Društvo| Život

A Vi Mucite Crnce...?

Colin_bgd RSS / 18.10.2012. u 15:19

... ili... ko je ovde, u stvari, majmun...

To sto se desilo u Krusevcu i sto se desava posle Krusevca i u Engleskoj i u Srbiji je najblaze receno bruka i sramota. Ali u stvari nije to, nego je samo jos jedan zalostan pokazatelj na kom dnu se mi (Srbija) kao drustvo zaista i nalazimo. Necemo moci mi (u Srbiji, i svi na ovajilionaj nacin vezani za nju) da zivimo normalno jos dugo, dugo vremena.


Ono na sta stvarno ne mogu da dam odgovor ni sam sebi, a kamoli drugome, je otkud rasizam u Krusevcu? Ljudi u Krusevcu, osim na televiziji, retko da su imali prilike da vide crnca, a kamoli da zive pomesani sa ljudima africkog porekla. Mi nikad nismo imali kolonije, nikad se nismo kacili u nekakvo robovlasnistvo, eksploataciju. Naprotiv tokom SFRJ smo preko nesvrstanih skolovali ljude iz Afrike, sa njima trgovali, nase gradjevinske firme su imale unosne poslove, navijali smo za Wilmu Rudolf, Boba Beamona, obozavali smo Cassius Clay-a cak i kad je postao Mohamed Ali, vodali Luj Armstronga po Domu Sindikata, iskreno voleli onu reklamu "Mace, idem kod Kluza", plakali kad su objavili da je Magic Johnson zarazen HIV-om (i zebli da ne zarazi Divca), smejali se Policajcu sa Beverli Hilsa, i tako dalje, i tako blize...

Ali, onda je duh mrznje pusten iz boce, i njega je posle svega sto se desilo ne samo nemoguce vratiti nazad, vec se on siri i zahvata ono sto vise nema nikakvih dodirnih tacaka sa originalnom (i po nasim vrlim umovima veoma opravdanom) mrznjom prema siptarima, ustasama, balijama, i ostalima da ne nabrajam dalje....

Sad smo poceli da mrzimo sve, u stvari prvo smo zamrzeli sami sebe, a sad smo dosli do toga da gedzovani iz Krusevca (a isto bi bilo i u Cacku, Kragujevcu, Nisu, Beogradu, Novom Sadu...) toliko mrze crnce, da su jedva docekali da se pojave mladi, engleski, obojeni fudbaleri da im urlicu majmunske krike. Verovatno bi im bacali i banane na teren da nije pritisla ova globalna finansijska kriza...

I onda, umesto da drzava pohapsi razularenu bandu i umobolne pojedince, ma ko da su, mi se opet posipamo pepelom, prvo kao nista nije bilo, a posle kao ko su englezi da nam sole pamet o stetnosti rasizma kada su tolike vekove, tolike ljude odvodili u ropstvo.

Ali upravo o tome se i radi. U engleskoj su se suocili, i jos uvek se suocavaju sa sopstvenom tragicnom istorijom, i sa sopstvenom zlocinackom ulogom u istoj. Ne prave se blesavi, ne zabijaju (vise) glavu u pesak. Nazovite nekoga danas u engleskoj, bilo na stadionu, bilo na ulici, bilo kod kuce, pogrdnim imenom na rasnoj osnovi, odlezacete nekoliko meseci u apsani, dzep ce vam solidno biti ispraznjen, a radno mesto ce postati misaona imenica. Pa ti onda mrzi crnce, ako ti se isplati. Sta ko misli u svoju glavu je totalno irelevantno, ali zna se sta sme da se radi i kaze, a sta ne sme.

Ali kod nas to, naravno, ne vazi. Mi nikad nizasta nismo odgovorni. Mi nikad nizasta nismo krivi. Mi nikad nista nismo pogresno uradili. Mi nikad nista nismo naucili ni iz sopstvenog iskustva, a kamoli iz tudjeg. Nismo mi izmislili rasizam, ali smo ga ocigledno oberucke prihvatili od drugih, u paradoksalnoj situaciji gde se uvek trudimo da imitiramo one koje ne volimo u onome u cemu su najgori! Uvek nalazimo opravdanja da izaberemo najgoru mogucu opciju. Ali u tom samozavaravanju i lezi kataklizmicna prognoza o nasem dugorocnom opstanku. Kada se nasa vrla elita probudi jednog dana i shvati da je narod izgubio kriticnu masu neophodnu za prezivljavanje vrste, da li ce im makar biti zao? Ili ce se, kao i uvek do sada, uhvatiti u razulareno kolo oko lesina sopstvene dece koju uporno i kontinualno stavljaju na stub srama i koju sa sadistickim uzivanjem iznova nabijaju na kolac...

 



Komentari (412)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

satinelle satinelle 21:03 21.10.2012

Re: "I molim Vas, citajte kako je napisano..."

boga mi, ni ja



ja pucao penal, onako na prvu loptu a da nije ni sviran.

samo procitao 'ce te', ne obrativsi paznju da je od 'ce tebe' a ne od 'vi cete'

izvinjenje za satinele


Miki, zahvaljujem, sve ti je oprosteno i pre faula.
guardianoftheblind guardianoftheblind 01:33 19.10.2012

Ufff

Rekao bih na temu da izgleda da ocigledno u UK imaju veliki problem sa rasizmom, pa se sad kao toboze toliko bore protiv istog da zavode red u tamo nekom Krusevcu, gradu za koji verovatno pre ove utakmice nikad nisu ni culi. Pobogu, pa Teri, njihov nekadasnji kapiten je bio optuzen relativno skoro za rasizam. Oslobodjen je optuzbi, ali i Dzerard je tukao onog DJ-a, pa nista nije bilo ni od toga. Nekako cini se da pravde nema nigde, pa ni u svepravednoj UK. Sto se Rouza tice, covek je fudbaler profesionalac, ej, bre, pa na stadionima se psuju deca i majke, a njemu smeta "uuuuk!", pa to je smesno. I ne bih da se pravim nesto mnogo pametan, a jel nije rasizam belcu kad se vicu mamjmunski krici? Pa, i pozitivna diskriminacija je diskriminacija. Samim tim sto ljudi to dozivljavaju da je pogrdno iskljucivo za crnce ih cini rasistima na neki nacin, zar ne? I na kraju da kazem da nikako ne opravdavam ove sto su se drali, ali mislim da je to ipak samo provociranje igraca i pokazivanje vlastite nemoci, a ne nekakva velika mrznja prema ljudima drugacije puti, kao sto nam to prikazuju. Mislim, ako je glavno za borbu protiv rasizma suzbijanje majmunskih urlika od strane majmunskih navijaca na majmunskim utakmicama, e onda stvarno... Rasizam mi se gadi, al' ovo je definitivno pravljenje od komarca magarca i koriscenje teme u dnevno-politicke svrhe zarad zamagljivanja ociju i skretanja sa mnogo vaznijih tema.
I na kraju krajeva kod nas mala grupa huligana uvek ista pravi probleme, dajte usvojite zakone, pokaznjavajte par, pa da vis kako ce da budu mirni ko bubice. Usvojite engleski zakon i primenjujte ga! Zna se bre - ulazak na teren - 6 meseci robije (2 godine ili koliko vec) uz drustveno-koristan rad + zabrana javnim skupovima i manifestacijama na neko vreme + oduzimanje pasosa na neko vreme, pa da vidimo ko ce da ulece u teren i pravi nerede. Sve se to lako da resiti, al' ovde kod nas nema zelje za to. Zakoni i njihova primena i privatizacija klubova, jedino resenje.
Colin_bgd Colin_bgd 07:52 19.10.2012

Re: Ufff

al' ovo je definitivno pravljenje od komarca magarca i koriscenje teme u dnevno-politicke svrhe zarad zamagljivanja ociju i skretanja sa mnogo vaznijih tema.

Da su nasi 'navijaci' zaradjivali 2 godine robije za vikanje 'ubi, ubi, ubi..." najcesce siptara, ne bi se desilo ni ovo na medjunarodnoj sceni.

A rasizam je uvek 100% rasizam, nema gradacije, nema opravdanja... Cak i taj Dzon Teri je bio procesuiran, jel neko u procesu zbog ovog u Krusevcu? E, o tome se radi...
alselone alselone 08:00 19.10.2012

Re: Ufff

2 godine robije za vikanje 'ubi, ubi, ubi..." najcesce siptara, ne bi se desilo ni ovo na medjunarodnoj sceni.


Cekaj, ti bi davao dve godine za vikanje?
Colin_bgd Colin_bgd 08:08 19.10.2012

Re: Ufff

alselone
2 godine robije za vikanje 'ubi, ubi, ubi..." najcesce siptara, ne bi se desilo ni ovo na medjunarodnoj sceni.


Cekaj, ti bi davao dve godine za vikanje?

A koliko bi ti davao za takvo konkretno vikanje?
NNN NNN 08:11 19.10.2012

Re: Ufff

jel nije rasizam belcu kad se vicu mamjmunski krici

Savo Milošević (koji je skroz OK i nemam pojma šta traži u FSS)
se izvinio Englezima,
njmu su godima skandirali "Savo, majmune!"
i on najbolje razume Rouza.

dragoljub92 dragoljub92 08:29 19.10.2012

Re: Ufff

alselone
2 godine robije za vikanje 'ubi, ubi, ubi..." najcesce siptara, ne bi se desilo ni ovo na medjunarodnoj sceni.


Cekaj, ti bi davao dve godine za vikanje?

jagi ,bate Ale, ič nebi davao ni godinu ni dve ni tri već bigi pofatao u kafez i frljnuossi ključovi.
guardianoftheblind guardianoftheblind 09:13 19.10.2012

Re: Ufff

A jel rasizam kad nama Makedonci ili Italijani vicu horski "Cigani!" tokom celog meca? Ili bi bio rasizam kad bi se mi zalili zbog toga? U smislu da nama to smeta.
Colin_bgd Colin_bgd 09:21 19.10.2012

Re: Ufff

A jel rasizam kad nama Makedonci ili Italijani vicu horski "Cigani!" tokom celog meca? Ili bi bio rasizam kad bi se mi zalili zbog toga? U smislu da nama to smeta.

To nije rasizam, jer smo i mi i makedonci i italijani bele puti. To jeste nesto drugo, ali ispoljavanje rasizma nije. Zar je toliko tesko prihvatiti prostu definiciju osnovne stvari...
guardianoftheblind guardianoftheblind 10:57 19.10.2012

Re: Ufff

Ok, a sta je to onda?
kukusigameni kukusigameni 11:03 19.10.2012

Re: Ufff

guardianoftheblind
Ok, a sta je to onda?


To je rasizam prema Ciganima jer se to: "Cigani, Cigani...", koristi u pežorativne svrhe.
alselone alselone 11:03 19.10.2012

Re: Ufff

jagi ,bate Ale, ič nebi davao ni godinu ni dve ni tri već bigi pofatao u kafez i frljnuossi ključovi


Preterujes dragoljube. Traba da se kaznjava ali ajde da ne vitlamo kaznama u fazonu secenja ruke za kradju.
Colin_bgd Colin_bgd 11:11 19.10.2012

Re: Ufff

Traba da se kaznjava ali ajde da ne vitlamo kaznama u fazonu secenja ruke za kradju.

Zakon kaze sledece:

Izazivanje nacionalne, rasne i verske mržnje i netrpeljivosti

Član 317

(1) Ko izaziva ili raspiruje nacionalnu, rasnu ili versku mržnju, ili netrpeljivost među narodima ili etničkim zajednicama koje žive u Srbiji,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana učinjeno prinudom, zlostavljanjem, ugrožavanjem sigurnosti, izlaganjem poruzi nacionalnih, etničkih ili verskih simbola, oštećenjem tuđih stvari, skrnavljenjem spomenika, spomen-obeležja ili grobova,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.

(3) Ko delo iz st. 1. i 2. ovog člana vrši zloupotrebom položaja ili ovlašćenja ili ako je usled tih dela došlo do nereda, nasilja ili drugih teških posledica za zajednički život naroda, nacionalnih manjina ili etničkih grupa koje žive u Srbiji,
kazniće se za delo iz stava 1. zatvorom od jedne do osam godina, a za delo iz stava 2. zatvorom od dve do deset godina.


A nije cak ni serijatski...

Doduse, konkretno pise da ovo vazi samo "među narodima ili etničkim zajednicama koje žive u Srbiji", tako da engleze-crnce mozemo da vredjamo koliko god hocemo, do mile volje...
guardianoftheblind guardianoftheblind 11:23 19.10.2012

Re: Ufff

To je rasizam prema Ciganima jer se to: "Cigani, Cigani...", koristi u pežorativne svrhe.


Slazem se, zato mi nije jasno sto se autor teksta sa time ne slaze...
dragan7557 dragan7557 11:30 19.10.2012

Re: Ufff

Colin_bgd
alselone
2 godine robije za vikanje 'ubi, ubi, ubi..." najcesce siptara, ne bi se desilo ni ovo na medjunarodnoj sceni.


Cekaj, ti bi davao dve godine za vikanje?

A koliko bi ti davao za takvo konkretno vikanje?

Ma odmah ih odvestu u London i na sred Pikadilija nabiti na kolac i kvit!

Mada.... možda bi Trafalgar Skver bio pogodniji?

Naravno pre toga poznati civilizovani ritual čupanja jezika.

cerski

Colin_bgd Colin_bgd 11:31 19.10.2012

Re: Ufff

Slazem se, zato mi nije jasno sto se autor teksta sa time ne slaze...

Pa slazem se i ja, da se razumemo, ali nije ista stvar. Razlika je suptilna, ali realna. Jedno je kad crncu kazes u lice 'crncugo', a drugo je kad isti izraz kazes nekom belcu u lice. Ovo drugo jeste indirektni rasizam, ali nije... direktni... A direktni je najgori...
dragoljub92 dragoljub92 11:54 19.10.2012

Re: Ufff

alselone
jagi ,bate Ale, ič nebi davao ni godinu ni dve ni tri već bigi pofatao u kafez i frljnuossi ključovi


Preterujes dragoljube. Traba da se kaznjava ali ajde da ne vitlamo kaznama u fazonu secenja ruke za kradju.

prvo - zajebavam se na temi,jebeš ga ako moram stalno da upozoravam na namerne greške kao ovaj bodovni i<_<
drugo
kad bi država počela da kažnjava ne bi trebalo da se ovako zajebavamo,

@colin
kruševljani se rađaju sa povišenom nacionalnom svešću,provode ceo život u senci kosovskog boja i cara lazara, tako da nije teško skrajnuti ih u nacionalizam,naravno ne većinu.
Colin_bgd Colin_bgd 12:15 19.10.2012

Re: Ufff

kruševljani se rađaju sa povišenom nacionalnom svešću

Niko se ne radja sa nacionalnom svescu, vec svako treba da stekne normalnu nacionalnu svest...
dragoljub92 dragoljub92 12:18 19.10.2012

Re: Ufff

Colin_bgd
kruševljani se rađaju sa povišenom nacionalnom svešću

Niko se ne radja sa nacionalnom svescu, vec svako treba da stekne normalnu nacionalnu svest...

e pa da si provodio sve školske raspuste u kruševac ,ko ja,video bi da se rađaju.
arcins arcins 12:29 19.10.2012

Re: Ufff

Colin_bgd
Slazem se, zato mi nije jasno sto se autor teksta sa time ne slaze...

Pa slazem se i ja, da se razumemo, ali nije ista stvar. Razlika je suptilna, ali realna. Jedno je kad crncu kazes u lice 'crncugo', a drugo je kad isti izraz kazes nekom belcu u lice. Ovo drugo jeste indirektni rasizam, ali nije... direktni... A direktni je najgori...


<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/os6i3GSdUNU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
draft.dodger draft.dodger 02:16 19.10.2012

And now something completely different...

NNN NNN 08:00 19.10.2012

I šta sad

Colin_bgd Colin_bgd 09:25 19.10.2012

Re: I šta sad

NNN
ako je ovo istina:

Delegat u Kruševcu ni reč o rasizmu


Irelevantno je sta delegat kaze. Lepo se na snimku cuje horsko urlikanje i to je sasvim dovoljno.

Uostalom, kakvi smo mi to ljudi kad odbijamo da, sami od sebe i zbog sebe, razmislimo o onome sta radimo nego se samo odredjujemo prema onome kako nas neko spolja opisuje. Pa kad englezi ospu paljbu po nama, onda smo kao pogodjeni, a kad neki delegat kaze suprotno onda smo kao zadovoljni. Zar smo toliko infantilni i kao drustvo i kao pojedinci da nismo u stanju da samostalno i na sopstvenu inicijativu kriticki razmisljamo o nama samima?

Odgovor je u boci... (TV Sarajevo, cc '82 - '83)
dragan7557 dragan7557 11:37 19.10.2012

Re: I šta sad

Colin_bgd 10:25 19.10.2012
Re: I šta sad

NNN
ako je ovo istina:

Delegat u Kruševcu ni reč o rasizmu


Irelevantno je sta delegat kaze. Lepo se na snimku cuje horsko urlikanje i to je sasvim dovoljno.

Baš vala urlikali su zabranjeno: Srbija, Srbija, Srbija, Srbija....

A za takav zločin treba debelo da plate.

Da su arlaukali: God save Tha Queen, bilo bi sve u redu.

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 11:41 19.10.2012

Re: I šta sad

dragan7557
Colin_bgd 10:25 19.10.2012
Re: I šta sad

NNN
ako je ovo istina:

Delegat u Kruševcu ni reč o rasizmu


Irelevantno je sta delegat kaze. Lepo se na snimku cuje horsko urlikanje i to je sasvim dovoljno.

Baš vala urlikali su zabranjeno: Srbija, Srbija, Srbija, Srbija....

A za takav zločin treba debelo da plate.

Da su arlaukali: God save Tha Queen, bilo bi sve u redu.

cerski

Nekima zaista nema pomoci...
predatortz predatortz 11:47 19.10.2012

Re: I šta sad


Da su arlaukali: God save Tha Queen, bilo bi sve u redu.


Cerski, pankeru stari! Samo za tebe

NNN NNN 12:35 19.10.2012

Drž'te rasistu!

Irelevantno je sta delegat kaze.

Iralevantno je šta TI kažeš!
I šta bilo ko ovde kaže,
a upravo je od strane UEFA-e delegat ZADUŽEN da kaže šta se događalo.


Ps. ja znam da smo stoka,
ali da nam se natrljava na nos da smo stoka
čak i veća nego što jesmo
i to od strane stoke,
to je stvarno previše.
Colin_bgd Colin_bgd 12:44 19.10.2012

Re: Drž'te rasistu!

upravo je od strane UEFA-e delegat ZADUŽEN da kaže šta se događalo.

Sto se tice da li ce biti kazne od UEFA ili ne, delegatova je najvaznija, to je tacno...

Iralevantno je šta TI kažeš!
I šta bilo ko ovde kaže,

O ovome mislim dijametralno suprotno. Vrlo je relevantno sta svi mi na ovim blogovima govorimo.

Stavise, po mom misljenju totalno irelevantno je upravo ono sta englezi kazu o nama, a nas to (sta drugi misle o nama) ocigledno najvise pogadja i logican rezultat te cinjenice da se najvise bakcemo oko irelevantnosti je da nam zivot i drustvo i drzava idu tako kilavo kako nam idu...

ps. Nismo mi stoka, a nisu ni oni stoka... Bikovi, krave, i ostala marva je stoka...
NNN NNN 13:37 19.10.2012

Re: Drž'te rasistu!

aj' da se ovde složim
(pa da uživam u vikendu)
zack2jack zack2jack 11:46 19.10.2012

Наш мали је најбржи!!!

http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2012&mm=10&dd=19&nav_id=653098

Важно да је Чеда брже боље пожурио да нам свима пљуне у лице како смо ми Срби расисти...
Онда га неко тамо потапше по глави па каже, "Добар мали, нога!"

golubica.bg golubica.bg 12:32 19.10.2012

Stvari su vrlo jednostavne

Hajde da za trenutak zaboravimo na citav kontekst: da se incident desio u Srbiji, da su povici bili upuceni Britancu... Dakle u nekoj NN zemlji navijaci na utakmici izvedu svoj mali performans. Otvoreno pitanje za sve komentatore: da li je to u redu? Kad kazem u redu mislim ono prvo sto vam padne na pamet - pristojno, drustveno prihvatljivo i naposletku, ljudski? Jeste ili nije? Dobro razmislite i odgovorite, pa onda nastavite sa odbranom neodbranjivog, jer boze moj, Srbi rasisti nikad bili nisu...

I odmah disclaimer: poenta ove "vezbice" i jeste bila da se jasno vidi da takve stvari prosto nisu normalne, kako u Srbiji, tako i u Britaniji, Francuskoj ili Uzbekistanu. Cisto da napomenem pre nego sto me neko proglasi autosovinistom...

gedza.73 gedza.73 13:40 19.10.2012

Vicov

-Danas, deco, ćemo da pričamo o zanimanjima. Hajde da vidimo čime vam se bave roditelji.
Krenu deca redom i dođe red do Perice.

-Moj tata pleše u klubu za starije čike svako veče. Ponekad ga neki čika odvede u hotel pa ga ujutru dovede kući i da mu nešto novca.

Muk. Učiteljica otvorila usta i kad se malo pribrala pusti jednu devojčicu da je zameni a one sa Pericom izađe ispred učionice.

-Crni sine, pa jel' to istina?
-Ma, nije učiteljice, tata mi igra za fudbalsku reprezentaciju Srbije al' me bilo sramota da kažem.
Filip2412 Filip2412 15:51 19.10.2012

...

Smesni su ovi sto govore da rasizam u Srbiji ne postoji. Takvi su ili rasisti ili u dubokoj zabludi. Pa u Nisu bre nisu mogli Sabanu Bajramovicu da dodele mesecima a spomenik mu nekoliko puta napadaju vandali.

Romi su uvek bili gradjani drugog reda, iskreno i ja sam to shvatio tek posto sam doso u Kanadu i video sta znaci ravnopravnost. Generalno, u Evropi je rasizam dosta zastupljeniji nego u severnoj americi i tacno je da ima toga i u zapadnim EU zemljama.

Medjutim, kod nas se negira iz petnih zila, valjda su ljudi skapirali da je normalno da stadioni pripadaju idiotima i huliganima i da je normalno da na primer majka sa decom tamo ne sme da ode i nema sta da trazi. Fudbal je definisan kao sport manijaka, dilera droge i huligana, samo ne prija kada nam neko iz sveta kaze istinu.
Colin_bgd Colin_bgd 15:53 19.10.2012

Re: ...

Sabanu Saulicu...

Sabanu Bajramovicu...
alselone alselone 16:01 19.10.2012

Re: ...

Sabanu Saulicu

Šabane.
gedza.73 gedza.73 18:08 19.10.2012

Re: ...

Generalno, u Evropi je rasizam dosta zastupljeniji nego u severnoj americi i tacno je da ima toga i u zapadnim EU zemljama.

Medjutim, kod nas se negira iz petnih zila, valjda su ljudi skapirali da je normalno da stadioni pripadaju idiotima i huliganima i da je normalno da na primer majka sa decom tamo ne sme da ode i nema sta da trazi.




ragazzi qui nella provincia di Napoli si formano ogni tanto accampamenti spontanei.....quando però diventano troppi.....prima li si avvisa....se non recepiscono il messaggio...accendini, benzina e il giorno dopo non ci sono più......fidatevi funziona!!!!

ROM INSIEME AD ANNA FRANK...

non li cacciamo da Pescara....LI CACCIAMO DALL'ITALIA, DALL'EUROPA E DAL MONDO fottuti parassiti della società, rubano, stuprano e ammazzano, poi se NOI li torciamo uno solo dei loro sudici capelli, allora siamo dei razzisti! In che cazzo di paese viviamo! Sembrerò un nazista, ma riaprirei i campi di sterminio solo per loro!




gedza.73 gedza.73 18:25 19.10.2012

Re: ...

valjda su ljudi skapirali da je normalno da stadioni pripadaju idiotima i huliganima

Ovi su izašli napolje



Ko su ovi simpatični mladići i zašto viču
-uhf, ugfhf

Srbi se prave Englezi?
Filip2412 Filip2412 19:35 19.10.2012

Re: ...

Ko su ovi simpatični mladići i zašto viču
Englezi. Ma jadna deca nemaju posla, siroti... nisu oni krivi, uostalom kolioko tek rasizma ima po drugim zemljama......
Filip2412 Filip2412 19:42 19.10.2012

Re: ...

Šabane.
Alselone
gedza.73 gedza.73 20:04 19.10.2012

Re: ...

Ma jadna deca nemaju posla, sirot

Ima, Filipe, tu malo i istine.
Za svoj status traže krivce i onda je najlakše da udare po strancima.
Kreneš po zemljama od severa ka jugu i vidiš da su uvek, i za sve, krivi gastarbajteri kojih ima najviše.
Poljaci, Rumuni, Marokanci, Crnci, Kinezi, ex-Jugosloveni, Turci...
Zaostali, neobrazovani, prljavi, kradljivci, neradnici...
omega68 omega68 00:09 20.10.2012

Re: ...

Ko su ovi simpatični mladići i zašto viču

A ko su oni simpatični novinari, heroji nacije sa titulama ser ( to mora da je od Serb ) za koje se ispostavi da su silovali stotine maloletnica?
Ili oni koji su u centru Londona držali zatočene robove patentirajući neorobovlasništvo, a?
Nego domaćine nisi ni ti naivan.Možda padne neka korist od ovakvih blogova, neka tantijema ili benefit kako to Vi civilizovani znate da kažete?
Filip2412 Filip2412 00:18 20.10.2012

Re: ...

A ko su oni simpatični novinari, heroji nacije sa titulama ser ( to mora da je od Serb ) za koje se ispostavi da su silovali stotine maloletnica?
Ili oni koji su u centru Londona držali zatočene robove patentirajući neorobovlasništvo, a?
Nego domaćine nisi ni ti naivan.Možda padne neka korist od ovakvih blogova, neka tantijema ili benefit kako to Vi civilizovani znate da kažete?
e ako je tako onda imamo puno pravo da budemo rasisti prema tamo nekom crnom fudbaleru iz engleskog tima jel tako?

ako ne onda molim te objasni vezu izmedju srpskih idiota na tribinama i svega toga sto si napricao

ja zaista ne vidim zasto ti i 70% ljudi ovde uporno promasujete temu,

blog nije o yebenom robovlasnistvu nego o rasistima i i kretenima na nasim tribinama

A i pored sve krvave istorije, i pored sveg trucanja koje ovde procitah o tome kako su Englezi rasisti jasno je da posle Kanade i USA, po etnicko-rasnoj toleranciji ide Engleska ili eventualno neka severnoevropska zemlja. Daleko su ispred istocne Evrope i Balkana.

To je danasnje stanje, a ko je sta radio u istoriji to je cisto zamajavanje koje nema veze sa temom.
kukusigameni kukusigameni 08:29 20.10.2012

Re: ...

omega68
A ko su oni simpatični novinari, heroji nacije sa titulama ser ( to mora da je od Serb ) za koje se ispostavi da su silovali stotine maloletnica?


Omega, LINK za tebe.
tasadebeli tasadebeli 08:29 20.10.2012

Re: ...

Filip2412
iskreno i ja sam to shvatio tek posto sam doso u Kanadu i video sta znaci ravnopravnost.



'Ајде, бре!


Филипе, не претеруј!


Само ти пертле вире!


Мис'им, ако још увек ниси добио канадски пасош, то је у реду, али ако си добио ту њихову ћагу, не мораш више да се шљихташ.


Додуше, касније, када су број домородаца свели на "прихватљиву меру", онда су им Канађани у појединим државама дозволили и оно што су, рецимо, Шиптари или Мађари у Србији добили пре канадских домородаца.

(Моја драга је у лето 1982. била у Риџајни, Сескечуан, и имала прилику да види први светски сајам домородаца на којем су били и Ескими, Абориџини, Хопи индијанци, Оглале... Фотке сјајне! И данас јој завидим што је то видела уживо.)

Хеботе, изгледа да ја више знам о твојој новој домовини него ти који живиш тамо!



Једино се слажем са тобом када говориш о положају Рома у Србији. Само што се овде у Србији много ради кроз институције (највише на томе ради Министарство просвете) да се тај положај Рома у друштву побољша, а сами Роми, који учествују у тим напорима као службеници тих институција, кажу ми да је у Србији, што се тиче тих напора, још и добро јер се у многим другим државама Европе не чини ама баш ништа по том питању. Напротив, у "цивилизованим" државама Западне Европе те људе најчешће хапсе и депортују на Балкан. Зато су Западњаци и присилили Србију и остале балканске земље да потпишу споразуме о репатријацији чиме су избегли оптужбе за кршење људских права.

Процес укључивања Рома у друштво у Србији је тежак и дуготрајан процес, нарочито у оваквим економским условима (Сиротињо, и богу си тешка!), али не можеш рећи да не постоје напори институција по том питању. У једном тренутку, напори институција ће се одразити и у целом српском друштву. То обично тако и иде.

Colin_bgd Colin_bgd 08:36 20.10.2012

Re: ...

A ko su oni simpatični novinari, heroji nacije sa titulama ser ( to mora da je od Serb ) za koje se ispostavi da su silovali stotine maloletnica?
Ili oni koji su u centru Londona držali zatočene robove patentirajući neorobovlasništvo, a?

Nigde ja nisam u blogu govorio (niti ce iko ikad to cuti od mene) da je Engleska bolja od Srbije (a niti da je bilo koja zemlja ili narod bolji od nekog drugog). Ja se samo pitam zbog cega u Srbiji koja (a ovo vec sve lepo pise u blogu) koja nema robovlasnicku proslost (sto, ako se malo mucne glavom znaci nema je kao Britanija koja je ocigledno ima) takvi povici prema crncima. Ako to pitanje implicira u tvom/vasim mozgovima moju mrznju prema sopstvenom narodu, onda smo mi (da, mi, Srbi) u jos vecim problemima nego sto mislimo. A da je Britanija u mnogostrukim problemima u mnogim "sferama" zivota i odnosa i kojecega je apsolutno tacno, ali to nije nikakav protivargument mom "pitanju"... Razumes, ili je bas toliko tesko...
kukusigameni kukusigameni 08:39 20.10.2012

Re: ...

Da zaključimo Taso and Co.:

Stanje je svuda lošije nego kod nas.

Zato neka gledaju oni šta će sa sobom i pridošlim im (valjda na silu) narodima i narodnostima.

Mi smo relativno OK i nema tu šta mnogo da se bremzamo.

Ipak, pukli smo u fudbalu. Ali su nam planovi dugoročni.





satinelle satinelle 08:46 20.10.2012

Re: ...

Colin_bgd
A ko su oni simpatični novinari, heroji nacije sa titulama ser ( to mora da je od Serb ) za koje se ispostavi da su silovali stotine maloletnica?Ili oni koji su u centru Londona držali zatočene robove patentirajući neorobovlasništvo, a?Nigde ja nisam u blogu govorio (niti ce iko ikad to cuti od mene) da je Engleska bolja od Srbije (a niti da je bilo koja zemlja ili narod bolji od nekog drugog). Ja se samo pitam zbog cega u Srbiji koja (a ovo vec sve lepo pise u blogu) koja nema robovlasnicku proslost (sto, ako se malo mucne glavom znaci nema je kao Britanija koja je ocigledno ima) takvi povici prema crncima. Ako to pitanje implicira u tvom/vasim mozgovima moju mrznju prema sopstvenom narodu, onda smo mi (da, mi, Srbi) u jos vecim problemima nego sto mislimo. A da je Britanija u mnogostrukim problemima u mnogim "sferama" zivota i odnosa i kojecega je apsolutno tacno, ali to nije nikakav protivargument mom "pitanju"... Razumes, ili je bas toliko tesko...


Sto se pravdas koliko volis svoju zemlju? Voleti svoju zemlju znaci zeleti joj prosperitet i boljitak. Ako takvo misljenje treba da se objasnjava, znaci da kod primaoca informacije postoji neki zastoj u razvoju. Sve je super, ali zasto bas mi moramo da se utopimo u ono sto je za osudu? Sto nismo napravili neki "felix projekat" i odusevili zemaljsku kuglu?
kukusigameni kukusigameni 08:55 20.10.2012

Re: ...

satinelle
Sto nismo napravili neki "felix projekat" i odusevili zemaljsku kuglu?

Al da taj naš poleti ka nebu. Jbg, ipak smo mi Nebeski narod.



Pravoslavna ikona Nebeske Srbije.
Manastir Nova Gračanica kod Čikaga, Ilinoj
tasadebeli tasadebeli 08:58 20.10.2012

Re: ...

kukusigameni
Da zaključimo Taso and Co.:Stanje je svuda lošije nego kod nas.Zato neka gledaju oni šta će sa sobom i pridošlim im (valjda na silu) narodima i narodnostima.Mi smo relativno OK i nema tu šta mnogo da se bremzamo.Ipak, pukli smo u fudbalu. Ali su nam planovi dugoročni.


Ех, ако ме ти не разумеш, ко ће онда? Па јеси ли прочитао цео коментар? Није мој мотив да качим овај коментар био да стање у Србији приказујем бољим него што јесте, већ да Филипу и осталима, који ми сами дају увод својим поређењем стања људских права у Србији и у земљама у којима сада живе, кажем да не треба баш да нам продају маглу по том питању. Па нисмо ми који остадосмо овде у Србији, баш толико затуцани да би нам Филип и остали писали онакве коментаре из "цивилизованог" света.

Колико сам до сада схватио из твог писања, Кукусигамени, ни ти, као ни ја, не подносиш баш да ти неко продаје муда за бубреге, зар не?

П.С. - Ја већ написах више пута у коментарима у којима сам се дописивао баш са тобом да уопште не покушавам да одбраним оно што се не треба бранити и да му умањим значај (стадион у Крушевцу), а ти опет покушаваш да сведеш дискусију на поделу "ми" и "они". Понављам, нећу да припадам ниједној екипи од тих екипа, само покушавам да у тој дискусији обухватим "целокупну слику", а не само неке делиће на основу којих се онда манипулише у корист своје екипе.

П.П.С. - А што се тиче фудбала, пукли смо одавно! Интересантно је да је то пуцање у фудбалу почело са увођењем професионализма шездесетих година и Миљанићевом ером. Отада не освојисмо ништа значајније у фудбалу. Дубоко иду ти корени нашег пуцања у фудбалу. Али, право да ти кажем, то ме уопште и не секира. Одавно мислим да фудбал као спорт треба забранити и то не само код нас, већ свугде у свету јер је због велике лове која се обрће постао легло криминала и робовских односа међу људима. Моји спортови су они "водени", ватерполо, пливање, веслање,...
satinelle satinelle 09:07 20.10.2012

Re: ...

Al da taj naš poleti ka nebu. Jbg, ipak smo mi Nebeski narod.


Mogao bi da preleti kao Felix La Manche...a tu bi se spustio. Treba nam sam jedan Red Bull, koji bi finansirao taj "srpski projekat" Daj da vidim i to cudo, pa mogu da umrem!
kukusigameni kukusigameni 09:50 20.10.2012

Re: ...

tasadebeli


Vidi ovako,
Colin, Filip, Cerski, Pajić, Budimac, Ana With..., Blogovatelj, Dali i Maša, Njanja i Marko i mnogi još, su otišli iz naše zemlje. I budi siguran da im je često krivo što negde nešto bolje funcioniše nego kod nas. Ipak, oni su naši, i očigledno da taj identitet pokušavaju da zadrže pa makar blogujući ovde.
A sad ih pitaj, svakog od njih: A što se ne vratite?
Verovatno bi skoro svaki odgovor bio: Pa kad bi ovo ili ono bilo bolje...
E to je ono (a i ovo), što treba da se popravi.
I neće se popraviti tako što upiremo prstom u tuđe dvorište ili gledamo ko Nole ka nebu.

Ispravno je: Svuda ima dobrih ljudi.

Neispravno je: Svuda ima loših ljudi.

Navijači majmuni su naš problem već duže vreme. Koriste se u raznorazne svrhe. Plaćeni su bre. Svi se prave toše kad se nešto desi. Te kao deca, te kao nisu hteli, te kao Taton skače sam bez padobrana, a oni baš hteli da ga počaste sladoledom.
Imamo mnogo mnogo faulova u poslednje vreme. I to nije sporno. Zato me zabole za rasiste u Engleskoj, Francuskoj, Australiji. Ovaj čopor treba srediti.
Posle će se bavimo njima, nedeljom ako pretekne vremena.

A ovi naši po belom svetu, ja to posmatram kao bogatstvo i kao mogući način da se izvučemo iz blata u koje smo upali.
Englezi su kolonizovali svet onako, a mi ćemo ovako.

Inače, umeju i ti naši mnogo da seru ali i to ćemo posle, nedeljom, posle Engleza.
kukusigameni kukusigameni 09:58 20.10.2012

Re: ...

tasadebeli
Колико сам до сада схватио из твог писања, Кукусигамени, ни ти, као ни ја, не подносиш баш да ти неко продаје муда за бубреге, зар не?

More, znaš kako volim bele bubrege?! I znam jedno mesto gde ih prave onako baš.
Evo, imaš od mene poziv da izedemo ta muda za bubrege.
A i crevca im nisu loša.
tasadebeli tasadebeli 10:28 20.10.2012

Re: ...

kukusigameni
tasadebeliКолико сам до сада схватио из твог писања, Кукусигамени, ни ти, као ни ја, не подносиш баш да ти неко продаје муда за бубреге, зар не?More, znaš kako volim bele bubrege?! I znam jedno mesto gde ih prave onako baš.Evo, imaš od mene poziv da izedemo ta muda za bubrege. A i crevca im nisu loša.




Немој, пријатељу, огади ми доручак... Не волем изнутрице...
tasadebeli tasadebeli 10:39 20.10.2012

Re: ...

kukusigameni
A ovi naši po belom svetu, ja to posmatram kao bogatstvo i kao mogući način da se izvučemo iz blata u koje smo upali. Englezi su kolonizovali svet onako, a mi ćemo ovako. Inače, umeju i ti naši mnogo da seru ali i to ćemo posle, nedeljom, posle Engleza.



Како ће да нам помогну? Држећи нам лекције из безбедне даљине?

Ту, изгледа, и јесте оно у чему се не слажемо. Ја наше у белом свету не видим као богатство, барем не оне који ми продају муда за бубреге држећи ми лекције које су их тамо научили. Они би за мене били богатство да су остали у Србији и да смо заједничким снагама покушали да вадимо ову земљу из беде, незнања, затуцаности,... Овако, они лепо одоше кад су говна почела да надолазе и сад се чека да ми овде рашчистимо та говна, па ће онда они да се врате и да нам још попују јер су их тамо негде, где су већ били, привели муд(р)ости.

Е, па неће моћи, не иде то тако...

П.С. - Морам одмах да се оградим да не бих био погрешно схваћен. Ове моје речи се не односе на све наше који живе по белом свету, поготово не на неке са оног списка које си набројао. Само на један одређени мањи број код којих се такав став одмах покаже у свакој комуникацији.
gedza.73 gedza.73 10:50 20.10.2012

Re: ...

. Ja se samo pitam zbog cega u Srbiji koja (a ovo vec sve lepo pise u blogu) koja nema robovlasnicku proslost (sto, ako se malo mucne glavom znaci nema je kao Britanija koja je ocigledno ima) takvi povici prema crncima.

Eeee, ovo je već nešto 'sasvim drugačije'

Nema priče kako se Ujedinjeno Kraljevstvo suočilo sa svojom prošloću, rešilo sve svoje i tuđe probleme (što ne treba da bude 'kontra' ili 'pro' argument), dok se divlji Balkanci kolju u kolu i jedu batake svojih sunarodnika.

Sa ovom tvojom rečenicom mogu da se složim. Ne pratim fudbal, ama ič, ali sam zakačio onog 'našeg' 'dječarca' dok je simpatično objašnjavao u Genovi teritorijalni integritet Kosova.




Kazezoze Kazezoze 10:53 20.10.2012

Re: ...

Sto nismo napravili neki "felix projekat" i odusevili zemaljsku kuglu?

misliš, što i mi jednom ne iskočimo iz govana k'o ptica felix...
Filip2412 Filip2412 19:19 20.10.2012

Re: ...

Мис'им, ако још увек ниси добио канадски пасош, то је у реду, али ако си добио ту њихову ћагу, не мораш више да се шљихташ.
Ma zabole me za sve zemlje ovog sveta, ne slihtam se nikome nego kazem ti kakva je situacija. Pre svega, Zapadna Evropa ne moze da se poredi sa Kanadom po nivou tolerancije i prava manjina a Srbija je naravno daleko daleko.

Imigranti koji nisu beli biraju Evropu ako mora, Kanada i USA su mnogo pozeljnija opcija.

A sad sta je bilo pre 20-30 ili 200 godina i ko je drzao robove i ubijao americke indijance to je sasvim druga tema i nikako nema veze sa rasizmom na srpskim tribinama. A ne vidim ni da ima veze sa trenutnim stanjem stvari.

Jebiga sad, da se javljam iz Teherana verovatno bih hvalio zabranu gej parade i verske fanatike sto nikog nisu ubili a navijace ne bih ni primetio.

Srbija nema razloga da se zadovoljava malim, treba traziti slobodu za sve i toleranciju prema svima koji ne ugrozavaju druge svojim postojanjem. Necu da Srbija bude mesto gde je opasno biti drugaciji u bilo kom smislu.
alselone alselone 19:25 20.10.2012

Re: ...

Filip2412


Colin_bgd Colin_bgd 19:54 20.10.2012

Re: ...

Nema priče kako se Ujedinjeno Kraljevstvo suočilo sa svojom prošloću, rešilo sve svoje i tuđe probleme (što ne treba da bude 'kontra' ili 'pro' argument), dok se divlji Balkanci kolju u kolu i jedu batake svojih sunarodnika.

Uopste nigde nije napisano da su oni resili sve svoje probleme. Ali o svojim problemima otvoreno pricaju, sto i znaci suocavanje. Koliko su uspesni u resavanju tih problema, to je druga diskusija, i insistiranje na tom pitanju je skretanje sa teme. Ono sto nas treba da brine, a ne brine nas ni najmanje, je zasto u 'zvanicnom' javnom mnjenju Srbije ne dolazi do razgovora (tj. suocavanja) sa gotovo nijednim problemom koji pritiska nase drustvo, a najmanje se tangiramo oko toga da li su vredjali na rasistickoj osnovi nekog nevaspitanog obojenog engleza.

Mi, Srbi, smo definitivno vampirizovna nacija, jer kad god neko okrene prema nama ogledalo, mi u njemu uopste ne mozemo da se vidimo. Uspevamo da vidimo samo onog ko je, iz bilo kog razloga, to ogledalo i uperio u nas...
milisav68 milisav68 20:15 20.10.2012

Re: ...

Colin_bgd

Mi, Srbi, smo definitivno vampirizovna nacija, jer kad god neko okrene prema nama ogledalo, mi u njemu uopste ne mozemo da se vidimo. Uspevamo da vidimo samo onog ko je, iz bilo kog razloga, to ogledalo i uperio u nas...

Komentar na vest sa b92:

Kao Hrvat, tvrdim da na ovim prostorima nema rasizma!Zasto?Zato sto ljudi obojene koze ne obitavaju na ovim prostorima...pokoji sportas i to je to.Ovo sto rade nasi huligani na tribinama je samo oponasanje huligana,recimo iz te cuvene Engleske,po kojima su i dobili specifikaciju huligani!Oni se jednostavno ponasaju po onoj;majmun radi sto majmun vidi!Znaci,ljudi na ovim prostorima mogu (a vidimo da uglavnom i jesu)biti sovinisti,nacionalisti i vjerski fanatici,ali nikako rasisti,jer obitava samo jedna rasa...koja se medjusobno odnosi puno gore od ovog "hukanja".Ovaj ispad(jer nema uvjete da bude pravilo)je vise pokazatelj o (ne)inteligenciji datih navijaca, nego o rasizmu.Cuj,rasizam u Krusevcu,a da nije televizije u boji,ni dan danas nebi znali da postoje ljudi druge koze!
tasadebeli tasadebeli 01:12 21.10.2012

Re: ...

Filip2412
A sad sta je bilo pre 20-30 ili 200 godina i ko je drzao robove i ubijao americke indijance to je sasvim druga tema i nikako nema veze sa rasizmom na srpskim tribinama. A ne vidim ni da ima veze sa trenutnim stanjem stvari.



А ја ти, Филипе, тврдим да расизма не може бити у земљи у којој припаднике неке друге расе бројиш у пар стотина људи. Расизма има тамо где се припадници неке друге расе броје у значајнијем проценту становништва, па већина мисли да тим бројем и његовим порастом постаје угрожена. Колико има црнаца тренутно у Србији? Сигурно не више од 100-200. Нека их има и пар хиљада, то сигурно није број због којег би се већински белци осећали угрожено што би довело до истинског расизма. Они у Крушевцу се не могу никако назвати расистима јер њихови мајмунски крици се нису чули због тога што мрзе тог црнца фудбалера пошто се осећају угроженим. Њихови мајмунски крици су се чули зато што су такво понашање на стадиону видели од оних који се у својим земљама осећају угроженим због броја црнаца са којима заједно живе.

Морам да ти испричам шта сам ја доживео пре три године на једном семинару за просветне раднике овде у Србији. Предавачи на семинару су били два Енглеза, један Шкот и један Американац. Сва четворица белци. На опроштајној вечери један од њих, Шкот који живи у Бриселу, човек са високим образовањем, професор, писац уџбеника и предавач на мноштву семинара широм света, обратио се скупу следећим речима: "Ја нисам расиста, али морам да вам кажем да ми прија што у овој свечаној сали међу толиким лицима не видим ниједно црначко лице." Она преостала тројица предавача на те његове речи нису ништа рекла, само је један од њих са разумевањем повлађивао климањем главе. А ми српски професори, нас 60-70, почесмо да се згледамо међусобно потпуно изненађени јер заиста нисмо очекивали да било ко од те четворке, која нам је дошла у госте да нас учи наставничким техникама у учионици и то у организацији наше владе и међународних организација, може да каже тако нешто. И није нам било ни јасно зашто он то нама уопште говори јер нико у тој сали није ни разумео зашто је њему "пријатно што не види ниједно црначко лице" из простог разлога што ми немамо овде толики број црнаца који живе са нама да би се уопште и нашли у тој просторији. Чуо сам и како пар присутних наших професора гласно пита какве то уопште има везе са оним што ми ту радимо.

У недостатку неке боље паралеле, ја сам себи ту ситуацију објаснио овако: Као што Србин из Шумадије не може у потпуности да схвати осећај угрожености чија је последица мржња неког Србина са Косова и Метохије који је живео окружен Шиптарима, тако ни ми, професори присутни у тој сали, не можемо уопште да схватимо зашто је наш предавач, иначе један изузетно образован углађени господин који се све време трајања семинара свакоме обраћао са пуним уважавањем и поштовањем, изговорио ту реченицу због које нам је било чак и мало непријатно јер нас нису тако учили у нашим кућама и школама, него управо супротно.

Ово сам ти испричао да бих ти илустровао на шта то мислим када кажем да оне истинске мржње према црнцима у Србији нема, већ да је ово што смо видели у Крушевцу само имитирање нечега виђеног код других.

Ти и ја се слажемо, претпостављам, макар у једној ствари. Кретене из Крушевца свакако треба казнити. Само што ти мислиш да их треба казнити зато што су расисти, а ја сматрам да их треба казнити зато што су кретени који немају ни толико памети да разликују добро и лоше у ономе што имитирају и преузимају из великог света, па мисле да ће ићи у корак са тим светом и онда када од тог великог света преузимају и копирају лоше ствари. Знаш и сам за ону изреку: Видела жаба да се коњ поткива, па и она дигла ногу. Е, због тог "дизања ноге" ти кретени из Крушевца треба да буду кажњени.

Ех, да, замало да заборавим! Слажемо се ти и ја у још једној ствари:

Necu da Srbija bude mesto gde je opasno biti drugaciji u bilo kom smislu.
tasadebeli tasadebeli 01:58 21.10.2012

Re: ...

Colin_bgd
Mi, Srbi, smo definitivno vampirizovna nacija, jer kad god neko okrene prema nama ogledalo, mi u njemu uopste ne mozemo da se vidimo. Uspevamo da vidimo samo onog ko je, iz bilo kog razloga, to ogledalo i uperio u nas...


Па није без разлога реч вампир из српског језика ушла у остале језике. Овде је и забележен први случај вампиризма сачуван у бечким архивима...


Интересантно, мајку му, да су вампири престали да се појављују после одласка Аустријанаца и поновног доласка Турака... Има ту нешто...
Filip2412 Filip2412 06:36 21.10.2012

Re: ...

tasadebeli
А ја ти, Филипе, тврдим да расизма не може бити у земљи у којој припаднике неке друге расе бројиш у пар стотина људи.
Ja znam da su u Nisu odrzavani gradjanski protesti zbog imenovanja ulice Saban Bajramovic i da je grad morao intervenise i da ni politicari nisu uspeli da smire bes stanovnika Juznog Bulevara te se valjda odustalo od promene imena ulice.

Nego ovde je prosto NEMOGUCE govoriti o Srbiji dok se ne pomene kako su drugi jos gori i tako to. Neki iskompleksirani pojedinci vise brinu o reakciji engleske zute stampe nego o huliganima koji ce sutra ugroziti njihovu decu na ulici ili na stadionu.

Предавачи на семинару су били два Енглеза, један Шкот и један Американац...
pazi, moguce... mada zvuci neverovatno, ja englesku ne poznajem, u kanadi i americi to ni u snu ne bi moglo da se desi
Kazezoze Kazezoze 09:37 21.10.2012

Re: ...

И није нам било ни јасно зашто он то нама уопште говори јер нико у тој сали није ни разумео зашто је њему "пријатно што не види ниједно црначко лице"

najverovatnije su ti predavači sva svoja ranija iskustva imali sa podučavanjem u zemljama trećeg sveta u kojima su stanovnici bili uglavnom crnci, a pošto su za njih zemlje trećeg sveta sve iste, rezultat je bio iznenađenje kada su se susreli sa belcima u jednoj takvoj zemlji.
tasadebeli tasadebeli 10:45 21.10.2012

Re: ...

Filip2412
Предавачи на семинару су били два Енглеза, један Шкот и један Американац...pazi, moguce... mada zvuci neverovatno, ja englesku ne poznajem, u kanadi i americi to ni u snu ne bi moglo da se desi


Па није могуће, него се то стварно догодило! Био сам присутан и немам разлога да лажем!

Е, видиш, зато већина људи овде у Србији неће хтети никада да послуша ни тебе ни било кога другог ко их убеђује да су Енглези или неки други Западњаци савршена људска бића која су у развоју моралних вредности, односа у друштву и међуљудских односа отишли далеко испред Срба или било ког другог народа који не припада англо-америчком културном кругу. Заслепљени сте оним што видите тамо и једноставно не желите да чујете или да видите ништа друго. То што је Запад технолошки напреднији од Истока уопште не значи да је Запад и духовно напреднији од Истока. Технологија сама по себи не доноси обавезно и духовни развој. То је само варка. Напротив, ако се технологија користи на погрешан начин, може само да доведе до духовног и моралног назадовања.

Морам ти признати да си ме сада заиста увредио што ми не верујеш јер заиста немам никаквог разлога да те лажем. Али 'ајде, опраштам ти јер верујем да ћеш једнога дана и сам увидети да свака медаља има две стране.


Ja znam da su u Nisu odrzavani gradjanski protesti zbog imenovanja ulice Saban Bajramovic i da je grad morao intervenise i da ni politicari nisu uspeli da smire bes stanovnika Juznog Bulevara te se valjda odustalo od promene imena ulice.


Па јеси ли прочитао оно што сам ти написао о Ромима у Србији из једног од претходних коментара? Поновићу ти то:

"Процес укључивања Рома у друштво у Србији је тежак и дуготрајан процес, нарочито у оваквим економским условима (Сиротињо, и богу си тешка!), али не можеш рећи да не постоје напори институција по том питању. У једном тренутку, напори институција ће се одразити и у целом српском друштву. То обично тако и иде."

Ни то ми не верујеш? А ја ћу те онда питати да ли си ти, као што сам то ја, један од учесника, са својим малим доприносом, у том процесу? Да ли ти радиш као професор у учионици у којој од 25 ученика имаш по 7-8 ромске деце којима српски није матерњи језик? Да ли и ти, као и ја, убеђујеш на сваком скупу своје колеге да не смеју јединицама да кажњавају ромску децу која школске предмете слушају на српском језику који им није матерњи језик? Да ли и ти обијаш прагове ромских организација молећи их да ти већ једном у школу упуте неки буквар ромског језика да би имао одакле да почнеш када тој деци хоћеш да помогнеш да заврше школу на српском језику који им није матерњи? Да ли и ти остајеш после часова на некој врсти допунске наставе која ми није у опису радног места и није ми плаћена да би мале Роме учио српски што треба да им помогне у учењу осталих предмета? (Што је изузетно тешко јер тих 30 ромске деце у том тренутку у учионици говори 4 различита ромска дијалекта и албански језик, па у томе не могу да ми помогну ни моји помоћници, старији ученици Роми које ја позовем да буду у улози преводиоца.) Да ли и теби, на крају крајева, дође ромска девојчица од 14 година која завршава осми разред и каже ти:"Наставниче, моји ме терају да се удам. Нећу ја да се удам, 'оћу да идем у школу, да будем фризерка!" И буде ти пуно срце због тога јер видиш да ниси улудо трошио време разговарајући са том девојчицом док си јој био наставник?

А ја сам све то доживео...

И даље ми не верујеш? Онда ја немам шта даље да ти причам... То је оно што ја могу да ти кажем о "мржњи" према Ромима у Србији.
tasadebeli tasadebeli 11:44 21.10.2012

Re: ...

Kazezoze
И није нам било ни јасно зашто он то нама уопште говори јер нико у тој сали није ни разумео зашто је њему "пријатно што не види ниједно црначко лице" najverovatnije su ti predavači sva svoja ranija iskustva imali sa podučavanjem u zemljama trećeg sveta u kojima su stanovnici bili uglavnom crnci, a pošto su za njih zemlje trećeg sveta sve iste, rezultat je bio iznenađenje kada su se susreli sa belcima u jednoj takvoj zemlji.



Да, и ја мислим да је то у питању. Можда нису у питању само искуства из земаља трећег света, можда су то и искуства из њихових сопствених отаџбина... Ко зна? У сваком случају, његова изјава је била крајње непримерена и депласирана. Што би ми рекли, лупио, па остао жив.

А можда је очекивао и одобравање скупа, али




Filip2412 Filip2412 16:38 21.10.2012

Re: ...

tasodebeli, ja ne kritikujem tebe, to sto radis je super, u Srbiji su ekstremisticke grupe malobrojne ali javno mnjenje, srednja klasa, obicni ljudi sto bi se reklo - su previse tolerantni za antiromske ekscese

То што је Запад технолошки напреднији од Истока уопште не значи да је Запад и духовно напреднији од Истока. Технологија сама по себи не доноси обавезно и духовни развој. То је само варка. Напротив, ако се технологија користи на погрешан начин, може само да доведе до духовног и моралног назадовања.


Na Zapadu se mnogo vise postuju ljudksa prava, postenije se radi i manje se krade. Ako je krsenje ljudskih prava, korupcija i lopovluk preduslov za duhovnost onda si verovatno u pravu.
dragoljub92 dragoljub92 17:21 21.10.2012

Re: ...

Inače, umeju i ti naši mnogo da seru ali i to ćemo posle, nedeljom, posle Engleza.

tasadebeli tasadebeli 17:25 21.10.2012

Re: ...

Filip2412
u Srbiji su ekstremisticke grupe malobrojne ali javno mnjenje, srednja klasa, obicni ljudi sto bi se reklo - su previse tolerantni za antiromske ekscese
...Ako je krsenje ljudskih prava, korupcija i lopovluk preduslov za duhovnost onda si verovatno u pravu.


Е, коначно смо се разумели!!!

И, видиш, зато сам тамо у неком коментару написао да бих волео да сте сви ви који сте отишли из ове земље, остали овде јер би онда чишћење гована по Србији било много лакше.

Немој погрешно да ме разумеш, никоме ја не пребацујем што је отишао. Свака од тих ваших исељеничких прича довољно је већ тешка сама по себи да бих ја имао права да било коме шта пребацујем. (Од мојих десетак блиских пријатеља са којима сам одрастао и који размишљају овако као ти и ја, у Србији смо остали само нас двојица. Брат ми је ван Србије, пола моје и женине фамилије ми је ван Србије, кумови су ми ван Србије...)Само хоћу да кажем да би све било много лакше када бисте сви ви били овде, а не тамо...

Ма, хебем ти живот! Увек се растужим када помислим шта је све могло да буде и шта смо све могли да будемо, а нисмо због сопствене глупости...
alselone alselone 11:46 20.10.2012

I sta smo imali na kraju

1. Utakmicu koja prolazi veoma korektno sto potvrdjuje izvestaj delegata i snimci.
2. Direktnu, ozbiljnu provokaciju (za koju idu velike kazne) igraca gostujuceg tima u 94. minutu.
3. Rasisticke povike posle toga.
4. Tucu igraca i strucnog staba oba tima.

5. Histeriju i gomilu lazi Engleskih medija i fudbalera da se kazni samo jedna ekipa i to nezapamceno drasticno u odnosu na pocinjene propuste
6. Grupu ljudi koja tercira Englezima (moralno nadmocnima) i u ovome vidi fasizam naroda, povecanju netrpeljivost, duha iz boce i slicne dramaticne recenice.

Ljudi, a da jebete vi nesto drugo?
NNN NNN 12:44 20.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Relativizatoru
alselone alselone 12:56 20.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Relativizatoru


Idem sad lagano da trosim pare SANU, SPC, antihaskog lobija, dveri, mafije i Toleta.
Filip2412 Filip2412 06:50 21.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

3. Rasisticke povike posle toga.
ako je posle toga onda u redu...
alselone alselone 07:06 21.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
3. Rasisticke povike posle toga.
ako je posle toga onda u redu...


To si ti rekao Шаби, ne ja.
Filip2412 Filip2412 16:03 21.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

alselone
To si ti rekao Шаби, ne ja.
Pa sto onda propade pricajuci o Engleskoj na temi koja se tice reakcije srpskih navijaca?

A kad pomenem situaciju sa Sabanom bajramovicem u Srbiji kao promer, ti pocnes da me zoves Sabane jer sam pogresio prezime i to je sve sta imas da kazes? jel ima jedan ovde komentar koji si dao a koji je vezan za temu bloga?

BTW: Evo i Rud Gulit je dao izjavu tako da sad drugari kojima je ciscenje sopstvenog dvorista mrsko mogu da opleve po Holandiji kao kolevki rasizma. Ajd polako...
alselone alselone 17:46 21.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Pa sto onda propade pricajuci o Engleskoj na temi koja se tice reakcije srpskih navijaca?


E moj Sabi, nisam pricao o Engleskoj, pogledaj ponovo komentare koje sam pisao, mada sumnjam da si u mogucnosti posto ovako gledas na stvari:


Posto mesas Sabana Bajramovica i Sabana Saulica necu uopste da te udostojim odgovora na tu temu.
Filip2412 Filip2412 23:52 21.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Alselone, taj dizelaski smisao za humor objasnjava dosta ... Mislim ej .... Za Tebe je podjebavanje zvati nekoga Shabane- duhovitost iz jadnih devedesetih, blog b92 je nekada bio mesto za razgovor pa I svadju Ali ne i primitivizam, good job moderacijo, dobro sledite drustvene trendove

... U iskekivanju bloga o mrskom kapitalisti rasisti i patoloskom antisrbinu Rud Gulitu
alselone alselone 07:32 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
Alselone, taj dizelaski smisao za humor objasnjava dosta ... Mislim ej .... Za Tebe je podjebavanje zvati nekoga Shabane- duhovitost iz jadnih devedesetih, blog b92 je nekada bio mesto za razgovor pa I svadju Ali ne i primitivizam, good job moderacijo, dobro sledite drustvene trendove


Filipe, nežni cvete u vihoru fašizma, tvoj hrabrost i odlučnost u borbi ali i emotivni momenat su me prosto dirnuli. Evo neću te više zvati samo "Šabane" nego "nežni Šabane".

... U iskekivanju bloga o mrskom kapitalisti rasisti i patoloskom antisrbinu Rud Gulitu

Slobodno, evo sad će, samo pričekaj.

Da se vratimo na temu, posto vidim da ti i dalje nije jasno. Ja verujem da bi ti izrazito voleo da se proglasis moralno superiornim i da ovde vlada zaista fasizam, ali nije tako. Niti si ti moralna gromada, niti je ovde fasizam. Da li kapiras da je utakmica celim tokom prosla bez incidenta, do samog kraja? To ti ne govori nista?
alselone alselone 07:37 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

U to ime:

Saban Saulic
Zemljo moja
Imao sam sestnaest leta
kad izabrah stranu sveta
bio sam naivan

Ostavio prijatelje
prvu ljubav, roditelje
bio sam naivan

Trazio sam bolje sutra
ziveo za lepsa jutra
bio sam naivan

Ref.
Samo jedno srce imam
i u njemu jedan dom
u tudjini tebe snivam
zemljo moja, zemljo moja
Filip2412 Filip2412 15:11 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

"Shabane" je dizelaska fraza. U zivotu osim preko interneta nisam razgovarao sa nekim kome je "Shabane" uzrecica.

Ja verujem da bi ti izrazito voleo da se proglasis moralno superiornim i da ovde vlada zaista fasizam, ali nije tako.
...udruzene snage cije vatikana

a u stvarnosti: Svet boli qrac za Balkan i za Srbiju, sve sto se na temu Srbije kaze zaboravi se brze nego sto je receno i nikda nasi ljudi u inostranstvu nemaju probleme jer su Srbi. Medjutim, vi tamo nastavljate da zivite sa tom stokom koja jedino ide da gleda utakmice jer je normalan svet sa stadiona pobegao. A kad neko kaze da treba agresivno dase obracunate sa njima onda je to "uvreda za ceo srpski narod" i "proglasavannje Srba za fasiste". Pateticno, bas kao i saopstenje FSS.

I samo da jos jednom razjasnim. To sta se desavalo na stadionu se moze videti i u drugim zemljama. Verovatno ne zapadnim ali ajde. Medjutim to kako FSS i institucije zemlje reaguju - negiranjem to je beda koja se retko vidja i to je predmet kritika.

Huligana ima svugde ali nacin na koji se oni tretiraju je tuzna slika Srbije.
alselone alselone 15:29 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

"Shabane" je dizelaska fraza. U zivotu osim preko interneta nisam razgovarao sa nekim kome je "Shabane" uzrecica.


Meni "Sabane" nije uzrecica. Nekako mi pasuje za tebe, pa ponukan tvojim diletantiznom uvojih to ime.

Sve je to u redu, sada kako si "spustio loptu" pa pricas o huliganima a ne o fasizmu celog naroda ili u najmanju ruku vecine naroda, cak bi mogao i da se saglasim sa skoro celim komentarom.

Malo mi onaj deo skripi da ne moze da se vidi nista slicno na zapadu ali to je tvoje slepilo. Pa da li je pre samo neki dan nokautiran golman na utakmici u engleskoj. Kako ti samo promicu takve stvari?
Colin_bgd Colin_bgd 15:58 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Pa da li je pre samo neki dan nokautiran golman na utakmici u engleskoj. Kako ti samo promicu takve stvari?

"Simpaticni mladic" koji je nokautirao golmana u Sheffieldu je vec u zatvoru, inace...

Huliganizam ovde nije nista manji nego kod nas i obrnuto, samo ga drzava ne stiti. I to je glavni problem u celoj ovoj prici sto upravo nasa drzava (ili vlast, kako hoces) time sto ne radi nista da suzbije huliganizam, i sto odbija da se odredi prema ovim glupacima iz Krusevca, stavlja znak jednakosti izmedju tih glupaka i huligana i celog naroda...

Ne stavljam znak jednakosti ja, niti bilo koji drugi blogeri ili komentatori koji kritikuju urlikanje iz Krusevca...
omega68 omega68 17:19 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Svet boli qrac za Balkan i za Srbiju

Pa što onda tebe boli qrčina za iste?
Ti si isto taj svet, Mustafa
Filip2412 Filip2412 18:38 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Pa što onda tebe boli qrčina za iste?
Brinem se za normalne tamo, prijatelje i fanmiliju.
milisav68 milisav68 18:38 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
Medjutim, vi tamo nastavljate da zivite sa tom stokom koja jedino ide da gleda utakmice jer je normalan svet sa stadiona pobegao.

Ali ne samo zbog toga (već više zbog pada kvaliteta, i gomile TV prenosa), a i te incidente na stadionima možeš na prste obe ruke da nabrojiš za recimo 10 godina (uobičajne tuče navijača ne računam, jer se to dešavo i za vreme SFRJ, a i dešava se svuda u svetu, znači - prosek).

Sliku o Srbiji stičeš na osnovu medija i (verovatno) tebi bliskih prijatelja, koji se kreću u nekim manjim krugovima, koji nemaju uvid u širu sliku.

Sad ja tebe mogu da ložim da je još gore nego pričaš/pišeš, samo eto mediji kriju, a ti da samodopadajuće rasteš ko kvasac.

Shvati da ovde (na blogu) ne razgovaraš sa dundjerima, već sa ljudima koji imaju odredjeno obrazovanje, i kojima engleski jezik nije strani jezik, i koji su malo obišli svet, a i imaju neke prijatelje po tim amerikama, pa takodje mogu da dobiju neke informacije iz prve ruke.
Filip2412 Filip2412 18:40 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Malo mi onaj deo skripi da ne moze da se vidi nista slicno na zapadu ali to je tvoje slepilo.
Na zapadu, ako cemo o Zapadnoj Evropi sigurno nema nista slicno - da stadion ispusta majminskke zvuke a da se FSS pravi blesav i negira incident.

Tako nesto na Zapadu nema.
maksa83 maksa83 20:07 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Tako nesto na Zapadu nema.

Da vidimo koliko znaš o planeti na kojoj živiš.

(Not much, reklo bi se...)



Belgium

Oguchi Onyewu, an American of Nigerian descent, has been punched and shouted at by racist fans while playing for Standard Liège.[7] He's also had incidents with other players, such as Jelle Van Damme, who, according to Onyewu, repeatedly called him a "dirty ape"[8] during the 2008–09 Championship playoff, even after Onyewu relayed the information to the referees.[9] Van Damme denied the accusations following the match, and claimed that Onyewu had called him a "dirty Flemish".[8] Approximately two weeks later, on June 2, 2009, it was announced by Onyewu's lawyer that he was suing Van Damme in an effort to end on-field racism in European football.[10]
Zola Matumona left FC Brussels after he accused club chairman Johan Vermeersch of making racist remarks towards him during a crisis meeting at the struggling club. He is reported to have told Matumona to "think about other things than trees and bananas."

France
On 18 April 2007, Lyon player Milan Baroš was accused of racially abusing Rennes' Stéphane M'Bia by implying that M'Bia smelt.[13] On 4 May 2007 Baroš was found guilty of the gesture, but found not guilty of racism, and was banned for three league matches.[14]

On 17 September 2007, Libourne's Burkinabe player Boubacar Kébé was abused by fans of Bastia; he was red-carded for retaliating.[15] In February 2008, Bastia was again at the centre of controversy when their fans unfurled a racist banner, again aimed at Kébé, which delayed the kick-off of the match by three minutes.[16]
On 17 February 2008, Abdeslam Ouaddou of Valenciennes was racially abused by a fan from opponents Metz; Metz and the French league announced that they would be suing the fan in question. The match referee did not see the incident, and so booked Ouaddou for challenging the fan.[17] Valenciennes chairman Francis Decourrière later demanded that the match be replayed, "in front of children from Valenciennes and Metz."[18] Following this incident, the French Football Federation made steps to introduce harsher punishments.[19]
In March 2008, Bastia's Frédéric Mendy claimed he had been racially abused by Grenoble's fans.

Italy
Black footballers playing in the Serie A top flight in 1992–1993 were also racially abused. Two black Dutch players, Ruud Gullit and Aron Winter, have spoken out against such racist taunts. Their complaints spurred a day of action on 13 December 1992, with the slogan No al razzimo! (No To Racism) being paraded by all players in the two Italian divisions.[28]
Paul Ince also complained about open abuse during his spell with Inter Milan in Italy between 1995 & 1997.[2]
On 27 November 2005, Marco Zoro attempted to stop the Messina–Inter Milan match by leaving the field with the ball, after being tormented by racist taunts from some Inter supporters. He was eventually convinced to keep playing by other players, notably by Inter's Adriano. These facts then brought strong and unanimous condemnations by the whole football community within Italy, and even a 5 minute delay for an anti-racism display for all the matches to be played in the next week in the country. The actions of the Inter supporters were also brought to the attention of the European football governing body UEFA as well as that of the European Union.[7]
On April 2009 Internazionale's Mario Balotelli, an Italian footballer of Ghanaian descent, was subjected to racial abuse from Juventus fans.[29] They were handed a one game home fan ban as a result.[30]

Montenegro
See also: Football in Montenegro
In a match between Rangers and FK Zeta, Rangers players DaMarcus Beasley (an African American) and Jean-Claude Darcheville (a black Frenchman) were subjected to racist abuse by FK Zeta players[32] and Zeta were later fined £9,000.

Sweden

In 2009, fans of Swedish football team IFK Göteborg attacked supporters of rivals Malmö FF by referring to them as "Rosengårdstattare" ("Rosengård gypsies", in a racist reference to the large immigrant population of Malmö.[72][73] Also, fans of Helsingborgs IF have been known to yell monkey chants at opposing dark-skinned players.[74]

Spisak za Englesku i Škotsku je preveliki da bih ga ovde kačio.
Filip2412 Filip2412 20:12 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Pa ajde milisave ja se secam prekinutog meca u italiji, secam se ubistva briosa tatona, prisustva huligana na postizbornim skupu sps-a, secam se da je ispaljen hitac iz pistolja na marakani i sve to u poslednje 2-3 godine i eto majmunsko roktanje na tribinama koje se lepo vidi na youtube a koje FSS i javnost negira ili pravda time sto je taj igrac uvredio publiku?! (Ja nikada te likove ne bih ni nazvao publika.)

Da dodam i organizovane pretnje lincovanjem za gej paradu i da se ista zbog njih zabranjuje.

Jel ti stvarno mislis da se ovakvi idiotizmi tako cesto vidjaju na zapadu? Pre svega, takva saradnja i tolerancija vlasti-huligana ne postoji uopste a incidenti se desavaju ali manje. Zapravo, pola nabrojanih stvari gore uopste i ne znam da sam cuo da se desi u nekoj drugoj zemlji, na primer da se neko pravi nevest i negira stvar koju svi vide na snimku, ili da huligani odredjuju ko ima prava da se slobodno krece ulicama, da rade zajedno sa politicarima u upravnim odborima.
Filip2412 Filip2412 21:10 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Spisak za Englesku i Škotsku je preveliki da bih ga ovde kačio.
Sama cinjenica da se incident dogadja nije toliko iznenadjujuca kooiko upornost u negiranju ociglednog od strane osetljivih patriJota i od strane zvanicnih institucija. Razlog je sto valjda misle da neko ugrozava srpstvo ako kaze da su ti huligani stoka. Treba malo pazljivije sa njima ipak su to sirota deca bez posla i tako to...

Huligana ima svugde, ali je posebno dirljiv nacin na koji se oni tretiraju u Srbiji. U tome je problem. U Srbiji se za njih trazi pravda i tako to a i simpatican je taj savez izmedju huligana i sireg javnog mnjenja oko gej parade.

I naravno.... kada onaj fudbaler kaze kako kamerun treba da sredi prvo svoje dvoriste (sto je naravno tacno) pa da drugome deli lekcije covek se slavi ko Milos Obilic.... a preskace se cinjenica da je takodje rekao kako misli da srpski savez treba strogo kazniti.
milisav68 milisav68 21:43 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
Pa ajde milisave ja se secam prekinutog meca u italiji, secam se ubistva briosa tatona,

A ovoga se ne sećaš.

Četiri navijača Arsenala uhapšena su na stadionu Liverpula, za vreme utakmice Liverpul - Arsenal, zbog ubistva navijača Liverpula u centru istoimenog grada. - utorak 4.09.2012.

Lako je pišati po Srbiji, za to se ne odgovara....
alselone alselone 22:03 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
Malo mi onaj deo skripi da ne moze da se vidi nista slicno na zapadu ali to je tvoje slepilo.
Na zapadu, ako cemo o Zapadnoj Evropi sigurno nema nista slicno - da stadion ispusta majminskke zvuke a da se FSS pravi blesav i negira incident.

Tako nesto na Zapadu nema.


Zasto bi Fudbalski Savez Srbije i reagovao na nerede u drugim drzavama? Naravno da to nema.
alselone alselone 22:06 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Makso i Milisave, uzalud vam trud sviraci. Pricati nesto coveku koji ne razlikuje Sabana Saulica i Sabana Bajramovica je pucanj u prazno. On ce nastaviti svoju pricu, kao Svabo tra, la, la, i na ovom i na sledecim blogovima.
Tako nesto nema na zapadu.
milisav68 milisav68 22:22 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

alselone
Makso i Milisave, uzalud vam trud sviraci. Pricati nesto coveku koji ne razlikuje Sabana Saulica i Sabana Bajramovica je pucanj u prazno. On ce nastaviti svoju pricu, kao Svabo tra, la, la, i na ovom i na sledecim blogovima.
Tako nesto nema na zapadu.

Ma meni pamet ne smeta mnogo.
omega68 omega68 22:37 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Maxa83
Spisak za Englesku i Škotsku je preveliki da bih ga ovde kačio.
Mustafa:
Sama cinjenica da se incident dogadja nije toliko iznenadjujuca kooiko upornost u negiranju ociglednog od strane osetljivih patriJota

makso patriJoto

Makso i Milisave, uzalud vam trud sviraci

uh, dobro je što nisi i mene pomenuo da me ovi čistači svog ( dvorišta ) ne uzNu na zub
Filip2412 Filip2412 22:50 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Makso i Milisave, uzalud vam trud sviraci.
aj ne peni, pa ne moras da se sad udruzujes da bi nesto dokazao govori u svoje ime

Svoju inteligenciju si dokazao prilogom iz treceg oka i razlikovanjem dva Sabana. Kao i cinjenicom da ti je nacin za podjebavanje koriscenje necijeg licnog imena?! Duhovitost a la kursadzije.

Poenta cele price nije da se incidenti desavaju samo kod nas nego da se kod nas najvise reaguej iz kompleksa nize vrednosti - poput alselonea koji misle da je ovo prilika za prepucavanje sa Englezima umesto da se zabrinu sto im delikvetni cine vecinu na stadionima. Mislim, takvih je velika vecina... i svaki razgovor se svodi naravno na....

A STA SU ONI NAMA RADILI!
tasadebeli tasadebeli 23:38 22.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
Huligana ima svugde, ali je posebno dirljiv nacin na koji se oni tretiraju u Srbiji. U tome je problem. U Srbiji se za njih trazi pravda i tako to a i simpatican je taj savez izmedju huligana i sireg javnog mnjenja oko gej parade.


Филипе, можда ти то не видиш одатле, али схвати да су хулигани на стадионима у Србији, преко својих вођа, у уској вези са неким безбедносним структурама, садашњим, бившим (ако то "бивши" уопште и постоји код те феле људи) које су се претвориле у интересне групе. Тешко је свему томе ући у траг.

Исто тако, то што ти зовеш "шире јавно мнење" заправо је оно што видиш у српским медијима, папирним или електронским, од којих је сигурно 80% строго контролисано преко различитих токова новца од стране тих истих структура. Обични грађани тешко могу да се изборе са тим стварима, а тешко да могу и да дођу до речи у тако контролисаном јавном мњењу. То сигурно сваком нормалном човеку у овој Србији смета много, али руке су нам везане. Исто тако мораш да схватиш да обичан грађанин Србије свакако не мисли онако како ти инструирани медији свакодневно приказују. Свима нама овде је јасно да ни они што су убили Татона не би ни добили тако високе казне да није било у питању убиство страног држављанина и да није пажња међународне јавности била окренута ка том случају преко француских медија. Да је тада којим случајем убијен Србин уместо Француза, нити би се тај случај толико дуго помињао по медијима, нити би убице добиле тако дуге затворске казне. А опет, гарантујем ти да је иза те бесловесне стоке, која је вијала Татона, тукла га и бацила са степеница, опет стајала нека интересна група којој је у том тренутку био потребан баш такав развој догађаја.

Па зар ти мислиш да смо ми овде сви толико наивни да верујемо да је Богољуб Карић "са ових десет прста" стекао толику лову, да се Мишковић обогатио поштеним радом, да је Коле Шећер прво носио гајбице док није стекао свој први милион, да је Жељко Митровић успешан медијски магнат (знам поуздано од људи који су присуствовали сцени да се "медијски магнат" почетком деведесетих појавио у бившој, касније у бомбардовању 1999. срушеној, згради ЦК и захваљујући писму које му је потписала лично баба Јула, заузео просторије и отпочео свој бизнис) који се данас из петних жила труди да држи у заглупљењу не само Србију, него и већи део бивше Југе, и да при томе дрмне што већу лову? Све ми то знамо, али то није јавно мњење Србије. То што видиш на медијима је лажна слика јавног мњења Србије. Ко зна колико још шушумига, пилићара и фукаре се мува у тим круговима или је повезано са њима.

Навијачи и екстремистичке групе су само ударна песница тих типова. Чак и она језгра навијачких група, они најекстремнији, сами кажу да они више и не долазе на стадион због фудбала. Фудбал је ту небитан (а и зашто би гледали фудбал који је на нивоу барајевске лиге?). Они на стадион долазе пијани и надувани без икакве свести о томе где су. Једини циљ им је да се испразне, направе неки циркус и улију нову дозу страха ионако већ преплашеним грађанима. Ако и буду ухапшени, буду брзо и пуштени јер прораде везе преко оних већ поменутих структура. Све ми то знамо. А шта нам преостаје? Да се самоорганизујемо и да кренемо са моткама (говњивим), ножевима и пиштољима у рукама да се обрачунавамо са њима по улицама? Онда ће нас то довести у исти ниво са том стоком.

Једино што нам преостаје, то је да радимо оно што знамо и умемо, ако нам уопште и то дозволе, најбоље што можемо надајући ћемо тиме макар мало допринети да Србија заиста и постане оно што треба да буде, држава у којој се фукара неће богатити на исти начин као и они побројани горе у коментару и да ће те "структуре" бити разбијене (један је покушао да то разбије, па су га убили, сећаш се), па да ће онда кроз ефекат домина и насиље и мржња и глупост бити смањени на разумну меру. А са овако постављеним системом фолирантске демократије, са оваквом контролом медија и токова новца, са оваквом полицијом и судством, то је немогуће.

Схваташ ли ти да је нама данас министар финансија (током свих ових 12 година увек је на позицији блиској токовима новца) човек који је 2000. године упао са аутоматом у рукама у Народну банку (хеботе, к'о Ал Капоне или Дилинџер), разбуцао за пар година домаћи банкарски сектор и онда великодушно омогућио међународним лихварима да деру кожу са леђа грађана Србије кроз највише камате за кредите у Европи? И данас задовољно трља руке пребројавајући лову која му се слила у џеп кроз разне провизије добијене за нелегалну и полулегалну распродају Србије и њених грађана. Нема ту помоћи, Филипе, док нам таква фукара контролише судбину.

И није то никаква завера, Филипе. У питању су различити интереси, домаће и иностране фукаре, а једини њихов мотив искључиво је трпање лове у сопствене џепове. За њих, ми обични грађани смо само стока, марва коју треба искористити за своје сопствене интересе.

У таквој ситуацији људи почну да размишљају на следећи начин: Ако не можеш да их победиш, придружи им се. И онда се читава та говнарија преко новопримљених играча у колу наставља до у бескрај.

То ти је целовита прича о ономе о чему говоримо на овом блогу. Ми овде живимо у томе и немој да те чуди што обични грађани одбијају да им се, поред свих тих глупости које гледају сваки дан, још прикаче и етикете расисте, насилника или чега већ јер схватају колико је то једна лажна исконструисана слика. То није она права Србија. Праву Србију ипак чини већина обичних нормалних људи, а не та фукара.
maksa83 maksa83 06:58 23.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

simpatican je taj savez izmedju huligana i sireg javnog mnjenja oko gej parade.

Šire javno mnjenje zapravo svečano zabole za paradu, ono gleda kako da preživi dan.
alselone alselone 08:31 23.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

Filip2412
Makso i Milisave, uzalud vam trud sviraci.
aj ne peni, pa ne moras da se sad udruzujes da bi nesto dokazao govori u svoje ime

Svoju inteligenciju si dokazao prilogom iz treceg oka i razlikovanjem dva Sabana. Kao i cinjenicom da ti je nacin za podjebavanje koriscenje necijeg licnog imena?! Duhovitost a la kursadzije.

Poenta cele price nije da se incidenti desavaju samo kod nas nego da se kod nas najvise reaguej iz kompleksa nize vrednosti - poput alselonea koji misle da je ovo prilika za prepucavanje sa Englezima umesto da se zabrinu sto im delikvetni cine vecinu na stadionima. Mislim, takvih je velika vecina... i svaki razgovor se svodi naravno na....

A STA SU ONI NAMA RADILI!



Ponovo ista prica, ponovo si upao u hrcak rezim.


Covece, polako cu kucati - niko ovde (na ovom tredu) ne govori "A STA SU ONI NAMA RADILI!". Ponovo polako - gde sam se ja prepucavao sa Englezima?

kod nas najvise reaguej iz kompleksa nize vrednosti

Ti to po sebi?


A vidim da si ohanuo i to je dobro. Sada incidenti (pazi, incidenti!, nije vise fasizam naroda, duh iz boce, horor strah uzas kraj), postoje svugde, postoje i kod nas, izolovani fasizam iz kompleksa i slicno.

Nastavi da radis na sebi.
tasadebeli tasadebeli 09:05 23.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

maksa83
simpatican je taj savez izmedju huligana i sireg javnog mnjenja oko gej parade.Šire javno mnjenje zapravo svečano zabole za paradu, ono gleda kako da preživi dan.




alselone alselone 13:55 23.10.2012

Re: I sta smo imali na kraju

uh, dobro je što nisi i mene pomenuo da me ovi čistači svog ( dvorišta ) ne uzNu na zub


Ih, ti si im odavno na zubu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana