Društvo| Gradjanske inicijative| Moj grad

Aktivizam

Milutin Milošević RSS / 06.07.2012. u 18:37

Mens-Activism.jpg
Događaj koji je naša koleginica Endži opisala u svoja poslednja dva bloga (ovaj drugi joj je juče obrisan), a posebno ono što se posle njega desilo, pokazatelj su stanja u kome se naše društvo nalazi. Mladi Filip Vukša se pokazao kao najveći protivnik truleži u kojoj živimo. Sistemu u kome su poslednjih 10 - 12 godina "demokratske" snage potpuno obezvredile ideju demokratije i aktivizma najmanje odgovara neko kao on: svesan i aktivan građanin. Sve je upravo postavljeno obrnuto - zaglupljivanje, kupovina i zastrašivanje naroda dok ne postane siva masa koja je potrebna samo da bi obezbedila izborni rezultat.

Filip u akciji
Filip u akciji
Zašto je baš FIlip stradao? Pa zato što je "negativan primer". Ako bi on opstao, možda bi nekome drugo nešto slično palo na pamet, a to onda može da vodi ka epidemiji. A epidemija se saseca u korenu. Dakle: seci!

Zato su se prve vesti o incidentu pojavile tek juče, 13 dana posle nemilog događaja. Pitanje je i da li bi se pojavile da Endži nije napisala blog 6 dana ranije (ili, još gore, da taj blog zbog grubih napada nije poprimio toliku čitanost)? Mediji su mnogo ažurniji kada se piše o drugim "negativnim primerima", kao što je podmetanje bombe u međugangsterskim obračunima.

Kakva je razlika između podmetanja bombe pod auto u centru grada i prebijanja mladog aktiviste. Za gangstere komentar će biti "tuku se oko plena, policija će to (možda) razrešiti". Za Filipa uobičajen komentar je "što zabija nos tamo gde mu nije mesto"?

E, pa mesto mu je! Bez aktivizma, bez brige jedni o drugima, bez uključenja svih nas u probleme i rešenja, nema napretka. Niti one ideje da bi nam dobro došao neki "gubernator" ili "stečajni upravnik" spolja da nas uvede u red ne bi dale rezultate. Promenu moramo da učinimo mi sami.

Ono što svakako nedostaje da bi se to desilo su organizacije koje bi pomogle pojedincima da se nadju, razmene ideje i krenu u akciju. Nažalost, cela naša NVO scena, koja je bila jedan od najznačajnijih činilaca promena krajem devedesetih, potpuno je izgubila kompas, "prodala dušu" ušavši u vladine strukture ili se uljuljkala stranim donacijama.

Glavu u pesak
Glavu u pesak
Zašto ovakve akcije ne uspevaju? Pa, ako danas neko nagazi privatnog prevoznika što mesecima njegovo vozilo prevozi putnike polomljenog prozora, možda bi sutra došao u moju firmu i isčačkao da i mi ošljarimo i u velikoj meri prodajemo maglu. Dakle, bolje je da svima bude loše, umesto da svima bude bolje.

Slikovito je to opisao sam Filip (u današnjem izdanju "24 časa"):
"Inspektori uglavnom prevrću očima kad me vide, a jedna inspektorka, koja je sada unapređena, umela je da kaže "neću ja zbog prijave jednog balavca da pešačim osam kilometara jer ipak imam 53 godine. Ona je i pored priznanja da je radno nesposobna ipak unapređena i nije usamljeni slučaj."

I pored svih problema, Filip opak kaže da "kad se voli grad, izgovora nema". To je, po mom mišljenju, najbolji lek za situaciju u kojoj se nalazimo.
Koliko god to izgledalo romantično, zastarelo, levičarski, nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija.


Aktivizmom plaćam kiriju za život na Zemlji - Alisa Voker

Atačmenti



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 18:44 06.07.2012

E, bravo

nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija

odnosno, mora svako od nas da se menja, a ne da to očekuje od svih ostalih osim od sebe.
dragoljub92 dragoljub92 18:49 06.07.2012

Re: E, bravo

mora svako od nas da se menja,

jok ja,
a i što bi kad podržavam čoveka
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:53 06.07.2012

Re: E, bravo

Tačno tako: "nama" = prvo lice množine = "mi".

Ovo sam već postavljao:

Dok sam bio mlad i beskrajno maštovit, sanjao sam o tome da promenim svet. Kada sam odrastao i postao mudriji, otkrio sam da se svet neće promeniti, pa sam donekle suzio svoj vidik i odlučio da promenim samo svoju zemlju.

Ali, i to je, izgleda, bilo neizvodljivo.

Kada sam ušao u godine duboke starosti, u poslednjem beznadežnom pokušaju odlučio sam da promenim samo svoju porodicu, one koji su mi najbliži. Ali, gle, nisam uspeo da promenim bilo koga od njih.

I sada, dok ležim na samrtnoj postelji, odjednom shvatam: Da sam samo sebe najpre izmenio, onda bih promenio svoju porodicu.

Njihova inspiracija i ohrabrenje omogućili bi mi da poboljšam svoju zemlju, a, ko zna, možda i čitav svet.


Sa groba anglikanskog biskupa
niccolo niccolo 19:03 06.07.2012

Re: E, bravo

Sa groba anglikanskog biskupa

Odlično, ne sećam se ovog. Sviđa mi se
loader loader 15:56 07.07.2012

Re: E, bravo

Događaj koji je naša koleginica Endži opisala u svoja poslednja dva bloga (ovaj drugi joj je juče obrisan),

Obrisan?!

docsumann docsumann 18:46 06.07.2012

a zašto

je obrisan drugi endžin blog?
niccolo niccolo 18:50 06.07.2012

Re: a zašto

E da, pridružujem se pitanju
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:53 06.07.2012

Re: a zašto

Za to nisam ni informisan, ni stručan, ni ovlašćen da objasnim.
JJ Beba JJ Beba 18:55 06.07.2012

Re: a zašto

niccolo
E da, pridružujem se pitanju

i ja
looping looping 19:05 06.07.2012

Re: a zašto

niccolo
E da, pridružujem se pitanju

i ja


I ja se pridruzujem pitanju.
Ne bi bilo lose da moderator ili urednica (ko god da je) objasni demokratske razloge brisanja bloga.
Ako je to uradjeno zbog sadrzaja mogla je jednostavno da upozori blogera da skine podatke o osobama koje se spominju a ne da brise ceo blog.

PS
A ako je to po necijem nalogu ne bi bilo lose i to da kaze.
alselone alselone 19:12 06.07.2012

Re: a zašto

I ja. Taman krenuh da komentarisem kad - cap, nestade!
palilula92 palilula92 20:20 06.07.2012

Re: a zašto

I ja se pridruzujem. Mozda moderacija nije citala ovaj blog? Da pritisnemo "obavesti moderatora"?
Supermod Supermod 21:40 06.07.2012

Re: a zašto

docsumann
je obrisan drugi endžin blog?


Tekst je obrisan zbog etiketiranja i stavljanja “na stub srama” imenom i prezimenom osobe koja je možda u posedu snimka događaja.

Navođenje imena i prezimena, rodbinskih odnosa, ćerke poimenice, pa čak i gde je stalno zaposlena, pominjanje njihove ordinacije, sve u negativnom kontekstu, za “slučaj” Filip nije od značaja.

Kada se uzme u obzir da angie privatno ima “istoriju odnosa” sa doktorkom koju je apostrofirala, o čemu je u više navrata pisala na Blogu, onda takva diskreditacija i hajka u pokušaju možda i nije za čuđenje, ali jeste za brisanje.

Milutin Milošević Milutin Milošević 07:20 07.07.2012

Re: a zašto

Čujem a i vidim da je noćas radila metla.

Samo da napomenem da nikada do sada nisam brisao nijedan komentar niti mi to pada na pamet.
moderator05 moderator05 08:07 07.07.2012

Re: a zašto

Jeste, radila je "metla". Potvrđujem da nije brisao autor već moderacija, i opet će ako nastavite da širite priču - tražili ste odgovor zašto je blog obrisan, dobili ste ga i molim vas da diskusija o tome ovde bude okončana.

Izmena, posle autorovog komentara od 09:34 - kako ne bi bilo zabune - pošto je komentar upućen komentatorima koji su tražili odgovor a ne autoru, obrisala sam citat Milutinovog komentara (onog iznad mog). Izvinjavam se zbog citiranja koje je ovoga puta bilo suvišno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:34 07.07.2012

Re: a zašto

Kao što nisam brisao, nisam ni tražio odgovor zašto je blog obrisan. Niti želim da diskutujem o tome.

Svako ima svoj pristup.
jedan.kub jedan.kub 22:21 09.07.2012

Re: a zašto


Predomišljala sam se da li da se uključim, pa počto sam pročitala neke komentare evo:
Autor Svako ima svoj pristup

Najbolji pristup je direktan i javan ako želimo da se bilo ko promeni. Zato nam je društvo bolesno što ima nedodirljivih.
Ja pamtim mnogo bolja vremena, kada je u pitanju javni saobraćaj, možda mi ne bi vozaci verovali.
Putovala sam na posao 10 godina i jedan vozač na medjunarodnoj liniji mi je pozajmio veću sumu novca nego sto mi je trebalo, jer sam tog jutra promenila tasnu, prevoznik Autobanat; drugi vozač nije hteo da mi naplati kartu u gradskom prevozu jer sam imala krupnu novčanicu, bilo je to u Subotici.
Bila su to civilizovanija vremena.
Danas nam neki divljaci upravljaju životima.

Zemljanin mislim da je moderacija ispravno reagovala. Toliko o cenzuri

Mislim da je moderacija preterano reagovala, odnosno samo na tekst a ne i na cilj ovog teksta za preporuku.

gedza.73Nema više te medicine koja nama može pomoći. Na žalost.
zili...niko nije želeo da svojim potpisom stane iza prijave.


Jer čekas, a i ostali, da neko drugi podmetne leđa da bi vama bilo bolje.

Milisav Ma ima, nego je mnogo gorka


Da, jer svako mora da se ukljuci, jer što nas je više uspeh je zagarantovan, jer usamljeni pojedinac obično doživljava razna šikaniranja.

Kraljm Večeras na RTS-u, II program, u 21:40 je emisija "Potrošački savetnik".
Hansel Moram da priznam, makar sad i ja bio nekakav "hejter", da sam alergičan na ovu emisiju.


S razlogom. Emisija radi popune slobodnog vremena u programu jer ministarstvo za zaštitu potrošača pripada ministarstvu za trgovinu...

[b]. Kraljm nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.[/b]

Angie ja i zastupam stav, da drustvo mora da se probudi, da je ne postojanje empatije i mirno gledanje nekog maltretiranja, ako to nisam ja, pokusaj da se sve zataska i sl-negativna dijagnoza drustva!
Kru Zato se ja iznova kunem u medijsku hajku. Ona jedina može usamljenom aktivisti da pruži neku vrstu zaštite i podrške. Niko drugi.
Međutim, mi smo u takvoj situaciji da nadležne službe ne funkcionišu, te stoga prvi građanski aktivizam mora biti usmeren na to da ih natera da prorade.


Vaše angažovanje je za divljenje.
gedza.73 gedza.73 18:51 06.07.2012

Realni optimista

Sistemu u kome su poslednjih 10 - 12 godina "demokratske" snage potpuno obezvredile ideju demokratije i aktivizma najmanje odgovara neko kao on: svesan i aktivan građanin. Sve je upravo postavljeno obrnuto - zaglupljivanje, kupovina i zastrašivanje naroda dok ne postane siva masa koja je potrebna samo da bi obezbedila izborni rezultat.


... najbolji lek za situaciju u kojoj se nalazimo.


Nema više te medicine koja nama može pomoći. Na žalost.
dragoljub92 dragoljub92 18:54 06.07.2012

Re: Realni optimista

Nema više te medicine koja nama može pomoći.

može jedino čamovo odelo
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:55 06.07.2012

Re: Realni optimista

Ima, samo na žalost sve medicine koje smo do sada koristili ili sada imamo na umu su kratkoročne. Niko nema vremena da se bavi dugoročnim ulaganjem. Lakše je zakrpiti 500 metar puteva ili napraviti 5 metara mosta, nego "izvesti na put" jedno ljudsko biće.
milisav68 milisav68 20:08 06.07.2012

Re: Realni optimista

gedza.73

Nema više te medicine koja nama može pomoći. Na žalost.

Ma ima, nego je mnogo gorka.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:08 06.07.2012

Jel ne valja? Ne valja!

Filip opak kaže da "kad se voli grad, izgovora nema


Tvrdim da se grad Beograd ne voli. Vole ga oni koji u njemu imaju korenje. Pa cak su i oni prestali da ga vole ukoliko su se raskorenili selidbom na neka druga mesta, zemlje, kontinente. Nemoram da volim ovaj drugi grad u kome zivim, ali mi je taj grad nametnuo odredjene norme ponasanja kojih moram da se pridrzavam. Ukoliko ne postujem zakon, placam kaznu. Kako je zarebnuto meni, tako je i drugima. U situacijama kada drzava zataji, gradjani se samoinicijativno organizuju tako sto u grupama, volonterski, ordiniraju ulicama, autobusima, stanicama, ispred skola...Niko nista nema od pasivne aktivnosti. Ovaj dogadjaj sa Filipom zahteva odredjene aktivnije protestne mere.
dragoljub92 dragoljub92 19:13 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Ovaj dogadjaj sa Filipom zahteva odredjene aktivnije protestne mere.

pa,kad bi recimo mi blogeri tužili nog siledžiju iz gsb-a ,samo treba pravnici s bloga da kažu el to moguće po našem zakonu.
bolid1 bolid1 19:16 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Jelena Pavlović
Filip opak kaže da "kad se voli grad, izgovora nema

Niko nista nema od pasivne aktivnosti. Ovaj dogadjaj sa Filipom zahteva odredjene aktivnije protestne mere.


To sam i ja pisao kod Angie, rekoh, od kafana revolucije, vajde nema...ali, sta je akcija u ovom slucaju i kakva. Moze i ovako, svi smo pametni i slozili smo se da ne valja, a sta cemo i kako pomoci Filipu i ostalim Filipima Beograda.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:16 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Vole ga oni koji u njemu imaju korenje

Nisam siguran da je ovo u potpunosti tačno. Naime, ima ljudi koje se busaju u grudi kako su tu desetinama generacija a ponašaju se kao da su juče došli sa brda. Takođe, znam zlatnu decu koja su došla da ovde uče i poštuju i vole Beograd. Mislim ipak da je razlika u vaspitanju i pristupu a ne poreklu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:20 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

To sam i ja pisao kod Angie, rekoh, od kafana revolucije, vajde nema

Da, i ja sam odgovorio da od virtuelne revolucije, sa radnog mesta ili iz topline (hladnoće) doma nema mnogo vajde. Samo akcija.

Našao sam u međuvremenu još jedan citat:

Ne pravdajte se da ne činite ništa zbog toga što ne možete da uradite sve. Učinite nešto. Bilo šta.
Kolin Patrik-Gudro
bolid1 bolid1 19:20 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Tacno tako, da ne kazem da znam dosta klinaca koji dodju ovde studirati i bar, u pocetku, postuju ovaj grad vise nego kolege Beogradske, kad vide da se ovi prvi ne potresaju i njima popuste kocnice...to je valjda ljudska reakcija...
bolid1 bolid1 19:27 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Milutin Milošević
To sam i ja pisao kod Angie, rekoh, od kafana revolucije, vajde nema

Da, i ja sam odgovorio da od virtuelne revolucije, sa radnog mesta ili iz topline (hladnoće) doma nema mnogo vajde. Samo akcija.

Našao sam u međuvremenu još jedan citat:

Ne pravdajte se da ne činite ništa zbog toga što ne možete da uradite sve. Učinite nešto. Bilo šta.
Kolin Patrik-Gudro


Ovo sto Dragoljub rece gore, pisemo tuzbu, pisma...
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:38 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Pazi: Filip je napisao preko 700 prijava za raznorazne nepravilnosti. neko će reći: previše. Ja bih rekao: ako su bile opravdane (a veruje u to), onda je to premalo. Nije moguće da jedan jedini čovek vidi sve probleme ovog gradea.

Dakle, pouke toga su:

1) Da je svako od na "angažovanih" napisao barem po jednu prijavu za ono što smo videli, možda bi Filip uživao sa društvom na Adi umesto što "ispravlja krive Drine".

2) Ja sam spreman da potpišem svaku opravdanu prijavu, ne samo Filipovu. Tako, možda bi mogli da predložimo Filipu da se potpišemo pored njega, kao znak podrške. Da ne bude da "neki balavac piše prijave".
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 19:41 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

pa,kad bi recimo mi blogeri tužili nog siledžiju iz gsb-a ,samo treba pravnici s bloga da kažu el to moguće po našem zakonu.

Ako je moguće, potpisujem!
niccolo niccolo 20:09 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Možemo eventualno krivičnu prijavu da podnesemo tužialaštvu, ako je policija ili Filip nisu već podneli
ivana23 ivana23 20:23 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

niccolo
Možemo eventualno krivičnu prijavu da podnesemo tužialaštvu, ako je policija ili Filip nisu već podneli


Juce su mediji objavili:

Vozač Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd, koji je fizički napao aktivistu Filipa Vukšu suspendovan je, saopštila je danas Gradska uprava.

"Direkcija za javni prevoz naložila je da se svi učesnici ovog događaja suspenduju do daljnjeg", navodi se u saopštenju i dodaje da je u napadu na aktivistu, pored vozača GSP-a, učestvovao i jedan vožac privatnog prevoznika.

Kada policija završi istragu i po dobijanju zvaničnog izveštaja, biće preduzete i ostale adekvatne mere prema počinicima, poručuju iz Gradske uprave. Direkcija za javni prevoz izrazila je žaljenje i uputila izvinjenje Filipu Vukši zbog, kako se navodi, nedopustivog ponašanja vozača autobusa.

Građanske inicijative zatražile su od nadležnih da "izvrše pritisak" na Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" jer, kako navode, još nije suspendovan vozač koji je fizički napao aktivistu Filipa Vukšu.

Vukšu je fizički napao vozač GSP-a dok je fotografisao vozilo jednog autobuskog prevoznika, a odgovorni još nisu suspendovani, saopštile su Građanske inicijative.

Napad se dogodio 22. juna, a u saopštenju se navodi da je vozač GSP-a počeo "jako da udara Vukšu otvorenim šakama po celoj glavi". Kako je navedeno, Vukša mu nije uzvraćao već se branio rukama zaklanjajući glavu, a napad je zabeležila sigurnosna kamera na ulazu zgrade.


Adekvatne mere - krivicna prijava?
dragoljub92 dragoljub92 20:26 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

niccolo
Možemo eventualno krivičnu prijavu da podnesemo tužialaštvu, ako je policija ili Filip nisu već podneli

pa ajde da se organizujemo,kako ,šta ,gde?
i sve da bude javno ,ovde na blogu da sastavimo tužbu.treba koristiti nove tehnologije i za ovakvu vrstu "iventa"
sad ja sem dobre volje da se priključim nemam nikakvo drugo znanje ni veštinu koju bih mogo da upotrebim,ali valjda neko zna šta i kako.
niccolo niccolo 20:36 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Adekvatne mere - krivicna prijava?

Pa krivična je posao policije a ne gradske uprave. Mada, nadležnost gradske uprave suštinski ni nema, policija-tužilaštvo-sud su nadležni za krivični aspekt, GSP Beograd je nadležan za sankcionisanje svog zaposlenog, gradska uprava znači može samo da kontroliše GSP Beograd, ali nisam siguran šta tačno mogu da preduzmu ako ovi ne sankcionišu vozača nikako...

pa ajde da se organizujemo,kako ,šta ,gde?

Iskreno, nisam bio detaljno upoznat sa slučajem, vidim da policija već kao nešto preduzima tako da ih treba pustiti da obave svoj posao...mislim da ćemo biti najkorisniji ako budemo pratili šta se nadalje dešava i ukazivali ako neko od nadležnih ne radi svoj posao.
zilikaka zilikaka 20:45 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Ja sam tamo negde primetila, (pokušavajući da ti otimem lebac iz usta), da formalno čovek koji je napao Filipa nije bio na radnom mestu, niti se to dogodilo u toku njegovog radnog vremena.
Zato mislim da naželost GSP nema ništa sa njegovim ponašanjem, i ceo slučaj svodi na privatan odnos.

Jedino što se može je proveriti kod GSP kako su rešene navodne silne prijave protiv istog tog čoveka.

..ili grešim?
ivana23 ivana23 20:48 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Pa krivična je posao policije a ne gradske uprave.


Naravno, ali Grad. uprava samo obavestava da policija sprovodi istragu. Ja tako razumem taj deo vesti, jer cemu sprovodjenje pol. istrage, ako ne u cilju dostavljanja nalaza tuzilastvu.
Jukie Jukie 20:56 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Znači da je on zaista iz GSB a ne neke privatne kompanije kako su neki krenuli da "brane" gsb
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:04 06.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Mada nije tema bloga, slučaj izgleda ovako (uprošćeno):
- Napao ga verbalno vozač privatnog prevoznika (čiji je autobus snimao)
- Napao ga fizički vozač GSBa koji izgleda nije bio na poslu (tu je gvint: nije na poslu kada završi smenu = preda autobus, ali ako mu se nešto desi na putu od posla do kuće i nazad onda ima zaštitu i računa se kao da je bio na poslu)
- Obližnji dispečet GSBa nije hteo da se meša jer to nije njegova nadležnost (to što je njegov do-malopre radnik napao nekoga ko želi da pomogne unapređenje njegovog posla)
bolid1 bolid1 01:34 07.07.2012

Re: Jel ne valja? Ne valja!

Let's do it...
G r o f G r o f 20:51 06.07.2012

twitt

samobris...
49 41 49 41 21:46 06.07.2012

Re: twitt

G r o f
građanskeinicijative @gradjanske

MISIJA USPELA! Napadači na Filipa Vukšu suspendovani do daljnjeg. Direkcija za javni prevoz se izvinjava Filipu: bit.ly/MCbVzP


I sta sad ?!?
Direkcija se izvinjava - ma nemoj.

Jel i cistacice i sekretarice i supervajzeri pojedinih odeljenja svi do direktora.
Svi se izvinuli.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:49 06.07.2012

Re: twitt

izvinjenje nije dovoljno
dragoljub92 dragoljub92 21:58 06.07.2012

Re: twitt

Vesna Knežević Ćosić
izvinjenje nije dovoljno

alselone alselone 22:00 06.07.2012

Re: twitt

izvinjenje nije dovoljno


Suspendovali su napadaca, izvinili se. Policija i tuzilastvo rade dalje.
Dajte predlog daljih kazni.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:06 06.07.2012

Re: twitt

suspendovani do daljnjeg. Direkcija za javni prevoz se izvinjava Filipu

Jebali su im kevu. Ne opraše ih ni Sava ni Dunav
dragoljub92 dragoljub92 22:34 06.07.2012

Re: twitt

alselone
izvinjenje nije dovoljno


Suspendovali su napadaca, izvinili se. Policija i tuzilastvo rade dalje.
Dajte predlog daljih kazni.

šta znači suspenzija?dva dana,nedelju dana,mesec dana, dok se ne završi istraga? plaćena suspenzija ili neplaćena? šta će sama firma dalje da preduzme protiv svog radnika,radnika kome nije prvi put već ima čitav niz ovakvih ispada,prema izvoru informacija.
šta radi policija i tužilaštvo,nema nikakve izjave o tome.
moj scenario,firma će da vrati tepača na poso kroz nedelju-dve i nikom ništa, neće da se povede nikakva disciplinska mera.
policija i istraga će da zaborave slučaj i .....
freehand freehand 22:36 06.07.2012

Re: twitt

dragoljub92
alselone
izvinjenje nije dovoljno


Suspendovali su napadaca, izvinili se. Policija i tuzilastvo rade dalje.
Dajte predlog daljih kazni.

šta znači suspenzija?dva dana,nedelju dana,mesec dana, dok se ne završi istraga? plaćena suspenzija ili neplaćena? šta će sama firma dalje da preduzme protiv svog radnika,radnika kome nije prvi put već ima čitav niz ovakvih ispada,prema izvoru informacija.
šta radi policija i tužilaštvo,nema nikakve izjave o tome.
moj scenario,firma će da vrati tepača na poso kroz nedelju-dve i nikom ništa, neće da se povede nikakva disciplinska mera.
policija i istraga će da zaborave slučaj i .....

Dragoljube, šta je sa tobom?
Ovoliki znaci interpunkcije i uglavnom na odgovarajućem mestu, a još koristiš i srpski jezik?!
alselone alselone 22:48 06.07.2012

Re: twitt

Rekoh ja jos pre, on pise ispravno samo kad je ljut.
Jukie Jukie 22:53 06.07.2012

Re: twitt

freehand

Dragoljube, šta je sa tobom?Ovoliki znaci interpunkcije i uglavnom na odgovarajućem mestu, a još koristiš i srpski jezik?!

I još ono čitkije i prostorno ekonomičnije srpsko pismo - latinicu
dragoljub92 dragoljub92 22:55 06.07.2012

Re: twitt

Ovoliki znaci interpunkcije i uglavnom na odgovarajućem mestu, a još koristiš i srpski jezik?!

toplotni udar ?!
bolid1 bolid1 01:16 07.07.2012

Re: twitt

dragoljub92
alselone
izvinjenje nije dovoljno


Suspendovali su napadaca, izvinili se. Policija i tuzilastvo rade dalje.
Dajte predlog daljih kazni.

šta znači suspenzija?dva dana,nedelju dana,mesec dana, dok se ne završi istraga? plaćena suspenzija ili neplaćena? šta će sama firma dalje da preduzme protiv svog radnika,radnika kome nije prvi put već ima čitav niz ovakvih ispada,prema izvoru informacija.
šta radi policija i tužilaštvo,nema nikakve izjave o tome.
moj scenario,firma će da vrati tepača na poso kroz nedelju-dve i nikom ništa, neće da se povede nikakva disciplinska mera.
policija i istraga će da zaborave slučaj i .....


Imaju foru koju znaju da koriste, 5min pre suspenzije ode na godisnji, dok je na godisnjem, ne moze da daje izjavu, Dok se vrati sa godisnjeg, slucaj zastareo. Samo je pitanje, dal' ovo sef aminuje, ako da, onda zdravo, vidimo se...
freehand freehand 01:23 07.07.2012

Re: twitt

Dok se vrati sa godisnjeg, slucaj zastareo.

Aujbt... Ili imaju jaaaako dug godišnji, ili je rok za nastupanje zastarelosti vrlo, čak krajnje originalan u smislu svoje kratkoće.
Ili si ti ovo malo izmaštao?
bolid1 bolid1 01:31 07.07.2012

Re: twitt

Izmastao nisam definitivno, prica je od eksovog (Ex, ima li ovo smisla ) kolege kome se tako provuko tip kog je teo na disciplinsku da posalje, ako su lagali mene, ja lazem vas, a provizije nemam.

EDIT: godisnji+bolovanje (izmisljeno)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:16 07.07.2012

Re: twitt

izvinjenje nije dovoljno

Suspendovali su napadaca, izvinili se. Policija i tuzilastvo rade dalje.
Dajte predlog daljih kazni.


Nije sve u kazni. Mene zanima pozitivan pristup, podrska aktivistima, volonterima. Saradnja.

Elem, da GSP podrži Filipa, kaže, od sada on je naš volonter. Da podrži, na primer, grupu mladih volontera, koja kao nezavisni zaiteresovani građani prate rad ove službe, nek ih Filip edukuje.

Da kažu, mi ćemo uvažavati njihove primedbe i gledati da ispravimo greške.

Da to bude normalno, a ne prst u oko, staklo, točak, kočnicu.

Da su iskreni.

Da kažu, ovo je bezveze, ovo ne možemo da ispravimo zbog toga i toga, a ovo možemo. Da se pohvale šta su ispravili. Da časte mlade volontere sokom u svojim prostorijama i zahvale im se na trudu.

Tako nekako.

Ovako, ovo je kao neki rat, ko će koga da nadjebe, zajebe, zabašuri, sa sve policijom, navijačima, batinašima itd.

Ne valja.

Milutin Milošević Milutin Milošević 07:24 07.07.2012

Re: twitt

Vesna, sasvim si u pravu. To bi trebalo da bude pristup - otvoreno i podržavajući.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:16 07.07.2012

Re: twitt

To bi trebalo da bude pristup - otvoreno i podržavajući.


Pa da, zainteresovanost nije neprijateljstvo. Ako je Filip zainteresovan da GSP radi bolje, onda bi trebali svi, i on i GSP, da budu na istom zadatku. Saradnici.

Možda ću da zvučim blasfemično, ali, meni je žao i da vozač koji je tukao dečka izgubi posao, platu. Ok, zastrašujući primer. Razumem. Što nije mislio.

Ali, možda se lalac patnje tako samo širi, možda ima nezaposlenu ženu, buljuk dece, ne znam.

Ja verujem u preventivu i vaspitnu kaznu.

Koliko shvatam, ozbiljne preventive protiv siledžijstva javnih radnika (a vozač je javni radnik), nema odveć.

Jel radi neko s tim ljudima, na primer, kako da na pozitivan način izadju iz konflikta kad im se uzburka krv i udari u oči?

Ili ima se samo daju neki propisi da procitaju?

Umesto otkaza, neka pere autobuse šest meseci, šta ja znam, neka razmišlja, neka ide na terapiju kontrole besa, koju placa GSP.

Ja verujem u promenu. Ali, na njoj mora da se radi. Filip je deo tog zračka da su promene moguće.

Ne mislim da sad svaki klinac treba da piše 700 prijava, ali mislim da treba da bude 700 klinaca koji volontiraju i prate rad škole, saobraćaja, obezbedjenja raznih, salterskih sluzbi itd.

Da bude normalno da gradjanin digne glavu i kaže, izvinite, ovo nije u redu. I da ne dobije po glavi zbog toga.

I da onaj ko ukaže na nešto, kao Endži, ne bude frustriran napadom stalkera, koji, kako vidim, ladno napade ovde i Stjepana i Anu Radmilovic, i nikom ništa.

Total bezvez.

Uzgred, nisam ja protiv napada. Volim da lajem. Ali brate, prozivati ljude zbog pismenosti, kreativnosti, bolesne dece i mrtvih očeva je strašno.

bolid1 bolid1 11:37 07.07.2012

Re: twitt

Trentno jeste, jerbo, nece se klipani dozvati pameti dok ih ne lupis po nosu, tek onda, moze da se krene sa pozitivnim sok/zahvalnica stimulacijama...

Ja to gledam kroz prizmu onoga sto je razredni uradio sa nama u gimnaziji. Uzeo nas je kao probisvete na polovini treceg razreda (prethodna razredna je izasla iz ucionice jedan cas i nije se vratila), do pred kraj doveo u red represijom, a onda poceo da popusta i da nas uci pravima&obavezama...rezultat je bilo odeljenje sa najmanjim brojem izostanaka/zalbi do kraja cetvrte godine.
paja.pajser paja.pajser 21:45 07.07.2012

Re: twitt

Zapravo: Prvo se radnik obavesti usmeno i pismeno o potencijalnoj suspenziji, i treba da se pismeno o njoj izjasni. Resenje o suspenziji se salje postom, pa ako radnik odbije da je primi, okaci se na oglasnu tablu firme. Po isteku 8 dana smatra se da je resenje primljeno i nastupaju zakonske posledice. Ne znam da postoji tako brza zastarelost. Tako je bar u nasoj firmi.
I mala digresija: Na preporuku Medjunarodne organizacije rada (MOR) ukinuta je stavka koja put do posla i povratak racuna kao radno vreme, i povrede koje tada nastupe ne racunaju se kao povreda na radu. Tako je od prosle godine. Navodni razlog je cesta zloupotreba te da je tako nazovem "privilegije".
bolid1 bolid1 13:22 08.07.2012

Re: twitt

Ondak je tako ili bar slicno...
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:09 06.07.2012

Setite se Jovana Bulja!

Sedamdesetih godina najveća senzacija je bio saobraćajni milicioner Jovan Bulj, koji je svojim vođenjem saobraćaja na izlazu iz Terazijskog tunela postao simbol Beograda.
Posle takmičenje saobraćajaca u Londonu, na kome je osvojio treće mesto, svoje umeće u beloj uniformi poklanjao je Rimu, Milanu, Bernu, Cirihu, Parizu, Moskvi...

Kako je završila jedna od beogradskih legendi, poput Filipa Vukše?
Tokom osamdesetih bio je prodavac novina u bloku 70, a tokom devedesetih bio je čuvar parkinga kod splavova na Novom Beogradu.
Umro je 3. februara 2010. godine.

Ovde se ne radi o aktivizmu, tom siromašnom izrazu.
Ovde se radi o nečem mnogo važnijem, ljudskijem: O POSVEĆENOSTI!
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:05 06.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Ovde se ne radi o aktivizmu, tom siromašnom izrazu.

Filipe, jesi li ti čitao moj tekst?

Ja sam pisao o aktivizmu. Mislim da sam napisao nešto što to odslikava iz određene perspektive.

Kada/ako budem hteo/imao inspiraciju, pisaću i o posvećenosti. Za sada ne.

I, uz svo poštovanje Jovana Bulja koji je i meni ostao u uspomeni kao jedna od društveno-kulturoloških ikona našeg grada, ne vidim zašto bih o njemu pisao ni u jednom od ova dva kontkesta: ni o aktivizmu ni o posvećenosti.
dragoljub92 dragoljub92 23:14 06.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Filipe, jesi li ti čitao moj tekst?

ja mislim da je filip promašio blog.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:16 06.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Zajebana ova vrućina: Filip promašio blog, ti poštuješ pravopis. Na šta će sve da izađe, Bog te pita
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:23 06.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Milutin Milošević
Zajebana ova vrućina: Filip promašio blog, ti poštuješ pravopis. Na šta će sve da izađe, Bog te pita


Hteo sam samo da pojasnim suštinu javnog angažmana ljudskih bića poput Jovana Bulja i Filipa Vukše: posvećenost pozivu.

Ili da citiram Isidoru Sekulić: "Rad, rad i samo rad, ta sveta energija duha."
dragoljub92 dragoljub92 23:27 06.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Milutin Milošević
Zajebana ova vrućina: Filip promašio blog, ti poštuješ pravopis. Na šta će sve da izađe, Bog te pita

pa tolka je vrućina da nije ni čudo. mozak mi tolko sporo radi da imam vreme da poštujem pravopis. misli su mi tolko lenje da se niški ogranak uopšte ne uključuje.
freehand freehand 23:33 06.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Hteo sam samo da pojasnim suštinu javnog angažmana ljudskih bića poput Jovana Bulja i Filipa Vukše: posvećenost pozivu.

Na koji misliš?
Poziv saobraćajca, prodaju novina, ili čuvanje parkinga?
Jukie Jukie 00:18 07.07.2012

Re: Setite se Jovana Bulja!

Filip Mladenović
promašena tema

Milutin Milošević
Filipe, jesi li ti čitao moj tekst?.

dragoljub92
ja mislim da je filip promašio blog.

Milutin Milošević
Zajebana ova vrućina: Filip promašio blog, ti poštuješ pravopis. Na šta će sve da izađe, Bog te pita

loader loader 00:07 07.07.2012

Svesnost boli

Milutin MiloševiĆ:

... najmanje odgovara neko kao on: svesan i aktivan građanin.



Tačno u centar
49 41 49 41 04:10 07.07.2012

Forma zakon cuva!

To mi je rakao Petar (sada pokojni), jednom prilikom - nasamo i vrlo davno.
Zbunjen sam bio, kao antiformalista.

Sada ne!

Znate li koliko je presuda izreceno - od pravih sudija sirom sveta; makar oni platili i sopstvenom glavom za to?
Hiljade.

Zasto?

Da ostali dzukci - nauce, kao sto je taj vozac autobusa; da i njih moze snaci to isto.
Da debeloguza inspektorica, nauci - da ako treba; predje i nocu 16 km da uradi ono zasta je placena; makar i minimalno - kako to ona, najcesce - misli.
kafka_88 kafka_88 08:15 07.07.2012

Isti prevoznik

I mi smo nedavno imali dva teksta o tom prevozniku čiji je vozač napao Vukšu.
Ovakvi su mu autobusi:
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/sper_ploca_i_karton_umesto_stakla.39.html?news_id=240207

Drugi primer bio je napukla "šoferšajbna"
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:37 07.07.2012

Re: Isti prevoznik

Ovo je zaista bruka. Vlasnici i rukovodioci ovog prevoznika bi trebalo da se stide i pokušaju da poprave stvari, a ne da dozvoljavaju da im se radnici obrušavaju na one koji im ispravno ukazuju na nedostatke.
jennym jennym 13:47 07.07.2012

moje iskustvo

Ne znam tacno kada, kod Angie sam prvo citala o Filipu, onda kod Krugoline, pa jos negde na netu...Poslala sam mu poruku podrske na FB, i on se zahvalio...Napisala sam mu tada da zelim i ja da uradim nesto za svoje mesto gde sam rodjena, sada i udata, i da cu mu se obratiti ako mi bude bila potrebna pomoc, kako, gde, kome se zaliti...

Elem, zaista sam se trudila neko vreme, da dobijemo kante za smece po centru, da se pokupe psi lutalice, da se motori ne voze 200 gde je ogranicenje 50km/h, da ne moramo da slusamo "perje kupujemo, peeeeerjeeeee..." kad nam deca spavaju, da se ne kradu bronzane statue, da Budzet MZ ne ide u dzep jedne osobe...Mislila sam, ja volim ovo mesto i uradicu sve sto mogu da bar tih nekoliko stvari popravim, jer tu treba samo malo volje...

Au, kako sam se prevarila! Za nekoliko meseci sam toliko gneva na sebe navukla, da je to pocelo da utice na moje inace uvek vedro i pozitivno raspolozenje, podsmeha tipa "ti ces nesto da promenis, uvek ona nesto pametuje, sedi di si...", pa do nekoliko pretnji da prestanem da predajem zahteve za pristup informacijama, da gledam svoja posla...Brzo sam pocela da se pitam sta je to meni trebalo, previse pratim Krugolinu. Ovaj narod nije ni zasluzio bolje (bar u mom mestu).

Zato Filipu svaka cast, koliko je uporan i hrabar. Nisam puno starija od njega, ali sam odustala od ove zemlje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:33 07.07.2012

Re: moje iskustvo

Ne krivim te. Uopšte nije lako
zilikaka zilikaka 15:57 07.07.2012

Re: moje iskustvo

Mislila sam, ja volim ovo mesto i uradicu sve sto mogu da bar tih nekoliko stvari popravim, jer tu treba samo malo volje...

Au, kako sam se prevarila! Za nekoliko meseci sam toliko gneva na sebe navukla, da je to pocelo da utice na moje inace uvek vedro i pozitivno raspolozenje, podsmeha tipa "ti ces nesto da promenis, uvek ona nesto pametuje, sedi di si...", pa do nekoliko pretnji da prestanem da predajem zahteve za pristup informacijama, da gledam svoja posla...Brzo sam pocela da se pitam sta je to meni trebalo


Za sebe mogu da kažem da spadam u one što čačkaju mečku, ali nikako nisam aktivista.
Imala poučnu epizodu u životu, da shvatim kako ljudi funkcionišu u načelu.

...vraćali se mi autobusom sa mora, iz C. Gore. Bili u firminom letovalištu. U ono vreme svakog sledovao besplatan prevoz isto tako firminim autobusima.

Tom prilikom nisu imali dovoljno svojih, pa iznajme autobus jednog vojvođanskog autoprevoznika, koji nije iz gradova odakle su putnici.

Autobus manje-više pun, i uglavnom porodice ca sitnom decom, kojima j zbog toga ovaj paket-aranžman i odgovarao.

Sve je bilo normalno do ulaza u Beograd.
Umesto da sa Ibarske uđe na uobičajen način, prođe grad i posle ode u Banat, majstor odvali levo prema Sremčici.
Muž i ja zadovoljni. Računamo čovek promućuran, izbegava gužvu, pa će sad na drugi ulaz od Obrenovca. Stižemo na raskrsnicu, i on odvaljuje levo

Shvatimo da idemo preko Ostružnice. Ja počinjem reagujem.
Majstor kaže "tako je po planu" i odbija dalju priču. Drugi spava.

Nakon toga prođemo deo auto puta, (već je oko 8 uveče a mi pošli u 7 ujutro, i trebali smo sad biti pred kućom) bus se odvoji kod naplatne rampe i sačeka jedan privatan auto. Počinje pretovar iz gepeka.
Onda nas poveze prema Rumi, pa Fruška Gora, Novi Sad...oko 100-150 km duže od normalne trase.
U busu već svi shvatili da nas prave budalama i koriste za svoj šverc, i počinje galama.
Produžili nam put za najmanje 2 sata.

U neko doba, ja uzmem papir da popišem podatke za kontakt saputnika.

Kažem, ja ću sastaviti prijavu i našoj firmi i autoprevozniku, oni samo da potpišu da ima težinu.

...niko nije želeo da svojim potpisom stane iza prijave.

Od onda, guram samo ono što mene lično baš jako žulja, i ne očekujem pomoć ni razumevanje od sapatnika.

Zato respektujem Filipov rad.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:57 08.07.2012

Re: moje iskustvo

Za nekoliko meseci sam toliko gneva na sebe navukla, da je to pocelo da utice na moje inace uvek vedro i pozitivno raspolozenje, podsmeha tipa "ti ces nesto da promenis, uvek ona nesto pametuje, sedi di si...", pa do nekoliko pretnji da prestanem da predajem zahteve za pristup informacijama, da gledam svoja posla...Brzo sam pocela da se pitam sta je to meni trebalo, previse pratim Krugolinu. Ovaj narod nije ni zasluzio bolje (bar u mom mestu).


Izvini.
Ako ti je za utehu, nisi jedina koja je prošla kroz ovo.
Ko god je ikad pokušao nešto da uradi, ne samo da nije naišao na konkretnu podršku neposrednog okruženja (eventualno samo na deklarativnu), već na osudu.
Ne talasaj mrtvo Domanovićevo more.
Tako ljudi razmišljaju.
Zato se ja iznova kunem u medijsku hajku. Ona jedina može usamljenom aktivisti da pruži neku vrstu zaštite i podrške. Niko drugi.

Izuzetno je tačno ono što je Zemljanin malo niže napisao: u građanskom aktivizmu si sam. Što pre to shvatiš, i ako to možeš da prihvatiš, plus ako nisi zavisan u bilo kom smislu od sistema - možeš da nastaviš. U suprotnom - stradaš.

U ovom našem beogradskom selu okruženje saznaje za lične pokušaje da se nešto menja neverovatnom radio-Mileva brzinom, a uz to ide i gomila priča koje su neistinite i smišljene tako da te diskredituju. Mogu misliti kako je to tek u manjim mestima.

Razumem tvoju oduluku da se maneš ćorava posla.

A Filipu se divim do imbecilnosti. On je moj heroj, on je moja nada da ova zemlja ipak ima budućnost.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:04 07.07.2012

Filip večeras na TV RTS 2

Večeras na RTS-u, II program, u 21:40 je emisija "Potrošački savetnik".
U okviru nje i prilog o Filipu Vukši i o nesrećnom događaju koji je već više puta tretiran na Blogu B92.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:21 07.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

Da, u ovoj emisiji ćete mnogo videti. A, nažalost, nešto značajno i nećete (da ne kažem zbog koga, možda bude obrisano).
Jukie Jukie 23:31 07.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

Pa u stvari ceo ton emitovane emisije je bio mnogo mirniji od histerije koju smo ovde imali. Videli smo isto ono što bismo videli da su se deca pobila u školi.

Filip se na hodniku škole bavio svojom aktivnošću sa sekcije, drugi dečko se derao na njega, on se žalio dežurnoj učiteljici, koja je rekla ma deco igrajte se, šta se stalno žalite jedni na druge, posle ga je neki treći dečko jurio pa je on hteo da se sakrije, neko ga nije pustio da se sakrije u sobi, ali on hoće da me bije, ma deco idite se igrajte napolju, ne zanima me, to je sve vaša dečja igra, Filip krene niz hodnik, onda ga je ovaj treći dečko tukao, posle je razredni od trećeg dečka rekao da je treći dečko morao da ide kod pepsi službe za razgovor, šta će jadan ima ODD, inkluzija, dečja prava, ali radimo mi sa tim detetom, znate, već ima dosta pomaka, a evo vidite vrata su bila slomljena, to se sve neka deca, ne znam koja, nije moje odeljenje, igraju na odmoru pa slome, ponekad jedan gura drugi vuče pa se slomi, jel' te boli Filipe, pa ne, zaraslo je, e dobro.

I ovakve gadosti se dešavaju u svakoj školi na odmoru i reakcija odraslih je isto ovakva. Pojeo vuk magarca.
buba_truba buba_truba 08:37 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

Ko nije gledao, evo tog priloga o Filipu.
angie01 angie01 10:15 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

Pa u stvari ceo ton emitovane emisije je bio mnogo mirniji od histerije koju smo ovde imali. Videli smo isto ono što bismo videli da su se deca pobila u školi.


prvo, jako neobicno razmisljanje, da fizicki nasrtaj vozaca gspa, koji bi trebalo da je odgovoran za zivote putika koje vozi, uporedjivati sa koskanjem dece u skoli!

drugo, ako si citao, razni mediji su razlicito pisali o dogadjaju iz raznih razloga, pa o cvecu razliciti autori pisu drugacije, gde nema nikakvih elemenata koji bi na stav uticali, a ne o ovako necemu, gde ima vise zainteresovanih strana, da tako kazem.

ako si primetio, nije intervjuisan niko iz gsp-a, a o njihovom se vozacu radi!
Jukie Jukie 10:40 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

angie01
Pa u stvari ceo ton emitovane emisije je bio mnogo mirniji od histerije koju smo ovde imali. Videli smo isto ono što bismo videli da su se deca pobila u školi.

prvo, jako neobicno razmisljanje, da fizicki nasrtaj vozaca gspa, koji bi trebalo da je odgovoran za zivote putika koje vozi, uporedjivati sa koskanjem dece u skoli!


A zamisli kako je meni bilo da kao dete svaki dan u školi trpim ovo isto što je Filip trpeo jedan dan, da strepim kada treba izaći u školsko dvorište ili kad zazvoni za mali odmor

I ne znam po kom osnovu misliš da je trauma manja ako te maltretira drugo dete nego ako te maltretira matori vozač autobusa.
Siledžija je siledžija. Modrica je modrica, podliv je podliv, ranjena duša je ranjena duša, i zbog toga što su te nepravedno napali i zbog toga što nikoga ko bi trebalo da te zaštiti nije briga
angie01 angie01 10:49 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

A zamisli kako je meni bilo da kao dete svaki dan u školi trpim ovo isto što je Filip trpeo jedan dan, da strepim kada treba izaći u školsko dvorište ili kad zazvoni za mali odmor


apsolutno shvatam i slazem se da je nedopustivo, prvo sto se desavalo, a narocito sto odgovorni nisu adekvatno reagovali-tu bi mogla da se podvuce paralela!

ja sam u tvom komentaru reagovala na utisak, koji je na mene ostavio, a to je- pa dobro, ni prvi ni poslednji put, a nista strasno!

ja i zastupam stav, da drustvo mora da se probudi, da je ne postojanje empatije i mirno gledanje nekog maltretiranja, ako to nisam ja, pokusaj da se sve zataska i sl-negativna dijagnoza drustva!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:54 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

angie01
A zamisli kako je meni bilo da kao dete svaki dan u školi trpim ovo isto što je Filip trpeo jedan dan, da strepim kada treba izaći u školsko dvorište ili kad zazvoni za mali odmor


apsolutno shvatam i slazem se da je nedopustivo, prvo sto se desavalo, a narocito sto odgovorni nisu adekvatno reagovali-tu bi mogla da se podvuce paralela!

ja sam u tvom komentaru reagovala na utisak, koji je na mene ostavio, a to je- pa dobro, ni prvi ni poslednji put, a nista strasno!

ja i zastupam stav, da drustvo mora da se probudi, da je ne postojanje empatije i mirno gledanje nekog maltretiranja, ako to nisam ja, pokusaj da se sve zataska i sl-negativna dijagnoza drustva!


Da li je u okviru tog buđenja drustva i neprestano brisanje komentara?
Izgleda od strane moderacije.

Na blogu su hiljadu puta izricani opaki, bezobrazni, psovački komentari. Bez ikakvih sankcija. Ok, to se zove dostignut je određen nivo slobode govora.
A sad se i pitanja "od koga se neko plaši" ili "zašto se brišu komentari" munjevito brišu.
Ako hoće da ugase blog neka to javno kažu.
milisav68 milisav68 12:16 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

angie01

ako si primetio, nije intervjuisan niko iz gsp-a, a o njihovom se vozacu radi!

Intervjuisan je jedan vozač, koji nije bio umešan u incident, ali je dao širu sliku o tome šta se sve dešava vozačima i vozilima, pa je izmedju ostalog naveo svoj primer gde je morao da plati kaznu, zbog nedolaska na sud u svojstvu svedoka (neko je razbio prozor), jer se sudjenje razvlačilo sa preko 10 ročišta.

E sad se stavi u kožu tog vozača, koji gubi vreme po sudovima, plaća kazne, trpi bahate putnike, verovatno i trpi pritisak gazde/šefa.....

Društvo (sistem) ne funkcioniše kako treba, pa se često "kola slome" na malom čoveku, bilo to bio vozač autobusa ili Vukša koji samo hoće da živimo bolje.
angie01 angie01 12:18 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

to je bio vozac privatnog prevoznika!
Hansel Hansel 20:08 08.07.2012

Re: Filip večeras na TV RTS 2

emisija "Potrošački savetnik".

Moram da priznam, makar sad i ja bio nekakav "hejter", da sam alergičan na ovu emisiju.
(A cenim da ovo nije trol jer se spremam za aktivizam u vezi s ovim i nadam se omasovljenju istog. )

Pored ostalog jer je očigledno da je ugovorena "direktnom pogodbom" - otvaranje ponuda na RTS-ovom konkursu za nezavisne produkcije* još maltene nije bilo ni završeno (rezultati obećani u roku od 90 dana), a ova emisija, koja se pojavila na konkursu, počela je da se emituje (manje od mesec dana po otvaranju ponuda, a promo-spotovi počeli su znatno ranije).

Naravno, daleko da je ovo jedini slučaj te vrste u poslednjih 5-6 godina... Mislim, ima mnogo gorih.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:53 08.07.2012

Šta je bilo? Nemamo pojma!

Ja stvarno ne znam šta se sve dešavalo tokom jučerašnjeg dana i noći (imam goste iz inostranstva, bio sam kod Krivog Stojka, mučim se da završim jedan važan posao, plus ova vrućina...), ali očigledno da ne samo da je radila metla nego i usisivač i ko zna šta još. I sam "čistačica" Dulić da pozavidi.

Na PP sam dobio poruke da:
U 05,00 imao si 113 komentara u 08,00 96 a u 09,45 83. Kakav masakr. ali sam ih sve pročitao i najvažnije neke i sačuvao koji su biseri blogovske literature

i

da li sam ja paranoican?
cini mi se da komentari nestaju brzinom svetlosti
u cemu je problem?


Javio mi se i jedan blogera koji je banovan.

Konačno, nazvala me je i Urednica i objasnila mi njen stav.

Zaključujem najpre da mi je žao što je moj blog o problemu koji smatram bitnim za današnji trenutak našeg društva (aktivizam) skrenuo u sasvim drugu stranu. Ponadao sam se u jednom trenutku da će tekst biti pokretač inicijative koja će doneti neku promenu.

Nažalost, očigledno je da su odnosi na Blogu nedovoljno rešeni i da postoji nekoliko problema koji su latentno izvorište sukoba. Sigurno je da su razlozi složeni a "krivica" na raznim stranama. Ono što mi se ne svidja je nedostatak želje da se sasluša i uvaži "druga strana", nedostatak kvalitetnog dijaloga - kako bi Blog bio ono što (barem ja mislim da) treba da bude: jedna zdrava građanska opcija koja je ogledalo našeg društva, kritičar tamo gde treba, podrška tamo gde je ona zaslužena i inicijator kada drugi zastanu.

No, "bottom line" Bloga je da je on vlasništvo B92, firme koja ga je osnovala i održava. Oni mogu i imaju pravo da donose odluke na osnovu svoje uređivačke politike. Što, očigledno, vrlo obilato i čine.
Jukie Jukie 13:13 08.07.2012

Re: Šta je bilo? Nemamo pojma!

Milutin Milošević
, bio sam kod Krivog Stojka, .

Neke slike da vidimo?
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:27 08.07.2012

Re: Šta je bilo? Nemamo pojma!

Kćerka mi uzela aparat
Hansel Hansel 22:00 08.07.2012

Mali oglas

U 05,00 imao si 113 komentara u 08,00 96 a u 09,45 83. Kakav masakr. ali sam ih sve pročitao i najvažnije neke i sačuvao koji su biseri blogovske literature

Povoljno ustupam "snimke" predmetnog bloga od 06. 07. 2012. u 22.40 i od 07. 07. 2012. u 23.02.
Šifra: "Manijak arhive"
ecce-florian ecce-florian 10:59 09.07.2012

Re: Šta je bilo? Nemamo pojma!

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:19 08.07.2012

(r)

Ovaj komentar je u vezi sa aktivizmom.

Kad se jednom duh pusti iz boce teško ga je vratiti.
Kad se pasta za zube istisne iz tube teško se vraća nazad.
Kad se ispeku pileća krilca teško je izvršiti transplantaciju novih.
Sve u vezi sa tvojim daljim angažovanjem na "aktivizmu" podržavam na neviđeno.
Koliko god to izgledalo romantično, zastarelo, levičarski, nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.
bolid1 bolid1 13:24 08.07.2012

Re: (r)

freehand freehand 13:37 08.07.2012

Re: (r)

KRALJMAJMUNA
Ovaj komentar je u vezi sa aktivizmom.

Kad se jednom duh pusti iz boce teško ga je vratiti.
Kad se pasta za zube istisne iz tube teško se vraća nazad.
Kad se ispeku pileća krilca teško je izvršiti transplantaciju novih.
Sve u vezi sa tvojim daljim angažovanjem na "aktivizmu" podržavam na neviđeno.
Koliko god to izgledalo romantično, zastarelo, levičarski, nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.


"Bloger je ostavio mogućnost davanja preporuka za ovaj tekst"

zemljanin zemljanin 13:38 08.07.2012

Re: (r)

Aktivizam je ličn čin. Svako očekivanje učešća većeg broja ljudi okupljenih oko zajedničkog cilja a na bazi volunterizma je čista utopija. Utopija koja doduše lepo zvuči i prija sopstvenoj proceni ličnih vrednosti i altruizma. Praksa je jednostavno drugačija.

Svaki vid aktivizma zahteva vreme, trud i sredstva, znači neko to mora da plati da bi neko svoje vreme posvetio tom cilju ili moraju da postoje obligacioni odnosi.

Nemam aspolutno ništa protiv aktivizma ali očekivati da to postane društvena pojava je nerealno. Ako postoji problem ili nepravda koju vidim - realno imam dva izbora
- da reagujem pri tome ne očekujući da će iko od prisutnih/ostalih podržati moj trud uz procenu realnih mogućnosti (vremensko-finansisjkih),
- da ne reagujem jer ... (pa ovde pobrojati sve subjektivno-objektivne izgovore)

ima i treći a to je da potpisujem razne peticije i sl.

Idealan slučaj je onaj kada nemaš zavisnost prema sistemu/ljudima i imaš finansije koje možeš iskoristiti za svoj cilj. Medijska kampanja je dobrodošla. Ubrzo nako slavnog početka svaki aktivista će shvatiti da mu treba incident i popularnost jer van toga će pasti u zaborav. Zaborav znači da će ga progutati svakodnevnica. Znam da će neki reagovati na ovo ali to jeste realnost sveta u kome živimo.

Ne pratim slučaj ali, ako sam dobro shvatio, dečko je slikao vozača privatnog autobusa koji mu je verbalno odgovorio. Nakon toga se umešao prisutni građanin (vozač GSB po zanimanju) i došlo je do fizičkog sukoba. Nakon toga u potrazi za dokazima o incidentu, dolazimo do privatne ordinacije čiji vlasnik kaže da će snimak dostaviti nadležnim organima ukoliko bude takvog zahteva. Policija uključena.

Ako sam dobro razumeo, mi ovde raspravljamo o aktivizmu Vukše za bolji GSB (konkretni slučaj) a sve ostalo je na nadležnim organima. Rasprava tipa ko je i šta je građanin NN (vozač GSB) i da li njegov postupak ima ili nema veze sa poslom koji obavlja i ako ima da li će i na koji način to uticati na njegovo zaposlenje je samo nagađanje i populizam i mislim da je moderacija ispravno reagovala. Toliko o cenzuri
buba_truba buba_truba 14:03 08.07.2012

Re: (r)

KRALJMAJMUNA
nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.

Tako je. Živeo Kralj, dole vlada!

Korenita nam evolucija, pa tek onda i revolucija, svuda treba. Dakako, i ovde na Blogu. Za početak neka se svako pogleda u ogledalo (a da nije iskrivljeno!) pre nego što počne da deli packe drugome. Ali, Kralju, daleko smo mi (mi=ljudi) od toga. Tako da, ovaj tvoj romantizam deluje nekako užeglo (možda zbog vrućine). No dobro , možda se među tvojim podanicima i zapati.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:12 08.07.2012

Re: (r)

buba_truba
KRALJMAJMUNA
nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.

Tako je. Živeo Kralj, dole vlada!

Korenita nam evolucija, pa tek onda i revolucija, svuda treba. Dakako, i ovde na Blogu. Za početak neka se svako pogleda u ogledalo (a da nije iskrivljeno!) pre nego što počne da deli packe drugome. Ali, Kralju, daleko smo mi (mi=ljudi) od toga. Tako da, ovaj tvoj romantizam deluje nekako užeglo (možda zbog vrućine). No dobro , možda se među tvojim podanicima i zapati.

Možda se zapati i među moderatorima/kama i ostalim supermodovima na svim nivoima društva. Ti ne znš koliko je moje carstvo veliko i brojno.

Romantizam je originalno Milutinov a ja ga podržavam.

I Romantizam i Renesansu (imao sam jaku trojku iz umjetničkih predmeta).

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:14 08.07.2012

Re: (r)

freehand
KRALJMAJMUNA
Ovaj komentar je u vezi sa aktivizmom.

Kad se jednom duh pusti iz boce teško ga je vratiti.
Kad se pasta za zube istisne iz tube teško se vraća nazad.
Kad se ispeku pileća krilca teško je izvršiti transplantaciju novih.
Sve u vezi sa tvojim daljim angažovanjem na "aktivizmu" podržavam na neviđeno.
Koliko god to izgledalo romantično, zastarelo, levičarski, nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.


"Bloger je ostavio mogućnost davanja preporuka za ovaj tekst"


Deder, da vidimo!
freehand freehand 14:16 08.07.2012

Re: (r)

KRALJMAJMUNA
freehand
KRALJMAJMUNA
Ovaj komentar je u vezi sa aktivizmom.

Kad se jednom duh pusti iz boce teško ga je vratiti.
Kad se pasta za zube istisne iz tube teško se vraća nazad.
Kad se ispeku pileća krilca teško je izvršiti transplantaciju novih.
Sve u vezi sa tvojim daljim angažovanjem na "aktivizmu" podržavam na neviđeno.
Koliko god to izgledalo romantično, zastarelo, levičarski, nama je neophodna jedna korenita moralna, kulturološka i obrazovna (r)evolucija. Svuda. Pa i na blogu.


"Bloger je ostavio mogućnost davanja preporuka za ovaj tekst"


Deder, da vidimo!

Ne pali se. Ti si samo relej.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:26 08.07.2012

Re: (r)

freehand
mogućnost davanja preporuka za ovaj tekst"[/i]

Deder, da vidimo!




Ne pali se. Ti si samo relej.

Ne volim istinu u stomak, pa to ti je.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana