Društvo| Hronika| Religija

Pravda za sveštenika

uros_vozdovac RSS / 10.08.2012. u 13:09

Današnji tekst o svešteniku Peranoviću je najbolji primer grozne prakse relativizacije zločina, kojima je naš medijski prostor itekako sklon. Matrica je poznata nekako mi glupo da pišem o njoj, kao da nije očigledno.  Spin majstori ništa ne prepuštaju slučaju. Dakle ukoliko je krivac za zločin - patriota, ukoliko je "branio srpstvo" u ovom slučaju sveštenik SPC, i na kraju ukoliko je žrtva neko druge nacionalnosti ili pripadnik nepopularne marginalne grupe odjednom inače normalni mediji kreću da zamagljuju stvar, do mere kada zločin postaje nebitan a sve efemerne stvari oko njega ulaze u fokus.

 Peranovic.jpg

Zato želim pravdu za sveštenika Peranovića. Branim njegovo ljudsko pravo da odgovara za učinjeno, i da podnese kaznu hrišćanski. Što se mene tiče, može i svetosavski, mada taj termin nikad nisam razumeo.

Ja sam se borio da mu spasim život, i spasavajući ga, prouzrokovao sam njegovu smrt 

 

Peranoviću, bog će ti možda oprostiti, ali ovo društvo ne može i ne sme, a ti kao duhovnik nađi utehu u bogu.

Pravda za Peranovića



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 19:57 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

margos
čak je i ubistvo u krajnjoj samoodbrani čin koji teško povrijeđuje plemenitog čovjeka.

.


Da je sve tako jednostavno, ne bi se koplja lomila i rasprave vodile tolike godine, od filozofskih, socioloških, teoloških do pravnih.
Generalno - slažem sei mislim da je i ukidanje smrtne kazne jedno od velikih dostignuća u razvoju društva.
Anpak...
Šta činiti sa sadistom u svešteničkoj odori, koji kontinuirano, uprkos zakonima ljudskim i božjim, lopatom, motkom, štanglom ubijajući dušu u ljudima inače posrnulim na kraju dođe do toga da jednog i bukvalno umlati?
Bez dvoumljenja se slažem a priori sa najtežom postojećom kaznom, i znam da se ne bih bunio ni da se zbog njegovog nedela ponovo vrati smrtna kazna.
docsumann docsumann 19:59 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Sine, ti možeš ponosno da kažeš kako nemaš ni kapi crnogorske krvi u sebi.


pobokeljio sam se ja odavno
freehand freehand 19:59 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

princi
čak je i ubistvo u krajnjoj samoodbrani čin koji teško povrijeđuje plemenitog čovjeka.

Sine, ti možeš ponosno da kažeš kako nemaš ni kapi crnogorske krvi u sebi.

Normalno.
Prvijenac mu venama tiječe...

Weired shit, kad ti kažem!
expolicajac expolicajac 20:01 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Sine, ti možeš ponosno da kažeš kako nemaš ni kapi crnogorske krvi u sebi.

Sve je to od pečuraka
nsarski nsarski 20:02 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

I ja sam, načelno, ali u pojedinim konkretnim slučajevima u kojima su počinioci nesumnjivo utvrđeno monstrumi - nisam.


Ja sam protiv smrtne kazne, ali kad Pavela Ivaniča budu vešali poći ću da gledam --- Bulgakov.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:04 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Malo ste zauzeli neobične pozicije: Krle, kao lekar, se zalaže za smrtnu kaznu

Pre bih rekla da je Krle, kao marketing dabbler, napipao raspoloženje u populaciji, pa krenuo korak ispred.
AlexDunja AlexDunja 20:04 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Anpak...
Šta činiti sa sadistom u svešteničkoj odori, koji kontinuirano, uprkos zakonima ljudskim i božjim, lopatom, motkom, štanglom ubijajući dušu u ljudima inače posrnulim na kraju dođe do toga da jednog i bukvalno umlati?


mogle bi da postoje doživotne zatvorske kazne,
kumulativne kazne za više zločina...
ima mogučnosti da monstrum ne bude u mogućnosti da ponovi zločin.
margos margos 20:09 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Da je sve tako jednostavno,

Naravno da nije jednostavno, ali ne samo oko toga šta je konkretno Peranović zaslužio, kakvu kaznu, već i stoga što da je zaustavljen kod lopatanja i adekvatno kažnjen, do ubistva ne bi došlo. E sad, tu treba da se uzdrma i kazni još mnogo likova, pa je komplikovaaaanooo...
mlekac mlekac 20:18 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

AlexDunja
Anpak...
Šta činiti sa sadistom u svešteničkoj odori, koji kontinuirano, uprkos zakonima ljudskim i božjim, lopatom, motkom, štanglom ubijajući dušu u ljudima inače posrnulim na kraju dođe do toga da jednog i bukvalno umlati?


mogle bi da postoje doživotne zatvorske kazne,
kumulativne kazne za više zločina...
ima mogučnosti da monstrum ne bude u mogućnosti da ponovi zločin.


Cemu? Mislim, neko treba TO da placa? Postoje situacije u kojima smrtna kazna jeste opravdana i ne vidim cemu rasprava?

Kapiram Docsa - covek je vegetarijanac, ali ne kapiram zgrazanja nad smrtnom kaznom koja postoji od kako postoji i covecanstvo. Na kraju krajeva, tamo gde jos uvek postoji, ona je KRAJNJI nacin kaznjavanja, ne izrice se za kradju zvaka u samoposluzi.
freehand freehand 20:20 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Kapiram Docsa - covek je vegetarijanac, ali ne kapiram zgrazanja nad smrtnom kaznom koja postoji od kako postoji i covecanstvo. Na kraju krajeva, tamo gde jos uvek postoji, ona je KRAJNJI nacin kaznjavanja, ne izrice se za kradju zvaka u samoposluzi.

Ja jednostavno znam da bih sad dosudio smrtne kazne obema stativama i prečki.
Bez prava žalbe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:26 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Na kraju krajeva, tamo gde jos uvek postoji, ona je KRAJNJI nacin kaznjavanja, ne izrice se za kradju zvaka u samoposluzi.


Pa sad, i po serijatu ima varijacija...
I ne samo to, a gde su greske? Koliko je ljudi pogubljeno (a tek kroz istoriju) greskom?
milisav68 milisav68 20:29 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

mlekac

Cemu? Mislim, neko treba TO da placa? Postoje situacije u kojima smrtna kazna jeste opravdana i ne vidim cemu rasprava?

A što mora da se plaća, može on to i da zaradi - u nekom rudniku....
AlexDunja AlexDunja 20:30 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Cemu? Mislim, neko treba TO da placa? Postoje situacije u kojima smrtna kazna jeste opravdana i ne vidim cemu rasprava?

kad je neko tako siguran, bojim se da je razgovor bespredmetan.

ja mislim da je neopravdano oduzeti život,
bez obzira na troškove.

to da ljudi inače ubijaju mi je poznato,
pa opet, ja ne bih nikoga delegirala da bude ubica po nalogu, ili pozivu.

ubice i nasilnike treba sprečiti
da to rade. to je posao društva, države,
nadležnih.

niko ne treba da ubija. tako ja mislim.
docsumann docsumann 20:42 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

mlekac
Kapiram Docsa - covek je vegetarijanac, ali ne kapiram zgrazanja nad smrtnom kaznom koja postoji od kako postoji i covecanstvo. Na kraju krajeva, tamo gde jos uvek postoji, ona je KRAJNJI nacin kaznjavanja, ne izrice se za kradju zvaka u samoposluzi


postoje i ratovi i eksploatacija i zločini svih vrsta, paa? nije valjda da i njih prihvatamo kao neizmjenjivu neminovnost.

istorija čovječanstva i nije baš neki dug period na evolucionoj skali da bi nešto tu smatrali imanentnom konstantom. mi smo praktično vrsta u povoju, a koja i ne mora da opstane ako se već odlučimo na samoistrebljenje.

mislim, već su se potezale slične rasprave na blogu i već smo ne jednom iznosili svoje stavove povodom te teme, tako da mi je jasno da neće ovdje niko nikoga u ništa uvjeriti.

mlekac mlekac 20:44 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

milisav68
mlekac

Cemu? Mislim, neko treba TO da placa? Postoje situacije u kojima smrtna kazna jeste opravdana i ne vidim cemu rasprava?

A što mora da se plaća, može on to i da zaradi - u nekom rudniku....


Priznajem, ovo mi nije palo na pamet.
mlekac mlekac 20:49 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

AlexDunja



ubice i nasilnike treba sprečiti
da to rade. to je posao društva, države,
nadležnih.

niko ne treba da ubija. tako ja mislim.


Stoji, Alex, ali nesto do sad nije uspelo. Kad se pronadje sasvim pouzdana metoda prevencije - ok. Ali dotle...

Sto rece Docs
docsumann


mislim, već su se potezale slične rasprave na blogu i već smo ne jednom iznosili svoje stavove povodom te teme, tako da mi je jasno da neće ovdje niko nikoga u ništa uvjeriti.



Nisam od krvozednih, ali mislim da razvoj ljudskog drustva jos nije stigao do stepena na kom je smrtna kazna nepotrebna.
princi princi 20:51 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

neće ovdje niko nikoga ni u šta uvjeriti.

Čoveče, ovaj srpski dopušta mali milion negacija. Nije čudo što se tako gložimo oko svake bogovetne stvari.
docsumann docsumann 20:56 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Čoveče, ovaj srpski dopušta mali milion negacija. Nije čudo što se tako gložimo oko svake bogovetne stvari.


mariopan mariopan 21:09 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

princi
neće ovdje niko nikoga ni u šta uvjeriti.

Čoveče, ovaj srpski dopušta mali milion negacija. Nije čudo što se tako gložimo oko svake bogovetne stvari.

Ne treba ni da se gložimo u ovom slučaju, jer šta ako pop ubica veruje u Sud Božiji i nijedan drugi?
I veruje iz sveg srca da je batina iz raja izašla?

Onda će svaku kaznu da primi smerno i ako ga zatvore sa takvima kakav je i on sam. Ne vidim samo šta će mu tu advokat?
Pa onda neka se dogovore da li je batina zaista izašla iz raja i da li nad popom ima pop, nad manijakom manijak i čija je lopata veća?

Eto, ne mora smrtna kazna, možda neko od gore vidi sve?
AlexDunja AlexDunja 21:10 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Stoji, Alex, ali nesto do sad nije uspelo. Kad se pronadje sasvim pouzdana metoda prevencije - ok. Ali dotle...

da ubijamo ubice, radi troškova
a da hranimo secikese, prevarante i silovatelje.

ti imaš poverenja, od svih institucija,
u sud u ovoj zemlji?

ja nemam.

ukidanje smrtne kazne mi izgleda
kao jedan od najboljih poteza zakonodavne vlasti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:13 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Ja sam protiv smrtne kazne, ali kad Pavela Ivaniča budu vešali poći ću da gledam --- Bulgakov.

Ta rečenica upravo opusuje tu ambivalentnost kada je smrtna kazna u pitanju. Nekad je delo takvo da je sve drugo što nije smrtna kazna nagrada za počinioca.
U slučaju kad počinilac zaslužuje kaznu, a ne nagradu, prirodno se ta dilema aktuelizuje.

BTW, u Ustavu ima član 25 u kom se kaže:

"Fizički i psihički integritet je nepovrediv.
Niko ne može biti izložen mučenju, nečovečnom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju, niti podvrgnut medicinskim ili naučnim ogledima bez svog slobodno datog pristanka."


Sad vidim koliko je druga rečenica loše sročena. Ona znači da je pop mogao da muči, kažnjava i ponižava nekog ako mu je ovaj dao pristanak.

A nisam siguran da je ideja ovog člana da oslobodi sadistu, nego da zaštiti pojedinca.

Srećom ne piše i da može da ubije ako dobije pristanak.
princi princi 21:17 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Niko ne može biti izložen mučenju, nečovečnom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju, niti podvrgnut medicinskim ili naučnim ogledima bez svog slobodno datog pristanka."

Sine, pa onda bi pola pesama sa "Odbrane" trebalo zabraniti. Kol'ko on beše imaste stvari sa ovom ili onon vrstom sado-mazo odnosa? Prvo mi pada na pamet "Rusija" (jel se tako zvala? Izvinjavam se, ja sam bio samo radijski slušalac Idola).
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:21 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Srećom ne piše i da može da ubije ako dobije pristanak.


Usput..
Kako bi se drugacije eutanazija legalizovala (a legalizovana je ponegde)? Mislim, kojom definicijom po zakonu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:23 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Sine, pa onda bi pola pesama sa "Odbrane" trebalo zabraniti. Kol'ko on beše imaste stvari sa ovom ili onon vrstom sado-mazo odnosa?

Ne sećam se...podseti me.
Šta god da napišeš vadiću se da je to licenca poetica.
princi princi 21:27 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Uh, odosmo stvarno predaleko, a ovde se radi o slučaju psihopatskog ubice koji se lažno izdavao za sveštenika i terapeuta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:32 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Uh, odosmo stvarno predaleko, a ovde se radi o slučaju psihopatskog ubice koji se lažno izdavao za sveštenika i terapeuta.

Znao sam. Optužba je bila paušalna. Na "Odbrani" su teme bile uglavnom ljubavne.
princi princi 21:47 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Nebojsa Krstic
Uh, odosmo stvarno predaleko, a ovde se radi o slučaju psihopatskog ubice koji se lažno izdavao za sveštenika i terapeuta.

Znao sam. Optužba je bila paušalna. Na "Odbrani" su teme bile uglavnom ljubavne.

Opaska se odnosila na eutanazija pitanje! Uvek me je intrigiralo značenje ono "imala je snažnije ruke nego ja". Mislim, Divljan jeste uvek ličio na Ducu Marković ali niko od vas nije delovao slabašno ili kao chubby chaser (možda Kolar ovo drugo, ali to je druga priča).
buba_truba buba_truba 22:05 10.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

princi
neće ovdje niko nikoga ni u šta uvjeriti.

Čoveče, ovaj srpski dopušta mali milion negacija. Nije čudo što se tako gložimo oko svake bogovetne stvari.

Nije to srpski no crnogorski.

@ docs
docsumann docsumann 11:17 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Nebojša Krstić
Nekad je delo takvo da je sve drugo što nije smrtna kazna nagrada za počinioca.


siguran sam da postoje i teški zlikovci koje sopstvene smrt ni najmanje ne tangira.
da li je smrtna kazna uopšte kazna u takvom slučaju?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:13 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

siguran sam da postoje i teški zlikovci koje sopstvene smrt ni najmanje ne tangira.
da li je smrtna kazna uopšte kazna u takvom slučaju?

Pa onda ga se svejedno kazni, ne zarad njega, nego zarad javnog mnjenje kome treba osećaj pravde.
docsumann docsumann 13:37 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Pa onda ga se svejedno kazni, ne zarad njega, nego zarad javnog mnjenje kome treba osećaj pravde.


al' ko će tom osjećaju udovoljiti, kad je tako subjektivan i relativan.
npr. vjerujem da ima dosta onih koje bi (tek) donekle zadovoljila samo osuđenikova duga, mučna i bolna smrt.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:57 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

al' ko će tom osjećaju udovoljiti, kad je tako subjektivan i relativan.
npr. vjerujem da ima dosta onih koje bi (tek) donekle zadovoljila samo osuđenikova duga, mučna i bolna smrt.

Da se nađemo na kratkoj i mučnoj?
mimi.ista mimi.ista 16:06 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Ovo je slag na tortu:
Doktorirao psihologiju
Peranović je nedavno napsiao doktorsku tezu iz psihologije „Uticaj religije na lečenje teških zavisnika i duševnih bolesnika“. Tezu je, saznajemo, odbranio u Novom Sadu, a njegov advokat kaže da proističe iz Peranovićevog iskustva u lečenju zavisnika.

[url=http://www.alo.rs/mobilni/single_news.php?id=52417][/url]
docsumann docsumann 16:59 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Da se nađemo na kratkoj i mučnoj?


zvuči ko poziv na lošu kafu
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:42 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Peranović je nedavno napsiao doktorsku tezu iz psihologije „Uticaj religije na lečenje teških zavisnika i duševnih bolesnika“. Tezu je, saznajemo, odbranio u Novom Sadu, a njegov advokat kaže da proističe iz Peranovićevog iskustva u lečenju zavisnika.

Na Fakultetu za menadžment!? Nemoj da pričas!
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:28 11.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Nebojsa Krstic
Peranović je nedavno napsiao doktorsku tezu iz psihologije „Uticaj religije na lečenje teških zavisnika i duševnih bolesnika“. Tezu je, saznajemo, odbranio u Novom Sadu, a njegov advokat kaže da proističe iz Peranovićevog iskustva u lečenju zavisnika.

Na Fakultetu za menadžment!? Nemoj da pričas!


Možda može da posvedoči o studentskim danima Tome Diplome?
blogovatelj blogovatelj 01:33 12.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Cemu? Mislim, neko treba TO da placa? Postoje situacije u kojima smrtna kazna jeste opravdana i ne vidim cemu rasprava?


Smrtna kazna nikada nije opravdana zato sto uvek postoji mogucnost sudske greske, postojanje nekog dokaza koji nije u toku procesa dosao do suda itsl.
Gora je kazna nekoga staviti u spajz od sest kvadrata cetrdeset godina nego ga ubiti.
blogovatelj blogovatelj 01:38 12.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

Na "Odbrani" su teme bile uglavnom ljubavne.


Imala je snaznije ruke nego ja
Nije mi dopustila da je savladam.
bolid1 bolid1 11:46 12.08.2012

Re: o čemu ti pričaš?

freehand

Šta činiti sa sadistom u svešteničkoj odori, koji kontinuirano, uprkos zakonima ljudskim i božjim, lopatom, motkom, štanglom ubijajući dušu u ljudima inače posrnulim na kraju dođe do toga da jednog i bukvalno umlati?


Hebeno za smrtnom kaznom je sto ako se pogresi, a desava se, bude ona recenica iz filma "mrtav 'ladan": to sto ste vi umrli, to je slucajno, desava se...

Napisa' vec negde, za ovakve likove je Kolima ili neko tako romanticno mesto, pa nek mlatara po rudniku motikama i stanglama...nema goreg od toga...


AlexDunja AlexDunja 22:34 10.08.2012

...

mlekac mlekac 04:10 11.08.2012

Re: ...

AlexDunja
a ovo?

desniklik desniklik 12:00 11.08.2012

F

Fasisticka metoda....Pitam se,kakva je religija koja radja ovakve pastire i koja je kazna dovoljna?
docsumann docsumann 13:18 11.08.2012

Re: F

Fasisticka metoda....Pitam se,kakva je religija koja radja ovakve pastire i koja je kazna dovoljna?


ne bih ja pojavu ovakvih likova vezivao samo za jednu religiju, niti samo za religiju.

mariopan mariopan 13:39 11.08.2012

Re: F

docsumann
Fasisticka metoda....Pitam se,kakva je religija koja radja ovakve pastire i koja je kazna dovoljna?


ne bih ja pojavu ovakvih likova vezivo samo za jednu religiju, niti samo za religiju.


Baš tako.
Manijaka je bilo i biće, psihopata je bilo i biće, samo je pitanje kako će društvo da se štiti od takvih?
Crkva je deo društva i normalno je da i u njenim redovima ima svakakvih.
Nije normalno da, kada saznaju za svoje "takve", ne čiste svoje redove, nego ih i dalje podržavaju, sapliću delovanje zakona za "svoje", nagrađuju ih i skrivaju njihova mračna nedela?
Nema religije koja nije imala svoje mračne tajne, samo ih ne treba pustiti da i dalje tako rade, jer odbrana društva od takvih pojava i jeste da se svi takvi osude i procesuiraju. Ali svi, kako pekar, apotekar, tako i pop i sveštenik...itd.

Ako se prave izuzeci onda to nije pravda.

Ja nisam zadovoljna visinom kazni koje se izriču u Srbiji ( za silovanje u tom istom centru dobio silovatelj samo 2,5 godine, za silovanje deteta dobija se par godina, za zlostvaljanje u porodici skoro ne postoje kazne dok se ne završi ubistvom...itd, itd ).

Nisam zadovoljna što se većinom izriču najmanje zaprećene kazne, jer su nam zatvori puni "sitne boranije" dok krupni kriminalci uživaju na slobodi, što su nam na slobodi dileri a zatvaraju se narkomani, što su na slobodi manijaci a zatvaraju se ljudi koji ne mogu da plate kazne za prekršaje...itd, itd.

edit

Hoću reći da se ovo ubistvo ne bi desilo da je zakon radio nepristrasno i na vreme. Da je ovaj manijak na vreme bio procesuiran za ono lopatanje, i za nadrilekarstvo, bio on pop ili zidar, sada bi sedeo u zatvoru i nikoga ne bi mogao da ubije. Ovo ubistvo ide na dušu raspalog sistema zaštite građana koji ne funkcioniše i ne štiti nikoga.
predatortz predatortz 14:06 11.08.2012

Re: F

desniklik
Fasisticka metoda....Pitam se,kakva je religija koja radja ovakve pastire i koja je kazna dovoljna?



Na osnovu nedela nekog pojedinca, sledeći tvoju logiku, možeš da dovedeš u pitanje bilo koju religiju, ideju, pokret...
Ne valja ti logika!
desniklik desniklik 15:39 11.08.2012

Re: F

Moguce,samo ovaj pojedinac je multipliciran i u onim katolickim pedofilima i ako svakog od njih posmatramo kao tek nekog tamo pojedinca onda zaista imamo problem sa logikom.
desniklik desniklik 15:42 11.08.2012

Re: F

Nisam ni spomenula koja je religija,namece se sama,a slazem se da se ne treba vezati samo za jednu.
zabluda zabluda 21:19 11.08.2012

Pravda za sveštenika

Ljudi ja ne znam dal je iko procitao izjavu sestre pokojnog Nebojse koja kaze da se cula sa Draganom Mitrev-Mrvicom i priznao joj je da ga je on odvezao kod Branislava da ga dokrajci, a taj Mrvica je bio saradnik-koji je bio zaduzen i za batinjanje. Ja sam licno bio gore kad se to desavalo i evo prave istine!! Nebojsa je taj dan poslepodne rekao Nemanji Radosavjljevicu-kebi da hoce da vidi sa Branislavom da ide kuci posto se tako dogovorio sa svojim ocem, on je licno nazvao Branislava i ovaj je odobrio batinjanje jer po njima bolje isprebijati coveka da ostane i uzimati i dalje 350eura nego ostati bez njih, a i odande se moze jedino pobeci i to ako se uspe, a ne dao Bog da te uhvate. Zatim su ga Mrvica i Keba izveli napolje i tukli do iznemoglosti ali Nebojsa je i dalje hteo kuci da ide< potom je Keba javio telefonom Branislavu da Nebojsa ne odustaje i Keba i Mrvica su ga stavili u kola i odvezli dole na jos batinjanja, to smo svi mi znali kako ide a posebno kad se vozi dole kod Branislkava kuci. Kad se to izdesavalo, Keba je dosao kod nas gore i neke dezurne poslao uz put da gledaju dal ima milicije sa sve motorolama a on je seo u dzipa i pobegao jer je izdata poternica za njim za silovanje!!! Zasto se ne ispitaju i Nemanja Radosavljevic-Keba i Dragan Mitrev-Mrvica a i mi sami sticenici jer verujte da tu ima jos ljudi koji i dan danas imaju rane od skorasnjih batinjanja!!!!
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:28 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zabluda
Ljudi ja ne znam dal je iko procitao izjavu sestre pokojnog Nebojse koja kaze da se cula sa Draganom Mitrev-Mrvicom i priznao joj je da ga je on odvezao kod Branislava da ga dokrajci, a taj Mrvica je bio saradnik-koji je bio zaduzen i za batinjanje.



A reci mi gde da pročitam, daj link makar.

Kad se to izdesavalo, Keba je dosao kod nas gore i neke dezurne poslao uz put da gledaju dal ima milicije sa sve motorolama a on je seo u dzipa i pobegao jer je izdata poternica za njim za silovanje!!!


A kako je saznao za tu poternicu?

Zasto se ne ispitaju i Nemanja Radosavljevic-Keba i Dragan Mitrev-Mrvica a i mi sami sticenici jer verujte da tu ima jos ljudi koji i dan danas imaju rane od skorasnjih batinjanja!!!!


De majke ti jel postoji iko normalan tamo?

Pazi ovako pa nek priča i misli ko šta hoće. Žmurenje nadležnih na ovakvo nešto je skandal koji na najbolji način pokazuje prirodu ove države, a i SPC takođe.
zabluda zabluda 21:36 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

http://www.kurir-info.rs/peranovic-umislio-da-je-bog-clanak-361

Sestra Nevena: Želimo istinu

Nevena Zarubac, sestra ubijenog Nebojše, kaže da njena porodica neće tužiti Peranovića, ali da želi da sazna celu istinu.

- Čula sam da su najpre Peranovićevi saradnici Mrvica, Keba i Nemanja ceo dan tukli Nebojšu, posle čega ga je Mrvica odvezao kod Branislava kući, gde je Nebojša i ubijen. Kad je moj otac pozvao Mrvicu, on mu je priznao da je Nešu odvezao kolima kod Peranovića i ništa više nije rekao - kaže Nevena.



Ja ne znam zasto nas sto smo bili gore niko od milicije nista nije pitao da proveri tacnost
zabluda zabluda 21:44 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Pa za njim je raspisana poternica za silovanje i pravosnazno osudjen na 2,5 god. on je tamo gore Radio kod Branislkava kao saradnik a tamo milicija nikad nije dolazila niti je smela jer Branislav ima jake veze. pa i Branislav je radio po blagoslovu Lavrentija. Sve su to talovi i svi su delili pare. a na nas je mesecno troseno po 3 hiljade eura a on je uzimao oko 14700eura u tom trenutku kad se to desilo bilo nas je 42 u kampu. Zasto se ne ispitaju i taj Keba i Mrvica kad svi mi koji smo gore bili smo videli da su ga oni gore tukli a kod Branislava kad su ga odvezli i Branislav je pripomogao???!!!
margos margos 21:51 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Ovo je stravično da se pročita, a mogu misliti koliko je strašno doživeti. Kao scenario nekog uvrnutog filma - samo što je surova stvarnost.

Šta učiniti da se istina čuje i da sud ispita i kazni počinioce?
Sve počinioce i one koji su ćuteći sve to odobravali i prikrivali. I okoristili se.

Strašno!
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:01 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Link
Samo da popravim link.

Ja ne znam zasto nas sto smo bili gore niko od milicije nista nije pitao da proveri tacnost


Znam ja, ne žele da čuju ono što bi ste im mogli reći, jer bi istina odgovorila 1000 pitanja. Zato postoji ovaj način da se makar ovako, javnim svedočenjima sazna deo po deo priče. Hvala na hrabrosti.
zabluda zabluda 22:04 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Mi koji smo bili gore znali smo sve sta se desava i kad god je neko batinjan to je radjeno ispred nas jer su nam tako naredjivali, al veruj mi da je polovina nas imala kosmare od toga sto smo videli. pa covek dobije tolike batine da ne moze 20 dana da ustane, vec obavlja nuzdu u krevetu spavajuci u stali gde su konji, onako sav izubijan, usran, rane mu se zalepe za farmerice, ljudi ga hrane a 5-6 dana ne moze da jede nista. uzas!!! Ja sam spreman i jos mnogi da pomognu da se to sve sazna sta su oni u stan ju da urade coveku sve zbog 350eura mesecno!!!
docsumann docsumann 22:17 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Mi koji smo bili gore znali smo sve sta se desava i kad god je neko batinjan to je radjeno ispred nas jer su nam tako naredjivali, al veruj mi da je polovina nas imala kosmare od toga sto smo videli. pa covek dobije tolike batine da ne moze 20 dana da ustane, vec obavlja nuzdu u krevetu spavajuci u stali gde su konji, onako sav izubijan, usran, rane mu se zalepe za farmerice, ljudi ga hrane a 5-6 dana ne moze da jede nista. uzas!!!


da li je i koliko vas pokušavalo da ode iz centra?

koliko je ljudi uopšte otišlo (pobjeglo)?

Ja sam spreman i jos mnogi da pomognu da se to sve sazna sta su oni u stan ju da urade coveku sve zbog 350eura mesecno!!!


o ovome svakako ne smijete ćutati.
zabluda zabluda 22:17 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

ma i oni su bre potplaceni bili, kad neko pobegne i neko od mestana prijavi, ako ih milicija pre btranislava uhvati, oni ga lepo nazovu, dobiju sta para i svakom lepo a onom nesrecniku 30 asova po guzici, pa 25 po tabanimagumenom vodovodnom cevi, pa u krug stanes a oko tebe Branislav, NJEGOV SIN Pera, keba, mrvica i onda pocinje lupanje a veruj mi da se to meni desilo da bi pobegao odande kad se oporaavim i otisao im na luturgiju i samo bacio desetak bombi u tu crkvu i predao se kao coveka svi bi potvrdili da je to jedino moglo da zaustavi ono sto se desavalo. pa da nije pokojni Nebojsa to prozivro ej to bi trajalo joj , a ja sam se u svojoj glavi pitao Boze dal oni imaju pameti, pa nekom ce srce puci od tolikih batina. maximalam broj asova na Ceru je bio 80 i plus posnicenje, laktovi, tabani itd...
STRASNO LJUDI!!!!
margos margos 22:47 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Vraćam se i čitam... i sve se nadam da će neko nešto konkretno uraditi da se ovakve stvari nikada više ne dese, a posebno ne pod okriljem organizacija koje bi trebalo da štite ljude i rade za naše dobro - crkve, policije i raznih ministarstva...

Nemam reči...:((
freehand freehand 22:58 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zabluda
Pa za njim je raspisana poternica za silovanje i pravosnazno osudjen na 2,5 god. on je tamo gore Radio kod Branislkava kao saradnik a tamo milicija nikad nije dolazila niti je smela jer Branislav ima jake veze. pa i Branislav je radio po blagoslovu Lavrentija. Sve su to talovi i svi su delili pare. a na nas je mesecno troseno po 3 hiljade eura a on je uzimao oko 14700eura u tom trenutku kad se to desilo bilo nas je 42 u kampu. Zasto se ne ispitaju i taj Keba i Mrvica kad svi mi koji smo gore bili smo videli da su ga oni gore tukli a kod Branislava kad su ga odvezli i Branislav je pripomogao???!!!

A jesi li ti ovo prijavio policiji ili tužilaštvu?
Jesi li ponudio svedočenje, pre blogovanja?
mariopan mariopan 23:37 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

freehand
zabluda
Pa za njim je raspisana poternica za silovanje i pravosnazno osudjen na 2,5 god. on je tamo gore Radio kod Branislkava kao saradnik a tamo milicija nikad nije dolazila niti je smela jer Branislav ima jake veze. pa i Branislav je radio po blagoslovu Lavrentija. Sve su to talovi i svi su delili pare. a na nas je mesecno troseno po 3 hiljade eura a on je uzimao oko 14700eura u tom trenutku kad se to desilo bilo nas je 42 u kampu. Zasto se ne ispitaju i taj Keba i Mrvica kad svi mi koji smo gore bili smo videli da su ga oni gore tukli a kod Branislava kad su ga odvezli i Branislav je pripomogao???!!!

A jesi li ti ovo prijavio policiji ili tužilaštvu?
Jesi li ponudio svedočenje, pre blogovanja?

Kome bre da ponudi?

Ako kaže da je policija znala, pa za neku siću ćutala i vraćala na batinanje uhvaćene štićenike, zar misliš da bi njega posle ovih izjava neko zaštitio?

Znali su za silovanje, batinanje, pa dok nisu ubili čoveka niko nije prstom mrdnuo?
I ti ljudi, silovatelji i batinaši su i dalje "radili" sa štićenicima iako su imali tužbu za silovanje i premlaćivanje? Policija to nije znala? Ma kakvi, znali su, i teško onom ko progovori o tome, jer će se odmotati klupko ko je za koliko ćutao, ko je koliko uzimao da se tamo muče ljudi.

Kome da daje izjave? TOJ policiji? TOM sudiji da posvedoči koji je za silovanje dosudio 2,5 godine a zaprećeno je od 3 do 15 godina? I taj silovatelj je tamo batinao ljude i radio im šta je hteo i sada? To niko nije znao?

TOM sudu koji nije sudio ovom sadisti za ono lopatanje dok nekoga nije ubio ? Pa bilo je pitanje dana kada će nekoga ubiti, to su tamo izgleda svi znali.

Jer previše je krivaca u ovoj priči, to će da zatrpavaju i rukama i nogama. Nigde to neće objaviti u medijima, videćeš, samo sebi može da naškodi, jer one zveri su na slobodi, uhvatili su samo glavnog sadistu, pomoćnici u ubistvu o kojima piše su na slobodi.


freehand freehand 23:47 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Jer previše je krivaca u ovoj priči, to će da zatrpavaju i rukama i nogama. Nigde to neće objaviti u medijima, videćeš, samo sebi može da naškodi, jer one zveri su na slobodi, uhvatili su samo glavnog sadistu, pomoćnici u ubistvu o kojima piše su na slobodi.

Prvoi - bruje i tutnje već svi mediji.
A i blog je neki medij.
Drugo
Kome da daje izjave? TOJ policiji? TOM sudiji da posvedoči koji je za silovanje dosudio 2,5 godine a zaprećeno je od 3 do 15 godina? I taj silovatelj je tamo batinao ljude i radio im šta je hteo i sada? To niko nije znao?

TOM sudu koji nije sudio ovom sadisti za ono lopatanje dok nekoga nije ubio ? Pa bilo je pitanje dana kada će nekoga ubiti, to su tamo izgleda svi znali.

ovo su jedina policija i sudovi koje imamo.
Nije mu neki izbor.
Ja bih probao.
milisav68 milisav68 23:51 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

freehand

A jesi li ti ovo prijavio policiji ili tužilaštvu?
Jesi li ponudio svedočenje, pre blogovanja?

A kome bi se ti obratio?

Ozbiljno pitam.

Mislim, ovo što je ispričano me ne iznenadjuje, ali se može naslutiti da je veliki broj ljudi umešan - na "nezgodnim" radnim mestima.
freehand freehand 23:58 11.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

milisav68
freehand

A jesi li ti ovo prijavio policiji ili tužilaštvu?
Jesi li ponudio svedočenje, pre blogovanja?

A kome bi se ti obratio?

Ozbiljno pitam.

Mislim, ovo što je ispričano me ne iznenadjuje, ali se može naslutiti da je veliki broj ljudi umešan - na "nezgodnim" radnim mestima.

Ja bih se obratio policiji. Ozbiljno. Ako mislim da je lokalna policija na neki način povezana - tražio bih nekoga za koga mislim da nije. Ali sigurno.
I nemoj preskočiti da zapaziš da sam novi kolega bloger nekoliko puta insistira da ih ima dosta koji bi svedočili.

A čisto ne verujem da je ovde neki ozbiljan faktor mogao biti umešan. Ne vidim šta bi tu tražio. Niti su u pitanju neke ozbiljne pare, niti se mogu sticati politički poeni.
mariopan mariopan 00:01 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zabluda
ma i oni su bre potplaceni bili, kad neko pobegne i neko od mestana prijavi, ako ih milicija pre btranislava uhvati, oni ga lepo nazovu, dobiju sta para i svakom lepo a onom nesrecniku 30 asova po guzici, pa 25 po tabanimagumenom vodovodnom cevi, pa u krug stanes a oko tebe Branislav, NJEGOV SIN Pera, keba, mrvica i onda pocinje lupanje a veruj mi da se to meni desilo da bi pobegao odande kad se oporaavim i otisao im na luturgiju i samo bacio desetak bombi u tu crkvu i predao se kao coveka svi bi potvrdili da je to jedino moglo da zaustavi ono sto se desavalo. pa da nije pokojni Nebojsa to prozivro ej to bi trajalo joj , a ja sam se u svojoj glavi pitao Boze dal oni imaju pameti, pa nekom ce srce puci od tolikih batina. maximalam broj asova na Ceru je bio 80 i plus posnicenje, laktovi, tabani itd...
STRASNO LJUDI!!!!


Saka ti čast na hrabrosti da o svemu progovoriš.

Nadam se da znaš da ovde treba da pišeš samo istinu, jer samo tako ćeš da pomogneš da i tvoji drugovi koji su preživeli torturu kažu javnosti šta im se dešavalo, da imaju svoj glas - tvoj glas je ovde i njihov glas.

Pitanje koje me muči:

Da li je istina da su 23 bivša štićenika izvršila samoubistvo posle izlaska iz te "ustanove" kao što kaže sam Peranović?

Da li se zna nešto o tim ljudima, kako su sa njima postupali na "lečenju", da li je neko od njih mučen, silovan ili prebijan za vreme boravka u "lečilištu" ?
freehand freehand 00:04 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

Nadam se da znaš da ovde treba da pišeš samo istinu, jer samo tako ćeš da pomogneš da i tvoji drugovi koji su preživeli torturu kažu javnosti šta im se dešavalo, da imaju svoj glas - tvoj glas je ovde i njihov glas.

Gospodžo, da ne budem baš dežurni smarač - ali imaj u vidu da pričaš sa extra novim a anonimnim kolegom blogerom. Koji može, na primer, biti i friška reinkarnacija baba Evde.
Tek toliko.
mariopan mariopan 00:11 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

ovo su jedina policija i sudovi koje imamo.
Nije mu neki izbor.
Ja bih probao.

Znam, razumem ja tebe, i ja znam da su oni jedini koje imamo, ali ako je nekome glava u torbi ako progovori ja bih mu ipak savetovala da ćuti, za sada.
On nabraja mnogo više ljudi koji su učestvovali u premlaćivanju, i u ubistvu ovog mladića, jer kaže da su ga tukli ceo dan a dokrajčio ga je Peranović, znači ubica ima više, a vidiš, policija ih ne hapsi?
Mediji bruje ali samo o Peranoviću, gde su ovi ostali?
Na slobodi, za svaki slučaj, da nekome ne padne na pamet da progovori?

U tim uslovima ja ne bih progovarala pod punim imenom i prezimenom i javno, možda ovako anonimno na blogu. Drugačije ne.
mariopan mariopan 00:15 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

freehand
Nadam se da znaš da ovde treba da pišeš samo istinu, jer samo tako ćeš da pomogneš da i tvoji drugovi koji su preživeli torturu kažu javnosti šta im se dešavalo, da imaju svoj glas - tvoj glas je ovde i njihov glas.

Dospodžo, da ne budem baš dežurni smarač - ali imaj u vidu da pričaš sa extra novim a anonimnim kolegom blogerom. Koji može, na primer, biti i friška reinkarnacija baba Evde.
Tek toliko.

OK, hvala na ...
Aj kad si dežurni smarač ali si i drug.
zabluda zabluda 00:36 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

silovanje je izvrseno u Crnoj Reci gde ja nisam bio al bili je momaka koji su bili tamo i pricali nam i o tome. a 23 sticenika koja su napustila centar nisu izvrsila samoubistvo, zadnji put tamo pocetkom maja ove godine pobeglo je njih 3 i od kad se raspustio kamp cujemo se svaki dan, jedan je pre toga otisao na vikend i nije se vratio i sa njim se cujemo i sve je ok, a jednog su uhapsili jer nije hteo da se vrati sa vikenda sa sve policijskom znackom i dobio je 6 puta batine za 20-tak dana i dan danas ima rane i hoce da svedoci i on i ja i jos par ljudi sto su to dozivljavali i sto ce ispricati celu istinu sa sve imenima i prezimenima!!! ako je drzava zainteresovana da se cuje i sazna sve nek me slobodno kontaktira, sve cemo po imenice da kazemo!!!
zabluda zabluda 00:39 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zato treba policija sto pre da se angazuje da nas preispita sve ponaosob pa da se zna kako je tamo bilo zestoko i mucno. a za to, ne sekiraj se pobegose oni u misje rupe
zabluda zabluda 00:46 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

nisam, jer ne znam kome da se obratim jer je ta milicija sabacka i loznicka saradjivala sa njima
mariopan mariopan 00:47 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zabluda
zato treba policija sto pre da se angazuje da nas preispita sve ponaosob pa da se zna kako je tamo bilo zestoko i mucno. a za to, ne sekiraj se pobegose oni u misje rupe

Hvala na odgovoru.
Videla sam tvoj komentar i tamo na tekst u Kuriru, ti si zaista spreman da posvedočiš?
Tako i treba samo ako se ne bojiš.
freehand freehand 08:31 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zabluda
nisam, jer ne znam kome da se obratim jer je ta milicija sabacka i loznicka saradjivala sa njima

Znaš kako, ako si se snašao da se registruješ na blogu - ja bar nemam dilemu da si sposoban da se javiš, recimo inforativnoj b92 da sve pod imenom i prezimenom ispričaš u kameru, pa sa njima gradskom SUP-u.
Ili, još jednostavnije - advokatu pa sa njim u SUP ili tužilaštvo. Nije to baš toliko komplikovano, niti je ovo Sicilija.
Samo hrabro, b'ate!
zabluda zabluda 22:24 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

kontaktirao me je kurir, a ja necu nista preko telefona vec samo oci u oci i sa svim priznanicama da im pokazem. oni mi kaze ti pricaj mi cemo te snimati-to ne zelim, da mi glas izlazi u javnost, vec ako su pravi oni bi dosli a koliko vidom njima je mrsko da sednu u kola i odrade posao jer preko zice necu nista, samo oci u oci jer ovaj decko sa b92 sto je pricao, moj dobar prijatelj odmah je dobio na desetine pretnji jer su shvatili o kome je rec i sad ne znam dal ce ga neko zastititi od tih njegovih batinasa sto setaju srbijom umesto da robijaju silovanje, fizicko maltretiranje i ko zna sta sve jos> kazem vam opet da im je tesko da dodju do mene i da predamnom zapisuju sve sti im kazem a ne preko zice da mi snimaju razgovor!!!a spreman sam SVE DA KAZEM!!!
mariopan mariopan 22:58 12.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

zabluda
kontaktirao me je kurir, a ja necu nista preko telefona vec samo oci u oci i sa svim priznanicama da im pokazem. oni mi kaze ti pricaj mi cemo te snimati-to ne zelim, da mi glas izlazi u javnost, vec ako su pravi oni bi dosli a koliko vidom njima je mrsko da sednu u kola i odrade posao jer preko zice necu nista, samo oci u oci jer ovaj decko sa b92 sto je pricao, moj dobar prijatelj odmah je dobio na desetine pretnji jer su shvatili o kome je rec i sad ne znam dal ce ga neko zastititi od tih njegovih batinasa sto setaju srbijom umesto da robijaju silovanje, fizicko maltretiranje i ko zna sta sve jos> kazem vam opet da im je tesko da dodju do mene i da predamnom zapisuju sve sti im kazem a ne preko zice da mi snimaju razgovor!!!a spreman sam SVE DA KAZEM!!!

U svakom slučaju čuvaj se.
vishnja92 vishnja92 19:48 13.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

za ocekivati je da urednistvo bloga (a potom i sajta) reaguje i da dostavi prijavu policiji sa IP adresom sa kog se javio bloger "zabluda".

sto ste se svi useprtljili?

mariopan mariopan 20:24 13.08.2012

Re: Pravda za sveštenika

vishnja92
za ocekivati je da urednistvo bloga (a potom i sajta) reaguje i da dostavi prijavu policiji sa IP adresom sa kog se javio bloger "zabluda".

sto ste se svi useprtljili?



Ne radi mozak Višnja, ne radi (bar moj), toga se niko nije seto?

docsumann docsumann 12:28 12.08.2012

čini mi se

da je sistem po kojem je funkcionisao taj centar, u stvari, vrlo jednostavan i odavno poznat.
oni (Perunović i pomoćnici) nisu imali ni najmanje ljubavi ni simpatije prema narkomanima. naprotiv, smatrali su ih ološem, ljudima nižeg reda.
slično kao nacisti Jevreje.
kad u glavi usvojiš ta načela, taj "pogled na čovjeka", nije ti poslije nikakav problem da ga maltretiraš, biješ, ponižavaš.

meni bi npr. to bila otežavajuća okolnost pri izricanju kazne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana