Dvanaest

Jelena Milić RSS / 03.02.2008. u 09:31

 

Jel znate onaj o Muji i triatlonu, kad mora da popije litar vatrene vode, slomi grizli mečki šapu i siluje Indijanku. Elem, sruči Mujo viskozu, ode mečki na rupu, nema ga, nema, izlazi za jedno dva sata i uzvikne:” Gde je ona Indijanka da joj slomim ruku?”

 

Tu sam negde. Brat Ana danas puni dvanaest godina.  Tek je devet saaati, a ja nemam pojma ni gde su deca, dal kod oca im il kod moje sestre, kod koje je nesretnik jutros trebao da ih odvede,  jer je brat Sava naručio ranojutarnji čas fizike,  ni odakle ih kupim, ni kad ih vraćam od mojih, ni ko prvo ovde dolazi da se sprema, šta je nosila juče kod oca, šta hoće danas, dal je gola i bosa, koliko ih dolazi na žurku u fićka, ko treba da reže MP3, jel domaću ili stranu, koju stranu, dal je Marija Šerifović PC ili nije...Umesto Easy like Sunday  Morning, ja ustala u 7 i počela da pravim sedviče za školu.  Gde je taj Indijanaccccc.  

 

 

Maaaaamaaa, znam te,  nemoj ni u ludilu da me blamiraš, jel režeš Aspirin! Samo ne Seku to je brat Sava zastranio.  RELAX take it easy, snimiću ti i Mileta Kitića, a da imam i CD Milanke Mare Karić dobila u Kuriru pretprošle nedelje, nije loš uopšte...Gde si dušo gde si rano, lepe narodne, da malo i to slušate, maaaaamaa ... Al od kad sam čula  onu Napravi mi sina pod svetlima kasina, samo nju pevušim., mislila sam ceo CD sa njom, ako hoćeš... Maaaamaaaa, neeeemoj, nemoj  ni samo Rebelde vej, to znamo samo Simče i ja, jesi kupila pice, trebaju mi još tri pozivinice idi kupi, koja je beše adresa, …. Dobro jutro lutko i tebi  sretan ti rođendan, hvala, šta radiš, pišem blog o rođendanu, neeeemoj da me blamiraš…..

 

Sve je stalo, samo deca rastu, pogledala je prošlogodišnji Kaladont Ana sto puta minimum.  

 

Al tako mi i treba ko onom papagaju što se kurčio, mislim kad sam već rekla da sam u HBO Comedy mame fazonu, ajd i ovaj da opevamo. Prošle godine me je iz agonije obilaska, odabira i pregovora oko kafića spasao VB  Miki. Hvala mu još jednom, i za to, i za to što se pojavio, pa sam  od tad naj cool  mama u celoj školi! Ej da ste ih videli, ceo razred oko njega, dignu dva prsta da ga nešto pitaju.  Nekad davno, dok su bili mali, bilo je lako, obrnem nekog od poznanika koji ima decu par meseci stariju, proverim koji je novi klubić/igraonica OK, nađemo animatore…. Radile i karaoke u Sport kafeu jedne godine, što su se mame i tetke ludo proveleeee. A i izbor poklona je bio jednostavniji. Pre ili posle centralnog eventa, društvo kod kuće, pa roditelji školskih drugova, pa kod oca, pa kod mojih, mislim jednostavno.Par dana i stotina al jednostavno. Nataša Bekvalac, Magazin, Nataša Bekvalac, Magazin, Jagnje,   .…To davno beše sećam se ja.. sad je drukčije sve…. “Sumnjam” na teen uzrast;)

 

Tatina princeza ( pare bi zaradila  da izda neku knjižicu za LDP protivnike -kako se obrlaćuje i oko malog prsta vrti ledeni Milić glavni čovek iz senke) danima jedino što zna je to da ne zna šta bi za rođendan. Ušla je i u skromnu fazu, tipa nemojte da se troškarite i to, kapiram da i sama vidi da će sad društvo da se deli na muške i ženske, da nema više jadranskih susreta i muzičkih stolica kao  do prošle godine….Niko ništa konkretno ne govori, nije ni još neko tenisko finale, al sve oči nekako uprte u mene. Al tu je opet VB Miki. Obrnu par telefona, posla me kod lika, sve OK, obavih ja posao. Još da se i Miki pojavi  a brat Sava ne izvrši terorističko-muzički udar sa Đurđrevdanom,  i ja opet naj mama. Ako preživim organizaciju i logistiku, to jest. Naj tata će da tipla, al to se lošije rejtinguje kod gostiju klinaca!

 

 

Dva cointreau će da save the day, a i  ABBA/Rianna  je safety play this season. Ne znam za decu al moja sister i ja ćemo da uživamo.

 

Znam da će, sa manje ili više femkanja, Rebelde way look, na koji je otkinula, a koji sam joj sparivala danima, itekako obući.  Iako ju je kao  blam, pa se dva dana u njemu vrti po kući i gleda. BTW, kod nje ono jednostavno, čedabebatata look ne pali. Al kupila ja novi VOGUE, kad u njemu isti kačket sa istim lancem! I ista suknja.

 

OK, počnite da mi spočitavate materijalizam, razmaživanje (jel se tako kaže, gde je Indijanac, gde je Klajn, gde je kafa...) dece, površnost u vaspitanju, Stankovića:), sve možete, ništa mi ne možete;)

 

Znate kako kaže Garfild: "Jedem, spavam, jedem, spavam, jedem, spavam….Ima li još nešto u mačijem životu?! Nadam se da NEMA."

 

E tako i ja. Ćerka, sin, ćerka, sin, ćerka sin, ćerka, sin….Ima li još nešto u mom životu?! Može al ne mora, dovoljno mi!

 

ZA MOJU SWEETEST BABY

 

PS Ovaj blog ce imati i afteterparty za adults od 8 PM, mislim ko oće da se pridrzu da otpevamo danas nam je divan dan, divan dan, ako nam ne smrkne.

 

Za probirljive...samo da podsetim na onaj vici.... ćuti sine kakva je žurka bila.....

     



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nestorijanac nestorijanac 10:31 03.02.2008

Hocete da se nadjemo ?

Negde. Da odemo na pice. Malo da razgovaramo. I tako ?
Jelena Milić Jelena Milić 10:33 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

cointreau?
nestorijanac nestorijanac 10:37 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

cointreau?

Naravno. Taj ukus je sjajan. Gorak, a sladak.
Vazi ?
Jelena Milić Jelena Milić 10:38 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

deal

no politics, no kosovo, or ...? :)
nestorijanac nestorijanac 10:40 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

Jelena Milić
deal no politics, no kosovo, or ...? :)

Ok. But, even if we slightly touch those themes, we will do it with love and we will do it gently....

Jelena Milić Jelena Milić 10:41 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

da predjemo na privatne poruke :)

mislim, ovaj blog ce mozda i slavljenica da procita :)))
nestorijanac nestorijanac 10:42 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

Veeeeeeeeeeliki poooooozdrav SLAVLJENICI !!!!!
Jelena Milić Jelena Milić 10:43 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

jos da veceras u duetu sa BT otpevamo danas nam je divan dan, divan dan, divan dan...:)
Harley Harley 10:44 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

Crni Nestorijance !
Da li znate sta se desilo sa jednim vip blogerom kad je isto ovako pozeleo da se vidi sa doticnom ?
Zavrsilo se menjanjem majica i fotografisanjem, ali je na kraju morao da ide na "duseke" 3 meseca.
AlexDunja AlexDunja 10:50 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

da predjemo na privatne poruke :)

i uskratite celoj blogozajednici
ovaj fenomenalan osecaj, koji
daje citanje tudje poste?????
da se niste usudili!:))
Jelena Milić Jelena Milić 10:53 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

harli, uputite i mene, godine su u pitanju, 43, ne secam se vise svega :)
nestorijanac nestorijanac 10:53 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

jos da veceras u duetu sa BT otpevamo danas nam je divan dan, divan dan, divan dan...:)

Hm. Vise sam nas duet video zabavljen samim sobom, van tog okruzenja, ali da - uz pesmu i pice.....
Jelena Milić Jelena Milić 10:55 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

ok, moze separatno :)

alexdunja...zadoovljna/an/i
nestorijanac nestorijanac 10:57 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

Zavrsilo se menjanjem majica i fotografisanjem, ali je na kraju morao da ide na "duseke" 3 meseca.

To mi zvuci dobro sa menjanjem majci i fotografisanjem. Sta je to sa "dusecima" ? To ne razumem.
Jelena Milić Jelena Milić 10:58 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

ni ja.
Harley Harley 11:02 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

mislim na ono "menjanje dresova" !
secate se 92 i MUP, a nije bilo bas tako davno
nestorijanac nestorijanac 11:03 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

da se niste usudili!:))

Cekajte, pa sve ovo je sasvim transparentno i u skladu sa svim normama i regulativama i sporazumima, pa cak i sa najelementarnijim osecanjima..... Mislim, mojim...










Jelena Milić Jelena Milić 11:06 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

nestorijanac, ne dajte da nas zli jezici zavade, pre vremena.....

nestorijanac nestorijanac 11:06 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

mislim na ono "menjanje dresova" !

Sta, 3 meseca se menjali dresovi na duseku ?
Pa to je (istovremeno) neverovatno i fenomenalno !
Jelena Milić Jelena Milić 11:07 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

say no more, say no more.....

pomislite kako je ceci bilo za vreme sablje :)
AlexDunja AlexDunja 11:08 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

Cekajte, pa sve ovo je sasvim transparentno

pa to sam i rekla:)))
adam weisphaut adam weisphaut 11:09 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?


Cekajte, pa sve ovo je sasvim transparentno i u skladu sa svim normama i regulativama i sporazumima, pa cak i sa najelementarnijim osecanjima..... Mislim, mojim...

I u skladu sa energetskim sporazumom ?
Jelena Milić Jelena Milić 11:09 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

vazno je da nije providno:))
a i danas nam je divan dan, divan dan, divan dan,...
AlexDunja AlexDunja 11:10 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

nestorijanac, ne dajte da nas zli jezici zavade, pre vremena.....

eh, zli:))))
tacno je da nas ima vise,
ali smo dobronamerne:)))
nestorijanac nestorijanac 11:12 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

nestorijanac, ne dajte da nas zli jezici zavade, pre vremena.....

Vidite, to i jeste cudna stvar sa osecanjima. Ona (ta osecanja) zive neki svoj (privatni) zivot.
Elem, sada kada su tu (ta osecanja), ona cak i u zlim jezicima vide samo trag Vaseg sarma i
nista vise....
Jelena Milić Jelena Milić 11:13 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

on je potpisan na nevidjeno....ne se zna sta ce javi radio...a jesmo rekli bre da u politici nema to prenuptial i to....

nego, da se ne umesa i bozino penkalo pa da propadne date!
nestorijanac nestorijanac 11:14 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

tacno je da nas ima vise,
ali smo dobronamerne:)))

I ne samo to. Vi ste i cudotvorne.
Od budale ste u stanju da ucinite pametnog.
nestorijanac nestorijanac 11:16 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

nego, da se ne umesa i bozino penkalo pa da propadne date!

Kakav crni Boza i njegovo penkalo !
To je stvar proslosti, verujte mi.
Okrenimo se ka buducnosti.
Ona je takodje gorka, a slatka.

AlexDunja AlexDunja 11:26 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

a i danas nam je divan dan, divan dan, divan dan,...

i nama je:))))
samo mi imamo 22:))
Jelena Milić Jelena Milić 11:30 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

wow, mislim da sam negde procitala....podsetite me, jeste li vi u fazonu da veceras oko deset zapevamo together dans nam je divan dan, divan dan, il je svejedno...
AlexDunja AlexDunja 11:33 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

wow, mislim da sam negde procitala....podsetite me

da, bilo je kod moje
drugarice, jasmine lekic:))))
a svejedno, svakako nije:)
nestorijanac nestorijanac 11:34 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

i nama je:))))
samo mi imamo 22:))

Pa, to se cak i rimuje !
"Nas dve u
dvadeset i dve...."
Jelena Milić Jelena Milić 11:36 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

ima dana....

kad sam vise u tri lepe al ...
danas nam je divan dan, divan dan, ....easy like sunday morning ...ide uz cointreau na prazan stomak ...
AlexDunja AlexDunja 11:39 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

Pa, to se cak i rimuje !
"Nas dve u
dvadeset i dve...."

vi, naravno, znate
da sam ja apsolutni,
dozivotni, opsednuti obozavalac
vasih "instant" stihova:)))
nestorijanac nestorijanac 11:42 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

vi, naravno, znate
da sam ja apsolutni,
dozivotni, opsednuti obozavalac
vasih "instant" stihova:)))

I jedini ste, pravo da Vam kazem.
I to je bas ono cudo koje pomenuh
u vezi sa Vama (obadvema/oboma/obama)
Jelena Milić Jelena Milić 11:49 03.02.2008

to alex

jebo me bog sludjeni od rana jutra, kazem ti gde je onaj indijanac


sretan rodjendan ribo!

nego, ovo sa nestorijancem postaje trisome polako, nemam nista protiv, nego ako mi deca budu citala blog :))
AlexDunja AlexDunja 11:52 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

I jedini ste, pravo da Vam kazem.

:)))))
ne verujem:))
adam weisphaut adam weisphaut 11:53 03.02.2008

Re: Hocete da se nadjemo ?

a svejedno, svakako nije:)

AlexDunja AlexDunja 11:54 03.02.2008

Re: to alex

sretan rodjendan ribo!

jelena:)))
hvala puno:)
ali moja " sazetost"
pocesto ljude dovodi u zabunu:)))
rodjendan je mom sinu:)))
koji puni 22:))
Jelena Milić Jelena Milić 11:57 03.02.2008

Re: to alex

wow. onda znas o cemu pisem...a i sta me sve cekaaaaaaaa

pa mislim, gospodjo, brate, cestitke, da te sin ispostuje i to
adam weisphaut adam weisphaut 11:58 03.02.2008

Re: to alex

rodjendan je mom sinu:)))
koji puni 22:))

Ondak i za njega i za Anu i za njega
nestorijanac nestorijanac 12:14 03.02.2008

Re: to alex

nego, ovo sa nestorijancem postaje trisome polako, nemam nista protiv, nego ako mi deca budu citala blog :))

Heeeeeej, samo da Vam kazem da nam je zajednicko i to da svo troje imamo dete rodjeno u februaru. Pa vi vidite !
Jelena Milić Jelena Milić 12:21 03.02.2008

al mile kitic ima hitic

nestorijanac nestorijanac 12:28 03.02.2008

Re: al mile kitic ima hitic

Jelena Milić

Da niste Vi ova plava dama koja igra ?
Svidja mi se spot i reci pesme.
Ova dvojca su mi smesni.
Ova plava mi je sjajna.

AlexDunja AlexDunja 12:57 03.02.2008

Re: to alex

pa mislim, gospodjo, brate, cestitke, da te sin ispostuje i to

brate:))) niko me nije tako zvao,
a prija:))
hvala, cestitke za anu, naravno:)))
i sve vodolije
adam weisphaut adam weisphaut 13:02 03.02.2008

Re: to alex


brate:))) niko me nije tako zvao,

I posle kazu da na blogovima ne mozes da procitas nesto novo
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:43 03.02.2008

Strahovito hladno

Jelena Milić
dal je gola i bosa

Retoričko pitanje moje majke i drugih koje potpisuju poslednji pasus teksta.

Iz ličnog iskustva - dete je za majku uvek golo i boso.
Jelena Milić Jelena Milić 10:44 03.02.2008

Re: Strahovito hladno

praktican odgovor

i majka je za dete i sve druge uvek gola i bosa

in zara we trust
Dejan Stanković Dejan Stanković 11:12 03.02.2008

Pazi

kaze meni jedan covek
"Tata, postoje profesionalci koji sluze da se njima covek zali."
Jelena Milić Jelena Milić 11:14 03.02.2008

Re: Pazi

hvala slavko
manitu manitu 13:00 04.02.2008

Re: Pazi

zamisli , postoje .

nismo znali kako se zovu te cike i tete .
al' srbija ulazi u eu , naucicemo .

lepo dete kaze.
Nenad M. Nenad M. 11:40 03.02.2008

pogledajte u sanducice

Saopštenje LDP
Prljava kampanja

Liberalno demokratska partija najoštrije osuđuje to što se po Beogradu gradjanima deli i ubacuju u sandučiće promo materijal sa logom Život je zakon, a kojim se poziva na bojkot izbora. Sumnjamo da se radi o prljavoj radikalskoj kampanji i zahtevamo od nadležnih organa da se ceo slučaj istraži.
Jelena Milić Jelena Milić 11:47 03.02.2008

Re: pogledajte u sanducice

nenadeeeee,

sretan mi cerki rodjendan etc,,,,

non political blog :))

samo za tebe MIKA i RELAX
nikolla90 nikolla90 11:57 03.02.2008

Re: pogledajte u sanducice

Nenad M.

Saopštenje LDP
Prljava kampanja

Liberalno demokratska partija najoštrije osuđuje to što se po Beogradu gradjanima deli i ubacuju u sandučiće promo materijal sa logom Život je zakon, a kojim se poziva na bojkot izbora. Sumnjamo da se radi o prljavoj radikalskoj kampanji i zahtevamo od nadležnih organa da se ceo slučaj istraži.


Sinoć htedoh to negde da napišem ali nisam našao mesto.. Banda radikalska.. Stvarno, jedini argument za glas Tadiću je što taj glas poništava jedan radikalski.. Pamtite ovu podmetačinu. I ne opraštajte.
Nenad M. Nenad M. 12:13 03.02.2008

Re: pogledajte u sanducice

Jelena Milić

nenadeeeee,

sretan mi cerki rodjendan etc,,,,

non political blog :))

samo za tebe MIKA i RELAX


Jelena & Nenade, srecan vam Anin rodjenadan
mika je instant zvezda, anyway, my guilty pleasure ,

vise sam za TAKE IT EASY

ps samo za fanove - krece Hitchcock na b92
manitu manitu 13:02 04.02.2008

Re: pogledajte u sanducice

gledali smo .
nema nista .

ustvari , ima agencije za nekretnine, kes prodaju stanova, idea, delta siti , radikalski letak i ds letak .

sta bre fantazirash .
jesen jesen 11:50 03.02.2008

ponuda nestorijanca

E tako i ja. Ćerka, sin, ćerka, sin, ćerka sin, ćerka, sin….Ima li još nešto u mom životu?! Može al ne mora, dovoljno mi!
....ma izadji na to pice sa nestorijancem, mozda shvatis da nije dovoljno...nikad se ne zna..)....
jesen jesen 11:53 03.02.2008

Re: ponuda nestorijanca, divan dan..

...a danas bas divan dan.....Srecan ti cerkin rodjendan..... nadam se iskreno pesmi oko 22h......
Jelena Milić Jelena Milić 11:53 03.02.2008

Re: ponuda nestorijanca

oduvek si mudro zborila...
Jelena Milić Jelena Milić 11:53 03.02.2008

kad razmislim malo zrelije

neki u to osnovano sumnjaju, no...

ovaj blog ce imati i afteterparty za adults od 8 PM, mislim ko oce da se pridrzu da otpevamo danas nam je divan dan, divan dan, ako nam ne smrkne....

za probirljive...samo da podsetim na onaj vici, cuti sine kakva je zurka bila.....
nestorijanac nestorijanac 12:07 03.02.2008

Re: kad razmislim malo zrelije

neki u to osnovano sumnjaju, no...

Ma, ima raznih ljudi...
Bilo kako bilo, danas jeste divan dan, a mislim da ce takav biti
i sutra. Uopste, pred Srbijom su lepi dani ove zime i proleca.
Predlazem Vam da se sto vise setamo (Vi i ja) ili vec kakve sve
fizicke aktivnosti budemo smatrali interesantnim.
Jelena Milić Jelena Milić 12:46 03.02.2008

DEAL

Jelena Milić Jelena Milić 20:31 03.02.2008

Re: kad razmislim malo zrelije

sedenje, i lezanje, upravo preziveh deciju zurkuuuuu:)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:37 03.02.2008

e,

pa kad je rodjos, nek je sretan
big wheels keep on turning
Jelena Milić Jelena Milić 20:27 03.02.2008

Re: e,

hvalaaa
petarrr petarrr 16:46 03.02.2008

srecan rodjendan

S[/b]recan rodjendan [b]

Jelena Milić Jelena Milić 20:27 03.02.2008

Re: srecan rodjendan

hvala. prezivela.
Jelena Milić Jelena Milić 20:30 03.02.2008

Re: srecan rodjendan

update


odziv gostiju na ancijevom rodjendanu bio je izuzetno visok.
manitu manitu 13:09 04.02.2008

Re: srecan rodjendan, nedaj se !

Ne daj se Jelenaaaaaaa !!!

Nedaj se Nikome !
nestorijanac nestorijanac 20:32 03.02.2008

BT je u restoranu u Krunskoj

Kako ste ?
Jelena Milić Jelena Milić 20:41 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

cudno. slusam bivseg sefa mi na tv, posle prvog kruga je rekao da kostunica odlucuje drugi krug, meni je vrlo milo sto ovolika izlaznost govori da to nije tacno, na blogu sam to javno prizeljkivala, da tadic pobedi bez icije podrske ( kad je vec ldp cutao...) milo mi je kako je jovo bakic odvalio, fenomenalno, suludo je da nam tako marginalana licnost bude premijer...al me je jos strah, verujte mi, nekako toma predsednik, tesko bi to podnela....

inace, evo mailiram od kad sam stigla kuci, par prijatelja iz sad koji ocekuju vesti cim prije

osoba cijim statisticko-socioloskim procenama uvek verujem i koji je odavno unapred predvidjajo dobro dobre rezultate radikla kaze da ovakav izlaz ipak odgovara tadicu.

ako pobedi, ldp je veliki gubitnik zbog svog mlakog stava...cini se da su danas hteli da se trgnu, cedinim ranim glasanjem, ali...

AlexDunja AlexDunja 20:48 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

ne brini jelena:)))
Jelena Milić Jelena Milić 20:54 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

joj, kako da ne brinem, zamisli tomu...pa kad se samo setim, lako je muskarcima njima je prijatno a vi radjate...
nestorijanac nestorijanac 20:56 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

milo mi je kako je jovo bakic odvalio, fenomenalno, suludo je dan nam tako marginalana licnost bude premijer..

Da. On je i popodnevni izlazak Premijera prokomentarisao kao poruku DSS-a o tome koga ova stranka zapravo podrzava, a ranojutarnji izlazak Jovanovic Cedomira je protumacio kao njegovu podrsku BT. Znam tog Jovu Bakica. Njega nikad ne bih pozvao na pice.
Meni se cini da ovakav izlazak odgovara Nikolic Tomislavu.
Jelena Milić Jelena Milić 20:59 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

au, zaplet nase romanse, ja sam sa jovom b par puta sedela u kafani i vrlo se, vrlo lepo provela
nestorijanac nestorijanac 21:13 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

au, zaplet nase romanse, ja sam sa jovom b par puta sedela u kafani i vrlo se, vrlo lepo provela
Ma, molim Vas, kakav zaplet ?! Simpatican je on i meni, ali ne toliko da bih sa njim izlazio u kafanu.
Nego, ovde pocinje zaplet sa brojevima i uzorcima....
Jelena Milić Jelena Milić 21:19 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

vidim, moji izvori mi kazu da su oba tabora spremna na zesce frke i bunjenja ako razlika bude manja od 100 000
nestorijanac nestorijanac 21:27 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

vidim, moji izvori mi kazu da su oba tabora spremna na zesce frke i bunjenja ako razlika bude manja od 100 000

Sreca da je ta razlika za sada 120,000. Tako da problema mozda i nece biti.
AlexDunja AlexDunja 21:33 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

Tako da problema mozda i nece biti.

nece:))
Jelena Milić Jelena Milić 21:33 03.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

da. znate, ja mislim da bi BT da je pametan trebao da ostavi vladu u ovom sastavu formalno, mislim da nikome ni nama ni svetu ne odgovora srbija u izborima u fazi kad je status kosova on hold.

da je pametan, promenio bi smao odnos snaga i uzeo primat u vodjenju spoljne politike i nastavio sa ovom pricom i eu i kosovo....i da pusti da ddoje misija eu na kosovo

zasto? zato sto je sadasnje pravosudje i policija dno dna, unmik je pukao, a ne verujem da bi srbija ista efektno mogla da ponudi i pruzi u tom smislu taman da se sve zvezde sloze ..

bez toga kosovo je zaista bure baruta....
Jelena Milić Jelena Milić 21:36 03.02.2008

Ad

sta vi to znate sto ja ne znam :))

jel da otvarmao sampanjac/cointreau i da zapevamo, danas nam je duplo divan dan,....ali slusam ovog radikala ..joj jos se plasim da se ne pobune....
cuj, ja imam turbo motiv da tadic pobedi...

od sutra nastavljam skakanje po ganglijama za topcider i leskovac sa svezim mandatom :))
AlexDunja AlexDunja 21:40 03.02.2008

Re: Ad

od sutra nastavljam skakanje po ganglijama za topcider i leskovac sa svezim mandatom :))

ovo od sveg srca pozdravljam:)

ne znam nista.
osecam:))
otvaraj sta treba, i raduj se:))
ovaj svet je lepo mesto. vidi
jesen jesen 00:53 04.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

...a ko ti je bivsi sef? Ja slusala GoranaS, predstavili ga kao analiticara....sve sto je rekao je bilo vise nego OK...mrzi me da elaboriram ali je odlicno "analizirao" ovaj drugi krug i ono sto mozemo ocekivati i dao neke "smernice" za BT .....sustina je da ne treba zanemariti onih 2 i kusur miliona koji su glasali za tomu....jer nisu svi glasali za njega iz patriotskih razloga vec zbog loseg socijalnog statusa, raslojavanja drustva na bogate i siromasne.....itd...
manitu manitu 13:07 04.02.2008

Re: BT je u restoranu u Krunskoj

nisam znala da je svileni politicki anliticar .

sudeci po njemu :

pol. analiticar je sada zanimanje u trendu , in, pozeljno, politicki korektno .
valjda je i lukrativno .

Jelena Milić Jelena Milić 22:23 03.02.2008

danas nam je divan dan, divan dan, divan

evo ga toma, skoro pa priznade da je gotovo...

wow....prodjoh katran i perje, al mi uopste nije zao!

da iskoristim ovu priliku da CESTITAM borsu tadicu . ova mu je pobeda BIG jer je bio solo ( g17 je vec ds, a i rasim)

sad bi morao, morao kesirati......mnogo cvrsce u vladi, mnogo odlucnije u vanjskoj politici

i mudra porukla boze djelica, 2 mil radikala je nasa obaveza, nasi gradjani...moraju se ukljuciti

a sad afeta topcider, again!

zao mi je jako sa jedne i milo sa druge, jer mi se cini da pobedom BT u ovakvim okolnostima, od LDP sad manje zavisi, kao i od dss

nestorijanac nestorijanac 23:00 03.02.2008

Re: danas nam je divan dan, divan dan, divan

zao mi je jako sa jedne i milo sa druge, jer mi se cini da pobedom BT u ovakvim okolnostima, od lDP sad manje zavisi, kao i od dss

Jos ukoliko bi se sada BT i TN udruzili nekakvim politickim aktom, e onda bi jos manje zavisilo....
Nego, hvala Vama na danasnjem druzenju.
Jelena Milić Jelena Milić 23:15 03.02.2008

Re: danas nam je divan dan, divan dan, divan

obostrano
AlexDunja AlexDunja 23:28 03.02.2008

Re: danas nam je divan dan, divan dan, div

Jos ukoliko bi se sada BT i TN udruzili nekakvim politickim aktom

bolju ideju cula nisam:)))
vi ste , zaista, neverovatna pojava:))))
nestorijanac nestorijanac 23:31 03.02.2008

Re: danas nam je divan dan, divan dan, div

vi ste , zaista, neverovatna pojava:))))

Poput Vas ?
AlexDunja AlexDunja 00:27 04.02.2008

Re: danas nam je divan dan, divan dan, div

Poput Vas ?

tako. rekla bih:)))
ili drugacije?
Jelena Milić Jelena Milić 22:40 03.02.2008

o ovome sam za rfe pricala pre dva dana

mislim da je zbog izborne sutnje tek sada postavljeno .....

Srbija
Srbija i bez Kosova i bez EU?
enlarge
Mapa Srbije
03.02.2008
Branka Trivić
Ako odnos snaga u srpskoj vladi i u narednom periodu ostane isti, postoji li opasnost da se preigravanje dosadašnje karte u vezi sa Kosovom i evrointegracijama vrati Srbiji kao bumerang?


Naši sagovornici ocenjuju da vlada temu Kosova treba da razvija iz orijentacije "za" a ne iz orijentacije "protiv" Evropske unije, kako ne bi ostala i bez Kosova i bez evrointegracija.

Čini se da su premijer Srbije Vojislav Koštunica i srpski pregovarački tim, na čelu sa ministrom za Kosovo i Metohiju Slobodanom Samardžićem, u odnosima sa Evropskom unijom, zategli uže do pucanja. Zahtev Briselu da se odrekne slanja svoje policijsko-pravosudne misije na Kosovo bez rezolucije Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija, otežavanje Organizaciji za evropsku bezbednost i saradnju da produži mandat na Kosovu i najava kontramera zemljama koje budu priznale sve izvesniju jednostrano proglašenu nezavisnost Kosova, u evropskim prestonicama se čita kao svojevrsna ucena. Hoće li, ako odnos snaga u vladi i nakon izbora ostane isti, ovo doneti bumerang Srbiji i njenim građanima?

Jelko Kacin, izvestilac Evropskog parlamenta za Srbiju, na ovo pitanje nudi načelan odgovor:

"Srbiji se nudi evropska perspektiva, a ne ni Nikoliću ni Tadiću ni Koštunici. Istina je da je približavanje EU u najvećoj mogućoj meri zavisno od toga šta i koliko radi srpska vlada."

Preganjanje sa Evropskom unijom da odustane od slanja svoje misije na Kosovo, kako bi Srbija potpisala Sporazum o pridruživanju i vladina politika prema Kosovu, koju promovišu premijer Vojislav Koštunica i ministar Slobodan Samardžić, dovešće do toga da Srbija ostane i bez Kosova i bez Evropske unije, kaže za naš program Oliver Ivanović, jedan od lidera Srba sa Kosova. On najpre podseća da razdvajanje mehanizama pridruživanja Srbije i Kosova Evropskoj uniji nije nešto od juče i da su na to razdvajanje pristali i aktuelni premijer i aktuelni vođa pregovaračkog tima, ministar za Kosovo i Metohiju u Vladi Srbije:

"Moram sve podsetiti da je 2003. godine na samitu u Solunu dogovoren poseban mehanizam za pridruživanje Kosova. Već tog trenutka Evropa je odvojila proces pridruživanja Kosova od procesa pridruživanja Srbije. U to vreme predsednik SRJ je bio Vojislav Koštunica, a Samardžić je bio njegov prvi savetnik. Na samitu u Solunu kosovsku delegaciju je tada predstavljao Bajram Redžepi i, kao predstavnik DSS, Milorad Todorović. Dakle, bili su svesni tog poteza."

Najoptimalnije rešenje za Srbiju jeste da ni na koji način ne uslovljava svoj nastavak puta u Evropsku uniju jer ako bude nastavila ovako, njen položaj i odnosi sa Kosovom opasno će se zakomplikovati nakon američkih izbora, kada će ta zemlja učiniti sve da revitalizuje svoj položaj u svetu, kaže politički analitičar, Jelena Milić:

"EU sada već stvarno stavlja kredibilitet svoje zajedničke vanjske politike u pitanje. Ako nešto ne preduzme do američkih izbora, u trenutku kada je Amerika zagledana u sebe, Amerika će na velika vrata pokušati da konsoliduje svoj međunarodni uticaj, čim bude izabran predsednik. U tom smislu, mislim da će za Srbiju i za srpske odnose sa Kosovom situacija biti mnogo komplikovana. Najbolje i najoptimalnije rešenje jeste da Srbija ne uslovljava svoj nastavak puta u EU."

Oliver Ivanović stoji na stanovištu da Srbija temu Kosova treba da razvija iz orijentacije ZA Evropsku uniju a ne iz orijentacije PROTIV nje:

"Srbija samo ravnopravnim članstvom u EU podiže kredibilitet i u tom slučaju može postaviti pitanje svog teritorijalnog integriteta, odnosno ugrožavanja teritorijalnog integriteta od onih zemalja koje bi priznale KiM. Za primer navodim Kipar, u ovom trenutku to je podeljena država - severni turski deo priznaje samo Turska, ali ga neće priznati niko drugi baš zato što je Kipar punopravna članica NATO i EU."

Sagovornik Radija Slobodna Evropa se boji da će Srbija usporavanjem ili osporavanjem evropskih integracija ponovo pasti na dobro poznate grane iz devedesetih godina:

"Na ovaj način se sasvim sigurno ugrožava naša evropska perspektiva i mislim da na taj način sigurno gubimo i KiM."

Jelena Milić ocenjuje da nema nikakve protivrečnosti između činjenice da Kosovo ima poseban mehanizam za pridruživanje Evropskoj uniji i sadržaja široke autonomije koju bi Kosovu dao srpski pregovarački tim i njegov šef.

Preigravanje dosadašnje igre oko Kosova i evrointegracija, bilo bi zaista opasno, kaže naša sagovornica:

"Mislim da je ovo sada maksimum do kojeg je došao Koštunica, u ucenjivanju međunarodne zajednice. On jeste do sada postigao nešto, u smislu da nije izgubio Kosovo, ali bi sada bilo zaista opasno da se zaigra."

Jelko Kacin podvlači da srpska vlada mora dati jasne odgovore na izazove i to ilustruje i regionalnom komparacijom:

"Makedonska vlada je izgubila dve godine u međusobnom iscrpljivanju da bi na kraju došla do spoznaje da su prošle tri godine i da još uvek nemaju datum. Došli su sebi i dogovorili se svi u opoziciji i koaliciji, među Makedoncima i Albancima, da nema druge nego da svi zajedno veslaju u istom pravcu. Na drugoj strani, Hrvatska izmišlja neke neprijatelje kako bi, na neki način, sebe spasila kritike javnosti kako nije sposobna da zatvori mnoga poglavlja, za koja nema nikakvih prepreka do njihove nesposobnosti da to odrade. Dakle, srpska vlada je ona koja mora odraditi posao i koja mora jasno odgovarati na izazove, da li i kojom brzinom želi ka EU."


AlexDunja AlexDunja 23:02 03.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

ael smo lepo rekli da danas ovdi nema politike? a? a?:)))
opusti se , uzivaj:)))
pusti paru:)))
nestorijanac nestorijanac 23:11 03.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

ael smo lepo rekli da danas ovdi nema politike? a? a?:)))

To danas je vec juce...
AlexDunja AlexDunja 23:13 03.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

To danas je vec juce...

a new day yesterday
Jelena Milić Jelena Milić 23:15 03.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

nije tacno, dodala sam ps osmi princip, posle 8 PM moze :))'
dragoljub dragoljub 23:55 03.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

AlexDunja

To danas je vec juce...

a new day yesterday

tvoji muzički stavovi me polako zadivljuju
AlexDunja AlexDunja 00:16 04.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

tvoji muzički stavovi me polako zadivljuju

nov si:)))
dragoljub dragoljub 00:19 04.02.2008

Re: o ovome sam za rfe pricala pre dva da

nov si:)))

pa jasno a već sam i ja počeo da ih zaboravljam,daleko je 74-ta
Jelena Milić Jelena Milić 07:10 04.02.2008

blic


Svilanović: Bilo bi politički časno da Koštunica podnese ostavku
Autor: Blic online - Agencije | 03.02.2008 - 23:35

Funkcioner Pakta za stabilnost jugoistočne Evrope i bivši ministar spoljnih poslova Goran Svilanović ocenio je večeras da bi bilo politički časno da premijer Srbije Vojislav Koštunica podnese ostavku.

"Ako premijer zaista želi dobro Srbiji, jedini njegov dobar potez bila bi ostavka i izbor nove vlade u parlamentu", rekao je Svilanović na konferenciji za novinare Centra za slobodne izbore i demokratiju (CeSID).
Prema rečima bivšeg ministra inostranih poslova, time bi nova vlada bila formirana i bez raspisivanja novih parlamentarnih izbora.
Svilanović je za B92 ocenio je da će današnji izbori za predsednika Srbije dovesti do novih parlamentarnih izbora. On je rekao da to ne znači da će parlamentarni izbori biti održani ove godine, ali da će i Demokratska stranka i Srpska radikalna stranka, čiji su kandidati učestvovali na današnjim izborima, biti nezadovoljne politikom Demokratske stranke Srbije (DSS) premijera Vojislava Koštunice.

Svilanović je naveo da će DS, ako na današnjim izborima pobedi njegov kandidat Boris Tadić, nastojati da vodi glavnu ulogu u Vladi Srbije i dodao da bi DS "teško ostao u vladi" da je pobedio kandidat SRS-a Tomislav Nikolić.
"Izlazak ministara DS-a iz vlade ne znači nove izbore, jer je moguća koalicija DSS-a i SRS-a ili manjinska vlada DSS-a", rekao je Svilanović.
On je dodao je da stvarna tema izbora bila EU, nego ono što građani misle o poslednjih sedam godina života, od promena 5. oktobra 2000. godine.
"Mislim da je Nikolić uspeo da nametne da je to tema, a da Tadić primi odgovornost za sve dobro i loše. Nadam se da je uspeo da ubedi građane da je Srbija napravila korak napred u poslednjih sedam godina", rekao je Svilanović.

Bakić: Koštunica najveći gubitnik

Sociolog Jovo Bakić naveo da veliki odziv "svedoči da je Koštunica najveći gubitnik" na predsedničkim izborima i da njegov DSS postaje "marginalan".
Zoran Stojiljković, frofesor beogradskog Fakulteta političkih nauka, rekao je da je veliki odziv građana na današnjim izborima znači da su samo "čvsta jezgra" stranaka sledila stavove stranačkih lidera, a da su simpatizeri izašli na izbore, iako rukovodstva nekih stranaka nisu pozvala na glasanje.

Trajković: Predsednik da očuva celovitost Srbije

Predsednik Srpskog pokreta otpora Momčilo Trajković izjavio je danas da od novog predsednika Srbije očekuje da sačuva celovitost zemlje.
"Jako je važno da se sačuva celovitost Srbije, da se ekonomski Srbija podigne, jer ovakva kakva jeste ona ne može da brani svoje interese i očekujem integraciju u Evropu jer bez integracija Srbija ne može ništa od ovoga da ostvari", kazao je Trajković.
On je kazao da, iako su ingerencije predsednika određene Ustavom Srbije, "pobeda treba da bude efikasna u smislu čuvanja i očuvanja naših nacionalnih i državnih interesa koji podrazumevaju i integraciju u Evropu".

Goati: Krupne promene u politčkom životu Srbije

Analitičar Vladimir Goati rekao je na konferenciji za novinare Centra za slobodne izbore i demokratiju da se posle objavljivanja rezultata mogu očekivati krupne promene u političkom životu Srbije.
Goati očekuje da će se koaliciona vlada naći u teškoćama, bilo da pobedi Tomislav Nikolić, ili Boris Tadić, a dodao je da bi pobedom Tadića DS ojačala položaj u vladi Srbije.
"Pitanje je koliko će premijer to moći da izdrži", rekao je Goati i procenio da će se rezultat predsedničkih izbora odraziti i na predstojeće lokalne i pokrajinske izbore.

Vukadinović: Tadić nije loše prošao bez koalicionih partnera

Analitičar Đorđe Vukadinović procenio je da kandidat DS zbog izostanka podrške Demokratske stranke Srbije (DSS), Nove Srbije (NS) i Liberalno demokratske partije "nije loše prošao", jer bi time bio odbijen deo biračkog tela koji podržava te stranke.
Komentarišući borbu dvojice kandidata za glasove ženskog dela biračkog tela, kao i druge detalje njihovih kampanja Vukadinović je ocenio da su njihova nastojanja delovala "trapavo". Prema njegovim rečima, Nikolić je "propustio da poentira" na nacionalnom, a interesantna je i činjenica da nije bila preterano prisutna tema u izbornim kampanjama.
Vukadinović je dodao da će pozicija DSS i NS, odnosno "narodnjačkog" bloka, nakon predsedničkih izbora u Srbiji biti delikatnija.

Antonić: Visok ulog motivisao birače

Analitičar Slobodan Antonić ocenio je večeras na Radio televiziji Srbije da je biračko telo bilo motivisano da izađe na predsedničke izbore, jer je u pitanju visok ulog. On je kazao da je uvek kada je takva situacija odziv birača veliki i ukazao da bi u procenama odziva trebalo imati u vidu da je biračko telo za oko milion birača manje od ukupno upisanih.
Antonić je ocenio da su istinite ocene da pobednik na izborima dobija, a gubitnik gubi sve i da bi se uticaj njihovog eventualnog neuspeha odnosno uspeha na stranke može videti tek nakon lokalnih izbora.

Nikolić: Važni glasovi žena

Politički analitičar Milan Nikolić rekao je da su oba kandidata u predizbornoj kampanji posebno nastojala da motivišu žene, što kandidat SRS ranije nije činio. Nikolić je rekao da bi se možda mogao dovesti u pitanje način na koji se Nikolić u kampanji obraćao ženama, kao i da je možda odbio "elitni" deo ženskog biračkog tela, odnosno najobrazovaniji sloj.
On je rekao da je Nikolić "uspeo da stigne do srca običnih žena", ali da je i Tadić u kampanji forsirao obraćanje ženskom delu biračkog tela.
"Sigurno je da glasovi žena mogu da doprinesu uspehu kandidata, jer njihovi žene čine većinu biračkog tela", ocenio je Milan Nikolić.

Dačić čestitao Tadiću

Predsednik Socijalističke partije Srbije Ivica Dačić čestitao je večeras Borisu Tadiću pobedu na predsedničkim izborima, a Tomislavu Nikoliću odličan izborni rezultat. U izjavi za Betu, Dačić je pozvao obojicu kandidata, a posebno Tadića, da svim političkim kapacitetom utiče "na stvaranje novog političkog jeidnstva koje je neophodno u ovom nevremenu za Srbiju imajući u vidu sve probleme koje nas čekaju".
"SPS će biti deo tog državnog jedinstva ukoliko je neophodno da se time brane naši nacionalni i državni interesi", rekao je Dačić.
On je kazao da se SPS, imajući u vidu da ta partija nije podržala ni jednog ni drugog kandidata i da nema koalicione sporazume, okreće pripremama za lokalne i pokrajinske izbore.

Čanak: Radikali poslednji put pobeđeni "na osnovu straha"

Lider Lige socijaldemokrata Vojvodine (LSV) Nenad Čanak izjavio je večeras da su danas radikali poslednji put pobeđeni "na osnovu straha" i da će ubuduće za pobedu biti neophodan konkretan pozitivan program. Čanak je ocenio da je "strah od radikala opadao tokom godina kao posledica kompromisa koji su demokratske snage pravile sa njima". On je naveo i da je na izborima 1990. godine lider radikala Vojislav Šešelj osvojio oko dva glasova birača a da sada "48 ili 49 odsto ljudi koji glasa za isto to".
Čanak je ocenio da je od 2,3 miliona glasova koje je osvojio kandidat Demokratske stranke Boris Tadić barem milion onih koji su glasali protiv kanidata Srpske radikalne stranke Tomislava Nikolića.
"Mi smo išli na to da ne bude prevelika razlika između Borisa Tadića i Tomislava Nikolića da se glasači Tadića ne bi demoralisali", rekao je Čanak, objašnjavajući poziv svojim biračima da ne glasaju za kandidata SRS-a.
"Tomislav Nikolić je danas pokazao jedan izvanredan nivo državništva i odgovornosti, da je on na bilo koji način bio dvoslislen oko priznavanja izbornih rezultata to bi dovelo odmah do sukoba na ulici", ocenio je Čanak.


.
manitu manitu 13:13 04.02.2008

Re: canak je car

slusamo ga na gajbi . slavimo .

on JESTE analiticar .
skolovan za to . zaista ima uvid. retko kad je omanuo u procenama .
i uz sve je jako talentovan za taj posao .
za razliku od ostalih koji bi da se tako zovu , jer im to lepo stoji .
a i dobro zvuci .

[ k'o da su svi na siz'u za zaposljavanje , pa se dokazuju ]

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana