Ljudska prava

Strah

Krugolina Borup RSS / 06.10.2012. u 17:52

preoccugatto.jpg

Kako bih ja samo svašta nešto htela sad da napišem OVIM POVODOM, ali pravo da vam kažem, ne smem.

Plašim se.

A koliko se sigurno vi osećate?

 

 

 

 



Komentari (330)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:03 07.10.2012

Re: Условни рефлекс

Чим осетим страх, знам да неко покушава да мноме манипулише.

Ponekad se desi i da te u sledećem trenutku zvekne posred face, što je takođe neka manipulacija kojoj se treba odupreti.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:04 07.10.2012

Apel

Ja apelujem na gej aktiviste i LGBT populaciju da se skloni s puta huliganima, kako bi mogli da tuku neke druge ne samo nas, jer ako budu krenuli da tuku neke bitnije od nas pedera, možda država i sredi problem nasilništva i huliganizma! Možda!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:43 07.10.2012

Re: Apel

Znaš Pedja, iskreno, čini mi se da sam prvi put ljudski razumela onaj deo gejeva koji se paradi protive uz argument da ona svake godine utiče na to da se poveća nasilje nad gejevima tek sada, kada sam ovaj strah i sama osetila.
Hansel Hansel 15:07 07.10.2012

Re: Apel

Nisu samo oni procenjivali da će ta konstantna iritacija pogoršati, a ne poboljšati njihov položaj - samo što se tumačilo da oni koji to govore daju za pravo nasilnicima. Ali, šta vredi kad izgleda ciljevi nisu oni koji se deklarišu javno.

Inače (a propo straha), kada u mom naselju vikendom (i noću) "pevaju" navijačke grupe - da ne kažem horde - da se tresu stakla, to nisu situacije koje ulivaju spokoj. Policije niti komunalne policije niotkuda...
Jukie Jukie 22:23 07.10.2012

Re: Apel

Predrag Azdejković
Ja apelujem na gej aktiviste i LGBT populaciju da se skloni s puta huliganima, kako bi mogli da tuku neke druge ne samo nas, jer ako budu krenuli da tuku neke bitnije od nas pedera, možda država i sredi problem nasilništva i huliganizma! Možda!

Da, cico, oni inače nikada ne tuku debeljuškaste, ili sa naočarama, ili one koji vole da čitaju enciklopedije umesto da igraju fudbal, ili one koji ne slušaju istu muziku, ili one koji pišu latinicom, nego urade statističku analizu koju grupu jedino da tuku, i nekako je ispalo da im je najbolje da tuku gejeve, pa svi ostali smeju slobodno da se šetaju ulicama kao i do sada

Aman zaman, huligani tuku bilo koga ko sigurno nije huligan
Jesi išao nekada u osnovnu školu?
Jukie Jukie 22:25 07.10.2012

Re: Apel

Hansel
kada u mom naselju vikendom (i noću) "pevaju" navijačke grupe - da ne kažem horde

Kod mene ne pevaju, samo migriraju od tačke a do tačke be
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:35 07.10.2012

Re: Apel

od tačke a do tačke be-e-e.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:01 08.10.2012

Re: Apel

Da, cico, oni inače nikada ne tuku debeljuškaste, ili sa naočarama, ili one koji vole da čitaju enciklopedije umesto da igraju fudbal, ili one koji ne slušaju istu muziku, ili one koji pišu latinicom, nego urade statističku analizu koju grupu jedino da tuku, i nekako je ispalo da im je najbolje da tuku gejeve, pa svi ostali smeju slobodno da se šetaju ulicama kao i do sada


Ah da, zaboravih onaj slučaj kada su šestorica mladića sačekali buckastog dečka sa naočarima koji je izašao iz biblioteke i pretukli ga mesarskim čekićem! Oh, wait...
blogovatelj blogovatelj 16:17 07.10.2012

100

blue92 blue92 18:17 07.10.2012

- I strah bi se zvao Nikolić -



NIKOLIĆ

E, da mi je da imam
četiri lepa crna konja
ko četiri moja brata.

I da mi je da imam
četir bela lepa kera
ko četiri moja brata.

I da mi je da imam
četir lepe vekne leba
ko četiri moja brata.

Pa da se ti konji zovu:
Nikolić.
I kerovi da se zovu:
Nikolić.
I lebovi da se zovu Nikolić.

Pa da svi mi, Nikolići,
stanemo pred milicajca,
onog što nas stalno nešto pita.
Pa da svi mi, Nikolići
ja, kerovi, lebovi i konji,
kažemo tom milicajcu:
"Ima i ti, gospodine,
da postaneš Nikolić,
jer inače za nas nisi
ni general, ni zatvor
ni - ništa"

E, da mi je da imam
ta četiri crna konja
i četiri bela kera
i četiri vekne leba u torbi.

Niko mene ne bi smeo
da odvede u kapiju
da me nešto pita.
I strah bi se zvao Nikolić,
pa me ne bi plašio.

Mesec bi se zvao Nikolić,
bio bi mi rodjak,
pa večeras ne bi izašao.

I taj milicajac,
i on bi mi bio rodjeni rod,
pa bi mirno prošao,
i samo mi malo namignuo.

Niko ne bi ni video
da ja vodim iz Titela
jedno lepo jagnje.

Niko ne bi smeo ni da pita
čije je to jagnje,
kad je jagnje meni rod,
kad se jagnje isto tako zove:
Nikolić.

E da mi je, dok ne stignem kući
i dok jagnje ne zatvorim,
e, da mi je samo još sat i po
da se i drum ovaj zove Nikolić,
i drveće da se zove Nikolić,
i ceo svet da se zove Nikolić.

Sutra mi je svejedno
ko je kome rod.


-Miroslav Mika Antić -
alselone alselone 07:24 08.10.2012

I na ovom blogu o paradi...

Da li je moguce da nam je to najveci problem?
Toliko blogova i toliko komentara o paradi?!

Nemamo vecih problema?

Da ponovim zbog dusebriznika koji ce me u dve recenice proglasiti za Seseljevca i spojiti sa Srebrenicom - ja jesam za to da se odrzi parada. Danas ako treba - a treba.

Ali da li je moguce da u ovoj razrusenoj drzavi, upropascenoj u svakom pogledu gej parada bude problem od nedelju dana? Krace se pricalo o Agrobanci, krace ce o Dulicu, kradjama u trgovini energijom, strujom i gasom, krace o MMF-u, kreditnom rejtingu, skoku PDV-a, skoku svih cena, mogucnosti da nam vrate vize, rudniku nikla u nacionalnom parku...
Nedajboze da se razgovara o idejama, planovima, pozicioniranjima...

Mi ocigledno nemamo drzavni i intelektualni kapacitet a ni konsensuz da radimo vise stvari paralelno. Ne bi bilo lose da se prvo pozabavimo time sta cemo jesti jer da bi .... moras da jedes pre toga.
kukusigameni kukusigameni 08:47 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

alselone
Mi ocigledno nemamo drzavni i intelektualni kapacitet a ni konsensuz da radimo vise stvari paralelno. Ne bi bilo lose da se prvo pozabavimo time sta cemo jesti jer da bi .... moras da jedes pre toga.

Pa ima tu jedan aspekt koji se stalno prenebegava.
Ako država ne može da se obračuna sa mangupima koji nose motke, kako uopšte može da pregovara sa mangupima koji nose ihahaj veće motke?
Ili, zašto država Srbija neguje mangupe sa motkama ako hoće da pokaže da se nakon svih ratova pacifikovala i nema nameru da ulazi u bilo kakve konflikte?
Evo, iz ovog i mnogih drugih incidenata se pokazalo da privatno vlasništvo i njegovu sigurnost niko ne može da garantuje.
O ovome, naravno. ni ekipa uključena u organizaciju parade ne priča. Niko im nije rekao.
Hansel Hansel 10:27 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

alselone

Ne priča se nedelju dana, nego godinama. Da malo damo po teorijama zavere -- zgodna je to tema upravo da se ne bi pričalo o tim drugim stvarima. Možda je i to neko uklakulisao.

Zamisli koje bi tek ludilo bilo da se CG nije odvojila, pa bilo bi zaista nepodnošljivo. Ovako, samo Kosovo i parada (sve to garnirano sa EU), dâ se podneti.
blogovatelj blogovatelj 15:52 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

Ali da li je moguce da u ovoj razrusenoj drzavi, upropascenoj u svakom pogledu gej parada bude problem od nedelju dana? Krace se pricalo o Agrobanci, krace ce o Dulicu, kradjama u trgovini energijom, strujom i gasom, krace o MMF-u, kreditnom rejtingu, skoku PDV-a, skoku svih cena, mogucnosti da nam vrate vize, rudniku nikla u nacionalnom parku...
Nedajboze da se razgovara o idejama, planovima, pozicioniranjima...

Mi ocigledno nemamo drzavni i intelektualni kapacitet a ni konsensuz da radimo vise stvari paralelno. Ne bi bilo lose da se prvo pozabavimo time sta cemo jesti jer da bi .... moras da jedes pre toga.


Znas cega se uvek setim kad vidim komentar kao tvoj.
Kako su jedno pet godina mimimum sve partije raspravljale da li treba dati dijaspori pravo da glasa. Pet godina tupljenja.
Onda je mrski Kostunica to prelomio i sada problema nema, jer je broj glasaca u inostranstvu vise nego minoran.
Isto tako, da ova ili bilo koja druga vlast ima pameti, mogao bi da se resi i problem parade.
Pustis pedere da prosetaju, ove sto ne vole da pederi setaju pustis da se bune protiv toga na pristojnoj razdaljini, a one koji bi da pedere gadjaju kamenjem ili biju motkom pohapsis. I problem resen. Ne bi se pisalo o tome, ne bi aktivisti dobijali donacije i tupili o tome i lepo bi zivot isao dalje...
alselone alselone 19:11 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

Setimo se samo Drazinih kostiju koje traze vec par godina na svakih par meseci. Pa cetnike i partizane. Pa Dace i Natase.

Svi ovi nesretnici bez posla i hleba na stolu koji su protiv parade samo kad bi znali da prihvatanjem parade i negiranjem nametnutih tema i podela izbijaju jos jedan argument iz ruku korumpirane vlasti i jos jedan korak su blize temi koja ih zapravo zanima - ekonomija.

Moram priznati da je DS maherski generisao po "krucijalnu" drzavnu i narodnu temu na svakih par meseci.
arianna arianna 19:19 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

@ alselone


samo da te obavestim da je Ugo Čavez ponovo izabran za predsednika i da je red da praviš večeru
alselone alselone 19:22 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

samo da te obavestim da je Ugo Čavez ponovo izabran za predsednika i da je red da praviš večeru


U-go, U-go, U-go!
U njegovo ime kuvam veceru. Molio bih da se 5 najuticajnijih blogera sami prijave, da ih ne moram vijati po blogu.
dragan7557 dragan7557 19:28 08.10.2012

Re: I na ovom blogu o paradi...

alselone
samo da te obavestim da je Ugo Čavez ponovo izabran za predsednika i da je red da praviš večeru


U-go, U-go, U-go!
U njegovo ime kuvam veceru. Molio bih da se 5 najuticajnijih blogera sami prijave, da ih ne moram vijati po blogu.

Is that all?! Only 5?!

You better make move on to 500!


cerski
arianna arianna 20:01 08.10.2012

Re:

dragan7557 dragan7557 10:39 09.10.2012

Re: Re:

arianna
150.000 dinara mesečno!!!



Užasavajuće!

cerski
mariopan mariopan 11:56 09.10.2012

Re: Re:

arianna
150.000 dinara mesečno!!!


Za petoro dece, da informacija bude kompletna.

A za slučaj o kome je reč, najkrivlji mi je centar za socijalni rad .
antioksidant antioksidant 12:00 09.10.2012

Re: Re:

A za slučaj o kome je reč, najkrivlji mi je centar za socijalni rad .

da, (po ovome sto je prezentovano - slabo su se upustali u svoj posao)
a novac nije sporan, ako ima da se da i vise
arianna arianna 12:13 09.10.2012

Re: Re:

antioksidant
A za slučaj o kome je reč, najkrivlji mi je centar za socijalni rad .

da, (po ovome sto je prezentovano - slabo su se upustali u svoj posao)
a novac nije sporan, ako ima da se da i vise


slažem se ali


zašto se taj isti novac nije dao biološkim roditeljima da brinu o svojoj deci?

Ako 61 godišnja osoba nije bila sposobna svog sina da izvede sa stranputice alkoholizma, kako je onda sposobna da čuva tudju decu?

Profesori, pedagozi, psiholozi, defektolozi, soc. radnici i vaspitači sa VII st. stručne spreme, po domovima za nezbrinutu, vasp. zapuštenu, i mentalno nedovoljno razvijenu decu nemaju ni polovine te plate, a brinu o mnogo većem broju dece!
antioksidant antioksidant 12:20 09.10.2012

Re: Re:

zašto se taj isti novac nije dao biološkim roditeljima da brinu o svojoj deci?

постоје видови социјалне заштите кроз које се новац даје и биолошким родитељима

наравно, не коментаришем конкретан случај већ само систем финансирања хранитељских породица

Ako 61 godinja osoba nije bila sposobna svog sina da izvede sa stranuptice alkoholizma, kako je onda sposobna da čuva tudju decu?
рекао сам већ да ми се чини да је овде постојала грешка социјалне службе које је одобрила ту породицу као хранитељску


Profesori, pedagozi, psiholozi, defektolozi, soc. radnici i vaspitači sa VII st. stručne spreme, po domovima za nezbrinutu, vasp. zapuštenu, i mentalno nedovoljno razvijenu decu nemaju ni polovine te plate, a brinu o mnogo većem broju dece!
не оправдам мале плате поменутима

и једна примедба општег типа: веома је симпатичан овакав начин полемисања са тезама које нико није изнео. ви сте ме (индиректно истина и не превише непристојно) оптужили да подржавам избор "особе од 61 године која није способна да свог сина избеде са страпузнице алкохолизма" за хранитељку као и да подржавам мале плате "професорима, педагозима, психолозима, дефектолозима, социјалним радницима и васпитачима са VII стручне спреме"
dragan7557 dragan7557 12:20 09.10.2012

Re: Re:

antioksidant
A za slučaj o kome je reč, najkrivlji mi je centar za socijalni rad .

da, (po ovome sto je prezentovano - slabo su se upustali u svoj posao)
a novac nije sporan, ako ima da se da i vise

Novac jeste sporan jer je postao jedina motivacija, a ljudskost je zatajila i to u svim porama ovog poludelog društva.

mariopan
arianna
150.000 dinara mesečno!!!


Za petoro dece, da informacija bude kompletna.

A za slučaj o kome je reč, najkrivlji mi je centar za socijalni rad .

Prvi problem je u motivaciji nekog a kako su ta motivacija i njoj prigodan moral izgledali u Viktorijansko doba u naše vreme je fascinirajuće opisao:

Charles Pelliser

"The Quincunx, The Inheritance of John Huffam"

koju od srca prporučujem. Paralele sa temom zloupotrebe dece u današnjoj Srbiji su frapantne.

Ukratko priča o pravdi, nepravdi, klasnoj privilegovanosti i jednakosti.

cerski
arianna arianna 12:31 09.10.2012

Re: Re:

и једна примедба општег типа: веома је симпатичан овакав начин полемисања са тезама које нико није изнео. ви сте ме (индиректно истина и не превише непристојно) оптужили да подржавам избор "особе од 61 године која није способна да свог сина избеде са


nema potrebe za primedbom, nikog nisam optužila, samo komentarišem pomenuti slučaj


Charles Pelliser

"The Quincunx, The Inheritance of John Huffam"


hvala na preporuci, samo nisam sigurna da li je ovaj roman preveden, i da li ga ima kod nas u prodaji?
antioksidant antioksidant 12:34 09.10.2012

Re: Re:

arianna
и једна примедба општег типа: веома је симпатичан овакав начин полемисања са тезама које нико није изнео. ви сте ме (индиректно истина и не превише непристојно) оптужили да подржавам избор "особе од 61 године која није способна да свог сина избеде са


nema potrebe za primedbom, nikog nisam optužila, samo komentarišem pomenuti slučaj

извињавам се
Hansel Hansel 13:27 09.10.2012

Odgovor AO-u

antioksidant
i ono što bi vrlo verovatno bila da nije imala takvu sudbinu
prvo, ne znamo šta bi bila
drugo i to što jeste je ok i nije ništa posebno
ti vezuješ (u ovom primeru) lošu sudbinu za loš ishod. na stranu što ne znamo da li su te dve stvari povezane nije ok implicirati da je njena seksualnost loša jer nije "prosečna" (upotrebiću isti izraz kao i ti)izvini ako odajem utisak da sam skočio na tebe (ne bih to nikako, naročito u ovakvom društvenom ozračju :)) pričamo, nadam se da je ok

Naravno, pričamo, ja s tom idejom uvek i učestvujem, inače me ne bi bilo. A ne mislim da si "skočio" (bar ne sada ), ali je malo zamorno bilo biti ne u manjini, nego jedini u nekoj raspravi. Mada nije da nije bilo zanimljivo.

---

Mislio sam da sam dovoljno jasno napisao da ne smatram da je biti lezbijka, po sebi, loše ili dobro.

Moje mišljenje je da čovek ne može biti srećan ako njegovi autentični potencijlai nisu razvijeni. Ako je neko autentično gej, teško da će biti srećan ako ga guraju u "strejt" život. Ali mislim i da ako neko nije autentično gej (što se postavlja kao dogma, pomenuo sam AlexLambrosov blog gde je on nehotice tu dogmu rušio), neće biti srećan u svojoj koži. Teško je nekad razlučiti da li su naši imperativi autentično naši, direktno nametnuti, ili su se izrodili pod nekim drugim, naoko nevezanim pritiskom (ne govorim samo o problemima formiranja seksualnosti). I nije retkost da se ljudi osećaju, ma iz kojih razloga neudobno u poziciji u kojoj su. Ako pričamo o dimenziji seksualnosti, neki manifestni hetero biće možda nesrećan jer to zapravo nije. Ali i neki gej može biti nesrećan jer to zapravo nije i ne samo zbog toga što je suočen s neodobravanjem okoline i sl. Možda je on duboko u sebi svestan da nešto unutar njega nije usklađeno.

Kada je homoseksualnost skinuta sa spiska psihijatrijskih poremećaja, u toj klasifikaciji se pojavio novi entitet: egodistona homoseksualnost - (homo)seksualnost koju osoba ne prihvata kao sopstvenu, ona se protiv nje buni, ne želi da bude homoseksualac. Nisam o ovome mnogo čitao, ovo je informacija koju sam dobio na fakultetu, podsetilo me to odmah na poremećaj koji karakterišu prisilne misli i(li) prisilne radnje - ti ljudi doživljavaju često te unutrašnje prisile kao teror, ima slučajava da se neki, ne izdržavši to, ubiju.

E, sad, psihoterapeutska doktrina, izmenom klasifikacije poremećaja, nalagala je da se klijentu sa egodistonom homoseksualnošću ne pomaže na način da se on otrese te "prisilne seksualnosti", da se ustanovi kog je porekla ta prisila, pa ako je, govorim pojednostavljeno, eksterna, da se radi na uklanjanju uzroka - ne, preporuka je bila da se radi na tome da klijent prihvati tu "prisilnu" homoseksualnost kao svoju.

Ponavljam - ako je uopšte moguće raščivijati šta je u nama autentično a šta nije, a naročito ako nam smeta nešto što doživljavamo kao nametnuto, ja sam za to da se ustanovi istina i da osoba sama donese odluku šta želi da bude. Niko pojedincu nema prava da nameće izbor, ma šta neko intimno mislio o tom izboru (naravno, ako taj izbor ne šteti drugima, itd.). Pa, mislim i da nema prava da nameće stav o nečemu. Ukratko, ja sam za to da svako gleda svoja posla , ali ako se već izlazi u javnost s nekim tezama, onda se mora biti spreman i na neodobrovanje. Naravno da se nasilni vidovi neodobravanja ne mogu tolerisati, da napišem i to ako nije očigledno. A pitanje šta je celishodno da uradi država u takvoj situaciji je možda i jedino u vezi s kojim imamo bitno različite stavove (većina ovde i ja), ili smo bar odatle počeli.
antioksidant antioksidant 13:48 09.10.2012

Re: Odgovor AO-u

Mislio sam da sam dovoljno jasno napisao da ne smatram da je biti lezbijka, po sebi, loše ili dobro.

ok, ja sam pogresno pročitao (razumeo)

oko ostalog, u principu se slažem samo par komentara
Ali i neki gej može biti nesrećan jer to zapravo nije i ne samo zbog toga što je suočen s neodobravanjem okoline i sl.

ovo je naravno moguće ali koliko je trenutno verovatno da neko krije svoju heteroseksualnost jer oseća pritisak okoline da bude gej?
ako je uopšte moguće raščivijati šta je u nama autentično a šta nije, a naročito ako nam smeta nešto što doživljavamo kao nametnuto,

jedini način je (kako ja to vidim - pojednostavljeno, naravno) je da nema napetanaj ni osude ni za jedan od ovih oblika seksualnosti

i za kraj ovo
, ali ako se već izlazi u javnost s nekim tezama, onda se mora biti spreman i na neodobrovanje
cela "priča" nije oko toga što neko iznosi svoje teze u javnost već jednostavno u tome da neko iznosi sebe u javnost a zbog toga mu se preti organizovanim nasiljem. konkretno (što se mene tiče) ne postoji potreba za drugim razlogom da se parada održi od pretnji nasiljem da bi se ona sprečila. osnovno pitanje svakog oktobra u srbiji je: ko zavodi red u beogradu i ko ima pravo na monopol primene sile (ovog oktobra se debati pridružila i komunalna policija ali to je već druga tema).
Hansel Hansel 15:36 09.10.2012

Re: Odgovor AO-u

ovo je naravno moguće ali koliko je trenutno verovatno da neko krije svoju heteroseksualnost jer oseća pritisak okoline da bude gej?

To nisam diskutovao, ceneći da nije verovatno. Mada, mogu misliti kako se može osećati neko ko je, recimo, seksualno zlostavljan u detinjstvu, ili koga su "vrbovale" gej osobe na uzrastu od 13-14 godina (znam za slučaj), a to potrajalo narednih 5-6. Taj čovek je bio u konfuziji šta ih to na/u njemu privlači, da li je možda zaista gej?!... Čak je doživljavao direktna "opipavanja" (eufemizam). Stvarno, šta čovek u toj poziciji da misli? A mi koji za to znamo ne vidimo sve gejeve univerzalno baš samo kao nevinašca "koja svoje preferencije ne nameću drugima". Da li i parada ima tu dimenziju, ja ne znam, ali mnogima izgleda tako. Mogu, a ne moraju biti u pravu. I zato kažem da stvari nisu jednostavne i jednoznačne.
jedini način je (kako ja to vidim - pojednostavljeno, naravno) je da nema napetanaj ni osude ni za jedan od ovih oblika seksualnosti

Tu se bez ostatka slažem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana