Budućnost| Društvo| Politika

Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Nebojsa Krstic RSS / 07.07.2012. u 09:49

 

Slabašno je u našim sredstvima informisanja odjeknuo predlog Bedžeta Pacolija da sever Kosova bude slobodna ekonomska zona. Da li je to zato što smo mi ovde utopljeni u sapunsku operu formiranja vlade i onu koja se bavi odnosima u Demokratskoj stranci, ili zato što naše medije rešavanje kosovskog problema suštinski više ne interesuje, teško je reći.

Medije po pravili unteresuje ono što traži javnost koja kupuje novine. Izdavači znaju, na dnevnoj bazi, koja tema prodaje novine, pa nju i forsiraju.

Moje je mišljenje da bi šteta bilo ne potrošiti par minuta medijskog vremena na predlog potpredsednika kosovske vlade i lidera Alijanse za novo Kosovo. Zato što je on pre svega uspešan poslovni čovek. a i zato što je ovo, uz Tadićev plan u 4 tačke, jedini smislen predlog kojim bi se sadašnji ćorsokak koji vodi u zamrznuti sukob mogao izvesti na put rešenja problema, put  koji otvaria mogućnost za istorijsko pomirenje Srba i Albanaca, bez koga, dugoročno gledano nema stabilnosti i razvoja našeg regiona.

Da podsetim, Tadićev plan, u najsvedenijoj varijanti, zasniva se na sledeće 4 tačke:

- Pronalaženje rešenje za sever Kosova, koji karakteriše drugačija realnost u odnosu na albansku dominaciju južno od Ibra;

- zaštita naših manastira i kulturnog nasleđa;

- zaštita imovine države i građana na Kosovu

- posebne mere zaštite i garancije za bezbednost i budućnost Srba koji žive u enklavama.

To je dakle, okvirna platforma koja daje u prvoj tački prostor za kreativna rešenja,  koja potom obezbeđuje minimum onog što je zaštita ljudi i imovine južno od Ibra, i koja otvara mogućnost za različito tumačenje postignutog, što opet daje obema političkim elitama mogućnost da pred svojom javnošću ne budu «gubitnici» i «izdajnici». Ali pre svega, ta platforma, ima potencijala da izvede oba naroda, i srpski i albanski, iz istorijskog konflikata, i uputi ih na saradnju i suživot. Takav preokret, a to je po mom skromnom mišljenju jedini mogući  realni preokret, potencijalni je ključ ekonomskog napretka našeg dela Balkana i ovog dela sveta.

Bedžet Pacoli je, sa svoje strane, upravo dao kreativni predlog koji se tiče prve tačke Tadićevog plana. On govoreći o Severu kao potencijalnoj slobodnoj ekonomskoj zoni, za frankfurtske «Vesti», kaže: «U praksi, slobodna ekonomska zona bi obuhvatila severni deo Kosova, unutar takozvane današnje virtuelne granice severa, uključujući i južni deo Mitrovice. Ona bi u narednih 20 ili 30 godina mogla da donese nekoliko hiljada novih radnih mesta godišnje. Jer, ako neki proizvođač Nemačkoj plaća do 50 odsto poreza, a u slobodnoj zoni jednom plaća porez od 5 procenata - to je za njega raj! Kao uzor bi se mogao uzeti Džebal Ali u Dubaiju».

Prema njegovim rečima za funcionisanje slobodne ekonomske zone potrebno je dovesti velike investitore, koji bi potom raspisali konkurs za radna mesta.

"Ti investitori postoje i pitaju me kada će se stvoriti uslovi za njihovo poslovanje u ekonomskoj zoni. Kada bi oni došli i raspisali konkurs za radna mesta, garantujem da bi se mnogo ljudi prijavilo i da ne bi ni primetili da postoji takozvana "granica" na Ibru", kazao je Pacoli.

Nekada stvari postanu jasnije kada se sa političkog terena izmeste na privredni, na teren svakodnevnog života. Zato Pacolijev predlog treba gledati osim kao rešenje koje izlazi iz okvira političkih stereotipa, nacionalnih šablona o «našem» i «njihovom», i mitoloških magli, kao ideju koja nas upićuje na to da će svima perspektiva biti drugačija kada Sever umesto troška postane dobit.

U Beogradu, za to vreme, imamo novog predsednika Republike koji nema nikakvu ideju za rešenje kosovskog problema. Imamo vladu u porođajnim mukama koja takođe neće imati jasnu predstavu o tome šta joj je činiti s Kosovom. I koja će se, kakva god bude bila, od prvog dana svog rada suočavati za ogromnim problemima. Takava kakva će biti, neće imati ni idejnog, ni materijalnog, ni političkog, ni ljudskog potencijala za rešavanja kosovskog pitanja.

To će i sadašnji predsednik i budući premijer shvatiti, ako već nisu, veoma brzo. A veoma brzo će morati da reaguju.

Postoji, po mom sudu samo jedno dobro rešenje. Oni će morati da lociraju ličnost koja ima potrebno znanje, iskustvo, volju i lični i politički integritet da pokuša da utiče da rešenje Kosovskog problema bude ipak nešto što odgovata i interesima Srbije i što otvara nove perspektive, umesto da bude cunami koji će još više destabilizovati i deprimirati srpsko drušvo. Ukoliko bude političke mudrosti shvatiće da je jedina ličnost koja odgovara opisu - Boris Tadić.

I potom bi trebalo upriličiti razgovor Tadića i Pacolija.

Boris Tadić, bi na koncu, mogao da se sretne sa bilo kim sa kosovske političke scene, a da to ne implicira bilo kakavo priznanje, mogao bi da vodi razgovor sa bilo kojom ličnošću iz međunarodnog ringa, na način na koji nijedna druga osoba u Srbiji ne može. I mogao bi da pre svega obezbedi zajedničku platformu  svih značajnih domaćih političkih subjekata s kojom bi Beograd u te pregovore išao.

Malo li je na ovu skupoću?

 

                                                                                                   (Objavljeno u "Politici", 7.9.2012.) 

 

 



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 09:58 07.07.2012

Najzad

E pa Krstiću, najzad ono što se od tebe i očekuje. Da to je jedno od mogućih rešenja, samo je pitanje koliko je sada izvodljivo jer nam očigledno drugi pišu note.

p.s. note
expolicajac expolicajac 20:01 07.07.2012

Re: Najzad

100
looping looping 10:08 07.07.2012

1

Ukoliko bude političke mudrosti shvatiće da je jedina ličnost koja odgovara opisu - Boris Tadić.
I potom bi trebalo upriličiti razgovor Tadića i Pacolija.

Sve to ima smisla da je Boris Tadic predsednik. Ali nije. A bio je duze vreme. I nije imao razgovor sa Pacolijem na tu temu mada je mogao.
Verovatno ce i sadasnji predsednik imati gomilu fenomenalnih ideja i resenja kada ne bude vise bio predsednik.

Ljudima vise nisu potrebne ideje vec neko ko moze da ih sprovede.

Ideje:
1. Hocemo u EU
2. Obracunacemo se sa korupcijom
3. Resicemo problem Kosova tako da bude povoljno za obe pregovaracke strane
4. Otvoricemo nove fabrike
5. Olaksacemo poljoprivrednu proizvodnju
6. ...
7. ....
etc, etc

Sprovodjenje ideja:




Edit:
Ideja inace nije losa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:14 07.07.2012

Re: 1

Sve to ima smisla da je Boris Tadic predsednik

Ne. Tek sad je to moguće. Predsednik Srbije ima ograničenja glede susreta sa kosovskim zvaničnicima koja mu postavlja Ustav na konto implicitnog priznanja.
looping looping 10:22 07.07.2012

Re: 1

Ne. Tek sad je to moguće. Predsednik Srbije ima ograničenja glede susreta sa kosovskim zvaničnicima koja mu postavlja Ustav na konto implicitnog priznanja.

U tom slucaju sto da ne, treba biti fleksibilan.
Mada ne verujem da ce neko biti toliko fleksibilan i zakazivati BT-u sastanke sa Pacolijem i raditi na njegovom rejtingu. Kao sto ni BT naravno nije niti bi bio. Sve se svodilo i svodi se na borbu politickih stranaka i interesa. Do ekonomskog unistenja srpske drzave.
dragan7557 dragan7557 11:41 07.07.2012

Re: 1

Nebojsa Krstic
Sve to ima smisla da je Boris Tadic predsednik

Ne. Tek sad je to moguće. Predsednik Srbije ima ograničenja glede susreta sa kosovskim zvaničnicima koja mu postavlja Ustav na konto implicitnog priznanja.

A u kom to autoritetu, ili da kažem funkciji, Tadić da razgovara sa Pacolijem?

Tadić je običan građanin kao i svi drugi a jedina razlika je predsedavanje jednom partijom, u kojoj se vodi borba za prevlast.

Bedžet Pacoli na drugoj strani ima odeređene funkcije u svojoj državi, koju mi ne priznajemo.

Turanje B.T. u takav posao, je pokušaj vaskrsavanja jednog vođe, i ništa drugo.

Da ne spominjem da od tih silnih investitora boli glava.

cerski
thebee269 thebee269 12:04 07.07.2012

Re: 1

Tadić je običan građanin kao i svi drugi a jedina razlika je predsedavanje jednom partijom, u kojoj se vodi borba za prevlast.

predlog ima smisla samo ako BT podnese ostavku na mesto predsednika DS.
onda bi mogao kao bivsi predsednik da vodi takvu vrstu razgovora i to samo uz ovlascenje vlade ili vec nekoga ko daje takvu vrstu ovlascenja.

meni ovo vise lici na pripremu javnosti ,od strane DS, za smenu BT.
ova uloga bila bi najbezbolnije stanje za bivseg predsednika posle ova dva debakla koja je doziveo od Tome i Ivice.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:27 07.07.2012

Re: 1

Nebojsa Krstic
Sve to ima smisla da je Boris Tadic predsednik

Ne. Tek sad je to moguće. Predsednik Srbije ima ograničenja glede susreta sa kosovskim zvaničnicima koja mu postavlja Ustav na konto implicitnog priznanja.

Ko je sprečavao da se takav pristup prihvati od kada je Tadić postao predsednik Republike, dakle od 2004.godine, a umesto toga vi ste hteli da budete veći DSS nego DSS a mudre pregovore i njihovu strategiju prepustili ste DSS i najvećem diplomati posle kardinala Rišeljea, Batakoviću.Dobro,ako nije moglo zbog kohabitacije do 2008. zašto nije posle toga, zašto to nigde tada niste napisali (ja sam npr. više puta napisao da se sa Kosovom konačno mora sesti za sto). Umesto toga, umesto ozbiljnih razgovora, a suprotno i realnosti na terenu i međunarodnoj realnosti da su Kosovo priznale toliko država, naša politika je bila ne da nešto uradimo za sebe već protiv Kosovo, kao da ga prizna što manji broj država. Kakav je to uspeh, kakav je uspeh što Srbija ni dalje nema niti će imati bilo kakve ingerencije na Kosovu,a Kosovo kao neće moći da igra fudbalske utakmice. Ma baš me briga za njihove fudbalske utakmice,a da je pameti bilo bi upravo dobro da bude u OEBS-u, SE, OUN, a u EU i tako i našim pristankom ide odvojeno, pa da se i uz pomoć tih institucija konačno sa Albancima postigne taj istorijski dogovor, da se imovinski rasčisti , podeli, reguliše, odvoji jer očito zajedno se ne može niti ijedna strana hoće.
Dakle, ostaje samo jedno pametno, pa ko pre shvati utoliko bolje,a to je da se narod ne zamlaćuje da je Kosovo Srbija, da se ne pišu nove neke zakletve da bi se narodu zamazivale oči a radilo nešto sasvim drugo.Dakle, odvojiti, podeliti, priznati, ali konačno i trajno rešiti to pitanje koje je Srbiji samo kamen oko vrata koji izgleda i dalje sama sebi priteže.
Zamisli da se sa te 4 tačke izašlo 2004.godine, da se izašlo na Bečkim pregovorima, pa već bi bilo rešeno.
Ako je uspeh Srbije to što Kosovo nije priznao Iran, a Kina i Rusija, Rumunija, Slovačka i Španija znamo zašto neće a bi, onda je to objektivno gledano ništa drugo nego onaj primitivni balkanski inat da nije važno šta ja imam već da on ima štetu. Pa ispade da Srbija ipak ima više štete od te politike nego Kosovo ili jednostavno rečeno spoljna politika Srbije bila je neuspešnija od spoljne politike toga što se samonaziva Kosovo.
O tome je gsn. Krstiću trebalo pisati češće umesto o vojničkim danima na Visu ili impozantnoj veličini svemirskog prostranstva.
EL EN EL EN 13:33 07.07.2012

Re: 1

dragan7557


Turanje B.T. u takav posao, je pokušaj vaskrsavanja jednog vođe, i ništa drugo.

Da ne spominjem da od tih silnih investitora boli glava.

cerski


I meni se cini da je ovo poenta.

A i logicnije mi je da se prvo vlada formira pa onda
po prioritetima.
dragan7557 dragan7557 14:34 07.07.2012

Re: Dubai, Tadić, Pacoli ?!

Jer, ako neki proizvođač Nemačkoj plaća do 50 odsto poreza, a u slobodnoj zoni jednom plaća porez od 5 procenata - to je za njega raj! Kao uzor bi se mogao uzeti Džebal Ali u Dubaiju».

Dubai ima mnogo Free Trade Zona, pa i Dubai Aerodrom. Pre nego što bilo šta počene da funkcioniše u Free Trade Zone, potrebna je legislativa, infrastrukture cq kulture: poreska, građevinska i druge.

Ovako napisano kod tebe a i kod Pecolija je mrtvo slovo na papiru i idea fixe. Sličan projkti su građeni u Mađarskoj i svi propali, početkom devedesetih godina, pa je recimo svaka ograđena livada bila ili Free Trade ili Slobodna carinska zona.

Kako se gradi, ko finansira i kako funkcionišu Free Trade Zone.

Poreska kultura ni Srbije ni Kosova, niti ima mogućnosti nit kadrove za takve poduhvate. Osim toga sva građevinska, saobraćajna, bankovna infrastruktura kako Srbije tako i Kosova se ne može meriti sa onom u Dubaiu, čak ni u pustinjskom delu, o urbanom da i ne pišem.

Ako bi se potezalo pitanje Free Trade Zone u Srbiji, a ugledalo se na Dubai onda je svakako atraktivnije pogledati na Dubai Airport Free Zone koji povodom entiteta(privrednih) imaju velike sličnosti po funkciji u samoj državi.

Free Trade Zone kao takve nisu nosioci privrednog razvoja ni regije ni države, one su čisto Poreski Raj-evi i efikasne privredne koncentracije.

Drugi ograničavajući faktor Srbije i Kosova, je za Srbiju Poreske Konvencije koje je smam potpisala ili preuzela od SFRJ, dok je za Kosovo sama nesuverenost "države" najveći ograničavajući faktor.

Treći ograničavajući faktor je pitanje licenciranja privrednih entiteta u takvoj srpsko kosovskoj zoni.

U Dubai-u je to:


Dubai Financial Services Authority (DFSA)


Narvno ima još mnogo toga ali neću da gnjavim.

Napamet davati ovakve izjave:
Prema njegovim rečima za funcionisanje slobodne ekonomske zone potrebno je dovesti velike investitore, koji bi potom raspisali konkurs za radna mesta.

"Ti investitori postoje i pitaju me kada će se stvoriti uslovi za njihovo poslovanje u ekonomskoj zoni. Kada bi oni došli i raspisali konkurs za radna mesta, garantujem da bi se mnogo ljudi prijavilo i da ne bi ni primetili da postoji takozvana "granica" na Ibru", kazao je Pacoli.


Kao što sam i napisao Free Trade Zone su poželjne za investitore, a da na Pecolijevim Slobodnim Ekonomskim Zonama pasu ovce umesto investitora nije ni potrebno reći. Cela ujdurma je politička fantazija, bez ikakve veze sa stvarnošću. Da pokazuje uobičajeno nepoznavanje materije o kojoj je reč, pa čak ni oficijelni naziv ovih zona nije potrebno reći.

A da se ovo postigne:

Jebel Ali Free Zone

- industrija
- teška industija
- distribucija

dok Železara Smederevo gasi peći, ili Borski problem još traje je svakako nešto što bi svakom drugom trebalo poveriti, samo ne Tadiću.

Free Trade Zone Dubai

- Dubai Auto i Automotiv Zona; re-export automobila.
- Dubai Gold and Diamond Park: trgovina plemenitim metalima i kamenjem.
- Dubai Airport Free Zone: laka industrija, asamblaža, distribucija i servisna industrija(recimo osiguranja).
- Dubai Technology and Media Free Zone, ova zona obuhvata:

- Dubai Internet City: Informacije i komunikacije.
- Dubai Media City: media related business.
- Knowledge Village: obrazovanje i učenje.
- Dubai Metals and Commodities Centre: ova zona sadrži trgovinu plemenitim metalima i dijamantima, trade House and production Centre.
- Dubai International Financiel Centre (DIFC)- ova zona je usmerena na finansijske institucije i servise. Ova Zona je podvrgnuta obimnoj regulaciji i internacionalnim normama. Regulativu ove instance je u nadležnosti: Dubai Financiel Services Authority.
- Dubai Healthcare City: Free Zona je usmerena ponuđačima iz zdravsta, medicinskih nauka i istraživanja.
- Dubai Maritime City: pomorski razvoj, stvaralaštvo, fabikaća, popravke i održavanje.

I ovo je samo deo, o kome bi po tebi Tadić i Pacoli trebali da:
Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

da su nedorasli temi je čini mi se iz ovoga što sam ukratko napisao više nego jasno.

A zbog toga sam napisao da je cela priča politička floskula, neumesnost, i :
Da ne spominjem da od tih silnih investitora boli glava.

od koje već boli glava.

I da zaključim Free Trade Zone grade države a ne investitori, ma koliko se to tebi Tadiću ili Pacoliji ne dopadalo.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:53 07.07.2012

Re: 1

Dubai ima mnogo Free Trade Zona, pa i Dubai Aerodrom. Pre nego što bilo šta počene da funkcioniše u Free Trade Zone, potrebna je legislativa, infrastrukture cq kulture: poreska, građevinska i druge.

Ovako napisano kod tebe a i kod Pecolija je mrtvo slovo na papiru i idea fixe.

Ja nisam ni jedno slovo napisao slobodnim zonama. Time se uopšte nisam bavio.

Ovde je više o maniru reč. O maniru da se se unapred sudi nečijim motivima, polazeći najpre od sopstvenih. Pa se unapred vidi neka ujdurma...

A vidljiva je (u većini komentara, ne samo u ovom na koji se oslanjam) velika energija da se svaka ideja provuče kroz blato...i potpuno odsustvo bilo kakave energije, ili ideje kako problem može da se reši.

Dakle, uglavnom trabunjanje.
looping looping 15:03 07.07.2012

Re: Dubai, Tadić, Pacoli ?!

Ja sam bio ubedjen da su celi UA Emirati Free Trade Zone, zato sto se drzavi ne placa porez ninasta osim na alkoholna pica i svinjsko meso.
laziiprevare laziiprevare 15:26 07.07.2012

Re: 1

Ljudima vise nisu potrebne ideje

Odlučio sam da skratim svoj predsednički mandat,"odgovornost" me je navela na tu odluku.(Nisam podneo ostavku !)

Sigurno neću biti premijer !

Nešto ne vidim da se svi guraju oko mesta predsednika vlade u ovom trenutku, a pre samo nekoliko nedelja to je bilo atraktivno mesto.

Svi mole da budem premijer, molba će uskoro stići i od predsednika Republike.

Predstavnici te socijalne grupacije (tajkuni) morali su da čekaju na sastanak kod mene, a ne da ulaze na otvorena vrata !

Ranije su mi tražili da podnesem ostavku zbog pobede, a sada to isto traže zbog poraza !

Ovom susretu (H.T.) koji je upriličen takoreći slučajno ne bih pridavao tako veliki značaj.



Nakon sledećih izbora mislim da su moguće različite političke koalicije jer nastupa drugačije političko vreme. (Neću da se selim iz rezidencije !)
dragan7557 dragan7557 15:28 07.07.2012

Re:Dubai Free Trade, Pacoli, Tadić?!

Ovde je više o maniru reč. O maniru da se se unapred sudi nečijim motivima, polazeći najpre od sopstvenih. Pa se unapred vidi neka ujdurma...

Ja ne vidim ništa u ujdurmama ali u kreiranju i projektovanju vidim. Na čelu projekata su uvek i uvek projekt manager-i a ne političari, a tebi je to verujem poznato.

Project Free Trade Zone je u Dubai-u započet pre oko 12 godina i još ni izdaleka nije završen, a nije mi nikakav problem navesti osnove na kojima se takav projekt ili projekti projektuju.

Sam pišeš:
Bedžet Pacoli je, sa svoje strane, upravo dao kreativni predlog koji se tiče prve tačke Tadićevog plana. On govoreći o Severu kao potencijalnoj slobodnoj ekonomskoj zoni,

Pacoli govori o predlogu, koji je neukusno dovoditi u vezu sa ovim:
- Pronalaženje rešenje za sever Kosova, koji karakteriše drugačija realnost u odnosu na albansku dominaciju južno od Ibra;

jer ono što Tadić priča je Pronalaženje Rešenja i neke druge realnosti sa čime Pacolijeva konkretan i kao što sam kažeš kreativna ideja nema apsolutno nikakve veze. Pacoli ima ideju dok Tadić nema ama baš nikakvu, osim "pronalaženja." Koliko mi je pozanto Pacoli je poslovan čovek a ne političar koji priča u slogančinama i floskulama. Da je to tako potvrđuje i citat:
Ona bi u narednih 20 ili 30 godina mogla da donese nekoliko hiljada novih radnih mesta godišnje.

i pored toga što je donji citat potpuno promašen:
Jer, ako neki proizvođač Nemačkoj plaća do 50 odsto poreza, a u slobodnoj zoni jednom plaća porez od 5 procenata - to je za njega raj!

pošto je za investitorare poznato koji se motivacijama vode, kao što je i poznato da porez nije nikada okidač u projektima ovih razmera.
A vidljiva je (u većini komentara, ne u ovom na koji se oslanjam) velika energija da se svaka ideja provuče kroz blato.

P za ovo ti prvo hvala, a drugo za to si sam kriv. Moderiraj blog bolje, izbaci politička govedanja, na koje i sam ironično pozivaš:
Nebojsa Krstic
blogov-kolac:
Tandemu Nikolic-Dacic prvorazredni interes ce biti da bilo kakvo zariste na Kosovu postoji kao generator kriznih situacija i nacionalne homogenizacije i mobilizacije, kao i krunski dokaz da su nam samo Rusija (&Kina) jedini prijatelji.

Ova analiza podbacuje mogućnosti tvog IQ-a.

pa onda neće biti ni ni potrebe za tvojim zaključkom:
Dakle, uglavnom trabunjanje.

što u svakom slučaju sa sobom nosi:
potpuno odsustvo bilo kakave energije, ili ideje kako problem može da se reši.

Pre rašavanja problema uobičajeno je tzv. kartiranje problema, definisanje i tako dalje, verujem da ti je sam proces poznat.

Do rešenja uvek vodi nekoliko puteva, Pacoli je predložio jedan a umesto diskusije dobili smo kao i obično:
Dakle, uglavnom trabunjanje.



cerski
milisav68 milisav68 15:44 07.07.2012

Re: 1

Nebojsa Krstic

A vidljiva je (u većini komentara, ne samo u ovom na koji se oslanjam) velika energija da se svaka ideja provuče kroz blato...i potpuno odsustvo bilo kakave energije, ili ideje kako problem može da se reši.

Ali je zato svaka dobronamerna kritika dobrodošla.
dragan7557 dragan7557 15:47 07.07.2012

Re: 1

Nebojsa Krstic
Sve to ima smisla da je Boris Tadic predsednik

Ne. Tek sad je to moguće. Predsednik Srbije ima ograničenja glede susreta sa kosovskim zvaničnicima koja mu postavlja Ustav na konto implicitnog priznanja.

Formalno se možda može tako interpretirati, ali u praksi bi trebalo sagledati nacionalne interese Srbije i pratiti pragmatičnost Anwar el Sadat-a, i njegov odlezak u Izrael, kao i govor pred Izraelskim Knesset-om.

Mada, politička mudrost i hrabrost nije svakom data, pogotovo Tadiću i Nikoliću, kao ni drugim političarima.

cerski

p.s. osvrtati se na ovakve primedbe:
Sram Vas bilo.Ljude ubijaju tamo a Vi bi da to isto postane svakodnevica i u Nišu, Leskovcu...Čoveče, dokle ćete?

svakako ne vodi rešenju.
rage rage 19:32 07.07.2012

Re: 1

Gospodine Krstići,

Ja nisam ni jedno slovo napisao slobodnim zonama. Time se uopšte nisam bavio.


O čemu ste pisali sve ove godine, imali smo prilike da čitamo i nekome se to svidjalo, nekome ne; a o čemu ste savetovali bivšeg nam predsednika samo vi znate a mi smo mogli da vidimo posledice aktivnosti koje je isti sprovodio. A davio nas je iz sekunda u sekund svojom upornošću da nas ubedi da je sposoban i agilan predsednik. Njegova efikasnost je danas i njemu jasna kao dan - ili možda nije, ako je i o tome imao potrebu da se posavetuje...

Ovde je više o maniru reč. O maniru da se se unapred sudi nečijim motivima, polazeći najpre od sopstvenih. Pa se unapred vidi neka ujdurma...


Ako ste ovaj blog otvorili da bi nam pokazali svoje manire, tu priču prodajete nekim ozbiljnijim medijskim kućama i tražite uredničku podršku u tome. Jasne su vaše namere sa ovom pričom, koja se sinhronizuje sa današnjim odzivom, vašeg poslodavca, na poziv organizatora sedmog Kroacija samita u Dubrovniku. Što se juče nije tamo pojavio, ako je imao ono što nema i pored izvrsne kondicije, koju nam je demonstrirao maratonom i trkom do Angele Merkel, onomad u jednom danu?
Ujdurma je vaša, a nama me pun kuf... smotanih politikantskih igrarija, koju tim oko građanina Tadića sprovodi nebi li ga izabrao za maskotu naše budućnosti - što vam nije uspelo ni u predhodnih 8 godina (malo li je!).

A vidljiva je (u većini komentara, ne samo u ovom na koji se oslanjam) velika energija da se svaka ideja provuče kroz blato...i potpuno odsustvo bilo kakave energije, ili ideje kako problem može da se reši.


Pročitajte ovu svoju konstataciju i pokušajte da je objasnite pomoću zakona o održanju energije.
Ako vam to ne pođe za rukom - uzmite energetski napitak i dobićete krila, a onda pravac Kosovo.

Dakle, uglavnom trabunjanje.


Zar vam nije posle svih ovih godina lenstvovanja na lovorika nije postalo jasno da je trabunjanje izraz nemoći onih koje ste prezirali? Zašto im se uopšte obraćate?








vilanderus vilanderus 13:16 08.07.2012

Re: 1

Ma boli sve vas "politicare" (citaj hohstaplere) patka za Kosovo ... ali ne biste voleli da vam ga "uzmu" ... onda ne bi bilo opravdanja za izlete do Dubrovnika itd ... trosenje miliona dolara po belom svetu ... Tadic koristi poslednju priliku da se negde svrcka... pa i po cenu da se rukuje sa crnim djavolom... voli covek ... Samo vama da je lepo ... Sad ce malo naprednjaci da vam uzmu to Kosovo ... pa ce i oni malo tako ... ali ... nece to jos dugo ... sve ima svoj kraj ... Vi ste ionako vec pukli...vase je proslo.... fala bogu ... Sad jos i ovi sto su vas nasledili ... malo i oni da okrenu neki krug ... dok jos moze....
predatortz predatortz 08:59 09.07.2012

Re: 1

Nebojsa Krstic
Sve to ima smisla da je Boris Tadic predsednik

Ne. Tek sad je to moguće. Predsednik Srbije ima ograničenja glede susreta sa kosovskim zvaničnicima koja mu postavlja Ustav na konto implicitnog priznanja.


U ozbiljnim državama pregovore vodi osoba koja je za to dobila legitimeitet na izborima. Budući da je Tadić izgubio predsedničke izbore, nije bio u stanju da formira većinu za vladu, i trenutno ( ali ne zadugo ) obavlja funkciju predsednika opozicione stranke, zanima me osnov po kom bi Tadić mogao da nastupa u ime Srbije? I sa Pacolijem, i sa Tačijem i u Dubrovniku...

I, ne mogu da se ne osvrnem:

Pravdati čin rukovanja sa osobom koja je osumnjičena za trgovinu organima, ubistva, kriminal ( bar tako ste nas informisali ) civilizacijskim gestom je toliko licemerno i jadno da nemam reči.

Prijateljski savet:

Smenite Klunija , ili potonite zajedno sa njim!
fijumau fijumau 10:09 07.07.2012

fali ti

među tagovima i "naučna fantastika".

Dok je Tomislav Nikolić nudio da se za rešenje problema na Kosovu i Metohiji postigne parlamentarni konsenzus svih partija, pravili ste se blesavi. Onda Tadić puca na izborima za mesto Predsednika, puca na mestu mandatara Vlade i odjednom se stvara ideja da bi bas ON trebalo da resava probleme na Kosovu. Znači sad mogu svi da rade na tome, a prethodne 4 godine nije moglo? ... Divno.

Oni će morati da lociraju ličnost koja ima potrebno znanje, iskustvo, volju i lični i politički integritet

Tadić? O rly?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:19 07.07.2012

Re: fali ti

Dok je Tomislav Nikolić nudio da se za rešenje problema na Kosovu i Metohiji postigne parlamentarni konsenzus svih partija, pravili ste se blesavi


To je urbana legenda. TN je bio apdejtovan redovno. Parlamentarni konsenzus...ili barem većina, postizana je u parlamentu...Da je TN imao neku bolju ideju o koracima za rešavanje, javno bi je rekao. A nije. Bila mu je potrebna samo parada, a ne suština.

Tadić? O rly?


Nego ko?
looping looping 10:28 07.07.2012

Re: fali ti

Nego ko?

Realno, BT nema ni izbliza integritet o kome sanja.
On je za Vojislava Kostunicu bio manje zlo i sansa za necim boljim isto kao sto je danas Toma za njega manje zlo i jedina sansa da se nesto promeni.
Uuu, ova recenica iznad je bas tuzna ali i takva je realnost.
Bez obzira sta politicari mislili narod nije glup samo je jako nemocan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:37 07.07.2012

Re: fali ti

kao sto je danas Toma za njega manje zlo i jedina sansa da se nesto promeni.

Ja se iskreno nadam da će TN sve promeniti na bolje. A nova vlada još više.
fijumau fijumau 10:55 07.07.2012

Re: fali ti

To je urbana legenda. TN je bio apdejtovan redovno. Parlamentarni konsenzus...ili barem većina, postizana je u parlamentu...Da je TN imao neku bolju ideju o koracima za rešavanje, javno bi je rekao. A nije. Bila mu je potrebna samo parada, a ne suština.

Neka bude. Mada ja konsenzus i većinu nikad ne bih stavio u isti nivo.

Samo još da vidimo kako to da je Tadić, koji je izgubio sve što može da se izgubi na izborima (na državnom, za sada ne i na partijskom nivou) najbolje rešenje, i kako to da baš opozicionara treba da izaberemo da pregovara. Kako tu praksu ne uvedoste dok ste još bili na vlasti?


p.s. ne obraćam se tebi lično, da ne bude nekakve zabune, već DSu čije ideje i ideologiju ti ovde (čini mi se) zastupaš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:03 07.07.2012

Re: fali ti

Samo još da vidimo kako to da je Tadić,.. najbolje rešenje, i kako to da baš opozicionara treba da izaberemo da pregovara

Najbolje ćemo to da vidimo ako mi predložiš bolje rešenje.
fijumau fijumau 11:19 07.07.2012

Re: fali ti

Nebojsa Krstic
Samo još da vidimo kako to da je Tadić,.. najbolje rešenje, i kako to da baš opozicionara treba da izaberemo da pregovara

Najbolje ćemo to da vidimo ako mi predložiš bolje rešenje.

Eto, sasvim slučajno se, prilikom citiranja mog odgovora, izgubio baš onaj deo koji mu oduzima
lični i politički integritet


Definitivno treba nešto poraditi na ovom blogu... prvo problemi javascript-om, a sada je počeo i tekstove da guta...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:34 07.07.2012

Re: fali ti

Eto, sasvim slučajno se, prilikom citiranja mog odgovora, izgubio baš onaj deo koji mu oduzima
lični i politički integritet

To je zanimljiva tema. Da li se porazom na izborima, po difoltu, gubi i intergritet?...I da li se pobedom (takođe po difoltu) dobija? To jest, da li TN, takav kakav je, sada ima lični i politički integritet?
dragan7557 dragan7557 12:01 07.07.2012

Re: fali ti

Nebojsa Krstic
kao sto je danas Toma za njega manje zlo i jedina sansa da se nesto promeni.

Ja se iskreno nadam da će TN sve promeniti na bolje. A nova vlada još više.

Vala to je ne samo floskula već prava pravcata Legenda.

Isto kao i priče o Investitorima.

U svoje vreme na konferenciji u Beču, na kojoj je prisustvovao i značajan broj potencijalnih investitora u Sbiju, Koštunica je naprosto nokautirao investitore, samo rečenicom da je usvojeno preko STO novih zakona!!!

Kad ozbiljan investitor ovo čuje, i razmisli koliko mu pravnika treba da pročita pola tih Koštuničinih Zakona, sve mu se smrkne pred očima i napusti konferenciju.

Prvo šta Srbija nudi investitorima osim prašume neshvatljivih propisa, zakona, uredbi i teraj dalje, a što ne nudi neka druga država, van okruženja?

Skoro ništa ili još bolje rečeno uopšte ništa, koliko smislenog osim praznih floskula T.N. i B.T. mogu da saopšte investitorima? Nijednu smislenu stvar nijedan političar nije u stanju da kaže investitorima osim: dok je mene vama ne sme da fali dlaka sa glave, ili samo vi dođite kod nas teče med i mleko.

Da kad dođu budu opljačkani je dobro poznato u Evropi.

Nemoj bre da se lažemo, država koja nije u stanju da svojim unutrašnjim investitorima (mala i srednja preduzeća) kreira optimalne uslove za poslovanje, po definiciji nije u stanju ništa da pruži ni strancima.

cerski
looping looping 12:04 07.07.2012

Re: fali ti

Nemoj bre da se lažemo, država koja nije u stanju da svojim unutrašnjim investitorima (mala i srednja preduzeća) kreira optimalne uslove za poslovanje, po definiciji nije u stanju ništa da pruži ni strancima.

thebee269 thebee269 12:07 07.07.2012

Re: fali ti

Bez obzira sta politicari mislili narod nije glup samo je jako nemocan.

dragoljub92 dragoljub92 14:15 07.07.2012

Re: fali ti

Nebojsa Krstic
Samo još da vidimo kako to da je Tadić,.. najbolje rešenje, i kako to da baš opozicionara treba da izaberemo da pregovara

Najbolje ćemo to da vidimo ako mi predložiš bolje rešenje.

za početak,najbolje rešenje je da se tadic i ceo njegov političko-savetnički tim povuče iz politikei iz ds-a, time bi ste stvorili prostor da se politikom bavi neko ko se razume u nju a ne da krivite narod,intelektualce i sve živo-

koliko puta treba da vam kažemo,mi glasači ds-a,da nećemo da glasamo za ds dok ste vi u njemu.

idite si bre,nije vam ds tatkovina!!!
laziiprevare laziiprevare 17:06 07.07.2012

Re: fali ti

Tadić? O rly?



Sa nestrpljenjem se očekuje repriza osme sednice.
dragan7557 dragan7557 17:50 07.07.2012

Re:Ma neka razgovaraju Tadić i Pacoli

To jest, da li TN, takav kakav je, sada ima lični i politički integritet?

To pitanje je razrešena kod Filipa Mladenovića na blogu:

"Oće kaki, neće kaki"

Inače pošto sve blogere okarakterisa:
A vidljiva je (u većini komentara, ne samo u ovom na koji se oslanjam) velika energija da se svaka ideja provuče kroz blato...i potpuno odsustvo bilo kakave energije, ili ideje kako problem može da se reši.
onda se sve svodi na:
Dakle, uglavnom trabunjanje.

sve se svodi na nedorečen Zahtev:

Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

onda bi i jednoobrazani odgovori svih blogera trebali da budu:

Neka razgovaraju Tadić i Pacoli.

Ili još bolje:

Pa da, neka razgovaraju Tadić i Pacoli.

Ili:

Ma pusti bre, neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Mislim da bude lepo i tebi a i nama.


I da, eno ga boner se žali kod Filipa kako si ga banovao, valjda nije razumeo:

Da, prvo:

Neka razgovaraju Tadić i Pacoli.

a onda mi da im se divimo.

Ova tvrdnja je tačna:
Ja nisam ni jedno slovo napisao slobodnim zonama.

pošto si samo citirao:
frankfurtske «Vesti»


i svog Šefa:
a podsetim, Tadićev plan, u najsvedenijoj varijanti, zasniva se na sledeće 4 tačke:

- Pronalaženje rešenje za sever Kosova, koji karakteriše drugačija realnost u odnosu na albansku dominaciju južno od Ibra;

- zaštita naših manastira i kulturnog nasleđa;

- zaštita imovine države i građana na Kosovu

- posebne mere zaštite i garancije za bezbednost i budućnost Srba koji žive u enklavama.

čiji Le Grand Plan, nema apsolutno nikakve veze sa Pacolijevim glasnim razmišljanjem.

Pacoli razmošlja o privredi a mr. Tadić, privredu i ne spominje.

Pa konstruktvan razgovor će biti po onom: ja u klin on u ploču.

cerski
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:29 07.07.2012

Re: fali ti

dragoljub92
Nebojsa Krstic
Samo još da vidimo kako to da je Tadić,.. najbolje rešenje, i kako to da baš opozicionara treba da izaberemo da pregovara

Najbolje ćemo to da vidimo ako mi predložiš bolje rešenje.

za početak,najbolje rešenje je da se tadic i ceo njegov političko-savetnički tim povuče iz politikei iz ds-a, time bi ste stvorili prostor da se politikom bavi neko ko se razume u nju a ne da krivite narod,intelektualce i sve živo-

koliko puta treba da vam kažemo,mi glasači ds-a,da nećemo da glasamo za ds dok ste vi u njemu.

idite si bre,nije vam ds tatkovina!!!






dragoljube-
dragoljub92 dragoljub92 18:53 07.07.2012

Re: fali ti

dragoljube-

pa ne znam kako više da im kažem, prave se ludi , gluvi i slepi na sve znakove koje im birači šalju.
na sledeće izbore ima da prođu cenzus samo ako naprave predizbornu koaliciju sa šešeljevim radikalima, a i to je na tankom kanapu.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:06 07.07.2012

Re: fali ti

dragoljub92
dragoljube-

pa ne znam kako više da im kažem, prave se ludi , gluvi i slepi na sve znakove koje im birači šalju.
na sledeće izbore ima da prođu cenzus samo ako naprave predizbornu koaliciju sa šešeljevim radikalima, a i to je na tankom kanapu.


I nikom nista za ovakvo stanje, obraz je cudo, rekoh ja vec jednom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 07.07.2012

Re: fali ti

dragoljub92
Nebojsa Krstic
Samo još da vidimo kako to da je Tadić,.. najbolje rešenje, i kako to da baš opozicionara treba da izaberemo da pregovara

Najbolje ćemo to da vidimo ako mi predložiš bolje rešenje.

za početak,najbolje rešenje je da se tadic i ceo njegov političko-savetnički tim povuče iz politikei iz ds-a, time bi ste stvorili prostor da se politikom bavi neko ko se razume u nju a ne da krivite narod,intelektualce i sve živo-

koliko puta treba da vam kažemo,mi glasači ds-a,da nećemo da glasamo za ds dok ste vi u njemu.

idite si bre,nije vam ds tatkovina!!!


I meni je nejasno ovo besomučno guranje potrošenog Tadića u bilo kakve poslove, pogotovu ozbiljne. Zar u DS-u stvarno nema nikog sposobnijeg (kad se već trpaju da rešavaju probleme)? Najozbiljnije, mislim da rukovodstvo DS-a samo arči vreme i da na ovaj način neće pridobiti glasače koje su izgubili. Mada, možda to i nije cilj (al kad bi se zezali).

rage rage 19:34 07.07.2012

Re: fali ti

Najbolje ćemo to da vidimo ako mi predložiš bolje rešenje.


Svaki savet košta. Vi to najbolje znate.
dragoljub92 dragoljub92 20:03 07.07.2012

Re: fali ti

I nikom nista za ovakvo stanje, obraz je cudo, rekoh ja vec jednom.

abe,kad su u centar beograda,demokrate, kupili pašnjak prve klase,šta li su niške demokrate iskupovale u krive livade*.tu tek ima ...

*
krive livade su originalan naziv za ono što vi znate kao bulevat lenjina ili kako se već sad to naselje zove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 07.07.2012

Re: fali ti

idite si bre,nije vam ds tatkovina


Pa neka umesto vas na celo DS dodje neko mnogo dobar, fin i posten?
Nema od tog posla nista, ne radi to tako, nema toga,
Hajd da licitiramo ko je to posteniji od Tadica u DS, ko finiji? Ko bi to bio podesan? Nema ga.
Ako ce je napit po postenju.... ?

U vreme Milosevica dok je jedan covek pretstavlajo sistem, ili je bar na to licilo, moglo se ocekivati da ce se zamenom tog coveka demontirati sistem. Sada je sistem jaci od bilo kog coveka pa i od Tadica, naravno. Njegovom zamenom u DS se ama bas nista ne bi promenuilo, mada meni uopste ne bi smetalo ni da ga smene.
Samo, to je valjda prvenstveno problem clanova DS? I ova blamaza sa Tacijem, kao i blamaza oko pokusaja da se ignorise cinjenica da on vise nema nikakav legitimitet da pregovara sa bilo kim o bilo cemu sto se drzave tice, je takodje problem DS tj njenih clanova.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:34 07.07.2012

Re: fali ti

dragoljub92
I nikom nista za ovakvo stanje, obraz je cudo, rekoh ja vec jednom.

abe,kad su u centar beograda,demokrate, kupili pašnjak prve klase,šta li su niške demokrate iskupovale u krive livade*.tu tek ima ...

*
krive livade su originalan naziv za ono što vi znate kao bulevat lenjina ili kako se već sad to naselje zove.



__Moze uz muziku?____
dragoljub92 dragoljub92 20:41 07.07.2012

Re: fali ti

Samo, to je valjda prvenstveno problem clanova DS?

a što ne onda zovu da glasam za njih?
ja im kažem da ne ću da glasam za njih dok su ovakvi!
ako moje mišljenje kao glasača nije važno onda im ne dam moj glas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:45 07.07.2012

Re: fali ti

a što ne onda zovu da glasam za njih?


Ne zovu te samo oni, svi te zovu.

Ma razumem ja tvoju ideju naravno. Jasno je da je i tebi kao i vecini ovde ta stranka nekako najbilza, nekako se oni dozivljavaju kao "nasi", ali ja sam uveren da smena rukovodstva DS, koja nije nemoguca, nece resiti skoro nista.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:09 07.07.2012

Re: fali ti

Samo, to je valjda prvenstveno problem clanova DS?

Uuuu, sreća da imam staru člansku kartu DSa, pa može da me se pita
Daklem:
idite si bre,nije vam ds tatkovina!!!
dragoljub92 dragoljub92 22:59 07.07.2012

Re: fali ti

Jasno je da je i tebi kao i vecini ovde ta stranka nekako najbilza,

ne najbliža,jedina za koju sam glasao do ove godine.
maksa83 maksa83 23:47 07.07.2012

Re: fali ti

idite si bre,nije vam ds tatkovina!!!

Ali ... ovaj ... ljudi, ne znam šta vi hoćete, informišite se malo ko je osnovao DS 1989.

Dakle, jeste mu DS tatkovina. (Borisu, ne Krletu.)

To nije nikakav presedan - u Severnoj Koreji i nekim ex-SSSR republikama se rukovođenje partijom stiče direktnim nalsednim pravom. Šta njima fali?

Ako je dovoljno dobro za te Centre Slobodnog Sveta, dobro je valjda i za nas pupavce.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 00:08 08.07.2012

Re: fali tijavascript:;

maksa83
idite si bre,nije vam ds tatkovina!!!

Ali ... ovaj ... ljudi, ne znam šta vi hoćete, informišite se malo ko je osnovao DS 1989.

Dakle, jeste mu DS tatkovina. (Borisu, ne Krletu.)




Da informisem kako kazes - ljude:

Obnova Demokratske stranke 1989



др Коста Чавошки
Милован Данојлић
др Зоран Ђинђић
Гојко Ђого
др Владимир Глигоров
др Слободан Инић
Марко Јанковић
др Војислав Коштуница
др Драгољуб Мићуновић
Борислав Пекић
Миодраг Перишић
др Радослав Стојановић
Душан Вукајловић

alselone alselone 10:20 07.07.2012

Jao

Klasika, sad kad si u politickoj penziji pisaces o politici a dok si bio na vlasti i mogao nesto da promenis isao si razdrljane kosulje sa gitarom po blogu i lozio domacice. Sad ocekujem i da gordanac napise nesto malo konkretnije od toga kako definisati dijalog.
blogov_kolac blogov_kolac 10:30 07.07.2012

kasno Marko na KosovA stize

mada je makar za pohvalu sto iz opozicione pozicije ne talambasa patriJotski neodgovorno, vec razmatra neke umerenije opcije, o kojima ce ipak neko drugi da odlucuje - a ja se bojim da znam i kako. Tandemu Nikolic-Dacic prvorazredni interes ce biti da bilo kakvo zariste na Kosovu postoji kao generator kriznih situacija i nacionalne homogenizacije i mobilizacije, kao i krunski dokaz da su nam samo Rusija (&Kina) jedini prijatelji, tacnije, da su nam oni drugi - smrtni neprijatelji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:33 07.07.2012

Re: kasno Marko na KosovO stize

Tandemu Nikolic-Dacic prvorazredni interes ce biti da bilo kakvo zariste na Kosovu postoji kao generator kriznih situacija i nacionalne homogenizacije i mobilizacije, kao i krunski dokaz da su nam samo Rusija (&Kina) jedini prijatelji.

Ova analiza podbacuje mogućnosti tvog IQ-a.
blogov_kolac blogov_kolac 12:14 07.07.2012

Re: kasno Marko na KosovA stize

Nebojsa Krstic
Tandemu Nikolic-Dacic prvorazredni interes ce biti da bilo kakvo zariste na Kosovu postoji kao generator kriznih situacija i nacionalne homogenizacije i mobilizacije, kao i krunski dokaz da su nam samo Rusija (&Kina) jedini prijatelji.

Ova analiza podbacuje mogućnosti tvog IQ-a.
Za one koji ne zele previse da rabe svoj IQ ne bi li shvatili poentu - mogu i malo detaljnije:

Slobodan Milosevic je od 1986 pa sve do pada do maksimuma koristio (zloupotrebljavao) kosovski problem kao savrseno sredstvo da se predstavi kao zastitnik nacionalnih interesa ugrozenog srpskog naroda i kao neprikosnoveni narodni vodja, a to mu je davalo povoda da snazi tajnu i obicnu policiju (jer narod je ugrozen iznutra i spolja), da lepi etiketu "izdajnika" svakome ko nije uz njega... itd... i nimalo se nije brinuo sto dugorocno insistiranje na radikalnoj politici, pa i klasicnoj policijskoj drzavi u juznoj pokrajini koja bukvalno ignorise uopste postojanje cele jedne etnicke grupe koja je bila u apsolutnoj vecini na tom prostoru neizbezno je prizivalo nepovoljnije konacno resenje sto se nase strane tice. Zasto bi Nikolic-Dacic postupali iole drugacije na tu temu i u izmenjenim okolnostima od svog politickog uzora i nekadasnjeg idola, koja odgovornim politicarima je stvarno ogroman balast nasledjen iz proslosti, dok je za one druge to Bogom dan zlatni rudnik za manipulacije i zloupotrebe potenciranjem kriznih situacija po unutrasnjepolitickoj potrebi.

Nije li prvo sto je Ivica Dacic uradio kada je konacno dobio mandat za formiranje vlade na Vidovdan bilo da promeni zakletvu najvece policijske jedinice (Zandarmerije) koja je do tada imala istu kao i svi ostali rodovi policije:
originalna policijska zakletva po clanu 113 zakona o policiji
"Zaklinjem se da ću sve svoje snage posvetiti javnoj bezbednosti, da ću predano štititi ljudska prava i građanske slobode i da ću savesno i odgovorno služiti građanima Republike Srbije i dosledno se pridržavati zakona i prihvaćenih standarda u vršenju policijskih dužnosti".

Daciceva "po jutru se dan poznaje" zakletva Zandarmerije
“Kosovo je moja majka. Moje poreklo je na Kosovu. Moji preci su sa Kosova. Moja istorija je na Kosovu. Moj srpski narod rođen je na Kosovu. Moja Srbija nastala je na Kosovu. Bez Kosova nemam majku. Bez Kosova nemamo poreklo. Bez Kosova nemam pretke. Bez Kosova nemam istoriju. Bez Kosova ne postoji moj srpski narod. Bez Kosova ne postoji moja Srbija. Bez Kosova i ja ne postojim. Narode srpski, braćo i sestre. Zaklinjem se pred bogom, pobediću ili časno poginuti, za moju čast, za moje poreklo, za moju porodicu, za moju Srbiju. S verom u boga, za krst časni i majku Srbiju. Živela Srbija!”.

Posle nekoliko dana Dacic se ujeo za jezik jer je prerano sasuo u lice svima sta nas ocekuje iako nova vlada jos nije ni formirana, pa je sve pokusao da zataska, ali indikator je savrsen.

Demokratska stranka dok je imala vlast trebala je neuporedivo hrabrije da pristupi kosovskom problemu, gde se pod pragmatizmom podrazumeva ne politicka korist nego stvarni maksimum koji se za tamosnje Srbe i drzavu Srbiju POSLE SVEGA mogao izvuci. Ili bar da ne dozvoli nikada mogucnost povratka crveno-crne koalicije u punom sastavu (mislim tu na vas bolji izborni rezultat, tacnije njihov losiji).
fijumau fijumau 14:48 07.07.2012

Re: kasno Marko na KosovA stize

E sad si ih već prebacio
blogov_kolac blogov_kolac 23:21 07.07.2012

Re: kasno Marko na KosovA stize

A evo ga, javio se i drug Ivica Dacic, povodom nicim izazvanog i izdajnickog ispada Borisa Tadica koji je danas prisustvovao skupu gde je medju zvanicama bio i premijer samozvane i samoproglasene lazne drzave Kosovo Hasim Taci, a kada su se nasli jedan do drugoga - cak su se i rukovali!

mandatar Dacic
"DS da kaže da li menja politiku"
IZVOR: BETA, TANJUG

Beograd -- Mandatar za sastav nove vlade Ivica Dačić pozvao DS da se izjasni da li je promenila politiku sada kad je u opoziciji u odnosu na period kad je bila na vlasti.
...
Dačić je komentarišući vest da je lider DS Boris Tadić otišao na Kroacija samit u Dubrovniku i tamo se sreo sa kosovskim premijerom Hašimom Tačijem rekao da je Tadić u privatnoj poseti i da on na tom samitu može da zastupa samo članove DS budući da više nije na državničkoj funkciji.
...
Na konferenciji za novinare u MUP-u Srbije, on je ocenio da nije dobro da se demokrate ponašaju različito prema državnim pitanjima kada su na vlasti i kada su u opoziciji. On je napomenuo da je odmah pozvao premijera Mirka Cvetkovića i pitao ga da li je Srbija dobila poziv i d ali je nekog poslala.
...
Dačić je istakao da bi sve stranke trebalo da zastupaju istu politiku bez obzira da li su u vlasti ili u opozociji.
...
"Ovim se samo dao legitimet Tačiju jer protiv njega postoje sumnje da je umešan u trgovinu organima. Za mene je potez Borisa Tadića apsolutna enigma", rekao je Dačić.
...
"Enigma je šta Tadić radi na skupu"
Odgovarajući na pitanje da li bi se sastao sa Hašimom Tačijem Dačić je rekao da bi o tome razmislio ako bi od toga bilo koristi za Srbiju, ali da to sigurno ne bi radio da bi "dobio aplauz sa strane".
...
"Ko ovde koga zafrkava, ko se s kim šali, neka se izjasni DS. Ne može DS da ima dve politike, jednu u vladi, a jednu u opoziciji... Ne znam ko je koja frakcija u DS-u, ali ovo je prevršilo svaku meru", kazao je Dačić.


Pseto iz izreke "rani pseto da te ujede" se eto na ovoj patriJotskoj temi ne samo usudjuje da se posle svega obraca Demokratskoj stranci, vec da je osudjuje sa visine, poducava, proziva, ocekuje kooperativnost i konsenzus na takvom pitanju... Pa u zloupotrebama i manipulacijama oko kosovske krize on moze da bude i jos drskiji od Milosevica, jer nema sta da izgubi, jer je Milosevic sve sto je tamo moglo da se izgubi vec izgubio, samo sto nas o tome niko nije obavestio.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:52 07.07.2012

Ne samo sever Kosova!

Da je bilo više pameti i političkog pragmatizma, ceo prostor ex Jugoslavije mogao je već postati neka vrsta ekonomske unije. Da su privrede nekadašnjih YU republika više sarađivale, danas bi svima bilo bolje, odnosno manje loše.

Samo da podsetim da je u aprilu 2009. godine upravo to naglasio nekadašnji premijer SFRJ Ante Marković prilikom poslednjeg boravka u Beogradu (umro je 29. novembra 2011.).

I da podvučem da je tada Ante Marković ukazao na veliki problem čitavog regiona: nedostatak sposobnih ljudi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:57 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Da je bilo više pameti i političkog pragmatizma, ceo prostor ex Jugoslavije mogao je već postati neka vrsta ekonomske unije

Slažem se, ali umesto lamentiranja bolje je smisliti šta dalje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:37 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Da je bilo više pameti i političkog pragmatizma, ceo prostor ex Jugoslavije mogao je već postati neka vrsta ekonomske unije. Da su privrede nekadašnjih YU republika više sarađivale, danas bi svima bilo bolje, odnosno manje loše.

Dodajmo tu još i Rumuniju i Bugarsku. Neka vrsta Balkanske ekonomske unije bi bila sjajno rešenje jer su nam, svakako, privrede vrlo kompatibilne.

Podržavam takodje pristup da je ekonomija ključ rešenja. Bolje je da razgovaraju ljudi sa idejama kako da napredujemo zajedno, nego da se nastavi dosadašnji jedini uspešan trend - dogovori kriminalaca razne vrste.
Bonner Bonner 11:46 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Nebojsa Krstic


Slažem se, ali umesto lamentiranja bolje je smisliti šta dalje.


Najbolje da se ponudite vi i preuzmete stvar, ovi sto prave Vladu su se posle Rikerove posete ukenjali do ispod miske izgleda.

Pa sta bude bilo, je li, sa fusnotom ili bez nje, sa tablicama ili bez tablica, sa sudovima ili bez sudova, sa bolnicama ili bez njih.

Ali sa predracunom za Kancelariju, svakako.

dragan7557 dragan7557 12:07 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Filip Mladenović:
Samo da podsetim da je u aprilu 2009. godine upravo to naglasio nekadašnji premijer SFRJ Ante Marković prilikom poslednjeg boravka u Beogradu


Pa što onda ne podsetiš i da je Savetnik Ante Markovića, bio niko drugi do Božidar Đelić?

cerski
dragan7557 dragan7557 12:38 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Nebojsa Krstic
Da je bilo više pameti i političkog pragmatizma, ceo prostor ex Jugoslavije mogao je već postati neka vrsta ekonomske unije

Slažem se, ali umesto lamentiranja bolje je smisliti šta dalje.

Ma svakako, da nismo uobrazili da smo izgubili Kosovsku Bitku de bi nam bio kraj?!
A još da nas nisu Turci držali pod "okupacijom" .........

Pa da nas nije toliko izginulo u ratovima XX veka koje je Vlastela vodila...

Pa da danas nije demografsa katastrofa o kojoj niko ni abera iiiiiiiiih.........

I tako u nedogled.

"Car" Lazar je odveo svu srpsku mladost na Kosovo rezultat je bio porazan.

Pragmatična domaćica Milica je platila cenu i nastavila dalje.

A šta se danas dešava zaključite sami.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:52 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Milutin Milošević 12:37 07.07.2012
Re: Ne samo sever Kosova!

Da je bilo više pameti i političkog pragmatizma, ceo prostor ex Jugoslavije mogao je već postati neka vrsta ekonomske unije. Da su privrede nekadašnjih YU republika više sarađivale, danas bi svima bilo bolje, odnosno manje loše.


Dodajmo tu još i Rumuniju i Bugarsku. Neka vrsta Balkanske ekonomske unije bi bila sjajno rešenje jer su nam, svakako, privrede vrlo kompatibilne.

Gazda na osnovu čega zaključi da su kompatibilne?

Na osnovu broja nezaposlenih, političke promaje ili na osnovu kriminala?

cerski
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:20 07.07.2012

Re: Ne samo sever Kosova!

Gazda na osnovu čega zaključi da su kompatibilne?

Pošteno: onako laički.
- Srbija i Hrvatska: hrana, neka industrijica
- Bosna i Hercegovina: rudna bogatstva
- Slovenija: malo naprednija industrija
- Makedonija i Bugarska: hrana (pre svega povrće i voće)
- Rumunija: bazična industrija
- Skoro svi: turizam
- Itd.

Sem turizma nemamo industriju koju baš svi nudimo. A i taj turizam je tako raznovrsan da je bogatstvo ići iz jedne u drugu zemlju.
Bonner Bonner 11:00 07.07.2012

E da je teta Kate znala ...

Sve to zvuci nerealno i deluje samo kao predstranacka predizborna kampanja, da se nadje tema na kojoj kao moze da se poentira i kao kontraofanziva Djilasovim populistickim udarima.

A i da se negde nadje uhleblje, sto da ne, kad je Jeremiceva UN-Kancelarija na dobrom putu da iskamci $ 7 Miliona pa ni Kosovska-Kancelarija ne moze da prodje sa mnogo manje, jelte.

A onda cemo opet o teta Kate i Komizanima.

Dr M Dr M 11:01 07.07.2012

Neka razgovaraju Tadić i Pacoli


Pacolijev pristup je nešto o čemu može da se razgovara, što da ne?

Ono što me interesuje, u vezi sugestije da, sa naše strane, pregovarač bude Boris Tadić, je sa koje pozicije bi Boris Tadić razgovarao?

Kao Predsednik DSe? Sačekajmo jesen.

Kao specijalni izaslanik Predsednika Nikolića? Sačekajmo kukovo leto.

Kao tajno oružje Premijera Dačića? Nije nemoguće, tu su se neverovatne stvari već dešavale.

Kao neformalni eksponent političkoekonomskog establišmenta? Po mom mišljenju, opcija sa najboljim izgledima na uspeh.
expolicajac expolicajac 11:14 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Pacolijev pristup je nešto o čemu može da se razgovara, što da ne?


Doktore, pravi razlog pisanja ovog bloga je u ovome, a ne želji da se nešto uradi. Ja glup, pa shvatam sa zadrškom.
Bonner Bonner 11:22 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

expolicajac


Doktore, pravi razlog pisanja ovog bloga je u ovome, a ne želji da se nešto uradi. Ja glup, pa shvatam sa zadrškom.


Pravi razlozi su mnogo banalnije prirode. To sto si linkovao je kao i blog kampanja sa ciljem ostvarenja bas tih banalnih razloga, pa ko se doseti.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:24 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

expolicajac
Pacolijev pristup je nešto o čemu može da se razgovara, što da ne?Doktore, pravi razlog pisanja ovog bloga je u ovome, a ne želji da se nešto uradi. Ja glup, pa shvatam sa zadrškom.


Samo da podsetim da je u Dubrovniku i desna ruka Hilari Klinton, Filip Gordon, zadužen za evropske i evroazijske poslove. On nakon tog samita dolazi u Beograd!
Dubrovačke letnje igre, inače, počinju 10. jula!
Bonner Bonner 11:30 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Filip Mladenović


Dubrovačke letnje igre, inače, počinju 10. jula!


A uskoro ce i belgrade beer fest Filipe, pa skokni, popij neko pivo da se malo rashladis na ovu vrucinu. Tek onda ce ti se sve samo kasti.



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:35 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Bonner

Filip MladenovićDubrovačke letnje igre, inače, počinju 10. jula!A uskoro ce i belgrade beer fest Filipe, pa skokni, popij neko pivo da se malo rashladis na ovu vrucinu. Tek onda ce ti se sve samo kasti.


Pre toga ću na EXIT, da slušam DURAN-ovce!
Dr M Dr M 11:40 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Doktore, pravi razlog pisanja ovog bloga je u ovome, a ne želji da se nešto uradi.


Hvala ex

Što reče onaj, ako nije štetno, pomaže...
Bonner Bonner 11:40 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Filip Mladenović


Pre toga ću na EXIT, da slušam DURAN-ovce!


E posle EXIT-a si Filipe i definitivno come undone.




expolicajac expolicajac 11:49 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Samo da podsetim da je u Dubrovniku i desna ruka Hilari Klinton, Filip Gordon, zadužen za evropske i evroazijske poslove. On nakon tog samita dolazi u Beograd!
Dubrovačke letnje igre, inače, počinju 10. jula!

Filipe, ti si osoba koja se bavi medijima i znaš sve mogućnosti koje oni pružaju. Naučio sam se da u životu ne predpostavljam, jer je predpostavka osnova svake greške. Ili ima činjenica ili ne. U ovom slučaju, Krstićev blog je samo želja da se istakne značaj osobe sa pravim autoritetom u Srbiji a ne njenih legitimno izabranih organa. U smislu političkog delovanja, opravdano i legalno, ali u smislu efekata, kontraproduktivno. Imam pravo da kažem, da mi je jako tužno što se dobre ideje tako lako habaju kroz bespotrebno trošenje u dnevno političkim prepucavanjima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:00 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

A šta ako Filip Gordon uspe da "ubedi" Tadića u Dubrovniku u neophodnost stvaranja tzv. velike koalicije!?
Šta ako su ti razgovori u Dubrovniku priprema za Gordonov nastup danas i sutra u Beogradu?
expolicajac expolicajac 12:04 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

A šta ako Filip Gordon uspe da "ubedi" Tadića u Dubrovniku u neophodnost stvaranja tzv. velike kolacije!?
Šta ako su ti razgovori u Dubrovniku priprema za Gordonov nastup danas i sutra u Beogradu?

Predpostavka Filipe. Ako se pokaže kao netačna, ili neuspešno izvdena, onda je nastalo habanje, ako se pokaže tačnom, onda se daje šansa da se opstruira od strane onih kojima to ne ide u prilog. Ima jedna stara pandurska izreka "Istina ne izrečena u pravom trenutku gora je od bilo koje laži".
looping looping 12:07 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

A šta ako Filip Gordon uspe da "ubedi" Tadića u Dubrovniku u neophodnost stvaranja tzv. velike koalicije!?

Onda Tadic mora da ode kod Tome na razgovor. Ako Toma ima slobodne termine.
Bonner Bonner 12:09 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli

Filip Mladenović

A šta ako Filip Gordon uspe da "ubedi" Tadića u Dubrovniku u neophodnost stvaranja tzv. velike koalicije!?
Šta ako su ti razgovori u Dubrovniku priprema za Gordonov nastup danas i sutra u Beogradu?


Nista Filipe, nista se nece promeniti, nista nece biti drugacije nego sto jeste.

I tacka.

EL EN EL EN 17:29 07.07.2012

Re: Neka razgovaraju Tadić i Pacoli


I drugi su zapazili razgovore

www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=07&dd=07&nav_category=11&nav_id=624664


P.S. Ovo sa linkom ne funkcionise.
polarno_prase polarno_prase 11:10 07.07.2012

Predlog

Ja predlažem moju komšinicu Katicu, sa trećeg. Jako dobra i mudra žena, i takođe je bez posla trenutno...
Bonner Bonner 11:13 07.07.2012

Re: Predlog

polarno_prase
Ja predlažem moju komšinicu Katicu, sa trećeg. Jako dobra i mudra žena, i takođe je bez posla trenutno...


Jos ako je sa Komize onda joj nema ravne.

Colin_bgd Colin_bgd 11:58 07.07.2012

Da je, ali, kao sto svi znaju, nije...

... politicki zivot u Srbiji imalo normalan, Tadic bi se lepo povukao u svoju vikendicu (ako je ima) da tamo malo gaji petonije i kadifice, a ne da se ovako blamira do iznemoglosti. Lepo mu je receno da njegove usluge nisu vise potrebne, medjutim izgleda da toj informaciji treba malo vise da otpliva do adekvatnog neurona, da bi se zaista i shvatila.

Jeste, pisem grubo, ali stvarno ne razumem zasto moramo uvek da imitiramo praksu najgorih gde je politicka "smrt" nemoguca. Zato nam i realan zivot jeste tako zagadjen jer nemamo politicke leseve koji lepo odu u grob i/ili krematorijum, nego samo imamo politicke zombije koje niko do sada nije uspeo zaista da zaustavi...

Tadic propusta (vec je propustio) jos jednu priliku da stvarno oblikuje u pozitivnom smislu politicku scenu Srbije i da kaze "izgubio sam, cao, to je to". Cak je i Kostunica... (mini pauza da plaknem usta sa dezinficijensom)... uzeo pa se koliko-toliko maknuo sa scene, a Tadic nista...

Sve ovo receno gore "bilo bi lepo", "ovo-ono", je trlababalandajojprodjedan, jer niste obradili mentalno mogucnost poraza kad je za to bilo vreme...
Bonner Bonner 12:03 07.07.2012

Re: Da je, ali, kao sto svi znaju, nije...

Colin_bgd
... politicki zivot u Srbiji imalo normalan, Tadic bi se lepo povukao u svoju vikendicu (ako je ima) da tamo malo gaji petonije i kadifice, a ne da se ovako blamira do iznemoglosti. Lepo mu je receno da njegove usluge nisu vise potrebne, medjutim izgleda da toj informaciji treba malo vise da otpliva do adekvatnog neurona, da bi se zaista i shvatila.

...



Ne pises nimalo grubo, potpuno si normalan/na i sa tobom je sve u najboljem redu.

Ko ne shvata, dzaba...

polarno_prase polarno_prase 11:36 08.07.2012

Re: Da je, ali, kao sto svi znaju, nije...

U Srbistanu jednostavno ne postoji institucija ostavke. Niko ne podnosi ostavku, kao moralni čin koji simbolizuje prihvatanje odgovornosti za neuspeh. Niko, od predsednika kućnog saveta, preko selektora reprezentacije, do političara. Obraz = đon.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:08 07.07.2012

.

tadić? koji tadić? boris tadić?
meni ovo ništa nije jasno


patti smith je ok


Bonner Bonner 12:12 07.07.2012

Re: .

stefan.hauzer



patti smith je ok




Patti Smith je genijalna.

Mene interesuje npr. da li Djilas slusa Patti Smith, i ko jos u DS-u slusa Patti Smith? Sem Krstica.



Milutin Milošević Milutin Milošević 12:16 07.07.2012

Re: .

Patti Smith? Zar nije prikladnija Ana Oksa? Recimo: Све је то тренутак

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:48 07.07.2012

Re: .

Zar nije prikladnija Ana Oksa?


možda ova stvar?

Milutin Milošević Milutin Milošević 12:50 07.07.2012

Re: .

Kad bolje razmislim, glede teme, možda je najbolje

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:18 07.07.2012

Krstiću, a da vi ponovo sastavite bend?

Mislim, Šafer i ti, sa Tadićem i Šutanovcem.

looping looping 12:21 07.07.2012

Re: Krstiću, a da vi ponovo sastavite bend?

Vojislav Stojković
Mislim, Šafer i ti, sa Tadićem i Šutanovcem.


E Šojiću, Šojiću...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:24 07.07.2012

Ustav

Evo dva linka sa sve komentarima.
Tadić na Kroacija samitu http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=07&dd=07&nav_category=11&nav_id=624533
I komentari
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=624533

Zagreb, Durbovnik -- Pomoćnik američkog državnog sekretara Filip Gordon je poručio da se od Srbije ne očekuje da prizna Kosovo, ali mora da prihvati postojanje njene nezavisnosti.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=07&dd=07&nav_category=640&nav_id=624576
I komentari
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=624576

I moj komentar:

Na Blogu skoro da nema komenatara koji polaze od Ustava i zakona Srbije.
Osim kad se radi o LGBT osobama. E, onda su Ustav i zakoni nedodirljivi.

Svima koji su javno i tajno radili na odcepljenju KiM od Srbije
poručujem ?=())=(//(#$!#$
(molim moderaciju da ove psovke ne briše).
Svima koji javno i tajno sada rade u interesu KiM poručujem ?=())=(//(#$!#$
(molim moderaciju da ove grozne psovke ne briše).

Nije me udarila sunčanica.

Svima koji kažu da treba priznati realnost ....sve po spisku.
Svima koji nam sa osmehom poručuju da treba gledati u budućnost a ne u prošlost .... sve po spisku .
blogov_kolac blogov_kolac 13:35 07.07.2012

Re: Ustav

Izuzetno sam alergican na "naknadnu pamet", ali u ovom slucaju dajem punu podrsku bivsem predsedniku Srbije i (jos uvek) predsedniku DS Borisu Tadicu na ovom izuzetno hrabrom licnom cinu ignorisanja mazohisticke politike samoizolacije sa znacajnih medjunarodnih i regionalnih skupova na kojima se pojavljuju i predstavnici Kosova, koju je patentirao Kostunica, a sasvim revnosno bastinila i odlazeca vlada, posebno Vuk Jeremic u cijem je to i bilo resoru. Koliko god da je politicki uzdrman tesnim ali teskim porazom na predsednickim izborima, Boris Tadic jos uvek ima vecu politicku tezinu od vec vidjenog novog premijera Ivice Dacica ili novog komandanta parlamentarne vecine u zemlji Aleksandra Vucica. Ako su na b92 horski komentari na ovaj hrabar i odgovoran potez na nivou politikinih "odjeka i reagovanja" iz njenih naslavnijih dana, mogu da zamislim kako je na ostalim medijima - ali za mene kao gradjanina ove zemlje najgore bi bilo da smo opet bili bez ikakvog ucesca na ovakvim sastancima, jako bitnim ako nam je stvarno krajnja namera ulazak u Evropsku Uniju.

A sto se tice naseg Ustava, mi mozemo u njemu da ukinemo zakon gravitacije (pozivajuci se na nase nebesko poreklo) ali to nam nece pomoci da pocnemo da letimo i levitiramo, nego cemo samo u svom najznacajnijem pravnom aktu imati odrednicu potpuno van realnosti i nesprovodljivu u praksi. Ni Kina ne priznaje Tajvan, Zapadna Nemacka je Istocnu Nemacku smatrala kao svoju protivpravno okupiranu teritoriju, mnoge zemlje (pa i mi dok smo bili SFRJ) nisu priznavale Izrael, a recimo Japan Kurilska ostrva smatra svojim, poznat je i visedecenijski stav Republike Irske u odnosu na Severnu Irsku.... ali u svim tim i mnogim drugim slicnim slucajevima niko nije ignorisao realnost i ponasao se u skladu sa "ono sto mi ne prihvatamo - to ni ne postoji". Od nas stvarno niko ne trazi da prihvatimo nezavisnost Kosova (iako bi mnogi bili radi da vide bas taj scenario) vec da ne preterujemo u svojem ignorisanju stvarnosti.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:00 07.07.2012

Re: Ustav

Ni Kina ne priznaje Tajvan, Zapadna Nemacka je Istocnu Nemacku smatrala kao svoju protivpravno okupiranu teritoriju, mnoge zemlje (pa i mi dok smo bili SFRJ) nisu priznavale Izrael, a recimo Japan Kurilska ostrva smatra svojim, poznat je i visedecenijski stav Republike Irske u odnosu na Severnu Irsku.... ali u svim tim i mnogim drugim slicnim slucajevima niko nije ignorisao realnost i ponasao se u skladu sa "ono sto mi ne prihvatamo - to ni ne postoji". Od nas stvarno niko ne trazi da prihvatimo nezavisnost Kosova (iako bi mnogi bili radi da vide bas taj scenario) vec da ne preterujemo u svojem ignorisanju stvarnosti.


Glupost do gluposti. Retko viđena gustina.
Osim ako ne smatrate da će KiM kad tad postati deo Srbije, kao Istočna Nemačka deo Nemačke, kao Tajvan deo Kine, kao Hong Kong deo Kine, kao "turski" Kipar deo Kipra, ...
Hebala vas realnost! Hebo vas Kvisling, hebali vas Rupnik, Nedić, Ljotić, Peten, Čeda i Vuk Drašković redom.
PS Tajvan su nekada priznavali mnogi a sada niko! Nije ni član UN. Baš kao ni Hong Kong.
milisav68 milisav68 16:15 07.07.2012

Re: Ustav

blogov_kolac

A sto se tice naseg Ustava, mi mozemo u njemu da ukinemo zakon gravitacije (pozivajuci se na nase nebesko poreklo) ali to nam nece pomoci da pocnemo da letimo i levitiramo, nego cemo samo u svom najznacajnijem pravnom aktu imati odrednicu potpuno van realnosti i nesprovodljivu u praksi.

Ali zato možemo da držimo "slučaj prevarant" u sudskoj fioci - dok ne zastari.

Ili da ga oslobodimo optužbe - zbog nedostatka dokaza.


Baš tipičnoevropskonatovski put.
blogov_kolac blogov_kolac 01:00 08.07.2012

Re: Ustav

KRALJMAJMUNA
Hebala vas realnost! Hebo vas Kvisling, hebali vas Rupnik, Nedić, Ljotić, Peten, Čeda i Vuk Drašković redom.

Glupost do gluposti. Retko viđena gustina.

Ako je tebi stvarno realnost najomrazeniji pojam, mozda bi ti bilo korisno da svratis do neke apoteke...

A Kosovo nije izgubila nikakva peta kolona i domaci izdajnici, vec srpski staljinisti i ultranacionalisti, pa kletve svoje usmeri prema Rankovicu, Cosicu, Milosevicu, Seselju... a ne meni. A niko ih nije sprecavao iznutra u svojim namerama i metodama "resavanja" tog problema gomilanjem tenkova i policijskom drzavom, a u zadnjoj fazi i sa elementima klasicnog aparthejda, gde je 3/4 populacije bilo izopsteno iz svega.

Prizivao je Milosevic djavola, i djavola je i dobio. Prosli smo pod njim kao komsije Madjari pocetkom proslog veka kada je jedna jedina katastrofalna generacija njihovih vodja i politicke elite procerdala dve trecine istorijskih tapija koju su nasledili od svojih predaka. Na Kosovu i u Hrvatskoj totalni debakl, koji je istina u Bosni izbegnut u zadnjem momentu, ali su bas tamo zrtve bile najvece, a napustila nas je Crna Gora...

Tu smo gde smo, i najbolje da prihvatimo realnost i uzurbano krenemo dalje, a najgore bi bilo da uradimo ono sto su uradili Nemci posle Prvog svetskog rata kada su umesto izvlacenja pouka i suocavanja sa sopstvenim greskama, oni samo pregrupisali i jos vise zaletali u pogresnom smeru, i time samo pripremili i utabali teren za dolazak najveceg zla koje je videlo covecanstvo (skriveno iza navodne ogromne brige i ljubavi prema svojoj naciji i drzavi).
Atomski mrav Atomski mrav 13:39 07.07.2012

Boris who?

omega68 omega68 14:31 07.07.2012

Odmori malo

Mnogo ste radili i ti i tvoj drugar.Počeli ste od umora da halucinirate.
Zid, zid na mostu u Mitrovici, da se ne šire dalje.Ali ne, Vas u Beogradu to ne dotiče, Vi živite u svojoj državi do koje će šiptari teško da dopru pa Vas i ne interesuje.Sram Vas bilo.Ljude ubijaju tamo a Vi bi da to isto postane svakodnevica i u Nišu, Leskovcu...Čoveče, dokle ćete?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:41 07.07.2012

Re: Odmori malo

omega68

Zid, zid na mostu u Mitrovici, da se ne šire dalje. Ali ne, Vas u Beogradu to ne dotiče, Vi živite u svojoj državi do koje će šiptari teško da dopru pa Vas i ne interesuje. Sram Vas bilo. Ljude ubijaju tamo a Vi bi da to isto postane svakodnevica i u Nišu, Leskovcu... Čoveče, dokle ćete?


pokušaj da Srbija izgradi zid na mostu, sa druge strane, doveo bi sigurno do ograničene vojne intervencije, i gubitka velikog broja života sa srpske strane. ova ideja da se trguje je dobra, samo ne treba Tadić da bude njen realizator. naprotiv, trebao bi to da bude upravo sam Predsednik Nikolić, da bi ljudi poput tebe u centralnoj Srbiji shvatili da je dosta bilo žrtvovanja ljudskih života zbog nečije političke ideologije. da Albanci vrše pritisak, vrše, to je ozbiljna nacija, znaju šta žele, u nadmoćnijoj poziciji su, i imaju bolje organizovan lobi u Americi.
freehand freehand 15:53 07.07.2012

Re: Odmori malo

naprotiv, trebao bi to da bude upravo sam Predsednik Nikolić, da bi ljudi poput tebe u centralnoj Srbiji shvatili da je dosta bilo žrtvovanja ljudskih života zbog nečije političke ideologije

Ko je do sada žrtvovao živote zbog političke idologije? Tadić? Neće biti. Predsednik Nikolić je bio u Vladi u vreme žrtvovanja života i osvajanja hektara stambenog prostora po Novom Beograd. koje nikad ne bi prihvatio da je znao će se obreti u Bulevaru kriminalca i izdajnika.
naprotiv, trebao bi to da bude upravo sam Predsednik Nikolić,

Da, samo bi morao malo labavije da se drži Ustava, što mu, obzirom na dosadašnje držanje principa i ideja koje je sam proklamovao možda i ne bi teško palo. jedno štrajkovanje/gladovanje na mostu u Mitrovici uz moleban ekipe na stirporu strateški raspoređene oko njega bilo bi do jj!
da Albanci vrše pritisak, vrše, to je ozbiljna nacija, znaju šta žele, u nadmoćnijoj poziciji su, i imaju bolje organizovan lobi u Americi.

I? Šta ovo, kao, znači?
Ok, vrše, i - šta?
Povuci se i čekaj pritisak za Bujanovac, Medveđu, Preševo, pa Kuršumliju, Leskovac, Vranje, Niš.
zabrini se negde oko Topole i Aranđelovca.
Mislim, čemu služe ovakve rečenice?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:22 07.07.2012

Re: Odmori malo

ne shvatate elementarne stvari jer vam strasti pomućuju rasuđivanje, i to je najgora moguća polazna pozicija u ovako teškim konfliktima, kakav je srpsko-albanski.

mislio sam na ovu populističku ideju o gradnji zida. nisam pomenuo Tadića jednom rečju u kontekstu ratova, 15 puta sam rekao do sada da je jedna od velikih vrednosti tog kabineta bila u tome što jesu mirotvorci. Borko se super držao tokom cele te poslednje krize. ova Nebojšina ideja neće proći, jer ja prvi, da sam na Nikolićevom mestu ne bih dopustio politički ruiniranom Tadiću da radi bilo šta u ime države. uništio bih ga politički do kraja. drugo, čak i da dođe do nemogućeg scenarija da Tadić predstavlja Srbiju - ne vidim kako samo, osim ako Vlada ne bude zaista DS-SNS - u pregovorima, ljudi poput Omege će reći, evo, pederčići iz Beograda nam opet kroje sudbinu. idemo da se bijemo jer imamo muda do zemlje, na mostu na reci. tamo će ih dočekati NATO, i rasturiti ih.

ako Tadić radi nezavisno od Vlade, to nikoga ne obavezuje. slična stvar je sa eks-Predsednikom Karterom u konfliktu izrael-palestina. otišao je samoinicijativno, 2008. i razgovarao sa Hamasom. rekao im je, momci, prihvatite rešenje o dve države, uključićemo vas u proces, reorganizovati politički, osnažiti ekonomski. Hamas su rekli, Иншалах, Џими, 'оћемо тако ондак. onda se Džimi vratio kući, samo da bi mu Dubijini jastrebovi rekli, u kranjem besu, da je to totalna glupost, "i da oni ne razgovaraju sa teroristima". hoću da kažem da Tadić ne bio loš kao pregovarač, ali ne u ovoj konstelaciji snaga. ne znam stvarno kako je Nebojša mislio to da izvede?

za ustav i ingerencije Predsednika, ne znam, zar ne može Skupština to da promeni, ako ima većinu?

za Albance, koliko sam shvatio iz uvodnog teksta, albanska ekspanzija bi stala ukoliko bi došlo do saglasnosti srpske i albanske strane?
freehand freehand 16:46 07.07.2012

Re: Odmori malo

ne shvatate elementarne stvari jer vam strasti pomućuju rasuđivanje, i to je najgora moguća polazna pozicija u ovako teškim konfliktima, kakav je srpsko-albanski.

To meni persiraš uz ove stupidne fraze o nepoznavanju elementarnih stvari i pomućivanju rasuđivanja, pa nismo više na Free, ili se obraćaš nekoj množini?
Mislim - da znam kako da ti odgovrim?
mara92 mara92 17:11 07.07.2012

опаска

Срђане,

Било би јако опасно да Тома разговара са неким са КиМ. То би значило имплицитно признавање независности КиМ. То би било јако опасно. То значи да се наш став фундаментално мења, а за тако нешто, мислим да је потребан референдум, па да видимо.
Такође, политичке странке које кокетирају са идејом "признавања реалности" (чини ми се само једна у садашњем сазиву Скупштине) добиле су подршку гласача која им је омогућила да прескоче цензус. Толико о легитимитету такве опције (ово кажем на основу изборних резултата). Дакле, ОК, наравно да треба да причамо о томе, али морамо да раскрстимо КО прича, КАДА прича, КАКО, са КОЈОМ платформом и што је најважније С КИМ прича...остало би било неозбиљно.
То што се овде лако барата са крупним стварима, о томе не бих. Можда бих и могла, нешто попут Драгољуба горе: па, није вам то дедовина, па да радите шта вам је воља.
Исто тако, будалаштине сваке врсте не воде ничему. Ми немамо, кхм, 'ајде да овако формулишем: војни капацитет да провоцирамо силесију НАТО-снага доле. Нас бре, више нема довољно! Нестајемо као народ и не можемо себи да приуштимо у биолошком смислу још један рат. Ма, ни звецкање оружјем...мрско ми је да уопште и пишем о томе...Међутим, да ли смо у стању да се договоримо шта у ствари хоћемо е, то је право питање.

пс. манипулисање са признавањем независности КиМ, као да ће после моментално да нас приме као пуноправну чланицу у ЕУ је тешко лупетање...Шта, решићемо све проблеме (корупције, тајкунизације, пропале привреде...)признавањем? Доћиће инвеститори? Не разумем. Дајте, молим вас...
позз свима

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana