Kako će biti razrešeno...

Drago Kovacevic RSS / 06.02.2008. u 21:29

Čini se da od jutros imamo ozbiljnu političku krizu. Putuju pisma između kabineta Predsednika i generalnog sekretarijata vlade. Licitira se da li prvo treba da se sastane skupština ili da se sastane vlada.

Ovome još treba dodati da je RIK na zahtev predstavnika iz DSS-a odložila proglašenje Tadićeve pobede, i to tako što je poništila izbore na jednom glasačkome mestu u Boljevcu. Dakle, čekaće se još dve nedelje jer na tome mestu gde glasa ukupno 300 ljudi neko je glasao sa ličnom kartom isteklom u januaru, što je DSS aktivista uredno prijavio a RIK našao za shodno da zbog toga ne proglasi rezultate. Da se vide dometi "legalizma".

Šta će se sutra i narednih dana događati. Koštunica je ponizio DS i Tadića još jednom. Neće sutra održati sednicu Vlade, a Boža Đelić će svoje penkalo još jedan put vratiti u ladicu.

Nastalu situaciju je moguće rešiti na tri načina.

a) da se najpre održi sednica Vlade (što bi bilo normalno)

b) da se najpre održi sednica Skupštine ( što ne bi bilo normalno, ali je po Koštuničinoj volji pa će tako na kraju i biti)

c) da Predsednik Tadić ode u Brisel i sam potpiše politički sporazum ( što bi s obzirom na pobedu od pre nekoliko dana i podršku koju ima od strane EU, te stav u kampanji da su izbori referendum, bilo politički opravdano i sa punim legitimitetom). Ova mogućnost je samo hipotetička jer mislim da Tadić za to nema petlju.

Da vidim šta vi mislite. Naravno, možda postoji još neki način a da ga ja nisam naveo. 

 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikson nikson 17:00 07.02.2008

Re: Ajde Drago

deadbeat

pa gde su ti bolji sto su ostali? pod kojim brojem je pre 3 nedelje bio njihov kandidat, mogao sam da ga zaokruzim?


pa nalaze se svuda po malo najvise u ds-u i bivsem gss-u sudeci po kadrovima, ali kandidati i nisu bili nesto, vise bih na primer voleo da vidim kao kandidata na primer micunovica umesto tadica ili prokica umesto cede
doktorka doktorka 17:32 07.02.2008

Re: Ajde Drago

nikson
Da, mi(?) stvarno verujemo u to. Ali to ste Vi rekli.ja mislim da ima boljih od cede i manje ucenjenih, ali se ti bolji ne nalaze u dss, nego su mahom otisli iz zemlje, jedan deo njih je ostao ovde.


niksone, koji su to bolji? neko ime ,ako moze. i na osnovu cega smatrash da su bolji? gde si ih cuo, video?

nikson nikson 17:53 07.02.2008

Re: Ajde Drago

doktorka

nikson
Da, mi(?) stvarno verujemo u to. Ali to ste Vi rekli.ja mislim da ima boljih od cede i manje ucenjenih, ali se ti bolji ne nalaze u dss, nego su mahom otisli iz zemlje, jedan deo njih je ostao ovde.


niksone, koji su to bolji? neko ime ,ako moze. i na osnovu cega smatrash da su bolji? gde si ih cuo, video?



doktorka uzmimo za primer zeleznice srbije ili na primer JAT. svi koji u tim preduzecima cine strucne kadrove(od 2001 na ovamo i naravno pre toga), bolji su od onih koji su po partijskim kvotama postavljani za clanove upravnih odbora da bi podizali visoke naknade i dnevnice.

eto to je jedan primer i mogu da nabrajam koliko god hoces

naravno, kada gledam razlicita tela koja je osnovala drzava (na primer savet za borbu protiv korupcije ili zastitnike gradjana) vidim i strucne i moralne ljude ali to su pozitivni primeri koji jos uvek nisu pravilo...
doktorka doktorka 18:30 07.02.2008

Re: Ajde Drago

nikson

doktorka

niksonDa, mi(?) stvarno verujemo u to. Ali to ste Vi rekli.ja mislim da ima boljih od cede i manje ucenjenih, ali se ti bolji ne nalaze u dss, nego su mahom otisli iz zemlje, jedan deo njih je ostao ovde. niksone, koji su to bolji? neko ime ,ako moze. i na osnovu cega smatrash da su bolji? gde si ih cuo, video? doktorka uzmimo za primer zeleznice srbije ili na primer JAT. svi koji u tim preduzecima cine strucne kadrove(od 2001 na ovamo i naravno pre toga), bolji su od onih koji su po partijskim kvotama postavljani za clanove upravnih odbora da bi podizali visoke naknade i dnevnice. eto to je jedan primer i mogu da nabrajam koliko god hocesnaravno, kada gledam razlicita tela koja je osnovala drzava (na primer savet za borbu protiv korupcije ili zastitnike gradjana) vidim i strucne i moralne ljude ali to su pozitivni primeri koji jos uvek nisu pravilo...

kakve to veze ima sa cedom?
nikson nikson 18:37 07.02.2008

Re: Ajde Drago

kakve to veze ima sa cedom?


pa valda je bio podpredsednik neke vlade
deadbeat deadbeat 23:20 07.02.2008

Re: Ajde Drago

nikson
pa nalaze se svuda po malo najvise u ds-u i bivsem gss-u sudeci po kadrovima, ali kandidati i nisu bili nesto, vise bih na primer voleo da vidim kao kandidata na primer micunovica umesto tadica ili prokica umesto cede

ma bas me briga gde su kadrovi, to je bilo retoricko pitanje - mozes li malo da se uzdignes iznad tog kratkovidog poimanja politike? ode zemlja u q, a ti se i dalje pravis lud i vozis pricu "koga bi vise voleo da vidis". pitanje je koga NE zelis da vidis, a stvaaaaaarno ne mogu da nabrajam, i pitanje je sta moze da se URADI da se otresemo takvih likova. ako si u stanju da buducnost zemlje ne posmatras iz perspektive licnih (ne)simpatija prema pojedincima, mozemo da pricamo. u suprotnom, na blogbotske replike vise ne odgovaram.

p.s. jos jedan preduslov za "normalnu" komunikaciju - mogucnost promene misljenja, tj. priznavanje da nisi u pravu. evo, ako DS ne izadje iz vlade u roku od odma', ja priznajem da sam se zaebo sto sam (ipak) ubedjivao ljude da je neophodno da glasaju za tadica - u prici o "manjem zlu" mora da se uzme u obzir i to da ova zemlja MORA da dodirne dno VISE PUTA da bi se opametila.
zoricag zoricag 09:03 08.02.2008

Re: Ajde Drago

pa valda je bio podpredsednik neke vlade


Od Marta do Septembra 2003, sa sve vanrednim stanjem u trecini tog vremena
nikson nikson 22:00 06.02.2008

...

ima jos jedno resenje. naime video sam mnogo lepih devojaka na kosovu i predlazem da za pocetak drago i ja, pa onda naravno i svi ostali, nadjemo medju njima partnerke, sve po starom obicaju kako biva i trebuje i onda dovedemo kostunicu u paradoksalnu situaciju: stiteci prava srba on ce stititi i prava albanaca. naravno zvacemo ga da nam bude kum na vencanju, a opet sve u skladu sa dobrim obicajima

p.s.: naravno za nama je sledeca doktorka
Gorio Gorio 22:04 06.02.2008

Petlja ili kliker

Sada treba imati i petlju i kliker.
Ima li toga kod Tadića, nisam siguran, sada bi trebao da pokaže da li je igrač za velike partije.
Ova koja se sada igra sa velikim je ulogom.
Koštunica je odigrao, na redu je Tadić.
akai akai 22:06 06.02.2008

Pameti tu nema,

Sta god da se uradi - u startu je lose.
Izbori u Boljevcu mogu da se ponavljaju u nedogled, sta ako se npr potuku na tom izbornom mestu pa se isto zatvori? Pa posle dve nedelje volsebno se pojavi listic viska u kutiji?...
DS i G17 plus ne mogu dopustiti da se prvo odrzi sednica parlamenta posto su onda "dzaba krecili" i pitanje ugovora sa EU se na neodredjeno skida sa dnevnog reda.
Ako Stokunica sazove sednicu vlade - Skupstina nece zasedati posto ce na vladi DSS biti preglasan te ce se naci neka formulacija da ugovor sa EU ima da se potpise a o njemu nema da se raspravlja u parlamentu niti da ratifikuje, ili ce parlament to primiti kao informaciju o kojoj nema rasprave.
Danas ceo dan cujem da se spominje vlada nacionalnog spasa ili nacionalnog jedinstva... Sve mi lici na to da ce neko staviti na dnevni red parlamenta ili pitanje kompletne vlade, ili pojedinih ministarstava pa da se vlada reorganizuje. Ovo drugo mi je izvesnije posto Kostunica nece da da ostavku posto nije siguran (a nisam ni ja) da bi on bio novi - stari mandatar.
Varijanta raspustanja Skupstine je malo na dugackom stapu - treba obrazlozen predlog ili zahtev predsednika vlade a on tesko da ce to uraditi posto ga nece biti ni u tragovima posle sledeceih izbora.
Jedino sto je izvesno - Kosovo ce ovih dana proglasiti nezavisnost. Mozda bih mogao biti zlurad pa pretpostaviti da su BT i VK isfingirali krizu da optuze jedan drugog a u stvari nikog? Ne znam,
AlexDunja AlexDunja 22:18 06.02.2008

politicka analiza

opet ja:)))
vasko popa
sporedno nebo

“Sirota odsutnost”

Oca pravoga nisi imala

Majka ti nije bila kod kuce
Kada si u sebi svet ugledala
Rodila si se greškom

Imaš stas napuštene provalije
I sva na odsutnost mirišeš
Rodila si sebe sama

Vrtiš se u plamenim traljama

Razbijaš sebi glavu za glavom
Skaceš sebi iz usta u usta
I staru grešku podmlađuješ

Sagni se gola ako možeš

Do moga poslednjega slova
I pođi njegovim tragom

Sve mi se čini sirotice
Da u neku prisutnost vodi
G r o f G r o f 23:06 06.02.2008

Re: politicka analiza

...
Vrati mi moje krpice
Moje krpice od čistoga sna
Od svilenog osmeha od prugaste slutnje
Od moga čipkastoga tkiva
Moje krpice od tačkaste nade
Od žežene želje od sarenih pogleda
Od kože s moga lica
Vrati mi moje krpice
Vrati kad ti lepo kažem
...
G r o f i c a G r o f i c a 00:07 07.02.2008

Re: politicka analiza

G r o f
...Vrati mi moje krpiceMoje krpice od čistoga snaOd svilenog osmeha od prugaste slutnjeOd moga čipkastoga tkivaMoje krpice od tačkaste nadeOd žežene želje od sarenih pogledaOd kože s moga licaVrati mi moje krpiceVrati kad ti lepo kažem...

:)))))))
stefan.vizantin stefan.vizantin 22:23 06.02.2008

KAKO TADIC DA POTPISE SPORAZUM???

Kako BT moze da ode u Brisel i potpise sporazum ako to nije u njegovoj nadleznosti? Po kom naucnofantasticnom scenariju krsenja zakona za koje se svi zalazu je to moguce??? MISLIM DA JE TA IDEJA CISTA GLUPOST. Za ostalo se slazem. Ovo je izuzetno ozbiljna kriza i najbolje resenje su izbori 11. maja (licno misljenje ostavljam mogucnost da gresim)
Treger Treger 22:53 06.02.2008

Re: KAKO TADIC DA POTPISE SPORAZUM???

stefan.vizantin
Kako BT moze da ode u Brisel i potpise sporazum ako to nije u njegovoj nadleznosti? Po kom naucnofantasticnom scenariju krsenja zakona za koje se svi zalazu je to moguce??? MISLIM DA JE TA IDEJA CISTA GLUPOST. Za ostalo se slazem. Ovo je izuzetno ozbiljna kriza i najbolje resenje su izbori 11. maja (licno misljenje ostavljam mogucnost da gresim)

A kako moe premijer da iybegava sednicu vlade.
Goran, Pariz Goran, Pariz 22:28 06.02.2008

do 18.02., a posle...

Nece VK zakazati sednicu vlade.
Nece dati ostavku.
Ne moze da otera DS iz vlade.

Nece Dulic da zakazuje sednicu NS.
Nece DS da izlazi iz vlade.
Ne moze da otera narodnjake iz vlade.

Tako sve do 18.02. Onda Djelic potpisuje.
Tada svi, sem DS, G17 i LDP-a, krecu svom silinom na "najslabiju tacku" institucionalno.
Dulica. Zakazace smenu, bez njega.
Rat nerava na belanovicki nacin sa elementima Guce i Mecavnika.
zoricag zoricag 22:38 06.02.2008

Re: do 18.02., a posle...

Lici da tako moze biti, prema dosadasnjem iskustvu

Ima samo jedna zackoljica : EU. Oli Ren je bio jasan da je sporazum na cekanju do odluke vlade, znaci nema djelicevog potpisa bez odluke.
pidola pidola 22:41 06.02.2008

Re: do 18.02., a posle...

naravno da nema.
i ta evropa da je malo pametnija i da kaze terajte se.
doktorka doktorka 22:57 06.02.2008

Re: do 18.02., a posle...

Goran, Pariz
Nece VK zakazati sednicu vlade.
Nece dati ostavku.
Ne moze da otera DS iz vlade.

Nece Dulic da zakazuje sednicu NS.
Nece DS da izlazi iz vlade.
Ne moze da otera narodnjake iz vlade.

Tako sve do 18.02. Onda Djelic potpisuje.
Tada svi, sem DS, G17 i LDP-a, krecu svom silinom na "najslabiju tacku" institucionalno.
Dulica. Zakazace smenu, bez njega.
Rat nerava na belanovicki nacin sa elementima Guce i Mecavnika.


znaci 17.02 je proglasenje nezavisnosti kosova. konacno. a onda nastavak putinizacije zemlje . a gradjani , oni koji su glasali za ds, zadovoljice se potpisivanjem sporazuma sa EU koji btw. bi trebao da olaksa bezaniju iz zemlje.
vnk vnk 04:03 07.02.2008

Re: do 18.02., a posle...

Nista se ne sekiraj, nemaju oni vremena da se bas puno bakcu sa ovim ludacima, a boga mi ni sa nama, koji imamo strava talenat da uvek ludake izaberemo i pustimo ih da rade sta hoce bez ikakve kontrole.

Dok ovaj blesavi narod ne nauci da posao odradi, a ne otalja, desavace se ovako kako se desava. 2000_te oterali onog skota i mislili gotovo. E pa nije, braco. Skotova kol'ko hoces, na sve strane.

Pustili smo radikale i sps da opstanu i pored svega sto su radili vise od deset godina. Umesto da im je svaki politicki rad zabranjen i rukovodstva oterana na dozivotne robije, mi ih i dalje gledamo kako naplacuju dnevnice za pregoran skupstinski rad.

Pustamo da vec godinama budemo taoci ludog pesnika/psihijatra i onog njegovog generala. Ne zna se gde su. Ajde!

Covic i Mihajlovic u vladi, nema veze, promenili su se.

Ministar policije kriminalac, nema veze, mladost-ludost.

Velja Ilic, bez komentara.

Ovi sadasnji raskucise i ono malo sto je preteklo od crveno-crne bande. A, to su strane investicije, izvinjavam se.

Tadic na misice dobio i sta? Nista, medjukabinetske prepiske.

Pa sta se vise cudimo? Mi bre treba njih da kontrolisemo, a ne oni nas.

Puno se igramo. '92-'93 prezivesmo na Vai kremu. Sad ni njega nece biti, kako preko grane?

<disclaimer>
Ja sam preko od '96. Ne sumnjam, medjutim, da bih i ja samo gledao i nervirao se da sam kojim slucajem jos u mom Beogradu, tako da napisano ne treba shvatiti kao soljenje pameti, vec kao samokritiku.
</disclaimer>
pidola pidola 22:37 06.02.2008

...

nista,kao i uvek.
zasto je kostunica ponizio ds i tadica?
gde smo mi tu,jesmo li mi ponizeni,malo barem,misli li neko i na nas?
sta su oni budale,da se svaki put zaprepaste kako dss reaguje i kakva im je politika.
sami sebe ponizavaju,a za to me zabole,to je njihova politika,vazniji je kostunica,vaznija je vlada,nego drzava,gradjani.
pa juce su pricali hocete evropu ili devedesete.
i sta je ovo,to je osvajanje evrope,ko okrece "pedale",kostunica?
i kako uopste moze tadic da potpise nesto ili djelic,sta ce da kaze,evo ja dosao?
to ozbiljna drzava?
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 22:43 06.02.2008

Evo sta treba...

... da usled politicke nestabinosti NBS pusti malo dinar da pada jedno 10% dnevno, da prizovu inflaciju, ukinu se menjacnice, pojave se dileri na ulici, benzin poskupljuje svaka 2-3 dana, ulje i secer se pokupuju za drzavne rezerve a ogranici uvoz, kamate na uzete kredite skoce kojih 80-100% sa daljom mogucnoscu rasta a novom referentnom stopom od 30% se prakticno onemoguce novi, a sve to uz jaku kampanju da se sve desava zbog sranja koje pravi Kostunica (sto i nije laz, jer bi se ovo uglavnom sve i desavalo da nema kontra mera).

Pa kad se puk doseti 1993. ima da dodje iz dupeta u glavu pa da vish kako se misli na "dostojanstvo" nacije i majcicu Rusiju... mi smo najvece sranje sebi uvek pravili kad nam je bilo bolje nego sto zasluzujemo (citaj zaradimo).
zoricag zoricag 23:30 06.02.2008

Re: Evo sta treba...

da usled politicke nestabinosti NBS pusti malo dinar da pada jedno 10% dnevno


Mislite da bi se razumeo uzrok? Ma, ne. Izasao bi Vucic i saopstio da je to rezultat dosmanlija, i pokupio jos malo novih pristalica. Onima koji razumeju ne treba pokazna vezba, za ostale je kontraproduktivna jer ovde se slusa sta ko kaze. Ne gleda se ni u sta.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:15 07.02.2008

Re: Evo sta treba...

Ma znam... samo ne mogu da verujem sta se desava
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:47 06.02.2008

Just a thought

Lepo rekoh da je Kostunjavi opasan. On nije tunjavi, on je kao u vasionskim brodovima "escape pod". Ne bi me cudilo da mu neki DB-ovci sa vasionskog broda koji je bio Slobin sada priteze kajsijice u mengele... Mora malko zavere - cini mi se da Kostunica ima svog Kostunicu! Moramo da se otarasimo svih tih Kostunica sto pre! A ako ne razmisljam o zaveri onda - taj je covek pogubio kompas, totalno je iracionalan i opasan. U svakom slucaju, zavera ili ne, ostaje da je opasan po zivot u Srbiji. Valjalo bi ga sutnuti iz fotelje.

Treger Treger 22:58 06.02.2008

Re: Just a thought

Vodzo Modzo
Lepo rekoh da je Kostunjavi opasan. On nije tunjavi, on je kao u vasionskim brodovima "escape pod". Ne bi me cudilo da mu neki DB-ovci sa vasionskog broda koji je bio Slobin sada priteze kajsijice u mengele... Mora malko zavere - cini mi se da Kostunica ima svog Kostunicu! Moramo da se otarasimo svih tih Kostunica sto pre! A ako ne razmisljam o zaveri onda - taj je covek pogubio kompas, totalno je iracionalan i opasan. U svakom slucaju, zavera ili ne, ostaje da je opasan po zivot u Srbiji. Valjalo bi ga sutnuti iz fotelje.

E sad da Tadić nije očistio stranku od onih koji imaju m... sada bi situacija bila drukčija. Ovako razjurio najbolje a doveo korumpirano sposopbne da vode stranku i tašu ga po ramenu.Trebalo je večeras gledati Živkovića u piligrafu. Svaku mu je bila na mestu. Voditeljka je mogl da trkne po cigare jer je čovek bio nenadmašan.
Taska Dana Taska Dana 23:05 06.02.2008

Re: Just a thought

Pa za koga onda rade te tajne sluzbe...:)))))??????

Ma dajte, vise s tim zaverama!!!!

Sednica vlade bi trebalo da se odrzi i po zakonu i po potrebi...ALI.....pitanje je casti i casnih ljudi da to obave pa ma kako i o cemu treba da se dogovore. Jel se ovde tera neki inat? ...Ne vidim u ovome ni taktiku ni politiku.

Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:05 06.02.2008

Re: Just a thought

Treger
Trebalo je večeras gledati Živkovića u piligrafu

Gledao & slusao, slazem se. Mada za DS i ciscenje, e to vec ne znam. Mozda gresim, ali mi se cini ipak da je takvo stanje posledica glasanja na proslim izborima, tj. raspodele snaga u parlamentu.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:07 06.02.2008

Re: Just a thought

Pa za koga onda rade te tajne sluzbe...:)))))??????

Pa za sebe! :)) Mora malo zavera, cisto da bi se oborile, zbog treninga, mozgaljke! :-P
adam weisphaut adam weisphaut 23:08 06.02.2008

Re: Just a thought


E sad da Tadić nije očistio stranku od onih koji imaju m... sada bi situacija bila drukčija. Ovako razjurio najbolje a doveo korumpirano sposopbne da vode stranku i tašu ga po ramenu.Trebalo je večeras gledati Živkovića u piligrafu. Svaku mu je bila na mestu. Voditeljka je mogl da trkne po cigare jer je čovek bio nenadmašan.

"e pa sad se ocistite, vi, gospodo, od Vojislava Kostunice"
Nadam se ce se pojaviti na youtube-u.
Taska Dana Taska Dana 23:14 06.02.2008

Re: Just a thought

Pa za koga onda rade te tajne sluzbe...:)))))??????

Pa za sebe! :))
   

E ovo je stvarno pravi odgovor :)))
zoricag zoricag 23:50 06.02.2008

Re: Just a thought

E sad da Tadić nije očistio stranku od onih koji imaju m... sada bi situacija bila drukčija


nije se to desilo spontano. upravo je i uradjeno da situacija ne bi bila drugacija. ono sto se ipak nije moglo nisu mogli da im odseku m...., svima.

Zivkovic nije uvek i u svemu imao podudarne stavove sa Jovanovicem, cini mi se da su imali i neka licna razmimoilazenja, sto mi je uvek bilo zao jer ih obojicu postujem, ali veceras u poligrafu ucinilo mi se da je sasvim poeldepio.

Izjave u vezi mentalnog stanja Kostunice bile su vrlo uvredljive, ali, neke stvari, nekada, moraju se reci bas na taj nacin. Mislim da ce biti dugo cerecen zbog vecerasnjeg poligrafa pa eto ja ovim putem zelim da mu dam podrsku za sve sto je izgovorio i prihvatam da je to izgovorio i u moje ime.
G r o f i c a G r o f i c a 00:08 07.02.2008

Re: Just a thought

Jel se ovde tera neki inat? ...

Ne tera se nikakav inat vec se bori za vlast jer je vlast slast.
adam weisphaut adam weisphaut 09:00 07.02.2008

Re: Just a thought

Evo Zivkovicevog nastupa na tube-a.

jednostavno, prosecnom gledaocu razumljivo, ubitacno.
Atomski mrav Atomski mrav 09:20 07.02.2008

Re: Just a thought

He he, posebno mi se sviđa ono "ako ste se očistili od mene"...
adam weisphaut adam weisphaut 09:42 07.02.2008

Re: Just a thought

Atomski mrav

He he, posebno mi se sviđa ono "ako ste se očistili od mene"...

a meni nastavak "sada se gospodo ocistite se od kancera Kostunice."
Jeremija Jeremija 23:07 06.02.2008

Da vidim šta vi mislite.

Iskreno, ja o tome ne mislim uopšte, imam pametnija posla.
PS: Da li si ti Drago nekad ranije bio učitelj? Ako jesi, to mora da je bilo odavno, jer takva se pitanja danas deci ne postavljaju.
oldtajmer oldtajmer 23:22 06.02.2008

evo resenja

DSS i SRS izglasaju u skupstini nepoverenje vladi!
Milos M Milos M 23:38 06.02.2008

Re: evo resenja

nisam siguran da li bi to VK odgovaralo!! Jedino ako bi posle napravio vladu sa SRS i SPS, ali tu ne bi bio premijer i imao bi jedno 3 ministarstva, a i grobar danas rece da nece da ga podrzava! da ide na izbore, tu se ne bi lepo proveo imao bi manje od 10%! Kostunica je majstor za opstanak na vlasti, malo zbog mlitavosti BT a vise zbog sopstvenog umeca! Na zalost ove zemlje!!! Sve u svemu sigurno je da Kosovo dobija nezavisnost uskoro!
Taska Dana Taska Dana 23:54 06.02.2008

Re: evo resenja

Sve u svemu sigurno je da Kosovo dobija nezavisnost uskoro!

Tacnij zigubili smo ga odavno.
Jedini smisao ove necasne igre je opstanak na vlasti sto je moguce duze.
G r o f i c a G r o f i c a 00:12 07.02.2008

Re: evo resenja

Jedini smisao ove necasne igre je opstanak na vlasti sto je moguce duze.

Pa to ti pricam citavo vreme. Bice mnogo veceg boja dok ne ode Voja.
Nenad M. Nenad M. 23:49 06.02.2008

DS ima tri mogucnosti

1. rusenje Vlade i novi parlamentarni izbori; rizik jeste veliki ali je i svaki dan opstanka ove i ovakve vlade povezano sa nebrojanim rizicima; i dalje sam pri stavu da je kratkorocna radikalizacija neohodna za deradikalizaciju na dugi rok.

2. ds moze mirno da saceka i formiranje nove, antievrropski nastrojene skupstinske vecine a da nista ne preduzme. to bi dovelo do prekomponovanja vlade bez izbora ili do jedne od mogucih varjanti manjinske vlade

3. ds moze da uradi ono sto je i do sada radila - nista. Od Ustava, preko nacionalnog jedinstva u "odbrani" 15% duse, do poklanjanja Nisa, ds je uspesno sprovodila Kostunicinu politiku, usla je u vrzino kolo iz koga ce tesko izadji. Tadic je isao sa pricom Kosovo i Evropa sto mu je donelo izbore ali u isto vreme, oduzelo kredibilitet ds-u da prica o EU integracijama posle jednostranih priznanja koja slede.
Prica o Evropi posle vec krajem meseca pada u drugi plan, sto nas dovodi u opasnu samoizolaciju iz koje cemo se tesko izvuci ako ds radikalno ne promeni svoju poziciju.

Jedan od nacina kojim bi bio odlican za ds i sve nas je da Tadic podnese ostavku na mesto predsednika stranke. . Novi predsednik ds-a bi mogao da zauzme mnogo radikalniju poziciju prema dss-u a da se Tadic prividno u rad stranke ne mesa. To je nacin da se odbrani i ds ( koja je neophodna kao najveca demokratska stranka) i Tadiceva funkcija.
Nazalost, veliki problem je ko bi dosao na celo ds-a!? Morao bi da bude neko ko ne lici na Tadica, ko bi vratio ds tamo gde je bila pre 12.marta... pitanje je ima li takvih ljudi u ds-u? Da je Ceda tamo sve bi bilo lakse, a ovako... evo, Ruzica mi sada pode na pamet mada ne verujem da bi pristala a i nisam sigura kako bi se ona snasla u takvoj situaciji.
zoricag zoricag 00:02 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Nazalost, veliki problem je ko bi dosao na celo ds-a!? Morao bi da bude neko ko ne lici na Tadica, ko bi vratio ds tamo gde je bila pre 12.marta...


Zivkovic, Basara, na primer kao individualci sa stavom, ima, nije da nema
Comic kojoj tu ulogu ne bih pozelela, jer njeno vreme ce tek doci kad najgore turbulencije prodju, pa bi bilo steta "potrositi" taj resurs.
Sutanovac isto ima herca da odigra zadatu ulogu

Ali, nije lepo mesati se u unutrasnje stvari neke partije ako tamo ne pripadas, pa necu da sirim pricu.
Nenad M. Nenad M. 00:34 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

nije lepo mesati se u unutrasnje stvari neke partije ako tamo ne pripadas, pa necu da sirim pricu.


ne radi se ovde o ds-u vec o 2,3 miliona glasaca koji su glasali za osvojimo Evropu zajedno
zoricag zoricag 01:17 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

ne radi se ovde o ds


znam
ja sam to vise za sebe rekla. nisam vama prebacila mesanje

Nego, meni je licno smetalo kritikovanje jedne druge stranke u stilu, sto ne zamenite lidera, bolje bi prosli sa ovim, sa onim..... pa mi se ucinilo da sam prethodnim postom i ja to uradila. Mada, nije isto. U pravu ste.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:54 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

ne radi se ovde o ds-u vec o 2,3 miliona glasaca koji su glasali za osvojimo Evropu zajedno

pa baš to i pitam sve vreme.
de su da izađu?
ajd mi otpadnici, al de su oni?
de su sa se šetaju oko vlade?
ništa.
grobna tišina.
a onolko slavlje.
ovde izgleda ima sveta samo kad se slavi.
nikson nikson 01:56 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Exitus Letalis

ne radi se ovde o ds-u vec o 2,3 miliona glasaca koji su glasali za osvojimo Evropu zajedno

pa baš to i pitam sve vreme.
de su da izađu?
ajd mi otpadnici, al de su oni?
de su sa se šetaju oko vlade?
ništa.
grobna tišina.
a onolko slavlje.
ovde izgleda ima sveta samo kad se slavi.


treba neko da povede. pa kada je to bilo spontano skupljanje? - nikad
Atomski mrav Atomski mrav 08:09 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Živković intelektualac? Hahahaha....
Doctor Wu Doctor Wu 10:21 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Živković intelektualac?

nije, atomski, intelektualac nego individualac.
mada je i tako smesno.
adam weisphaut adam weisphaut 10:30 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti


nije, atomski, intelektualac nego individualac.
mada je i tako smesno.

Meni je mnogo vise smesno kako Kostunica radi bilmeze koji su oterali Zivkovica iz stranke.
Al' oni su "intelektualci" i "individualci". zar ne Wu?
Doctor Wu Doctor Wu 10:43 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

e, aw-aw, ti sa tvojim proverbijalnim smislom za humor.
nijedna partija koja je u svojim redovima imala ili ima likove poput zivkovica, jovanovica, vesica se ne moze nazvati partijom "intelektualaca". a jos nisam cuo za "individualce" (a ni "individualste" koji se partijski opredeljuju.
adam weisphaut adam weisphaut 10:55 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

dottore
Muuuuu

Tacno ti preferiras brain pool Krstic, Saper, Djilas,Petrovic...
Doctor Wu Doctor Wu 11:17 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

ipak mislim da ti lajanje bolje pristaje od mukanja, ali ako insistiras. dakle, za nepismene (doduse, i ne previse glupe): nijedna partija koja je u svojim redovima... naravno, i dopisani. ali, meni jutros nije bas toliko dosadno.
adam weisphaut adam weisphaut 11:21 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Mu
pak mislim da mi lajanje bolje pristaje od mukanja,

Kako god
zoricag zoricag 11:42 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Najsmesniji su nama oni koji ne pristaju na ucene ocigledno. Oni su ovde toliko retki da su svima smesni. Zivkovic je raspisao izbore kad je izgubio vecinu. Nije trgovao, pretvarao se i manjinski vladao.

Nije to bitno sad, svako ima pravo na svoje vidjenje, i ja to postujem.

Ono sto ne postujem je rad ljudi poput Orlica i Nestoroviceve, a vidim da ih bas ne postuju ni oni za koje su "odradili" stvar. Ne vidim ih na sceni, a bas bih volela da znam sta sad misle.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:51 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

adam weisphaut

dottore
Muuuuu

Tacno ti preferiras brain pool Krstic, Saper, Djilas,Petrovic...


ma de samo njih.
kamo petrović, šormaz, magistar ilić (koalicioni partner), aligrudić, mihajlov, lončar, maršićanin, samardžić, jočić, mamula...
sve intelektualci i individulaci
nema pristojna čovaka tamo
doktorka doktorka 15:58 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Atomski mrav
Živković intelektualac? Hahahaha....


sta god da je , moze da ti bude guru
doktorka doktorka 18:52 07.02.2008

Re: DS ima tri mogucnosti

Doctor Wu
e, aw-aw, ti sa tvojim proverbijalnim smislom za humor.nijedna partija koja je u svojim redovima imala ili ima likove poput zivkovica, jovanovica, vesica se ne moze nazvati partijom "intelektualaca". a jos nisam cuo za "individualce" (a ni "individualste" koji se partijski opredeljuju.



hajde reci da je tadic intelektualac pa me oraspolozi. nisam se odavno smejala naglas. no, da cujemo , sta znaci biti individualac ?
Rasina Rasina 23:51 06.02.2008

kreativnost

Drago, Vi kazete:
"...c) da Predsednik Tadić ode u Brisel i sam potpiše politički sporazum ( što bi s obzirom na pobedu od pre nekoliko dana i podršku koju ima od strane EU, te stav u kampanji da su izbori referendum, bilo politički opravdano i sa punim legitimitetom). Ova mogućnost je samo hipotetička jer mislim da Tadić za to nema petlju. ..."

"stav u kampanji da su izbori referendum"!?
"podrshku koji ima od strane EU"!?

"... sa punim legitimitetom..."!?!?!?

Sve shto ste naveli nema nikakve veze sa legitimitetom odluke predsednika drzave (narochito u ovom sluchaju). Na zalost, potpuno ste u krivu.

Mislim da ste u pravu kad prognozirate verovatni rezultat ove situacije - jer ako stvari ne budu ishle u tom smeru, kriza ce se veoma ubrzati i moze doci do raspushtanja i vlade i parlamenta i brzih novih izbora na svim nivoima. U medjuvremenu - bilo kakvi potpisi, bilo koga - bi bili nul and void, potpuno nelegitimni i verovatno doprineli destabilizaciji ne samo vlasti vec i drushtva i drzave u celini.

NenoX NenoX 01:46 07.02.2008

Re: kreativnost

Rasina

Drago, Vi kazete:
"...c) da Predsednik Tadić ode u Brisel i sam potpiše politički sporazum ( što bi s obzirom na pobedu od pre nekoliko dana i podršku koju ima od strane EU, te stav u kampanji da su izbori referendum, bilo politički opravdano i sa punim legitimitetom). Ova mogućnost je samo hipotetička jer mislim da Tadić za to nema petlju. ..."

"stav u kampanji da su izbori referendum"!?
"podrshku koji ima od strane EU"!?

"... sa punim legitimitetom..."!?!?!?

Sve shto ste naveli nema nikakve veze sa legitimitetom odluke predsednika drzave (narochito u ovom sluchaju). Na zalost, potpuno ste u krivu.

Mislim da ste u pravu kad prognozirate verovatni rezultat ove situacije - jer ako stvari ne budu ishle u tom smeru, kriza ce se veoma ubrzati i moze doci do raspushtanja i vlade i parlamenta i brzih novih izbora na svim nivoima. U medjuvremenu - bilo kakvi potpisi, bilo koga - bi bili nul and void, potpuno nelegitimni i verovatno doprineli destabilizaciji ne samo vlasti vec i drushtva i drzave u celini.

Ma daj, *ebes krsenje ustava, odnosno "ustava", donetog na onakav dvodnevno lopovski nacin. Pa jos kazes i "destabilizacija drustva" ???? Bajkama i glupostima u Srbiji nikad kraja! Često čitanje i učenje moze da pomogne ... pa se potrudite oko čitanja i učenja pre donosenja bilo kakvog visokoumnog zakljucka!
Rasina Rasina 20:07 07.02.2008

Re: kreativnost

nenox: "...bajkama i glupostima... pa se potrudite oko chitanja i uchenja..."

Easy malo junosha - kad izuzmem vredjanje i aroganciju iz tvog komentara, stvarno ne ostaje nishta za diskusiju. Je si li siguran da nisi kliknuo na "objavi" pre vremena?
Treger Treger 23:53 06.02.2008

Akcioni plan

Sve je pod kontrolom. Ovo je deo tajnog akcionog plana za očuvanje Ratka Mladića i posla sa Gaspromom. A Kosovo šta to beše? Pa svemoćni Samarđić je povukao Srbe iz KPS -a. Zašto? Pa morali bi da sprečavaju nasilje prema građanima i na taj način direktno ugrozili akcioni plan. A da li ste videli kako se na Kosovu ispisuju parole protiv EU snaga. Da li su to pristalice DSS? Ili jednostavno ni njima ne odgovara dolazak EU snaga.
ivana23 ivana23 00:02 07.02.2008

Re: Akcioni plan

Treger
Sve je pod kontrolom. Ovo je deo tajnog akcionog plana za očuvanje Ratka Mladića i posla sa Gaspromom. A Kosovo šta to beše? Pa svemoćni Samarđić je povukao Srbe iz KPS -a. Zašto? Pa morali bi da sprečavaju nasilje prema građanima i na taj način direktno ugrozili akcioni plan. A da li ste videli kako se na Kosovu ispisuju parole protiv EU snaga. Da li su to pristalice DSS? Ili jednostavno ni njima ne odgovara dolazak EU snaga.

PAROLE „SAMOOPREDELJENJA” PROTIV MISIJE EU NA KOSMET

PRIŠTINA – Članovi i pristalice Pokreta „Samoopredeljenje”, čiji je lider Aljbin Kurti po javnim institucijama i stambenim zgradama u Prištini ispisivali su parole protiv dolaska Misije Evropske unije na Kosovo i Metohiju.

U saopštenju „Samopredeljenja” povodom ove akcije je naglašeno da je „Misija EU drugi UNMIK, čija će politička snaga biti direktno u službi ograničavanja naše slobode”.

Pokret je istakao da će, zbog ovlašćenja koje ima, „ova misija biti još oštrija u kontroli političkog i ukupnog života na Kosmetu”.

Taj pokret još navodi da Kosmetželi da bude deo EU, ali da ne prihvata rukovođenje Kosmetomod strane misije „preduprediti integraciju u evroatlanske strukture”.

Tanjug
doktorka doktorka 02:16 07.02.2008

Re: Akcioni plan

Treger
Sve je pod kontrolom. Ovo je deo tajnog akcionog plana za očuvanje Ratka Mladića i posla sa Gaspromom. A Kosovo šta to beše? Pa svemoćni Samarđić je povukao Srbe iz KPS -a. Zašto? Pa morali bi da sprečavaju nasilje prema građanima i na taj način direktno ugrozili akcioni plan. A da li ste videli kako se na Kosovu ispisuju parole protiv EU snaga. Da li su to pristalice DSS? Ili jednostavno ni njima ne odgovara dolazak EU snaga.


ne brinite vi za albance, o njima ima ko da brine. Inace, u pravu ste, sve ovo je zamajavanje naroda a zavrsnica, je sledeca: sprazum ce biti potpisan, kosovu necemo priznati nezavisnost neko vreme, dok ne prodju lokalni izbori, a vlada ce ostati ista.
Soylent Green Soylent Green 00:45 07.02.2008

peti element

Ono sto se gubi iz vida je mogucnost dublje promene konteksta. I ako partije "na vlasti", "uz vlast" (ili bar u skupstini) postoje u danasnjem obliku manje od 10 godina, prilicno su se ideoloski istrosile. Mislim da postoji ne tako mala verovatnoca da dodje do ozbiljnijeg komesanja, mozda uz posredovanje ulice, iz koga bi izasle nove, daleko vise polarizovane i "gladne" stranke.

Pobeda bilo koje strane ovih dana (a sva je prilika da ce neka strana da pobedi) ce ozbiljno da ugrozi velike pare iz dilova rasprodaje drzavne imovine. Trenutni rat stranaka je baziran na cisto ekonomskim motivima, neke znake ideologije pokazuju jedino LDP i SPS. Posto su ulozi veliki, obe strane ce morati da angazuju ideologiju, tj. ulicu. DS je to vec demontrirala kroz Zivkovica.

Nece biti dosadno.
Taska Dana Taska Dana 00:57 07.02.2008

Re: peti element

Nece biti dosadno.


A covek bi pozeleo da mu je dosadno :(


nikson nikson 01:46 07.02.2008

Re: peti element


ДА ЛИ ЈЕ МОГУЋ САВЕЗ ПРОТИВ ДСС-а
Већ у понедељак, након председничких избора, појавила се идеја да се ДС и СРС ратосиљају Коштунице

Садашња криза владе испољава се у томе што ДСС има већину у скупштини, али не и у влади. Да ли би криза могла да се разреши неочекивано по ДСС, тако да ДС и СРС склопе савез против њега?

Већ у понедељак, након председничких избора, појавила се идеја да се ДС и СРС ратосиљају ДСС-а. Према том плану, ДС и СРС би се договорили да се одмах распишу ванредни парламентарни избори. И то по двокружном већинском систему! Србија би била подељена на 250 изборних јединица (као 1990). У други круг би ишло двоје најбоље пласираних кандидата. Такав систем би омогућио да се српска скупштина састоји готово само од представника ДС-а и СРС-а. Са политичке сцене ДСС би био почишћен.

Овај план би донео јасне добитке како за ДС, тако и за СРС. Успоставио би се њихов ,,дуопол”. Не би било више потребе за коалиционим владама са другим странкама. И само би се те две странке смењивале на власти.

Ипак, план није без мана, а главна се тиче ризика. Демократе имају дваризикa. Први је да у судару ,,један на један” са радикалима изгубе изборе. За ДС се сматра да има квалификованије кадрове. Али, неки од њих су под оптужбама за корупцију. Ако тема избора не буде компетентност већ поштење, лако је могуће да радикали надвладају. Демократе би изгубиле и оно што сад имају. То се не би баш допало њиховим пријатељима из иностранства. Њима се диже коса на глави од помисли да им, у садашњим приликама, за српског министра војног дође радикал. Зато и не подстичу ДС на ризик.

Друга тешкоћа ДС-а тиче се јавног мњења. Еврореформски медији држе СРС у трајном политичком апартхејду. Да би се оправдала сарадња, та странка би морала да се призна као демократска. То еврореформистима није лако, јер да би се реализовао план, са радикалима би стварно морало да се сарађује. Ванредни избори су могући тек ако се скупштина распусти. Скупштину распушта председник републике на предлог владе. Дакле, мора најпре да се обори Коштуничина влада, изгласа нова, изгласа нови изборни закон и тек онда да се распишу ванредни избори. Еврореформска идеологија би отрпела да се са радикалима руши Коштуница. Али мало је незгодно да се радикалским гласовима бира еврореформска влада – па макар била и техничка.

Друго решење је да се обори стара, али да се не изабере нова влада. Након 30 дана, скупштина би се аутоматски распустила. Али, то би значило још 30 дана политичке конфузије и још 90 дана Коштунице као премијера. Он би усред косовске кризе владао 60 дана без скупштине. То је превише политичког ризика. Нарочито за већ спомињане стране пријатеље.

Радикали такође имају две тешкоће. Прво, и они се боје неуспеха. Они знају да им је странка јача од кадрова. Ако не успеју да у изборима наметну своју тему, њихови кандидати могу да буду прегажени. Можда СРС освоји мање од садашњих 32 одсто мандата? Уз то, већински систем чини посланике независним од странке. Питање је како би се СРС одржао на окупу, ако се његови посланици осамостале.

Друга тешкоћа СРС-а такође се тиче идеологије. Није лако објаснити бирачима зашто се, у тренутку сецесије Косова, склапа макар и техничко савезништво са онима који се сумњиче да хоће да га издају. Оправдање да је то једини начин да се трајно елеминише ДСС неким бирачима неће бити довољно. Такође, мораће да се објашњава зашто се, док се у Приштини слави, ,,тврди” Коштуница замењује ,,еластичнијим” Ђелићем.

Да ли се ови ризици могу смањити? И да ли се могу прихватити? Идеолошко-пропагандни ризик се свакако може ограничити. Код нас је јавност ионако слабашна. Велики медији су под контролом једних те истих људи. Уз то, у њима је превише новинара који себе доживљавају било као ,,дисциплиноване професионалце”, било као ,,друштвено-политичке раднике”. У оба случаја, они ће радо учествовати у слављењу ,,коначног уклањања Коштунице и уцењивачког ДСС-а”. То би лепо идеолошки покрило ову операцију.

И ризик од осамостаљења посланика дао би се предупредити. У изборни закон ставила би се одредба да искључење посланика из странке аутоматски значи расписивање допунских избора у његовој изборној јединици. Тако се посланици не би усуђивали да пркосе страначком руководству.

Коначно, страначке елите могле би да прихвате и ризик од пораза. Лековитост пораза управо лежи у подстицању промена. Демократе би се очистиле од корумпираних кадрова. Радикали би се отворили према квалификованим људима. Можда би начинили и отклон од деведесетих и ослободили се кадровског и идеолошког пртљага из тог времена.

Но, кад сагледамо све, изгледа да ипак нема превише шанси да се овај план оствари. У српској политици исувише су јаке идеолошке предрасуде. У међународној политици исувише је јако зихераштво. Коштуница ће се, изгледа, поново извући. А српска политика, сва је прилика, неће кренути новим током.

Политички аналитичар

Слободан Антонић
[објављено: 07/02/2008]
tripraseta tripraseta 02:11 07.02.2008

Re: peti element

nikson

Садашња криза владе испољава се у томе што ДСС има већину у скупштини

Политички аналитичар
Cлободан Антонић

ko je ovde neobavesten?
JJ Beba JJ Beba 02:12 07.02.2008

Re: peti element

Ако тема избора не буде компетентност већ поштење, лако је могуће да радикали надвладају.

radikali i poštenje
hahhahahahahhahahah
ovaj antonić je baš vickast
Ivan Marović Ivan Marović 02:22 07.02.2008

Re: peti element

Niksone, daj link, gde je objavljena ova analiza? Antonić čak nije hteo ni da kaže odakle mu taj plan koji analizira.
Slobodan Antonić
Већ у понедељак, након председничких избора, појавила се идеја да се ДС и СРС ратосиљају ДСС-а. Према том плану, ДС и СРС би се договорили да се одмах распишу ванредни парламентарни избори. И то по двокружном већинском систему!
Reci, Antoniću, prema kom planu?
Gaston Gaston 02:54 07.02.2008

Re: peti element

Ivan Marović

Niksone, daj link, gde je objavljena ova analiza? Antonić čak nije hteo ni da kaže odakle mu taj plan koji analizira.
Slobodan Antonić
Већ у понедељак, након председничких избора, појавила се идеја да се ДС и СРС ратосиљају ДСС-а. Према том плану, ДС и СРС би се договорили да се одмах распишу ванредни парламентарни избори. И то по двокружном већинском систему!
Reci, Antoniću, prema kom planu?


Ne znam da l si dobio link, al evo ga

http://www.politika.co.yu/pogledi/Slobodan-Antonic/DA-LI-JE-MOGUC-SAVEZ-PROTIV-DSS-a.sr.html

I ja sam se setio tebe kad sam ovo procitao. Samo onaj deo analize da ce u slucaju da se rapusti skupstina Kostunica da vlada, mu nije tacan, posto ce svaka odluka da mu bude preglasana u Vladi. Kostunica je eto predsednik Vlade koji prakticno nema nikakvu moc u toj Vladi. On trenutno, nadam se i ne zadugo, ima samo moc da opstruira (da ne kazem da rusi).

I ovde se setih onog

"Ljudi bez kalibra i bez ideja,
ufuravaju nam istine crno bele"
nikson nikson 02:09 07.02.2008

...

Jovo Bakić, sociolog politike, o vrhuncu neslaganja u vladajućoj koaliciji
Premijer odgovoran za krizu, rešenje su izbori

Beograd - Više je nego jasno da je zbog opstrukcije premijera Vojislava Koštunice odloženo potpisivanje političkog sporazuma sa EU. Najveća šteta za Srbiju je gubitak vremena. Ako Koštunica uspe da u Vladu uključi radikale ili pak da radikali podrže manjinsku vladu DSS, to bi značilo da je glavni izvršilac, a radikali saučesnici u pljački 2.300.000 glasova. Jedini ispravan izlaz iz ove katastrofalne situacije u koju je zemlju doveo premijer jesu prevremeni parlamentarni izbori koji bi trebalo da budu održani u isto vreme kada i lokalni - kaže za Danas Jovo Bakić, sociolog politike.
Nestanak DSS uslov za normalizaciju SRS
Šta bi SRS trebalo da uradi da bi postala stranka desnog centra, na šta su aludirali u kampanji za predsedničke izbore?
- Promena Tomislava Nikolića, tokom kampanje, bila je predizborno umivanje. Veliko je pitanje da li ono može da se produži u konstantnu politiku ili ne. Da bi SRS postala normalna konzervativna stranka, prvo treba da na izborima totalno porazi Koštunicu. To znači da s političke scene treba da nestane sadašnja konzervativna stranka, a to je DSS. Onda SRS ima širok manevarski prostor za sopstveni preokret.
Koliku štetu će Srbija imati od odlaganja potpisivanja političkog sporazuma sa EU i kako komentarišete izjavu komesara za proširenje Olija Rena da je do toga došlo zbog opstrukcije DSS i srpskog premijera?
- Izjava Olija Rena je tačna. Šteta se ogleda u ogromnom gubljenju vremena. Koštunica misli da Srbija ima vremena koliko želi. Kao da ne zna da smo za deset godina, tokom devedesetih, izgubili nekoliko decenija zamrzavanja istorijskog vremena. Gubitak svakog dana za Srbiju je ogroman gubitak, a problem je što predsednik Vlade toga nije svestan.
Unutar Vlade neslaganja su dostigla vrhunac. Kako se može izaći iz tog haosa?
- Mogući scenarij je da radikali prihvate ono što Koštunica želi, a to je da budu saučesnici u najvećoj političkoj pljački veka, pljački 2,3 miliona glasova.
Postoji li još neka mogućnost, uzimajući u obzir izjavu zamenika predsednika SRS Tomislava Nikolića da neće da razgovara ni s predsednikom Borisom Tadićem, ni s premijerom dok se ne raščisti situacija s KIM?
- Jedini ispravan izlaz iz ove katastrofalne situacije u koju je zemlju doveo Koštunica jesu prevremeni parlamentarni izbori koji bi trebalo da budu održani u isto vreme kada i lokalni, 11. maja.
Koliko su oni izvesni?
- Ništa nije izvesno, jer ne znamo da li će radikali prihvatiti da saučestvuju u pljački.
Da li postoji mogućnost da se DS i DSS dogovore i da se radi tog dogovora odreknu svojih prioriteta - evropske integracije, odnosno odbijanja misije EU na KIM?
- Ako su ljudi u DS iole normalni, jer tu više nije reč o političkom računu nego o elementarnoj normalnosti i elementarnom držanju principa, oni ne mogu da se odreknu ulaska Srbije u EU, kao strateškog cilja DS, jer bi to značilo da će izgubiti dve trećine glasova na sledećim izborima. Ako im je to cilj, svaka im čast. A DSS se neće odreći protivljenju dolaska evropske misije na Kosovo, jer Koštunica ne može da podnese samu ideju da ne bude glavni političar u zemlji. On mora da rasturi ovu vladu, nadajući se da će opet igrati ulogu premijera s radikalima.
Kome najviše odgovara haos?
- Ne odgovara nikome, a najmanje privredi zemlje. S druge strane, ako bismo gledali onako politikantski, na sledećim izborima, do kojih bi ova situacija trebalo da dovede, ako bi se politički akteri časno ponašali, najviše će sve to odgovarati dvema najvećim strankama - DS i SRS.
nikson nikson 03:03 07.02.2008

Re: ...

Nenad M. Nenad M. 10:37 07.02.2008

Re: ...

niksone, zar je mouce od svih analiticara da izaberes 2 najgora !?
nikson nikson 17:09 07.02.2008

Re: ...

Nenad M.

niksone, zar je mouce od svih analiticara da izaberes 2 najgora !?


zasto najgora?
inace nisam ih birao samo sam preneo iz jucerasnjih dnevnih listova jer sam njihove analize nasao...
doktorka doktorka 21:06 07.02.2008

Re: ...

Nenad M.
niksone, zar je mouce od svih analiticara da izaberes 2 najgora !?


iznenadjen si?
stephen dedalus stephen dedalus 02:19 07.02.2008

ja bih predlozio da se,

umesto policijske misije EU, na Kosovo posalje zdruzeni odred saveznog supa. ko se seca - seca. ljudi imaju iskustva na kosovu, bilo bi im drago da se sretnu sa starim drugarima, pobegnu od porodica, a dnevnice dobre. ja mislim da ni kostunica ne bi imao nista protiv toga: nasi su. slovenci, posto su u EU, mogu da komanduju. placace brisel, tako da slovenci nece imati razloga da se otcepitev.
a kao slag na tortu, u ovom trenutnku napetosti, rupel bi mogao da organizuje za prijatelje is srpske vlasti, jedan videoseks.
VanjaGator VanjaGator 09:48 07.02.2008

Coraxa za premijera!

JJ Beba JJ Beba 16:08 07.02.2008

Re: Coraxa za premijera!

zašto su brisani komnetari koji nisu bili trol?
objasnila sam 3p da koštunica ima većinu u parlamnmetu a ne i u vladi i da neće da sazove sastanak valade zato što većina na vladi traži da se razgovara o potpisivanju ugovora sa EU a koštrunica traži da se sastane parlamnet gde ima većinu i gde će namtenuti temu kosova.
time se politika borisa tadića "jednom nogom u EU adrugom na kosovu" pokazala besmislenom
zašto je to brisano?
nestorijanac nestorijanac 17:01 07.02.2008

Re: Coraxa za premijera!

zašto je to brisano?

Verovatno je brisano zbog toga sto je Vasa konstatacija U POTPUNOSTI razotkrila svu tu OBMANU oko nas.
Da bi se taj hrdjavi svetski sistem zavere u Srbji nekako zastitio od te VASE spoznaje, Vas komentar je izbrisan.
Dawngreeter Dawngreeter 17:29 07.02.2008

Re: Coraxa za premijera!

Pazi se, iza tebe su.
MilosP MilosP 20:33 07.02.2008

Re: Coraxa za premijera!

time se politika borisa tadića "jednom nogom u EU adrugom na kosovu" pokazala besmislenom
zašto je to brisano?

Pa koliko znam sa tom politikom Tadić je pobedio na izborima. Oni sa smislenijim politikama, "sa obe noge u EU" (LDP) i "sa obe noge na Kosovu" (SRS, NS i DSS), videli smo kako su prošli na izborima.
JJ Beba JJ Beba 21:25 07.02.2008

Re: Coraxa za premijera!

Da bi se taj hrdjavi svetski sistem zavere u Srbji nekako zastitio od te VASE spoznaje, Vas komentar je izbrisan

znam da je tebi to teško pope, zabrinut si za sudbinu kosovskog življa, al daj budi malo duhovitiji.
dosadan si brate, ponavljaš se.
šaraj malo
doktorka doktorka 05:17 08.02.2008

Evo kako ce biti razreseno

07.02.2008 , BEOGRAD
Izvor: PRESS
SPORAZUM DS, DSS I SRS
TROJNI DOGOVOR!
U vrhu srpske politike intenzivno se pregovara o načinu prevazilaženja krize, na pomolu sporazum tri najjače stranke
Čitajte u Press-u od 08.02.2008.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana