Ljudska prava

Težina lanaca

omega68 RSS / 19.08.2012. u 08:48

 

Čekajući drugi deo

razmišljam o razlozima koji su nagnali  režim Borisa Tadića, neokomunistički sa jedne a sa druge klasično izdajnički i marionetski prema svetskim centrima moći,  da već godinama na državnoj televizije ne prikaže film koji objašnjava svu našu nesreću.

 

I nije tačno da je glupost veća od svemira.

Veća je naivnost.

Ovaj..., pričam u svoje ime.

rjjx_4a6_u9b9x.png



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 15:37 21.08.2012

Re: ?

expolicajac
Imaš li ti obzira prema starijoj popupaciji blogera, koji treba da prežive prateći događanja na blogu


Сад би ти дарвинисти рекли да се то зове природна селекција...

Ако ће да гинемо, браћо, ће да гинемо заједно! Ја попих већ други Пресолол откад пронађох ову сличку на нету...
docsumann docsumann 10:44 19.08.2012

sukob interesa !?

po meni ( a što jest - jest, tko sam pa ja) ovakve bi "poslovne" aktivnosti trebalo onemogućiti (zabraniti) kao postratni sukob interesa.
omega68 omega68 10:49 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

Ma ne, to su te zapadne i demokratske vrednosti, a mi smo glupi pa ih ne shvatamo.
Evo, sad će izvesni blogov kolač da nam ih pojasni.
docsumann docsumann 10:54 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

Ma ne, to su te zapadne i demokratske vrednosti, a mi smo glupi pa ih ne shvatamo.


al' smo zato jaki. evo jednog predloga kako iskoristiti težinu lanaca



milisav68 milisav68 10:54 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

docsumann
po meni ( a što jest - jest, tko sam pa ja) ovakve bi "poslovne" aktivnosti trebalo onemogućiti (zabraniti) kao postratni sukob interesa.

Pa Vesli Klark je podneo formalni zahtev da upravlja Trepčom (a neformalno to rade još 2000. godine - ima u filmu).
freehand freehand 10:59 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

docsumann
Ma ne, to su te zapadne i demokratske vrednosti, a mi smo glupi pa ih ne shvatamo.


al' smo zato jaki. evo jednog predloga kako iskoristiti težinu lanaca




Ma Omege ne ljube verige!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:04 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

evo jednog predloga kako iskoristiti težinu lanaca


*
docsumann docsumann 11:09 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

Pa Vesli Klark je podneo formalni zahtev da upravlja Trepčom (a neformalno to rade još 2000. godine - ima u filmu).


oh, I know. msm, Vesli je pun nekih preduzetničkih inicijativa, što je jako pozitivno za penzionisanog čovjeka ...

jbt, pank zvuk nekako baš dođe aktuelan ovih dana



(za one kojima je ovaj zvuk neslušljiv):

Hidden behind a wall of secrecy and right in our own backyard
In fort Benning, Georgia lies the pentagons prize
Well protected behind gun and guard
It's the training ground for counter insurgency
For the Latin American and Caribbean countries
Specializing in psychological warfare and assassinations
And repression of the people in their own nations
Here comes the death squad
American made
An army of butchers
Product of the S.O.A.
American interests are protected by this machine of death
The School of Americas provides the muscle
They're the enforcers of the policies of the World bank and the I.M.F.
They commit atrocities for American globalization
And profits for multinational corporations
At the expense of the people who don't adhere
And are subjected to torture then disappear
Here comes the death squad
American made
An army of butchers
Product of the S.O.A.
With the school now under fire from human rights advocates
The pentagon's official action has been to change the name
So it could continue its mission and operation
Nice new image for the same old game
But with every human rights violation the opposition grows
And it won't let up until the S.O.A. is closed
So you can keep on arresting those who cross the protest line
But you can't cover up who's really committing the crime
With almost 60,000 graduates from 23 countries
Responsible for some of the most notorious crimes against humanity
Like the massacres that were committed in El Salvador's civil war
Or the 30,000 people slaughtered in Argentina's â'dirty war'
America has created a monster from which no one is safe
And it will continue to assassinate, torture and rape
Until we take responsibility and say enough is enough
Since every bit of their training has been funded by us
Here comes the death squad
American made
An army of butchers
Product of the S.O.A.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:11 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

milisav68
docsumann
po meni ( a što jest - jest, tko sam pa ja) ovakve bi "poslovne" aktivnosti trebalo onemogućiti (zabraniti) kao postratni sukob interesa.

Pa Vesli Klark je podneo formalni zahtev da upravlja Trepčom (a neformalno to rade još 2000. godine - ima u filmu).


..a eno i Olbrajt sa postom i telekomunikacijama.
Najglasniji su povodom Kosova ispali tamo svi u talu s parama, slucajno, naravno.
freehand freehand 11:14 19.08.2012

Re: sukob interesa !?

oh, I know. msm, Vesli je pun nekih preduzetničkih inicijativa, što je jako pozitivno za penzionisanog čovjeka ...

Pa da ne guglam sad, ali zar nije i prepošteni Mr. Voker još od onomad u biznisu na istom geografskom odredištu?
Nezavisnom?
omega68 omega68 11:30 19.08.2012

Borut Petrič(ć)

Pitali naši novinari na OI u Londonu Boruta, koji je sada trener u Slo reprezent., za onu trku štafeta u kojoj su Francuzi pobedili Amerikance.
Kaže on da je tu trku gledao u Trpezariji gde je bila večera i da se odjednom od , na primer, 200 ljudi , 190 radovalo kao deca.
Onih destak Amera je u neverici gledalo kako ih sve rase i nacije mrze i žele njihov poraz
validni validni 06:37 21.08.2012

Re: Borut Petrič(ć)

Ima i gore: ukrcava se pozamašna amerikanka u gondolu, noge klecaju, klizavo, gondolijer pomaže a prisutna internacionalna masa turista (stoprocentno) bučno navija da dotična upadne u vodu.

P.S. Težina Lanaca je prikazivana na nekim domaćim opskurnim televizijama. Istim onim na kojima se razobličava zavera protiv srpskog naroda. Time se valjda želeo umanjiti značaj ovog odličnog filma.
omega68 omega68 15:09 21.08.2012

Re: Borut Petrič(ć)

P.S. Težina Lanaca je prikazivana na nekim domaćim opskurnim televizijama. Istim onim na kojima se razobličava zavera protiv srpskog naroda.

Gospodine, Vi baš robujete predrasudama.
Šta znači opskurna televizija?
Zar ne postoji zavera protiv svih naroda, pa prema tome i prema srpskom?
Zar se to danas ne vidi i iz aviona?


( odgovor ovom nick-u mi uvek teško ide jer stalno mislim da odgovaram automatu koji je programirala moderacija...zbog nečega )
validni validni 15:45 21.08.2012

Re: Borut Petrič(ć)

omega68

( odgovor ovom nick-u mi uvek teško ide jer stalno mislim da odgovaram automatu koji je programirala moderacija...zbog nečega )


Ne može bre, moderacija mene da programira! Probali su al' se ne dam. Predrasuda je da oni mogu sve. Malo sutra! Ali istina je da je moderacija deo velike svetske zavere.

zlatomir-l zlatomir-l 11:32 19.08.2012

Dilema koja to nije

Pomenuti dokumentarac je obična limunda jednog neiskusnog i neobrazovanog klinca, željnog lične slave i promocije, koji se predstavlja kao neosporni autoritet, a što naravno nije. Na stranu što ne mislim ništa lepog o Tijanićevoj TV, ali, ovaj dokumentarac zaista nema taj nivo i značaj kakvim ga predstavljaju autor i istomišljenici. Konflikti na ovim prostorima su znatno duži od onih kojim ih Malagurski omeđuje. Priča o idiličnoj Jugoslaviji do osamdesetih i državi koju su Ameri pustili niz vodu nakon toga, jednostavno ne pije vodu.
dragan7557 dragan7557 11:42 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

zlatomir:
Priča o idiličnoj Jugoslaviji do osamdesetih i državi koju su Ameri pustili niz vodu

Ni ovo što napisa ne pije vodu.

Nisu ameri pustili Jugoslaviju niz vodu već Jugosloveni, koji nisu hteli da se za nju bore. Ameri su podmastili tiganj a mi smo same sebe ispekli, sad kad smo izgoreli, sebe ubeđujemo da smo još nedopečeni.

cerski
docsumann docsumann 11:42 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Priča o idiličnoj Jugoslaviji do osamdesetih i državi koju su Ameri pustili niz vodu nakon toga, jednostavno ne pije vodu.


pustili ili gurnuli?
omega68 omega68 11:52 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

docsumann

A ti, 'tico...!?!?
Pričaćemo kući o onoj trojci sa pola terena
escherichije_colic escherichije_colic 12:06 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

zlatomir-l
Pomenuti dokumentarac je obična limunda jednog neiskusnog i Konflikti na ovim prostorima su znatno duži od onih kojim ih Malagurski omeđuje. Priča o idiličnoj Jugoslaviji do osamdesetih i državi koju su Ameri pustili niz vodu nakon toga, jednostavno ne pije vodu.


Na stranu Malagurski, njegove godine i stil (Murovski) koji može biti predmet diskusije ...

Na 0:20:05 onaj brka ekonomista Parenti citira državni zakon koji je donela Bušova administracija, a koji se može sumirati otprilike u dve tačke:

- da se obustavi pomoć SFRJ

- da se US pomoć odobrava samo pojedinačnim republikama i tek nakon otcepljenja

Sve ovo se dešava nakon onog sastanka A.Markovića sa Bušom, od kojeg su "Nadrealisti" posle pravili skeč, na kojem mu je Marković u suštini rekao da će se Jugoslavija raspasti ako ne dobijemo milijardu dolara pomoći. Odgovor na takvu molbu Markovića je pomenuti zakon. Ako to nije puštanje niz vodu ...

Osim toga, onaj Kanađanin (sa poljskim prezimenom kakosezvaše) kaže "sve te međunacionalne tenzije su postojale i ranije, ali je indukovana ekonomska kriza iskorištena da bi se pojačale i zemlja gurnula u rat" ... pa onda priča o V.Vukotiću, G17 i smišljenom uništavanju privrede, gašenje 110 preduzeća i povečanje nezaposlenosti od 20% u roku od nekoliko meseci ... sve po direktivama MMF.

Dakle nije u SFRJ sve bilo sjano-bajno među nacijama, ali nije ni među Valoncima i Flamancima, nije ni među Škotima i Englezima (da ne pominjemo Irce i Velšane) pa sve te države opstaju ... zato što nije bilo indukovane ekonomske krize spolja, upumpavanja rashodovanog istočnonemačkog oružja, nije postojala vizija da se te zemlje pretvore u neo-kolonije pod nemačkim uticajem, kao što je to bio slučaj sa Jugoslavijom.
milisav68 milisav68 13:15 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

omega68
docsumann

A ti, 'tico...!?!?
Pričaćemo kući o onoj trojci sa pola terena

Ma što, takve trojke su uglavnom zaslužene.
Naši nisu imali ni volju ni želju za pobedom.
bolid1 bolid1 13:39 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Upravo odgledao, a iz nepoznatog razloga sam ga izbegavao, valjda mi niko koga ja uzimam za ozbiljno nije preporucio...

Kako god bilo, sve je malo previse zgodno, a mozda i jeste tako ispalo (jednostavna objasnjenja su, cesto, prava)...

Prica o G17/URS/Mladja&Co me je odusevila potpuno, 'bemliga dal' ih je poslao MMF/SB, ali da su razhebali sto se razhebati dalo, jesu i to nastavljaju da rade, vrlo uspesno...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Naši nisu imali ni volju ni želju za pobedom.


i dalje se pitam,
kad su košarkaši postali šminkeri ?
blogovatelj blogovatelj 15:43 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Ni ovo što napisa ne pije vodu.

Nisu ameri pustili Jugoslaviju niz vodu već Jugosloveni, koji nisu hteli da se za nju bore. Ameri su podmastili tiganj a mi smo same sebe ispekli, sad kad smo izgoreli sebe ubeđujemo da smo još nedopečeni.

cerski


Da se zna.
Prvi put sam ti u zivotu dao preporuku!
Malo li je od mene
blogovatelj blogovatelj 15:45 19.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Pričaćemo kući o onoj trojci sa pola terena


A jes je sibnuo.
Junacki.
dragan7557 dragan7557 10:07 20.08.2012

Re: Dilema koja to nije

escherichije:
Osim toga, onaj Kanađanin (sa poljskim prezimenom kakosezvaše)

Profesor Michel Chossudovsky

cerski
validni validni 06:44 21.08.2012

Re: Dilema koja to nije

dragan7557

Ni ovo što napisa ne pije vodu.

Nisu ameri pustili Jugoslaviju niz vodu već Jugosloveni, koji nisu hteli da se za nju bore. Ameri su podmastili tiganj a mi smo same sebe ispekli, sad kad smo izgoreli, sebe ubeđujemo da smo još nedopečeni.

cerski

To je posledica negativne selekcije rukovodećih kadrova u SFRJ. Oni su nas pustili niz vodu. Jugoslovenski narodi se tu nisu ništa pitali.
buckoalisac buckoalisac 13:36 23.08.2012

Re: Dilema koja to nije

escherichije_colic

Na 0:20:05 onaj brka ekonomista Parenti citira državni zakon koji je donela Bušova administracija, a koji se može sumirati otprilike u dve tačke:- da se obustavi pomoć SFRJ- da se US pomoć odobrava samo pojedinačnim republikama i tek nakon otcepljenja.


Meni je ovo bio najjači deo. Može li se proveriti tačnost podatka, naročito ove druge tačke ? Ako je tačno, da li postoji neko drugačije objašnjenje za tu reakciju Amerike osim da im je cilj bio rasturanje Jugoslavije ?
omega68 omega68 15:01 23.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Na 0:20:05 onaj brka ekonomista Parenti citira državni zakon koji je donela Bušova administracija, a koji se može sumirati otprilike u dve tačke:- da se obustavi pomoć SFRJ- da se US pomoć odobrava samo pojedinačnim republikama i tek nakon otcepljenja.


Meni je ovo bio najjači deo. Može li se proveriti tačnost podatka, naročito ove druge tačke ? Ako je tačno, da li postoji neko drugačije objašnjenje za tu reakciju Amerike osim da im je cilj bio rasturanje Jugoslavije ?

Grešna mi duša, nisam verovao Miloševiću dok je baš to pričao - da spolja rasturaju Jugoslavuju
buckoalisac buckoalisac 15:04 24.08.2012

Re: Dilema koja to nije

omega68

Grešna mi duša, nisam verovao Miloševiću dok je baš to pričao - da spolja rasturaju Jugoslavuju


Ma ja sam mu verovao, po tom pitanju, što mu ne bih verovao kada je logično. Logično je da u svetu gde je novac važniji od ljudi konkurenciju razbijaš na svakom nivou, pa i na nivou države. Ali da Ameri donesu takav zakon, brate, to mi mnogo krupno. Mora da su, ako je istina, imali neko debelo opravdanje, tj. objašnjenje za takav postupak.
omega68 omega68 17:47 24.08.2012

Re: Dilema koja to nije

što mu ne bih verovao

A meni je bilo logično da nas folira da on ostane na vlasti
Ali da Ameri donesu takav zakon, brate, to mi mnogo krupno. Mora da su, ako je istina, imali neko debelo opravdanje, tj. objašnjenje za takav postupak.

Ne znam da li im je trebalo opravdanje, ja bih voleo da znam šta je razlog za takvo ponašanje prema Jugoslaviji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:50 24.08.2012

Re: Dilema koja to nije

omega68
što mu ne bih verovao

A meni je bilo logično da nas folira da on ostane na vlasti
Ali da Ameri donesu takav zakon, brate, to mi mnogo krupno. Mora da su, ako je istina, imali neko debelo opravdanje, tj. objašnjenje za takav postupak.

Ne znam da li im je trebalo opravdanje, ja bih voleo da znam šta je razlog za takvo ponašanje prema Jugoslaviji.



Propust iz '45 - kazu oni. (citaj, trebalo je jos tada da je rasture)
omega68 omega68 22:10 24.08.2012

Re: Dilema koja to nije

Propust iz '45 - kazu oni. (citaj, trebalo je jos tada da je rasture)

Sve mi se čini da to nije bio samo običan ''propust''.
Radovan Nastić Radovan Nastić 12:07 19.08.2012

sta dodati

Pitali naši novinari na OI u Londonu Boruta, koji je sada trener u Slo reprezent., za onu trku štafeta u kojoj su Francuzi pobedili Amerikance.
Kaže on da je tu trku gledao u Trpezariji gde je bila večera i da se odjednom od , na primer, 200 ljudi , 190 radovalo kao deca.
Onih destak Amera je u neverici gledalo kako ih sve rase i nacije mrze i žele njihov poraz


haha, sjajno.
njima zaista nije jasno :):):)

preporuka za epitete u tekstu pre klipa.
omega68 omega68 12:46 19.08.2012

Re: sta dodati

freehand freehand 13:53 19.08.2012

Sad odgledah

i tri mi stvari, za početak, nikako nisu jasne:
da Drevni Omega propagira film koji propagira komunizam;
kad smo to svi, svake godine, išli po čitav mesec na more?
I kako nam je pismenost za dvadeset godina toliko opala?!
bolid1 bolid1 14:01 19.08.2012

Re: Sad odgledah

freehand

I kako nam je pismenost za dvadeset godina toliko opala?!


Funkcionalna pismenost je opala, debelo...vidjam to svaki dan.
omega68 omega68 14:11 19.08.2012

Re: Sad odgledah

da Drevni Omega propagira film koji propagira komuniuzam;

a onaj Pavlica iz e-novina kaže da film propagira četništvo
Goran Vučković Goran Vučković 14:16 19.08.2012

Re: Sad odgledah

a onaj Pavlica iz e-novina kaže da film propagira četništvo

Ignorišući šta je Pavlica možda hteo da kaže, čini mi se da je u suštini rekao da je film napravljen da bude prihvatljiv u kontekstu ideološke matrice Srba/građana Srbije. Što je najverovatnije prosto slika sveta koju Malagurski ima - i to što se ne slaže sa slikom sveta koju Pavlica ima - nije previše čudno.
milisav68 milisav68 14:25 19.08.2012

Re: Sad odgledah

freehand

kad smo to svi, svake godine, išli po čitav mesec na more?

Pa statistika mesa i kupusa.
freehand freehand 14:28 19.08.2012

Re: Sad odgledah

milisav68
freehand

kad smo to svi, svake godine, išli po čitav mesec na more?

Pa statistika mesa i kupusa.

To ćemo saznati u sledećoj epizodi, pod nazivom "Težina lonaca".

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:31 19.08.2012

Re: Sad odgledah

jednom,bilo mi baš dosadno i otišao na projekciju "težina lanaca" .

usput, bio tu i malagurski,odgovarao na pitanja nakon proekcije.
sve vreme dok je trajala proekcija,sedeo pored mene , neki tip i ja ga u jednom trenutku pitao ;
a gde je taj boris malagurski?
zar ne bi trebao da odgovara na pitanja?
šta misliš je l' to neki matorac?
a ima par zanimljivoh delova , može čovek i da se nasmeje , pre ovih ozbiljnosti ...


kad ono tip od dvadesetak godina.
+ vojvođanin
tad mi se baš dopao film,
ali mi i dalje zvuči kao nešto što ja želim da čujem...


*što je lepo :)

Milan Karagaća Milan Karagaća 17:23 19.08.2012

Re: Sad odgledah

I kako nam je pismenost za dvadeset godina toliko opala?

ali je nacija postala obrazovanija iz istorije i svi sve znaju i to što je nešto dalje u prošlosti to znaju detaljnije.
kad smo to svi, svake godine, išli po čitav mesec na more?

ti mora da si bilo komunjara, bogami išao maksimalno 10 dana i to me kopštalo celu platu.
freehand freehand 17:36 19.08.2012

Re: Sad odgledah

ti mora da si bilo komunjara, bogami išao maksimalno 10 dana i to me kopštalo celu platu.

Nebre, ja sam bio pionir i skojevac! Nego kaže ovaj antiglobalistički neokomunac u filmu, na početku!
jesen92 jesen92 18:16 19.08.2012

Re: Sad odgledah

Sad odgledah
i tri mi stvari, za početak, nikako nisu jasne:

..a meni je jasno da je trebalo na poslednjim izborima da podrzimo Kostunicin put neutralnosti koji bi bio nastavak prekuinutog Titovog puta nesvrstanosti..
Jukie Jukie 23:11 19.08.2012

Re: Sad odgledah

,
Goran Vučković Goran Vučković 21:44 20.08.2012

Re: Sad odgledah

Evo još jedne "opinionated" recenzije - sa bloga "srebrenica genocide".
tasadebeli tasadebeli 22:33 20.08.2012

Re: Sad odgledah

bolid1

freehandI kako nam je pismenost za dvadeset godina toliko opala?!Funkcionalna pismenost je opala, debelo...vidjam to svaki dan.


Функционална писменост је опала свугде где се "култура сличица", као главно обележје савремене културе Запада, развила преко сваке мере захваљујући сокоћалима са екраном. Уосталом, овај филм Малагурског је добар пример. Он је привукао много већу пажњу него сви текстови заједно написани у последњих 20 година о истој овој теми о којој говори и филм.

Ако становник Србије у просеку проводи пет и по сати дневно пред тв екраном, онда мора да опадне функционална писменост јер писана реч губи битку са сликом. И нисмо ми посебни по том питању. Пре 7-8 година видео сам резултате неког истраживања које је утврдило да огроман проценат Американаца (ако сам добро запамтио, преко 85%) уме да прочита текст са насловне стране Вашингтон поста, али не разуме шта тај текст уопште значи...

Мени клинци у школи у писменим задацима уместо речи све чешће цртају емотиконе. Мисле ваљда, мученици мали, да ће тиме много боље да ми објасне неко своје осећање. Ако то раде сада када имају 12, 13 и 14 година, шта ће бити када буду једнога дана радили неки свој посао? Замислите таквог клинца као адвоката који свом клијенту саопштава да је изгубио парницу и уручује му судско решење на којем је нацртано . Не знам за вас, али да сам којим случајем ја тај клијент, одвалио бих адвокату шамарчину...

Тачно је да смо данас постали боље информисани, рачунарски боље образовани, бржи у комуникацији, али смо зато постали и површни у поимању света и себе у том свету. Када је у питању писменост, ми (мислим на савремену цивилизацију по мери Запада којој припада и наша земља) идемо уназад. Враћамо се полако на сликовно писмо, круг се затвара, постајемо слични својим далеким прецима чије писмо су биле сличице у пећинама... А какве ће последице на људски мозак оставити читав тај процес? Е, то већ не бих да претпостављам, то ме плаши...
Goran Vučković Goran Vučković 22:42 20.08.2012

Re: Sad odgledah

А какве ће последице на људски мозак оставити читав тај процес? Е, то већ не бих да претпостављам, то ме плаши...

Plitjak
tasadebeli tasadebeli 23:55 20.08.2012

Re: Sad odgledah

Goran Vučković
А какве ће последице на људски мозак оставити читав тај процес? Е, то већ не бих да претпостављам, то ме плаши...Plitjak




На семинару за професоре енглеског језика одржаном пре месец и по дана један мој млади колега се појавио у мајици на којој пише:

"Fuck Google, Аsk me!"

Када постанемо свесни нечега, добрих и лоших страна неке појаве, онда обично почнемо и да мењамо однос према тој појави, зар не? Надам се да колега носи ту мајицу и на часовима у школи...
blogovatelj blogovatelj 06:09 21.08.2012

Re: Sad odgledah

"Fuck Google, Аsk me!"


Mislim da je bolje kada je obrnuto
tasadebeli tasadebeli 09:24 21.08.2012

Re: Sad odgledah

blogovatelj
"Fuck Google, Аsk me!"Mislim da je bolje kada je obrnuto


Непоправљив си! Тебе, бре, не би излечили ни у Црној Реци!

(Узгред, могу да гарантујем да свима који виде овакву мајицу одмах падне и обрнута варијанта на памет.)

jedna_jelena jedna_jelena 14:07 19.08.2012

He!

Nikome od politicara ne odgovara da se ovo prikaze! Bar ne bi trebalo, posto je "Tezina lanaca" konacno nacrtao i onima najsporijima kako idu stvari. Da ne bude zabune, i sebe ubrajam u te. Mogu da kazem da mi je pomogao da odrastem.
Gledala sam ga pre oko dve godine i dugo sam se iznutra jezila, a sad se smejem na deo u kojem Komrakov i spiker HTV-a citaju istu vest..., kakva tragikomedija...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:45 19.08.2012

O pišanju i demokratiji

Pitali jednog hodžu u Bosni da im prostim rečima objasni šta je demokratija, a ovaj kaže: to je kad ja sa vrha minareta pišam po vama koji stojite ispred džamije, a i vi možete da pišate po meni.

Videti u originalu na: 1.22.41 ovog vrlo intrigantnog filma.

Doduše, ima još očiglednijih primera inetrakcije pišanja i demokratije:

omega68 omega68 21:28 20.08.2012

još jedan teg

na već postojeću težinu lanaca:
Mediji u Grčkoj podsetili su nas da je visokoplasirani član kluba „Bilderberg“, Henri Kisindžer, rekao na skupu poslovnih ljudi u Vašingtonu 1974. sledeće:

„Grci su anarhisti, nije ih lako pokoriti. Moramo ući duboko u njihove kultorološke korene. Možda ćemo ih tako moći prisiliti na konformizam. Moramo neutralizovati njihovu sposobnost razvoja, raznolikosti i održavanja prodiranjem u njihov jezik, veru, kulturu i istorijske vrednosti. Moramo ih ukloniti kako bismo mogli provesti svoje strateške planove na području Balkana, Sredozemlja i Bliskog istoka“. Ovo je objavio 1997. popularni grčki nedeljnik Ikonomikos tahidromos.

Evidentno je da je Grčka izabrana kao eksperiment svetske vlade u EU. U prilog ovakvom razmišljanju je i činjenica da je „Goldman Saks“ dozvolio Grčkoj da lažno prikaže vlastite dugove i vlastiti finansijski deficit u vreme njenog „prijemnog ispita“ za ulazak u evrozonu.

Grčka je članica Evropske Unije već trideset godina, ali uprkos dugom evropskom stažu, suštinske političke i ekonomske slabosti sistema ostale su decenijama nepromenjene. Bez obzira na hiljade zakona koje je Grčka harmonizovala sa EU, ona i danas više liči na sebe od pre trideset godina, nego na države poput Holandije i Danske, na primer.

Druga važna lekcija grčke krize proizilazi iz njenog članstva u evrozoni. Jaka valuta ne može stvoriti jaku ekonomiju, niti je može dugoročno stabilizovati. Jaka valuta samo privremeno prikriva ekonomske slabosti , a vreme provedeno u zabludi omogućava da problemi narastaju preko svake mere. Članstvo u evrozoni i lakoća zaduživanja koja je sa tim išla, samo su produbili krizu i dodatno je dramatizovali. Članstvo Grčke u evrozoni se pokazalo kao užasna greška.

Uzroci i geneza grčke krize bi morali delovati otrežnjujuće na sve tranzicione države, bez obzira da li su već postale članice EU ili tek čekaju da u nju uđu.

Za Srbiju su uzroci ove krize izuzetno značajni, ne samo zbog geografske blizine Grčke ili zbog uzajamnih ekonomskih veza već i zbog velike sličnosti političke i socijalne strukture proistekle iz slične istorije i mentaliteta. Eventualni ulazak Srbije u EU neće promeniti Srbiju, niti će popraviti njeno ekonomsko i socijalno stanje. Tu promenu može ostvariti samo Srbija sama, ako se odvaži na suočavanje sa sobom i svojim slabostima.

LINK
mariopan mariopan 23:42 20.08.2012

Re: još jedan teg

omega
još jedan teg
na već postojeću težinu lanaca:

Odličan tekst.

Nijedna zemlja ne bi mogla biti tako opljačkana i upropašćena, ni Grčka ni Srbija, da je iznutra ne urušavaju domaći političari -izdajnici. Kada namire korist svog pravog gospodara, sve što preostane smatraju svojim legitimnim plenom i bez mere se obrušavaju na sva preostala dobra.

Svaki demokratski izabran političar je mogao da odbije da uradi svojoj zemlji to što je uradio, pa zašto nije? Zato što je svako od njih imao lične koristi od uništavanja sopstvene zemlje.

U svakoj od tih zemalja, ista kriza od koje su milioni osiromašili, stvorila je tanak sloj enormno bogatih ljudi, uglavnom povezanih političkim vezama, koji su bez mere i blama pljačkali svoju zemlju znajući da nikome za to neće odgovrarati. U pravu su, oni imaju previše moćne zaštitnike. Oni su svom pravom gospodaru omogućili da opljača mnogo više.

Svaka od tih zemalja je uništavana iznutra i svaka za svoje siromaštvo treba da ispostavi račun sopstvenoj politčkoj mafiji koja još voli da je nazivaju i "elita".
alselone alselone 07:01 21.08.2012

Re: još jedan teg

izdajnici


Slobina klika je toliko potrosila rec "izdajnik" da ti i dalje odmah skoci 10 NVO prdavaca kada nekom ko svakako jeste izdajnik kazes - izdajnik.
tasadebeli tasadebeli 09:39 21.08.2012

Re: još jedan teg

alselone
izdajniciSlobina klika je toliko potrosila rec "izdajnik" da ti i dalje odmah skoci 10 NVO prdavaca kada nekom ko svakako jeste izdajnik kazes - izdajnik.


И издајник и родољуб, обе те речи имају излизано значење због прекомерне употребе, и где треба и где не треба, као и реакције НВО-а, па када их сада изговарамо, оне звуче као лупање у празну канту.

Знам неке који се заиста постиде када за себе кажу: "Ја сам патриота". Као да су опсовали или тако нешто... Изгледа да то "отворено друштво" о којем нам стално држе предавања разне НВО и није баш тако отворено како ми мислимо... Више је то само "одшкринуто друштво" у којем су цензори, као неке гориле на вратима ноћних клубова, вечито будни и спремни да те избаце напоље...
omega68 omega68 15:04 21.08.2012

Re: još jedan teg

И издајник и родољуб, обе те речи имају излизано значење због прекомерне употребе, и где треба и где не треба,

nema veze, ja ću da ih koristim i dalje.I dalje ću izdajniku da kažem da je to najveći greh i da bi, da se ja pitam, uplitanje EULEX- a na primer, kažnjavao metkom u čelo.
expolicajac expolicajac 15:15 21.08.2012

Re: još jedan teg

nema veze, ja ću da ih koristim i dalje.I dalje ću izdajniku da kažem da je to najveći greh i da bi, da se ja pitam, uplitanje EULEX- a na primer, kažnjavao metkom u čelo.


Ma daj mi gde je to EULEX kažnjavao metkom u čelo?
mariopan mariopan 15:49 21.08.2012

Re: još jedan teg

expolicajac
nema veze, ja ću da ih koristim i dalje.I dalje ću izdajniku da kažem da je to najveći greh i da bi, da se ja pitam, uplitanje EULEX- a na primer, kažnjavao metkom u čelo.


Ma daj mi gde je to EULEX kažnjavao metkom u čelo?

Ne pratiš na času?
Aj čitaj ponovo.
Ne kaže da je nekoga Euleks kažnjavao metkom u čelo, nego da bi on to uplitanje euleksa kažnjavao metkom u čelo. Legitiman stav.

Molim i drugi put.
Goran Vučković Goran Vučković 16:14 21.08.2012

Re: još jedan teg


Ne kaže da je nekoga Euleks kažnjavao metkom u čelo, nego da bi on to uplitanje euleksa kažnjavao metkom u čelo. Legitiman stav.

Šta je tačno legitimno u "metkom u čelo"? I kome ide metak u čelo - zaposlenima u EULEX-u?
expolicajac expolicajac 16:22 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković

Ne kaže da je nekoga Euleks kažnjavao metkom u čelo, nego da bi on to uplitanje euleksa kažnjavao metkom u čelo. Legitiman stav.

Šta je tačno legitimno u "metkom u čelo"? I kome ide metak u čelo - zaposlenima u EULEX-u?

Pa vidiš da nikome nije jasno, ajde da se vratimo na sliku tasedebelog, da se povratimo, pa onda jovo nanovo.
Jel EULEKS upucavan ili je upucavao ili je bio prisutan a nije reagovao pa su ga upucavali jer nije reagova.

Ipak odo na sliku, bez presolola. Čuo sam da od duge upotrebe može da se samnji potencija. Mislim presolola
milisav68 milisav68 16:40 21.08.2012

Re: još jedan teg

expolicajac
ajde da se vratimo na sliku tasedebelog, da se povratimo, pa onda jovo nanovo.

Dal` da vam kažem da ima i video?



omega68 omega68 16:44 21.08.2012

Re: još jedan teg

Molim i drugi put.


naravno da je mariopan u pravu i naravno da će svako dobronameran da protumačio kao ona.
Za nedobronamerne ili koji se takvim prave:



mariopan mariopan 16:51 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković

Ne kaže da je nekoga Euleks kažnjavao metkom u čelo, nego da bi on to uplitanje euleksa kažnjavao metkom u čelo. Legitiman stav.

Šta je tačno legitimno u "metkom u čelo"? I kome ide metak u čelo - zaposlenima u EULEX-u?

Legitimno je da ima svoje mišljenje, i ti imaš svoje, kao prvo.

To što je njegovo mišljenje da se on oružjem borio protiv okupacije naše zemlje i organizacije koja je tu dospela da sprovodi osvajačku politiku svojih zemalja, je takođe legitimno.
Obrati pažnju on to kaže za sebe, dajem mu za pravo da svaku odluku u svoje ime donese. Ne u moje ili tvoje, jer on nije to ni rekao, rekao je u svoje ime.

Ti možeš da misliš drugačije - i to je legitimno, ali mu ne možeš zabraniti da ima svoje mišljenje o tome i da to mišljenje bude ovakvo.

Jer možda je takvo zato što EULEKS tek sada, deset godina od ubistva srpske dece u Goraždevcu "traži dokaze" da bi nekoga uhapsio?
Misliš da oni slučajno čekaju deset godina da tek počnu da "rešavaju" ubistvo srpske dece?

Da su to bila neka druga deca da li bi čekali deset godina?

Zar nije to nečinjenje poruka "vi ste za odstrel" i "lovostaj na vas ne postoji"?

Da li su krivi?
Jesu, po mom.
Oni su nečinjenjem postali saučesnici u tom ubistvu.

Eto moje mišljernje o tom EULEKSU.
Tvoje može biti sasvim drugačije, i imaš pravo na njega, ali i ja imam pravo da imam svoje, i da bude ovakvo.
Goran Vučković Goran Vučković 17:34 21.08.2012

Re: još jedan teg

Tvoje može biti sasvim drugačije, i imaš pravo na njega, ali i ja imam pravo da imam svoje, i da bude ovakvo.

Da... moje mišljenje je da osećanje pripadnosti čoporu neverovatno stimuliše ljude da se glupiraju. Ljudi se prosto takmiče ko će da odvali veću glupost, čak i kada je u pitanju niskost, nemoralnost ili čak poziv na zločin.

Tvoje može, naravno, biti sasvim drugačije i imaš pravo na njega, ali i ja imam pravo da imam svoje, i da bude ovakvo.
omega68 omega68 17:54 21.08.2012

Re: još jedan teg

osećanje pripadnosti čoporu neverovatno stimuliše ljude da se glupiraju

Kakav čopor, čija žena kurva?
Goran Vučković Goran Vučković 18:01 21.08.2012

Re: još jedan teg

Kakav čopor, čija žena kurva?

Osećanje ili očekivanja osećanja emotivne podrške grupe bez obzira na potpunu iracionalnost onoga za šta se traži podrška.
mariopan mariopan 18:35 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković
Tvoje može biti sasvim drugačije, i imaš pravo na njega, ali i ja imam pravo da imam svoje, i da bude ovakvo.

Da... moje mišljenje je da osećanje pripadnosti čoporu neverovatno stimuliše ljude da se glupiraju. Ljudi se prosto takmiče ko će da odvali veću glupost, čak i kada je u pitanju niskost, nemoralnost ili čak poziv na zločin.

Tvoje može, naravno, biti sasvim drugačije i imaš pravo na njega, ali i ja imam pravo da imam svoje, i da bude ovakvo.

U pravu si da misliš šta god hoćeš, drago mi je da smo se oko toga složili.

Ne znam samo da li se tvoje viđenje "pripadnika čopora" odnosi na moju pripadnost narodu čija su deca pobijena i kojima se ta međunarodna pravda tako narugala, sa kojim saosećam?
A to je samo jedan od primera zločina, upravo ovih dana bilo je deset godina nečinjenja EULEKSA i ruganja tim malim žrtvama, pa mi je to prvo palo na pamet.

Da li imam pravo da budem ogorčena i kažem da su islednici EULEKS-a saučesnici u zločinu ili bi bilo poželjno da ćutim o tome iako tako mislim?
Ćutanje o tome dalo je deset godina ubicama da žive na slobodi, da im damo još?

ili zato što ovde na blogu kažem da je ta orgnizacija zločinačka jer je zaštitila zločince a žrtvama se narugala..... da ćutim ili kažem šta mislim da me ne bi srstavao u čopor?

To je moj motiv, ako je nemoralan onda izvini.
Ne pozivam nikoga na zločin, samo razumem domaćina na taj način, da je ogorčen, kao i ja.
A to je, u ovim okolnostima, itekako legitimno.

Metak sam shvatila figurativno, toliko se poznajemo na blogu da znam da je upotrebljena samo u tom smislu i nije bilo potrebe za ovolikim prepiskama oko toga.
Goran Vučković Goran Vučković 18:52 21.08.2012

Re: još jedan teg

Zločin u Goraždevcu se desio 13. avgusta 2003. godine. EULEX misija na Kosovu je uspostavljena 9. decembra 2008. godine.

Ali nezavisno od toga: uzimanje u usta tuđe pobijene dece da se nekakvim "moralnim autoritetom" mrtve dece opravda nečija moronska ideja koja bi, čak i da neko reši da je upotrebi, u roku od odmah dodatno unazadila upravo one koje šatro pokušavaš da braniš, je osim što je beskrajno glupo, po meni izuzetno nečasno, koliko god se tvoja "srpska" sujeta hranila nabijanjem tuđe mrtve dece na nos drugima u ovakvim razgovorima.

Ali ti si ogorčena, pa možeš da pričaš najgore gadosti, jer zvuče "patriotski". To je NAŠA zemlja, tamo su NAŠA mrtva deca, pa ćemo MI da ubijamo, jer smo ogorčeni.

Možda je to tebi legitimno. Meni je to iracionalnost čopora. Ne vidim nikakvu vezu toga sa patriotizmom.
expolicajac expolicajac 19:12 21.08.2012

Re: još jedan teg

Zločin u Goraždevcu se desio 13. avgusta 2003. godine. EULEX misija na Kosovu je uspostavljena 9. decembra 2008. godine.

Mora da si gledao sliku tase debelog. Ja sam odma ukapirao nego neću vređam kumu, znaš kuma nije dugme, a obično se vređa bez veze iako je dobra ko leba
tasadebeli tasadebeli 19:26 21.08.2012

Re: još jedan teg

expolicajac
Čuo sam da od duge upotrebe može da se samnji potencija. Mislim presolola




Па ја морам до лекара! Са мном нешто није онда у реду јербо пресолол не дејствује по том питању... Ево, кад год одем да погледам слику...слику...слику...сличицу...
tasadebeli tasadebeli 19:30 21.08.2012

Re: još jedan teg

milisav68

expolicajacajde da se vratimo na sliku tasedebelog, da se povratimo, pa onda jovo nanovo.Dal` da vam kažem da ima i video?




Сунце му жарко! Мораћу са оног од 50 мг да пређем на онај од 100!
Goran Vučković Goran Vučković 19:38 21.08.2012

Re: još jedan teg

Ja sam odma ukapirao nego neću vređam kumu, znaš kuma nije dugme, a obično se vređa bez veze iako je dobra ko leba

Kad je krenula prvo sam mislio da odćutim, pa sam onda rešio da ipak treba skrenuti pažnju na to da prizor nije baš najlepši.
expolicajac expolicajac 19:58 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković
Ja sam odma ukapirao nego neću vređam kumu, znaš kuma nije dugme, a obično se vređa bez veze iako je dobra ko leba

Kad je krenula prvo sam mislio da odćutim, pa sam onda rešio da ipak treba skrenuti pažnju na to da prizor nije baš najlepši.

Kad bi za svaku uočenu nelogičnost počeo da se ozbiljno zalažem dokazujući greške Blog bi izgubio draž. Ovako tasadebeli izbaci sliku i ja se vratim na nju i odma mi lakše.
TASO CARE SVE TI DALE
mariopan mariopan 20:04 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković

Pa nije mislio doslovno ubiti nekoga, aman?
Ako tako gledaš onda si u pravu.

A što kažeš da tu decu svojatam, pa ja nekako i osećam kao da su moja, i ne samo oni nego svi oni stradalnici na Kosovu, imam svoje privatne razloge i tu ne mogu ništa.
Ako ti smeta, onda ništa.
mariopan mariopan 20:13 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković
Ja sam odma ukapirao nego neću vređam kumu, znaš kuma nije dugme, a obično se vređa bez veze iako je dobra ko leba

Kad je krenula prvo sam mislio da odćutim, pa sam onda rešio da ipak treba skrenuti pažnju na to da prizor nije baš najlepši.


Sad vidim ovo, pa ti si mogao i žešće ali nisi hteo? Kakav si tek ako si ljut?

Ako je tako baš si fin bez šale
omega68 omega68 21:11 21.08.2012

Re: još jedan teg

ovo je svima perspekviva?
Goran Vučković Goran Vučković 21:28 21.08.2012

Re: još jedan teg

ovo je svima perspekviva?

Da nisi možda očekivao aplauze za "metak u čelo EULEX-u"?
omega68 omega68 21:36 21.08.2012

Re: još jedan teg

Goran Vučković
ovo je svima perspekviva?

Da nisi možda očekivao aplauze za "metak u čelo EULEX-u"?

Šta je tebi?
Kakav Eulex?
Smrtnu kaznu bih vratio za delo izdaje a jedno takvo delo je prihvatanje misije Eulex ili prihvatanje pisanje rezolucije sa EU i izmeštanje problema iz EU.
Koji deo ti i dalje nije jasan?
milisav68 milisav68 21:41 21.08.2012

Re: još jedan teg

tasadebeli

Сунце му жарко! Мораћу са оног од 50 мг да пређем на онај од 100!

Sreća vaša što ne mogu da se setim kako su ga nazvali, a gledo ga svojim očima.
omega68 omega68 21:42 21.08.2012

Re: još jedan teg

"metak u čelo EULEX-u"?

izvini,
je l' se ti praviš ŠLB?
ili stvarno jesi?
Goran Vučković Goran Vučković 22:04 21.08.2012

Re: još jedan teg

Koji deo ti i dalje nije jasan?

Iskreno, imao sam i pametnije upotrebljenih večeri.
omega68 omega68 21:40 21.08.2012

Težina lanaca u Americi

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:44 23.08.2012

.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana