Moj grad| Porodica| Život

Samo nemoj po glavi druže plavi

Jelica Greganović RSS / 14.11.2012. u 18:30

27453588650a3c07b27392761379603_v4%20big.JPG

Bravo! Tako je! Od svega sumnjivog, uzurpiranog, čudnovlasničkog, onog što se broji nizom nula koje i dobri matematičari bez dioptrije broje po par puta, najbolje je efikasnost pravosuđa demonstrirati na četvoročlanoj porodici. Izbaciti je na ulicu pomoću demonstracije represivng aparata na polzu društva. Pred prijateljima, decom...jednu majku u bolnicu, drugu majku u maricu...Bravo! Samo napred.

Nemam ja ovde mnogo šta da kažem, možda i ne znam dovoljno, ali znam toliko da je jedna od najboljih stvari koje su učinjene kada je smenjen Zloba, bila to što su policajci na grudima počeli da nose tablice sa imenom i prezimenom. Da hrabrost ne utone u plavilo. Da uniforma ne sakrije junački čin. Da se zna ko preti majkama, deci i novinarima. Ko prekoračuje silu imenom i prezimenom.

Nema ovde šta mnogo da se priča. Ružno je i sramotno i samo kad se gleda, a kamoli kad se preživljava. 

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=12&nav_id=660247

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=16&nav_id=660158



Komentari (783)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nestor92 nestor92 15:58 15.11.2012

Re: Apstinent

Ma video sam, uglavnom je to već gde-gde navedeno. Najnejasnije mi je kako je ako je stan prodat ušao u stečajnu masu SZ Pobeda. Mi sad slušamo priču jedne strane.
expolicajac expolicajac 16:14 15.11.2012

Re: Apstinent

Jelica Greganović
Možda jeste "esnafski" normalno, ali nije u redu. Esnaf ne može da bude nad ovlašćenjima i preporukama datim zakonom. Naročito kada se radi o esnafu koji ima pravo represije u rukama.

Jeco još će mo mi ovde raspravljati o svemu i svačemu, ali ovaj blog i ove postove čuvaćemo i ti i ja. Jedino će vreme pokazati da je "pandur" žrtvovan. On je tamo poslat sa striktnim zadatkom da da asistenciju sudskom izvršenju. On mora zadatak da izvrši. Jedan od bitnih elelmenata je "nesmetan" rad sudksih izvršitelja. To podrazumeva i šire lice mesta, koje nije odrđeno tačnim dimenzijama već predstavlja "prostoriju" u kojoj se vrši aktivnost. Ta "prostorija" može biti i ceo kvart i samo ulaz zgrade. To zavisi od okolnosti. Ovde su okolnosti specifične. Maloletna deca stavljena su kao živi zid.
Kad se slegne situacija i kad se stišaju strasti gledanje svih aktera na ovu situaciju biće drugačije. Postupak "pandura" koji se sada provlači kroz "toplog medijskog zeca" sada se koristi za mnoga razračunavanja u MUP-u.
Ja ovaj događaj zaboraviti neću.
Ak se sećaš pisao sam o gluposti policjaca koji su u Blacu davali alkometar za takmičenej u ispijanju rakije. Nisam ja esnafski ostrašćen već dobro poznajem svoj posao i kao izvršilac i kao visoki rukovodilac. I baš zato branim postupak jer je bio u sklopu izvršenja osnovnog zadatka. Da li je iseljenje opravdano ili ne, to "pandura" ne sme da interesuje jer se onda gubi smisao postojanja policije. On nije dobi protivzakonitu naredbu da bi imao zakonski osnov da je odbije. Sada prolazi svoju ličnu golgotu zbog toga što su mu svi okrenuli leđa a dobio je naredbu da zadatak izvrši.
To je surova istina ali je takva. Svi će sada da ga pljuju, a da se vratio u stanicu i povukao snage za asistenciju bio bi izložen disciplinskom postupku zbog neizvršavanja zadatka, što se smatra težom povredom radne obaveze i sledi otkaz. I sada, kad je uradio posao kako mu je naređeno je kriv. Nazivaju ga idiotom, govnom govedom, a taj čovek je samo radio posao koji radi već 20 godina. I šta je uradio "plavuši". Uhvatio je za ruku i odveo do marice. Ženi koja nije znala gde jojo se dete nalazi pa je došla da ga uzme. Niko nije postavio pitanje kakva je to briga roditelja da im se sa decom manipuliše.
NEKA VISI PEDRO i svi će biti zadovljni.
Pa pošto ne možete njega lično da ispljujete evo ja sam tu pa izvolite. Naravno da ovo što sam napisao nije uopšte patetično već predstavlja najveći stepen moralne odgovornosti za postupak čoveka koji je radio svoj posao i zato treba da bude osuđen i moralno i disciplinski.
Kada su 90-ti šiptari koristili decu da idu ispred demonstrcija i "trovali" ih po školama, tada su svi u glas urlali kako ih zloupotrebaljavaju za svoje ciljeve. A pošto su ovo srpska deca onda su amnestirani oni koji su ih zloupotrebili. "Pandur" nije povredio niti jedno dete, izvršio je zadatak i "plavušu" smestio u maricu jer je bila povod eventualno novog rasplamsavanja situacije. I zato je kriv, što je apsolutno profesionalno obavio svoj zadatak.
E pa pljujte me koliko hoćete, on nije kriv.
antioksidant antioksidant 16:19 15.11.2012

Re: Apstinent

Ja ovaj događaj zaboraviti neću.

pazi kad neću ni ja
hvataš na patetiku, samo slabo to ide kad se sukobe* stokilaš i žena duplo sitnija od njega

*ovo sukobe znači kad se stokilaš zaleti na ženu i spakuje je u maricu ostavivši njeno dete na sred ulice

a ako ti ovako shvataš profesionalnost u svom poslu onda su mnoge stvari jasnije
maksa83 maksa83 17:17 15.11.2012

Re: Apstinent

hvataš na patetiku, samo slabo to ide kad se sukobe* stokilaš i žena duplo sitnija od njega

Da se ne zaboravi - žena koja u tom trenutku napušta "prostoriju" (kako god je tumačio). U toj situaciji - sve i da je bacačica kugle - pandur je usr'o motku i podlegao "saćevidiš" impulsima.

ecce-florian ecce-florian 17:41 15.11.2012

Re: Apstinent

Ajmo redom ex

On je tamo poslat sa striktnim zadatkom da da asistenciju sudskom izvršenju.

Ti stvarno misliš da pomoć sudskim izvršiteljima za ispražnjenje stana od lica i stvari i predaju poseda vrši pomoćnik komandira stanice i to ne stanice u nekom selu od 5000 ljudi već pomoćnik u stanici Stari grad?Po čemu je ovo izvršenje bilo toliko specifično?
Svi će sada da ga pljuju, a da se vratio u stanicu i povukao snage za asistenciju bio bi izložen disciplinskom postupku zbog neizvršavanja zadatka, što se smatra težom povredom radne obaveze i sledi otkaz. I sada, kad je uradio posao kako mu je naređeno je kriv.

Šta konkretno podrazumevaš pod "snage za asistenciju". Nije moguće prebrojati baš sve uniformisane policajce na snimcima ali samo ovih "sportista" u farmerkama i trenerkama je bilo preko pet. Istina izostali su konjanici i psi, kao i vodeni topovi da razbiju živi štit dece.

Da li stvarno misliš da mu je naređeno kako da obezbedi izvršenje. Pa valjda pomoćnik komandira ima neophodno znanje i iskustvo da može sam da utvrdi način asistencije.

Nazivaju ga idiotom, govnom govedom, a taj čovek je samo radio posao koji radi već 20 godina.

Ex, da radim u policiji ne bih se baš hvalio time da sam u policiju primljen '92. godine . Znam brojne tvoje kolege koje su isterane i otpuštene baš '91. i '92. godine. '92 je bila izrazito burna od formiranja SAJ-a pa do pruzimanja Saveznog,i što šta drugo, zar ne?


I još dodatno, čini mi se ipak da ombudsman Janković ne priziva anarhiju. Biće da si u njegovoj izjavi nešto pogrešno proumačio .

Evo da ne bude samo verbalno davljenje, ima na tu temu relativno svež klip sa nekih 13 miliona gledanja i veooooma interesantnim komentarima


expolicajac expolicajac 17:50 15.11.2012

Re: Apstinent

maksa83
hvataš na patetiku, samo slabo to ide kad se sukobe* stokilaš i žena duplo sitnija od njega

Da se ne zaboravi - žena koja u tom trenutku napušta "prostoriju" (kako god je tumačio). U toj situaciji - sve i da je bacačica kugle - pandur je usr'o motku i podlegao "saćevidiš" impulsima.


A što ne programiša jednu igricu u kjoj će nežna plavuša moći da taba pandura sto kilaša kako hoće i kad hoće, a da uzgred budi, njena nezaštićena devojčica, koja se uči građanskoj neposlušnosti, dobija po sto poena bonus kad god pusti suzu i li pandura šutne u jaja.
Dobar scenario, a
maksa83 maksa83 18:00 15.11.2012

Re: Apstinent

A što ne programiša jednu igricu u kjoj će nežna plavuša moći da taba pandura sto kilaša kako hoće i kad hoće, a da uzgred budi, njena nezaštićena devojčica, koja se uči građanskoj neposlušnosti, dobija po sto poena bonus kad god pusti suzu i li pandura šutne u jaja.
Dobar scenario, a

Nije loš, ali nije nov. Postoji naime inicijativa da se u nekoj od GTA verzija ubaci žensko kao protagonista, ali ne verujem da će od toga nešto biti.

Sledeće pitanje?

P.S. Napušta. "Prostoriju".
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:02 15.11.2012

Re: Apstinent

Ex, da radim u policiji ne bih se baš hvalio time da sam u policiju primljen '92. godine


Ni ja ne bih bas ruku u vatru za nekoga ko sa dvadeset i nesto godina (ne verujem da je imao vise) od plate vatrogasca 1999. kupuje nov stan na na Dorcolu.
Ako vec po tome procenjujemo.
predatortz predatortz 18:07 15.11.2012

Re: Apstinent

hoochie coochie man
Ex, da radim u policiji ne bih se baš hvalio time da sam u policiju primljen '92. godine


Ni ja ne bih bas ruku u vatru za nekoga ko sa dvadeset i nesto godina (ne verujem da je imao vise) od plate vatrogasca kupuje stan na na Dorcolu.
Ako vec po tome procenjujemo.


I to u sivoj fazi, četrdeset kvadrata, sedamdeset i neka hiljada DM plus šesnaest za renoviranje!

Ova pre, platila dvadeset i neku, što mi zvuči realnije...

maksa83 maksa83 18:10 15.11.2012

Re: Apstinent

I to u sivoj fazi, četrdeset kvadrata, sedamdeset i neka hiljada DM plus šesnaest za renoviranje!

Ova pre, platila dvadeset i neku, što mi zvuči realnije...

Platila 1990-te za stan broj 1 od manje kvadrata, i nije htela da plaća ostatak.
Ovaj je platio 1999-te za stan broj 10 od više kvadrata, i platio sve.

Za gledaoce sa crno-belim ekranima - ona mu otima stan koji nije kupila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:17 15.11.2012

Re: Apstinent

Ova pre, platila dvadeset i neku, što mi zvuči realnije...


To je takodje zanimljiva tema za razglabanje na blogu.
Ona kaze da se sudila sa tima od kojih je kupila stan jer su trazili da im doplati, ona nije htela jer je smatrala da nema razloga, ovi stan prodaju drugome, a ona krene u sudski proces koje se evo ovako zavrsio.

Lako je sad stati na stranu jadnog vatrogasca sa dvoje decice, a protiv neceg sto vidimo kao - advokati, gorile, mito, korupcija, sila i nepravda.

Ali da li je to bas tako, sta ako je ta zena stvarno dala pare, treba li sad, zato sto je advokatica, reci ma sta me briga sto si ih dala, ovaj covek je vatrogasac i ima dvoje dece, njemu cemo da damo stan>

Cini mi se da je ovde "javnost" (sta god to pretstavljalo) unapred zna da je sud potplacen, da je presuda nepravedna i da je to jos jedan motiv sto se svaki metod protiv takve odluke odobrava, pa cak i upetljavanje dece u sve to.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 15.11.2012

Re: Apstinent

Platila 1990-te za stan broj 1 od manje kvadrata, i nije htela da plaća ostatak.
Ovaj je platio 1999-te za stan broj 10 od više kvadrata, i platio sve.


Siguran si Makso da je to bas tako?

Da je sud na tako cistu situaciju oteo stan vatrogascu i dao ga advokatici?
predatortz predatortz 18:20 15.11.2012

Re: Apstinent


Za gledaoce sa crno-belim ekranima - ona mu otima stan koji nije kupila.


Daj, bre Makso! Bar si ti pametan čovek!
Manje od četrdeset kvadrata u sivoj fazi 76K demova! Devedesetih!
Drugo, po kom osnovu joj je sud dodelio stan?
Sigurno ima neke anekse ugovora...

Pa, prvi li je put da firme prodaju jedan te isti stan više puta.
Onda važi princip ko pre devojci, njegova devojka.
Odnosno, samo prvozaključeni ugovor važi. Ostali su ništavni.
Naravno, ovi ljudi treba da traže pravdu na sudu. Neko ih je zajebao! Ali, suština je u tome da ih je neko zajebao!

Ili, misliš, nekom zapne za oko moja uknjižena kuća i sud mu je dodeli na nekom ročištu za koje ja pojma nemam?
maksa83 maksa83 18:22 15.11.2012

Re: Apstinent

Ona kaze

Ona kaže i da se gđa Matić uselila tamo kao čuvateljka stana dok bila zaposlena u toj izvođačkoj firmi, a žena 25 godina radi u NBS.

Sve što je slagala (a za šta postoji papirni dokaz da je laž) je pobrojano na onom linku, čitaj ako te ne mrzi.

<nestor da zažmuri sada>

Q: Kako znaš da advokat laže?
A: Usta mu se pomeraju.

<nestor nek' otvori oči>
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 15.11.2012

Re: Apstinent

Ona kaže i da


Ja sam samo napisao sta ona tvrdi, mozda i laze, a sud je valjda imao jos nekih dokaza osim njene izjave.

A kako si ti siguran da Matici nista ne skrivaju i da im je na pravdi boga sud tek tako oteo stan?
maksa83 maksa83 18:28 15.11.2012

Re: Apstinent

Ili, misliš, nekom zapne za oko moja uknjižena kuća i sud mu je dodeli na nekom ročištu za koje ja pojma nemam?

Pa, svašta je moguće. Znam za pomalo obrnut slučaj - stanar prinudno useljen u nacionalizovanu kuću treba da se iseli pošto je već uveliko dobio drugi stan, ali eto neće, voli da ima i stan i kuću. I to neće tako što se ne pojavljuje na ročištima, a kad se "pojavi" pošalje svoju ženu koja je šizo (ima papirnu dijagnozu). Postoje sudske odluke i sve, ali nekako volšebno već godinama nema te odlučne jedinice sa na čelu sa Milosavom i Maricom i kolegama u civilu.

Toliko o MUP-u, zakonima, sudskim odlukama i njihovom sprovođenju.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:33 15.11.2012

Re: Apstinent

Ex, da radim u policiji ne bih se baš hvalio time da sam u policiju primljen '92. godine


Ni ja ne bih bas ruku u vatru za nekoga ko sa dvadeset i nesto godina (ne verujem da je imao vise) od plate vatrogasca 1999. kupuje nov stan na na Dorcolu.
Ako vec po tome procenjujemo.

Ovo baš i nije uporedivo, sem jako zlonamerno. Otkud ti znaš šta je on prodao, nasledio........da bi to kupio?
predatortz predatortz 18:34 15.11.2012

Re: Apstinent


Toliko o MUP-u, zakonima, sudskim odlukama i njihovom sprovođenju.


Gurneš čoveka u jebenu situaciju, daš mu precizna naređenja, tamo zatekne kordon dece, građane koji mu drže slovo kako da radi njegov posao, postupi po pravilu službe i privede najgrlatije... Onda ga jebeni Dačić iskoristi kao toalet papir, cave iz sindikata preko njegove grbače vode rat koji mesecima tinja u policiji, Dačić , na kraju, ispadne najpozitivniji lik jer je zbrinuo porodicu...

Toliko o MUP-u, kurvaluku i ostalim gadostima!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:37 15.11.2012

Re: Apstinent

Gurneš čoveka u jebenu situaciju, daš mu precizna naređenja, tamo zatekne kordon dece, građane koji mu drže slovo kako da radi njegov posao, postupi po pravilu službe i privede najgrlatije... Onda ga jebeni Dačić iskoristi kao toalet papir, cave iz sindikata preko njegove grbače vode rat koji mesecima tinja u policiji, Dačić , na kraju, ispadne najpozitivniji lik jer je zbrinuo porodicu...

Toliko o MUP-u, kurvaluku i ostalim gadostima!

U redu je iznervirati se, ali snimak je snimak...i nešto mi se ne čini da se po PS ide za ženskim leđima pa ih se hapsi zbog "Sram vas bilo...", kad smo već kod cava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 15.11.2012

Re: Apstinent

Otkud ti znaš šta je on prodao, nasledio........da bi to kupio?


Ne znam, samo primenjujem slican metod koji je primenjen i kod procene policjca.
Mozda je i policajac sasvim cist po tom kriterijumu, zar ne?
I nije nepoznat taj metod ma kako bio nepouzdan.
Cesto se zapitamo odakle klincu od 25 godina pare za dzip, i ne smatramo to neumesnim pitanjem.
Mozda je i on nesto prodao, nasledio pa eto ....voli decko dzipove
maksa83 maksa83 18:42 15.11.2012

Re: Apstinent

Ja sam samo napisao sta ona tvrdi, mozda i laze, a sud je valjda imao jos nekih dokaza osim njene izjave.

Ja ne mogu da razgovaram dalje dok mi ne dokažeš nekako da si pročitao sve što je javno dostupno o svemu tome.

Do sada imamo advokaticu koja je poslednjih iks godina vodila proces bez upoznavanja suprotne strane, i iznela u tom procesu gomilu laži protiv kojih postoje dokumentovani dokazi.

Zašto sud nije tražio da ona dokumentuje te izjave u tom trenutku (pre nego što je porodica Matić uopšte saznala da se sve to dešava) zna samo sud.

maksa83 maksa83 18:51 15.11.2012

Re: Apstinent

Gurneš čoveka u jebenu situaciju, daš mu precizna naređenja, tamo zatekne kordon dece, građane koji mu drže slovo kako da radi njegov posao, postupi po pravilu službe i privede najgrlatije... Onda ga jebeni Dačić iskoristi kao toalet papir, cave iz sindikata preko njegove grbače vode rat koji mesecima tinja u policiji, Dačić , na kraju, ispadne najpozitivniji lik jer je zbrinuo porodicu...

Toliko o MUP-u, kurvaluku i ostalim gadostima!

Ja mogu samo opet da poturim ono što je napisao Amitz Dulniker:

...a ja samo mogu da vam kažem, da zbog zle porodice Matić koja nije htela da napusti stan koji je platila skoro 100.000 nemačkih maraka i ode da živi na ulicu, a isti ustupi nekoj advokatici koja očigledno ima neke veze u našem časnom pravosuđu, došli smo u situaciju da Saša Janković, zaštitnik građana mora da traži od našeg premijera Ivice Dačića da kazni nedavno nagrađenog policajca.
To je bruka i sramota.


Odn. (kako ja to tumačim) drug organ kratkog fitilja može da se požali pravosuđu i celom sistemu koji ga je tu stavio. To što MUP ima neki interni power game je problem MUP-a i njegovog ministra koji za iks godina ministrovanja nije uspeo da ga sredi.

Inače, sećam se tamo kasnih 90-tih jednog visokog (po položaju) pandura iz jednog vojvođanskog grada koji je dovođen ovde sa jedinicom da razbija demonstracije kako kaže (u jednom užem krugu, van dužnosti): "nije problem da biješ, nego da li će neko posle stati iza tebe...". Dakle nije frka mlatiti, nego da l ćeš to da radiš nekažnjeno. Neki put hoćeš, neki put nećeš...
predatortz predatortz 18:52 15.11.2012

Re: Apstinent


U redu je iznervirati se, ali snimak je snimak...i nešto mi se ne čini da se po PS ide za ženskim leđima pa ih se hapsi zbog "Sram vas bilo...", kad smo već kod cava.


Po PS policajac ima pravo da privede svakog građanina koji se ogluši o naredbu ( da, tako piše dame i gospodo ,naredbu ) službenog lica da se udalji i prekine ometanje policijskog posla.

Gledate li vi filmove? Gde završe oni koji se raspravljaju sa američkim pandurima? Ravno pred sudijom, eto gde.

'Sram vas bilo' nije upućeno zbog toga što je policajac pljunuo na trotoar, to je bila kvalifikacija načina na koji on obavlja svoj posao. To je, pored ometanja, predstavljalo i direktnu uvredu.

Sve to lepo piše u članu zakona koji sam citirao na početku ove rasprave, dakle:
Ne smeš da vređaš i ne smeš da ometaš...
Dočim, možeš da odeš u stanicu i prijaviš ono što smatraš neregularnim u radu policije.
Ja sam to , jednom prilikom, uradio. Hteli su da me reketiraju na putu, tvrdili su da sam vozio mnogo brže nego što jesam, pretili da će da me vode pred sudiju... Ostao sam hladan, složio se sa tim da idem pred prekršajnog, pa kad su videli da ne mogu da me namagarče bacili su mi dokumenta u auto.
Ja lepo svratio u Šabac, predstavio se, ispričao svoju priču,potpisao...
Nisam se više interesovao, slučajno sam u jednom privatnom razgovoru saznao da su obojica kažnjeni umanjenjem plate.

antioksidant antioksidant 18:56 15.11.2012

Re: Apstinent

Po PS policajac ima pravo da privede svakog građanina koji se ogluši o naredbu ( da, tako piše dame i gospodo ,naredbu ) službenog lica da se udalji i prekine ometanje policijskog posla.

jbga ali ovog su snimili kako je priveo majku maloletnog deteta ne dok je ometala "policijski posao" vec dok mu je postavljala pitanje kako ga nije sramota sto preti deci
govedo
sjebala ga kamera
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:56 15.11.2012

Re: Apstinent

Do sada imamo advokaticu koja je poslednjih iks godina vodila proces bez upoznavanja suprotne strane,


Ajd sad da pokusam da budem pravnik
Naravno da nisam procitao sve sto je javno dostupno. Dostupna je i sama presuda jer su odluke suda javne ako za neki slucaj nije drugacije predvidjenono.

Ako bismo mogli da nadjemo samu presudu videli bismo tacno, ali onoliko koliko sam ja razumeo njena suprotna strana i nisu Matici, one se nije sudila sa njima, vec sa onima koji su joj uzeli pare a nisu joj dali ono sto je platila.
Te firme je nestalo ali je valjda propisano sta se u takvim situacijama radi i verujem da je ta procedura ispostovana.
Ako je ovako kako ti kazes, da je stan sudski otet, to bi bilo veoma, ali veoma, lako dokazati, i ne verujem da nema advokata u beogradu koji ce to da obrazlozi i objavi.


Citajuci sta je o tome pisao Jankovic (ombudsman) stice se utisak da je sve uradjeno po zakonu, ali da eto u ovom slucaju pravda i pravo ne idu jedno sa drugim, da je to na zalost ali da je to tako.

Ako on kaze da je po zakonu a ti tvrdis da nije, to znaci da je i on potplacen.
Da li je moguce da je ama bas svako u drzavi potplacen u ovom slucaju?
maksa83 maksa83 18:59 15.11.2012

Re: Apstinent

Naravno da nisam procitao sve sto je javno dostupno.

Onda nismo ravnopravni u ovoj aristeji.

Ovde je krenulo "a otkud njemu pare.." ili "kako znaš da oni ne lažu". Ne znam.

Do sada znam da gđa advokat - dokumentovano - laže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 15.11.2012

Re: Apstinent

Onda nismo ravnopravni u ovoj aristeji.


A ti si sve proicitao?
Daj onda postavi ovde presudu pa da znamo o cemu pricamo.
Do sada znam da gđa advokat - dokumentovano - laže.


To jos nije dovoljno da joj se oduzme stan ako joj po zaoknu pripada.
predatortz predatortz 19:03 15.11.2012

Re: Apstinent

jbga ali ovog su snimili kako je priveo majku maloletnog deteta ne dok je ometala "policijski posao" vec dok mu je postavljala pitanje kako ga nije sramota sto preti deci
govedo
sjebala ga kamera


A zar ti misliš da građani imaju zakonsko pravo da decom pokušaju da ometu neku intervenciju, pa kad im to ne uspe morališu kao da je taj policajac decu vijao u obdaništu, a ne na stepeništu zgrade, zloupotrebljenu od nekoga?

E, taj neko je najveće govedo i govno u celoj ovoj priči.
Da neko, danas sutra, igrajući na kartu dečije solidarnosti, zloupotrebi moje dete i odvede ga tamo gde može da dođe do fizičkog obračuna građana i policije, ja bih tom nekom nanu naninu!
expolicajac expolicajac 19:05 15.11.2012

Re: Apstinent

antioksidant
Po PS policajac ima pravo da privede svakog građanina koji se ogluši o naredbu ( da, tako piše dame i gospodo ,naredbu ) službenog lica da se udalji i prekine ometanje policijskog posla.

jbga ali ovog su snimili kako je priveo majku maloletnog deteta ne dok je ometala "policijski posao" vec dok mu je postavljala pitanje kako ga nije sramota sto preti deci
govedo
sjebala ga kamera

Ne nego je kamera snimila samo njegovu reakciju a nigde se ne vidi kolko ljudi okolo ima i kako situacija izmiče kontroli zbog ponašanja gospođe koja se oglušuje u prvom trenutku o naredbu. Čuju se u pozadini povici i vika većeg broja ljudi. Gledate izolovano i samo na osnovu toga sudite. Čovek je pokazivao da vlada situacijom da bi sprečio da se ekces proširi.
antioksidant antioksidant 19:09 15.11.2012

Re: Apstinent

ja bih tom nekom nanu naninu!

mozes sta hoces samo nemoj nekom govedu da kazes da treba da se stidi
to goveda ne vole
Atomski mrav Atomski mrav 19:09 15.11.2012

Re: Apstinent

Po PS policajac ima pravo da privede svakog građanina koji se ogluši o naredbu ( da, tako piše dame i gospodo ,naredbu ) službenog lica da se udalji i prekine ometanje policijskog posla.


Žena se udaljila pre nego što ju je skembao.

'Sram vas bilo' nije upućeno zbog toga što je policajac pljunuo na trotoar, to je bila kvalifikacija načina na koji on obavlja svoj posao. To je, pored ometanja, predstavljalo i direktnu uvredu.


Policiju vređaju i na stadionima, pa ne kreću masovno da hapse...

Gledate li vi filmove? Gde završe oni koji se raspravljaju sa američkim pandurima? Ravno pred sudijom, eto gde.


U Americi bi se ovo zvalo bullshit argument. Tamo bi uhapšena žena mogla i da tuži policiju (gradsku upravu) i da im uzme lepe pare. Ovde može da bude srećna ako nisu nastavili da je "obrađuju" u policijskoj stanici.
antioksidant antioksidant 19:10 15.11.2012

Re: Apstinent

Ne nego je kamera snimila samo njegovu reakciju a nigde se ne vidi kolko ljudi okolo ima i kako situacija izmiče kontroli zbog ponašanja gospođe koja se oglušuje u prvom trenutku o naredbu. Čuju se u pozadini povici i vika većeg broja ljudi. Gledate izolovano i samo na osnovu toga sudite. Čovek je pokazivao da vlada situacijom da bi sprečio da se ekces proširi.

govedo je snimano sa nekoliko kamera, kao i cela intervencija i sve sto ima da se vidi jeste govedo koje preti i peni
nasilja nije bilo ni u naznakama a kad je govedo privelo majku i ostavilo maloletno dete na sred ulice marica je vec puna (pre toga su iz zgrade izvodili ljude i trpali u maricu - niko nije ni pokusao da pruzi fizicki otpor)
govedo
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:12 15.11.2012

Re: Apstinent

E, vidi ovako ex, da ti Jeca kaže, kad u mom novinarskom zanatu nekom postaviš kratko i jasno pitanje, a on ti umesto očiglednog, kratkog i jasnog odgovora priča pola sata, to može da znači samo dve stvari: ili neće da ti odgovori ili laže.
A, što se tiče tvog duuugog odgovora, samo jedna stvar, a to su dve stvari:

- Očito je da je tvoj kolega, kog si zdušno branio, prekoračio svoja ovlašćenja i uhapsio ženu koja mu nije bila pretnja. O tome svedoči snimak.

- To što ti tu ženu, majku koja hoće da odvede svoje dete sa mesta događaja, nazivaš "plavušom", e tu ni navodnici ne mogu da pomognu. Očito si, baš kao i tvoj kolega, izgubio živce i nije ti prijatno što nisi u pravu. Što je ljudski i razumljivo, ali nikako nije prihvatljivo. Ako si time reagovao na uvrede policajca o kome se radi, onda si pao na isti nivo onih koje si zbog toga kritikovao.
Ma kakva da je boja njene kose, ona je majka koja ničim nije ugrozila nervoznog policajca koji ju je uhapsio išavši za njom, s leđa, u prisustvu maloletnog deteta koje je ostavio na ulici.

- I treće od dve stvari: Šiptari se piše velikim slovom, čak i onda kada je jasna uvredljiva namera, mada bi ti trebalo da znaš da je, po Ustavu i zakonu, svako raspirivanje verske, rasne, nacionalne....mržnje kažnjivo.

Nema razloga da te pljujemo, ako ovako nastaviš sasvim dovoljno ćeš se sam upljuvati.
predatortz predatortz 19:13 15.11.2012

Re: Apstinent

(pre toga su iz zgrade izvodili ljude i trpali u maricu - niko nije ni pokusao da pruzi fizicki otpor)


A, da nisu možda bili upozoreni da izađu da bi policija mogla da uradi posao zbog kog je došla?

Ili misliš da je samo fizički otpor ometanje policajca na dužnosti?

Ono, nisu se tukli sa policijom, samo nisu hteli da se sklone...
maksa83 maksa83 19:13 15.11.2012

Re: Apstinent

A ti si sve proicitao?

Da, sve što sam uspeo da nađem.

Sad ti, pa da pričamo dalje. Mada imam utisak da smo obojica odlučili šta mislimo.
antioksidant antioksidant 19:14 15.11.2012

Re: Apstinent

To je, pored ometanja, predstavljalo i direktnu uvredu.

nije uvreda
uvreda moze biti samo bahatom govedu od 100 kila i to samo ako mu kaze zena duplo manja od njega
da je neki navijac ne bi govedo smelo da kaze da je u pitanju uvreda
i da mi kaze neko - sta ce govedo, zamenik komandira stanice sa toliko policajaca na ovoj intervenciji? da li je uobicajeno da pola stanice izlazi za ovakve stvari?
antioksidant antioksidant 19:16 15.11.2012

Re: Apstinent

Ono, nisu se tukli sa policijom, samo nisu hteli da se sklone...

ok i za to su privedeni
sad picamo o majci sa detetom koja se udaljava sa mesta i govedu kaze da treba da se stidi
govedo primenjuje silu prema njoj (jer je duplo veci pa sme) i ostavlja maloletno dete na ulici. dete koje je nasilno razdvojeno od majke.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:20 15.11.2012

Re: Apstinent

Cesto se zapitamo odakle klincu od 25 godina pare za dzip, i ne smatramo to neumesnim pitanjem.


Pa sad mozemo da se pitamo, nije zabranjeno; a ja se pitam kako neko (advokatica iz price) otplati jedan deo stana koji kupuje (valjda po odredjenim pravilima, ugovoru i ceni) pa odluci da ostatak cene stane nece da placa - moze da dobije stan u vlasnistvo sudskom presudom?
predatortz predatortz 19:21 15.11.2012

Re: Apstinent

nije uvreda
uvreda moze biti samo bahatom govedu od 100 kila i to samo ako mu kaze zena duplo manja od njega


Ako ja tebi kažem da loše obavljaš svoj posao, koliko kilograma moram da imam da ti to ne bi doživeo kao uvredu?


i da mi kaze neko - sta ce govedo, zamenik komandira stanice sa toliko policajaca na ovoj intervenciji? da li je uobicajeno da pola stanice izlazi za ovakve stvari?


Pre svake intervencije se pravi procena rizika. Ovo nije prvi put da policija tamo dočazi po tom poslu.

Recimo, za mene je dovoljan jedan pripadnik Interventne brigade da me savlada, razoruža ako treba, privede... No, pripadnici interventne nikad ne idu sami zbog te činjenice.

Isto važi i za deložacije. Neke će se završiti sa dva pozornika, a za neke kada su uklanjali objekte na Novom Beogradu sam video i dva tri minibusa.


antioksidant antioksidant 19:23 15.11.2012

Re: Apstinent

Ako ja tebi kažem da loše obavljaš svoj posao, koliko kilograma moram da imam da ti to ne bi doživeo kao uvredu?

ti mozes da mi kazes kad god sta god
ne dozivljavam te dovoljno ozbiljno da bih se uvredio
Pre svake intervencije se pravi procena rizika. Ovo nije prvi put da policija tamo dočazi po tom poslu.

ovo je prvi odgovor koji si napisao na ovu temu koji dozivljavam kao u potpunosti korektan
ne verujem da si u pravu ali zvuci logicno
predatortz predatortz 19:24 15.11.2012

Re: Apstinent

antioksidant
Ono, nisu se tukli sa policijom, samo nisu hteli da se sklone...

ok i za to su privedeni
sad picamo o majci sa detetom koja se udaljava sa mesta i govedu kaze da treba da se stidi
govedo primenjuje silu prema njoj (jer je duplo veci pa sme) i ostavlja maloletno dete na ulici. dete koje je nasilno razdvojeno od majke.


Čoveče, ona je više puta upozorena. Nećeš da vidiš taj sitan detalj! Nakon toga je nastavila da se raspravlja. Raspravljanje se tretira kao ometanje i odbijanje saradnje.

A, to sa detetom je patetika...

Ona ne treba da juri pandura koji ju je priveo. Treba da juri onoga ko je zloupotrebio njeno maloletno dete i izložio ga riziku da se nađe između građana i policije ako frka krene.
expolicajac expolicajac 19:25 15.11.2012

Re: Apstinent

Jelica Greganović
E, vidi ovako ex, da ti Jeca kaže, kad u mom novinarskom zanatu nekom postaviš kratko i jasno pitanje, a on ti umesto očiglednog, kratkog i jasnog odgovora priča pola sata, to može da znači samo dve stvari: ili neće da ti odgovori ili laže.
A, što se tiče tvog duuugog odgovora, samo jedna stvar, a to su dve stvari:

- Očito je da je tvoj kolega, kog si zdušno branio, prekoračio svoja ovlašćenja i uhapsio ženu koja mu nije bila pretnja. O tome svedoči snimak.

- To što ti tu ženu, majku koja hoće da odvede svoje dete sa mesta događaja, nazivaš "plavušom", e tu ni navodnici ne mogu da pomognu. Očito si, baš kao i tvoj kolega, izgubio živce i nije ti prijatno što nisi u pravu. Što je ljudski i razumljivo, ali nikako nije prihvatljivo. Ako si time reagovao na uvrede policajca o kome se radi, onda si pao na isti nivo onih koje si zbog toga kritikovao.
Ma kakva da je boja njene kose, ona je majka koja ničim nije ugrozila nervoznog policajca koji ju je uhapsio išavši za njom, s leđa, u prisustvu maloletnog deteta koje je ostavio na ulici.

- I treće od dve stvari: Šiptari se piše velikim slovom, čak i onda kada je jasna uvredljiva namera, mada bi ti trebalo da znaš da je, po Ustavu i zakonu, svako raspirivanje verske, rasne, nacionalne....mržnje kažnjivo.

Nema razloga da te pljujemo, ako ovako nastaviš sasvim dovoljno ćeš se sam upljuvati.

Ja se nisam iznervirao. Greške su uvek moguće, a ako o meni sudiš po tome, uredu.
Ubeđuješ me u nešto što je sa tvoje tačke gledanja krivica, a sa moje profesionalizam. Ono šta ja znam o mom poslu znam. A li ti puno toga o mom poslu niti znaš, niti hoćeš da poveruješ da ja znam. Tako da je to razgovor koji obično vodi u raspravu a ja to ne želim.
maksa83 maksa83 19:25 15.11.2012

Re: Apstinent

Ako ja tebi kažem da loše obavljaš svoj posao, koliko kilograma moram da imam da ti to ne bi doživeo kao uvredu?

Za mene možeš da imaš između 2.5 i 180 kg, mada bih ti za 180 rekao da treba da porazmisliš o promeni životnih navika.
predatortz predatortz 19:25 15.11.2012

Re: Apstinent


ti mozes da mi kazes kad god sta god
ne dozivljavam te dovoljno ozbiljno da bih se uvredio


Zbog čega misliš da bi ovo trebalo da me se dotiče?
antioksidant antioksidant 19:27 15.11.2012

Re: Apstinent

Čoveče, ona je više puta upozorena

za sta je upozorena? da se skloni iz ulice i da ne nervira govedo svojim prisustvom?
govedo nema prava da zloupotrebljava svoja ovlascenja i da se izivljava kako stigne nad kim hoce
uniforma ne daje govedu nikakva specijalna nadjudska prava
mozda to govedo veruje ali jednostavno nije tako
Ona ne treba da juri pandura koji ju je priveo.

o da, treba. govedo je njeno dete istraumatizovao nasiljem nad majkom i onda ga ostavio na sred ulice
antioksidant antioksidant 19:29 15.11.2012

Re: Apstinent

Zbog čega misliš da bi ovo trebalo da me se dotiče?

a zbog cega ti mislis da je meni stalo da li te se dotice ili ne? (niko se nije ovako smuvao)
pitao si, odgovorio sam ti - mozes reci sta hoces, necu to doziveti kao uvredu. nebitan si mi (isto kao i ja tebi verovatno)
expolicajac expolicajac 19:29 15.11.2012

Re: Apstinent

antioksidant
Ne nego je kamera snimila samo njegovu reakciju a nigde se ne vidi kolko ljudi okolo ima i kako situacija izmiče kontroli zbog ponašanja gospođe koja se oglušuje u prvom trenutku o naredbu. Čuju se u pozadini povici i vika većeg broja ljudi. Gledate izolovano i samo na osnovu toga sudite. Čovek je pokazivao da vlada situacijom da bi sprečio da se ekces proširi.

govedo je snimano sa nekoliko kamera, kao i cela intervencija i sve sto ima da se vidi jeste govedo koje preti i peni
nasilja nije bilo ni u naznakama a kad je govedo privelo majku i ostavilo maloletno dete na sred ulice marica je vec puna (pre toga su iz zgrade izvodili ljude i trpali u maricu - niko nije ni pokusao da pruzi fizicki otpor)
govedo

Opet govedo pa govedo. Čemu to.Lepo sam objasnio razloge njegovog postupanja. Ako želiš da prihvatiš prihvati, ako ne želiš OK.
Verovatno sam napravio neku pravopisnu grešku pa se slobodno ostrvi na taj detalj.
predatortz predatortz 19:29 15.11.2012

Re: Apstinent

za sta je upozorena? da se skloni iz ulice i da ne nervira govedo svojim prisustvom?


Ne. samo da napusti mesto na kojem je u toku policijska intervencija.

Samo toliko.
antioksidant antioksidant 19:31 15.11.2012

Re: Apstinent

Opet govedo pa govedo. Čemu to.Lepo sam objasnio razloge njegovog postupanja.

zato sto je govedo
(izvinjavam se zivotinjama roda papkara)
Lepo sam objasnio razloge njegovog postupanja

nisi lepo objasnio. neuverljivo pravdas bahato govedo ali je problem sto je njegovo ponasanje snimljeno pa se vidi da je govedo
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:31 15.11.2012

Re: Apstinent

Ne. samo da napusti mesto na kojem je u toku policijska intervencija.

Samo toliko.

Pa, ona ga je i napuštala, kada se on okrenuo, pošao za njom i uhapsio je.
predatortz predatortz 19:31 15.11.2012

Re: Apstinent

necu to doziveti kao uvredu. nebitan si mi (isto kao i ja tebi verovatno)


Slažem se, uz opasku da je ono verovatno izlišno.
antioksidant antioksidant 19:34 15.11.2012

Re: Apstinent

predatortz
za sta je upozorena? da se skloni iz ulice i da ne nervira govedo svojim prisustvom?


Ne. samo da napusti mesto na kojem je u toku policijska intervencija.

Samo toliko.

na snimlku se vidi nesto sasvim drugo. intervencija je porilicno dalko od tog mesta (toliko da i ne ulazi u kdar - sto je ex isticao kao olaksavajucu okolnost za govedo)
govedo je pocelo bahato da se izivljava prazneci celu ulicu je nepristojno govedo koje je utripovalo da ima vanredne moci jer je u uniformi i na intervenciji
prethodno je pretio deci, pa majci pa je na kraju na silu ugurao majku u maricu a dete ostavio samo na ulici
antioksidant antioksidant 19:34 15.11.2012

Re: Apstinent

Slažem se, uz opasku da je ono verovatno izlišno.

ok, najzad nadjosmo i tacku slaganja :)
predatortz predatortz 19:35 15.11.2012

Re: Apstinent

Jelica Greganović
Ne. samo da napusti mesto na kojem je u toku policijska intervencija.

Samo toliko.

Pa, ona ga je i napuštala, kada se on okrenuo, pošao za njom i uhapsio je.


Ili je krenula da se pridruži ostalima ispred zgrade. Predhodno je rekla nešto tipa neću, ovo je moja ulica...

Kakogod, policajac će biti kažnjen kao što sam to i predvideo još juče.

Ali, MUP je poslednja ustanova koju bi trebao da vodi narcisoidni populista.

To je moj stav. Vaš uvažavam, mislim da niste u pravu. Koa što vi mislite da ja nemam pravo kada govorim o ovom slučaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 15.11.2012

Re: Apstinent

Sad ti, pa da pričamo dalje. Mada imam utisak da smo obojica odlučili šta mislimo.


Pa i ja sam nesto procitao, ne sve sto je dostupno, ali dovoljno da posumnjam u pricu da je Maticima stan otet tek tako, mimo i protiv svih zakona.
To ipak nece biti.

a u pravu si da smo i jedan i drugi,izgleda, vec odlucili sta da mislimo.
Meni je prilikom odluke pomoglo i ovo

Јанковић је истакао и да, иако параграфи који обавезују суд и друге државне органе нису на страни исељених, право није увек савршено скројено по мери правде


Gde je tu pravda?
Nema je bas previse u ovom slucaju, ali nisam siguran ni da bi je bilo mnogo kad bi stan pripao Maticima.
expolicajac expolicajac 19:41 15.11.2012

Re: Apstinent

govedo je pocelo bahato da se izivljava prazneci celu ulicu je nepristojno govedo koje je utripovalo da ima vanredne moci jer je u uniformi i na intervenciji

Nije čovek utripovao nego je imao zadatak koji je bio jasno definisan. Ti očigledno nikada nisi bio u situaciji da moraš da izvršiš naredbu onakva kakva je.
On je svoj posao izabrao i sada trpi konsekvence svog izbora. Ali nije govedo, već čovek koji je u pogrešno vreme i na pogrešnom mestu uradio ispravnu profesionalnu stvar.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:45 15.11.2012

Re: Apstinent

Onda neiznerviran reaguješ netolerantno i mizoginično. A, o svakom se ovde sudi prema onome šta napiše, tako da ti nisi izuzetak.
Verujem ti ja da ti znaš, a sad ti još poveruj meni da nisam slepa do očiju, da vidim šta vidim na snimku, kao što i ti vidiš i svi ostali.
Inače, svih ovih 500 komentara je rasprava, u kojoj ti već odavno učestvuješ.
predatortz predatortz 19:45 15.11.2012

Re: Apstinent

On je svoj posao izabrao i sada trpi konsekvence svog izbora. Ali nije govedo, već čovek koji je u pogrešno vreme i na pogrešnom mestu uradio ispravnu profesionalnu stvar.


A ti i ja smo uspeli da napravimo pravi mali rat na blogu zastupajući očigledno. Samo, sada su in neke druge stvari.
Zanima me samo koliko će ovaj slučaj da utiče na efikasnost policije.

Mislim da će većina policajaca, posle ovoga, raditi po principu:

Lovi ribu Ahmete Šabo! Lovi ribu i ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 15.11.2012

Re: Apstinent

a ja se pitam kako neko (advokatica iz price) otplati jedan deo stana koji kupuje (valjda po odredjenim pravilima, ugovoru i ceni) pa odluci da ostatak cene stane nece da placa - moze da dobije stan u vlasnistvo sudskom presudom?


Zato sto su paragrafi na njenoj strani.

A tu su paragrafi pa zagrabi, nek isto je i djavolu i djakonu
niccolo niccolo 19:49 15.11.2012

Re: Apstinent

право није увек савршено скројено по мери правде

Svrha pravnog sistema i nije da ostvari pravdu. Što se pre ljudi oslobode te predrasude biće bolje za njih...
antioksidant antioksidant 20:18 15.11.2012

Re: Apstinent

Nije čovek utripovao nego je imao zadatak koji je bio jasno definisan.

čišćenje ulice? od majki koje se udaljavaju od mesta "intervencije"?
uradio ispravnu profesionalnu stvar.

iživljavao se i prekoračio nužnu upotrebu sile
privodio nepotrebno
maloletno lice preplašio nasiljem nad majkom a onda ostavio na ulici bez ikakvog nadzora?
antioksidant antioksidant 20:19 15.11.2012

Re: Apstinent

niccolo
право није увек савршено скројено по мери правде

Svrha pravnog sistema i nije da ostvari pravdu. Što se pre ljudi oslobode te predrasude biće bolje za njih...

nik, too pravdi i pravu je ubačeno ovde da bi se ponovo razvodnila priča
blog je o konkretnom privođenju i konkretnoj zloupotrebi ovlaščenja
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 15.11.2012

Re: Apstinent

blog je o konkretnom privođenju i konkretnoj zloupotrebi ovlaščenja


I nemoj neko da je skrenuo sa zacrtanog kursa druga tita i partije!

Ne zanima vas vladavina prava, ne zanima vas mesanje policije u rad sudstva, ne zanima vas zloupotreba dece....gradjani.
Samo vas odredjeni policajac zanima.

Pa evo suspednovali su ga, sad bi bio red da klicete Srbiji, Dacicu, RTSu, ne mozete poreci brzu reakciju.


Ili bi jos malo da pokazujete svoju pravovernost na ovom slucaju?
zilikaka zilikaka 20:52 15.11.2012

Re: Apstinent

Pre svake intervencije se pravi procena rizika. Ovo nije prvi put da policija tamo dočazi po tom poslu.

Recimo, za mene je dovoljan jedan pripadnik Interventne brigade da me savlada, razoruža ako treba, privede... No, pripadnici interventne nikad ne idu sami zbog te činjenice.


Dakle, za gospođu i sitnu decu trebaju bar po trojica, jer ih je bilo taman toliko.

Daaj, napraviste ti i exkolega priču, kao da je trebalo sprečiti havariju reaktora, pa ne biraš sredstva, i nemaš vremena da mariš o sitnicama.

Uzgred, gore si me neprijatno iznenadio i nepostojanjem osećaja za prostor. Postavljaš pitanje "Šta ako je žena krenula da se pridruži demonstrantima" a iz prve se vidi da je krenula u potpuno supretnom smeru, van mesta dogadjaja.
Mislim, ako je iskreno, nezgodna falinka za policajca, da ne može da proceni gde se šta nalazi.

...da se razumemo, poštujem to što imate i branite svoj stav, ali od sinoć smo vam uputili toliko konkretnih pitanja i argumenata za raspravu koje niste želeli da vidite, i ništa.
Čitam sad i vidim da se vaša (ti i kolega) diskusija odavno svela na puko mantranje.

A šteta.
Lepo ste počeli


Jelica Greganović Jelica Greganović 20:59 15.11.2012

Re: Apstinent

Ne zanima vas vladavina prava, ne zanima vas mesanje policije u rad sudstva, ne zanima vas zloupotreba dece....gradjani.
Samo vas odredjeni policajac zanima.

Zanima nas konkretno prekoračavanje ovlašćenja, a to što je to baš taj policajac, to je njegov problem.
I nije tačno da se i o tome što si naveo ovde nije razgovaralo.
O kakvoj pravovernosti pričamo, o tome da treba ćutati kada policija prekoračuje ovlašćenja?
Ovo taman na to leže, da te citiram
I nemoj neko da je skrenuo sa zacrtanog kursa druga tita i partije!

tad o tome nije smelo ni da se zine.
jeca92 jeca92 21:00 15.11.2012

Re: Apstinent

Gurneš čoveka u jebenu situaciju, daš mu precizna naređenja, tamo zatekne kordon dece, građane koji mu drže slovo kako da radi njegov posao, postupi po pravilu službe i privede najgrlatije..

Ovde ste totalno promasili ili ne zelite da vidite. Zena nije najgrlatija, rekla je "Sram vas bilo", pocela da se udaljava, a on ocigledno potpuno psihicki nestabilan, besan, krenuo za njom, drmnuo za ruku pa u maricu..Tu nema nikakvog spora, da je potpuno neadekvatno reagovao. Zao mi je zbog njegovih zivaca, ocigledno nije sposoban da radi u stresnim situacijama, ali time mora da se pozabavi policija i sudstvo, a ne da gradjani trpe njegov bes i nesposobnost procene ko je realna opasnost a ko ne....
mikimedic mikimedic 21:18 15.11.2012

Re: Apstinent

Do sada imamo advokaticu koja je poslednjih iks godina vodila proces bez upoznavanja suprotne strane,


izvini, genije - koje su tu suprotne strane? nestor ti je vec u nekoliko komentara pokusao da objasni da na osnovu ne polu nego ni manje od stotog dela informacija kojima javnost raspolaze (a koje ocigledno plasira samo jedna strana) ne mogu da se donose zakljucci.

i pored toga - na osnovu cega si ti zakljucio da su ta zena i vatrogasac u nekakvom sporu? na osnovu svih dokaza koje si bas ti predstavio, zena je vodila postupak protiv firme od koje je kupila stan.

ona sa vatrogascem nema bas nista. niti on ima ikakve veze sa procesom koji ona vodi.

i iznela u tom procesu gomilu laži protiv kojih postoje dokumentovani dokazi.

Zašto sud nije tražio da ona dokumentuje te izjave u tom trenutku (pre nego što je porodica Matić uopšte saznala da se sve to dešava) zna samo sud.


odakle ti znas da je ona sta je ona uopste iznela na sudu, a kamoli da je 'iznela gomilu lazi'.

rekao ti vatrogasac?

sta znaci sledeca recenica?

kakve izjave ona treba da dokumentuje? i gde je ona navodno dala te izjave - i zasto bi ih uopste davala kada sa tom porodicom nema nikakve veze?

nisi mi odgovorio - jel ti nisu smetali oni u patikama i kapuljacama sto su privodili milosevica?


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 15.11.2012

Re: Apstinent

O kakvoj pravovernosti pričamo, o tome da treba ćutati kada policija prekoračuje ovlašćenja?


Izmedju cutanja i linca ima poprilicno prostora cini mi se.
Utisak mi je da je sva ova galama malo predimenzinisana u odnosu na sam dogadjaj, sto bi se reklo, prekomerna upotreba sile.

A simptomaticno mi je i to sto se u pozadini tog slucaja (samog cina hapsenja Majke) nalazi nesto sto bas i ne ide u prilog vatrenim protivnicima prekoracivanja ovlascenja policajca( da li je Maticima stan bas otet kako se ovde skoro pa podrazumeva, da li su oni bas tako nevini kako se podrazumeva, da li su Majka i njena kcerka sigurno na pravoj starni, a i to se podrzaumeva)

Nisu ta pitanja sasvim nebitna ali se ipak napadno ignorisu, i potseca se da se blog na to ne odnosi (bice da se na svakom blogu pise iskljucivo ono sto stoji u naslovu pa bi ovo bio izuzetak)

Sagledavanje svega toga se zove kontekst, a ovde se kontekst namerno i napadno izbegava.
Izbegava se jer bi kontekst mozda promenio percepciju, a to se ne zeli posto je tako kul biti na strani jadnog vatrogasca koga obesna advokatica, pomocu korumporanog sudstva, izbacuje na ulicu.


Zamislimo, samo zamislimo, da je npr Matic rekao svojoj deci da dovedu drugu decu kako bi sprecio izvrsitelje. Da je Majka znala gde joj ide dete iz skole i da je to odobrila.
Da li bi u tom slucaju palo neko drugo svatlo i na sam cin hapsenja?
Verovatno bi i zbog toga mi se cini da se te teme izbegavaju jer je prilicno sumnjivo koliko je to sve cista situacija.
A za samog policajca ja se mnogo ne sekiram, rekao sam vec da mi se cini da je preterao, a na kraju, evo i suspendovan je pa je taj problem i resen.
ecce-florian ecce-florian 23:36 15.11.2012

Re: Apstinent

@miki
nisi mi odgovorio - jel ti nisu smetali oni u patikama i kapuljacama sto su privodili milosevica?



Misliš da bi operativno bilo celishodno da su prilikom akcije ispražnjenja spornog stana od lica i stvari ovi "sportisti" i ostali "civili" ipak nosili maske kako bi se razlikovali od običnih građana.

Moguće

I da ne nose crno-crveno-bele već crno plave trenerke, ko nekad.



Ali , meni se ipak čini da je boja trenerki bila diktirana time da su oni tada bili foke
buba_truba buba_truba 00:05 16.11.2012

Re: Apstinent

antioksidant
kriza srednjih godina
proći će
zamisli kako je tek bosanki plavuši koja je advokat?

Evo ja pokušavam da zamislim, pa mi ne ide.

Mis'im, a kako li je možda Crnogorki crnki... Mađarici riđoj... Hrvatici brineti... ma ne smem ni da pomišljam dalje!

- po mojim komentarima se vidi da sam pod uticajem baneta vukašinovića

Vidi se, ali baš...

Edit: E da - moguće da je kriza srednjih godina.
prapra prapra 01:07 16.11.2012

Re: Apstinent

predatortz

Gurneš čoveka u jebenu situaciju, daš mu precizna naređenja, tamo zatekne kordon dece


Trebali su vodeni topovi.
nenadqwe nenadqwe 13:48 15.11.2012

Da li ce MUP kazniti policajca

Moze Dacic zarad populizma da kazni policajca, moze i gospodja da ga tuzi, ali ona bi taj spor svakako izgubila i platila sudske troskove, a ja da se pitam, svu policiju bih izveo iz Beograda pa slobodno ovi pametni gradjani nek uzmu pravdu u svoje ruke, da vam bude kao u predgradjima Pariza ili Nju Jorka...da osetite cari slobode

Ovo je jos jedan neobjavljeni komentar na B92
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:58 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

Ne znam da li bih baš sigurno tvrdila da bi gospođa spor izgubila, a na svu sreću - ti se ne pitaš.
nenadqwe nenadqwe 14:24 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

Jelica Greganović
Ne znam da li bih baš sigurno tvrdila da bi gospođa spor izgubila, a na svu sreću - ti se ne pitaš.


Gospodjo, ako postoji nedoumica oko bilo koje stvari iz zivota samo je postavite u granice izmedju dva ekstrma, u ovom slucaju bi to ovako izgledalo:

Da su panduri pohapsili sve prisutne kako bi obezbedili lice mesta-pa ne bi nista bilo protivzakonito.

Da su pustili sto zena (pa makar bile i sa decom) da im se izruguju i ometaju ih u izvrsenju zadatka- da po vasem misljenju sto zena je u pravu (valjda samo zato sto su zene i sto imaju decu)
draft.dodger draft.dodger 14:28 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

nenadqwe
Jelica Greganović
Ne znam da li bih baš sigurno tvrdila da bi gospođa spor izgubila, a na svu sreću - ti se ne pitaš.


Gospodjo, ako postoji nedoumica oko bilo koje stvari iz zivota samo je postavite u granice izmedju dva ekstrma, u ovom slucaju bi to ovako izgledalo:

Da su panduri pohapsili sve prisutne kako bi obezbedili lice mesta-pa ne bi nista bilo protivzakonito.

Da su pustili sto zena (pa makar bile i sa decom) da im se izruguju i ometaju ih u izvrsenju zadatka- da po vasem misljenju sto zena je u pravu (valjda samo zato sto su zene i sto imaju decu)

Tvoj misaoni put je komičan.
antioksidant antioksidant 14:29 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

Da su panduri pohapsili sve prisutne kako bi obezbedili lice mesta-pa ne bi nista bilo protivzakonito.

koji si ti pandur

pa bilo bi protivzakonito ako privedeni nisu ugrožavali bezbednost (kao što ni žena sa snimka nije ugrožavala bezbednost). jedino što se desilo je da je maloletna devojčica nasilno odvojena od svoje majke i ostavljena na ulici. nagrađivano službeno lice je tu devojčicu dovelo u opasnost... boolid
nenadqwe nenadqwe 14:35 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

pa bilo bi protivzakonito ako privedeni nisu ugrožavali bezbednost (kao što ni žena sa snimka nije ugrožavala bezbednost). jedino što se desilo je da je maloletna devojčica nasilno odvojena od svoje majke i ostavljena na ulici. nagrađivano službeno lice je tu devojčicu dovelo u opasnost... boolid


A sta da se vlasnik stana naocigled svi razneo bombom, i bude povredjenih okupljenh gradjana i dece, opet nosati pandur kriv, ma dajte uopste ne mislite svojom glavom...zavrsili smo diskusiju...
nenadqwe nenadqwe 14:36 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

Tvoj misaoni put je komičan.


Ti i nemas misaoni put!
antioksidant antioksidant 14:45 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

ma dajte uopste ne mislite svojom glavom

a vi glavu ni mišljenje i nemate
samo kao papagaj ponavljate ono što je predator već pisao pre 200 komentara (i tad je bilo besmisleno ali bar je bilo originalno i moglo se poverovati da on veruje u to što piše)
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:59 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

Da su panduri pohapsili sve prisutne kako bi obezbedili lice mesta-pa ne bi nista bilo protivzakonito.

O, bilo bi, jer oni moraju da ih ozbiljno ometaju u obavljanju posla da bi bili svi pohapšeni. Zamisli kako bi bilo kada bi policija prvo pohapsila sve oko sebe, pa onda obavljala svoj posao, ne samo tu, nego uopšte.
I idi pogledaj snimak ponovo.
zemljanin zemljanin 15:06 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

nenadqwe

A sta da se vlasnik stana naocigled svi razneo bombom, i bude povredjenih okupljenh gradjana i dece, opet nosati pandur kriv, ma dajte uopste ne mislite svojom glavom...zavrsili smo diskusiju...

I imaš pravo u jednom delu ... zato je jedino bilo ispravno da odgovorno lice policajac, na licu mesta izvrši bezbednosnu procenu ... uzimajući u obzir prisustvo dece i moguće probleme i eskalacije (uključujući i tvoj primer), naredi da se policija povuče i o svemu podnese izveštaj.

To je za mene profesionalno postupanje ... sve ostalo (ovde rečeno) je zauzimanje strane ... jedni su strogi zagovornici zakona a drugi strogo emotivni ...
Biljana 77 Biljana 77 19:13 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

A sta da se vlasnik stana naocigled svi razneo bombom..
Opa!
Malopre policija postupa po (pravosnažnoj?) odluci suda,
a sad vlasnika isteruju iz stana...
Uostalom čak da se to i desilo,
ovda bi hipotetički beli medvedi (koji su se pojavili pre 100-tinak komentara)
svojim telima zaštitili prisutne
(jer policajci tamo nisu štitili ljude).

EDIT

Predajem se.
Dosad se dešavalo da žena pošalje komentar sa mog naloga, ali ovo je previše

NNN
jeca92 jeca92 21:03 15.11.2012

Re: Da li ce MUP kazniti policajca

Da su pustili sto zena (pa makar bile i sa decom) da im se izruguju i ometaju ih u izvrsenju zadatka- da po vasem misljenju sto zena je u pravu (valjda samo zato sto su zene i sto imaju decu)

"Da im se izruguju", mislite cinjenica da su bilo sta rekle je u ocima policajaca izrugivanje i zahteva maricu i zatvor...Da sigurna sam da nasi policajci tako i misle...
golubica.bg golubica.bg 14:36 15.11.2012

Da rezimiramo:

Ovde se postavlja gomila pitanja, neka su jasna, dok na mnoga imamo samo polovične odgovore. U svakom slučaju, u odnosu na odgovore na ta pitanja, svako od nas je implicitno formirao i sopstveni stav prema citavom slučaju. Dakle:

1. Da li su okupljeni (mahom deca) uopšte imali pravo da se okupe tu u mirnom, ali potpuno spontanom građanskom protestu?
2. Da li je žena sa snimka DOVELA dete na protest ili ga je sa istog ODVODILA? U skladu s tim, da li je dotična (ne)odgovoran roditelj?
3. Da li je prekršaj obratiti se službenom licu u vršenju dužnosti na način na koji je ona to učinila?
4. Ako jeste, da li je službeno lice imalo pravo da je na licu mesta strpa u maricu?
5. Ako jeste, da li je primenilo prekomernu silu?
6. Ako je odgovor na 4. DA, da li je trebalo nekako zbrinuti maloletno dete, koje je očigledno privođenjem majke bilo prepusteno samo sebi?
6. Ako da, da li neko treba da odgovara što to nije učinjeno?

Da vas cujem, pa da vidimo gde izbija nesporazum
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:01 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

golubice, o tim pitanjima se gore razgovara, pročitaj da se ne ponavljamo...i pogledaj snimak.
Jukie Jukie 15:08 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

Pa na većinu ovih pitanja mogu da odgovore samo policajci, jer oni poznaju procedure, a oba policajca-blogera su rekli da je ovako moralo da bude.

Čini mi se da ovde niko nije kriv, svako je radio ono što je normalno da radi u toj situaciji. Policajci su morali hitno da počiste prostor ispred zgrade i preduprede masovnu tuču, roditelji su morali da štite decu, deca su morala da se guraju tamo gde svojim prisustvom samo mogu da odmognu a nikako da pomognu.

Mislim da je najgore prošao onaj čovek koga su zgrabili dok je stajao sa strane (ne znamo šta je njima govorio ali nije mi izgledao opasno, mislim da je slučajni prolaznik).

Sreća u nesreći je što nijedno dete nije dobilo pendrekom, što govori da policajci nisu nasumično napadali nego su pratili neku logičnu proceduru (ukloni sve odrasle pa će se deca uplašiti i razbežati)

golubica.bg golubica.bg 15:08 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

Jelica Greganović
golubice, o tim pitanjima se gore razgovara, pročitaj da se ne ponavljamo...i pogledaj snimak.


Ma vidim ja, kao sto vidim da neki i posle 4-5 strana ponavljaju ocigledne neistine, pa rek'o da stavimo tacku na cinjenice koje se mogu utvrditi, a da raspravljamo o stvarima koje su podlozne interpretaciji i razlici u misljenjima. No nema veze, ako je post nepotreban, lako se da zanemariti
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:17 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

Sreća u nesreći je što nijedno dete nije dobilo pendrekom

Sreća? Zanimljiv izbor reči...Inače, samo bi još to falilo da policija pendreči decu.
Jukie Jukie 15:40 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

Jelica Greganović
Sreća u nesreći je što nijedno dete nije dobilo pendrekom
Sreća? Zanimljiv izbor reči...Inače, samo bi još to falilo da policija pendreči decu.

Pa jeste sreća. U jednom kadru se vidi kako ogromna gomila ljudi iznenada kulja iz zgrade, a među njima su policajci, uhapšeni/izbačeni odrasli, ali i neka od te dece (koju je u gužvi i pri brzom kretanju i sa leđa teško razlikovati od nižih odraslih jer su po visini otprilike šestaci). Ko zna šta je sve moglo da se desi u tom malom prostoru iza ulaznih vrata gde se svi otimaju i mašu rukama. Pošto nismo pročitali nijednu vest "Dete povređeno u policijskoj akciji" znači da su dotična deca imala veliku sreću da nijedno od njih nije udareno. U kadru na početku gde se vidi mini-kordon ima i mlađe dece koja su mogla da budu i pogažena u stampedu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:48 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

"Ko zna šta sve" ne može da obuhvati i udaranje dece pendrekom.
satinelle satinelle 19:11 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

Jelica Greganović
Sreća u nesreći je što nijedno dete nije dobilo pendrekomSreća? Zanimljiv izbor reči...Inače, samo bi još to falilo da policija pendreči decu.


Bez zelje da konstruisem dogadjaje i razloge istih...Moje maloletno ne bi smelo na takvu "zurku", bez pitanja i moje saglasnosti, inace nisam roditelj i staratelj, vec svoje dete prepustam ulici, a onda izbezumljena dolazim da urlam. Uopste ne podrzavam bahato ponasanje nijedne strane. Koliko je ovaj uniformisani netakticki postupio, toliko je i gospodja isterivala neku glupu pravdu na ulici sa sacicom dece i zainteresovanih voajera. Tu se pravda ne isteruje. Dajte peticiju za pomoc toj porodici, prva cu je potpisati i ucestvovati u bilo kakvoj konkretnoj akciji, ovako se sve svodi na prepucavanja povredjenih sujeta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:15 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

ovako se sve svodi na prepucavanja povredjenih sujeta.

Ovde se ne radi o sujetama, nego o prekoračavanju zakonskih ovlašćenja.
satinelle satinelle 19:47 15.11.2012

Re: Da rezimiramo:

Jelica Greganović
ovako se sve svodi na prepucavanja povredjenih sujeta.Ovde se ne radi o sujetama, nego o prekoračavanju zakonskih ovlašćenja.


Da se ne radi o sujetama, ne bi bilo 600 postova na ovom blogu, uglavnom istih aktera (ne bih da zalazim u polje psihologije, ali sve mi lici na besomucna dokazivanja ispravnosti sopstvenog misljenja). Zao mi je, ja to tako shvatam. Bilo bi dobro da je u celoj prici neko bar nagovestio kako pomoci porodici doticnog vatrogasca.
tyson tyson 08:56 19.11.2012

Re: Da rezimiramo:

golubica.bg
Ovde se postavlja gomila pitanja, neka su jasna, dok na mnoga imamo samo polovične odgovore.
(...)
Dakle:
1. Da li su okupljeni (mahom deca) uopšte imali pravo da se okupe tu u mirnom, ali potpuno spontanom građanskom protestu?

Da.

2. Da li je žena sa snimka DOVELA dete na protest ili ga je sa istog ODVODILA? U skladu s tim, da li je dotična (ne)odgovoran roditelj?

Nebitno.

3. Da li je prekršaj obratiti se službenom licu u vršenju dužnosti na način na koji je ona to učinila?

Može da bude, u zavisnosti od situacije.

4. Ako jeste, da li je službeno lice imalo pravo da je na licu mesta strpa u maricu?

Da.

5. Ako jeste, da li je primenilo prekomernu silu?

Ne.

6. Ako je odgovor na 4. DA, da li je trebalo nekako zbrinuti maloletno dete, koje je očigledno privođenjem majke bilo prepusteno samo sebi?

Da.

6. Ako da, da li neko treba da odgovara što to nije učinjeno?

Da.


Ima tu još pitanja postavljenih ili koja proističu iz rasprave na ovom blogu, npr. ko je pravi vlasnik stana, ko je tu u pravu - vatrogasci ili advokatice, treba li policija da razmišlja o pravičnosti slučaja u kom interveniše, da li je bilo zloupotrebe dece, da li je bilo promišljeno od strane roditelja da dozvole deci da učestvuju u procesu deložacije imajući u vidu predistoriju (pretnje Matića da će a se spali itd.), itd, itsl.

Meni se pak čini da gro nesuglasica ovde proističe iz činjenice da ogromna većina blogera proizvoljno tumači pravilo službe policije i reaguje emotivno, uz uobičajeno spinovanje i skretanje teme.

To kako bismo mi voleli da policija radi bojim se da ne funkcioniše u pravom životu, bar ne kod nas, sada.




Voja Radovanović Voja Radovanović 14:57 15.11.2012

Blog

Tužno i žalosno...da se pošten čovek postidi...
Pozz Jelice i prijatan dan ti želim...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:00 15.11.2012

Re: Blog

Poz. Vojo
maksa83 maksa83 15:37 15.11.2012

Nastavak

Ovo sa "civilima" je sve zanimljivije, i bilo bi jako dobro znati ko su oni civili koji su se motali i asistirali oko marice, tj. da li su to isti ovi:

Očaj porodice Matić: Isterali su nas iz stana, a sada nam privatno obezbeđenje brani da uzmemo lične stvari

Posle jučerašnjeg brutalnog iseljenja iz stana u Višnjićevoj 9 i naloga sudskih izvršitelja da za 24 časa iznesu lične stvari, drama porodice vatrogasca Zorana Matića dobija nove razmere. Privatno obezbeđenje ne dozvoljava im da uđu u stan i uzmu ono što im pripada.

-Deca su plakala čitave noći, istraumirana su. Danas su u školu otišla i bez knjiga, ja nemam ni jaknu, komšije su mi dale nešto da obučem - objasnila je Marković težinu situacije u kojoj se nalazi njena porodica.
ecce-florian ecce-florian 23:17 15.11.2012

Re: Nastavak

maksa83
15:37 15.11.2012
Nastavak
Ovo sa "civilima" je sve zanimljivije, i bilo bi jako dobro znati ko su oni civili koji su se motali i asistirali oko marice, tj. da li su to isti ovi:

Očaj porodice Matić: Isterali su nas iz stana, a sada nam privatno obezbeđenje brani da uzmemo lične stvari


Pajz maxo, vrti se po mreži, čak su postavljene ni neke fotografije kao "dokaz"

link
sve sa zaokruženim, ali

Mada je na fotografiji i momak sa kačketom u jakni na crveno bele pruge ( isti na drugom video snimku pomaže pomoćniku komandira da majku koja se ovde naziva "plavuša" smesti u "maricu" to još uvek ne pruža nesumnjivo saznanje o njegovom radnom angažovanju. Moguće da je radnik MUP-a, moguće da je samo bivši radnik MUP-a,moguće da je bivši radnik MUP-a Srbije ili nekog durgog MUP-a a da sada radi u nekom privatnom obezbeđenju , a moguće je i da je samo savesni građanin koji pomaže policiji u izvršenju zadatka deložacije.

Slažem se da bi bilo lenpo saznati ko su navedena lica i u kojoj funkciji učestvuju u spornom događaju.

Na preostalim fotografijama nije ih moguće primetiti
link
freehand freehand 16:45 15.11.2012

OJE!

500!!!

Nek neko reanimira Reanimatora.

Bože, kakav luzer...
reanimator reanimator 19:31 15.11.2012

Re: OJE!

Bože, kakav luzer...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana