Eksperimenti u blogovanju

Koalicioni sporazum

niccolo RSS / 10.07.2012. u 20:59

Pa...kako vam se čini?

 

Tekst available na sajtu SNSa

 

 



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sevarlica sevarlica 11:35 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

niccolo
E pa da, može i ananas


Ili ona stara dinja-dulečara koja je bila sva peskava a morala je i da se pošećeri :)
pedjalon pedjalon 14:41 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

hahahahaha
Kaže učiteljica deci:
- upotrebita reč ananas u rečenici.
"Mali Srbin":
- Juče tata dobio platu i celu potrošio u kafani A NA NAS nije mislio.
zilikaka zilikaka 18:24 11.07.2012

Re: Nije sve tako crno

Juče tata dobio platu i celu potrošio u kafani A NA NAS nije mislio.

ili originalna verzija:

Moj tata kad dobije platu sve potroši na sebe u kafanu, a na nas q...c!
Jukie Jukie 21:41 10.07.2012

Ekstremno interesantno

Predlažem da se u sklopu strožih* kazni za vršnjačko nasilje (II Socijalna politika, član 8) uvede da za svaki udarac moraš po jednom da prepišeš ovaj sporazum, kao Bart Simpson

*u tekstu piše "strožijih" ali mi znamo da se kaže strog, stroži, najstroži, jer je to pitanje bilo na jednom od prijemnih ispita za srednju školu, a tako piše i kod Klajna u Nedoumicama
niccolo niccolo 21:45 10.07.2012

Re: Ekstremno interesantno

Pa ono, lepo je što su to pomenuli (u smislu da nisu morali jer bi retko ko primetio da "nedostaje". Sad još da vidimo šta misle da urade tim povodom.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:54 10.07.2012

kad sam videla tvoj post

danas > poceo Umag<

Kad ono...
niccolo niccolo 21:56 10.07.2012

Re: kad sam videla tvoj post

danas > poceo Umag<

Inače nije samo Umag, imaš i Stenford i Palermo kod WTA, a Baštad, Štutgart, Umag i Njuport kod ATP
freehand freehand 22:17 10.07.2012

Dabre

i ja mislim da se oni to samo zezaju i da neće ta vesela bulumenta da nam vodi državu i hebe kevu u narednom periodu koliki god bio.
(a što bude kraći - znači da će biti žešći).
I da, i ja se radujem Velji i Lepom Aci, onoliko!

Nego, da gledamo saa vedrije strane: ni oni niti iko od komentatora ne pomenu tek zbačenog Tiranina nijednom.

BTW - što se tiče javnih preduzeća i lepih obećanja: evo i u Pančevu su uz pomoć DSS pa i Ljajićevih uspeli da naprave većinu, i prvi plan je - juriš na JKP!
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:20 10.07.2012

Re: Dabre

ni oni niti iko od komentatora ne pomenu tek zbačenog Tiranina nijednom.

Nije tačno, uveliko se priča o grilovanim tikvicama.
niccolo niccolo 22:21 10.07.2012

Re: Dabre

I o breskvama
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:24 10.07.2012

Re: Dabre

Kečiga
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:25 10.07.2012

Re: Dabre

niccolo
I o breskvama


i to pups breskvama- ćelavim!
niccolo niccolo 22:25 10.07.2012

Re: Dabre

i to pups breskvama- ćelavim!

freehand freehand 22:27 10.07.2012

Re: Dabre

dobrosavljevic_m
ni oni niti iko od komentatora ne pomenu tek zbačenog Tiranina nijednom.

Nije tačno, uveliko se priča o grilovanim tikvicama.


I o breskvama

Kečiga

i to pups breskvama- ćelavim!

Hahahaha!
Evo zamišljam Vučića, Dačića, Ilića, Dinkića i Krkobabiće kako diskutuju na ove teme i upišah se načisto!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:28 10.07.2012

Re: Dabre

Frihend
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...


Aj ne preteruj.
niccolo niccolo 22:29 10.07.2012

Re: Dabre

upišah se

Da nisi prehladio bešiku?
maksa83 maksa83 22:32 10.07.2012

Re: Dabre

Evo zamišljam Vučića, Dačića, Ilića, Dinkića i Krkobabiće kako diskutuju na ove teme i upišah se načisto!

E, meni trne patka za to (a i za Tiranina, koji ipak nije bio Tiranin, nego samo DSlina), mene muči što ne mogu da opravim ove sjebane neandrlajnovane linkove Grismankijem, a trebalo je da bude jako prosto. Dođe mi da zaglabam travu na nekom vračarskom pašnjaku I klase (al' mi frka da me ne upadnem u oranicu tj. da me ne pregazi Majstor Bob Šutanovac u bageru).

Ako neko zna zašto ovo neće da radi:

GM_addStyle("a { text-decoration: underline !important; }" );

(probao sam i bez ovog !important, to je potez očajnika)

Nek' kaže slobodno. Nije bitno iz koje je partije. (Mada čujem da PUPS ima jebekevu web developere.)
ecce-florian ecce-florian 22:39 10.07.2012

Re: Dabre

Kad smo već kod izjašnjavanja o programu.
Ja bi samo da kažem da sam glasao za DS (što bi rekla BS) tj da nisam beli ( listić)
Na ovaj način se nadam da mogu i dalje da komentarišem do daljnjeg.

Nadam se isto tako da nisam zakasnio s izjašnjavanjem.

ps
nego kad sam se već komentarisao, ako neko zna

Zašto nije ispoštovan dogovor da i DSS podrži (tehnički) a da zauzvrat Popović dobije mesto gradonačelnika Bgd?

A, kako je uticalo na mene kao me?
zilikaka zilikaka 22:41 10.07.2012

Re: Dabre

uveliko se priča o grilovanim tikvicama

Kobre ume to da griluje?
Ja se zeznula pa kupila i neki superspecijalan tiganj, koji sam jednom probala.

Šargarepa ostala živa, tikvica se polepila i raspala, za drugo se ne sećam.

Aj da vas sad vidim!
maksa83 maksa83 22:42 10.07.2012

Re: Dabre

Ja bi samo da kažem da sam glasao za DS

Eh, jes', da, kako da ne - sad su svi glasali za DS, osim Dragoa i tako prevagnulo. Maajtemolimvas...
freehand freehand 22:44 10.07.2012

Re: Dabre

srdjan.pajic
Frihend
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...


Aj ne preteruj.

U čemu?
niccolo niccolo 22:44 10.07.2012

Re: Dabre

Nadam se isto tako da nisam zakasnio s izjašnjavanjem.

Ma nisi ti zakasnio nego je stvar u tome što nam nisi dao odgovor zašto grismanki ne radi...
ecce-florian ecce-florian 22:44 10.07.2012

Re: Dabre

Aj da vas sad vidim!

Ne mož da nas vidiš ka'smo anonimni

niccolo niccolo 22:46 10.07.2012

Re: Dabre

sad su svi glasali za DS, osim Dragoa i tako prevagnulo.

Ih, znaš li ti koliko vredi Dragov glas...
maksa83 maksa83 22:47 10.07.2012

Re: Dabre

niccolo
Nadam se isto tako da nisam zakasnio s izjašnjavanjem.

Ma nisi ti zakasnio nego je stvar u tome što nam nisi dao odgovor zašto grismanki ne radi...

Grismanki radi! Samo ne radi moj glupi prosti Grismanki prč od jedne linije.

Osećam se kao da me Chrome naaamerno sjebava i takoreći harangira k'o božemeoprosti sirotog Jeremića.
AlexDunja AlexDunja 22:49 10.07.2012

Re: Dabre

zilikaka
uveliko se priča o grilovanim tikvicama

Kobre ume to da griluje?
Ja se zeznula pa kupila i neki superspecijalan tiganj, koji sam jednom probala.

Šargarepa ostala živa, tikvica se polepila i raspala, za drugo se ne sećam.

Aj da vas sad vidim!


ja umem, pričali smo već o tome na kečizi:)

treba ti neka marinada, malo limuna, balsamika i maslinovog ulja da malo odstoji,
i lagana vatra.
šargarepu bi morala malo da blanširaš pre roštilja,
previše je tvrda za takvu obradu:)
niccolo niccolo 22:50 10.07.2012

Re: Dabre

Grismanki radi! Samo ne radi moj glupi prosti Grismanki prč od jedne linije.

Da, da, na to sam mislio
maksa83 maksa83 22:52 10.07.2012

Re: Dabre

niccolo
Grismanki radi! Samo ne radi moj glupi prosti Grismanki prč od jedne linije.

Da, da, na to sam mislio

Pazi, a sve je radilo - pre. Dok je Tadić bio Predsednik. Sad - raspad. Ras-pad.

Nikolić da objasni zašto više ne radi prost Grismanki skript. Pa jesmo se za to borlili 5. oktobra?
zilikaka zilikaka 22:53 10.07.2012

Re: Dabre

ja umem, pričali smo već o tome na kečizi:)

Mislim da jesmo, al nisam upamtila.
Mora da je bilo važnijih stvari
freehand freehand 23:00 10.07.2012

Re: Dabre

Nikolić da objasni zašto više ne radi prost Grismanki skript. Pa jesmo se za to borlili 5. oktobra?

Neče Predsednik.
Ima službu koja ide za njim i sa metlicom, lopaticom i onom kantom za kučeća govanca skuplja izjave i objašnjava šta je majstor u stvari rekao, a šta je hteo da kaže.
Što se, opet, razlikuje od onoga što treba da razumeju domaća a i strana javnost.
Krajnje jednostavno.
AlexDunja AlexDunja 23:00 10.07.2012

Re: Dabre

Mora da je bilo važnijih stvar

od grilovanog povrća!?!?
maksa83 maksa83 23:03 10.07.2012

Re: Dabre

Ima službu koja ide za njim i sa metlicom, lopaticom i onom kantom za kučeća govanca skuplja izjave i objašnjava šta je majstor u stvari rekao, a šta je hteo da kaže.

Je l' rekao nešto za Grismanki i krpljenje stilova? Makar i glupo?

(nada umire poslednja)
freehand freehand 23:08 10.07.2012

Re: Dabre

maksa83
Ima službu koja ide za njim i sa metlicom, lopaticom i onom kantom za kučeća govanca skuplja izjave i objašnjava šta je majstor u stvari rekao, a šta je hteo da kaže.

Je l' rekao nešto za Grismanki i krpljenje stilova? Makar i glupo?

(nada umire poslednja)

Jeste, šifrovano.
Na bejziku.
Svi su mislili da se obraća Mlađi.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:09 10.07.2012

Re: Dabre

Tadić je otiš'o i odveo masne majmune sa sobom.
maksa83 maksa83 23:15 10.07.2012

Re: Dabre

Svi su mislili da se obraća Mlađi.

Fascinantno kako će taj lik sa oba dobijena glasa da dobije da vodi sve što ima veze sa parama - opet i posle svega. To se smešilo u svakoj varijanti. Fascinantno - na način na koji je fascinantno kad u onim emisijama tipa Opstanak mravi čerupaju mrtvu osu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:54 11.07.2012

Re: Dabre

maksa83
Svi su mislili da se obraća Mlađi.

Fascinantno kako će taj lik sa oba dobijena glasa da dobije da vodi sve što ima veze sa parama - opet i posle svega. To se smešilo u svakoj varijanti. Fascinantno - [b][/b]na način na koji je fascinantno kad u onim emisijama tipa Opstanak mravi čerupaju mrtvu osu.


Jete, Mladja kao da je rastao u nuklearnom reaktoru.
savamala savamala 06:04 11.07.2012

Re: Dabre

ecce-florian

Zašto nije ispoštovan dogovor da i DSS podrži (tehnički) a da zauzvrat Popović dobije mesto gradonačelnika Bgd?


Iz vrlo prostog razloga, jer takav dogovor nije nikada ni napravljen. Tu pricu je Vucic pustao u "etar" malo da zaplasi Djilasa i postavi osnove za neku buducu koaliciju u gradu. Popovic nikada nije imao nameru da ucestvuje u prici.
alselone alselone 07:09 11.07.2012

Re: Dabre

Fascinantno - [b][/b]na način na koji je fascinantno kad u onim emisijama tipa Opstanak mravi čerupaju mrtvu osu.


Ja bih Dinkica pre uporedio sa komodo zmajem. Sta god ugrize to crkava vrlo brzo. Nepodnosljiva lakoca unistavanja.
angie01 angie01 08:04 11.07.2012

Re: Dabre

Ne mož da nas vidiš ka'smo anonimni


je l ce to na sledecim susretima, da se dele kacketi?
ecce-florian ecce-florian 08:16 11.07.2012

Re: Dabre

Misiš da više nije aktuelna krilatica " I Beograd i Srbija" Hm.Prošli put je bilo baš obratno
Posle u septembru,na izborima za precednika DS, pored glasanja za jedinog kandidata mogla bi da se ubaci i tačka izbor za precednika opštine Inđija a jedini kandidat da bude Đilas
niccolo niccolo 08:21 11.07.2012

Re: Dabre

pored glasanja za jedinog kandidata

Ovo bi bilo tužno ako stvarno bude tako. DS je uvek imala barem dva kandidata za predsednika, često uz prilično neizvesne izbore. Nije valjda da im je toliko opao kvalitet da će ovom prilikom biti samo jedan?
antioksidant antioksidant 08:21 11.07.2012

Re: Dabre

DS je uvek imala barem dva kandidata za predsednika,

i na poslednjim izborima?

edit link i ostalo ......................
niccolo niccolo 08:24 11.07.2012

Re: Dabre

i na poslednjim izborima?

A kad su bili poslednji? Ja se kao zadnjih izbora sećam onih BoTa/Bivši/Čeda, moguće da sam nešto preskočio...

Edit: aaaa, vidi stvarno, to sam potpuno preskočio
reanimator reanimator 08:25 11.07.2012

Re: Dabre

Fascinantno kako će taj lik sa oba dobijena glasa da dobije da vodi sve što ima veze sa parama - opet i posle svega

Neka ga. Kada dodje trenutak (a mora da dodje, jer u regionu se sve radi metodom preslikača) da i Srbija dobije svog Sanadera, ovaj mi je vrlo ozbiljan kandidat. Mada..ako se baš bude prepisivalo, onda možda Dačić, a sps-u blokada računa?
savamala savamala 10:08 11.07.2012

Re: Dabre

ecce-florian

Misiš da više nije aktuelna krilatica " I Beograd i Srbija" Hm.Prošli put je bilo baš obratno


Naravno da je aktuelna i verovatno ce rusiti i srusiti Djilasa ali ne ovako amaterski. Prvo ce malo da ceprkaju po racunima za pusti most, zatim ce da se zapanje kolicinom Djilasovih brljotina, a, onda, ce saopstiti narodu da su primorani da ga smene.
sevarlica sevarlica 11:40 11.07.2012

Re: Dabre

srdjan.pajic
Frihend
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...


Aj ne preteruj.


Da vidiš kako su sredili kupalište kod mosta preko Tamiša, vrh :)
sevarlica sevarlica 11:49 11.07.2012

Re: Dabre

savamala
ecce-florian

Zašto nije ispoštovan dogovor da i DSS podrži (tehnički) a da zauzvrat Popović dobije mesto gradonačelnika Bgd?


Iz vrlo prostog razloga, jer takav dogovor nije nikada ni napravljen. Tu pricu je Vucic pustao u "etar" malo da zaplasi Djilasa i postavi osnove za neku buducu koaliciju u gradu. Popovic nikada nije imao nameru da ucestvuje u prici.


Imao je, samo je postignut dogovor sa Đilasom da se preuzme deo službi, t.j. većina službi u gradu. Svu kontrolu poslovanja grada će imati SNS i DSS a operativce DS i SPS.
freehand freehand 12:06 11.07.2012

Re: Dabre

sevarlica
srdjan.pajic
Frihend
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...


Aj ne preteruj.


Da vidiš kako su sredili kupalište kod mosta preko Tamiša, vrh :)

Nema kupališta. Već više od dvadeset godina.
jer je Tamiš zagađen, i praktično je više bara nego reka.
Ali je, na primer, sređena Narodna bašta, i to do jj. I zasađeno na hiljade stabala, po celom gradu. Za nekoliko godina ovo će, bude li sve to održavano, biti jedan veliki, zeleni park. Hvala Bogu.
Atomski mrav Atomski mrav 12:08 11.07.2012

Re: Dabre

alselone
Fascinantno - [b][/b]na način na koji je fascinantno kad u onim emisijama tipa Opstanak mravi čerupaju mrtvu osu.


Ja bih Dinkica pre uporedio sa komodo zmajem. Sta god ugrize to crkava vrlo brzo. Nepodnosljiva lakoca unistavanja.


Deluje fascinantno, ali mi se čini da je zapravo dosta jednostavno - ni SNS ni SPS neće da budu direktno odgovorni za finansije u državi, pa ako Mlađa hoće, eto mu ih. Pod uslovom da deli šakom i kapom ostalim ministarstvima, javnim preduzećima pod kontrolom ovih stranaka i tako to.

P.S. Slučajno sam bio obeležio tekst iz Maksinog odgovora a onda kliknuo "Citiraj" u Alseloneovom odgovoru i blog mi je citirao obeleženi tekst a ne Alseloneov odgovor u celosti. Isto se dešava i nakon klika na "Citiraj" u nekom drugom nizu komentara (u odnosu na onaj gde je tekst obeležen). Nešto se ne sećam jel' tako bilo i ranije ili je ovo novi bug (pardon, feature) otkako je blog prefarban...
sevarlica sevarlica 12:58 11.07.2012

Re: Dabre

freehand
sevarlica
srdjan.pajic
Frihend
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...


Aj ne preteruj.


Da vidiš kako su sredili kupalište kod mosta preko Tamiša, vrh :)

Nema kupališta. Već više od dvadeset godina.
jer je Tamiš zagađen, i praktično je više bara nego reka.
Ali je, na primer, sređena Narodna bašta, i to do jj. I zasađeno na hiljade stabala, po celom gradu. Za nekoliko godina ovo će, bude li sve to održavano, biti jedan veliki, zeleni park. Hvala Bogu.


Kako bre free nema kad sam bio pre nedelju dana i prošao tuda, a kaže mi drugar da je ovo prva godina da je Tamiš dovoljno "čist" da može da se kupa u istom. Bar su takvo saopštenje dali nadležni. Ne šalim se, ozbiljan sam.
freehand freehand 13:05 11.07.2012

Re: Dabre

sevarlica
freehand
sevarlica
srdjan.pajic
Frihend
Gvint je da ovaj grad prvi put posle trideset godina, u poslednjih 5-6 normalno funkcioniše i počinje ponovo da liči na urbanu naseobinu...


Aj ne preteruj.


Da vidiš kako su sredili kupalište kod mosta preko Tamiša, vrh :)

Nema kupališta. Već više od dvadeset godina.
jer je Tamiš zagađen, i praktično je više bara nego reka.
Ali je, na primer, sređena Narodna bašta, i to do jj. I zasađeno na hiljade stabala, po celom gradu. Za nekoliko godina ovo će, bude li sve to održavano, biti jedan veliki, zeleni park. Hvala Bogu.


Kako bre free nema kad sam bio pre nedelju dana i prošao tuda, a kaže mi drugar da je ovo prva godina da je Tamiš dovoljno "čist" da može da se kupa u istom. Bar su takvo saopštenje dali nadležni. Ne šalim se, ozbiljan sam.

Hajd' nek bude da ne znam.
Mada ne verujem, naročito obzirom na vodostaj.
Inače postoje ljudi koji se uredno kupaju, bez obzria na saopštenja i upozorenja, svake godine. Doktor Gaćeša, na primer.
Decenijama.
Rejlem Rejlem 22:46 10.07.2012

Turizam na jezeru Pariguz

Nova velikokoaliciona vlast sa Rakovice je najavila razvoj turizma (bio jedan od utisaka kod Olje u nedelju, ne znam je l neko gledao)


niccolo niccolo 22:49 10.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

Ko je tamo, DS i SNS?
Rejlem Rejlem 22:53 10.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

niccolo
Ko je tamo, DS i SNS?

Aha. Krivo mi je sto nema tog snimka na tjubu, maltene prva recenica jednog od koalicionih partnera na Rakovici je bila "Radicemo na razvoju turizma na jezeru Pariguz", na sta mi smesak nije silazio do kraja emisije
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:01 10.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

Rejlem
niccolo
Ko je tamo, DS i SNS?

Aha. Krivo mi je sto nema tog snimka na tjubu, maltene prva recenica jednog od koalicionih partnera na Rakovici je bila "Radicemo na razvoju turizma na jezeru Pariguz", na sta mi smesak nije silazio do kraja emisije


Slusala sam i ja :)))

Ma 2.38 . Neponovljivo!

eli.lacrosse eli.lacrosse 23:10 10.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

Aha. Krivo mi je sto nema tog snimka na tjubu, maltene prva recenica jednog od koalicionih partnera na Rakovici je bila "Radicemo na razvoju turizma na jezeru Pariguz", na sta mi smesak nije silazio do kraja emisije

Slusala sam i ja :)))

Ma 2.38 . Neponovljivo!

I ja. Bio sam ubeđen da nisam dobro čuo. Zaista neponovljivo!
niccolo niccolo 23:19 10.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

Sad mene zanima da saznam odakle ime jezeru
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:23 10.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

niccolo
Sad mene zanima da saznam odakle ime jezeru


super je prilog sto je okacio rejlem, tu ces saznati.
Rejlem Rejlem 09:06 11.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

dusanovaiivanovamama
Rejlem
niccolo
Ko je tamo, DS i SNS?

Aha. Krivo mi je sto nema tog snimka na tjubu, maltene prva recenica jednog od koalicionih partnera na Rakovici je bila "Radicemo na razvoju turizma na jezeru Pariguz", na sta mi smesak nije silazio do kraja emisije


Slusala sam i ja :)))

Ma 2.38 . Neponovljivo!


Eee, super kad si ovo nasla!!!
Atomski mrav Atomski mrav 12:13 11.07.2012

Re: Turizam na jezeru Pariguz

Sad mene zanima da saznam odakle ime jezeru


Da voda u njemu ne potiče iz nekog geotermalnog izvora (para + guza)?
Da se jezero zove Periguz, bilo bi jasno odakle mu ime...
milivoje_bg milivoje_bg 23:15 10.07.2012

Приватно и државно

У делу о јавним предузећима види се некаква намера за боље повезивање јавног и приватног сектора.
Укратко, где год су се та два сектора "блиско везивали", зна се ко је био на губитку.
niccolo niccolo 23:18 10.07.2012

Re: Приватно и државно

Укратко, где год су се та два сектора "блиско везивали", зна се ко је био на губитку.

Zato što su se po pravilu povezivali jer je to bio interes samo privatnog sektora, a ne i javnog. A ako je i bilo javnog interesa onga nikoga nije bilo briga da kontroliše da li se ostvaruje.
fijumau fijumau 00:33 11.07.2012

Linkovi

Ne znam da li je bas po pravilima bloga... ako nije brisite.

Greasemonkey + http://userscripts.org/scripts/show/138177
Radi na FF, Chrome jock.

Prva pomoc, dok neko ne odradi profi verziju...
blogov_kolac blogov_kolac 01:15 11.07.2012

manje lose nego sto sam ocekivao, ali...


Prvi utisak koji je na mene ostavio ovaj dokument je da kao da se nova vlada nece formirati u odnosu 8-5-2 SRS-SPS-G17 nego obrnuto, u odnosu 2-5-8, a onda sam se setio da SNS nema program, da SPS ima najcelovitiji i najkompletniji program na srpskoj politickoj sceni ali je dve trecine do daljnjeg zatamnjeno crnim flomasterom jer smatraju da je za siru javnost jos prerano da sazna za neke detalje za sta se sve oni zalazu, dok Mladjen Dinkic u rukavu uvek ima 5 razlicitih programa sa nekim zajednickim opstim mestima... i tako sklepase ovaj "program".

Kada bi se svi oni stvarno pridrzavali ovog programa u onim pojedinim delovima koji su izvodljivi u praksi, a ne puka demagogija - ja bi prvi ovde konstatovao "KAKO SMO SE NADALI - DOBRO SMO SE UDALI". Ali ja njih znam 20 godina - veliki su to razbojnici...

Do daljnjeg sam jako skeptican na sve sto dolazi od ove ekipe, i jako puno cvrstih dokaza treba da nam priloze po pitanju svog crveno-crnog preobrazaja, pa cu tako do daljnjeg i da na sve sto dolazi od njih (ma kako lepo i sladunjavo bilo upakovano) u samom startu da docekujem u stilu:

Spustavah se ja na vase uze,
umalo se uze ne pretrze;
otada smo visi prijatelji,
u glavu mi pamet uceraste.
niccolo niccolo 07:42 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

Sviđa mi se tvoj komentar (zato što je otprilike sličan mom mišljenju ).

Inače me je bilo naročito zanimalno šta ćete da kažete ti i Frihend, kao najupornije bundžije na blogu protiv nove vlasti (predsednik + vlada). Fri baš i nije hteo da ulazi u suštinu, zadržao se na ironisanju, a ti si "se udubio" i rekao otprilike nešto što i ja mislim - ne zvuči tako loše, čak su neke stvari prilično ok, samo još sada da i ispune to što su napisali. Naravno, zanima me i šta Krle kaže, međutim nekako mi se čini da bi njegova reakcija bila bliža Friovoj nego tvojoj. Možda grešim.
angie01 angie01 08:11 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

i da zakljucimo,



Ali ja njih znam 20 godina



freehand freehand 08:13 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

Fri baš i nije hteo da ulazi u suštinu, zadržao se na ironisanju

Fri je rekao suštinu, bar kako je on vidi: a to je da su majstori u niskom startu za pozicije i funkcije baš nasuprot pobrojanim ciljevima i proklamacijama. Sa kompetencijama koje će se, slutim, vrlo brzo pokazati.

ne zvuči tako loše, čak su neke stvari prilično ok, samo još sada da i ispune to što su napisali

Hoćeš da ti izguglam program JUL, da vidiš kako je ok i kako u njemu ima baš super stvari? Ili program SRS?
U stvari, vrlo su retki namenski dokumenti koji sadrže tačke u kojima je definisana namera da se namire partijski kadrovi, raspčka imovina i zarati sa susedima.
Al' hajde, da sačekamo Jorgovanku da počne da mađija...
niccolo niccolo 08:15 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

Fri je rekao suštinu, bar kako je on vidi

aaa, onda sorry...

Hoćeš da ti izguglam program JUL

Ili program SRS?

Neka hvala, ni jedan ni drugi nisu relevantni za sledeći period te me ne zanimaju.
freehand freehand 08:27 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

Neka hvala, ni jedan ni drugi nisu relevantni za sledeći period te me ne zanimaju.

Jesi li bašbaš siguran?
Mislim - da nisu relevantni?
niccolo niccolo 08:29 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

Programi?
freehand freehand 08:40 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

niccolo
Programi?

Programi, da. Ti misliš stvarno da su se onoliki lečeni radikali vratili sa bečkih kurseva plesa i nobles ponašanja kao Europejci i kosmopolite, a da je Vulin krasnaju zvezdu zamenio žutim zvezdicama?
Nego dobro je što sad Karić može sa kolegama da organizuje sađenje salate po propalim fabrikama natenane, sa svojim prijateljem Mlađom...
Ali - da ne budem ja stalno kvariigra.
Možda su se stvarno svi zajedno, tako kako stoje, jednog jutra probudili novi i bolji...
Kao ono kad je milion komunista zaspalo u Srbiji, i svi se sledećeg jutra probudili kao socijalisti.
E od te se njihove noći još oporavljamo, sa sve manjim izgledima da taj oporavak bude uspešan.
BTW - ludo je u celoj priči da su oni (SPS) u ovoj gomili još i najkompetentniji i ulivaju najviše povrenja.
Dr M Dr M 09:31 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

vrlo su retki namenski dokumenti koji sadrže tačke u kojima je definisana namera da se namire partijski kadrovi,


Ovo je podrazumevajuća tačka, zajednička svim partijama, pa se zbog uštede prostora i ne pominje.
alselone alselone 09:33 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

zajednička svim partijama


Cudi me da ovo pises doktore. Ja mislio ima jedna prava, neiskvarena, cedna, iskrena, i da samo njih treba da izaberemo pa da nam sve procveta.
Dr M Dr M 09:37 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

alselone
zajednička svim partijama


Cudi me da ovo pises doktore. Ja mislio ima jedna prava, neiskvarena, cedna, iskrena, i da samo njih treba da izaberemo pa da nam sve procveta.


Jedno su želje a drugo naučna istina..
niccolo niccolo 11:07 11.07.2012

Re: manje lose nego sto sam ocekivao, ali...

Programi, da.

Da, siguran sam da program jula nije relevantan. A program srsa bi možda i bio relevantan ali je problem što je i snsu jasno da ne možemo ništa da uradimo već samo eventualno da još jednom dobijemo po pičci (kopirajt baj Dragoljub). Nije naravno problem ljudima iz vlasti dobijanje po pičci, jer ne bi oni personalno dobijali po pičci, ali je problem što više može da se zaradi ako ne dobijaš po pičci nego ako dobijaš...
janeznam janeznam 07:15 11.07.2012

.

Nisam citala tekst sporazuma. Dovoljno je bilo pogledati fotografije sa potpisivanja: Vucicev pogled upucen Dacicu, Dacvicev pogled upucen Dinkicu.
niccolo niccolo 07:38 11.07.2012

Re: .

Dovoljno je bilo pogledati fotografije sa potpisivanja: Vucicev pogled upucen Dacicu, Dacvicev pogled upucen Dinkicu.

Daj malo detaljnije, nisam obraćao pažnju
janeznam janeznam 07:40 11.07.2012

Re: .


Daj malo detaljnije, nisam obraćao pažnju



alselone alselone 07:31 11.07.2012

Preskrolovao

Kako bi smo mi bili super drzava samo polovina ovoga kad bi bila ostvarena.

Zapalo mi za oko ovo:
2. Србија ће задржати већинско власништво у стратешки важним јавним предузећима која имају монополску позицију на тржишту (ЕПС, Железница, ПТТ, Аеродром…).

Fala gospodu ako i bude ovako. Ne sumnjam mnogo da bi zuti sve rasprodali za sledece cetiri godine. Ipak, ovde se ne spominje telekom, tako da on sigurno leti ubrzo. Sto je po meni kardinalna greska.
niccolo niccolo 07:37 11.07.2012

Re: Preskrolovao

Ipak, ovde se ne spominje telekom, tako da on sigurno leti ubrzo

Sad još samo da nađu nekog da ga kupi

Inače, prema čaršijskim pričama, je Telekom trebalo da ide na aukciju odmah u septembru (treba im kinta u budžetu)...

Kako bi smo mi bili super drzava samo polovina ovoga kad bi bila ostvarena

Slažem se
alselone alselone 07:41 11.07.2012

Re: Preskrolovao

Sad još samo da nađu nekog da ga kupi

Inače, prema čaršijskim pričama, je Telekom trebalo da ide na aukciju odmah u septembru (treba im kinta u budžetu)...


Pa hteli su Austrijanci da se izgrbave za cenu tri cipsare. Fala Bogu pa je Tadic izdrzao. Nije bas ko Kostunica da proda Naftnu industriju po ceni cipsare.


Rezime - Kako smo jadni.
niccolo niccolo 07:43 11.07.2012

Re: Preskrolovao

Fala Bogu pa je Tadic izdrzao

Pa "izdržao" je zato što nije bilo dovoljno za budžet, inače bi znaš kako "izdržao"...
docsumann docsumann 07:44 11.07.2012

Re: Preskrolovao

Kako bi smo mi bili super drzava samo polovina ovoga kad bi bila ostvarena


jebo praksu, teorija je keva

EDIT: taman kao što je i Crna Gora ekološka država

niccolo niccolo 07:47 11.07.2012

Re: Preskrolovao

alselone alselone 08:06 11.07.2012

Re: Preskrolovao

Pa "izdržao" je zato što nije bilo dovoljno za budžet, inače bi znaš kako "izdržao"...


Ma ko sisa budzet kad konsultanti pri prodaji mogu da uzmu par posto.
alselone alselone 08:11 11.07.2012

Re: Preskrolovao

jebo praksu, teorija je keva


Takmice se matematicar i inzenjer oko iste devojke. Ne moze ni ona da se odluci pa stane na sredinu fiskulturne sale i postavi ovu dvojicu na krajeve. I kaze im da krenu prema njoj ali tako da u svakoj iteraciji predju tacno polovinu puta. Matematicar odmah odustane jer zna da teorijski nikad nece stici do nje. Inzenjer nastavi jer zna da ce u jednom momentu prici dovoljno blizu za sve prakticne primene.
sevarlica sevarlica 13:01 11.07.2012

Re: Preskrolovao

docsumann
Kako bi smo mi bili super drzava samo polovina ovoga kad bi bila ostvarena


jebo praksu, teorija je keva

EDIT: taman kao što je i Crna Gora ekološka država



Imate idealnu priliku da u ovom tekstu vidite novu gramatiku novog crnogorskog jezika.
sevarlica sevarlica 13:03 11.07.2012

Re: Preskrolovao

alselone
jebo praksu, teorija je keva


Takmice se matematicar i inzenjer oko iste devojke. Ne moze ni ona da se odluci pa stane na sredinu fiskulturne sale i postavi ovu dvojicu na krajeve. I kaze im da krenu prema njoj ali tako da u svakoj iteraciji predju tacno polovinu puta. Matematicar odmah odustane jer zna da teorijski nikad nece stici do nje. Inzenjer nastavi jer zna da ce u jednom momentu prici dovoljno blizu za sve prakticne primene.


"Ksenonov paradoks žabe", varijanta za mlade generacije
libkonz libkonz 09:01 11.07.2012

Ne mogu da budu gori

od prethodnika, čak i kada bi se potrudili.
Ono što mi je najlepše u celoj priči je to da će DS konačno da izgubi vlast i kod nas na lokalu. Nadam se da će neko i na robiju, ali nisam baš optimista po tom pitanju.
reanimator reanimator 09:07 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Ne mogu da budu gori
od prethodnika, čak i kada bi se potrudili.

Sve se može kad se hoće :) Eto..i za DS smo mislili da svašta ne može, pa se ispostavilo da može.
alselone alselone 09:12 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Sve se može kad se hoće :) Eto..i za DS smo mislili da svašta ne može, pa se ispostavilo da može.


I za Mladju. Ja sam siguran da Mladja moze da savije nogu iza vrata i da lize svoja muda.
libkonz libkonz 09:24 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

I za Mladju. Ja sam siguran da Mladja moze da savije nogu iza vrata i da lize svoja muda.

Ne sumnjam.
Dr M Dr M 09:26 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Ja sam siguran da Mladja moze da savije nogu iza vrata i da lize svoja muda.


...i da ih proda za burege..
alselone alselone 09:28 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

...i da ih proda za burege..


E samo da mi je znati ko je to kupio?
Nesto mislim da je on placao samo da neko uzme, i to dobro.
Dr M Dr M 09:35 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

alselone
...i da ih proda za burege..


E samo da mi je znati ko je to kupio?
Nesto mislim da je on placao samo da neko uzme, i to dobro.


Kupili glasači..
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:37 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

E samo da mi je znati ko je to kupio?

Kupio bi ih onaj što se rukovao
alselone alselone 09:39 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Kupio bi ih onaj što se rukovao


Otresli ga svi kao... a on i dalje misli da je najpozeljnija devojka u selu.
alselone alselone 09:40 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Kupili glasači


Iskreno - ja ne znam ni jednu osobu koja je glasala za Dinkica. Bukvalno, ne preterujem. Nije mi i dalje jasno kako je on navukao cenzus.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:40 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Ne taj, onaj drugi. Mis'im: muda, bubrezi, organi...
alselone alselone 09:44 11.07.2012

Re: Ne mogu da budu gori

Ne taj, onaj drugi. Mis'im: muda, bubrezi, organi...


a, taj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana