Politika

Srpska i evropska posla

Nebojsa Krstic RSS / 31.08.2012. u 10:40

U sredu (29.8.2012.) Danas je u rubrici «Pitanje-odgovor» postavio pitanje: kako komentarišete izjavu Nebojše Krstića da je Jelko Kacin «pokondirena tikva»?

Na to je Laslo Varga, predsednik Odbora za evropske integracije Skupštine Srbije, odgovorio:

«Ovo nije prva ovakva izjava ili komentar sada već bivšeg predstavnika kabineta ptredsednika Republike, odnosno vlasti koja je vodila Srbiju u protekle 4 godine. Samim tim nije iznenađujuća. Ako neko misli da ovakvim i sličnim komentarima doprinosi evropskom putu Srbije, taj se vara. Jelko Kacin je profesionalac i svoje stavove ne gradi na komentarima političara, već na osnovu onoga za šta se zalaže i što mu je kao zvaničniku EU u opisu posla, tako da Krstićeva izjava neće uticati na njega.»

Pošto se ne slažem ni sa pitanjem, ni sa odgovorom, dozvolite mi kraću eksplikaciju.

Pre svega, nisam davao nikakvu izjavu o Jelku Kacinu. Tako da ne postoji «moja izjava» u kojoj je Kacin nazvan «pokondirenim tikvom». To je što se tiče Danasovog pitanja, a što se tiče odgovora Lasla Varge, dozvolite mi kratki komentar na par stvari koje je predsednik Odbora izgovorio.

Nije tačno da «ovo nije prva ovakva izjava ili komentar sada već bivšeg predstavnika kabineta predsednika Republike...». Laslo Varga nikada nije mogao da vidi, čuje, pročita, bilo kakvu izjavu moje malenkosti, ili ma kog drugog predstavnika kabineta predsednika Republike Borisa Tadića, u kojoj se na bilo koji način pominje Jelko Kacin, ili neki drugi predstavnik EU.

«Ako neko misli da ovakvim i sličnim komentarima doprinosi evropskom putu Srbije, taj se vara.», kaže Varga, pa bih, pre nego što obrazložim svoje neslaganje s njim, da se na brzinu vratim na ono što Danas naziva «mojom izjavom».

Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini. Kada sam čuo šta je rekao, napisao sam na Tviteru: “Vratio nam se Jelko Kacin! Nadmeniji i oholiji nego ikad.” Tviter je inače medij koji dozvoljava kratke forme komentara, do 140 karaktera. Zato sam u sledećem svom komentaru dodao: “Jelko Kacin kaže za nekakvu zloupotrebu da su to "srpska posla". Ova izjava ima šovinistički prizvuk.”

I zaključio sam: “Za današnje ophođenje Jelka Kacina greška bi bila reći, to su "slovenačka" ili "evropska posla". Pre su to posla jedne pokondirene tikve.”

E tako. Pošto sam doveo u korelaciju ophođenje Jelka Kacina i “pokondirene tikve”, vraćam se na Varginu tvrdnju da “ovakvi komentari ne doprinose evropskom putu Srbije”. Naime, s tim se apsolutno ne slažem. Rekao bih upravo suprotno, da izjave gospodina Kacina, kakava je bila ova od pre par dana, i ne samo ta, po mom dubokom uverenju ne doprinose evropskom putu Srbije. A ubeđen sam da i on to zna vrlo dobro, i da se upravo zato tako i ophodi. Tako da se ne slažem s Vargom da su Kacinove izjave odraz profesionalizma.

U administraciji EU ima mnogo finih ljudi, pristojnih, profesionalaca, koji ne bi na svakom koraku demonstrirali svoju zlovolju prema Srbiji i koji svoje privatne predrasude o tome šta su “srpska posla” ne bi mešali sa onim što je u opisu njihovog posla.

Valjda ćemo imati sreće da neki takav jednom zaluta i u ove krajeve.

 

                                                                                                          (Objavljeno u Danasu, 31.8.2012.) 

 

 



Komentari (527)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 12:03 31.08.2012

Re: Предрасуде

Ne, ali, pazi, već i sama činjenica da nam šalju tamo nekog referenta za odbranu i zaštitu da diluje s nama ti dovoljno govori gde smo u i šta smo mi toj EU. Stvarno da se čovek stvarno zapita koji ćemo ćurac tamo...

...Što malo ide i na adresu autora i savetovanog mu. Mislim, da je li ta EU stvarno toliko vredna da sudbina 7M ljudi treba da zavisi od referenta za OZ iz Kranja? Ili je, ipak, trebalo voditi politiku s nekim drugim i delotvornijim porukama. Mislim, svi znamo koliko je Savetnik otvoren za sugestije i savete.
dragan7557 dragan7557 12:05 31.08.2012

Re: Предрасуде

princi:
Trainee in the Municipality of Kranj (1980).
Adviser on defence preparations in the Municipality of Kranj (1981). Adviser on defence training in the Municipality of Kranj (1984).
Head of the municipal civil protection unit (1988).

Od opštinskog do Sveckog političara!

Ovome i Žižek skida kačket.


cerski
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:12 31.08.2012

Re: Предрасуде

A e'o sa' će nauči i Odbranu i Poslednje Dane.



bolid1 bolid1 12:14 31.08.2012

Re: Предрасуде

Aaaa, dobro, radio je google...videli ste kako to referent za ONO dobro zvuci na Engleskom?

A, zasto sam postavio Lacnog Franca i Lidiju, pa tema za diplomski je bila: Ženske v oboroženih silah...

Da parafraziram LJubu Moljca: riknuo nam ćale, riknulo nam voće pa nas hebe ko i kako hoće...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:32 31.08.2012

Re: Предрасуде

Bez sve šale, malo mi nije jasno zašto je izjava jednog privatnog lica, bivšeg muzičara Nebojše Krstića, i to na Tviteru, dobila bilo kakav zvanični status?! Jelka Cazzin rekla srpska posla, Nebojša otpisao posla pokondirene tikve, i kad bih ja sad ovde napisao konjušarska posla -- kakvu težinu imaju ova tviteraška i blogovska opanjkavanja?

Šta je sad ovo, internet je velika kafana?!
U svakoj kafani je bilo žbira; ko je ovde žbir?
libkonz libkonz 12:38 31.08.2012

Re: Предрасуде

Bez sve šale, malo mi nije jasno zašto je izjava jednog privatnog lica, bivšeg muzičara Nebojše Krstića, i to na Tviteru, dobila bilo kakav zvanični status?!

Još je leto, Olimpijske igre su prošle, nema vesti.
Krle, od sada takve izjave da daješ od oktobra do maja
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:44 31.08.2012

Re: Предрасуде

Ne, ali, pazi, već i sama činjenica da nam šalju tamo nekog referenta za odbranu i zaštitu da diluje s nama ti dovoljno govori gde smo u i šta smo mi toj EU. Stvarno da se čovek stvarno zapita koji ćemo ćurac tamo...

Da je referent pametan odgovorio bi kako su bolji otišli boljima, a da je on jedna nas dopanuo...srećom nije.
arcins arcins 12:44 31.08.2012

Re: Предрасуде

Predrag Brajovic
Jelka Cazzin rekla[i] srpska posla
Šta je sad ovo, internet je velika kafana?!
U svakoj kafani je bilo žbira; ko je ovde žbir?


Miiiiiinchia.
milivoje_bg milivoje_bg 13:06 31.08.2012

Re: Предрасуде

Predrag Brajovic
princi
Sine, Slovenac studirao odbranu i zaštitu.

Нема шаје с њим, princi. Такви су најопаснији.
Има да подигне територијалну одбрану на нас, ако му се замеримо.

У праву си ! Он је своје показао (да није за џабе студирао то што је студирао). Са пар својих територилајаца (да будемо искрени - и нешто швапских специјалаца) је победио Југословенску Луд(ск)у Армаду.
Што би реко Шпегељ --- његови су знали да пуцају у стомак ! (Ужас --- и сада се сећам те даноноћне Кацинове агитпроп кухиње !)
princi princi 13:22 31.08.2012

Re: Предрасуде

Da je referent pametan odgovorio bi kako su bolji otišli boljima, a da je on jedna nas dopanuo...srećom nije.

Sine, saće po Krletu da opletu kako je Kurcinu rekao da je glup...

Nego, 'oće li Danas da se ispruži za neku kintu ovde što im sastavljamo subotnje izdanje?
zovitemegrunf zovitemegrunf 13:53 31.08.2012

Re: Предрасуде

Nebojsa Krstic
... Da je referent pametan odgovorio bi kako su bolji otišli boljima, a da je on jedna nas dopanuo...srećom nije.


Ja bih Kanjosa malo drukcije potrosio, da se upitam na sta smo ulupali dvanaest godina da ne postadosmo bolji i visi, da mozemo da dobijemo boljeg sagovornika od mladjeg referenta
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:01 31.08.2012

Re: Предрасуде

Sine, saće po Krletu da opletu kako je Kurcinu rekao da je glup...

kaže Kacin u intervjuu Danasu, kako ta moja "izjava" da je on pokondirena tikva više govori o meni nego o njemu...A novinar ga ne pita jel to normalno da on kao neki predstavnik EU širi šovinističke ideje o Srbima kao lopovskom narodu...
dragan7557 dragan7557 17:32 31.08.2012

Re: Предрасуде

Nebojsa Krstic
Ne, ali, pazi, već i sama činjenica da nam šalju tamo nekog referenta za odbranu i zaštitu da diluje s nama ti dovoljno govori gde smo u i šta smo mi toj EU. Stvarno da se čovek stvarno zapita koji ćemo ćurac tamo...

Da je referent pametan odgovorio bi kako su bolji otišli boljima, a da je on jedna nas dopanuo...srećom nije.

Jelko Kacin nije referent, već oficijelno reporter EU(engleski naziv).

cerski
bzejak2010 bzejak2010 18:23 31.08.2012

Re: Предрасуде

Nebojsa Krstic
Sine, saće po Krletu da opletu kako je Kurcinu rekao da je glup...

kaže Kacin u intervjuu Danasu, kako ta moja "izjava" da je on pokondirena tikva više govori o meni nego o njemu...A novinar ga ne pita jel to normalno da on kao neki predstavnik EU širi šovinističke ideje o Srbima kao lopovskom narodu...


ja ne vidim sta je tu problem... Srbi u sustini i jesu primitivan i lopovski narod.. i ti to VRLO DOBRO ZNAS... dokaz za to vidis svakog jutra kad se probudis i pogledas u ogledalo, zajedno sa svojom svitom prepostenih demokrata iz DS... I naravno da istina najvise boli, ali ja nemam problem sa Jelkom zato sto znam da se on nije obracao kad je to rekao, obicnom narodu koji trpi zbog politicara koji ga vode.. On se obracao politicarima, koji su se prepoznali u njegovim recima...

Koliko vidim vec je pocela kampanja protiv evropske unije, malo malo pa na RTS dovode strucnjake, ekonomiste i analiticare koji zagovaraju ideje nesvrstanosti, bratske rusije i slicne gluposti...

Ja njih toliko i ne krivim , oni tacno znaju sta rade i za koga i protiv koga...

vise mi je zao obicnog naroda koji dozvoljava da bude zaveden i izmanipulisan od strane takvih... pa ih vise pogadja sto im je istinu rekao neko ko nije iz Srbije nego sto je izrecena surova istina o nama...

a o ovima ovde sto kao papagaji podrzavaju DS funkcionere, a sve u nadi da ce biti nagradjeni funkcijama u drzavnim preduzecima, ne bih trosio reci, nisu vredni nikakvog komentara....
arianna arianna 18:27 31.08.2012

Re: Предрасуде

Srbi u sustini i jesu primitivan i lopovski narod.


Jel?

On se obracao politicarima, koji su se prepoznali u njegovim recima
.

a kome se Ti obracas iznad citiranom tvrdnjom?
bzejak2010 bzejak2010 19:42 31.08.2012

Re: Предрасуде


arianna
Srbi u sustini i jesu primitivan i lopovski narod.


Jel?

On se obracao politicarima, koji su se prepoznali u njegovim recima
.

a kome se Ti obracas iznad citiranom tvrdnjom?


izvini sto sam ti razbio iluzije. da su srbi posten, nadahnut, civilizovan narod... ali sta da radim istina boli.. jos vise nego verovanje u lazi...

obracam se blogerima koji razmisljaju glavom , svojom glavom, koliko god malo da ih je ostalo pred navalom partijskim aktivista i ulizica.. a ne blogerima koji razmisljaju glavom predsednika partije kojoj pripadaju, sektasi najobicniji

Re: Предрасуде

Predrag Brajovic
Bez sve šale, malo mi nije jasno zašto je izjava jednog privatnog lica, bivšeg muzičara Nebojše Krstića, i to na Tviteru, dobila bilo kakav zvanični status?! Jelka Cazzin rekla srpska posla, Nebojša otpisao posla pokondirene tikve, i kad bih ja sad ovde napisao konjušarska posla -- kakvu težinu imaju ova tviteraška i blogovska opanjkavanja?

Šta je sad ovo, internet je velika kafana?!
U svakoj kafani je bilo žbira; ko je ovde žbir?


Evo, ja cu. uvek Sam Htela da se oprobam u novim ulogama. Mogu li, Brajovicu?
arianna arianna 20:01 31.08.2012

Re: Предрасуде

bzejak2010

arianna
Srbi u sustini i jesu primitivan i lopovski narod.


Jel?

On se obracao politicarima, koji su se prepoznali u njegovim recima
.

a kome se Ti obracas iznad citiranom tvrdnjom?


izvini sto sam ti razbio iluzije. da su srbi posten, nadahnut, civilizovan narod... ali sta da radim istina boli.. jos vise nego verovanje u lazi...

obracam se blogerima koji razmisljaju glavom , svojom glavom, koliko god malo da ih je ostalo pred navalom partijskim aktivista i ulizica.. a ne blogerima koji razmisljaju glavom predsednika partije kojoj pripadaju, sektasi najobicniji



Izvini, ja bih da saberemo ono što si napisao i nešto da pitam:

po tebi su Srbi nepošten, necivilizovan, prost, primitivan,lopovski, zaveden i izmanipulisan narod... a ti si se eto tako kulturan, civilizovan, pošten, našao na srpskom blogu, oči da nam otvaraš

ajmo na lični nivo, pošto drugačije nema svrhe
Evo ja sam Srpkinja i najljubaznije te molim da mi odgovoriš po čemu si zaključio da sam nepoštena, necivilizovana, prosta, lopov a uz to zavedene i izmanipulisana?

Re: Предрасуде

Evo jedne za uniformisana lica, da ne bude da je nesto licno
maksa83 maksa83 20:05 31.08.2012

Re: Предрасуде

Izvini, ja bih da saberemo ono što si napisao

Evo i ja bih da saberemo.

dragan7557 dragan7557 20:09 31.08.2012

Re: Предрасуде

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Predrag Brajovic
Bez sve šale, malo mi nije jasno zašto je izjava jednog privatnog lica, bivšeg muzičara Nebojše Krstića, i to na Tviteru, dobila bilo kakav zvanični status?! Jelka Cazzin rekla srpska posla, Nebojša otpisao posla pokondirene tikve, i kad bih ja sad ovde napisao konjušarska posla -- kakvu težinu imaju ova tviteraška i blogovska opanjkavanja?

Šta je sad ovo, internet je velika kafana?!
U svakoj kafani je bilo žbira; ko je ovde žbir?


Evo, ja cu. uvek Sam Htela da se oprobam u novim ulogama. Mogu li, Brajovicu?

Jel' to zvaničan zahtev za Indugenciju?


cerski
bzejak2010 bzejak2010 20:19 31.08.2012

Re: Предрасуде


arianna
bzejak2010

arianna
Srbi u sustini i jesu primitivan i lopovski narod.


Jel?

On se obracao politicarima, koji su se prepoznali u njegovim recima
.

a kome se Ti obracas iznad citiranom tvrdnjom?


izvini sto sam ti razbio iluzije. da su srbi posten, nadahnut, civilizovan narod... ali sta da radim istina boli.. jos vise nego verovanje u lazi...

obracam se blogerima koji razmisljaju glavom , svojom glavom, koliko god malo da ih je ostalo pred navalom partijskim aktivista i ulizica.. a ne blogerima koji razmisljaju glavom predsednika partije kojoj pripadaju, sektasi najobicniji



Izvini, ja bih da saberemo ono što si napisao i nešto da pitam:

po tebi su Srbi nepošten, necivilizovan, prost, primitivan,lopovski, zaveden i izmanipulisan narod... a ti si se eto tako kulturan, civilizovan, pošten, našao na srpskom blogu, oči da nam otvaraš

STA JE SPORNO?? pa zar nisu? okreni se malo oko sebe? ja sam se pre 2 nedelje vratio iz Slovenije i uopste nisu slovenci onakvi kakvim ih ovde opisujete, iz prve ruke ti mogu reci, puni ste predrasuda i stereotipova...
ja ostajem pri svome da je vecina srba prosta primitivna i necivilizovana i to tebe ne bi trebalo da pogadja - ako nisi takva. Vise bi trebalo da te bude zao, kao sto i mene jeste, zasto je to tako...

Druga je stvar, za drugu diskusiju, zasto smo mi takvi. Ja i tu krivicu dobrim delom svaljujem na politicare ove nase.. zato sto su mogli da urade nesto na tome da narode otvore oci, ali nisu, nisu zato sto su mislili SAMO NA SEBE i kako da se ulizu primitivizmu zarad glasova na izborima.. iz cisto sebicnih razloga.

Uostalom, nemoj slusati sta nebojsa krstic pise (ustvari, posipa se pepelom) na svom blogu. Saslusaj sta je Ivica Dacic rekao povodom toga.. Svako normalan bi se zamislio.. A vecina ljudi u Srbiji reaguje po inercij u stilu "e nece jedan becki konjusar da mi govori sta cu da radim u sopstvenoj zemlji"...

ma daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

ajmo na lični nivo, pošto drugačije nema svrhe
Evo ja sam Srpkinja i najljubaznije te molim da mi odgovoriš po čemu si zaključio da sam nepoštena, necivilizovana, prosta, lopov a uz to zavedene i izmanipulisana?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:26 31.08.2012

Re: Предрасуде

dragan7557
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Predrag Brajovic
Bez sve šale, malo mi nije jasno zašto je izjava jednog privatnog lica, bivšeg muzičara Nebojše Krstića, i to na Tviteru, dobila bilo kakav zvanični status?! Jelka Cazzin rekla srpska posla, Nebojša otpisao posla pokondirene tikve, i kad bih ja sad ovde napisao konjušarska posla -- kakvu težinu imaju ova tviteraška i blogovska opanjkavanja?

Šta je sad ovo, internet je velika kafana?!
U svakoj kafani je bilo žbira; ko je ovde žbir?

Evo, ja cu. uvek Sam Htela da se oprobam u novim ulogama. Mogu li, Brajovicu?

Jel' to zvaničan zahtev za Indugenciju?

cerski

Све је у реду, Церски; пуковник Брајовић држи ствари под контролом.
Инфилтрација у наше редове није могућа.

Небојша воли кад ја пуштам музику, чини ми се?

arianna arianna 20:38 31.08.2012

Re: Предрасуде

Druga je stvar, za drugu diskusiju, zasto smo mi takvi. Ja i tu krivicu dobrim delom svaljujem na politicare ove nase.. zato sto su mogli da urade nesto na tome da narode otvore oci, ali nisu, nisu zato sto su mislili SAMO NA SEBE i kako da se ulizu primitivizmu zarad glasova na izborima.. iz cisto sebicnih razloga.




Da sam čekala da mi političari otvore oči bila bih garant Filip Višnjić ili Homer lično

Nego da ti ja nešto kažem u poverenju. Ne valja ti pos'o nikako. Nikom generalizacija koji pominješ i stereotipi nisu doneli dobro, pa neće ni tebi. Ruši to u svojoj glavi na vreme .

Svaki dobar ili loš čovek ima svoje ime i prezime. A poštenje, inteligencija, civilizovanost NE zavise od pripadnosti nekoj naciji, već samo i isključivo od pojedinca, ma kom narodu pripadao
crossover crossover 20:39 31.08.2012

Re: Предрасуде

bzejak2010

puni ste predrasuda i stereotipova...
ja ostajem pri svome da je vecina srba prosta primitivna i necivilizovana


maksa83 maksa83 20:43 31.08.2012

Re: Предрасуде

Небојша воли кад ја пуштам музику, чини ми се?

Samo ma-lo više nego kad ja komentarišem.
dragan7557 dragan7557 20:54 31.08.2012

Re: Предрасуде

Predrag Brajović:
Небојша воли кад ја пуштам музику, чини ми се?

Jašta bre, posle izbora počeo odjednom da obožava Krstašku muziku, The Crusades Music. Dođe bre ko melem na teške izborne rane.

cerski
bzejak2010 bzejak2010 20:59 31.08.2012

Re: Предрасуде

arianna
Druga je stvar, za drugu diskusiju, zasto smo mi takvi.

Nego da ti ja nešto kažem u poverenju. Ne valja ti pos'o nikako. Nikom generalizacija koji pominješ i stereotipi nisu doneli dobro, pa neće ni tebi. Ruši to u svojoj glavi na vreme .

[b]Svaki dobar ili loš čovek ima svoje ime i prezime.
A poštenje, inteligencija, civilizovanost NE zavise od pripadnosti nekoj naciji, već samo i isključivo od pojedica, ma kom narodu pripadao


izvini ako si se prepoznala.. samo toliko... pripadnost coporu isto tako ne podrazumeva da moras braniti copor cak i onda kad je na pogresnom putu.. a to o dobroti i zlu znam i sam.. nemam nista da dodam ili oduzmem.. samo mi nije jasno zasto si bas meni rekla u ovoj situaciji/diskusiji.. ja se tu nisam prepoznao... bolje bi vam bilo da slusate malo sta pricaju gospoda iz evropske unije, mozda nesto i naucite, razumete, shvatite... cuj Ivica Dacic je nasao da se uvredi, gospodin sa prosecnom ocenom skoro 10 na fakultetu politickih nauka, dobar drug "srpske majke" (znaju se iz detinjstva).. Slobin potparol iz 90-tih, docekao svojih 5 minuta da se ljudi na izaslanike evropske unije a koji je sasvim slucajno, politicar iz Slovenije... Setite se onog youtube klipa gde Ivica Dacic, vidno pijan, objasnjava stranim gostima sta je kalemegdan i kako je dobio ime... I da ne zaboravim aferu sa kofercetom u vreme vladavine Vojislava Kostunice, gde je nocu izigravao kurira i nosio kofer sa 100.000 evra po Beogradu i to 100.000 evra koje je pripadnik g17 izvukao od izraelskih investitora kako bi "stavili na led" odluku o zatvaranju njihove banke/investicionog fonda/osiguravajuceg drustva sta je vec bilo.. Zar ne vidite da prilicno lepo zive u sisanju stranaca i to preko nasih ledja, unistavajuci NAS UGLED I OBRAZ... kao fora, svadje i prepucavanja.... a kad treba zgraviti ono sto im ne pripada, zacas se dogovore.
Verovatno jos misle da su face zato sto su dobri igraci, lazu svoj narod, lazu strane politicare i izaslanike, lazu jedni druge, i opstaju ovoliko dugo.. Koliko im je samo ego skocio.....
crossover crossover 21:09 31.08.2012

Re: Предрасуде

bzejak2010
ma idi sto si duhovit... kako si me presao sa ovom slikom...
uzmi bolje to sto si i*rao na toj slici pa odnesi predsedniku svoje stranke da pojede... ako smes....


Гноме, ниси се квалификовао за било какав разговор са одраслимa, зато са тобом мора са flashcards (ако уопште знаш шта је то).
arianna arianna 21:12 31.08.2012

Re: Предрасуде

bzejak2010



izvini ako si se prepoznala.. samo toliko... pripadnost coporu isto tako ne podrazumeva da moras braniti copor cak i onda kad je na pogresnom putu.. a


nisam se prepoznala,jer ne živim ni u krdu, ni u čoporu

a ti se lepo IZVINI svim ljudima koje ne poznaješ, i koje vredjaš po nacionalnoj osnovi

toliko od mene... pozdrav
arianna arianna 21:21 31.08.2012

Re: Предрасуде

ja nisam rekao da su svi srbi takvi, nego vecina.. sto se da videti iz toga kako razmisljaju i kako su povodljivi za onim sto im se servira... to je ono sto me boli


svrati do apoteke, popi nešto na moj račun
bzejak2010 bzejak2010 21:29 31.08.2012

Re: Предрасуде

arianna
ja nisam rekao da su svi srbi takvi, nego vecina.. sto se da videti iz toga kako razmisljaju i kako su povodljivi za onim sto im se servira... to je ono sto me boli


svrati do apoteke, popi nešto na moj račun


pa to je problem, draga gospodjo/ice .. vi ste se prepoznali...
ja vam tu ne mogu pomoci...

i samo da znate.. imam prijatelja koji je predsednik okruznog odbora socialdemokrata slovenije, odnosi se na maribor i okolinu.. i dobar je prijatelj sa jelkom Kacinom.. stupio sam sa njim u kontakt i licno cu mu poruciti da ne bude nimalo nezan prema ovog bagri, mulju i talogu srpske politicke scene, vec da ih gazi do iznemoglosti zato sto nista bolje nisu ni zasluzili... i da jasno razdvoji problem obicnog gradjanina srbija i toga ko je glavna prepreka na njegovom putu u evropsku uniju... videcemo sta ce biti od toga... a partijski vojnici i partizanke, zelim vam sve najgore... kada sam ja bio vasih godina, moji drugovi su se mrzli na ulicama srpskih gradova lupajuci u serpe zato sto su zeleli bolji zivot, nisu zeleli folirante kojima je najveci uspeh skidanje viza za sengenske zemlje i NISTA VISE. MOJA GEneracija je bila spremna da se zrtvuje, a vasa je jedino spremna da se uclani u partije na vlasti kako bi "na mufte" dosla do posla u drzavnoj sluzbi... MISLITE MALO O TOME
Goran Vučković Goran Vučković 21:29 31.08.2012

Re: Предрасуде

ja nisam vredjao sve ljude nego primitivce i lopove, a takvi zasluzuju i gore od vredjanja... ne moze se uvrediti onaj ko je ciste savesti.. razmisli o tome... ja nisam rekao da su svi srbi takvi, nego vecina.. sto se da videti iz toga kako razmisljaju i kako su povodljivi za onim sto im se servira... to je ono sto me boli

Ok, recimo da si govorio istinu, a ne samo istresao svoje frustracije, malograđanštinu i nevaspitanje - pa je razgovor sa tobom o ovoj temi interesantan, jer možeš priložiti dokaze za svoje neobične tvrdnje.

To onda mora da znači da imaš pouzdanu statistiku, na statistički značajnom uzorku, kao i kriterijume za klasifikaciju u te kategorije koji si pobrojao, kao i komparativnu analizu koja pokazuje da su ti rezultati značajni u poređenju sa drugim grupama - nacijama. Nešto što oni među nama koji se razumeju u statističko istraživanje mogu da provere.

Izvoli - pokloni se i počni.
Goran Vučković Goran Vučković 21:31 31.08.2012

Re: Предрасуде

MOJA GEneracija je bila spremna da se zrtvuje, a vasa je jedino spremna da se uclani u partije na vlasti kako bi "na mufte" dosla do posla u drzavnoj sluzbi...

Može li informacija koja je to tačno generacija, čisto da znamo o čemu pričamo?
maksa83 maksa83 21:32 31.08.2012

Re: Предрасуде

i samo da znate.. imam prijatelja koji je predsednik okruznog odbora socialdemokrata slovenije,

E sad...

Ovo kao ono, 3 najveće laži:

- Sutra počinjem da učim.
- Skini se neću ti ništa.
- Neki od mojih najboljih prijatelja su Jevreji.
gedza.73 gedza.73 21:33 31.08.2012

Re: Предрасуде

bzejak2010
i samo da znate.. imam prijatelja koji je predsednik okruznog odbora socialdemokrata slovenije, odnosi se na maribor i okolinu.. i dobar je prijatelj sa jelkom Kacinom.. stupio sam sa njim u kontakt i licno cu mu poruciti da ne bude nimalo nezan prema ovog bagri, mulju i talogu srpske politicke scene, vec da ih gazi do iznemoglosti zato sto nista bolje nisu ni zasluzili..




Nemoj nekom moderatoru da padne na pamet da briše ovaj komentar.

Što reče krkar 'sačuvao sam ga i ima da napišem blog'
PS: Ne trudo se da me brišeš. Imam skrinšot i postiraću kontrablog
maksa83 maksa83 21:35 31.08.2012

Re: Предрасуде

Što reče krkar 'sačuvao sam ga i ima da napišem blog'

I tako se u narodu pojavila još jedna kletva:

"Dabogda te bzejak odrukao Jelku Kacinu"


(smajli skupljač novih srpskih kletvi i pretnji)
princi princi 21:42 31.08.2012

Re: Предрасуде

'sačuvao sam ga i ima da napišem blog'

Genijalno!
(smajli skupljač novih srpskih kletvi i pretnji)

"Dabogda ti bzejak i Jelko Kurcin pevali na ispraćaju u vojsku"
i samo da znate.. imam prijatelja koji je predsednik okruznog odbora socialdemokrata slovenije, odnosi se na maribor i okolinu.. i dobar je prijatelj sa jelkom Kacinom.. stupio sam sa njim u kontakt i licno cu mu poruciti da ne bude nimalo nezan prema ovog bagri, mulju i talogu srpske politicke scene, vec da ih gazi do iznemoglosti zato sto nista bolje nisu ni zasluzili... i da jasno razdvoji problem obicnog gradjanina srbija i toga ko je glavna prepreka na njegovom putu u evropsku uniju... videcemo sta ce biti od toga...

Zbog ovoga se dolazi na blog!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:56 31.08.2012

Re: Предрасуде

gedza.73
bzejak2010
i samo da znate.. imam prijatelja koji je predsednik okruznog odbora socialdemokrata slovenije, odnosi se na maribor i okolinu.. i dobar je prijatelj sa jelkom Kacinom.. stupio sam sa njim u kontakt i licno cu mu poruciti da ne bude nimalo nezan prema ovog bagri, mulju i talogu srpske politicke scene, vec da ih gazi do iznemoglosti zato sto nista bolje nisu ni zasluzili..




Nemoj nekom moderatoru da padne na pamet da briše ovaj komentar.

Što reče krkar 'sačuvao sam ga i ima da napišem blog'
PS: Ne trudo se da me brišeš. Imam skrinšot i postiraću kontrablog



Da, da, ovo je ko onomad kad je Vučko svojim edukativnim i smirenim komentarima (sa bezbedne udaljenosti, sedeći u Galzgovu) isprovocirao 100.000 Bosanaca i Hercegovaca da dođu iz Kanade i sruše Beograd.

EDIT:
A vidim opet mu đavo neda mira, pokušava i sa ovim fantomom
Goran Vučković Goran Vučković 21:58 31.08.2012

Re: Предрасуде

Da, da, ovo je ko onomad kad je Vučko svojim edukativnim i smirenim komentarima (sa bezbedne udaljenosti, sedeći u Galzgovu) isprovocirao 100.000 Bosanaca i Hercegovaca da dođu iz Kanade i sruše Beograd.

Iz USofA, koliko se sećam
crossover crossover 22:02 31.08.2012

Re: Предрасуде

gedza.73
bzejak2010
i samo da znate.. imam prijatelja koji je predsednik okruznog odbora socialdemokrata slovenije, odnosi se na maribor i okolinu.. i dobar je prijatelj sa jelkom Kacinom.. stupio sam sa njim u kontakt i licno cu mu poruciti da ne bude nimalo nezan prema ovog bagri, mulju i talogu srpske politicke scene, vec da ih gazi do iznemoglosti zato sto nista bolje nisu ni zasluzili..



Nemoj nekom moderatoru da padne na pamet da briše ovaj komentar.


Пази кад сам и ја шокиран. Признајем, очекивао сам неко лудило од бзејаковог одговора али не баш оволико.
gedza.73 gedza.73 22:05 31.08.2012

Re: Предрасуде

Kad se sad nisam šlogirao, nikad neću.
Ja nas tražim na drugoj strani i nema komentara.

Reko' izbrisali nas.
A ovo treba da se sačuva.
Za buduća pokoljenja.

Pitali babu, posle velikog dobitka na lutriji, šta će da uradi sa novcem.
Baba široko pogleda fotoreportere, novinare, radoznale seljake i kaže
-Sve će ve tužim.

A i bezjak. Uups, nije bezjak nego bzejak ima sve da ne (nas) tuži.
I to besplatno.


freehand freehand 22:21 31.08.2012

Re: Предрасуде

nemoj slusati sta nebojsa krstic pise

Kakav hipersenzibilan čovek, kakva percepcija, kakve slušne halucinacije...
Đe je Docs, zna li neko?
Ovaj piše kao njegov mister Hajd?!
highshalfbooze highshalfbooze 22:52 31.08.2012

Re: Предрасуде

Nebojsa Krstic
kaže Kacin u intervjuu Danasu, kako ta moja "izjava" da je on pokondirena tikva više govori o meni nego o njemu...A novinar ga ne pita jel to normalno da on kao neki predstavnik EU širi šovinističke ideje o Srbima kao lopovskom narodu...


Kako beše ona pesmica? EU nema alternativu...

Stvarno nema smisla od njih. Toliko ste nas pokrali da bi njima dali, i sad posle svega kad nema više šta da se krade - oni vas nazivaju lopovima. Stvarno sramota... ccc
blogovatelj blogovatelj 23:58 31.08.2012

Re: Предрасуде

Zbog ovoga se dolazi na blog!


Izmedju ostalog

Edit:

Po stilu me podseca na sibil
alselone alselone 12:58 01.09.2012

Re: Предрасуде

maksa83

E sad...

Ovo kao ono, 3 najveće laži:

- Sutra počinjem da učim.
- Skini se neću ti ništa.
- Neki od mojih najboljih prijatelja su Jevreji.


Tipican bloger ima prijatelje (ne drugove, poznanike...) medju pripadnicima svih drugih naroda u Srbiji, posebno medju Albancima, Bosnjacima i Romima, gejevima, strancima raznih nacionalnosti...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 11:41 31.08.2012

Кацин

Кацин јесте покондирена тиква. Ми смо својим дугогодишњим преданим радом довели себе у ситуацију да нам полуталентовани комплексаши и политичари из бивше СФРЈ лупају пацке и објашњавају како да се понашамо.

Ласло Варга, бивши председник, људи из његовог кабинета, садашња влада, НВО, Чанак, Чеда, све је то иста боранија која је стајала или стоји мирно испред Кацина и њему сличним. Ово препуцавање преко твитера и новина је само унутрашња свађа људи који се боре за Кацинову љубав.
dragan7557 dragan7557 12:09 31.08.2012

Re: Кацин

Vasa:
Ласло Варга, бивши председник, људи из његовог кабинета, садашња влада, НВО, Чанак, Чеда, све је то иста боранија која је стајала или стоји мирно испред Кацина

Takav je vojni propis, bre.

cerski
cult cult 12:57 31.08.2012

Re: Кацин

Ласло Варга, бивши председник, људи из његовог кабинета, садашња влада, НВО, Чанак, Чеда, све је то иста боранија која је стајала или стоји мирно испред Кацина и њему сличним.


Ima li razlike u stajanju mirno pred ruskim ambasadorom, (a i salutiranju dorogomu batjuški), i stajanju pred evropskim činovnicima?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:26 31.08.2012

Re: Кацин

Нема никакве разлике. Проблем је што ови који стоје у ставу мирно не бирају химну.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:47 31.08.2012

Re: Кацин

cult
Ласло Варга, бивши председник, људи из његовог кабинета, садашња влада, НВО, Чанак, Чеда, све је то иста боранија која је стајала или стоји мирно испред Кацина и њему сличним.


Ima li razlike u stajanju mirno pred ruskim ambasadorom, (a i salutiranju dorogomu batjuški), i stajanju pred evropskim činovnicima?


Ima. Baćuška je pravoslavan, a ovi su katolici. Nekim ljudima to nešto znači.

p.s. Ima i protestanata i ostalih konfesija, ali ovi kojima znači te razlike nisu bitne. Ili pravoslavan ili katolik, to je podela, ostalo su trice.

Zašto im to znači e to ni ja ne razumem.
omega68 omega68 15:21 31.08.2012

Re: Кацин

ma. Baćuška je pravoslavan, a ovi su katolici. Nekim ljudima to nešto znači.

p.s. Ima i protestanata i ostalih konfesija, ali ovi kojima znači te razlike nisu bitne. Ili pravoslavan ili katolik, to je podela, ostalo su trice.

Zašto im to znači e to ni ja ne razumem.

Pola sata pokušavam da suzbijem bes i da ne opletem epitetima posle kojih nema nazad.
Da li imaš mozga?
Šta je u takvoj glavi?
Ti, ....., NIJE VAŽNA VERA
VAŽNO JE DA NAS NIKAK,NIKAD, NIKAD NISU BOMBARDOVALI.
i ŠTO SU 1915. UCENILI ''SAVEZNIKE'' DA POŠALJU BRODOVE NAŠOJ VOJSCI DA NE IZUMRE.
Brate, sa kakvim ..... mi život prođe
expolicajac expolicajac 16:52 31.08.2012

Re: Кацин

omega68
ma. Baćuška je pravoslavan, a ovi su katolici. Nekim ljudima to nešto znači.

p.s. Ima i protestanata i ostalih konfesija, ali ovi kojima znači te razlike nisu bitne. Ili pravoslavan ili katolik, to je podela, ostalo su trice.

Zašto im to znači e to ni ja ne razumem.

Pola sata pokušavam da suzbijem bes i da ne opletem epitetima posle kojih nema nazad.
Da li imaš mozga?
Šta je u takvoj glavi?
Ti, ....., NIJE VAŽNA VERA
VAŽNO JE DA NAS NIKAK,NIKAD, NIKAD NISU BOMBARDOVALI.
i ŠTO SU 1915. UCENILI ''SAVEZNIKE'' DA POŠALJU BRODOVE NAŠOJ VOJSCI DA NE IZUMRE.
Brate, sa kakvim ..... mi život prođe

De bre polako, kakvi smo, i oni će. Ima vremena. Znamo uvek da useremo motku
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:46 31.08.2012

Re: Кацин

omega68
ma. Baćuška je pravoslavan, a ovi su katolici. Nekim ljudima to nešto znači.

p.s. Ima i protestanata i ostalih konfesija, ali ovi kojima znači te razlike nisu bitne. Ili pravoslavan ili katolik, to je podela, ostalo su trice.

Zašto im to znači e to ni ja ne razumem.

Pola sata pokušavam da suzbijem bes i da ne opletem epitetima posle kojih nema nazad.
Da li imaš mozga?
Šta je u takvoj glavi?
Ti, ....., NIJE VAŽNA VERA
VAŽNO JE DA NAS NIKAK,NIKAD, NIKAD NISU BOMBARDOVALI.
i ŠTO SU 1915. UCENILI ''SAVEZNIKE'' DA POŠALJU BRODOVE NAŠOJ VOJSCI DA NE IZUMRE.
Brate, sa kakvim ..... mi život prođe


Ja ovo čuo 1000 puta, da nije isto klečati pred baćuškom u odnosu na nekog katolika. Pri tom su katolici često protestanti. Ja to stvarno čuo, a što to ovde zloupotebljavam to je moja sitna pakost. A ko ne voli zezanje ne voli ni ljude!
bzejak2010 bzejak2010 18:27 31.08.2012

Re: Кацин

uros_vozdovac
cult
Ili pravoslavan ili katolik, to je podela, ostalo su trice.

Zašto im to znači e to ni ja ne razumem.


pa nije tesko pogoditi, primitivci koji se kriju iza zastave, nacionalnosti i dominantne religije... jedan filozof je davno rekao da je nacionalizam poslednje uporiste za fukare...

da li ti zaista mislis da pravoslavni vernici uopste razumeju koncept vere u njenoj osnovnoj sustini (da kroz samospoznaju i jedinstvo sa bogom postanu bolji ljudi, na prvom mestu ljudi a svi smo ljudi na kugli zemaljskoj) ili je sve samo ukras, jos jedan dodatak njihovom nacionalnom identitetu (nisi pravi srbim ako nisi pravoslavac i slicne gluposti)...
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:41 31.08.2012

Re: Кацин

bzejak2010
uros_vozdovac
cult
Ili pravoslavan ili katolik, to je podela, ostalo su trice.

Zašto im to znači e to ni ja ne razumem.


pa nije tesko pogoditi, primitivci koji se kriju iza zastave, nacionalnosti i dominantne religije... jedan filozof je davno rekao da je nacionalizam poslednje uporiste za fukare...

da li ti zaista mislis da pravoslavni vernici uopste razumeju koncept vere u njenoj osnovnoj sustini (da kroz samospoznaju i jedinstvo sa bogom postanu bolji ljudi, na prvom mestu ljudi a svi smo ljudi na kugli zemaljskoj) ili je sve samo ukras, jos jedan dodatak njihovom nacionalnom identitetu (nisi pravi srbim ako nisi pravoslavac i slicne gluposti)...


Ehej, šalim se, šalim
blogov_kolac blogov_kolac 19:03 31.08.2012

Re: Кацин

cult
Ima li razlike u stajanju mirno pred ruskim ambasadorom, (a i salutiranju dorogomu batjuški), i stajanju pred evropskim činovnicima?

Ima... ovi iz EU od tebe ni ne traze da stojis mirno pred njima ili salutiras, nego da u svome dvoristu radis ono sto je ranije dogovoreno i sto si obecao, ako stvarno zelis da i ti postanes deo neceg veceg sa njima - dok ove iz RU bas briga sta radis u sopstvenom dvoristu sve dok stojis mirno i salutiras tamo, gde i kada se oni pojave.
Atomski mrav Atomski mrav 19:56 31.08.2012

Re: Кацин

dok ove iz RU bas briga sta radis u sopstvenom dvoristu sve dok stojis mirno i salutiras tamo, gde i kada se oni pojave.

Isto kao i ove iz USA.
freehand freehand 22:27 31.08.2012

Re: Кацин

da li ti zaista mislis da pravoslavni vernici uopste razumeju koncept vere u njenoj osnovnoj sustini

Za neke pouzdano znam da su spoznali koncept citiranja na blogu, tako da sve ne izgleda kao babuška-kvotovanje.

Koje, doduše, također može biti zanimljivo, kad služi kao meredov za kečigu.
arcins arcins 11:41 31.08.2012

Jel' ko

........da da izjavu van kontexta EU politike bi omak izvrsio samospaljivanje ili samobicevanje, staklicima, ziletima, ekserima............pustiti masti na volju.
malaramona malaramona 11:43 31.08.2012

?

Ovo pokondirena tikva je moderniji izraz za bečki konjušari?
predatortz predatortz 11:45 31.08.2012

Re: ?

malaramona
Ovo pokondirena tikva je moderniji izraz za bečki konjušari?


Ne. Krstić pokušava da ne uvredi kompleksaša koji se bahato ponaša prilikom svake posete Srbiji.

Ja to tako kapiram...
libkonz libkonz 11:47 31.08.2012

Re: ?

Ne. Krstić pokušava da ne uvredi kompleksaša koji se bahato ponaša prilikom svake posete Srbiji.

Svašta ćemo mi još čuti na putu ka EU. Svaka šuša će pokušati da nas zajebava.
predatortz predatortz 11:50 31.08.2012

Re: ?

libkonz
Ne. Krstić pokušava da ne uvredi kompleksaša koji se bahato ponaša prilikom svake posete Srbiji.

Svašta ćemo mi još čuti na putu ka EU. Svaka šuša će pokušati da nas zajebava.


I kad sve to istrpimo, kad uđemo u tu famoznu EU, šta onda?

Švabe rade, nama standard raste?
libkonz libkonz 11:59 31.08.2012

Re: ?

I kad sve to istrpimo, kad uđemo u tu famoznu EU, šta onda?

pa srpska politika se svodi na onu narodnu "drži vodu dok majstori odu" i svi se nadaju samo da ne bankrotiramo pre ulaska u EU i onda će nam drugi srediti lep život. Naebaćemo zbog takvog načina razmišljanja.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:02 31.08.2012

Re: ?

Ovo pokondirena tikva je moderniji izraz za bečki konjušari?



Ne. Krstić pokušava da ne uvredi kompleksaša koji se bahato ponaša prilikom svake posete Srbiji.

Ja to tako kapiram...


čini mi se da ima razlike, prvo je jednina, drugo množina, nezdrava.

volela bih, Nebojša, da nisi hteo da izazoveš ovu poplavu, kako da se izrazim... animoziteta... prema Slovencima:) koja u hibernaciji još od devedesetih samo čeka rupicu pa da iscuri.



dragan7557 dragan7557 12:25 31.08.2012

Re: ?

predatortz:
Švabe rade, nama standard raste?

Koncept razvoja Srbije?

Ili beše, Nacionalni Plan razvoja Srbije?

cerski
sevarlica sevarlica 12:56 31.08.2012

Re: ?

libkonz
I kad sve to istrpimo, kad uđemo u tu famoznu EU, šta onda?

pa srpska politika se svodi na onu narodnu "drži vodu dok majstori odu" i svi se nadaju samo da ne bankrotiramo pre ulaska u EU i onda će nam drugi srediti lep život. Naebaćemo zbog takvog načina razmišljanja.


Mislim da je ovaj futuristički glagol "najebaćemo" pogrešan. Već smo najebali i to opasno najebali.

Najviše mi na živac idu oni deklarativni zagovornici EU, kao tamo se lepo živi, mi tamo "uđemo" i ovde odma blagostanje
Najgore od svega je što većina EU fanatika baš ovako razmišlja. Sve se plašim da će Švabe da krive kičmu za nas.

BTW, po statistikama smo među 5 zemalja u kojima živi najneaktivnije društvo.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:01 31.08.2012

Re: ?

volela bih, Nebojša, da nisi hteo da izazoveš ovu poplavu, kako da se izrazim... animoziteta... prema Slovencima:) koja u hibernaciji još od devedesetih samo čeka rupicu pa da iscuri.

Ne, ja baš zato, onom ko za lopovluk kaže da su to "srpska posla" i kažem da njegove reči nisu ni "slovenačka", ni "evropska posla". Ovde se radi o ponašanju pojedinaca, a ne nacije ili nekakve organizacije.
dragoljub92 dragoljub92 13:04 31.08.2012

Re: ?

Naebaćemo zbog takvog načina razmišljanja.

pa zar već nismo?

biće insteresantno kad iduće godine štafetu izvestioca preuzmu hrvaćani pa nam izvestilac bude neki Boljkovac ili tome slično.
libkonz libkonz 14:01 31.08.2012

Re: ?

preuzmu hrvaćani

Hrvaćani će prvo da nas ebedu za državnu granicu, nije mi jasno zašto naši ne potegnu to pitanje odmah?
tyson tyson 17:17 31.08.2012

Re: ?

BTW, po statistikama smo među 5 zemalja u kojima živi najneaktivnije društvo

Kojim statistikama, čijim statistikama? Pet zemalja gde - u svetu, u Evropi, na Balkanu, gde? Šta znači "neaktivno društvo"?



tyson tyson 17:19 31.08.2012

Re: ?

volela bih, Nebojša, da nisi hteo da izazoveš ovu poplavu, kako da se izrazim... animoziteta... prema Slovencima:) koja u hibernaciji još od devedesetih samo čeka rupicu pa da iscuri.

Ma pusti Vesna, srpska posla, što bi rekli Slovenci



Jelica Greganović Jelica Greganović 17:27 31.08.2012

Re: ?

i kažem da njegove reči nisu ni "slovenačka", ni "evropska posla". Ovde se radi o ponašanju pojedinaca, a ne nacije


Ofalimtisebožeisvisveci
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:45 31.08.2012

Re: ?

Hrvaćani će prvo da nas ebedu za državnu granicu, nije mi jasno zašto naši ne potegnu to pitanje odmah?

Oće, al samo po mustri Arbitražnog sporazuma Slo-Hrv, jerbo je i EU već zlo od slo-hrv čupetanja za kantu mora i pola nizbrdice korova.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:10 31.08.2012

Re: ?

volela bih, Nebojša, da nisi hteo da izazoveš ovu poplavu, kako da se izrazim... animoziteta... prema Slovencima:) koja u hibernaciji još od devedesetih samo čeka rupicu pa da iscuri.

Jeste vala baš i sada nam je važniji nacionalni problem šta je Jelcin rekao nego sve te sporne privatizacije, sve mahinacije, kriminal, korupcija... ma sve to narodu nije važno već kako to jedan Slovenac može da kaže "srpaka posla" kao da mi to sami svakodnevno ne kažemo sami sebi i svojoj okolini.
A to što je Kacin funkcioner EU, a nije neki naš pa ko nam je kriv što nismo i mi u EU. E sada ako neko misli da ko je pa on iz tako jedne male državice, pa šta ćeš izabralo ga, izabrala ga EU i on je sada ono što je mogao biti i neki Španac, Britanac, Nemac, a moglo nam se zalomiti i da nam izvestilac za Srbiju bude Estonac ili Bugarin.
I ne vidim razlog za prepotentno ponašanje Kacina, niti je njegov posao da deli lekcije, pa ni po preseansu nije on ranga ni premijera ni predsednika države, njegov partner je direktor kancelarije za EU i recimo potpredsednik vlade za EI.
S druge strane, pa nije ni SAD, ni V.Britaniji, ni Francuskoj ni Nemačkoj baš po volji što je Vuk Jeremić predsedavajući GS UN , ali ne verujem da će ukoliko dođe u zvaničnoj funkciji u bilo koju od ovih zemalja biti ponižavan zato što je iz male zemlje, pa još iz Srbije...
Očito, ovde se ne radi ni o EU ni o Kacinu već mnogi koriste priliku da se pokažu kako oni eto brane nacionalni srpski ponos pa još i da iskoriste prilku da pokažu kako nas svi mrze a mi smo tako dobri da ne mrzimo nikoga već samo one koji nas mrze.A mislimo da nas svi mrze.
Pa ću na ovom mestu da citiram jednu našu poznatu književnicu, blogokoleginicu, koja napisa da:
Nacionalna pripadnost nikoga još nije učinila ni boljim, ni pametnijim, ni gorim, ni glupljim čovekom. Svako ima ime i prezime da stane njima iza svojih reči i dela. Nacionalnost je loš alibi.


ranoranilica ranoranilica 21:31 31.08.2012

Re: ?

Nebojsa Krstic
volela bih, Nebojša, da nisi hteo da izazoveš ovu poplavu, kako da se izrazim... animoziteta... prema Slovencima:) koja u hibernaciji još od devedesetih samo čeka rupicu pa da iscuri.

Ne, ja baš zato, onom ko za lopovluk kaže da su to "srpska posla" i kažem da njegove reči nisu ni "slovenačka", ni "evropska posla". Ovde se radi o ponašanju pojedinaca, a ne nacije ili nekakve organizacije.


U konkretnom kontekstu, "srpska posla" kapiram kao "standardno" šibicarenje garniture na vlasti koja nas, navodno, vodi u Evropu, ali neprestano pokušava da izvrdava u stvarima koje bi je mogle koštati simpatija kod birača, imbecilno se nadajući da će joj to proći, što ne biva.
sevarlica sevarlica 22:23 31.08.2012

Re: ?

tyson
BTW, po statistikama smo među 5 zemalja u kojima živi najneaktivnije društvo

Kojim statistikama, čijim statistikama? Pet zemalja gde - u svetu, u Evropi, na Balkanu, gde? Šta znači "neaktivno društvo"?



U svetu, u svetu!!!
Društvo koje nema dodatne aktivnosti, društvo u kome više od polovine mladih nema ni jedan posao do 27 godine, društvo u kome su ljudi ili stalno vezani za posao ili bez posla. Društvo koje je napravljeno da se uruši i umre.

Ne mogu sad da nađem mapu sa uzorcima :(
blogovatelj blogovatelj 00:06 01.09.2012

Re: ?

ada nam je važniji nacionalni problem šta je Jelcin rekao


Sta li ti je u podsvesti, moj Karagaca, kad si ovoga pomenuo
highshalfbooze highshalfbooze 07:13 01.09.2012

Re: ?

volela bih, Nebojša, da nisi hteo da izazoveš ovu poplavu, kako da se izrazim... animoziteta... prema Slovencima:) koja u hibernaciji još od devedesetih samo čeka rupicu pa da iscuri.


i kažem da njegove reči nisu ni "slovenačka", ni "evropska posla". Ovde se radi o ponašanju pojedinaca, a ne nacije


Ofalimtisebožeisvisveci


Pa nisi mu valjda poverovala. Njegov cilj je zapravo da skrene pažnju sa lopovluka, odnosno kako to oni zovu "privatizacija", na stari i oprobani teren nacionalnog prepucavanja.
dragan7557 dragan7557 09:45 01.09.2012

Re: ?

libkonz
Ne. Krstić pokušava da ne uvredi kompleksaša koji se bahato ponaša prilikom svake posete Srbiji.

Svašta ćemo mi još čuti na putu ka EU. Svaka šuša će pokušati da nas zajebava.

Pa što idete tim putem zar nema i drugih drumova?


cerski
libkonz libkonz 09:49 01.09.2012

Re: ?

Pa što idete tim putem zar nema i drugih drumova?

ne idemo mi drumovima, mi gazimo oranje.
mariopan mariopan 10:08 01.09.2012

Re: ?

blogovatelj
ada nam je važniji nacionalni problem šta je Jelcin rekao


Sta li ti je u podsvesti, moj Karagaca, kad si ovoga pomenuo

mariopan mariopan 11:48 31.08.2012

...

E, neka si mu reko, svaka ti se pozlatila.
EL EN EL EN 21:25 31.08.2012

Re: ...

mariopan
E, neka si mu reko, svaka ti se pozlatila.


Pomislio sam da sam zakasnio kod Predatoratz
ali zahvaljujuci Meriopan necu ovu priliku da propustim:

E, neka si mu reko, Krsticu.

EL EN
mariopan mariopan 10:40 01.09.2012

Re: ...

EL EN
mariopan
E, neka si mu reko, svaka ti se pozlatila.


Pomislio sam da sam zakasnio kod Predatoratz
ali zahvaljujuci Meriopan necu ovu priliku da propustim:

E, neka si mu reko, Krsticu.

EL EN

Ma dosadilo mi da na nas svaka kera diže nogu. Samo neka mi se skinu sa grbače.

Do juče su zdušno podržavali "proevropsku i demokratsku" političku opciju koja je od nas napravila ovo "čudo za primer" a sada se odriču te nevaljale dece, jer vidi šta su napravili?

I to Kacin "suptilno" zove "srpska posla" deleći krivicu na sve nas?

Zašto naša posla, ko je nas pitao za bilo šta? Ti si kao birao da ti bude ovako, ili ja? Pod pretpostavkom da živiš u Srbiji?
Koju moć smo mi imali da sve ovo sprečimo?

EL EN EL EN 12:47 01.09.2012

Re: ...

mariopan

Ma dosadilo mi da na nas svaka kera diže nogu. Samo neka mi se skinu sa grbače.

Do juče su zdušno podržavali "proevropsku i demokratsku" političku opciju koja je od nas napravila ovo "čudo za primer" a sada se odriču te nevaljale dece, jer vidi šta su napravili?

I to Kacin "suptilno" zove "srpska posla" deleći krivicu na sve nas?

Zašto naša posla, ko je nas pitao za bilo šta? Ti si kao birao da ti bude ovako, ili ja? Pod pretpostavkom da živiš u Srbiji?
Koju moć smo mi imali da sve ovo sprečimo?


Zivim i vidim ono isto sto vecina naroda
vidi ili oseca, a sama si napisala.
I zato ponekad napisem kritiku onima
koji su kreirali sistem da se osecamo onako
kako si rekla kroz pitanja.
EL EN
mariopan mariopan 13:03 01.09.2012

Re: ...

EL EN

Ok razumemo se.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:02 31.08.2012

Auuuu,

a Kacin te pratio na tviteru? Maler.
jinks jinks 12:18 31.08.2012

...

Kad se već bavio domaćim narodnim umotvorinama, mogao je da naleti i na sledeću:

"Magarac u Beč, magarac iz Beča".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:20 31.08.2012

Eto..

Ni meni nije leglo ono - "srpska posla". Da je recimo umesto toga izgovorio - "lopovska i reketaška posla", ne bih ima šta da dodajem onome što je izgovorio.
Ali, budimo pošteni..pričao je o lopovluku u Srbiji kao ovlašteni predstavnik organizacije kojoj mi težimo. Dakle, nije ga ovamo poslala "tetka" niti neki zlonamerni lobisti, nego je on tu sasvim legalno i ovlaćeno da priča to što priča.
No, mislim da je ovde u pitanju drugačije suština od one koju pokazuješ, Nebojša..
- da li u Srbiji ima reketiranja od strane države, vladajućih stranaka,kvaziovlaštenih pojedinaca i interesnih grupa koje drže kopče sa raznim nivoima vlasti? ...Ima, znamo to i ti i ja...
- da li je takvo ponašanje i žalosna praksa u interesu građana Srbije i države Srbije?
Nije, znamo i mislimo tako i ti i ja.
- da li je u Srbiji iko značajan na nekoj državnoj funkciji odgovarao za te stvari?
Nije, znamo to i ti i ja..
- da li je trebao i morao da odgovora, i da li je država morala da to radi?
Jeste, to znamo i ti i ja..
Evo, redukovao sam ovo na najblažu meru. Nissam čak pomenuo ni činjenicu ko je vladao zadnjih osam godina, pa onda nije ništa činio, ili nije dovoljno činio da ovakvih prigovora nema.
Nije nama problem Kacin. Mi smo sebi problem..
P.S. I evo pročitah vest, ako je tačna, da će jedini kandidat za predsednika DS-a biti Dragan Đilas. Ako se dogodi da on bude vodio DS, onda ta stranka može slobodno promeniti ime u ĐS. Kakav god da je bio Tadić,a ja mislim da je bio katastrofalno loš, dovbođenje Đilasa za šefa DS-a, mislim da će rezultirati time da imamo dva SNS-a i dva Vučića i jednog Dačića. Tad ni Jelko neće pomoći, ma kako ga ti tretirao.
dragan7557 dragan7557 12:30 31.08.2012

Re: Eto..

Drago Kovačević:
Ali, budimo pošteni..pričao je o lopovluku u Srbiji kao ovlašteni predstavnik organizacije kojoj mi težimo.

Alo bre šefe! Izvestilac nije predstavnik u konvencionalnom smislu reči.

cerski
Atomski mrav Atomski mrav 12:31 31.08.2012

Re: Eto..

Eh, Drago, tebi se nikako ne može ugoditi...
Dr Mebius Dr Mebius 12:33 31.08.2012

Re: Eto..

Dragec, lakse pada kritika od tebe jer si nas. Nemoj samo Slovenac, a ne daj boze Hrvat da prigovori. Medjutim kad ujke sledece godine udju u EU tek ce da bude zurka

Moram da priznam da bi mi negde i bilo zao da gledam Tadica i ekipu kako bivaju 'kritikovani' od Ive, Pusicke i ostale brace, ali sa ovom sadasnjom bandom na vlasti uzivacu u svakom trenutku.
dragan7557 dragan7557 12:50 31.08.2012

Re: Eto..

Drago Kovačević:
P.S. I evo pročitah vest, ako je tačna, da će jedini kandidat za predsednika DS-a biti Dragan Đilas. Ako se dogodi da on bude vodio DS, onda ta stranka može slobodno promeniti ime u ĐS. Kakav god da je bio Tadić,a ja mislim da je bio katastrofalno loš, dovbođenje Đilasa za šefa DS-a, mislim da će rezultirati time da imamo dva SNS-a i dva Vučića i jednog Dačića. .

Pa đe je blog na tu temu?

Tad ni Jelko neće pomoći, ma kako ga ti tretirao.

Jelko Kacin nije tu da pomaže, već da opservira i o svojim opservacijama izveštava svog poslodavca, koji ga isključivo za to opserviranje debelo plaća.

Da ove opservacije, ni po jednom pravilu ne bi trebale da sadrže lična mišljenja, frustracije, kao ni savete nikome, je jasno svima osim Jelku čini mi se.

Čak i ako ga o nečem pitaju Jelko je dužan da ne iznosi lična subjektivna mišljenja, već da ih zadrži za sebe.

Posao izvestioca je da izveštava a ne da misli, pomaže, odmaže, tapše po ramenu, savetuje, odlučuje ili da izvršava bilo koje druge radnje osim objektivnog Izveštavanja.

Ukratko izveštavanje je pasivna funkcija, koju je Jelko, iz sebi poznatih razloga pretvorio u privatnu političku misiju, što ona po svojoj prirodi niti je bila niti će ikada biti.


cerski
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:51 31.08.2012

Re: Eto..

Atomski mrav
Eh, Drago, tebi se nikako ne može ugoditi...


meni drago,samo što se javio Drago! nedostajao je u onoj sagi otvorenih pisama:)
antioksidant antioksidant 12:54 31.08.2012

Re: Eto..

.Da li je Kacin nešto slagao ili pričao u našem narodnom, društvenom i državnom interesu. Ja mislim da je govorio istinu.

malo je nepristojno nadmeno pričao tu "istinu"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:57 31.08.2012

Re: Eto..

Atomski mrav
Eh, Drago, tebi se nikako ne može ugoditi...

Pa, ne mrav..Da li je Kacin nešto slagao ili pričao u našem narodnom, društvenom i državnom interesu. Ja mislim da je govorio istinu. To političkoj klasi uvek loše zvuči, a onda se stvar prevodi na "pokondirenu tikvu", "bečkog konjušara", "nekod ko nije podržao Slobu nego Kučana"..i slične stvari..
Mislim, da je danas vrhunski patriotizam u Srbiji pričati istinu o stanju u kome se ona nalazi, kao što je u periodu od 1941 - 45 bio patriotizam biti u partizanima i boriti se protiv fašizma.. Tada su nam dušmani bili fašisti, danas je kleptokratija, partokratija i njihovi trabanti. Sami to očito ne možemo, i potreban je pritisak spolja. No, bez kritične mase ljudi koji razumeju u srpskom društvu, mi smo osuđeni na rep Evrope i bedu koju živimo, pa govorio bilo ko, bilo šta...
Atomski mrav Atomski mrav 13:19 31.08.2012

Re: Eto..

Ma Drago, moj komentar se odnosio na tvoj komentar o Tadiću i Đilasu... toliko si navijao da Tadić "padne" a sad kukaš što će ga (možda) naslediti Đilas za koga kažeš da je još gori...
karabasbarabas karabasbarabas 13:33 31.08.2012

Re: Eto..

onda ta stranka može slobodno promeniti ime u ĐS

Fora iz vremena kad se Kostunica otcepljivao sa Djindjicem. Kao sad kad su otisli Micun i Kostunica nek se zove Dje Es a ne De Es.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana