Astrologija

Ima neki lik, zove se Džulijan Asanž ...

libkonz RSS / 17.08.2012. u 23:29

... on je objavljivao neke poverljive depeše koje su, neki tvrde, pomogle razumevanju svetske politike, ali i dobrim delom ogolile američku diplomatiju. Da se u zemlji Srbiji neko bavio depešama vezanim za našu zemlju, slika o političarima koji nas vode bila bi mnogo jasnija. Ali, očigledno da srpskim medijima to nije bila interesantna tema. Potpuno ih razumem, gde su našli da objavljuju depeše dok se Ceca patila u kućnom pritvoru!

Nego, da se vratim na Asanža. On se trenutno nalazi u Ekvadorskoj ambasadi u Londonu, a vlada Ekvadora mu je odobrila azil, da ne bi završio u nekom tamo Gvantanamu. Premijer Britanije je čak razmišljao da napadne pomenutu ambasadu, a vlasti Ujedinjenog Kraljevstva su jasno stavile do znanja da ih ne interesuje Asanžov azil i da će ga kad tad uhvatiti i preko Švedske poslati Ujka Semu. Ja sam, očigledno, imao pogrešnu predstavu o međunarodnom pravu i mislio sam da su takve stvari nezamislive u demokratskim zemljama.

I meni je jasno da ima važnijih stvari, vidim već dva bloga na temu onih ruskih pankerki što su htele da se proslave preko Putina i zbog kojih su mnoge svetske zvezde i političari digli glas u borbi za demokratiju, a pravedne demonstracije se organizuju širom sveta. Znam da je ovaj Asanž naspram njih neki sasvim nebitan lik, ali nešto mi došlo da napišem par reči o njemu.

Ispod margine:

Izvinjavam se ako je tekst konfuzan, ceo dan sam bio na plaži, more toplo, a pivo hladno. Samo mi nekako bilo bezveze da na blogu postoje dva teksta o onim Ruskinjama, a ni jedan o Asanžu. 

 



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 20:10 19.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

Pravno logicki dokazivati da je objavljivanje tajnih dokumenata je besmisleno. To ni u biznisu ni u politici ne prolazi bez kazne.

Ali kako ne razumeš da problem nije u Asanžu nego u ljudima koji su privatizovali diplomatiju, ratove, politiku? Tebi to izgleda nikako ne ide u glavu.
freehand freehand 20:13 19.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

Bulshituje Asanz sto ide da trazi zastitu od rezima koji su gori od americkog.


nsarski nsarski 20:14 19.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

Pravno logicki dokazivati da je objavljivanje tajnih dokumenata je besmisleno. To ni u biznisu ni u politici ne prolazi bez kazne.


Opet ne citas sta sam napisao, ali nema veze.

Ima ovde kod nas, ne znam da li si pratio, TV emisija "Isajder", gde se pojavljuju razni ljudi koji iz prve ruke znaju o mahinacijama, muckama i pljackama koje se vrse u Srbiji i srpskim preduzecima, firmama, itd...I o tim muckama javno pricaju u toj emisiji. Znaci, objavljivanje takvih stvari je besmisleno, i ti insajderi bi trebali da budu kaznjeni, jer, zaboga, odaju poslovne tajne?
Ako mislis da je tako, onda nemamo o cemu da razgovaramo. Ako mislis da nije tako (ne treba insajdere juriti i kaznjavati), onda, molim te, uklopi to u tvoje rezonovanje o Asanzu.
Filip2412 Filip2412 20:14 19.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

Pa, OK, ako ti misliš da je u redu kriti da je NATO poubijao pola sela na nekoj svadbi u Avganistanu, ili da su koristili zatvore u Poljskoj za water boarding, onda ništa.
Ne mislim da je OK. Da se koncentrisao na te incidente umesto sto je djuture objavio sve njegova akcija bi imala vise smisla.

Ali on je objavio stotine hiljada stranica, pa koja drzava ili kompanija ce to da oprosit? najveci deo tih papira je komuikacija, nema nikakvih zlocina i kriminala.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:22 19.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

prodaju mi neke kobajagi hipi ideje.


*nešto ovako? :)
blogov_kolac blogov_kolac 00:03 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

nsarski
blogov_kolac
A ja sam se samo usudio da naivno dovedem pod sumnju kod nas unapred prihvacenu istinu kako Britanci navodno ne mogu i nece Asanza da isporuce Amerikancima (koji im ga uz to jos ni ne traze) nikako drugacije nego preko Svedske, a covek bio tamo sredinom 2010 pokusavajuci BAS TAMO da se trajno nastani!?


Neverovatno je da ti komentarises nasiroko o ovom slucaju, a da o celoj stvari nemas, ili ne dajes, ni osnovne informacije.

1. Protiv Asanza ne postoji optuznica ni iz jedne zemlje na svetu.
****Pa ja sve vreme i "vristim" na tu temu - dok se u Srbiji kukumace pod sloganom "vidi sta Ameri rade sa jadnim Asanzom, a ovde neko kuka za tri ruske..." - a u stvarnosti protiv Asanza nije podignuta nikakva optuznica u USA (bar ne za sada), dok su ove tri Ruskinje zbog benignog narusavanja kulta licnosti velikog ruskog vodje vec dobile skandaloznu optuznicu i 2+2+2 godine zatvora. (da se ne vracam opet na onaj primer iz 2006 kada su Rusi svog "Asanza" brutalno likvidirali u sred Londona koristeci radioaktivni polonijum od cega se ziv raspadao tri nedelje, a od strane Engleza identifikovanog izvrsitelja, operativca FSB, proglasili za neku vrstu narodnog heroja koji se danas u ruskoj Dumi sepuri kao poslanik)***

2. Asanz je u Svedskoj bio dostupan za razgovor, oni su s njim razgovarali i pustili ga.
****Pa na tom detalju JA uporno ovde insistiram, jer to pobija teoriju koju ovde niko ni ne pokusava da dokaze jer se kao podrazumeva, o tome da je navodno cela igra u tome da Asanz nekako dodje u Svedsku, i eto njega u USA (sa akcentom na Guantanamo) - a on je u stvarnosti vec bio u toj istoj Svedskoj pa ga Svedjani nisu isporucili USA****

3. Sud u Svedskoj je odlucio da ne postoje osnovi da se podigne optuznica.
4. Sud u Svedskoj je kasnije preinacio svoju odluku i trazio ponovo da sa Asanzom razgovara. (Valjda su se "setili" necega).
****To je u svakom slucaju bio dovoljno jak pravni razlog zbog kojeg je trazena njegova ekstradicija.****

5. Asanz je otisao u UK i tamo ziveo. Ono za sta bi Svedska mogla da ga tereti (za sada nema optuznice) nije krivicni prekrsaj u UK. (On je kresnuo neku podmetnutu cavku uz obostrani pristanak, a ona se setila dva dana kasnije da joj se nije javio telefonom i to je surova bezdusnost - valjda nije bio dovoljno romantican - pa je celu hebacinu proglasila za silovanje.) To je kao kad bi, recimo, S. Arabija trazila neku svoju drzavljanku da odgovara za to sto nije propisno pokrivena, a ova zivi u UK. Da li bi je UK isporucila S. Arabiji?
****Silovanje je krivicni prekrsaj u svim zemljama sveta, ali stvar je u tome sto on nije optuzen kako se ovde popularno kaze "CIA mu napakovala dva silovanja u Svedskoj", vec je bila rec i po samim prijavama o dobrovoljnom seksu gde su obe Svedjanke insistirale da slavni ljubavnik navuce kurton, sto je u prvom slucaju na kraju i uradio, ali ga je potom skinuo tokom samog "procesa", dok je u drugom slucaju pristao na recima, ali ne i na delu (prepricavam kako sam ja shvatio celu tu rasomonijadu i prijavu). U drugim zemljama bi ove zene imale osnov za tuzbu da im je preneta neka venericna bolest, negdi i u slucaju nezeljene trudnoce, ali u kraljevini Svedskoj za koju na ovom blogu neki tvrde kako je pojam za obespravljene zene - dovoljna osnova za tuzbu je izgleda i "nezasticen seks" kada se ignorise volja slabijeg pola.****

6. Asanz se slozio da odgovara na nova pitanja Svedskog suda, ako ovi dodju u UK da s njim razgovaraju. Svedi odbili.
7. Slozio se da odgovara na pitanja suda pomocu video veze. Svedi odbili.
****Sta su on i njegovi pravni zastupnici trazili i pregovarali, a sta zastupnici svedskog pravosudja je jedna stvar, ali onoga trenutka kada je usao u ambasadu jedne zemlje zatrazivsi azil dok je bio u procesu za ekstradiciju iz druge u trecu zemlju, naravno da se njegov statusno-pravni polozaj drasticno promenio, pre svega sa stanovista UK****

8. Slozio se da odgovara ako Svedi posalju svoje ispitivace u ambasadu Ekvadora. Svedi odbili.
9. Slozio se da dodje u Svedsku, ali da mu daju uverenja da ga nece poslati u US. Svedi odbili.
****Kada je u pitanju ovaj svedsko-akcioni slucaj, Asanz je u njemu glavni/jedini osumnjiceni, a ne potencijalni svedok saradnik, i u kojoj to ozbiljnoj zemlji kao takav moze da diktira uslove nezabelezene u sudskoj praksi, kao i da zahteva od jedne ozbiljne zemlje da krsi svoj Ustav ili medjunarodne i medjudrzavne sporazume? Ako Amerikanci ikada budu podigli optuznicu protiv Asanza (postoje ogromne prepreke u njihovom Ustavu za to) to ce biti za krivicna dela za koje bi bila zaprecena kumulativna kazna od nekoliko vekova, a ne sumnjam da bi sem sopstvenog zahteva za izrucenje prioritetnog stepena izboksovali i famoznu crvenu poternicu Interpola. I sada mi ovde ocekujemo od Svedjana da ekspresno promene svoj Ustav i zakonski omoguce izdavanje nekakvih papirica koji bi nekome unapred omogucili da bude imun na sve svetske sporazume vezane za potrazivanje osumnjicenih iz jedne drzave u drugu.****
Lakse mi je bilo da umetnem svoje kontrateze nsarskom u okviru njegovog celog posta nego da ga citiram veliki broj puta deo po deo.

Ali ono sto mene i dalje jako intrigira povodom ovoga bloga koji je nastao kao navodna moralna reakcija na navodno nemoralno bacanje pogleda na ono sto se ove nedelje desavalo u Moskvi pozivanjem na Asanza!? Onog dana kada je izrecena presuda i na b92 i u Blicu na odgovarajucim vestima o Pussy riot presudi i reakcijama sirom sveta povodom toga, najvise pozitivnih preporuka (komentari posetioca sajtova) su dobijali oni koji su ceo taj slucaj dovodili sa Asanzom (!?!?), a evo i mi smo dobili ovde blog sa istom takvom paralelom koji je ako se ne varam rekorder ovog meseca po broju pozitivnih preporuka!? Koliko smo mi sj*bani u zdrav mozak uvek kada treba da se iskomentarise bilo sta sto se tice Putinove Rusije, svedoci nacin na koji je ovde propracena vest o hapsenju bivseg svetskog sahovskog sampiona Garija Kasparova dok je davao izjavu stranim dopisnicima povodom ovog sudjenja - za ostatak sveta to je bio ogoljeni vrhunac onoga sto se toga dana desavalo u Rusiji, pogotovo kada je naknadno izbaceno povodom toga neizrecivo cinicno saopstenje da je navodno "uhapsen jer je prilikom hapsenja ujeo policajca" - a evo kako se u Srbiji o tome izvestava (citirani novinski naslovi su ujedno i linkovi):

LJUDOŽDER: Kasparov ugrizao policajca

"Kanibal" Kasparov: Bivši svetski prvak ugrizao policajca
Filip2412 Filip2412 01:30 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

LJUDOŽDER: Kasparov ugrizao policajca

"Kanibal" Kasparov: Bivši svetski prvak ugrizao policajca


vrede i komentari:

Jel neko skontao da glavna cura u Pussy Riot i Gari Kasparov pripadaju istom narodu, nehriscanske veroispovesti?

cekajte, zar ga jos nisu Rusi stavili u kavez posle spijuniranja Rusije za amerikance?
crossover crossover 07:44 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

blogov_kolac
U drugim zemljama bi ove zene imale osnov za tuzbu da im je preneta neka venericna bolest, negdi i u slucaju nezeljene trudnoce, ali u kraljevini Svedskoj za koju na ovom blogu neki tvrde kako je pojam za obespravljene zene - dovoljna osnova za tuzbu je izgleda i "nezasticen seks" kada se ignorise volja slabijeg pola.


А, па нећемо тако, није лепо да измишљаш. Нигде нисам рекао да су у Краљевини Шведској биле обесправљене све жене. Обесправљене су само оне жене које су могле незаштићеним сексом да пренесу на потомство: деликвенцију, тешкоће у учењу, сиромаштво, алкохолизам, необичну боју коже и томе слично. По том фамозном Закону о стерилизацији, вероватно би и ону двојицу Египћана на лицу места стерилисали да није дошао неки авион по њих да их спаси и врати кући.

Дакле, у узорној Краљевини Шведској се на све мислило, а на расну и социјалну хигијену пре свега:

They included women released from prison, the mentally ill, people with learning difficulties, the poor, epileptics, alcoholics and women of "mixed racial quality".
mariopan mariopan 16:13 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

blogov_kolac
dok Amerika za sada nije cak ni podigla optuznicu protiv coveka koji je usao u Ginisovu knjigu rekorda po broju objavljenih drzavnih tajni neke zemlje,

Pa Amerika nije podugla optužnice ni protiv onih koje je držala u tajnim zatvorima (Gvantanamo) ?
I tamo su baš lepo postupali sa "neoptuženima" ?
docsumann docsumann 16:48 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

I tamo su baš lepo postupali sa "neoptuženima" ?


možda u tome i jeste fora. kao "neoptuženi" oni nemaju prava koje po zakonu imaju optuženi
mariopan mariopan 19:28 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)

docsumann
I tamo su baš lepo postupali sa "neoptuženima" ?


možda u tome i jeste fora. kao "neoptuženi" oni nemaju prava koje po zakonu imaju optuženi

Naravno da je u tome fora, pa ne znam šta hoće ovaj kolač kao da on to ne zna?
gedza.73 gedza.73 21:54 20.08.2012

Re: paralele (i dijagonale)


Neki mladi Italijan napiše knjigu o mafiji. Opšte poznate činjenice.
on je NESELEKTIVNO objavio sve sta ima.

Sada živi u policijskoj kasarni i ne izlazi napolje jer mu je život ugrožen.
Doduše, nije mafija zvanično ucenila njegovu glavu ali svi znaju da čim promoli nos napolje ima da ga neko utepa.

Za nauk drugima. Ako nekome slučajno pamet da otkriva podatke kako mafija ubija protivnike i njihove porodice, ucenjuje, potplaćuje policajce, sudije, zatvara neposlušne, kako novac od droge ubacuje u legalne tokove...

Zvuči poznato?

Filip2412
Sta ce biti sledece, ko zna, moguce je i da ostane narednih 20ak godina ili do kraja zivota u toj zgradi ambasade.

EDIT: Da se korigujem, naravno da je Asanz znao za posledice ne verujem da je tako glup amanzaman, lose sam se izrazio. Fascinantno mi je kako ljudi koji komentarisu ovde ocekuju da se on izvuce.

Baš bih voleo da vidim odgovor na ovo pitanje

nsarski
Ima ovde kod nas, ne znam da li si pratio, TV emisija "Isajder", gde se pojavljuju razni ljudi koji iz prve ruke znaju o mahinacijama, muckama i pljackama koje se vrse u Srbiji i srpskim preduzecima, firmama, itd...I o tim muckama javno pricaju u toj emisiji. Znaci, objavljivanje takvih stvari je besmisleno, i ti insajderi bi trebali da budu kaznjeni, jer, zaboga, odaju poslovne tajne?
Ako mislis da je tako, onda nemamo o cemu da razgovaramo. Ako mislis da nije tako (ne treba insajdere juriti i kaznjavati), onda, molim te, uklopi to u tvoje rezonovanje o Asanzu.



40-ta sekunda klipa.
fijumau fijumau 17:31 18.08.2012

#

Ovo sa Džulijanom Asanžom jeste interesantna stvar, ali me u ovom trenutku kopka sledeće:

Da USofA zaista hoće da ga se dočepaju, zašto bi to radile preko Švedske? Pa zar im to pre ne bi sredili britanci, koji su, kako vidimo, spremni da upadnu na teritoriju jedne suverene države (Ekvadorsku ambasadu) samo da bi ga isporučili zbog optužbe za silovanje?

I kako ovo:
Premijer Britanije je čak razmišljao da napadne pomenutu ambasadu, a vlasti Ujedinjenog Kraljevstva su jasno stavile do znanja da ih ne interesuje Asanžov azil i da će ga kad tad uhvatiti i preko Švedske poslati Ujka Semu.

Kako to britanci mogu da ga preko Švedske pošalju bilo kome? Mogu da ga pošalju šveđanima i tu je kraj što se britanaca tiče.
nsarski nsarski 19:56 19.08.2012

Re: #

Da USofA zaista hoće da ga se dočepaju, zašto bi to radile preko Švedske? Pa zar im to pre ne bi sredili britanci, koji su, kako vidimo, spremni da upadnu na teritoriju jedne suverene države (Ekvadorsku ambasadu) samo da bi ga isporučili zbog optužbe za silovanje?


Optuzba za silovanje ne postoji. Ne po-sto-ji, get that? Ne postoji nikakva optuznica bilo koje zemlje na svetu, za bilo sta, razumes.

A da Ameri mogu da ga privedu - to mogu. Medjutim, priznaces, bilo bi malo blam ako bi njihovi marinci napali Ekvadorsku ambasadu u Londonu da ga uhvate. Ipak se pretvaramo da je UK civilizovana zemlja, pa bi to bilo malo previse.

Sada, ako bi Asanz uspeo nekako (ne znam kako) da dodje do Ekvadora, hm, tu se stvari menjaju. Ameri su vec nesto slicno uradili kad su docepali Noriegu, njihovog placenika (bio na platnom spisku CIA-e), ulaskom u Panamu i upadom u onu katolicku misiju gde je Noriega bio. Dakle, upad u Ekvador im ne bi bio prvenac.
Sve zajedno, za Amere je situacija malo skakljiva, pa su podmetnuli UK da obavi prljavi posao za njih (naravno, tu je i Svedska odradila svoj deo).
fijumau fijumau 00:47 20.08.2012

Re: #

Optuzba za silovanje ne postoji. Ne po-sto-ji, get that? Ne postoji nikakva optuznica bilo koje zemlje na svetu, za bilo sta, razumes.

Samo polako, verujem da su te neki odavde malko iznervirali, ali opet... smiri zivce. Ja nigde nisam ni pisao o optuznici... m'k?


Ono sto je meni licno pomalo cudno je to sto je USA dovela sebe u skoro pa pat poziciju. Dakle, nevezano za to sto hoce da ga se docepaju, a nisu podigli optuznicu oko cega se svi slazemo, problematicno mi je to sto su cekali ovoliko.

Bio im je dostupan dok je bio na teritoriji Svedske - koliko vidim oni bi ga bez previse problema isporucili.

Bio im je dostupan dok je bio na teritoriji UK - mogli su da ga optuze i tad i da ga britanci gepekuju, pa ipak nisu.

Doslo se do pozicije kada je on fakticki na teritoriji Ekvadora - nit' britanci mogu tako lako da upadnu i da ga uhapse (fizicki mogu, ali kao sto kazes, pretvaramo se da je UK civilizovana zemlja), nit' njemu na pamet pada da izigrava budalu i samovoljno iseta na ulicu.

Dakle, kopka me to sto su imali i vremena i prostora da ga uhvate, nisu to uradili, i doveli su sebe u tesko resivu situaciju. Sumnjam da su se preigrali, nije to ekipa od juce pa da prave ovakve gafove.
nsarski nsarski 05:29 20.08.2012

Re: #

Samo polako, verujem da su te neki odavde malko iznervirali, ali opet... smiri zivce. Ja nigde nisam ni pisao o optuznici... m'k?


Onda mi ne komuniciramo. Ja sam u prethodnom komentaru citirao tvoje reci. Evo ponovo:
Da USofA zaista hoće da ga se dočepaju, zašto bi to radile preko Švedske? Pa zar im to pre ne bi sredili britanci, koji su, kako vidimo, spremni da upadnu na teritoriju jedne suverene države (Ekvadorsku ambasadu) samo da bi ga isporučili zbog optužbe za silovanje?

Koje optuzbe?
fijumau fijumau 09:31 20.08.2012

Re: #

Koje optuzbe?

Pardon, moj previd.
Ali, sve ostalo sto sam rekao stoji.
Kazezoze Kazezoze 10:21 20.08.2012

Re: #

fijumau
Dakle, kopka me to sto su imali i vremena i prostora da ga uhvate, nisu to uradili, i doveli su sebe u tesko resivu situaciju. Sumnjam da su se preigrali, nije to ekipa od juce pa da prave ovakve gafove.

pa nije bilo pogodno vreme za to.
tada se na tom hapšenju nije mogao zaraditi nikakav politički poen.
krupnija stvar u to vreme je bilo, recimo, ubistvo bin ladena.
taj događaj je bio tempiran za taj period.
sada, međutim, to je već nešto drugo, bliže se izbori, svaki politički poen se broji.
sezona lova na asanža je otvorena...


ps: a što se tiče optužnice ili bilo kakve zakonitosti u ovom lovu na asanža, to americi nije potrebno. amerika je demokratska zemlja i to je sasvim dovoljna garancija da je lov na ljude regularan.
evo, pitajte blogovog kolca ili bilo kojeg drugog amerofila, ako meni ne verujete.
Budimac Budimac 10:38 20.08.2012

Re: #

fijumau
Ali, sve ostalo sto sam rekao stoji.


Pa i ne stoji. Naime, zanemaruješ timeline. Recimo kažeš,

Bio im je dostupan dok je bio na teritoriji Svedske - koliko vidim oni bi ga bez previse problema isporucili.


U to vreme avgust/septembar 2010. Ameri jesu bili pissed off na vikiliks, ali (zvanično) "samo" zbog Collateral Murder videa i Afghan war logs, što su tada bilo jedine neprijatnosti objavljene u vezi SAD, a šteta odlično iskontrolisana. Teško bi na osnovu do tada objavljenog napravili slučaj, koji bi ubedio i kooperativne Šveđane. Da ne govorim o tome da je impact Afghan war logs bio prilično ograničen, jer vikiliks tada nije imao bogznakakvu saradnju sa mejnstrim medijima. Zvanična reakcija EU na objavljivanje Afghan war logs je bila da "organizacija želi da ostane što je moguće dalje od toga."

Sve to se menja početkom objavljivanja diplomatskih depeša, a to je kraj novembra 2010. Tek tada ozbiljna hajka počinje.

Naravno, možemo se zabavljati SF scenarijima "mogli su poslati drona" i sličnim verovanjima u svemoć SAD. Međutim, ovo jednostavno mora imati glazuru pravnog procesa (pogotovo kad je SAD u pitanju), jer bi drugačije bilo kontraproduktivno.
bosniastanac68 bosniastanac68 17:54 18.08.2012

borba za slobodu ..

osim hrabrih pripadnika Occupy pokreta u srcu imperije USA na samrti , te Indignadosa ili pokreta M15 u Spaniji , ili hrabrih Grka ili heroja Tahrir trga u Kairu ili revolucionara Jasmin revolucije u Tunisu ..?
te hrabrih drzava Bolivijana inicijative ( Kuba Nikaragva Venecuela Bolivija Ekvador i u odredjenoj mjeri Argentina Brazil ...)
niko manje vise ne razumije sta se desava , da je ovo borba protiv imperijalizma , borba za spas ljudske vrste i planete ..
borba 99 % protiv 1 % oligarha
zvuci vam kao pretjerivanje ?
guglajte i Fukushimi i o rastopljenim reaktorima ( i Japanski narod je na nogama takodjer , ali nije na CNN ili BBC ..)
saznajte sami sta se desava u Siriji i kako postoji planovi da se nuklearnim napadom unisti Iran
EU i raspad bankarskoga sektora , globalno , LIBOR skandal
pranje novca za narko-kartele , gigantske afere ..trilioni dolara
i jos mnogo toga

Rusija uz Kinu je glavni front Orvelovske borbe za spas kapitalizma
Oceanija, Evroazija , George Orwel i 1984 okrece se u grobu .
vizije se ostvaruju na zastrasujuci nacin
Asanz je samo simbol otpora , ne ulazim u anlizu njegovoga karaktera , koji i nije bas uzor
Ekvador je sada doslovno bastion slobode , nada za sve nas , i kao ponosni pripadnik Occupy ideje u ime pokreta sve cemo uciniti , na nenasilan nacin da spasimo i Bradleja Maninga i Asanza od likvidacije , kao i sve ostale borce za slobodu
jer ovo jeste finalna bitka ove 2012 , konacna bitka za sve nas ..
a sta vi cekate ?
freehand freehand 17:57 18.08.2012

Re: borba za slobodu ..

a sta vi cekate ?

Filipa Palaha Mladenovića da osvetli put?
bosniastanac68 bosniastanac68 18:35 18.08.2012

Re: borba za slobodu ..

sramota me da zaboravih bracu i sestre u evoluciji-revoluciji iz Montreala i Kvebeka , njihov naziv je ( ne znam Francuski ) 'crveni kvadrat "
sramota me je jer zaboravih da spomenem sve vas u Srbiji ( Majke u crnom , i sve ostale , i dobre i hrabre ljude u vremenu zla )
zaboravih da spomenem Chile i Meksiko i njihove studente i narod ( u stotinama hiljada na ulicama )
sramota me je i oprostite mi .. naziv nije bitan , samo ideja
a ideja ?
ovo je revolucija-evolucija , to morate sami sa sobom rascistitiu i vrlo vazno !
dignimo nase lijene guzice ( i moju takodjer ) i u akciju !!

narod Bugarske i njihova "Occupy cvijece akcija" i masa uhapsenih i ranjenih ,..samo zbog toga sto su zeljeli spasiti gradski park aka Djilas drvosjek ..( ako nista drugo , bar je Beogrdska policija bila nesto 'nijeznija " )
ili ?
sada juris Australijanaca na konzulat Britanije u Melburnu , da zastite Asanza i Bradlija ..
prigodni video , jedan od bezbrojnih , globalnoga ustanka i evolucije probudjenih ..;



blogovatelj blogovatelj 20:15 18.08.2012

Re: borba za slobodu ..

Filipa Palaha Mladenovića da osvetli put?


A Obren Guevara?
On se ne ceka?
bosniastanac68 bosniastanac68 21:35 18.08.2012

ljepotice revolucije-evolucije..

Che je davno umro . kao i Jim Morison , a Dzoni stulic u penziji
imamo mi nove heroje i ljepojke ..21 vijeka , zestoke revolucionare, ne zaboravite i Keny Arkana takodjer izuzetna ljepotica i borac
za evoluciju -revoluciju ;




Rejlem Rejlem 22:18 18.08.2012

Pozdrav, Lib

Samo mi nekako bilo bezveze da na blogu postoje dva teksta o onim Ruskinjama, a ni jedan o Asanžu.

Dobro receno.
Meni je u celoj stvari enigma Ekvador, tj. zasto je usao u celu pricu. Bilo kako bilo, sa zanimanjem pratim celu stvar.
ceo dan sam bio na plaži, more toplo, a pivo hladno.

Ehhhh...Ja se vratio pre 2 nedelje, nema vise mora jos godinu dana, izem te zivote.
A pivo se trudim da izbegavam...
libkonz libkonz 22:22 18.08.2012

Re: Pozdrav, Lib

Meni je u celoj stvari enigma Ekvador, tj. zasto je usao u celu pricu.

Mislim da je to slučajno.
ivana23 ivana23 23:28 18.08.2012

Re: Pozdrav, Lib

libkonz
Meni je u celoj stvari enigma Ekvador, tj. zasto je usao u celu pricu.

Mislim da je to slučajno.


libkonz libkonz 22:20 18.08.2012

Pusi Rajot

Ono što je posebno tragikomično je to što će ove pankerke uskoro izaći iz zatvora. Dovoljno dugo je Putin na vlasti u Rusiji da znamo kako razmišlja i da uvek voli da pokaže zapadu kako je veći demokrata od njih. Ali važno je da se digla frka kao da se radi o ne znam kakvim disidentima.
malaramona malaramona 23:02 18.08.2012

Re: Pusi Rajot

libkonz
Ono što je posebno tragikomično je to što će ove pankerke uskoro izaći iz zatvora. Dovoljno dugo je Putin na vlasti u Rusiji da znamo kako razmišlja i da uvek voli da pokaže zapadu kako je veći demokrata od njih. Ali važno je da se digla frka kao da se radi o ne znam kakvim disidentima.


Možda bi bilo zgodno da, pre nego što se poduhvatiš ovih geopolitičkih tema, pokušaš da naučiš nešto o značenju nekih izraza koje upotrebljavaš.
Na primer, šta označava reč disident. Pa nam tek posle toga, polako, izdeklamuj šta misliš o vikiliksu, panku, folku, o tome kako Putin razmišlja il šta te već volja. Onako VIPovski, kako to ovaj blog i zaslužuje,
Goran Vučković Goran Vučković 23:31 18.08.2012

Re: Pusi Rajot


Možda bi bilo zgodno da, pre nego što se poduhvatiš ovih geopolitičkih tema, pokušaš da naučiš nešto o značenju nekih izraza koje upotrebljavaš.
Na primer, šta označava reč disident.


dis·si·dent/ˈdisidənt/
Noun: A person who opposes official policy, esp. that of an authoritarian state.


U čemu je problem?
freehand freehand 23:47 18.08.2012

Re: Pusi Rajot

U čemu je problem?

Nije Pussy disident?
malaramona malaramona 23:49 18.08.2012

Re: Pusi Rajot

Goran Vučković

Možda bi bilo zgodno da, pre nego što se poduhvatiš ovih geopolitičkih tema, pokušaš da naučiš nešto o značenju nekih izraza koje upotrebljavaš.
Na primer, šta označava reč disident.


dis·si·dent/ˈdisidənt/
Noun: A person who opposes official policy, esp. that of an authoritarian state.


U čemu je problem?


Moguće je da dugujem izvinjenje, ali se kod nas reč disident koristila za one koji su se odrekli svoje političke opcije i počeli da je negiraju, tipa Đilas (onaj crnogorski). Sličnu definiciju daje i Wiki na srpskom.
blogovatelj blogovatelj 00:00 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

Možda bi bilo zgodno da, pre nego što se poduhvatiš ovih geopolitičkih tema, pokušaš da naučiš nešto o značenju nekih izraza koje upotrebljavaš.


A sad malo ona!

Na primer, šta označava reč disident. Pa nam tek posle toga, polako, izdeklamuj šta misliš o vikiliksu, panku, folku, o tome kako Putin razmišlja il šta te već volja. Onako VIPovski, kako to ovaj blog i zaslužuje,


Nestale ti male zute tabletice, da se primetiti.
Budimac Budimac 00:02 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

malaramona
ali se kod nas

Kojih vas?
malaramona malaramona 00:09 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

blogovatelj
Možda bi bilo zgodno da, pre nego što se poduhvatiš ovih geopolitičkih tema, pokušaš da naučiš nešto o značenju nekih izraza koje upotrebljavaš.


A sad malo ona!

Na primer, šta označava reč disident. Pa nam tek posle toga, polako, izdeklamuj šta misliš o vikiliksu, panku, folku, o tome kako Putin razmišlja il šta te već volja. Onako VIPovski, kako to ovaj blog i zaslužuje,


Nestale ti male zute tabletice, da se primetiti.



Mislim razumem ja ono Kanada, daleeko, usamljenost, otudjenost, grtalica, al opet pokušaj da se ne lepiš za svaki moj komentar.
malaramona malaramona 00:10 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

Budimac
malaramona
ali se kod nas

Kojih vas?



Šta te zbunjuje?
freehand freehand 00:15 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

malaramona
Budimac
malaramona
ali se kod nas

Kojih vas?



Šta te zbunjuje?

Ћирилица?
Budimac Budimac 00:16 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

malaramona
Šta te zbunjuje?


Upravna proporcija neznanja i arogancije :)
malaramona malaramona 00:27 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

Budimac
malaramona
Šta te zbunjuje?


Upravna proporcija neznanja i arogancije :)

jes, a malo te i nerviraju oni koji misle drugačije od tebe i nemaju u svom postu bar jednom boldovano - Amerika je imperija zla.

Jel sad u redu?

Budimac Budimac 00:44 19.08.2012

Re: Pusi Rajot


malaramona
Amerika je imperija zla.

Jel sad u redu?



To si našla na onoj ćiriličnoj Wiki?
freehand freehand 00:49 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

i nemaju u svom postu bar jednom boldovano - Amerika je imperija zla.

Jel sad u redu?

Bold je ok,. al dvaput je dvaput.
blogovatelj blogovatelj 07:18 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

grtalica,


Kod koga si pohadjala kurs iz saljivosti?

talicni talicni 19:50 19.08.2012

Re: Pusi Rajot

Budimac
malaramona
Šta te zbunjuje?


Upravna proporcija neznanja i arogancije :)


Kako samo znas sebe da opises...
bosniastanac68 bosniastanac68 23:05 18.08.2012

alijansa Bolivirijana ....

Ekvador nije izabran slucajno kao bijeg u slobodu za Asanza ( a uskoro i hiljade drugih disidenata iz USA i Evrope , u skladu po zadnjim informacijama da je krenuo masvni progon aktivista od USA do Spanije i dalje , samo u USA u zadnjih dvije sedmice bilo je preko 50 racija FBI protiv Occupy pokreta i 200 uhapsenih )
da bi bolje razumjeli ?
saznajte nesto o alijansi Bolivirijana , , kombinacija nesvrstanih i socijalisticko-marxistickih drzava i vrlo uspjesnih ekonomski , dolara i eura tamo nema
zdrastvo i skolstvo je besplatno uz parlamentarnu demokraciju i jaku opoziciju
korporacije su protjerane , zemlja podijeljena malim farmerima , podstice se razvoj maloga biznisa , Bolivija je McDonalds i Koka-Kolu proglasila nezdravim produktima i otjerala ih ..svaka im cast , genijalci su ..
banke nacionalizirane , jos im slijedi dug put ali imaju odlican pocetak
narod je vrlo zadovoljan i zasukao je rukave ..
Filip2412 Filip2412 02:10 19.08.2012

Re: alijansa Bolivirijana ....

Ekvador nije izabran slucajno
Za neke je ocigledno anti-amerikanizam dovoljan dokaz demokraticnosti drustva, licno ne bih voleo da zivim u toj Ekvadorskoj demokratiji:
http://www.abc.net.au/worldtoday/content/2012/s3569972.htm

cela prica postaje rat nekih suprotstavljenih strana, rat u kome je sloboda misljenja sekundarna stvar

a sto se tice ucinka neselektivnog objavljivanja tajnih dokumenata, to ce vreme tek pokazati, ja na primer tek sada citam o negativnim posledicama - tipa progon protivnika rezima u Belorusiji koji se desio upravo zahvaljujuci Julianu Assange-u i slicno.


escherichije_colic escherichije_colic 08:51 19.08.2012

Re: alijansa Bolivirijana ....

'Climate of fear' for local journalists in Ecuador


Onaj predsednik Korea tvrdi da se radi o medijskim kartelima koji štite interese velike love, npr u Ekvadoru postoji bankarski kanal. Takođe, Korea tvrdi da nema državnih i neprofitnih medija, svih 7 tv stanica su privatne i svaka radi za nečiji interes. Skoro su tamo doneli zakon po kojem najviše 1/3 stanica u etru može biti privatna, trećina neprofitna (lokalne stanice malih zajednica npr) i trećina državna. Zakon opstruiraju te privatne medijske kuće i kapital koji stoji iza njih, preko korumpiranih sudija i odbora. To znači da krupni kapital preko svojih medija utiče na državnu politiku, a ne da opresivna država progoni jadne novinare "borce za slobodu". O svemu tome je Korea pričao u onom intervjuu sa Asanžom malo iznad.
Filip2412 Filip2412 14:52 19.08.2012

Re: alijansa Bolivirijana ....

Onaj predsednik Korea tvrdi
ako on tvrdi onda je sve OK
escherichije_colic escherichije_colic 15:06 19.08.2012

Re: alijansa Bolivirijana ....

Filip2412
Onaj predsednik Korea tvrdi
ako on tvrdi onda je sve OK


A ako suprotno tvrde korumpirani mediji u vlasništvu krupnog kapitala, onda je to sveto slovo klesano u tvrdom kamenu ...
ivana23 ivana23 00:21 19.08.2012

***

@OccupyLjubljana - V živo izjava #Assange "zunaj" veleposlaništva #Ecuador v Londonu v Nedeljo, 19. Avgusta ob 14. uri (London čas) na: http://t.co/hpZZwNNJ
Domazet Domazet 02:32 19.08.2012

ja se neshto mislim ...

...da Rusko sudstvo imaa pojma o PR oni bi Pussy Riotice osudili na tri nedelje komunalnog servisa ili novchanu kaznu. I dali im da biraju. I posle objavili shta su izabrale.
Filip2412 Filip2412 03:51 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

...da Rusko sudstvo imaa pojma o PR...
To je i slepcu jasno, ali ego+strah su izgleda potpuno pomutili pamet. Cin tih devojaka je trivijalan ali su konsekvece ozbiljne jer sada i najveci obozavaoci vlasti i crkve lagano kapiraju sa kim imaju posla. Mada, to ne znaci da ce biti nekih promena, cisto sumnjam...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:35 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

Domazet
...da Rusko sudstvo imaa pojma o PR oni bi Pussy Riotice osudili na tri nedelje komunalnog servisa ili novchanu kaznu. I dali im da biraju. I posle objavili shta su izabrale.


U pravu si, ali je vise nego ocigledno da ga nemaju (pojma o PR mislim). Meni deluje da su naletele na nekog sudiju zaostalog jos iz vremena Staljina koji je jos pri tome hteo da dokaze da je rusko sudstvo danas nezavisno pa je nemarno ignorisao prethodno javno objavljeno Putinovo misljenje. Uostalom i reakcija vlasti i crkve posle presude je jasna i nema razloga sumnjati u njenu iskrenost - presuda je preterana do besmislenosti. I deluje kao da je narucena od strane Putinovih zapadnih kriticara...

ps. Ubedjen sam da ce biti ublazena u nekoj sledecoj sudskog instanci
Goran Vučković Goran Vučković 08:17 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

Čini mi se da je cela ta stvar pozorište za unutrašnju upotrebu - tj. "strogo ali pravedno" sudstvo osudi zbog "podsticanja na versku mržnju", "majka" crkva zatraži oprost, a "dobri i demokratični predsednik" abolira.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:40 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

Goran Vučković
Čini mi se da je cela ta stvar pozorište za unutrašnju upotrebu - tj. "strogo ali pravedno" sudstvo osudi zbog "podsticanja na versku mržnju", "majka" crkva zatraži oprost ("tih gadura", a "dobri i demokratični predsednik" abolira.


Sasvim je moguca i ta varijanta/tumacenje ... mada je ceo slucaj vec prethodno bio pretvoren u "planetarno pozoriste" i svi zapadni mediji vec mesecima o tome bruje. Tako da je tesko videti korist od "unutrasnjeg" u odnosu na stetu od "spoljasnjeg" pozorista tim pre sto u danasnje vreme obicni ljudi u Rusiji nisu izolovani od informacija spolja a zapad ulaze ogromne pare da ih (dez)informise...

Nama ostaje samo da spekulisemo o raznim varijantama vec prema tome koja nam se strana cini spremnija na prljavu podmetacinu, manipulaciju i propagandu ...
Goran Vučković Goran Vučković 09:01 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

pozorista tim pre sto u danasnje vreme obicni ljudi u Rusiji nisu izolovani od informacija spolja a zapad ulaze ogromne pare da ih (dez)informise...

"Moderna demokratija" ne guši informacije silom, bilo bi logično da Rusi uče nešto iz sopstvene istorije.

Ono što mene kopka je da li među ove tri "ribice" ima neka FSB-ovka (ili više od jedne).
escherichije_colic escherichije_colic 09:06 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

Virtuelni Vasilije
Goran Vučković
Čini mi se da je cela ta stvar pozorište za unutrašnju upotrebu - tj. "strogo ali pravedno" sudstvo osudi zbog "podsticanja na versku mržnju", "majka" crkva zatraži oprost ("tih gadura", a "dobri i demokratični predsednik" abolira.


Sasvim je moguca i ta varijanta/tumacenje ... mada je ceo slucaj vec prethodno bio pretvoren u "planetarno pozoriste" i svi zapadni mediji vec mesecima o tome bruje. Tako da je tesko videti korist od "unutrasnjeg" u odnosu na stetu od "spoljasnjeg" pozorista tim pre sto u danasnje vreme obicni ljudi u Rusiji nisu izolovani od informacija spolja a zapad ulaze ogromne pare da ih (dez)informise...

Nama ostaje samo da spekulisemo o raznim varijantama vec prema tome koja nam se strana cini spremnija na prljavu podmetacinu, manipulaciju i propagandu ...


Ja bih rekao da ovde svi rade u talu.

Ne verujem da je Putinu previše drag Asanž i svakako je za njega bolje da takav lik trune u Gvantanamu, nego da jednog dana objavi nešto škakljivo.

Ovi u Rusiji su napumpali proces do epskih razmera, ceo svet se digao da brani mlade borkinje za demokratiju, niko ne priča o Asanžu i činjenici da je sateran u rupu kao jazavac ... (digresija-Jbt Madona nosi majicu PR, a živi u istom tom Londonu gde se cela drama dešava, što nije stavila Asanža na majicu? ... Koji su to isprazni smradovi i činovnici globalizma, a sve neki šatro-buntovnici i kontroverzni umetnici S druge strane, kako čovek da očekuje od njih da napadaju isti sistem koji ih je projektovao u moderna božanstva, omogućio da glume proroke i "majke Tereze" po zemljama trećeg sveta, usvajaju decu ko kućne ljubimce ...) Na kraju će svi do jednog umešani (Putin, PR, GB, USA ...) dobiti svoj deo kolača, a jazavac će u najboljem slučaju dobiti doživotni Gvantanamo, ako pre toga ne fasuje metak kad SASovci provale u ambasadu. Suverenitet Ekvadora biće samo kolateralna šteta, a kad je jedna Kina prećutala bombardovanje ambasade, ne verujem da će ni ovi nešto mnogo da se dure.
dragan7557 dragan7557 10:02 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

Goran Vučković 10:01 19.08.2012
Re: ja se neshto mislim ...

pozorista tim pre sto u danasnje vreme obicni ljudi u Rusiji nisu izolovani od informacija spolja a zapad ulaze ogromne pare da ih (dez)informise...


"Moderna demokratija" ne guši informacije silom, bilo bi logično da Rusi uče nešto iz sopstvene istorije.

To malo ko razume, a da Rusi uče brže od amera(ne iz sopstvene Istorije) je već odavno poznato.

Ono što remeti "red u kući" je nacionalno rivalstvo, relikt, iz blokovske podele u kojoj je druga strana bila gad, a mi uvek dobri momci.

Ali za poimanje demokratije bi 1.000 blogova bilo malo, jer čak ni definicija kao ni deskripcija demokratije nisu još uniformno date.

cerski

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:56 19.08.2012

Re: ja se neshto mislim ...

To malo ko razume, a da Rusi uče brže od amera(ne iz sopstvene Istorije) je već odavno poznato.

Ono što remeti "red u kući" je nacionalno rivalstvo, relikt, iz blokovske podele u kojoj je druga strana bila gad, a mi uvek dobri momci.


Ja mislim da se Putin malo segaci sa zapadom (medijima+) znajuci kakva ce biti reakcija?

Nesto su zaredjali posalicama u poslednje vreme (ne samo Rusi) slicno onoj ukrajinskoj ponudi da za Timosenkovu plate 7mil. pa da je vode kuci u Nemacku...

I slicno.

Sto se tice Zapadne strane jos uvek im donekle uspeva (i pored pristupa informacijama na veliko - vidi blogov kolac npr.) da proturaju tu good guys i nemos u njih da gledas koliko im demokratija i bezgresnost isijavaju po svetu - semu svojoj intelektualnoj eliti (cast izuzecima ali oni ne dobijaju previse prostora u medijima koji su najgledaniji) kao sto su uspesno decenijama unazad ucutkali, a usput promovisali novi sloj poput Madone i slicnih selektivnih pobunjenika protiv svecke nepravde a za slobodu govora (sic), mal-ne javnim lincom i gubitkom ugovora svakog ko iskoraci iz mejnstrim govora. (primer onih Dixie Chicks, komicara Maher-a itd)

A Asanz je valjda po savetu advokata (i svog iskustva, kontakata) izabrao Ekvador nimalo slucajno (trenutna situacija, razvoj dogadjaja od 2007, pripadnost alijansi j.americkih drzava).

U svakom slucaju, od 3 dogadjaja koja su se dogodila u isto vreme, a koji su neuporedivi po znacaju (mnogi su vec rekli), samo je jednom dat, danima, ogroman prostor, analize i podrska od strane selektivnih boraca za sve i svasta ali samo gde se isplati.

(Naravno, ni Madoni nije na pamet palo da pravi paradu i politicke govore po teksaskim crkvama kao sto ni Makartniju nece pasti na pamet da se poziva na slobodu govora tj. performansa ako se neki umetnik ispisa po oltaru Vestminsterske opatije. Takvi korisni idioti sa selektivnim izborom meta svog buntovnistva su od neprocenjive koristi svojim vladama u kreiranju i odrzavanju slike carevog novog odela )


politicar politicar 08:52 19.08.2012

Asanž i multinacionalne kompanije

Tema je dobro ciljana, iako iskreno loše odrađena, a meni nije jasno kako Asanž ne spominje ništa o planovima multinacionalnih kompanija, koji mogu da budu velika opasnost ako se samo rukovode principom profita.
Filip2412 Filip2412 14:56 19.08.2012

...

Kakva akrobatika od konspiracija... majko mila koliko lupetanja!

Dakle vise gluposti se odavno nisam nacitao nego na ovom blogu, posle ideja da Putin i Obama zajedno zamajavaju javnost samo da bi ucutkali slucaj Asanz (dok im Madona daje specijalne instrukcije), sta je sledece?

Samo cekam da neko napise kako je Asanz nekad bio bubnjar u Pussy Riot.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:06 19.08.2012

Re: ...

Ma naravno..

A i onaj Maning letuje na Sejselima 3 godine, a Gvantanamo (i drugi) su mentalne/verbalne akrobacije & konspiracije docim je i tamo u stvari provod sa 5 zvezdica.

Ok.
freehand freehand 16:39 19.08.2012

Re: ...

Dakle vise gluposti se odavno nisam nacitao nego na ovom blogu,

Verujem da glagol "napisao" daleko realnije oslikava ovaj blog.
Filip2412 Filip2412 16:46 19.08.2012

Re: ...

free vidim da si verujuci, good luck with that
freehand freehand 16:53 19.08.2012

Re: ...

Filip2412
free vidim da si verujuci, good luck with that

I ja vidim da sam dopustio sebi da me tvoje beslovesno budalesanje iznervira.
Uglavnom - kliknuo sam na "obavesti moderaciju", a oni će valjda na "obavesti zdravstvene vlasti", pošto takav gumbić ne postoji u panelu.
Filip2412 Filip2412 17:35 19.08.2012

Re: ...

Obavesti moderaciju o cemu? Pregledaj komentare pa ces videti da is samo ti taj koji licnim uvredama polemise, ja ponekad odgovorim a ponekad ne.
Ovo je zadnji put da ti se obracam.
freehand freehand 17:49 19.08.2012

Re: ...

Filip2412
Obavesti moderaciju o cemu? Pregledaj komentare pa ces videti da is samo ti taj koji licnim uvredama polemise, ja ponekad odgovorim a ponekad ne.
Ovo je zadnji put da ti se obracam.

Možda si u pravu. Možda sam te ja ipak preozbiljno shvatio, pomislivši da zaista postoji čovek koji izistinski misli i piše to što stoji u tvojim komentarima. A ti se, u stvari, samo dobro zajebavaš.
Bar se nadam.
talicni talicni 19:46 19.08.2012

Re: ...

Filip2412
Kakva akrobatika od konspiracija... majko mila koliko lupetanja!

Dakle vise gluposti se odavno nisam nacitao nego na ovom blogu, posle ideja da Putin i Obama zajedno zamajavaju javnost samo da bi ucutkali slucaj Asanz (dok im Madona daje specijalne instrukcije), sta je sledece?

Samo cekam da neko napise kako je Asanz nekad bio bubnjar u Pussy Riot.


Sto je najgore ovi likovi nisu ni svjesni kakve sve gluposti pisu.

Diskonekt od realnosti je tako rasiren u Srba da je to strasno.
docsumann docsumann 17:04 20.08.2012

Re: ...

Sto je najgore ovi likovi nisu ni svjesni kakve sve gluposti pisu.


ne razumjem. je l' to znači da ljudi inače pišu gluposti svjesno ?

Diskonekt od realnosti je tako rasiren u Srba da je to strasno.



bosniastanac68 bosniastanac68 19:56 19.08.2012

govor Asanza ...

Asanz se obratio javnosti , umjeren govor i odlucan , zahvaljuje aktivistima koji su ga u prosli cetvrtak spasili od otmice , te vladi i narodu Ekvadora i ostalih Juzno-Americkih drzava koje su stale iz Ekvadora
porucuje USA da prekine lov na vjestice i zaustavi hapsenja aktivista
kao i poziv za oslobadjanje Bradlej Maninga koji je preko dvije godine u vojnom zatvoru bez sudjenja , izlozen torturi


ninasimone ninasimone 16:33 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

bosniastanac68
Asanz se obratio javnosti , umjeren govor i odlucan , zahvaljuje aktivistima koji su ga u prosli cetvrtak spasili od otmice , te vladi i narodu Ekvadora i ostalih Juzno-Americkih drzava koje su stale iz Ekvadora
porucuje USA da prekine lov na vjestice i zaustavi hapsenja aktivista
kao i poziv za oslobadjanje Bradlej Maninga koji je preko dvije godine u vojnom zatvoru bez sudjenja , izlozen torturi

A takodje kaze: “On Thursday, my friend Nabeel Rajab, President of the Bahrain Human Rights Centre, was sentenced to three years in prison for a tweet. On Friday, a Russian band were sentenced to two years in jail for a political performance."

Nije rekao da tamo neke pickice izvode kerefeke ne bi li se namlatile para.

Filip2412 Filip2412 16:42 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

ninasimone
Nije rekao da tamo neke pickice izvode kerefeke ne bi li se namlatile para.
Ma samo prati blog, uskoro saznajemo iz sigurnih izvora da je zapravo Asanz smislio ujdurmu u Moskvi kako bi skrenuo paznju sa samoga sebe, odreko se Wikileaksa za dobru lovu... osim Srba nema pravih antiglobalista, sve ostalo je sitna boranija koja jedva ceka da se proda za shaku $$$.
ninasimone ninasimone 17:15 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

... isto tako nije rekao ni da su one Svedjanke najobicnije podmetnute radodajke iako mu se o sopstvenoj glavi radi. Medjutim, koji god se ovde stav zastupa, pljuvanje po zenama se retko propusta.

docsumann docsumann 17:22 20.08.2012

Atari Teenage Riot

A takodje kaze: “On Thursday, my friend Nabeel Rajab, President of the Bahrain Human Rights Centre, was sentenced to three years in prison for a tweet. On Friday, a Russian band were sentenced to two years in jail for a political performance."

Nije rekao da tamo neke pickice izvode kerefeke ne bi li se namlatile para.




Domazet Domazet 19:07 20.08.2012

Znash shta Nina...

ninasimone
bosniastanac68
Asanz se obratio javnosti , umjeren govor i odlucan , zahvaljuje aktivistima koji su ga u prosli cetvrtak spasili od otmice , te vladi i narodu Ekvadora i ostalih Juzno-Americkih drzava koje su stale iz Ekvadora
porucuje USA da prekine lov na vjestice i zaustavi hapsenja aktivista
kao i poziv za oslobadjanje Bradlej Maninga koji je preko dvije godine u vojnom zatvoru bez sudjenja , izlozen torturi

A takodje kaze: “On Thursday, my friend Nabeel Rajab, President of the Bahrain Human Rights Centre, was sentenced to three years in prison for a tweet. On Friday, a Russian band were sentenced to two years in jail for a political performance."

Nije rekao da tamo neke pickice izvode kerefeke ne bi li se namlatile para.


...ja mislim da je zhiva shteta shto ruski sudija nije mislio da su to tamo neke pickice koje izvode kerefeke ne bi li se namlatile para. Ma koliko ga posle optuzhzhivali za seksizam, pokazao bi da je manje disconnected from reality. Ovako, samo je omogucio dokonim borcima za odredjena ljudska prava odredjenih ljudi da te tri cure izjednachavaju sa Steve Bikoom.
Filip2412 Filip2412 19:18 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Domazet
Ovako, samo je omogucio dokonim borcima za odredjena ljudska prava odredjenih ljudi da te tri cure izjednachavaju sa Steve Bikoom.
Fuj. Ovakve niskosti pocev od autora bloga pa do komentatora su mi se i zgadile pa sam resio da izgubim toliko vreme na ovom blogu. Odlezi ti za slobodu govora u zatvoru kao one pa se posle javi. Lako li je pljuvati iz daljine.
ninasimone ninasimone 19:49 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Domazet
ninasimone
bosniastanac68
Asanz se obratio javnosti , umjeren govor i odlucan , zahvaljuje aktivistima koji su ga u prosli cetvrtak spasili od otmice , te vladi i narodu Ekvadora i ostalih Juzno-Americkih drzava koje su stale iz Ekvadora
porucuje USA da prekine lov na vjestice i zaustavi hapsenja aktivista
kao i poziv za oslobadjanje Bradlej Maninga koji je preko dvije godine u vojnom zatvoru bez sudjenja , izlozen torturi

A takodje kaze: “On Thursday, my friend Nabeel Rajab, President of the Bahrain Human Rights Centre, was sentenced to three years in prison for a tweet. On Friday, a Russian band were sentenced to two years in jail for a political performance."

Nije rekao da tamo neke pickice izvode kerefeke ne bi li se namlatile para.


...ja mislim da je zhiva shteta shto ruski sudija nije mislio da su to tamo neke pickice koje izvode kerefeke ne bi li se namlatile para. Ma koliko ga posle optuzhzhivali za seksizam, pokazao bi da je manje disconnected from reality. Ovako, samo je omogucio dokonim borcima za odredjena ljudska prava odredjenih ljudi da te tri cure izjednachavaju sa Steve Bikoom.

Ti dakle mislis da njihov protest nije vredan uzrujavanja dokonih boraca za ljudska prava? Zasto? Jer su oskrnavile crkvu? Putina? Religiozna osecanja vernika (kako u boga, tako i u Putina)? Ako se crkva jasno politicki odredjuje, zar onda nemamo prava da protestujemo protiv nje kao politickog a ne verskog aktera? Ili mozda ne volis punk? Kako se oblace? Nisu dovoljno intelektualne? Lepe? Ruzne? I kako to da borba za ljudska prava bas nekako misteriozno prestane kad su zene u pitanju, toga ima na svim stranama pa jos unakrsno, od Amerike, preko Rusije, do Bahreina. Objasni 'leba ti.

Svi ovi gore pomenuti ljudi, Assange i drustvo, su bez izuzetka neverovatno hrabri ljudi (neki bi rekli ludi). A realnost sa kojom smo svi i te kako connected je da je istrazivackog novinarstva sve manje u svetu, gotovo da i ne postoji, pa sta nam drugo preostaje nego da se oslanjamo na troublemakers voljnih da rizikuju zatvor i zivot. Svaki od njih radi onako kako moze i cime raspolaze. Assange preko objavljivanja tajnih dokumenata, ove zene svirkom u crkvi. Ogromna vecina nas, sere po Internetu. I da ne bude zabune, pre nego sto me neko po obicaju zalepi etiketu, Assange i te kako ima razloga da strahuje od izrucenja (slucaj Manning, Guantanamo, indefinite detention, waterboarding, renditions, you name it). Ali i ove zene i te kako imaju razloga da strahuju od toga sta ih ceka u ruskom zatvoru.
blogovatelj blogovatelj 20:19 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Ma samo prati blog, uskoro saznajemo iz sigurnih izvora da je zapravo Asanz smislio ujdurmu u Moskvi kako bi skrenuo paznju sa samoga sebe, odreko se Wikileaksa za dobru lovu


Prelaziš u onostrano...
Slušaj, ja kapiram da je tvoja ljubav prema Americi slična ljubavi Ilije Čvorovića prema SSSR-u.
Ako ne prihvataš argumente, pa i ne moraš, to je tvoja stvar.
Ali daj se malo kontrolirat'
Koliko sam primetio ti si na ovom blogu onaj koji mu je najviše dao po mašti...
blogovatelj blogovatelj 20:27 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Zasto? Jer su oskrnavile crkvu?


Nina, mišljenja sam da onaj ko takve stvari radi u crkvi nema elementarnu kulturu. To mi je otprilike rang osobe koja u javnom toaletu ne pusti vodu posle vršenja velike nužde.
Ponavljam, mislim da je i onaj ko ih je osudio na dve godine robije veći kreten i od njih tri.
Da, kažem za njih tri da su kretenke. Ne zato jer su žene, nego zato što su se kretenski ponašale. Isto bih rekao i za muškarce.
Filip2412 Filip2412 20:34 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Da, kažem za njih tri da su kretenke.
Toliko o elemantarnoj kulturi.
Goran Vučković Goran Vučković 20:37 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Nina, mišljenja sam da onaj ko takve stvari radi u crkvi nema elementarnu kulturu.

Po tom principu bi mogao da kažeš da je Francisko Goja bez elementarne kulture što je naslikao ovo:



(da ne idem na neke novije primere koji su još provokativniji)

U suštini provokacija je bila u vezi sprege crkve i države pre svega - pogledaj reči pesama.

Čini mi se da je diskusija na ovom blogu ipak posvećena nečem drugom - a to je odnosu medijskog pokrivanja "neprijateljskih" i "naših" disidenata...
Filip2412 Filip2412 20:42 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

blogovatelj
Prelaziš u onostrano...
Jok ja, samo sam kratko prepricao komentare na ovom blogu. Ako zvuce nebulozno to nije moj probelm nego onih koji su pisali.

ljubav prema Americi
Ma imaju oni puno grehova ali ne mogu da slusam ljubitelje staljinizma i raznoraznih totalitarnih rezima kao palamude o USA.

Asanza postujem, iako mislim da su price kako nema elemenata za krivicno gonjenje smesne. Ti koji to govore neka probaju sami da objave privatne informacije necije drzavne sluzbe ili kompanije zelim im sve najbolje.
Filip2412 Filip2412 20:46 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Goran Vučković
Čini mi se da je diskusija na ovom blogu ipak posvećena nečem drugom - a to je odnosu medijskog pokrivanja "neprijateljskih" i "naših" disidenata...
Slazem se da generalno ta disproporcija postoji mada mi je jako tesko da slusam kako se neko zali na nedovljnu zastupljenost Asanza u medijima. Pa oni su i bebu od 5 meseci naucili kako Asanz izgleda, zapadni mediji su ga izpromovisali ko da je holivudska zvezda.

A cak i da je ta diskusija vodjena bez lagano seksistickih podjebavanja bilo bi OK.

Zato mi je diskusija degutantna a ocigledno je da su najinspirisaniji diskutanti oni kojima smetaju pickice, lujke i guske koje su eto sada zbog svog kretenskog nastupa u crkvi dospele na naslovne strane. Moja preporuka za njih: citajte onda vesti na kineskom i ruskom, necete imati problema. Cuo sam za odredjene disproporcije u Kineskim medijima, vredi to prouciti.
ninasimone ninasimone 20:52 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

blogovatelj
Zasto? Jer su oskrnavile crkvu?


Nina, mišljenja sam da onaj ko takve stvari radi u crkvi nema elementarnu kulturu. To mi je otprilike rang osobe koja u javnom toaletu ne pusti vodu posle vršenja velike nužde.

A u kom je rangu verska organizacija koja se odrekla duhovnog vodjstva u ime politickog? Ne treba dalje da ides od srpske pravoslavne crkve i njenog svestenstva. Ako hoce da se bave politikom, onda nema vise povlastenog polozaja. Onda se lepo placa porez i trpi sloboda govora, ko i svi drugi elementi u drustvu.
A da ti sad ne kazem sta mislim o uber-multi-kulti liberalima sto su za ljudska prava sve dok se ne pomenu zene u burkama. E, onda to vise nije domen ljudskih prava, nego spada pod versku i kulturnu toleranciju... O right-wing nuts u Americi sto zapene na iste te zene u burkama, pa bi da ih oslobadjaju, istovremeno zarobljavajuci ove svoje kod kuce. Ljudska prava samo kad su "tudje zene" u pitanju, za domace to ne vazi. Tu se javno izjavljuje kako zena, zrtva "legitimnog silovanja" ne moze da zatrudni (valjda ako zatrudni, onda je kurva, 'tela je)... O libertarijancima, tim uber-uber borcima za ljudska prava sve dok se ne stigne do zena i prava na sopstveno telo. Onda biblija ima prednost i od ustava, i od neprikosnovenih individualnih sloboda... O egipatskim i inim prolecnicima gde je sve vrvilo od zena dok se Mubarak i drustvo nisu smakli, a, potom, nazad pod sator.

A posto sam verovatno i sama po tvojim merilima nekulturna, evo i da potvrdim sa onom starom srpskom, a zenskom: dabogda vam se svima vrana na k***c posrala!
Kazezoze Kazezoze 20:57 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Ma imaju oni puno grehova ali ne mogu da slusam ljubitelje staljinizma i raznoraznih totalitarnih rezima kao palamude o USA.

zanimljivo, ja vidim malo drugačije.
ameriku vidim nešto kao reinkarnaciju gebelsovog modela naci nemačke, dok rusiju vidim kao španiju u vreme inkvizicije.
u oba slučaja vidim bljaaaak , ali to je realnost u kojem se ovaj svet nalazi.
od pada berlinskog zida uloge kod velikih sila su se izmenile, ali je zlo i na jednoj i na drugoj strani nastavilo da deluje nesmetanom žestinom.
ivana23 ivana23 21:10 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Moja preporuka za njih: citajte onda vesti na kineskom i ruskom, necete imati problema. Cuo sam za odredjene disproporcije u Kineskim medijima, vredi to prouciti.


Kineski medij na srpskom jeziku...

http://serbian.cri.cn/ <<< link
Filip2412 Filip2412 21:13 20.08.2012

Re: Znash shta Nina...

ivana23
Kineski medij na srpskom jeziku...

http://serbian.cri.cn/ <<< link
zabole ih dzonson i za Asanza i za Pussy Riot i za Siriju....
milisav68 milisav68 21:13 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Kazezoze

zanimljivo, ja vidim malo drugačije.
ameriku vidim nešto kao reinkarnaciju gebelsovog modela naci nemačke, dok rusiju vidim kao španiju u vreme inkvizicije.
u oba slučaja vidim bljaaaak , ali to je realnost u kojem se ovaj svet nalazi.
od pada berlinskog zida uloge kod velikih sila su se izmenile, ali je zlo i na jednoj i na drugoj strani nastavilo da deluje nesmetanom žestinom.


Samo bih dodao, da je sve to sofisticirano zbog tehnologije, pa se ne vidi na prvu loptu.
Filip2412 Filip2412 21:18 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

zanimljivo, ja vidim malo drugačije.
ameriku vidim nešto kao reinkarnaciju gebelsovog modela naci nemačke, dok rusiju vidim kao španiju u vreme inkvizicije.
Slazem se, US prave puno sranja ali su ipak malo ispred, ne bas 500 godina ali barem za 100 do 150
milisav68 milisav68 21:39 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Filip2412

Asanza postujem, iako mislim da su price kako nema elemenata za krivicno gonjenje smesne.

Pa gde su ti elementi?

Što ne održiš jedno predavanje svim tužiocima u USA - kako pronaći elemente za krivično gonjenje Asanža.

Pa nije prošlo 15 dana od objavljivanja podataka, nego više od 2 godine.

Čak i onog nesretnog Maninga drže u zatvoru bez optužnice.
Filip2412 Filip2412 21:53 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Pa nije prošlo 15 dana od objavljivanja podataka, nego više od 2 godine.

Čak i onog nesretnog Maninga drže u zatvoru bez optužnice.
sluzim se logikom, ako ukradem disk iz firme i prosledim ga javnosti 100%$ ce mi biti sudjeno, ako ti mislis da je ok ajde skini bazu podataka iz tvoje firme i posalji mi, ja znam sta cu sa time a ti cekaj da ti pozvone na vrata


Što ne održiš jedno predavanje svim tužiocima u USA - kako pronaći elemente za krivično gonjenje Asanža.
Spijunaza. A to da oni ne umeju da sastave optuznicu samo naivni veruju.
milisav68 milisav68 22:19 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Filip2412
Pa nije prošlo 15 dana od objavljivanja podataka, nego više od 2 godine.

Čak i onog nesretnog Maninga drže u zatvoru bez optužnice.
sluzim se logikom, ako ukradem disk iz firme i prosledim ga javnosti 100%$ ce mi biti sudjeno, ako ti mislis da je ok ajde skini bazu podataka iz tvoje firme i posalji mi, ja znam sta cu sa time a ti cekaj da ti pozvone na vrata


Što ne održiš jedno predavanje svim tužiocima u USA - kako pronaći elemente za krivično gonjenje Asanža.
Spijunaza. A to da oni ne umeju da sastave optuznicu samo naivni veruju.

Preskočio si pitanje - to je onaj znak što stoji na kraju rečenice - znak pitanja (?).

Dakle, gde su elementi?
Filip2412 Filip2412 22:28 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Dakle, gde su elementi?
Kazem ti milisave, ako si zaposljen u nekoj normalnoj firmi samo skini iz svoje firme listu klijenata i emailove iz poslednjih godinu dana. Objavi na Internet i kazace ti se samo.
nsarski nsarski 22:31 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

u oba slučaja vidim bljaaaak

I ja.

Ima, medjutim, par dirljivih detalja vezanih za izvestavanje glavnih US medija o nastupu Pussy Riot grupe. Ja sam uglavnom pratio NY Times, pa ovo nije nikakav sistematski, ili nedajboze naucni, rezultat. Ako neko ima detaljnije analize, bio bih zahvalan da ih cujem.

Naime, izraz Pusi Rajot kod mnogih Rusa ne znaci mnogo ako ne znaju engleski. U Amera se rec pussy smatra za opscenu, pa nije primereno da se pojavljuje mnogo u medijima, posebno ne na naslovnoj strani. Tako da izvestaji u NY Timesu skoro iskljucivo govore o "Russian Punk Group", ili nesto slicno, izbegavajuci da pomeny rec Pussy (da ne povrede moralna osecanja svojih citalaca). Tamo gde se koristi pravo ime grupe, mahom se pojavljuje po blogovima NY Timesa i drugim zabacenim, ili internet, verzijama novina - nikako na nasllovnoj strani.
Drugo, nastup grupe Pussy Riot je bio u crkvi, sto je u USA nezamislivo - da neko povredi duhovnost crkve je ozbiljan prekrsaj u US. Naivni citalac bi mogao da poredi onda bljaaak jedne i bljaaak druge, pa bi mogao da izvuce zakljucke. Tako da se taj aspekt nastupa ne potencira previse.
Najzad, u velikom broju americkih drzava nosenje ski-kape, fantomke, balaclave, ili kako se vec ta stvar preko glave zove, na javnom mestu je zabranjeno.
Ako bi se pojavili u javnosti ili nekom mestu okupljanja s takvom fantomkom, skoro je sigurno da bi bili uhapseni. U pojedinim drzavama je predvidjena kazna od 1 do 3 godine za taj prekrsaj. U Luizijani je jedino za vreme Mardi Gras festivala dozvoljeno nosenje maske, ili neceg sto sakriva lice, i to samo u sklopu parade i slavlja. Inace je zabranjeno. Ako, recimo, Pajitj ne veruje, predlazem mu da ode na benzinsku pumpu sa ski-maskom na glavi, ili pokusa tako obucen da udje u bilo koju crkvu. [Ne znam da li u Rusiji takav zakon postoji, ali zemlja koja je imala strasna iskustva sa upadanjem maskiranih terorista u pozorista i skole, moguce da ga je donela.]

U svakom slucaju, meni je ovo delovalo zabavno i dirljivo, pa sam hteo svoje najpovrsnije utiske da podelim sa drugima.

Sve zajedno, uprkos simpatijama koje su izazvale kod US publike i u svetu, grupa ima ozbiljnih problema sa imenom, mestom nastupa i nacinom nastupa. To im je ozbiljna PR greska.

Da jos jednom ponovim, za one koji citaju na preskok: mislim da je odluka Ruskog suda skandalozna, kao sto je skandalozna i pretnja UK drzave da upadne u ambasadu Ekvadora i docepa se Asanza.


milisav68 milisav68 23:09 20.08.2012

Re: govor Asanza ...

Filip2412
Dakle, gde su elementi?
Kazem ti milisave, ako si zaposljen u nekoj normalnoj firmi samo skini iz svoje firme listu klijenata i emailove iz poslednjih godinu dana. Objavi na Internet i kazace ti se samo.

Da, ako tako piše u ugovoru prilikom zapošljavanja.

A ako ne piše, mogu da ti pljunu pod prozor Ekvadorske ambasade.


U ovom slučaju je taj ugovor Ustav i zakoni USA, i ja te pitam (po treći put), gde u tom ugovoru piše da ga je Asanž prekršio?

Elementi 1, 2, 3,.....?
freehand freehand 00:28 21.08.2012

Re: govor Asanza ...

mislim da je odluka Ruskog suda skandalozna, kao sto je skandalozna i pretnja UK drzave da upadne u ambasadu Ekvadora i docepa se Asanza.

Ja mislim da je pretnja UK države neuporedivo, ali NEUPOREDIVO skandaloznija.
I opasnija.
I besramnija.
Domazet Domazet 00:34 21.08.2012

U bre Nina...

ninasimone
Domazet
ninasimone
bosniastanac68
Asanz se obratio javnosti , umjeren govor i odlucan , zahvaljuje aktivistima koji su ga u prosli cetvrtak spasili od otmice , te vladi i narodu Ekvadora i ostalih Juzno-Americkih drzava koje su stale iz Ekvadora
porucuje USA da prekine lov na vjestice i zaustavi hapsenja aktivista
kao i poziv za oslobadjanje Bradlej Maninga koji je preko dvije godine u vojnom zatvoru bez sudjenja , izlozen torturi

A takodje kaze: “On Thursday, my friend Nabeel Rajab, President of the Bahrain Human Rights Centre, was sentenced to three years in prison for a tweet. On Friday, a Russian band were sentenced to two years in jail for a political performance."

Nije rekao da tamo neke pickice izvode kerefeke ne bi li se namlatile para.


...ja mislim da je zhiva shteta shto ruski sudija nije mislio da su to tamo neke pickice koje izvode kerefeke ne bi li se namlatile para. Ma koliko ga posle optuzhzhivali za seksizam, pokazao bi da je manje disconnected from reality. Ovako, samo je omogucio dokonim borcima za odredjena ljudska prava odredjenih ljudi da te tri cure izjednachavaju sa Steve Bikoom.

Ti dakle mislis da njihov protest nije vredan uzrujavanja dokonih boraca za ljudska prava? Zasto? Jer su oskrnavile crkvu? Putina? Religiozna osecanja vernika (kako u boga, tako i u Putina)? Ako se crkva jasno politicki odredjuje, zar onda nemamo prava da protestujemo protiv nje kao politickog a ne verskog aktera? Ili mozda ne volis punk? Kako se oblace? Nisu dovoljno intelektualne? Lepe? Ruzne? I kako to da borba za ljudska prava bas nekako misteriozno prestane kad su zene u pitanju, toga ima na svim stranama pa jos unakrsno, od Amerike, preko Rusije, do Bahreina. Objasni 'leba ti.

Svi ovi gore pomenuti ljudi, Assange i drustvo, su bez izuzetka neverovatno hrabri ljudi (neki bi rekli ludi). A realnost sa kojom smo svi i te kako connected je da je istrazivackog novinarstva sve manje u svetu, gotovo da i ne postoji, pa sta nam drugo preostaje nego da se oslanjamo na troublemakers voljnih da rizikuju zatvor i zivot. Svaki od njih radi onako kako moze i cime raspolaze. Assange preko objavljivanja tajnih dokumenata, ove zene svirkom u crkvi. Ogromna vecina nas, sere po Internetu. I da ne bude zabune, pre nego sto me neko po obicaju zalepi etiketu, Assange i te kako ima razloga da strahuje od izrucenja (slucaj Manning, Guantanamo, indefinite detention, waterboarding, renditions, you name it). Ali i ove zene i te kako imaju razloga da strahuju od toga sta ih ceka u ruskom zatvoru.

...pa koliko dana imam da odgovorim na sva ova pitanja? A odgovoricu, obecavam, iako pretpostavljam da ti se neki odgovori nece dopasti (zli jezici bi rekli upravo zbog toga). Pod jednim uslovom. Da ti meni objasnish kako si u diskusiju sa mojom malenkoshcu uspela da uvedesh misteriozni prestanak borbe za ljudska prava kada su u pitanju zhene?? To stvarno ne razumem...
blogovatelj blogovatelj 00:37 21.08.2012

Re: Znash shta Nina...

Po tom principu bi mogao da kažeš da je Francisko Goja bez elementarne kulture što je naslikao ovo:


Ako mu je neko odobrio i dao kintu da to naslika u crkvi i taj neko bio zadovoljan time i posle naslikanog, onda je sve OK.
Kod pankerki je ocigledno da oni koji su glavni u crkvi nisu zadovoljni njihovim umetnickim delom.


U suštini provokacija je bila u vezi sprege crkve i države pre svega - pogledaj reči pesama.


Ako je bila u vezi sprege crkve i drzave, onda se lepo stane ispred crkve pa se vristi.
Ili ispred vlade.
Ili i ispred crkve i ispred vlade.
Samo, odosmo malo u stranu.
To sto su one uradile - uradile su.
To sto ja mislim da su one kretenke, mislim.
I njihovo delo i moje misljenje nebitni su.
Cinjenica je da je onaj ko ih je osudio glup. Ali, o tome sam vec rekao, pa da ne ponavljam.
docsumann docsumann 05:12 21.08.2012

Re: govor Asanza ...

nsarski

Da jos jednom ponovim, za one koji citaju na preskok: mislim da je odluka Ruskog suda skandalozna, kao sto je skandalozna i pretnja UK drzave da upadne u ambasadu Ekvadora i docepa se Asanza.


zato me i čudi toliko žučne diskusije oko par vrlo očiglednih stvari.

insistiranje na nerazumjevanju ili podgrijavanje ranijih "ideoloških" podjela?
blogovatelj blogovatelj 06:23 21.08.2012

Re: Znash shta Nina...

A u kom je rangu verska organizacija koja se odrekla duhovnog vodjstva u ime politickog? Ne treba dalje da ides od srpske pravoslavne crkve i njenog svestenstva. Ako hoce da se bave politikom, onda nema vise povlastenog polozaja. Onda se lepo placa porez i trpi sloboda govora, ko i svi drugi elementi u drustvu.


Imamo svestenike u vladi?
U parlamentu?
U sudovima?
Nemamo!
To sto svestenstvo pricom utice na odluke birackog tela, to se desava u svakoj drzavi na svetu u kojoj komunisti nisu na vlasti. Ali bas u svakoj, bila ona dobra ili losa, demokratska ili diktatura.

A posto sam verovatno i sama po tvojim merilima nekulturna, evo i da potvrdim sa onom starom srpskom, a zenskom: dabogda vam se svima vrana na k***c posrala!


Do sada sam uvek mislio da si ok bloger i od vremena do vremena se zapitam sto te nema cesce.
Tako da cu ovaj prostakluk shvatiti kao pokusaj da se zatalasa malogradjanski deo blogosfere.
Mene ova psovka ne dotice, mada mislim da si njom malo preterala i od jednog normalnog komentara uspela da napravis nesto bljutavo.
dragan7557 dragan7557 08:20 21.08.2012

Re: govor Asanza ...

nsarski:
Naime, izraz Pusi Rajot kod mnogih Rusa ne znaci mnogo ako ne znaju engleski.

Više od 90% stanovništva, što dovoljno govori.
U Amera se rec pussy smatra za opscenu,

Što je čisto licemerje.
da ne povrede moralna osecanja svojih citalaca

kojima reč pussy ne silazi sa jezika, pa je reč o autocenzuri i takođe o licemerju.
Najzad, u velikom broju americkih drzava nosenje ski-kape, fantomke, balaclave, ili kako se vec ta stvar preko glave zove, na javnom mestu je zabranjeno.

Ova holivudizacija treba da bude zabranjena svuda u svetu jer bez ikakve potrebe ova "odedeća" plaši normalan svet.
Sve zajedno, uprkos simpatijama koje su izazvale kod US publike i u svetu, grupa ima ozbiljnih problema sa imenom, mestom nastupa i nacinom nastupa. To im je ozbiljna PR greska.

Nije greška već promišljen PR potez koji je usmeren na publiku "Slobodnog Zapada" iz razloga koje si sam naveo u drugom pasusu.

mislim da je odluka Ruskog suda skandalozna, kao sto je skandalozna i pretnja UK drzave da upadne u ambasadu Ekvadora i docepa se Asanza.

Kako ono beše:"pred zakonom su svi isti, osim nas privilegovanih."

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana