Ljudska prava

Strah

Krugolina Borup RSS / 06.10.2012. u 17:52

preoccugatto.jpg

Kako bih ja samo svašta nešto htela sad da napišem OVIM POVODOM, ali pravo da vam kažem, ne smem.

Plašim se.

A koliko se sigurno vi osećate?

 

 

 

 



Komentari (330)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 20:52 08.10.2012

Re: zumba, zumb

mirelarado
pridružujem se željama!


Такође.

Hvala mirela.

cerski
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:09 08.10.2012

Re: zumba, zumb

dragan7557
mirelarado
pridružujem se željama!


Такође.

Hvala mirela.

cerski

А ја те чикам да се напокон ти и ја одмеримо на оној стази, као што си обећао, и то што пре. Чувај се до тад, и немој после да се извлачиш на болест!

Наранџе ти шаљем по nsarskom :)
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:57 08.10.2012

Re: zumba, zumb

Želim vam brz oporavak, monsieur Cerski.:)


blogovatelj blogovatelj 06:43 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Такође.


Takodje i ja blogokolega cerski.
Pozdravljam te uz tradicionalni blogerski pozdrav "no comment"
mariopan mariopan 08:12 09.10.2012

Re: zumba, zumb

pridružujem se željama!

Za brzo ozdravljenje
Kazezoze Kazezoze 09:40 09.10.2012

Re: zumba, zumb

dragan7557
mirelarado
pridružujem se željama!


Такође.

Hvala mirela.

cerski

pridružujem se emisiji na blogu "pozdravi, čestitke i želje", ali mene interesuje koje konkretno probleme imaš sa kičmom.

naime, jedan moj drugar je imao problema sa hernijom i pored operacije bolovi su ostali. onda je on malo guglao po internetu i našao atlas revalidatie techniek <--- link;
nekada je bio fizioterapeut za ispravljanje atlasa u amsterdamu, ali ne znam jel još uvek postoji (morao bih ga pitati).

o čemu je reč...atlas je mesto koje spaja našu kičmenu moždinu sa mozgom.
kod 90% ljudi taj atlas je pomeren i svi problemi sa kičmom, ravnotežom i sl. dolaze iz tog razloga. malo ljudi je upoznato sa ovim jer je mali broj ljudi (fizioterapeuta) koji znaju ispraviti poziciju atlasa.

ispravljanje atlasa je dosta skupo (mislim, preko 200€ za par minuta posla), ali po rečima mog drugara, svi bolovi su nestali kao rukom odnešeni, a u nulto stanje prilikom meditacije upada momentalno, ništa priprema i ti fazoni...

ako si zainteresovan, najbolje je da nazoveš nekog fizioterapeuta sa linka, koji ti je najbliži i sa njim napraviš afspraak...
antioksidant antioksidant 09:43 09.10.2012

Re: zumba, zumb

o čemu je reč...atlas je mesto koje spaja našu kičmenu moždinu sa mozgom.

http://www.alo.rs/stari-alo/Dilas_reklamira_namestanje_prsljena/43903
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:46 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Kazezoze
pridružujem se emisiji na blogu "pozdravi, čestitke i želje", ali mene interesuje koje konkretno probleme imaš sa kičmom.

Каз, јесмо ли Радио Шумадија или нисмо?!

Најмилијем братанцу срећан полазак првенце у школу и успешну бербу желе...
(Шта сам ту све чуо?! Стандрадно је било честитке за изливање плоче на кући...)
antioksidant antioksidant 09:50 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Најмилијем братанцу срећан полазак првенце у школу и успешну бербу желе...

комшији радовану срећно рођење сина жели комшија живан уз песму "знам за све сам крив"
maksa83 maksa83 09:59 09.10.2012

Re: zumba, zumb

naime, jedan moj drugar je imao problema sa hernijom i pored operacije bolovi su ostali. onda je on malo guglao po internetu i našao atlas revalidatie techniek <--- link;
nekada je bio fizioterapeut za ispravljanje atlasa u amsterdamu, ali ne znam jel još uvek postoji (morao bih ga pitati).

Cerski, kad te taj opravi, ja ti preporučujem školu Pilatesa u Amsterdamu koju drži moja drugarica - SmartBody Studio. Bez zezanja, cela stvar je izmišljena za rekonvalescente.

(Posle muzičke numere, poruka našeg sponzora)
Kazezoze Kazezoze 10:07 09.10.2012

Re: zumba, zumb

http://www.alo.rs/stari-alo/Dilas_reklamira_namestanje_prsljena/43903

eto vidiš i gradonačelniku je pomoglo.
dragan7557 dragan7557 10:12 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Kazezoze

naime, jedan moj drugar je imao problema sa hernijom i pored operacije bolovi su ostali. onda je on malo guglao po internetu i našao atlas revalidatie techniek <--- link;

U pitanju je lage rug pijn, a ne hernija, meni je kičma prava kao strela, ali sam u dva maha prilikom treninga imao blesuru(povreda) donjeg dela kičme samo u zadnjih godinu dana. Posle prestanka posledica konkretnih povreda stanje se normalizovalo, da bi u krajem jula iznenada bez ikakvog povoda počeli bolovi.

Bolovi nisu problem jer se raznim autogenim tehnikama daju blokirati, ali samo do određenog intenziteta. Kada se pređe granica i postani prejaki onda deluju na celu psihomotoriku donjeg dela tela i dovode do otežanog kretanja. Od donjeg dela kičme proširuju se na kalličnu strukturu, butine, kolena pa i sve do stopala.

Uzrok može da bude u pojedinim slučajevima išijas a ponekad i reuma, najčešći uzrok ove masovne pojave je suženje kanala kičmene moždine pri čemu dolazi doklemljenja raznih živaca i receptora.

Pošto sam ovo već imao, i dosada je posle oko 6 nedelja bila normalizacija stanja(ovom prilikom izostala) sada nastaje, od sutra kod fizioterapeuta, revalidacija, za koju niko ne može da kaže šta će doneti.

Ovo oboljenje je masovna pojava u starijim godinama, a kada kičma ima "istoriju" povreda poput moje, onda se može očekivati i dugotrajnost same pojave bolova u donjem delu kičme.

cerski
tasadebeli tasadebeli 10:13 09.10.2012

Re: zumba, zumb

antioksidant
Најмилијем братанцу срећан полазак првенце у школу и успешну бербу желе...комшији радовану срећно рођење сина жели комшија живан уз песму "знам за све сам крив"


И некада давно, док је војска још увек била војска, чуло се и: Свом унуку Миловану срећан одлазак у војску желе баба и деда са песмом "Време није тако дуго"...

Док се возим бусом аутопутем, из звучника се чује неки лаунџ. Чим сиђемо са аутобана код Михајловца и почнемо да се труцкамо по пропалим путевима, крену ове жеље, честитке и поздрави. Тек да ти буде јасно куд си пош`о...
dragan7557 dragan7557 10:15 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Gospodja Klara
Želim vam brz oporavak, monsieur Cerski.:)



Merci madame, merci beucoup.

cerski
antioksidant antioksidant 10:17 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Тек да ти буде јасно куд си пош`о...

немој тако. радио сам давно на таквом радију. најопуштеније, најзабавније и најискреније време у етру
dragan7557 dragan7557 10:19 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Predrag Brajovic
dragan7557
mirelarado
pridružujem se željama!


Такође.

Hvala mirela.

cerski

А ја те чикам да се напокон ти и ја одмеримо на оној стази, као што си обећао, и то што пре. Чувај се до тад, и немој после да се извлачиш на болест!

Наранџе ти шаљем по nsarskom :)

Brajo brate nikad iz ničega nisam izvlačio, a obično se strama da nigde i ne upadnem kako bih posle morao da se izvlačim.

Što se naradži tiče njih će, izgleda mi, nsarski pojesti usput!

cerski
dragan7557 dragan7557 10:24 09.10.2012

Re: zumba, zumb

maksa83
naime, jedan moj drugar je imao problema sa hernijom i pored operacije bolovi su ostali. onda je on malo guglao po internetu i našao atlas revalidatie techniek
nekada je bio fizioterapeut za ispravljanje atlasa u amsterdamu, ali ne znam jel još uvek postoji (morao bih ga pitati).

Cerski, kad te taj opravi, ja ti preporučujem školu Pilatesa u Amsterdamu koju drži moja drugarica - SmartBody Studio. Bez zezanja, cela stvar je izmišljena za rekonvalescente.

(Posle muzičke numere, poruka našeg sponzora)

Makso meni je kad sam kod kuće fizioterapeut udaljen 130 metara a do Amsterdama ima 130 kilometara.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:25 09.10.2012

Re: zumba, zumb

blogovatelj
Такође.


Takodje i ja blogokolega cerski.
Pozdravljam te uz tradicionalni blogerski pozdrav "no comment"

No comment, bre!

cerski
Hansel Hansel 12:43 09.10.2012

Re: zumba, zumb

(I, kako ja sada, posle ovog trola u trolu, da odgovorim AO-u?! 'Aj' možda ću to na kraju. U stvari, otvoriću poseban komentar.)

Pošto je nsarski već preporučio (ispravno) da se Cerski ne oslanja na mene, ja u njegovo ime, u skladu s pozivom na kafu, trenutne probleme Cerskog itd., objavljujem sledeću želju/čestitku:

Profesor Šarski želi svom blogodrugu Cerskom brzo ozdravljenje pesmom: "Osloni se na mene". Željama se pridružuje vaskolika blogozajednica Bloga B92:



Cerski, ja mogu da Vam preporučim jednog "kostolomca" iz jednog sela kod Bora, čovek čuda čini. I nije samo "narodni iscelitelj", doedukovao se anatomskim atlasima i pomoćnim knjigama... Ako ti belosvetski ne pomognu, možda će ovaj...
dragan7557 dragan7557 13:01 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Hansel:
Cerski, ja mogu da Vam preporučim jednog "kostolomca" iz jednog sela kod Bora, čovek čuda čini. I nije samo "narodni iscelitelj", doedukovao se anatomskim atlasima i pomoćnim knjigama... Ako ti belosvetski ne pomognu, možda će ovaj...

Hvala na preporuci, a ja zbilja više poverenja imam u svoju vlastiu i narodnu medicinu nego u ova današnje zrdavstvene praktikante, ipored toga što su oba moja kućna doktora doktorirali Medicinu i imam puno poverenje u njih odluke o svom telu i dijagnoze postavljam sam.

Recimo informaciju koju si mi dao u vezi sa Avodart-om, niko u Lekarskom udruženju države nije imao, a moj kućni doktor je zinuo od čuda kad ju je pročitao.

U Namibiji sam dva meseca "gledao" medicinu koju primenjuju Bušmani, na Tibetu i u Indiji kao i u drugim vukojebinama sam takođe naučio poprilično pa o Zapdnoj "Medicini" imam najgori mogući sud.

Ovaj fizioterapeut sutra treba samo da potvrdi moje nalaze iz nemedicinskih razloga, a od njega ne očekujem nikakvu pomoć.

Moj slogan je: "zdrav duh, poseduje zdravo telo," a naglasak je na duhu.


cerski
Hansel Hansel 13:51 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Nema na čemu!
a moj kućni doktor je zinuo od čuda kad ju je pročitao.

Čudo jedno kako se ljudi na tako odgovornom poslu neodgovorno ponašaju. Ali, on je bar bio spreman da čuje novu informaciju, ovde bi rekli da im se ne mešamo u posao, da prvo završimo medicinu pa da razgovaramo itd. itd. Ovde ne veruju ljudima da imaju tegobe na koje se žale. Juče sam pričao s bivšim komšijom, '74. godište, koji je imao pre godinu dana infarkt. Žalio se nekoliko puta na bolove u grudima, govorili mu da se to sigurno nešto iznervirao. 1,5 h pred sam infarkt mu dali lekove za želudac, pošto je osećao bolove u tom predelu. Sličnih slučajeva, za koje ja direktno znam, mnogo. Preveliki procenat.
dragan7557 dragan7557 14:09 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Hansel 14:51 09.10.2012
Re: zumba, zumb
Nema na čemu!

a moj kućni doktor je zinuo od čuda kad ju je pročitao.


Čudo jedno kako se ljudi na tako odgovornom poslu neodgovorno ponašaju.


Meni nije, "moderna," čitaj komercijalizovana "Medicina" tretira bolesti a ne leči ljude a to malo ko shvata.

Medicinari su čelni distributeri farmako-mafije i za ovaj posao su dobro plaćeni, dok sa ozdravljenjem bolesnih nemaju ništa zajedničko.

cerski
blue92 blue92 14:18 09.10.2012

otvoreni komentar JJBebi - zumba, zumb

draga JJB

nakon sto je tvoj komentar "Zumba, zumb" dosegao neverovatnih Replika: 217

mislim da imas moralnoblogersku obavezu

da otvoris poseban blogopost sa istim naslovom

gde ce blogeri utoliti svoju vaskoliku glad za Zumbanjem

pozdrav

blue
Hansel Hansel 14:20 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Nažalost, u pravu ste za veliku većinu. Mada, mislim da mnogi obični lekari u Srbiji nisu stigli do tog "nivoa" prodatosti. Uglavnom se, čini se, zadrže na otaljavanju posla i svakodnevnoj korupciji na relaciji lekar-pacijent.
dragan7557 dragan7557 14:25 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Hansel
Nažalost, u pravu ste za veliku većinu. Mada, mislim da mnogi obični lekari u Srbiji nisu stigli do tog "nivoa" prodatosti. Uglavnom se, čini se, zadrže na otaljavanju posla i svakodnevnoj korupciji na relaciji lekar-pacijent.

Ne samo u Srbiji u celoj EU je isto stanje.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:25 09.10.2012

Re: zumba, zumb

mariopan
pridružujem se željama!

Za brzo ozdravljenje

Mariopan hvala!

cerski
NNN NNN 14:34 09.10.2012

Re: zumba, zumb

Predrag Brajovic
maksa83
Kada to bude slucaj, branicemo prava ljubitelja zutih zaba najstrasnije.

Pričaj u svoje ime. Te bolesnike treba zatući pre nego što se organizuju.

Мислим, Максо, да ниси у праву. Докле год раде то што раде у оквиру бара, ја са тим немам проблема. Али -- нема сумње да то није за улицу.

Danas ovako:

a sutra ko zna...
tasadebeli tasadebeli 08:41 10.10.2012

Re: zumba, zumb

antioksidant
Тек да ти буде јасно куд си пош`о...немој тако. радио сам давно на таквом радију. најопуштеније, најзабавније и најискреније време у етру


Наравно, на то сам и мислио. Опуштено, полако, без стреса и лицемерних осмеха... Људи живе нормалан живот, а не к`о ми по градовима... Што би рекли у овом селу у којем често проводим викенде и лето: "Немо` се секираш, ће угодимо све низ ред, сам` полако!" Јес` да код њих локалне власти не перу паре асфалтирајући улице сваки час, па су им путеви малкице џомбави, и тачно је да нема инфраструктуре као по градовима, али зато барем не живе под сталним стресом и не јурцају по читав дан као бесомучни попут људи у градовима. Хебига, све има своју цену...

П.С. - Морао сам оно да болдујем. То сам усвојио као свакодневну мантру током радног дана.
antioksidant antioksidant 08:44 10.10.2012

Re: zumba, zumb

Људи живе нормалан живот, а не к`о ми по градовима...

ma živim ja normalan život i u gradu
više je to do ljudi nego do ruralnourbanog okruženja
mariopan mariopan 18:36 06.10.2012

...

Jao.

sima2000 sima2000 18:51 06.10.2012

hate crime

U civilizovanim zemljama postoji poseban termin koji se koristi u ovakvim slučajevima: zločin iz mržnje. Postoje i odgovarajuće kazne za takva dela koje su značajno veće od ostalih kazni.
Kod nas toga naravno nema. Kad uhvate ove bimleze sudiće im za uništavanje imovine. Pa još ako su neosuđivani, eto njima uslovne..
kukusigameni kukusigameni 18:55 06.10.2012

odmah zabraniti

Možda bi trebalo zabraniti teretane, da bi se sačuvao red i mir u ovoj ove inače mirnoj i nadasve gostoljubivoj sredini.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:27 06.10.2012

Re: odmah zabraniti

Možda bi trebalo zabraniti teretane, da bi se sačuvao red i mir u ovoj ove inače mirnoj i nadasve gostoljubivoj sredini.

Popovi idu u teretane?!
mlatisa mlatisa 19:08 06.10.2012

Šta radi policija?

Situacija u zemlji je jako nalik onoj u Nemačkoj pred dolazak nacista na vlast. Ne verujem da bi u ovom trenutku nacisti mogli da dođu na vlast, ali pod odgovarajućim okolnostima bi to moglo da se desi. Raspad evropske unije bi mogao da bude jedan okidać.

Postavlja se pitanje šta radi policija? Odgovor rečito daje Dačić.



Bilo bi dobro da izađe iz čašice i da počne da radi svoj posao.
Floria Floria 21:16 06.10.2012

Re: Šta radi policija?

mlatisa
Situacija u zemlji je jako nalik onoj u Nemačkoj pred dolazak nacista na vlast. Ne verujem da bi u ovom trenutku nacisti mogli da dođu na vlast, ali pod odgovarajućim okolnostima bi to moglo da se desi. Raspad evropske unije bi mogao da bude jedan okidać.

Postavlja se pitanje šta radi policija? Odgovor rečito daje Dačić.



Bilo bi dobro da izađe iz čašice i da počne da radi svoj posao.


Ovaj klip nisam videla, ajoooj... On beše pre neki dan izjavio da ne pije??? Majko mila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 06.10.2012

Re: Šta radi policija?

Floria
mlatisa
Situacija u zemlji je jako nalik onoj u Nemačkoj pred dolazak nacista na vlast. Ne verujem da bi u ovom trenutku nacisti mogli da dođu na vlast, ali pod odgovarajućim okolnostima bi to moglo da se desi. Raspad evropske unije bi mogao da bude jedan okidać.

Postavlja se pitanje šta radi policija? Odgovor rečito daje Dačić.



Bilo bi dobro da izađe iz čašice i da počne da radi svoj posao.


Ovaj klip nisam videla, ajoooj... On beše pre neki dan izjavio da ne pije??? Majko mila.


Ma nije alkos, nego je bio malo umoran, razumljivo.
Dr M Dr M 22:12 06.10.2012

Re: Šta radi policija?

Ma nije alkos,


Bolje bi bilo da jeste, imao bi srpskoprihvatljiv izgovor za sve što radi.

Ovako...IQ minus..
bulatovic92 bulatovic92 08:17 07.10.2012

Re: Šta radi policija?


Ma nije alkos, nego je bio malo umoran, razumljivo.


Tačno. Alkosi su mnogo inteligentniji.
laziiprevare laziiprevare 21:25 07.10.2012

Re: Šta radi policija?



Ljube se kao i svi drugi ili...



nastupaju u međunarodnim mirovnim misijama.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 19:11 06.10.2012

strah

ama ne ... samo se stidim od ovoga što vlast čini juče i danas u mom gradu ...
anamarkana anamarkana 19:21 06.10.2012

Re: strah


*
anamarkana anamarkana 19:20 06.10.2012

*


uh al' je inventivan Luka Laban! ...

izabrao teretanu Lorana Dusena (sve sto je sa zapada - ne treba nam!),
grupi navijaca podelio pandurske fantomke i bejzbol palice, a onda se
u sred bela dana desava organizovan napad, da se malo poplasi raja
kad vec nije bilo gusto zbog Parade... ma inventivno do neba!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:28 06.10.2012

Re: *

Profesionalac.
mariopan mariopan 19:28 06.10.2012

..

A malopre pročitam vest (možda je stara) da su čobanu od 68 godina, na planini gde su ga sreli kako čuva stado, dva policajca napisala prijavu što nema kod sebe ličnu kartu, platio kaznu 3000 dinara (Kuršumlija). I još hteli da ga kazne što psi nemaju korpe na njuškama, ali nisu mogli jer taj deo posla radi komunalna policija.

Juče gomila komunalaca (njih devet) privodi jednog dedu što nije imao kartu u GSPu.

A gde su svi oni bili kada su ovi maskirani majmuni divljali?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:29 06.10.2012

Re: ..

Trebalo je i ovce da kazne. Zato što su ovce.
mariopan mariopan 19:31 06.10.2012

Re: ..

Jelica Greganović
Trebalo je i ovce da kazne. Zato što su ovce.

8c_competizione 8c_competizione 21:06 06.10.2012

Re: ..

Ah Jeco, ovce su kazhnjene na izborima!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:32 06.10.2012

Re: ..

Jelica Greganović
Trebalo je i ovce da kazne. Zato što su ovce.


:))))

kad ne mogu da verujem, citiram nesretnog cobanina:

Rekao sam im da psi štite i mene i stoku od vukova i da ako im stavim korpe, mogu samo da se slikam s njima

nurudin nurudin 19:34 06.10.2012

No mučno je najmučnije...

"Duh palanke je manijački egocentričan, a sebe shvata apsolutno nadređenim svim ostalim egizstencijalnim oblicima. U osnovi ove manije zapravo leži akutni manjak samopouzdanja. U svrhu odbrane napadnutog ega duh palanke odobrava i promovira agresiju. Agresija je jedno od primarnih stanja palanačkog duha."
R. Konstatinović
JJ Beba JJ Beba 20:24 06.10.2012

Re: No mučno je najmučnije...

nurudin
"Duh palanke je manijački egocentričan, a sebe shvata apsolutno nadređenim svim ostalim egizstencijalnim oblicima. U osnovi ove manije zapravo leži akutni manjak samopouzdanja. U svrhu odbrane napadnutog ega duh palanke odobrava i promovira agresiju. Agresija je jedno od primarnih stanja palanačkog duha."
R. Konstatinović



a prošla vlast nije imama poštovanja za ovakvog čoveka. u totalnoj tišini je ispratila njegovu smrt, ni na komemoraciju mu nisu došlji a vesti o njegovoj smrti jedva da su bile puštene u javnost.
a čovek je video dalje i jasnije od svih njih zajedno.

zato nam se sve ovo dešava, između ostalog
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:46 06.10.2012

Western film

Počinioci se mogu otkriti za tri milisekunde.
Ako se hoće.
Ja se nadam da će ih uhvatiti.
I da ih snime onako isto kao što su snimili hapšenje carinskih i drugih tzv. mafija. Ono: lezi, ne mrdaj, ruke gore!
Znam da mogu da uhvate kad hoće i nevidljivog svetog duha.
I onda je strašno važno da Tužilaštvo & Sud odrade posao kako treba a ne onako bedno, jadno i pristrasno, kako su radili u mnogim prethodnim slučajevima.
Sve ovo bez obzira na razlog napada. Neka je anti gay, neka su i pare, neka je i montirani napad od strane znatevećkoga. E, to bih voleo da doživim. Oprostiću sve i Dačiću i Vučiću.
Ne isključujem ni varijantu da su kao u kaubojskim filmovima pokavareni belci podmetali indijanske strele da bi gomila krenula na Indijance.
Da ponovim, počinioci se mogu otkriti za tri milisekunde, bilo da su kauboji bilo da su Indijanci. Ako se hoće.
mariopan mariopan 21:22 06.10.2012

Re: Western film

Znam da mogu da uhvate kad hoće i nevidljivog svetog duha.

Naravno da mogu, našli su bicikl za 24 sata?
A sad da vidimo Dačića?
Sve ovo bez obzira na razlog napada. Neka je anti gay, neka su i pare, neka je i montirani napad od strane znatevećkoga. E, to bih voleo da doživim. Oprostiću sve i Dačiću i Vučiću.

Takođe im sve opraštam, samo neka svi urade svoj posao.
EL EN EL EN 21:42 06.10.2012

Re: Western film

KRALJMAJMUNA
...
Da ponovim, počinioci se mogu otkriti za tri milisekunde, bilo da su kauboji bilo da su Indijanci. Ako se hoće.


Ovde ne sme da ima dileme da li se hoce,
jednostavno : moraju da se otkriju,
jer je to jedino normalno.

EL EN
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 01:19 07.10.2012

Re: Western film

EL EN
KRALJMAJMUNA
...
Da ponovim, počinioci se mogu otkriti za tri milisekunde, bilo da su kauboji bilo da su Indijanci. Ako se hoće.


Ovde ne sme da ima dileme da li se hoce,
jednostavno : moraju da se otkriju,
jer je to jedino normalno.

EL EN

Normalno je da se otkrije ko je organizovao ili izvršio ubistvo građanina ili političara ili ko je pokrao pare a nije Žan Valžan.
Ali se ne otkrije.
Nemam pojma šta je normalno, samo znam da se širom sveta i u Srbiji nešto-1 otkrije a nešto-2 ili nešto-3 ne otkrije. I da to često zavisi od tzv. političke volje.
Kenedi, biciklisti, vojnici, devojka na trotoaru, Šešeljev banana man, Vlah Alija, direktor JAT-a, Haris Brkić, Đinđić, Palme, Boško Buha, novinari, pa onda nepoznati ljudi, ............ ama zaboraviću nekoga, kud me vučeš za jezik.
Bili Piton Bili Piton 20:12 06.10.2012

Rečito



marš u francusku, pobićemo vas
8c_competizione 8c_competizione 21:05 06.10.2012

sve mi se cini ...

... da ce ovom narodu uskoro trebati samoorganizovanje!

ili jedno par savesnih gradjana, kao alternative Apelacionom sudu, Premijeru, Predsedniku, Patrijarhu i Gradonacelniku:

Jukie Jukie 21:53 06.10.2012

Re: sve mi se cini ...

Sa druge strane mene dekster užasno nervira što je tako njonjav, sve se nešto snebiva, pa se kao preispituje, ne zna ni on šta u stvari hoće
8c_competizione 8c_competizione 22:22 06.10.2012

Re: sve mi se cini ...

meni je bash zbog toga i dobar, posto se stalno preispituje

jedini nacin da ne "zastrani"

da je srece da se nashi politicari (a i mi sami) preispitujemo dovoljno cesto, manje bi (smo) sranja pravili
nim_opet nim_opet 21:24 08.10.2012

Re: sve mi se cini ...

Nije njonjav nego psihopatican :)
Hansel Hansel 21:57 06.10.2012

Osećam se sigurno...

... skoro pa kao devedesetih...

Ali se (više) ne plašim.
laziiprevare laziiprevare 22:22 06.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

Ali se (više) ne plašim

"Ovom slučaju sada preti zastarelost i zbog toga ću i tražiti da se njihova odgovornost utvrdi na Anketnom odboru Skupštine" (Olgica Batić)



Ko ima dozvolu da ubije dvojicu gardista na dužnosti u centru Beograda bez posledica ?

Gotovi su !
maksa83 maksa83 22:39 06.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

Ko ima dozvolu da ubije dvojicu gardista na dužnosti u centru Beograda bez posledica ?

Ovo je po meni najbitnije pitanje, bitnije od svih Agrobanki, Dulića Uveoca, Kolubare, Miškovića i Beka i svih lopovluka zajedno. Pare su nadoknadive. Ubiti sopstvene regrute i praviti se blesav i zajebavati njihove roditelje i celu naciju je osnov za vešanje odgovornih uz emitovanje te zgode na EuroSportu u najgledanijem terminu (sa reprizama).

Ko TO raščisti ima moj glas doživotno, makar bio i Zombi Sloba Sveže Vaskrsnut.
mariopan mariopan 22:51 06.10.2012

Re: Osećam se sigurno...


Ko ima dozvolu da ubije dvojicu gardista na dužnosti u centru Beograda bez posledica ?

Gotovi su !

OVO ne sme da zastari.

Za OVO UBISTVO treba dan i noć da ih prozivamo. Pogotovo da se istera na čistac ko je sve zataškavao, ko je skrivao dokaze i ko je sve lagao i svi na robiju kao saučesnici u ubistvu.
Dr M Dr M 23:14 06.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

Ko ima dozvolu da ubije dvojicu gardista na dužnosti u centru Beograda bez posledica ?


Ovo je po meni najbitnije pitanje, bitnije od svih Agrobanki, Dulića Uveoca, Kolubare, Miškovića i Beka i svih lopovluka zajedno



Slična misao:

http://blog.b92.net/text/20895/Otvoreno-pismo-Aleksandru-Vucicu/#komentari

Postavljam samo zbog poslednje rečenice:

učiniće najviše što je neko učinio za dobro Srbije za dugi niz godina koje su za nama.
laziiprevare laziiprevare 23:17 06.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

bitnije od svih Agrobanki

OVO ne sme da zastari


"Poručili su mi: mogu da ti puše, Zorane. Kada ljudi tako nešto kažu, ne misle na leksičko, nego na simboličko značenje. Dakle, građani su rekli šta misle: ne mogu nam ništa, jači smo!

Društvu u kome je celokupni moral ruiniran, u kome se predsednik države ponaša kao turski kabadahija, ne vredi da izigravamo engleske džentlmene; ne ide. Dakle, uprkos interpretacijama i zgražavanju pojedinih „čistunaca“, mislim da je odgovor savim u redu i da nije u neskladu sa mojim imidžom. Nalazimo se u vaninstitucionalnom protestu koji ima svoje slogane, svoj jezik i svoje poruke; njihovo značenje je preneseno, ne erotsko."


Hansel Hansel 23:35 06.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

Iako sam s tvojim komentarima najčešće jako saglasan, ovde moram da reagujem, rizikujući da ovo izgleda kao kritika čoveka koji je na grozan način sprečen da bilo šta radi, pa i da odgovori na kritiku. Prosto, mislim da je za sagledavanje istine potrebno imati sve u vidu.

Dakle, moram da dam bar dva "kontracitata" (bolje rečeno parafraze), jedan istrošen od (zlo)upotrebe:
Kome je do morala neka ide u crkvu.

i drugi, verovatno zaboravljen:
Nema potrebe da komentarišem to što su se dva vrapca potukla u prašini (Č. Čupić i Ž. Mitrović)

Da se zaustavimo na tome. Da ne analiziramo stanje institucija posle 5. oktobra i njihovo dodatno urušavanje. Nažalost, ponavljam: nažalost, nisu za to bili odgovorni samo neki drugi.
laziiprevare laziiprevare 00:24 07.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

mislim da je za sagledavanje istine potrebno imati sve u vidu

Nepotreban kontracitat, možda se nismo razumeli ali ja znam da Slavka Ćuruviju nisu ubili Crveni kmeri.

“Mafijaši koji su dobro radili u Miloševićevom režimu pokušavaju da pretrče u tabor DOS-a, ne bi li dobili patronat za poslove” (general Boško Buha) *


Keep hands and feet inside the vehicle at all times and don't feed the animals.

* ubistvo generala - uvod u ubistvo premijera Srbije
Hansel Hansel 08:25 07.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

Nepotreban kontracitat, možda se nismo razumeli

OK, neka ostane kao prilog objedinjavanju činjenica. (drugi smajli - pošto su činjenice tužne)
laziiprevare laziiprevare 20:52 07.10.2012

Re: Osećam se sigurno...

neka ostane kao prilog objedinjavanju činjenica


Ma naravno, ubiti dva mlada čoveka i predstaviti ih kao bolesnike jeste slika devedesetih, isti potpis, još samo da kažemo isto vreme .
pantela8 pantela8 22:02 06.10.2012

dolazi vreme corke

Kako bih ja samo svašta nešto htela sad da napišem OVIM POVODOM, ali pravo da vam kažem, ne smem.
Plašim se.


Mnogi se plase, Olishka, Dule, deda mraz, novopeceni vracarac...
arianna arianna 22:39 06.10.2012

Re: dolazi vreme corke

pantela8
Kako bih ja samo svašta nešto htela sad da napišem OVIM POVODOM, ali pravo da vam kažem, ne smem.
Plašim se.


Mnogi se plase, Olishka, Dule, deda mraz, novopeceni vracarac...

strah od odgovornosti je bezrazložan


nanogica više-manje, a i amnestija u najavi <<<<...to potvrdjuju

"Imajući u vidu nehumane uslove u zatvorima, da su oni popunjeni duplo više od kapaciteta, tim ljudima u zatvorskim ustanovama ne mogu da se bave na adekvatan način. Svrha kažnjavanja nije da se čovek drži zatvoren od ulice, već da kad napusti ustanovu postane koristan član društva",



da nije tužno, bilo bi smešno

Ključno je, kako kaže, da država obezbedi dobar program resocijalizacije puštenih iz zatvora.


može li neko da odgonetne - koji to program resocijalizacije obezbedjuje država?
blue92 blue92 23:59 06.10.2012

strah

je apsolutno najmoćnija poluga vlasti.


ne milicija, ne vojska, ne sluzbe, ne savetnici - već glupi STRAH.




KADA BI ljudi odbacili SVAKI strah, šta mislite, koliko bi ONI još trajali ?
(oni-naši i oni-planetarni)

Stvarno me zanima čega se ljudi plaše, a da to već nisu prošli:
?bombardovanja, ?nemaštine, ?pretnji da će ostati bez penzija/posla ?lošeg zdravstva, ?loših škola za svoju decu, ?korupcije, ?inflacije ... ih, ko će sve nabrojati..

a sve smo to imali i imamo baš zahvaljujući STRAHU kojim su nas porobili.

doziraju ga, Taj Strah, svakodnevno, kap po kap - ko infuziju, upravo najodvratnijim vestima, besmislenim izjavama, burlesknim obećanjima, podizanjem tenzija čak i tamo gde im apsolutno nije mesto.

I ? dokle ćete se plašiti ?

dokle ćete ih GOJITI svojim strahom, svojim životima ??


Hansel Hansel 08:00 07.10.2012

Re: strah

blue92
KADA BI ljudi odbacili SVAKI strah, šta mislite, koliko bi ONI još trajali ?

Pa, evo, glasači u Srbiji su opet odbacili strah, i glasali da se promeni vlast.

Kada smo bombardovani 1999, pomislio sam (naravno da nisam bio jedini) da će sledeće izbore Milošević konačno izgubiti - jer se realizovao konačni strah kojim je vladao - da se rat ne prelije u Srbiju (to je bio argument mnogima koji su za njega 90-ih uporno glasali) - sve negativno pre toga, valjda, što se moglo doživeti, doživeli smo. I, stvarno, da li bi Milošević ikada otišao s vlasti (osim prirodnom smrću) da nismo bombardovani? I da li je Klintonu, možda, Vesna Pešić upravo to savetovala (pošto uporno nije htela da odgovori na pitanje šta mu je samoinicijativno savetovala u vezi s njegovom dotadašnjom politikom na Balkanu, a time se prethodno pohvalila)?
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:44 07.10.2012

Re: strah

Ух, па ово како ко слети с власти, а оно Весна крива.
maksa83 maksa83 09:09 07.10.2012

Re: strah

marco_de.manccini
Ух, па ово како ко слети с власти, а оно Весна крива.

Znao sam! 'Ladno me ona sjebala za reizbor predsednika odeljenske zajednice u 2. srednje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:14 07.10.2012

Re: strah

Их, ти си добар, ја стигао само до благајника и то тек у четвртом средње. Отад моја политичка каријера није доживела ни макац.
Hansel Hansel 09:44 07.10.2012

Re: strah

marco_de.manccini
Ух, па ово како ко слети с власти, а оно Весна крива.

Хехе, могао сам да претпоставим , само би ово било мало више од слетања с власти. Не знам, мени баш било чудно да се неко хвали саветовањем америчког председника (претпостављам да се нико не би тиме хвалио да његов савет није усвојен), а онда, ни с приличном историјском дистанцом не жели да открије шта га је саветовао. Стварно ми је жао што се тиме отвара простор за спекулације. Иначе, Весна је једна опасна жена.

P.S. Ко оно рече да је хтела да избаци Ђинђића из авиона (током лета) када је сазнала да се овај сретао с Милошевићем током грађанских протеста '96-7? (Ваљда су мислили да је најбезбедније да јој то кажу у ваздуху, јер неће имати куд?! )
laziiprevare laziiprevare 21:04 07.10.2012

Re: strah

Ко оно рече да је хтела да избаци Ђинђића из авиона


Ispravka, Vesna Pešić je znala za sastanak i sama kaže:
"Na tom razgovoru, ništa se nije desilo... predsednik Srpskog pokreta obnove Vuk Drašković možda se zbog čitavog slučaja malo ljutio"

Đinđić je izbegao da saopšti Draškoviću što je sam potvrdio. Srbija je bila na ivici ambisa.

Posle su mračnjaci celu scenu koristili kako kome odgovara,a ova je najodvratnija:
"Zoran Đinđić i Slobodan Milošević su pokušavali da prave zajedničku vlast, jer je to u interesu Srbije. Taj istorijski potez uspeo je Borisu Tadiću" (Slavica Đukić Dejanović)
Hansel Hansel 15:19 08.10.2012

Re: strah

Koliko se sećam hronologije iz tog vremena, Vesna je prvo rekla da nije znala, a onda da joj je Đinđić rekao, ali tek posle sastanka. Nedavno sam čuo za ovu priču iz aviona, valjda joj je sâm Đinđić to rekao tokom leta. "Ako su lagali mene, i ja lažem vas".
blue92 blue92 01:51 07.10.2012

a svi su ti strahovi

ustvari Šarene Laže
Sve te kosovske evropske gej afere su običan pain in the ass.


Zaista se pitam dignete li nekad pogled ka nebu.
I mala deca znaju da priroda ne stvara geometrijske oblike a nebo je kao lenjirom išpartano
Zašto je tako, zna li to neko ?
Zna li to naš Premijer Ivica (sa ekipom) a ako zna iz kog STRAHA nam ne vrati normalne oblake ?
Mislim - ko daje dozvolu tim avionima da nam lete nebom i ispuštaju svoj TOVAR?

Znaju li naši vojnici šta zaista čuvaju i koja je PRAVA NAMENA OVOGA



Da li bi naši najbolji vojnici TO i dalje čuvali kada bi ZNALI šta čuvaju?

Hansel Hansel 09:55 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Znaju li naši vojnici šta zaista čuvaju i koja je PRAVA NAMENA OVOGA

Ti imaš dokaz da to postoji i kod nas, ili samo veruješ Ivoni Živković i "Kuriru"?
sposoban1 sposoban1 10:23 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Znaju li naši vojnici šta zaista čuvaju i koja je PRAVA NAMENA OVOGA

Испаде да је један човек (Тесла) омогућио својим изумима оволику моћ некоме. Ето, један Србин ће бити крив за пропаст света.
blue92 blue92 10:47 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi


Hansele, svakako "dokaze" NE nalazim u Dnevniku 2



Informiši se - vidim, imaš internet.
Čitaj. Istražuj. Upoređuj vesti iz raznih zemalja.


Ostatak komentara ti je kod mene pod komandom /ignore
Hansel Hansel 13:21 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Nemoj da se vređaš, ja sam te pitao za dokaz (a o Dnevniku 2 neću ni da pričam, dovoljno sam na Blogu pisao o RTS-u). Postoji li fotografija tog postrojenja kod nas, je li neko otišao i slikao/snimio? Ja pretragom na internetu, pre jedno mesec dana kada mi je neko poslao taj članak, nisam naišao na (po meni) relevantan dokaz. Čoveku koji mi je poslao članak ponudio sam da odemo tamo, ali nije pristao. Evo, ako imaš tačnu lokaciju, kaži. Zaista me zanima i nisam od onih koji ad hoc veruju ili ne veruju.
mariopan mariopan 13:38 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Hansel
Nemoj da se vređaš, ja sam te pitao za dokaz (a o Dnevniku 2 neću ni da pričam, dovoljno sam na Blogu pisao o RTS-u). Postoji li fotografija tog postrojenja kod nas, je li neko otišao i slikao/snimio? Ja pretragom na internetu, pre jedno mesec dana kada mi je neko poslao taj članak, nisam naišao na (po meni) relevantan dokaz. Čoveku koji mi je poslao članak ponudio sam da odemo tamo, ali nije pristao. Evo, ako imaš tačnu lokaciju, kaži. Zaista me zanima i nisam od onih koji ad hoc veruju ili ne veruju.

NE POSTOJI nemoj da se palite narode.

Postoji na Aljasci, ne postoji kod nas.
blue92 blue92 14:30 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

nazalost, ne znam. ali stavili smo burmu na prst, pa cak i kad je sakrijemo u dzep.
nismo li potpisali partnerstvo za mir, i sva ona sitna slova ispod ?

kazu da postoje tri u americi, jedan u portoriku, par komada u rusiji i jedan u norveskoj.
sasvim dovoljno da pokriju "selo"


"HAARP se koristi za promenu vremenskih prilika. Vojni izveštaj to potvrđuje, oni to priznaju u svojim dokumentima, ali ipak to poriču javnosti" - History Channel - 10minutni klip koji treba odgledati do kraja, a ne samo prvi minut
(kolika je otprilike prosecna moc koncentracije prosecnog konzumera interneta)
(da da, i mene nerviraju bombasticni naslovi, al apstrahujem) ovaj klip ima i prevod.

UVEK bas uvek prica o HAARPu je vezana za chemtrailove. <-- evo naših.

ok Mariopan, svi ratovi i svi harpovi su negde drugo (nekad bili)
sad je SELO JEDNO.
Reci mi samo, jesi li (i ti) vidjala ovo po nebu, i jel ti vruće u zadnje vreme - onako "neobično"



mmda... evo, gledam nebo intenzivno i baš sam se "napalila"

mariopan mariopan 14:43 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

ok Mariopan, svi ratovi i svi harpovi su negde drugo (nekad bili)
sad je SELO JEDNO.
Reci mi samo, jesi li (i ti) vidjala ovo po nebu, i jel ti vruće u zadnje vreme - onako "neobično"

Jeste cela planeta jedno selo, i ono što rade nije zdravo za čovečanstvo u celini, ali nije instalirano u Srbiji, kao što sam i ja verovala, jer su takve vesti širili mediji kod nas.

Širenje straha od bilo čega je moćno oružje da se narod drži u pokornosti, da ne pita mnogo jer je "opasnost nad našim glavama mnogo veća" , pa uplašen tom "velikom opasnošću" niko ne pita mnogo nekih pitanja od životnog značaja koja baš ovog časa muče taj preplašeni narod.

I narod u strahu od veće nevolje o kojoj neprekidno trube - ćuti, a oni rade šta hoće..

Pre neki dan, kasno noću na RTS-u, bila je emisija o tom strahu koji ljude drži u pokornosti, dokumentarni film Majkla Mura o "teroristima" i "terorizmu" širenju straha u masi i uspešno sprovedenim ratnim operacijama da bi se obogatila šačica ljudi - sve odobrava preplašeni narod ubeđen da se brani od nečega..
blue92 blue92 15:01 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi


najs. pričamo isto različitim rečima.

moj prvi komentar na ovom postu je upravo o strahu koji je poluga vlasti.
(a isto govorim i svuda tuda)


šta je lek ?

ne plašiti se.
i raditi ispravno.
uvek i u svim okolnostima.
pa kakav god strah da treba pobediti.
e, sad, ovo se odnosi i na kontrolore letenja, koji treba da NE odobre izvesne letove



mariopan mariopan 15:28 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

blue92
najs. pričamo isto različitim rečima.

Da.
moj prvi komentar na ovom postu je upravo o strahu koji je poluga vlasti.

Videla i preporučila
ne plašiti se.
i raditi ispravno.

Slažem se, koliko god je u mojoj moći to i radim.
ivana23 ivana23 19:19 07.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Neko je ovo postovao, ovde na blogu, pre mesec-dva... Mariopan se verovatno seca.

HAARP U SRBIJI - PREVARA <<<< link
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:51 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

ivana23
Neko je ovo postovao, ovde na blogu, pre mesec-dva... Mariopan se verovatno seca.

HAARP U SRBIJI - PREVARA <<<< link


Neki poznanici su mi rekli da su tamo iza Koteža videli i ovo postrojenje:

.

Pitam se čemu to služi?
mariopan mariopan 08:06 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

ivana23
Neko je ovo postovao, ovde na blogu, pre mesec-dva... Mariopan se verovatno seca.

HAARP U SRBIJI - PREVARA <<<< link

Nego šta nego se sećam, upecala se ko ....
ivana23 ivana23 08:59 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

srdjan.pajic
Neki poznanici su mi rekli da su tamo iza Koteža videli i ovo postrojenje:

Pitam se čemu to služi?


Iza Koteza, u Portoriku?

Arecibo Observatory <<< link
Kazezoze Kazezoze 10:14 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

srdjan.pajic
ivana23
Neko je ovo postovao, ovde na blogu, pre mesec-dva... Mariopan se verovatno seca.

HAARP U SRBIJI - PREVARA

Neki poznanici su mi rekli da su tamo iza Koteža videli i ovo postrojenje:

.

Pitam se čemu to služi?

arecibo opservatorij...
ako se ne varam ista mu je svrha kao i HAARP-a...da emituje visoko frekventne radio talase u ionosferu.
prvenstveno im je namena bila da kontaktiraju sa vanzemaljcima, ali su dobro došli i u špijunaži u vremenu hladnog rata.

priča se da su ulovili ovu vanzemaljsku poruku:



the arecibo message <--- link


i HAARP se koristi u vojne svrhe, pitam se zašto?
ivana23 ivana23 11:34 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Kazezoze


Kaz, to sto si naveo pise na linku koji sam okacila, nisam napisala da TO ne postoji... Ali, iza Koteza?!

Niko da prilozi fotografiju HAARP-a iz atara Lazarevca, te skalamerije iza Koteza, a videli je? Svi mediji koji su pisali o HAARP-u ilustrovali su tekstove slikama sa Aljaske... Sada imamo fotku iz Portorika.

Aman, pa nismo bas svi sa pilecim mozgom. To sam htela da kazem.
Kazezoze Kazezoze 12:22 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

ivana23
Kazezoze


Kaz, to sto si naveo pise na linku koji sam okacila, nisam napisala da TO ne postoji... Ali, iza Koteza?!

Niko da prilozi fotografiju HAARP-a iz atara Lazarevca, te skalamerije iza Koteza, a videli je? Svi mediji koji su pisali o HAARP-u ilustrovali su tekstove slikama sa Aljaske... Sada imamo fotku iz Portorika.

Aman, pa nismo bas svi sa pilecim mozgom. To sam htela da kazem.

u trenutku dok sam pisao komentar nisam video tvoj link, a pored toga ja i ne branim neke neproverene informacije...samo se nadovezujem na srđanov komentar. to je sve.
ivana23 ivana23 13:21 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

Kazezoze
u trenutku dok sam pisao komentar nisam video tvoj link, a pored toga ja i ne branim neke neproverene informacije...samo se nadovezujem na srđanov komentar. to je sve.


Sve OK
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 08.10.2012

Re: a svi su ti strahovi

ivana23
srdjan.pajic
Neki poznanici su mi rekli da su tamo iza Koteža videli i ovo postrojenje:

Pitam se čemu to služi?


Iza Koteza, u Portoriku?

Arecibo Observatory <<< link


Ćuti bre, vidiš da ložim narod .

Btw, bio sam u Aresibou, 2004, vodila nas učiteljica na izlet edukativnog karaktera...



aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:58 07.10.2012

Nemoj sada...

...još nije vreme da se o tome piše. Čekaj da se stvari u Srbiji srede, pa će i to doći na red. Nije sada vreme za teretane. Nije vreme još za vožnju GSP-om. Nije trenutno došlo vreme da se ide u prodavnicu. Nije sada vreme da vodimo decu u školu, postoji opasnost od nasilja...

sposoban1 sposoban1 10:27 07.10.2012

Условни рефлекс

Чим осетим страх, знам да неко покушава да мноме манипулише.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana