Religija| Zabava

Srbomer SPC– pravi Srbi i Srbi prevrtljivci

Milan Karagaća RSS / 10.08.2012. u 19:13

Po merilima SPC Nikola Pašić nije bio pravi Srbin nego prevrtljivac jer se potpisivao latinicom.

135px-FirmaNikolaPasic--neareastpresents00lequuoft.png
Ovih dana vrućina izgleda utiče i na podgrevanje strasti, podizanje raspoloženja i razna ushićenja. Ono što se na ovim prostorima posebno eksploatiše su versko i nacionalno, pogotovo ako su krize i socijalni problemi takvi ta se teško mogu rešiti pa je onda lakše malo skrenuti pažnju naroda. Tu uvek dolaze do izražaja veliki borci za nacionalnu i versku stvar. Oni vrlo gromoglasno govore o narodu-naciji, a kad pogledaš skoro da su ravnodušni prema bedi i propadanju ljudi koji čine taj narod. Isto tako, oni koji se najglasnije bore za svoju veru, sami ne žive po onome kako narodu pričaju.

Tradicionalni sabori na verske praznike su prilika da crkveni velikodostojnici, pošto pročitaju molitve pisane pismom i jezikom kojim njeni vernici i narod ne govore niti razumeju, prigodnom besedom kažu narodu ko je Srbin i srpskoga roda,a ko nije. Da ga pozovu da se okrenu veri svetosavskoj kao duhovnoj vertikali i identitetu srpskog roda.

Uglavnom  SPC je sebi uzela ekskluzivno pravo i ima  svoj srbomer da  meri tačno određuje ko je Srbin, ko lažni Srbin, ko ubačeni Srbina, a ko Srbi prevrtljivci.

E tako i vadika zvorničko-tuzlanski održa Srbima lekciju i dade uputstva šta im je činiti e da ih on Srbima priznaje. Ne zabrinu se vladika niti upita kako narod živi, ima li šta da jede, čime da slavi krsnu slavu, koliko ih je nepismenih a koliko polupismenih već im i nama svima očinski poruči i govoreći „Čuvajte svetu ćirilicu i učite iz slavne srpske istorije naših predaka“, i zaista nam reče da"Srbi koji se potpisuju i pišu latinicom nisu Srbi već prevrtljivci". I dok okupljeni pažljivo slušaše vladika im kaza da  "Srbi na Ozrenu nisu repa bez korena, a iz tog korena treba čuvati stablo koje se zove pravoslavni srpski narod". I kaza im tako da zapravo repa nije koren već da ima koren a da je pravoslavni srpski narod stablo koje raste iz repe. Lepo to kaza u prenesenom značenju ali ne objasni kako to Srbi opstatodoše kao vernici –hrišćani iako je tokom tih hilhadu godina većina bila nepismena, po kom to kriterijumu SPC ima eskluzivno pravo da propisuje kriterijume ko je Srbin, naravno niko joj ne spori da propisuje kriterijume ko je vernik a ko nije. Da li se stvarno u vrhovima SPC neko zapita kako to da jedino SPC služi obrede na jeziku kojim njeni vernici ne govore, zašto i kako to da je Srbin samo onaj ko piše ćirilicom i da li to znači da nepismeni nisu Srbi, da oni koji su tokom vekova pisali staroslovenskim ili latinicom nisu Srbi.Kako to da su Grci pravoslavci a ne pišu ćirilicom. Da li se zapitaju ima li mnogo važnijih problema u okviru same crkve i u društvi sa kojim bi se trebala baviti. Misli li SPC i dalje da je Srba preko 100 miliona pa ima prostora da po anahronim kriterijumima, uključujući i ideološke, vrši selekciju i odbacivanje iz nacionalnog korpusa po njoj nepodobnih.

Kako to da je moguće postojanje više pravoslavnih crkava a samo SPC je toliko sektaška da se poistovećuje sa nacijom ne dozvoljavajući mogućnost da ima Srba i ateista i pripadnika drugih hrišćanskih crkava ili islamske veroispovesti. Da li SPC nekoda ko primi pravoslavlje recimo prilikom sklapanja braka ili jednostavno iz ličnih razloga smatra da autoimatski mora i da menja nacionalnu pripadnost.

Doduše, vladika je najavio pojačanje humanitarne delatnosti Srpske pravoslavne crkve i rekao da će biti započeta ili nastavljena izgradnja gerijatrijskih centara, pravoslavnih gimnazija, sportskih terena i drugih sličnih objekata i institucija, naročito u okviru manastira. Pa šta su čekali do sada ili su prioritetniji bili dvorci za vladike i izgradnja crkava i hramova skoru u svakoj mesnoj zajednici koji su uglavnom prazni ili se na prste mogu izbrojati oni koji redovno dolaze na molitve.

Poslednji posao komim bi SPC mogla da se bavi, a ne bi trebalo uopšte ni da se bavi, je da deli Srbe po bilo kojoj osnovi. Najgore je što upravo iz njenih krugova potiču teze o većim i manjim , boljim i lošijim Srbima, rassrbljenim Srbima i sl., već da se bavi vernicima svojim.

"Čuvajte svetu ćirilicu i učite iz slavne srpske istorije naših predaka” ,reče vladika značajno.

Svakako treba učiti iz naše istorije onakve kakva je bila ali po čemu je baš ćirilica sveta nije važno, ali lepo zvuči iako svi znaju da izvorno Sveto pismo nije pisano ćirilicom.



Komentari (192)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 20:18 10.08.2012

Crkva i ćirilica

su dva najvažnija problema u Srba.

Kad se toga rešimo - ima da nam svane.

Crkva je ta koja je donosila zakone, postavljala poslanike, vladu, ministre, a oni sudije, tužioce, policajce, generale, profesore, učitelje, lekare, novinare, direktore i ostale.....svih ovih godina.....

Ili možda neke partije.....


expolicajac expolicajac 20:22 10.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

Ili možda neke partije.....

Milisave sine, opet si počeo da podjebavaš
automatic automatic 20:30 10.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

Crkva i ćirilica
su dva najvažnija problema u Srba.

Kad se toga rešimo - ima da nam svane.


bas tako, cekacemo da nas drugovi ratosiljaju bede koju donose cirilica i pravoslavlje, pa da jednog dana osvanemo kao ljudi, u katedrali...
milisav68 milisav68 21:34 10.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

expolicajac
Ili možda neke partije.....

Milisave sine, opet si počeo da podjebavaš


Ja prvo udarim pola vijagre, pa dodjem na blog.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 21:51 10.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

milisav68


Ja prvo udarim pola vijagre, pa dodjem na blog.


A kad tebe udari vijagra, onda dođe moderacija.
expolicajac expolicajac 22:23 10.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

Ja prvo udarim pola vijagre, pa dodjem na blog.

Ja koristim četvrtinu, da ne upiškim dasku
dragoljub92 dragoljub92 03:45 11.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

Crkva je ta koja je

inspirisala zakonodavce i partije pa su one postavljale vladu,poslanike,sudije,tužioce,policajce,generale,profesore,učitelje,lekare,novinare,direktore i ostale...svih ovih godina od '91. pa nadalje

ja da ti kažem
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:00 11.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

inspirisala zakonodavce i partije pa su one postavljale vladu,poslanike,sudije,tužioce,policajce,generale,profesore,učitelje,lekare,novinare,direktore i ostale...svih ovih godina od '91. pa nadalje

i svi joj idu na poklonjenje i rukoljube, predsednici države, vlada, ministri, generali......estradne zvezde, sve na obostrano estradno promovisanje.
milisav68 milisav68 10:22 11.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

dragoljub92
Crkva je ta koja je

inspirisala zakonodavce i partije pa su one postavljale vladu,poslanike,sudije,tužioce,policajce,generale,profesore,učitelje,lekare,novinare,direktore i ostale...svih ovih godina od '91. pa nadalje

ja da ti kažem

Da bre, sede tako Milošević i Stanišić i razmišljaju šta da rade, bauk višestranačja se opasno približio.
Utom ulazi Mira, vidi zabrinuta lica, kad je čula o čemu se radi:
-Vi bre ne čitate istraživanja, pa najviše poverenja u narodu imaju crkva i vojska, zovi onog Amfilohija da nam kaže šta da radimo, dosta je spavao!

dragoljub92 dragoljub92 12:01 11.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

baš tako
mariopan mariopan 13:14 11.08.2012

Re: Crkva i ćirilica

milisav68
expolicajac
Ili možda neke partije.....

Milisave sine, opet si počeo da podjebavaš


Ja prvo udarim pola vijagre, pa dodjem na blog.

Pa ti si Lala, što ne kažeš?
chitach chitach 20:23 10.08.2012

održa Srbima lekciju

Po merilima SPC Nikola Pašić nije bio pravi Srbin nego prevrtljivac jer se potpisivao latinicom.



Po mjerilima ( tj. vjerovanju ) SPC ni covjek nije nastao evolucijom, nego ga je bog stvorio onakvim kakav je, sto je vjerovanje koje je zasluzilo mnogo vise blogova od izjave doticnog pripadnika SPC .
Jukie Jukie 21:30 10.08.2012

Re: održa Srbima lekciju

chitach
.Po mjerilima ( tj. vjerovanju ) SPC ni covjek nije nastao evolucijom, nego ga je bog stvorio onakvim kakav je, .

Bolje da su poslušali Kiplinga:
BEFORE the High and Far-Off Times, O my Best Beloved, came the Time of the Very Beginnings; and that was in the days when the Eldest Magician was getting Things ready. First he got the Earth ready; then he got the Sea ready; and then he told all the Animals that they could come out and play. And the Animals said, 'O Eldest Magician, what shall we play at?' and he said, 'I will show you. He took the Elephant--All-the-Elephant-there-was--and said, 'Play at being an Elephant,' and All-the-Elephant-there-was played. He took the Beaver--All-the-Beaver-there-was and said, 'Play at being a Beaver,' and All-the Beaver-there-was played. He took the Cow--All-the Cow-there-was--and said, 'Play at being a Cow,' and All-the-Cow-there-was played. He took the Turtle--All-the-Turtle there-was and said, 'Play at being a Turtle,' and All-the-Turtle-there-was played. One by one he took all the beasts and birds and fishes and told them what to play at.


Dakle, prvo moraš da se igraš onoga što želiš da budeš, dok se ne ispraksaš, pa tek onda dobiješ majstorsko pismo:

He went North, Best Beloved, and he found All-the-Elephant-there-was digging with his tusks and stamping with his feet in the nice new clean earth that had been made ready for him.

'Kun?' said All-the-Elephant-there-was, meaning, 'Is this right?'

'Payah kun,' said the Eldest Magician, meaning, 'That is quite right'; and he breathed upon the great rocks and lumps of earth that All-the-Elephant-there-was had thrown up, and they became the great Himalayan Mountains, and you can look them out on the map.
hurmonger hurmonger 21:55 10.08.2012

Re: održa Srbima lekciju


"Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon — it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." Scott D. Weitzenhoffer

automatic automatic 20:27 10.08.2012

pasic, krstic i drugi

Po merilima SPC Nikola Pašić nije bio pravi Srbin nego prevrtljivac jer se potpisivao latinicom.
neki mu nikada nisu oprostili zato sto se zalagao za ideju jugoslovenstva.
A i pišem latinicom. Da li to znači da sam definitivno prevrtljiv i da nisam Srbin?

mnogo je nacina na koje se moze izdati svoja zemlja, a samo je jedan nacin da joj se bude veran, i taj nacin nije skopcan sa pismom.
Filip2412 Filip2412 20:33 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

i taj nacin nije skopcan sa pismom.
sto bi reko vladika, ti automatic nisi pravi Srbin
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:34 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

mnogo je nacina na koje se moze izdati svoja zemlja, a samo je jedan nacin da joj se bude veran, i taj nacin nije skopcan sa pismom

Jel? A koji je to jedan? I ko ga propisuje?
automatic automatic 20:51 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Jel? A koji je to jedan? I ko ga propisuje?

propisuje ga, recimo, zakon.
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.

jedini nacin da se sluzi svojoj zemlji je da se to casno cini jer je velika cast sluziti svojoj zemlji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:56 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

propisuje ga, recimo, zakon.
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.

jedini nacin da se sluzi svojoj zemlji je da se to casno cini jer je velika cast sluziti svojoj zemlji.

Očekivao sam ozbiljan odgovor a ne politički govor.
automatic automatic 21:03 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Očekivao sam ozbiljan odgovor a ne politički govor.

postovanje zakona je za mene veoma ozbiljna stvar.
takvo postovanje zakona cini sistem u kojem zivimo jednim lepsim mestom za zivot svih nas. ukoliko ne postuju svi zakon, onda je to sistem u kojem samo oni dobro zive, na racun vecine.

Filip2412 Filip2412 21:06 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

postovanje zakona je za mene veoma ozbiljna stvar.
jos ce nas ubedis da je ono o prevrtljivcima izvuceno direktno iz Ustava
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:20 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

postovanje zakona je za mene veoma ozbiljna stvar.
takvo postovanje zakona cini sistem u kojem zivimo jednim lepsim mestom za zivot svih nas. ukoliko ne postuju svi zakon, onda je to sistem u kojem samo oni dobro zive, na racun vecine.

Sve je tako.
freehand freehand 21:41 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

propisuje ga, recimo, zakon.
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.

Izvini, koji je zakon u pitanju? Čitam ovo i ne mogu baš da skapiram gde bi se ovakav član mogao naći. Eventualno posle borbe sa Tominom otrovnicom da je neko u preambulu i to ugurao...
Mislim, bez šale - može link neki?
automatic automatic 22:03 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Izvini, koji je zakon u pitanju? Čitam ovo i ne mogu baš da skapiram gde bi se ovakav član mogao naći. Eventualno posle borbe sa Tominom otrovnicom da je neko u preambulu i to ugurao...
Mislim, bez šale - može link neki?

na tvom mestu ne bih isao dalje... neko ko je vrsio vlast trazi link do zakona kojima je uredjeno vrsenje njegove funkcije i to od nn blogera, i to nakon silaska sa vlasti?
da li je potrebno ubijati poslednji tracak nade gradjanima kada je imbecilnost njihovih predstavnika u pitanju?
freehand freehand 22:19 10.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

automatic
Izvini, koji je zakon u pitanju? Čitam ovo i ne mogu baš da skapiram gde bi se ovakav član mogao naći. Eventualno posle borbe sa Tominom otrovnicom da je neko u preambulu i to ugurao...
Mislim, bez šale - može link neki?

na tvom mestu ne bih isao dalje... neko ko je vrsio vlast trazi link do zakona kojima je uredjeno vrsenje njegove funkcije i to od nn blogera, i to nakon silaska sa vlasti?
da li je potrebno ubijati poslednji tracak nade gradjanima kada je imbecilnost njihovih predstavnika u pitanju?

E robotić, tebi opet crko neki regler?
Ili su opet tobom usisavali prosutu šljivovicu?
Al ajd kad se osušiš malo i ako ti prorade kondenzatori - daj taj zakon u kome pišu takve budalaštine, molim te!
Ili priznaj da si se nalupetao, ni to nije loše.

Edit: a ovu rečenicu

jedini nacin da se sluzi svojoj zemlji je da se to casno cini jer je velika cast sluziti svojoj zemlji.

mislim da ću često citirati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:43 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Nebojsa Krstic
propisuje ga, recimo, zakon.
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.

jedini nacin da se sluzi svojoj zemlji je da se to casno cini jer je velika cast sluziti svojoj zemlji.

Očekivao sam ozbiljan odgovor a ne politički govor.


E, jebi ga, Krle.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:54 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

propisuje ga, recimo, zakon.
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.

jedini nacin da se sluzi svojoj zemlji je da se to casno cini jer je velika cast sluziti svojoj zemlji.

Očekivao sam ozbiljan odgovor a ne politički govor.


E, jebi ga, Krle.

Znaš šta...Automatic je ciljao na vladiku sa zlatnim kvakama, pretpostavljam...pa sam morao da ga sprečim...
automatic automatic 13:57 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

daj taj zakon u kome pišu takve budalaštine, molim te!

Zakon o javnim nabavkama je jedan od zakona koji je najcesce krsen i cije su dopune i odredbe najcesce zaobilazene i krsene na stetu gradjana ove zemlje, a gotovo svi prekrsioci ovog zakona su clanovi stranke borisa tadica.

dvojica (najmanje) iz stranke borisa tadica ucestvuju na ovom blogu i odgovorni su na posredan ili neposredan nacin za postavljanje na funkcije ljudi iz njihove stranke koji su krsii zakone.

samo debil moze da krsi zakon a da toga nije ni svestan. ja sam ipak verovao da se radi o maherima koji vesto kradu, ali me svojim komentarima neki blogeri uveravaju u suprotno, uveravaju me da se ipak radi samo o pohlepnim i gramzivim dilejama cija ce politicka putesestvija epilog ipak dobiti na sudu.

srpski receno, odgovorni ste, gospodo iz ds, za svaki postupak vasih stranackih drugara, za svaku povredu i krsenje svih zakona kojih su bili duzni da se pridrzavaju vrseci svoje funkcije. za sve one za koje ste znali da su vrsili krivicna dela a niste ih prijavljivali mozete sebe smatrati saucesnicima i morate podneti svoj deo odgovornosti.

to sto nemate dovoljno casti i postenja da vrsite odgovorne funkcije ne znaci da mozete ovde da se branite plitkim dosetkama i ispoljavanjem nedovoljnog intelektualnog kapacitea, sto bi na sudu za vas predstavljalo olaksavajucu okolnost, dok se u istorijskim okolnostima moze vec sada reci da ste deo istorije kojeg ce se srpski narod nerado prisecati.
Znaš šta...Automatic je ciljao na vladiku sa zlatnim kvakama, pretpostavljam...pa sam morao da ga sprečim...

vidi gore na koga je automatic ciljao...
freehand freehand 14:09 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Zakon o javnim nabavkama je jedan od zakona koji je najcesce krsen i cije su dopune i odredbe najcesce zaobilazene i krsene na stetu gradjana ove zemlje, a gotovo svi prekrsioci ovog zakona su clanovi stranke borisa tadica.

Ma to je sve u redu, apsolutno. Al daj da ne trošim vreme i tražim odakle si citirao onu glupost - daj linkuj direktno, molim te.
Inače ću početi da sumnjam da je to iz tvog tranzistorčića direktno poteklo.

Na ovo mislim, da ne bude zabune:
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.

Sa naglaskom na služenje zemlji u garnituri vlasti.


A inače - ne tovari sebi preveliko breme na grbaču.
Mogao bi čovek po analogiji da tebe smatra odgovornim za dela i nedela svih budala i magaraca naokolo, a to bi za tvoj bakelitni kosturčić i nejake točkiće moglo biti katastrofalno.
automatic automatic 14:23 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

A inače - ne tovari sebi preveliko breme na grbaču.
Mogao bi čovek po analogiji da tebe smatra odgovornim za dela i nedela svih budala i magaraca naokolo, a to bi za tvoj bakelitni kosturčić i nejake točkiće moglo biti katastrofalno.

mogao bi, ali takav postupak niko nece pokrenuti znajuci da je ishod takvog postupka potpuna nepoznanica, dok je pokretanje sudskog postupka protiv ministara iz tvoje stranke proces sa velikim sansama za uspesno razotkrivanje protivzakonitih radnji.

ako mislis da bi cinjenica da ste uticali na postavljenja sudija mogla da doprinese nekakvoj drugacijoj presudi, i da se zbog toga osecate bezbedno, onda bi trebalo da znas da ce i ta nezakonita radnja uskoro biti ispravljena, i to na insistiranje institucija eu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:24 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

dvojica (najmanje) iz stranke borisa tadica ucestvuju na ovom blogu i odgovorni su na posredan ili neposredan nacin za postavljanje na funkcije ljudi iz njihove stranke koji su krsii zakone.


Daj, hebote, manite ih se više, ostav'te ljude na miru da bloguju, aman-zaman!!!

I dovucite malo te "vaše" iz drugijeh partija, pa da ih malko propitujemo ko što vi stalno propitujete ovo dvoje nesrećnika, kojima je najveći greh to što su se usudili spustiti u narod i s njim komunicirati.

Kamo Tomini savetnici, Koštunicini savetnici, Vučićevi poslanici, Dačićevi poslanici, da ovdi malko s nama koju prozbore, da ih ponešto pitamo? A? Imala bih ja štošta da ih pitam. Nego, nema ih. To se ne spušta u narod da s njim komunicira. To je IZNAD NARODA.

Kao što smo ekstra talentovani da od fenomenalne činjenice da imamo dva pisma koja nas čine bogatijima napravimo sopstveni usud, tako smo ekstra talentovani i da od fenomenalne činjenice da ima političara koji komuniciraju direktno s narodom napravimo usud.


automatic automatic 15:01 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Kamo Tomini savetnici, Koštunicini savetnici, Vučićevi poslanici, Dačićevi poslanici, da ovdi malko s nama koju prozbore, da ih ponešto pitamo? A? Imala bih ja štošta da ih pitam. Nego, nema ih. To se ne spušta u narod da s njim komunicira. To je IZNAD NARODA.

ne umeju da koriste racunar...
znas kru, ponekad se neki spuste u narod da se malo pokazu, da narod vidi velicinu i gabarit, kvalitet i kvantitet zivota, jos ako mogu onako sa visine da te pljucnu...

bilo je u istoriji vladara koji su se maskirali i silazili u obican narod, na ulice, pijace i posmatrali kako ti ljudi zive. odlazili su nazad u svoje dvorove razocarani onim sto bi culi o sebi ili videli svojim ocima. ponekad bi resili da nesto preduzmu, a ponekad bi samo bili jos zadovoljniji sto su miljenici fortune i sto zive zivot nedostupan obicnim smrtnicima.

vladari modernog doba, svesni svojih skucenih mogucnosti, silaze u narod za koji vec unapred znaju da lose zivi, da ih opanjkava i ogovara, samo da bi ga ubedjivali da je to normalno stanje stvari i da izdrze jos koji mandat i da svi koji se bune protiv takvog stanja stvari nemaju pojma o cemu govore.
tako smo ekstra talentovani i da od fenomenalne činjenice da ima političara koji komuniciraju direktno s narodom napravimo usud.

Krugolina Borup Krugolina Borup 15:16 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

vladari modernog doba, svesni svojih skucenih mogucnosti, silaze u narod za koji vec unapred znaju da lose zivi, da ih opanjkava i ogovara, samo da bi ga ubedjivali da je to normalno stanje stvari i da izdrze jos koji mandat i da svi koji se bune protiv takvog stanja stvari nemaju pojma o cemu govore.


Ja to tako ne doživljavam.
Dozvoli da nisam jedina, kao što ja dozvoljavam da ti nisi jedini koji to doživljava na način koji si ti opisao.

Mene najviše sekira što se ti ljudi diskredituju u bilo kakvoj diskusiji po jednom jedinom osnovu: činjenici da su političari. Pri tome tema uopšte ne mora biti politička. Bilo koja tema da je u pitanju, čim usta otvore, nađe se neko da kaže "ćuti ti, ti si političar". Pa šta ako su političari? Neko mora i političar da bude. Kao i u svakoj drugoj profesiji, imaš ih ovakvih i onakvih. S ovo dvoje što nas na blogu trpe može se otvoreno komunicirati, ne zaslužuju da na njih isprojektujemo bes koji osećamo prema političarima generalno. I ne znam zašto bismo ih ograničavali da oni imaju pravo da pričaju samo o politici, ili da ćute. Pusti ljude da kažu šta misle o bilo čemu što ih zanima da komentarišu, a da pri tome ne insistiraš da se tema obavezno proširi i na politiku. Oni su i roditelji, ko i mi što smo. Oni su i ljudi koji imaju hobije, kao i mi što smo. Oni su ljudi koji imaju i uspomene, ko i mi što ih imamo. Oni su ljudi koji imaju potrebu da razmišljaju i komentarišu društvene pojave, ko i mi što smo.

Pravda za političare na blogu!

automatic automatic 16:32 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Bilo koja tema da je u pitanju, čim usta otvore, nađe se neko da kaže "ćuti ti, ti si političar".

ti ne citas pazljivo komentare, upravo oni prvi ucutkavaju sagovornike i pribegavaju metodama omalovazavanja sagovornika!

ja sam vaspitan u duhu postovanja autoriteta, tako da navedene blogere postujem, ali nikome ne dozvoljavam da me vredja a da mu ne uzvratim istom merom.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:27 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

ti ne citas pazljivo komentare, upravo oni prvi ucutkavaju sagovornike i pribegavaju metodama omalovazavanja sagovornika!

ja sam vaspitan u duhu postovanja autoriteta, tako da navedene blogere postujem, ali nikome ne dozvoljavam da me vredja a da mu ne uzvratim istom merom.


Sad sam ispočetka sve ponovo pročitala, da ne bude da mi je nešto promaklo. I ništa mi se prvobitni utisak nije promenio. Lepo smo se s političarem ovdašnjim razgovarali o temi bloga (Srbi-neSrbi; ćiriličari-latiničari), dok nisi došao ti (ovom prilikom ti; drugim prilikama drugi, nisi ti jedini) da temu preokreneš na ono što tebe boli, a što nema baš neke naročite veze s političarem ovdašnjim, izuzev ako ne zastupaš tezu kolektivne naspram individualne krivice, ko da u Haškom tribunalu debatujemo, božemeoprosti.

Nekad imam utisak da se političari ovdašnji prosto uhode po raznim blogovima, i čim se vidi da su igde išta zinuli da kažu, to se uzme kao prigodan šlagvort da se na njih prospe sve što nam se generalno povodom razno-raznih političara od frustracija nakupilo. Ko da nemamo dovoljno političkih tekstova po blogu maltene na dnevnoj bazi, po kojima tu frustraciju možemo da prosipamo. Ko da lično zadovoljenje možemo da nađemo samo ako ova dva naša nesrećna političara ovdašnja sačekamo iza neke krivine da se na njima istresemo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:38 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Pravda za političare na blogu!

Ja se slažem s Automaticom. I meni političari idu na živac. Nego sam se zeznuo što nisam ko on uzeo pseudonim, pa da hrabro opičim po njima.
maksa83 maksa83 17:54 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Oni su i roditelji, ko i mi što smo. Oni su i ljudi koji imaju hobije, kao i mi što smo. Oni su ljudi koji imaju i uspomene, ko i mi što ih imamo.

Idibrejebote Krugolino, evo rasplaka me sad, brišem suze laktom s tastature.
automatic automatic 18:20 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Idibrejebote Krugolino, evo rasplaka me sad, brišem suze laktom s tastature.


Sad sam ispočetka sve ponovo pročitala, da ne bude da mi je nešto promaklo. I ništa mi se prvobitni utisak nije promenio. Lepo smo se s političarem ovdašnjim razgovarali o temi bloga (Srbi-neSrbi; ćiriličari-latiničari), dok nisi došao ti

pre nego sto "sam dosao ja" bilo je nesto kao
Očekivao sam ozbiljan odgovor a ne politički govor.

E robotić, tebi opet crko neki regler?
Ili su opet tobom usisavali prosutu šljivovicu?
Al ajd kad se osušiš malo i ako ti prorade kondenzatori - daj taj zakon u kome pišu takve budalaštine, molim te!
Ili priznaj da si se nalupetao, ni to nije loše.

Znaš šta...Automatic je ciljao na vladiku sa zlatnim kvakama, pretpostavljam...pa sam morao da ga sprečim...

zatim slede moji postovi o krsenju zakona i o bahatom odnosu autora ovih komentara prema institucijama i zakonima.

ne znam zbog cega si se toliko uzbudila i uznemirila i maksu , ali mozda bi mogla da razmislis o cinjenici da mnogi komentatori na ovaj blog dolaze da bi procitali jedinstvene komentare i blogove, a mnogi blogovi jedinstveni su samo po cinjenici da ni u jednom sredstvu javnog informisanja ne bi ugledali svetlost dana zbog cinjenice da osetljiva gospoda iz doskorovladajuce stranke kontrolisu kompletan medijski prostor u ovoj zemlji.
e, ovo malo slobodnog prostora ovde ja im necu ustupiti.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:08 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Idibrejebote Krugolino, evo rasplaka me sad, brišem suze laktom s tastature.


Priznajem da sam dramoser, ako ti priznaš da si smart-arser.

Krugolina Borup Krugolina Borup 19:34 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

ne znam zbog cega si se toliko uzbudila


Back at ya.
Što si se ti toliko uzbudio? Čak mi citiraš Freehandove komentare kao opravdanje za ono što je meni zasmetalo u tvom nastupu na blogu. A meni je zasmetalo ono što sam već primetila kao model ponašanja po blogu, i žao mi je što sad ispada da si ti odgovoran za njega - nisi, nego sam sad prvi put zinula da kažem da mi ta šema ponašanja smeta. Šema, ako nisam bila jasna, jeste uhođenje političara ovdašnjih diljem blogova radi prozivanja što su političari, bez obzira na to šta je tema o kojoj su zinuli nešto da kažu. I imputiranje kolektivne krivice samo zato što su, eto, oni tu dostupni, dok drugi nisu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:35 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

ali mozda bi mogla da razmislis o cinjenici da mnogi komentatori na ovaj blog dolaze da bi procitali jedinstvene komentare i blogove, a mnogi blogovi jedinstveni su samo po cinjenici da ni u jednom sredstvu javnog informisanja ne bi ugledali svetlost dana zbog cinjenice da osetljiva gospoda iz doskorovladajuce stranke kontrolisu kompletan medijski prostor u ovoj zemlji.
e, ovo malo slobodnog prostora ovde ja im necu ustupiti.

Automatik, dopada mi se kako biranim rečima pogađaš suštinu stvari. Samo nastavi i ne daj da te onaj pokvarenjak Freehand spreči!
freehand freehand 20:10 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

zatim slede moji postovi o krsenju zakona i o bahatom odnosu autora ovih komentara prema institucijama i zakonima.

Vidi, robotić: sem što si glup još i lažeš.
Ili ne znaš šta je pre a šta posle.
Što se, opet, od malog usisivača sa ugrađenim procesorom sa tetris buvljačkog haj tek gedžeta s početka devedesetih i ne može očekivati.
Ajd napni se pa mi, ipak, ako možeš - daj link na zakon koji si citirao. Al da ne bude nađen metodom slučajnog uzorka. Ok?
I ako pronađeš član iz koga si kobajagi citirao pomenutu nedotupavnu budalaštinu - Freehand će napisati blog sa radnim naslovom "ja sam glup".
A šta ćemo ako ne nađeš?
Koliko da ti bude lakše:
zakon kaze da je kaznjivo sluziti zemlji u garnituri vlasti koja se enormno obogatila dok je narod vecinski osiromasio, a nista ne preduzimati i uciniti sebe saucesnikom.


Pri tome, ako sam uspeo da skapiram kako ti funkcioniše taj procesorčić - ti i mene smatraš političarem.
Vidiš, ništa novo: grešiš, sinko.
E sad mislim da smo jedan drugom rekli sve što je trebalo reći, sem ako ipak ne izvučeš taj link na citirani član.
Onda ja, po obećanju, pišem blog.
I još ovo: David Baruh Nojman u "Grobnici za Borisa Davidoviča", kaže, otprilike sledeće: "čitanje mnogih knjiga dovodi do mudrosti. Čitanje jedne do mahnitosti naoružane mržnjom."
Rekao bih da ti nisi često posećivao biblioteku.

maksa83 maksa83 20:40 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Priznajem da sam dramoser, ako ti priznaš da si smart-arser.


Je l' pomaže da poričem? Ne.:)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:42 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Pri tome, ako sam uspeo da skapiram kako ti funkcioniše taj procesorčić - ti i mene smatraš političarem.
Vidiš, ništa novo: grešiš, sinko.

Meni se čini da je Automatk političar. Samo je trenutno prerušen u zabrinutog blogera.
maksa83 maksa83 20:43 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Meni se čini da je Automatk političar. Samo je trenutno prerušen u zabrinutog blogera.

It takes one to know one, što bi rek'o Švabo.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:00 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

It takes one to know one, što bi rek'o Švabo.


Svi smo mi pomalo političari, sviđalo se to vama ili ne. Samim tim što dižemo glas protiv nečega što nam smeta, političarimo. Samo, slabe rezultate postižemo, izgleda da nam treba šok-terapija političarenja.

Prošle nedelje mi je umro prijatelj koji je svojim neobičnim političkim aktivizmom osamdesetih godina prošlog veka učinio mnogo za to da se u njegovom rodnom gradu, San Francisku, a i šire, pomere granice razmišljanja o LGBT populaciji. I kad god se u javnosti naša draga crkva, ili neki njeni problematični pripadnici, oglase nečim što tako očigledno krši ljudska prava raznih vrsta, ja se uvek setim Džeka i njegove Sestre Bum Bum.

Zreli smo i mi za jednu.





Krugolina Borup Krugolina Borup 21:09 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Je l' pomaže da poričem? Ne.:)


U pravu si, ne pomaže. Keep it up!

automatic automatic 21:15 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

A meni je zasmetalo ono što sam već primetila kao model ponašanja po blogu, i žao mi je što sad ispada da si ti odgovoran za njega - nisi,

ocigledno je da si me zamenila sa nekim drugim komentatorom, mislim da skoro godinu dana nisam komentarisao, tako da nisam sigurno nikoga uhodio.

krsticev fifihand me je pre par godina odmah pri prvom susretu na blogu najgrublje uvredio i pokusao sa najgorim diskvalifikacijama, sto se vremenom i nastavilo, kao sto se moze i procitati na ovim stranicama.
zato prema njemu nemam nikakvu obavezu.
krstica postujem, ali vise kao muzicara, to je bila muzika moje mladosti...
maksa83 maksa83 21:53 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Svi smo mi pomalo političari, sviđalo se to vama ili ne.

Pa, nismo. Oni svoju egzistenciju zasnivaju na tom mršenju, i očekuju da ih mi za to plaćamo, a ne bi da polažu račune.

Inače:

Krugolina
Pravda za političare na blogu!

Pravda, slažem se. Ovde je jedino mesto gde mogu da je dobiju, pošto još nisu stigli da reformišu moderaciju.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:12 11.08.2012

Re: pasic, krstic i drugi

Pa, nismo. Oni svoju egzistenciju zasnivaju na tom mršenju, i očekuju da ih mi za to plaćamo, a ne bi da polažu račune.


Dobro, de, nismo profesionalni političari, ali čim digneš glas protiv nečeg, ti si se makar amaterski dotakao politike. To što godinama ti i ja, i još mnogi, ovde po blogu mrsomudimo o društvenim problemima, politici i životu, umesto da vatamo zjale po zabavnijim ćoškovima interneta, jeste nekakvo amatersko bavljenje društvenim procesima, uz pokušaj da se nekako na iste utiče. Makar dizanjem glasa protiv nečeg, ili davanjem podrške nečemu drugom.

I to što profesionalni političari ne bi da nam polažu račune, a mi ih ovde iznova prozivamo da to urade - i to ti je bavljenje politikom.
Filip2412 Filip2412 20:53 10.08.2012

...

To sto je vladika reko jeste diskriminacija. Sta da sad izadje neka javna licnost i kaze da Pravoslavni Srbi nisu pravi Srbi jer eto, vaznija im je Crkva od srpstva nego da su prevrtljivci da li bi i to bilo prihvatljivo?
automatic automatic 20:57 10.08.2012

Re: ...

Filip2412
To sto je vladika reko jeste diskriminacija. Sta da sad izadje neka javna licnost i kaze da Pravoslavni Srbi nisu pravi Srbi jer eto, vaznija im je Crkva od srpstva nego da su prevrtljivci da li bi i to bilo prihvatljivo?

filipe, ako nastavis ovako svemir ce toliko da se zakrivi da ce poceti sve cestice da mu iskacu...
Filip2412 Filip2412 21:01 10.08.2012

Re: ...

filipe, ako nastavis ovako svemir ce toliko da se zakrivi da ce poceti sve cestice da mu iskacu...
automatic, vec smo ustanovili da nisi Srbin vec prevrtljivac posto ti pismo kojim pises nije bitno. cemu dalji razgovor sa tobom?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:19 10.08.2012

Re: ...

automatic, vec smo ustanovili da nisi Srbin vec prevrtljivac posto ti pismo kojim pises nije bitno. cemu dalji razgovor sa tobom?

Vladikin stav je anticivilizacijski jer se njime kaže da Automatic recimo, nije Srbin, a Peranović, sadistički ubica jeste.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 21:36 10.08.2012

Re: ...

Nebojsa Krstic

Vladikin stav je anticivilizacijski jer se njime kaže da Automatic recimo, nije Srbin, a Peranović, sadistički ubica jeste.


Sve razumem osim ovog: u kakvoj vezi su Srbija i civilizacija?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:40 10.08.2012

Re: ...

Sve razumem osim ovog: u kakvoj vezi su Srbija i civilizacija?

Primetio sam da bi ti mogao da budeš neko ko to ne razume.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 22:00 10.08.2012

Re: ...

Primetio sam da bi ti mogao da budeš neko ko to razume. Daj molim te, objasni.
automatic automatic 22:12 10.08.2012

Re: ...

Vladikin stav je anticivilizacijski jer se njime kaže da Automatic recimo, nije Srbin, a Peranović, sadistički ubica jeste.

neki bi primetili da sada imam sertifikat o srpstvu jer osporavanje tog sertifikata dolazi od strane tadicevog savetnika, ali ja nisam na takav nacin dozivljavao nacionalnu politiku prethodnog predsednika...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:49 10.08.2012

Re: ...

neki bi primetili da sada imam sertifikat o srpstvu jer osporavanje tog sertifikata dolazi od strane tadicevog savetnika, ali ja nisam na takav nacin dozivljavao nacionalnu politiku prethodnog predsednika...

Rado bih ti odgovorio, al te ne razumem ič.
automatic automatic 14:13 11.08.2012

Re: ...

Rado bih ti odgovorio, al te ne razumem ič.

kazes da ja nisam srbin, a savetovao si borisa tadica za koga veliki broj gradjana ove zemlje kaze da nije srbin. po toj analogiji veliki broj gradjana bi rekao da sam ja srbin, zato sto covek blizak borisu tadicu kaze da nisam.

sada sam siguran da borisu tadicu bas nije bilo lako u okruzenju koje je sam odabrao. donositi velike odluke, a biti okruzen malim ljudima, nije nimalo lak posao.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:33 11.08.2012

Re: ...

borisa tadica za koga veliki broj gradjana ove zemlje kaze da nije srbin

Koliki je to taj veliki broj i kojoj opciji pripadaju /koliko sam slušao te priče su plasirali upravo neki veeeliki Srbi, koji su čak vrlo čirilični pa tako pustiše onaj mejl gde napisaše da je Тадићева мајка рођена сестра РаЈфа Диздаревића, pismeno nema šta./
A šta je stvarno pošto ti sve znaš, šta je Tadić, izgleda mi po imenu da je Rus,a opet ne govori ruski, valjda kao mali zaboravio.Da ide u crkvu i kod vladike, to sam video i da se krsti, znači pravoslavac.E da, potpisuje se latinicom, bato,uhvatili su ga
Izgleda da kod nas i dalje vlada ono vrlo pokvareno da jednostavno onome ko ti se ne sviđa prikačiš nešto pa neka on dokazuje da nije.
To mi liči na ono kada je Drašković svoga kuma Šešelja optužio da je Hrvat, valjda čim nekome kažeš da nije Srbin to je dovoljno da ga diskredituješ.
Primitivni šovinizam i nacionalizam koji i ovaj a i druge vladike promovišu i podržavaju.
automatic automatic 15:08 11.08.2012

Re: ...

Primitivni šovinizam i nacionalizam koji i ovaj a i druge vladike promovišu i podržavaju

nismo se u potpunosti razumeli.

nisam ja rekao to za tadica, vec ono sto moze da se cesto cuje.
ja sam vec napisao da nisam njegov veliki kriticar, i da sam zadovoljan nekim njegovim potezima, ali bih mu u celini, ocenjujuci njegove mandate, jedva dao prelaznu ocenu, pre svega zbog regionalne politike, narocito prema hrvatskoj i bespogovornom prihvatanju krivice kada je gradjanski rat u bih bio na dnevnom redu...

sto se tice njegove kadrovske politike, to bi bila jedinica kao kuca.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:51 11.08.2012

Re: ...

kazes da ja nisam srbin, a savetovao si borisa tadica za koga veliki broj gradjana ove zemlje kaze da nije srbin. po toj analogiji veliki broj gradjana bi rekao da sam ja srbin, zato sto covek blizak borisu tadicu kaze da nisam.

Automatik...da si ti meni živ i zdrav.
automatic automatic 23:30 11.08.2012

Re: ...

Automatik...da si ti meni živ i zdrav.

ziveli!
Filip2412 Filip2412 00:31 12.08.2012

Re: ...

automatic
kazes da ja nisam srbin
pop koga branis kaze da nisi pravi srbin nego prevrtljivac a mi se samo zezamo



bluestar bluestar 20:55 10.08.2012

Vladika Grigorije na HRT





Nije SPC samo Kacavenda, Filaret i Pahomije, SPC je i pokojni patrijah Pavle, pokojni Bigovic ili vladika Grigorije. Nekako mi se cini da blogeri u svojim tekstovima nastoje da sto vise ocrne SPC, da je prikazu kao konzervativnu organizaciju prepunu nacionalista, koji samo smisljaju kako da Srbe vrate u srednji vek. Pogledajte ovaj intervju vladike Grigorija za HRT pa prosudite sami.
Filip2412 Filip2412 21:05 10.08.2012

Re: Vladika Grigorje na HRT

bluestar
Vladika Grigorje na HRT
e bluestar, kamo srece da su takvi u vecini
freehand freehand 21:46 10.08.2012

Re: Vladika Grigorije na HRT

Nekako mi se cini da blogeri u svojim tekstovima nastoje da sto vise ocrne SPC, da je prikazu kao konzervativnu organizaciju prepunu nacionalista

Nisu problem nacionalisti, nego budale, i to visoko rangirane.
Dal mu Ауди piše na skromnoj kočiji, baš me nešto intrigira?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:53 10.08.2012

Re: Vladika Grigorije na HRT

Pisah ja i blog o Grigoriju
nowhereman nowhereman 05:06 11.08.2012

Ne-Srbi

"Srbi koji se potpisuju i pišu latinicom nisu Srbi već prevrtljivci"


"Nisu Srbi" - kaže.

Dobro, ako ne bi smeli da pišu, ne bi smeli ni da objavljuju, je li tako!?

To mu - kako bih rekao - dođe na isto ili, čak, nešto mnogo gore!

Evo malog (latiničnog) priloga:



































PREVRTLJIVCI !


Ко је Србин и српскога рода,
и од српске крви и колена,
а латинским писао словима,
не имао од срца порода,
ни мушкога ни девојачкога!
Од руке му ништа не родило,
рујно вино ни пшеница бела!
Рђом капо док му је колена!




Milan Karagaća Milan Karagaća 09:16 11.08.2012

Re: Ne-Srbi

Evo malog (latiničnog) priloga

nowhereman nowhereman 11:04 11.08.2012

Re: Ne-Srbi


A da li ovaj gospodin, sa slike, zna tekst srpske himne?

Proveriti!


bluestar bluestar 00:42 12.08.2012

Re: Ne-Srbi

nowhereman

A da li ovaj gospodin, sa slike, zna tekst srpske himne?

Proveriti!






Ma, pusti njega, on je i tako na privremenom radu u Srbiji... vazno je da je mala Milica (6.12.1991) otpevala himnu punim srcem i dala svima domaci zadatak.
freehand freehand 08:39 12.08.2012

Re: Ne-Srbi

bluestar
nowhereman

A da li ovaj gospodin, sa slike, zna tekst srpske himne?

Proveriti!






Ma, pusti njega, on je i tako na privremenom radu u Srbiji... vazno je da je mala Milica (6.12.1991) otpevala himnu punim srcem i dala svima domaci zadatak.



Saću i ja da zapnem.
Nikola Knežević Nikola Knežević 09:11 11.08.2012

O tempora, o mores!

"Srbi koji se potpisuju i pišu latinicom nisu Srbi već prevrtljivci", reče Srbin - monah po pozivu, zavetovan na siromaštvo koji živi u pozlaćenom dvoru, daleko iznad materijalnih mogućnosti i životnog standarda svojih sunarodnika...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:18 11.08.2012

Re: O tempora, o mores!

"Nije li čudno što se ljudi tako rado bore za svoju veru, a tako nerado žive po njenim zakonima."
highshalfbooze highshalfbooze 12:05 11.08.2012

Re: O tempora, o mores!

Nikola Knežević
zavetovan na siromaštvo koji živi u pozlaćenom dvoru, daleko iznad materijalnih mogućnosti i životnog standarda svojih sunarodnika...


Izgleda da se nije zavetovao na materijalno siromaštvo, već neko drugo siromaštvo
bluestar bluestar 15:05 11.08.2012

Re: O tempora, o mores!

Milan Karagaća
"Nije li čudno što se ljudi tako rado bore za svoju veru, a tako nerado žive po njenim zakonima."



Pa tu podsecaju na komuniste i druga Tita. Kacavenda i njegovi zlatni dvori su nista za rezidencije odabranih drugova sirom bivse drzave. Jos kad znamo da su to vecinom bile tudje kuce koje su oteli, onda licemerju nema kraja.
predatortz predatortz 12:40 11.08.2012

Ako ćemo pravo...

Po merilima SPC Nikola Pašić nije bio pravi Srbin



Bio je Bugarin. Po ocu i majci. Posle se majka preudala za Srbina...
expolicajac expolicajac 13:57 11.08.2012

Re: Ako ćemo pravo...

Bio je Bugarin. Po ocu i majci. Posle se majka preudala za Srbina...

Pa jel se mi nismo dogovorili da pređemo u ilegalu
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:57 11.08.2012

Re: Ako ćemo pravo...

predatortz
Po merilima SPC Nikola Pašić nije bio pravi Srbin



Bio je Bugarin. Po ocu i majci. Posle se majka preudala za Srbina...

Au, pa tek onda je bio pravi skandal majstor.Prvo kao Bugarin, a Srbija nije bila pod bugarskom okupacijom, vladao je u Srbiji( bilo kao predsednik Narodne skupštine ili predsednik vlade) više od 30 godina duže.
E sada, činjenica je i to da se Pašić pisao kao Srbin i tako se čovek osećao, a nikome u to vreme nije padalo na pamet da posumnja da on nije Srbin.
predatortz predatortz 14:03 11.08.2012

Re: Ako ćemo pravo...

expolicajac
Bio je Bugarin. Po ocu i majci. Posle se majka preudala za Srbina...

Pa jel se mi nismo dogovorili da pređemo u ilegalu


Ne izdržah!
Evo, toliko se smaram da razmišljam da se javim da pomognem grčkim kolegama oko ovog požara...
expolicajac expolicajac 14:07 11.08.2012

Re: Ako ćemo pravo...

Ne izdržah!
Evo, toliko se smaram da razmišljam da se javim da pomognem grčkim kolegama oko ovog požara...

Iz prve ruke, "nijedan monah nije zapalio žito", iako je do sada to bilo "normalno"
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:37 11.08.2012

Re: Ako ćemo pravo...

predatortz
expolicajac
Bio je Bugarin. Po ocu i majci. Posle se majka preudala za Srbina...

Pa jel se mi nismo dogovorili da pređemo u ilegalu


Ne izdržah!
Evo, toliko se smaram da razmišljam da se javim da pomognem grčkim kolegama oko ovog požara...

neka vas, nek ste se vratili.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:07 11.08.2012

Ali stvarno da li je normalno ili bolesno

to kako se Srbi sami dele.
Ima puno komentara povodom teksta o mudrom zborenju vladike objavljenom na B92, i većina se ozbiljno pitaju kada će se Srbi konačno urazumiti i ne tražiti stalne međusobne svađe i podele.
Evo jednog od mnogih komentara na B92
„Ako pišeš latinicom: nisi Srbin.
Ako nisi pravoslavac: nisi Srbin.
Ako si liberalan: nisi Srbin.
Ako ne mrziš Ameriku: nisi Srbin.
Ako ne mrziš uglavnom sve zemlje u okolini: nisi Srbin.
Ako letuješ u Hrvatskoj: nisi Srbin.
Ako ne voliš narodnjake: nisi Srbin.
Ako ne voliš Rusiju: nisi Srbin.
Ako si Vojvođanin: nisi Srbin.
Ako si Crnogorac: nisi Srbin.
Ako voliš NBA: nisi Srbin.
Ako voliš da se ponekad prisetiš Jugoslavije: nisi Srbin.
Ako ne piješ: nisi Srbin.
Ako si za gej prava: nisi Srbin. (A SPC ne sankcioni[e pedofile u svojim redovima)
A u isto vreme, SRBENDE su uglavnom oni koji ne znaju pravopis, koji ne koriste srpska slova na tastaturi, koji ne znaju nabrojati tri kralja iz dinastije Nemanjića, koji će se pokidati sa Hrvatima oko Tesle ali ne znaju šta je ovaj izumeo ("izmislio je struju" koji će se tući sa Bošnjacima oko Andrića a da nisu nijednu njegovu knjigu pročitali ("neka Ćuprija beše?", i tako dalje.
Posle se patriJote čude zašto se Srbi osipaju i zašto se Srbija sve više smanjuje? „
Interesantno je da u Srbiji ima prilično raznih organizacija i pokreta koji upravo vrlo agresivno promovišu ove stavove pozivajući se upravo na SPC i Svetosavlje, ali se SPC od njih ne ograđuje čak ni kada nastupaju i nasilnički.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:15 11.08.2012

Re: Ali stvarno da li je normalno ili bolesno

„Ako pišeš latinicom: nisi Srbin.
Ako nisi pravoslavac: nisi Srbin.
Ako si liberalan: nisi Srbin.
Ako ne mrziš Ameriku: nisi Srbin.
Ako ne mrziš uglavnom sve zemlje u okolini: nisi Srbin.
Ako letuješ u Hrvatskoj: nisi Srbin.
Ako ne voliš narodnjake: nisi Srbin.
Ako ne voliš Rusiju: nisi Srbin.
Ako si Vojvođanin: nisi Srbin.
Ako si Crnogorac: nisi Srbin.
Ako voliš NBA: nisi Srbin.
Ako voliš da se ponekad prisetiš Jugoslavije: nisi Srbin.
Ako ne piješ: nisi Srbin.
Ako si za gej prava: nisi Srbin. (A SPC ne sankcioni[e pedofile u svojim redovima)


Taman ostane za pod jednu krušku.
predatortz predatortz 14:21 11.08.2012

Re: Ali stvarno da li je normalno ili bolesno

„Ako pišeš latinicom: nisi Srbin.
Ako nisi pravoslavac: nisi Srbin.
Ako si liberalan: nisi Srbin.
Ako ne mrziš Ameriku: nisi Srbin.
Ako ne mrziš uglavnom sve zemlje u okolini: nisi Srbin.
Ako letuješ u Hrvatskoj: nisi Srbin.


Slična zbrka je i u glavama pojedinih blogokolega.

Ako pišeš ćirilicom, onda si patriJota.
Ako kažeš da si pravoslavac, opet si patriJota.
Ako si konzervativan, opet si...
Ako ti se hebe za Ameriku...
Ako ukažeš na stvari koje su radili neki u komšiluku, tek si tu nahebao!
Ako kažeš da ne želiš da ideš u Hrvatsku jer se ne osećaš bezbedno...

Jbte, od kad to postade sramota biti patriota!?

Piče mi po ganglijama i ovi što tvrde da srpsko govno ne smrdi, i ovi što tvrde da smrdi samo srpsko!
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:49 11.08.2012

Re: Ali stvarno da li je normalno ili bolesno

Jbte, od kad to postade sramota biti patriota!?

Biti patriota nije sramota i svi normalni ljudi su patriote ali ne nalaze za shodno da vuku druge za rukav i da im se time kao hvale. Nije normalno ko sve i kakav kriterijum ima i kakav patritizammetar ima. Patriota je normalan čovek jer voli svoju zemlju tako što unapređuje njene vrline a otklanja mane, što ima ponosa ali i hrabrosti da se i za neke stvari stidi i javno ih žigoše.
"od kad to postade sramota biti patriota!"
od kada se svaki šljam počeo kriti iza patriotizma i nacije.
Upravo ti što ti
Piče mi po ganglijama i ovi što tvrde da srpsko govno ne smrdi, i ovi što tvrde da smrdi samo srpsko!

a zapravo lažu u oba slučaja i to govore samo da bi iza toga sakrili nešto drugo što rade u ličnom a svakako su sumnjive trabote,nije ni pošteno ni dozvoljeno.
mlekac mlekac 15:29 11.08.2012

Da citiram

pametno mamino oko plavetno kad je nastavnik geografije pitao odakle joj potice porodica: "Nastavnice, starija braca i ja smo prvi u poslednjih 150 godina koji smo se rodili u istom mestu kao i nasi roditelji. Stvarno zelite da vam dalje objasnajvam?"

Daklem, i dalje pisem onim pismom koje mi u tom trenutku odgovara. Mada, priznajem, cim vidim razne upitnike na cirilici lepo me spopadne poriv da ih ispunim latinicom - cisto iz inata (to je definitivno srpski gen)
Jukie Jukie 20:46 11.08.2012

Re: Da citiram

mlekac
pametno mamino oko plavetno kad je nastavnik geografije pitao odakle joj potice porodica

Pa to, ja nikad nisam znao koju u stvari informaciju žele da dobiju pa da im ispričam samo taj deo a ne celu priču
Kad sam krenuo na fakultet svi nebeograđani su izgleda bili iz porodica koje oduvek žive u tim mestima
mlekac mlekac 15:40 11.08.2012

Za svaki slucaj

Mislim, da ne bude posle da je uslov i poznavanje glagoljice. Oble. (Ona uglasta je hrvatska verzija)

bluestar bluestar 16:19 11.08.2012

...


Ćirilicom piše 224 miliona ljudi u Rusiji, Ukrajini, Belorusiji, Bugarskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji i Crnoj Gori, mada se u Srbiji, BiH i Crnoj Gori ravnopravno služe i latinicom, podseća IHT. Još 60 miliona stanovnika centralne Azije ćirilicom pišu svoje neslovenske jezike....

Politika.rs




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana