Budućnost| Društvo

kraj jednog vremena - ostavka Bojana Boškovića

Srđan Fuchs RSS / 08.11.2012. u 13:14

evo, konačno, ono što je većina hejt-ljudi želela konačno se i dogodilo.

Bojan Bošković je podneo ostavku na mesto generalnog menadžera Exit festivala.  

 

postoji masa nekih stvari u kojima je moguće kritikovati Boskovića, ali generalno odluka da se ne podrži događaj po kojem je Srbija bila prepoznata u svetu je - __________, pokušavam da iskontrolišem bes.
 
javiću se kasnije kada me prođe bes. 

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:20 08.11.2012

?

javicu se kasnije kada me prodje bes.
a proći će?
:)
Colin_bgd Colin_bgd 13:32 08.11.2012

Ovde blato, a tamo tvrdjava...

Vec duzi niz godina (sto bi se reklo) ovde se smatra da su dva najveca evropska festivala Glastonbury, Engleska, i Exit, Srbija. Odlicno je sto smo doveli u pitanje jednu stvar koja je znacajna ne zasto smo po njoj poznati u svetu, nego zato sto je kvalitetna u svojoj bransi...

Ocekujem da sledeci korak bude oduzimanje Novaku Djokovicu dozvole za tenis... Analogija je potpuna...
Sepulturero Sepulturero 11:57 09.11.2012

Re: Ovde blato, a tamo tvrdjava...

Colin_bgd
Vec duzi niz godina (sto bi se reklo) ovde se smatra da su dva najveca evropska festivala Glastonbury, Engleska, i Exit, Srbija. Odlicno je sto smo doveli u pitanje jednu stvar koja je znacajna ne zasto smo po njoj poznati u svetu, nego zato sto je kvalitetna u svojoj bransi...

Ocekujem da sledeci korak bude oduzimanje Novaku Djokovicu dozvole za tenis... Analogija je potpuna...


Реч ОВДЕ је кључна јер је Егзит ОНДЕ (у свету) практично непознат.
mikimedic mikimedic 12:22 09.11.2012

Re: Ovde blato, a tamo tvrdjava...

Ocekujem da sledeci korak bude oduzimanje Novaku Djokovicu dozvole za tenis... Analogija je potpuna...


ne kapiram - jel neko oduzeo egzitu dozvolu za rad?
expolicajac expolicajac 13:46 08.11.2012

Za ovo vredi dići revoluciju.

Kolko OVI treba da urade da bi postalo jasno koji su oni MORONI
mikimedic mikimedic 14:04 08.11.2012

sta je tacno problem

ne mogu da verujem da je zabranjen!!!



ivana23 ivana23 14:38 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

mikimedic
ne mogu da verujem da je zabranjen!!!



Nije ni zabranjen, ni ukinut, vec se vise nece finansirati iz republickog budzeta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:47 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

mikimedic
ne mogu da verujem da je zabranjen!!!



pa i nije zabranjen, bar na osnovu linkovanog teksta.

izgleda da je problem u tome što država hoće malo da zavrne slavinu, mada izgleda neće u potpunosti opet sudeći po tekstu.

sad, meni je pomalo nejasno kako to da jedan tako masovno posećen festival nije u stanju da se izdržava sam i eventualno uz pomoć grada u kojem se održava (koji opet može da ima finansijsku korist od njega pa mu se isplati da uloži neku kintu u organizaciju pošto će mu se posredno više vratiti).
JJ Beba JJ Beba 15:31 08.11.2012

Re: sta je tacno problem


Nije ni zabranjen, ni ukinut, vec se vise nece finansirati iz republickog budzeta.

a gde je dinkić sad? bacio tamburu, uzo frulu?
mikimedic mikimedic 15:59 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

Nije ni zabranjen, ni ukinut, vec se vise nece finansirati iz republickog budzeta.


hhhhm a u cemu je onda konkretno problem?

ako karagaca jos nije cuo da je tito umro, mislio sam da su bar ovi iz egzita malo svesniji...


Atomski mrav Atomski mrav 16:09 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

predatortz predatortz 18:52 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

ivana23
mikimedic
ne mogu da verujem da je zabranjen!!!



Nije ni zabranjen, ni ukinut, vec se vise nece finansirati iz republickog budzeta.


Koliko znam, na EXIT-u ništa nije bilo besplatno. Dakle, ne vidim razlog da država subvencioniše bilo koga ko ostvaruje profit.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:06 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

predatortz

Nije ni zabranjen, ni ukinut, vec se vise nece finansirati iz republickog budzeta.

Koliko znam, na EXIT-u ništa nije bilo besplatno. Dakle, ne vidim razlog da država subvencioniše bilo koga ko ostvaruje profit.


ne moze da se organizuje tako veliki festival bez pomoci drzave. pritom svi imaju inkam koji im vraca ulozeni novac daleko vise. uzimajuci u obzir sve sto je exit simbolizovao, kao i da ce bez energije BB biti nemoguce doci do takvog nivoa, jebi ga, ostaje nama kojima je rokenrol keva i chale da se nadamo da ce Belgrade Callin Festival opstati... ionako je BG bio pun ljubomore prema NS od starta.
predatortz predatortz 22:09 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

jebi ga, ostaje nama kojima je rokenrol keva i chale da se nadamo da ce Belgrade Callin Festival opstati...


Vidiš, ja sam jedan od tih. Nikad nisam bio ni na jednom od ta dva festivala. I preživeo sam
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:10 08.11.2012

Re: sta je tacno problem

ne moze da se organizuje tako veliki festival bez pomoci drzave. pritom svi imaju inkam koji im vraca ulozeni novac daleko vise.

Sasvim tačno. Koliko, recimo, države košta organizacija Olimpijade, pa se svi grče da je dobiju.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:34 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

sad, meni je pomalo nejasno kako to da jedan tako masovno posećen festival nije u stanju da se izdržava sam i eventualno uz pomoć grada u kojem se održava (koji opet može da ima finansijsku korist od njega pa mu se isplati da uloži neku kintu u organizaciju pošto će mu se posredno više vratiti).


Neka me proglase za hejtera, ali, moram da ti kažem da si postavio pravo pitanje. Nisam protivnik Exita, naprotiv, samo, ovakva pitanja su postavljali mnogi. Ali su čak i oni koji su ih postavljali suvislo i smisleno su proglašavani, je li, hejterima. U interesu samog Exita je da se na ta pitanja direktno i jasno odgovori.
E sad, u interesu Srbije je još više da se odgovori na pitanje zašto je Ministarstvo kulture donelo odluku da ne finansira Exit.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

aleksandarkarisik

Neka me proglase za hejtera, ali, moram da ti kažem da si postavio pravo pitanje. Nisam protivnik Exita, naprotiv, samo, ovakva pitanja su postavljali mnogi. Ali su čak i oni koji su ih postavljali suvislo i smisleno su proglašavani, je li, hejterima. U interesu samog Exita je da se na ta pitanja direktno i jasno odgovori.

E sad, u interesu Srbije je još više da se odgovori na pitanje zašto je Ministarstvo kulture donelo odluku da ne finansira Exit.


nije se ovo odnosilo na tebe, vec se svakog leta nalazio neko ko je iz nekog plemenitog razloga mrzeo festival. na pitanja o lovi mora da se odgovori, koliko god se Rajko - inace super dasa - nervirao.

a ovo za min. kuluture si me slatko nasmejao... cekaj, to je ono ministarstvo koje je popisalo sve antisrpske autore i stavilo ih na crnu listu? kome ce ti bilo sta odgovarati? tojest, mozda i hoce, ali kroz nishan...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:51 09.11.2012

curse

predatortz


Vidiš, ja sam jedan od tih. Nikad nisam bio ni na jednom od ta dva festivala. I preživeo sam


Ко је Србин и српскога рода,
и од српске крви и колена,
а не дош'о на Exit&Belgrade Callin,
не имао од срца порода,
ни мушкога ни девојачкога!
Од руке му ништа не родило,
рујно вино ни пшеница бела!
Рђом капо док му је колена!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

vrabac_u_steni


sad, meni je pomalo nejasno kako to da jedan tako masovno posećen festival nije u stanju da se izdržava sam i eventualno uz pomoć grada u kojem se održava (koji opet može da ima finansijsku korist od njega pa mu se isplati da uloži neku kintu u organizaciju pošto će mu se posredno više vratiti).


to je projekat koji dovodi 35-40 hiljada ljudi dnevno na ulice, na koje inace ne bi izasli. potrebna ti je policija, hitna pomoc, vatrogasci, razlicite komunalne sluzbe da odrzavaju red. moras ih i platiti za prekovremeni rad. onda imas opremu koju iznajmljujes i koju moras platiti. imas bendove koje moras platiti, masu profesionalaca koji ne rade tu iz entuzijazma... na kraju, ne znam kako funkcionise sa sponzorima, ali pretpostavljam da i oni ulazu novac pod odredjenim uslovima.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:45 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

ne znam kako funkcionise sa sponzorima

Jedan od udaraca Exitu bio je izlazak Tuborga iz sponzorskog pula
predatortz predatortz 09:46 09.11.2012

Re: curse


Ко је Србин и српскога рода,
и од српске крви и колена,
а не дош'о на Exit&Belgrade Callin,


Hoću, čim me ubediš da tamo ima rokenrola
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:33 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

koliko god se Rajko - inace super dasa - nervirao.

Jeste Rajko više nego ok lik ali ta reakcija je bila više nego neprimerena. A naročito reakcije po Exitovim fun pageovima. U najgorem Vučelićevskom maniru vređan novinar, cela mala kampanja. A znam i novinara i čovek je isto ok i znam da nije zlonameran, posao mu je da ga to pita i pitao ga je na sasvim uljudan način. Sve i da nije, na takva pitanja se ne sme bahato reagovati. Ne liči mi na Rajka ni najmanje.

Što se ministarstva tiče, napisao sam to baš zato što je tako kako si opisao, ali je to pitanje više retoričko

mikimedic mikimedic 12:26 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

ne moze da se organizuje tako veliki festival bez pomoci drzave. pritom svi imaju inkam koji im vraca ulozeni novac daleko vise.


jel i drzava?

ako drzava vidi svoju racunicu da se organizuje, nemam nista protiv.
mikimedic mikimedic 12:27 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

Sasvim tačno. Koliko, recimo, države košta organizacija Olimpijade, pa se svi grče da je dobiju.


tacno gazda - ali koliki je profit od olimpijada?

i dalje sam misljenja da je manja uloga drzave pozeljnija, sem kad je u pitanju socijalna zastita.
mikimedic mikimedic 12:28 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

E sad, u interesu Srbije je još više da se odgovori na pitanje zašto je Ministarstvo kulture donelo odluku da ne finansira Exit.


ja mislim da je u interesu srbije da se odgovori zasto je do sad egzit finansiran iz budzeta.
mikimedic mikimedic 12:30 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

to je projekat koji dovodi 35-40 hiljada ljudi dnevno na ulice, na koje inace ne bi izasli. potrebna ti je policija, hitna pomoc, vatrogasci, razlicite komunalne sluzbe da odrzavaju red. moras ih i platiti za prekovremeni rad. onda imas opremu koju iznajmljujes i koju moras platiti. imas bendove koje moras platiti, masu profesionalaca koji ne rade tu iz entuzijazma... na kraju, ne znam kako funkcionise sa sponzorima, ali pretpostavljam da i oni ulazu novac pod odredjenim uslovima.


jebi ga, imao si sve to i na utakmici partizan inter (sem bendova, tj. 'igraca koje moras platiti') pa ne vidim da se partizan finansira iz budzeta (kako se finansira, to je skroz druga tema, da ne ulazimo).
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 12:40 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

ja mislim da je u interesu srbije da se odgovori zasto je do sad egzit finansiran iz budzeta.

I to, bez daljeg.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:15 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

mikimedic


jebi ga, imao si sve to i na utakmici partizan inter (sem bendova, tj. 'igraca koje moras platiti') pa ne vidim da se partizan finansira iz budzeta (kako se finansira, to je skroz druga tema, da ne ulazimo).


kada smo kod partizana, KK, samo srbija moze dopustiti da se onako velika generacija, klinci koji su dogurali do fajnal fora sa deset ili petnaest puta manjim budzetom od klubova poput barse, paoa ili makabija, rasparca tako i rasproda... ali to je druga i mucna tema.

ne slazem se da drzava ne treba ucestvuje u projektima koji je u svetu predstavljaju u najboljem mogucem svetlu. uostalom, mi i jesmo u svetu u ocajnom svetlu jer su svi povuceni u sebe, apaticni, jednostavno nema motivacije niti ideje... svi smo puni otrova i samo nesto prstimo nezadovoljstvom. to je srbija u xxi veku. cast izuzecima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:22 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

aleksandarkarisik

Jeste Rajko više nego ok lik ali ta reakcija je bila više nego neprimerena. A naročito reakcije po Exitovim fun pageovima. U najgorem Vučelićevskom maniru vređan novinar, cela mala kampanja. A znam i novinara i čovek je isto ok i znam da nije zlonameran, posao mu je da ga to pita i pitao ga je na sasvim uljudan način. Sve i da nije, na takva pitanja se ne sme bahato reagovati. Ne liči mi na Rajka ni najmanje.



da, znam tu vrstu bahatosti... zato se i ds-u dogodilo to sto se dogodilo, i zato vidim na ovom mikro-uzorku da je ljudima potpuno svejedno da li exita ima ili ne, stavise, da se iz nekog neodredjenog i verovatno i nejasnog sebi razloga raduju propasti...

mora da je to osoblje Belgrade Callinga?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:40 09.11.2012

Re: curse

predatortz

Ко је Србин и српскога рода,
и од српске крви и колена,
а не дош'о на Exit&Belgrade Callin,


Hoću, čim me ubediš da tamo ima rokenrola


nemoj zezati, ovo sada lupaš kontru čisto kontre radi.

ovo je lajnap prošlogišnjeg belgrejd kolina ako tu nema krljanja, onda ne znam stvarno.

djuran djuran, inače bend na koji se nisam nikada ložio, ono, bend za devojke-odlikašice, je odlično ispržio na nastupu prošlog leta. a bilo je toga, unazad, portishedi, kejv, palp, arkejdfajr, fejtnoumor, gruvarmada, bisti, vuteng, francferdinand, morisej, mesivatek, i šta sve ne. zezaš, bezveze, samo da bi protivrečio...

mikimedic mikimedic 17:02 09.11.2012

Re: sta je tacno problem

kada smo kod partizana, KK, samo srbija moze dopustiti da se onako velika generacija, klinci koji su dogurali do fajnal fora sa deset ili petnaest puta manjim budzetom od klubova poput barse, paoa ili makabija, rasparca tako i rasproda... ali to je druga i mucna tema.


sta ima tu srbija da dozvoljava ili ne? to je stvar kluba i njegovih clanova (ako tako nesto postoji, whatever...).

ne slazem se da drzava ne treba ucestvuje u projektima koji je u svetu predstavljaju u najboljem mogucem svetlu. uostalom, mi i jesmo u svetu u ocajnom svetlu jer su svi povuceni u sebe, apaticni, jednostavno nema motivacije niti ideje... svi smo puni otrova i samo nesto prstimo nezadovoljstvom. to je srbija u xxi veku. cast izuzecima.


dakle - konkretno predlazes da noleta stavimo na budzet?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 08:37 10.11.2012

Re: sta je tacno problem

i zato vidim na ovom mikro-uzorku da je ljudima potpuno svejedno da li exita ima ili ne, stavise, da se iz nekog neodredjenog i verovatno i nejasnog sebi razloga raduju propasti...


Braća Nemci imaju izreku:"schadenfreude ist die reinste freude". To bi se moglo prevesti sa "zluradost je najčistija radost". Grehota da jedna tako dobra stvar propadne, ali taj mix, prostakluk, zavist sa jedne strane i previsoko uzletanje ljudi iz Exita sa druge strane, izgleda da je smrtonosna mešavina za svaku dobru ideju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:51 10.11.2012

Re: sta je tacno problem

aleksandarkarisik

i previsoko uzletanje ljudi iz Exita sa druge strane

slichno sa ds-om, napisacu post o tome ujutro.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:06 08.11.2012

Gde je exit iz ove situacije?

Najpre, odlazak BBa sa mesta generalnog menadžera Exit-a ne znači da je festival rahmetli. Još početkom ove godine vodila se ozbiljna rasprava unutar Exit tima oko toga da li treba festival treba održati ili napraviti pauzu od godinu dana. Raazlozi su bili i programski, a ne samo organizacione prirode (pre svega nesigurnost oko moguće promene vlasti u državi, pokrajini, gradu...). Očigledno je da je tada većina tima bila protiv Bojanove ideje da se napravi pauza. Očigledno je, samim tim, da se Bojan izmakne i prepusti izvršno rukovođenje festivalom onima koji smatraju da treba ići dalje, a u većini su. Bojan, svakako, ostaje u igri, ali neće biti u neposrednoj organizaciji. Kako će to funkcionisati medju njima tek ćemo videti.

Druga strana razgovora o festivalu je da li će i kako on opstati u novim političkim odnosima. Država i grad više nisu u rukama onih koji su bili spremni da na Bojanov uticaj organizuju telefonsku sednicu Vlade i donesu odluku da se koristi vojni objekat (nešto što je samo teoretski moguće). To najpre znaći da neće biti podrške vlasti. Ruku na srce, gradska vlast je česti pravila probleme i u ranijem periodu, a tek ova nova mogu samo da pretpostavim.

Exit nam je, svakako, potrebniji od Guče, ali mi se čini da će Guča pobediti.

U svakom slučaju, mislim da je rešenje u dogovoru kojim svakako treba održati festival. Država, pokrajina i grad treba da pomognu Exit, ali i Exit mora sam da se što je moguće organizuje. Da sada ne ulazim dublje - nisam baš sasvim upoznat.

Exit mora i sam da se prepakuje. Čini mi se da i medju njima samima ima nekih nedovoljno rasčišćenih računa i interesa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 08.11.2012

Re: Gde je exit iz ove situacije?

ma ima svega, ali mozes iz drzave kontrolisati budzet. neko je sada u vladi do jaja srecan jer je konacno spustio novosadske narkomancine, na stranu sto steta za drzavu meri u milionima... debili.
freehand freehand 14:38 08.11.2012

Ovo je

samo deo paketa.
I biće još.
Da napomenem samo - ovo ne govorim zlurado, pre sa rezignacijom.
Pogledaš Predsednika države, premijera, ministra kulture, ostale ministre.
Ko od njih može biti iskreno za opstanak takvog festivala?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:52 08.11.2012

Re: Ovo je

freehand
ovo je samo deo paketa.


šta? kontrola trošenja budžetskih sredstava?
freehand freehand 15:06 08.11.2012

Re: Ovo je

vrabac_u_steni
freehand
ovo je samo deo paketa.


šta? kontrola trošenja budžetskih sredstava?

Aha.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:16 08.11.2012

Re: Ovo je

freehand
vrabac_u_steni
freehand
ovo je samo deo paketa.


šta? kontrola trošenja budžetskih sredstava?

Aha.


ne stvarno free, u čemu je problem?

kao što rekoh gore, radi se o masovno posećenoj manifestaciji a ne o onekom egzotičnom kulturnom događaju koji poseti nekoliko starastvenih poklonika, za koji mogu da razumem da dajemo pare od poreza zarad očuvanja kulture itd.

ako neko ne zna da napravi pare od tako nečeg, već mora radi opstanka da traži pare iz budžeta ja stvarno ne znam šta da kažem.
ivana23 ivana23 15:17 08.11.2012

Re: Ovo je

freehand
vrabac_u_steni
freehand
ovo je samo deo paketa.


šta? kontrola trošenja budžetskih sredstava?

Aha.


VIDEO: Organizatori Egzita odbili da pričaju o finansijama - Radio 021
niccolo niccolo 15:50 08.11.2012

Re: Ovo je

radi se o masovno posećenoj manifestaciji a ne o onekom egzotičnom kulturnom događaju koji poseti nekoliko starastvenih poklonika, za koji mogu da razumem da dajemo pare od poreza zarad očuvanja kulture itd.

ako neko ne zna da napravi pare od tako nečeg, već mora radi opstanka da traži pare iz budžeta

Slažem se sa Vrabcem. Isto važi i za Guču, koju Milutin pomenu...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:03 08.11.2012

Re: Ovo je

niccolo
radi se o masovno posećenoj manifestaciji a ne o onekom egzotičnom kulturnom događaju koji poseti nekoliko starastvenih poklonika, za koji mogu da razumem da dajemo pare od poreza zarad očuvanja kulture itd.

ako neko ne zna da napravi pare od tako nečeg, već mora radi opstanka da traži pare iz budžeta

Slažem se sa Vrabcem. Isto važi i za Guču, koju Milutin pomenu...


ma Guča je tek posebna priča.
ne samo da je isto tako masovna već je odavno prestala da bude festival koji čuva neku autentičnu kulturu ovog naroda (pa u tom slučaju zaslužuje da bude pomognuta iz budžeta) već aktivno radi na deformisanju iste.

svaka dilema tipa "exit ili guča" je lažna dilema.

nemam ništa protiv da se s jedne strane pomognu mladi andergraund bendovi ili avangardna pozorišta a sa druge npr. Svetlana Spajić ili Divna ljubojević ali mante me i egzita i guče.
freehand freehand 17:39 08.11.2012

Re: Ovo je

ne stvarno free, u čemu je problem?

Izvinjavam, ne stižem da ljudski formulišem odgovor.
Ali mislim da je problem u kulturnom obrascu koji neminovno dolazi.
mikimedic mikimedic 18:25 08.11.2012

Re: Ovo je

Izvinjavam, ne stižem da ljudski formulišem odgovor.
Ali mislim da je problem u kulturnom obrascu koji neminovno dolazi.


docim je kulturni obrazac koji je predvidjao finansiranje svega i svacega iz budzeta bio sasvim na mestu.

u karagacino vreme, mozda.
freehand freehand 18:28 08.11.2012

Re: Ovo je

mikimedic
Izvinjavam, ne stižem da ljudski formulišem odgovor.
Ali mislim da je problem u kulturnom obrascu koji neminovno dolazi.


docim je kulturni obrazac koji je predvidjao finansiranje svega i svacega iz budzeta bio sasvim na mestu.

u karagacino vreme, mozda.

Ne, u redu je bio samo onaj koji je Cecu doveo pred Skupštinu za Novu godinu, pa jedna sisa Voiji a druga Velji.
Za narod i patikaše pesma, a tebi, Miki - šipak.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:32 08.11.2012

Re: Ovo je

freehand
ne stvarno free, u čemu je problem?

Izvinjavam, ne stižem da ljudski formulišem odgovor.
Ali mislim da je problem u kulturnom obrascu koji neminovno dolazi.


mislim da je taj kulturni obrazac kojeg se ti pribojavaš došao odavno, a definitivno je cementiran npr. kada je veliki veliki vizionar za konflikt Čede Čupića i Željka Mitrovića rekao da je borba dva vrapca u prašini.

no, podsetimo se tog zlatnog doba srpske demokratije i velikog uzleta nacionalne kulture, gde drugde ako ne na televiziji Pink, baštiniku onog najvrednijeg u ovom narodu:

freehand freehand 19:51 08.11.2012

Re: Ovo je

mislim da je taj kulturni obrazac kojeg se ti pribojavaš došao odavno, a definitivno je cementiran npr. kada je veliki veliki vizionar za konflikt Čede Čupića i Željka Mitrovića rekao da je borba dva vrapca u prašini.

Čeda mi bio asistent, na Sociologiji.
Nego, poređenje ti je katastrofa. Ne znam ni za jednu zabranu, kamenovanje, prekidanje predstave u vreme o kome pričaš. Naročito ne na mig ili uz blagonaklonost vlasti.
A ovi novi ne samo da su u prethodnoj inkarnaciji namigivali, nego direktno učestvovali, orkestrirali, dirigovali, gađali, udarali, hapsili, likvidirali.
Pa sad, mož biti da sam paranoik.
I ja bih mnogo više voleo da nisam u pravu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:33 08.11.2012

Re: Ovo je

freehand
samo deo paketa.
I biće još.
Da napomenem samo - ovo ne govorim zlurado, pre sa rezignacijom.
Pogledaš Predsednika države, premijera, ministra kulture, ostale ministre.
Ko od njih može biti iskreno za opstanak takvog festivala?


word, to sam i ja rekao odmah 21. maja, da je cao festival. ekipa napenaljuje sve sto je mrzela prethodnih deceniju i kusur. bojan ne moze ocekivati da opstane s budzetom u miljeu koji njega licno, i sve sto predstavlja, jednostavno mrzi. na stranu to sto je mrznja ekonomski idiotska za srbiju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:06 09.11.2012

Re: Ovo je

docim je kulturni obrazac koji je predvidjao finansiranje svega i svacega iz budzeta bio sasvim na mestu.


Mislis na bizMismene sa Kosova?

Drzava finansira svaku seosku slavu ili razne kobasicijade a bas za EXIT nema love.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:33 09.11.2012

Re: Ovo je

vrabac_u_steni




svaka dilema tipa "exit ili guča" je lažna dilema.

nemam ništa protiv da se s jedne strane pomognu mladi andergraund bendovi ili avangardna pozorišta a sa druge npr. Svetlana Spajić ili Divna ljubojević ali mante me i egzita


to je vec bila polemika ovde, nekom prilikom, cini mi se kod Milutina na blogu o kampu, kada se ukljucila andergraund ekipa iz novog sada, i opljuvala s najgorom mrznjom i egzit i svakog ko se afirmativno oglasio u pogledu festivala... ali nije isto, avangardna umetnost ce sinuti i bljesnuti na kratko. pride, bilo je dosta prilika po novom sadu gde exit jeste podrzavao i projekte nevezane striktno za festival... ovde govorimo o desetinama hiljada ljudi koji prodju kroz grad, jedu, piju, idu na dunav, u restorane, iznajmljuju sobe, kajake, helikoptere (redje), okupiraju hotele, placaju prevoz, taksiste, odu u beograd na chillout... i dalje nevazno?


edit: ne mogu da shvatim ovu apatiju, Vrapce, osim kao asocijalnost, stvarno, ne razumem da ti je nevazan drustveni dogadjaj na kojem se okupi toliko sveta, lepog uglavnom, raspolozenog... osim kao nedrustvenost ili mizantropiju, stvarno, izvini... uz postovanje za rad andergraund umetnika, da ne bude barem nesporazuma u tom smeru.
mikimedic mikimedic 12:32 09.11.2012

Re: Ovo je

Ne, u redu je bio samo onaj koji je Cecu doveo pred Skupštinu za Novu godinu, pa jedna sisa Voiji a druga Velji.
Za narod i patikaše pesma, a tebi, Miki - šipak.


aj nesto inteligentnije pls.
miloradkakmar miloradkakmar 14:56 08.11.2012

Mislim da nije kraj

Valjalo bi i OVO pročitati.
omega68 omega68 15:48 08.11.2012

Re: Mislim da nije kraj

eto,
naučismo još nešto korisno.
Zašto se kaže:
''Trči k'o ždrebe pred rudu''.

A ovo
vrabac:

ako neko ne zna da napravi pare od tako nečeg, već mora radi opstanka da traži pare iz budžeta ja stvarno ne znam šta da kažem.

Izgleda da je bilo mnogo reketa.Ne onih teniskih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:13 09.11.2012

Re: Mislim da nije kraj

okej, opet, videcemo. vucicu nije prvi put da se ponese sa prezirom prema necemu sto je u novom sadu cenjeno.
tyson tyson 15:54 08.11.2012

Komarci i magarci


Srđane, tri put meri pa seci.

Exit niko ne ukida.

A ostavka Boškovića niti je u vezi sa prestankom sponzorisanja od strane države, niti sa bilo kakvim krajem održavanja festivala.



niccolo niccolo 15:58 08.11.2012

Re: Komarci i magarci

tri put meri pa seci.

Dovoljno je izmeriti samo dva puta
dragan7557 dragan7557 20:15 08.11.2012

Re: Komarci i magarci

niccolo
tri put meri pa seci.

Dovoljno je izmeriti samo dva puta

Dovoljno je izmeriti samo jedan put.

Nesigurni mere po sto puta i jopet greše.

cerski
niccolo niccolo 20:30 08.11.2012

Re: Komarci i magarci

dragan7557
niccolo
tri put meri pa seci.

Dovoljno je izmeriti samo dva puta

Dovoljno je izmeriti samo jedan put.

Nesigurni mere po sto puta i jopet greše.

cerski

Dvaput je dvaput
milisav68 milisav68 20:37 08.11.2012

Re: Komarci i magarci

niccolo

Dvaput je dvaput

Al` Fata je Fata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:08 09.11.2012

Re: Komarci i magarci

tyson

Exit niko ne ukida.


okej, videcemo.

nisam ni ja bas rekao da je kraj exita, kada pogledas, ali evo, jedan tim cesto igra dobro kada je u njemu, uz sve koji su solidni, jedan natprosecan igrac sposoban da organizuje, jedan dejo...

tri put meri pa seci


a ovo ne mogu, Bro, imas klubove koji igraju tako, maksimalno usporeno, nezanimljivo dozlaboga. ovako, na prvu loptu je mnogo uzbudljivije i atraktivnije...
dragoljub92 dragoljub92 14:51 10.11.2012

Re: Komarci i magarci

tyson

Srđane, tri put meri pa seci.

jes, ja ga triput sečem i jopet kratko?!!??
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:51 08.11.2012

ej ljudi

daj da ne ulazimo u politicke price - na stranu da mi je idiotski da podrzavam desnicu u bilo cemu, ali u onome sto je moj posao...

20 soma ljudi puta sto evra... to ostane u srbiji. ja ne znam ni za jednu zemlju ciji drzavni budzet ne bi podrzao takav income... pritom je i vise para, jer sam samo ja iz srbije ostavljao toliko para.

imamo problem iznenadnog kesha, neshto s cim nije mogla ni DS da se izbori i zbog cega je pala - puka pohlepa.
however neka je neko skrajnuo uctivih 10 procenata, svakako je idiotski odreci se takve vrste inkama.

nema zemlje na svetu koja bi uskratila sebi takvu vrstu prihoda. toliko o tome. da sada ne ulazimo u kacenje pevaljkama po srbadiji za cega i brushaltere stotki ili dvestoki, ako nam je to bottom line?

kretenska je i idiotska odluka da se ne podrzi festival. jesu narkomani, kurve i pederi stvarni problem budzetske politike dinkica, ili koga vec od slicnih kratkovidih mladica? pritom je i taj dinkic svirao na egzitu sa svojom postenom zaradjenom djitrom od 50 soma evra, na opstu hladnocu izvanredne srpske rokenrol publike, jos daleke 2001...

da ne pominjem sta su znacili kulturno za srbiju, tricky, massive, cave, pulp, cardigans, beastie boys, wu tang, franz ferdinand, kud idijoti, portishead, duran2, and many, many more, sorry to 4get any1...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:03 08.11.2012

Re: ej ljudi

Upravo je to rekao novi gradonačelnik NSa:
Grad Novi Sad će nastaviti da finansijski pomaže muzički festival Egzit, ali će insistirati na izveštajima gde su otišla uložena sredstva
tyson tyson 11:25 09.11.2012

Re: ej ljudi

pritom je i taj dinkic svirao na egzitu sa svojom postenom zaradjenom djitrom od 50 soma evra, na opstu hladnocu izvanredne srpske rokenrol publike, jos daleke 2001...

Nemoj za'ebavati, koja to đitra košta 50000 evra...

Pa kad je pre uspeo da ukrade te pare, a tek je bio postao guverner NBJ...?

Uzgred, Exit Dinkiću spomenik da podigne na Đavi za sve što je uradio za festival kad god je mogao, a naročito te ključne 2001. godine, kada je Exit na velika vrata ušao u društvo evropskih festivala. Sećam se i nekih konferencija za štampu celokupne ekipe Exita u tadašnjem G17 Plus.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:10 09.11.2012

Re: ej ljudi

ovako neka, u ovom fazonu, samo crna. uštedeo frajer, brzinski, ipak je bio par meseci na položaju.

a toga je bilo, da, uostalom, ta bliskost je prirodna, što ne bih popio pivo s nekim iz vlade ako je normalna osoba? i to ako je neko u vladi ne znači da treba da bude autistično odsečen od realnosti, a i to je bilo na početku, još je bila sveža bliskost između vlade i demosa nakon skidanja miloševića, nije se toliko smelo ni bahatiti pod đinđinom, a mlađa nije bio još ljigus koji prelazi kao amorfna neka masa iz vlade u vladu, prosto se preliva... mada se sećam da je publika reagovala hladno na njega, još tada. bila je ludnica pre toga na kubizmu, rundeku, a onda je usledio led na đumla, kao da je osetila publika ovu njegovu amorfnost, a što reče jedan moj drugar, muz'ćar, aje frajeru bavi se muzikom samo pa kupi takvu đitru...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana