I šta sad...

Drago Kovacevic RSS / 04.02.2008. u 09:41

Pre nedelju, dve, napisao sam da ću "pustiti" Tadića da pobedi bez moga glasa. Dakle, pre svega prognozirao sam njegovu sigurnu pobedu, pogodio čak i razliku ( doduše ne tačno u broj jer sam rekao da će biti 150.000 a bilo je 128.000).

I Boris je pobedio Nikolića. Boris je predsednik. Euforija traje. Evropa zdaj...o))  I Srbija i svet što bi rekao Milan Milutinović, ili i EU i Kosovo što bi rekao Tadić.

Svi su danas zadovoljni. Demokrati jer su "pobedili", radikali jer su "izgubili", dijaspora jer je napravila nešto viška za Tadića, Koštunica jer će i dalje suvereno vladati, Boža Đelić jer će potpisati neki sporazum ako mu Koštunica dopusti, NVO sektor zato što je zdušno podržao Tadića i tako pokazao da je bolje "lažno dobro" od evidentnoga zla...

Na kratko, putuje cirkus iz našega maloga grada... 



Komentari (288)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:16 04.02.2008

Re: Toma, The Gubitnik..

nikolla90

Nije mi drago što je BoTa dobio, nego što je Toma izgubio.. Nadam se skorim vanrednim parlamentarnim i (opet) okretanju DSa proevropskim snagama, ne DSSu..


dobro je. nek svako sebi objasni zašto je uradio to i to.
najčešći je ovaj tvoj razlog.
nek nije toma pa mož bilo ko drugi.
dragoljub dragoljub 10:38 04.02.2008

:((


ljudi 2000 000 radikala to nije za pod tepih,ovo je pirova pobeda
dobronamjeran dobronamjeran 10:40 04.02.2008

Re: :((

Jel to ono rekla mi zena kako sam najbolji je.ac u selu.
dragoljub dragoljub 10:56 04.02.2008

Re: :((

dobronamjeran

Jel to ono rekla mi zena kako sam najbolji je.ac u selu.

očemu ti pričaš?
dobronamjeran dobronamjeran 12:51 04.02.2008

Re: :((

očemu ti pričaš?

O pirovoj pobjedi.
dragoljub dragoljub 13:49 04.02.2008

Re: :((

dobronamjeran

očemu ti pričaš?

O pirovoj pobjedi.


a to u stilu : "nisam ja bolestan doktore ,nego mi ti pokazuješ te porno slike"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:47 04.02.2008

a sad....

....svi na svoje radne zadatke!
Alava Alava 11:59 04.02.2008

Re: a sad....


da, da, treba da okrećemo pedale!!!
Doctor Wu Doctor Wu 11:00 04.02.2008

Svi su danas zadovoljni.

:)). Pa, sudeci po ovom bitter sweet komentaru, ne bas svi.

Dobro je, pobeda je tesna, ali je sladja utoliko sto je dobijena bez podrske ijednog znacajnijeg ili poluznacajnijeg politickog faktora (ovi NVO marginalci se ne mogu racunati za ozbiljan pol faktor). Ni Kostunica ni Ceda nisu imali snage da javno podrze Tadica i svojim ponasanjem su direktno doveli u pitanje odrzanje kontinuiteta kakve-takve demokratske vlasti u Srbiji posle 5. oktobra. Sve je ovo, naravno, cista simbolika i nema nekog trenutnog prakticnog znacaja ali Tadic sa 2.3 miliona glasova ima ogroman potencijal i prakticno je saterao Kostunicu u ugao. Da li ce uspeti da realizuje taj potencijal, trebalo bi da moze da se vidi u narednih nekoliko nedelja.
VanjaGator VanjaGator 11:07 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

deo jednog saopštenja LDP od juče

U svakom slučaju sigurni smo da će glasači LDP- a, kao i uvek biti na pravoj strani - na strani demokratije i evropske Srbije.


Tako da je Čeda svojim ranim izlaskom na biračko mesto mnogo više podržao Tadića od njegovog koalicionog partnera i onog kome je obezbedio radno mesto premijera.

Tadić ne može javno da izusti Čedino ime, ali nema veze, još jednom smo pokazali da smo iznad situacije
dragoljub dragoljub 11:10 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

:)). Pa, sudeci po ovom bitter sweet komentaru, ne bas sv


zašto je toma mirno prihvatio poraz!?pa vreme radi za njega,nije on star toliko ;koliko je trbalo izbora u francuskoj da prođe da bi miteran postao predsednik.pričalo se da su radikali postigli svoj maksimum na900 000,pa na... i sad ,da li mi imamo još rezervi odakle da izvučemo glasove,i ne glasaju za radikale samo nepismeni i glupi neko od analitičara reče da oko19% mladih glasa za njih neznam ali me trenutno greje "zubato sunce" a koštunjavi dovoljno ljigav da se i iz ovog sranja izvuče i NAJVIŠE BIH JA VOLEO GREŠIM zbog sebe ne zbog vas
Doctor Wu Doctor Wu 11:13 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Tadić ne može javno da izusti Čedino ime

Ceda, pretpostavljam, moze Tadicevo...
A i ono "kolhoz i trziste", to verovatno isto racunate u podrsku? (uzgred, sa toliko komunista i "levicara" koji ga vode i podrzavaju nikako mi nije jasno za sta se sam ldp zalaze: za kolhoz ili trziste?)
još jednom smo pokazali da smo iznad situacije

Ma, superiska ste.
VanjaGator VanjaGator 11:28 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Pa Čeda je posle izbora rekao da hoće da priča sa Tadićem.

Tadić je posle izbora rekao da hoće da priča sa Tomom.

Zar taj Toma nije otelovljenje svog zla u ovoj državi?! Ali kampanja je gotova, sada ćemo da pričamo.
Atomski mrav Atomski mrav 11:30 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Ej, nemoj da sad opet neko primeni princip tranzitivnosti pa da ispadne da Čeda hoće da priča sa Tomom... :)

"Keep your friends close, but keep your enemies even closer!"
VanjaGator VanjaGator 11:34 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Ne razumem zašto nam u svom obraćanju nakon pobede novi-stari predsednik nije rekao zašto radikali imaju više od 2 mil. glasova, i šta će uraditi da se bori sa tim? Valjda će dijalogom Tomu da ubedi da zatvori stranku?!
Nenad M. Nenad M. 11:37 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Dobro je, pobeda je tesna, ali je sladja utoliko sto je dobijena bez podrske ijednog znacajnijeg ili poluznacajnijeg politickog faktora (ovi NVO marginalci se ne mogu racunati za ozbiljan pol faktor)


meni je ovaj deo price najzanimljiviji u interpretaciji tadicevaca - te bili sami, te nismo trazili podrsku....

Prvo, podrsku JESU formalno trazili od dss-a posle cega je usledio aneks kao uslov

Sto se podrske tice Tadic ju je imao od g17, Rasima i Canka jos u prvom krugu. U drugom ga je podrsao i Vuk Draskovic, Covic, Ugljanin, Pastor ( preko 100 hiljada madjara pri ovako gustoj pobedi nisu mala stvar), kao i mnoge nvo i strancice za koje nisam ni znao da postoje

Protiv Nikolica je glasao i dobar deo ldp-a ( prema cesidu oko 180 hiljada) bez cega se vidi da bi ds trebao da zahvali i glasacima ldpovcima koji su glasali kako im je preporuceno - po savesti.
Doctor Wu Doctor Wu 11:48 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Prvo, podrsku JESU formalno trazili od dss-a posle cega je usledio aneks kao uslov

Nenade, patite od sindroma dosta cestog medju lpdovcima- funkcionalne nepismenosti. Drugim recima, prepoznajete slova (kako tako), ali uopste ne razumete napisano.

Elem, gore je napisano od koga je podrska DOBIJENA a ne od koga je TRAZENA (formalno ili neformalno). Podrska dakle nije dobijena i ne bi trebalo da se kitite tudjim perjem- Tadic je dobio 2.3 miliona glasova a ne Ceda (a ni Kostunica).
Nenad M. Nenad M. 11:59 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Elem, gore je napisano od koga je podrska DOBIJENA a ne od koga je TRAZENA


ok, samo i ti ne citas na pravi nacin ono sto sam napisao. Komentar oko trazene podrske nije replika na tvoj post vec na price tadicevaca da nisu trazili podrsku ni od jedne stranke. Drugi deo price je komentar na ono sto si ti pisao. ok?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:30 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

VanjaGator
Ne razumem zašto nam u svom obraćanju nakon pobede novi-stari
predsednik nije rekao zašto radikali imaju više od 2 mil. glasova, i
šta će uraditi da se bori sa tim? Valjda će dijalogom Tomu da ubedi da
zatvori stranku?!

Ma ne, nastavice da pise ustave sa njima sa JOS VECIM i boljim opravdanjem - pa vidi sad koliko imaju glasova, kako ja sad da kazem nesto protiv njih, itd. isl. Tipicna appeasement policy po kojoj je srpski Cemberlen i inace poznat.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:22 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Tadić ne može javno da izusti Čedino ime, ali nema veze, još jednom smo pokazali da smo iznad situacije

al kao da je izgovorio.
obraća se "gde ste ljudi"
"zdravo ljudi"
čist čeda.
ajd bar je ukino tri prsta.
i to je nešto.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:28 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Nenade, patite od sindroma dosta cestog medju lpdovcima- funkcionalne nepismenosti. Drugim recima, prepoznajete slova (kako tako), ali uopste ne razumete napisano.

hehehehehe
zato su tu doktori da nas "izleče"
jedi jedi 15:25 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Kako god od mene glas nije dobio niti jedan od kandidata. I od sada će od mene glas dobijati samo kandidat koji zadovoljava bar minimum onoga što ja smatram za ok. Tadić to nije, dosada sam mali milion puta proklinjao sebe zbog toga što sam glasao 2004. za starog-novog predsednika. Ovaj put sam posle nekih izjava Bože Đelića shvatio da žaba koju je trebalo progutati odjednom toliko narasla da bih se ugušio i nisam glasao za Tadića nego sam lepo precrtao svoj listić i dao dvojku obojici kandidata. I kad sam slušao predsednikov govor po prvi put nije mi bila muka, jer nije bio moj izbor, a bilo je smešno šta čovek priča.
dragan7557 dragan7557 17:19 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Zar taj Toma nije otelovljenje svog zla u ovoj državi?!


Zlo nikada ne ide samo. Udruženim snagama malo i Veliko zlo nastavljaju starim uhodanim putem

Zahvaljujući biračima status kvo ostaje a vlada je stabilna kao i do sada.
Covek u belom Covek u belom 02:41 05.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Exitus Letalis
zato su tu doktori da nas "izleče"
Nazalost neki su neizlecivi slucajevi. Takvi su rodjeni, tako su odrasli i vaspitani. Nasledili funkcionalnu nepismenost od funkcionalno (a ponekad i formalno) nepismenih roditelja.
VanjaGator VanjaGator 11:04 04.02.2008

Juče je bio referendum!

Biralo se između zlog i lošeg :)

Izabrali smo lošeg! Jeee!!! Živeo loš!

Neka bude loš još 5 godina, a nakon tih 5 još 5 loših godina, e tek onda će moći da dođe neki zao...

Najgore od svega je što je Toma najavio da će nastaviti svoju novoradikalsku politiku koja uzima maha. Njihovo tvrdo jezgro bi njih pratilo da ovi krenu sa pričom da je Mladić zločinac, a Hag vrhunska institucija.
Xenon Xenon 11:04 04.02.2008

...

Jesam li ja jedini koji smatra da vanredni parlamentarni izbori u trenutku kad radikali u prvom krugu imaju 40% a u drugom 48% ne bi bili baš mnogo pametan potez?!
Boris Drenca Boris Drenca 11:15 04.02.2008

Ima načina ...

Da se i to okrene.

Hipotetički :

BT ponudi koaliciju SRS samo za rušenje VK. I još neke veoma konkretne zadatke. Oroči trajanje koalicije do npr 11. maja. Raspiše izbore i onda Toma The Prime Minister i El Prezidente unize VK i spremaju se za ultimate okršaj.

Dobre strane ovog tripa

Radikali bi izgubili deo glasača (pod parolom isti su kao i drugi samo hoće vlast)
Stranka bi se pocepala na one koji su Šešelj hard core i one koji ne poštuju haški testament po kome se sa DS ne radi ništa
Tadić bi se oslobodio sitnih lihvara koji su tu samo zbog provizije. (naime radikalski lihvari žele na njihovo mesto)
Otvorio bi se prostor za neke ljude koji su malo svojom malo tudjom voljom odstranjeni iz DS

Da li samo ja mislim da je Novosadistička Maja u Sukobu sa TGN samo zbog toga što ona sluša šešelja a on ne?
milosib milosib 12:20 04.02.2008

Re: ...

Xenon
Jesam li ja jedini koji smatra da vanredni parlamentarni izbori u trenutku kad radikali u prvom krugu imaju 40% a u drugom 48% ne bi bili baš mnogo pametan potez?!

Nekoliko puta sam to navodio posle prvog kruga, da stranke bivseg DOS-a prvi put nemaju preko 60%. Treba imati u vidu i 6% SPS-a. Jedino sto je nepoznanica je koliko je stvarnih biraca DSS glasalo u prvom krugu, a koliko je apstiniralo.
Lighthouse Lighthouse 11:09 04.02.2008

Šta sad biva?

Od juče popodne, pazi, ne od juče uveče, osetio sam veliko olakšanje. To je bilo od onoga trenutka kada sam smogao snage, uprkos pritisku sa svih strana, da ne glasam za Tadića nego da prežvrljam listić. Sad sam kao ptica. Ja i Boris Tadić smo kvit, egal, naš skor (kao političara i glasača) je resetovan. Mnogo me je bio razočarao (a juna 2004. sam se bio radovao kao dete, kao ona deca sinoć), nije mi dao ni mrvicu šanse da opet glasam za njega, nije mi ni namignuo, nije mi čak dao povoda da sebe nekako prevarim i glasam za njega, i morao sam da ga ostavim na cedilu kad mu je bilo najteže, kad mu je moj glas bio najpotrebniji. Kao što rekoh, sad smo na nuli, od BT ništa ne očekujem, ni dobro ni loše, nemam zahteva, samo ću da posmatram. Otvorenih očiju i uma.

Koštunica jeste dosta izgubio, ali ne sve. Još uvek nije za potceniti. Zato će za BT biti sada najrealnije da pritisne VK i cedi ustupke od njega. To neće doneti tako brze promene kako su se neki koji su nevoljno glasali za BT mislili, ali će ustalasati ovu žabokrečinu.

DS tek sad treba da se pripazi. Ako im voda uđe u uši, i pomisle da imaju, kao stranka, 2.300.000 birača, teško će se prevariti. Neki njima bliski, analitičari poput V.Goatija i J.Bakića, još sinoć su požurili da se izjasne za dvopratijski sistem. Neki drugi, mudriji, poput D.Pavlovića, shvataju da to neće ići. Takođe, DS će morati da ima program, a i rezultate, jer više nikada neće moći dobiti izbore na strahu od većeg zla. Sad kad se Toma eksplicitno odriče Velike Srbije i granica Karlobag-Vihovitica (sinoćna izjava za HRT), i kad je očigledno da je to početak početka (ali nesumnjivo početak) reformisanja radikala i njihove transformacije u nekakvu normalniju stranku, programi i profilisanje stranaka će igrati sve veću ulogu.

LDP će čekati velika iskušenja. BT će svim silama nastojati da je pocepa i da zadrži u svojoj (partijskoj) orbiti sve političare i glasače koji su ga juče podržali. U situaciji početka prave ideološke profilacije stranaka, ako DS ostane što je bila u ovoj kampanji, socijaldemokratska s nacionalističkim primesama (kao grčki Pasok), LDP će biti u dilemi da li da i dalje razvija svoj liberalni ekonomski program i da ide protiv svih 4.5 m glasača koji su glasali za ovakvu ili onakvu državnu intervenciju zarad "socijalne pravde", pa tako zadugo ostane ispod 10% ali na sigurnom, ili da nastoji da bude veći socijalista i od DS i od SPS što bi vodilo ili pobedi nad njima (malo verovatno) ili potpunom porazu (moguće) ili asimilovanju u DS (najverovatnije).
Brooklyn Brooklyn 11:13 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Od juče popodne, pazi, ne od juče uveče, osetio sam veliko olakšanje. To je bilo od onoga trenutka kada sam smogao snage, uprkos pritisku sa svih strana, da ne glasam za Tadića nego da prežvrljam listić. Sad sam kao ptica.


awwww....
Atomski mrav Atomski mrav 11:24 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Čitam ovaj komentar i setim se Deja Savićevića kad su ga pitali novinari nakon jedne utakmice reprezentacije da prokomentariše utakmicu... a on ni dve reči o igri reprezentacije već samo "Ja nijesam igrao, nijesam moga da pomognem na terenu..." :)
Lighthouse Lighthouse 11:30 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Ako sam ja lično posle ove utakmice među nesumnjivim gubitnicima (na trećoj, najmanjoj gomilici listića, redak zver čak među svojima, među pristalicama LDP), ne znači da moram da ćutim. Šta, treba li da lažem, da sad pričam kako sam bio za BT? Ili da ne iznosim svoje procene daljeg razvoja situacije? Uostalom, nikad i nigde nisam prognozirao ko će juče pobediti.
Doctor Wu Doctor Wu 11:36 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Sad sam kao ptica...
Otvorenih očiju i uma.

Stvarno, l(ij)epih li i jakih slika.
Onako, planinskih.
Atomski mrav Atomski mrav 11:39 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Lighthouse, mislio sam na tvoju analizu šta će LDP uraditi, kako je LDP na velikim iskušenjima... etc. :)
Lighthouse Lighthouse 11:39 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Stvarno, l(ij)epih li i jakih slika.
Onako, planinskih.

Da, na čistom vazduhu. Nisam morao da zapušavam nos, niti da spavam okrenut samo na jednu stranu ili da sedim na svojoj (planinskoj) šaketini.
Lektorka Lektorka 12:23 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

lighthouse, don't worry. you're not alone on your magic mountain
jedi jedi 15:29 04.02.2008

Re: Šta sad biva?

Isto se osećamo :))))))
Pape Pape 16:57 04.02.2008

razum i osećajnost

Sad sam kao ptica. Ja i Boris Tadić smo kvit, egal, naš skor (kao političara i glasača) je resetovan

Glasanje je lična stvar, u smislu da pogađa emotivno. Nije teško razumeti zašto, nešto se daje (glas, a to nije šala) nekome ko ne vraća nazad poverenje. Većina veza puca baš zbog ovoga. Ovaj komentar je prepun emocija, kao da je odnos političar - glasač veza izmedju momka i devojke (itd...)*. Ali, to nije čudno, naprotiv. U mnogim životnim situacijama emotivna reakcija i jeste ona prava - ipak, ne kada su izbori u pitanju.
Ljudi su emotivni i kada kupuju tostere (o automobilima da i ne govorimo), pa kako ih onda ubediti da prilikom glasanja treba da koriste delove mozga zadužene za racionalna dejstva. Možda argumentom da je emotivan glasač upravo onaj kojim se najlakše manipulše. I da će, ako ostane pri tome, jednom verovatno načisto prestati da glasa, jer nema te stranke u kojima su ljudi koji mu se neće ogaditi. Ili argumentom da je odluka iz emotivnih razloga u krajnjoj liniji sebična, vodi se računa jedino o sopstvenim emocijama, a ne o konkretnom dobitku ili šteti koja može biti znatna. Nije lako ići "protiv sebe" ali ponekad je to ono što je ispravno.

*Ovde preporučjem već citiranu misao da političare treba tretirati onako kako oni tretiraju glasače - sa prezirom.
Lighthouse Lighthouse 21:03 04.02.2008

Re: razum i osećajnost

Daleko od toga da mislim da bi nam danas bilo sasvim isto da je rezultat juče bio drugačiji, tj. da nam ne bi bilo još gore nego što je danas. No, i ovo što se danas dešava - poput poziva Ivana Marovića DS-u i SRS-u da se taktički udruže i podave sve "male" stranke (posebno naglašavajući G17 i LDP) - pokazuje mi da je juče propuštena prilika da se u Srbiji ustanovi pravilo da se izborna obećanja moraju poštovati ili gubiš izbore. Kao što sam se bojao, neki već nagovaraju BT da protumači svoju jučerašnju pobedu kao samo svoju, kao da nema (političkih) obaveza prema građanima koji su glasali za njega a podržavaju druge partije. Nadam se da voda neće ući u uši BT, da je izvukao neki nauk ćitajući naše rasprave na ovom Blogu pred izbore. I oni LDP-ovci koji su glasali za njega, i ja koji nisam, verujem da delimo i dalje iste ili slične stavove o tome šta sad treba da se radi, šta Predsednik mora da radi da bi vratio Srbiju sa sadašnje (lagodne) stranputice na (tegoban, ali neophodan) put modernizacije. Nisam ja, Pape, odbio podršku BT iz emotivnih razloga, tj. najmanje iz njih, nego iz shvatanja da se integritet jedine reformske i modernizatorske opcije u Srbiji (LDP) mora sačuvati, da se ona ne sme bezuslovno staviti u službu druge, vrlo sumnjive opcije (DS). Iz emocija su glasali mnogi članovi LDP, ta emocija je strah, i taj strah im je pomutio zdrav razum i sprečio da razmišljaju šta će biti ne samo sutra nego i prekosutra. No, nikome ništa ne zameram, kao što ne dam na sebe zbog svog izbora. Sad se treba spremati za lokalne izbore i evtl. vanredne parlamentarne, i voditi svoju politiku, a BT neka vodi svoju, ako je u međuvremenu uspe formulisati. Ako se te dve politike negde sretnu, utoliko bolje.
Pape Pape 02:11 05.02.2008

Re: razum i osećajnost

Pročitao, shvatio.

Još u vezi straha od Nikolića. Mnogi su glasali iz straha. On je bio autentičan i opravdan (naravno da ga je propaganda uvećavala, ali mogućnost pobede Nikolića nije bio blef). Nije sramno glasati iz straha, naprotiv. Po meni je poželjno. Sramno je za vodjstvo zemlje da moramo da strepimo od dolaska radikalana vlast 2008. Ali to je druga tema...
U ranijim komentarima sam obrazložio i argumentovao svoje mišljenje o tome da se ne sme dozvoliti da Nikolić postane predsednik - drugim rečima, da se mora glasati. Jer ni prekosutra ne bi izgledalo lepo sa radikalima. Naravno, i njihovo bi prošlo, ali bi cena bila prevelika.
Trudio sam se da iz mojih reči bude vidljivo da se ne radi o osudi ili zameri onima koji nisu glasali (samo mislim da su pogrešili).
Lighthouse Lighthouse 12:04 05.02.2008

Re: razum i osećajnost

Pape,

Ako sam dobro shvatio sve ono između redova, mi se uglavnom slažemo oko odgovora na pitanje: šta sad? Onda i ne treba više mnogo talambasati oko toga ko jeste a ko nije glasao, ovako ili onako, i zašto. Ionako dosledna evropska opcija sad ne bi smela da se pocepa niti da dozvoli da je neko sa strane pocepa. Njeno postojanje je stalna opomena (koliko god ta opomena bila danas nešto manje uverljiva nego što je bila 2. februara) onima koji se predstavljaju kao demokrate da to moraju stvarno i da budu. Njeno postojanje je i zalog kvalitetnijeg političkog pluralizma u nekim budućim vremenima kada se više ne bude glasalo iz straha, i za manje zlo, nego iz glave, i za veće dobro.

Zašto, između ostalog, politički život ne sme da se svede na DS i SRS? Ne samo zbog Kosova i Haga, mada i zbog toga. Ima toga još. Na primer, kada je 4.5 miliona ljudi glasalo za to da se država više brine za tzv. tranzicione gubitnike (jedni da ona to uradi propisujući da hleb bude "3 dinara", a drugi propisujući da minimalac bude najmanje 15.000 dinara, pri čemu prvo vodi nestašici hleba, a drugo još većoj nestašici radnih mesta, posebno mesta za nekvalifikovane pa tako i najviše ugrožene) a ne da uklanja prepreke da se oni sami kako znaju i umeju pobrinu za sebe, Srbiji je nasušno potreban liberalni ekonomski program, poput onog koji je za LDP napisao Vlada Gligorov. Treba nekoga da ima, ko bi rekao da država prvo treba da prestane da unesrećuje, pre nego što uopšte vidimo može li i treba li da pokušava da usrećuje. Prvo vladavina prava, borba protiv svih vrsta monopola, suzbijanje korupcije, dosledno kretanje logikom slobode, lične inicijative, inovativnosti, konkurencije, pa će se već velika većina tzv. gubitnika sami snaći i prestati to da budu ili da se tako osećaju. Onda država lako, i efikasno, može pomoći ono malo preostalih koji se ni u toj situaciji ne bi snašli.
kamichak kamichak 11:10 04.02.2008

...

Svi su danas zadovoljni. [...] Koštunica jer će i dalje suvereno vladati


kostunica je mnogo lose odigrao.
ne mislim da je on zadovoljan.
i ta prica o njegovoj suverenoj vladavini mi je nekako db-ovska - ko mora da preti svojima da bi odrzao stranacku disciplinu, taj tesko moze da kaze da je suveren.
dss polako postaje redundantan ...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:33 04.02.2008

Re: ...

kamichak

Svi su danas zadovoljni. [...] Koštunica jer će i dalje suvereno vladati


kostunica je mnogo lose odigrao.
ne mislim da je on zadovoljan.
i ta prica o njegovoj suverenoj vladavini mi je nekako db-ovska - ko
mora da preti svojima da bi odrzao stranacku disciplinu, taj tesko moze
da kaze da je suveren.
dss polako postaje redundantan ...

Ma chere, odavno je on redundantan -- ali nisu db i ostale mracne sluzbe koje su njegov JEDINI (ali i NAJJACI) oslonac vlasti. Koga briga za birace kad imas sluzbu pred kojom svi i dalje drhte i manji su od makovog zrna? A kakva sve cuda i cudesa Sluzba moze da izvede na simulaciji problema videcemo jako brzo, recimo u povodu proglasenja nezavisnost "srca" srbije...
zoricag zoricag 12:49 04.02.2008

Re: ...

Meni se cini da su u sluzbama moc preuzeli saradnici, koji su gori nego sluzbe.

A to da li je Kostunica lose odigrao videcemo uskoro. Ako uspe da sa pozivom na preko 2mil biraca, ubaci radikale u vladu, DS vecina ce se u vladi izgubiti i od lose odigranog moglo bi se tada govoriti o maestralnom (naravno za njega, ne za gradjane srbije).

Prosle godine mnogi su glasali za DS,a pobedom dobili Kostunicu. Bojim se da sada pobeda ne donese dodatak u vidu radikala u vladi. Ali to je stvarno worst case scenario, pa se molim da nije u igri uopste.

man ray loves me man ray loves me 13:07 04.02.2008

Re: ...

Meni se cini da je bas sluzba odustala od Kostunice i da je Tadic njihov novi miljenik. Sto da ne, covek je fin, pristojan, iz dobre porodice (vidi biografije tipa Jeremic-Pozderac, Raskovic-Sandzakovc i sl.)
Jeremija Jeremija 11:10 04.02.2008

Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

Zadovoljen tadić&demokrate, zadovoljen nikolić&radikali, zadovoljene nevladine organizacije, a bogami i CESID & drago kovačević, jer su pogodili rezultate. Svi su manje više zadovoljeni, i šta će koštunica sad? Pa ostalo mu je jedino da sedi kod kuće i da se samozadovoljava (lat. masturbira), a građane da ostavi na miru.
VanjaGator VanjaGator 11:30 04.02.2008

Re: Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

Ja baš mislim da kad je blizu dna da će tek tada do izražaja doći njegova destruktivna strana.

A sada je blizu dna.
Jeremija Jeremija 11:36 04.02.2008

Re: Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

Ako ćemo pravo msturbacija i nije destruktivna, ona je više izraz nemoći da se određene potrebe i nagoni realizuju na prirodan način. Međutim, kod ličnosti formirane na pravoslavnom katehizisu, posle masturbacije sledi griža savesti, pa se mora u crkvu po oprost grehova, zatim sve ispočetka i tako u krug.
man ray loves me man ray loves me 11:43 04.02.2008

Re: Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

Sta, i ti si citao?

Jeremija Jeremija 11:47 04.02.2008

Re: Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

man ray loves me
Sta, i ti si citao?


Ma jok, ja sam samouk.
Lektorka Lektorka 12:25 04.02.2008

Re: Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

Ma jok, ja sam samouk.

(lat. autodidakt)
Jeremija Jeremija 14:17 04.02.2008

Re: Zadovoljavanje i samozadovoljavanje

Lektorka
Ma jok, ja sam samouk.(lat. autodidakt)


Hvala lektorka. Dala si mi ideju: počeću rad na rukopisu: "AUTODIDAKTIKA MAGNA".
grofisneki grofisneki 11:12 04.02.2008

kako je

LDP jedna stranka puna cinika. vama zivot mora da je jako tuzan, kad bas u nicemu ne vidite svetlo na kraju tunela...
Spiridon Spiridon 11:21 04.02.2008

Re: kako je

mislim da biti cinik ne znaci primarno da si tuzan i pesimistican

proveri jos jedanput znacenje reci cinizam pa se cujemo kasnije

http://en.wikipedia.org/wiki/Cynicism

poz

Spi
grofisneki grofisneki 11:29 04.02.2008

Re: kako je

ako bas moram da naglasim, ovo su bile dve odvojene recenice. al ko zeli da shvati, razumece i tacku tj njeno znacenje, a ko ne zeli... zao mi je, ali nemam vremena da se ubedjujem u prazno.
Dawngreeter Dawngreeter 11:32 04.02.2008

Re: kako je

Ok, mene sada zanima kako tacka utice na promenu smisla. Mislim, iskreno me zanima. Verujem da ce mi se poimanje literarnog izrazavanja bitno obogatiti ako bih to saznao te ponizno molim objasnjenje.
grofisneki grofisneki 11:38 04.02.2008

Re: kako je

grofisneki
LDP jedna stranka puna cinika. ..

vama zivot mora da je jako tuzan, kad bas u nicemu ne vidite svetlo na kraju tunela...


jel razumete sad, il prvo treba Ceda da prokomentarise?
Dawngreeter Dawngreeter 11:42 04.02.2008

Re: kako je

Izvinjavam se, ali i dalje ne razumem.

Vecina ljudi u svojim iskazima kroz nekoliko smisaono povezanih recenica prenosi neku odredjenu ideju. Ako se druga recenica ne nastavlja na prvu, onda fali neka osnova za tu tvrdnju. To jest', ako se "tuzan zivot" i "ne gledanje svetla" ne nadovezuje na cinizam onda ja stvarno i iskreno ne shvatam sta je pisac hteo da kaze. Ukoliko Ceda zna mogao bi i on da prokomentarise, mada sam se nadao da je autor kompetentniji da prica o svojim izjavama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:32 04.02.2008

Re: kako je

grofisneki

LDP jedna stranka puna cinika. vama zivot mora da je jako tuzan, kad bas u nicemu ne vidite svetlo na kraju tunela...


kako ne vidimo?
al bio je voz.
rankot rankot 16:17 04.02.2008

Re: kako je

Ако мислиш да је Тадић светло на крају тунела, зајебо си се. То је воз који ће да те згази, а до краја тунела са Тадићем никад нећемо стићи.
die hard die hard 19:54 04.02.2008

Re: kako je

LDP jedna stranka puna cinika. vama zivot mora da je jako tuzan, kad bas u nicemu ne vidite svetlo na kraju tunela...

Ne mesaj grupicu ljudi sa celim LDP.Kako procenise 180.000 ljudi glasalo u drugom krugu.A , sad za svetlo cemo videti.Pad Vlade bi bio big bang.
grofisneki grofisneki 10:45 05.02.2008

Re: kako je

Ако мислиш да је Тадић светло на крају тунела, зајебо си се. То је воз који ће да те згази, а до краја тунела са Тадићем никад нећемо стићи.


Kao prvo nisam musko. A kao drugo, nisam mislila da je niko od politicara svetlo niti voz. Htela sam reci da kad se nesto kritikuje, onda bi bar bilo lepo da se da neki konstruktivan predlog, a ne samo da se bacaju anateme i mrsti celo. Od mrstenja se dobiju bore, pa isti bas odgovaraju opisu "cangrizava baba"

die hard
Ne mesaj grupicu ljudi sa celim LDP.Kako procenise 180.000 ljudi glasalo u drugom krugu.A , sad za svetlo cemo videti.Pad Vlade bi bio big bang.


Daleko od toga da sam poistovetila celu stranku sa grupom ostrascenih bundzija, za koje mislim da i sam Ceda dodje na vlast oni bi bili opozicija.
Dawngreeter Dawngreeter 14:45 05.02.2008

Re: kako je

grofisneki
Daleko od toga da sam poistovetila celu stranku sa grupom ostrascenih bundzija, za koje mislim da i sam Ceda dodje na vlast oni bi bili opozicija.


Ja sam misljenja da se vlast uvek mora kritikovati. Autoritet je inherentno losa stvar i, posto zivimo u drustvu koje se nece u dogledno vreme osloboditi autoritarnog sistema vlasti, nosioci vlasti se onda moraju barem stalno izvrgavati kritikama i drzati sto je vise moguce pod kontrolom. Neodgovorno je 'podrzavati' vlast.
grofisneki grofisneki 14:56 05.02.2008

Re: kako je

Dawn slazem se, i kao sto rekoh, konstruktivna kritika je svakome dobro dosla, ali ako se bunis samo zato da bi se bunio, onda kritika gubi smisao. I zasto je neodgovorno podrzavati vlast ako je ta vlast po misljenju pojedinca ok?

Ja uvek priznam svoje greske, ali se hvalim i vrlinama i volim kad i drugi postupaju samnom na isti nacin. Kod mene licno recimo grdnja nikad nije dala rezultata, samo me blokira, dok mi opravdana pohvala uvek da novi elan.
Dawngreeter Dawngreeter 15:06 05.02.2008

Re: kako je

Neodgovorno je zato sto vlast vec drzi poziciju autoriteta, sto je lose. Onome ko je nosilac autoriteta se ne sme dati vise od apsolutno neophodnog minimuma validnosti, obzirom da odnos on vlada - mi pratimo u startu nije ispravno postavljen. Ljudi na vlasti nisu nezni primerci ljudskog roda koji ce se uvrediti nego uniformno djubrad koja laze, krade i grabi moc. Neki su bolji od drugih, necija politika ce za posledicu da ima bolju poziciju naroda nego neka druga, i to je sve ok. Ali nikada ni jedan vladar nije toliko dobar da bi mu narod bio naklonjen u potpunosti.

A dodao bih da ne postoji vlast kojoj se ne moze uputiti konstruktivna kritika. Svaka kritika na osvnou toga sto ja mislim da nesto treba da je bolje ili drugacije je konstruktivna. A ako je vladar zaista dobar vladar (uzlovno receno), to ce i sam znati.
grofisneki grofisneki 15:21 05.02.2008

Re: kako je

Ja nisam mislila na diktaturu kao oblik vladavine, no dobro, ocigledno se negde ne razumemo. Nisam htela reci da se vlast mora SAMO hvaliti, vec prosto reci sta je dobro a sta ne, ali ne isticati ni SAMO lose.
Dawngreeter Dawngreeter 15:30 05.02.2008

Re: kako je

Nisam ni ja mislio na diktaturu, no dobro. Diskosija o prirodi autoriteta ce da saceka neku drugu priliku.
nestorijanac nestorijanac 11:24 04.02.2008

Znate sta sad ?

Sada napred bez VK i CJ....
Dr M Dr M 13:12 04.02.2008

Re: Znate sta sad ?

nestorijanac
Sada napred bez VK i CJ....


Bez VK moguce, bez CJ nemoguce.

Da juce nije bilo CJ, BT bi sad udomljavao onu macku iz Andricevog venca

Mozda bi molio blogerku BS da napise blog, kucice je udomila.
teta jela teta jela 14:25 04.02.2008

Re: Znate sta sad ?

nestorijanac
Sada napred bez VK i CJ....


Kako? Da ih zaključa u podrum?
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:35 04.02.2008

Re: Znate sta sad ?

nestorijanac

Sada napred bez VK i CJ....

i s vukom:)))
Džudi S Džudi S 11:28 04.02.2008

Nisam

Ni zadovoljna, ali ni nezadovoljna ovim rezultatima. Očekivala sam ovakav ishod predsedničkih izbora.

Razlika između Tadića i Nikolića je zabrinjavajuća. Mislim da sada mora doći do razgovora svih demokratskih stranaka, od DS-a, G17. LDP-a, DSS-a do SPO-a.

Sada je više nego ikada pre potrebno da sve demokratske snage zakopaju ratne sekire, zaborave stranačke i lične sujete.

Idu lokalni izbori, ko zna da li će biti i vanrednih parlamentarnih.

Ne sme da se dozvoli da radikali pobede u bilo kojoj opštini ili gradu.

SRS mora konačno da shvati, da bez obzira na veliki broj glasova nikada neće biti pobednik na izborima. NIKADA!

Btw, i meni je čudno kako je Toma sinoć lako priznao poraz...hm...a da se oni ipak nisu dogovorili o svemu nakon raspisivanja izbora, a da smo svi mi na neki način ispali budale?

Ovo možda izgleda kao neka teorija zavere, ali nije, ne zaboravite da nema kamera u skupštinskom restoranu.
Wounded Knee Wounded Knee 11:43 04.02.2008

Re: Nisam

Džudi S

Ovo možda izgleda kao neka teorija zavere, ali nije, ne zaboravite da nema kamera u skupštinskom restoranu.


Па наравно да нема камера тамо, шта треба још снимати и емитовати људе како кркају за ситне паре?
Па није скупштина Велики Брат побогу. Или и у тоалете да се поставе камере, да се види ко чита новине, ко дува траву, коме се поглед у даљини губи и ко се са ким договора док "обавља велику нужду"?
metanoia metanoia 11:48 04.02.2008

Re: Nisam

Lepo si to rekla Džudi, međutim čak iako uzmeno u obzir koliku-toliku heterogenst programa i političkog usmerenja DS-a, G17+ i LDP-a, to ipak nije dovoljno za skupštinsku većinu, potrebna je dakle i podrška DSS-a, a biti u koaliciji sa njima znači podilaziti dvoličnom stavu g. Koštunice i biti spreman prihvatati ucene na uštrb održanja koalicije a to je put koji vodi ka političkom samoubistvu. Tužna politička saga oko DSS-a treba da dobije konačno svoj epilog i vreme je da ta stranka nestane sa političke scene, postane deo istorije i školski primer iz udžbenika političkih nauka, kako neko ko poseduje glasačko telo od 8% procenata može da kreira društveno političku klimu u zemlji.
Džudi S Džudi S 14:10 04.02.2008

Re: Nisam

Niste me razumeli, taj skupštinski restoran je mesto dogovora i pregovora, ne zanima me kako i šta poslanici ručaju.

U tom restoranu se gope navedeni dogovaraju za susrete mimo javnosti.
Goran, Pariz Goran, Pariz 11:56 04.02.2008

Vreme je za teska pitanja i jasne odgovore

"...stabilnost državnih institucija i Srbije su naročito važni u trenutku kada se dovodi u pitanje njena celovitost otvorenim i najgrubljim kršenjem temeljnih principa međunarodnog prava. "

Slobodan Milosevic, 1998. NE. Vojislav Kostunica 2008.

Voja ce "pitati Skupsitinu" da u njegovu vladu slobodno udju oni koji su za to da se NE ratifikuje SSA.
Uci ce Toma i Mrka sa planom do 2011. Onda ce cekati "pogodan raniji datum".

Treba poceti sa pitanjima ka BT i VK. Ali biti uporan u trazenju odgovora.
Sta je trazeno od Putina da bi mu se poklonio NIS ?
Azil ? ZA koga i zasto ?
Don Quijote Don Quijote 12:01 04.02.2008

Sad nista...

Sve dok se mentalni sklop gradjana ove zemlje drasticno ne promeni nece biti nista.
Decenijama su ziveli lazan zivot i to im se mnogo svidelo,decenijama su ziveli bolje od mnogih potpuno nezasluzeno i nesvesno,decenijama su se rugali Cesima,Madjarima,Poljacima i inim na bedi i sirotinji iako su ovi po svemu ostalom bili daleko ispred,onda je dosao momenat da jednom izaberu svoj pravi put i omasili su,valjda je tako moralo biti.
I posle toga se nikada na pravi put nisu vratili,2000 godina je bio lazni bljesak,revolt koji nije mogao dugo trajati jer ni tada nije bilo demokratskog kapaciteta da se to iznese. Djindjic je bio vecinski omrazen i pre i posle 5.oktobra,doduse mnogi su posle pohitali da ga vole,ali neiskreno i pre ili kasnije bi ga izdali,i da nije bilo tragedije srusili bi ga na ovaj ili onaj nacin.valjda je i tako moralo biti,ne valja trcati ispred vremena...lazan zivot je ipak bolji od teske istine
E sad gospodari zemlje i vazduha,i pretendenti njihovi su po volji vecine gradjana,kako im je po volji tako je i u drzavi,nema sta da se doda,tako su i zasluzili.
Tek kada stasaju generacije rodjene,odrasle i formirane u nekom drugom sistemu bice nesto i nama...
Do tada nista...
Stranke tu ne vrede mnogo ako gradjani ne razumeju sta je za njih bolje...
wk wk 12:10 04.02.2008

Re: Sad nista...

Tek kada stasaju generacije rodjene,odrasle i formirane u nekom drugom sistemu bice nesto i nama...

Da li znas da je procena da oko 2/3 mladih tj. ljudi koji su sada prvi put dobili pravo glasa glasali za Nikolica? Navodno je to procena CESID-a.
man ray loves me man ray loves me 12:23 04.02.2008

Re: Sad nista...

Don Quijote Don Quijote 12:27 04.02.2008

Re: Sad nista...

Jasno,mislio sam na generacije rodjene posle 2000-te,znaci oni koji ce dobiti pravo glasa od 2018, a stasace u ipak normalnijem vremenu.
Pravo glasa su sada dobili ljudi rodjeni 1990,mozemo reci da su poceli da pamte dogadjaje tek od 1996,o dogadjajima 91-95 nemaju pojma,kad je seselj otisao u Hag imali su 13 godina,premalo da znaju ista o njemu...moj mali rodjak rodjen 90te do 2000te nije znao da se na benzinskim pumpama u stvari prodaje benzin.
Onda su sa 16-17 poceli malo da slusaju o politici,naslovi po novinama o lopovima,rasprodaji zemlje,fabrika itd..roditelji besni jer nemaju normalan posao a i oni veruju u tu pricu o unistavanju i rasprodaji,radikali su posteni nekorumpirani nude spas itd, drugari iz skole slusaju iste price a pritom 99% nisu mrdnuli iz zemlje niti imaju pojma kako se zivi negde drugde...
rezultat 2/3 glasa za nikolica,nista cudno...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:34 04.02.2008

Re: Sad nista...

C

wk

Tek kada stasaju generacije rodjene,odrasle i formirane u nekom drugom sistemu bice nesto i nama...

Da li znas da je procena da oko 2/3 mladih tj. ljudi koji su sada prvi put dobili pravo glasa glasali za Nikolica? Navodno je to procena CESID-a.


Da, to je doprinos Borisa Tadića u "zaustavljanju" radikalizma...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:40 04.02.2008

Re: Sad nista...

man ray loves me

Divlja gradnja dolazi po svoje.

Pape Pape 17:28 04.02.2008

Re: Sad nista...

man ray loves me
Divlja gradnja dolazi po svoje.


Preporučujem. Kao i http://www.imdb.com/title/tt0071733/
krunoslava krunoslava 12:15 04.02.2008

.... a pechenje ?

.... znamo i sa dosadasnjih izbora da radikali imaju itekako tacne i brze podatke-rezultate pa nema razloga da
tako nije bilo i ovaj put.....
.... s` velikom ili s` malom razlikom loozer je LOOZER !
... pa su se tako brzo razbezali, hodnici opusteli, funkcioneri bez izjazava (osim oficijelene sto nalaze protokol?) ...
valjda je ovo prvi put da je ostalo nepojedenog posluzenja - COPY OF Mr SHOJIC ..... !?

benevolent benevolent 12:16 04.02.2008

ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

Познато је из бројних прошлих изборних резултата, на различитим нивоима, да радикали имају дисциплиновано бирачко тело. У другом кругу су им се прикљушили бирачи СПС-а и понеки ДСС-овац, изнервиран Коштуничином доследно неодлучном политиком. Штосе тиче Тадићевог смањеног бирачког тела, ЗА ЊЕГА СЕ НИЈЕ ГЛАСАЛО, осим чланова и симпатизера ДС-а, НЕГО СЕ ГЛАСАЛО ПРОТИВ ТОМИСЛАВА НИКОЛИЋА И ПОЛИТИКЕ СРС-а.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 12:47 04.02.2008

I ŠTA SAD...

PORUČUJEM "OBOICI" : ISPRED MOJE SIROTINJE

badreligion badreligion 14:37 04.02.2008

Re: ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

Ja ovo bas vidim kao pobedu nad bojkotom Kostunice i LDP-a. Dokaz da ucenjivanje ne vodi nikuda.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:55 04.02.2008

Re: ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

badreligion

Ja ovo bas vidim kao pobedu nad bojkotom Kostunice i LDP-a. Dokaz da ucenjivanje ne vodi nikuda.


sem kad je tadić u pitanju.
il su dobrovoljno pristali
na izbor balinovca?
na ustav i glasanje o istom dva dana?
da u koaliciji imaji dva kandidata?
sve dobrovoljno i bez ucene.
svaka čast!

[
b]ZORAN BALINOVAC JE TIPIČAN PRIMER MILOŠEVIĆEVOG APARATČIKA, BORCA PROTIV SVAKE SLOBODE

ZORAN BALINOVAC JE JEDAN OD TVORACA ZAKONA O BORBI PROTIV TERORIZMA
Ovaj zakon spreman je posle gubitka Kosova, kao način da Milošević i njegova klika učvrste vlast i obračunaju se sa opozicijom. Čak su i radikali u Saveznom Parlamentu odbili da glasaju ovakav jedan zakon, čiji je jedan od tvoraca tadašnji Pomoćnik ministra pravde - Zoran Balinovac![/b]


a tek deklaracija o kubi sve sa hadžiantićem.
koja ljiga.



imajte strpljenja. priča i o tadiću.
ne mož lepše.
baš onako afirmativno.
badreligion badreligion 15:06 04.02.2008

Re: ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

Deklaraciju o Kubi su potpisale i mnogo bitnije zemlje od nas. Ceda je vrlo elokventno izneo svoje zamerke oko ustava (da ne citiram sada taj Utisak Nedelje, svi smo se lepo nasmejali), a prica o dva kandidata samo uvelicava pobedu DS.
rankot rankot 16:23 04.02.2008

Re: ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

ЛДП није бојкотовао изборе. А у Србији ће бити овако све док ви ДС-патриЈоте више нападате ЛДП него Радикале.
JJ Beba JJ Beba 16:35 04.02.2008

Re: ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

А у Србији ће бити овако све док ви ДС-патриЈоте више нападате ЛДП него Радикале.

što danapadaju radikale? sa njima prevazilaze razlike
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:43 04.02.2008

Re: ОВО НИЈЕ ПОБЕДА

badreligion

Deklaraciju o Kubi su potpisale i mnogo bitnije zemlje od nas. Ceda je vrlo elokventno izneo svoje zamerke oko ustava (da ne citiram sada taj Utisak Nedelje, svi smo se lepo nasmejali), a prica o dva kandidata samo uvelicava pobedu DS.

pa šta?
te bitnije zemlje su prvo sredile svoje stvari.
ej, da ponovim, hadžiantić!
balinovac!
ustav!
velja protivkandidat!
sve dobrovoljno i sve bez ucene.
ti to ozbiljno?
TIMELESS TIMELESS 13:53 04.02.2008

I ŠTA SAD...

Ništa Drago. Sve će ostati isto, kao do sada.
Ti ćeš, kao do sada, emitovati šatro principe, euforično nam u lice bljuvati poludomišljene percepcije o fašisizaciji, radovati se svakoj novoj aferi nalazeći je tamo i gde je nema, gnušati se nad Srbima i Gučom, čitati vesti i slušati Peščanik te hitati da napišeš blog (da nas prvi upozoriš na opasnost...), šićariti i političariti bežeći od spoznaje da si svoju "usrećiteljsku" priliku nepovratno propustio (možda i nisi, zavisi od referentne pozicije)... A ako se nešto vrlo bitno bude dogadjalo, Dunav će i dalje biti na istom mestu, PECANJE JE ZAKON.
badreligion badreligion 14:14 04.02.2008

samo 2 gubitnika

Rezultat izbora je takav da imamo samo (na zalost) 2 gubitnika: LDP i Kostunicu.
Dawngreeter Dawngreeter 14:36 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

E znas sta. Deset minuta se suzdrzavam da odgovorim na ovo da ne bih psovao. Prvo vicete da su LDP glasaci ovakvi i onakvi jer nece da glasaju, a kada vecina glasa onda su vam LDP glasaci gubitnici. More terajte se i vi i vasi magarci i manekeni.
badreligion badreligion 14:44 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

Trebalo je sasvim da se suzdrzis. Komentari ldp-ovaca na blogovima su takvi da se 90% izasnilo da nece glasati za Tadica, a sad biste da prisvojite pobedu?! Radikali su bar priznali poraz, vreme je da i vi isto ucinite...
JJ Beba JJ Beba 14:57 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

Rezultat izbora je takav da imamo samo (na zalost) 2 gubitnika: LDP i Kostunicu.

rezultat je takav da imamo samo jedan ishod - status quo
kvo vadimus majčice ibi
badreligion badreligion 15:14 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

Slazem se ako govorimo o trenutnoj situaciji, ali ce se ovo odraziti na parlamentarne izbore - pitanje da li ce DSS preci 7-8%. Doduse, od kako se Canak odmetnuo, pitanje je i da li ce LDP preci cenzus...
JJ Beba JJ Beba 15:26 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

kako će se ova pobeda odraziti na naše živote, to je pravo pitanje.
za njih se ne sekiram. pogotovo sad kad " prevazidju razlike" sa SRS
badreligion badreligion 15:35 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

We'll keep our fingers crossed, ja sam samo navijac i glasao sam zbog mojih akcija na Bg berzi...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana