Moj grad

Beogradžani

cult RSS / 25.07.2012. u 15:24

Raskalašna haotičnost sa jakim mirisom agresivnosti uz blagu raspalost svega je prva stvar koju osetiš kad ulaziš u Srbiju. I nedostatak istog kad predješ njene granice. Čim je napustiš osetiš da se okolina promenila, da su sitnice drugačije i to strašno krene da bode oči, pa izazove neku potmulu tugu, setu, šta li je, o kojoj sa saputnicima ne pričaš jer je svima vidljivo, jasni i neprijatno. Jasno je da živiš u društvu koje nije stanju sebe da organizuje, da se pribere i privede minimumu životne pristojnosti, da je sve što vidiš samo imitacija civilizovanog društva, od pretankog autoputa ulegnutog od kamionskih guma do pogrešno shvaćenih sloboda i demokratije. Kao proizvodi made in China: cipele samo liče na cipele, kese samo podsećaju na kese. Nemaju funkciju, odmah se raspadnu, a tek na pijaci kupljene nektarine se razlete svuda po trotoaru. Korumpirali smo jedni druge, narod političku elitu i obratno. Svi se grebemo o opšte, otimamo iz zajedničkih kasa. Ovi iz političke kaste mnogo više, jer ih je daleko manje i bliži su izvoru. Zato su zadovoljniji. Mi, parije, se medjusobno gložemo oko mrvica kojih je sve manje jer izvori presušuju i njima i nama. Zato smo puni jeda, besa, manje ili više prikrivene agresije. Nikad termin "beznadje" nije bio definisaniji i očigledniji nego u Srbiji danas.

Ima taj deo Srbije koji uporno ne diže ruke od svega. Nije mali. Ali je manjina. To su oni koje je sramota kad na početnoj stanici vide naizgled mirne, zamišljene ljude koji se pojavom autobusa i otvaranjem vrata pretvaraju u afričko pleme na ratnoj stazi, pa izobličenih lica kreću u sprint na vrata, lomeći i gazeći saplemenike, bacajući ih laktom daleko iza sebe. Žene koje izvežbano bacaju tašne preko glava zaduvanih od borbe sugradjana na slobodno mesto za sedenje, psovke poraženih u borbi za stolicu, a onda odjednom mir, čudna neka tišina, kao da se pre dva minuta ništa od toga nije desilo. 

Taj deo Srbije plaća sve račune. U roku, ako je moguće. Uključujući i Tijanićevu pretplatu. Iako mu se gadi kako taj program izleda, iako ga već dugo ne gleda jer pristojnom čoveku to nije gledljivo, iako ga je smestio na kraj kablovskih kanala. Plaća, dakle, jer mu je jasno da život u uredjenom društvu zahteva poštovanje donetih pravila. Jer odbija da bude korumpiran. I da se tako stiče pravo da se upire u tudju korumpiranost, lopovluk i ostale gadosti. Taj deo Srbije oseća da su mi nabili magareće uši na glavu kad pročita da je Sud oborio tužbu za neplaćanje pretplate. Država je, dakle, podržala po hiljaditi put one koji pravila neće da poštuju. Lopovska korumpirana politčka kasta, preko svojih naziviinstitucija nastavlja da korumpira svoje gradjane, praveći naivnim budalama svoj pristojniji deo. Čemu decu da učiš? Da se priklone sveopštoj kradji i korupciji? Ili onom kako su tebe učili da se ponašaš, pa se sad poigravaš svakodnevno vrhovima svojih magarećih ušiju? Ili da završe škole i da beže što dalje odavde, koliko ih noge nose. Plativši kartu za bus, voz, avion pre toga, naravno.

Sedeći na skalinadi ovog grada u zemlji u kojoj se prisustvo države snažno oseća, čitajući na netu vesti iz Otadžbine, osmeh mi lice oblio kad sam pročitao da ima da se ulazi samo ulaz, izlazi samo na izlaz i da ima da se plaćaju karte za autobus. Tu stvari počinju. Kad te država natera da se upristojiš. Silom, jer milom nije moglo. Jer tako se kultura i pristojnost uteruje. Tako je oduvek bilo. Negde se posao odradio pre dvesta godina, pa je pristojnost postala običaj. Negde to počinje danas. Iskreno i svim srcem uz Grad Beograd. Ne popustite. Naterajte nas da ne gazimo više jedni druge. Naterajte nas da nas ne bude sramota od nas samih i od drugih koji nas posete. 

A što se tiče ovih anarhosindikalista, busplus revolucionara i Čegevara, jako mi je teško da razdvojim koliko je tu samopromocije, koliko spinovanja od strane partijskih frakcija, stranaka, 1389 pokreta i ostalih navijača. A sve od toga je vidljivo. Koliko vam je stalo da se ispita korupcija, a koliko da karte ne plaćate. Meni lično je, recimo, dosadilo da plaćam za Amitzov put do devojke Milice, kako je on to lepo i poetično rekao, a to radim svaki put kad svoju kartu platim, a on ne. Kažu da je, kad je ovo privodjenje redu počelo, u proseku, 40% putnika izalazilo iz vozila kad udju kontrole. Kažu da je na liniji 38 za ceo mesec jun samo jedan putnik očitao kartu. Ljudi, ne možemo tako da živimo. Ali stvarno ne možemo. Ako ja kao nulta generacija beogradjana to shvatam, kako vi koji ste peta generacija Beogradžana to ne uvidjate? A tako ste ponosni na taj detalj svog sivi-ja. Evo, zbog vas sam, uz naklon i poštovanje tom kvalitetu vaših ličnosti, i tu glasovnu promenu dj u dž ispisao. Danas je čovek razbio prozor na autobusu jer nije mogao da udje na izlaz. Ovacije u komentarima na vest. Raspašćemo se tako, sugradjani. Po drugi put u dvadeset godina.

 

 

 

 



Komentari (471)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 13:33 26.07.2012

Re: Beograđani

Najveći protivnici reda su gore, u eliti.

Mislim da koristiš "red" previše široko u ovom kontekstu. Red ume da znači koješta. Čak i sama reč je gadan frejm - evo ja sam je upotrebio gore u "red, rad i disciplina" i onda nastavio da je koristim dalje. Neke od najgorih stvari u istoriji su se desile zbog viška reda, a ne nereda.
antioksidant antioksidant 13:36 26.07.2012

Re: Beograđani

Neke od najgorih stvari u istoriji su se desile zbog viška reda, a ne nereda.

zbog reda ili korišćenjem reda?
i da li je želja za redom iskorišćena za uspon zla?
i da li je nered isto što i različitost?
cult cult 13:48 26.07.2012

Re: Beograđani

Mislim da koristiš "red" previše široko u ovom kontekstu.


Mislio sam na "red" u smislu poštovanja pravila, zakona, normi.
U najživotnijem mogućem smislu.
Onom koji dnevni život olakšava.
Duboko verujem u to da uporno kažnjavanje onih koji obilaze kolonu preko pune linije i pešačkog prelaza daje mnogo veće rezultate od pukog privodjenja poštovanju pravila u saobraćaju. Ili da neplaćanje karte u prevozu povlači za sobom sigurnu kaznu. Država ima silu, tako smo se dogovorili. I primenjivanje te sile u cilju poštovanja dogovorenih društvenih normi menja svest gradjana te države. I na kratak i na duži rok. Uliva izvesnost, sigurnost. A onda ista pravila i istu očekivanost kazne gradjanstvo s punim pravom može da traži da elita na sebi primenjuje. I mislim da je to jedini način da se iz ove petlje, ovog smradnog taloga izadje.
talking_heads talking_heads 14:15 26.07.2012

Re: Beograđani

Država ima silu, ali je selektivno primenjuje. Konkretno, kazniće nekog vozača punta, da ne kazem juga, zbog pune linije, ali teško da će pomisliti da kazne nekog u džipu, audiju i sl... Kada aršini za sve budu isti, možemo da razgovaramo dalje o uredjenju države, ovako - teško...
zovitemegrunf zovitemegrunf 14:52 26.07.2012

Re: Beograđani

Žrtveni jarac - Djilas ili, verovatnije, neko njemu blizak koji će biti procesuiran za lopovluk i korupciju.


Ajde da budemo optimisti. Ko god bude procesuiran i osudjen sa neoborivim dokazima, bice prvi. Od njega/nje moze da krene da se odmotava klupko, jer svako zna ponesto. Ili da se tu stane, nije bitno. Onda se smeni vlast, na sledecim izborima, pa onda ovi novi nekog corkiraju, opet sa neoborivim dokazima. Pa ovi koji se na vlasti malo vise paze ili malo manje kradu, kako god...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:10 26.07.2012

Re: Beograđani

cult
Poslednji put, a da počnu uspustavljanje reda na primer tako što će javne nabavke i tenderi da budu u redu? Umesto na sirotinji da počnu od glave?


Mislim da ne treba brinuti oko toga.

Konstelacija je takva da je frustriran porazima Vučić sada u prilici da ispituje šta god hoće. A pogodi ko mu je prioritet. Sudije koje su učestvovale u izbornim kradjama vraćene su da sude i osećaju zahvalnost novoj vlasti zbog toga.
Scena je postavljena.
Imamo masovnu halabuku anarhošvercera oko (ne)plaćanja karata, ukidanja uspostavljenog sistema, organizovanje protesta (na njihovu žalost ovaj je bio mizeran po broju ljudi, ali kad se naprednjačka vlast konsoliduje, cenim, protesti će biti pojačani i članstvom vladajućih stranaka), razbijanja autobusa, napada na kontrolore, revolucionarnog rada po društvenim mrežama itd.

Imamo Dačića koji sada raskida koalicije sa dsom po Srbiji.
Verovatno će u odredjenom trenutku, u cilju "zaštite stanovnika Beograda" od "djilterove" čizme doći i do raskida koalicije u Beogradu.
Gradonačelnik će biti naprednjak, ugovor sa Busplusom će biti raskinut, čak i po cenu penala ako takve stavke postoje u ugovoru. Ili obesmišljen jer kontrola više neće biti.
Znači, oni nama relativno besplatan prevoz, mi njima gradsku kasu.
Žrtveni jarac - Djilas ili, verovatnije, neko njemu blizak koji će biti procesuiran za lopovluk i korupciju.
To je ta medjusobna korupcija naroda i političke elite.
To je kvaka 22, beskonačna petlja iz koje nećemo izaći.


I padaće zmije sa neba i otvoriće se zemlja da proguta pola Beograda, preostaloj polovini će otpasti penisi(muškarci) ili dojke(žene) i na kraju će iz Dunava izać Godzila i sve nas pohasati za doručak, a sve to zato što gajimo sumnje spram premudrog i nepogrešivog nam Gospodara žute kosice i nećemo da ulazimo na vrata gde nam on kaže i sve u svemu smo stoka jedna neopevana...
angie01 angie01 19:40 26.07.2012

Re: Beograđani

Beda i ekstrem idu uvek zajedno. I desni i levi.



problem se resava od glave, tamo gde treba da se postave temelji i konstrukcija normale, a ne na repu sa najvecim mogucim, skoro ne vidjenim angazovanjem svega raspolozivog, jer je licni interes u pitanju!


kako izvini, nije takva akcija sprovedena u firmama koja mesecima ne isplacuje plate tim istim ljudima koji su te pare zaradili, a trebaju da plate bus plus, struju, stanrinu, ili akcija isplate deonica radnicima od kojih je oteta drustvena imovina i skliznula u tudji dzep, ili akcija resavanja hitnih slucajeva u zdrastvu, da pacijnt kome treba hitan tretman da prezivi, ima zakazanu operaciju, sta god, za pola godine,....ovo moze da bude beskonacna lista!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:04 26.07.2012

abebrateculte

Istra, vino, žižule, more, gitare sta već, a ti o bus plusu!

Odmaraj bre i kuliraj!



angie01 angie01 18:42 26.07.2012

Re: abebrateculte

dusanovaiivanovamama
Istra, vino, žižule, more, gitare sta već, a ti o bus plusu! Odmaraj bre i kuliraj!


hebote, kad mi ovako jasno predocis cinjenice, a ja slaba na culta, rado ga se secam normalnog, ispada da je na odmoru, al radnom!


ps RE-nikad robom!..uredno usla na srednja, a pored mene OOOovoliki ridzveji!:)
predatortz predatortz 18:46 26.07.2012

Re: abebrateculte

ps RE-nikad robom!..uredno usla na srednja, a pored mene OOOovoliki ridzveji!:)


I moj nekadašnji komšija, rudar, redovno je pljuvao sa balkona.
Verovatno je i on imao slobodarski duh...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:51 26.07.2012

Re: abebrateculte

angie01
hebote, kad mi ovako jasno predocis cinjenice,, a ja slaba na culta,rado ga se secam normalnog, ispada da je na odmoru, al radnom!


angie01 angie01 18:54 26.07.2012

Re: abebrateculte

I moj


bas si se napreg'o, al ispalo glupavo!

SAMO ZA CULTA!

:

freehand freehand 18:58 26.07.2012

Re: abebrateculte

ps RE-nikad robom!..uredno usla na srednja, a pored mene OOOovoliki ridzveji!:)


Kosmos i ljudska hrabrost nemaju granice.
Mada, za kosmos nisam siguran.

Freehand, "O hrabrosti i vasioni"
predatortz predatortz 19:04 26.07.2012

Re: abebrateculte


bas si se napreg'o, al ispalo glupavo!


Takav sam...

Što reče Krkar, geografsko poreklo

cult cult 20:48 26.07.2012

Re: abebrateculte

ispada da je na odmoru, al radnom!


ma, pogled s brodice koja vozi sa Crvenog otoka na Rovinj od malopre. Leči.

krkar krkar 20:53 26.07.2012

Re: abebrateculte

Leči.


Leči Škaraba.

Najbolje leči kad imaš 17 godina
freehand freehand 20:55 26.07.2012

Re: abebrateculte

krkar
Leči.


Leči Škaraba.

Najbolje leči kad imaš 17 godina

Bemti, mislio sam da su one pice škarabske najbolje na svetu!

Edit: a i za sinuse je lekovito kad se iz Porton bjondija spustiš pored "Mirne" ka gradu...
cult cult 21:20 26.07.2012

Re: abebrateculte

večita je ta borba Škaraba vs Crveni otok.
trenutno je na snazi memorandum o sporazumevanju.
Danas Crveni, sutra Škaraba.
Daily casual: Monte.
Inače, Crveni otok sasvim okupiran Novosadjanima.
krkar krkar 21:24 26.07.2012

Re: abebrateculte

Inače, Crveni otok sasvim okupiran Novosadjanima.


Vazda su bili separatistički nastrojeni
angie01 angie01 21:24 26.07.2012

Re: abebrateculte

Inače,



Rovigno>>>ovo je linak!
freehand freehand 21:27 26.07.2012

Re: abebrateculte

krkar
Inače, Crveni otok sasvim okupiran Novosadjanima.


Vazda su bili separatistički nastrojeni

Ovo je vreme neprincipijelnih koalicija!
Vazda se znalo da su Rovinj&Pančevo dva oka u glavi!
cult cult 21:27 26.07.2012

Re: abebrateculte

Bemti, mislio sam da su one pice škarabske najbolje na svetu!


Sufliraju članovi beogradske rovinjeze komune glede pica: je l' one koje je pravio Siniša Ćopić?
cult cult 21:31 26.07.2012

Re: abebrateculte


Rovigno>>>ovo je linak!


Jebote, kako ja to nisam video.
Cela komuna će ovo da pročita sutra.
freehand freehand 21:35 26.07.2012

Re: abebrateculte

cult
Bemti, mislio sam da su one pice škarabske najbolje na svetu!


Sufliraju članovi beogradske rovinjeze komune glede pica: je l' one koje je pravio Siniša Ćopić?

Disam smeo da pitam!
Al bio je jedan veliki, tamo početkom osamdesetih, veliki jedan što je bilo dosta da pogleda pa da krenemo da skupljamo sve dole sa plaže, bez da mora da troši organe govora!

P.S. molim moderaciju da ovog provokatora Kulta banuje zbog kačenja slika uznemirujućeg sadržaja! Hvala.
angie01 angie01 21:37 26.07.2012

Re: abebrateculte

Cela komuna će ovo da pročita sutra.


utomsmislu- upravo mi je oduzeta opcija pisanja!
cult cult 21:40 26.07.2012

Re: abebrateculte

angie01
Cela komuna će ovo da pročita sutra.


utomsmislu- upravo mi je oduzeta opcija pisanja!


??
freehand freehand 22:02 26.07.2012

Re: abebrateculte

angie01
Cela komuna će ovo da pročita sutra.


utomsmislu- upravo mi je oduzeta opcija pisanja!

Jebi ga, takav je život na ivici...
Da nije onaj ridža, majkumu?!
krkar krkar 22:08 26.07.2012

Re: abebrateculte

utomsmislu- upravo mi je oduzeta opcija pisanja!


Da nisi greškom umesto EPS uplatila RTS?
Budimac Budimac 22:36 26.07.2012

Re: abebrateculte

angie01
Cela komuna će ovo da pročita sutra.


utomsmislu- upravo mi je oduzeta opcija pisanja!

Čudno, uvek sam mislio da simbol fascikle uz ime znači opciju pisanja

reanimator reanimator 23:17 26.07.2012

Re: abebrateculte

ps RE-nikad robom!..uredno usla na srednja, a pored mene OOOovoliki ridzveji!

To mi reci..otpor se širi...počelo je!

j.bre j.bre 23:30 26.07.2012

Re: abebrateculte

cult
ispada da je na odmoru, al radnom!


ma, pogled s brodice koja vozi sa Crvenog otoka na Rovinj od malopre. Leči.



e, a zna li neko sta je s topcat? kad se ona izgubila?
reanimator reanimator 23:42 26.07.2012

Re: abebrateculte

e, a zna li neko sta je s topcat? kad se ona izgubila

Oooo...ooo...
myredneckself myredneckself 01:06 27.07.2012

Re: abebrateculte

krkar
Inače, Crveni otok sasvim okupiran Novosadjanima.


Vazda su bili separatistički nastrojeni


Pa, onooo.. jeste, znaš li ti od kada mi ulazimo samo na prva vrata?

Ali neću dalje o tome, radi mi TV, skupština duboko zašla u treću smenu, zakuvavaju, frka...
krkar krkar 01:14 27.07.2012

Re: abebrateculte

Ali neću dalje o tome, radi mi TV, skupština duboko zašla u treću smenu, zakuvavaju, frka..


Kakva gomila idiota, jebotebog!

Bez razlike.
myredneckself myredneckself 01:25 27.07.2012

Re: abebrateculte

krkar
Ali neću dalje o tome, radi mi TV, skupština duboko zašla u treću smenu, zakuvavaju, frka..


Kakva gomila idiota, jebotebog!

Bez razlike.


Čotrić telefonira Vuku zbog instrakšnsa, Andriću se spava, al' još se drži, i priča, predsedavajući budan, ozbiljan, prilično unezveren, a mandatar bitching-uje sve redom, kaže baš me briga, ja sam u vlasti i ovako i onako..
krkar krkar 01:39 27.07.2012

Re: abebrateculte

a mandatar bitching-uje sve redom, kaže baš me briga, ja sam u vlasti i ovako i onako..


A da čuješ šta Vučić priča po hodnicima skupštinskim već 3-4 sata!

Sve kreten do kretena, kaememti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:58 27.07.2012

Re: abebrateculte

j.bre

e, a zna li neko sta je s topcat? kad se ona izgubila?


od kako je trener otisao - sve je nestalo u oblaku dima
j.bre j.bre 15:57 27.07.2012

Re: abebrateculte

stefan.hauzer
od kako je trener otisao - sve je nestalo u oblaku dima

uh... to sad poteze druga pitanja, al nije trenutak.

hvala na odgovoru :)
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:56 27.07.2012

Re: abebrateculte

ma, pogled s brodice koja vozi sa Crvenog otoka na Rovinj od malopre. Leči.

Kada sam u Rovinju, tri dana ne mogu da skinem kez sa lica, samo zato što sam tamo.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:38 27.07.2012

Re: abebrateculte

@]myredneckself
Pa, onooo.. jeste, znaš li ti od kada mi ulazimo samo na prva vrata?

Yess!!!

@krkar

Leči Škaraba.


Lečila, pa je ukinulo. Vlasnik je "Tvornica duhana Rovinj". Pričalo se da će nešto ponovo da tamo prave. Mada sumnjam da će dovesti čuvenog Acu da sredi stvari tamo kako su bile...

@Free

Bemti, mislio sam da su one pice škarabske najbolje na svetu!


Više ne misliš? Parirale im u NS u "Zanatskom domu". Ali, tada je to držala tetka Mira, nekada vlasnica "Malog raja". U Veneciji sam jeo onomad skoro istu, al' da me ubijes ako bih znao ponovo da nađem mesto. Mislim, ako nije bila najbolja, ono, jedna od najboljih. I tavče je tamo bilo štagođ, ako me sećanje ne vara.

A niko ne spominje one "klakere"?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:23 26.07.2012

Preporuka kao kuća!

Tu stvari počinju. Kad te država natera da se upristojiš. Silom, jer milom nije moglo. Jer tako se kultura i pristojnost uteruje. Tako je oduvek bilo. Negde se posao odradio pre dvesta godina, pa je pristojnost postala običaj.


I u Londonu je kažu stajao bobi kada se ulazilo u sredstva javnog prevoza, ko se gurao, dobijao je pendrekom po glavi. Fridrih Vilhelm je bičevao one koji nisu hteli da sade krompir... Fali nama taj period prosvećenog apsolutizma. Sada je bojim se kasno. Strepim da je vreme tom poslu bilo tada, pre dvesta, negde malo više, negde malo manje godina. Mada, i dalje, kao i ti, navijam za upristojavanje bez obzira što me to podseća na moje navijanje za Hokej klub Vojvodinu koja igra protiv, recimo, Olimpije i gubi sa nepristojno mnogo razlike, ja i dalje navijam...
krkar krkar 23:32 26.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

podseća na moje navijanje za Hokej klub Vojvodinu koja igra protiv, recimo, Olimpije i gubi sa nepristojno mnogo razlike


Siguran sam da su oni uprkos rezultatu igrali hokej po pravilima i sopstvenom znanju i sposobnostima.

Nisu tvrdili da imaju pravo da umesto palice koriste sekire jer su toliko lošiji. Niti da su ukrali gol, založili na njemu roštilj a posle tvrdili da im nijednom protivnički pak nije završio u mreži.
freehand freehand 23:43 26.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

Nisu tvrdili da imaju pravo da umesto palice koriste sekire

Uz obrazloženje da su siromašni.
Niti da su ukrali gol, založili na njemu roštilj a posle tvrdili da im nijednom protivnički pak nije završio u mreži.

Uz obrazloženje da su gladni.


I usput: vozim se danas sa Banjice trolejbusom. Kod VMA ušla, na srednja vrata akakobidrukčije - preko onog nesrećnika koji joj je tri puta ljubazno rekao da se ulazi na prednja vrata, jedna prosečna beogrcka džaftara, tu negde oko 35 godina mature.
Aj što je pregazila onog veselnika; aj što je pregazila i neku sitnu decu da bi guzičetinu uvalila na stolicu; al je krenula da čantra i da čantra i da čantra i da čantra...
O lopovima, o korupciji, o tome kako paćeni gesebejac na vratima ne može njoj da uzme njeno pravo, slobodu, da pogazi demokratiju istovremeno prizivajući čvrstu ruku sa debelom motkom koja će onom Đilasu da slomi kičmu...
Od muzeja "25. maj" do Beograđanke zamišljao sam kako joj onaj crmpurasti veselnik prilazi, diže je, iznosi, natiče ustima na auspuh, vezuje žicom, ulazi i kaže "Vozi Miško!"
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:06 28.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

Siguran sam da su oni uprkos rezultatu igrali hokej po pravilima i sopstvenom znanju i sposobnostima.

Baš tako, da je bilo drugačije, ne bih navijao. Da ne zameri domaćin, ima veze sa temom, nije baš trolovanje-elem, kada je Vojvodina prvi put ušla u prvu ligu, sa Štranda se negde početkom septembra skupila družina, jedva da se regularno odigra utakmica, odoše u Ljubljanu. U svlačionici, pokojni Mića Rudić (retka ljudina, inače), na šemi klizališta na vratima objasnio taktiku, završio sa:
"Na sve smo mislili deco, jedino šalove nismo poneli"
- "?"
Mića "Pa ovi tako brzo kližu da ćemo se pre'laditi od promaje".
Počela utakmica, ispostavilo se da su se postave Olimpije kladile u to ko će dati više golova. Četiri postaave nabijenih hokejaša, koji u nogama imaju dva meseca leda, da ne računamo suve pripreme, protiv, ako se ne varam devet (9) preplanulih entuzijasta. U jednom momentu, jednom našem, pobegao jedan njin. Viču mu sa klupe "stigni ga, drž' ga!" Ovaj naš, inače, nekada, poznati ugostitelj, stao, bacio štap, okrenuo se prema klupi, viče "A gde mi laso p#$%& ti materina!!!?"
49:0 je rezultat te istorijske utakmice.

Samo, tu je možda izgubljeno nešto ponosa, mada, ima se šta unucima pričati o mudima, izaći na crtu takvoj sili. Hokej je i kontaktni sport, jelte.
U životu, ovom u kojem navijam za narečenu manjinu gubi se mnogo stvarnije i mnogo više. Prepričavanje događaja iz ove druge, životne sfere nije andegdotsko ni najmanje.
blogovatelj blogovatelj 06:35 28.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

Samo, tu je možda izgubljeno nešto ponosa, mada, ima se šta unucima pričati o mudima,



Rodjo, sta da pricas o mudima kad ste izgubili 49:0?!
Ko tako izgubi, istijeh nema.
O mudima se prica kad posle tekme kazes sebi da nisi mogao bolje.
Ovo nisam ja smislio, nego Dule Vujosevic the Great!
U protivnom cutis i molis Gospoda Svevisnjeg Sto po Vodi Hodi da se neko ne seti bruke.


izaći na crtu takvoj sili


Kojoj sili? Sloveniji?
Sta bi bilo Kanadi da ste izasli na crtu? Koliko bi bilo?
49000:0?
cult cult 12:06 28.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

važno je učestvovati?
ili nekad bolje ne... : )
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:47 28.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

O mudima se prica kad posle tekme kazes sebi da nisi mogao bolje.
Ovo nisam ja smislio, nego Dule Vujosevic the Great!


Joj mani me tog emotivnog prduckatelja (to takođe njega citiram), budi ljubazan.


U protivnom cutis i molis Gospoda Svevisnjeg Sto po Vodi Hodi da se neko ne seti bruke.


Nisi bas najbolje razumeo, niti je tema.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:59 28.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

važno je učestvovati?
ili nekad bolje ne... : )


Važno je. Kada voliš i želiš, važno je. Pogotovo u kontekstu navijanja za upristojenje i uređivanje ove zemlje. Zato sam i naveo taj primer. Beznadežno deluje ali...
Da upotpunim priču, ovi (tada) momci, utirali su put generaciji pionira i juniora koja je osvajala šampionate SFRJ, kada su samo Jesenice mogle da nas pobede, naravno i mi njih, bilo je promenjive sreće. Olimpija nije bila problem, u Ljubljani ni u Novom Sadu. E, posle su došle one godine, ovi koje smo pobeđivali (i Partizan je tada imao odlične mlade selekcije) su otišli u "A" grupu, a mi, tamo gde i drugi koji su izvirili pa ih ostali povukli dole. Pored našeg kazančeta ne treba đavolak sa toljagom da nekoga vrati...
Naravno da je važno učestvovati. I ti ovim blogom učestvuješ. Možda sada gubiš sa 49:0, ali ko zna...
cult cult 00:30 29.07.2012

Re: Preporuka kao kuća!

U pravu si. vazno je.
stati na crtu, ma šta...
outcast outcast 16:21 28.07.2012

Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Raskalašna haotičnost sa jakim mirisom agresivnosti uz blagu raspalost svega je prva stvar koju osetiš kad ulaziš u Srbiju. I nedostatak istog kad predješ njene granice. Čim je napustiš osetiš da se okolina promenila, da su sitnice drugačije i to strašno krene da bode oči, pa izazove neku potmulu tugu, setu, šta li je, o kojoj sa saputnicima ne pričaš jer je svima vidljivo, jasni i neprijatno. Jasno je da živiš u društvu koje nije stanju sebe da organizuje, da se pribere i privede minimumu životne pristojnosti, da je sve što vidiš samo imitacija civilizovanog društva, od pretankog autoputa ulegnutog od kamionskih guma do pogrešno shvaćenih sloboda i demokratije.


Iskoristicu pocetak autorovog bloga kao uvod za moje utiske iz Beograda, ovog leta 2012. Pa da pocnem od pocetka: na ulasku u avion u Amsterdamu, prvo sto sam videla je stjuardesa JAT-a. Bila je preterano nasminkana u tesnoj haljini, sa ogrlicom od bisera, i crnim simi cipelama. Zatim se oglasio perser aviona, cinilo se polupijanim glasom, predstavljajuci se kao "domacin" da nas obavesti o uobicajenim detaljima naseg relativno kratkog leta. I tako poletesmo skoro na vreme, mada je bilo malog komesanja jer neki momci koji su leteli iz Detroita dobise boarding pass sa brojem 24, a posledji red je bio 23. Na svu srecu neko se nije pojavio pa smo se svi uredno smestili i leteli do Beograda, grickajuci sendvice na kojima je pisalo da su "chicken breast", mada je unutra bila obicna mortadela, ali hajde, bolje ista nego nista.
Moj prvi utisak, kada smo sleteli na aerodrom Nikola Tesla ( koji ja jos uvek volim da zovem Surcin ) je bio pano:Invest in Serbia. Simpaticno napravljen. Pomislih: ja cu ovo da slikam, i dok sam trazila pogodno mesto da se stanem da napravim sto bolju fotografiju, a bila sam na pocetku pokretnih stepenica, i uredno se okrenula da vidim da li ima nekoga iza mene i nije bilo nikoga, u momentu kada sam htela da skljocnem cuh glas: "Pa gospodjo niste izabrali bas naljbolje mesto da stanete." Bese to nasa stjuardesa. Pomislih, u redu, u pravu je, ali trebalo je cuti taj ton, i jos pride, radilo se o sekundi cekanja, cemu toliko nestrpljenje, plus si nekakav customer service svoje kompanije. I tako je poceo moj boravak u Beogradu.
Pocela sam nadugacko, a sada cu da skratim. Pricate ovde o BusPlus-u. Ja sam srela zenu koja je slomila nogu u clanku prilikom izlaska iz autobusa. Rehabilitacija ce trajati godinama, jer ce morati da ima jos jednu operaciju. Zena ostade invalid samo zato sto se nije cvrsto drzala dok je vozac, prilikom njenog pokusaja da izadje iz autobusa, krenuo naglo. Kaze da su joj iz hitne rekli da po vasceli dan idu po gradu i skupljaju ljude koji ispadaju iz autobusa. Vlada neko nestrpljenje. Svi su nesto nadrdnani. U posti, kada sam isla da uradim neku uplatu, i koristila jedinu olovku koja je zavezana kanapom za pult pa nisam mogla da se odmaknem: "Sta je, sta si tu stala, sta cekas?"
Evo jos malo: ceo Novi Beograd izvrljan. Prvo neko nesto napise, pa dodje nako drugi pa to prezvrlja pa napise nesto drugo. Sve neke crne misli, neke poruke mrznje: Tadicu slino, smrt pederima...Skoro ni da se ne cuje tzv "beogradski akcent". Ne bih sada da ulazim u raspravu ko su a ko nisu pravi Beogradjani, samo primecujem, struktura stanovnistva se dramaticno promenila. I to nisu ljudi, cini mi se koji nesto preterano vole Beograd. Nisu oni tu dosli svojom voljom. Nije to njihov grad. Mi koji smo taj grad voleli onako kako Beograd treba da se voli, ili nismo tamo vise, ili nas je sve manje. Sve u svemu, ja sam uzasnuta onim sto sam zatekla, zbog toga sto ja taj grad i dalje volim, ali grada skoro vise da i nema. I pita mene jedan drug:"Da li si isla negde izvan Beograda?" kazem: "Nisam". "Bolje nemoj.", kaze on, "to je sve pijano.". The End
cult cult 19:44 28.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

to je 18 dana.
ni kad živiš ovde, ne možeš da se navikneš.
Ali ono što te baca u depresiju je to
što svaki pokušaj uredjivanja nečega
biva sasečen na milion načina.
Proglase te fašistom, na primer.
blogovatelj blogovatelj 22:24 28.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Proglase te fašistom, na primer.


Kako bi ovo nazvao?

Skoro ni da se ne cuje tzv "beogradski akcent". Ne bih sada da ulazim u raspravu ko su a ko nisu pravi Beogradjani, samo primecujem, struktura stanovnistva se dramaticno promenila. I to nisu ljudi, cini mi se koji nesto preterano vole Beograd. Nisu oni tu dosli svojom voljom. Nije to njihov grad



Deset godina zivim u Kanadi i nikad nisam cuo da neko pominje kakav ko ima akcenat, bar ne javno.
freehand freehand 23:00 28.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Pa ja bih rekao da stvari često zavise i od optike: vidiš ono što želiš da vidiš.
Bemmumiša, koliko li smo bolesni mi neki što nalazimo razloga da budemo i pomalo srećni u ovoj katastrofi?!

outcast outcast 00:39 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

blogovatelj
Deset godina zivim u Kanadi i nikad nisam cuo da neko pominje kakav ko ima akcenat, bar ne javno.


Kanada vs Srbija - it is a real stretch. Mozda bi se slozio da vecina ljudi koji dolaze u Kanadu biraju ovu zemlju da se u nju usele. Da li zelis da kazes da su sve izbeglice iz bivse Jugoslavije izabrale bas Srbiju, i Beograd? Ja sam sklona da verujem, da su ti nesrecni ljudi verovali nekoj izmisljenoj prici o nekom izmisljenom nebeskom narodu, a obreli su se u Srbiji i Beogradu koji ih stvarno nikada nije ni hteo ni zeleo. I to je to.

Jos da dodam, "beogradski akcenat" je sa razlogom pod znakom navoda. Ko razume shvatice...
outcast outcast 00:48 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

freehand
Pa ja bih rekao da stvari često zavise i od optike: vidiš ono što želiš da vidiš.Bemmumiša, koliko li smo bolesni mi neki što nalazimo razloga da budemo i pomalo srećni u ovoj katastrofi?!



Ovo je fenomenalno: "ono sto zelis da vidis". Well....izvrljani zidovi nisu ono sto "zelim" da vidim. Nesrecni ljudi nisu ono sto "zelim" da vidim. Propast skoro svega nisu ono sto "zelim" da vidim. A vi sto ste "pomalo srecni u toj katastrofi": i noj zabija glavu u pesak pa se valjda oseca bolje
freehand freehand 00:58 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

outcast
freehand
Pa ja bih rekao da stvari često zavise i od optike: vidiš ono što želiš da vidiš.Bemmumiša, koliko li smo bolesni mi neki što nalazimo razloga da budemo i pomalo srećni u ovoj katastrofi?!



Ovo je fenomenalno: "ono sto zelis da vidis". Well....izvrljani zidovi nisu ono sto "zelim" da vidim. Nesrecni ljudi nisu ono sto "selim" da vidim. Propast akoro svega nisu ono sto "zelim" da vidim. A vi sto ste "pomalo srecni u toj katastrofi": i noj zabija glavu u pesak pa se valjda oseca bolje

Znaš kako: iz nekog potpuno besmislenog razloga verujem da bi ti isto ovo napisala i da je situacija sasvim drugačija.
Zato što bi isto videla.
Tako ti je optika naštimana, rekoh već.
Kao što sam siguran da bi sasvim drugačije reagovala na američku stjuardesu, britanskog kapetana i berlinske žvrljotine.
No - nije za raspravu. Tvoji pogledi, tvoji prizori, tvoji utisci.
Ali, ne nalaziš li da je malo šepavo u moralnom smislu da ti dolaziš iz Kanade da stanovnike Beograda deliš na prave i neke druge?
blogovatelj blogovatelj 05:08 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Da li zelis da kazes da su sve izbeglice iz bivse Jugoslavije izabrale bas Srbiju, i Beograd?


Nisu sve izbeglice iz ex-Yu izabrale Beograd, ali oni koji su Srbi po nacionalnosti svakako vecinom jesu.
I ja kada sam dolazio u Kanadu svesno sam izabrao da zivim u najvecem gradu te drzave jer sam smatrao da je mogucnost da nadjem posao najveca, morao sam od necega ziveti.
Tako su i ti nesretnici u trenutku dolaska u Srbiju vecinski birali Beograd, iz istog ili iz slicnih razloga. Zakoni verovatnoce nedvosmisleno kazu da kada bezis u neku drzavu, najveca je verovatnoca da imas rodjaka u najvecem gradu te drzave. To je jos jedan od razloga.

obreli su se u Srbiji i Beogradu koji ih stvarno nikada nije ni hteo ni zeleo. I to je to.


Jednom fasista, uvek fasista. Malogradjanskoga tipa.
Beograd je jedini grad bivse drzave koji se moze nazvati velegradom.
Ne zato sto je najveci, nego zato sto ljudi decenijama dolaze u njega i imaju najvece sanse za uspeh, mnogo vece nego npr u Zagrebu i Sarajevu. A i manje ih biva motkom oterano kad pocnu ratovi.
dragoljub92 dragoljub92 10:08 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Tako ti je optika naštimana,

a i tvoja optika je isto tako naštimovana da na svaku kritiku reaguješ kao da ti je neko opalio šamar.

nagazi malo loptu, nisu svi koji kritikuju zlonamerni.

ja ti reko pa ti sad vidi štaćeš.

freehand freehand 11:25 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

dragoljub92
Tako ti je optika naštimana,

a i tvoja optika je isto tako naštimovana da na svaku kritiku reaguješ kao da ti je neko opalio šamar.

nagazi malo loptu, nisu svi koji kritikuju zlonamerni.

ja ti reko pa ti sad vidi štaćeš.


Dragoljube, potpuno si u pravu: moj je izbor da stvari gledam sa pozitivne strane, da činim sve što mogu da ih učinim boljim a ne da kukam i pljujem, i kad mi ne ide, ili nešto ne uradim kako treba - ne krivim druge.
Dalabu, a?

P.S. to nikakve veze nema sa kritikom. Niti je ovo gore kritika. kritikuješ nešto što hoćeš da učiniš boljim.
A ovo je, ipak, nešto drugo.
outcast outcast 16:28 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

freehand

Niti je ovo gore kritika. kritikuješ nešto što hoćeš da učiniš boljim. A ovo je, ipak, nešto drugo.


Niti je ovo kritika, niti imam moc da ucinim ista boljim. Ovo su samo moji utisci.

ps. uvek se pojave isti stalker-i koji izvrcu ono sto sam rekla i skrecu razgovor na drugu temu. Mr. freehand - can you get off my back please? Thank you.
outcast outcast 16:48 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

blogovatelj
Nisu sve izbeglice iz ex-Yu izabrale Beograd, ali oni koji su Srbi po nacionalnosti svakako vecinom jesu.I ja kada sam dolazio u Kanadu svesno sam izabrao da zivim u najvecem gradu te drzave jer sam smatrao da je mogucnost da nadjem posao najveca, morao sam od necega ziveti.Tako su i ti nesretnici u trenutku dolaska u Srbiju vecinski birali Beograd, iz istog ili iz slicnih razloga. Zakoni verovatnoce nedvosmisleno kazu da kada bezis u neku drzavu, najveca je verovatnoca da imas rodjaka u najvecem gradu te drzave. To je jos jedan od razloga.
obreli su se u Srbiji.


Skaces sam sebi u usta. Da li su "izabrali" Beograd jer je najveci grad pa su im mogucnosti da se bolje snadju vece, ili su ga izabrali zato sto su Srbi?
Ti ljudi, kada su bezali stvarno nisu imali luksuz izbora. Ja sam licno prisustvovala sceni kada policajac nije ni dao koloni iscpljenih izbeglica iz Krajine cak ni da skrenu sa autoputa da udju u grad. Morali su dalje na jug, iscrpljeni, gladni, pocepani... Ne znam kako ti je uopste palo na pamet da poredis svoj dolazak u Kanadu sa izbeglicama iz ratova bivse Jugoslavije?


blogovatelj
Jednom fasista, uvek fasista. Malogradjanskoga tipa.Beograd je jedini grad bivse drzave koji se moze nazvati velegradom.Ne zato sto je najveci, nego zato sto ljudi decenijama dolaze u njega i imaju najvece sanse za uspeh, mnogo vece nego npr u Zagrebu i Sarajevu. A i manje ih biva motkom oterano kad pocnu ratovi.


Pretpostavljam da pocinjes da uvredama ovog tipa kada nema sta pametno da kazes, ali hajde, oprosticu jer znam da glupost nema granica

Ovo u vezi "teranja motkom". Hm, interestantno... Kao prvo u Srbiji nije bio gradjanski rat. Upravo obratno, Srbi iz Srbije su potpirivali i ucestvovali u gradjanskom ratu izvan svoje teritorije tokom devedesetih. Nije tesko zakljuciti da su zbog takvog stava "matice" stradali mnogi nevini ljudi, bilo srpske ili druge nacionalnosti. I bili proterani... Potezati ovo kao argument za nekakvu toleraniciju koja vlada u Beogradu ili Srbiji uoptse je budalastina. Pogledaj sta se desava sa Romima u Beogradu? Jel to mozes da nazoves tolerancijom? Ukoliko se ekonomsko politicka situacija bude zaostrila, a sigurno hoce ( dovoljno je samo citati novinske naslove..), prvo ce oni biti na meti za agresiju. Vec sada ih tretiraju kao ljudsku podvrstu. I to je jos jedna stvar koja me je uzasnula: moja prijateljica, obrazovana zena, koja radi u medicinskoj profesiji, govori svojoj 11-godisnjoj cerkici: "Pogledaj ih ( cigane ), zar nisu prljavi i smrdljivi?" dok smo cekali na jednom od novobeogradskih semafora.
blogovatelj blogovatelj 18:34 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Skaces sam sebi u usta. Da li su "izabrali" Beograd jer je najveci grad pa su im mogucnosti da se bolje snadju vece, ili su ga izabrali zato sto su Srbi?


I jedno i drugo.

Ne znam kako ti je uopste palo na pamet da poredis svoj dolazak u Kanadu sa izbeglicama iz ratova bivse Jugoslavije?


Pricao sam uopsteno o tome kako ljudi razmisljaju u momentu kada moraju iz ma kog razloga da se isele. Bojim se da ti je poenta promakla, jer o razlozima preseljenja nisam pricao.

Pretpostavljam da pocinjes da uvredama ovog tipa kada nema sta pametno da kazes, ali hajde, oprosticu jer znam da glupost nema granica


To nije uvreda, nego cinjenica da diskriminises pojedine gradjane Beograda samo na osnovu toga sto nisu rodjeni u Srbiji.
Niti ti je prvi put da tako nesto radis. Jesi l' ti bese ona sto je zakljucila da je Djokovic nacista ili tako nesto?
Uvreda je pak ono sto si ti meni napisala, ne navodeci pri tome nikakvu argumentaciju. Procitaj opet, pa ces videti da sam u pravu. Ali da bi razumela da sam u pravu, prvo moras da razumes procitano.

Pogledaj sta se desava sa Romima u Beogradu?


Sta se desava? Pretpostavljam da ih ne teraju u konclogore. Mada, kako ti logicki aparat radi, ne bi me cudilo kad bi dosla i do takvog zakljucka.

A ovo je tek ona klasicna drugosrbijanska ludost.

Ukoliko se ekonomsko politicka situacija bude zaostrila, a sigurno hoce ( dovoljno je samo citati novinske naslove..)


Novinski naslovi se prave da bi prodali novine, a ne da bi bili isiniti.

Evo ti jedan linkic-sedativ da ti umanji bolove i da vidis sa kim se mama sastaje.

Inace, mama se sastaje samo sa onima koji su "oprani, obrijani i peru redovno zubice" i nikada to nisu oni za koje ces na TV stanicama koje gledas cuti da su losi decaci.
freehand freehand 20:01 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

outcast
freehand

Niti je ovo gore kritika. kritikuješ nešto što hoćeš da učiniš boljim. A ovo je, ipak, nešto drugo.


Niti je ovo kritika, niti imam moc da ucinim ista boljim. Ovo su samo moji utisci.

ps. uvek se pojave isti stalker-i koji izvrcu ono sto sam rekla i skrecu razgovor na drugu temu. Mr. freehand - can you get off my back please? Thank you.

Ma ok, slažem se.
Uostalom, kome je još interesantna isprazna, iskompleksirana zlomisleća mrziteljka...
outcast outcast 20:06 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

freehand

Ma ok, slažem se. Uostalom, kome je još interesantna isprazna, iskompleksirana zlomisleća mrziteljka...



Mislim isto o tebi, tako da smo sada kvit!
freehand freehand 20:09 29.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

outcast
freehand

Ma ok, slažem se. Uostalom, kome je još interesantna isprazna, iskompleksirana zlomisleća mrziteljka...



Mislim isto o tebi, tako da smo sada kvit!

Lj.
Adio.

P.S. samo još ovo: daleko smo mi od istog, draga damo.
Ja sam, naime, Volitelj i Ljubitelj.
A to nikako nije isto sa tvojim dominantnim osećanjima i porivima.
I nikako se, ni pod kojim uslovima, ne bih ni menjao.
E sad adio.
outcast outcast 00:15 30.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Citiram autora:

Čim je napustiš osetiš da se okolina promenila, da su sitnice drugačije i to strašno krene da bode oči, pa izazove neku potmulu tugu, setu, šta li je, o kojoj sa saputnicima ne pričaš jer je svima vidljivo, jasni i neprijatno.



Let's cut to the chase:Srbija je tuzna zemlja, sa jos tuznijim ljudima, a meni je najtuznije sto je ta tuga infektivna, pa cak ni prekookeanska vakcina ne pomaze kada si izlozen tom virusu direktno, a nemas prirodni imunitet...

Jedino resenje je: sto redje, sto krace Za sada, dok se nesto ne promeni, ali mrka kapa, promene se ne desavaju tako brzo, tako da: sto redje sto krace, je jedino resenje...

blogovatelj blogovatelj 02:25 30.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Let's cut to the chase:Srbija je tuzna zemlja, sa jos tuznijim ljudima, a meni je najtuznije sto je ta tuga infektivna, pa cak ni prekookeanska vakcina ne pomaze kada si izlozen tom virusu direktno, a nemas prirodni imunitet...


Meni tebe zao. Majke mi. Onako najiskrenije zao.
outcast outcast 02:49 30.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

blogovatelj
Meni tebe zao. Majke mi. Onako najiskrenije zao.


I meni tebe, ali onako, najiskrenije...Nikome nije lako, my friend, nikome, a tebi ponajmanje, cini se... Cim ti je toliko bitno da nekome nesto dokazes.. LOL
blogovatelj blogovatelj 18:09 30.07.2012

Re: Beograd, 2-20 juli 2012, moji utisci

Cim ti je toliko bitno da nekome nesto dokazes


Ma kakvi bitno.
Ima jedna divna rec u srpskom jeziku, a to je kada se za coveka kaze da je nedokazan.
Pametnom je najlakse dokazati.
Onom ko nije, dzaba sav trud.
jovana_73 jovana_73 20:57 28.07.2012

Odlican tekst

u moru prosecnih i onih ispod proseka.



cult cult 00:31 29.07.2012

Re: Odlican tekst

Hvala, Jovana.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana