I šta sad...

Drago Kovacevic RSS / 04.02.2008. u 09:41

Pre nedelju, dve, napisao sam da ću "pustiti" Tadića da pobedi bez moga glasa. Dakle, pre svega prognozirao sam njegovu sigurnu pobedu, pogodio čak i razliku ( doduše ne tačno u broj jer sam rekao da će biti 150.000 a bilo je 128.000).

I Boris je pobedio Nikolića. Boris je predsednik. Euforija traje. Evropa zdaj...o))  I Srbija i svet što bi rekao Milan Milutinović, ili i EU i Kosovo što bi rekao Tadić.

Svi su danas zadovoljni. Demokrati jer su "pobedili", radikali jer su "izgubili", dijaspora jer je napravila nešto viška za Tadića, Koštunica jer će i dalje suvereno vladati, Boža Đelić jer će potpisati neki sporazum ako mu Koštunica dopusti, NVO sektor zato što je zdušno podržao Tadića i tako pokazao da je bolje "lažno dobro" od evidentnoga zla...

Na kratko, putuje cirkus iz našega maloga grada... 



Komentari (288)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:38 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

Radikali su bar priznali poraz, vreme je da i vi isto ucinite...

vreme je da malo ohladis, da ti nije bilo ldp ne bi ti sinoc izgubio glas izpod terazija da ne ni sam ne znas zasto se deres.
I drugo, nemoj da zaboravljas da je ta strank tek u povoju da je prviut pre godinu dana bila na parlamenarnim izborima, da je na ovim porpavila svoj odnos, a dodaj tome pastora i canka pa ces videti da bi ta koalicija danas imala skoro 100 hiljada vise...
nisu to tako male stvari
no, izgleda da vi to ne vidite, pa vam ocigledno ni 5 miliona glasova ne bi bilo dovoljno da imate hrabrosti da udjete u kostac sa Kostnucimo, pa vam ldp dodje taman da lecite svoje frustracije.
badreligion badreligion 15:51 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

Samo nemoj da me bijes, molim te.
Ja koliko vidim, mi komentarisemo na blogu coveka koji uopste nije ni glasao, a ti tvrdis da je svih 230k dalo podrsku Tadicu. Tih 230k nije ni 5% izaslih glasaca, ne secam se da je Canak dao podrsku LDP-u, a ne vidim ni zasto bi Madjari bili na vasoj listi, kada im je zagarantovan ulazak u parlament i bez vas.

P.S.: Nisam bio sinoc na Terazijama, ne bavim se tim budalastinama.
JJ Beba JJ Beba 16:08 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

Ja koliko vidim, mi komentarisemo na blogu coveka koji uopste nije ni glasao

a odakle znaš da nije glasao?
možda je to bila moša, ko kusovac
reko jok ja, a onda sliko tiket sa pogotkom

:))))
doktorka doktorka 17:36 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika

badreligion
Rezultat izbora je takav da imamo samo (na zalost) 2 gubitnika: LDP i Kostunicu.

Gubitnik je Srbija, jer se opet biralo izmedju dva zla. Inace Tadic i Kostunica su Yang i Ying sadasnje Srbije
pidola pidola 18:30 04.02.2008

Re: samo 2 gubitnika


Komentari ldp-ovaca na blogovima su takvi da se 90% izasnilo da nece glasati za Tadica, a sad biste da prisvojite pobedu?!

a ko je to pobedio?
zar nije i kampanja i sve bilo,glasajte protiv nikolica.
radikali su izgubili,a pobedio ovde nije niko.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:30 04.02.2008

Ipak smo glasali

Drago, mogli bi Tadicevci-blogeri, da nam se malo zahvale, da nam odaju priznanje... nije da smo mnogo vazni ali 230 hiljada pride je ipak dalo podrsku Borisu for granted:)
JJ Beba JJ Beba 15:33 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

230 hiljada pride je ipak dalo podrsku Borisu for granted:)

a razlika između tome i borisa ko dve pune marakane
badreligion badreligion 15:40 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

Pa Drago nije glasao, citaj sta kaze covek. Ako neko treba da mu se zahvali to je Toma. Koliko je uopste ldp-ovaca glasalo veliko je pitanje. Financial Times ne pominje podrsku LDP-a kao kljucnu, nego Madjara i drugih manjina.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:44 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

Pa Drago nije glasao, citaj sta kaze covek. Ako neko treba da mu se zahvali to je Toma. Koliko je uopste ldp-ovaca glasalo veliko je pitanje. Financial Times ne pominje podrsku LDP-a kao kljucnu, nego Madjara i drugih manjina.

Dakle, nismo vam trebali...jel tako, da li si svestan koliko mi je trebalo da sinoc izadjem i da glasam za vaterpolistu....imaj malo zahvalnostidan posle vase velike pobede, covece - prema onima koji su pojeli svoje g. da bi vi danas pevali
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:47 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

230 hiljada pride je ipak dalo podrsku Borisu for granted:)
a razlika između tome i borisa ko dve pune marakane

pa kad su naz zeznuli s stolicma:))
JJ Beba JJ Beba 15:50 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

pa kad su naz zeznuli s stolicma:))

dok nas nije zeznula ta evropa i ta njina pravila :))))
dobro, ko dva koncerta stonsa
Nenad M. Nenad M. 15:51 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

. Financial Times ne pominje podrsku LDP-a kao kljucnu, nego Madjara i drugih manjina.


nije bitno ko sta pominje vec cinjenice. najveci broj glasova iz prvog kruga ka Tadicu je islo od strane ldp-a, konsultuje cesidova i druga istrazivanja, preracunaj i videces da je oko 180 hiljada ldpovoaca glasalo za Tadica, Madjari su imali 90 hiljada sto je duplo manje.

doktorka doktorka 15:53 04.02.2008

i sta sad?

pa nista? cekacemo nove izbore , a onda ce ljudi opet glasati protiv radikala . ja imam predlog , da sledeci put bude referendum : da li ste za ili protiv nikolica? ovo zato jer nije pobedio tadic nego je nikolic izgubio.
badreligion badreligion 15:58 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

Jedan kaze svih 230k, drugi 180k, a kad pre su stigli da urade i istrazivanje ko je za koga glasao, nije mi jasno? Da ste lepo zvanicno dali podrsku, sad bi vam bili zahvalni i ucestvovali biste u pobedi. Ovako - vama treba DS da zahvali taman koliko i Kostunici, Jogijskim Letacima i Seceroskom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:04 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

Da ste lepo zvanicno dali podrsku, sad bi vam bili zahvalni i ucestvovali biste u pobedi.

Saopštenje
SNAGA UVERENJA
Poštovane građanke i građani,

i u drugom krugu Liberalno demokratska partija oseća odgovornost i obavezu prema politici konkretnih promena u društvu.

Za nas je bilo neprihvatljivo da u drugom krugu predsedničkih izbora zastupamo drugačiju politku, ali je to bila prilika za dogovor o načinu na koji ćemo ostvariti evropske interese Srbije kroz partnerstvo sa Borisom Tadićem i Demokratskom strankom.

Ponudili smo razgovore Borisu Tadiću, bez ikakvih uslovljavanja, sa jedinim ciljem-hoćemo da evropski put Srbije bude svim građanima jasan, kao i da budu jasno definisane one snage i sredstva kojima će biti stvorena evropska Srbija.

Birači Liberalno demokratske partije bezrezervno su proevropski orijentisani. LDP je, kao partija, po svojim stavovima i vrednostima koje zastupa, potpuna suprotnost radikalskoj politici i Tomislavu Nikoliću, sa kojim su, nažalost, svi na političkoj sceni, pa i Boris Tadić, napravili previše nedopustivih kompromisa.

220 000 birača podržalo je na ovim izborima svojim glasovima jedan jasan dogovor oko poslova koji se u Srbiji moraju uraditi: bezuslovno krenuti ka Evropi. Sprovesti novu i drugačiju kosovsku politiku. Obezbediti punu saradnju sa Hagom, a zatražiti odgovornost za one koji je sprečavaju. Pokrenuti državu da punom snagom krene u borbu protiv tajkuna.

Tadićeva politika "srednjeg puta" - i Kosovo i Evropa, i Koštunica i promene, i berza i kolhoz, do sada nije pokazivala razumevanje za naše stavove. Smatrali smo da je drugi krug izbora prilika da se to dogodi.

Boris Tadić na to nije pristao.

Predsedništvo LDP-a takav stav uvažava i uprkos svemu poziva svoje birače da se 3. februara opredele slobodno, prema sopstvenoj savesti i u skladu sa ličnim uverenjima. Liberalno demokratska partija poštovaće odluku svakog birača, jer činjenica da je neko glasač LDP-a znači da ume da bira i odlučuje.

Predsedništvo Liberalno demokratske partije

Ako ni si shvatio, onda nista
Glupost je neunistiva
badreligion badreligion 16:12 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

Vi koji optuzujete Tadica za neodlucnost ste je ovim saopstenjem definisali. Sto se mene tice, zaludjujte se cime god hocete, pa i time da je LDP pobedio na ovim izborima...
zoricag zoricag 16:54 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

E, pa ako Financial Times kaze, onda je to verovatno tako.
Ja se ovim izvinjavam sto sam dala glas i poremetila solo partituru.

Mozda za uzvrat da mi se neko izvini za ono pljuvanje od prosle godine za pevanje Spasi Srbiju i ubi se........ Eto, sitnica.
Nenad M. Nenad M. 17:24 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

Aleksandar Stosic

dok nas nije zeznula ta evropa i ta njina pravila :))))

jebla ih jevropa da ih jebla:)))
dobro, ko dva koncerta stonsa

ili jedan



kazu da je se na slikama vidi poveca doza ceculita
dragoljub dragoljub 18:18 04.02.2008

Re: Ipak smo glasali

230 hiljada pride je ipak dalo podrsku Borisu for granted:)


to je 10%ljudi koji su za njega glasali malkolije?))
Mesečar Mesečar 15:48 04.02.2008

Pa-pa-paranoja

I dok se neki raduju pobedi a neki kazu "a sta sa ovoliko radikala", niko se ne pita sta sa Kostunicom, kao da je on vec stvar proslosti.

Kod mene preovladava blaga paranoja i nadam se da ce te me ubediti da je moja "procena" nezrela:

Elem, Kostunije nakon ovoga definitivno jos pada sa popularnoscu (citaj - procentima). Radikali ostaju gde jesu uz mogucnost povecanja svojih glasackih kapaciteta (milsim u odnosu na parlamentarne izbore). Znajuci na sta je Kostunije sve spreman da bi vladao a da je vec imao onu "Laku noc" epizodu, plasim se da ce sledeca vlada biti SRS-DSS.

Zasto sam toliko paranoican? Jedino sto je Kostunicu dosada sprecavala takvog poteza (a ispad je tu) jeste bas strah od pada rejtinga. Ako padne koliko mislim da ce na sledecim izborima (4-5%), nece imati vise razloga da se libi koalicije sa radikalima.

Radikali ce mu definitivno ponuditi vise nego DS koji ce biti stozer demokratskih snaga. Neko ce reci da nece dozvoliti DS radikalima da dodju na vlast ali ja sumnjam da ce posle svega stvarno biti spremni na jos neki ustupak Kostunjavom koji nema male apetite a sa jos manjim brojem mandata. Verujem da ce DS reci "Dosta" pa makar dozvolio ovakvu koaliciji.

Nadam se da gresim ali bih voleo da cujem i Vase misljenje.

P.S. Svima koji su dali glas Tadicu a nisu za njega - da li vi to govorite da on treba da vam se zahvali na glasovima zato sto vam je omogucio nastavak normalnog zivota (u odnosu na Tomine moguce radne uspehe) i sto radikali nisu na vlasti? Realno je pitanje ko je ovde kome vise pomogao, vi Tadicu ili on vama.

P.S.S. Nisam DS-ovac samo razmisljam iz malo manje ostrascenog ugla od nekih ovde prisutnih.
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:50 04.02.2008

PItanje

Jel vam uručio LDP plaketu-zahvalnicu što ste revolucionarno hrabro otišli na pecanje u vreme izbora? :)
Nenad M. Nenad M. 15:52 04.02.2008

Re: PItanje

Dušan Maljković

Jel vam uručio LDP plaketu-zahvalnicu što ste revolucionarno hrabro otišli na pecanje u vreme izbora? :)



gde se ti gasis covece? Nisi preboleo falisenje Tihog ubice!?
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:54 04.02.2008

Re: PItanje

Preživeću, preboleću, što kaže Jeca, ne brinite.

A pitanje je upućeno Dragu, i šaljivog je karaktera -- za vas i slične stavio sam i smajli, ali vi opet ne kapirate... Some men are beyond redemption.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:58 04.02.2008

Re: PItanje

Jel vam uručio LDP plaketu-zahvalnicu što ste revolucionarno hrabro otišli na pecanje u vreme izbora? :)

Izvinite, a ko ste vi?
ps samo vi nemojte o revoluciji molim Vas - od vase me boli glava
Dušan Maljković Dušan Maljković 16:06 04.02.2008

Re: PItanje

Izvinite, a ko ste vi? Nekakvo obezbeđenje koje legitimiše blogere kada postave pitanje?

O mojoj revoluciji? Znate, privatne politike nema, tako da ne znam o čemu govorite. A ako vas boli glava obratite se nekom od naprednijih farmakoloških produkata -- vrlo su efikasni u suzbijanju migrene...
doktorka doktorka 16:08 04.02.2008

Re: PItanje

Dušan Maljković
Jel vam uručio LDP plaketu-zahvalnicu što ste revolucionarno hrabro otišli na pecanje u vreme izbora? :)


hrabro ? ma ne, sa lakocom. ne mozesh da pojmish. nikad lakse nisam donela odluku. da podrzim politicku mafiju , nije mi palo na pamet. sta cesh , tako sam vaspitana.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:15 04.02.2008

Re: PItanje

Izvinite, a ko ste vi? Nekakvo obezbeđenje koje legitimiše blogere kada postave pitanje?

O mojoj revoluciji? Znate, privatne politike nema, tako da ne znam o čemu govorite. A ako vas boli glava obratite se nekom od naprednijih farmakoloških produkata -- vrlo su efikasni u suzbijanju migrene...

vidim, mnogo vas je zabolelo sto je Tadic pobedio, da je izgubio imali bi na koga da shvalite sve vase zivotne frustracije, ovako, samo ste jedno benigno naklapalo.
badreligion badreligion 16:16 04.02.2008

Re: PItanje

Jel mozete, molim vas, to da pojasnite Gdinu Stosicu, posto on tvrdi da ste glasali?
Dušan Maljković Dušan Maljković 16:24 04.02.2008

Re: PItanje

vidim, mnogo vas je zabolelo sto je Tadic pobedio, da je izgubio imali bi na koga da shvalite sve vase zivotne frustracije, ovako, samo ste jedno benigno naklapalo.


U pravu ste -- zabole me što je Tadić pobedio.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:28 04.02.2008

Re: PItanje

Jel mozete, molim vas, to da pojasnite Gdinu Stosicu, posto on tvrdi da ste glasali?

ne razumem sta me pitate, jel moze pojasnjenje?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:29 04.02.2008

Re: PItanje

Dušan Maljković
vidim, mnogo vas je zabolelo sto je Tadic pobedio, da je izgubio imali bi na koga da shvalite sve vase zivotne frustracije, ovako, samo ste jedno benigno naklapalo. U pravu ste -- zabole me što je Tadić pobedio.

ne zabole - to je vulgarno
zabolelo -to je emitovno stanje na sta sam mislio

ili vi koristite pesnicke slobode:))
badreligion badreligion 16:32 04.02.2008

Re: PItanje

Aleksandar Stosic
Drago, mogli bi Tadicevci-blogeri, da nam se malo zahvale, da nam odaju priznanje... nije da smo mnogo vazni ali 230 hiljada pride je ipak dalo podrsku Borisu for granted:)

doktorka

hrabro ? ma ne, sa lakocom. ne mozesh da pojmish. nikad lakse nisam donela odluku. da podrzim politicku mafiju , nije mi palo na pamet. sta cesh , tako sam vaspitana.


Na to sam mislio.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:38 04.02.2008

Re: PItanje

Dušan Maljković

Jel vam uručio LDP plaketu-zahvalnicu što ste revolucionarno hrabro otišli na pecanje u vreme izbora? :)


meni nije i bunim se.
ja crkoh za plaketama.
ima dragovu da kopiram i uramim:)
da mi stoji pored ove, takođe uramljene "život je zakon" i "od nas zavisi"
a čedinu sliku nosim u novčaniku (slučajno se rimuje:)))
Dušan Maljković Dušan Maljković 16:46 04.02.2008

Re: PItanje

a čedinu sliku nosim u novčaniku (slučajno se rimuje:)))


I na srcu često je držim jer se na Čedicu žestoko pržim! :))))

Ma razumem vas EL i delim vašu fascinaciju -- njihove ideje su odvratne, reče EJ za fašiste, ali su njihovi penisi zanosni! ::)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:47 04.02.2008

Re: PItanje

Izvinite, a ko ste vi? Nekakvo obezbeđenje koje legitimiše blogere kada postave pitanje?

hehehehe
ko nam priča o obezbeđenju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:50 04.02.2008

Re: PItanje

Na to sam mislio.

nemate vi tu dimenzijju da provalite kada vas neko zeza... pa razumem vas zato smo i otisli od vas, s PREZIROM...
JJ Beba JJ Beba 16:50 04.02.2008

Re: PItanje

a čedinu sliku nosim u novčaniku (slučajno se rimuje:)))

samo skloniš onu Alana Čumka.
ne zrači više, nema energije
istoršila se
:)))
badreligion badreligion 16:57 04.02.2008

Re: PItanje

"nemate vi tu dimenzijju da provalite kada vas neko zeza... pa razumem vas zato smo i otisli od vas, s PREZIROM... "

Kiselo grozdje...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:58 04.02.2008

Re: PItanje

Zašto kažeš penis a misliš na KURAC?

vidis kako nije bilo tesko
doktorka doktorka 17:04 04.02.2008

Re: PItanje

JJ Beba
a čedinu sliku nosim u novčaniku (slučajno se rimuje:))) samo skloniš onu Alana Čumka. ne zrači više, nema energijeistoršila se:)))


da nije i taj doleteo sa onom ekipom ruskih lekara da pomogne jocicu .?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:06 04.02.2008

Re: PItanje

Kiselo grozdje...

ma razumeo sam te i pre nego sto si ubacio citat, ali ne znam sta da ti kazem...osim da kvaris sveto ime mog najomiljenijeg banda
Nenad M. Nenad M. 17:26 04.02.2008

Re: PItanje

Dušan Maljković

Preživeću, preboleću, što kaže Jeca, ne brinite.

A pitanje je upućeno Dragu, i šaljivog je karaktera -- za vas i slične stavio sam i smajli, ali vi opet ne kapirate... Some men are beyond redemption.


videh smajli, al eto ja zaboravih da stavim isti
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:27 04.02.2008

Re: PItanje

:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:17 04.02.2008

Re: PItanje

I na srcu često je držim jer se na Čedicu žestoko pržim! :))))

jel to nešto od priznate umetnice karleuše?
Ma razumem vas EL i delim vašu fascinaciju -- njihove ideje su odvratne, reče EJ za fašiste, ali su njihovi penisi zanosni! ::)))

stvarno? zato se ti ložiš na fašiste.
ništa ideološki.
ajd sad zovi tatu da te brani.
MilosP MilosP 15:55 04.02.2008

Uspešna kampanja

Tadićeva pobeda pokazuje da je taktika koju je odabrao za svoju kampanju bila uspešna. Zato čestitke njegovom izbornom štabu.

Pobediti protivnika koji definitivno ima više onih koji ga podržavaju bilo je moguće samo sa finim balansiranjem između dve opcije sa obe strane glasačkog spektra (narodnajci i LDP) bez kojih pobeda protiv popularnijeg kandidata nije bila moguća. Činjenica da Tadić nije dobio zvaničnu podršku ni od jednih ni od drugih samo mu je pomogla da na izborima dobije podršku glasača ove dve suprotstavljene opcije. Ne pristajanje na ucenu DSS i NS donelo mu je značajan poen kod LDP glasača, a s druge strane saopštenja LDP kako je Tadić odbio da razgovara sa njima donela su mu podršku na drugoj strani. Uz to kada je neko protiv svih, to uvek moža da doprinese popularnosti kod neodlučnih.

Kada se tome dodaju kampanja koja se zasnivala na izazivanju straha od moguće pobede Nikolića, jasna podrška medija i međunarodne zajednice, uz dodatna objašnjenja albanskih analitičara da Albancima više odgovara pobeda Nikolića, pobeda Tadića je više izraz strahova srpskog biračkog tela nego podrške kandidatu koji je pobedio.
JJ Beba JJ Beba 17:06 04.02.2008

Re: Uspešna kampanja

Tadićeva pobeda pokazuje da je taktika koju je odabrao za svoju kampanju bila uspešna. Zato čestitke njegovom izbornom štabu.

da, šaperu treba čestitati što je usrao narod od straha.
i što je onim pištaljkama i bubnjevima i imitacijom 5. oktobra na završnoj konvenciji na Trgu, samo iskompromitovao ideju 5 oktobarske revolucije
samo je falilo - gotov je
bljaaaaaaaaaaaaaaaak
pidola pidola 18:20 04.02.2008

Re: Uspešna kampanja


da, šaperu treba čestitati što je usrao narod od straha.
i što je onim pištaljkama i bubnjevima i imitacijom 5. oktobra na završnoj konvenciji na Trgu, samo iskompromitovao ideju 5 oktobarske revolucije
samo je falilo - gotov je
bljaaaaaaaaaaaaaaaak

da,a kome da kazu gotov je,ovima sto sede u vladi,predsedniku?
glupost,kao da nisu na vlasti,kao da tadic nije bio predsednik.
kome pistali,lupali,sebi?
pokazali koliko su sa svojom politikom napredovali, i dalje u tom vremenu.
zamajavanje.
die hard die hard 22:42 04.02.2008

Re: Uspešna kampanja

MilosP
Tadićeva pobeda pokazuje da je taktika koju je odabrao za svoju kampanju bila uspešna. Zato čestitke njegovom izbornom štabu. Pobediti protivnika koji definitivno ima više onih koji ga podržavaju bilo je moguće samo sa finim balansiranjem između dve opcije sa obe strane glasačkog spektra (narodnajci i LDP) bez kojih pobeda protiv popularnijeg kandidata nije bila moguća. Činjenica da Tadić nije dobio zvaničnu podršku ni od jednih ni od drugih samo mu je pomogla da na izborima dobije podršku glasača ove dve suprotstavljene opcije. Ne pristajanje na ucenu DSS i NS donelo mu je značajan poen kod LDP glasača, a s druge strane saopštenja LDP kako je Tadić odbio da razgovara sa njima donela su mu podršku na drugoj strani. Uz to kada je neko protiv svih, to uvek moža da doprinese popularnosti kod neodlučnih.Kada se tome dodaju kampanja koja se zasnivala na izazivanju straha od moguće pobede Nikolića, jasna podrška medija i međunarodne zajednice, uz dodatna objašnjenja albanskih analitičara da Albancima više odgovara pobeda Nikolića, pobeda Tadića je više izraz strahova srpskog biračkog tela nego podrške kandidatu koji je pobedio.

SVAKA CAST.Konacno neko ko razume i razmislja o svim aspektima podrske.Preporuka ko vrata.
Ivan Marović Ivan Marović 16:12 04.02.2008

Svi su danas zadovoljni.

Drago Kovacevic
Svi su danas zadovoljni. Demokrati jer su "pobedili", radikali jer su "izgubili", dijaspora jer je napravila nešto viška za Tadića, Koštunica jer će i dalje suvereno vladati, Boža Đelić jer će potpisati neki sporazum ako mu Koštunica dopusti, NVO sektor zato što je zdušno podržao Tadića i tako pokazao da je bolje "lažno dobro" od evidentnoga zla...
... a Drago Kovačević, jer je upecao soma za večeru.
JJ Beba JJ Beba 16:16 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

... a Drago Kovačević, jer je upecao soma za večeru.

i ja sam čula da je juče upecao soma
Spiridon Spiridon 16:30 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

Spirid



a zasto Drago neki put ne napise blog na temu pecanja? Pa tu bi svasta moglo da se doda.

bato, a jel na crvića?

Jok sine, dinamit.

JJ Beba JJ Beba 16:32 04.02.2008

Re: Svi su danas zadovoljni.

bato, a jel na crvića?

ma jok, na bućkalo
stephen dedalus stephen dedalus 17:06 04.02.2008

citam ove komentare, kad zazvoni telefon.

ukljuci se sekretarica, kad imam sta da cujem: hallo, this is hillary clinton. it is going to be close and I need your help."
slavili i ovde u njujorku sinoc tadicevu pobedu. vikali "yeah babe", to se pucalo, trubilo, urlikalo, "nebo se otvorilo."

nego, da ode ova nasa vlast malo na skolovanje u bugarsku skupstinu? mi za osam godina, tokom kojih je vladao i g-din cedomir, nismo uspeli ni da dovrsimo privatizaciju, ni da potpisemo SSP a ruse smo morali da molimo da nam daju mileta kitica i "juzni tok"... blgari, koji su u jednom trenutku imali toliko problema da su posegli za carom-premijerom sakskoburggotskim, uspeli su da postanu clanovi EU, da se rusi i evropa otimaju o njih kada su u pitanju nafta i gas. "juzni tok" ce njima doneti preko 10 milijardi dolara investicija.
mi imamo vlast koja, u duhu srpske tradicije jos od vremena milosa, smatra da su monopol, koncesija i sinekura vrhunac polit-ekonomije. sto je najgore, verujem da je vecina njih imala dobre ocene iz marksizma.
doktorka doktorka 17:11 04.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telefon.

stephen dedalus
ukljuci se sekretarica, kad imam sta da cujem: hallo, this is hillary clinton. it is going to be close and I need your help."slavili i ovde u njujorku sinoc tadicevu pobedu. vikali "yeah babe", to se pucalo, trubilo, urlikalo, "nebo se otvorilo." nego, da ode ova nasa vlast malo na skolovanje u bugarsku skupstinu? mi za osam godina, tokom kojih je vladao i g-din cedomir, nismo uspeli ni da dovrsimo privatizaciju, ni da potpisemo SSP a ruse smo morali da molimo da nam daju mileta kitica i "juzni tok"... blgari, koji su u jednom trenutku imali toliko problema da su posegli za carom-premijerom sakskoburggotskim, uspeli su da postanu clanovi EU, da se rusi i evropa otimaju o njih kada su u pitanju nafta i gas. "juzni tok" ce njima doneti preko 10 milijardi dolara investicija. mi imamo vlast koja, u duhu srpske tradicije jos od vremena milosa, smatra da su monopol, koncesija i sinekura vrhunac polit-ekonomije. sto je najgore, verujem da je vecina njih imala dobre ocene iz marksizma.

au, koje ne poznavanje srpske politike. vladao je dos , a ne ceda. naucite da pravite razliku.
Alava Alava 17:13 04.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telefon.

Hm, a šta ste tačno hteli reći ovim "mi za osam godina, tokom kojih je vladao i g-din cedomir, nismo uspeli...".
Ruku na srce, to što je postignuto za to vreme dok je vladao i g-din Čedomir, ovi neće postići ni za tisućljeće.
A da treba da se uče, treba. I to ne samo od Bugara.
Ivan Marović Ivan Marović 17:13 04.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telefon.

doktorka
au, koje ne poznavanje srpske politike. vladao je dos , a ne ceda. naucite da pravite razliku.
Mislite dosmanlije?
doktorka doktorka 17:15 04.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telefon.

Ivan Marović

doktorkaau, koje ne poznavanje srpske politike. vladao je dos , a ne ceda. naucite da pravite razliku. Mislite dosmanlije?

da , josh kad ih imate i u svojim redovima, tipa tadica, onda vam je sve jasno
stephen dedalus stephen dedalus 18:08 04.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telef

cedomir je bio potpredsednik vlade. naravno da snosi odgovornost za pogreske te vlade. sto se te vlade tice licno bih im oprostio sve pogreske samo da su bili u stanju da sacuvaju zivot tadasnjem premijeru.
znate, ja mozda zivim daleko od srbije i sadasnje vlasti u zemlji, ali i domanovic je ziveo vise od sto godina pre danasnje srbije, pa je cini se bolje razumeo od svih nas.
uostalom, to koga ja simpatisem i podrzavam je jedno. demokratija niti pocinje, niti se zavrsava glasanjem na izborima. ako smo glasali za tadica zato sto je lep, onda dobro. ali, mislim da smo za njega glasali zato sto zelimo da on napokon pocne da ostvaruje neke rezultate. ako srbija 7. februara ne potpise makar i ovaj pliticki sporazum sa EU, onda ce i tadiceva prica o "EU putu koji nema alternativu" biti demagogija koliko i radikalski nacional-socijalizam. tadica moramo da podsecamo na obecanja i na to da obecanja bez rezultata nemaju znacaj. mozda gresim, ali mislim da mi mozda jos uvek nismo ratifikovali CEFTA-u. hrvatska je najveci investitor u srbiju. hrvatska i srbija mogu veoma mnogo da pomognu jedna drugoj na putu ka EU. srbija i hrvatska treba da imaju mesecne susrete na nivou premijera. isto vazi i za BIH i srbiju, kao i makedoniju i bugarsku.
ovi izbori su pokazali da vecina gradjana srbije zeli brze u EU. ali, pokazali su da u zemlji ima jako puno nezadovoljnih gradjana, pre svega iz socijalnih razloga. na zalost, radikali su svojom demagogijom uspeli da se prefilisu kao stranka nezadovojnih i to ce za njih biti veliki kapital u buducnosti. ni jedna od proevropskih stranaka nije uspela da stvori neku vrstu programa koji bi pridobio te ljude. sta god mi mislili o tim ljudima, izuzimajuci tvrdo jezgro starih radikalskih glasaca, to su uglavnom ljudi koji su pretpeli najvise u dosadasnjem delu tranzicije. i koji ce biti najvise pogodjeni.
long story short: svi koji su glasali za tadica jesu ispunili deo svoje gradjanske duznosti. drugi deo je ne dati mu mira dok se srbija ne pokrene sa mrtve tacke.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:08 04.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telef

da , josh kad ih imate i u svojim redovima, tipa tadica, onda vam je sve jasno

bilo je i nekih otporaša.
eno i sada neki u ambasadama, neki u parlamentu.
kako se ko snašo.
Covek u belom Covek u belom 04:23 05.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telef

doktorka
vladao je dos , a ne ceda. naucite da pravite razliku.
A posle kao niste ko radikali, pa i oni kazu vladao sloba a ne seselj :)))).
doktorka doktorka 18:23 05.02.2008

Re: citam ove komentare, kad zazvoni telef

Covek u belom

doktorkavladao je dos , a ne ceda. naucite da pravite razliku.A posle kao niste ko radikali, pa i oni kazu vladao sloba a ne seselj :)))).


au koje nepoznavanje gradiva . pa koje ucestvovao na izborima 2000. godine? ako ne znate da vas podsetim .
Filip2412 Filip2412 17:36 04.02.2008

Koga si pustio i kako molim te....

Pre nedelju, dve, napisao sam da ću "pustiti" Tadića da pobedi bez moga glasa.


E bas ti hvala sto si ga putio. Ovi svi ljudi sto su glasali ispadose mnogo glupi jer nisu morali ni ustajati iz kreveta tog dana samo da su znali da si ga ti
pustio
.

Daklem Drago, ne pricaj molim te neistine. Ti si pustio Nikolica da pobedi a pobedio je Tadic a sad mozes da filozofiras do mile volje kad je gotovo.

doktorka doktorka 17:40 04.02.2008

Re: Koga si pustio i kako molim te....

Filip2412
Pre nedelju, dve, napisao sam da ću "pustiti" Tadića da pobedi bez moga glasa. E bas ti hvala sto si ga putio. Ovi svi ljudi sto su glasali ispadose mnogo glupi jer nisu morali ni ustajati iz kreveta tog dana samo da su znali da si ga ti
pustio.Daklem Drago, ne pricaj molim te neistine. Ti si pustio Nikolica da pobedi a pobedio je Tadic a sad mozes da filozofiras do mile volje kad je gotovo.


cuj ,nikolic je tadica pustio da pobedi. vidish kako je nikolic mirno prihvatio poraz , a i tadic mu je javno obecao saradnju. da zavrse ono sto su zapoceli, putinizaciju srbije. eto , mogao si ladno da prespavash dan.
Filip2412 Filip2412 17:54 04.02.2008

Re: Koga si pustio i kako molim te....

cuj ,nikolic je tadica pustio da pobedi. vidish kako je nikolic mirno prihvatio poraz , a i tadic mu je javno obecao saradnju. da zavrse ono sto su zapoceli, putinizaciju srbije. eto , mogao si ladno da prespavash dan.


... e onda mora da je Drago pustio Nikolica da pusti Tadica, nema druge
doktorka doktorka 17:56 04.02.2008

Re: Koga si pustio i kako molim te....

Filip2412
cuj ,nikolic je tadica pustio da pobedi. vidish kako je nikolic mirno prihvatio poraz , a i tadic mu je javno obecao saradnju. da zavrse ono sto su zapoceli, putinizaciju srbije. eto , mogao si ladno da prespavash dan. ... e onda mora da je Drago pustio Nikolica da pusti Tadica, nema druge

u svakom slucaju, dzabe si se mucio
stefan.vizantin stefan.vizantin 17:55 04.02.2008

Svako svoga konja hvali...

mislim da ne stoji da DS nije porastao rejting. mislim da bi Vam sada trebalo da bude jasno zasto je polirljiva politika BT bila jedino resenje: da nije tako TN bi bio predsednik. obracun sa VK ce doci uskoro ili da budem precizniji-cim EU i USA skinu masku trazenja pravnog resenja i proglase nezavisno Kosovo. VK onda gubi osnovu svoje politike i moguca su dva resenja:
1) izbori
2) nastavak price u kome DS (u svakom pogledu) vodi glanu rec
iskreno mislim da je druga varijanta najverovatnija. DSS tek sad nece na parlamentarne izbore na kojima ima da propadnu.
zao mi je sto niste bili na strani BT, kao vecina drzavljana Srbije...
Filip2412 Filip2412 18:18 04.02.2008

Re: Svako svoga konja hvali...

mislim da ne stoji da DS nije porastao rejting. mislim da bi Vam sada trebalo da bude jasno zasto je polirljiva politika BT bila jedino resenje: da nije tako TN bi bio predsednik.


Pa naravno, ma koliko da se slazem sa stavovima LDP njihov pristip politickom marketingu tih ideja je doveo do 5% podrske tako da verujem da bi zajedno sa DS dobili 7-8% maksimalno da su nastupali zajedno i isli sa istim idejama kao LDP. Radikali bi bili na vlasti a mi ostali bi smo uzivali u samopotvrdjivanju i sopstvenoj intelektualnoj superiornosti u opoziciji dok Srbija propada.


stefan.vizantin stefan.vizantin 18:41 04.02.2008

Re: Svako svoga konja hvali...

Filip2412

mislim da ne stoji da DS nije porastao rejting. mislim da bi Vam sada trebalo da bude jasno zasto je polirljiva politika BT bila jedino resenje: da nije tako TN bi bio predsednik.


Pa naravno, ma koliko da se slazem sa stavovima LDP njihov pristip politickom marketingu tih ideja je doveo do 5% podrske tako da verujem da bi zajedno sa DS dobili 7-8% maksimalno da su nastupali zajedno i isli sa istim idejama kao LDP. Radikali bi bili na vlasti a mi ostali bi smo uzivali u samopotvrdjivanju i sopstvenoj intelektualnoj superiornosti u opoziciji dok Srbija propada.



to je ono sto i ja mislim. ogromna vecina ljudi koji su za LDP su podrzali BT. SVAKA IM HVALA NA TOME. a oni koji nisu bili sa nama, kao sto rece predsednik: bez njih se moze...
pidola pidola 19:00 04.02.2008

Re: Svako svoga konja hvali...


a oni koji nisu bili sa nama, kao sto rece predsednik: bez njih se moze...

pa vidis,neko ko je predsednik drzave tako nesto ne moze da kaze.
sta ce sa glasacima radikala,i bez njih se moze?
kome je predsednik,stranci svojoj,samo onima koji su glasali za njega ili svima?

vec je i rekao kako je sam pobedio,kako ih niko nije podrzao.lose.
Filip2412 Filip2412 19:01 04.02.2008

Re: Svako svoga konja hvali...

Drago ako si obrisao ali da znas, nisam imao nameru da uvredim nikoga to su bile samo sitne duhovitosti da se plasticnije objasni problem
:)
doktorka doktorka 19:13 04.02.2008

Re: Svako svoga konja hvali...

stefan.vizantin

Filip2412
mislim da ne stoji da DS nije porastao rejting. mislim da bi Vam sada trebalo da bude jasno zasto je polirljiva politika BT bila jedino resenje: da nije tako TN bi bio predsednik. Pa naravno, ma koliko da se slazem sa stavovima LDP njihov pristip politickom marketingu tih ideja je doveo do 5% podrske tako da verujem da bi zajedno sa DS dobili 7-8% maksimalno da su nastupali zajedno i isli sa istim idejama kao LDP. Radikali bi bili na vlasti a mi ostali bi smo uzivali u samopotvrdjivanju i sopstvenoj intelektualnoj superiornosti u opoziciji dok Srbija propada.to je ono sto i ja mislim. ogromna vecina ljudi koji su za LDP su podrzali BT. SVAKA IM HVALA NA TOME. a oni koji nisu bili sa nama, kao sto rece predsednik: bez njih se moze...


tadic jedino ne moze bez rusa .
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:11 05.02.2008

Re: Svako svoga konja hvali...

pa vidis,neko ko je predsednik drzave tako nesto ne moze da kaze.

ne može ni da kaže da se pozdravlja republiku srpsku a ne i bosnu i hercegovinu, pa je baš to uradio!
ajd, možda će da naući.
ima fore pet godina da vežba.
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 19:04 04.02.2008

Re: I šta sad...

Ništa. Čekamo pesmu Zafira Hadžimanova "Bio je maj" :)

PS: Drago, četitatam na prognozi, da ne kažem prekogniciji.

PPS: Htedoh da prokomentarišem malo dužim tekstom, ali možda bi bilo bolje da "okačim" novi post, odn. varijaciju na temu :)
Domazet Domazet 19:40 04.02.2008

Stvcarno sta sad?

Prvo ono manje vazno. Vidim da su pronicljivi duhovi ovoga Bloga pronicljivo provalili da u stvari Boris nije dobio nego da je Toma namerno izgubio, da se u drugom krugu nije ni borio. Da znate da je to moguce. Jedino ne znam sta da mislim o tome ko je onda stampao one cuvene Bojkot plakate? Kad su se radikali vec bili predali? Mora da je neko radikalno krilo LDPa koje insistira na moralnoj cvrstini? A ko bi mogao da predvodi to radikalno krilo? Ja, osim bata Draga i bata Prvog Novinarskog Pera ne mogu da se setim nikog iz i oko vrha LDPa ko je u javnosti do kraja insistirao na moralnoj cvrtstini...

A sada ono vise vazno. Stvarno Drago, sta ces sada? Nisi ti histericna siparica (oba pola i svih zivotnih doba, da se razumemo) poa da bez veze lupetaas ono:
Ja ne mogu da zapusim nos...
pa da ljudi samo odmahnu rukom i kazu: Pusti lupa...Kako sam kazes (a ja ti ga stvarno priznajem), ti si hladnokrvan tip koji o svemu dobro promisli. To si uradio zato sto si video neku korist iz takvog postupka. Ako nije tajna, kakvu? I, ako te ne mrzi, kazi koju o tome sta ces sada

1. kada je LDP sam sebe doveo u situaciju da bude posmatran ili kao partija mlakonja koja ne drzi do moralnih principa koje javno proklamuje ili kao partija ekstremista kojima je sicardjijska partijska logika (cuj, logika?) pojela mozak?

2. kada neko treba da pocisti ono sto su na ovom Blogu (za koji cujem da je itekako uticajan srpske deo javnosti) prosuli militantni LDP budalashi (oba pola)? Ko je taj neko ko treba da cisti, bata Drago? I ko je taj neko ko treba da se oseca odgovornim za njihovu militantizaciju? Je li bata Drago?

Stga mislis da radis po tom pitanju. Da nastavis da kukas kako su drugi pokavareni sto koriste vase gluposti da vam se podsmevaju? Ili imas u vidu nesto novije u vidu? Recimo produzenje pecacke dozvole na neodredjeno?
doktorka doktorka 19:46 04.02.2008

Re: Stvcarno sta sad?

Domazet
Prvo ono manje vazno. Vidim da su pronicljivi duhovi ovoga Bloga pronicljivo provalili da u stvari Boris nije dobio nego da je Toma namerno izgubio, da se u drugom krugu nije ni borio. Da znate da je to moguce. Jedino ne znam sta da mislim o tome ko je onda stampao one cuvene Bojkot plakate? Kad su se radikali vec bili predali? Mora da je neko radikalno krilo LDPa koje insistira na moralnoj cvrstini? A ko bi mogao da predvodi to radikalno krilo? Ja, osim bata Draga i bata Prvog Novinarskog Pera ne mogu da se setim nikog iz i oko vrha LDPa ko je u javnosti do kraja insistirao na moralnoj cvrtstini...A sada ono vise vazno. Stvarno Drago, sta ces sada? Nisi ti histericna siparica (oba pola i svih zivotnih doba, da se razumemo) poa da bez veze lupetaas ono:
Ja ne mogu da zapusim nos...pa da ljudi samo odmahnu rukom i kazu: Pusti lupa...Kako sam kazes (a ja ti ga stvarno priznajem), ti si hladnokrvan tip koji o svemu dobro promisli. To si uradio zato sto si video neku korist iz takvog postupka. Ako nije tajna, kakvu? I, ako te ne mrzi, kazi koju o tome sta ces sada 1. kada je LDP sam sebe doveo u situaciju da bude posmatran ili kao partija mlakonja koja ne drzi do moralnih principa koje javno proklamuje ili kao partija ekstremista kojima je sicardjijska partijska logika (cuj, logika?) pojela mozak?2. kada neko treba da pocisti ono sto su na ovom Blogu (za koji cujem da je itekako uticajan srpske deo javnosti) prosuli militantni LDP budalashi (oba pola)? Ko je taj neko ko treba da cisti, bata Drago? I ko je taj neko ko treba da se oseca odgovornim za njihovu militantizaciju? Je li bata Drago?Stga mislis da radis po tom pitanju. Da nastavis da kukas kako su drugi pokavareni sto koriste vase gluposti da vam se podsmevaju? Ili imas u vidu nesto novije u vidu? Recimo produzenje pecacke dozvole na neodredjeno?



domazet , pusti citke, nego vidi sta cete sa kostunicom. necete valjda izneveriti vase glasace?!
lilit lilit 02:31 05.02.2008

Re: Stvcarno sta sad?

domazet , pusti citke, nego vidi sta cete sa kostunicom. necete valjda izneveriti vase glasace?!


A da nisi ti promasila temu glasanja?
Sta je bila tema, ajde polako: glasanje za predsednika i za evropsku orijentaciju Srbije. Sa Kosovom kao njenim neraskidivim delom.
A sta se vama usnilo? Oma u EU, NATO, bogatsvo za sve a posebno za blogere b92 kao nagradu za preganost.
Morate da sacekate sledeci krug. Dvojke.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:24 04.02.2008

hocemo, hocemo cenzuru

Vidim ja pala ovde neka sitna cenzura, ili mi se cini, a Supermodo?
AlexDunja AlexDunja 22:13 04.02.2008

Re: hocemo, hocemo cenzuru

ili mi se cini, a Supermodo?

i selektivna.
JJ Beba JJ Beba 22:35 04.02.2008

Re: hocemo, hocemo cenzuru

Vidim ja pala ovde neka sitna cenzura, ili mi se cini, a Supermodo?

uključio se cenzorski štit tipa maljković .
uspešan kao uvek. sve pobrisa.
:))
Domazet Domazet 23:52 04.02.2008

Stvarno i taj Maljkovic...

JJ Beba
Vidim ja pala ovde neka sitna cenzura, ili mi se cini, a Supermodo?

uključio se cenzorski štit tipa maljković .
uspešan kao uvek. sve pobrisa.
:))
...ne moze sa vama Pametnicama da izadje na kraj pa mora cenzuru...Sto ne proba malo da vas zeza? Ne sme, dabome...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:12 05.02.2008

Re: Stvarno i taj Maljkovic...

..ne moze sa vama Pametnicama da izadje na kraj pa mora cenzuru...Sto ne proba malo da vas zeza? Ne sme, dabome...


ne ume, dabome.
AlexDunja AlexDunja 01:26 05.02.2008

Re: Stvarno i taj Maljkovic...


ne ume, dabome.

el:)))
Domazet Domazet 02:13 05.02.2008

Ih sad, ne ume...

Exitus Letalis
Moja Malenkost
..ne moze sa vama Pametnicama da izadje na kraj pa mora cenzuru...Sto ne proba malo da vas zeza? Ne sme, dabome...
ne ume, dabome.
...ne umete ni vi pa vam to ne smeta. Nego ne sme...
lilit lilit 02:32 05.02.2008

Re: Stvarno i taj Maljkovic...

...ne moze sa vama Pametnicama da izadje na kraj pa mora cenzuru...Sto ne proba malo da vas zeza? Ne sme, dabome...


ma jok, sto bi se covek smarao?

adam weisphaut adam weisphaut 08:30 05.02.2008

Re: Stvarno i taj Maljkovic...

ma jok, sto bi se covek smarao?

Moze li se, Lilit ?
lilit lilit 10:40 05.02.2008

Re: Stvarno i taj Maljkovic...

adam weisphaut
ma jok, sto bi se covek smarao?Moze li se, Lilit ?


Tesko, stigle godinice, al mora se, stas...
A kod tebe?
Ima li neke promocije u karijeri?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:28 05.02.2008

Samo da obavestim...

Ja lično ništa nisam obrisao..
Veliki deo dana nisam bio na blogu...
lilit lilit 10:36 05.02.2008

Re: Samo da obavestim...

Drago Kovacevic
Ja lično ništa nisam obrisao..Veliki deo dana nisam bio na blogu...


Ja jos uvek na pecanju.
Nego, da promenis udicu, Drago, ni ribe nisu sto su nekad bile...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana