Životni stil

Who's Who

kukusigameni RSS / 19.07.2012. u 10:30

 Anonymous-Rant1.jpg

Ko su ljudi koji ne plaćaju račune?

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno i van pešačkog prelaza?

Ko su ljudi koji voze ne poštujući saobraćajne propise?

Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?

Ko su ljudi koji bacaju otpatke po ulici?

Ko su ljudi koji puše gde pušenje nije dozvoljeno?

Ko su ljudi koji prodaju alkohol i cigarete maloletnicima?

Ko su ljudi koji gledaju Pink?

Ko su ljudi koji se učlanjuju u političke stranke samo da bi profitirali?

Ko su ljudi koji su se obogatili kada su svi skapavali?

Ko su ljudi koji po ceo dan sede po kafićima?

Ko su ljudi koji ni o grobovima ne vode računa?

Ko su i kakvi su to ljudi?



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

arianna arianna 14:28 19.07.2012

Re: Modeli ponašanja

blogovatelj
Sta mislis da bi postigla zabranom? Zabranama se ne postize nista. Lupanje po dzepu je nesto sasvim drugo.



a pa postiglo bi se

Nema kafane na otvorenom sa ovakvim programom, nema ni ovakvih scena. Prosto.
U redu je robni i stočni vašar ali kafana na otvorenom sa striptizetama je nešto sasvim drugo.
Koga bi lupio po dzepu u ovom slučaju? Oca koji je doveo devojčicu, vlasnika kafane ili animir damu?


westvleteren
Ja ne reagujem. On onda drekne na mene: "Pokupi!"

Kod nas bi se očas posla pojavio otac detata i prijavio tog što diže dreku, za verbalno nasilje nad detetom ili bi se stvari zakuvale na neki teži oblik nasilja tipa (uvreda, psovanje, do fizičkog nasrtaja ....i tako dalje u krug

nasilje uvek radja nasilje, na žalost
zemljanin zemljanin 14:47 19.07.2012

Re: Modeli ponašanja

Većina plati kartu pa lepo ode na koncert, recimo Šakire koja to bolje radi od ovih ali i ona je negde morala da počene da vežba ... po čemu su ove devojke loše ili lake ili šta god ? ... po reakciji sam mislio da je zaista u pitanju striptiz na javnom mestu ... može da se diskutuje da li je OK da se dete nalazi u kafani tog tipa i ništa više ... to zgražavanje je malo off ... podseća me na mog dobrog prijatelja koji se celoga života zgražavao nad "geacima" koji slušaju narodnjake ... na svadbi gde je bio kum morali smo da mu oduzmemo novčanik a o % alkohola koji je uneo u sebe da ne govorim ... daklem opušteno
blogovatelj blogovatelj 02:21 20.07.2012

Re: Modeli ponašanja

Nema kafane na otvorenom sa ovakvim programom, nema ni ovakvih scena.


Nema zarade gazdi kafane, konobarice ne primaju platu, budzet se ne puni. Niko srecan.
A vidi ovako...
- bezalkoholni sator - porez 5%
- alkoholni - 25%
- sa razgolicenim konobaricama 60%

Ko pokusa da prevari, dakle da zakupi sator poslasticarnicu a dovede gole ribe - kazna soma evra.

Sta mislis gde bi tata onda odveo dete?

U onom klipu pravi kreten je roditelj.
arianna arianna 16:27 20.07.2012

Re: Modeli ponašanja

Nema zarade gazdi kafane, konobarice ne primaju platu, budzet se ne puni. Niko srecan.
A vidi ovako...
- bezalkoholni sator - porez 5%
- alkoholni - 25%
- sa razgolicenim konobaricama 60%

Ko pokusa da prevari, dakle da zakupi sator poslasticarnicu a dovede gole ribe - kazna soma evra.

Sta mislis gde bi tata onda odveo dete?

U onom klipu pravi kreten je roditelj.



e, moj blogovatelj

očigledno da bismo se ti i ja lako dogovorili oko mera koje treba preduzeti ali je tuga što ovakve stvari i dalje ostaju nesankiconisane

Propusti, nečinjanja - čiji i dokle?







sevarlica sevarlica 13:59 19.07.2012

Ko su?

Rekao bih da su to sve : državljani republike Srbije.

Mada bih mogao da kažem i : državljani država bivše SFR Jugoslavije.


zemljanin zemljanin 14:11 19.07.2012

pojašnjenje

Bilo bi zanimljivo da autor pojasni sledeća pitanja:

Ko su ljudi koji gledaju Pink?

Ko su ljudi koji se učlanjuju u političke stranke samo da bi profitirali?

Ko su ljudi koji su se obogatili kada su svi skapavali?

Ko su ljudi koji po ceo dan sede po kafićima?

Ko su ljudi koji ni o grobovima ne vode računa?


***

Pink može da gleda svako ko ima TV i apsolutno niko nema prava da ga proziva zbog toga ...

Svi oni koji nemaju opciju izbora a i oni koji razumeju da su političke organizacije sredstvo za ostvarivanje interesa onih koji tu grupu čine ...

Postoje ljudi koji su se obogatili dok su drugi "skapavali" ali to ne znači da su SVI radili protivzakonito niti da je krivica biti bogat i obogatiti se ...

Sedenje po kafićima je stvar ličnog izbora i mogućnosti, kakave veze ima sa kvalitetom tih osoba ?

Ovo oko grobova je nejasno, da li se misli na osobe koje ne obilaze svoje mrtve članove familije, prijatelja i sl ... ili se misli na vandalizam ... ili na ??? ... ako se odnosi na vandalizam jednostavnije bi bilo napisati "ko su ljudi koji uništavaju (pa spisak)" ... ako se odnosi na ono prvo, to može biti svako ... sa ljudima se družiš dok su živi a kad umru onda procesuiraš religijske obrede(moje shvatanje) ali neovisno od toga i to je jako privatna stvar pojedinca. Čemu prozivanja ?

Sve u svemu, čak i da je u pitanju čisto letnje zezanje, totalno promašen tekst bez ikakve poente ... nema opcije NE-preporučujem ali zaslužuje ... ... po dosadašnjim tekstovima autora - začuđen sam ali svako ima pravo na gaf
appendix appendix 14:34 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Sve u svemu, čak i da je u pitanju čisto letnje zezanje, totalno promašen tekst bez ikakve poente ... nema opcije NE-preporučujem ali zaslužuje

Ja bih se nadovezao na tebe i dodao:
-Ko su ljudi koji se teatralno odjavljuju sa blogova, pa se posle vraćaju..?
kukusigameni kukusigameni 19:15 19.07.2012

Re: pojašnjenje

zemljanin
Pink može da gleda svako ko ima TV i apsolutno niko nema prava da ga proziva zbog toga ...

Znaš kako, skoro svaki put čujem da je neko slučajno nešto video na Pinku. Po tome, ja ne znam nikog ko gleda Pink. Zato i pitam.
zemljanin
Svi oni koji nemaju opciju izbora a i oni koji razumeju da su političke organizacije sredstvo za ostvarivanje interesa onih koji tu grupu čine ...

Cilj opravdava sredstvo.
zemljanin
Postoje ljudi koji su se obogatili dok su drugi "skapavali" ali to ne znači da su SVI radili protivzakonito niti da je krivica biti bogat i obogatiti se ...

Nisam ni rekao SVI. Ako tako zvuči, izvinjavam se.
zemljanin
Sedenje po kafićima je stvar ličnog izbora i mogućnosti, kakave veze ima sa kvalitetom tih osoba ?

I ovde se slažem. Stvar ukusa. Ipak, ako osoba koja po ceo dan sedi u kafiću još upražnjava bilo koju tačku koju sam u blogu naveo... šta ćemo onda?
zemljanin
Ovo oko grobova je nejasno

Groblja su nam zapuštena.

I hvala ti puno na konstruktivnom razmišljanju jer to je i bila ideja ovog bloga.
kukusigameni kukusigameni 19:17 19.07.2012

Re: pojašnjenje

appendix
-Ko su ljudi koji se teatralno odjavljuju sa blogova, pa se posle vraćaju..?

Nisu ljudi. Jedan je u pitanju. Ja.
predatortz predatortz 19:19 19.07.2012

Re: pojašnjenje

kukusigameni
appendix
-Ko su ljudi koji se teatralno odjavljuju sa blogova, pa se posle vraćaju..?

Nisu ljudi. Jedan je u pitanju. Ja.


I većini je drago zbog toga što si se vratio. Meni svakako jeste
zemljanin zemljanin 19:44 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Da ne citiram stavku po stavku ali čini mi se da se opet nismo razumeli ... ti, normalno, imaš prava da postaviš određena pitanja ali kad pomešaš prekršajne postupke i izborne, onda to nije u redu ... jer ako neko gleda Pink, sedi u kafiću i bogat je = ???

Pošto si pojasnio ovo oko groblja smatraću to u prekršaj jer neko ne plaća održavanje grobnih mesta što je u rangu neplaćanja bilo kog drugog računa ...

A po svim tim prekršajnim stavkama, postoji i individualna pozicija o kojoj mi nište ne znamo ali unapred prejudiciramo, kroz pitanje, da su oni ??? .... jedino što zakon može tvrditi za takve slučajeve je prekršaj ali o kvalitetu ljudi se niko ne sme izjašanjavati na bazi njegovih prekršaja ili postupaka a da pri tome, osnovu za takvo izjašanjavanje, čini lični stav prema ovome ili onome ...

Konkretno ne sedim u kafiću jer mi muka od kafana ali zato sedim u bašti sa prijateljima pa mu dođe slično ... nisam se nešto obogatio u "ono" vreme ali imam dovoljno ... TV još malo pa ne gledam uopšte a i kad gledam udeo Pinka i Diskaverija je tu negde ... oba roditelja su odavno pokojni ali mogu na prste da nabrojim odlaske na groblje jer ne razumem tu potrebu ali plaćam račune uredno ... slabo se švercujem jer sam retko u Bg ... ostale prekršaje retko činim mada račune plaćam na otprilike 6meseci ... malo sam ja dužan njima pa pretplatim pa tako ... i omiljeni sajt mi je http://phys.org a jedan od omiljenih filmova je Piano ... i sad ko sam ja ??? ... mislim stvarno je kriterijum

Zbog svega navedenog sam istakao da moraš razdeliti kriterijume a ne mešati ih jer u protivnom samo tračarimo ... a šta to govori o nama ?
kukusigameni kukusigameni 20:12 19.07.2012

Re: pojašnjenje

zemljanin

Pa šta se onda javljaš?
Ti ne pripadaš ni jednoj od grupacija koje su navedene.
I, ako si pročitao Milutinov post, onda ti je jasno da su pitanja upućena jer niko za sebe ne smatra da negde možda greši. Jok.
I nije sve u prekršajima i kaznama. Na primer, onaj ko vozi u suprotnom smeru jednosmernom ulicom ne pravi samo prekršaj, nego je zreo i za psihijatra.
A Pink je toliko oličenje prostakluka i šunda da zaista ne razumem ko ima potrebu to da gleda. A i ne znam nikog ko to radi ili barem ko priznaje da to radi. Pa sam i to uvrstio u pitanja, možda baš da bih pojasnio kontekst.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:13 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Ko su ljudi koji se teatralno odjavljuju sa blogova, pa se posle vraćaju..?


Nisu ljudi. Jedan je u pitanju. Ja.

Pa, sad...

Svakako, slažem se sa ocenom da je super što si se vratio
mlekac mlekac 20:47 19.07.2012

Re: pojašnjenje

kukusigameni
appendix
-Ko su ljudi koji se teatralno odjavljuju sa blogova, pa se posle vraćaju..?

Nisu ljudi. Jedan je u pitanju. Ja.

Da ne pominjemo zahteve publike!
zemljanin zemljanin 21:01 19.07.2012

Re: pojašnjenje

niko za sebe ne smatra da negde možda greši. Jok.

Mogu da grešim samo u postupcima koje je zakon propisao kao prekršaje ... u svim ostalim postupcima, donosim odluku koja nikako ne može biti predmet osude niti može da se dovede u pitanje jer spada u moje lično viđenje života i načina nakoji sam izabrao da živim. ... u prevodu ipak mislim da treba odvojiti prekršaj od izbora
A Pink je toliko oličenje prostakluka i šunda

Mogu da se složim da Pink jeste sve to što je rečeno ali se osuda odnosi na Pink a ne može se odnositi na pojedinačni izbor ili osobu koja taj izbor čini. Znači kritikuj Pink koliko hoćeš ili ćemo zajedno ali insinuacije o gledaocima Pinka su nepotrebne ...

Apsolutni sam protivnik institucija religije, pogotovo što nisu privatne i što se ne finansiraju privatnim parama, ali ne mogu reći da su svi vernici ovakvi ili onakvi. Oni su samo napravili lični izbor i to ne govori ništa o njima. Dakle vera jeste lični čin i nemam prava da nekome osporavam ili da ga osuđujem zbog njegovog poimanja realnosti ali religija oličena u nekretntinama i njihovim starateljima je za apsolutni prezir i ako se ona niveliše na odgovarajuće mesto i oni koji sebe nazivaju pripadnicaima ove ili one religijske organizacije imaće više slobode za druge izbore.

Ako uporedimo Pink i "crkvu" i tu postoje razlike iako je metodologija slična. Pink je privatna firma a "crkva" je ??? Ali obe organizacije su legalne mete za kritiku - ali ne i ljudi koji koriste njihove usluge.

PS. I znam da sam "zapeo"sa ovim razdvajanjima ali mi to dira u onu crtu tolerancije za drugačije ... svejedno vreme je za druge stvari
appendix appendix 21:06 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Nisu ljudi. Jedan je u pitanju. Ja.

Neka si se ti nama vratio, dobrodošao nazad! Samo mi je malo bljutava celokupna ona ujdurma koju si napravio ovde na Blogu oko tvog odlaska, a ispade da je bilo bespotrebno. Pritom, uopšte ne ulazim u razloge ni odlaska ni povratka, ali, ne volim ni patetiku.

kukusigameni kukusigameni 21:18 19.07.2012

Re: pojašnjenje

appendix
Pritom, uopšte ne ulazim u razloge ni odlaska ni povratka, ali, ne volim ni patetiku.

Tek bi rasprava o tome bila patetična.
zilikaka zilikaka 21:31 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Ko su ljudi koji vole patetiku?
kukusigameni kukusigameni 22:06 19.07.2012

Re: pojašnjenje

zilikaka
Ko su ljudi koji vole patetiku?


To su ljudi koji pišu pod punim imenom i prezimenom.
Hansel Hansel 22:09 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Na primer, onaj ko vozi u suprotnom smeru jednosmernom ulicom ne pravi samo prekršaj, nego je zreo i za psihijatra.

I Mira Trailović?

(EDIT: Ovo je bila slučajna stotka. )
kukusigameni kukusigameni 22:23 19.07.2012

Re: pojašnjenje

Hansel
I Mira Trailović?

Pa...

mikimedic mikimedic 13:40 20.07.2012

Re: pojašnjenje

-Ko su ljudi koji se teatralno odjavljuju sa blogova, pa se posle vraćaju..?


Nisu ljudi. Jedan je u pitanju. Ja.


e pa nisi jedini. i ja. i ja.

biti na blogu posle tomine pobede je jednostavno priceless.

sevarlica sevarlica 14:26 19.07.2012

pitanja za pitanja?

Ko su ljudi koji ne plaćaju račune?
Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?
Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno i van pešačkog prelaza?
Ko su ljudi koji voze ne poštujući saobraćajne propise?
Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?
Ko su ljudi koji bacaju otpatke po ulici?
Ko su ljudi koji puše gde pušenje nije dozvoljeno?
Ko su ljudi koji prodaju alkohol i cigarete maloletnicima?
Ko su ljudi koji gledaju Pink?
Ko su ljudi koji se učlanjuju u političke stranke samo da bi profitirali?
Ko su ljudi koji su se obogatili kada su svi skapavali?
Ko su ljudi koji po ceo dan sede po kafićima?
Ko su ljudi koji ni o grobovima ne vode računa?
Ko su i kakvi su to ljudi?


Ko su ljudi koji imaju za račune?
Ko su ljudi koji naplaćuju prevoz?
Ko su ljudi koji ne paze kako voze?
Ko su ljudi koji uopšte voze?
Ko su ljudi koji zoniraju grad i naplaćuju parking?
Ko su ljudi koji postavljaju kante i kontejnere?
Ko su ljudi koji određuju gde se puši?
Ko su maloletnici koji ih kupuju?
Ko su ljudi koji nemaju TV?
Ko su ljudi koji se zapošljavaju bez "veze"?
Ko su ljudi koji su sve doveli do skapavanja?
Ko su ljudi koji su dali dozvolu za rad kafićima?
Ko su ljudi koji nemaju para za grobove?

Ko je kriv što su(smo) postali takvi?
kukusigameni kukusigameni 19:42 19.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

sevarlica
Ko su ljudi koji imaju za račune?

Oni koji prave račune. U protivnom ne bi trebalo da ih prave.
sevarlica
Ko su ljudi koji naplaćuju prevoz?

Oni kojima je to posao. Ali mislim da je ovo dobro mesto da napomenem, da ako se svi lepo dogovorimo da ne treba da plaćamo prevoz, onda sam prvi "za" da ga ne plaćamo. Naravno, ako postoji razlog i ako taj razlog ima svoju utemeljenost. To se zove građanska neposlušnost i legitimno je sredstvo socijalne borbe. Ali, ako treba neki da plate, a drugi da ne plate istu uslugu, hm, mislim da to baš i nije neka fora.
sevarlica
Ko su ljudi koji uopšte voze?

Vozači.
sevarlica
Ko su ljudi koji zoniraju grad i naplaćuju parking?

Mislim da je bolje pitanje gde idu pare od parkinga? Zone same po sebi nisu loše. Ima tu još dosta toga da se doradi. Ipak, nema olupina koje nisu u voznom stanju, a zauzimaju mesto na ulici, ima nešto više mesta za parkiranje i obeležena su parking mesta tako da nikome ne smetaju parkirana vozila. Ipak, daleko je to sve od idealnog.
sevarlica
Ko su ljudi koji postavljaju kante i kontejnere?
Ko su ljudi koji određuju gde se puši?
Ko su maloletnici koji ih kupuju?
Ko su ljudi koji nemaju TV?
Ko su ljudi koji se zapošljavaju bez "veze"?
Ko su ljudi koji su sve doveli do skapavanja?
Ko su ljudi koji su dali dozvolu za rad kafićima?

Mislim da ovo ne umem da odgovorim i da delom i nije tema ovog bloga.
sevarlica
Ko su ljudi koji nemaju para za grobove?

Za sređivanje groblja i ne bacanje papira, hrane i sl. nije potreban novac. Ja sam sređujem grob svojih predaka. A i one okolo, koji su zapušteni.

sevarlica
Ko je kriv što su(smo) postali takvi?

Dinkić, Tadić, Nikolić, Jovanović, Milošević, Šešelj, Tito, NATO, Vatikan, Rusija...?
Ne bih rekao.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:16 19.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

Ko je kriv što su(smo) postali takvi?


sevarlica sevarlica 08:54 20.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

Oni koji prave račune. U protivnom ne bi trebalo da ih prave.

Slažem se, samo što je Srbija zemlja gde se računi pojavlju sam od sebe. Postoje tu neki "obavezni troškovi" ili kako ih ja zovem "porez na budalu".
Telefon, kupiš broj koji nije tvoj i plaćaš mesečno 500 din iako nemaš ni jedan potrošen inpuls. Tako i struja, voda, smeće, TV pretplata, itd.
Kao što rekoh slažem se da ne treba da se troši više nego što se ima.

Oni kojima je to posao.
Koji su dobili na fer tenderu da monopolistički uzimaju naš novac?

Ali mislim da je ovo dobro mesto da napomenem, da ako se svi lepo dogovorimo da ne treba da plaćamo prevoz, onda sam prvi "za" da ga ne plaćamo.Ali, ako treba neki da plate, a drugi da ne plate istu uslugu, hm, mislim da to baš i nije neka fora.

Ne može tako, ko koristi ima da plaća, ja čak mislim da su mesečne karte jeftine jer se GSP preko3/4 dotira iz budžeta što stavlja u neravnopravan položaj one koji ga ne koriste ili ga koriste retko.

Ko su ljudi koji uopšte voze?
Vozači.

Kao što su oni koji prelaze van pešačkog pešaci, zar ne?


Mislim da je bolje pitanje gde idu pare od parkinga?

Idu u GSP.

Zone same po sebi nisu loše. Ima tu još dosta toga da se doradi.

Nisu kad bi njihovo širenje i samo postojanje pratila kvalitetna rekonstrukcija GSP-a, cena Taxi usluga, t.j. alternativa. Kad bi njihovo širenje pratila izgradnja besplatnih parkin placeva van zone, ovako je to najobičnija krađa.
Ipak, nema olupina koje nisu u voznom stanju, a zauzimaju mesto na ulici

Ima ih više nego ikad. Stanari zoniranih ulica mogu za oko 400din/mesečno da čuvaju svoju olupinu do kraja vremena.
Kad spojim ove dve stavke GSP i Zone dobijemo moj problem.
Plaćam gorivo i registraciju za svoj auto i dolazim kolima na posao prelazeći dnevno 30km u jednom pravcu. Kada dodjem na posao nemam gde da parkiram jer sam u zoni i ne mogu da ostanem duže od 3 sata(a gazdu me zamisli plaća sa osam pa ne mogu da se švrćkam). Ostaju mi ili garaže koje su preskupe jer me više koštaju one nego gorivo(90 din/sat) ili parking van zone što je 2 stanice busa dalje. Bus mi je znači trošak od 120 din dnevno plus.E sad pitanje.
Zašto sam ja kao građanin predgrađa kažnjen?
Zašto moj autobus ide na pola sata, i zašto mi treba 2 sata da GSP-om pređem 30km?
Zašto se ne uvede mesečna parking karta u zoni i za one koji u zoni rade i mogu to da potvrde radnom knjižicom ili zdravstvenom?
KO SU LJUDI KOJI SU OD MENE NAPRAVILI GRAĐANINA DRUGOG REDA? :)

Mislim da ovo ne umem da odgovorim i da delom i nije tema ovog bloga.

Ako ne umeš da odgovoriš, verovatno ne razumeš šta sam pitao, ako ne razumeš kako onda znaš da nije tema

Dinkić, Tadić, Nikolić, Jovanović, Milošević, Šešelj, Tito, NATO, Vatikan, Rusija...?
Ne bih rekao.

Ne bih ni ja. Mi smo njihovi i oni su naši!
kukusigameni kukusigameni 09:16 20.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

sevarlica

Čekaj, ti se raspriča o zonama i ja se poprilično slažem sa tvojim konstatacijama vezanim za tu temu. Ali, pitanje je bilo: "Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?"
Tu sam, a siguran sam da ti je to jasno, mislio na one koji zakrče celu traku, trotoar, ulicu, votevr... I znam, to je prekršaj ali ja i ne pitam šta radi Policija, ja se pitam ko su ti ljudi. Jer, svi kukaju na tako parkirana vozila (kukusigameni ) kao da to rade vanzemaljci.
Ovo možeš primeniti na dobar deo onih mojih "ko su..."
sevarlica sevarlica 13:15 20.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

kukusigameni
sevarlica

Čekaj, ti se raspriča o zonama i ja se poprilično slažem sa tvojim konstatacijama vezanim za tu temu. Ali, pitanje je bilo: "Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?"
Tu sam, a siguran sam da ti je to jasno, mislio na one koji zakrče celu traku, trotoar, ulicu, votevr... I znam, to je prekršaj ali ja i ne pitam šta radi Policija, ja se pitam ko su ti ljudi. Jer, svi kukaju na tako parkirana vozila (kukusigameni ) kao da to rade vanzemaljci.
Ovo možeš primeniti na dobar deo onih mojih "ko su..."


Sve što si ti naveo u blogu smo MI. Možda se neki neće naći u onim pitanjima, ali činjenica je da većina hoće.
Mislim da je isprazno govoriti o proizvodu svih pitanja koje si naveo u blogu, i da treba razgovarati o izvorima problema koji podstiču takva pitanja.

Samo sam napravio digresiju u tu stranu.
zilikaka zilikaka 18:05 20.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

Ali, pitanje je bilo: "Ko su ljudi koji parkiraju kola gde stignu?"
Tu sam, a siguran sam da ti je to jasno, mislio na one koji zakrče celu traku, trotoar, ulicu, votevr... I znam, to je prekršaj ali ja i ne pitam šta radi Policija, ja se pitam ko su ti ljudi.


Juče krenem na brzaka svojom bicikletom do centra.
U jednoj uskoj ulici, gde inače jedna strana služi za parkiranje, čovek stao bukvalno na sred puta, izašao iz kola, a u njima ostavio ženski deo familije.
Nailaziš i nema šansi da prođeš. Idu ljudi iz suprotnog smera.

U tom on dolazi i ja mu kažem: "Pa pobogu čoveče, je l se tako staje"
On mrtav ladan: "Pa dobro šta, na minut, gde da stanem?"
"Pa da se skloniš sa puta, ko sav normalan svet"
On me pogleda i odgovori: "A jel se tu vozi bicikl?"

I ode on sa uverenjam da ga eto neki biciklisti ometaju da ko čovek obavi svoj poso.
kukusigameni kukusigameni 16:26 21.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

zilikaka
I ode on sa uverenjam da ga eto neki biciklisti ometaju da ko čovek obavi svoj poso.

To se zove "Fama o biciklistima".

antioksidant antioksidant 19:19 22.07.2012

Re: pitanja za pitanja?

I ode on sa uverenjam da ga eto neki biciklisti ometaju da ko čovek obavi svoj poso.

po opisu bih rekao da je on tipicna plava baba
dragoljub92 dragoljub92 20:45 19.07.2012

ja gledam pink

gledam film koji mi se dopadne
gledam kad pričaju viceve ,gledao bizetića i sad ovi
ako naletim na neku humorističku seriju
ponekad vesti
a to isto gledam na bilo koju televiziju gde ima.
slušam 200 dvojku,RB1,RB2 a ponekad i 3
mlekac mlekac 20:52 19.07.2012

Re: ja gledam pink

dragoljub92
gledam film koji mi se dopadne
gledam kad pričaju viceve ,gledao bizetića i sad ovi
ako naletim na neku humorističku seriju
ponekad vesti
a to isto gledam na bilo koju televiziju gde ima.
slušam 200 dvojku,RB1,RB2 a ponekad i 3

Au dragoljupce, pa ti si kontraverzna licnost! Gledas Pink a slusas RB3!
kukusigameni kukusigameni 20:56 19.07.2012

Re: ja gledam pink

mlekac
Au dragoljupce, pa ti si kontraverzna licnost! Gledas Pink a slusas RB3!



Hansel Hansel 22:01 19.07.2012

Re: ja gledam pink

mlekac
Au dragoljupce, pa ti si kontraverzna licnost! Gledas Pink a slusas RB3!

Pa, on gleda Pink fenomenološki!

A, eno, ja naleteo (slučajno ) pre neku nedelju na Miru Karanović kao gošću na Pinku, valjda je to bila ona emisija "Dobro veče, Srbijo" - da se ne foliram da ne znam kad znam iako ne gledam, stvarno - ali, Miru sam malo gledao; i pomislio da je to novi kraj.

Slično sam bio pomislio kada je jedna cenjena novinarka pre 7-8 godina svoju emisiju prenela na Pink - pomislio sam tada da je to kraj svih kriterijuma. Sticajem okolnosti, nešto kasnije je ispalo da radim jedno vreme za tu emisiju. OK, to je bila spoljna produkcija, ali mi je i dalje smetao kontekst, naročito što sam znao (bar sam tako zaključio) da je Mitrović takav sadržaj stavio na program ne bi li se dodatno kvalifikovao za predstojeći konkurs za dodelu frekvencija. Tumačio sam da je iz istog razloga zaposlio Peru Lukovića i povezao se sa Helsinškim odborom. Tešio sam se da je uređivačka politika ipak nezavisna i da sam ono što sam radio - radio nezavisno (jer zaista niko nije uticao na mene osim u podrazumevajućem uredničkom smislu).

Da se vratim na kontrovernznost - ono što izgleda kao kontroverznost - može biti - širina. Tako se često šalim na račun mojih relativno raznolikih muzičkih afiniteta (kojiuglavnom nisu prejaki) - da li je to nedostatak ili širina ukusa? Glasam ipak za ono drugo, u skoro svakom žanru se može prepoznati ko ima kvalitet, drugo je pitanje koliko se uspešno prepoznaje...
kukusigameni kukusigameni 22:09 19.07.2012

Re: ja gledam pink

Hansel
A, eno, ja naleteo (slučajno ) pre neku nedelju na Miru Karanović kao gošću na Pinku, valjda je to bila ona emisija "Dobro veče, Srbijo" - da se ne foliram da ne znam kad znam iako ne gledam, stvarno - ali, Miru sam malo gledao; i pomislio da je to novi kraj.


Gde će ti duša? Zaboleo me stomak od smeha.
Hansel Hansel 22:14 19.07.2012

Re: ja gledam pink



Pa, osetio sam žicu!
dragoljub92 dragoljub92 22:52 19.07.2012

Re: ja gledam pink

Au dragoljupce, pa ti si kontraverzna licnost! Gledas Pink a slusas RB3!

pa znaš kako,radije ću da gledam one budale što pričaju viceve nego neku sumanutu seriju bilo kojoj kvalitetnoj televiziji, uostalom te iste viceve i sami pričamo, kajne?
treće,kako znate da je pink loš ako ga nikad ne gledate?
RB3 slušam jer ima dosta rupa u mom obrazovanju koje taj program popunjava, ja nisam gimnazijalac
tko razume svatiće
dragoljub92 dragoljub92 22:54 19.07.2012

Re: ja gledam pink

Pa, on gleda Pink fenomenološki!

ja samsi ćovek fendomen
mlekac mlekac 02:24 20.07.2012

Re: ja gledam pink

dragoljub92
Au dragoljupce, pa ti si kontraverzna licnost! Gledas Pink a slusas RB3!

pa znaš kako,radije ću da gledam one budale što pričaju viceve nego neku sumanutu seriju bilo kojoj kvalitetnoj televiziji, uostalom te iste viceve i sami pričamo, kajne?
treće,kako znate da je pink loš ako ga nikad ne gledate?
RB3 slušam jer ima dosta rupa u mom obrazovanju koje taj program popunjava, ja nisam gimnazijalac
tko razume svatiće


Dragoljupce, datiprisapnem, kad uturim cvetak na kraj recenice, tojmudojde kompimenat!
docsumann docsumann 21:23 19.07.2012

ko su ljudi?

razmisljam razmisljam 22:07 19.07.2012

Још једно питање...

Је л' ово пробни тест из опште културе и информисаности за следећу туру уписа на факултете?

EDIT: Умал' стотка.

kukusigameni kukusigameni 22:11 19.07.2012

Re: Још једно питање...

razmisljam
Је л' ово пробни тест из опште културе и информисаности за следећу туру уписа на факултете?

Ko su ljudi koji upisuju fakultete?
razmisljam razmisljam 22:13 19.07.2012

Re: Још једно питање...

kukusigameni
razmisljam
Је л' ово пробни тест из опште културе и информисаности за следећу туру уписа на факултете?

Ko su ljudi koji upisuju fakultete?


Ко си ти да ми постављаш таква ( или било каква ) питања?
kukusigameni kukusigameni 22:49 19.07.2012

Re: Још једно питање...

razmisljam
Ко си ти да ми постављаш таква ( или било каква ) питања?


Ja, da znam ko sam, verovatno ne bih bio to što jesam.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:54 19.07.2012

Re: Још једно питање...

Ko su ljudi koji upisuju fakultete?

Što da upisuju kad mogu lepo i lako da ih završe?
razmisljam razmisljam 22:55 19.07.2012

Re: Још једно питање...

kukusigameni
razmisljam
Ко си ти да ми постављаш таква ( или било каква ) питања?


Ja, da znam ko sam, verovatno ne bih bio to što jesam.


А знаш ли барем ко ниси?
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:03 19.07.2012

Re: Још једно питање...

А знаш ли барем ко ниси?


bitnije je ono;
znaš li šta želiš da postaneš?

taj fazon nisam taj i taj ,
mi deluje kao onaj momenat kad počne šorka i svi se utrkuju da kažu kako oni nisu prvi počeli.
ali već kad je krenulo polivanje,bila bi bruka da se ne opiči neko sa strane - jebi ga, ljudi smo , grešimo i te fore ...


svi smo nešto , samo je bitno u kolikoj meri

(a sad odoh da vozim bickl po mraku .
nemam svetla , ali su ulice osvetljene )
dragoljub92 dragoljub92 23:05 19.07.2012

Re: Још једно питање...

razmisljam
kukusigameni
razmisljam
Ко си ти да ми постављаш таква ( или било каква ) питања?


Ja, da znam ko sam, verovatno ne bih bio to što jesam.


А знаш ли барем ко ниси?

kad bi znao šta jeste,naslutio bi ko je
dragoljub92 dragoljub92 23:08 19.07.2012

Re: Још једно питање...

nemam svetla , ali su ulice osvetljene )

jamikaza
dragoljub92 dragoljub92 23:13 19.07.2012

Re: Још једно питање...

dragoljub92
nemam svetla , ali su ulice osvetljene )

kamikaza

razmisljam razmisljam 23:20 19.07.2012

Re: Још једно питање...

stefan.hauzer
А знаш ли барем ко ниси?


bitnije je ono;
znaš li šta želiš da postaneš?


Не знам баш да ли је битније, али свакако ваља у себи тражити одговор на то питање.

taj fazon nisam taj i taj ,
mi deluje kao onaj momenat kad počne šorka i svi se utrkuju da kažu kako oni nisu prvi počeli.
ali već kad je krenulo polivanje,bila bi bruka da se ne opiči neko sa strane - jebi ga, ljudi smo , grešimo i te fore ...


Е, сад... ( Ухватио си ме у тренутку када сам склона филозофитању, па сад трпи. )
Не бих се баш сложила са тобом.
Свако од нас пуно тога јесте, пуно тога жели или не жели да буде, а пуно тога није, нити ће икада бити. И то, по мени, нема никакве везе са општом шорком у којој се сви опусте, а после звиждућу и вичу: ,, Нисам ја, мајке ми миле! '' нити са случајно лоптом разбијеним прозором, након чега је сценарио исти, тј. нико није крив.
( Насатавак следи након твоје следеће реченице, одмах испод, јер ми се на њу некако таман надовезује. )


svi smo nešto , samo je bitno u kolikoj meri


Наравно да смо сви ми нешто, да не кажем свашта по мало. Али, исто тако, свашта нешто нисмо. И мислим да нас у подједнакој мери одређује и једно и друго - и оно што јесмо и оно што нисмо, да једно без другога не иде.


(a sad odoh da vozim bickl po mraku .
nemam svetla , ali su ulice osvetljene )


Пази да се не скрндечиш негде, што би рек'о мој тата. Ко ће после да нам пушта музику?
eli.lacrosse eli.lacrosse 07:43 20.07.2012

Re: Још једно питање...

Ko su ljudi koji upisuju fakultete?

Moram da odgovorim na ovo, makar sa velikim zakašnjenjem:
Oni koji su videli Rektor Mićin bilbord i poverovali.

Milutin Milošević Milutin Milošević 07:50 20.07.2012

Re: Још једно питање...

Rektor Mićin bilbord

To ti kažem: što bi upisivali kad mogu da završe?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 20.07.2012

Re: Још једно питање...

Пази да се не скрндечиш негде


ma nemaš frke . uvek je tu bila ona da pridrži(a i njen bickl ima svetlo)


pošto će uskoro olimpijada laka muzička nota

(nećemo da razmišljamo, ,na ovaj topao dan .
šteta je .
sad se samo prepuštamo trunutku i nekom vetriću na plaži)

*olympic airways :)
zilikaka zilikaka 18:09 20.07.2012

Re: Још једно питање...

Свако од нас пуно тога јесте, пуно тога жели или не жели да буде, а пуно тога није, нити ће икада бити. И то, по мени, нема никакве везе са општом шорком у којој се сви опусте, а после звиждућу и вичу: ,, Нисам ја, мајке ми миле! '' нити са случајно лоптом разбијеним прозором, након чега је сценарио исти, тј. нико није крив.
( Насатавак следи након твоје следеће реченице, одмах испод, јер ми се на њу некако таман надовезује. )



svi smo nešto , samo je bitno u kolikoj meri


Наравно да смо сви ми нешто, да не кажем свашта по мало. Али, исто тако, свашта нешто нисмо. И мислим да нас у подједнакој мери одређује и једно и друго - и оно што јесмо и оно што нисмо, да једно без другога не иде


Ovo si sročila da ni sama bolje ne bih

Ti si moj idol
razmisljam razmisljam 23:36 20.07.2012

Re: Још једно питање...

stefan.hauzer
Пази да се не скрндечиш негде


ma nemaš frke . uvek je tu bila ona da pridrži(a i njen bickl ima svetlo)


Ееее, то већ битно мења ситуацију.
Кад је ту ОНА, ја више не морам да бринем како ћеш се возати. Поготово што има одговоран бицикл - са светлом.


pošto će uskoro olimpijada laka muzička nota

(nećemo da razmišljamo, ,na ovaj topao dan .
šteta je .
sad se samo prepuštamo trunutku i nekom vetriću na plaži)

*olympic airways :)


Да видиш, стварно данас нешто и нисам имала потребу да размишљам. ( Осим о томе како бих радо била на плажи. )
А за мјуз захваљујем.
razmisljam razmisljam 23:41 20.07.2012

Re: Још једно питање...

zilikaka

Ovo si sročila da ni sama bolje ne bih

Ti si moj idol


Дакле, ти си стварно данас сувише била на сунцу.

Мада...
( Ово у случају да си ипак мислила озбиљно, а не под утицајем гама и осталих инфрацрвених и ултраљубичастих зрака. )
kukusigameni kukusigameni 16:28 21.07.2012

Re: Још једно питање...

razmisljam
Ово у случају да си ипак мислила озбиљно, а не под утицајем гама и осталих инфрацрвених и ултраљубичастих зрака.

Ko su ljudi koji razmišljaju pod uticajem "gama i ostalih infracrvenih i ultraljubičastih zraka"?
razmisljam razmisljam 18:37 21.07.2012

Re: Још једно питање...

kukusigameni

Ko su ljudi koji razmišljaju pod uticajem "gama i ostalih infracrvenih i ultraljubičastih zraka"?


Мислим да ћу да вратим ово испитно питање и да се појавим у неком следећем испитном року. Тренутно ме мрзи да размишљам.
freehand freehand 00:15 20.07.2012

Ko se

... vere na bandere?
Ko se ljubi s crni zubi?
A?
zovitemegrunf zovitemegrunf 13:00 21.07.2012

Re: Ko se

freehand
... vere na bandere?


Antonio?
freehand
... Ko se ljubi s crni zubi?A?


beli:

kick68 kick68 02:12 20.07.2012

.

Ko su ljudi koji ne plaćaju račune?

Ko su ljudi koji se švercuju u prevozu?

Lazu, kradu, varaju...

(1.07.31)
kukusigameni kukusigameni 09:24 20.07.2012

Re: .

kukusigameni kukusigameni 09:42 20.07.2012

auuuu

Šabane, javi se. Sve ti je oprošteno!

Bomba u bioskopu u Koloradu!
LINK LINK LINK
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:11 20.07.2012

Re: auuuu

Nije Srki u tom gradu.
blogovatelj blogovatelj 13:18 20.07.2012

Re: auuuu

Nije Srki u tom gradu.


Google Earth daje 34.5 majle od Aurore do Bouldera.
To je to.
Ipak zivi tamo.
Za americki nacin zivota to rastojanje moze da se aproksimira nulom.
Samo da ispravim qqa. Nije bomba, ludak je valjda pucao po gomili.
blue92 blue92 10:04 20.07.2012

a ko KROPUJE njive i livade ?


kukusigameni kukusigameni 10:08 20.07.2012

Re: a ko KROPUJE njive i livade ?

To je bar lako.

blue92 blue92 11:37 20.07.2012

Re: a ko KROPUJE njive i livade ?

To je bar lako.


D O C S ????!!!!


kukusigameni kukusigameni 11:44 20.07.2012

Re: a ko KROPUJE njive i livade ?

blue92
D O C S ????!!!!


Taj, taj. On se bavi tim...

WEIRD SHIT

A i sumLJiv je brate. Postavi blog o superherojima (Betmenu) i onda BUUUUM, bomba u Koloradu, na premijeri Betmena.

blue92 blue92 12:03 20.07.2012

Re: a ko KROPUJE njive i livade ?

D O C S ????!!!!



Taj, taj. On se bavi tim...


eee, stvarno Kuku Si Ga Tebi

tripuješ, ja da ti kažem

ako je nešto WEIRD, ne znači da ubija
više ubijaju tzv "normalne" pojave, pogle' samo svoju listu
ubi(še) bre narod u pojam, al načisto

a ovi prelepi "crteži", ovo kropovano žito, misssslllimmmm
TO nikog nije ubilo, povredilo, uvredilo - samo je TU !

umetnossss, i svakom umešanom "docs-u" - moj duboki naklon :))

ks ks, docs, oću i ja da "CRTAM"


docsumann docsumann 14:48 20.07.2012

Re: a ko KROPUJE njive i livade ?

a ovi prelepi "crteži", ovo kropovano žito, misssslllimmmm
TO nikog nije ubilo, povredilo, uvredilo - samo je TU !


mislim da se farmeri ne bi baš složili sa tobom
blue92 blue92 16:43 20.07.2012

Re: a ko KROPUJE njive i livade ?

farmeri bi trebalo da su počastvovani
zovitemegrunf zovitemegrunf 13:43 21.07.2012

who are those guys?

miloradkakmar miloradkakmar 21:50 22.07.2012

Kafana van pešačkog

Ko su ljudi koji prelaze ulicu na crveno i van pešačkog prelaza?

Ponekad pređem van pešačkog, na crveno nikada ne idem.
Ostalo mi je strano , sem ovoga.
Ko su ljudi koji po ceo dan sede po kafićima?

Znam da odsedim u kafani par sati uz raub , meksiko i crno vino.
milisav68 milisav68 00:53 24.07.2012

A ko kida glave i ruke...



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana