Satira| Zabava

Ljupki opus prve dame

nikolic777 RSS / 21.08.2012. u 16:31

Danas je objavljena vest da će se Dragica Nikolić, rođena Ninković, posvetiti humanitarnom radu kako i dolikuje prvim damama gde god im muževi stolovali. Do sada objavljeni, a najčitaniji tekstovi o Dragici, uglavnom su satkani od preneraženih i alarmantnih upozorenja raznoraznih stilista i modnih autoriteta sagalasnih u oceni da je prva dama zrela za remont. Jer, od lepote, kilaže i stila prve dame zaista mnogo toga zavisi posebno u zemljama poput ove gde sve ostalo radi kao švajcarski sat.

Oni, ozbiljniji tekstovi, problematizovali su dužinu njenih rukava na kompletu odabranom za muževljevo polaganje zakletve, te dostojnost svih tih mera za tako uglednu instituciju kao što je Dom Narodne skupštine. Ostavljajući po strani prenaglašenu „nakićenost“ gospođine torbe i neoprostive „stare cipele“, ostatak tekstova dočarava idiličnu šumadijsku romansu ovog para. Siže veoma liči na scenarije sapunica koje „Dragica obožava da gleda na Pinku“. Radnja se odigrava u Kragujevcu gde su oboje odrasli. Tomislav je zapravo bio boy next door, ali njena porodica avanzuje i seli se u centar grada. Njen drugar i komšija, nažalost, ostaje na periferiji.  Sledi fatalni susret na igranici, devet godina kasnije, gde Tomislav, koji je inače u to vreme slušao bluz i gospel, u neverici izgovara rečenicu: „Ja gledam, Bože, je l' ovo Dragica?“ Epifanijskom susretu na igranci sledi, kao u najžešćem soap scenariju, zabavljanje u trajanju od 24 sata jer dragi mora u armiju. Tokom te, za nju verovatno tužne i naporne godine, Dragica se afirmiše kao verna Penelopa, čekajući da voljeni, kasnije četnički vojvoda, oduži dug državi.

Sa kompletnom svojom istorijom, Dragica oličava tradicionalni, domaćički tip žene-majke-kraljice kao poručen za aktuelnu vrednosnu orijentaciju Srbije. Svemu tome što ona već jeste i svemu u šta veruje neophodno je samo nekako ugurati i Evropu.  Dragica je žena bez ikakvih, pa i političkih ambicija, što je nakon iskustva sa Mirom i Danom, pravo olakšanje. Samim tim njeni refreni o tome kako je „kuvala i gajila decu dok joj se muž peo na političkoj lestvici“ te zaključak da su „žene uspešnih političara mahom domaćice“ deluju podnošljivije. Novinari, naklonjeni paru ili samo patriotskoj patetici, ovu podelu pakuju u visokoparne fraze tipa: „Ona brine o domaćinstvu dok se on hvata u koštac a problmima u državi“. Impresivno. Ipak, početak humanitarnog angažmana friške prve dame vezuje se za pomoć u organizaciji praznika „Radost Evrope“ koji se tradicionalno obeležava u Beogradu svakog 5.oktobra (ups!). Tako je i Evropa, na neki način, uglavljena u čarobni opus predsednikovice.

U međuvremenu, držeći se svoje uloge ili svojih naklonosti, Dragica je iskoristila priliku da izjavi da nije žena koja će obilaziti frizere i manikire budući da ima „pametnija posla“. Paparaci su je demantovali uhitivši u večernjem šopingu koji je pokazao da, s obzirom na izbor butika, nije nimalo mutava ali, zaključuju eksperti, i dalje ima problem sa brkanjem starih i novih kolekcija. Bilo kako bilo, prva dama nije propustila priliku da odsanja svoj glamurozni san što u limuzini što među štiklama. A i zašto bi? Ukoliko joj se ne osladi, možda će uspeti da sačuva skromnost u spektru svojih vrlina prezentovanih javnosti.  Pred put u London na Olimpijske igre, naglasila je da joj je od kupovine mnogo važnije da bude uz „naše sportiste“ što je, bez ikakve sumnje, i njima bilo od prvorazrednog značaja.

Pored toga što je vredna, skromna, čuvarna i humana, Dragica je sklona umetnosti i lekovitim travama. Naime, mediji navode da je prva dama Srbije ikonopisac što je, mora se priznati, u savršenom skladu sa koncepcijom nove, patriotske kulture Bratislava Petkovića, ministra u vladi njenog supruga. Pored sopstvenog malog ateljea, poseduje i ličnu apoteku krcatu raznovrsnim biljem koje bezmalo leči sve. Impresivno je upravo to koliko je prva dama u svim svojim, raznovsrnim i koloritnim, interesovanjima verna isključivo tradiciji. To je njen umetnički i životni credo. S obzirom na odlično poznavanje najrazličitijeg bilja i melema, Tomislavljevo štrajkovanje glađu, to prošlogodišnje spasonosno samožrtvovanje, i nije predstavljalo neki naročiti rizik.

„Maco, nemoj bre da se nerviraš“ – savetovala ga je pre polaganja zakletve.

„Pusti me bubice samo da se završi“ – odgovorio joj je preuzbuđeni suprug.

Naime, i posle 37 godina braka, supružnici jedno drugom tepaju. Iza njih je skoro četiri decenije veze koja nadahnjuje novinare, lovce na romantične priče kojima će zadovoljiti ukus dokonih, sredovečnih čitateljki. Dok su pod haubom ili bilo gde. Sad, ovo tepanje može presenzibilnog čitaoca da podseti na jedan drugi, nekadašnji par takođe sklon macanju ali tu je gospođa više volela pero, cvrčke i politiku nego varjaču i lekovite trave. I tako u krug. Dragica na proplanku. Dragica među pečurkama. Dragica u šopingu. Dragica na Olimpijadi. Dragica kod frizera. Dragica među mališanima. Dragica u Evropi.Sve u svemu – slikovnica.

Atačmenti



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sevarlica sevarlica 09:29 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

koja je samo igrom sudbine postala javna ličnost, morala da uradi liposukciju, zatezanje lica, podizanje svega što visi jer mu je pririoda da visi u tim godinama


Pogledati evolutivni primerak pod šifrom "Trivan"

Mariopan, naravno ceo komentar
mariopan mariopan 09:32 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Re
Ako se uključi i Saša Vidić, gotovo, odma' je teraju na kanal

Al si lud (na kanal)
mariopan mariopan 09:37 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

sevarlica
koja je samo igrom sudbine postala javna ličnost, morala da uradi liposukciju, zatezanje lica, podizanje svega što visi jer mu je pririoda da visi u tim godinama


Pogledati evolutivni primerak pod šifrom "Trivan"

Mariopan, naravno ceo komentar

E, pa Trivankom su izgleda bili zadovoljni, nju su turali u prvi plan da svi vidimo kako treba da izgleda prava dama.
dragan7557 dragan7557 10:04 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

nikolic777 10:02 22.08.2012 / *novo
Re: Nemam nista protiv...

Koliko mizoginije na jednom mestu!



u tekstu ili u komentarima?

ne mislim da sam jednim jedinim zarezom omalovažio prvu damu

Nije ni potrebno da misliš.

Označiti bilo koju ženu Prvom Damom je čist neukus dostojan još samo srdnjevekovnog amero-establišmenta.

U seriji "24 hours" je za amero potrebe smišljen i izraz Prvi Gospodin pošto je na čelu države žena inače potpuno nezamislivo u "progresivnom" amero-establišmentu.
odnosno kako je u toj ulozi predstavljaju mediji, ali to nije mizoginija...

Naravno da nije mizogonija već je ogledalo nesposobnosti medija da se bave ozbiljnim temama. Jedno je istina gospođa Nikolić postaje komercijalni Objekt.
bio sam ironičan na račun konstrukcije ona pazi na kuću a on se hvata u koštac sa državnim problemima što jeste smešno

Ova slika "elite" nije nova(potiče iz feudalizma) i više govori o pokondirenoj publici, nego o bračnom paru Nikolić koji je eto osuđen da igra dodeljenu mu ulogu hteo ili ne.

Naravno sam tekst je veoma dobar, ali tema je tabloidno petparačka.


cerski
freehand freehand 10:09 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Označiti bilo koju ženu Prvom Damom je čist neukus dostojan još samo srdnjevekovnog amero-establišmenta.

E, cerski, izvini - ali koji su to establišment Ameri imali u srednjem veku?
nikolic777 nikolic777 10:20 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Da li ja ne umem da čitam ili mi se čini da si se narugao svemu što ima veze sa tom damom?
Počevši od fizičkog izgleda do njenog privatnog života.


ja se narugao njenom fizickom izgledu ili sam kritikovao samozvane modne autoritete koji je za taj izgled cimaju?

izvini, ili ne znaš da čitaš ili čitaš dijagonalno, ali svakako učitavaš

što se tiče PRIVATNOG ŽIVOTA
koristio sam samo ono sto su njih dvoje sami rekli u medijima
Njih dvoje su odredili granicu šta će i koliko reći. Ja preko toga nisam išao.
Štaviše, izostavio sam nekakve turske kafe servirane u postelji u (pobednicku) majsku zoru i sto sta jos. Oni su zaposedali naslovne strane nedeljnih magazina na kontu svoje privatnosti. Nisam ja isao i raspitivao se po Kragujevcu.
mariopan mariopan 10:40 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Oni su zaposedali naslovne strane nedeljnih magazina na kontu svoje privatnosti. Nisam ja isao i raspitivao se po Kragujevcu.

Ti si napisao ovaj tekst, kao što vidim negde si se raspitivao?
Zašto ti je privukao pažnju baš taj deo, dužina suknje, rukava, cipele, njen hobi... a ne nešto drugo iz "opusa prve dame"? Mediji ne pišu samo o tome?

Šta god mislio o politici njenog muža ne sviđa mi se podsmeh njenim naporima da odgovori na obaveze koje je, htela ne htela, dobila uz njegovu funkciju.

Nije mi se dopao tvoj tekst, (pročitala sam ga pažljivo a ne unakrst) i ne bih ni komentraisala da nije krenuo u pravcu Nušića i "gospođe ministarke" što je bilo previše za moj ukus.

nikolic777 nikolic777 10:57 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

kao što vidim negde si se raspitivao?


jesam, u casopisima

ne bih ni komentraisala da nije krenuo u pravcu Nušića i "gospođe ministarke"


gde je tacno zakovrnuo u tom pravcu?
Živka je učila bridž, trudila se da propuši, prihvatila da ima ljubavnika
Dragica kategorički odbija kojekakve šopinge, krpe i druge pomodnosti

Živka samo čeka da uskoči u fijaker da je provoza od Slavije do Kalemegdana ne bi li gospa Nata presvisla od muke
Dragica ulazi u limuzinu u vecernje sate trudeci se da ostane neprimecena


Živka insistira na nobles stavu
Dragica je ponosna na svoju ulogu u domu, oko kućnog ognjišta i odgoja dece

Živka je upropastila politčku karijeru svog muža
Dragica svome svesrdno pomaže

I, kakva ministarka?
dragan7557 dragan7557 11:02 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

freehand
Označiti bilo koju ženu Prvom Damom je čist neukus dostojan još samo srdnjevekovnog amero-establišmenta.

E, cerski, izvini - ali koji su to establišment Ameri imali u srednjem veku?

Piše čak i u Vikipediji, da se ne umaraš tražeći, kolonijalni establišment koji je (a i dan danas) pokondireno oponaša Englesku samoproglašenu gospoštinu.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:04 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Čitajući ovaj članak sve vreme sam se pitala zašto toliko mizoginije na dame u godinama i šta bih ja sve trebala da popravim ako bi se nedajBože desilo da postanem javna ličnost? Kuku

Šta tek misliš koliko bi toga morale da poprave ove tzv.javne estradne ličnosti koje su u stilu na "izvolite", pa samo da nauče da sastave po 5 povezanih rečenica i da se pristojno obuku.
I neka se niko ne plaši da će mu Dragica poslužiti kao loš primer za dete koje ima 10 godina , a ona bogami koja javno nabraja koliko je javnih ličnosti propustila kroz svoje ruke i noge hoće itekako.A dovode je na TV kao javnu ličnost koja čak ima i estradni pedigre kao nešto recituje i dernja se po klubovima i na splavovima pred pijanim i drogiranim posetiocima.
TEBI PREPORUKA ZA KOMENTAR.
nikolic777 nikolic777 11:10 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

E, pa Trivankom su izgleda bili zadovoljni, nju su turali u prvi plan da svi vidimo kako treba da izgleda prava dama.


Mariopan, da li si svesna koliko je uvreda ta zena svakodnevno trpela bas zbog izgleda a ne zbog politike? Zbog politike bar 50% manje! Preseo joj je silikon dok je ziva. Pa tu mere nije bilo u vicevima,posalicama i vredjanju. I, da naglasim, ovo sto sam napisao nema veze sa mojim politickim stavom.
freehand freehand 13:20 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Piše čak i u Vikipediji, da se ne umaraš tražeći, kolonijalni establišment koji je (a i dan danas) pokondireno oponaša Englesku samoproglašenu gospoštinu.


Cerski, vrlo sam te jasno pitao: kakav amerski establišment u srednjem veku?
ti bi kao naučnik opšteg smera morao znati koliko je trajao srednji vek, a kad je nastao amerski establišment. Pa u tom smislu... Ako ti nije teško, ali da ne krivinašiš?
freehand freehand 13:23 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

nikolic777
E, pa Trivankom su izgleda bili zadovoljni, nju su turali u prvi plan da svi vidimo kako treba da izgleda prava dama.


Mariopan, da li si svesna koliko je uvreda ta zena svakodnevno trpela bas zbog izgleda a ne zbog politike? Zbog politike bar 50% manje! Preseo joj je silikon dok je ziva. Pa tu mere nije bilo u vicevima,posalicama i vredjanju. I, da naglasim, ovo sto sam napisao nema veze sa mojim politickim stavom.

Dabre, to ni slučajno nije mizoginija druga Ševarlice, niti slaganje drugarice Mariopan.
Trivanka nije žena nego meta za iživljavanje.
Jebote, kakvo licemerje.
Držse, Nikoliću, ja odo'.
Meni ovo mnogo.
sevarlica sevarlica 13:47 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Mariopan, da li si svesna koliko je uvreda ta zena svakodnevno trpela bas zbog izgleda a ne zbog politike? Zbog politike bar 50% manje


Pre bih rekao da joj je izgled bio olakšavajuća okolnost.
Bez obzira na modne trendove, nije baš umesno pojavljivati se u političkim emisijama u pidžama-trenerci, raščupane kose i sa podočnjacimo a la Bukovski.
Silikoni si samo upotpunili sliku.
vanja.t vanja.t 13:51 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Mariopan, da li si svesna koliko je uvreda ta zena svakodnevno trpela bas zbog izgleda a ne zbog politike?


iz opusa jednog bolesnika
sesili sesili 13:53 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Meni je ostao gorak ukus u ustima proletos, kada je vrh DS bio u Resavici! Govorio tadašnji predsednik, aplauz traje, traje, a onda Tadić uzima g-dju Trivan u naručje i podiže je u vis. Kao nekad draginamdrugTito!!! Ej, mene bi bilo sramota, ne bih to dozvolila (sem da imam 3-4 godine).
mariopan mariopan 14:00 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Živka je upropastila politčku karijeru svog muža

Jel čitaš ti komentare tvojih gostiju, drugih blogera, i da li reaguješ kao domaćin ako neko skrene kod Albukerkija?

Krenula je blogerka "gospođica" i nije mi se dopalo što ide u tom pravcu. Nju sam i citirala i njoj odgovorila, ostatak komentara je bio tebi kao domaćinu i inicijatoru takvog razgovora.

Vidiš kakve si reakcije izazvao svojim tekstom kod komentatora?

Njoj je to zaličilo na pokondirenu tikvu, Živku - a meni se nije dopalo poređenje.

A svega toga ne bi bilo.....dopiši sam?
nikolic777 nikolic777 14:01 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Držse, Nikoliću, ja odo'.
Meni ovo mnogo.


preživljavanje a tema neozbiljna i nedostojna ubi bože :)
sevarlica sevarlica 14:03 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Dabre, to ni slučajno nije mizoginija druga Ševarlice, niti slaganje drugarice Mariopan.


Nc

Trivanka nije žena nego meta za iživljavanje.


Niko nije pravio paralelu između Trivankinog izgleda i njenih političkih nastupa, u ovom slučaju(Dragicinom) se ta paralela pravi. Mi smo samo želeli da pokažemo na šta bi spala rasprava oko takvih gluposti kao što su: nečiji izgled, zvanično obrazovanje, poreklo, itd.

P.S. Moje mišljenje o Jeleni Trivan se ne zasniva na količini silikona u njenim usnama već o količini političkog smeđa koje ona iznosi preko istih.
nikolic777 nikolic777 14:03 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Vidiš kakve si reakcije izazvao svojim tekstom kod komentatora?


naviklo se, draga, bez brige
komentatorima za dve godine nisam uspeo da udovoljim
pa neću ni sa Dragicom...
nikolic777 nikolic777 14:06 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Mi smo samo želeli da pokažemo na šta bi spala rasprava oko takvih gluposti kao što su: nečiji izgled, zvanično obrazovanje, poreklo, itd.


aman, nema komentara u tekstu o njenom izgledu vec o nesuvislom bavljenju modnih velicina tim istim izgledom...ako je ista spalo, spalo je u komentarima koji su u tekst ucitali sve sto im je zgodno za napad i devalviranje
freehand freehand 14:11 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Niko nije pravio paralelu između Trivankinog izgleda i njenih političkih nastupa,


jel o ovome pričaš?

Pogledati evolutivni primerak pod šifrom "Trivan"

Pre bih rekao da joj je izgled bio olakšavajuća okolnost.
Bez obzira na modne trendove, nije baš umesno pojavljivati se u političkim emisijama u pidžama-trenerci, raščupane kose i sa podočnjacimo a la Bukovski.
Silikoni si samo upotpunili sliku.


To su politički stavovi?
Bravo majstore. Jbt, takav je još falio na spisku nesrećne Štefice Cvek.
Mutant tipa Duhoviti Mačo.
mariopan mariopan 14:52 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

nikolic777
E, pa Trivankom su izgleda bili zadovoljni, nju su turali u prvi plan da svi vidimo kako treba da izgleda prava dama.


Mariopan, da li si svesna koliko je uvreda ta zena svakodnevno trpela bas zbog izgleda a ne zbog politike? Zbog politike bar 50% manje! Preseo joj je silikon dok je ziva. Pa tu mere nije bilo u vicevima,posalicama i vredjanju. I, da naglasim, ovo sto sam napisao nema veze sa mojim politickim stavom.


Ne sećam se da si napisao blog posvećen njenim mukama?

Ni ovaj nije posvećen mukama Dragice Nikolić ili grešim?

nikolic777 nikolic777 14:59 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...


Ne sećam se da si napisao blog posvećen njenim mukama?


podrzavao sam je uzivo
i pisao takodje
mariopan mariopan 15:02 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

freehand
Držse, Nikoliću, ja odo'.
Meni ovo mnogo.

Šta je sad, do sada ti nije bilo mnogo?
mariopan mariopan 15:30 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...


Niko nije pravio paralelu između Trivankinog izgleda i njenih političkih nastupa, u ovom slučaju(Dragicinom) se ta paralela pravi. Mi smo samo želeli da pokažemo na šta bi spala rasprava oko takvih gluposti kao što su: nečiji izgled, zvanično obrazovanje, poreklo, itd.

Tačno, ja sam napravila paralelu jer je vidim.

Ako je greh biti onakva, jer podsmeh je opipljiv, onda je valjda ideal neka suprotnost ?

Ne sećam se da je neko napisao blog o fizičkom izgledu i stajlingu gđe Trivan pa da se i sa njom solidarišem?
Ne zalazim na opskurna mesta (tabloidi, sajtovi) gde mogu da pročitam gadosti o javnim ličnostima, njihovom privatnom životu, to me uopšte ne zanima, pa sam stvarno iznenađena ovim blogom.
Zato i ne znam šta je koja od njih otrpela.
OK, da se solidarišem i kažem da to nije fer i da je odvratno - jer jeste ako je zato trpela.

Solidarišem se iskreno. I sa jednom i sa drugom.

Ali i dalje ne razumem da treba da mi bude žao jedne jer je svašta otrpela, a ne treba da mi bude žao druge što sada svašta trpi?
Stvarno mi nije jasno, ali ko zna možda samo ne kapiram do vrućine?
nikolic777 nikolic777 15:32 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Ne sećam se da je neko napisao blog o fizičkom izgledu i stajlingu gđe Trivan pa da se i sa njom solidarišem?


a ko je napisao blog o fizickom izgledu i stajlingu gospodje Nikolic?
da nisam mozda ja?
mariopan mariopan 15:37 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

freehand
Niko nije pravio paralelu između Trivankinog izgleda i njenih političkih nastupa,


jel o ovome pričaš?

Pogledati evolutivni primerak pod šifrom "Trivan"

Pre bih rekao da joj je izgled bio olakšavajuća okolnost.
Bez obzira na modne trendove, nije baš umesno pojavljivati se u političkim emisijama u pidžama-trenerci, raščupane kose i sa podočnjacimo a la Bukovski.
Silikoni si samo upotpunili sliku.


To su politički stavovi?
Bravo majstore. Jbt, takav je još falio na spisku nesrećne Štefice Cvek.
Mutant tipa Duhoviti Mačo.

Ovo nisam ja napisala, alooooo?
mariopan mariopan 15:40 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

podrzavao sam je uzivo
i pisao takodje

Eto nemam pojma, uopšte ne pratim tabloide pa da znam bilo šta iz njenog privatnog života.
Ni to da si je lično poznavao i podržavao. Lepo, bolje od ovoga teksta svakako.
mariopan mariopan 15:43 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

nikolic777
Ne sećam se da je neko napisao blog o fizičkom izgledu i stajlingu gđe Trivan pa da se i sa njom solidarišem?


a ko je napisao blog o fizickom izgledu i stajlingu gospodje Nikolic?
da nisam mozda ja?

Da se ne preganjamo, počevši od naslova koji je podrugljiv pa do izbora primedbi koje imaju stilisti, do hobija, tepanja, sve je skockano da se narugamo, ali eto omašilo?

Pozdravljam te, ionako nemam više šta da kažem o ovoj temi.
mariopan mariopan 16:10 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

TEBI PREPORUKA ZA KOMENTAR.

Hvala, i tebi za svaki komentar o Titu i Jovanki.
freehand freehand 16:27 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

mariopan
freehand
Niko nije pravio paralelu između Trivankinog izgleda i njenih političkih nastupa,


jel o ovome pričaš?

Pogledati evolutivni primerak pod šifrom "Trivan"

Pre bih rekao da joj je izgled bio olakšavajuća okolnost.
Bez obzira na modne trendove, nije baš umesno pojavljivati se u političkim emisijama u pidžama-trenerci, raščupane kose i sa podočnjacimo a la Bukovski.
Silikoni si samo upotpunili sliku.


To su politički stavovi?
Bravo majstore. Jbt, takav je još falio na spisku nesrećne Štefice Cvek.
Mutant tipa Duhoviti Mačo.

Ovo nisam ja napisala, alooooo?

Znam da nisi. Nije ni upućeno prevashodno tebi. Al bilo je malo u četiri ruke.
mariopan mariopan 17:25 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Znam da nisi. Nije ni upućeno prevashodno tebi. Al bilo je malo u četiri ruke.

Ok
blogovatelj blogovatelj 17:40 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

aman, nema komentara u tekstu o njenom izgledu vec o nesuvislom bavljenju modnih velicina tim istim izgledom...ako je ista spalo, spalo je u komentarima koji su u tekst ucitali sve sto im je zgodno za napad i devalviranje


Nemoj, matere ti...

Ovo nije tekst o izgledu predsednikove supruge.
Ovo je politicki tekst.
Tacka.
Sledi citat.
Tvoj. Ti napisao, a spakovao u oblandu Dragicinog stila i oblacenja.
Evo citata opet...

mediji navode da je prva dama Srbije ikonopisac što je, mora se priznati, u savršenom skladu sa koncepcijom nove, patriotske kulture Bratislava Petkovića, ministra u vladi njenog supruga.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:54 22.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

takav je još falio na spisku nesrećne Štefice Cvek


zamoljavam da se ne vređa lik i delo Stefice Cvek
freehand freehand 00:17 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Vesna Knežević Ćosić
takav je još falio na spisku nesrećne Štefice Cvek


zamoljavam da se ne vređa lik i delo Stefice Cvek

Opet ti?!
Ko je sad vređao lik i delo Štefice Cvek, aman?!
alselone alselone 08:15 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

dragan7557
10:02 22.08.2012 / *novo
Re: Nemam nista protiv...


Cerski covece ajde prestani da citiras "*novo", sjebavas pretrage novih komentara. Sta te kosta da jedan red manje selektujes ili da ne daj boze kliknes na "citiraj" a ne na "odgovori". Receno ti je vise puta i uporan si ko...
nikolic777 nikolic777 08:36 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Ovo je politicki tekst.


jeste, u tvojoj glavici preopterecenoj zaverama, sifrovanim porukama i skrivenim znacenjima, a zapravo sve znas unapred
nikolic777 nikolic777 08:45 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

uopšte ne pratim tabloide


greota
ali ovo nije slikamo za tabloid nego za lifestyle magazin
(eto, ponekad politicare slikamo i za tu vrstu stampe ukoliko su medijski atraktivni i razgovaramo sa njima o temama koje nemaju veze sa politikom)

i ne vredjaju nju samo novinari po redakcijama tabloida
oni su cak najmanje vazni
pogledaj, sledeci put, kakvim su komentarima preplavljene drustvene mreze, na prvom mestu tviter koji pruza opciju da se direktno obratis osobi koju zelis da izvredjas
poslusaj malo taj vox populi (samo zbog obavestenosti)

blogovatelj blogovatelj 14:26 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

Cerski covece ajde prestani da citiras "*novo", sjebavas pretrage novih komentara. Sta te kosta da jedan red manje selektujes ili da ne daj boze kliknes na "citiraj" a ne na "odgovori". Receno ti je vise puta i uporan si ko...


A mozes slobodno da se i dalje potpisujes ispod komentara.
blogovatelj blogovatelj 14:30 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

jeste, u tvojoj glavici preopterecenoj zaverama, sifrovanim porukama i skrivenim znacenjima, a zapravo sve znas unapred


Pa ja pitah, ako nije, a ti mi objasni kakav je smisao ove recenice u kontekstu bloga. Ali vidim da ti je to nemoguca misija.

prva dama Srbije ikonopisac što je, mora se priznati, u savršenom skladu sa koncepcijom nove, patriotske kulture Bratislava Petkovića, ministra u vladi njenog supruga


nikolic777 nikolic777 14:46 23.08.2012

Re: Nemam nista protiv...

blogovatelj
jeste, u tvojoj glavici preopterecenoj zaverama, sifrovanim porukama i skrivenim znacenjima, a zapravo sve znas unapred


Pa ja pitah, ako nije, a ti mi objasni kakav je smisao ove recenice u kontekstu bloga. Ali vidim da ti je to nemoguca misija.

prva dama Srbije ikonopisac što je, mora se priznati, u savršenom skladu sa koncepcijom nove, patriotske kulture Bratislava Petkovića, ministra u vladi njenog supruga




u kakvoj vezi je njeno ikonopisanje sa njenim fizickim izgledom i stilom sto mi se prebacuje da sam omalovazavao?
zoroga zoroga 08:01 22.08.2012

Ponovo neduhovit tekst

I da zakljucimo - nikolic je ponovo napisao prazan i neduhovit tekst. Mislim da bi bilo korektno da posavetujem nikolica da hleb i karijeru trazi u poslovima koji nemaju nikakve veze pisanjem.
freehand freehand 08:59 22.08.2012

Re: Ponovo neduhovit tekst

I da zakljucimo - nikolic je ponovo napisao prazan i neduhovit tekst. Mislim da bi bilo korektno da posavetujem nikolica da hleb i karijeru trazi u poslovima koji nemaju nikakve veze pisanjem.

I to jednim ovako vrcavim i duhom bremenitim komentarom?
Biće tragedija ako ne prihvati!
zoroga zoroga 09:50 22.08.2012

Re: Ponovo neduhovit tekst

I to jednim ovako vrcavim i duhom bremenitim komentarom?
Biće tragedija ako ne prihvati!


Ti, kao da si se uplasio, da ce nikolic da me poslusa. Nece, ne brini, imaces jos dosta prilika da uzivas u njegovim vrcavim i duhom brmenitim tekstovima.
freehand freehand 09:58 22.08.2012

Re: Ponovo neduhovit tekst

zoroga
I to jednim ovako vrcavim i duhom bremenitim komentarom?
Biće tragedija ako ne prihvati!


Ti, kao da si se uplasio, da ce nikolic da me poslusa. Nece, ne brini, imaces jos dosta prilika da uzivas u njegovim vrcavim i duhom brmenitim tekstovima.

Dabre, ja sam prilično plašljiv, kao čovek i kao bloger. A nisam se ni nadao da će to jednom tako oštrookom i oštroumnom komentatoru promaći.
Nikolić nema boljeg blogogarda od mene, veruj mi.


A i ti, vidim, opako vladaš dešavanjima i odnosima na blogu, za ovo malo što si sa nama.
predatortz predatortz 08:25 22.08.2012

Pravo veliš

Naime, i posle 37 godina braka, supružnici jedno drugom tepaju. Iza njih je skoro četiri decenije veze koja nadahnjuje novinare, lovce na romantične priče kojima će zadovoljiti ukus dokonih, sredovečnih čitateljki. Dok su pod haubom ili bilo gde. Sad, ovo tepanje može presenzibilnog čitaoca da podseti na jedan drugi, nekadašnji par takođe sklon macanju ali tu je gospođa više volela pero, cvrčke i poltiku nego varjaču i lekovite trave.


Šta tu ima da se macaju i tepaju jedno drugom! Pa još u javnosti!
Šamarčinu,bre, kao bivši! Pa,ako ti se ne dopada, mrš u manastir!
nikolic777 nikolic777 09:08 22.08.2012

Re: Pravo veliš

Pa,ako ti se ne dopada, mrš u manastir!


ajde da ne potežemo taj manastir
neko je gore napisao da je ovaj tekst na nivou seoskog ogovaranja
ok, recepcije su razne i svako ima pravo na svoju
ali, otkud sad šamarčina,manastir, teranje, oterao je svojim ponašanjem
ko to zna? ko je bio svedok tome?

ova priča o šumadijskoj romasi, kao i ceo tekst određen kao SATIRA i ZABAVA, utemeljena je na onome što je par o svom životu pričao po različitim medijima, isključivo na tome i to posle izborne pobede

molim da se nekako ne desi da se sve ovo na kraju svede na DS/SNS priču
predatortz predatortz 09:26 22.08.2012

Re: Pravo veliš


ajde da ne potežemo taj manastir
neko je gore napisao da je ovaj tekst na nivou seoskog ogovaranja
ok, recepcije su razne i svako ima pravo na svoju
ali, otkud sad šamarčina,manastir, teranje, oterao je svojim ponašanjem
ko to zna? ko je bio svedok tome?


Upravo sam ti hteo da ukažem na to koliko je ružno neargumentovano potezati nečiju privatnost.

Vidiš kako bahato zvuči ono što sam nažvrljao. Veruj, isto je tako bahato kada lepše upakuješ.
Imali smo jednog koji je uvažavao svoju suprugu, pa vidi kako smo završili!
Evo, sad i ovaj tu nešto maco, kuco...

nikolic777 nikolic777 09:30 22.08.2012

Re: Pravo veliš

Veruj, isto je tako bahato kada lepše upakuješ.


ja sam, da ponovim, citirao brojne intervjue i izjave predsednika i supruge
uz minimalni moj komentar

oni su sami ponudili svoju privatnost, onoliko koliko su hteli
predatortz predatortz 09:37 22.08.2012

Re: Pravo veliš

nikolic777
Veruj, isto je tako bahato kada lepše upakuješ.


ja sam, da ponovim, citirao brojne intervjue i izjave predsednika i supruge
uz minimalni moj komentar

oni su sami ponudili svoju privatnost, onoliko koliko su hteli


Ništa neobično. Predsednik svo vreme radi na tome da se predstavi kao čovek iz naroda, što na kraju i jeste. To što se meni ne dopada njegova politika, ne znači da mi to daje za pravo da određujem imidž i stajling njemu i njegovoj gospođi.

Sarkozi je , verovatno, želeo da se predstavi kao švalerčina. Završio je kao pajac. I kao muškarac i kao političar. Belruskoni takođe.
Neka Dragice među šljivama...
nikolic777 nikolic777 10:35 22.08.2012

Re: Pravo veliš

Ništa neobično.


pa da, ali to znaci da nisam ja slusao komsijske traceve o ne znam kakvoj privatnosti Dragice i Tome nego koristio ono sto su njih dvoje sami ispricali odredjujuci meru sta ce i koliko ce da kazu.

Evo. Sarkozi je hteo da bude svalercina, kazes da je zavrsio kao pajac, Berluskoni takodje...Sto su onda maca i bubica problem?

Nisam ih ja prisluskivao i cuo njihove izraze od milja, oni su to podarili javnosti..
i nek se zovu kako hoce, ali ja nisam u obavezi da se rastapam od miline kad to cujem i stavise smatram da je nepristojno da to iznose u javnost. Ni Berluakoni nije prenosio medijima svoj dirty talk a verovatno ga je voleo
mlekac mlekac 09:02 22.08.2012

Hmm...

Tradicija je cudo!

Da provritm malo kroz memoriju secanja...

Baba Visnja - bese li Vozdova majka? Zena mu se ne pominje.
Knjeginja Ljubica - da ne bi one sto ju je izbola nozem (pardon, nije je izbola, upucala je iz kubure!), i prezivelog konaka, istorija je verovatno ne bi ni pomenula.
Knjeginja Julija - Ona razuzdana, sto oskrnavi Mihajlu bracno gnezdo.
Kraljica Natalija - Mucena, onaj zenskaros je oterao.
Kraljica Draga - Sponzorusa, raspustenica, navatala klinca.
Knjeginja Zorka - Prerano umrla, jedino po tome zapamcena.
Kraljica Marija - Udovica za primer
Aleksandra - Osim sto je po rodjenju bila Grcka princeza i sto su se razveli, nista drugo se o njoj ne prica
Knjeginja Olga - nije bas vladalacka garnitura, ali bila bitna u jednom trenutku, zapamcena kao ljubitelj lepih haljina i "ona jezicava Grkinja"

Jovanka - Mnogo volela lepo da se oblaci.
Mira - U pauzi pisanja gluposti volela da trpa nos gde mu mesto nije t.j. u politiku.
Gospodja Kostunica - Osim sto se pojavljivala na foto sesionima tokom glasanja, nije se eksponirala
Gospodja Tadic - Pogledati pod gospodja Kostunica.

Dana - Pogledati drugi deo recenice pod "Mira"
Jadranka - Verna ljuba, neuspeli predsednicki kandidat.

Kad ovako pogledam presek "prvih dama" nase novije istorije - pa, rekla bih da je gospodja Dragica Nikolic cist prosek. A u odnosu na nekoliko prethodnih, mozda cak i poboljsanje.
freehand freehand 09:20 22.08.2012

Re: Hmm...

Jovanka - Mnogo volela lepo da se oblaci.
Mira - U pauzi pisanja gluposti volela da trpa nos gde mu mesto nije t.j. u politiku.
Gospodja Kostunica - Osim sto se pojavljivala na foto sesionima tokom glasanja, nije se eksponirala
Gospodja Tadic - Pogledati pod gospodja Kostunica.

Dana - Pogledati drugi deo recenice pod "Mira"
Jadranka - Verna ljuba, neuspeli predsednicki kandidat.

Khm... Ne bih da oponirem kad su kneginje i kraljice u pitanju, tom materijom baš ne vladam.
Ali Jovanka Budisavljevićka je, kažu, volela malo sa sovjim Ličanima i vojnim i državnim poslovima da se bavi, pa je glede toga malo sklonjena od muža i izvora informacija.
Mira je u pauzi pisanja i pričanja gluposti volela i da rukovodi državom a hobi joj je bilo da naređuje smaknuća, kažu. I da se potrudi da porodica ne ostane na belom hlebu.
Za gospođu Koštunicu kažu da joj je na ekspertizu dolazio poverljiv državni materijal, a da je volela, gle čuda i na Institutu za bezbednost da sedi, iako nije imala nikakvu državnu funkciju.

E za gospođu Tadić idu razne priče, za koje sam ja sigruan da su istinite pa bih voleo da mi, na primer Ševarlica da argumente koje bih mogao da koristim ako i ja negde kažem "Oterala je mrcina u manastir, jadnu!" a neko pita - "E, Otkud znaš?!"
Ševarlice, kućo - ajd molim te, budi drug, ne volim da ostanem bez reči?
appendix appendix 09:35 22.08.2012

Re: Hmm...

Kad ovako pogledam presek "prvih dama" nase novije istorije - pa, rekla bih da je gospodja Dragica Nikolic cist prosek.

Tako je, Mlekac, čist mediokritet..

Ne znam čemu tolika potreba da se gospođa predstavi kao dama, kada to nije..
Čovek se rađa sa stilom, a po svemu sudeći nemaju ga ni Toma ni Dragica...

Nikoliću preporuka za tekst!
mlekac mlekac 09:37 22.08.2012

Re: Hmm...

freehand
Jovanka - Mnogo volela lepo da se oblaci.
Mira - U pauzi pisanja gluposti volela da trpa nos gde mu mesto nije t.j. u politiku.
Gospodja Kostunica - Osim sto se pojavljivala na foto sesionima tokom glasanja, nije se eksponirala
Gospodja Tadic - Pogledati pod gospodja Kostunica.

Dana - Pogledati drugi deo recenice pod "Mira"
Jadranka - Verna ljuba, neuspeli predsednicki kandidat.

Khm... Ne bih da oponirem kad su kneginje i kraljice u pitanju, tom materijom baš ne vladam.
Ali Jovanka Budisavljevićka je, kažu, volela malo sa sovjim Ličanima i vojnim i državnim poslovima da se bavi, pa je glede toga malo sklonjena od muža i izvora informacija.
Mira je u pauzi pisanja i pričanja gluposti volela i dr aupravlja državom a hobi joj je bilo da naređuje smaknuća, kažu. I da se potrudi da porodica ne ostane na belom hlebu.
Za gospođu Koštunicu kažu da joj je na ekspertizu dolazio poverljiv državni materijal, a da je volela, gle čuda i na Institutu za bezbednost da sedi, iako nije imala nikakvu državnu funkciju.

E za gospođu Tadić idu razne priče, za koje sam ja sigruan da su istinite pa bih voleo da mi, na primer Ševarlica da argumente koje bih mogao da koristim ako i ja negde kažem "Oterala je mrcina u manastir, jadnu!" a neko pita - "E, Otkud znaš?!"
Ševarlice, kućo - ajd molim te, budi drug, ne volim da ostanem bez reči?


Slobodno mi produbite znanje - ovo gore je bilo, onako ukratko, po onome kako su gorepomenute dame "narodski" komentarisane. Gospodju Kostunicu sam promasila - bila tada u Bw, daklem, ovo je cisto "po cuvenju". A sto se tice gdje Tadic, znam da je tu bilo svasta nesto po "novinama" ali dok se autorstvo licno ne potvrdi, ne potezem to kao argument.

Sto se tice Jovanke, to je samo secanje na komentare starijih iz nekog doba. Kad god su isli negde, moja baka i njene kone su sedale pred TV da vide "Sta je ovog puta obukla?". Jbg, sta da ti recem, tad nije bilo Spansko-Indijsko-Turskih serija.

EDIT:
BTW Bas povodom neke Jovankine lose ukomponovane modne kombinacije cula sam prvi put izreku "Ne moz' noga Licka u cipelu Becku", kao i sljagu od bake kad sam doticnu recenicu, ko papagaj, ponovila pri prvom sledecem pojavljivanju doticne na TV ekranu

Mislim, u to doba babe su bile glavni "Stilisti", t.j. modni kriticari.
freehand freehand 09:41 22.08.2012

Re: Hmm...

Ne znam čemu tolika potreba da se gospođa predstavi kao dama, kada to nije..

Gospođa je dama prvo po pretpostavljenom maniru drugih dama i džentlmena koji je pominju, pa onda i po funkciji.
Ja bih tu stavio tačku, dok ona ne učini nešto što bi zavredelo reakcije.
mlekac mlekac 09:44 22.08.2012

Re: Hmm...

freehand
Ne znam čemu tolika potreba da se gospođa predstavi kao dama, kada to nije..

Gospođa je dama prvo po pretpostavljenom maniru drugih dama i džentlmena koji je pominju, pa onda i po funkciji.
Ja bih tu stavio tačku, dok ona ne učini nešto što bi zavredelo reakcije.

mariopan mariopan 09:45 22.08.2012

Re: Hmm...

freehand
Ne znam čemu tolika potreba da se gospođa predstavi kao dama, kada to nije..

Gospođa je dama prvo po pretpostavljenom maniru drugih dama i džentlmena koji je pominju, pa onda i po funkciji.
Ja bih tu stavio tačku, dok ona ne učini nešto što bi zavredelo reakcije.

predatortz predatortz 09:47 22.08.2012

Re: Hmm...


Gospođa je dama prvo po pretpostavljenom maniru drugih dama i džentlmena koji je pominju, pa onda i po funkciji.



Inače, taj američki fazon sa prvom damom mi piči po ganglijama...

A ovaj tekst je pun licemerja.
Evo primera:

Kada bih potsetio blogere na to kako je pok. Đinđić odgovorio na pitanje zbog čega se Ružica malo eksponira u javnosti, bio bih blogokamenovan do smrti.
mlekac mlekac 09:50 22.08.2012

Re: Hmm...

predatortz

Gospođa je dama prvo po pretpostavljenom maniru drugih dama i džentlmena koji je pominju, pa onda i po funkciji.



Inače, taj američki fazon sa prvom damom mi piči po ganglijama...

A ovaj tekst je pun licemerja.
Evo primera:

Kada bih potsetio blogere na to kako je pok. Đinđić odgovorio na pitanje zbog čega se Ružica malo eksponira u javnosti, bio bih blogokamenovan do smrti.


Da odmah pojasnimo - Ruzica je bila supruga PREMIJERA, ne predsednika.

A za sada je jedina supruga premijera koja je uspela makar da bude zapamcena.

Mislim, ajde, al' bez pretrazivanja po Guglu, znas li iko kako se zvala i ko je bila supruga Nikole Pasica (uzela sam njega jer je istorijski ostao najpoznatiji premijer pre Djindjica).
predatortz predatortz 09:54 22.08.2012

Re: Hmm...


Da odmah pojasnimo - Ruzica je bila supruga PREMIJERA, ne predsednika.


A sistem je tad bio predsednički
No, nije to suština mog komentara.
Suština je da se nekom oprosti kad kaže da je njegova žena tamo gde i treba da bude, u kući sa decom. Nekom se, opet, merka svaka izjava.

Za sve one koji će sada da se ostrve:

Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine. Imam i krajnje lične razloge za to:
Po pitanju Rep.Srpske daleko sam više verovao Zoranu. Ovom ne verujem ič!
mlekac mlekac 10:15 22.08.2012

Re: Hmm...

predatortz

Da odmah pojasnimo - Ruzica je bila supruga PREMIJERA, ne predsednika.


A sistem je tad bio predsednički
No, nije to suština mog komentara.
Suština je da se nekom oprosti kad kaže da je njegova žena tamo gde i treba da bude, u kući sa decom. Nekom se, opet, merka svaka izjava.

Za sve one koji će sada da se ostrve:

Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine. Imam i krajnje lične razloge za to:
Po pitanju Rep.Srpske daleko sam više verovao Zoranu. Ovom ne verujem ič!


Ajd' da ne idemo u stina crevca, stvarno, ali KOLIKA su bila Djindjiceva deca u vreme te izjave?
predatortz predatortz 10:19 22.08.2012

Re: Hmm...


Ajd' da ne idemo u stina crevca, stvarno, ali KOLIKA su bila Djindjiceva deca u vreme te izjave?


Moja deca su daleko manja, radni dan moje supruge je duži od mog. Ne mislim da je ženi mesto u kući sa decom.

No, da ne razvlačimo temu.

Primer sam naveo da ukažem na nedoslednost.
arcins arcins 10:21 22.08.2012

Re: Hmm...

mlekac
predatortz

Da odmah pojasnimo - Ruzica je bila supruga PREMIJERA, ne predsednika.


A sistem je tad bio predsednički
No, nije to suština mog komentara.
Suština je da se nekom oprosti kad kaže da je njegova žena tamo gde i treba da bude, u kući sa decom. Nekom se, opet, merka svaka izjava.

Za sve one koji će sada da se ostrve:

Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine. Imam i krajnje lične razloge za to:
Po pitanju Rep.Srpske daleko sam više verovao Zoranu. Ovom ne verujem ič!


Ajd' da ne idemo u stina crevca, stvarno, ali KOLIKA su bila Djindjiceva deca u vreme te izjave?



Mala deca mala briga, velika deca.......
mlekac mlekac 10:25 22.08.2012

Re: Hmm...

predatortz

Ajd' da ne idemo u stina crevca, stvarno, ali KOLIKA su bila Djindjiceva deca u vreme te izjave?


Moja deca su daleko manja, radni dan moje supruge je duži od mog. Ne mislim da je ženi mesto u kući sa decom.

No, da ne razvlačimo temu.

Primer sam naveo da ukažem na nedoslednost.


Kapiram ja tebe, ali pokusavam da ti objasnim zasto u to vreme ta njegova izjava nije toliko zasmetala - jer su deca bila mala. Ovde je i dalje ukorenjeno misljenje da je majci mesto uz decu, bar do njihovog polaska u skolu.

To sto se ti, ja a verovatno i gomila drugih ljudi ne slazemo, t.j. sto mislimo da je sasvim OK da majka radi i da to nije nista strasno, pa...

To jeste nase misljenje, ali nije misljenje vecine.

freehand freehand 10:27 22.08.2012

Re: Hmm...

predatortz

Ajd' da ne idemo u stina crevca, stvarno, ali KOLIKA su bila Djindjiceva deca u vreme te izjave?


Moja deca su daleko manja, radni dan moje supruge je duži od mog. Ne mislim da je ženi mesto u kući sa decom.

No, da ne razvlačimo temu.

Primer sam naveo da ukažem na nedoslednost.


Smisao toga što je rekao nije bio da žena ne treba da izlazi iz kuće, već da joj to što je njegova supruga nije kvalifikacija da odlučuje u državi i gura se pred kamere i na naslovne strane.

Njegove metafore znale su da budu koliko efektne toliko i nespretne, ponekad. Seti se crkve i morala, na primer.

Ili misliš da grešim?
dragan7557 dragan7557 10:39 22.08.2012

Re: Hmm...

A za sada je jedina supruga premijera koja je uspela makar da bude zapamcena.

Baš vala, i to po Kandidaturi, za čega ono beše?


cerski
dragan7557 dragan7557 10:43 22.08.2012

Re: Hmm...

Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine.

Đinđić osim želje za preuzimanjem vlasti i nije imao nikakvu politiku.

cerski
arcins arcins 10:50 22.08.2012

Re: Hmm...

dragan7557
Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine.

Đinđić osim želje za preuzimanjem vlasti i nije imao nikakvu politiku.

cerski


To znaci da mu je politika bila da preuzme vlast, sto mu je i uspelo.
sevarlica sevarlica 10:58 22.08.2012

Re: Hmm...

Ševarlice, kućo - ajd molim te, budi drug, ne volim da ostanem bez reči?


Nemoj to, kućo, naplatiće mi legalizaciju

Nema tu šta da se doda, voleli se, uzeli se, razveli se, on precednikovao ona se zamonašila :)

P.S. Uopšte neću da ulazim što se žena zamonašila posle razvoda, i što su se uopšte razvodili(zli jezici govore da se i neki dečaci sa B92 bloga imali ulogu u tome), samo pokušavam autoru ovog bloga da pokažem koliko je glupo nalaziti mane Predsedniku na osnovu izbora odeće njegove supruge.
sevarlica sevarlica 11:01 22.08.2012

Re: Hmm...

Da odmah pojasnimo - Ruzica je bila supruga PREMIJERA, ne predsednika.


Isto ti to!

A za sada je jedina supruga premijera koja je uspela makar da bude zapamcena.


Ne bih da budem maliciozan ali me terate :)
Posebno je pamte silni bivši radnici Nolita i još nekolicine izdavača koje je najurila kad je ućarila te firme za sića lovu.
mlekac mlekac 11:07 22.08.2012

Re: Hmm...

sevarlica
Da odmah pojasnimo - Ruzica je bila supruga PREMIJERA, ne predsednika.


Isto ti to!

A za sada je jedina supruga premijera koja je uspela makar da bude zapamcena.


Ne bih da budem maliciozan ali me terate :)
Posebno je pamte silni bivši radnici Nolita i još nekolicine izdavača koje je najurila kad je ućarila te firme za sića lovu.


Opet nesto sto sam propustila tokom boravka u Africi???

Au! Svasta se ovde ispodesavalo o cemu mi "u belom svetu" nismo bili informisani.
dragan7557 dragan7557 11:09 22.08.2012

Re: Hmm...

arcins
dragan7557
Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine.

Đinđić osim želje za preuzimanjem vlasti i nije imao nikakvu politiku.

cerski


To znaci da mu je politika bila da preuzme vlast, sto mu je i uspelo.

U politici je poznato da je vlast relativno lako osvojiti, ali izuzetno teško zadržati.

cerski
arcins arcins 11:13 22.08.2012

Re: Hmm...

dragan7557
arcins
dragan7557
Đinđićeva politika mi je daleko bliža od Tomine.

Đinđić osim želje za preuzimanjem vlasti i nije imao nikakvu politiku.

cerski


To znaci da mu je politika bila da preuzme vlast, sto mu je i uspelo.

U politici je poznato da je vlast relativno lako osvojiti, ali izuzetno teško zadržati.

cerski


U "nasem sokaku" su letele glave zbog takve relativne lakoce.
dragan7557 dragan7557 11:33 22.08.2012

Re: Hmm...

Smisao toga što je rekao

Je obična besmislica i marketinški potez, a to je tebi dobro pozato.
već da joj to što je njegova supruga nije kvalifikacija da odlučuje u državi

Posthumno kvalifikovana jeste, upravo zbog toga što je bila njegova supruga, za neke druge koji su je kandidovali, što je isto tako marketinški potez, a tebi isto tako, kao i njima veoma dobro poznato.
Ili misliš da grešim?

Naravno jer misliš da smo svi mi ovde glupe ovce.

cerski
predatortz predatortz 11:34 22.08.2012

Re: Hmm...

Njegove metafore znale su da budu koliko efektne toliko i nespretne, ponekad. Seti se crkve i morala, na primer.


Slažem se, naravno. Međutim, te izjave sam se setio kada sam razmišljao o dvostrukim standardima. Trebala je da posluži autoru i piscima sličnih tekstova kao primer kako se sve može izokrenuti.

JJ Beba JJ Beba 12:07 22.08.2012

Re: Hmm...

Mira - U pauzi pisanja gluposti volela da trpa nos gde mu mesto nije t.j. u politiku.

!!!
jbte žena je indukovala čitavu porodičnu patologiju zbog koje smo mi i ceo region platili ceh.. neće biti da je samo zabadala nos tamo gde joj mesto nije. A gde joj je bilo mesto?
arcins arcins 12:37 22.08.2012

Re: Hmm...

[ A gde joj je bilo mesto?

U srcu ziranta mira i stabilnosti na podrucju WB.
nikolic777 nikolic777 12:49 22.08.2012

Re: Hmm...

Nikoliću preporuka za tekst!


hvala Appendix
freehand freehand 13:07 22.08.2012

Re: Hmm...

Naravno jer misliš da smo svi mi ovde glupe ovce.

Bože sačuvaj!
Ja čak mislim da si ti izuzetno inteligntan za jednu ovcu.
freehand freehand 13:34 22.08.2012

Re: Hmm...

P.S. Uopšte neću da ulazim što se žena zamonašila posle razvoda, i što su se uopšte razvodili

Aha. Zato si to pomenuo nekoliko puta.

samo pokušavam autoru ovog bloga da pokažem koliko je glupo nalaziti mane Predsedniku na osnovu izbora odeće njegove supruge.

Ne vidim da si ti pomenuo ikakvu odeću. Barataš najljigavijim mogućim insinuacijama i baljezgarijama, a kad te pitam da kažeš šta je u pitanju i odakle ti takve priče - odjednom nisi hteo, samo si mislio.
Ja, recimo, ne znam ni kako se zove Tadićeva supruga, niti čime se bavi. Ona nije, ni na koji način, zaposedala medijski prostor. Ne znam šta se dešava u njihovom privatnom životu, niti me interesuje - u dlaku kao ni bračni život Dragice i Tomislava Nikolić.
Ali, postoje neki nazivi za vrstu ljudi koja se ponaša i govori kao ti.
I nisu pristojni, ti nazivi.
I ne bi ti se dopali.
Kao ni ono što tvoje komšije o tebi pričaju.

sevarlica sevarlica 14:18 22.08.2012

Re: Hmm...

Ne vidim da si ti pomenuo ikakvu odeću. Barataš najljigavijim mogućim insinuacijama i baljezgarijama, a kad te pitam da kažeš šta je u pitanju i odakle ti takve priče - odjednom nisi hteo, samo si mislio.



Tvoja percepcija napisanog je baš divna. Zašto su insinuacije ljigave, ako sled događaja govori istima u prilog?
Drugo, koliko puta si napravio paralelu između Nikolića i sahranjivanja na ovom blogu, zato ne maši moralisanjem, ne stoji ti.

Ja, recimo, ne znam ni kako se zove Tadićeva supruga, niti čime se bavi. Ona nije, ni na koji način, zaposedala medijski prostor. Ne znam šta se dešava u njihovom privatnom životu, niti me interesuje - u dlaku kao ni bračni život Dragice i Tomislava Nikolić.


Do ovog bloga ni ja nisam znao kako se zove Nikolićeva supruga.


Ali, postoje neki nazivi za vrstu ljudi koja se ponaša i govori kao ti.
I nisu pristojni, ti nazivi.
I ne bi ti se dopali.


Reci slobodno, ja ne vidim iz ove perspektive.

Kao ni ono što tvoje komšije o tebi pričaju.



Šta bi? Nema lekova u apoteci?
mlekac mlekac 14:46 22.08.2012

Re: Hmm...

JJ Beba
Mira - U pauzi pisanja gluposti volela da trpa nos gde mu mesto nije t.j. u politiku.

!!!
jbte žena je indukovala čitavu porodičnu patologiju zbog koje smo mi i ceo region platili ceh.. neće biti da je samo zabadala nos tamo gde joj mesto nije. A gde joj je bilo mesto?


Bebo, podvlacim, ovo nije moje misljenje, nego percepcija okoline s kojom sam bila u kontaktu. Da bih ti odgovorila na OVO pitanje, trebao bi mi, u najmanju ruku, vremeplov, da odjedrim u devedesete pa da pitam...

Sorry, no can do!
freehand freehand 16:16 22.08.2012

Re: Hmm...

Drugo, koliko puta si napravio paralelu između Nikolića i sahranjivanja na ovom blogu, zato ne maši moralisanjem, ne stoji ti.

Prvo - Toma Nikolić je političar, predsednik stranke, bio kandidat a sad inosilac najviše funkcije u državi. Drugo, nikad nisam pominjao sahranjivanje. Sad razmišljam i pokušavam da se setim da li sam ga zvao gorbarom. I mislim da nisam. Ja ga zovem vojvodom, i to fejk vojvodom. Kao što je kod njega sve fejk.
I da - Lurč. Zvao sam ga Lurč.
Tvoja percepcija napisanog je baš divna. Zašto su insinuacije ljigave, ako sled događaja govori istima u prilog?

Koji sled događaja govori čemu u prilog? I ako nisu ljigave što se povlačiš onda? Daj gde si i šta čuo i pročitao, da svi znamo.
Samo to obično više govori o onome ko govori nego o onome o kome se govori, to valjda znaš.

Šta bi? Nema lekova u apoteci?

Super ti je fazon.
Hteo sam da ti pokažem samo kako funkcioniše tvoj način prikupljanja validnih informacija, na osnovu kojih donosiš sudove kojima posle javno barataš. Mogao sam u tom kontekstu da ti pomenem i ženu- ali sam odustao.
Mogao bi neko da pomisli da sam ozbiljan.
docsumann docsumann 16:22 22.08.2012

Re: Hmm...

dakle, šta god da je tema, blogeri će već naći načina da se potkače
sevarlica sevarlica 18:02 22.08.2012

Re: Hmm...

I da - Lurč. Zvao sam ga Lurč.



I sad to nije insinuacija, idi bre...

Mogao bi neko da pomisli da sam ozbiljan.


Tu grešku još nisam napravio

P.S. Ne povlačim se, samo ti predstavljam sliku kako to izgleda kad se tračevi pobijaju tračevima, insinuacije insinuacijama. Niko bre ovde nema pojma ko su svi ti ljudi na našoj političkoj sveni i šta rade, a mi se ovde tako lako latimo kvalifikacija na osnovu insinuacija. Taj recept DELUJE!!!

p.s.s. Neke informacije za koje pouzdano znam da su validne najčešće ne koristim na blogu.
margos margos 18:23 22.08.2012

Re: Hmm...

docsumann
dakle, šta god da je tema, blogeri će već naći načina da se potkače

Nikolić je napisao kritiku medija i podrepaša koji se utrkuju da se dodvore Prvoj Dami (i njenom Gospodinu) ili da je opljunu, onako, u hodu. To što kritikuje i Dragicu jer je deo svoje intime dala na uvid toj i takvoj javnosti, zamagljuje ovo prvo, ali pomaže da se svi đuture uključimo u priču i da svako do'vati i izbubeca onog ko mu je, bilo kada i zbog bilo čega, stao na žulj.
niccolo niccolo 19:24 22.08.2012

Re: Hmm...

Baba Visnja - bese li Vozdova majka?

Manja korekcija - majka Miloša Obrenovića
maksa83 maksa83 19:42 22.08.2012

Re: Hmm...

niccolo
Baba Visnja - bese li Vozdova majka?

Manja korekcija - majka Miloša Obrenovića


Je l' neko imao priliku da sluša ovo uživo?

vishnja92 vishnja92 20:01 22.08.2012

Re: Hmm...

ja.
verziju za mene licno
mlekac mlekac 20:14 22.08.2012

Re: Hmm...

niccolo
Baba Visnja - bese li Vozdova majka?

Manja korekcija - majka Miloša Obrenovića


Hvala niccolo - znam da je bila necija majka, zaboravila sam cija, a namerno nisam htela da Googlam, nego da vidim po secanju koliko su mi ostale u pamcenju neke "prve dame" novije istorije.
mlekac mlekac 20:15 22.08.2012

Re: Hmm...

maksa83
niccolo
Baba Visnja - bese li Vozdova majka?

Manja korekcija - majka Miloša Obrenovića


Je l' neko imao priliku da sluša ovo uživo?



Ja, bar 100 puta, i na nastupima i privatno.
mlekac mlekac 20:16 22.08.2012

Re: Hmm...

vishnja92
ja.
verziju za mene licno


Snjavi,
freehand freehand 20:28 22.08.2012

Re: Hmm...

Je l' neko imao priliku da sluša ovo uživo?

Šnjavi, Mlekac - priznajem, i ja sam.
Isto više puta.
freehand freehand 20:31 22.08.2012

Re: Hmm...

margos
docsumann
dakle, šta god da je tema, blogeri će već naći načina da se potkače

Nikolić je napisao kritiku medija i podrepaša koji se utrkuju da se dodvore Prvoj Dami (i njenom Gospodinu) ili da je opljunu, onako, u hodu. To što kritikuje i Dragicu jer je deo svoje intime dala na uvid toj i takvoj javnosti, zamagljuje ovo prvo, ali pomaže da se svi đuture uključimo u priču i da svako do'vati i izbubeca onog ko mu je, bilo kada i zbog bilo čega, stao na žulj.

Kumobratesestro - sabi ga u dve rečenice.
Koncentrat suštine.
Kvintesencija, takoreći.
freehand freehand 20:39 22.08.2012

Re: Hmm...

I sad to nije insinuacija, idi bre...

kakva insinuacija?
Ali tvrdnja da sam ikad pominjao sahranjivanje je laž, ako ćemo već da kvalifikujemo.

Ne povlačim se, samo ti predstavljam sliku kako to izgleda kad se tračevi pobijaju tračevima,

Niti si ti nešto predstavljao meni, jer se ja u tom momentu nisam uključivao u tu priču; niti si tračem odgovarao na bilo šta, jer si izneo trač kao tvrdnju.
Taj recept DELUJE!!!

Odlično, koristi ga štedro, kao i do sada, a ja ću gledati da te zaobilazim.
Kao i Fokus i Veliku Srbiju. Nekako se sa vama radikalima nikad nisam razumeo. A ne verujem ni da ću.

p.s.s. Neke informacije za koje pouzdano znam da su validne najčešće ne koristim na blogu.

E? Iz čega logički o ovima koje koristiš,zaključujemo - šta?

Milan Novković Milan Novković 10:27 22.08.2012

Milane, ...

... druže, imenjače, bratte

Ovo nije satira, a đubre je od zabave.

A ti si talentovan čovek (zato ja i "volim" da te kritikujem)

Pitam malopre zašto bi neko ko ima talenat u glavi pisao đubre!?

"Pa, ...", kažu, "... zato što ima i đubre u glavi"

Imamo svi, imamo svi, ne brini mnogo
nikolic777 nikolic777 10:49 22.08.2012

Re: Milane, ...

da, u pravu si

to znaci da su svi tekstovi objavljeni o predsedniku i zeni mu, a nisu u vezi sa njegovim politickim, drzavnickim potezima - djubre. I jesu, hrpa sterotipa, ušećerena i nepotrebna, dofilovana analizama stila prve dame sve da bi se odglumila nekakva istancana modna svest u ovoj sredini...neko je pozeleo da bude Ana Vintur na Dragicin racun, neko pisac romanticnih prica, neko je iz znatizelje poslao paparace na Dragicu, neko je nadahnuto proglasio ikonopiscem...

i, opet si u pravu, tesko je sacuvati glavu, od djubreta, naravno
inace, drago mi je sto si suptilan u izboru reči ali tako je to uvek kad ceniš onoga kome se obraćaš

Milan Novković Milan Novković 20:17 22.08.2012

Re: Milane, ...

neko je nadahnuto proglasio ikonopiscem

Ja mislim da je suviše rano, kao reakcija na ono što joj drugi žele, da bi bila predmet satire!
i, opet si u pravu, tesko je sacuvati glavu, od djubreta, naravno
inace, drago mi je sto si suptilan u izboru reči ali tako je to uvek kad ceniš onoga kome se obraćaš

Pa da, al izvini, ja englesko "rubish" suviše olako prepevavam na srpski.

Talentu ne treba đubre da ga hrani, iako je ponekad potrebno da mu da boju, da ga "harmonizuje" u ponekoj sitnici.

I pored svog optimizma, od kojeg se i sam pomalo zamaram, ja mislim da je "greh" trošiti talenat u Srbiji na ovu vrstu satire i zabave, to može ko hoće, te "elitske" tribine su popunjene i prepunjene.

Daj nešto, pls, inspirativnije, da mogu svojim ćerkama da kažem "čitaj ovo"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana