Sex

"SAFE HOUSE"

expolicajac RSS / 13.07.2012. u 16:59

Ima vesti koje me načisto bace u "depresiji", kako bi to mi Nišlije rekli. Ova, me je ozbiljno dovela do iskušenja da se uhvatim za onu "divlju krušku", ali prvo ću objavim ovaj tekst, pa onda na "krušku". Ako posle dobijem želju za "konopčetom" nije da Vam nisam rekao!

DS traži kuću za Tadića

boris-tadic-glasa-1336343612-158230.jpg 

Demokratska stranka saopštila da je reč "prvenstveno o problemu bezbednosne prirode" i dodala da će iznajmiti prostor u kome će živeti njen predsednik

 

Još jedan u nizu gafofa demokrata sa „izuzetnom“ političkom elitom: Boris Tadić, Dragan Đilas, Dušan Petrović, Dragana Šutanovac i naravno Jelena Trivan. Ova „izuzetna“ politička elita se potrudila da od jednog običnog preseljenja napravi odličnu marketinšku lakrdiju sa elementima satire i tragikomedije. Sam izlazak iz rezidencije nekog predsednika države je dosta puta viđen scenario u demokratskim društvima ali ova „izuzetna“ politička elita je radnji dala odličan tok uz niz dinamičnih scena na političkom nebu sa puno stvaranja napetih događaja. I zato pronalaženje „Safe House“ je trenutno za demokrate osnovni zadatak oko koga mora da se zbiju redovi i da svaki član shvati da nema mira u Demokratskoj Stranci dok predsednik ne nađe svoj mir u „Safe House“.



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 17:13 13.07.2012

.

Ta stranka saopštava i da će iznajmiti prostor u kome će živeti njen predsednik, a da će javnost o tome biti blagovremeno obaveštena
dragan7557 dragan7557 17:21 13.07.2012

Re: .

antioksidant
Ta stranka saopštava i da će iznajmiti prostor u kome će živeti njen predsednik, a da će javnost o tome biti blagovremeno obaveštena

Naravno da će građani biti blagovremeno obavešteni. Dobiće račun, kao i za Jeremićev stan, Mrkin ručak od 80.000 dinara.

Nemoj bre da se brukate, plaćali ste i deblje računčine!

Šta je bre sad?

Kako ono beše:

Ima para hadžija i za sitnu raju!

cerski

p.s. ex počeo si da sitničariš!? Pa bre samo za Miladina je puko milion dolara!



fijumau fijumau 17:23 13.07.2012

Re: .

antioksidant
Ta stranka saopštava i da će iznajmiti prostor u kome će živeti njen predsednik, a da će javnost o tome biti blagovremeno obaveštena

Pa je l' on predsednik ili starleta?
expolicajac expolicajac 17:24 13.07.2012

Re: .

ex počeo si da sitničariš!? Pa bre samo za Miladina je puko milion dolara!

"Mobilni pretplatnik trenutno loče "krušku""
dragan7557 dragan7557 17:30 13.07.2012

Re: .

expolicajac
ex počeo si da sitničariš!? Pa bre samo za Miladina je puko milion dolara!

"Mobilni pretplatnik trenutno loče "krušku""

Ih bre, umesto k'o Mrka ločeš Viski ti krušku, sigurno Viljamovku?

Ukulturi se bre i pređi na Viski dok nije kasno.

cerski
expolicajac expolicajac 17:32 13.07.2012

Re: .

Ih bre, umesto k'o Mrka ločeš Viski ti krušku, sigurno Viljamovku?

Ukulturi se bre i pređi na Viski dok nije kasno.

Verovao ili ne original. Prava divlja kruška
dragan7557 dragan7557 17:38 13.07.2012

Re: .

expolicajac
Ih bre, umesto k'o Mrka ločeš Viski ti krušku, sigurno Viljamovku?

Ukulturi se bre i pređi na Viski dok nije kasno.

Verovao ili ne original. Prava divlja kruška

Šta je bre, za pitome nema para?

cerski

p.s sad mi je jasno, d.d domaći dlikates?
zemljanin zemljanin 17:41 13.07.2012

Re: .

jel nervoza ko će dobiti čast da preseljava stvari ... policija ili samo glavni odbor DS ...

uvek je bolja domaća od bilo kakvog viskija
dragan7557 dragan7557 17:43 13.07.2012

Re: .

zemljanin
jel nervoza ko će dobiti čast da preseljava stvari ... policija ili samo glavni odbor DS ...

uvek je bolja domaća od bilo kakvog viskija

Ma slažem se ja da je bolja, mada ne pijem, ali mi nekako divlje zvuči.

cerski
bolid1 bolid1 17:53 13.07.2012

Re: .

Naspi jednu za drustvo sa coska (bloga).
expolicajac expolicajac 17:55 13.07.2012

Re: .

Naspi jednu za drustvo sa coska (bloga).

Učinjeno, popijeno, sipano opet
bolid1 bolid1 17:58 13.07.2012

Re: .

U to ime, hvala i ziveli.
antioksidant antioksidant 18:13 13.07.2012

Re: .

uvek je bolja domaća od bilo kakvog viskija

generalizujes
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:30 13.07.2012

Re: .

uvek je bolja domaća od bilo kakvog viskija

Ja sam na domaćoj dalmatinskoj



Nego, da ponovim poziv:

Društvo, jel' ko u Novome Sadu u nedelju? Mogli bi da se nadjemo da malo proćaskamo. Ima se o čemu...
dragan7557 dragan7557 18:36 13.07.2012

Re: .

Milutin Milošević
uvek je bolja domaća od bilo kakvog viskija

Ja sam na domaćoj dalmatinskoj



Nego, da ponovim poziv:

Društvo, jel' ko u Novome Sadu u nedelju? Mogli bi da se nadjemo da malo proćaskamo. Ima se o čemu...

Šerefe bre arkadaš Milutine!

cerski
angie01 angie01 20:15 13.07.2012

Re: .

Društvo, jel' ko u Novome Sadu u nedelju?


moj stariji sin je na exitu, ako se to racuna?





ps- nema ozbiljne razgovorancije, bez bgd-a, tako da mora da se ponovi!...il barem da odtracarite s'a je bilo!
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:34 13.07.2012

Re: .

moj stariji sin je na exitu

I moja šćer. Zato i idem
angie01 angie01 21:00 13.07.2012

Re: .

Milutin Milošević
moj stariji sin je na exituI moja šćer. Zato i idem


mozda su mogli zajedno!?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:49 14.07.2012

Re: .

Milutin Milošević
moj stariji sin je na exitu

I moja šćer. Zato i idem

i moja. koji mator sastav na blogu!
ovi sto imaju sinove na exitu da im kazu da pripaze na nasse devojke
caricamajka caricamajka 15:35 14.07.2012

Re: .

i moje dve. a mi matori da se zamajavamo po blogu
skyspoter skyspoter 17:29 13.07.2012

Čekamo


kontra blog savetnika.
dragan7557 dragan7557 17:32 13.07.2012

Re: Čekamo

skyspoter

kontra blog savetnika.

Nije još stig'o s' posla, bre!

cerski
bolid1 bolid1 17:57 13.07.2012

Re: Čekamo

dragan7557
skyspoter

kontra blog savetnika.

Nije još stig'o s' posla, bre!

cerski


Rade prekovremeno, proucavaju gde su pogresili

blogov_kolac blogov_kolac 17:58 13.07.2012

a da prvo sacekamo

da vidimo o kakvom se "objektu" radi i kakvoj adresi, pa da tek onda prosudjujemo da li se radi o marketinskim motivima, o mazanju ociju javnosti o razlozima ostanka Tadica "na visokoj nozi", ili je stvarno u pitanju ovo sto tvrde.

Ja licno sumnjam da su razni Šarici, Joce Amsterdami, ostaci zemunskog klana i slicni silnici iz sveta organizovanog kriminala koji su bili tesko uzdrmani u njegovom mandatu toliko samoubilacki glupi da pokusaju da se "svete" bivsem predsedniku i jos drasticnije ugroze sopstveni polozaj, ali kada je u pitanju izrucivanje Karadzica i Mladica Hagu i mocne snage koje su to godinama sprecavale i sabotirale, ja uopste ne bih potcenjivao bezbedonosne rizike kojima je mozda izlozen apsolutno "najzasluzniji" za ta hapsenja.

Odnos pokojnog Zorana Djindjica prema sopstvenoj bezbednosti cak i posle neuspelog atentata kod Limesa, kada je vec bilo nedvosmisleno jasno da mu rade o glavi - bio je neoprostivi primer nedopustive neodgovornosti. Ako imaju nekve slicne indicije oko Tadica - zasto bi ih onda ignorisali.
bolid1 bolid1 18:04 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

blogov_kolac
da vidimo o kakvom se "objektu" radi i kakvoj adresi, pa da tek onda prosudjujemo da li se radi o marketinskim motivima, o mazanju ociju javnosti o razlozima ostanka Tadica "na visokoj nozi", ili je stvarno u pitanju ovo sto tvrde.


Cekaj, a to je bitno, zbog? Mislim da samo dizu buku, da se cuju, jer se takve stvari rade u tisini. Narocito, ako je bezbednost zaista ugrozena.

Ovo je, ko sto napise Ex, Spanska serija...evo, pakuje kofere, namesta zavese i pooolaaaakooo hoda...
expolicajac expolicajac 18:07 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

da vidimo o kakvom se "objektu" radi i kakvoj adresi, pa da tek onda prosudjujemo da li se radi o marketinskim motivima, o mazanju ociju javnosti o razlozima ostanka Tadica "na visokoj nozi", ili je stvarno u pitanju ovo sto tvrde.

Pitanje je, ko daje pravo "izuzetnima" da od para članarine i donacija plaćaju Tadiću smeštaj. Gde će te pare da se obezbede. On prvo da dobije legitimitet na stranačkim izborima, pa onda od članarine onih koji hoće da ostanu u DS-u neka živi i na Karibima. Znam ko više pare za to da daje neće
antioksidant antioksidant 18:14 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

da vidimo o kakvom se "objektu" radi i kakvoj adresi, pa da tek onda prosudjujemo da li se radi o marketinskim motivima, o mazanju ociju javnosti o razlozima ostanka Tadica "na visokoj nozi", ili je stvarno u pitanju ovo sto tvrde.

meni je smesno sto ce stranka da mu iznajmljuje gajbu...
a posto ce stranka platiti briga me za velicinu i cenu...
dragan7557 dragan7557 18:17 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

ex:
On prvo da dobije legitimitet na stranačkim izborima,

Minuli Rad ne fermaš a...


cerski
expolicajac expolicajac 18:20 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Minuli Rad ne fermaš a...

"Čičko Cerski" ne zajebavaj prostu radničku klasu
dragan7557 dragan7557 18:22 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

posto ce stranka platiti briga me za velicinu i cenu...

Stranka će kazati da je platila, a račun poslati državi.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:25 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

ex:
Pitanje je, ko daje pravo "izuzetnima" da od para članarine i donacija plaćaju Tadiću smeštaj.

Neće oni od spomenutog ni platiti, već od zarađenog, provizija iz Raja izašla.

cerski
blogov_kolac blogov_kolac 19:06 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

expolicajac
da vidimo o kakvom se "objektu" radi i kakvoj adresi, pa da tek onda prosudjujemo da li se radi o marketinskim motivima, o mazanju ociju javnosti o razlozima ostanka Tadica "na visokoj nozi", ili je stvarno u pitanju ovo sto tvrde.

Pitanje je, ko daje pravo "izuzetnima" da od para članarine i donacija plaćaju Tadiću smeštaj. Gde će te pare da se obezbede. On prvo da dobije legitimitet na stranačkim izborima, pa onda od članarine onih koji hoće da ostanu u DS-u neka živi i na Karibima. Znam ko više pare za to da daje neće
Tomislav Nikolic se godinama na sav glas hvalio kako mu ne trebaju nikakvi telohranitelji, i kako za razliku od mnogih drugih politicara moze bez problema da se proseta ulicom i druzi sa obicnim narodom. Ali prvih nekoliko meseci posle razlaza sa Seseljem preko noci postade najobezbedjeniji opozicioni politicar u Evropi, a posle pada Sretka Kalinica i Luke Bojovica saznali smo i da je imao sve razloge za to. Sa mrtvim Tomom i SNS bi bila politicko mrtvorodjence, i ispostavilo se kao odlicna investicija sve sto su ulozili u njegovu bezbednost dok se vodila borba i nije bilo jos jasno ko ce od bivsih kumova Tome i Voje posle razlaza biti ovlasceni glasnogovornik prve Srbije.

Ogradjeni objekat u nekom od "najbezbednijih" delova grada, blindirani auto, u svakom momentu bar jedan prisutan vrhunski telohranitelj, izvesno obezbedjenje za clanove najuze porodice i jos jedan prsten obezbedjenja ako se MUP ne ukljuci aktivno kao sto je recimo pripomogao Nikolicu pri gorepomenutoj epizodi - sve to kosta, i ko bi trebalo to da plati i obezbedi u slucaju predsednika velike parlamentarne stranke ako ne ta stranka? Ako nisu spremni to da plate neka nadju lepo drugog predsednika, a bas imaju jednog jakog kandidata koji se nikome dovoljno mocnom jos nije previse zamerio pa nema problema da se slobodno seta ulicom, a ako i njemu kojim slucajem na kraju isto ovo zatreba - sa lakocom ce sve pokriti iz sopstvenog dubokog dzepa.
expolicajac expolicajac 19:28 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Tomislav Nikolic se godinama na sav glas hvalio kako mu ne trebaju nikakvi telohranitelji, i kako za razliku od mnogih drugih politicara moze bez problema da se proseta ulicom i druzi sa obicnim narodom. Ali prvih nekoliko meseci posle razlaza sa Seseljem preko noci postade najobezbedjeniji opozicioni politicar u Evropi, a posle pada Sretka Kalinica i Luke Bojovica saznali smo i da je imao sve razloge za to. Sa mrtvim Tomom i SNS bi bila politicko mrtvorodjence, i ispostavilo se kao odlicna investicija sve sto su ulozili u njegovu bezbednost dok se vodila borba i nije bilo jos jasno ko ce od bivsih kumova Tome i Voje posle razlaza biti ovlasceni glasnogovornik prve Srbije.

Ogradjeni objekat u nekom od "najbezbednijih" delova grada, blindirani auto, u svakom momentu bar jedan prisutan vrhunski telohranitelj, izvesno obezbedjenje za clanove najuze porodice i jos jedan prsten obezbedjenja ako se MUP ne ukljuci aktivno kao sto je recimo pripomogao Nikolicu pri gorepomenutoj epizodi - sve to kosta, i ko bi trebalo to da plati i obezbedi u slucaju predsednika velike parlamentarne stranke ako ne ta stranka? Ako nisu spremni to da plate neka nadju lepo drugog predsednika, a bas imaju jednog jakog kandidata koji se nikome dovoljno mocnom jos nije previse zamerio pa nema problema da se slobodno seta ulicom, a ako i njemu kojim slucajem na kraju isto ovo zatreba - sa lakocom ce sve pokriti iz sopstvenog dubokog dzepa.

Izuzetno cenim tvoju želju da budeš pragmatičan. U ovom slučaju se ne radi o nepostojanju opasnosti za Borisa Tadića, već o njegovom pokušaju da marketinški tu opasnost prevede u sažaljenje birača. Procena ugroženosti bivših predsednika se radi kao stalni zadatak u BIA. Koliko god to izgleda neverovatno, poznavajući ljude iz BIA znam da to rade veoma savestno i odgovorno. Izjava gospođe Trivan da se sadašnja vlast prema Tadiću odnosi neodgovorno i da nema poverenja u iskrene namere je čist "spin" bez realno utemeljenih činjenica.
U svakom slučaju ne osporavam tvoje pravo da misliš drugačije ali ipak uzmi u obzir da možda namere sadašnjih aktera u DS-u nisu iskrene već interesne.
mlekac mlekac 19:30 13.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

bolid1


Ovo je, ko sto napise Ex, Spanska serija...evo, pakuje kofere, namesta zavese i pooolaaaakooo hoda...


Ovaj rad?
bolid1 bolid1 10:42 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Taj rad, samo ne mora da ide sam, moze da stane na celo karavana...
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:44 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Odnos pokojnog Zorana Djindjica prema sopstvenoj bezbednosti cak i posle neuspelog atentata kod Limesa, kada je vec bilo nedvosmisleno jasno da mu rade o glavi - bio je neoprostivi primer nedopustive neodgovornosti. Ako imaju nekve slicne indicije oko Tadica - zasto bi ih onda ignorisali.


Upravo.

Ne razumem one koji ne vide da je briga za bezbednost više nego opravdana. I da nemamo reper iz prošlosti, ta se opasnost po bezbednost jasno vidi. A imamo reper. Tragičan.

Zar je bilo kome potrebno da vidi izveštaj bilo kakve bezbednosne agencije da bi se uverio u realnost opasnosti? Zar nismo godinama svi bili svedoci dešavanja koja za rezultat imaju upravo ovo: ugroženu bezbednost?
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:46 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

U ovom slučaju se ne radi o nepostojanju opasnosti za Borisa Tadića, već o njegovom pokušaju da marketinški tu opasnost prevede u sažaljenje birača.


Znači, slažeš se da opasnost postoji?
expolicajac expolicajac 14:22 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Znači, slažeš se da opasnost postoji?

Da, ali znam i kako se brine o bezbednosi, pa mi je apslolutno suludo da se njemu kao predsedniku stranke traži rezidencija. To je van svih normalnih oblika ponašanja nekoga ko sebe naziva "demokratom".
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:42 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Da, ali znam i kako se brine o bezbednosi, pa mi je apslolutno suludo da se njemu kao predsedniku stranke traži rezidencija.


Nisam shvatila da se njemu traži rezidencija kao predsedniku stranke, već kao bivšem predsedniku države. I to ne bilo kakvom bivšem predsedniku države, već kao bivšem predsedniku države u kojoj je jedan premijer, koji je takođe bio i predsednik stranke, čak iste - ubijen u po bela dana, i to pre manje od 10 godina, i to pored svih onih koji su se brinuli o njegovoj bezbednosti.

Ovo što se sad piše, i način na koji se diskutuje o Tadićevoj bezbednosti, neodoljivo me podseća na ono što se pričalo, i način na koji se diskutovalo neposredno pred Djindjićevo ubistvo.

Toliko pamtim.
expolicajac expolicajac 15:23 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Ovo što se sad piše, i način na koji se diskutuje o Tadićevoj bezbednosti, neodoljivo me podseća na ono što se pričalo, i način na koji se diskutovalo neposredno pred Djindjićevo ubistvo.

Brankice, molim te nemoj da upoređuješ Zorana i Borisa. Niti je to ista politika niti isti igrači. Zorana su sklonili zbog interesa, a Boris je istrošen u političkom smislu i na svaki način pokušava da se održi. I što je najgore, njemu ne daju ni da se povuče igrači oko njega koji bi njegovim odlaskom izgubili sve. Ovo spinovanje njegove ugroženosti treba upravo da stvori sliku sličnosti sa Zoranom.
Svestan sam da ovakvo objašnjenje može da se tumači maliciozno, ali njegov stepen ugroženosti odlaskom sa mesta predsednika nije ništa veći od bilo kog trenutno odlazećek predsednika države u Evropi. DS je postala populisitčki interesna grupacija u kojoj mali broj vrhuške zarad svojih interesa manipuliše emocijama simpatizera i članova.
Postavi samo jednu logičku pretpostavku. Da li misliš da bi nekom danas odogovaralo u političkom smislu da se napravi još jedan mit kao što je postao Zoran Đinđić. Ja mislim da to političkim akterima na srpskoj sceni nikako ne treba, a oni jedini imaju mogućnosti da osmisle jednu takvu morbidnu ideju da fizički eliminišu Tadića. Ti kriminalci koji se navode kao mogući atentatori su samo produženi eksponenti neke politike jer i ne bi postali tako moćni da nisu imali nečiju političku podršku.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:03 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

njegov stepen ugroženosti odlaskom sa mesta predsednika nije ništa veći od bilo kog trenutno odlazećek predsednika države u Evropi.


Uf.
Volela bih da je tako, ali lično ne verujem da jeste. I svesna sam da je to stvar verovanja, i da mišljenje zasnivam na verovanju, a na osnovu događaja iz prošlosti. Može biti i da sam izmanipulisana, ne bi mi bilo prvi put. Mada, ipak mislim da u najvećoj meri reagujem na osnovu reperne tačke iz prošlosti, na osnovu sećanja na ono što je bilo.

Ti kriminalci koji se navode kao mogući atentatori su samo produženi eksponenti neke politike jer i ne bi postali tako moćni da nisu imali nečiju političku podršku.


A ovo mi je isto rečenica ko preslikana iz doba oko Đinđićevog ubistva.
Kako da ne poredim? Mislim, najdobronamernije te pitam, časna reč.
expolicajac expolicajac 16:47 14.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

A ovo mi je isto rečenica ko preslikana iz doba oko Đinđićevog ubistva.
Kako da ne poredim? Mislim, najdobronamernije te pitam, časna reč.

Prvo Điki nikad nije imao toliko podršku kao što je imao Boris.
Điki je bio filozof. Jednostavno rečeno, čovek koji je o mnogim stvarima znao po malo, ali dovoljno da oseti i prepozna onoga kome treba poveriti segment izvršavanja zadataka koji dovode do onoga šta je politika DS u to vreme imala za cilj.
Boris je psiholog koji poznaje karatker ličnosti sa kojom dolazi u kontakt, ali nema tu vrstu percepicije da pravilno rasporedi igrače, već se vezivao za one koji su odgovoarali njegovom karakteru.
Prosto rečeno svako od njih je bio rob svoje intelektualne nadogradnje.

Iz ovako, namerno uprošćenog kroki crteža, njihovih političkih profila, pokušavam da ti prikažem kako se i okruženje odnosilo prema njim.

Lako je bilo naći kretene koji će u Đinđiđu videti opasnost za sebe i izmanipulisati ih da se odluče za morbidni akt nasilja i Đikija ubiju.

Naći sada nekoga, a da nije profesionalni ubica, koji će iz navodnih ideoloških pobuda da eliminiše Borisa je veoma teško a lično mislim i bespotrebno jer je on dovoljno kooperativan da jednostavno se o svemu sa njim možeš dogovoriti. Nedostatak političke ideje koja je samostalno formirana, Borisa čini bezopasnim i dovoljno upotrebljivim u krupnim političkim zahvatima.
Najače oružije Zorana Đinđića je bila "ideja", zato je i stradao.
Boris nema takavu "ideju" i zato nije opasan za politički milje odakle može da iznikne potreba za njegovo eliminacijom.
Pa pogledaj jedan sasvim prost primer. Sinoć u dnevniku Đilas javno izjavljuje da se neće kandidovati za predsednika stranke ako to uradi Boris, ali da zadržava pravo da donese samostalne odluke ako se stranka ne očisti od nekih tipova koji se ne ponašaju prikladno. Poruka jasna, "dok me slušaš bićeš prvi, a to znači da šutneš toga i toga, ako ne najebo si ga".
Borisova bezbednost je "spin" kojim se on dovodi u situaciju da bude lakši za manipulisanje.
To je moje mišljenje. Ono ne mora da bude tačno i možda sam ja previše "rob" svoje profesionalne deformacije i iskustva, ali ostajem pri tome da je totalno pogrešno porediti Đinđića i Tadića i da Tadićeva bezbednost nije ugrožena na način kako želi da se predstavi.



Krugolina Borup Krugolina Borup 22:16 15.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Tadićeva bezbednost nije ugrožena na način kako želi da se predstavi.


Evo mene opet, da te pitam ponovo ista pitanja, ali ovaj put na osnovu informacija koje mediji upravo prenose:

Ucenjene glave Tadića i Dačića

BIA dobila informaciju da su ucenjene glave Borisa Tadića, Ivice Dačića, Miodraga Rakića, Saše Vukadinovića, Miljka Radisavljevića i Snežane Malović.

Odbegli narko-bos Darko Šarić ponudio je nagradu od 10 miliona evra za ubistvo šestoro najviših državnih funkcionera, koje je optužio za krah svoje narko-imperije.


Da li i dalje misliš da je priča o Tadićevoj bezbednosti naduvana, da predstavlja tek spinovanje?
expolicajac expolicajac 22:26 15.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

Da li i dalje misliš da je priča o Tadićevoj bezbednosti naduvana, da predstavlja tek spinovanje?

Da i dalje mislim. Evo stručnog mišljenja. Na čelu BIA je još uvek Saša Vukadinović. Znači on je dobio službenim putem tu informaciju. Tačno se zna kako ide protokol nakon tako dibijene informacije. Ako je informacija tačna, ovim je dat jasni signal eventualnim primaocima naredbe da se pritaje i sklone u apsolutnu ilegalu. Time je onemogućeno da se i eventualno uđe u trag Šariću, što je evidentna namera nekgoa da se on nikada ne pronađe. Ubacivanje imena specijalnog tužioca i ministra pravde je samo maska.
Žalosni propust mog prijatelja Saše Vukadinovića u profesionalnom smislu. OVO SE SAŠA NE OBJAVLJUJE MEDIJIMA NEGO SE STOKA (znaš ti već šta)
Način postupanja posle dobijanja ovakve informacije je sasvim drugačiji.
Tek posle ovoga sam sto posto siguran da je sve samo marketinška farsa.
Krugolina Borup Krugolina Borup 01:13 16.07.2012

Re: a da prvo sacekamo

i ministra pravde je samo maska.


Čekaj, majku mu, pa za nju bar znamo da je još prilikom odlaska u porodilište bila meta. Sećaš se toga? Nikakvih poraza na izborima tada nije bilo. Nikakvog razloga da se bilo šta spinuje.
princi princi 18:05 13.07.2012

Citat sa 92-jke

Trivan je dodala da će se, pošto je Tadić jedini predsednik koji nije uzeo stan od države i koji se nije za vreme mandata bavio sticanjem sopstvene koristi, DS pobrinuti za svog lidera.


Ovo kao Goodfellas ili Kum. Stranke u Srbiji funkcionišu kao bande.
dragan7557 dragan7557 18:20 13.07.2012

Re: Citat sa 92-jke

Kum. Stranke u Srbiji funkcionišu kao bande.

Kum bre, Kumašin Šutanovac kupio livadu na Vračaru beše, pa mora da se sačeka dok ne završe zgradu.

A ovaj eks svuda vidi divlju krušku, pardon, gradnju.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:48 13.07.2012

Re: Citat sa 92-jke

Trivan je dodala da će se, pošto je Tadić jedini predsednik koji nije uzeo stan od države i koji se nije za vreme mandata bavio sticanjem sopstvene koristi,

Gad bre od naroda! Toliko im je učinio a oni još ni kućerak neki ne daju?!
DS pobrinuti za svog lidera.

Jašta bre, tako to radi prava bratija, mislim Partija, brinu se za svoje.

cerski
registry_machine registry_machine 18:09 13.07.2012

Drzava, to sam ja

Interesantan je ovaj slucaj u smislu cinjenice koja dokazuje koliko drzava Srbija ima slabe institucije, a sa druge strane jake kriminalne organizacije.
Normalno bi bilo da institucije sistema rasturaju kriminalne organizacije zato sto je to po zakonu i zato sto im je to obaveza, bez uplitanja premijera, predsednika ili nekog ministra. Jaka institucija podrazumeva da takav posao moze da zapocne i neki drzavni sluzbenik koji nema visok rang u drzavi, kao obavezu koja proistice iz opisa njegovog radnog mesta.
U Srbiji se to sve svodi na licne odluke, selektivan pristup, ove mozes, ove nemoj, oni su donatori stranke, ovi su clanovi stranke koalicionih partnera, njih drzi na oku...
Stanje mora da se promeni iz korena, kao i odlucnost kojom se resavaju poblemi slabackih institucija. Kada su institucije snazne, nije vazno da li je kartel rasturio Boris, Toma ili neko treci, zakon definise stvari koje sluzbenici MORAJU da se urade, bez izuzetaka.
blau.punkt blau.punkt 18:30 13.07.2012

oujeee

prateci link, klik po klik, zaglavih ja u Kuriru..
jedva nadjoh put nazad u blog !

pa nisam ni znala da je:
- Seve kupila moj omiljeni kafic
- priveden Amitz Dunliker (bloger i kolumnista) zbog ..
- utvrdjeno da se Kosmicka Vrata nalaze u Nish

i svasta nesto josh !!

koji bre Tadic? taj je bivshi (ex)


antioksidant antioksidant 18:30 13.07.2012

Re: oujeee

priveden Amitz Dunliker (bloger i kolumnista) zbog ..

a istok je javio da je pusten (ne zaboravi to)
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:35 13.07.2012

3 razloga

General Branko Krga, kada je izabran za Načelnika Generalštaba, odbio je obezbedjenje. Naveo je 3 razloga za to:

1. Nema razloga da me iko ubije
2. Ako neko i hoće da me ubije, naći će način koliko god obezbedjenje da imam
3. Ako me i ubiju, sugurno će još neko tada stradati uz mene. Zašto bi?
bolid1 bolid1 18:43 13.07.2012

Re: 3 razloga

Kolko ja kapiram, vidljivo, obezbedjenje sluzi da se filtriraju budale i za reakciju kad sve drugo propadne...ono, nevidljivo, je mnogo, mnogo bitnije.

Milutin Milošević

1. Nema razloga da me iko ubije


Iskreno, nema ni Njega ( the advised one) neko da ubije, sve i da neko ima ozbiljan pik na njega, licno, cemu? Da se sve sto ima pusku i znacku sjuri na ekipu posle toga. Ovo je cisto zamajavanje, jer da postoji rizik po glavu, ne bi objavljivali na sva zvona, a svako poredjenje sa ZDj...hmmm, da je probao da nastavi 1/10 Djindjicevih stvari, pa i da razumem...ovako, nit luk jeo, nit luk mirisao, bio i ostao, Kao Predsednik...
blau.punkt blau.punkt 18:52 13.07.2012

Re: oujeee

a istok je javio da je pusten (ne zaboravi to)


to je u one tri tacke iza "zbog"

blau.punkt blau.punkt 18:59 13.07.2012

Re: oujeee

ovaj blog brezobrazan, kuca sta on hoce




AlexDunja AlexDunja 18:52 13.07.2012

ma, nemate pojma:)

kakva bezbednost?

tata zna:
Ljubomir Tadić, otac Borisa Tadića: Boris je siromah, nema ništa od svoje plate. Nema stan. Kad bi mu prestala funkcija, izašao bi iz državnih prostorija i ne znam šta bi bilo s njim
dragan7557 dragan7557 18:56 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

AlexDunja
kakva bezbednost?

tata zna:
Ljubomir Tadić, otac Borisa Tadića: Boris je siromah, nema ništa od svoje plate. Nema stan. Kad bi mu prestala funkcija, izašao bi iz državnih prostorija i ne znam šta bi bilo s njim

Pa eto sad kod mame i tate, nije jedini koji se vraća da živi kod roditelja.

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:57 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Možda će ona tetka što joj je lek nosio da ga primi u stan. Red bi bio.
zemljanin zemljanin 18:59 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

AlexDunja

tata zna:
Ljubomir Tadić, otac Borisa Tadića: Boris je siromah, nema ništa od svoje plate. Nema stan. Kad bi mu prestala funkcija, izašao bi iz državnih prostorija i ne znam šta bi bilo s njim

dragan7557 dragan7557 19:00 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dobrosavljevic_m
Možda će ona tetka što joj je lek nosio da ga primi u stan. Red bi bio.

Ma tu je čika Dobrica, jes da je na brdu, ali ima lep pogled iz bašče.

cerski
AlexDunja AlexDunja 19:01 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Red bi bio.

i da mu prepiše<_<
bolid1 bolid1 19:02 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Jao, pa nemoj i ti, kad nam se JT toliko potresla vec...
dragan7557 dragan7557 19:04 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

zemljanin
AlexDunja
kakva bezbednost?

tata zna:
Ljubomir Tadić, otac Borisa Tadića: Boris je siromah, nema ništa od svoje plate. Nema stan. Kad bi mu prestala funkcija, izašao bi iz državnih prostorija i ne znam šta bi bilo s njim


Znam da ti je teško ali proćiće i to, snaćiće se.

A ovaj ex, umesto da loče, bi mogao da otvori račun za dobrovoljne priloge da se i mi blogeri nađemo na muci čo'eku, kojom kintom!

Čujem onaj Srđan Pajić je već obećao značajnu sumu dolara.

cerski
AlexDunja AlexDunja 19:08 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?
dragan7557 dragan7557 19:15 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?

Pa i ti.

Svi smo mi Boris Tadić!

cerski
bolid1 bolid1 19:16 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?


Ma jok, Zemljanin sto se rasplakao nad tuznom sudbinom.
AlexDunja AlexDunja 19:18 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Svi smo mi Boris Tadić

a, ne!
zašto bih ja bila boris tadić?

ja imam stan.
bolid1 bolid1 19:20 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?

Pa i ti.

Svi smo mi Boris Tadić!

cerski


pomalo :)
dragan7557 dragan7557 19:21 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

bolid1
AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?


Ma jok, Zemljanin sto se rasplakao nad tuznom sudbinom.

Tužnom!
Najtragičnijom bre!

cerski
bolid1 bolid1 19:25 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
bolid1
AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?


Ma jok, Zemljanin sto se rasplakao nad tuznom sudbinom.

Tužnom!
Najtragičnijom bre!

cerski


Nego da ja pitam nesto, zeMsku, publiku ovde...da nam Tadic nije uleteo malo u, khm, srednje godine pa valja tuznu pricu, mozda i upali kod podmlatka
dragan7557 dragan7557 19:26 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

AlexDunja
Svi smo mi Boris Tadić

a, ne!
zašto bih ja bila boris tadić?

ja imam stan.

Sramota!Kad je trebalo da budemo svi Ivana Dulić, bili smo!
Sad kad treba da budemo svi Boris Tadić neće niko, bah, fuj!

cerski
zemljanin zemljanin 19:27 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
bolid1
AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?


Ma jok, Zemljanin sto se rasplakao nad tuznom sudbinom.

Tužnom!
Najtragičnijom bre!

cerski

Još su mi suzne oči pa ne mogu ni da kucam ... ne mogu ... idem da sređujem tavan
dragan7557 dragan7557 19:28 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

zemljanin
dragan7557
bolid1
AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?


Ma jok, Zemljanin sto se rasplakao nad tuznom sudbinom.

Tužnom!
Najtragičnijom bre!

cerski

Još su mi suzne oči pa ne mogu ni da kucam ... ne mogu ... idem da sređujem tavan

Znam! Patimo svi!

cerski
bolid1 bolid1 19:31 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
AlexDunja
Svi smo mi Boris Tadić

a, ne!
zašto bih ja bila boris tadić?

ja imam stan.


Sad kad treba da budemo svi Boris Tadić neće niko, bah, fuj!

cerski


Necu da budem Švabo
U dotiranom filmu

dragan7557 dragan7557 19:44 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

bolid1
dragan7557
bolid1
AlexDunja
Jao, pa nemoj i ti,

ko? ja?


Ma jok, Zemljanin sto se rasplakao nad tuznom sudbinom.

Tužnom!
Najtragičnijom bre!

cerski


Nego da ja pitam nesto, zeMsku, publiku ovde...da nam Tadic nije uleteo malo u, khm, srednje godine pa valja tuznu pricu, mozda i upali kod podmlatka


Eto plemenita Gospa Trivan sva se potresla:
Izjava gospođe Trivan da se sadašnja vlast prema Tadiću odnosi neodgovorno

Nečoveštvo i nepravda je reško strefila.

Zna kako se oseća, a bome porazno deluje i na nas.

Eto ex je prigrlio krušku, zemljanin se osušio od plača, svi smo bre u qrcu!

cerski
bolid1 bolid1 19:48 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Sto citira dva puta?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:52 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Nego da ja pitam nesto, zeMsku, publiku ovde...da nam Tadic nije uleteo malo u, khm, srednje godine pa valja tuznu pricu, mozda i upali kod podmlatka

Ja cenim da je video kako je Tomi uspelo sa gladovanjem i stiroporom, pa rešio da se posluži oprobanim receptom. A vala, do sada je vatao na svoj izgled, na Tomin izgled, mazio teliće, mazio što niko normalan ne bi, jednostavno, smanjio mu se manevarski prostor, a sažaljenje barem sad može da namakne bez po muke.
dragan7557 dragan7557 19:54 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

bolid1
Sto citira dva puta?

Ma izgubio sam se načisto! A kako i ne bi?


cerski
AlexDunja AlexDunja 19:54 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

Sto citira dva puta?

šta hvali?
dvaput je ok
bolid1 bolid1 19:59 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557


Eto ex je prigrlio krušku, zemljanin se osušio od plača, svi smo bre u qrcu!

cerski


Bogami, ja prigrlio pitu od Kajsija i Ribizli i super mi je.

dobrosavljevic_m

Ja cenim da je video kako je Tomi uspelo sa gladovanjem i stiroporom, pa rešio da se posluži oprobanim receptom. A vala, do sada je vatao na svoj izgled, na Tomin izgled, mazio teliće, mazio što niko normalan ne bi, jednostavno, smanjio mu se manevarski prostor, a sažaljenje barem sad može da namakne bez po muke.


Znaci to je to, definitivno je upalilo kod JT, sad, dal' se se naci nek(a)o iz drugog/treceg esalona da primi predsednika u sigurnu kucu ili da ga sakriju negde oko Jakobsfelda (kad je vec mazio telad), a recimo Sule da dotura klopu?
bolid1 bolid1 19:59 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

AlexDunja
Sto citira dva puta?

šta hvali?
dvaput je ok


Sasvim.
bolid1 bolid1 20:04 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
bolid1
Sto citira dva puta?

Ma izgubio sam se načisto! A kako i ne bi?


cerski


Uzmi pite malo, galdan si pa se nerviras
dragan7557 dragan7557 20:07 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

bolid1 20:59 13.07.2012 / *novo
Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557


Eto ex je prigrlio krušku, zemljanin se osušio od plača, svi smo bre u qrcu!

cerski



Bogami, ja prigrlio pitu od Kajsija i Ribizli i super mi je.

Boris bez krova nad glavom a ti jedeš?

Jeremić jedva nakarika neki haustor u Njujorku, da ne spava sa ženom pod drvetom u parku u centru, ili nedo Bog na periferiji, a ti pita od kajsija i ribizli?!

Pa bre imaš li ti dušu?!



cerski
dragan7557 dragan7557 20:12 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

bolid1
dragan7557
bolid1
Sto citira dva puta?

Ma izgubio sam se načisto! A kako i ne bi?


cerski


Uzmi pite malo, galdan si pa se nerviras

Neću bre ništa, razumeš ništa, ima da štrajkujem glađu ko Toma Nikolić!


cerski
bolid1 bolid1 20:15 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
bolid1 20:59 13.07.2012 / *novo
Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557


Eto ex je prigrlio krušku, zemljanin se osušio od plača, svi smo bre u qrcu!

cerski



Bogami, ja prigrlio pitu od Kajsija i Ribizli i super mi je.

Boris bez krova nad glavom a ti jedeš?

Jeremić jedva nakarika neki haustor u Njujorku, da ne spava sa ženom pod drvetom u parku u centru, ili nedo Bog na periferiji, a ti pita od kajsija i ribizli?!

Pa bre imaš li ti dušu?!



cerski


Ufufufufufufu... :smajli koji grize pitu:, ne!

Ajde, evo, uozbiljicu se, razumem ga potpuno, msm BoTu, prvo se snasla Ambasadorka pri UNESCOu, onda Jeremic da moze da trckara po Central Park-u, a ON, koji im je sve to omogucio...ostao da visi. Stvarno, sto je mnogo, mnogo je!!!!
bolid1 bolid1 20:19 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

dragan7557
bolid1
dragan7557
bolid1
Sto citira dva puta?

Ma izgubio sam se načisto! A kako i ne bi?


cerski


Uzmi pite malo, galdan si pa se nerviras

Neću bre ništa, razumeš ništa, ima da štrajkujem glađu ko Toma Nikolić!


E, ako je ko Toma, onda OK, bices ti nama, ziv i zdrav
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:35 13.07.2012

Re: ma, nemate pojma:)

a recimo Sule da dotura klopu?

Ja bih na njegovom mestu mnogo više strahovala od drugara iz stranke, nego od vanjskog neprijatelja. Pade mi na pamet ona pesma o jagnjetu što je uskočilo u dvorište male kafane.
dragoljub92 dragoljub92 20:15 13.07.2012

е

па иам код нас на 13 км од ниш једна сафе хоузе,лепа природа и тај рад.
ето решења
bolid1 bolid1 20:16 13.07.2012

Re: е

dragoljub92
па иам код нас на 13 км од ниш једна сафе хоузе,лепа природа и тај рад.
ето решења


A, ne bi bio prvi vladar sa placenim smestajem tamo.
dragoljub92 dragoljub92 20:21 13.07.2012

Re: е

bolid1
dragoljub92
па иам код нас на 13 км од ниш једна сафе хоузе,лепа природа и тај рад.
ето решења


A, ne bi bio prvi vladar sa placenim smestajem tamo.

тачно,а може и да сачека тамо да дођу комунисти и дају му стан
bolid1 bolid1 20:25 13.07.2012

Re: е

dragoljub92
bolid1
dragoljub92
па иам код нас на 13 км од ниш једна сафе хоузе,лепа природа и тај рад.
ето решења


A, ne bi bio prvi vladar sa placenim smestajem tamo.

тачно,а може и да сачека тамо да дођу комунисти и дају му стан


Ma, vidi, taj sto je onda bio tamo, bio je za svaki slucaj...a, ovi sadanji, ima ona bolja firma, kad se krene prema Prokuplju, pa sa desne strane.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:36 13.07.2012

Re: е

kad se krene prema Prokuplju, pa sa desne strane

Tamo su mi preci odmarali nekoliko meseci 1942. godine
dragoljub92 dragoljub92 21:08 13.07.2012

Re: е

Milutin Milošević
kad se krene prema Prokuplju, pa sa desne strane

Tamo su mi preci odmarali nekoliko meseci 1942. godine

lekaj gazda el misliš kadse unilazi u nišu sdesne strane ?pošto bolid1 misli na onaj što se nalazi naizlaz izniš sdesne strane.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:52 13.07.2012

Re: е

onaj što se nalazi naizlaz izniš sdesne strane.

Taj, taj. Prolazio sam mnogo puta šinobusom na putu ka Kuršumliji. Sad je apsana, a bio je i logor za vreme rata
bolid1 bolid1 22:05 13.07.2012

Re: е

Milutin Milošević
onaj što se nalazi naizlaz izniš sdesne strane.

Taj, taj. Prolazio sam mnogo puta šinobusom na putu ka Kuršumliji. Sad je apsana, a bio je i logor za vreme rata


Da se razumemo, ja sam mislio na apsanu.
angie01 angie01 20:20 13.07.2012

ja samo ne znam,

ko ga sve to savetuje?!
dragoljub92 dragoljub92 20:23 13.07.2012

Re: ja samo ne znam,

angie01
ko ga sve to savetuje?!

питај крла ,можда он зна.
bolid1 bolid1 20:27 13.07.2012

Re: ja samo ne znam,

dragoljub92
angie01
ko ga sve to savetuje?!

питај крла ,можда он зна.


Zbog tih sto savetuju, nadam se da je niko...ovo bre brlja CV do maksimuma.
dragan7557 dragan7557 20:27 13.07.2012

Re: ja samo ne znam,

angie01
ko ga sve to savetuje?!

skyspoter

kontra blog savetnika.


expolicajac
kontra blog savetnika.

Ma jok, možda samo Free ili Unf, nisam ja na nivou "savetnika"

Anđo sve piše.

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:37 13.07.2012

Re: ja samo ne znam,

ko ga sve to savetuje?!

Đilas

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana