Hugo

Vanja Montenegro Ljujic RSS / 06.02.2008. u 13:11

...?



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dawngreeter Dawngreeter 14:03 06.02.2008

Obozavam ga :)

Ja stvarno obozavam tog coveka. Sta u zadnje vreme radi bas i ne podrzavam u potpunosti i pribojavam se da ce u neko mtrenutku nesto kvrcnuti i cela masinerija zavrsiti u represiji naroda. Medjutim, on je stvarno jedna vrlo dopadljiva licnost i meni je mnogo prijemciva ta over-the-top teatralnost koja na momente poptuno ocigledno ide vrlo namenski u neverovatno preuvelicavanje i banalizaciju. Bilo mi je drago kada mu referendum nije prosao ako ni zbog cega drugog, zato sto se pokazalo da demokratija ipak funkcionise (mada me malo nervira besmislena kritika 'beskonacnog mandata' koja se predstavljala kao pravo na tiraniju, sto ni u kom slucaju nije bila).

Nisam od ljudi koji misle da takva vrsta socijalizma treba da se prosiri na sve zemlje sveta, ali mislim da Venecueli moze da bude (a i da je bilo) mnogo, mnogo gore nego sto joj je sada. Kad se podvuce crta, Chavez je faca i nadam se da ce do kraja njegove vladavine Venecueli biti jos bolje.
carly carly 14:30 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Slazem se da je interesantan. Sto se tice kvaliteta vladavine uvek je pitanje da li moze bolj a ne kako je bilo.

Kako li Mr.Danger reaguje na ove nastupe u smiraj svog mandata? :))))))
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:36 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Medjutim, on je stvarno jedna vrlo dopadljiva licnost i meni je mnogo prijemciva ta over-the-top teatralnost koja na momente poptuno ocigledno ide vrlo namenski u neverovatno preuvelicavanje i banalizaciju


CARACAS, Venezuela - Venezuelan President Hugo Chavez accepted a handful of coca leaves from his Bolivian ally Evo Morales and chewed them during a summit meeting on yesterday, saying “coca isn’t cocaine.”

“You know the strength that coca gives,” Chavez said. “I’ve really grown used to it every day in the morning.”

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:39 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Chavez je faca i nadam se da ce do kraja njegove vladavine Venecueli biti jos bolje.


Pitanje je da li bi nam bio ovoliko simpa da zivimo u Venecueli... Ja iskreno nisam sigurna...
Alava Alava 14:47 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Vanja Montenegro Ljujic
Venezuelan President Hugo Chavez accepted a handful of coca leaves from his Bolivian ally Evo Morales and chewed them during a summit meeting on yesterday, saying “coca isn’t cocaine.”“You know the strength that coca gives,” Chavez said. “I’ve really grown used to it every day in the morning.”


Vanja Montenegro Ljujic
Pitanje je da li bi nam bio ovoliko simpa da zivimo u Venecueli... Ja iskreno nisam sigurna...Iz ove distance mi izgleda kao neverovatno smesan klovn! :)


Stvarno je car. Ali i ja se pitam koliko bi mi bio simpa da tamo živim, pa kao sa Kastrom recimo.
Dobro, Južna Amerika je definitivno krajnje specifičan kontinent, pa i na Huga kao takvog lika treba gledati iz milion različitih aspekata.
Dawngreeter Dawngreeter 15:03 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Vanja Montenegro Ljujic

Chavez je faca i nadam se da ce do kraja njegove vladavine Venecueli biti jos bolje.


Pitanje je da li bi nam bio ovoliko simpa da zivimo u Venecueli... Ja iskreno nisam sigurna...


Nisam ni ja. Ali treba uzeti u obzir da su oni bili temeljno sjebana zemlja, ogromnim delom ispod granice nemastine. Uslovi i okolnosti se potpuno razlikuju i 'resenja' ne funkcionisu svuda isto.

Na primer, Amerikanci obozavaju da idu unaokolo i prosipaju price o demokratiji. Ali za demokratiju je potreban odredjeni gradjanski metnalitet, odgovarajuca ekonomska osnova, izvestan nivo obrazovanja. Bez toga, demokratija nema smisla i postaje samo neka farsa i ruglo koje povremeno ukljucuje besmislena glasanja. Svaki narod ce se sa svojim problem izboriti na svoj nacin, a ovo je nacin koji je Venecuela izabrala. Ja uvek podrzavam levicarske pokrete i nadam se da ovaj nece upasti u istu zamku u koju su mnogi upali.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:08 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Ja uvek podrzavam levicarske pokrete i nadam se da ovaj nece upasti u istu zamku u koju su mnogi upali.


Venecuelanska opozicija je grozna, stinking-rich-right-wing.

Dawngreeter Dawngreeter 15:16 06.02.2008

Re: Obozavam ga :)

Upravo to kazem. A ti i slicni su urnisali narod pre Cahveza. Nadam se da ce zemlja dovoljno napredovati, i ekonomski i kulturno, pa da za deset godina postoji zdravorazumna alternativa o kojoj bi moglo normalno da se prica. Mada, verujem da ako dodje do takvog trenutka, i Chavezova vlada ce biti bitno drugacija nego sto je sada.
dragoljub dragoljub 14:30 06.02.2008

:(

to je jedna od mana demokratije što i takvi patološki tipovi mogu da dođu na vlast ili kako bi to bilo da je velja pobedio na izborima doduše ovaj još nije šutirao novinare ali njegove poslanica je prebila jednog a i inače kao da je vaspitavan kod nas :))možda mu neki predak iz okoline čačka
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:40 06.02.2008

Re: :(

možda mu neki predak iz okoline čačka


mozda :)
apatrid apatrid 14:53 06.02.2008

Re: :(

ali njegove poslanica je prebila jednog


tako prolaze mlakonje kada se susretnu sa ženama-zmajevima. neće njoj tu neko da proziva mrtvog sina. stvarno dno.
Alava Alava 14:59 06.02.2008

Re: :(

dragoljub
možda mu neki predak iz okoline čačka


Mislite zbog kanua?
dragoljub dragoljub 15:02 06.02.2008

Re: :(

Mislite zbog kanua?

ma uopšteno kao brat blizanac u 5 kolenu:))
dragoljub dragoljub 15:23 06.02.2008

Re: :(

tako prolaze mlakonje kada se susretnu sa ženama-zmajevima.


nije ti se desilo da kupuješ ciglu od 9-o godišnjeg klinca?
apatrid apatrid 15:30 06.02.2008

Re: :(

dragoljub
tako prolaze mlakonje kada se susretnu sa ženama-zmajevima.nije ti se desilo da kupuješ ciglu od 9-o godišnjeg klinca?


Ne, zašto bih to radio?
dragoljub dragoljub 15:34 06.02.2008

Re: :(

zato ti i nije jasno zašto se novinar nije branio
apatrid apatrid 15:39 06.02.2008

Re: :(

dragoljub
zato ti i nije jasno zašto se novinar nije branio


Izvini, ali stvarno bih te zamolio da mi objasniš koja je fora sa klincem od 9 godina koji prodaje ciglu i kakve to sve veze ima sa ovom situacijom. Nazovi me glupim, ali meni nije jasno o čemu se tu radi.
dragoljub dragoljub 16:09 06.02.2008

Re: :(

čovek jednostavno nije smeo da se brani jer je bio uplašen za svoj život ne od one kokoške nego od vlasti mi nismo videli ko se sve nalazi u studiju jednostavno nije hteo da ga proguta mrak,a kupovanje cigle se zvala zajebancija kad te na ulici presretne klinac ili devojka i kaže ti "aj kupi ciglu" ako si budala oteaš je u#### a ako si pametan pogledaš niz ulicu i pet metra dalje vidiš tri-četri tabadžije koji koji čekaju da nešto kažeš i da te slome,obično su budale završavale na traumatološko , e u toj situaciji je bio novinar kad ga je kokoška napala samo je on imao 2grama mozga i ostao živ cela situacija je verovatno bila nameštaljka
apatrid apatrid 17:37 06.02.2008

Re: :(

čovek jednostavno nije smeo da se brani jer je bio uplašen za svoj život ne od one kokoške nego od vlasti mi nismo videli ko se sve nalazi u studiju jednostavno nije hteo da ga proguta mrak,a kupovanje cigle se zvala zajebancija kad te na ulici presretne klinac ili devojka i kaže ti "aj kupi ciglu" ako si budala oteaš je u#### a ako si pametan pogledaš niz ulicu i pet metra dalje vidiš tri-četri tabadžije koji koji čekaju da nešto kažeš i da te slome,obično su budale završavale na traumatološko , e u toj situaciji je bio novinar kad ga je kokoška napala samo je on imao 2grama mozga i ostao živ cela situacija je verovatno bila nameštaljka


Dakle, ti nisi gledao klip (bio je na b92), ali očito misliš da znaš o čemu se radi. Nameštaljka ako je bila, bila je za nju. Ona je histerisala nešto o tome kako joj je on uvredio mrtvog sina (mada nismo imali prilike da čujemo raniji tok emisije, tako da ne znam o čemu se radi), a on je osmehnut pokazuje neke naočare koje je ona slomila. Onda mu je otela mikrofon i udarila šamar. Toliko o tome.
A oko cigle sledeće: u mom selu, kad neko kupi ciglu (nisu se prodavale cigle, zato i nisam znao o čemu se radi, nego su prosto tražili kintu dakle - daš im zbog straha) takve nazivaju imenima kojima najčešće nazivamo delove ženske anatomije, a oni neka se smatraju "nebudalama" do 101 i nazad. Onda postaješ "ovca za šišanje". Ako pružiš otpor, bez obzira na ishod, zaslužuješ poštovanje i ostavljaju te na miru. Ja sam uvek bio za uzvraćanje udarca. Možda zbog toga mi je ovaj Čavez gotiva, šta misliš o tome?
I ne nazivaj žene kokoškama, to je tako šovinistički.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:56 06.02.2008

Re: :(

dragoljub
čovek jednostavno nije smeo da se brani jer je bio uplašen za svoj život ne od one kokoške nego od vlasti mi nismo videli ko se sve nalazi u studiju jednostavno nije hteo da ga proguta mrak,a kupovanje cigle se zvala zajebancija kad te na ulici presretne klinac ili devojka i kaže ti "aj kupi ciglu" ako si budala oteaš je u#### a ako si pametan pogledaš niz ulicu i pet metra dalje vidiš tri-četri tabadžije koji koji čekaju da nešto kažeš i da te slome,obično su budale završavale na traumatološko , e u toj situaciji je bio novinar kad ga je kokoška napala samo je on imao 2grama mozga i ostao živ cela situacija je verovatno bila nameštaljka


Fuj, kakva grozna anegdota! :)
dragoljub dragoljub 18:56 06.02.2008

Re: :(

prvo klip sam gledao ja ovde ne komentarišem ono što neznam ili nisam siguran

drugo ti i dalje neznaš šta znači kupiti ciglu jer je to urbana stvar što je tebi očigledno strano

trće ono nije žena nego siledžija nivoa kokoške

moja preporuka je da malo proučiš ono što se zove "urbane legende"

dragoljub dragoljub 19:03 06.02.2008

Re: :(

Fuj, kakva grozna anegdota! :)

nije anegdota to se stvarno dešavalo na ulicam većih gradova krajem 50-60-ih godina a danas je samo "urbana legenda"
apatrid apatrid 10:17 07.02.2008

Re: :(

prvo klip sam gledao ja ovde ne komentarišem ono što neznam ili nisam siguran


Ti ni u šta nisi siguran (mislim, naravno, na ovo o čemu je ovde reč), ali ipak komentarišeš. "Verovatno" su tu negde bili neki agenti, a novinar, traumiran nasilnom decom koja prodaju cigle trpi nasilje. Tako to izgleda kada prepričam tvoje postove. Daj, priberi se. I još tvrdiš da si gledao klip.

drugo ti i dalje neznaš šta znači kupiti ciglu jer je to urbana stvar što je tebi očigledno strano


Iako si se potrudio da mi objasniš, meni to nikada neće biti jasno. Kako neko može biti takva p... kukavica? Pruži otpor, čoveče, suprodstavi se. Manje je strašno dobiti jedne batine, nego biti uplašeni miš. A ovo "urbana stvar" je posebni hit. Vidi, dragoljube ljupče, ja sam napisao "u mom selu", jer je to kolokvijalni izraz (da li vi u urbanim sredinama koristite te stvari?). Mogao sam da napišem i "u mom svetu" što nikako ne bi značilo da sam sa druge planete, razumeš? C, c, c.

trće ono nije žena nego siledžija nivoa kokoške


I definitivno šovinistička izjava. Jedino mogu da razumem ukoliko si bio "primoran" da i od kakve kokoške kupiš ciglu ili neki drugi građevinski materijal.

moja preporuka je da malo proučiš ono što se zove "urbane legende"


Još nije smišljen odgovarajući emotikon koji bi mogao bar približno da ilustruje moju reakciju na ovo.
dragoljub dragoljub 22:36 07.02.2008

Re: :(


Još nije smišljen odgovarajući emotikon koji bi mogao bar približno da ilustruje moju reakciju na ovo.


pošto ti čuješ samo sebe smatram ovaj razgovor završenim .
Alava Alava 14:40 06.02.2008

Hugo

¿Por qué no te callas?

Ja, ja, ja, ja
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:43 06.02.2008

Re: Hugo

¿Por qué no te callas?


Juan Carlos je jos uvek najpopularniji ringtone u Spaniji :)
apatrid apatrid 14:54 06.02.2008

Re: Hugo

Vanja Montenegro Ljujic
¿Por qué no te callas?Juan Carlos je jos uvek najpopularniji ringtone u Spaniji :)


Poslednji odraz kolonijalističke arogancije. Samo neka zvoni.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:57 06.02.2008

Re: Hugo

slednji odraz kolonijalističke arogancije. Samo neka zvoni.


Mislim da ce to pre biti odraz Chavezove popularnosti medju spanskom omladinom :)
apatrid apatrid 15:17 06.02.2008

Re: Hugo

Vanja Montenegro Ljujic
slednji odraz kolonijalističke arogancije. Samo neka zvoni. Mislim da ce to pre biti odraz Chavezove popularnosti medju spanskom omladinom :)


Da, svaki izgovor je dobar. Čaveza, sigurno, mnogo potresa popularnost među španskim omladincima. Osim toga drznuo se da drži lekcije o genocidu i slično, pa još tvrdi je i Asnar fašista, što tvrdi i onaj deo španske omladine koji ima neka druga zvona.
ivana23 ivana23 21:00 06.02.2008

Re: Hugo

Vanja Montenegro Ljujic
Mislim da ce to pre biti odraz Chavezove popularnosti medju spanskom omladinom :)

I manekenkama (bar ponekom)

leto dijalektike leto dijalektike 14:28 07.02.2008

Re: Hugo

Poslednji odraz kolonijalističke arogancije. Samo neka zvoni.


Kako zvonko receno. Hvala , apatrid!
apatrid apatrid 14:51 06.02.2008

razlika

se po malo cemu razlikuje od ostalih latinoamerickih diktatora.


Razlikuje se po tome što ga ne podržava U$A. A i, u odnosu na njih, nikakav je diktator.
A "nezavisni mediji", phhhh, nezavisni od koga? Venecuelanaca? Barem im nafta nije nezavisna od njih samih, po cenu da ispadne kako baš i ne poštuju privatnu svojinu.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:59 06.02.2008

Re: razlika

Barem im nafta nije nezavisna od njih samih, po cenu da ispadne kako baš i ne poštuju privatnu svojinu.


a u meni igra pionirsko srce :)
apatrid apatrid 15:18 06.02.2008

Re: razlika

a u meni igra pionirsko srce :)


Baš mi je drago zbog tebe.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:59 06.02.2008

Re: razlika

apatrid
a u meni igra pionirsko srce :) Baš mi je drago zbog tebe.


Bas mi je drago da ti je drago sto mi je drago :)
apatrid apatrid 10:19 07.02.2008

Re: razlika

Vanja Montenegro Ljujic

apatrida u meni igra pionirsko srce :) Baš mi je drago zbog tebe. Bas mi je drago da ti je drago sto mi je drago :)


Dakle, moj dan je potpuno ispunjen!
nsarski nsarski 15:13 06.02.2008

Chavez je cool tip

i mislim da je dobar za Venecuelu. Prvo, narodno bogatstvo (naftu) ne trosi na bogatu elitu i sebe vec za potrbe drzave. Prodaje Kastru naftu po povoljnijoj ceni, ali zato desetine hiljada kubanskih lekara radi u Venecueli lececi sirotinju besplatno. Tokom Chavezove vladavine pismenost se dramaticno povecala, otvaraju se skole, bolnice kao nikada ranije. Najzad, on povoljno prodaje naftu i americkoj sirotinji, ali to se ovde slabo pominje. U Harlemu ga obozavaju. Ja kupujem beznin iskljucivo na CITGO pumpama.

Njegova primedba da je Aznar fasista je sasvim na mestu. A sta bi ste vi rekli za nekoga ko je aktivno podrzavao puc u vasoj zemlji i pajtasio se sa Bushom a posle se pravio blesav? Fasista je blaga rec za to.
Ti "nezavisni mediji" su mahom americka instalacija tamo i u rukama su bogate elite koja bi htela da se dokopa love od nafte.
Dalje, to sto se pajtasi sa Fuerzas Armadas (FARC) je potpuno logicno, jer mu onaj Uribe (direktan covek Amerike koji je dobio najvecu vojnu pomoc u istoriji Latinske Amerike) snalno izaziva kavgu na granici.
Ukratko, zivela Bolivarova revolucija!
I jos jedan simpa tip koga ne treba zaboraviti je Evo Morales. Najzad da Indiosi kontrolisu bogatstvo svoje zemlje.
apatrid apatrid 15:21 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

nsarski
i mislim da je dobar za Venecuelu. Prvo, narodno bogatstvo (naftu) ne trosi na bogatu elitu i sebe vec za potrbe drzave. Prodaje Kastru naftu po povoljnijoj ceni, ali zato desetine hiljada kubanskih lekara radi u Venecueli lececi sirotinju besplatno. Tokom Chavezove vladavine pismenost se dramaticno povecala, otvaraju se skole, bolnice kao nikada ranije. Najzad, on povoljno prodaje naftu i americkoj sirotinji, ali to se ovde slabo pominje. U Harlemu ga obozavaju. Ja kupujem beznin iskljucivo na CITGO pumpama.Njegova primedba da je Aznar fasista je sasvim na mestu. A sta bi ste vi rekli za nekoga ko je aktivno podrzavao puc u vasoj zemlji i pajtasio se sa Bushom a posle se pravio blesav? Fasista je blaga rec za to.Ti "nezavisni mediji" su mahom americka instalacija tamo i u rukama su bogate elite koja bi htela da se dokopa love od nafte. Dalje, to sto se pajtasi sa Fuerzas Armadas (FARC) je potpuno logicno, jer mu onaj Uribe (direktan covek Amerike koji je dobio najvecu vojnu pomoc u istoriji Latinske Amerike) snalno izaziva kavgu na granici.Ukratko, zivela Bolivarova revolucija!I jos jedan simpa tip koga ne treba zaboraviti je Evo Morales. Najzad da Indiosi kontrolisu bogatstvo svoje zemlje.


Pozitivno daštanje nsarski. Vrlo dobro! Ovo su smernice za dalje ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
nsarski nsarski 15:24 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Pozitivno daštanje nsarski. Vrlo dobro! Ovo su smernice za dalje

Eto, najzad i mi oko necega da se slozimo:))!

Inace, sinoc na nekoj emisiji (mahom o Holivuskom tracu) su rapsravljali i glasali ko bi od glumaca bio najpogodniji za predsednika. Pobedio je, naravno, Dzordz Kluni, i jedina primedba je bila da bi predsedniku Kluniju stalno u gostima bio Chavez!:)))
A ja kzem: "Sto da ne?! Ako se uzmu u obzir narodni artisti kojima je to svakodnevan zivot pune neizmernog zadovoljstva." (B. Cosic - "Uloga moje porodice..."
apatrid apatrid 15:32 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Eto, najzad i mi oko necega da se slozimo:))!


Ma, nije problem. Mi se ne razumemo samo kod Milice Tomić. Ineče re-spect to the maximum.
Alava Alava 16:07 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Kad se uzme u obzir istorija celog tog kontinenta, koliko su jadni Indiosi propatili od 1492. na ovamo, da su bukvalno istrebljeni iz srednje Amerike, pa tek u 18. veku poceli sa borbama za nezavisnost, a sticanje nezavisnosti je trajalo do polovine 19.veka, pa onda posle španskih kolonizatora došli američki,... i kad se sve to uzme u obzir, zaista
Najzad da Indiosi kontrolisu bogatstvo svoje zemlje.


Bravo nsarski!
stephen dedalus stephen dedalus 17:29 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

U Harlemu ga obozavaju. Ja kupujem beznin iskljucivo na CITGO pumpama.


u kom delu harlema: spanish mozda?
uostalom, popularnost mu opada. linija yuppie condominiums fronta je stigla vec do stotih ulica. sirotinja se ubrzano iseljava u bronx, tamo gde se nekada svirao dzez sada se "svira" na blakberry telefonima. uskoro ce ceo njujork da bude jedna "cvetna i lepo uredjena basta." there's no street like wall street!

andjelija andjelija 17:35 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

stephen dedalus

U Harlemu ga obozavaju. Ja kupujem beznin iskljucivo na CITGO pumpama.


u kom delu harlema: spanish mozda?
uostalom, popularnost mu opada. linija yuppie condominiums fronta je stigla vec do stotih ulica. sirotinja se ubrzano iseljava u bronx, tamo gde se nekada svirao dzez sada se "svira" na blakberry telefonima. uskoro ce ceo njujork da bude jedna "cvetna i lepo uredjena basta." there's no street like wall street!


mrzim njujork. dziberski grad i ne videh tu ni avangardu ni alternativu. kich turbo kao u knez mihajlovoj, samo sto su nase ribe zakon.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:11 06.02.2008

Evo Morales vs Branko Marinkovic :)

nsarski
i mislim da je dobar za Venecuelu. Prvo, narodno bogatstvo (naftu) ne trosi na bogatu elitu i sebe vec za potrbe drzave. Prodaje Kastru naftu po povoljnijoj ceni, ali zato desetine hiljada kubanskih lekara radi u Venecueli lececi sirotinju besplatno. Tokom Chavezove vladavine pismenost se dramaticno povecala, otvaraju se skole, bolnice kao nikada ranije. Najzad, on povoljno prodaje naftu i americkoj sirotinji, ali to se ovde slabo pominje. U Harlemu ga obozavaju. Ja kupujem beznin iskljucivo na CITGO pumpama.Njegova primedba da je Aznar fasista je sasvim na mestu. A sta bi ste vi rekli za nekoga ko je aktivno podrzavao puc u vasoj zemlji i pajtasio se sa Bushom a posle se pravio blesav? Fasista je blaga rec za to.Ti "nezavisni mediji" su mahom americka instalacija tamo i u rukama su bogate elite koja bi htela da se dokopa love od nafte. Dalje, to sto se pajtasi sa Fuerzas Armadas (FARC) je potpuno logicno, jer mu onaj Uribe (direktan covek Amerike koji je dobio najvecu vojnu pomoc u istoriji Latinske Amerike) snalno izaziva kavgu na granici.Ukratko, zivela Bolivarova revolucija!I jos jedan simpa tip koga ne treba zaboraviti je Evo Morales. Najzad da Indiosi kontrolisu bogatstvo svoje zemlje.


bauer bauer 18:46 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

samo sto su nase ribe zakon

ako ima boljih riba od nasih, onda su to venecuelanke :)
bauer bauer 18:49 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Chavez je cool tip, mislim da je dobar za Venecuelu...

sarski, ti si bullshit artist :) (videti kod mel bruksa, smesna strana istorije, cini mi se) :)

nadam se da te deca koja ovo citaju ne shvataju ozbiljno. za ove matore i ovako nema nade :)
Alava Alava 19:30 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

nsarski
Ukratko, zivela Bolivarova revolucija!



leto dijalektike leto dijalektike 20:43 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Nsarski wrote:
desetine hiljada kubanskih lekara radi u Venecueli lececi sirotinju besplatno. Tokom Chavezove vladavine pismenost se dramaticno povecala, otvaraju se skole, bolnice kao nikada ranije. Najzad, on povoljno prodaje naftu i americkoj sirotinji, ali to se ovde slabo pominje. U Harlemu ga obozavaju. Ja kupujem beznin iskljucivo na CITGO pumpama.
Ukratko, zivela Bolivarova revolucija!

Druze Nsarski,

Ne zamerite mi i ovog puta na neobicnoj prisnosti ( od onog drug-druzenje, a sve drugo ruzenje!),
no iako na tragu istinski pozitivnog iznenadjenja vasom iznetom analizom, zelim da ukazem da je vec nasa prethodna korespodencija obecavala ovakav (ne)sluceni obrt . Naime, jos ste u prethodnoj raspravi ( sukob na racunarskoj levici) , u tekstu gde replicirate o izumrlim profesijama , obecali "Vidimo se u sledecoj revoluciji!". Kako je tadasnja rasprava malo posle toga zakljuce(a)na, koristim priliku da na ovom mestu pozdravim vas istinski revolucionarni impuls. U ovom, i zasto da ne, svim nastupajucim slucajevima.
U svakom slucaju, vasa briljantna analiza venecuelanske politicke situacije ostace svetlo mesto ovdasnjeg politickog komentatorstva.
Hvala vama na tome.
Iskreno.
Pozdrav!

ps. I neka vas ne uplasi ovolika sloga medju nasim do juce, reklo bi se, antagonisticnim stranama. Znate kako pesnik kaze:"Nikada nije izgubljeno, sve do kraja,nikada".
Samo za vas


i
[youtube]http://fr.youtube.com/watch?v=fvlgM70tBGc
[/youtube]
leto dijalektike leto dijalektike 20:52 06.02.2008

Samo za vas DN (jos jedan pokusaj)

http://fr.youtube.com/watch?v=KRH0uYgK2QQ&feature=related
i
http://fr.youtube.com/watch?v=fvlgM70tBGc

nsarski nsarski 22:38 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Ja ne znam oko cega se vi ljudi toliko uzbudjujete.
Prvo, moja analiza (geeez!) je daleko od "briljantne".
Ja se u njoj uopste ne bavim ideologijom. Mislim da je logicno da prirodna bogatstva neke zemlje pripadaju narodu te zemlje i da taj narod treba od njih da vidi neke koristi. Neko ima naftu, neko tropska mora i palme, neko sneg i planine, neko ugalj, neko rudu, neko samo povoljan geografski polozaj, a neko nista - tako nam se zadesilo. Iskoristimo svoje prednosti najbolje sto umemo. Ono sto sam ja napisao gore je elementarna socijalna pravda i nista vise. Drzava postoji da sluzi narodu a ne obrnuto.
Ako uporedimo Venecuelu i S. Arabiju (obe bogate naftom), ja bih licno uvek pre izabrao da zivim u Venecueli. Ipak, tolike pogrde na racun Chaveza, dok se niko ne seti da pomene kucu Sauda i nacin zivota u toj zemlji. Sloboda stampe ne postoji. Izbori ne postoje. Zene se tretiraju kao kucni ljubimci. Zakoni srednjevekovni. Kazne srednjevekovne (secenje glave, delova tela, kamenovanje). Skolstvo srednjevekovno (madrase). Ogromno naftno bogatstvo se perverzno rasipa na seike i bogatase. Tolerancija prema manjinama i drugim verama ne postoji. I ta zemlja je OK (pustite ih, to su njihovi drevni obicaji), a Venecuela nije?
Chavez je daleko od toga da bude neki andjeo, ali makar lovu od nafte ulaze u opsta dobra svoje zemlje - skole, puteve, bolnice, zemljisnu reformu. To je socijalno postenije nego da kupuje zlatne automobile i engleske zamkove za sebe i svoju rodbinu i lakeje.
Setimo se samo sta je galerija tih likova koji su vladali na Karibima postigla do sada - Gvatemala, Haiti, Nikaragva, El Salvador, Honduras, Dominikanska Republika, itd., sve propale demokratije u kojima prosecan narod zivi na ivici bede.
Chavez Amerima smeta kao los primer - sada su i druge zemlje J. Amerike pocele da se pitaju o svom uredjenju. Ja ne verujem u komunizam, ali nekakva elementarna drustvena pravda nema veze ni sa komunizmom ni sa kapitalizmom.
Ti ljudi sto jedu blato da bi preziveli - to nisu Marsovci ili vanzemaljci iz druge galaksije. To su nasi fellow human beings, koji sa nama dele planetu i spavaju i sanjaju pod istim zvezdama. I kako kaze Z. Djindjic - samo jedan zivot imaju.
Wounded Knee Wounded Knee 22:50 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Ма Нсарски бре, шта ти ту причаш, ваљда CNN боље зна !!! ;-)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:58 06.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Ako uporedimo Venecuelu i S. Arabiju (obe bogate naftom), ja bih licno uvek pre izabrao da zivim u Venecueli. Ipak, tolike pogrde na racun Chaveza, dok se niko ne seti da pomene kucu Sauda i nacin zivota u toj zemlji.

nsarski, tu si u pravu isto koliko bi bio u pravu da kazes da bi izmedju Venceuele i Norveske izabrao Norvesku.

A pogrede na Chaveza su samo zbog toga sto je Vanja o njemu pravila blog. Mislim da bi bio glupo da na blog o Chavezu ja pocnem da pisem o kralju Fahu i njegovom nasledju. Inace, o saudijskoj porodici onomad sam napiao veliki clanak u Danasu. izguglaj ako te ne mrzi... nadam se da mi ne zameras stone persiram???
:)))
dragoljub dragoljub 23:23 06.02.2008

Re: Samo za vas DN (jos jedan pokusaj)

leto dijalektike leto dijalektike 00:21 07.02.2008

Re: Samo za vas DN (jos jedan pokusaj)

Hvala Dragoljubu!
Tehnika narodu.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:46 07.02.2008

Re: Chavez je cool tip

A pogrede na Chaveza su samo zbog toga sto je Vanja o njemu pravila blog. Mislim da bi bio glupo da na blog o Chavezu ja pocnem da pisem o kralju Fahu i njegovom nasledju.


Ja iskreno ne mislim da Chavez 'zasluzuje' velike pogrde. On je daleko od toga da bude moj idol, ali u poredjenju sa venecuelanskom opozicijom koja je velikim delom fasisoidna, Chavez ima moje simpatije. Dobro, evidentno je pomalo haknut i paranoidan, ali mi se svidja njegova socijalna politika. Bas. :)
nsarski nsarski 00:48 07.02.2008

Re: Chavez je cool tip

sarski, ti si bullshit artist :) (videti kod mel bruksa, smesna strana istorije, cini mi se) :)

Da, Brooks, prvi deo:)
Inace ima i ovde razrada na Latinskom.
leto dijalektike leto dijalektike 01:04 07.02.2008

I kako kaze ...D Nsarski


Nemojte se vi ni "baviti ideologijom". Krenulo vam i bez toga.
Napred D Nsarski, uz vas smo!
nsarski nsarski 01:11 07.02.2008

Re: I kako kaze ...D Nsarski

leto dijalektike


Nemojte se vi ni "baviti ideologijom". Krenulo vam i bez toga.
Napred D Nsarski, uz vas smo!

Auh, pa ja govorim o elementarnoj humanosti. Kad to izgubimo, onda ni nas nece biti - dzaba nam pare i moc. A sad ti to krsti kako hoces. Drzava koja ne sluzi tome da olaksa zivot narodu koji u njoj zivi (naci Nemacka, sovjetska Rusija, imperijalni Japan, S. Arabija i slicno) nemaju razloga da postoje. Simple as that.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:50 07.02.2008

Fish License

bauer
samo sto su nase ribe zakonako ima boljih riba od nasih, onda su to venecuelanke :)


Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:54 07.02.2008

Re: Chavez je cool tip

bauer
samo sto su nase ribe zakonako ima boljih riba od nasih, onda su to venecuelanke :)


Neko je opet pomenuo ribe?

andjelija andjelija 02:06 07.02.2008

....

ja pomenuh nase devojke....kako su zakon
lepe su venecuelke bas onako egzoticne i nezne na neki nacin.

http://www.thetake.org/

ovo je dobar dok.film o argentini ako vas interesuje.
bauer bauer 05:02 07.02.2008

Re: Chavez je cool tip

Neko je opet pomenuo ribe?

a neko je pomenuo revolucionare i diktatore :)

dragoljub dragoljub 17:33 11.02.2008

Re: Samo za vas DN (jos jedan pokusaj)

undefinedne rade
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:09 06.02.2008

fuj

Predsednik Venecuele Hugo Chávez je nesumnjivo jedna od najvecih politickih ikona 21 veka.


Licno, Cavesa dozivljavam kompletnim idijotom, covekom istrgnutim iz vremena i prostora, koji je hiponitsan velicinom Kastra, koji ne zna da se ponasa, nita da prica niti da vodi jednu normalnu politiku.

Njegova licna mrznja prema Americi, postala je drzavna politika, onda je tu mrznju preneo na internalicionalnu pozornicu samo zarad sopstvene promocije...

U svojoj zemlji je zaveo diktaturu milosevicevskog tipa, gde je sve dozvoljeno a u stvri nista nije dozvoljeno...radi sta mu se hoce, nacionalizuje stranu imovine i uopste uzev ne znam u cemu je on zaniumljiv.

To je kao da se divimo Velji Ilicu, mada fakat ima nas mnogo takvih.

Srki Srki 16:47 06.02.2008

Re: fuj

Aleksandar Stosic

Predsednik Venecuele Hugo Chávez je nesumnjivo jedna od najvecih politickih ikona 21 veka.


Licno, Cavesa dozivljavam kompletnim idijotom, covekom istrgnutim iz vremena i prostora, koji je hiponitsan velicinom Kastra, koji ne zna da se ponasa, nita da prica niti da vodi jednu normalnu politiku.

Njegova licna mrznja prema Americi, postala je drzavna politika, onda je tu mrznju preneo na internalicionalnu pozornicu samo zarad sopstvene promocije...

U svojoj zemlji je zaveo diktaturu milosevicevskog tipa, gde je sve dozvoljeno a u stvri nista nije dozvoljeno...radi sta mu se hoce, nacionalizuje stranu imovine i uopste uzev ne znam u cemu je on zaniumljiv.

To je kao da se divimo Velji Ilicu, mada fakat ima nas mnogo takvih.


Potpuno se slazem sa vama Aleksandre. Ja mislim da je on najobicniji lajavi krelac, koji se domogao vlasti nakon sto mu je koka ostetila mozak, svakako je zdrao vise od "jedne sake svakog jutra". Ne razumem sto se ovi gore loze na Cavez-Ilica, a ne znaju ni sta znaci "prodati ciglu". Valjda im prija kad neko ima "tesku ruku", a jos lepse kad je ne vezba na njihovim ledjima.

Poznajem dosta ljudi iz Venecuele i kad s njima pricas o Cavezu, zvuce isto kao i mi koji smo zavrsili neke skole pa pobegli od Miloseviceve tiranije.

Interesantno je kako ga tretira tekuca americka administracija - ne zarezuju ga 2%, ko da ne postoji. Shvatili ljudi s kojom budalom imaju posla, pa ga ostavili na miru da se sam blamira okolo. Koliko ono bese ima ilegalnih imigranata iz Venecuele u USA?



andjelija andjelija 16:58 06.02.2008

Re: fuj

potvrdjujem.
nsarski nsarski 17:00 06.02.2008

Re: fuj

Interesantno je kako ga tretira tekuca americka administracija - ne zarezuju ga 2%, ko da ne postoji.

Pa, ako ga ne zarezuju, sto su onda organizovali puc protiv njega?
Kao kontra-primer uzmimo Haiti gde vlada demokratija po americkim standardima (oni su svrgli Aristida, a sada je na vlasti Bushov covek Preval). Ilustracije radi, nedavno je izasla vest da su na Haitiju ljudi poceli da jedu kolacice od zemlje. Evo i recepta (blato, so i malo ulja):



i celog teksta OVDE pod naslovom
Poor Haitians Resort to Eating Dirt
Rising Food Costs Force Haiti's Poor to Resort to Eating Dirt
Sto rece Vladimir Vladimirovic: "ako na takvu demokratiju mislite - ne hvala".
andjelija andjelija 17:14 06.02.2008

Re: fuj

nsarski


Pa, ako ga ne zarezuju, sto su onda organizovali puc protiv njega?
Kao kontra-primer uzmimo Haiti gde vlada demokratija po americkim standardima (oni su svrgli Aristida, a sada je na vlasti Bushov covek Preval). Ilustracije radi, nedavno je izasla vest da su na Haitiju ljudi poceli da jedu kolacice od zemlje. Evo i recepta (blato, so i malo ulja):





i celog teksta OVDE pod naslovom
Poor Haitians Resort to Eating Dirt
Rising Food Costs Force Haiti's Poor to Resort to Eating Dirt
Sto rece Vladimir Vladimirovic: "ako na takvu demokratiju mislite - ne hvala".
strasno je citati ovakve stvari dok ja kuckam u toplom sa brzom konekcijom.
koliko mene secanje drzi , a ne drzi bas najbolje moram priznati, haiti zbog raznih hunti, otporasa, bandita ta zemlja tradicionalno ne moze da se stabilizuje.
koji god da je predsednik dolazio je ili se zadrzavao ili bivao ubijen.
stephen dedalus stephen dedalus 17:20 06.02.2008

Re: fuj

nisam siguran da administracija ignorise chaveza. uostalom, postoje institucije koje se bave tim pitanjima. chavez je preziveo nekoliko pokusaja atentata i barem tri pokusana puca, od kojih je jedan skoro uspeo. jednostavno, covek je u tihom ratu sa amerikom, jedan od onih nevidljivih ratova u kojima ne ucestvije vojska. inace, u kolumbiji se nalaze americke oruzane snage, koje u kolumbiji vec preko decenije vode borbe sa raznim gerilama.
chavez je mozda sasav tip, primitivac, opsednut kastrom ali bez obrazovanja, sofisticiranosti i istinske harizme koju je fidel ima(o). medjutim, ako se posmatra istorijski, on je samo logican produkt americke politike u juznoj americi. ako i zanemarimo istoriju, svako ko je gledao "kuma 2" zna o cemu se tu radilo. bice da je chavez ipak malo studirao slucaj allendea: jedini razlog zasto je i dalje ziv je to sto je upravo dosao iz vojske i sto ima krug oficira oko sebe koji su mu istinski odani.
sto se bolivije tice, razlog za pobedu moralesa nije cak ni pitanje kontrole nad gasom, vec voda. strane kompanije poput nestle-a i danonea koje kontrolisu najveci deo izvora vode u svetu su poceli da ljudima u boliviji uslovljavaju i naplacuju koriscenje izvora vode.
naravno, postoji i drugi nacin gledanja na stvari. konzervativci ce reci kako je chile danas najrazvijenija i najbogatija drzava juzne amerike bas zahvaljujuci vladavini pinocheta.
u svakom slucaju, kada su u pitanju latinoamericki lideri, ja bih se najradije sreo sa predsednicom argentine.
stephen dedalus stephen dedalus 17:22 06.02.2008

Re: fuj

trebalo je da se haicani ugledaju na komsije dominikance i kolektivno presele u njujork.
sve je to zbog vudu magije.
andjelija andjelija 17:23 06.02.2008

Re: fuj

stephen dedalus

u svakom slucaju, kada su u pitanju latinoamericki lideri, ja bih se najradije sreo sa predsednicom argentine.


a ja bih tu na skijanje :)
apatrid apatrid 17:40 06.02.2008

Re: fuj

koji god da je predsednik dolazio je ili se zadrzavao ili bivao ubijen.


Oh, zar? A zašto, zaboga?
apatrid apatrid 17:42 06.02.2008

Re: fuj

Ne razumem sto se ovi gore loze na Cavez-Ilica, a ne znaju ni sta znaci "prodati ciglu".


Jebi ga, tebra, nismo svi rođeni da budemo žrtve ili ono... znate već.
andjelija andjelija 17:43 06.02.2008

apatrid

takva kultura. sto mene pitas. predsednik bi hteo da bude veciti...a toliko bih bandi imaju, hunte, gerile kako se vec zovu, da ubijaju te predsednike ko glinene golubove.
onog kog su svrgnuli ameri su isti odslepali van haitija za svaki slucaj.

ma sve polazi od ekonomije. nemastina cini ljude bezvrednim. gledaj afriku, nigeriju na primer... ubijaju ljude bukvalno ne vrede nista.
totalno ludilo.
Dawngreeter Dawngreeter 17:47 06.02.2008

Re: fuj

stephen dedalus

trebalo je da se haicani ugledaju na komsije dominikance i kolektivno presele u njujork.
sve je to zbog vudu magije.


Da. Zbog Voudun religije je Haiti uspeo prvi da se organizuje i pobuni. Oni su prva takva kolonija koja se izborila za svoju nezavisnost i oterali Francuze. Problem je sto su naknadno zarad 'mirne koegzistencije' pristali na prilicno velike poreze ka Francuskoj sto ih je sateralo u zemlju. Ali to oni jesu prvi koji su se izborili za svoje.
nsarski nsarski 19:20 06.02.2008

Re: fuj

Da. Zbog Voudun religije je Haiti uspeo prvi da se organizuje i pobuni. Oni su prva takva kolonija koja se izborila za svoju nezavisnost i oterali Francuze. Problem je sto su naknadno zarad 'mirne koegzistencije' pristali na prilicno velike poreze ka Francuskoj sto ih je sateralo u zemlju. Ali to oni jesu prvi koji su se izborili za svoje.

Ne samo to, nego su Haicani bili primorani da isplate Francuskoj "dug" u koji je ulazio i potencijalni profit koji su Francuzi kao kolonija izgubili sto su se povukli sa Haitija. (To je kao kad bi mi danas placali Turcima sto smo ih isterali iz Srbije u proslom veku). Oni su taj dug placali do 60-ih godina, ako se ne varam. Onda su imali dinastiju Duvalier (podrzanu od strane usa), pa posle sve te gerile, bande i slicno.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:54 06.02.2008

Re: fuj

nsarski
Da. Zbog Voudun religije je Haiti uspeo prvi da se organizuje i pobuni. Oni su prva takva kolonija koja se izborila za svoju nezavisnost i oterali Francuze. Problem je sto su naknadno zarad 'mirne koegzistencije' pristali na prilicno velike poreze ka Francuskoj sto ih je sateralo u zemlju. Ali to oni jesu prvi koji su se izborili za svoje.Ne samo to, nego su Haicani bili primorani da isplate Francuskoj "dug" u koji je ulazio i potencijalni profit koji su Francuzi kao kolonija izgubili sto su se povukli sa Haitija. (To je kao kad bi mi danas placali Turcima sto smo ih isterali iz Srbije u proslom veku). Oni su taj dug placali do 60-ih godina, ako se ne varam. Onda su imali dinastiju Duvalier (podrzanu od strane usa), pa posle sve te gerile, bande i slicno.


Tako Nsarski, reci im! :)
nsarski nsarski 20:05 06.02.2008

Re: fuj

Tako Nsarski, reci im! :)

:)))
Pa, rekao sam, zar ne. Sta?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:17 06.02.2008

Re: fuj

nsarski
Tako Nsarski, reci im! :) :)))Pa, rekao sam, zar ne. Sta?


kakvo je zlo imperijalizam :)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:07 07.02.2008

bravo!

stephen dedalus
nisam siguran da administracija ignorise chaveza. uostalom, postoje institucije koje se bave tim pitanjima. chavez je preziveo nekoliko pokusaja atentata i barem tri pokusana puca, od kojih je jedan skoro uspeo. jednostavno, covek je u tihom ratu sa amerikom, jedan od onih nevidljivih ratova u kojima ne ucestvije vojska. inace, u kolumbiji se nalaze americke oruzane snage, koje u kolumbiji vec preko decenije vode borbe sa raznim gerilama. chavez je mozda sasav tip, primitivac, opsednut kastrom ali bez obrazovanja, sofisticiranosti i istinske harizme koju je fidel ima(o). medjutim, ako se posmatra istorijski, on je samo logican produkt americke politike u juznoj americi. ako i zanemarimo istoriju, svako ko je gledao "kuma 2" zna o cemu se tu radilo. bice da je chavez ipak malo studirao slucaj allendea: jedini razlog zasto je i dalje ziv je to sto je upravo dosao iz vojske i sto ima krug oficira oko sebe koji su mu istinski odani. sto se bolivije tice, razlog za pobedu moralesa nije cak ni pitanje kontrole nad gasom, vec voda. strane kompanije poput nestle-a i danonea koje kontrolisu najveci deo izvora vode u svetu su poceli da ljudima u boliviji uslovljavaju i naplacuju koriscenje izvora vode. naravno, postoji i drugi nacin gledanja na stvari. konzervativci ce reci kako je chile danas najrazvijenija i najbogatija drzava juzne amerike bas zahvaljujuci vladavini pinocheta.

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 02:17 07.02.2008

Re: fuj

strasno je citati ovakve stvari dok ja kuckam u toplom sa brzom konekcijom.
koliko mene secanje drzi , a ne drzi bas najbolje moram priznati, haiti zbog raznih hunti, otporasa, bandita ta zemlja tradicionalno ne moze da se stabilizuje.
koji god da je predsednik dolazio je ili se zadrzavao ili bivao ubijen


zvuci poznato?


andjelija andjelija 16:57 06.02.2008

diktator

stoka. nista tu smesno nije ako je narod siromasniji nego pre 20 godina. venecuela je nekad bila jaka i stabilna ekonomski, narod je imao koliko toliko....dok nisu hteli demokratiju...i dobili ovog narcisa glumca.
sa takvim ljudima ne da je opasno dilovati, vec je takav ludak u stanju da cacka mecku (ameriku) da bi samo nesto sebi dokazao. kako je on jak?
a to sto su bogati bogatiji i sto nema srednje klase vise nema veze. i odnosi sa opec.... ako im je to jedino na sta se pale da ce da ucenjuju svet...well prevarilil su se. zao mi naroda.
Dawngreeter Dawngreeter 17:48 06.02.2008

Re: diktator

A jel ti bar malo znas o Venecueli?
andjelija andjelija 17:57 06.02.2008

Re: diktator

Dawngreeter

A jel ti bar malo znas o Venecueli?

bas malcice. a ti?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:21 06.02.2008

Re: diktator

andjelija
stoka. nista tu smesno nije ako je narod siromasniji nego pre 20 godina. venecuela je nekad bila jaka i stabilna ekonomski, narod je imao koliko toliko....dok nisu hteli demokratiju...i dobili ovog narcisa glumca. sa takvim ljudima ne da je opasno dilovati, vec je takav ludak u stanju da cacka mecku (ameriku) da bi samo nesto sebi dokazao. kako je on jak? a to sto su bogati bogatiji i sto nema srednje klase vise nema veze. i odnosi sa opec.... ako im je to jedino na sta se pale da ce da ucenjuju svet...well prevarilil su se. zao mi naroda.


!?
andjelija andjelija 18:27 06.02.2008

Re: diktator

Vanja Montenegro Ljujic


!?


?!?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:31 06.02.2008

Re: diktator

stoka. nista tu smesno nije ako je narod siromasniji nego pre 20 godina. venecuela je nekad bila jaka i stabilna ekonomski, narod je imao koliko toliko....dok nisu hteli demokratiju...


Nije mi poznato da je narod u Venecueli bio bogatiji pre 20 godina.
Dawngreeter Dawngreeter 19:00 06.02.2008

Re: diktator

andjelija

Dawngreeter

A jel ti bar malo znas o Venecueli?

bas malcice. a ti?


Ja malcice vise. Dovoljno da znam da to sto si rekla zvuci otprilike kao kada nas ovde ubedjuju da se '95. zivelo odlicno.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:58 06.02.2008

Re: diktator

Dawngreeter
Dovoljno da znam da to sto si rekla zvuci otprilike kao kada nas ovde ubedjuju da se '95. zivelo odlicno.


Neki su i '93 ziveli odlicno, ali je najbolje ne ulaziti u rasprave sa njima. Izazivaju mucninu :)
andjelija andjelija 20:29 06.02.2008

Re: diktator

pa sad ako ja 'lazem' narod ne laze.

imam prilike da sam u kontaktu sa venecuelcima koji su emigrili u ameriku. anyway....gore im je bilo pre pet godina nego pre 20. tako kazu. da je ekonomija bila stabilnija, da je izvoz bio veci, da se tada pristojno zivelo.

vas pogled me podseca na ljude koji podrzavaju kubu i kastra, a opet citamo i imamo prilike svaki dan da vidjamo kako neko sa te kube emigrira trazeci azil u americi. zasto? zato sto je tamo sjajno? to sto turisti vide iz inclusive resorta i stvarno stanje iza napustenih kuca nemaju apsolutno nikakve veze.

a mozemo samo da se zadrzimo na argentini (posto je vanja verovatno bolje upoznata sa tom zemljom nego venecuelom).
i dok argentina je predvodnik, u odosu na sve ostale zemlje j. amerike u obrazovanju i pismenosti, ekonomija je i dalje u krizi.
pre mi se cini ovako posmatrajuci j.a. zemlje da se u zadnjih 50 godina radi o suceljavanju divljastva (diktatura, rebels), napretka i uplitanja sila iz sopstvenih interesa.
eto taj haiti...pa dovoljno je trecinu vojske sto je u iraku poslati i pocistiti, uvesti red i disciplinu. ali pre svega omoguciti proizvodnju, investirati i zaposliti jadan narod.

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 21:02 06.02.2008

Re: diktator

andjelija
pa sad ako ja 'lazem' narod ne laze. imam prilike da sam u kontaktu sa venecuelcima koji su emigrili u ameriku. anyway....gore im je bilo pre pet godina nego pre 20. tako kazu. da je ekonomija bila stabilnija, da je izvoz bio veci, da se tada pristojno zivelo. vas pogled me podseca na ljude koji podrzavaju kubu i kastra, a opet citamo i imamo prilike svaki dan da vidjamo kako neko sa te kube emigrira trazeci azil u americi. zasto? zato sto je tamo sjajno? to sto turisti vide iz inclusive resorta i stvarno stanje iza napustenih kuca nemaju apsolutno nikakve veze. a mozemo samo da se zadrzimo na argentini (posto je vanja verovatno bolje upoznata sa tom zemljom nego venecuelom). i dok argentina je predvodnik, u odosu na sve ostale zemlje j. amerike u obrazovanju i pismenosti, ekonomija je i dalje u krizi. pre mi se cini ovako posmatrajuci j.a. zemlje da se u zadnjih 50 godina radi o suceljavanju divljastva (diktatura, rebels), napretka i uplitanja sila iz sopstvenih interesa. eto taj haiti...


Emigranti iz Venecuele su upravo oni slojevi drustva koje je nacionalizacija najvise pogodila, super duper biznismeni, bankari itd. Te ljude od 'obicnih ljudi'' i njihovih problema naprosto odvaja status. Ne mislim da je ok oduzeti ljudima kuce ili kompanije, ali sam takodje svesna da su zahvaljujuci nacionalizaciji obrazovanje i zdravstvo prestali da budu privilegija bogatih. Ja sam u Amsterdamu srela nekoliko studenata iz Venecuele. Od njih sam cula da je najveci problem u Venecueli zapravo odsustvo alternative, i.e. normalne opozicije. Oni otprilike imaju tu polarizaciju tipa, right wing "bourgeois" s jedne strane i siromasan i sludjen narod s druge strane.

pa dovoljno je trecinu vojske sto je u iraku poslati i pocistiti, uvesti red i disciplinu. ali pre svega omoguciti proizvodnju, investirati i zaposliti jadan narod.


Socijalni problemi se ne resavaju vojskom. Primer je upravo Irak, kome je rat doneo potpunu anarhiju i haos.
andjelija andjelija 21:17 06.02.2008

Re: diktator

Vanja Montenegro Ljujic


pa dovoljno je trecinu vojske sto je u iraku poslati i pocistiti, uvesti red i disciplinu. ali pre svega omoguciti proizvodnju, investirati i zaposliti jadan narod.


Socijalni problemi se ne resavaju vojskom. Primer je upravo Irak, kome je rat doneo potpunu anarhiju i haos.


moram da ti zamerim sto mi vadis recenice iz konteksta. to nije uredu. jer ovaj moj komentar se odnosio na haiti a ne na venecuelu. a amerikanci su dosta finansijski davali haitiju i slali pomoc (u stvarima, hrani, itd..) tamo koja je zavrsavala u rukama pojedinaca. prema tome, kad vec moras da se sa divljacima i stokom koja ne jebe zivu silu sto im gradjani gladuju, razracunavas onda sila boga ne moli.

na zalost.

irak je nesto drugo. irak je obnavaljanje naoruzanja (vojna industrija posle farmaceutske je najjaca industrija i mogu da priuste sebi dugogodisnje ratove) i promena shape nad naftom.

jer kako god, na zalost, da se okrene....sve od amerike pocinje. sada sto je kod nas (u usa) jako lose ekonomsko stanje, tek ce da se odrazi za par maseci po evropu i ostale. opadanje dbp u americi povlaci i krize u ostalim delovima sveta. pogotovu kina, indija i evropa mogu da najebu.

Dawngreeter Dawngreeter 21:55 06.02.2008

Re: diktator

Ja, ocigledno, nemam pojma sa kojim ljudima si ti, Andjelija, u kontaktu. Ali dovoljan je letimican pogled na Venecuelu u zadnjoj deceniji da bi se videlo da to sto govoris nije realno. Umoran sam trenutno i ne ulazi mi se u dogacke polemike o ekonomiji, ali stvarno mislim da ne bih zeleo da poznajem osobu kojoj je sada gore nego pre Chaveza.


Vanja Montenegro Ljujic
Primer je upravo Irak, kome je rat doneo potpunu anarhiju i haos.


Ja se izvinjavam, ali stvarno moram uloziti protest. Anarhija nije simnonimna sa haosom. Anarchy is order :)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 23:15 06.02.2008

Re: diktator

Dawngreeter
Ja, ocigledno, nemam pojma sa kojim ljudima si ti, Andjelija, u kontaktu. Ali dovoljan je letimican pogled na Venecuelu u zadnjoj deceniji da bi se videlo da to sto govoris nije realno. Umoran sam trenutno i ne ulazi mi se u dogacke polemike o ekonomiji, ali stvarno mislim da ne bih zeleo da poznajem osobu kojoj je sada gore nego pre Chaveza.

Vanja Montenegro LjujicPrimer je upravo Irak, kome je rat doneo potpunu anarhiju i haos.Ja se izvinjavam, ali stvarno moram uloziti protest. Anarhija nije simnonimna sa haosom. Anarchy is order :)


:)) onda, moze jedna pesmica?



Dawngreeter Dawngreeter 23:52 06.02.2008

Re: diktator

Hang the DJ! :)

Ovu pesmu nisam cuo bas dugo, zahvaljujem :)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:36 07.02.2008

Re: diktator

Nema na cemu. Bilo mi je zadovoljstvo :)
apatrid apatrid 11:09 07.02.2008

Re: diktator

eto taj haiti...pa dovoljno je trecinu vojske sto je u iraku poslati i pocistiti, uvesti red i disciplinu. ali pre svega omoguciti proizvodnju, investirati i zaposliti jadan narod.


Bljak! "Počistiti" (vojskom iz Iraka!), uvesti red i disciplinu. Kakva demokratsko-liberalističko-slobodnotržnišna čarolija! A sve u cilju "investiranja" i zapošljavanja "jadnog naroda". Da li je moguće da neko ovo zaista misli?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:53 06.02.2008

portret diktatora u mladosti :)

Radojicic Radojicic 21:07 06.02.2008

Chavez

THE REVOLUTION WILL NOT BE TELEVISED
o pokusaju 2002ge da ga skinu.
A neko je pomenuo venecuelanke
pet puta Miss sveta


Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 21:11 06.02.2008

Re: Chavez

Pa ovo je citav film! ¡Muchas Gracias! :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana