Politika

Srpska i evropska posla

Nebojsa Krstic RSS / 31.08.2012. u 10:40

U sredu (29.8.2012.) Danas je u rubrici «Pitanje-odgovor» postavio pitanje: kako komentarišete izjavu Nebojše Krstića da je Jelko Kacin «pokondirena tikva»?

Na to je Laslo Varga, predsednik Odbora za evropske integracije Skupštine Srbije, odgovorio:

«Ovo nije prva ovakva izjava ili komentar sada već bivšeg predstavnika kabineta ptredsednika Republike, odnosno vlasti koja je vodila Srbiju u protekle 4 godine. Samim tim nije iznenađujuća. Ako neko misli da ovakvim i sličnim komentarima doprinosi evropskom putu Srbije, taj se vara. Jelko Kacin je profesionalac i svoje stavove ne gradi na komentarima političara, već na osnovu onoga za šta se zalaže i što mu je kao zvaničniku EU u opisu posla, tako da Krstićeva izjava neće uticati na njega.»

Pošto se ne slažem ni sa pitanjem, ni sa odgovorom, dozvolite mi kraću eksplikaciju.

Pre svega, nisam davao nikakvu izjavu o Jelku Kacinu. Tako da ne postoji «moja izjava» u kojoj je Kacin nazvan «pokondirenim tikvom». To je što se tiče Danasovog pitanja, a što se tiče odgovora Lasla Varge, dozvolite mi kratki komentar na par stvari koje je predsednik Odbora izgovorio.

Nije tačno da «ovo nije prva ovakva izjava ili komentar sada već bivšeg predstavnika kabineta predsednika Republike...». Laslo Varga nikada nije mogao da vidi, čuje, pročita, bilo kakvu izjavu moje malenkosti, ili ma kog drugog predstavnika kabineta predsednika Republike Borisa Tadića, u kojoj se na bilo koji način pominje Jelko Kacin, ili neki drugi predstavnik EU.

«Ako neko misli da ovakvim i sličnim komentarima doprinosi evropskom putu Srbije, taj se vara.», kaže Varga, pa bih, pre nego što obrazložim svoje neslaganje s njim, da se na brzinu vratim na ono što Danas naziva «mojom izjavom».

Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini. Kada sam čuo šta je rekao, napisao sam na Tviteru: “Vratio nam se Jelko Kacin! Nadmeniji i oholiji nego ikad.” Tviter je inače medij koji dozvoljava kratke forme komentara, do 140 karaktera. Zato sam u sledećem svom komentaru dodao: “Jelko Kacin kaže za nekakvu zloupotrebu da su to "srpska posla". Ova izjava ima šovinistički prizvuk.”

I zaključio sam: “Za današnje ophođenje Jelka Kacina greška bi bila reći, to su "slovenačka" ili "evropska posla". Pre su to posla jedne pokondirene tikve.”

E tako. Pošto sam doveo u korelaciju ophođenje Jelka Kacina i “pokondirene tikve”, vraćam se na Varginu tvrdnju da “ovakvi komentari ne doprinose evropskom putu Srbije”. Naime, s tim se apsolutno ne slažem. Rekao bih upravo suprotno, da izjave gospodina Kacina, kakava je bila ova od pre par dana, i ne samo ta, po mom dubokom uverenju ne doprinose evropskom putu Srbije. A ubeđen sam da i on to zna vrlo dobro, i da se upravo zato tako i ophodi. Tako da se ne slažem s Vargom da su Kacinove izjave odraz profesionalizma.

U administraciji EU ima mnogo finih ljudi, pristojnih, profesionalaca, koji ne bi na svakom koraku demonstrirali svoju zlovolju prema Srbiji i koji svoje privatne predrasude o tome šta su “srpska posla” ne bi mešali sa onim što je u opisu njihovog posla.

Valjda ćemo imati sreće da neki takav jednom zaluta i u ove krajeve.

 

                                                                                                          (Objavljeno u Danasu, 31.8.2012.) 

 

 



Komentari (527)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 13:39 31.08.2012

Re: Eto..

kao što je u periodu od 1941 - 45 bio patriotizam biti u partizanima i boriti se protiv fašizma.

ma kažu sada da je i to bilo pogrešno i da je bilo ispravno ne biti u partizanima.
Eno juče opet to pokrenuše pa im Dačić morade da objašnjava da su Beograd ipak oslobodili partizani i Rusi a ne Rusi i četnici, pa da tim SPO-ovcama i drugim održi kraće predavanje o reviziji istorije.No, kakva je situacija vidiš i po tome što mu mladi presednik skupštine ne dade reć da odgovori onom napaljenom četnikolikom tipu.Ej, da se ne dozvoli premijeru da govori, pa valjda on i ministi imaju prava na više javljanja ako ih već ispituju.
tyson tyson 17:27 31.08.2012

Re: Eto..

kao što je u periodu od 1941 - 45 bio patriotizam biti u partizanima i boriti se protiv fašizma.

ma kažu sada da je i to bilo pogrešno i da je bilo ispravno ne biti u partizanima.

Tačno sam znao ko će da se javi; ma jel' koordinišete nastupe na blogu privatnim porukama, ili ste stvarno spontani i muči vas neizdrž?

Eno vam kolege iz Dveri i Naših ušli u neku lokalnu vlast, što im ne čestitate...



Jelica Greganović Jelica Greganović 17:29 31.08.2012

Re: Eto..

.
freehand freehand 22:38 31.08.2012

Re: Eto..

Drago Kovacevic

Nissam čak pomenuo ni činjenicu ko je vladao zadnjih osam godina, pa onda nije ništa činio, ili nije dovoljno činio da ovakvih prigovora nema.

Pssst, tiše samo, pomisliće neko da ti je ipak izletelo...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:26 31.08.2012

Eto..

Ni meni nije leglo ono - "srpska posla". Da je recimo umesto toga izgovorio - "lopovska i reketaška posla", ne bih ima šta da dodajem onome što je izgovorio.
Ali, budimo pošteni..pričao je o lopovluku u Srbiji kao ovlašteni predstavnik organizacije kojoj mi težimo. Dakle, nije ga ovamo poslala "tetka" niti neki zlonamerni lobisti, nego je on tu sasvim legalno i ovlaćeno da priča to što priča.
No, mislim da je ovde u pitanju drugačije suština od one koju pokazuješ, Nebojša..
- da li u Srbiji ima reketiranja od strane države, vladajućih stranaka,kvaziovlaštenih pojedinaca i interesnih grupa koje drže kopče sa raznim nivoima vlasti? ...Ima, znamo to i ti i ja...
- da li je takvo ponašanje i žalosna praksa u interesu građana Srbije i države Srbije?
Nije, znamo i mislimo tako i ti i ja.
- da li je u Srbiji iko značajan na nekoj državnoj funkciji odgovarao za te stvari?
Nije, znamo to i ti i ja..
- da li je trebao i morao da odgovora, i da li je država morala da to radi?
Jeste, to znamo i ti i ja..
Evo, redukovao sam ovo na najblažu meru. Nissam čak pomenuo ni činjenicu ko je vladao zadnjih osam godina, pa onda nije ništa činio, ili nije dovoljno činio da ovakvih prigovora nema.
Nije nama problem Kacin. Mi smo sebi problem..
P.S. I evo pročitah vest, ako je tačna, da će jedini kandidat za predsednika DS-a biti Dragan Đilas. Ako se dogodi da on bude vodio DS, onda ta stranka može slobodno promeniti ime u ĐS. Kakav god da je bio Tadić,a ja mislim da je bio katastrofalno loš, dovbođenje Đilasa za šefa DS-a, mislim da će rezultirati time da imamo dva SNS-a i dva Vučića i jednog Dačića. Tad ni Jelko neće pomoći, ma kako ga ti tretirao.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 12:38 31.08.2012

Re: Eto..

Што волим политичке партије где је само један кандидат за председника. Та предизборна кампања је хаос. Пуна монолога и хвалоспева будућем лидеру. То је нама наша борба дала, да имамо Тита за маршала.
jinks jinks 12:41 31.08.2012

Re: Eto..

Ali, budimo pošteni..pričao je o lopovluku u Srbiji ...

Interesantno je i kada o tome pricaju predstavnici stranke cije bi vodjstvo moglo da predstavlja ovaplocenje istog na ovim prostorima.

Mi smo sebi problem

Mozda i niste u potpunosti u pravu, jer izgleda da bi deo problema mogli da predstavljaju i oni koji lopo..uk, kako kazete, pakuju u price o sveopstem napretku, liberalizmu i demokratiji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:32 31.08.2012

Re: Eto..

,kvaziovlaštenih pojedinaca i interesnih grupa koje drže kopče sa raznim nivoima vlasti?


Pa, jes..a ja kad sam te pitala za Čedinu džipčinu, ti si mi rekao - "dao simpatizer". Ete ti ga sad. Simpatizer.

Edit: I što ovo čudo objavljuje odgovor pre komentara na koji se odgovara i to još trostruko?..aman.
registry_machine registry_machine 12:37 31.08.2012

Tuga nekad i sad

Jelko je obican slovenacki seljo.

Slovenackim i hrvatskim komunistima je omiljena zanimacija bila da dolaze u Srbiju i pljuju po njoj, uz aminovanje Najveceg Sina Naroda i Narodnosti.

Danas potomci tih komunista jos uvek imaju te ruzne navike.

Trebalo bi im skrenuti paznju na to da je srpska drzava daleko starija od njihovih umetnih tvorevina...
dragan7557 dragan7557 12:54 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

r-m:
Trebalo bi im skrenuti paznju na to da je srpska drzava daleko starija od njihovih umetnih tvorevina..

Baš vala koje ono godine posta suverena?

Nikako da zapamtim kad odoše Crnogorci?

cerski
registry_machine registry_machine 13:51 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Baš vala koje ono godine posta suverena?

Nikako da zapamtim kad odoše Crnogorci?

cerski

Da li je vase znanje ograniceno jos necim osim kompleksom komunizma?

Zamislite, istorija pamti i period pre 1945. godine!
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:48 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Da li je vase znanje ograniceno jos necim osim kompleksom komunizma?

Zamislite, istorija pamti i period pre 1945. godine!

Jes vala, bio neki knez Samo i formirao neku prvu dravicu junih Slovena po imenu Karantanija, posle toga i ostali kako ko stiyao tako pravio pa be[e Ra[ka, pa Duklja, pa Zeta, a onda im drugi rasturali opet kako ko kome stigao i bilo svako svojim putem pa onda yajedno pa onda odvojeno pa onda Slovenija postade drava samostalna i neovisna 1992.godine, a Srbija, ova, ostade sama kada odoše Crnogorci u maju 2006.godine, pa je tako Srbija sada najmlađa nezavisna i samostalna država od svih nastalih na prostoru bivše SFRJ./Ajde da Kosovo ne uvlačimo u ovu priču/
dragan7557 dragan7557 15:23 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

registry_machine
Baš vala koje ono godine posta suverena?

Nikako da zapamtim kad odoše Crnogorci?

cerski

Da li je vase znanje ograniceno jos necim osim kompleksom komunizma?

Zamislite, istorija pamti i period pre 1945. godine!

Ma naravno, kad ono Srbija izgubi suverenost i posta delom Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca?


cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:34 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad


Jes vala, bio neki knez Samo i formirao neku prvu dravicu junih Slovena po imenu Karantanija,


Da ponovimo - Južnih Slovena...ne Slovenaca.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:10 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Jelica Greganović

Jes vala, bio neki knez Samo i formirao neku prvu dravicu junih Slovena po imenu Karantanija,


Da ponovimo - Južnih Slovena...ne Slovenaca.

Da li sam ja to odbanovat.??????
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:47 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Da li sam ja to odbanovat.??????

Naravno da nisi. Ovo je Krstićev, a ne moj blog.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:03 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Jelica Greganović
Da li sam ja to odbanovat.??????

Naravno da nisi. Ovo je Krstićev, a ne moj blog.

i nemoj, ali nemoj ni da komentarises moje komentare ako se vec toliko ljutis.I naravno, da mi nije ni stalo da me odbanujes.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:59 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

i nemoj, ali nemoj ni da komentarises moje komentare

Budi precizniji, pa neću morati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:05 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Jelica Greganović
i nemoj, ali nemoj ni da komentarises moje komentare

Budi precizniji, pa neću morati.

Tako lepa a tako drčna.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:21 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

Jelica Greganović

Jes vala, bio neki knez Samo i formirao neku prvu dravicu junih Slovena po imenu Karantanija,


Da ponovimo - Južnih Slovena...ne Slovenaca.

Prvo da dodam ono ž što sam preskočio.Elem Južnih Slovena, a koje su činili Slovenci, Hrvati i Srbi.Pa ti gore što načinješe tu Karantaniju biše Slovenci, mada ni ja , ni ti, a pogotovo svi oni onda u to vreme nisu ni sami znali šta su, pogotovo ne u ovom smislu kako se ovde prepucava.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:22 31.08.2012

Re: Tuga nekad i sad

pogotovo svi oni onda u to vreme nisu ni sami znali šta su

To sam ti i napisala. Znali su da su Sloveni.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:35 01.09.2012

Re: Tuga nekad i sad

Jelica Greganović
pogotovo svi oni onda u to vreme nisu ni sami znali šta su

To sam ti i napisala. Znali su da su Sloveni.

Oni to ni sada ne negiraju.Koliko vidim niti kriju da imaju simpatije prema Srbima i koliko znam, za razliku od Rusa kojima su po istraživanju najbliži Belorusi, pa Ukrajinci, Nemci, Bugari... pa Srbi negde dodju na 16 mesto,Slovencima su Srbi među prvima.A mi se uhvatili jednog tipa i to zbog arogantne izjave koja je tipično u našem južnoslovenskom i srpskom stilu.
Inače celi blog je tipično spinovanje, jer umesto da se pitamo zašto je u Srbiji situacija takva kakva je katastrofalna, ajde da se bavimo jednom izjavom. Pa da li Krstić ili bilo ko ko se uhvatio te izjave pošteno misli drugačije nego da je sve ovo što nam se događa srpska posla koja podrazumeva laganje, muljanje, krađu, prevaru, proneveru, obmanjivanje...
E a EU birokratiju to ne interesuje već samo gleda jesi li uradio ili nisi.
freehand freehand 09:50 01.09.2012

Re: Tuga nekad i sad

A mi se uhvatili jednog tipa i to zbog arogantne izjave koja je tipično u našem južnoslovenskom i srpskom stilu.

To nije "jedan tip", Karagaća.
To je jedan slovančki Grima-pokondireni dulek na poziciji visokog službenika EU parlamenta.
I ovaj tvoj komentar je spin.
Krstić je kao privatno lice reagovao na nešto što Kacin godinama radi u kontinuitetu - dakle konstantno kaplarsko mamuzanje redova i zatoštomusemože lizanje sopstvenih jaja, uz uživanje u sopstvenoj nadmoći proistekloj iz ničim zaslužene pozicije.
jer umesto da se pitamo zašto je u Srbiji situacija takva kakva je katastrofalna, ajde da se bavimo jednom izjavom.

A iz ove tvoje suštastvene inicijative bi proistekla samo majka svih blogova sa radnim naslovom "Šta je suština života".
Mislim - što bismo pristajali na išta manje, što bismo se smarali banalnostima?
automatic automatic 12:07 01.09.2012

Re: Tuga nekad i sad

Oni to ni sada ne negiraju.Koliko vidim niti kriju da imaju simpatije prema Srbima i koliko znam, za razliku od Rusa kojima su po istraživanju najbliži Belorusi, pa Ukrajinci, Nemci, Bugari... pa Srbi negde dodju na 16 mesto,Slovencima su Srbi među prvima.A mi se uhvatili jednog tipa i to zbog arogantne izjave koja je tipično u našem južnoslovenskom i srpskom stilu.

karagaca, vi prebrojavate krvna zrnca, u gotovo svim komentarima rasclanjujete sve na krv i zemlju, vesto izazivate medjunacionalne tenzije, da je hitler ziv bio bi veoma ponosan na vas i vase pisanje. mozda ste pogresili priklonivsi se ideji komunizma, vase mesto je na drugoj strani.

p.s.
mozda vas jelica odbanuje ako uradite nesto po pitanju poznavanja gramatike, po pitanju poznavanja istorije kvar je kod vas teze prirode...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:04 01.09.2012

Re: Tuga nekad i sad

Malo Lajbaha neće škoditi...

sima2000 sima2000 12:37 31.08.2012

Pozadina slučaja

Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini.


Jelko Kacin je u poseti Jugoremediji rekao da su se igrale delije privatizacije, da su to srpska posla, da se investitori reketiraju i da treba da se zapitamo da li nam uopšte treba farmaceutska industrija ili želimo da je u totalu upropastimo.

I šta je ovde sporno? Sve je suva istina. Samo što nije izrečeno suvoparnim briselskim rečnikom, nego sočnim balkanskim. To ne menja suštinu.
Država je protivzakonito poklonila Jugoremediju nekom kriminalcu Niniju. Većinski akcionari su se 6 godina borili da im se vlasništvo vrati i kada su konačno uspeli počelo je maltretiranje od strane države. Kada je direktor najavio tužbu protiv države zbog nezakonite privatizacije, onda su došli i uhapsili ga. Navodno je zloupotrebom službenog položaja oštetio fabriku. Akcionari koji su vlasnici i koji bi ovim zloupotrebama najviše bili oštećeni, oni brane direktora.
Srpska posla..
firiel firiel 13:14 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

I šta je ovde sporno? Sve je suva istina. Samo što nije izrečeno suvoparnim briselskim rečnikom, nego sočnim balkanskim. To ne menja suštinu.


Da li je Kacin nešto slagao ili pričao u našem narodnom, društvenom i državnom interesu.


Ne, ali, pazi, već i sama činjenica da nam šalju tamo nekog referenta za odbranu i zaštitu da diluje s nama ti dovoljno govori gde smo u i šta smo mi toj EU.


Takav način ophođenja skreće pažnju sa suštine i nije u interesu ni Srbije ni EU.

Nije tu u pitanju samo "šta smo mi EU" već i kakvu sliku o EU stvara Jelko Kacin i kakvu sliku o sebi stvara EU šaljući takve izvestioce.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:29 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

sima2000
Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini.


Jelko Kacin je u poseti Jugoremediji rekao da su se igrale delije privatizacije, da su to srpska posla, da se investitori reketiraju i da treba da se zapitamo da li nam uopšte treba farmaceutska industrija ili želimo da je u totalu upropastimo.

I šta je ovde sporno? Sve je suva istina. Samo što nije izrečeno suvoparnim briselskim rečnikom, nego sočnim balkanskim. To ne menja suštinu.
Država je protivzakonito poklonila Jugoremediju nekom kriminalcu Niniju. Većinski akcionari su se 6 godina borili da im se vlasništvo vrati i kada su konačno uspeli počelo je maltretiranje od strane države. Kada je direktor najavio tužbu protiv države zbog nezakonite privatizacije, onda su došli i uhapsili ga. Navodno je zloupotrebom službenog položaja oštetio fabriku. Akcionari koji su vlasnici i koji bi ovim zloupotrebama najviše bili oštećeni, oni brane direktora.
Srpska posla..

Ima, Simo, sporno...evo, to što opisuješ radilo je 0,001 posto Srba. I to ne zato što su Srbi, nego što je uspostavljen lopovski sistem. Dakle, da je takav sistem uspostavljen bilo gde, isto bi se događalo. Lopovi nisu lopovi zbog toga što su Srbi, Mađari, Albanci, Amerikanci, Njemci, Hrvati ili Bugari, nego zato što postoje mogućnosti da budu lopovi. A egoizam je ključna psihološka pretpostavka postojanja. Dakle, greška je u tome, da lopovluk u Srbiji nije izazvan time što su Srbi po svojoj prirodi veći lopovi od drugih nacija, nego zbog toga što su u našem društvu uspostavljena pravila koja su favorizovala mogućnosti određenom broju ljudi da se posvete lopovluku koji će biti društveno i državno verifikovan. Mi danas na žalost, imamo vladavinu te logike,a u Srbiji su najveće žrtve toga građani, Srbi jer su većinski, a onda i drugi koji tu žive. Ne gladuju zbog tog lopovluka Novozelanđani, Argentinci, Belgijanci ili Turci, nego baš građani Srbije.
I sad, mogao bih, a i napisaću blog o tome, kako se u Meksiku događalo skoro 100 godina da partiju onih koja ih je najviše "derala" i terala u bedu, najviše podržavaju oni koji su njihova žrtva, 95 posto stanovništva. Bojim se da to čeka Srbiju..ne baš sto godina, ali bar desaetak sledećih.
princi princi 13:34 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

Čekaj, Simo, a što nije otišao u Novosti ili Politiku? I tamo je bilo neke muljavine oko privatizacije. Što tamo nije lepo rekao da su to srpska posla? Ili da nisu ... nemačka?
Kazezoze Kazezoze 13:46 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

sima2000
Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini.


Jelko Kacin je u poseti Jugoremediji rekao da su se igrale delije privatizacije, da su to srpska posla, da se investitori reketiraju i da treba da se zapitamo da li nam uopšte treba farmaceutska industrija ili želimo da je u totalu upropastimo.

I šta je ovde sporno? Sve je suva istina. Samo što nije izrečeno suvoparnim briselskim rečnikom, nego sočnim balkanskim. To ne menja suštinu.
Država je protivzakonito poklonila Jugoremediju nekom kriminalcu Niniju. Većinski akcionari su se 6 godina borili da im se vlasništvo vrati i kada su konačno uspeli počelo je maltretiranje od strane države. Kada je direktor najavio tužbu protiv države zbog nezakonite privatizacije, onda su došli i uhapsili ga. Navodno je zloupotrebom službenog položaja oštetio fabriku. Akcionari koji su vlasnici i koji bi ovim zloupotrebama najviše bili oštećeni, oni brane direktora.
Srpska posla..

drugim rečima, kacin je samo isporučio novi evropski cenovnik mita i korupcije prilagođen novim srpskim vlastima.

nije slučajno što je baš on odabran kao izaslanik evropske unije, pošto njegov stepen obrazovanja u potpunosti odgovara stepenu obrazovanja nove srpske vlasti, pa se smatralo da će preko njega naći najlakše zajedničko rešenje sa novoizabranom srpskom vlasti.

to što se kao negativan primer pominje korupcija u vreme privatizacije koje su sprovodili stari srpski vlastodržci ne treba nikog da zabrinjava jer je to samo politička priprema terena za nova pravila ponašanja nove vlasti. oni će dobiti tačna upustva gde, kada i koliko mogu da uzmu za sebe, a da to ne naškodi onima koji im te upute daju.

evo, dinkić, kao stari i iskusni lisac, je to već ubrzano počeo da sprovodi u delo u vidu novih zajmova od MMF-a.
naravno, budžetsku kasu nije ispraznio on nego bivša vlada (kojoj je i on pripadao dok se praznila)...itd,itd, igre bez granica se nastavljaju. tviterska prepucavanja kacina i krstića su samo dekoracija tih igara.
mariopan mariopan 14:12 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

sima2000

Ja bih sačekala sa ovim ocenama, u vezi Jugoremedije, jer ne verujem da je to politički proces.
princi princi 14:20 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

igre bez granica se nastavljaju. tviterska prepucavanja kacina i krstića su samo dekoracija tih igara.

Gledaj, Kaze, ima tu jedna stvar, koja promiče između ovo nešto malo redova koje je Krle iskuckao na tviteru i ovoga u Danasu. A to je da ti referenti OZ iz Kranja ili oni hohštapleri poput onog Bode Hombaha, ili raznorazne Alpine, Strabazi i ko već sve ne ini sedmorazredni političari i bizMismeni iz EU su upravo ti koji potpomažu korupciju u Srbiji (znači, NE generišu NEGO potpomažu). EU boli uvo za demokratiju i kvalitet života u Srbiji. Oni ovde hoće jednog Strongmana (ne ovog sa bloga), jednog Miloševića, Tadića, Đinđića, Koštunicu, Dinkića, rečju jednu tačku kontakta koja im može garantovati dogovore pomoću koji će isisavati pare iz regiona. Zašto Nemcima nije smetao Milo? Zato što je demokrata? Što poštuje ljudska prava? Što nije ratni zločinac? Ne, nego zato jer su s njim dogovorili kupovinu telefonije, jer su preko njega proprali gomilu para kad im je to trebalo. To je princip njihovog poslovanja s Balkanom, tako oni nas vide. Ne može nas EU urediti, mi to sami moramo da uradimo. E, a da li možemo, to je druga stvar...
dragan7557 dragan7557 15:33 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

princi:
Ne može nas EU urediti,

Koliko ja vidim EU nije u stanju da uredi ni odnose u samoj EU (€ kriza i druge), pa je već iz tog potrebnog i dovoljnog razloga nerazumno očekivati da će uređivati Srbiju.
mi to sami moramo da uradimo.

Ovo stoji, dok ovo:
E, a da li možemo, to je druga stvar...

je stvar pre nasušne potrebe nego konsenzusa.

cerski
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:50 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

princi
Čekaj, Simo, a što nije otišao u Novosti ili Politiku? I tamo je bilo neke muljavine oko privatizacije. Što tamo nije lepo rekao da su to srpska posla? Ili da nisu ... nemačka?


Pa ne može to tako kad je Kacin vlasnik istine, lično. Princi, stvarno ti svašta pada na pamet.
dragan7557 dragan7557 19:21 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

Bojana Maljević 18:50 31.08.2012
Re: Pozadina slučaja

princi
Čekaj, Simo, a što nije otišao u Novosti ili Politiku? I tamo je bilo neke muljavine oko privatizacije. Što tamo nije lepo rekao da su to srpska posla? Ili da nisu ... nemačka?



Pa ne može to tako kad je Kacin vlasnik istine,

Pa svi liberali smatraju da su vlasnici istine, Jelko nije izuzetak.


cerski
gedza.73 gedza.73 20:31 31.08.2012

Re: Pozadina slučaja

princi
Čekaj, Simo, a što nije otišao u Novosti ili Politiku? I tamo je bilo neke muljavine oko privatizacije. Što tamo nije lepo rekao da su to srpska posla? Ili da nisu ... nemačka?


Ili, na primer, livar iz Slovenije kupi livnicu u Topoli. Odradi klasičnu prevaru.
U početku plaćanja idu redovno. Onda polako ne plaća dobavljače, struju, radnike...
A izveze veliku količinu doboša za automobile. I to još obrađene. Čista gotovina.

Ovo su
a) slovenačka lopovska posla
b) slovenački poslovni poduhvati

Na sastanku u Beogradu većinski vlasnik je izjavio da nema načina da ispuni dugovanja prema zaposlenima, državi, dobavljačima i Elektroprivredi Srbije (EPS) - rekao je Lukić.
On je naveo da radnicima nije isplaćeno osam zarada, doprinosi od avgusta 2008. godine, a dug EPS-u je 35 miliona dinara.


Klasična kretenčina. Budale se više ne rađaju, one niču, k'o ambrozija.
I ima ih svuda.
Jelica Greganović
Nacionalna pripadnost nikoga još nije učinila ni boljim, ni pametnijim, ni gorim, ni glupljim čovekom. Svako ima ime i prezime da stane njima iza svojih reči i dela. Nacionalnost je loš alibi.
milivoje_bg milivoje_bg 12:49 31.08.2012

Со, вот ?

Нека си му рекао !
cult cult 13:44 31.08.2012

Re: Со, вот ?


milivoje_bg
Нека си му рекао !


mož samo da mu priča.
Simpatična mala zemlja, sasvim sredjena po meri ljudi koji tu žive. Autoputevi do svakog seoceta maltene, brzi interneti, ludila. Plate sasvim evropske, cene niže nego u hr, nešto više nego ovde. Imaju Alpe, imaju more, imaju Bled... Vikendi Italija, Austrija, skijanja...sve blizu. Svi pristojni, agresija nulta. Kako ono beše...konjušari? Bahhh
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:51 31.08.2012

Re: Со, вот ?

cult

milivoje_bg
Нека си му рекао !


mož samo da mu priča.
Simpatična mala zemlja, sasvim sredjena po meri ljudi koji tu žive. Autoputevi do svakog seoceta maltene, brzi interneti, ludila. Plate sasvim evropske, cene niže nego u hr, nešto više nego ovde. Imaju Alpe, imaju more, imaju Bled... Vikendi Italija, Austrija, skijanja...sve blizu. Svi pristojni, agresija nulta. Kako ono beše...konjušari? Bahhh

Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:53 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic
cult

milivoje_bg
Нека си му рекао !


mož samo da mu priča.
Simpatična mala zemlja, sasvim sredjena po meri ljudi koji tu žive. Autoputevi do svakog seoceta maltene, brzi interneti, ludila. Plate sasvim evropske, cene niže nego u hr, nešto više nego ovde. Imaju Alpe, imaju more, imaju Bled... Vikendi Italija, Austrija, skijanja...sve blizu. Svi pristojni, agresija nulta. Kako ono beše...konjušari? Bahhh

Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?


Znam, nemaju Krsnu Slavu. Zato nas i mrze.
cult cult 13:55 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:57 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Ја не знам, па питам.
Занимају ме одговори.
:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:58 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Jes' opevao to i Buldozer svojevremeno u istoimenoj (i malo opaprio sarkazmom).




javascript:;
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:01 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic

Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?


имају, лепу, авантуризму склону, широку, свеобухватну словенску душу.
princi princi 14:08 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Занимају ме одговори.

Vladaš!
princi princi 14:09 31.08.2012

Re: Со, вот ?

konjušari?

Bečki!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:16 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Srđan Fuchs
Predrag Brajovic

Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?


имају, лепу, авантуризму склону, широку, свеобухватну словенску душу.


Ovo važi za večinu Slovenaca, bar onih koje sam ja upoznao. Međutim, bojim se da ne važi za Kacina. Taj kao da je stvoren da opravda stereotip o "bečkim konjušarima". Da je neko namerno hteo da ga dizajnira da se uklopi u taj stereotip sumnjam da bi bio ovoliko uspešan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:17 31.08.2012

Re: Со, вот ?

ау, Принци, је л'те нека Мојчка нагазила у младос' када их не волиш тако?
cult cult 14:18 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Srđan Fuchs
Predrag Brajovic

Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?


имају, лепу, авантуризму склону, широку, свеобухватну словенску душу.


ne ruši sad krugove.
Ako i imaju, videli su od nas.
Kao ono kad su ajvar zaštitili kao svoj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:19 31.08.2012

Re: Со, вот ?

vrabac_u_steni


Ovo važi za večinu Slovenaca, bar onih koje sam ja upoznao. Međutim, bojim se da ne važi za Kacina. Taj kao da je stvoren da opravda stereotip o "bečkim konjušarima". Da je neko namerno hteo da ga dizajnira da se uklopi u taj stereotip sumnjam da bi bio ovoliko uspešan.


љигава политичка фигура, шта је ново на балкану?; али тај мит о бечким коњушарима ме подједнако нервира као мит о брадатим и маснокосим србима који једу малу децу са ножева бајонета.
antioksidant antioksidant 14:20 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic


Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?

ne znam za sve ali ovih par slovenaca koje znam bi prošli na tom testu bez greške
princi princi 14:22 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Srđan Fuchs
ау, Принци, је л'те нека Мојчка нагазила у младос' када их не волиш тако?

Gore od toga! Jedna me i sad gazi!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:27 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Srđan Fuchs
ау, Принци, је л'те нека Мојчка нагазила у младос' када их не волиш тако?


Ne znam za Princija, al Mojce umeju da budu...eh te Mojce
[smajli koji zagledan u daljinu setno uzdiše]

ли тај мит о бечким коњушарима ме подједнако нервира као мит о брадатим и маснокосим србима који једу малу децу са ножева бајонета.


I mene. Ali Kacin prosto žicka da mu ga prilepiš, uz izvinjenje ostalim pripadnicima tog simpatičnog malog naroda.

edit:
evo javio se i Princi u međuvremenu
reanimator reanimator 14:34 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Ne znam za Princija, al Mojce umeju da budu...eh te Mojce

Da,da..eh...
cult cult 14:36 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Ali Kacin prosto žicka da mu ga prilepiš,

ma, ljakse bre.
Iskompleksirani.

Nego, ovaj The Kacin Incident će Krstić kod Olje B. u nedelju lako da brani.
Ali da se pripremi za vrabac alegorije.
crossover crossover 14:37 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic
cult

mož samo da mu priča.
Simpatična mala zemlja, sasvim sredjena po meri ljudi koji tu žive. Autoputevi do svakog seoceta maltene, brzi interneti, ludila. Plate sasvim evropske, cene niže nego u hr, nešto više nego ovde. Imaju Alpe, imaju more, imaju Bled... Vikendi Italija, Austrija, skijanja...sve blizu. Svi pristojni, agresija nulta. Kako ono beše...konjušari? Bahhh

Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?


Имају. Зато их Хрвати и зову Алпски Срби.
princi princi 14:39 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Зато их Хрвати и зову Алпски Срби.

Čoveče... ima li gore uvrede?
bluestar bluestar 14:52 31.08.2012

Re: Со, вот ?

antioksidant
Predrag Brajovic


Све имају...
Ипак -- имају ли и душу?

ne znam za sve ali ovih par slovenaca koje znam bi prošli na tom testu bez greške



Slazem se, i ja imam prijatelje koji su fenomenalni ljudi. Kacin je jednostavno kompleksas, i to treba javno i bez ustezanja reci. Tadic je imao priliku da to sa Kacinom rascisti, da podvuce crtu, nije ju iskoristio i ne razumem sad ove zalopojke njegovog savetnika.
princi princi 14:55 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Tadic je imao priliku da to sa Kacinom rascisti, da podvuce crtu, nije ju iskoristio

Dajte, ljudi, razumem da se Kartagina mora srušiti, ali ko je šta pitao Tadića u vezi Kacina?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:58 31.08.2012

Re: Со, вот ?

princi
Gore od toga! Jedna me i sad gazi!

Кууукууу...

Покојна староставна тетка Рада имала је за Словенке -- које су јој се замериле мало јој штрапкајући од мужа, коњичког пуковника -- изреку типа: "Тако млада, а већ Словенка."

Тако некако, ја умем да побркам ствари :)

crossover crossover 14:58 31.08.2012

Re: Со, вот ?

princi
Зато их Хрвати и зову Алпски Срби.

Čoveče... ima li gore uvrede?


Нема, да знаш. То поређење са Србима је баш ниско, скоро кациновски.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:04 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Има Стаљин, једном за Румуне, кад су га неким лоповлуком и кукавичлуком у рату наљутили, лепу изреку: "Румуни, то није народ, то је професија." Може ово да се тера и даље... :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:04 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Tadic je imao priliku da to sa Kacinom rascisti, da podvuce crtu, nije ju iskoristio i ne razumem sad ove zalopojke njegovog savetnika.

Misliš, ovi sad nemaju priliku? Ili nije njima sad do toga?
bluestar bluestar 15:23 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Nebojsa Krstic
Tadic je imao priliku da to sa Kacinom rascisti, da podvuce crtu, nije ju iskoristio i ne razumem sad ove zalopojke njegovog savetnika.

Misliš, ovi sad nemaju priliku? Ili nije njima sad do toga?



Pitanje je zasto vi niste reagovali sve ove godine na te provokacije? Nije ovo sa Kacinom pocelo od juce. Navikao se Jelko da moze kako hoce u Srbiji. Cak ga je i Dodik spustio na zemlju i rekao mu da je nepozeljan u Banja Luci, a vi nista.
antioksidant antioksidant 15:30 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Pitanje je zasto vi niste reagovali sve ove godine na te provokacije? Nije ovo sa Kacinom pocelo od juce. Navikao se Jelko da moze kako hoce u Srbiji.

koliko se sećam reagovao je đelić jednom ali mu je kacin rekao da izvestioca evropskog parlamenta za srbiju ne imenuje srbija već evropski parlament (što nije do kraja ni netačno)
u svakom slučaju kacin sa svojim nadmenim nastupom jeste problem i trebalo bi ga rešavati (ali se takvi problemi ne rešavaju javno)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:30 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Pitanje je zasto vi niste reagovali sve ove godine na te provokacije?

To je staro pitanje. Novo je, šta će ovi sada da urade. Mislim, ovi novi poznati po svom patriotizmu i junaštvu.
Atomski mrav Atomski mrav 15:35 31.08.2012

Re: Со, вот ?

To je staro pitanje.

Odgovori na njega, sad kad si se toliko okuražio...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:35 31.08.2012

Re: Со, вот ?

u svakom slučaju kacin sa svojim nadmenim nastupom jeste problem i trebalo bi ga rešavati (ali se takvi problemi ne rešavaju javno)

Ja čak ni tu nadmenost ne vidim kao najveći problem. To proističe iz njegovog vaspitanja, ono je takvo kakvo je i šlus...Nego ti šovinistički stereotipi i Srbiji i Srbima, su skandalozni. Ako on zaista misli to što govori, EU bi morala da razmisli o injegovoj zameni...ukoliko ne misli nego tom retorikom maskira neki drugi interes, takođe se iskompromitovao za svoju funkciju.
tsunade tsunade 15:35 31.08.2012

Re: Со, вот ?

(ali se takvi problemi ne rešavaju javno)


vrlo javno. uputiš javno, što javnije, pismo onome ko ga je izabrao u kojem uložiš protest, objasniš kako se ponaša i tražiš da dodje neko drugi. dal će doći il ne doći, druga je stvar. ali u zapisnik je ušlo. i to je degradacija njegove karijere. legitimna.
antioksidant antioksidant 15:37 31.08.2012

Re: Со, вот ?

EU bi morala da razmisli o injegovoj zameni...

eu parlament, ne eu (eu nije bas toliko homogen kao vrh ds-a )
a i pitanje je koliko mora
ima tamo svakakvih, nije kacin s neba pao
antioksidant antioksidant 15:39 31.08.2012

Re: Со, вот ?

vrlo javno. uputiš javno, što javnije, pismo onome ko ga je izabrao u kojem uložiš protest, objasniš kako se ponaša i tražiš da dodje neko drugi. dal će doći il ne doći, druga je stvar. ali u zapisnik je ušlo. i to je degradacija njegove karijere. legitimna.

imas li ti predstavu sta je eu parlament?
tamo ima vise evro skeptika nego hrvatskom i srpskom parlamentu zajedno

omega68 omega68 15:40 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Pitanje je zasto vi niste reagovali sve ove godine na te provokacije?

Pevač: To je staro pitanje.

Nije staro pitanje, brajko moj.
Prvo da se polože računi i da se omaste bukagije pa da se postavljaju nova pitanja.
tsunade tsunade 15:43 31.08.2012

Re: Со, вот ?

tamo ima vise evro skeptika nego hrvatskom i srpskom parlamentu zajedno


hvala na najdželu. pustim ga svaki put kad mi ladje sve potonu. i kad me obuzme pms.
princi princi 15:44 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic
Има Стаљин, једном за Румене, кад су га неким лоповлуком и кукавичкулок у рату наљутили, лепу изреку: "Румуни, то није народ, то је професија." Може ово да се тера и даље... :)

Mislim da sad, na ovom blogu, we should let it all out, i da kažemo šta nam je na srcu i za Rumune i za Bugare, i za konjušare, i za Žabare, i za one pičke od Francuza, i za Špance, i za Grke, (koji su, naravno, cigani). Čekaj, koga sam zaboravio... a da, Šiptari, Englezi koji bi i rođenu majku prodali za prokletu funtu (nation of shopkeeprs), drogirani Holnađani, uf a tek Nemci...
zovitemegrunf zovitemegrunf 15:56 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Nebojsa Krstic
.Misliš, ovi sad nemaju priliku? Ili nije njima sad do toga?


Cuo u Moskvi u vreme Breznjeva: Rus i Amer, patkometrija, ko sta ima vece, bolje, lepse...Presao Amer u vodjstvo, neboderi, covek na Mesecu, automobili...vidi Sovjet, nema druge do krunski argument:

-A sto vi ugnjetavate Crnce!?
dragan7557 dragan7557 16:46 31.08.2012

Re: Со, вот ?

bluestar:
Cak ga je i Dodik spustio na zemlju i rekao mu da je nepozeljan u Banja Luci, a vi nista.

A da nije podsvesni osećaj krivice, nedo Bog?1


cerski
dragan7557 dragan7557 16:54 31.08.2012

Re: ne služi na čast!

Nebojsa Krstic
Pitanje je zasto vi niste reagovali sve ove godine na te provokacije?

To je staro pitanje. Novo je, šta će ovi sada da urade. Mislim, ovi novi poznati po svom patriotizmu i junaštvu.

Neće biti, aktuelnost je sa vas prešla na ove druge.

Isticati, njihovu odgovornost zastarelošču svoje, je u najmanju ruku neozbiljno.

A ovo:

Mislim, ovi novi poznati po svom patriotizmu i junaštvu.

ne samo što je nepotrebno, već ostavlja gorak ukus nemirenja sa skorim definitivnom porazom. Lip serivice izgubljenim izborima i izvrgavanje ruglu polit-protivnika.

cerski
arianna arianna 17:04 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Nego ti šovinistički stereotipi i Srbiji i Srbima, su skandalozni


Slažem se i trebalo bi da reaguje MIP upućivanjem protesnog pisma EU parlamentu

em nam dolaze u "kuću" da nam drže lekcije, em nas vredjaju.

dokle to zavrtanje ruke i ušiju?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:17 31.08.2012

Re: Со, вот ?

princi
Predrag Brajovic
Има Стаљин, једном за Румене, кад су га неким лоповлуком и кукавичкулок у рату наљутили, лепу изреку: "Румуни, то није народ, то је професија." Може ово да се тера и даље... :)

Mislim da sad, na ovom blogu, we should let it all out, i da kažemo šta nam je na srcu i za Rumune i za Bugare, i za konjušare, i za Žabare, i za one pičke od Francuza, i za Špance, i za Grke, (koji su, naravno, cigani). Čekaj, koga sam zaboravio... a da, Šiptari, Englezi koji bi i rođenu majku prodali za prokletu funtu (nation of shopkeeprs), drogirani Holnađani, uf a tek Nemci...

Јесте, Руси-пијандуре (Пије к'о Рус!), Грци-цинцари (Цинцарине један! Цицијо!), разбраћа Бугари и небраћа Хрвати... Иххх, шта бимсо све могли да им уделимо. Особито овим последњима. Што рече један: "Да нема Срба, Хрвати би били најгори народ у Европи." Наравно, ако су уопште народ...

Стварно ти је добра идеја: да неко отвори блог за вређања по националној основи. (Молим да се Црногорци по овом основу изузму, они су млада нација па су још увек преосетљиви!)
princi princi 17:32 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Молим да се Црногорци по овом основу изузму, они су млада нација па су још увек преосетљиви!

Ali zato ćemo Bosančerosima (ma šta Bosančerosima? Balijama!) jebati kevu...
Грци-цинцари (Цинцарине један! Цицијо!)

Slušaj, ovo Cincari nije dovoljno uvredljivo a i, brate, imamo valjda dovoljno kapaciteta da i po Cincarima da opljunemo. Kad krene pljuvka, ne smemo ni Ješe (Čivute) da zaboravimo (pozdrav Srdžu!). Ima, bre, tih nacija, to se nakotilo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:36 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Simpatična mala zemlja, sasvim sredjena po meri ljudi koji tu žive. Autoputevi do svakog seoceta maltene, brzi interneti, ludila. Plate sasvim evropske, cene niže nego u hr, nešto više nego ovde. Imaju Alpe, imaju more, imaju Bled... Vikendi Italija, Austrija, skijanja...sve blizu. Svi pristojni, agresija nulta.


Cult, izvini...ali kanda dugo nisi zaista bio u Sloveniji, niti pratio šta se u njoj dešava...
maksa83 maksa83 17:37 31.08.2012

Re: a možda

Da l bih ja mogla nešto da zamolim...Neeemoooojte ljuuuudi, ako boga znate!

E nema sad zapomaganja, sad je kasno, vidi sa Kacinom, kad jednom krene twitter prozivanje nema tu cile-mile. Ko ga je ter'o. Kad je alselonea i mene i frihenda razvlačilo po blogu niko da ustane i kaže "nemojte ljudi, nisu svi alselonei i maxe i frihendi loši, ja imam jednog kući i radi mi iako nije pod garancijom!". Što da Kacinima bude bolje nego nama?

Ja imam kod kuće jednog Slovenca i volim ga najviše na svetu.

E ako!

Mislim da svako treba da ima po jednog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:39 31.08.2012

Re: a možda

Mislim da svako treba da ima po jednog.


Oš ti uvatim jednog?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:42 31.08.2012

Re: Со, вот ?

princi
Ima, bre, tih nacija, to se nakotilo...

Јесте, а само је једна права: наша!
А тих вера тек што има??? Сасвим непотребно, кад је само једна истинска: слатка православна :)

Него, да пустим ја неку музику од оног нашег побратима Шовена:


maksa83 maksa83 17:42 31.08.2012

Re: a možda

Jelica Greganović
Mislim da svako treba da ima po jednog.


Oš ti uvatim jednog?

Je l' dresiran?
maksa83 maksa83 17:43 31.08.2012

Re: Со, вот ?

(Молим да се Црногорци по овом основу изузму, они су млада нација па су још увек преосетљиви!)

A i to je više profesija/dijagnoza nego nacija.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:46 31.08.2012

Re: a možda

Je l' dresiran?

Sram te bilo, maksimilijane jedan.
princi princi 17:47 31.08.2012

Re: Со, вот ?

A i to je više profesija/dijagnoza nego nacija.

Molim da se ne ponavljamo! Profesija je već bila.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:47 31.08.2012

Re: a možda

Kad je alselonea i mene i frihenda razvlačilo po blogu niko da ustane i kaže "nemojte ljudi, nisu svi alselonei i maxe i frihendi loši, ja imam jednog kući i radi mi iako nije pod garancijom!".

Молим те да убудуће у овом страдалничком контексту и мене спомињеш, мада сам се ја некако више нашао у фусноти.

Ех, да ми је ник ник, а не право име, и ја бих био доспео до наслова. Штета, пропаде могућност за мојих пет минута ворхоловске славе!
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:57 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Kao ono kad su ajvar zaštitili kao svoj.

Za ajvar ne brigaj, to će da bidne kratkog daha, čim počne provera (potraži li kogođ geografsku zaštitu) koliko paprike im rodi i ume li iko da je ispeče i oljušti...
Nego, Muju i Hasu su zaštitili...
reanimator reanimator 18:00 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Јесте, Руси-пијандуре (Пије к'о Рус!), Грци-цинцари (Цинцарине један! Цицијо!), разбраћа Бугари и небраћа Хрвати...

Da iskoristim priliku da citiram nepoznatog internet umetnika :
Rumun
Pripadnik prijateljski nam nastrojenog naroda koji živi u komšijskoj zemlji Rumuniji. To je narod sa kojim su Srbi odvajkada bili u prijateljskim odnosima i jedini sused sa kojim nikada u istoriji nisu ratovali niti bili u konfliktu. Kad su se sticajem okolnosti našli na suprotnoj strani u Drugom Svetskom ratu, nisu uzeli naš deo Banata iako su im Nemci to nudili. Čak ni Kosovo nisu priznali.
U skladu sa tim, Rumun je u Srbiji uvredljiv termin kojim se označava prljava i jadna osoba koja uz to nema ukusa u oblačenju.
Osim toga, kad god se pomenu Rumuni, obavezno je staviti do znanja kako su za vreme stare Jugoslavije oni za nas bili šaka jada.
-E brate snimi onog klošara tamo kakav je...
-Misliš onog u ubuđaloj rumunskoj košulji?
-Da, da baš taj, pravi je Rumun onaj najgori!
-Koji jad jebote, pravi je Stelea!
-Haha, Stelea, taj rad!
-E znaš bre da Rumuni u Temišvaru do skoro nisu znali šta je žvaka, pričo mi deda...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:01 31.08.2012

Re: Со, вот ?

princi
A i to je više profesija/dijagnoza nego nacija.

Molim da se ne ponavljamo! Profesija je već bila.

Јесте, али црногорство ти дође к'о мајсторско писмо!
Е-хе-хеј, мало ли је???
maksa83 maksa83 18:17 31.08.2012

Re: a možda

Ех, да ми је ник ник, а не право име, и ја бих био доспео до наслова. Штета, пропаде могућност за мојих пет минута ворхоловске славе!

Uvek, uvek, u-vek kad se pomene "pet minuta slave" ja se setim one epizode Mućki kad sede u Raginoj Glavi Del, Rodni, Trig i ta ekipa, i kaže Del u jednom trenutku:

Del: "Eh da, svako ima svojih 5 minuta slave..."
Trig: "Da ... kao Gandi."
Del: "?!"
Trig: "Pa igrao je u onom jednom filmu i posle se više ništa nije čulo o njemu."
antioksidant antioksidant 18:19 31.08.2012

Re: a možda

Uvek, uvek, u-vek kad se pomene "pet minuta slave" ja se setim one epizode Mućki...


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:49 31.08.2012

Re: Со, вот ?

Gore od toga! Jedna me i sad gazi!

E, očito te ne gazi dovoljno
maksa83 maksa83 18:49 31.08.2012

Re: a možda

To! Besmrtno. (Nije Del nego Rodni, e starosti teška li si...)
princi princi 19:45 31.08.2012

Re: Со, вот ?

E, očito te ne gazi dovoljno

Čoveče, što si tako puna hejta? :).

Re: Со, вот ?

Doprinos opstem sovinizmu - ne kaze se dzabe - tako mlada, a vec slovenka :)))

Re: Со, вот ?

Predrag Brajovic
princi
Gore od toga! Jedna me i sad gazi!

Кууукууу...

Покојна староставна тетка Рада имала је за Словенке -- које су јој се замериле мало јој штрапкајући од мужа, коњичког пуковника -- изреку типа: "Тако млада, а већ Словенка."

Тако некако, ја умем да побркам ствари :)


Brajovicu, mi smo dva tela, jedan mozak :))))
Atomski mrav Atomski mrav 20:11 31.08.2012

Re: a možda

Trig: "Pa igrao je u onom jednom filmu i posle se više ništa nije čulo o njemu."




Koliko su puta morali da ponavljaju scene sa Trigerom, pitam se... skoro je nemoguće ostati ozbiljan prilikom njegovih izvala sve uz "stone face"...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana