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

oni su i krenuli sa mesta na kome mi nikad nismo bili.

Hoces da kazes da bi bilo bolje da smo bili pod Rusima nego pod sami sobom?

Onda se znaci slazes sa ovima sto su glasali za Tomu i ubedjuju nas da je to iznad svega bilo korisno... a ne secam se da si to propagirao po izbornim blogovima...
freehand freehand 14:37 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Colin_bgd
Hoćeš linkove na događanja? :)

Nema potrebe, ali evo tebi link za objasnjenje, kad me teras da citiram sam sebe... sto nije dobar znak...


Ako te dobro razumem - prošlogodišnja paljevina gradova po Britaniji je pojure ih panduri, osude sudovi i čiča.miča i gotova priča varijanta? Ništa država, išta organizovano, ništa društvene vrednosti?
I ona Vol strit priča - nikakve veze nemaju sa žiro-računima i kajmakom iz tvog komentara?
Izvini, druže, od ovog boli mozak, jbt.
freehand freehand 14:43 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Hoces da kazes da bi bilo bolje da smo bili pod Rusima nego pod sami sobom?

Apsolutno suprotno. Oni su pušteni sa lanca, a mi smo iz (u odnosu na njih) izobilja ušetali u horor.
Njih su glad i teror mnogo bolje motivisali.
Colin_bgd Colin_bgd 14:52 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Ako te dobro razumem - prošlogišnja paljevina gradova po Britaniji je pojure ih panduri, osude sudovi i čiča.miča i gotova priča varijanta? Ništa država, išta organizovano, ništa društvene vrednosti?
I ona Vol strit priča - nikakve veze nemaju sa žiro-računima i kajmakom iz tvog komentara?
Izvini, druže, od ovog boli mozak, jbt.

Nemoj da te nista boli, popij nanu molim te.

A nisi skroz razumeo. Proslogodisnje divljanje ima socio-uzrok, ali nije organizovano ili aminovano od strane drzave. Nije cak ni uzrokovano direktnim drzavnim delanjem. Ako nista drzava je 2008/09 sprecila potencijalno mnogo gori raspad sistema.

Occupy Vol Strit i slicne kindergarten aktivnosti su samo u sustini jedna prenapumpana medijska zajebancija. Ovde se vec 4-5 godina klupko polako ali sigurno razmotava (Murdoch, banke, sloboda medija, zbog cega stvarno ekonomska stagnacija, evrozona... ) Da li ce nesto od toga da ispadne ili ne, videcemo. Kajmak jeste bio pokupljen malo vise nego sto je potrebno da se ne primecuje mnogo i da se odrzava stabilna ravnoteza.

A ovi revolucionarni vlazni snovi i srednjskolsko shvatanje sta znaci baciti par Molotov koktela nikad nisu niti ce ikad doneti do neke promene. A kajmak, inace, kupe i izvikani ideolozi neophodne promene, nista manje nego bankari, ali i o tome smo pricali jednom...
Colin_bgd Colin_bgd 14:54 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

ami smo iz (u odnosu na nih) izobilja ušetali u horor

Da, samo je pitanje: zbog cega?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:09 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

A što da ne reaguješ? (ne prozivam, pitanje je opšteg tipa)

Ja reagujem pa ne boli.


Možda se nismo razumeli. Znam da ne prozivaš, zato ja i volim Andžine blogove, uvek bude sve oke.

Ali, ja nisam mislila na verbalnu reakciju, ili na pasivnu pomoć, tipa šta je mogla da uradi ona apotekarka, a nije.

Nemoj mi reći da ulećeš u tuče? Nindža?

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:14 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Ako te dobro razumem - prošlogodišnja paljevina gradova po Britaniji je pojure ih panduri, osude sudovi i čiča.miča i gotova priča varijanta? Ništa država, išta organizovano, ništa društvene vrednosti?
I ona Vol strit priča - nikakve veze nemaju sa žiro-računima i kajmakom iz tvog komentara?
Izvini, druže, od ovog boli mozak, jbt.


batice, ipak malo brkaš.
zilikaka zilikaka 16:19 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Nemoj mi reći da ulećeš u tuče? Nindža?


Pa ne baš. Nema potrebe.
Uglavnom se smire i odustanu nakon moje prve opomene
angie01 angie01 16:30 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

zilikaka
Nemoj mi reći da ulećeš u tuče? Nindža?Pa ne baš. Nema potrebe.Uglavnom se odustanu smire i odustanu nakon moje prve opomene


Stronggirl!:)))
freehand freehand 17:02 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Vesna Knežević Ćosić
Ako te dobro razumem - prošlogodišnja paljevina gradova po Britaniji je pojure ih panduri, osude sudovi i čiča.miča i gotova priča varijanta? Ništa država, išta organizovano, ništa društvene vrednosti?
I ona Vol strit priča - nikakve veze nemaju sa žiro-računima i kajmakom iz tvog komentara?
Izvini, druže, od ovog boli mozak, jbt.


batice, ipak malo brkaš.

Ne brkam, Veco. Od početka sam hteo da kažem da mu ga je od pre oko četres' godina ceo svet dao po akceleraciji a u smeru materine. i nasilja, unutrašnjeg i međunarodnog. Samo ovi advokati Kolorada i Džibja me, opet, uvek isprovociraju da moram da udarim po tim najočiglednijim primerima, pa opet nekako uvek ispadne da to nije to.
U najkraćem: daleko smo mi od izuzetka, i još smo dalje od najgoreg.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:09 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

pa opet nekako uvek ispadne da to nije to.


pa nije, jebote, nismo o tome ovde pricali, to sto ti vozis, a i otiso si u sirinu, breee...

ocu kazem, ne mogu da zamislim da dva vozača autobusa u Holandiji uvate nekog klinca volontera da delju i da to bude nikom ništa.

mogu da zamislim da neki vozaš autobusa pošizi, al ne mogu da zamislim da ne snosi posledice zbog toga.

mi smo ovde prosto svikli da u javnim službama svako kome se digne može da nas maltretira, može da nam zalupi vrata basa ispred nosa, može da nam priklješti nogu i vuče nas, može da se breca na nas na najgori način, može da nam govori ti, može da bude smrknut jer to je "njegov autobus". a nije.

mrtvi smo srećni za mrvu ljubaznosti. zahvalni što nas ne tuku i vređaju. ne možemo da poverujemo u srećnu zvezdu ako nešto obavimo lako i bez drame i vraćanja.

i ja ne znam zašto je to tako. sve su to isti ljudi, kao ti, kao ja, al brate, ja primećujem drastičnu razliku izmedju holandskog vozača autobusa i srpskog. i ne kapiram zašto su različiti. i jedan i drugi imaju brkove. i jedan i drugi se drže za volan. i jednom i drugom ulaze svakakvi putnici u vozilo.

ovaj holandski brka trpeljiv, ljubazan, sve postizava, čak i normalno vozi, ne moraš da se držiš noktima za plafon da ne padneš. a ovaj naš, bahat i besan. samo čeka da ti se najebe majke.

o tome pričamo batice. BRE!

freehand freehand 19:55 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

pa nije, jebote, nismo o tome ovde pricali, to sto ti vozis, a i otiso si u sirinu, breee...

Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.
To što nisi je da Colin i ja ćakulamo nešto drugo.


A ovo za šofere - sve si u pravu. Čak - uvek sam to pričao: prvi put odem u Austriju (malo alpsko mesto) i čekam bus. Lokalac neki. Nas desetak. Dolazi žuta kanta. Kiša pada, ja se izmaknem očekujući stampedo, kad - oćeš!
Svi ko pačići, jedan drugom - Bite šen! - Aba Bite! - i kisnu al ne ulaze!
A šofer izašo ss kišobranom da uvede bakicu i unese ceger!
Ali, to je sistem koji radi 500 godina, bre, gde su ljudi zahvalni za državnu službu... Ma da ne davim.
Biće tako i ovde, samo pritisak i strpljenje.
Jukie Jukie 20:00 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Colin_bgd
GSP se poboljsava, da ne preterujemo sad. Kad god dodjem u Beograd, gradski prevoz je uvek bolji nego sto je bio prethodni put, ali u sustini nije mnogo bolji nego u "zlatno vreme osamdesetih". Naravno, to je samo za "nas" koji ga koristimo van spica (i.e. turisticko-penzionerski), verujem da ici GSP-om na posao / sa posla svaki dan, da bi se druga pesma pevala....


Van špica je prava milina, nego je meni trebalo vremena da shvatim da više ne moram da se nacrtam u birou za nezapošljavanje pre osam pa da čekam red još pre nego što otvore ulazna vrata (a jesmo ponekad po ceo dan stajali u redu). Sada imaju tri ili četiri devojke na šalteru i više ti ne postavlja savetodavac dosadna pitanja nego ti one samo nađu broj u umreženom kompjuteru, overe kartončić, pitaju da li su svi podaci isti (jesu) i vrate ti kartončić i knjižicu nazad.
angie01 angie01 20:22 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.

A ovo za šofere - sve si u pravu.



eto malo razuma!:)
freehand freehand 21:38 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

angie01
Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.

A ovo za šofere - sve si u pravu.



eto malo razuma!:)

Jel mogu ovo u CV da stavim?

Samo ne znam šta ću da sa svim onim pridevima...
angie01 angie01 21:48 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Jel mogu ovo u CV da stavim?


ti napisem profi CV, ce turimo prideve u skilse-ima budes lep ko lutka!:)
G r o f G r o f 22:55 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

angie01
Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.

A ovo za šofere - sve si u pravu.



eto malo razuma!:)


...kakav razum bre. samo čeka da Vesna ode pa će se opet obrušiti sa svojom, "što se džapaš, sve je idealno", pričom.
freehand freehand 23:44 30.06.2012

Re: Taksijem se brze stize...

G r o f
angie01
Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.

A ovo za šofere - sve si u pravu.



eto malo razuma!:)


...kakav razum bre. samo čeka da Vesna ode pa će se opet obrušiti sa svojom, "što se džapaš, sve je idealno", pričom.

Zdravo i tebi Grofe!
freehand freehand 00:26 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

angie01
Jel mogu ovo u CV da stavim?


ti napisem profi CV, ce turimo prideve u skilse-ima budes lep ko lutka!:)

Slušaj, ako mi jadan i bedan budu skilsi - ne gine mi lemilica u plamenu Kolorada.

Nego, ne odgovori mi - što si brisala komentare?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:51 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

freehand
angie01
Jel mogu ovo u CV da stavim?


ti napisem profi CV, ce turimo prideve u skilse-ima budes lep ko lutka!:)

Slušaj, ako mi jadan i bedan budu skilsi - ne gine mi lemilica u plamenu Kolorada.

Nego, ne odgovori mi - što si brisala komentare?

Ko je obrisao neke komentare? Zašto? Moderacija?
angie01 angie01 08:22 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...




Nego, ne odgovori mi - što si brisala komentare?


ne znam na koje komentare mislis?
angie01 angie01 08:24 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

G r o f

angie01
Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.
A ovo za šofere - sve si u pravu.eto malo razuma!:)...kakav razum bre. samo čeka da Vesna ode pa će se opet obrušiti sa svojom, "što se džapaš, sve je idealno", pričom.


grofe bre, pa nisam ja od juce-kapiram ja sta on radi!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:30 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

angie01



Nego, ne odgovori mi - što si brisala komentare?


ne znam na koje komentare mislis?

da li mi se ucinilo da sam video unfov komentar koga sad nema? ili je sunce ucinilo svoje?
freehand freehand 08:33 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

angie01



Nego, ne odgovori mi - što si brisala komentare?


ne znam na koje komentare mislis?

Mislim na Unfove komentare.

grofe bre, pa nisam ja od juce-kapiram ja sta on radi!

Bavi se demagogijom izvrtanja, šta drugo?
G r o f G r o f 09:10 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

freehand
G r o f
angie01
Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.

A ovo za šofere - sve si u pravu.



eto malo razuma!:)


...kakav razum bre. samo čeka da Vesna ode pa će se opet obrušiti sa svojom, "što se džapaš, sve je idealno", pričom.

Zdravo i tebi Grofe!



Zdravo, dragi Free...
Iskreno, zavidim ti na neobičnom nebeskom daru da u svakom tekstu prepoznaš suštinu.
To je osobina retkih genija.
freehand freehand 09:12 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

G r o f
freehand
G r o f
angie01
Prvo, dao sam ti preporuku, jer si skoro sve u pravu.

A ovo za šofere - sve si u pravu.



eto malo razuma!:)


...kakav razum bre. samo čeka da Vesna ode pa će se opet obrušiti sa svojom, "što se džapaš, sve je idealno", pričom.

Zdravo i tebi Grofe!



Zdravo, dragi Free...
Iskreno, zavidim ti na neobičnom nebeskom daru da u svakom tekstu prepoznaš suštinu.
To je osobina retkih genija.

Znao sam da mora postojati tačka slaganja između nas dvojice.
Ovo nikako nemoj zaboraviti!
angie01 angie01 09:14 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...


Mislim na Unfove komentare.


mislis na one gde nam kaze da lucimo iz gubica?

pa ako je tebi normalno da neko s tobom komunicira tako sto te apostrofira kao zver- izvini, meni nije!

i to sto je na problematiku postavljenu ovde reagovao samo sa podsmesljivom mrznjom prema autoru i komentatorima- je prilicno indikativno i ja time necu da se bavim, a ti slobodno idi kod njega, eno otvorio je blog kuknjave sa idejom da oni koji su se usudili da obrisu njegove uvrede budu razapeti sa svim onima koji se slazu da je dosta tog njegovog napadanja i rasporeda ko moze, a ko ne, i nastavi ono sto si zapoceo ovde, misleci valjda da opstruiranjem viteski branis svog idola i njegovu nekorektnost!
freehand freehand 09:35 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

angie01

Mislim na Unfove komentare.


mislis na one gde nam kaze da lucimo iz gubica?

pa ako je tebi normalno da neko s tobom komunicira tako sto te apostrofira kao zver- izvini, meni nije!

i to sto je na problematiku postavljenu ovde reagovao samo sa podsmesljivom mrznjom prema autoru i komentatorima- je prilicno indikativno i ja time necu da se bavim, a ti slobodno idi kod njega, eno otvorio je blog kuknjave sa idejom da oni koji su se usudili da obrisu njegove uvrede budu razapeti sa svim onima koji se slazu da je dosta tog njegovog napadanja i rasporeda ko moze, a ko ne, i nastavi ono sto si zapoceo ovde, misleci valjda da opstruiranjem viteski branis svog idola i njegovu nekorektnost!

Znaš kako, sve si ovo mogla da kažeš u tri reči: ja sam obrisala.
Inače, ne znam kako se u taj tvoj vrednosni sistem uklapa kad nekog nazivaš bednim i jadnim zato što se sa tobom ne slaže ukazujući ti na tvoj naslov, tvoj tekst i tvoje besmislene rečenice.
Verovatno se fino uklapa.
A inače - sa Unfom se ovom prilikom ne slažem: meni forma mnogo manje smeta od sadržaja.
Poput ove rečenice:
Moje poslednje iskustvo sa gsb-om, je bilo 21. aprila u 22 i 30, kada je pored stanice prekoputa sajma, mirno prosao aoutobus 88 bez stajanja, iako su ga vise od pola sata na tom mesti cekali putnici, veoma uocljivi ulicnom rasvetom!

Inače mi je beskrajno drag i simpatičan ovaj način komunikacije gde me već treći ili četvrti put šalješ nekuda sa svog bloga.
Eto sad na tuđ blog.
Angie, pobogu: da ponovim i ja još jednom: sve vreme raspravljam o tvom naslovu i tvom tekstu, i to onom delu koji je meni interesantan. Ako si mislila da to nije bitno - što si pisala?
A banuj korisnika ti je uvek na raspolagnju, pobogu.
Vidiš da umeš.

BTW - dobro ti je ovo za idola!
Ah, što voliš te fraze i poštapalice, te intelektualističke uvredice opšteg tipa...
angie01 angie01 09:47 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

friki, odmah sam shvatila zasto si dosao i sta ti je bila namera-i toliko o tome!

sve ostalo je tvoje spin pakovanje!
freehand freehand 10:06 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

friki,


Kako šarmantno! Friki!
I ovo sam ja editovao/spinovao/spakovao?
Kao bicikl i spejs šatl, i firmopisanje glede smirivanja?
Dobro, Madam.
Verovatno sam ti i naslov imputirao, i gore citiranu rečenicu punu besmisla, putem uličnog osvetljenja.
Samo crni leptiri fale, jbt!
angie01 angie01 10:17 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Samo crni leptiri fale, jbt!


ne, tebi fale gubice koje luce, inace se ne bi ni javio, samo bi lupio preporuku na uvredu!

kako da ti kazem- svako po svojoj savesti!

solong!
moderator05 moderator05 10:51 01.07.2012

Sugestija

angie i freehand

Pošto je i autorka uključena u ovu raspravu, a kako i sama ima mogućnost moderisanja svog bloga, sugerišem da ova diskusija bude okončana... pa i izbrisana (uključujući i ovaj moj komentar).

Ne bih se mešala, ali me potakao ovaj komentar (KRALJMAJMUNA) - u svetlu osnovne ideje teksta, cenim da ostavljanje ovakve rasprave na blogu može da bude samo kontraproduktivno.
angie01 angie01 11:33 01.07.2012

Re: Sugestija

moderator05
angie i freehandPošto je i autorka uključena u ovu raspravu, a kako i sama ima mogućnost moderisanja svog bloga, sugerišem da ova diskusija bude okončana... pa i izbrisana (uključujući i ovaj moj komentar). Ne bih se mešala, ali me potakao ovaj komentar (KRALJMAJMUNA) - u svetlu osnovne ideje teksta, cenim da ostavljanje ovakve rasprave na blogu može da bude samo kontraproduktivno.


drago mi je da ste ovo rekli!

Sve je pocelo juce, kada se bloger unf, posle visemesecnog cutanja, konacno oglasio na ovom blogu, ostavivsi 3 krajnje uvredljiva i ruzna komentara upucenih meni i komentatorima, koje sam ja, uzimajuci u obzir temu-obrislala, bez zelje da udjem u raspravu takve vreste i nivoa.

Medjutim, sekundu posle brisanja je u igru usao Free sa istom idejom, valjda da pokaze da necu jednim brisanjem spreciti "akciju" i nastavio opstrukciju na prilicno ocigledan nacin-tuzno!

ja sam imala dobru nameru da se nekako dogovorimo, da je suprotno misljenje jedno i dobrodoslo, a optrukcija i izvrtanje nesto drugo- ali videli ste i sami kako je to tesko ostvarirvo, kada namere nisu bas najbolje!

dobila sam vec par sugestija da brisem freeja, zbog ozbiljnosti teme, ali sam mislila da ce do nekog razumnijeg dogovora oko toga, kako cemo razgovarati ipak doci-sto se nije dogodilo!

rezultat je danasnji blog postavljen da ipak do razapinjanja dodjemo, jer sam se usudila da obrisem zlonamerne komentare u kojima bloger sebi dozvoljava da kaze kako lucimo iz gubica, sto nije prvi put-akcije odstranjivanja onih koji nam ne pripadaju i kao takvi smetaju, za koje se spinuje, nabedjuje- pogledajte samo u kom maniru i intonaciji je napisan njegov posledji blog, kao vip bloger na naslovnoj strani i da li to nije bitno,....necu vise!

zao mi je sto je sa mnom stradao i Srdjan Pajic- smatram nedopustivim i nekorektnim nacin na koji je sa njim Free razgovarao!


molim moderaciju da ovo ipak ostane-mozda je potrebno da se suocimo sa onim sto se stvarno desava!

meni licno je zao zbog toga- ovde ima neverovatan broj fenomenalnih ljudi i mozda je vreme da vise ne bude besmislenog vredjanja na blogu!

hvala, izvinite jos jednom,
angie
mikimedic mikimedic 12:00 01.07.2012

Re: Sugestija

sekundu posle brisanja je u igru usao Free sa istom idejom


koja koincidencija.


freehand freehand 12:03 01.07.2012

Re: Sugestija

Medjutim, sekundu posle brisanja je u igru usao Free sa istom idejom, valjda da pokaze da necu jednim brisanjem spreciti "akciju" i nastavio opstrukciju na prilicno ocigledan nacin-tuzno!


Dakle, poslednji put: svaki moj komentar referisan je na tvoj tekst i naslov, i kvalifikacije u njemu sadržane. Nisam se doticao pravopisa i pismenosti već sadržaja i nekih vrlo interesantnih i inovativnih konstrukcija, po formi i sadržaju.
Ti si odgovarala vređanjem, omalovažavanjem, diskvalifikacijama, frazama i floskulama.
Svaki put sam te citirao - ti to zoveš editovanjem.
To što si dobila par sugestija - to je baš interesantno. Tvoj je izbor da li ćeš ih poslušati.
Samo, od nas dvoje ti ovde operišeš neistinama. Budeš li ustvrdila suprotno - molim te da citiraš, ne da opisuješ.

@Moderatorka 05: ako si propustila ovaj deo:

GSB-Gradske Saobracajne Bitange!

Gradski prevoz veoma retko koristim vec decenijama!

Razloge nije tesko nabrojati-svi ih znaju!

Prvo su godinama po gradu krstarile krntije dinosaurusi u nedovoljnom broju, pa je uz skripu, smrad, brektanje, stenjanje i cimanje, trebalo izdrzati da vam neko lezi na ledjima sa laktom u bubregu dok vas upoznaje sa losim mirisima svog tela, i ako imate srece, niko vas nece zgaziti dok vozilo skrece!

Sada se popravio vozni park nekim donacijama i kupovinom, ali se gradsko saobracajno preduzece ne bavi svrsishodno svom problematikom, koja je uostalom propisana zakonom!

Pa tako nisu autobusi dobro obelezeni, ne zna se pouzdano trasa kojom saobracaju, nije siguran, niti se zna kada je poslednji polaz vozila, leti se ne ukljucuje klima, a zimi grejanje, a vozaci I dalje uzivaju da u spicevima i kada je guzva, zatvore vrata na pola coveka i krenu, iako sve vide u retrovizoru!

Ili vam zatvore ispred nosa, puse u vozilu, pricaju telefonom, kucaju poruke i naravno, specijalitet kuce, voznja krompira, kako se zove nacin kojim upravljaju vozilom!

Ne daj boze, da kazu dobrar dan, dovidjenja ili bilo sta slicno!

Glavno da su nam uveli bus plus!

(Moje poslednje iskustvo sa gsb-om, je bilo 21. aprila u 22 i 30, kada je pored stanice prekoputa sajma, mirno prosao aoutobus 88 bez stajanja, iako su ga vise od pola sata na tom mesti cekali putnici, veoma uocljivi ulicnom rasvetom!)


U čemu je problem da ja o ovome raspravljam?
Mislite da je nebitno, da tekst treba čitati od sredine, kraja, samo ono što se posle ispostavi kao suština i poruka?


angie01 angie01 12:21 01.07.2012

Re: Sugestija

U čemu je problem da ja o ovome raspravljam?


sta u tome nije tacno?

da li si pogledao klipove koji su postvaljeni u tekstu, sto te upucujem od pocetka ovog tvog smarajuceg komentarisanja?-zbog svega ovoga i postoji potreba za Filipovim angazovanjem!

..i sada necu vise!
fijumau fijumau 12:28 01.07.2012

Re: Sugestija

Šta vam napravi čovek...
angie01 angie01 12:36 01.07.2012

Re: Sugestija

fijumau
Šta vam napravi čovek...



pokazao je kakav je,...a volim sto se radujes!... i to nesto govori o tebi!
blogovatelj blogovatelj 17:55 01.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

friki, odmah sam shvatila zasto si dosao i sta ti je bila namera-i toliko o tome!


Garantovano ga poslao Unf kao izvidnicu da te testira koliko si laka na obaracu.
jedan.kub jedan.kub 23:49 03.07.2012

Re: Taksijem se brze stize...

Vesna
jedno od njih je i ono što svi kumimo i molimo decu da se ne junače na ulici, kad vide nepravdu.

ja, na primer, ne verujem da su ljudi ovde generalno ravnodušni. samo su zaplašeni, nesigurni i poniženi. još kako boli dok gledaš nepravdu i zlo na delu, a ne reaguješ.

Ivana Knežević Ivana Knežević 18:50 30.06.2012

...

Vazno je preneti ovakve price, to su vesti nasih zivota, obicnih, gradjanskih... kako tuzno. Kako obeshrabreno i tragicno tuzno.
angie01 angie01 20:19 30.06.2012

Re: ...

kada ljudi trpe, vidi Vesnin komentar, nemaju adekvatna potrazivanja, a sve lepo stoji u zakonu kako treba da bude!

Zato u Torontu cika sofer, fino polako stane, svima dobar dan, ako treba spusti papucicu da bi stari ljudi lakse usli, saceka da se svi smeste, pa tek onda krene, kad izadjes-hev a najs dej!...mene prvo to nerviralo, kao sta ti meni tu nauceno si ljubazana, gde ti je spontanos':),..posle vidim, svaki zna ljude koje vozi u svojoj smeni, zabrine se kada ih nema, a na primer svako jutro cekaju na odredjenoj stanici-mene jednom s klincem, kada smo zakasnili zbog lifta, sacekao presavsi raskrsnicu, jer nas je video da izlazimo iz zgrade,..posle se naviknes i vidis da to nije tek tako-na glavnoj petlji metroa, na jangu i bluru, u svakom momentu izadje reka ljudi i krene u svim pravcima, a niko nikog ni ne dotakne u toj guzvi, a kamo li da gurne ili nesto nervozno da vice- a tamo ljudi sa svih strana!
Ivana Knežević Ivana Knežević 03:19 01.07.2012

Re: ...

angie01
Zato u Torontu cika sofer, fino polako stane, svima dobar dan, ako treba spusti papucicu da bi stari ljudi lakse usli, saceka da se svi smeste, pa tek onda krene, kad izadjes-hev a najs dej!...mene prvo to nerviralo, kao sta ti meni tu nauceno si ljubazana, gde ti je spontanos':),..posle vidim, svaki zna ljude koje vozi u svojoj smeni, zabrine se kada ih nema, a na primer svako jutro cekaju na odredjenoj stanici-mene jednom s klincem, kada smo zakasnili zbog lifta, sacekao presavsi raskrsnicu, jer nas je video da izlazimo iz zgrade,..posle se naviknes i vidis da to nije tek tako-na glavnoj petlji metroa, na jangu i bluru, u svakom momentu izadje reka ljudi i krene u svim pravcima, a niko nikog ni ne dotakne u toj guzvi, a kamo li da gurne ili nesto nervozno da vice- a tamo ljudi sa svih strana!


Ima i losih, naravno, toga ima svuda, ali Vesna je u pravu - posledice id sacekaju.
Niti je to lak posao, a koji jeste, ali i ljudi ima bas svakakvih. Uvek treba malo sacekati sa reakcijom, je stvar koju sam naucila negde usput. Ponekad sacekati i malo duze.
A nekad treba ustati i reci: ovo nije u redu.
Ne mora uvek galama. Naprotiv, smirenost ima tezinu i nadjaca galamu.
Treba da bude bolje, i nadam se da nece dugo proci dok pocne.
loader loader 20:04 30.06.2012

Bezkom


Što fino kad se u postu
sve pokaže i kaže
pa i nema potrebe
da se komentariše

angie01 angie01 20:13 30.06.2012

Re: Bezkom


Što fino kad se u postu
sve pokaže i kaže
pa i nema potrebe
da se komentariše


zabusavas mr loader!
loader loader 20:17 30.06.2012

Re: Bezkom

Ozbiljno mislim, ne laskam.
A i uklapa se u ovu letnju, toplu hibernaciju mozga :)

loader loader 20:20 30.06.2012

Re: Bezkom

Kako spretno provučena dvosmislica :
Angie:
... na nevinog bez zastite!
...

angie01 angie01 21:49 30.06.2012

Re: Bezkom

loader
Ozbiljno mislim, ne laskam. A i uklapa se u ovu letnju, toplu hibernaciju mozga :)


stara si ti lola loader!
loader loader 00:08 01.07.2012

Re: Bezkom

Više skuvana, nego stara :) Ok. Jel vam odgovara ono cveće?
angie01 angie01 17:51 01.07.2012

Re: Bezkom

Jel vam odgovara ono cveće?


uvek, hvala!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:05 01.07.2012

Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

Ovaj tekst i slični tekstovi počinju da se šalju na adresu office@gspbeograd.com

Ja poslao ovu varijantu a vi ako hoćete budite kreativniji.

Možda dobijemo neki zvaničan odgovor.

---------------
Poštovani,

Molim vas da odgovorite da li je tačno da su vaši radnici u Zemunu fizički napali mladića Filipa Vukšu?

Jedan od linkova sa opisom događaja i komentarima ljutih građana nalazi se ovde:

http://blog.b92.net/text/20575/GSB-Gradske-Saobracajne-Bitange/

a skraćeni opis događaja možete pročitati niže.

Kao što vam je poznato u krajnjem slučaju otvorenost i otvoreno priznavanje greške je bolno ali je mnogo bolje nego višednevno sakrivanje događaja.

Sakrivanje neprijatnih događaja po pravilu izaziva eskaliranje, eksploziju i posledice koje mogu da se odraze na sve odgovorne u vašem preduzeću a i na ljude i institucije iznad vašeg preduzeća.

Molim vas da meni lično i građanima javno razjasnite ovu situaciju.

Niko ne bi bio srećniji od mene kada bi se ispostavilo da je ovaj događaj izmišljen.

S poštovanjem
ime, prezime, adresa, e-mail, ...

sledi opis događaja,...
Hansel Hansel 12:04 01.07.2012

Re: Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

Odličan predlog, ali mala korekcija - naročito ako su vinovnici vozači privatnih autobusa, mislim da su prave adrese (za početak) Sekretarijat za saobraćaj i Direkcija za javni prevoz - kontakt formular: bgsaobracaj.rs/index.php?option=com_ckforms&view=ckforms&id=1&Itemid=35, e-adresa: info.saobracaj@beograd.gov.rs.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:50 01.07.2012

Re: Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

Ovaj tekst i slični tekstovi počinju da se šalju na adresu office@gspbeograd.com


Odlučila sam se za nešto drugačiji pristup, te sam tekst sledeće sadržine poslala na beogradska@politika.rs:

Poštovani,

Pre skoro tačno godinu dana pisali ste o devetnaestogodišnjem Filipu Vukši:

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Glasnogovornik-savesti-grada.lt.html

Taj tekst i tema ostavili su snažan utisak na mene, a to što Filip radi istovremeno me postidelo i zadivilio.

Čujem da je pre nedelju dana Filip popio batine od nekih vozača autobusa, koji su ga prepoznali kao "onog što nas cinkari".

Molim vas, pišite opet o ovom detetu. On je naša budućnost. Ako budete pisali o njemu, neće ga prepoznavati samo šoferi, već i putnici.

Srdačan pozdrav,
Branka Stamenković

EDIT: I upravo mi se mail vratio, kao, nepostojeća adresa? Ima li neko načina da sazna pravu adresu?
angie01 angie01 13:00 01.07.2012

Re: Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

Kru-molim te promeni to, popio batine, zato sto zvuci rogobatno i verijem da bi Filipu smetalo!

koliko sam shvatila, on nije zainteresovan da o tome pise stampa-mnogo vise zeli da neometano i bez rizika i dalje radi sto i do sada!

ja bih volela da se ogranizuje neka grupa podrske , koja ce imati reakcije javnog mnjenja i povlaciti odredjene poteze kada je to potrebno-protest gspu, gradskoj upravi i slicno,..jeste i mene je sramota, mi smo deci kao sto su Filip i Vlada platan ostavili u amanet svu problematiku i bilo bi fer da ih konkretnije podrzimo!

Kru- hvala najlepse!
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:06 01.07.2012

Re: Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

Kru-molim te promeni to, popio batine,


Pa, nema veze, ionako nije otišao email.
Kad ponovo budem slala, promeniću. Staviću "napadnut". Misliš da je to ok?

Kapiram da je Filip prvenstveno zainteresovan da nastavi neometano da radi to što radi, ali nekako mislim da - kad bi o njemu štampa pisala, ne bi ga prepoznavali samo ti šoferi, već i putnici, u čijem interesu i radi. Pa bi se našao koji lud da spreči eventualne buduće napade. Takođe, priča u medijima jeste i pritisak na nadležne službe da učine sve što je u njihovoj moći da ga zaštite. Znaš već moj stav - medijska hajka je zakon.
angie01 angie01 13:49 01.07.2012

Re: Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

Staviću "napadnut". Misliš da je to ok?



ok je!

O Filipu su pisale sve novine, uvek afirmativno, kao sto i zasluzuje, sa cudjenjem da tako neko postoji!

napravljeno je i par emisija u istom stilu!

za ovo konkretno, mislim da nije zainteresovan da bude po medijima, nego da se problem resi-stavi se u njegov polozaj i godine, pa ces videti da ima smisla!

mi veliki, em nista nismo uradili, em- vidi sta se desava na ovom blogu- to smo mi, nije bitan problem i sto se svih nas tice, nego daj da opstruiramo, mrzimo,...ne znam, nisam vise pametna!

Krugolina Borup Krugolina Borup 14:00 01.07.2012

Re: Preusmeravanje blogerskiih dvoboja

za ovo konkretno, mislim da nije zainteresovan da bude po medijima, nego da se problem resi-stavi se u njegov polozaj i godine, pa ces videti da ima smisla!


Koji si ti optimista - da se stavim u njegove godine... Davno beše. A i ja sam u njegovim godinama još uvek skupljala salvete i igrala lastiš, nikakav koncept o opštem dobru nisam imala.

Vidi, Filip sam kaže da želi biti primer drugima. Ako i ne znamo za njega, kako može da nam bude primer? Jeste, pisale su novine, tako sam prvi put i saznala za njega i ono što radi. Ali, treba novine da pišu ponovo! Stalno! A naročito kad se ovako nešto desi. Nije dovoljno samo da prijavi nadležnima. Nadležni moraju da osete da on nije sam u ovome, da ima podršku javnosti, medija...
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:09 01.07.2012

Filip je moj heroj

Prvi put sam za Filipa, i ono što radi, saznala iz novina. Istovremeno me postideo i zadivio, ali iznad svega mi ulio nadu da ova zemlja ima budućnost. Pisala sam tada i neki blog o njemu, i sećam se Angie da si se ti tad na njemu oglasila i rekla da si ti već o njemu pisala. Drago mi je da pišeš opet, iako sam se strašno potresla pročitavši šta se desilo.

Advokati traže status službenog lica, lekari traže status službenog lica... a ja bih pre svega taj status dala Filipu.

Ne mogu da shvatim da ovo nije dospelo u vesti!

Filipa bi valjalo pozvati da napiše blog o tome šta se desilo, što ću pokušati da učinim preko FB, a ti Angie, ako ga lično poznaješ - a nekako sam stekla utisak da je to slučaj - možda osetiš potrebu da to i lično uradiš.

Tako je malo ljudi u ovoj zemlji spremno odvojiti vreme i energiju da urade nešto za opšte dobro, pa kad se to čudo desi - trebalo bi svi da ih nekako podržimo.

angie01 angie01 13:04 01.07.2012

Re: Filip je moj heroj

ne radi mi kopi- a htela sam da podvucem da se apsolutno slazem sa predlogom da Filipu treba dati status sluzbenog lica-ako treba i zastitu!

odlican predlog, Kru!
alselone alselone 13:58 01.07.2012

Re: Filip je moj heroj

status službenog lica


Krugolina, moras da se salis?

Ovo je tako u blogovskom stilu, kako mali Djokica zamislja drzavu i sve profesije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana