Kako će biti razrešeno...

Drago Kovacevic RSS / 06.02.2008. u 21:29

Čini se da od jutros imamo ozbiljnu političku krizu. Putuju pisma između kabineta Predsednika i generalnog sekretarijata vlade. Licitira se da li prvo treba da se sastane skupština ili da se sastane vlada.

Ovome još treba dodati da je RIK na zahtev predstavnika iz DSS-a odložila proglašenje Tadićeve pobede, i to tako što je poništila izbore na jednom glasačkome mestu u Boljevcu. Dakle, čekaće se još dve nedelje jer na tome mestu gde glasa ukupno 300 ljudi neko je glasao sa ličnom kartom isteklom u januaru, što je DSS aktivista uredno prijavio a RIK našao za shodno da zbog toga ne proglasi rezultate. Da se vide dometi "legalizma".

Šta će se sutra i narednih dana događati. Koštunica je ponizio DS i Tadića još jednom. Neće sutra održati sednicu Vlade, a Boža Đelić će svoje penkalo još jedan put vratiti u ladicu.

Nastalu situaciju je moguće rešiti na tri načina.

a) da se najpre održi sednica Vlade (što bi bilo normalno)

b) da se najpre održi sednica Skupštine ( što ne bi bilo normalno, ali je po Koštuničinoj volji pa će tako na kraju i biti)

c) da Predsednik Tadić ode u Brisel i sam potpiše politički sporazum ( što bi s obzirom na pobedu od pre nekoliko dana i podršku koju ima od strane EU, te stav u kampanji da su izbori referendum, bilo politički opravdano i sa punim legitimitetom). Ova mogućnost je samo hipotetička jer mislim da Tadić za to nema petlju.

Da vidim šta vi mislite. Naravno, možda postoji još neki način a da ga ja nisam naveo. 

 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MilosP MilosP 21:36 06.02.2008

Najnormalnije bi bilo

da vlada podnese ostavku zbog očiglednog rascepa, zatim da predsednik proveri da li neko može da obezbedi skupštinsku većinu za novu vladu, pa ako takvog ima da mu poveri mandat a ako ga nema da raspusti skupštinu i raspiše nove skupštinske izbore.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:40 06.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

MilosP

da vlada podnese ostavku zbog očiglednog rascepa, zatim da predsednik proveri da li neko može da obezbedi skupštinsku većinu za novu vladu, pa ako takvog ima da mu poveri mandat a ako ga nema da raspusti skupštinu i raspiše nove skupštinske izbore.

Haaa...O ostavci odlučuje Koštunica. Dakle on i meri i seče...
DS može kazati da se povlači iz Vlade, ali to neće uraditi...
deadbeat deadbeat 00:29 07.02.2008

HOCU NAZAD SVOJ GLAS

DS može kazati da se povlači iz Vlade, ali to neće uraditi...

Poslednja šansa. Poslednji voz iz šizofrenog sveta VK. Ako sutra, 7.februara, prepodne, DS ne povuče svoje ministre iz vlade, hoću da mi vrate glas - za toliko slepilo i beskičmenjaštvo ipak nisam glasao. To bi bila i jedina šansa da se spreči radikalsko proleće 2008: padne vlada, VK progura još jedan skupštinski proglas i u sumrak odlazi u Kustendorf da sahranjuje filmove umesto da sahranjuje zemlju. Sve se blokira do maja, kreće kriza i dovoljan deo onih 2 i nešto miliona počinje da kapira šta ih čeka - ako je sreće. U suprotnom, ako DS uradi bilo šta drugo i nastavi da kohabitira - kriza kreće od maja i trajaće koliko god radikalima bude odgovaralo.
deadbeat deadbeat 00:38 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

A podjednako glup potez DS-a bilo bi i potpisivanje sporazuma - samo bi dali legalisti izgovor da upražnjava svoju viziju legalizma. Najnovija demonstracija: proglašenje predsednika odlaže se na dve nedelje zato što je neko glasao sa ličnom kartom isteklom u januaru?!?!!!! EEeeeeeeej breeeeeeeeeeee!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:26 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Drago Kovacevic

MilosP

da vlada podnese ostavku zbog očiglednog rascepa, zatim da predsednik proveri da li neko može da obezbedi skupštinsku većinu za novu vladu, pa ako takvog ima da mu poveri mandat a ako ga nema da raspusti skupštinu i raspiše nove skupštinske izbore.

Haaa...O ostavci odlučuje Koštunica. Dakle on i meri i seče...
DS može kazati da se povlači iz Vlade, ali to neće uraditi...


e moj drago, gde je sada tih 2 miliona i nešto glasača da malo prošetaju oko vlade?
kolko su pljuvali zbog pecanja i to a vidi sad, dva miliona a ništa.
još će da se zaboravi da je i bilo neko glasanje, neki izbori.
u kojoj rupi čekaju ishod ovog horora?
de su marović i nune da povedu mase?
i svi koji su agitovali.
samo pitam.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:31 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

HOCU NAZAD SVOJ GLAS

kasno. bilo je misliti.
nikson nikson 01:40 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

Exitus Letalis

HOCU NAZAD SVOJ GLAS

kasno. bilo je misliti.


pa za koga je glasao? za velju ilica?
tripraseta tripraseta 01:50 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Drago Kovacevic

MilosP

da vlada podnese ostavku zbog očiglednog rascepa, zatim da predsednik proveri da li neko može da obezbedi skupštinsku većinu za novu vladu, pa ako takvog ima da mu poveri mandat a ako ga nema da raspusti skupštinu i raspiše nove skupštinske izbore.

Haaa...O ostavci odlučuje Koštunica. Dakle on i meri i seče...
DS može kazati da se povlači iz Vlade, ali to neće uraditi...

Hmmmm... jesi li ti bas razmisljao zbog cega VK NECE da sazove sednicu vlade?
Ko ima kakve ingerencije, ko koga moze da raspusta?
tripraseta tripraseta 01:59 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

nisam se dobro izrazila; htela sam reci, zbog cega VK insistira na tom raspredu: prvo sednica parlamenta
nikson nikson 02:04 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

tripraseta

nisam se dobro izrazila; htela sam reci, zbog cega VK insistira na tom raspredu: prvo sednica parlamenta


zato sto hoce na sednici da izglasa svoje predloge, a njemu je svejedno da li ce to uraditi sa radikalima ili demokratskom strankom. sa druge strane na sednici vlade on nema vecinu, a vecina ds i g17 moze da donese kakvu god hoce odluku, bez kostunice i dss ministara
JJ Beba JJ Beba 02:04 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

zbog cega VK insistira na tom raspredu: prvo sednica parlamenta

zato što DSS ima većinu u skupštini ali ne i u vladi. eto zašto
tripraseta tripraseta 02:18 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Niksone, izvrsicu samoubistvo ! Daj `leba ti, nemo` vise da mi se kacis, tako me teras da procitam tvoje mudrosti., a to lose utice na moje zdravlje. Obidji me!!!
Je s` cuo nekad narodni izraz: "... ko tele kad piski!" ???
nikson nikson 02:22 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

bas me briga za tvoja naklapanja, nemas pojma a kada ti ja i jjbeba objasnimo, onda nas teras od sebe... nego zbog cega si frustrirana?
tripraseta tripraseta 02:23 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

JJBeba
zato što DSS ima većinu u skupštini ali ne i u vladi. eto zašto

Bebo, jel` i na tebe Antonic ostavio snazan utisak?
http://blog.b92.net/text/2134/Kako%20%C4%87e%20biti%20razre%C5%A1eno.../?start=100#k164568
tripraseta tripraseta 02:25 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Niksone, teram samo tebe. Stvarno, skini mi se!!!
deadbeat deadbeat 02:25 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

Exitus Letalis
kasno. bilo je misliti.

imaju jos 10 sati
nikson nikson 02:26 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

jesi li pokusala sa lekarima ili tako nesto, ajde reci mozda neko moze da ti pomogne?
doktorka doktorka 02:30 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

JJ Beba
zbog cega VK insistira na tom raspredu: prvo sednica parlamenta zato što DSS ima većinu u skupštini ali ne i u vladi. eto zašto


zato sto racuna na podrsku radikala i sps u skupstini.
Taska Dana Taska Dana 02:33 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Se veda..:)))
tripraseta tripraseta 02:37 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Ima nesto sto moze da mi pomogne (da se resim bede niksona) SPAHLA!!!!
A tebi, ni ja ni moje kolege ne mozemo pomoci.
JJ Beba JJ Beba 02:40 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

Bebo, jel` i na tebe Antonic ostavio snazan utisak?

on na mene uvek ostavlja utisak samo vizuelno, pogotovo ta brada uhhhhh, a ta njegova proseravanja od analiza ne čitam.
koštunica izbegava sednicu vlede jer će tamo na dnevnom redu da bude EU gde je u mnajini pa bi bio preglasan, a 'teo bi skupštinu jer će tamo da nametne kosovo za temu, gde ima većinu. pisofkejk
eto kad su obe noge DSa zauzete - jedna je kosovo druga evropa - reće otoič predsednik. jedino da čučnu pa da skaču
a to da DSS ima većinu u parlamentu a ne i uvladi znaju i đaci u prvom tazredu, a kamo li ja & antonić.
dragi moji prasići, ima da nas kara taj premijer sve dok mu se ne vrati tetka iz bosanke krupe eto šta je posledica ovakve situacije.
i još ima da nas zaluđuju sa glasanjem u onoj tamo vukojebini takođe dok se ne vrati koštuničina tetka iz bosanke krupe
:)
nikson nikson 02:41 07.02.2008

Re: Najnormalnije bi bilo

pa ne mozes ni sama sebi, a ne meni jos da pomazes to je jasno
jedi jedi 18:16 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

deadbeat
DS može kazati da se povlači iz Vlade, ali to neće uraditi...Poslednja šansa. Poslednji voz iz šizofrenog sveta VK. Ako sutra, 7.februara, prepodne, DS ne povuče svoje ministre iz vlade, hoću da mi vrate glas - za toliko slepilo i beskičmenjaštvo ipak nisam glasao. To bi bila i jedina šansa da se spreči radikalsko proleće 2008: padne vlada, VK progura još jedan skupštinski proglas i u sumrak odlazi u Kustendorf da sahranjuje filmove umesto da sahranjuje zemlju. Sve se blokira do maja, kreće kriza i dovoljan deo onih 2 i nešto miliona počinje da kapira šta ih čeka - ako je sreće. U suprotnom, ako DS uradi bilo šta drugo i nastavi da kohabitira - kriza kreće od maja i trajaće koliko god radikalima bude odgovaralo.


E moj lepi o tome si treba razmišljati pre. Posle je*anja nema kajanja. Niko ti nije kriv što si bio naivan i posle svega još uvek ne shvataš u šta se DS pretvorio. I sve dok se nadam da će se nešto promeniti znam da je to samo moja pusta želja i iluzija. Zato Tadić moj glas nije dobio, kao što je prošli put i kao što sam pre ovih izbora proklinjao sebe što mu dadoh onda glas.

E da i opet kad bude stani pani svi će da daju glas DS-u jer kao tobože oni nešto mogu, a mi sve dalje i dalje od normalnog sveta ponovo.
Filip2412 Filip2412 23:14 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

Zato Tadić moj glas nije dobio


i osim sto si ti sad ispao dosledan ne vidim neku drugu korist od neglasanja

Najveci problem su zbunjujuci signali iz evrope, eto bas razmisljam, oni Tadica nazivaju proevropskim kandidatom a potpuno im je jasano da on ima identican stav o Kosovu kao Kostunica i Nikolic.

Zasto evropa jasno ne kaze: "Nema u EU dok ne priznate nezavisnost Kosova" i da prestane da se igra tim laznim ucenjivanjima oko Mladica i Karadzica itd.
JJ Beba JJ Beba 23:22 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

Zasto evropa jasno ne kaze: "Nema u EU dok ne priznate nezavisnost Kosova" i da prestane da se igra tim laznim ucenjivanjima oko Mladica i Karadzica itd.

ael ti misliš da će naša obaveza da isporučimo ratne zločince prestati kada (ako) priznamo kosovo?
ili će da ostane onako kako ne može da bude i kako nije zdravo - da nećemo da priznamo kosovo i da nećemo da isporučimo nikog?
Filip2412 Filip2412 23:33 07.02.2008

Molim sačekajte...

Sto se tice Mladica nemam pojma ali za Radovana izvori iz samog tribunala kazu da ga stiti USA tako da za njega sigurno nece da nas pritiskaju.

U svakom slucaju ubedjen sam da ih boli ona stvar za ratne zlocince i da im je samo stalo da rese Kosovo, kada bi se Kosovo resilo zaboravili bi oni Hag.

Inace moje licno misljenje o tom sudu je lose. Osudjenici izvrsavaju samoubistva, Seselja drze 3 godine bez da pocnu proces a onda oni sami zele da odredjuju advokata optuzenom (??!!) neki optuzeni umiru pre nego sto se donese optuzba i to posle vise godina sudjenja itd.
deadbeat deadbeat 23:42 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

jedi
E moj lepi o tome si treba razmišljati pre. Posle je*anja nema kajanja. Niko ti nije kriv što si bio naivan i posle svega još uvek ne shvataš u šta se DS pretvorio.

ok, izgleda da nas ima dosta koji potcenili stepen kratkovidosti, gluposti, mlitavosti i mazohizma DS-a: mora da postoji neko perverzno zadovoljstvo u tome da te Krmeljivi razvlaci po blatu kako mu se hoce. samo nemoj da likujes: ocigledno, mora da bude s**nje, samo je pitanje kad i koliko - a fasista na mestu predsednika je zlo koje bi potrajalo bar pet godina.
Filip2412 Filip2412 23:47 07.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

ok, izgleda da nas ima dosta koji potcenili stepen kratkovidosti, gluposti, mlitavosti i mazohizma DS-a: mora da postoji neko perverzno zadovoljstvo u tome da te Krmeljivi razvlaci po blatu kako mu se hoce. samo nemoj da likujes: ocigledno, mora da bude s**nje, samo je pitanje kad i koliko - a fasista na mestu predsednika je zlo koje bi potrajalo bar pet godina.


Problem je sledeci:

Evropa ne zeli da nas primi ako ne priznamo nezavisno Kosovo, medjutim oni to ne kazu jasno i glasno. Oni Tadica nazivaju proevropskim liderom iako se njegov stav po pitanju Kosova ne razlikuje od Nikolica i Kostunice.
Sam Nikolic je izjavio da bi najvise voleo da se Tadic i Kostunica dogovore, da ne brukaju zemlju svadjama i da se Tadic uspesno izbori za ono sto obecava: i Evropa i Kosovo ("...mi radikali ga potpuno podrzavamo u tome"

Tadic nije dobio ovim izborima legitimitet nizasta jer nije jasno izneo svoje ciljeve. Ne moze i Evropa i Kosovo. To nije opcija. Prema tome laz je da je ovim izborima narod podrzao proevropsku opciju.
JJ Beba JJ Beba 00:08 08.02.2008

Re: Molim sačekajte...

kada bi se Kosovo resilo zaboravili bi oni Hag.

ko bi zaboravio hag? EU? niko neće da zaboravi hag i ratne zločine, ne bi trebali ni ti.
nikson nikson 00:52 08.02.2008

Re: Molim sačekajte...

JJ Beba

kada bi se Kosovo resilo zaboravili bi oni Hag.

ko bi zaboravio hag? EU? niko neće da zaboravi hag i ratne zločine, ne bi trebali ni ti.



zaboravili su se zlocini iz drugog svetskog rata, a pogotovo iz prvog i zlocini komunista nakon drugog rata, pa ce nazalost i ovi..........
JJ Beba JJ Beba 01:35 08.02.2008

Re: Molim sačekajte...

zaboravili su se zlocini iz drugog svetskog rata, a pogotovo iz prvog i zlocini komunista nakon drugog rata, pa ce nazalost i ovi..........

niko nije zaboravio zločince iz II sv rata . svet se još uvek seća Ašvica, Mathauzena i sotalih logora smrti. samo mi zaboravljavamo
pokušavaju da se zaborave i preprave četnička klanja....
ne suočavamao se sa zločinima koje smo pravili
porodice ne zaboravljaju
svet nam neće zaboraviti ništa
a opet, pitam se kako mi da zaboravimo srebrenicu i druge zločine kad ne želimo ni da ih pamitimo, pravimo se kao da se nisu desili
ludilo
doktorka doktorka 02:58 08.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

Filip2412
Zato Tadić moj glas nije dobioi osim sto si ti sad ispao dosledan ne vidim neku drugu korist od neglasanja Najveci problem su zbunjujuci signali iz evrope, eto bas razmisljam, oni Tadica nazivaju proevropskim kandidatom a potpuno im je jasano da on ima identican stav o Kosovu kao Kostunica i Nikolic.Zasto evropa jasno ne kaze: "Nema u EU dok ne priznate nezavisnost Kosova" i da prestane da se igra tim laznim ucenjivanjima oko Mladica i Karadzica itd.



cuj ,sto to ne zahtevash od tadica i kostunice , nego od evrope? nije valjda da mislish da nam predsednik i premijer ne znaju da se bez saradnje sa hagom i priznavanja nezavisnosti kosovu ne mozemo nadati ulasku u eu.
Filip2412 Filip2412 15:29 08.02.2008

Re: HOCU NAZAD SVOJ GLAS

nije valjda da mislish da nam predsednik i premijer ne znaju da se bez saradnje sa hagom i priznavanja nezavisnosti kosovu ne mozemo nadati ulasku u eu.


Upravu si ali samo kazem, EU salje zbunjujuce signale, koliko samo puta su izjavili da su Kosovo i ulazak u EU dve odvojene stvari. Obecali su pre vise od godinu dana da ce Kosovo biti neazvisno "sledeceg meseca", zasto lazu?

Sto se tice zlocina isuvise se to koristi u svrhe politickog pritiska nego zbog jasne potrebe da se istina iznese na videlo. Svaka strana nabraja tudje zlocine - komunisti cetnicke, cetnici komunisticke, amerikanci zlocine muslimanskih terorista, muslimanski teroristi izraelse i americke zlocine... Nema nikoga cistog ljudi su losi a istoriju pisu pobednici tako da se sve zaboravlja samo ako pobednik tako kaze. Da li ce neko odgovarati za pljackanje i ubijanje nakon zavrsetka WWII, za Goli Otok? Nikad niko. Nas komunizam je bio dobar zapadu i nije ih bilo briga za ljudska prava u SFRJ.

U Srbiji su rehabilitovani cetnici, sto je neka vrsta uskladjivanja istorije sa zapadom jer cetnici su odavno i vise puta priznati od zapadnih sila kao saveznici. Nasa problem je sto su sve te vojske vise ratovale medjusobno nego protiv nemaca. Ej kamo srece da su samo nemci pravili stetu u WWII pa bilo bi verovatno duplo manje mrtvih. Umesto rehabilitacije Cetnika mozda je bilo bolje proglasiti i partizane kao i sve ostale izdajnicima i tako napraviti pravdu. Za mene su svi oni stetocine.

USA mogu sve da urade na ovom svetu samo ne mogu da nadju Ratka i Radovana e hebiga pazi da ne poverujem. Odgovara im da nisu u Hagu jer mogu da nas ucenjuju. Pravi i jedini politicki cilj im je Kosovo. Kad se Kosovo resi i ako mi priznamo nezavisnost zabolece amerikance za Haske optuzenike.






Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:37 06.02.2008

ludilo

RIK na zahtev predstavnika iz DSS-a odložila proglašenje Tadićeve pobede, i to tako što je poništila izbore na jednom glasačkome mestu u Boljevcu. Dakle, čekaće se još dve nedelje jer na tome mestu gde glasa ukupno 300 ljudi neko je glasao sa ličnom kartom isteklom u januaru, što je DSS aktivista uredno prijavio a RIK našao za shodno da zbog toga ne proglasi rezultate. Da se vide dometi "legalizma".


dakle ovo je pish zzivi!

Srbijoooooooooooooooooooooooooooo!

ivana23 ivana23 21:39 06.02.2008

Re: ludilo

Aleksandar Stosic
dakle ovo je pish zzivi! Srbijoooooooooooooooooooooooooooo!



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:42 06.02.2008

Re: ludilo

nikson nikson 22:10 06.02.2008

Re: ludilo

epilog

vnk vnk 02:51 07.02.2008

Re: ludilo

Nama, sinko, nema pomoci.
Taska Dana Taska Dana 21:38 06.02.2008

Da narod

izadje pred skupstinu i natera ih da urade sta treba da se uradi.
Ivan Marović Ivan Marović 21:40 06.02.2008

Re: Da narod

Možda da čekamo da se Drago vrati sa pecanja i povede narod... na riblju pijacu? Drago, ovo pod c je potpuno nerealno, nije pitanje petlje, nego klikera. Neće EU.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:42 06.02.2008

Re: Da narod

Ivan Marović

Možda da čekamo da se Drago vrati sa pecanja i povede narod... na riblju pijacu? Drago, ovo pod c je potpuno nerealno, nije pitanje petlje, nego klikera.

Ma "pecanje" je bila samo metafora...o))
Oko klikera, misliš li za to što ga ima ili što ga nema...
Ivan Marović Ivan Marović 21:43 06.02.2008

Re: Da narod

Drago Kovacevic
Oko klikera, misliš li za to što ga ima ili što ga nema...
Zato što ga ima. Neće valjda da ide u Brisel da poljubi vrata. Pa da se vrati nazad u Srbiju da mu se ti podsmevaš.
doktorka doktorka 21:46 06.02.2008

Re: Da narod

ovo trece odmah otpada, jer eu nije neozbiljna organizacija. ne znam sta je problem da prvo kosovo prvo postane nezavisno , a onda neka usledi potpisivanje sporazuma sa eu. to ce biti vrlo brzo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:46 06.02.2008

Re: Da narod

Ivan Marović

Drago Kovacevic
Oko klikera, misliš li za to što ga ima ili što ga nema...
Zato što ga ima. Neće valjda da ide u Brisel da poljubi vrata. Pa da se vrati nazad u Srbiju da mu se ti podsmevaš.

Đava ti sriću odnija, mudar li si...o))
Ne bez zezanja, što ne bi otišao do Brisela i on potpisao...
Ivan Marović Ivan Marović 21:50 06.02.2008

Re: Da narod

Drago Kovacevic
Ne bez zezanja, što ne bi otišao do Brisela i on potpisao...
Pa nije EU luda da pravi cirkus, da potpišu nešto s predsednikom, pa da posle bude puj pike ne važi, jer vlada neće sporazum da sprovede u delo. Šta time dobija EU?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:55 06.02.2008

Re: Da narod

Ivan Marović

Drago Kovacevic
Ne bez zezanja, što ne bi otišao do Brisela i on potpisao...
Pa nije EU luda da pravi cirkus, da potpišu nešto s predsednikom, pa da posle bude puj pike ne važi, jer vlada neće sporazum da sprovede u delo. Šta time dobija EU?

Ništa...kao što ne dobija ništa ako Boža potpiše...
Ivan Marović Ivan Marović 21:58 06.02.2008

Re: Da narod

Drago Kovacevic
kao što ne dobija ništa ako Boža potpiše...
Pa nije, ako Boža potpiše, znači da će da se sprovodi, to je u skladu sa strategijom proširenja EU, ako potpiše Tadić pa od toga ne bude ništa, to ugrožava strategiju proširenja, jer je za EU mnogo gore da imaju propali pokušaj nego da ne pokušavaju.

A možda da ti ipak skokneš do riblje pijace?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:05 06.02.2008

Re: Da narod

Ivan Marović

Drago Kovacevic
kao što ne dobija ništa ako Boža potpiše...
Pa nije, ako Boža potpiše, znači da će da se sprovodi, to je u skladu sa strategijom proširenja EU, ako potpiše Tadić pa od toga ne bude ništa, to ugrožava strategiju proširenja, jer je za EU mnogo gore da imaju propali pokušaj nego da ne pokušavaju.

Ne slažem se Ivane..Sporazum ponuđen Srbiji je više simboličke nego bilo koje druge prirode. Takav sporazum još nije nikome nuđen. Dakle, potpuno je nestandardan.
Potpis predsednika bi bio također simbolički čin...
Ivan Marović Ivan Marović 22:21 06.02.2008

Re: Da narod

Drago Kovacevic
Ne slažem se Ivane..Sporazum ponuđen Srbiji je više simboličke nego bilo koje druge prirode. Takav sporazum još nije nikome nuđen. Dakle, potpuno je nestandardan.Potpis predsednika bi bio također simbolički čin...
Ne slažeš se jer ne znaš, ali to nije nerešiv problem, jer si naleteo na eksperta za međunarodne odnose. Nema simbolike u sporazumu, a to što je nestandardan nije ništa neuobičajeno, većina međunarodnih sporazuma su nestandardni. Šta je simbolika osnivanja radne grupe za definisanje preporuka? Šta je simbolika liberalizacije viznog režima? Ovo su konkretni koraci, a ne simbolika.
nikson nikson 22:25 06.02.2008

Re: Da narod

expertu onda reci, zasto kostunica povezuje ovaj sporazum sa statusom kosova?
Ivan Marović Ivan Marović 22:30 06.02.2008

Re: Da narod

nikson
expertu onda reci, zasto kostunica povezuje ovaj sporazum sa statusom kosova?
To je potpuna glupost što Koštunica radi. Taj sporazum nema veze sa misijom EU na Kosovu. Međutim ja znam zašto Koštunica to radi, on zna da ako EU integracije i Kosovo posmatramo odvojeno to odgovara proevropskim snagama koje će da se fokusiraju na EU, a i patriotskim snagama koje će da se fokusiraju na Kosovo. Ako se ova dva povežu to ne odgovara ni jednima ni drugima, a Koštunica kapira da ono što ne odgovara nikome mora da odgovara njemu.
blackbox blackbox 00:32 07.02.2008

Re: Da narod

To je potpuna glupost što Koštunica radi. Taj sporazum nema veze sa misijom EU na Kosovu. Međutim ja znam zašto Koštunica to radi, on zna da ako EU integracije i Kosovo posmatramo odvojeno to odgovara proevropskim snagama koje će da se fokusiraju na EU, a i patriotskim snagama koje će da se fokusiraju na Kosovo. Ako se ova dva povežu to ne odgovara ni jednima ni drugima, a Koštunica kapira da ono što ne odgovara nikome mora da odgovara njemu.

tacno.Koštunica to koristi:
1.-da ostane na vlasti, prikazujući se patriotom kome je Kosovo oznad svega
2.- da se obračuna sa Tadićem i minimizira njegovu pobedu na predsedničkim izborima i optuži njega i DS za sve što ce se desiti na Kosovu
U toj svojoj nakani Koštunica po svim elementima prevazilazi Miloševića.Tu su manipulacije o stvarnom stanju stvari, prikrivanje istine da su svi dosadašnji razgovori u vezi sa EU vodjeni sa Srbijom bez Kosova, prikrivanje da je Vlada Srbije od 2006.godine bila u mnogobrojnim kontaktima sa EU u vezi priprema za slanje misije EU na Kosovo,već duže vreme preko medijai javnog servisa vodi se i intenzivira antievropske kampanje,
od naroda se krije da faktički sve što je u Srbiji uradjeno, izgradjeno, obnovljeno, uradjeno je od donacija ili investicija sa Zapada,Kosovo je od 1999.medjunarodni protektorat sa samo formalnim suverenitetom Srbije, na Kosovu već ima 50-ak misja stranih država koje su preteče dipl.predstavništava, a došle su bez pitanja i saglasnosti Srbije koja čak nije ni protestvovala,u pregovorima je Kosovu ponudjeno 98% nadležnosti a sada se opet govori o narušavanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta,
Ako Koštunica odbija da potpiše ponudjeni sporazum sa EU je li sledeći korak prekidanje odnosa sa dsržavama EU.
Ko razuman može verovati da se Kosovo lakse brani ako je Srbija u sukobu sa EU nego ako ima što bolje i odnose u usponu.?
Briselska birokratija odavno vuče takve poteze da se ponekad postavlja pitanje da li u koaliciji sa Koštunicom rade na slabljenju Tadića.
Taska Dana Taska Dana 00:38 07.02.2008

Re: Da narod

Briselska birokratija odavno vuče takve poteze da se ponekad postavlja pitanje da li u koaliciji sa Koštunicom rade na slabljenju Tadića.


Da, i ovo je tacno u neku ruku.
To se ogleda i u tome da se Kostunica uvek ponasa kao da je pao s marsa i kao da ne zna sta se dogadja oko njega.....Izgleda kao da cela drzava uopste nema pojma sta se zbiva....stalno smo zateceni.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:29 07.02.2008

Re: Da narod

Ivan Marović

Možda da čekamo da se Drago vrati sa pecanja i povede narod... na riblju pijacu? Drago, ovo pod c je potpuno nerealno, nije pitanje petlje, nego klikera. Neće EU.


što da čekamo draga?
on je reko "bez mene".
vi koji ste agitovali, vi treba pištaljke, šerpe, lonce, motke pa
u šetnju oko vlade.
ne drago.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:33 07.02.2008

Re: Da narod

A možda da ti ipak skokneš do riblje pijace?

a da ti ipak povedeš narod!?!?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:35 07.02.2008

Re: Da narod

Ne slažeš se jer ne znaš, ali to nije nerešiv problem, jer si naleteo na eksperta za međunarodne odnose.

di je taj expert?
na sunce s njim.
ako on ne pomogne, neće niko.
kao i do sada.
Ivan Marović Ivan Marović 01:41 07.02.2008

Re: Da narod

Exitus Letalis
što da čekamo draga?
on je reko "bez mene".
vi koji ste agitovali, vi treba pištaljke, šerpe, lonce, motke pa
u šetnju oko vlade.
ne drago.
Kupio sam avionsku kartu, slećem u Beograd u subotu u podne.

Exitus Letalis
da ti ipak povedeš narod!?!?!
Ne brini, tu sam već u subotu.

vnk vnk 03:08 07.02.2008

Re: Da narod

Nema simbolike u sporazumu, a to što je nestandardan nije ništa neuobičajeno, većina međunarodnih sporazuma su nestandardni.


Pobogu ljudi, nemojte da me zbunjujete. Znaci, standardan.
nestorijanac nestorijanac 09:56 07.02.2008

Re: Da narod

Ne brini, tu sam već u subotu.

Ove godine ?
Ili sledece ?
jedi jedi 18:22 07.02.2008

Re: Da narod

Mislim da Tadić sam radi na slabljenju svoje pozicije. U stvari što se mene tiče pokazao je i dokazao da je nesposoban da nešto konkretno uradi.
nikson nikson 18:39 07.02.2008

Re: Da narod

jedi

Mislim da Tadić sam radi na slabljenju svoje pozicije. U stvari što se mene tiče pokazao je i dokazao da je nesposoban da nešto konkretno uradi.


ajte molim vas, pa nije sve bas tako crno!?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:39 06.02.2008

dss division

Da vidim šta vi mislite. Naravno, možda postoji još neki način a da ga ja nisam naveo.


da ministri ds i g17 podnesu ostavke i napuste ovu klero-nacisticku druzinu... posle, sve ide svojim tokom
doktorka doktorka 21:48 06.02.2008

Re: dss division

Aleksandar Stosic
da ministri ds i g17 podnesu ostavke i napuste ovu klero-nacisticku druzinu... posle, sve ide svojim tokom


a afere koje ih prate. sta cemo sa njima?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:50 06.02.2008

Re: dss division

doktorka

Aleksandar Stosic
da ministri ds i g17 podnesu ostavke i napuste ovu klero-nacisticku druzinu... posle, sve ide svojim tokom


a afere koje ih prate. sta cemo sa njima?

ja ovde pricam o razresenju krize, Doktorko, nisam te razumeo na sta mislis, o kojim aferama mislis?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:50 06.02.2008

Re: dss division

doktorka

Aleksandar Stosic
da ministri ds i g17 podnesu ostavke i napuste ovu klero-nacisticku druzinu... posle, sve ide svojim tokom


a afere koje ih prate. sta cemo sa njima?

Eh doktorka...
Kakve afere kad gori Hilandar...o))
A biće stvarno šteta da propadne ovako dobra vlada..o))
doktorka doktorka 22:23 06.02.2008

Re: dss division

Aleksandar Stosic
doktorka

Aleksandar Stosic
da ministri ds i g17 podnesu ostavke i napuste ovu klero-nacisticku druzinu... posle, sve ide svojim tokom

a afere koje ih prate. sta cemo sa njima?

ja ovde pricam o razresenju krize, Doktorko, nisam te razumeo na sta mislis, o kojim aferama mislis?

najnovija ,prodaja NIS-a. ostale i da ne nabrajam.
ludvig ludvig 22:37 06.02.2008

Re: dss division

najnovija ,prodaja NIS-a. ostale i da ne nabrajam.


to uopšte nije afera to je čista pljačka.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:52 06.02.2008

Re: dss division

najnovija ,prodaja NIS-a. ostale i da ne nabrajam.

pa nista,aktere pred sud pa da vidimo
doktorka doktorka 22:52 06.02.2008

Re: dss division

ludvig
najnovija ,prodaja NIS-a. ostale i da ne nabrajam.

to uopšte nije afera to je čista pljačka.



to je veleizdaja zemlje
ludvig ludvig 23:25 06.02.2008

Re: dss division

to je veleizdaja zemlje


a pa nemoj tako to će tek da urade ovijeh dana:)))
dragoljub dragoljub 00:15 07.02.2008

Re: dss division

doktorka

ludvig
najnovija ,prodaja NIS-a. ostale i da ne nabrajam.

to uopšte nije afera to je čista pljačka.



to je veleizdaja zemlje

da li postoji pravna mogućnost da sva trojica budu tuženi za sklapanje štetnog ugovora po srbiju kao što se direktori tuže za to isto samo za preduzeće??
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:37 07.02.2008

Re: dss division

doktorka

Aleksandar Stosic
doktorka

Aleksandar Stosic
da ministri ds i g17 podnesu ostavke i napuste ovu klero-nacisticku druzinu... posle, sve ide svojim tokom

a afere koje ih prate. sta cemo sa njima?

ja ovde pricam o razresenju krize, Doktorko, nisam te razumeo na sta mislis, o kojim aferama mislis?

najnovija ,prodaja NIS-a. ostale i da ne nabrajam.


nabrajaj. stavi onaj spisak da se ne zaboravi.
preporuka.
nikson nikson 21:44 06.02.2008

...

Ovome još treba dodati da je RIK na zahtev predstavnika iz DSS-a odložila proglašenje Tadićeve pobede, i to tako što je poništila izbore na jednom glasačkome mestu u Boljevcu. Dakle, čekaće se još dve nedelje jer na tome mestu gde glasa ukupno 300 ljudi neko je glasao sa ličnom kartom isteklom u januaru, što je DSS aktivista uredno prijavio a RIK našao za shodno da zbog toga ne proglasi rezultate. Da se vide dometi "legalizma".


to je uradjeno samo da tadic ne bi polozio zakletvu na dan drzavnosti 14 februara, sto bi ga dodatno ojacalo. tadic inace ima trenutno ista ovlascenja, kao sto je imao i pre dve nedelje, kao sto ce ih imati i za dve nedelje, s`tim sto treba uzeti samo onu razliku u predsednickim ovlascenjima koja propisuje novi ustav u odnosu na stari, ali je to nebitno za ovu pricu


Nastalu situaciju je moguće rešiti na tri načina.


treba odmeriti da li rizik moze da donese neki rezultat. rizik bi bio da se prekine saradnja sa evropskom unijom. medjutim mi dolazimo u situaciju da onda gubimo i jedno i drugo. treba formulisati sta je nama bitino na kosovu i onda raditi prema tome.

a bitno je:
1. ljudi
2. kulturno nasledje
3. ekonomija

to se sve moze menjati za misiju, jer misija EU po meni ne donosi nista novo, osim sto cete umesto jednih vojnika, imati druge. sa druge strane mi uvek mozemo da izdamo saopstenje u kojem smatramo da je ta misija protivpravna itd. tadic nista ne bi uradio kada bi otisao i potpisao ugovor, jer ne bi iza sebe imao vladu koja bi to operacionalizovala, niti sam ja siguran da on ima ovlascenje za tako nesto. legitimitet svakako ima

drugo resenje je da odemo svi do granice sa kosovom, skinemo gace i pokazemo dupe misiji, vratimo se nazad i potpisemo ugovor.

treba
1. naci partnera medju albancima, a sve u skladu sa interesima najmocnijih
2. zajahati unesco i insistirati od misije EU da cuva spomenike, obratiti paznju na falsifikate koji su se skoro pojavili, a koji srpske manastire predstavljaju kao ilirske ili nesto slicno
3. zajednicki sa stranim kapitalom ulagati u kosovo kako bi ono sa jedne strane ekonomski napredovalo, a sa druge strane da imamo ekonomski uticaj zbog svega i svacega, a najpre zbog ljudi koji zive na kosovu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:47 06.02.2008

Re: ...

nikson

Ovome još treba dodati da je RIK na zahtev predstavnika iz DSS-a odložila proglašenje Tadićeve pobede, i to tako što je poništila izbore na jednom glasačkome mestu u Boljevcu. Dakle, čekaće se još dve nedelje jer na tome mestu gde glasa ukupno 300 ljudi neko je glasao sa ličnom kartom isteklom u januaru, što je DSS aktivista uredno prijavio a RIK našao za shodno da zbog toga ne proglasi rezultate. Da se vide dometi "legalizma".


to je uradjeno samo da tadic ne bi polozio zakletvu na dan drzavnosti 14 februara, sto bi ga dodatno ojacalo. tadic inace ima trenutno ista ovlascenja, kao sto je imao i pre dve nedelje, kao sto ce ih imati i za dve nedelje, s`tim sto treba uzeti samo onu razliku u predsednickim ovlascenjima koja propisuje novi ustav u odnosu na stari, ali je to nebitno za ovu pricu


Nastalu situaciju je moguće rešiti na tri načina.


treba odmeriti da li rizik moze da donese neki rezultat. rizik bi bio da se prekine saradnja sa evropskom unijom. medjutim mi dolazimo u situaciju da onda gubimo i jedno i drugo. treba formulisati sta je nama bitino na kosovu i onda raditi prema tome.

a bitno je:
1. ljudi
2. kulturno nasledje
3. ekonomija

to se sve moze menjati za misiju, jer misija EU po meni ne donosi nista novo, osim sto cete umesto jednih vojnika, imati druge. sa druge strane mi uvek mozemo da izdamo saopstenje u kojem smatramo da je ta misija protivpravna itd. tadic nista ne bi uradio kada bi otisao i potpisao ugovor, jer ne bi iza sebe imao vladu koja bi to operacionalizovala, niti sam ja siguran da on ima ovlascenje za tako nesto. legitimitet svakako ima

drugo resenje je da odemo svi do granice sa kosovom, skinemo gace i pokazemo dupe misiji, vratimo se nazad i potpisemo ugovor.

treba
1. naci partnera medju albancima, a sve u skladu sa interesima najmocnijih
2. zajahati unesco i insistirati od misije EU da cuva spomenike, obratiti paznju na falsifikate koji su se skoro pojavili, a koji srpske manastire predstavljaju kao ilirske ili nesto slicno
3. zajednicki sa stranim kapitalom ulagati u kosovo kako bi ono sa jedne strane ekonomski napredovalo, a sa druge strane da imamo ekonomski uticaj zbog svega i svacega, a najpre zbog ljudi koji zive na kosovu

Pa Niksone, ti potpuno preuze politiku LDP-a...o))
Wounded Knee Wounded Knee 21:52 06.02.2008

Re: ...

Drago Kovacevic


skinemo gace i pokazemo dupe misiji

Pa Niksone, ti potpuno preuze politiku LDP-a...o))


А јесте ви то само показивали дотични део тела или сте ишли и даље ? :)))
adam weisphaut adam weisphaut 21:59 06.02.2008

Re: ...

Wounded Knee

Drago Kovacevic


skinemo gace i pokazemo dupe misiji

Pa Niksone, ti potpuno preuze politiku LDP-a...o))


А јесте ви то само показивали дотични део тела или сте ишли и даље ? :)))

Brajane, ti li si Voda u kolenu?
A ja sve vreme mislio Ben Akiba
Wounded Knee Wounded Knee 22:05 06.02.2008

Re: ...

јок ја
Treger Treger 21:47 06.02.2008

Lična karta

Ja lično mislim da bi trebalo poništiti sve izbore od nestanka SRJ. Evo i zašto pošto se pokazalo da je lična karta vrlo važan dokument onda naše lične karte ne važe. Nime voleobi da vidim ko to ima ličnu kartu Republike Srbije. Ja sam moju izvadio prošle godine i na njoj piše SRJ. Prema tome to znači da nisam mogao da glasam jer nisam iz Srbije. To takođe znači i da je premijer ne legano predsednik vlade, takođe da njegovo ministarstvo unutrašnih poslova nije imalo vremena da se bavi time već sticanjem poverenja mafijaša i g. Legije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:42 07.02.2008

Re: Lična karta

Ja sam moju izvadio prošle godine i na njoj piše SRJ.

i na mojoj koju sam izvadila pre 6 meseci. a ona što sam je izgubila bila SFRJ.
hahahaha
adam weisphaut adam weisphaut 21:57 06.02.2008

Resenje

Veceras je Zivkovic dijagnostifikovao u Poligrafu problem kada je rekao da je Kostunica "politicki ludak". DS mora razvrgnuti odmah koaliciju sa ludakom i pustiti ga da ode gde mu je mesto, na smetliste istorije. Sve ostalo je samo gubitak vremena.
igipop igipop 22:00 06.02.2008

Ajde Drago

napisi jedan tekst a da ne budes zlonameran prema Tadicu.

Koštunica je ponizio DS i Tadića još jednom


Ovo mora biti da je jako vazan momenat????

Pod c) Boris ne moze da uradi. Jednostavno nema za to ovlascenja. Zna se ko i kako potpisuje medjunarodne ugovore.

Da vidim šta vi mislite


Ja mislim da bi bilo lepo da vise to napusavanje bez razloga prestane.





doktorka doktorka 22:28 06.02.2008

Re: Ajde Drago

igipop
napisi jedan tekst a da ne budes zlonameran prema Tadicu.

Koštunica je ponizio DS i Tadića još jednom

Ovo mora biti da je jako vazan momenat????

Pod c) Boris ne moze da uradi. Jednostavno nema za to ovlascenja. Zna se ko i kako potpisuje medjunarodne ugovore.

Da vidim šta vi mislite

Ja mislim da bi bilo lepo da vise to napusavanje bez razloga prestane.








zlonameran? a pa nece se moci tadic tako lako izvuci iz ove price, ma koliko vi to prizeljkivali.
igipop igipop 22:51 06.02.2008

Re: Ajde Drago

Tadic?

A ja naivan mislio da mi treba da se izvucemo.

Ako je poenta teksta napusavanje Borisa onda se izvinjavam nisam razumeo.
doktorka doktorka 22:56 06.02.2008

Re: Ajde Drago

igipop
Tadic?

A ja naivan mislio da mi treba da se izvucemo.

Ako je poenta teksta napusavanje Borisa onda se izvinjavam nisam razumeo.



mi smo imali priliku da se izvucemo kada je bilo glasanje u prvom krugu. nismo je iskoristili.


jadan predsednik , bash mu nije lako, a toliku je zrtvu podneo za srpski narod. cak je pristao i na kohabitaciju sa kostunicom. bash smo nezahvalni.
nikson nikson 22:58 06.02.2008

Re: Ajde Drago

doktorka

igipop
Tadic?

A ja naivan mislio da mi treba da se izvucemo.

Ako je poenta teksta napusavanje Borisa onda se izvinjavam nisam razumeo.



mi smo imali priliku da se izvucemo kada je bilo glasanje u prvom krugu. nismo je iskoristili.


jadan predsednik , bash mu nije lako, a toliku je zrtvu podneo za srpski narod. cak je pristao i na kohabitaciju sa kostunicom. bash smo nezahvalni.


pa ti ni u drugom nisi htela da glasas za tadica, a ne u prvom. u svakom slucaju nista ne bi bilo drugacije neko sada
Ivan Marović Ivan Marović 22:58 06.02.2008

Re: Ajde Drago

doktorka
mi smo imali priliku da se izvucemo kada je bilo glasanje u prvom krugu. nismo je iskoristili.
Po principu: il' Milórad, il' 'ladna Moráva.
Nenad M. Nenad M. 23:04 06.02.2008

Re: Ajde Drago

igipop

Tadic?

A ja naivan mislio da mi treba da se izvucemo.

Ako je poenta teksta napusavanje Borisa onda se izvinjavam nisam razumeo.



igi, Drago je u pravu. Tadic je ponizen jer od (ne)potpisivanja zavisi kredibilitet onoga sto je porucivao u kampanji. Inace, sporazum sam po sebi nista posebno ne donosi, daleko je od SAA ali ima veliki simbolicki znacaj.
igipop igipop 23:27 06.02.2008

Re: Ajde Drago

ok.

Pozdrav
doktorka doktorka 01:10 07.02.2008

Re: Ajde Drago

nikson

doktorka

igipopTadic?A ja naivan mislio da mi treba da se izvucemo.Ako je poenta teksta napusavanje Borisa onda se izvinjavam nisam razumeo. mi smo imali priliku da se izvucemo kada je bilo glasanje u prvom krugu. nismo je iskoristili. jadan predsednik , bash mu nije lako, a toliku je zrtvu podneo za srpski narod. cak je pristao i na kohabitaciju sa kostunicom. bash smo nezahvalni. pa ti ni u drugom nisi htela da glasas za tadica, a ne u prvom. u svakom slucaju nista ne bi bilo drugacije neko sada


da je ceda pobedio , makar bi znali da nam se narod opametio. ovako , i da bude pad vlade, nista se nece promeniti.
Taska Dana Taska Dana 01:13 07.02.2008

Re: Ajde Drago

da je ceda pobedio , makar bi znali da nam se narod opametio. ovako , i da bude pad vlade, nista se nece promeniti.


Tako je.

nikson nikson 01:39 07.02.2008

Re: Ajde Drago

da je ceda pobedio , makar bi znali da nam se narod opametio. ovako , i da bude pad vlade, nista se nece promeniti.


ako je cedina pobeda indikator narodne pameti, onda mi je jasno koje su posledice odlaska pametnih iz zemlje
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:44 07.02.2008

Re: Ajde Drago

Ja mislim da bi bilo lepo da vise to napusavanje bez razloga prestane.

bez razloga?
doktorka doktorka 01:55 07.02.2008

Re: Ajde Drago

Ivan Marović

doktorkami smo imali priliku da se izvucemo kada je bilo glasanje u prvom krugu. nismo je iskoristili.Po principu: il' Milórad, il' 'ladna Moráva.


cuj ivane, sad imash princip il` morava il` sava nabujala
Ivan Marović Ivan Marović 01:57 07.02.2008

Re: Ajde Drago

Nabujala Sava? Bojim se da ne razumem, možda nisam gledao tu epizodu.
deadbeat deadbeat 02:06 07.02.2008

Re: Ajde Drago

nikson
ako je cedina pobeda indikator narodne pameti, onda mi je jasno koje su posledice odlaska pametnih iz zemlje

tacno tako - da je vise pametnih, ceda bi pobedio. ali to ce se desiti nikad, a mozda ni tad:) neizlecivo smo glupi, i bivamo sve gluplji - zato sto mislimo da smo mnogo pametni.
nikson nikson 02:08 07.02.2008

Re: Ajde Drago

deadbeat

nikson
ako je cedina pobeda indikator narodne pameti, onda mi je jasno koje su posledice odlaska pametnih iz zemlje

tacno tako - da je vise pametnih, ceda bi pobedio. ali to ce se desiti nikad, a mozda ni tad:) neizlecivo smo glupi, i bivamo sve gluplji - zato sto mislimo da smo mnogo pametni.


jel vi stvarno verujete u to?
Taska Dana Taska Dana 02:11 07.02.2008

Re: Ajde Drago

tacno tako - da je vise pametnih, ceda bi pobedio. ali to ce se desiti nikad, a mozda ni tad:) neizlecivo smo glupi, i bivamo sve gluplji - zato sto mislimo da smo mnogo pametni.


jel vi stvarno verujete u to?


I jaa verujem u to.

Ali dzabe....mnogo ima arijevaca i to srpskih.
deadbeat deadbeat 02:17 07.02.2008

Re: Ajde Drago

nikson

deadbeat

nikson
ako je cedina pobeda indikator narodne pameti, onda mi je jasno koje su posledice odlaska pametnih iz zemlje

tacno tako - da je vise pametnih, ceda bi pobedio. ali to ce se desiti nikad, a mozda ni tad:) neizlecivo smo glupi, i bivamo sve gluplji - zato sto mislimo da smo mnogo pametni.


jel vi stvarno verujete u to?

Da, mi(?) stvarno verujemo u to. Ali to ste Vi rekli.
nikson nikson 02:18 07.02.2008

Re: Ajde Drago

Da, mi(?) stvarno verujemo u to. Ali to ste Vi rekli.


ja mislim da ima boljih od cede i manje ucenjenih, ali se ti bolji ne nalaze u dss, nego su mahom otisli iz zemlje, jedan deo njih je ostao ovde.
deadbeat deadbeat 02:22 07.02.2008

Re: Ajde Drago

pa gde su ti bolji sto su ostali? pod kojim brojem je pre 3 nedelje bio njihov kandidat, mogao sam da ga zaokruzim?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana