In memoriam

presude pišu "pobednici"

antioksidant RSS / 16.11.2012. u 10:07

gotovina i markač nisu ništa uradili... stotine ljudi je samo umrlo, stotine hiljada njih je samo otišlo da ispuni hrvatski tisućletnji san o etničkoj čistoti...

 

oluja-15-godina-od-progona_500x300.jpg 

 

..... 



Komentari (408)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 11:22 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

g.radicevic
Ne lupetaj.

briljiraš frike...
dok cerski ne uleti klizeći
sa obe noge

Dobro, izvini.
Sigurno možeš da argumewntuješ nekim linkom ili makar citatom kako je Milošević odbio Z4?
juniorr juniorr 12:00 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

g.radicevic
11:16 16.11.2012
Re: A šta ovo znači?
Ne lupetaj.

briljiraš frike...
dok cerski ne uleti klizeći
sa obe noge

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:39 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

freehand
Nema na čem, ja pitam jer ne kapiram koje su sad mogućnosti ostavljene glede tačke 3, kapiram da je ta preskočena - oslobođeni osam od ukupno devet, ostaje tačka tri. Zna li neko kapacitet sporne tačke?Nije to bitno. Nema ova presuda veze sa Gotovinom i Markačem.Ova presuda kaže:"Nije bilo sastanka na Brionima, Tuđman i društvo nisu dogovarali progon i etničko čišćenje, Vojska i policija na terenu nisu granatirali, ubijali, streljali i palili da zastraše i oteraju. Hrvatska je glede toga čista i nevina."Ostali su sitni ekscesi na terenu, eventualno novo suđenje jugoslovenskom i srpskom političkom i vojnom rukovodstvu jer su, u stvari, oni etnički očistili Hrvatsku.To je suština.

Ima neverovatnih komentara. Koji maše suštinu.
Ali džaba pišeš. Nemoguće je sime & co ubediti da je ovo osim što je nemoralna presuda istovremeno i vrlo opasna presuda za nas, za našu decu, unuke, za našu budućnost. I da političari, država, blogeri i poštena inteligencija treba stalno da preduzimaju aktivnosti (prema svojim mogućnostima) da se umanje štete koje su posledice građanskog rata na teritoriji SFRJ. Bez obzira gde se se presude donose i na koga se odnose i čiji su generali. Sve je to jedno dvorište. Mislim da Srbija to radi najmanje i najlošije na radost sonje biserko, nataše k., tamare kaliterne, miljenka derete i ostalih prevaranata.
Ćutati kao pička je loše, ulizivati se zbog ličnih i sitnih političkih interesa svakome je isto tako loše kao i pljuvati velike sile. Naći meru reagovanja (uvek u korist države i naroda) je umetnost koja razlikuje politikante i jajare od državnika.

dragan7557 dragan7557 14:35 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

g.radicevic
Ne lupetaj.

briljiraš frike...
dok cerski ne uleti klizeći
sa obe noge

Kod mene ljudi ne lupetaju već govore, a ponekad kažu i svoje mišljenje ili izraze čak i svoj stav.

Na drugoj strani:

g.radicevic 10:56 16.11.2012
Re: A šta ovo znači?

Ostali su sitni ekscesi na terenu, eventualno novo suđenje jugoslovenskom i srpskom političkom i vojnom rukovodstvu jer su, u stvari, oni etnički očistili Hrvatsku.
To je suština.



nisi daleko od mete
nije li Slobica svojom visokoumnom politikom poništio izbore u kraini i odbio plan Z4.

i pored velikog interesovanja za prošlost, ne bakćem se njom preterano da bih je svaki dan vraćao u sadašnjist pa makar tome bio uzrok i ICTY.

Dok od mešetarenja sa plitkoumnim pitanjima:
freehand 11:22 16.11.2012
Re: A šta ovo znači?

g.radicevic

Ne lupetaj.


briljiraš frike...
dok cerski ne uleti klizeći
sa obe noge


Dobro, izvini.
Sigurno možeš da argumewntuješ nekim linkom ili makar citatom kako je Milošević odbio Z4?

godine gospodnje 2012, ama ni kišne gliste nemaju nikakve vajde.

Gledajte vi gospodo kako da preživite ova sumanuta vremena od zaguljenosti nemate vajde.

cerski
NNN NNN 15:54 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

da će dužina boravka u pritvoru nadmašiti visinu kazne za to delo.

Mislim da bi im trebalo nadoknaditi duševnu bol koju su pretrpeli nevini u zatvoru.
Možda bi ovi koji su samovoljno otišli trebalo da sakupe neki novac...
gorstak92 gorstak92 16:02 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

NNN
da će dužina boravka u pritvoru nadmašiti visinu kazne za to delo.

Mislim da bi im trebalo nadoknaditi duševnu bol koju su pretrpeli nevini u zatvoru.
Možda bi ovi koji su samovoljno otišli trebalo da sakupe neki novac...


I ne samo to.
Treba ih pozvati kao počasne goste na koncert Kazališta u Areni pa da izađu na binu kad se bude pevala Ruža. Red je da ih i Srbi pozdrave kao sad dokazano nevine mirotvorce/oslobodioce
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:18 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

na koncert Kazališta u Areni

ideš?
gorstak92 gorstak92 16:26 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

stefan.hauzer
na koncert Kazališta u Areni

ideš?

Sve je lako kad si mlad.
U nedoumici sam da li da bojkotujem Arenu tako što neću da gledam predstavu ,,Dizni na ledu".
Kažu da će biti lepo vreme sutra, a to znači basket na Košutnjaku/Adi & fuck Arena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:34 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

to znači basket

taj rad.

kod mene radan vikend. na selu se još greju zdrvima.
cepanje i to.još ako je lepo vreme,pa skinem majčicu ... a lokalne cice polude;
za dečkom što lomi onaj panj pod sobom i ju


fuck Arena!

dolazi ramštajn u aprilu(spremi baklje
gorstak92 gorstak92 16:37 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

dolazi ramštajn u aprilu(spremi baklje

Jeah!!!
Dekontaminacija.

Spalićemo Arenu
ultimatum ultimatum 16:46 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

KRALJMAJMUNA
freehand
Nema na čem, ja pitam jer ne kapiram koje su sad mogućnosti ostavljene glede tačke 3, kapiram da je ta preskočena - oslobođeni osam od ukupno devet, ostaje tačka tri. Zna li neko kapacitet sporne tačke?Nije to bitno. Nema ova presuda veze sa Gotovinom i Markačem.Ova presuda kaže:"Nije bilo sastanka na Brionima, Tuđman i društvo nisu dogovarali progon i etničko čišćenje, Vojska i policija na terenu nisu granatirali, ubijali, streljali i palili da zastraše i oteraju. Hrvatska je glede toga čista i nevina."Ostali su sitni ekscesi na terenu, eventualno novo suđenje jugoslovenskom i srpskom političkom i vojnom rukovodstvu jer su, u stvari, oni etnički očistili Hrvatsku.To je suština.

Ima neverovatnih komentara. Koji maše suštinu.
Ali džaba pišeš. Nemoguće je sime & co ubediti da je ovo osim što je nemoralna presuda istovremeno i vrlo opasna presuda za nas, za našu decu, unuke, za našu budućnost. I da političari, država, blogeri i poštena inteligencija treba stalno da preduzimaju aktivnosti (prema svojim mogućnostima) da se umanje štete koje su posledice građanskog rata na teritoriji SFRJ. Bez obzira gde se se presude donose i na koga se odnose i čiji su generali. Sve je to jedno dvorište. Mislim da Srbija to radi najmanje i najlošije na radost sonje biserko, nataše k., tamare kaliterne, miljenka derete i ostalih prevaranata.
Ćutati kao pička je loše, ulizivati se zbog ličnih i sitnih političkih interesa svakome je isto tako loše kao i pljuvati velike sile. Naći meru reagovanja (uvek u korist države i naroda) je umetnost koja razlikuje politikante i jajare od državnika.



Mnogo je danas jajara, izgleda... jeste nam drzava slaba, ali kada angazuju "nase" placene ubice da kokaju po hrvatskom podzemlju, mogu valjda tajne sluzbe da organizuju nesto nalik onome sto su nam ustase, vmrovci, Siptari & co uradili sa kraljem Aleksandrom u Marseju?

Bio je jos jedan Ante - Pavelic...ali je bilo i Srba poput Blagoja Jovovica (videti detalje npr. na wikipediji)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:52 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Spalićemo Arenu


pardon Kombank Arenu

*part 2

JJ Beba JJ Beba 17:02 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Spalićemo Arenu

hoćemo :))
niccolo niccolo 18:00 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

JJ Beba
Spalićemo Arenu

hoćemo :))

Samo da se i ja samoprijavim na ovu temu...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:26 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

širimo se!

di je docs?
pretorian024 pretorian024 19:34 16.11.2012

Re: A šta ovo znači?

Z4 isto kao i rezolucija UN 1244... Ima li nase policije na KiM??? Mrtvo slovo na papiru a papir sve trpi. Svasta smo mi sa njima potpisali ali nekako sve radi samo njima u korist. Kad nama nesto treba uvek bude neki "specijalan slucaj" ili se izglasa neka uredba kojom nam se samo uvale dodatne obaveze i odgovornost. Nasa prava nisu njihova briga a izgleda da nisu ni nasa. Nas visokoumni Slobica je zaustavio vojsku i poceo biznis sa Franjom. Da smo mi sa njima ratovali ne bi ih bilo. Americki pukovnik na KiM mi je rekao kako bi ih nasa mehanizacija pregazila samo sa ciglom na gasu. Imali smo toliku silu, skoro sva tehnika JNA je bila pod nasom kontrolom samo nismo imali vodju. Mobilizacija je uspela samo u Vojvodini, nije bilo jedinstva... Sad mozemo samo da placemo nad svojom sudbinom. SBBKBB...
michiganac michiganac 05:44 17.11.2012

Re: A šta ovo znači?

gorstak92
dolazi ramštajn u aprilu(spremi baklje

Jeah!!!
Dekontaminacija.

Spalićemo Arenu


Samo da dodam kako mi je na um dosla ideja da nacinim spot sa snimcima/fotosima kao npr. ovaj u naslovu sa traktorima od strane uvazenog blogera "antioksidanta" i onima iz WW2 uz Savu, djecijeg logora u Sisku, Sanskog Mosta, Bihaca,... uz istu muzicku podlogu i stihove:

Du hast mich verletzt!

michiganac, omladinac, becki student, krajisnik-samo bosanski, iz mjesta u kojem je pocinjen posljednji veliki zlocin u proslom ratu i od strane lica koja se juce nisu skidala sa medija.
michiganac michiganac 08:09 17.11.2012

Re: A šta ovo znači?









nestor92 nestor92 10:41 16.11.2012

Sine, svi su Hrvati ...

... , rekla bi moja baba, davno već pokojna. Ja sam to zapamtio, nisam zloupotrebio i nikad nisam ništa nažao učinio čoveku drugačijem od mene, zato što je drugačiji od mene.

Presuda je očekivana. Haški tribunal je fakat koji jedna mala zemlja mora da prihvati jer je mala i jer je poražena u ratovima 90-tih na svaki način. Mi sa njim ne saradjujemo, mi moramo da slušamo šta nam se kaže. Zašto je to tako, svako ima svoje mišljenje.

Mislim da treba da kažemo šta mislimo, da to nikada ne zaboravimo, ali da prihvatimo i ovo poniženje kao neminovnost našeg sveopšteg poraza. A ako su Nemci mogli svoje poraze da pretvore u pobede, to možemo i mi na mikro, na balkanskom planu.

Samo što je to vrlo zaheban posao.


juniorr juniorr 11:23 16.11.2012

Re: Sine, svi su Hrvati ...

Sine, svi su Hrvati ...
... , rekla bi moja baba, davno već pokojna. Ja sam to zapamtio, nisam zloupotrebio i nikad nisam ništa nažao učinio čoveku drugačijem od mene, zato što je drugačiji od mene.

Presuda je očekivana. Haški tribunal je fakat koji jedna mala zemlja mora da prihvati jer je mala i jer je poražena u ratovima 90-tih na svaki način. Mi sa njim ne saradjujemo,

mi sa njim ne saradjujemo, mi sa njim ne saradjujemo?!

sta je sve radio dobri rasim pa da sad vredjamo coveka koji se onoliko prostirao da udovolji hagu? i ne samo on, daleko bilo. nego, hoce li on sad nesto reci, to je meni. vec cujem hor beckih decaka, bez crvene borke doduse, nema ona taj glasic, al ima taj um i jako je ponosna zbog istog.
mozda ipak brze-bolje organizuje tribinu u svom cistilistu, ekipa naravno na broju, a tema - nerazumni srbi.

odziv veliki!
escherichije_colic escherichije_colic 11:25 16.11.2012

Re: Sine, svi su Hrvati ...

nestor92
A ako su Nemci mogli svoje poraze da pretvore u pobede, to možemo i mi na mikro, na balkanskom planu.

Samo što je to vrlo zaheban posao.




Pitanje je kako bi i Nemci uspeli u tome, da nije bilo Maršalovog plana. Postoje neke indicije u "nezvaničnoj istoriji" da je kompletan "hladni rat" započeo na osnovu fabrikacija nemačkih obaveštajaca "zaposlenih" sa obe strane "gvozdene zavese". U svakom slučaju, dobro su iskoristili istorijske okolnosti. Grad u kojem trenutno boravim bio je potpuno razoren u napadima RAFa (70% građevina) a danas predstavlja centar jedne od najrazvijenijih evropskih regija.

S druge strane, ne vidim da su Nemci toliko disciplinovani i "ubermenš" kakvima ih mi sebi uglavnom predstavljamo. Jednostavno, kad utopiš ljude u toliki standard i blagostanje, ne može se dogoditi da ih usput i ne pripitomiš. Kako god da okreneš, lova je ključ rešenja.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 11:31 16.11.2012

antihrvatski i antisrpski sud!

do juce su hrvati pisali, pricali, debatovali da je tribunal antihrvatski sud koji je osnovan da bi se osudili hrvati i hrvatski narod i cela hrvatska drzava..

danas na hrt-u pevaju drugu pesmu. neki profesor prava kaze kako je sud pravrdan i kako se to sada pokazalo.

strasno!

p.s. presudu ne bih ni komentarisala. sve ste rekli. ali bih napomenula da se razmisli kako ce sada ziveti srbi koji i danas zive u hrvatskoj.
kakvi ce biti odnosi dve drzave.

verovatno nikakvi. i sad nisu na zavidnom nivou.

cekam izjavu josipovica, milanovica i vesne pusic.
libkonz libkonz 11:38 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

cekam izjavu josipovica, milanovica i vesne pusic.

idi na bilo koji hrvatski portal, imaš tamo izjave.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:44 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

p.s. presudu ne bih ni komentarisala. sve ste rekli. ali bih napomenula da se razmisli kako ce sada ziveti srbi koji i danas zive u hrvatskoj.
kakvi ce biti odnosi dve drzave.

verovatno nikakvi. i sad nisu na zavidnom nivou.


Ostaje i pitanje da li Hag ovom presudom smatra da nije bilo organizovanog zlocinackog delovanja nego da su za ubistva i progon odgovorni samo neki bezimeni pojedinci. To bi bilo lose i opasno jer bi znacilo da se odgovorni nikada nece pronaci a i da se svaka druga slicna optuznica moze oboriti na ovaj nacin.

cekam izjavu josipovica, milanovica i vesne pusic.


U medjuvremenu jedna realna izjava Pupovca:

"Ono što je dobro za generale Markača i Gotovinu sasvim sigurno nije dobro za žrtve i nastavak obnove pomirenja u regiji. Nakon ove presude koja je dobra za generale ostaje pitanje tko je odgovoran za ubojstva, progon, uništenje i paljenje kuća, jer do sada za to još nitko nije odgovarao", rekao je nakon oslobađajuće presude potpredsjednik Samostalne demokratske srpske stranke (SDSS) i predsjednik Srpskog narodnog vijeća (SNV) Milorad Pupovac.

edi-va edi-va 11:51 16.11.2012

Re: Sine, svi su Hrvati ...

juniorr
sta je sve radio dobri rasim pa da sad vredjamo coveka koji se onoliko prostirao da udovolji hagu? i ne samo on, daleko bilo. nego, hoce li on sad nesto reci,to je meni


Predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom Rasim Ljajić ocenio je da je nakon današnje presude Haški tribunal "izgubio svaki kredibilitet".

"Ovo danas je samo dokaz selektivne pravde koja je gora od svake nepravde", rekao je Ljajić novinarima u beogradskom Medija centru i dodao da su ljudi u akciji Oluja ubijeni i proterani, a da za to niko nije odgovoran. "Ova odluka Apelacionog veća nas vraća tri koraka unazad i percepcija Tribunala u našoj javnosti biće još gora", zaključio je Ljajić.
juniorr juniorr 12:02 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

cekam izjavu josipovica, milanovica i vesne pusic.


vec su izjavili
juniorr juniorr 12:04 16.11.2012

Re: Sine, svi su Hrvati ...

di-va
11:51 16.11.2012
Re: Sine, svi su Hrvati ...
juniorr
sta je sve radio dobri rasim pa da sad vredjamo coveka koji se onoliko prostirao da udovolji hagu? i ne samo on, daleko bilo. nego, hoce li on sad nesto reci,to je meni


Predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Haškim tribunalom Rasim Ljajić ocenio je da je nakon današnje presude Haški tribunal "izgubio svaki kredibilitet".

"Ovo danas je samo dokaz selektivne pravde koja je gora od svake nepravde", rekao je Ljajić novinarima u beogradskom Medija centru i dodao da su ljudi u akciji Oluja ubijeni i proterani, a da za to niko nije odgovoran. "Ova odluka Apelacionog veća nas vraća tri koraka unazad i percepcija Tribunala u našoj javnosti biće još gora", zaključio je Ljajić.



zahvaljujem!
kad ja, eto, citam hrvate..
WIMBLEDON WIMBLEDON 12:06 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

p.s. presudu ne bih ni komentarisala. sve ste rekli. ali bih napomenula da se razmisli kako ce sada ziveti srbi koji i danas zive u hrvatskoj.
Овом пресудом прекинут jе ловостоj на преостале Србе у НДХ. Не бих да сам у њиховоj кожи. А ако jе неко и мислио да ће Ватикан дозволити да Готовина и Маркач буду осуђени‚ био jе у великоj заблуди. Злаочини католика нису исти као злочини православаца‚ то jе jасно‚ нарочито у англосаксонском праву‚ тj. Хагу.
JJ Beba JJ Beba 15:01 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!


strasno!


odvratno
osećam se ko popišana
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 15:01 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!


idi na bilo koji hrvatski portal, imaš tamo izjave.


nema potrebe. cula sam ih licno. josipovic se raspao od srece. milanovic je bio nesto umereniji. vesna pusic za sada nista, muk!
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 15:02 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

juniorr
cekam izjavu josipovica, milanovica i vesne pusic.


vec su izjavili


znam, cula ovu dvojicu. ali nije pusicka.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:06 16.11.2012

Re: <span>Re: anti<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="blue">hrvatski </span>i antisrpski sud!</span>

cekam izjavu josipovica, milanovica i vesne pusic.

Ja sam čekao izjavu Nataše Kandić
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 18:50 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

Ja sam čekao izjavu Nataše Kandić


dobro da te samo njeno mišljenje zanima. mada nisam ni očekivala drugacije od tebe.

ali što je ne pitaš? ima telefon na njihovom sajtu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:04 16.11.2012

Re: Sine, svi su Hrvati ...

"Ovo danas je samo dokaz selektivne pravde koja je gora od svake nepravde",
zaključio je Ljajić.

Neki su to zakljucili dosta ranije i izgleda, bili u pravu

Meni ovde sudi nelegitiman i nelegalan sud, koji je Savet bezbednosti osnovao po diktatu SAD. - Seselj


Rusija se zalaže za zatvaranje Međunarodnog suda za ratne zločine počinjene na području bivše Jugoslavije (ICTY) i optužuje ga za pristranost

"Mi svi znamo da se u odnosu prema mnogim optuženicima, i to prije svega ako ne i isključivo prema Srbima, primjenjuje neopravdano oštar pristup, a ponekad neobjašnjive istrage traju beskonačno dugo vremena", ustvrdio je. On smatra da je pristup prema drugim optuženima, "kao na primjer Bošnjacima, potpuno drukčiji" te je ocijenio da postoji politička pristranost.
- Sergej Lavrov
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:08 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

mada nisam ni očekivala drugacije od tebe.

Na osnovu čega? Jel' zbog toga što povremeno zezam Pederera?

Ne treba da zovem - gospođa je dala izjavu i pročitao sam je pre nego što sam napisao komentar. Izjave gorepomenutih sam mogao i da očekujem takve kakve su, pa me nisu ni interesovale. Izjava Nataše Kandić je mnogo zanimljivija. I pretpostavljao sam da će biti takva.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 20:05 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

Na osnovu čega? Jel' zbog toga što povremeno zezam Pederera?


vidim ja da se tebi federer sviđa. a on ne haje.

Izjava Nataše Kandić je mnogo zanimljivija. I pretpostavljao sam da će biti takva.


nisam procitala/cula. daj neki detalj?
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:10 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

Nisi mi odgovorila na osnovu čega nisi
ni očekivala drugacije od tebe



nisam procitala/cula

Evo. Kao i sve drugo, ima na Netu
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 22:17 16.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

Evo. Kao i sve drugo, ima na Netu


izvini, šta fali izjavi.
procitala sam celu.
ovde su malo udrobljenii ostali. a saopstenje fonda je kratko i jasno.
michiganac michiganac 06:53 17.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

WIMBLEDON
p.s. presudu ne bih ni komentarisala. sve ste rekli. ali bih napomenula da se razmisli kako ce sada ziveti srbi koji i danas zive u hrvatskoj.
Овом пресудом прекинут jе ловостоj на преостале Србе у НДХ. Не бих да сам у њиховоj кожи. А ако jе неко и мислио да ће Ватикан дозволити да Готовина и Маркач буду осуђени‚ био jе у великоj заблуди. Злаочини католика нису исти као злочини православаца‚ то jе jасно‚ нарочито у англосаксонском праву‚ тj. Хагу.


mnogo ranije


prije 15-ak dana



Da li su pricali (samo) o krscanima u Siriji?!
8c_competizione 8c_competizione 11:58 17.11.2012

Re: antihrvatski i antisrpski sud!

англосаксонском


anglosaksonski svet je prepun protestanata i samim tim nije pod direktnim uticajem Vatikana

ali da je Vatikan uticajan, jeste. nisu sa dzhaba najbogatija banka na svetu. a para vrti gde burgija nece!
libkonz libkonz 11:13 16.11.2012

Ne znam

Stvarno ne znam šta bih napisao osim: jadna i sramna odluka. baš su đubrad.
tetkino tetkino 11:17 16.11.2012

Tužba za genocid

Mislim da previđate glavnu stvar, a to je da spor između Hrvatske i Srbije i dalje traje.
Jedini argument Srbije u toj uzajamnoj tužbi za genocid bila je ova presuda generalima, koja je poništena.
Srbi mogu komotno da sad svu imovinu predaju Hrvatskoj, jer ćemo narednih 100.000 godina raditi da isplatimo ratnu odštetu.
Molim vas da se ne zavaravamo ishodom tog suđenja, obzirom da znamo kako smo prošli.

A šta će sada biti sa ono malo Srba koji su ostali u Hrvatskoj, ne smem ni da pomislim.
Zahtevi za povraćaj imovine ili pravičnu cenu pri prodaji iste, takođe možemo okačiti mačku o rep.
Od Srba u Hrvatskoj ostaće samo spomenici kulture i pokoji grob - a ni to zadugo. Biće kao da nas nikad bilo nije.

Ovim je i zvanično ugašeno svetlo na državu zvanu Srbija - jedino što mi uporno odbijamo to da vidimo.
niccolo niccolo 11:21 16.11.2012

Re: Tužba za genocid

Ovim je i zvanično ugašeno svetlo na državu zvanu Srbija

Svetlo na državi zvanoj Srbija mogu da ugase samo građani države zvane Srbija. Recimo ako krenu da katastrofalno doživljavaju sudske presude...
petarjjj petarjjj 11:20 16.11.2012

Dan tolerancije

Ovde je problem što je baš danas doneta odluka.

Danas je međunarodni dan tolerancije. Tako da se i ratni zločini na današnji dan mogu tolerisati.

Da je danas 1. april verovatno bi ih oko 9.00 osudili na doživotnu a oko 10.00 oslobodili.

Šta reći!

sima2000 sima2000 11:20 16.11.2012

predlozi za delanje

Potrebno je napraviti detaljan, sveobuhvatan, faktografski i realan popis srpskog stradanja. U to uključiti i nesrpsko stradanje nastalo našom krivicom.

Imena i prezimena poginulih, ranjenih i proteranih.
Razdvojiti civile od vojnika - jedni na jedan spisak, drugi na drugi spisak.
Popisati otetu, spaljenu i srušenu imovinu.
Iskopati svaku jamu i popisati svaku kost. DNK analizom pronaći pretke i potomke ubijenih.

Sve ovo, ako je moguće, treba raditi zajedno sa "neprijateljskim" narodima. Usaglašavati podatke, brojke i činjenice.

Ukinuti mitologiju, mistifikaciju, zamagljivanje i uopštavanje. Ukinuti reč "ognjište". Istorija srpskog naroda ne treba da bude zbirka narodne rodoljubive poezije, nego skup brojki, datuma, imena i prezimena.

Krajnji cilj svih ovih aktivnosti treba da bude zajednička, konsenzusom usvojena, istorija balkanskih naroda. Da mi priznamo kad smo i koliko njih ubijali, da oni priznaju kad su i koliko nas ubijali.

Ubeđen sam da kada bi ovakav plan izneli pred EU, UN, NATO i ostale mrske nam organizacije, dobili bi sigurnu podršku. I to ne samo podršku, nego bi i ona druga "neprijateljska" strana bila izložena pritisku da se povinuje i priključi.

Ako se sav naš protest i negodovanje zbog nepravednog suđenja svede na vapaj "pustite naše zločince, kao što ste pustili njihove" onda ne možemo očekivati nikakvu podršku ni od Rusije i Kine, a kamo li od zapadnih zemalja.
niccolo niccolo 11:25 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

konsenzusom usvojena

Od strane koga?
sima2000 sima2000 11:28 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Od strane koga?


Od strane balkanskih naroda. Tačnije od strane pripadajućih elita. Ovo gore je posao za političare i istoričare.
escherichije_colic escherichije_colic 11:32 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000
Potrebno je napraviti detaljan, sveobuhvatan, faktografski i realan popis srpskog stradanja. U to uključiti i nesrpsko stradanje nastalo našom krivicom.

Imena i prezimena poginulih, ranjenih i proteranih.
Razdvojiti civile od vojnika - jedni na jedan spisak, drugi na drugi spisak.
Popisati otetu, spaljenu i srušenu imovinu.
Iskopati svaku jamu i popisati svaku kost. DNK analizom pronaći pretke i potomke ubijenih.

Sve ovo, ako je moguće, treba raditi zajedno sa "neprijateljskim" narodima. Usaglašavati podatke, brojke i činjenice.

Ukinuti mitologiju, mistifikaciju, zamagljivanje i uopštavanje. Ukinuti reč "ognjište". Istorija srpskog naroda ne treba da bude zbirka narodne rodoljubive poezije, nego skup brojki, datuma, imena i prezimena.

Krajnji cilj svih ovih aktivnosti treba da bude zajednička, konsenzusom usvojena, istorija balkanskih naroda. Da mi priznamo kad smo i koliko njih ubijali, da oni priznaju kad su i koliko nas ubijali.

Ubeđen sam da kada bi ovakav plan izneli pred EU, UN, NATO i ostale mrske nam organizacije, dobili bi sigurnu podršku. I to ne samo podršku, nego bi i ona druga "neprijateljska" strana bila izložena pritisku da se povinuje i priključi.

Ako se sav naš protest i negodovanje zbog nepravednog suđenja svede na vapaj "pustite naše zločince, kao što ste pustili njihove" onda ne možemo očekivati nikakvu podršku ni od Rusije i Kine, a kamo li od zapadnih zemalja.


Simo, mislim da si u zabludi kada veruješ da rešenje za blagostanje jednoga naroda leži u odricanju od nacionalne istorije, simbolia, mitologije.

Razvijeni i bogati narodi i te kako drže do svojih mitova i ponosni su na njih, da ne navodim sad silne primere. Jedna stvar je biti siromašan i bedan a sasvim druga stideti se sebe. Nemci se danas ne stide sebe, naprotiv, sa svi znamo šta se radilo i kako se radilo. Da li su Nemci zbog holokausta pljunuli i odrekli se Vagnera, Valkira i cele te ikonografije koja je nacistima bila prijemčiva? Naravno da nisu.

To o iznošenju nekakvih samoinicijativnih planova za "istinu i pomirenje" pred EU, NATO i SBUN tek zvuči naivno i neozbiljno. Svetska politika ne može se ipak posmatrati iz vizure školskog dvorišta, pa sad mi idemo okolo sa prstićem i tražimo "mir mir niko nije kriv" a Odrasli će to da odobre i nateraju onu drugu bezobraznu decu da se s nama mire, msm ... <_<
freehand freehand 11:33 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Potrebno je napraviti detaljan, sveobuhvatan, faktografski i realan popis srpskog stradanja. U to uključiti i nesrpsko stradanje nastalo našom krivicom.

U popis "srpskog stradanja" uključiti "nesrpska stradanja nastala našom krivicom"?
Iskopati svaku jamu i popisati svaku kost. DNK analizom pronaći pretke i potomke ubijenih.

Da mi priznamo kad smo i koliko njih ubijali, da oni priznaju kad su i koliko nas ubijali.


U stvari da ne citiram dalje...
Na čemu si ti, Simo?


niccolo niccolo 11:33 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Tačnije od strane pripadajućih elita. Ovo gore je posao za političare i istoričare.

Da, ali ko tačno do njih, kako ćemo ih izabrati? Da li je to vladajuća većina u jednom trenutku? Ko od istoričara, da li svi moraju da se saglase ili je isto dovoljna neka većina (i kako bi se ta većina utvrdila)? I zbog čega bi mene obavezivalo mišljenje nekog političara za koga nisam glasao, koji nema ni nadležnost da usvaja važeću verziju istrorije? I šta je uopšte to važeća verzija istorije, kako se manifestuje? Hoće li postojati neka krivična dela ako bi neko tvrdio suprotno toj važećoj verziji?
sima2000 sima2000 11:41 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Simo, mislim da si u zabludi kada veruješ da rešenje za blagostanje jednoga naroda leži u odricanju od nacionalne istorije, simbolia, mitologije.


Istorija je nauka koja ima za cilj da prikupi faktografske podatke o tome koji su sve civili imenom i prezimenom poginuli u NATO bombardovanju, koji su mostovi i koje fabrike srušene. Sa datumima i fotografijama.

Mitologija je kad se kaže "Nato je bombama zasipao srspku nejač u porodilištima", "naneli su nam štetu od milion milijardi dolara".

Nacionalna istorija nije isto što i nacionalna mitologija i ne treba da budu u istoj rečenici u istim udžbenicima. Naš problem je baš u tome što ne umemo da razlikujemo te dve stvari i kao posledicu imamo potpuno nerazumevanje sa okruženjem.

To o iznošenju nekakvih samoinicijativnih planova za "istinu i pomirenje" pred EU, NATO i SBUN tek zvuči naivno i neozbiljno.


Ako je ovo neozbiljno, ti mi kaži šta je ozbiljno.

Stability je reč koja gvozdena vrata otvara. Stabilnost se u svetu više ceni i od demokratije i od ljudskih prava. Mubarak i Gadafi su bili dobri dok su održavali stabilnost. Kada to više nisu mogli, pušteni su niz vodu. Sloba je bio odličan dok je bio faktor stabilnosti. Stabilnost pogoduje ekonomiji, a oko para se okreće svet.

Stabilnost na Balkanu se postiže razgraničenjem i pomirenjem. Zbog toga nije dovoljno da Kosovo bude oteto, nego mi to moramo i da priznamo. Naivan si ti koji ne razumeš kako svet funkcioniše i na koji način mi slabi i nejaki možemo da se borimo za naše interese.

sima2000 sima2000 11:42 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

U stvari da ne citiram dalje...
Na čemu si ti, Simo?


na zdravom razumu..
freehand freehand 11:49 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Istorija je nauka koja ima za cilj da prikupi faktografske podatke o tome koji su sve civili imenom i prezimenom poginuli u NATO bombardovanju, koji su mostovi i koje fabrike srušene. Sa datumima i fotografijama.

A ne treba da činjenice poveže, objasni uzroke, opiše dešavanja i posledice, uloge aktera?
bubamarac bubamarac 11:50 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Mozemo samo da sviramo qrcu.
sima2000 sima2000 11:53 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

A ne treba da činjenice poveže, objasni uzroke, opiše dešavanja i posledice?


Ne vidim da su se Jevreji pretrgli da objasne uzroke i posledice holokausta. I da li ima potrebe da se tu išta objašnjava. Ako ne znamo kako treba, možemo na njih da se ugledamo.
Ili na one koje su iskopali, identifikovali, popisali i sahranili žrtve u Srebrenici.
freehand freehand 11:57 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000
A ne treba da činjenice poveže, objasni uzroke, opiše dešavanja i posledice?


Ne vidim da su se Jevreji pretrgli da objasne uzroke i posledice holokausta. I da li ima potrebe da se tu išta objašnjava. Ako ne znamo kako treba, možemo na njih da se ugledamo.
Ili na one koje su iskopali, identifikovali, popisali i sahranili žrtve u Srebrenici.

Simo, prvo redefinišeš pojam istorije koji važi od Herodota naovamo, a onda nastavljaš da to obrazlažeš sve većim besmislicama.
Povlačim se.
Ja nisam taj kalibar.
sima2000 sima2000 12:02 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Simo, prvo redefinišeš pojam istorije koji važi od Herodota naovamo, a onda nastavljaš da to obrazlažeš sve većim besmislicama.


Nije Wikipedija neka referenca, ali i to je bolje nego da mi ti objašnjavaš šta je istorija.

History (from Greek ἱστορία - historia, meaning "inquiry, knowledge acquired by investigation"[2]) is the discovery, collection, organization, and presentation of information about past events.

Dakle: otkrivanje, sakupljanje, organizacija i prezentacija informacija o prošlim događajima.
escherichije_colic escherichije_colic 12:08 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000
Simo, mislim da si u zabludi kada veruješ da rešenje za blagostanje jednoga naroda leži u odricanju od nacionalne istorije, simbolia, mitologije.


Istorija je nauka koja ima za cilj da prikupi faktografske podatke o tome koji su sve civili imenom i prezimenom poginuli u NATO bombardovanju, koji su mostovi i koje fabrike srušene. Sa datumima i fotografijama.

Mitologija je kad se kaže "Nato je bombama zasipao srspku nejač u porodilištima", "naneli su nam štetu od milion milijardi dolara".




Izvini bratac, ali ti nigde nisi pominjao NATO bombardovanje, nego ukidanje reči "ognjište" i sve tako neka radikalna gledišta.

Razumem ja tebe i razumem da ti je srce na mestu, ali mislim da te malo previše zahvatio taj "self loathing" sindrom. Daleko od toga da ne treba sami sebe najviše da kritikujemo, ispravljamo i unapređujemo, ali negde se mora povući zdravorazumska granica. Na primer, ako bismo doslovce primenili sve o čemu ti pričaš, ja bih valjda moju decu trebalo da učim kako je "Kosovski mit" isto što i "nirnberški rasni zakoni" ili da ih uopšte o tome ne učim, jer je u pitanju tobože opasna materija koja vodi u fašizam? Ne slažem se sa takvim doživljajem nacionalne istorije, pa čak ni momenata gde se ona prepliće sa mitologijom.

Ko ima bogatu nacionalnu istoriju na nju treba da bude ponosan, inače nikada neće naći svoje mesto u porodici evropskih naroda. Pogrešno je uverenje da se u Evropu može ući samo utapanjem u bezličnu masu, naprotiv- kao bezlična masa možemo biti samo "đubretarska snaga Evrope", da parafraziram Ducija Simonovića.
sima2000 sima2000 12:35 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Na primer, ako bismo doslovce primenili sve o čemu ti pričaš, ja bih valjda moju decu trebalo da učim kako je "Kosovski mit" isto što i "nirnberški rasni zakoni" ili da ih uopšte o tome ne učim, jer je u pitanju tobože opasna materija koja vodi u fašizam?


Ma možeš ti da pričaš koje god hoćeš bajke deci, ja samo kažem da treba razdvojiti bajke od faktografije.

Nato bombardovanje sam pomenuo zato što se ono odigralo relativno skoro i zato što je poginuo relativo mali broj ljudi. Da li imamo imena i prezimena poginulih? Nemamo. Da li znamo barem njihov okviran broj? Ne znamo - licitira se sa ciframa od hiljadu do deset hiljada. Šta će nam ostati zabeleženo u istoriji o ovom događaju? Ništa. Samo mitovi i legende. Nejač i ognjišta.

Tragikomičan je naš pokušaj da ovakvu nakaradnu istoriju prodamo zapadu - da oni uvaže naše argumente zasnovane na mitovima i legendama.

Naravno da treba da budemo ponosni na istoriju i da ne treba da se pretvorimo u bezličnu masu. Samo ja ovde pričam o nekim drugim stvarima..
escherichije_colic escherichije_colic 12:48 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000
Na primer, ako bismo doslovce primenili sve o čemu ti pričaš, ja bih valjda moju decu trebalo da učim kako je "Kosovski mit" isto što i "nirnberški rasni zakoni" ili da ih uopšte o tome ne učim, jer je u pitanju tobože opasna materija koja vodi u fašizam?


Ma možeš ti da pričaš koje god hoćeš bajke deci, ja samo kažem da treba razdvojiti bajke od faktografije.


Izvini, a ko ne razdvaja bajke od faktografije? Neobrazovani ljudi, kako kod nas tako i u Americi, Francuskoj, Japanu ... U tim zemljama ima procentualno više obrazovanih ljudi, ali kako napisah negde iznad, sve to je u direktnoj vezi sa standardom i nema šanse da bude drugačije.

Tragikomičan je naš pokušaj da ovakvu nakaradnu istoriju prodamo zapadu - da oni uvaže naše argumente zasnovane na mitovima i legendama.


O čemu ovde tačno pričamo? Tuđmanovi transkripti sa Briona su mitovi i legende? Ima bezbroj dokumentovanih svedočenja o albanskom nasilju nad Srbima na Kosovu, ima i grobova koji o tome svedoče. Eventualno mogu da se složim sa konstatacijom da mi to sve aljkavo prikupljamo i sistematizujemo ali svejedno preteruješ kad tvrdiš da je sve samo mitomanija i guslanje. Istoriju pišu pobednici, baš kao što naslov bloga kaže. Zvanična istorija uvek se prilagođava potrebama dnevne politike, pa makar se radilo i o zbivanjima i ličnostima od pre nekoliko vekova, jer kako drugačije objasniti preimenovanje Stefana Nemanje u nekakvog "Nimanija" i proglašavanje pravoslavnih bogomolja za "Kosovsku kulturnu baštinu"? Ako je to čista faktografija i prikupljanje podataka, e onda jbmlga ...
freehand freehand 13:12 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000
Simo, prvo redefinišeš pojam istorije koji važi od Herodota naovamo, a onda nastavljaš da to obrazlažeš sve većim besmislicama.


Nije Wikipedija neka referenca, ali i to je bolje nego da mi ti objašnjavaš šta je istorija.

History (from Greek ἱστορία - historia, meaning "inquiry, knowledge acquired by investigation"[2]) is the discovery, collection, organization, and presentation of information about past events.

Dakle: otkrivanje, sakupljanje, organizacija i prezentacija informacija o prošlim događajima.

Bah... Ti bi prebrojavao koske, do poslednje. Ali sam siguran da ću, ako se malo potrudim negde naći neki tvoj komentar protiv otvaranja jama po Hercegovini krajem osamdesetih i nosanja moštiju tamo-ovamo...
Istorija - Vikipedija.
dragan7557 dragan7557 14:04 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000:
Stability je reč koja gvozdena vrata otvara. Stabilnost se u svetu više ceni i od demokratije i od ljudskih prava.

Jašta more, zato se i vode stalno ratovi, pa himanitarne akcije bombardovanja, pa no fly zone, i teraj dalje.

Mada ja bih gvozdena vrata zamenio ugljeničkim tubama, malo su jače od gvožđa a ne škodi ni upotreba municije od osiromašenog urana, jerbo kad je u pitanju stabilnost, kako ti već konstatova, ljucka prava i demokratija imaju mnogo nižu cenu.
Stabilnost pogoduje ekonomiji, a oko para se okreće svet.

Vala đetiću i ova ti je ka Njegoševa, eto baš juče su u Holandiji službeno proglasili da je država u recesiji, a posle jopet kriza, pa jopet recesija...
sve dok pare okreću svet.
Naivan si ti koji ne razumeš kako svet funkcioniše i na koji način mi slabi i nejaki možemo da se borimo za naše interese.

A i ova ti je na mestu, jer slabi i nejaki ne razumeju one jake i nasilne kod kojih je The Stabilnost, ja bih dodao i The Sustaiability(održivost) sistema ne ferma osim nasilja ništa drugo.

cerski
ultimatum ultimatum 17:24 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000
U stvari da ne citiram dalje...
Na čemu si ti, Simo?


na zdravom razumu..


A i u deda Mraza verujes, a?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:29 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

A i u deda Mraza verujes, a?

Molim da se rasprava ne zlopotrebljava u pravcu diskreditacije Deda Mraza i sumnje u njegovo postojanje.
ultimatum ultimatum 17:39 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Jelica Greganović
A i u deda Mraza verujes, a?

Molim da se rasprava ne zlopotrebljava u pravcu diskreditacije Deda Mraza i sumnje u njegovo postojanje.

Ma Jelice nije mi jasno koliko ljudi na nasoj strani jesu u "kontri"...
Da l' ih ima toliko glupih, toliko nobles, pomodara ulizica ili mozda placenih kolaboracionista, ne znam...i Hrvati i Siptari i Muslimani svi u istu tikvu duvaju...a nas razara ova sumnja u sve svoje, uzas
apostata apostata 19:26 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

sima2000


Nije Wikipedija neka referenca, ali i to je bolje nego da mi ti objašnjavaš šta je istorija.

I nije vala!
History (from Greek ἱστορία - historia, meaning "inquiry, knowledge acquired by investigation"[2]) is the discovery, collection, organization, and presentation of information about past events.

Dakle: otkrivanje, sakupljanje, organizacija i prezentacija informacija o prošlim događajima.

a vidi šta kaže srpska verzija:

"Задатак историје као науке јесте да на основу поузданих доказа, до којих се долази проучавањем историјских извора, тачно опише и објасни развој људског друштва у прошлости. Историја треба да одговори на питања: шта, где, када, како и зашто."

tyson tyson 20:32 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

Istorija je nauka koja ima za cilj da prikupi faktografske podatke o tome koji su sve civili imenom i prezimenom poginuli u NATO bombardovanju, koji su mostovi i koje fabrike srušene. Sa datumima i fotografijama.

To rade arhivi.

Istorija je nauka koja događaje interpretira i objašnjava.


tyson tyson 20:36 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

licitira se sa ciframa od hiljadu do deset hiljada

Gde se licitira?!


tyson tyson 20:37 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

licitira se sa ciframa od hiljadu do deset hiljada

Gde se licitira?!


freehand freehand 20:37 16.11.2012

Re: predlozi za delanje

tyson
licitira se sa ciframa od hiljadu do deset hiljada

Gde se licitira?!



Ma s kim se ti svađaš, jebote?
Pa Sima spava uveliko...
sima2000 sima2000 10:24 17.11.2012

Re: predlozi za delanje

Gde se licitira?!


U javnosti generalno. Evo na primer u Politici link
Da ti možda ne znaš tačan broj sa imenima i prezimenima?
8c_competizione 8c_competizione 12:01 17.11.2012

Re: predlozi za delanje

da oni priznaju kad su i koliko nas ubijali


posle ovakve presude mu ovom izjavom delujesh kao utopista

imali smo toliko vremena posle 2. SR da se Jasenovac medjunarodno oznaci onako kako je trebalo. da li je?
sima2000 sima2000 17:47 17.11.2012

Re: predlozi za delanje

posle ovakve presude mu ovom izjavom delujesh kao utopista

imali smo toliko vremena posle 2. SR da se Jasenovac medjunarodno oznaci onako kako je trebalo. da li je?


Bilo kakav predlog je bolji od jalovog jadikovanja, narikanja i čupanja kose.
Ako misliš da je moj predlog utopija, ti slobodno predloži nešto bolje.

Problem je evidentan. Naša međunarodna pozicija je na ubedljivo najnižim granama od kako smo stekli nezavisnost od Turaka. Gazi nas i ponižava kome god to padne na pamet. Šta učiniti?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:40 16.11.2012

Крај

Та пресуда је давно донета, данас је само изречена наглас.

А сад идемо даље.
antioksidant antioksidant 11:55 16.11.2012

Re: Крај

Та пресуда је давно донета

a kad tačno?
bubamarac bubamarac 11:56 16.11.2012

Re: Крај

"Pravno je neshvatljivo da je pri jednako utvđenom činjeničkom stanju prvostepeno sudsko veće optuženima izreklo visoke kazne, a da je drugostepeno veće donelo dijametralno suprotnu odluku." - Vukcevic
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:16 16.11.2012

Re: Крај

antioksidant
Та пресуда је давно донета

a kad tačno?

Има неколико готово подједнако тачних временских кандидата, то јест пропуштених историјских прилика. Можда је последња била онда кад је рушен Берлински зид, а ми га из све снаге придржавали да не падне?

На жалост -- ова ће пресуда учврстити и оснажити онај српски ментални склоп који модерни свет превасходно сагледава из позиције пасивне жртве, и додатно нас удаљити од њега.

Видим да је председник Николић пожурио да угоди том приступу.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:32 16.11.2012

Re: Крај

Узгред буди речено, далеко су више српских прогнаника створиле све оне неспособне српске државне власти него сви наши недавни "непријатељи" заједно. А и дан данас оне највише Срба протерују из својих родних градова.

То је једини непријатељ код којег само од нас зависи да ли можемо да га победимо.
predatortz predatortz 13:53 16.11.2012

Re: Крај

На жалост -- ова ће пресуда учврстити и оснажити онај српски ментални склоп који модерни свет превасходно сагледава из позиције пасивне жртве, и додатно нас удаљити од њега.


Slažem se oko pasivnosti. Samo, zanima me kako treba posmatrati taj moderni svet ?

Kul je što su iste stvari i genocid i ništa? U zavisnosti od toga ko je počinio te stvari...
predatortz predatortz 13:54 16.11.2012

Re: Крај

Узгред буди речено, далеко су више српских прогнаника створиле све оне неспособне српске државне власти него сви наши недавни "непријатељи" заједно.


I tu se slažemo. Srpske vlasti su nesposobne. Amnestira li to one druge za zločine nad građanima ?
blogovatelj blogovatelj 15:31 16.11.2012

Re: Крај

a kad tačno?


Kad je Milosevic izgubio svaki moguci rat koji je mogao da izgubi.
Posle ratova uvek se sudi onima koji su ratove izgubili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:45 16.11.2012

Re: Крај

predatortz
Amnestira li to one druge za zločine nad građanima ?

Не разумем зашто ме то питаш? Да ли сам ја негде то рекао?
tyson tyson 20:40 16.11.2012

Re: Крај

Узгред буди речено, далеко су више српских прогнаника створиле све оне неспособне српске државне власти него сви наши недавни "непријатељи" заједно. А и дан данас оне највише Срба протерују из својих родних градова.

I?

Kakve to tačno ima veze sa temom ovog bloga?



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:32 16.11.2012

Re: Крај

Kakve to tačno ima veze sa temom ovog bloga?

Па није лоше да се спомене.
Да се зна ко нам је највећи непријатељ, кад их овде већ набрајају.
looping looping 11:55 16.11.2012

Naslov sve govori

Ne bi bilo logike da su doticni osudjeni zato sto je oluja potpomognuta zapadnom logistikom sto znaci da bi presude kasnije stvorile nove tuzbe prema zapadnim ciniocima. Wikipedia link.
expolicajac expolicajac 11:59 16.11.2012

Tako je to

Kad 1991 godine udišeš bačeni suzavac (sa bilo koje strane bio), a počeneš da ga osećaš 2012, pa onda plačeš i plačeš....
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:16 16.11.2012

Mislim

da je mnogo manji problem sud, a mnogo veći nesposobno tužilaštvo.
Mada...zapravo se ne zna ko je gori.
gorstak92 gorstak92 12:26 16.11.2012

Ovo je sve osveta Patrick Robinsona

I to 'ladno servirana.

On je bio prinuđen da godinama sluša Slobodana Miloševića, a onda mu ovaj umro pred samo izricanje presude.
Pa kako bi se vi osećali?

I onda kad je krenulo natezanje Jamajčanin je imao najveći ,,koalicioni potencijal" bio je tzv. tegić na vagi...

Treba li da pominjem kako je Usain Bolt (tzv. Jusa) prošle godine za malo izgubio titulu najboljeg sportiste na planeti od No1eta?
bubamarac bubamarac 12:35 16.11.2012

Re: Ovo je sve osveta Patrick Robinsona

Kako ja cuh juros Turcin i dedica (83 g) su bila za, Italijan i Maltezanin protiv, a Robinson za, ali je i on imao neko izdvojeno misljenje?
Bilo je natezanja, ko fol.
gorstak92 gorstak92 12:38 16.11.2012

Re: Ovo je sve osveta Patrick Robinsona

bubamarac
Kako ja cuh juros Turcin i dedica (83 g) su bila za, Italijan i Maltezanin protiv, a Robinson za, ali je i on imao neko izdvojeno misljenje?
Bilo je natezanja, ko fol.

Za Turčina i Amera mi je ok.
Bilo bi čak i bezveze da glasaju protiv Hrvata koji su ratvali protiv Srba.
Italijan me malkice iznenadio, a onda sam pomislio da mora da ima nekog rođaka koji je bio malkice etnički očišćen iz Dalmacije.
Za Maltežanina je, valjda, svima jasno da mu je Čerevićan najbolji ortak. Logično je da želi i dalje da zajedno idu na pivo i muvaju Maltežanke.


Jamajčanin Patrick je ovim konačno dao oduška besu koji ga je tištio tolike godine.
Mislim, šta još Usain mora da uradi i koliko rekorda da obori da bi bio proglašen najboljim sportistom na svetu?
bubamarac bubamarac 12:46 16.11.2012

Re: Ovo je sve osveta Patrick Robinsona

gorstak92
bubamarac
Kako ja cuh juros Turcin i dedica (83 g) su bila za, Italijan i Maltezanin protiv, a Robinson za, ali je i on imao neko izdvojeno misljenje?Bilo je natezanja, ko fol.
Za Turčina i Amera mi je ok.Bilo bi čak i bezveze da glasaju protiv Hrvata koji su ratvali protiv Srba.Italijan me malkice iznenadio, a onda sam pomislio da mora da ima nekog rođaka koji je bio malkice etnički očišćen iz Dalmacije.Jamajčanin Patrick je ovim konačno dao oduška besu koji ga je tištio tolike godine.Mislim, šta još Usain mora da uradi i koliko rekorda da obori da bi bio proglašen najboljim sportistom na svetu?


Simpaticno.
g.radicevic g.radicevic 12:27 16.11.2012

aman ljudi....

zar iko veruje da pravda postoji
osim u američkim filmovima
i serijama ofkors

jbg da smo njega angažovali



ovako....
8c_competizione 8c_competizione 12:11 17.11.2012

Re: aman ljudi....

uh, ima jedna pravda

ime joj je Dexter

johnjason johnjason 12:30 16.11.2012

Pravo i pravda

Sad mi nije jasno: kad je donesena prvostupanjska presuda, u Srbiji svi zapeli pričati o pravednosti, poštovanju načela prava, o presudi kao jedinoj i neumitnoj istini o zločinačkoj prirodi "Oluje"... Hrvati, pak da je Haag nepravedan i politički sud, a danas, vidim svi u Srbiji uprli dokazivati o političkoj prirodi suda, o dogmatskom mirotvorstvu Srba, o božjoj i ljudskoj nepravdi, kako pravo u stvari nikom ni ne treba, a Hrvati o viču o pravednosti i pravu. ?
bluestar bluestar 12:35 16.11.2012

..





Evo kompletna prvostepena presuda(Gotovina 24 godine, Markac 18) Neverovatno je da zalbeno vece bas nista nije uvazilo iz obrazlozenja prvostepene presude sudije Alfonsa Orija. Inace taj isti predsednik zalbenog veca je oslobodio i hrvatskog generala Blaskica za zlocine u BiH (Blaskic je dobio u nepravomocnoj presudi 40 godina).
juniorr juniorr 12:48 16.11.2012

Re: ..

Evo kompletna prva presuda. Neverovatno je da lik bas nista ne uvazi iz obrazlozenja svog kolege sudije Alfonsa Orija. Inace taj isti sudija je oslobodio i hrvatskog generala Blaskica za zlocine u BiH (Blaskic je dobio u nepravomocnoj presudi 40 godina).



da, to potpuno, totalno ignorisanje prethodnih presuda je fenomen, gotovo pitanje svih pitanja.
dal da kažem živa bruka il da zauvek zaćutim ?!
Atomski mrav Atomski mrav 12:58 16.11.2012

Re: ..

da, to potpuno, totalno ignorisanje prethodnih presuda je fenomen, gotovo pitanje svih pitanja.
dal da kažem živa bruka il da zauvek zaćutim ?!


Kladioničarskim žargonom rečeno - iz keca u dvojku.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:04 16.11.2012

Re: ..

Ako želite da vidite kako izgleda eksplicitni govor mržnje, ovim povodom...moderator je verovatno na Havajima...

http://www.24ur.com/novice/svet/hrvati-v-pricakovanju-sodbe-za-gotovino-in-markaca.html
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 10:15 17.11.2012

Re: ..

Evo kompletna prvostepena presuda(Gotovina 24 godine, Markac 18) Neverovatno je da zalbeno vece bas nista nije uvazilo iz obrazlozenja prvostepene presude sudije Alfonsa Orija. Inace taj isti predsednik zalbenog veca je oslobodio i hrvatskog generala Blaskica za zlocine u BiH (Blaskic je dobio u nepravomocnoj presudi 40 godina).


blamaza onolika. zar da se ponisti odluka pretresnog veca kojim predsedava jedan od najboljih sudija, ori.
pa ovo apelaciono vece dodje mu ko nas ustavni sud.
8c_competizione 8c_competizione 12:12 17.11.2012

Re: ..

izgleda da su svi Apelacioni sudovi isti!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana