In memoriam

presude pišu "pobednici"

antioksidant RSS / 16.11.2012. u 10:07

gotovina i markač nisu ništa uradili... stotine ljudi je samo umrlo, stotine hiljada njih je samo otišlo da ispuni hrvatski tisućletnji san o etničkoj čistoti...

 

oluja-15-godina-od-progona_500x300.jpg 

 

..... 



Komentari (408)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milivoje_bg milivoje_bg 12:38 16.11.2012

Слика и памћенје !

Гледам ову фотографију колоне и размишљам --- да ли је, можда, гледано на дужи рок, и најбоље што је толики народ протеран. Каквога смисла има живот са Хрватима - после толико тога што су нам учинили, не само у последњем сукобу.
Коначно су, мученици, дошли међу своје (колико год нам свима скупа било тешко).
С друге стране, ако смо народ, у самом центру нашег главног града поставићемо паное на којима ћемо поставити ову (и сличне) фотографије - да нас подсећа на ово, да никада не заборавимо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 17.11.2012

Re: Слика и памћенје !

i, šta dobijamo od toga stvaranja kulta žrtve tačno?

najviše boli u svemu ovome što država hrvatska već drugi put izlazi nekažnjeno za masovne zločine nad svojim građanima srpske nacionalnosti. karakter hrvatske državnosti, pokazuje se, ostaje duboko ustašoidan.

ova presuda je težak poraz sa svakoga ko je verovao da će se osvešćenje zločina kod hrvata ipak odigrati.
juniorr juniorr 10:54 17.11.2012

Re: Слика и памћенје !

Srđan Fuchs
08:03 17.11.2012
Re: Слика и памћенје !
i, šta dobijamo od toga stvaranja kulta žrtve tačno?

najviše boli u svemu ovome što država hrvatska već drugi put izlazi nekažnjeno za masovne zločine nad svojim građanima srpske nacionalnosti. karakter hrvatske državnosti, pokazuje se, ostaje duboko ustašoidan.

ova presuda je težak poraz sa svakoga ko je verovao da će se osvešćenje zločina kod hrvata ipak odigrati.



upravo!
johnjason johnjason 12:52 16.11.2012

Lekcija iz istorije

Tja, tako to nekako ide: između 1991.i 1995. Slovenci, Hrvati i Bosanci vikali su "ljudska prava", a Srbi su vikali "pravo jačeg"! 1995., Hrvati i Bosanci vikali su "u redu, pravo jačeg", a Srbi 1995. zazivali "ljudska prava". Čini mi se da Srbi imaju zakasnjele reaakcije - kad je vrijeme za 20. stoljeće oni zazivaju 19., kad je vrijeme za 21. oni zazivaju 20. Zato im se događa to što im se događa. Zato je i završilo kako je završilo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:54 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Ovo je naš drug, Aleksandar Vasović napisao na fb. Prosto moram da to prenesem. To treba ovde da bude:

Aleksandar Vasovic
Kad je ono onomad bila Oluja, zateknem se na prelazu Batrovci i dodje sa hrvatske strane Yugo bordo boje. U njemu otac, majka, zensko dete od oko 10-ak godina i baba, mrtva vec tri dana... Nisu im dali je iznesu iz auta pa su tako presli u Srbiju. Dete se tri dana vozilo na zadnjem sicu pored mrtve babe koju su umotali u neke najlone i carsave. Oni su izasli iz kola, baba ostala unutra. Nikad pre, a ni posle nisavm video zive ljude koji su izgledali kao mrtvaci.
escherichije_colic escherichije_colic 12:59 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

johnjason
Tja, tako to nekako ide: između 1991.i 1995. Slovenci, Hrvati i Bosanci vikali su "ljudska prava", a Srbi su vikali "pravo jačeg"! 1995., Hrvati i Bosanci vikali su "u redu, pravo jačeg", a Srbi 1995. zazivali "ljudska prava". Čini mi se da Srbi imaju zakasnjele reaakcije - kad je vrijeme za 20. stoljeće oni zazivaju 19., kad je vrijeme za 21. oni zazivaju 20. Zato im se događa to što im se događa. Zato je i završilo kako je završilo.


Jeste, vikali su Hrvati 1991. "ljudska prava", ali kako za koga. Npr moji drugari, koji su odrasli u Velikoj Gorici, bili su već 1990. izloženi maltretiranju- izdvajanje, tihi bojkot, objašnjavanje od strane vršanjaka kako će "svi oni da budu iseljeni u Srbiju" i sve tako neke lepe stvari zagarantovane pravima čoveka i deteta. Toliko su im uvažavana prava, da je jedan od njih promenio odeljenje, nadajući se da će maltretiranje prestati, ali uhebalo ga tipično srpsko prezime, pa je ipak čovek morao sa sve porodicom da izbegne.

Ima tu još mučnijih ličnih ispovesti i ljudskih sudbina, al neću sad o tome, da ne budem ipak anahroni primitivac koji zaziva 19. stoljeće ...
bluestar bluestar 13:00 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

johnjason
Tja, tako to nekako ide: između 1991.i 1995. Slovenci, Hrvati i Bosanci vikali su "ljudska prava", a Srbi su vikali "pravo jačeg"! 1995., Hrvati i Bosanci vikali su "u redu, pravo jačeg", a Srbi 1995. zazivali "ljudska prava". Čini mi se da Srbi imaju zakasnjele reaakcije - kad je vrijeme za 20. stoljeće oni zazivaju 19., kad je vrijeme za 21. oni zazivaju 20. Zato im se događa to što im se događa. Zato je i završilo kako je završilo.



Susjed, vidim da si se registrovao da nam malo delis lekcije, a pretpostavke su ti skroz pogresne. Niko ovde ne govori o ljudskim pravima, nego o strasnim zlocinima koji su neosporno pocinjeni a koji ce po svoj prilici ostati nekaznjeni. Ubijeno je na stotine staraca i nemocnih ljudi koji su ostali u svojim kucama, nije vrag da ti to opravdavas?
escherichije_colic escherichije_colic 13:01 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Jelica Greganović
Ovo je naš drug, Aleksandar Vasović napisao na fb. Prosto moram da to prenesem. To treba ovde da bude:

Aleksandar Vasovic
Kad je ono onomad bila Oluja, zateknem se na prelazu Batrovci i dodje sa hrvatske strane Yugo bordo boje. U njemu otac, majka, zensko dete od oko 10-ak godina i baba, mrtva vec tri dana... Nisu im dali je iznesu iz auta pa su tako presli u Srbiju. Dete se tri dana vozilo na zadnjem sicu pored mrtve babe koju su umotali u neke najlone i carsave. Oni su izasli iz kola, baba ostala unutra. Nikad pre, a ni posle nisavm video zive ljude koji su izgledali kao mrtvaci.


Ljudska prava po standardima 21. stoljeća, nema šta
johnjason johnjason 13:10 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

bluestar
johnjason
Tja, tako to nekako ide: između 1991.i 1995. Slovenci, Hrvati i Bosanci vikali su "ljudska prava", a Srbi su vikali "pravo jačeg"! 1995., Hrvati i Bosanci vikali su "u redu, pravo jačeg", a Srbi 1995. zazivali "ljudska prava". Čini mi se da Srbi imaju zakasnjele reaakcije - kad je vrijeme za 20. stoljeće oni zazivaju 19., kad je vrijeme za 21. oni zazivaju 20. Zato im se događa to što im se događa. Zato je i završilo kako je završilo.



Susjed, vidim da si se registrovao da nam malo delis lekcije, a pretpostavke su ti skroz pogresne. Niko ovde ne govori o ljudskim pravima, nego o strasnim zlocinima koji su neosporno pocinjeni a koji ce po svoj prilici ostati nekaznjeni. Ubijeno je na stotine staraca i nemocnih ljudi koji su ostali u svojim kucama, nije vrag da ti to opravdavas?

Naravno da ne, ali ovdje je bila optužnica, u biti, protiv Oluje koja jest bila nužna i legitimna akcija. Zato i jest pala, jer se pisala politička, a ne pravna optužnica. Za to je kriva samo Carla del Ponte i nitko drugi. Moje mišljenje je da će se Hrvatska sad lakše i brže nositi sa zločinima u Oluji i poslije nje. Jer je potvrđeno da je Oluja legalna i legitimna
freehand freehand 13:18 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Naravno da ne, ali ovdje je bila optužnica, u biti, protiv Oluje koja jest bila nužna i legitimna akcija.

A Brijunski su transkripti samo nameštaljka srspke UDBe i ruskih obaviještajaca?
Kao i bombardovanje kolona, artiljerija na babe, klanje, spaljivanje, ravnanje?
escherichije_colic escherichije_colic 13:19 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

johnjason
bluestar
johnjason
Tja, tako to nekako ide: između 1991.i 1995. Slovenci, Hrvati i Bosanci vikali su "ljudska prava", a Srbi su vikali "pravo jačeg"! 1995., Hrvati i Bosanci vikali su "u redu, pravo jačeg", a Srbi 1995. zazivali "ljudska prava". Čini mi se da Srbi imaju zakasnjele reaakcije - kad je vrijeme za 20. stoljeće oni zazivaju 19., kad je vrijeme za 21. oni zazivaju 20. Zato im se događa to što im se događa. Zato je i završilo kako je završilo.



Susjed, vidim da si se registrovao da nam malo delis lekcije, a pretpostavke su ti skroz pogresne. Niko ovde ne govori o ljudskim pravima, nego o strasnim zlocinima koji su neosporno pocinjeni a koji ce po svoj prilici ostati nekaznjeni. Ubijeno je na stotine staraca i nemocnih ljudi koji su ostali u svojim kucama, nije vrag da ti to opravdavas?

Naravno da ne, ali ovdje je bila optužnica, u biti, protiv Oluje koja jest bila nužna i legitimna akcija. Zato i jest pala, jer se pisala politička, a ne pravna optužnica. Za to je kriva samo Carla del Ponte i nitko drugi. Moje mišljenje je da će se Hrvatska sad lakše i brže nositi sa zločinima u Oluji i poslije nje. Jer je potvrđeno da je Oluja legalna i legitimna


Pretpostavljam da je legalno i legitimno sve ono rečeno u transkriptima sa Briona, kao i ovaj istorijski govor oca nacije u tek oslobođenom Kninu:



Ako neko tvrdi da ima razlike između ovoga što priča Tuđman i Mladićeve "osvete dahijama", onda svaka mu čast na objektivnosti i neostrašćenosti ...

Napomena- dakle, ako nekoga mrzi da sluša, Tuđman ne govori o proterivanju okupatora iz Srbije, već o "tamo nekima koji su ko zna kad stigli na svetu hrvatsku zemlju zajedno sa turskim hordama i otada kao trn u suštini hrvatskog bića ..." i sve tako neke lepe stvari koje nemaju veze sa fašizmom ...
johnjason johnjason 13:27 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

mno sve ono rečeno u tr

To sve ne umanjuje legalnost i legitimitet Oluje. Vrhovni zapovjednik je mogao i biti Sotona himself, ali sve to ne umanjuje legalnost i legitimnsot Oluje.
Atomski mrav Atomski mrav 13:28 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Ovo je naš drug, Aleksandar Vasović napisao na fb. Prosto moram da to prenesem. To treba ovde da bude:

Aleksandar Vasovic
Kad je ono onomad bila Oluja, zateknem se na prelazu Batrovci i dodje sa hrvatske strane Yugo bordo boje. U njemu otac, majka, zensko dete od oko 10-ak godina i baba, mrtva vec tri dana... Nisu im dali je iznesu iz auta pa su tako presli u Srbiju. Dete se tri dana vozilo na zadnjem sicu pored mrtve babe koju su umotali u neke najlone i carsave. Oni su izasli iz kola, baba ostala unutra. Nikad pre, a ni posle nisavm video zive ljude koji su izgledali kao mrtvaci.


Postavio je isti tekst i na B92 Blog, ali je naknadno uklonjen...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:38 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Oluje koja jest bila nužna i legitimna akcija.

Ne postoj tako nužna, ni tako legitimna vojna akcija koja bi opravdala zločine nad civilima i etničko čišćenje.
escherichije_colic escherichije_colic 13:41 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

johnjason
mno sve ono rečeno u tr

To sve ne umanjuje legalnost i legitimitet Oluje. Vrhovni zapovjednik je mogao i biti Sotona himself, ali sve to ne umanjuje legalnost i legitimnsot Oluje.


Znaš kako, htedoh nešto da repliciram ponovo o tim transkriptima, Tuđmanu i o tome kakvo je rasističko fašistoidno govno taj iskompleksirani Titov general (i po neki verzijama alternativne istorije, njegovo biološko kopile) bio, ali nešto se mislim ... Eto vama "olujice" pa slavite i čuvajte tekovine narednih sto godina, dao Bog. Samo nemojte i vaše slavne domobranitelje da proglašavate slavosrbima i čačkate im po škutorskim korenima, kad vam za sto (ili pedeset?) godina požderu sve na ime boračkih staževa, beneficija, spomenica ... Nema više mrskih "slavosrba" na svetoj hrvatskoj zemlji, odavno već nema ni židova, čiji li će sad izlozi da budu lupani a kuće paljene, nešto krene da žulja ušiveni himen majke otadžbine?



johnjason johnjason 13:48 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

escherichije_colic
johnjason
mno sve ono rečeno u tr

To sve ne umanjuje legalnost i legitimitet Oluje. Vrhovni zapovjednik je mogao i biti Sotona himself, ali sve to ne umanjuje legalnost i legitimnsot Oluje.


Znaš kako, htedoh nešto da repliciram ponovo o tim transkriptima, Tuđmanu i o tome kakvo je rasističko fašistoidno govno taj iskompleksirani Titov general (i po neki verzijama alternativne istorije, njegovo biološko kopile) bio, ali nešto se mislim ... Eto vama "olujice" pa slavite i čuvajte tekovine narednih sto godina, dao Bog. Samo nemojte i vaše slavne domobranitelje da proglašavate slavosrbima i čačkate im po škutorskim korenima, kad vam za sto (ili pedeset?) godina požderu sve na ime boračkih staževa, beneficija, spomenica ... Nema više mrskih "slavosrba" na svetoj hrvatskoj zemlji, odavno već nema ni židova, čiji li će sad izlozi da budu lupani a kuće paljene, nešto krene da žulja ušiveni himen majke otadžbine?



Toliko o individualnoj i kolektivnoj krivici. Ovdje čitam samo uvrede kolektiviteta i generalizaciju koju drugima poričete. Zanimljivo
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:50 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

To sve ne umanjuje legalnost i legitimitet Oluje. Vrhovni zapovjednik je mogao i biti Sotona himself, ali sve to ne umanjuje legalnost i legitimnsot Oluje.

Ti nikako da shvatiš da legalnost i legitimitet Oluje nikako ne mogu da daju legalnost i legitimitet ratnim zločinima počinjenim nad civilima i etničkom čišćenju.
escherichije_colic escherichije_colic 13:55 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

johnjason
escherichije_colic
johnjason
mno sve ono rečeno u tr

To sve ne umanjuje legalnost i legitimitet Oluje. Vrhovni zapovjednik je mogao i biti Sotona himself, ali sve to ne umanjuje legalnost i legitimnsot Oluje.


Znaš kako, htedoh nešto da repliciram ponovo o tim transkriptima, Tuđmanu i o tome kakvo je rasističko fašistoidno govno taj iskompleksirani Titov general (i po neki verzijama alternativne istorije, njegovo biološko kopile) bio, ali nešto se mislim ... Eto vama "olujice" pa slavite i čuvajte tekovine narednih sto godina, dao Bog. Samo nemojte i vaše slavne domobranitelje da proglašavate slavosrbima i čačkate im po škutorskim korenima, kad vam za sto (ili pedeset?) godina požderu sve na ime boračkih staževa, beneficija, spomenica ... Nema više mrskih "slavosrba" na svetoj hrvatskoj zemlji, odavno već nema ni židova, čiji li će sad izlozi da budu lupani a kuće paljene, nešto krene da žulja ušiveni himen majke otadžbine?



Toliko o individualnoj i kolektivnoj krivici. Ovdje čitam samo uvrede kolektiviteta i generalizaciju koju drugima poričete. Zanimljivo


Ne znam, možda ti kad napišeš "vama" misliš na sve slavosrbe, ja ni u kom slučaju nisam mislio na sve Hrvate, samo na tvoje istomišljenike, kojima ne smeta što im je fašista poput Tuđmana otac moderne države, samo na njih. Jer ako se i Tuđmana odreknu, ostaje im samo Pavelić, a to bi čak i za Evropu bilo malo previše za progutati.

Čini mi se da Srbi imaju zakasnjele reaakcije - kad je vrijeme za 20. stoljeće oni zazivaju 19., kad je vrijeme za 21. oni zazivaju 20. Zato im se događa to što im se događa. Zato je i završilo kako je završilo.


Ovo je generalizacija, druže moj dobri, kad se već hvataš za to- Srbi su anahroni narod koji uvek živi u prošlom veku. To što nisi koristio psovke, ne znači da nije bilo vrlo bezobrazno, pa sad ko je shvatio poentu tvoje "lekcije iz istorije" jasno mu je da ona nikako nije dobronamerna.
Atomski mrav Atomski mrav 14:16 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Nema više mrskih "slavosrba" na svetoj hrvatskoj zemlji, odavno već nema ni židova, čiji li će sad izlozi da budu lupani a kuće paljene, nešto krene da žulja ušiveni himen majke otadžbine?



johnjason johnjason 15:00 16.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Jelica Greganović
Oluje koja jest bila nužna i legitimna akcija.

Ne postoj tako nužna, ni tako legitimna vojna akcija koja bi opravdala zločine nad civilima i etničko čišćenje.


Osim one kojoj je cilj da zaustavi zločine nad civilima i etničko čišćenje, a što je "RSK" nesumnjivo bila - mala zločinačka tvorevina kojoj je smisaso i svrha bila da počisti sve nesrbe sa svog teritorija. Po tome udruženi napad Saveznika na III. Reich nije opravdan jer je donio patnje civilima.
mara92 mara92 23:09 16.11.2012

Лекција из историје

повлачим коментар...
Не пада ми на памет да полемишем са свакојаким полу-светом
8c_competizione 8c_competizione 12:16 17.11.2012

Re: Lekcija iz istorije

Vrhovni zapovjednik je mogao i biti Sotona himself, ali sve to ne umanjuje legalnost i legitimnsot Oluje


au i ti si na necemu, ko Sima2000.

dodushe tvoje travke su malko drugacije
zack2jack zack2jack 12:55 16.11.2012

Аман!!!

Све и да желим некога да опсујем или уједем, не бих више знао на кога да скочим...
freehand freehand 12:56 16.11.2012

Kontraklauzevic

Ispostavlja se da je Haški Tribunal u dobrom delu svojih presuda i delovanja nastavljanje bombardovanja drugim stredstvima.
Par ekselans političko definisanje krivaca i žrtava.
Jebi ga.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:57 16.11.2012

Re: Kontraklauzevic

I još jedan komentar sa fb.

Domagoj Margetic
Presuda Gotovini i Markaču ne mijenja ništa. Hrvatska jest nastala na zločinu, i to onom najgorem - zločinu protiv vlastitog civilnog stanovništva - pljačke civilnog stanovništva koju je provela Tuđmanova vlas, čiji su dio bili i ovi generali. Taj njihov zločin nažalost izgleda neće biti tako skoro procesuiran. Gotovina na slobodu izlazi kao bogat čovjek, a u Hrvatsku je 90.-ih došao kao strani plaćenik bez prebijene pare. Ali vi se veselite, naravno. Opljačkani, osiromašeni, bez posla ... Jedite govna, ukratko. Ili molite Gotovinu da vam da dio svoje gotovine koju je stekao kao plaćenik u prošlom ratu.
juniorr juniorr 13:05 16.11.2012

Re: Kontraklauzevic

Jelica Greganović
12:57 16.11.2012 / *novo
Re: Kontraklauzevic
I još jedan komentar sa fb.

Domagoj Margetic
Presuda Gotovini i Markaču ne mijenja ništa. Hrvatska jest nastala na zločinu, i to onom najgorem - zločinu protiv vlastitog civilnog stanovništva - pljačke civilnog stanovništva koju je provela Tuđmanova vlas, čiji su dio bili i ovi generali. Taj njihov zločin nažalost izgleda neće biti tako skoro procesuiran. Gotovina na slobodu izlazi kao bogat čovjek, a u Hrvatsku je 90.-ih došao kao strani plaćenik bez prebijene pare. Ali vi se veselite, naravno. Opljačkani, osiromašeni, bez posla ... Jedite govna, ukratko. Ili molite Gotovinu da vam da dio svoje gotovine koju je stekao kao plaćenik u prošlom ratu.


trenutno ga zovem u fb prijatelje!

da ne promakne i da će generali biti - odmah - pušteni na slobodu, to je naglašeni deo presude.
johnjason johnjason 13:06 16.11.2012

Re: Kontraklauzevic

Jelica Greganović
I još jedan komentar sa fb.

Domagoj Margetic
Presuda Gotovini i Markaču ne mijenja ništa. Hrvatska jest nastala na zločinu, i to onom najgorem - zločinu protiv vlastitog civilnog stanovništva - pljačke civilnog stanovništva koju je provela Tuđmanova vlas, čiji su dio bili i ovi generali. Taj njihov zločin nažalost izgleda neće biti tako skoro procesuiran. Gotovina na slobodu izlazi kao bogat čovjek, a u Hrvatsku je 90.-ih došao kao strani plaćenik bez prebijene pare. Ali vi se veselite, naravno. Opljačkani, osiromašeni, bez posla ... Jedite govna, ukratko. Ili molite Gotovinu da vam da dio svoje gotovine koju je stekao kao plaćenik u prošlom ratu.


Pa i ne baš: ovo je trenutak kad je rat u Hrvatskoj definitivno završen, i to pobjedom. To samo znači stabilizaciju društva, i napokon se opterećenje koje je rat nosio svih ovih godina ostavlja gdje mu je i mjesto i ostavlja se povjesničarima. Što daje mjesta za bavljenje nekim puno važnijim stvarima. Uostalom, budući da nad Olujom više ne visi nikakva sumnja, daje prostor za veći angažman oko bavljenja počinjenim zločinima nakon Oluje. Oni više ne postaju političko, već samo pravno pitanje. A rat i sve njegove implikacije se nesmiljeno nastavljaju u Srbiji, BiH, i dijelom na Kosovu (iako manje jer su Albanci pobjednici), čime samo unazađuje navedene zemlje. Kad vidite situaciju glede rata u ovim državama vidite koliko je bitna, u pozitivnom smilsu, u stvari ova odluka za RH
juniorr juniorr 13:22 16.11.2012

Re: Kontraklauzevic

juniorr
juniorr
Jelica Greganović
12:57 16.11.2012 / *novo
Re: Kontraklauzevic
I još jedan komentar sa fb.

Domagoj Margetic
Presuda Gotovini i Markaču ne mijenja ništa. Hrvatska jest nastala na zločinu, i to onom najgorem - zločinu protiv vlastitog civilnog stanovništva - pljačke civilnog stanovništva koju je provela Tuđmanova vlas, čiji su dio bili i ovi generali. Taj njihov zločin nažalost izgleda neće biti tako skoro procesuiran. Gotovina na slobodu izlazi kao bogat čovjek, a u Hrvatsku je 90.-ih došao kao strani plaćenik bez prebijene pare. Ali vi se veselite, naravno. Opljačkani, osiromašeni, bez posla ... Jedite govna, ukratko. Ili molite Gotovinu da vam da dio svoje gotovine koju je stekao kao plaćenik u prošlom ratu.


trenutno ga zovem u fb prijatelje!

da ne promakne i da će generali biti - odmah - pušteni na slobodu, to je naglašeni deo presude.


edit : video profil, tamo samo obračun s dodikom, i to unazad dva sata pa tako danima..
možda drži taj komentar samo for friends?!

juniorr juniorr 13:37 16.11.2012

Re: Kontraklauzevic

mada mi Domagoj (i) zbog onog "Jedite govna, ukratko", a upućeno vlastitom narodu, uopšte ne liči na nekog ko bi (se) krio!
verovatno je na tudjem profilu bio ogorčen a što se iz navedenog citata može, recimo, naslutiti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:41 16.11.2012

Re: Kontraklauzevic


Pa i ne baš: ovo je trenutak kad je rat u Hrvatskoj definitivno završen, i to pobjedom.

Rat je sada završen? Kako li je samo hrvatskim turističkim agencijama promaklo da obaveste turiste iz Srbije i drugih zemalja, koje su zvali da letuju u Hrvatskoj, da je u Hrvatskoj zapravo još uvek rat?
juniorr juniorr 11:02 17.11.2012

Re: Kontraklauzevic

Pa i ne baš: ovo je trenutak kad je rat u Hrvatskoj definitivno završen, i to pobjedom. To samo znači stabilizaciju društva, i napokon se opterećenje koje je rat nosio svih ovih godina ostavlja gdje mu je i mjesto i ostavlja se povjesničarima. Što daje mjesta za bavljenje nekim puno važnijim stvarima. Uostalom, budući da nad Olujom više ne visi nikakva sumnja, daje prostor za veći angažman oko bavljenja počinjenim zločinima nakon Oluje. Oni više ne postaju političko, već samo pravno pitanje. A rat i sve njegove implikacije se nesmiljeno nastavljaju u Srbiji, BiH, i dijelom na Kosovu (iako manje jer su Albanci pobjednici), čime samo unazađuje navedene zemlje. Kad vidite situaciju glede rata u ovim državama vidite koliko je bitna, u pozitivnom smilsu, u stvari ova odluka za RH



učim napamet. toliko mudrosti na jednom mestu ne baca se u kantu za djubre. mi to volimo da ostavimo pored, da se oseti!


miloradkakmar miloradkakmar 13:07 16.11.2012

Kakma

mi je još dalja.

Nadao sam se da ćemo se sresti naredne godine.

P.S. Kakma.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:12 16.11.2012

Ako sud

kaže da nije bilo zločina, ni etničkog čišćenja, onda nije bilo. Tačka.

johnjason johnjason 13:21 16.11.2012

Re: Ako sud

Jelica Greganović
kaže da nije bilo zločina, ni etničkog čišćenja, onda nije bilo. Tačka.


Nitko ne kaže da zločina nije bilo, ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako krivi (svi smo mi zločinci u gradjanskom ratu, jednako smo krivi). Ovom presudom se izbija legitimitet takvoj (srpskoj) tvrdnji te se daje legitimitet tvrdnji (hrvatskoj) da je Hrvatska bila žrtva agresije Republike Srbije ( i to je ono što najviše boli ljude u Srbiji, kakve žrtve, kakvi ljudi!). Jednostavno se kockice poslaguju i to nitko u Srbiji ne voli čuti.
freehand freehand 13:25 16.11.2012

Re: Ako sud

Nitko ne kaže da zločina nije bilo, ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako krivi

Nismo. Ja recimo, uopšte, ni na koji način, nemam krivice u planiranoj i organizovanoj akciji etničkog čišćenja srpskog življa iz Hrvatske.
Ni Srbija nema krivice za to.
gorstak92 gorstak92 13:26 16.11.2012

Re: Ako sud

Jelica Greganović
kaže da nije bilo zločina, ni etničkog čišćenja, onda nije bilo. Tačka.

Logičan korak, u cilju stvaranja dobrosusedskih odnosa, je da sledeće godine i zvaničnici iz Srbije dobiju pozivnice za proslavu obljetnice, mislim, 5. kolovoza.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:30 16.11.2012

Re: Ako sud

ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako kriv

Ne, ovim se upravo gazi načelo individualne krivice i sakriva iza "mi" ili "oni".
johnjason johnjason 13:31 16.11.2012

Re: Ako sud


freehand

Ni Srbija nema krivice za to.


Jest, "u ratu u kojem nije učestvovala". Sve OK, nesuočavanje ide samo na štetu Srbije i Srba.
sima2000 sima2000 13:32 16.11.2012

Re: Ako sud

(hrvatskoj) da je Hrvatska bila žrtva agresije Republike Srbije ( i to je ono što najviše boli ljude u Srbiji, kakve žrtve, kakvi ljudi!). Jednostavno se kockice poslaguju i to nitko u Srbiji ne voli čuti.


Možeš li malo da elaboriraš ovo? Rat u u Hrvatskoj je besneo mesecima pre nego što je ista bila međunarodno pravno priznata.
johnjason johnjason 13:34 16.11.2012

Re: Ako sud

Jelica Greganović
ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako kriv

Ne, ovim se upravo gazi načelo individualne krivice i sakriva iza "mi" ili "oni".


Načelo individualne krivice je bilo pogaženo optužnicom protiv Gotovine i co. pa se nitko u Srbiji nije bunio. Štoviše, nakon prvostupanjske presude u Srbiji su se naslađivali se o zločinačkoj prirodi RH, jer je eto nastala na zločinu. Toliko o "mi" i "vi"
johnjason johnjason 13:41 16.11.2012

Re: Ako sud

sima2000
(hrvatskoj) da je Hrvatska bila žrtva agresije Republike Srbije ( i to je ono što najviše boli ljude u Srbiji, kakve žrtve, kakvi ljudi!). Jednostavno se kockice poslaguju i to nitko u Srbiji ne voli čuti.


Možeš li malo da elaboriraš ovo? Rat u u Hrvatskoj je besneo mesecima pre nego što je ista bila međunarodno pravno priznata.

Znam da nije u modi, ali Haag je nekako nazaobilazna institucija:

http://www.youtube.com/watch?v=50Ei_MpN0F0

Ili skraćeno u pdf-u, strana 2: http://www.icty.org/x/cases/martic/tjug/bcs/070612bcs_summary.pdf
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:43 16.11.2012

Re: Ako sud

Štoviše, nakon prvostupanjske presude u Srbiji su se naslađivali se o zločinačkoj prirodi RH, jer je eto nastala na zločinu. Toliko o "mi" i "vi"

Zavisi šta si čitao.
escherichije_colic escherichije_colic 13:51 16.11.2012

Re: Ako sud

Jelica Greganović
Štoviše, nakon prvostupanjske presude u Srbiji su se naslađivali se o zločinačkoj prirodi RH, jer je eto nastala na zločinu. Toliko o "mi" i "vi"

Zavisi šta si čitao.


Kakve portale posećuje gospodin DžonDžejson može se naslutiti iz komentara kojim je otvorio učešće u diskusiji. Ne mogu da zamislim koliko se sirotan muči i grči da nam se ne nahebe svima "vlaške matere" ... ali ne bi bilo pristojno, civilizirano i u skladu sa civilizacijskom razlikom, koja postoji između njega- građanina 21. veka- i nas, koji slepi i ubogi bauljamo u blatu 19og ...
johnjason johnjason 13:53 16.11.2012

Re: Ako sud

escherichije_colic
Jelica Greganović
Štoviše, nakon prvostupanjske presude u Srbiji su se naslađivali se o zločinačkoj prirodi RH, jer je eto nastala na zločinu. Toliko o "mi" i "vi"

Zavisi šta si čitao.


Kakve portale posećuje gospodin DžonDžejson može se naslutiti iz komentara kojim je otvorio učešće u diskusiji. Ne mogu da zamislim koliko se sirotan muči i grči da nam se ne nahebe svima "vlaške matere" ... ali ne bi bilo pristojno, civilizirano i u skladu sa civilizacijskom razlikom, koja postoji između njega- građanina 21. veka- i nas, koji slepi i ubogi bauljamo u blatu 19og ...

Ma tja.... Opet neka belosvecka urota, ha?
sima2000 sima2000 13:53 16.11.2012

Re: Ako sud

nam da nije u modi, ali Haag je nekako nazaobilazna institucija: http://www.youtube.com/watch?v=50Ei_MpN0F0 Ili skraćeno u pdf-u, strana 2: http://www.icty.org/x/cases/martic/tjug/bcs/070612bcs_summary.pdf


Piše "predsjednik Srbije Slobodan Milošević otvoreno podupirao očuvanje Jugoslavije kao federacije u čijem bi sastavu bila i SAO Krajina."

Nigde ne piše da je Republika Srbija izvršila agresiju na Republiku Hrvatsku.

Naravno da je Srbija bila itekako umešana u rat u Hrvatskoj, ali su stvari daleko komplikovanije od toga što ti kažeš da je jedna država napala drugu.

Hrvati su hteli samostalnost u avnojevskim granicama, Srbi u Hrvatskoj su hteli samostalnost u etničkim granicama. S obzirom da ni jedna ni druga strana u trenutku izbijanja sukoba nisu bili međunarodno priznati subjekti, ovde imamo tipičan građanski rat - čisto pravno gledano.
johnjason johnjason 13:55 16.11.2012

Re: Ako sud

sima2000
nam da nije u modi, ali Haag je nekako nazaobilazna institucija: http://www.youtube.com/watch?v=50Ei_MpN0F0 Ili skraćeno u pdf-u, strana 2: http://www.icty.org/x/cases/martic/tjug/bcs/070612bcs_summary.pdf


Piše "predsjednik Srbije Slobodan Milošević otvoreno podupirao očuvanje Jugoslavije kao federacije u čijem bi sastavu bila i SAO Krajina."

Nigde ne piše da je Republika Srbija izvršila agresiju na Republiku Hrvatsku.

Naravno da je Srbija bila itekako umešana u rat u Hrvatskoj, ali su stvari daleko komplikovanije od toga što ti kažeš da je jedna država napala drugu.

Hrvati su hteli samostalnost u avnojevskim granicama, Srbi u Hrvatskoj su hteli samostalnost u etničkim granicama. S obzirom da ni jedna ni druga strana u trenutku izbijanja sukoba nisu bili međunarodno priznati subjekti, ovde imamo tipičan građanski rat - čisto pravno gledano.


I naravno, kad piše crno na belom (štoviše i u govornom formatu), opet se pokušava protumačiti, onako, po srpski - ne piše ono što piše neg piše ono što bi trebalo pisati. Roger and out
escherichije_colic escherichije_colic 14:04 16.11.2012

Re: Ako sud

johnjason

Ma tja.... Opet neka belosveCka urota, ha?




Ti si, druže moj dobri, najobičniji primitivac i šovinista. Trudiš se da to sakriješ ali prosto vrca iz svakog tvog posta, pa i iz ovako prosto sročenih. Tu "držte lopova" priču možeš da prodaješ nekome ko se zakopčava na leđa, ok?
sima2000 sima2000 14:05 16.11.2012

Re: Ako sud

I naravno, kad piše crno na belom (štoviše i u govornom formatu), opet se pokušava protumačiti, onako, po srpski - ne piše ono što piše neg piše ono što bi trebalo pisati. Roger and out


Napisao si da je Hrvatska bila žrtva agresije Republike Srbije i da je oslobađanjem Gotovine ova tvrdnja dobila legitimitet. Onda si napisao da u priloženom pdf fajlu to piše crno na belo. Ja sam pročitao celu 2 stranu i nisam našao da piše crno na belo. Tako da mogu i ja da se odjavim iz ove besmislene rasprave.


predatortz predatortz 14:06 16.11.2012

Re: Ako sud


Ti si, druže moj dobri, najobičniji primitivac i šovinista. Trudiš se da to sakriješ ali prosto vrca iz svakog tvog posta, pa i iz ovako prosto sročenih. Tu "držte lopova" priču možeš da prodaješ nekome ko se zakopčava na leđa, ok?


escherichije_colic escherichije_colic 14:06 16.11.2012

Re: Ako sud

johnjason

onako, po srpski - BRE


I još malo salonskog šovinizma umotanog u ljigavi papir tobožnjih dobrih namera
Hansel Hansel 14:43 16.11.2012

Re: Ako sud

johnjason
Ma tja.... Opet neka belosvecka urota, ha?

Prijatelju, ja sam od onih koji misle da su Srbi i Hrvati nesrećno razdvojeni skoro-pa-blizanci koje su "usvojile" različite porodice i podizale ih u skladu sa svojim vrednostima i "vrednostima" i da su u mnogo čemu ogledalo jedni drugima (govorim o dominantnim, istaknutim strujama koje stvaraju slike o celim nacijama, nadam se da su te slike neadekvatne), pa se i zbog toga neki među njima snažno mrze, a neki i simpatišu. I, tako, kad ti govoriš o belosveCkoj zaveri u koju veruju Srbi, kao da zaboravljaš šta se do sinoć u Hrvatskoj govorilo -- da su, npr., Britanci od raspada Jugoslavije na strani Srba, a protiv Hrvata (EDIT: kada je Hrvatskoj bio odložen neki datum u vezi sa pristupanjem EU, opet se javno tumačilo da se radi o maslu Srbije i njenih prijatelja da samo istovremeno uđu u EU), da su presude generalima instruirane, a pre neki dan sam video reklamu za dodatak u, valjda, Večernjem ili Jutarnjem listu o generalima i o tome ko stoji iza optužujućih presuda generalima. (Rado bih kupio taj broj, ali ovde ga nema.) Hoću da ti kažem da oba naroda pate od sličnih bolesti i meni je zaista žao i tvog i svog naroda jer će im u suštini slične slabosti i konačno doći glava. A, vala, žao mi je i što ja prisustvujem toj propasti i posledično trpim od nje.
docsumann docsumann 15:45 16.11.2012

Re: Ako sud

johnjason
Nitko ne kaže da zločina nije bilo, ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako krivi (svi smo mi zločinci u gradjanskom ratu, jednako smo krivi).


Otkud to iščitavanje? Svak je kriv koliko je kriv, nema komparacije ni kompezacije.
Svak treba da odgovara za nedjela koja je činio, podstrekavao, omogućavao.
I ništa više, bez intencije da se uspostavi svekosmička pravda.

Ovako, umjesto nasilne egalizacije zločina, za koju kažeš da ovom presudom pada u vodu, ustvari dobijaš (nasilnu) raspodjelu na sve i ništa.
maksa83 maksa83 19:37 16.11.2012

Re: Ako sud

Nitko ne kaže da zločina nije bilo, ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako krivi (svi smo mi zločinci u gradjanskom ratu, jednako smo krivi).

Pa - nismo.
Tvoji su proterali koju stotinu hiljada ljudi, pobili ono što nije pobeglo, i za tu zgodu oslobođeni svake odgovornosti - na radost nacije. Dočim su naši uredno isporučeni i biće - nadam se - osuđeni. Ovo "nadam se" zato što tako i dalje nećemo biti ni jednaki, ni jednako krivi.

8c_competizione 8c_competizione 12:23 17.11.2012

Re: Ako sud

Ovom presudom se izbija legitimitet takvoj (srpskoj) tvrdnji te se daje legitimitet tvrdnji (hrvatskoj) da je Hrvatska bila žrtva agresije Republike Srbije


ja licno ne mogu da se odlucim jesi li ti samo glup ili bezobrazan. cini mi se da je u pitanju samo ono drugo.

isto kao shto je Hrvatska bila "zhrtva" agresije JNA u kojoj su (dakle agresivnoj) josh uvek bili i Hrvati koji su samo pola godine ranije bili regrutovani od strane tih istih Hrvatskih vlasti.

ali ovime pada nakaradna teorija da smo svi jednako krivi (svi smo mi zločinci u gradjanskom ratu, jednako smo krivi)


zanimljivo je da u Hrvatskoj misle da imaju legalno pravo da upravo to isto rade prema srpskom narodu

jednom ce vas stici zasluzheno, mozhda ne za moga zhivota, ali ce vas stici. i bicete (mislim likovi kao shto si ti) jasno i glasno oznaceni u istoriji kako treba.
Dr Mebius Dr Mebius 13:29 16.11.2012

Lekcija

Ovi je samo poslednja u nizu lekcija malom i bandoglavom narodu da rat ne zapocinje bez zaledjine velikih i mocnih saveznika. Nasi susedi su to shvatili na vreme, mi jos nismo a kako stvari stoje, necemo jos dugo. A Haski Sud je samo instrument onih koji drmaju svetom da to i 'pretoci' u nekakvu pravdu.
Mi ni posle 12 godina od odlaska SM nismo u stanju da svoju drzavu dovedemo u kakav-takav red. Oni koji su za njegovog vremena izigravali nekakvu opoziciju, dosavsi na vlast samo su pokazali da su jajare istog reda, ovaj put u Armani odelima. Sad smo ih zamenili onima iz predhodnog vremena koji su nas vec jednom odveli u ponor.
I bice jos ovakvih lekcija, da se ne zavaravamo. Sami smo izabrali i to je to.
predatortz predatortz 13:38 16.11.2012

Re: Lekcija

I bice jos ovakvih lekcija, da se ne zavaravamo. Sami smo izabrali i to je to.


Šta smo izabrali, doktore?
Dr Mebius Dr Mebius 13:48 16.11.2012

Re: Lekcija

Izabrali smo mnogo losih stvari i povlacili katastrofalne poteze. Evo ti nekoliko za koje ja smatram da su kljucni:
-pocetkom 90-tih izabrali smo tvrdokorni centralisticki komunizam preobucen u nacionalizam.
-odbacili smo Zapad a pre svega USA zarad propalih komunistickih generala u SSSR-u koji se raspadao i vecito pijanog Jeljcina.
-imali smo jednog milicionera i jednog magacionera na celu srpskih paradrzava u najkriticnijim trenucima.
-odbacili smo plan Z4 koji je Srbima u HR davao prakticno drzavu u drzavi.

Pa jel' treba vise?
predatortz predatortz 14:04 16.11.2012

Re: Lekcija

Dr Mebius
Izabrali smo mnogo losih stvari i povlacili katastrofalne poteze. Evo ti nekoliko za koje ja smatram da su kljucni:
-pocetkom 90-tih izabrali smo tvrdokorni centralisticki komunizam preobucen u nacionalizam.
-odbacili smo Zapad a pre svega USA zarad propalih komunistickih generala u SSSR-u koji se raspadao i vecito pijanog Jeljcina.
-imali smo jednog milicionera i jednog magacionera na celu srpskih paradrzava u najkriticnijim trenucima.
-odbacili smo plan Z4 koji je Srbima u HR davao prakticno drzavu u drzavi.

Pa jel' treba vise?


I ? Samim tim zločin je opravdan?

Nema veze što su drugi umesto tvrdokornog komunizba izabrali nacizam?
Mi smo imali milicionera i magacionera, drugi su imali narednike iz Legije stranaca kao generale.
Prihvatili smo mi u BiH neke planove koje su drugi odbili. Kažu, po nagovoru Amerikanaca. I šta je bilo? Isto. Počeo rat!
Dr Mebius Dr Mebius 14:40 16.11.2012

Re: Lekcija

I ? Samim tim zločin je opravdan?


Ma kakvi, ni jedan zlocin nije opravdan. Ali ako ti nemas snage da ga dokazes tamo gde treba onda je propala stvar. Uzdati se u nebesku pravdu je blago receno neozbiljno. Jer pravda ima vise strana i nikad npr. nece biti pravedno Srbima ono sto je pravedno Hrvatima. I obrnuto.
Ovde je rec o tome kako postici neki cilj u konstelaciji snaga koje su na sceni i koje vladaju.
Milosevic to nije shvatio, a ni oni posle njega. U ovom konkretnom slucaju Hrvati su to shvatili, i bolje odigrali od nas. I ne samo oni, vec izgleda i svi ostali iz bivse Yu.
Eno dole jednog komentara koji to lepo objasnjava.
freehand freehand 17:09 16.11.2012

Re: Lekcija

-pocetkom 90-tih izabrali smo tvrdokorni centralisticki komunizam preobucen u nacionalizam

Kakav centralistički komunizam?
-odbacili smo Zapad a pre svega USA zarad propalih komunistickih generala u SSSR-u koji se raspadao i vecito pijanog Jeljcina.

Kakvog Jeljcina, koji nije hteo ni da čuje za Srbiju?
8c_competizione 8c_competizione 12:32 17.11.2012

Re: Lekcija

Ovi je samo poslednja u nizu lekcija malom i bandoglavom narodu da rat ne zapocinje bez zaledjine velikih i mocnih saveznika.


nash najveci problem je taj sto mislimo da su nam Kina i Rusija mocni saveznici. Jesu mocni, ali kada bi i hteli da pomognu (oh utopije!) treba shvatiti da nemaju vishe kopneni pristup nashoj teritoriji. A za prelet im treba dozvola od zemalja koje su sve redom u NATOu.

a za nautralnost nam je Svajcarska takodje daleko.

dakle Kina i Rusija otpadaju kao potencijalni saveznici. Svakom ko se malko razume u taktiku i strategiju bi ovo trebalo da bude jasno.

i ovo treba narodu otvoreno reci! na naslovnim stranama medija!

na zhalost, cak i ako se to desi, deshava nam se previshe kasno. tako da ako i shvatimo da je NATO neminovnost, sami smo sebi vec izbili "keceve iz rukava" i dobru startnu poziciju. mozhemo uci u taj NATO ali izgubljeno (teritorije, zhrtve, pravdu ...) cemo teshko povratiti.

bojim se da ovde (a i svetskoj ekonomiji) mozhe pomoci ili samo josh jedan svetski rat ili eventualno najezda vanzemaljaca!
freehand freehand 12:36 17.11.2012

Re: Lekcija

nash najveci problem je taj sto mislimo da su nam Kina i Rusija mocni saveznici.

Bože blagi, za koliko je samo na ovom blogu stvari utvrđeno da su nam najveći problem...
bluestar bluestar 13:52 16.11.2012

..

"NE SMIJEMO dopustiti da zločini počinjeni tijekom i nakon VRA Oluja ostanu tragedija bez epiloga", priopćio je Centar za suočavanje s prošlošću Documenta povodom presude Anti Gotovini i Mladenu Markaču.

"Za vrijeme VRA Oluja deseci civila su ubijeni, tisuće kuća i ostalih objekata je spaljeno, dok gotovo polovica izbjeglica čeka na povratak u područja iz kojih su otišli. Neovisno o presudi Žalbenog vijeća u predmetu protiv Gotovine i Markača, obitelji žrtava imaju moralno pravo očekivati da za njihove tragedije i tragedije mnogih drugih počinitelji odgovaraju, bez obzira na kojoj su strani ratovali i u čije ime su zločin počinjeni", poručuju iz Documente.

Prema podacima prikupljenim od raznih međunarodnih organizacija, nakon hrvatskih vojnih akcija u bivšim sektorima Zapad, Sjever i Jug u ljeto 1995., približno 200.000 hrvatskih Srba je pobjeglo, uglavnom u Bosnu i Hercegovinu i nekadašnju Saveznu Republiku Jugoslaviju.

"Još jednom podsjećamo odgovorne i hrvatsku javnost na neke poznate, a neprocesuirane zločine poput ubojstava civila u Golubiću, Gošiću, Varivodama i Mokrom Polju na kninskom području, napada na izbjegličku kolonu između Gline i Dvora i pogibije velikog broja civila, ubojstvima u Komiću na koreničkom području… Za neke su zločine procesi pokrenuti, ali i vraćani na početak, dok se u Zagrebu sudi za zločine u Gruborima", podsjećaju iz Documente.

"Naglašavamo i ovom prilikom da je došao trenutak da hrvatsko pravosuđe preuzme potpunu odgovornost za procesuiranje počinjenih ratnih zločina, a hrvatska Vlada osigura obeštećenje civilnim žrtvama rata", zaključuje Documenta.



Index hr.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:17 17.11.2012

Re: ..

ove iz Documenta ce progutati mrak, ili ce ih baciti na periferiju ignorisanjem, u boljem slucaju. kao sto si video kod ovog decka johnjasona, najveci bol kod hrvata pricinjava ideja da je oluja bila korumpirana.
mnenadic mnenadic 13:56 16.11.2012

Stanje stvari


Ono u šta sam odbijao godinama da poverujem polako postaje očigledno. Sada, posle oslobađajuće presude Haškog Tribunala hrvatskim generalima postaje sasvim jasno da je Dežurni Svetski Policajac preko mlakonja i smutljivaca iz EU namerno i ciljano podrivao demokratsku opciju u Srbiji kako bi na vlast došla ekipa koja nema ni svoju ideologiju, ni svoj stav, a ni znanje o bilo čemu, a prepuni su hipoteka iz prošlosti, sa kojom neće imati ama baš nikakvih problema da sprovedu šta god im je volja. Pored mlakonja i smutljivaca iz EU kojim je to u opisu posla, za urušavanje demokratske opcije u Srbiji angažovan je, bukvalno kupljen, izvestan broj individua iz tzv NGO i po neki individualac blizak medijima i stranim obaveštajnim strukturama, koji su javnim delovanjem, negativnim napisima, javnim istupima i sl. kreirali javno mnjenje protiv ionako slabe i jadne demokratske opcije. Presuda u Hagu je tek početak, tek nas očekuju nova iznenađenja u obliku novih presuda, ispostavljanja eksplicitnih zahteva, da ne kažem ultimatuma. Što se mene tiče, članstvo u ovakvoj EU je nepotrebno i skoro pa besmisleno.
antioksidant antioksidant 14:56 16.11.2012

Re: Stanje stvari

kakve veze ova presuda ima sa eu?
mnenadic mnenadic 16:38 16.11.2012

Re: Stanje stvari

kakve veze ova presuda ima sa eu?

Nema direktne veze, ali posredno itekako ima. EU administracija je jedna troma, neefikasna družina, preglomazna, opterećena unutrašnjim problemima čiji je jedini cilj da te probleme preoblikuje i njima manipuliše. To je skup činovnika koji imaju solidno uhlebljenje koje drže po svaku cenu, čime su potpuno korumpirani i bez mogućnosti da kreativno rešavaju realne probleme. Neodoljivo liče na virtuelnu priču, na prenaduvani balon koji može da prsne ako ga nešto sa strane samo ovlaš dotakne. Takva EU nije sposobna da realno sagleda koren problema, ne leči čak ni posledice, a o uzrocima da negovorim. Žao mi je što je to tako, ali prosto je tako. Ja naravno verujem u ideju jedinstvene Evrope i voleo bih da se kad tad ostvari, ali trenutno stanje organizacije, a pogotovo postojeći liderčići to nisu u stanju da na valjan način ostvare. Da je stvar drugačija niti bi se stvari rešavale ovako kako se rešavaju, niti bi pak probleme rešavao neko drugi, sa strane, ma ko on bio. A definitivno stvari oblikuje i rešava bahati sused.
antioksidant antioksidant 21:01 16.11.2012

Re: Stanje stvari

Ja naravno verujem u ideju jedinstvene Evrope i voleo bih da se kad tad ostvari, ali trenutno stanje organizacije,

ok, treba je menjati ali ona se menja
a kad se menja ka centralizaciji vicu neki "cetvrti rajh"
a sa haskim sudom nema ni posredne ni neposredne veze (jedino je politika pridruzivanja koriscena da bi se pritiskali i srbija i hrvatska da izvrasavaju obaveze prema sudu koji je osnovao savet bezbednosti un)
predatortz predatortz 14:00 16.11.2012

Rasim

Предсједник Националног савјета за сарадњу са Хашким трибуналом Расим Љајић оцијенио је да је након данашње пресуде Хашки трибунал “изгубио сваки кредибилитет”.

- Ово данас је само доказ селективне правде која је гора од сваке неправде - рекао је Љајић новинарима у београдском Медија центру и додао да су људи у акцији “Олуја” убијени и протјерани, а да за то нико није одговоран.

- Ова одлука Апелационог већа нас враћа три корака уназад и перцепција Трибунала у нашој јавности биће још гора - закључио је Љајић.

Glas Srpske
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:13 16.11.2012

*

Atomski mrav Atomski mrav 15:26 16.11.2012

Re: *

johnjason johnjason 15:36 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović


Gospođo, trenutni predsjednik - 2012. godine (dakle biran od strane većine u Srbiji) je četnički vojvoda, persona koja je devedesetih šetala po hrvatskoj Slavoniji dok su se događali grozomorni zločini nad Hrvatima, i sam optužen za zločine od NVO-a u Srbiji, dajući podršku četničkim i inim srpskim jedinicama u činjenju zločina, premijer je Miloševićev pobočnik. Tako da ovakve slike su pomalo smiješne i suvišne.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:41 16.11.2012

Re: *

Jesu li zaista smešne i suvišne? Javi to Viktoru Ivančiću. Kad smo već kod četnika, ustaša i ostalih zlotvora.



Edit: Pročitaj knjigu Viktora Ivančića, "Točka na U", pa se javi da popričamo.
johnjason johnjason 15:43 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović
Jesu li zaista smešne i suvišne? Javi to Viktoru Ivančiću. Kad smo već kod četnika, ustaša i ostalih zlotvora.


Naravno da jesu. U Hrvatskoj na vlasti nisu ustaše (to jako dobro znate). U Srbiji četnici jesu. Predsjednik vam je četnički vojvoda.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:44 16.11.2012

Re: *

Naravno da jesu. U Hrvatskoj na vlasti nisu ustaše (to jako dobro znate). U Srbiji četnici jesu. Predsjednik vam je četnički vojvoda.

Ko je bio na vlasti u Hrvatskoj u vreme na koje se odnosi današnja presuda?
johnjason johnjason 15:46 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović
Naravno da jesu. U Hrvatskoj na vlasti nisu ustaše (to jako dobro znate). U Srbiji četnici jesu. Predsjednik vam je četnički vojvoda.

Ko je bio na vlasti u Hrvatskoj u vreme na koje se odnosi današnja presuda?

Mislite oslabađajuća presuda? HDZ i umirovljeni partizan i omiljeni Titov general.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:51 16.11.2012

Re: *


Mislite oslabađajuća presuda?

Ne, nego presuda za krađu jogurta pre dve nedelje u samoposluzi...

HDZ i umirovljeni partizan i omiljeni Titov general.

Je l to beše ovaj sa gornje slike, koji je aminovao ustašstvo i opravdavao osnivanje NDH državotvornim težnjama hvatskog naroda? Glavni junak knjige koju bih ti savetovala da pročitaš, gore navedenu.
johnjason johnjason 16:09 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović

Mislite oslabađajuća presuda?

Ne, nego presuda za krađu jogurta pre dve nedelje u samoposluzi...

HDZ i umirovljeni partizan i omiljeni Titov general.

Je l to beše ovaj sa gornje slike, koji je aminovao ustašstvo i opravdavao osnivanje NDH državotvornim težnjama hvatskog naroda? Glavni junak knjige koju bih ti savetovala da pročitaš, gore navedenu.

Dobro, i? Kakve to veze ima, recimo s legitimnošću "Oluje"? 2012. je godina, u Hrvatskoj je na vlasti SDP, predsjednik je agnostik, premijer ateist. 2012., je,u Srbiji je predsjednik je četnik, premijer je bivši portparol "balkanskog krvnika" koji je i uzrok ovome ratu. Hoću reći, Tuđman može biti ovakav ili onakav, (isto tako mogu braniti tezu da je bio komunist, vjerni Titov partizan, a samim time i zakleti antfašist - bio je partizan i Titov general), ali u povjesnim knjigama, zahvaljući između ostalog i ovoj presudi bit će označen kao osoba koja je bila predsjednik RH i vrhovni zapovjednik u legitimnom, obrambenom, i legalnom ratu. O karakternim osobinama za one koje žele znati više. Uostalom, kao i o ostalim državnicima u ratu. Jer, Hrvatska 2012. je relativno normalna (ili unormalena) zemlja, dok je Srbija shizofrena, rastrzana. A ovom presudom Hrvatska se dodatno učvršćuje, stabilizira, dok Srbija dobija samo joše jedan pečat što joj dodatno otežava "unormaljenje", ozdravljenje. I to samo zato, a vidim i po komentatorima koji to uporno negiraju, jer odbija se suočiti s ulogom Srbije u ratovima devedesetih (vidjeti koga su birali gradjani Srbije za predjsednika, kao i aktualnog premijera). Košta je puno to zabijanje glave u pijesak, a koštat će još i više. Oluja nije došla iz svemirskog zakutka jer je Tuđman baš odlučio izbrisati Srbe, Oluja je došla kao logična posljedica agresivne srpske politike, i to programirane u Beogradu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:16 16.11.2012

Re: *

Dobro, i? Kakve to veze ima, recimo s legitimnošću "Oluje"? 2012. je godina, u Hrvatskoj je na vlasti SDP, predsjednik je agnostik, premijer ateist. 2012.,

Da li se Oluja dešavala ove, 2012. godine ili godine kada je Tuđman bio na vlasti? Da li je Hag sudio za zločine počinjene u 2012. ili..?

Jer, Hrvatska 2012. je relativno normalna (ili unormalena) zemlja, dok je Srbija shizofrena, rastrzana.

Mogu li da te zamolim da mi daš bar jedan link nekog hrvatskog portala na kome bih ja mogla da napišem ovako nešto, samo obrnuto, i da ne budem obrisana ili nazvana makar četnikušom. Samo da proverim tvoju tvrdnju.
Hansel Hansel 16:21 16.11.2012

Re: *

johnjason
koji je i uzrok ovome ratu.

Koliko god da sam bio i ostao protiv njega, neće biti da je samo on uzrok. Hajde, analiziraj malo atmoseferu koja je u Hrvatskoj stvarana u drugoj polovini 80-ih, izbacivanju Srba iz Ustava RH i sl., pa se, što reče Jelica, onda javi. (To sve, naravno, ne amnestira krivce na srpskoj strani za njihova ludila.)

A da ne pričamo da su se Milošević i Tuđman zapravo -- dogovorili. To što je Milošević bio gluplji, ili zapravo mrzitelj sopstvenog naroda, ne znači da je krivlji.

Što se Nikolića tiče, i ja mislim da je njegov izbor katastrofa (inače, za njega je glasala oko četvrtine biračkog tela, pored mnogi samo iz revolta prema bivšoj vlasti), ali analiziraj kako to da ga je Evropa prihvatila, i njega i portparola. Ja pisao blog tim povodom. Da budem krajnje ironičan: ako je Evropi OK, zašto nije OK Hrvatskoj?
johnjason johnjason 16:29 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović
Dobro, i? Kakve to veze ima, recimo s legitimnošću "Oluje"? 2012. je godina, u Hrvatskoj je na vlasti SDP, predsjednik je agnostik, premijer ateist. 2012.,

Da li se Oluja dešavala ove, 2012. godine ili godine kada je Tuđman bio na vlasti? Da li je Hag sudio za zločine počinjene u 2012. ili..?

Jer, Hrvatska 2012. je relativno normalna (ili unormalena) zemlja, dok je Srbija shizofrena, rastrzana.

Mogu li da te zamolim da mi daš bar jedan link nekog hrvatskog portala na kome bih ja mogla da napišem ovako nešto, samo obrnuto, i da ne budem obrisana ili nazvana makar četnikušom. Samo da proverim tvoju tvrdnju.

Ne zavaravajte samu sebe o vlastitoj uljuđenosti i hrvatskom prostakluku, pa tu sam nazbvan šovinistom, primitivcem, i to samo jer iznosim svoje mišljenje. ZA link ne znam, pokušajte sami. Uporno provlačite tezu o Tuđmanu kao ustaši koji je organizirao progon srpskog stanovništva iz Hrvatske, onako, probudio se 95.' pa nije imao pametnija posla. Ova presuda vas demantira. Uostalom kao i presude Martiću i drugima u kojem je utvrđen zajednički zločinački pothvat u svrhu zauzimanja hrvatskog teritorija i čišćenja istog od nesrba na čijem je čelu bio Slobodan Milošević. Tako da sve što govorite ispada kao isprazna parola jer vas demantiraju utvrđene činjenice.
johnjason johnjason 16:32 16.11.2012

Re: *

Hansel
johnjason
koji je i uzrok ovome ratu.

Koliko god da sam bio i ostao protiv njega, neće biti da je samo on uzrok. Hajde, analiziraj malo atmoseferu koja je u Hrvatskoj stvarana u drugoj polovini 80-ih, izbacivanju Srba iz Ustava RH i sl., pa se, što reče Jelica, onda javi. (To sve, naravno, ne amnestira krivce na srpskoj strani za njihova ludila.)

A da ne pričamo da su se Milošević i Tuđman zapravo -- dogovorili. To što je Milošević bio gluplji, ili zapravo mrzitelj sopstvenog naroda, ne znači da je krivlji.

Što se Nikolića tiče, i ja mislim da je njegov izbor katastrofa (inače, za njega je glasala oko četvrtine biračkog tela, pored mnogi samo iz revolta prema bivšoj vlasti), ali analiziraj kako to da ga je Evropa prihvatila, i njega i portparola. Ja pisao blog tim povodom. Da budem krajnje ironičan: ako je Evropi OK, zašto nije OK Hrvatskoj?


Hrvatski Ustav je donijet u prosincu 1990. godine, dok je balvanijada počela u ljeto 90.', čak i ranije, tako da ta priča o "izbacivanju iz Ustava" je mit u koji Srbi slijepo vjeruju. Nije mi najjasnije to srpsko poimanje povijesti u kojoj posljedica dolazi prije uzroka. Uzrok ratu je puno prije, a to je u pokušaju srpske hegemonije nad ostatkom Juge. Kako joj je uspjelo pogledati današnji blog
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:40 16.11.2012

Re: *


Ne zavaravajte samu sebe o vlastitoj uljuđenosti i hrvatskom prostakluku, pa tu sam nazbvan šovinistom, primitivcem, i to samo jer iznosim svoje mišljenje. ZA link ne znam, pokušajte sami. Uporno provlačite tezu o Tuđmanu kao ustaši koji je organizirao progon srpskog stanovništva iz Hrvatske, onako, probudio se 95.' pa nije imao pametnija posla. Ova presuda vas demantira. Uostalom kao i presude Martiću i drugima u kojem je utvrđen zajednički zločinački pothvat u svrhu zauzimanja hrvatskog teritorija i čišćenja istog od nesrba na čijem je čelu bio Slobodan Milošević. Tako da sve što govorite ispada kao isprazna parola jer vas demantiraju utvrđene činjenice.

Ja se ne zavaravam, ti me zavaravaš. Dakle, nemaš ni jedan link...ali ovaj imaš. Dobro...
Samo da se vratimo na temu...današnja oslobađajuća presuda se odnosila na Slobodana Miloševića ili etničko čišćenje Srba iz Hrvatske? Sam si gore rekao da je zločina bilo...i? U redu je što su oslobođeni oni koji su njime rukovodili? Valjda sam shvatila...te utvrđene činjenice.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:44 16.11.2012

Re: *

Uzrok ratu je puno prije, a to je u pokušaju srpske hegemonije nad ostatkom Juge.

Znači zato je Hrvatska napravila NDH i priključila se nacistima...da...tako je i Tuđman govorio.
johnjason johnjason 16:47 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović

Ne zavaravajte samu sebe o vlastitoj uljuđenosti i hrvatskom prostakluku, pa tu sam nazbvan šovinistom, primitivcem, i to samo jer iznosim svoje mišljenje. ZA link ne znam, pokušajte sami. Uporno provlačite tezu o Tuđmanu kao ustaši koji je organizirao progon srpskog stanovništva iz Hrvatske, onako, probudio se 95.' pa nije imao pametnija posla. Ova presuda vas demantira. Uostalom kao i presude Martiću i drugima u kojem je utvrđen zajednički zločinački pothvat u svrhu zauzimanja hrvatskog teritorija i čišćenja istog od nesrba na čijem je čelu bio Slobodan Milošević. Tako da sve što govorite ispada kao isprazna parola jer vas demantiraju utvrđene činjenice.

Dakle, nemaš ni jedan link...ali ovaj imaš. Dobro...
.


Kao, trebao bih biti zahvalan (kome?) što smijem pisati komentare po ovom blogu. Smiješno...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:49 16.11.2012

Re: *


Kao, trebao bih biti zahvalan (kome?) što smijem pisati komentare po ovom blogu. Smiješno...

Ne sećam se da sam ijednom rečju pomenula zahvalnost. Slažem se da je smešno što si to napisao.
johnjason johnjason 16:50 16.11.2012

Re: *

Jelica Greganović
Uzrok ratu je puno prije, a to je u pokušaju srpske hegemonije nad ostatkom Juge.

Znači zato je Hrvatska napravila NDH i priključila se nacistima...da...tako je i Tuđman govorio.

Kao po pravilniku SANU: kad oni spomenu agresivnu srpsku politiku devedesetih u Hrvatskoj, BiH, i Kosovu ti viči NDH.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:55 16.11.2012

Re: *

Kao po pravilniku SANU: kad oni spomenu agresivnu srpsku politiku devedesetih u Hrvatskoj, BiH, i Kosovu ti viči NDH.

Ko je prvi viknuo "četnici"? Beše ti? Je l to iz repertoara onog umirovljenog finog, rahmetli čoveka?
ultimatum ultimatum 17:21 16.11.2012

Re: *

dragan7557 dragan7557 17:45 16.11.2012

Re: jašta bre komšija!

johnjason:
Uzrok ratu je puno prije, a to je u pokušaju srpske hegemonije nad ostatkom Juge.

Priča o pretpostavljenoj takozvanoj "srpskoj hegemoniji" je svakako jedan od najvećih idiotizama koji sam ikada lično čuo.

Mada, kad pogledam kako se Šumadinci ponašaju prema ovim jadnim Zagorcima, koji su pod stoletnom hegemonijom Šumadinaca, postaje je mi odmah jasno šta o'š da veliš!?

cerski


Kazezoze Kazezoze 18:43 16.11.2012

Re: *

Atomski mrav
Njuzov special

sanader traži da mu se sudi u hagu.
Atomski mrav Atomski mrav 18:50 16.11.2012

Re: *

sanader traži da mu se sudi u hagu.

Pravda izvršila samoubistvo skokom sa zgrade Haškog tribunala...
Hansel Hansel 21:38 16.11.2012

Re: *

johnjason
Hrvatski Ustav je donijet u prosincu 1990. godine, dok je balvanijada počela u ljeto 90.', čak i ranije, tako da ta priča o "izbacivanju iz Ustava" je mit u koji Srbi slijepo vjeruju. Nije mi najjasnije to srpsko poimanje povijesti u kojoj posljedica dolazi prije uzroka. Uzrok ratu je puno prije, a to je u pokušaju srpske hegemonije nad ostatkom Juge. Kako joj je uspjelo pogledati današnji blog

Haha, pa ovakav nacionalistički cinizam je prosto urnebesan! Iako ne znam tačno hronologiju (kada je to sve počinjalo nisam bio ni punoletan, samo sam kapirao da će biti zla), prihvatiću da si u pravu bez provere, ali ću te pitati i da li misliš da su Srbi bili izbačeni iz Ustava zbog "balvanijade" i da i pre "pokušaja srpske hegemonije" nije postojao "tisućljetni san"?! Da se zadržimo samo na njemu, da ne pominjemo retoriku s kojom je Tuđman došao na vlast itd. itd... Koliko se sećam, Milošević, kakav god da je bio, i da je hteo, hegemoniju nije mogao da ostvari u SFRJ (koliko god da je bila naopaka njegova intervencija u Ustavu Srbije 1990. kojom je prisvojio dva glasa Kosova i Vojvodine u Predsedništvu SFRJ, toliko je bilo naopako i da autonomne pokrajine unutar Srbije u Federaciji imaju odvojene glasove).

I sve to nije moralo da se pretvori u rat. Ali Tuđman i Milošević (i Izetbegović) su rat nedvosmisleno hteli i tu činjenicu neće moći da izmeni nijedna presuda.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:25 17.11.2012

Re: *

johnjason
Uporno provlačite tezu o Tuđmanu kao ustaši koji je organizirao progon srpskog stanovništva iz Hrvatske, onako, probudio se 95.' pa nije imao pametnija posla. Ova presuda vas demantira. Uostalom kao i presude Martiću i drugima u kojem je utvrđen zajednički zločinački pothvat u svrhu zauzimanja hrvatskog teritorija i čišćenja istog od nesrba na čijem je čelu bio Slobodan Milošević. Tako da sve što govorite ispada kao isprazna parola jer vas demantiraju utvrđene činjenice.


a ne, njofra nije bio ustaša, već stara komunjara koja je sagledala pragmatičnu vrednost keša ustaške hrvatske emigracije, naklonjene stvaranju zdrave, konzervativne i katoličke hrvatske. vaš iskorak sa socijaldemokratama u 2012. je zaista epohalan, ali verujem ne i dugotrajnog karaktera.
8c_competizione 8c_competizione 12:44 17.11.2012

Re: *

Gospođo, trenutni predsjednik - 2012. godine (dakle biran od strane većine u Srbiji) je četnički vojvoda, persona koja je devedesetih šetala po hrvatskoj Slavoniji dok su se događali grozomorni zločini nad Hrvatima, i sam optužen za zločine od NVO-a u Srbiji, dajući podršku četničkim i inim srpskim jedinicama u činjenju zločina, premijer je Miloševićev pobočnik. Tako da ovakve slike su pomalo smiješne i suvišne.


ovo osudjuje lik kome je Oluja pravedna i neukaljana?

mislim stvarno!
8c_competizione 8c_competizione 12:45 17.11.2012

Re: *

vaš iskorak sa socijaldemokratama u 2012. je zaista epohalan, ali verujem ne i dugotrajnog karaktera.


ma to je samo fasada dok se ne udje u EU

a onda se skida ovcja kozha i vraca VUK!
alispah alispah 14:19 16.11.2012

Hrvatska Gotovina za Srpsku Veresiju

Nemojte nikada u ovoj presudi da krivite Hrvate ili EU. Krivite isključivo i samo Srbe i Velikosrpsku Politiku. Čak i potrčko Bulatović Miloševićev momak za sve dao saglasnost za onoaj sporazum pa onda najednom se predomislio i nije dao. Jovan Drašković je legalno digao ustanak, bunu bez oružja i to bi bilo prošlo, da nisu kružili JNA avioni i čovek je skoro i dogovorio sa hrvatskim vlastima dobar deo automije i kulturne i skoro suštinske. A onda dolazi na scenu Miliocioner Martić. I onaj drugi. To je nama naša borba dala. Istina je sve, Kosovo i Gotovinu ovo sad su odradili Ameri kao i sve drugo na svetu kao onomad Nimberški proces - a to znači da su Srbi prepoznati kao Nacisti 45-te a Hag je Nimberg i tu ima malo pravde a više politike kako za koga i kome i čemu. Instrumentalizacija i to da istoriju pišu pobednici. Da su Nacisti ostvarili bilo kakav pakt srednje rešenje da nisu izgorili u pepelu možda bi oni sudili Ruse za onoliko miliona smrznutih na Staljingradu, jer, zaboga i oni su ljudi koji su se tamo smrzli i bili ostavljeni prodati iznevereni zavedeni od svojih VOĐA koji su im obećali da će se vratiti do Božića i Hiljadugodišnji Rajh. Dakle, Srbi su, običan narod obmanuti upravo od ovog našeg presednika Tome Nikolića koji je u to vreme davao zakletu četničkog vojvode da će da ide do Beča a ne do Ogilna, Karlobaga i Virovitice. Naravno kad vetar okrene ratni vihor poput bumeranga ima i svoju izreku onaj ko započne rat ne zna kako će i da isti završi. Napoleno nije znao da će da izgine u Rusiji. Naravno da su Hrvati najpre u Drugom Svetskom ratu učinili Genocid nad Srbima i prošli nekažnjeno, sad su izvršili Etničko čiščenje čisto kao Oluja uz ratne zločine ali igrali su pametno, bili sa Saveznicima, pogotovo sad kad je na ovoj strani neko ko forsira nefašističke ideje, kleroovoono, remetilački faktor, loši momci, destabilizuje balkan, daje izjave dan za danom gafira se. Svaki Tomin postupak donosi ovo ovakav šamar svaki onaj Dačičev govor nadmeni da ga celi svet po srpski čuje a čuju ga neka se ne sekira donosi novu šamarčinu što od Haga što od MMf-a što od Svetske Banke. To sve je još na razini diplomatije, a uvek mogu da dignu i avione kao što su to najzad pokazali Miloševiću i Ćosiću. Ne može jedan narod od 7 miliona da se koćeperi usred Nemačkog carstva a dole Turska a Mare Nostrum rezervisano za Komovelt. A Rusi predaleko. Nema šanse. To su shvatili Hrvati. Slovenci. Crnogorci. Bosanci 2/3 osim Milorada i njegovog ranča.Makedonci. Bugari. Rumuni.Grci. Mađari. Svi osim Srba. Da su Srbi priznali deklaracijom u Narodnoj Skupštini Genocid u Srebrenici sad bi Gotovina bio u zatvoru i još najmanje desetaka hrvatskih generala i HV bi bila osuđena kao agresor na BIH. Dakle, nema dvostrukih aršina a ako ih ima, to vam je to. Onda tako i prihvatimo braćo Srbi. Spinovanja za Markale i to evo sad imate Etničko Čisto U Hagu Veliko Srpstvo.
Dr Mebius Dr Mebius 14:34 16.11.2012

Re: Hrvatska Gotovina za Srpsku Veresiju

Eto, to je to.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:31 16.11.2012

Re: Hrvatska Gotovina za Srpsku Veresiju

Hrvatska Gotovina za Srpsku Veresiju
Nemojte nikada u ovoj presudi da krivite Hrvate ili EU. Krivite isključivo i samo Srbe i Velikosrpsku Politiku. Čak i potrčko Bulatović Miloševićev momak za sve dao saglasnost za onoaj sporazum pa onda najednom se predomislio i nije dao. Jovan Drašković je legalno digao ustanak, bunu bez oružja i to bi bilo prošlo, da nisu kružili JNA avioni i čovek je skoro i dogovorio sa hrvatskim vlastima dobar deo automije i kulturne i skoro suštinske. A onda dolazi na scenu Miliocioner Martić. I onaj drugi. To je nama naša borba dala. Istina je sve, Kosovo i Gotovinu ovo sad su odradili Ameri kao i sve drugo na svetu kao onomad Nimberški proces - a to znači da su Srbi prepoznati kao Nacisti 45-te a Hag je Nimberg i tu ima malo pravde a više politike kako za koga i kome i čemu. Instrumentalizacija i to da istoriju pišu pobednici. Da su Nacisti ostvarili bilo kakav pakt srednje rešenje da nisu izgorili u pepelu možda bi oni sudili Ruse za onoliko miliona smrznutih na Staljingradu, jer, zaboga i oni su ljudi koji su se tamo smrzli i bili ostavljeni prodati iznevereni zavedeni od svojih VOĐA koji su im obećali da će se vratiti do Božića i Hiljadugodišnji Rajh. Dakle, Srbi su, običan narod obmanuti upravo od ovog našeg presednika Tome Nikolića koji je u to vreme davao zakletu četničkog vojvode da će da ide do Beča a ne do Ogilna, Karlobaga i Virovitice. Naravno kad vetar okrene ratni vihor poput bumeranga ima i svoju izreku onaj ko započne rat ne zna kako će i da isti završi. Napoleno nije znao da će da izgine u Rusiji. Naravno da su Hrvati najpre u Drugom Svetskom ratu učinili Genocid nad Srbima i prošli nekažnjeno, sad su izvršili Etničko čiščenje čisto kao Oluja uz ratne zločine ali igrali su pametno, bili sa Saveznicima, pogotovo sad kad je na ovoj strani neko ko forsira nefašističke ideje, kleroovoono, remetilački faktor, loši momci, destabilizuje balkan, daje izjave dan za danom gafira se. Svaki Tomin postupak donosi ovo ovakav šamar svaki onaj Dačičev govor nadmeni da ga celi svet po srpski čuje a čuju ga neka se ne sekira donosi novu šamarčinu što od Haga što od MMf-a što od Svetske Banke. To sve je još na razini diplomatije, a uvek mogu da dignu i avione kao što su to najzad pokazali Miloševiću i Ćosiću. Ne može jedan narod od 7 miliona da se koćeperi usred Nemačkog carstva a dole Turska a Mare Nostrum rezervisano za Komovelt. A Rusi predaleko. Nema šanse. To su shvatili Hrvati. Slovenci. Crnogorci. Bosanci 2/3 osim Milorada i njegovog ranča.Makedonci. Bugari. Rumuni.Grci. Mađari. Svi osim Srba. Da su Srbi priznali deklaracijom u Narodnoj Skupštini Genocid u Srebrenici sad bi Gotovina bio u zatvoru i još najmanje desetaka hrvatskih generala i HV bi bila osuđena kao agresor na BIH. Dakle, nema dvostrukih aršina a ako ih ima, to vam je to. Onda tako i prihvatimo braćo Srbi. Spinovanja za Markale i to evo sad imate Etničko Čisto U Hagu Veliko Srpstvo.


Ova polupismena komentarčina ne spada u salonski šovinizam, ovo je već školski primer demonstracije vulgarnog šovinizma, doduše pokušanog da se prikrije kritikom šovinizma. Što je opet vrlo čest slučaj. Od "braćo Srbi", pa nadalje. Ovo je najbolja, doduše nesvesna i nenamerna, kritika današnje odluke haškog suda koju sam videla na ovom blogu. Sa sve Napoleonom, nacistima, Rusima...i Bosancima dve trećine.
juniorr juniorr 14:41 16.11.2012

oglasila se

kandićka i zapljunula i hag i presudu.
i mamu i čiku.
ostaviše je bez posla, ženu tu, a bila je tako vredna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana