In memoriam

presude pišu "pobednici"

antioksidant RSS / 16.11.2012. u 10:07

gotovina i markač nisu ništa uradili... stotine ljudi je samo umrlo, stotine hiljada njih je samo otišlo da ispuni hrvatski tisućletnji san o etničkoj čistoti...

 

oluja-15-godina-od-progona_500x300.jpg 

 

..... 



Komentari (408)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

edi-va edi-va 14:49 16.11.2012

Re: oglasila se

Ne samo Kandićka, već i Biserko, ajd da dodam još i:

Jelena Milic ‏@jelenamilicceas

Scandalous ICTY ruling on Croat generals, what about the evident civilian victims? What about command responsibility? Huge setback.
juniorr juniorr 14:55 16.11.2012

Re: oglasila se

napred naši!


edi-va edi-va 15:07 16.11.2012

Re: oglasila se

juniorr
napred naši!




:)

Te tri dame su ovde na blogu često bile na tapetu, ravno gospođi koja zastupa NVO Documente u Hrvatskoj, vidim neko je objavio njihovo obraćanje. Sećam se emisije na HRT-u nakon prve presude generalima, gde su Vesnu Teršelić iz Documente gledaoci koji su se javljali u emisiju uživo napljuvali najstrašnije.

To je, na žalost sveopštu, zapadnobalkansku, realna slika nivoa svesti... dugo će to još potrajati, a treba naći modus da se sve to izdrži, definisati prag tolerancije (na današnji dan) koji ima razumevanja za sve i svašta - teška rabota.

golubica.bg golubica.bg 15:15 16.11.2012

Re: oglasila se

edi-va
Ne samo Kandićka, već i Biserko, ajd da dodam još i:

Jelena Milic ‏@jelenamilicceas

Scandalous ICTY ruling on Croat generals, what about the evident civilian victims? What about command responsibility? Huge setback.


Ja lepo rekoh pre par strana da je cela ta prica sa "zlim stranim placenicima iz NVO" cist stereotip...
edi-va edi-va 15:37 16.11.2012

Ovo je tek

zanimljivo, deluje kao pretnja!?
golubica.bg golubica.bg 15:48 16.11.2012

Re: Ovo je tek

edi-va
zanimljivo, deluje kao pretnja!?


Eh, Vuk Jeremic se razume u diplomatiju koliko i Marica u...
edi-va edi-va 15:49 16.11.2012

Re: Ovo je tek

golubica.bg
edi-va
zanimljivo, deluje kao pretnja!?


Eh, Vuk Jeremic se razume u diplomatiju koliko i Marica u...


:)))

"A sada treba biti pametan i potisnuti gorčinu. I zato više neću reći nijednu reč, jer ih pažljivo prate. Neću da im dam priliku da se spreme",
NNN NNN 16:12 16.11.2012

Re: Ovo je tek

deluje kao pretnja!

uuu al' im je tvitnuo!
golubica.bg golubica.bg 16:18 16.11.2012

Re: Ovo je tek

edi-va

"A sada treba biti pametan i potisnuti gorčinu. I zato više neću reći nijednu reč, jer ih pažljivo prate. Neću da im dam priliku da se spreme",


Ma sladak je: predsedava Generalnom skupstinom UN gde mu je u opisu radnog mesta da bude neutralan, a on preti preko Tvitera "nanosenjem stete" gde "medjunarodni kriminalci (...) nece znati sta ih je snaslo". Diplomatski nema sta. A da, u slobodno vreme i prevrce stolove po Menhetnu. Prosto ne znam da li vecu stetu Srbiji nanosi kad je u njoj ili van
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:23 16.11.2012

Re: Ovo je tek

im je tvitnuo

ono; blitzkrieg,očekujte neočekivano. nije da vas ložim

iskreno.
poduvali smo ga (ali naviklo se)

valjda će ovi naši fudbalerčići uspeti da iznenade u martu
draft.dodger draft.dodger 16:25 16.11.2012

Re: Ovo je tek

NNN
deluje kao pretnja!

uuu al' im je tvitnuo!

Ima da im isprevrće stolove...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:34 16.11.2012

Re: Ovo je tek

drafte, radiš za Njuz, a?



draft.dodger draft.dodger 17:50 16.11.2012

Re: Ovo je tek

Gle!?
dragan7557 dragan7557 17:54 16.11.2012

Re: Ovo je tek

edi-va 15:49 16.11.2012
Re: Ovo je tek

golubica.bg

edi-va
zanimljivo, deluje kao pretnja!?



Eh, Vuk Jeremic se razume u diplomatiju koliko i Marica u...



:)))

"A sada treba biti pametan i potisnuti gorčinu. I zato više neću reći nijednu reč, jer ih pažljivo prate. Neću da im dam priliku da se spreme",

Jašta bre, neprijatelj nikada ne spava, bre!

cerski
antioksidant antioksidant 21:06 16.11.2012

Re: Ovo je tek

edi-va
zanimljivo, deluje kao pretnja!?

izjava mu je na nivou opstenarodnog veselja u hrvatskoj
primitivna
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:38 17.11.2012

Re: Ovo je tek

stefan.hauzer


iskreno.
poduvali smo ga (ali naviklo se)



jest, mary jane je jedini lek u ovako pograničnim stanjima duševne boli.
johnjason johnjason 15:56 16.11.2012

Čitati

http://www.helsinki.org.rs/serbian/hpovelja_t33.html

Otvoriti u pdf-u, Aleksandar Sekulović: Šta je bila „Oluja“, stranica 16,
gorstak92 gorstak92 16:14 16.11.2012

Brinem se za Vukčevića

Njemu je sve ovo neshvatljivo.
Izgleda da će čovek popiti otkaz. Tako to ide.
Prvo ne kapira šta se dešava, a onda ćao doviđenja.
Mislim da ni Ljajić ne razume šta je bilo.
Kandićka šokirana.

Ne menjajte kanal!
juniorr juniorr 00:43 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića




gorstak92
16:14 16.11.2012
Brinem se za Vukčevića
Njemu je sve ovo neshvatljivo.
Izgleda da će čovek popiti otkaz. Tako to ide.
Prvo ne kapira šta se dešava, a onda ćao doviđenja.
Mislim da ni Ljajić ne razume šta je bilo.
Kandićka šokirana.

Ne menjajte kanal!


ali meni, naprotiv, Tadić deluje sasvim relaksirano!
em je najbolji frend sa Ivom a ovaj radostan zbog odštete koju će tražiti od Srbije a sretan i što su generali, omiljeni u hrvatskom narodu, back home, onda je Tadić opušten i glede neočekivanog a jakog udarca aktuelnoj srpskoj vlasti koja mu je, je li, zadala gubitnički nervni slom, em opet priča o nužnosti regionalne saradnje za koju je, znamo, upravo on ekspert.
čovek, a uskoro i počasni predsednik ds, ponovo sebi - hoću reći - utire novu političku karijeru starog, olinjalog stila : stalna putovanja, avioni, hoteli, kamere, on nešto priča, easy living
freehand freehand 01:00 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića

čovek, a uskoro i počasni predsednik ds, ponovo sebi - hoću reći - utire novu političku karijeru starog, olinjalog stila : stalna putovanja, avioni, hoteli, kamere, on nešto priča, easy living

To si negde pročitao ili si sam, svojom glavom smislio?
Mislim, svi se ceo dan bave efemernim stvarima a eto - jedan lumen tako u času provali suštinu!
juniorr juniorr 11:22 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića

freehand
01:00 17.11.2012
Re: Brinem se za Vukčevića
čovek, a uskoro i počasni predsednik ds, ponovo sebi - hoću reći - utire novu političku karijeru starog, olinjalog stila : stalna putovanja, avioni, hoteli, kamere, on nešto priča, easy living

To si negde pročitao ili si sam, svojom glavom smislio?
Mislim, svi se ceo dan bave efemernim stvarima a eto - jedan lumen tako u času provali suštinu!


jeste bilo teško da se shvati!



a promakli ti onoliki moji komentari o efemernim stvarima?
sedi, jedan.
freehand freehand 11:30 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića

a promakli ti onoliki moji komentari o efemernim stvarima?
sedi, jedan.

Ma ovaj je najgluplji.
Mada, priznajem - ni ostali mnogo ne zaostaju.

juniorr juniorr 11:37 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića

Ma ovaj je najgluplji.
Mada, priznajem - ni ostali mnogo ne zaostaju.


kec, čist kec!
ponovo u školu, da čitaš o tadiqu od a do š, možda doguraš do dvojke.
mada, ne verujem. ti si naizlečivi zavisnik, opće poznato.
freehand freehand 11:43 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića

juniorr
Ma ovaj je najgluplji.
Mada, priznajem - ni ostali mnogo ne zaostaju.


kec, čist kec!
ponovo u školu, da čitaš o tadiqu od a do š, možda doguraš do dvojke.
mada, ne verujem. ti si naizlečivi zavisnik, opće poznato.

Ok, profesore.
I ja nađem čemu da odgovorim...

juniorr juniorr 12:09 17.11.2012

Re: Brinem se za Vukčevića

I ja nađem čemu da odgovorim...






ok.
ova prepiska meni dosadna.

bluestar bluestar 16:22 16.11.2012

Svecani docek

Gledam docek na HRT-u, koje likovanje, koja euforija, premijer i ministri iz vlade postrojeni na pisti u stavu mirno cekaju kriminalca, bivseg legionara.... Sta reci nego strasno. Ti ljudi stvarno nemaju srama.
gorstak92 gorstak92 16:34 16.11.2012

Re: Svecani docek

bluestar
Gledam docek na HRT-u, koje likovanje, koja euforija, premijer i ministri iz vlade postrojeni na pisti u stavu mirno cekaju kriminalca, bivseg legionara.... Sta reci nego strasno. Ti ljudi stvarno nemaju srama.

Jednom legionar - uvek legionar. Nema bivšeg.

Da li je istina da je premijer HR Zoran Milanović po nacionalnosti Srbin?
Ne bio mu ja u koži.
Mora da je super ljigavo dočekivati legionara koji je komandovao olujom.
Pa čak i ako Kiza nije Srbin opet je super ljigavo dočekivati legionara.
Jbga neko mora i to da radi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:41 16.11.2012

Re: Svecani docek

Da li je istina da je premijer HR Zoran Milanović po nacionalnosti Srbin?

Teško ćeš naći Hrvata sa takvim imenom i prezimenom.
gorstak92 gorstak92 16:50 16.11.2012

Re: Svecani docek

Jelica Greganović
Da li je istina da je premijer HR Zoran Milanović po nacionalnosti Srbin?

Teško ćeš naći Hrvata sa takvim imenom i prezimenom.

Verujem, ali google mi ne daje link gde on to decidirano i potvrđuje. Mnogo je više linkova gde demantuje. Vidi šta kaže wiki:

His father Stipe and mother Gina have roots in Sinj. Zoran has a brother named Krešimir.

Nebitno je.
Akcenat mog prethodnog komentara je bio u ljigavosti njegovog posla.
Jebo poso ako moraš legionara sa krvavim rukama da svečano dočekuješ.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:57 16.11.2012

Re: Svecani docek

Onda je to, redak Hrvat sa srpskim imenom i prezimenom.
Mada, to je i tako svejedno...dočekuje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 16.11.2012

Re: Svecani docek

Hrvat sa srpskim imenom i prezimenom.

*Marko Popović
gorstak92 gorstak92 17:10 16.11.2012

Re: Svecani docek

Jelica Greganović
http://sl.wikipedia.org/wiki/Seznam_slovenskih_nogometa%C5%A1ev

Pa zbog ovih ,,Srba" je puko R. Antić.
Mislim da je bilo nerešeno, a onda ga je Tomislav smenio jer je nedopustivo da se ne plasiramo, već sam zaboravio, negde.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:17 16.11.2012

Re: Svecani docek

Nisu oni Srbi, oni su Slovenci.

gorstak92 gorstak92 17:22 16.11.2012

Re: Svecani docek

Jelica Greganović
Nisu oni Srbi, oni su Slovenci.

Znam.
Igrali smo nerešeno sa Slovenijom pa je Antara popušio otkaz.

Nego, i ovaj Hrvat se oglasio na FB-u.

Jorge Samir Cruz Campos je samo kratko napisao: ,,Sloboda!" (velikim slovima)
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:31 16.11.2012

Re: Svecani docek

Jeste bilo jako sunce ove godine...
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:32 16.11.2012

Re: Svecani docek

Šta, Sinjani su Hrvati?

Kad već pišem i kada pominjete državnike Hrvatske:
Po izlasku iz vladinog aviona, u kom su bili i ministri Ante Kotromanović i Predrag Matić, kao i supruge dvojice generala, Gotovinu i Markača pozdravili su premijer Zoran Milanović, predsednik Sabora Josip Leko i general Ivan Čermak.

"Radostan sam što su slobodni ljudi za koje sam bio uveren da su nevini. Drago mi je da je presuda ovakva kakva jeste, jer mi smo znali da Oluja nije bila zločinački poduhvat. Zločina je bilo, ali za njih generali nisu krivi", rekao je Josipović.
On je istakao da je dokazano da Hrvatska nije počinila etničko čišćenje

Zašto ono neće Predsednik Hrvatske da se viđa sa Predsednikom Srbije?
juniorr juniorr 00:46 17.11.2012

Re: Svecani docek

bluestar
16:22 16.11.2012
Svecani docek
Gledam docek na HRT-u, koje likovanje, koja euforija, premijer i ministri iz vlade postrojeni na pisti u stavu mirno cekaju kriminalca, bivseg legionara.... Sta reci nego strasno. Ti ljudi stvarno nemaju srama.


DA.
juniorr juniorr 01:06 17.11.2012

Re: Svecani docek

Milutin Milošević
19:32 16.11.2012
Re: Svecani docek
Šta, Sinjani su Hrvati?

Kad već pišem i kada pominjete državnike Hrvatske:
Po izlasku iz vladinog aviona, u kom su bili i ministri Ante Kotromanović i Predrag Matić, kao i supruge dvojice generala, Gotovinu i Markača pozdravili su premijer Zoran Milanović, predsednik Sabora Josip Leko i general Ivan Čermak.

"Radostan sam što su slobodni ljudi za koje sam bio uveren da su nevini. Drago mi je da je presuda ovakva kakva jeste, jer mi smo znali da Oluja nije bila zločinački poduhvat. Zločina je bilo, ali za njih generali nisu krivi", rekao je Josipović.
On je istakao da je dokazano da Hrvatska nije počinila etničko čišćenje

Zašto ono neće Predsednik Hrvatske da se viđa sa Predsednikom Srbije?


................



irvington irvington 01:30 17.11.2012

Re: Svecani docek

stefan.hauzer
Hrvat sa srpskim imenom i prezimenom.

*Marko Popović


Његов отац Петар, некадашњи кошаркаш Задра, рођен је и одрастао у Краљеву. Кошаркашка каријера одвела га у Задар. Kасније дошле деведесете, он остао ту да живи. Син му тренирао у Задру, па су вероватно одлучили да је боље и сигурније да буду Хрвати.
Уосталом и Комазец је остао лојалан Хрватској, па га пре пар година пребише на утакмици између Партизана и Задра. Под изговором, да је у себи, навијао за "ћетнике".

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:44 17.11.2012

Re: Svecani docek

gorstak92
Da li je istina da je premijer HR Zoran Milanović po nacionalnosti Srbin?
Teško ćeš naći Hrvata sa takvim imenom i prezimenom.
Verujem, ali google mi ne daje link gde on to decidirano i potvrđuje. Mnogo je više linkova gde demantuje. Vidi šta kaže wiki:

His father Stipe and mother Gina have roots in Sinj. Zoran has a brother named Krešimir.

Nebitno je.
Akcenat mog prethodnog komentara je bio u ljigavosti njegovog posla.
Jebo poso ako moraš legionara sa krvavim rukama da svečano dočekuješ.



ma, demantovao je iks puta, a izjave su mu srbomrziteljskije od pojedinaca iz hdz - štaviše, ivo sanader je bio cool prema srbima, oj Haže uzmi ga k sebi i sudi mu! ali za Kizu, čim se pravda, znači da je naš. mada, ekipa gore i ne krije da su im đedovi bili srbi koji su pokatoličili, ali sad su rvati, jeb'ga. moraš za domovinu i križ ratovati...
draft.dodger draft.dodger 16:28 16.11.2012

...

Presuda je bolno ponižavajuća!
jesen92 jesen92 16:39 16.11.2012

Re: ...

Presuda je bolno ponižavajuća!

nema sta drugo da se kaze..
mirakulus mirakulus 17:03 16.11.2012

Necu nista komentirati

Necu nista komentirati.
mikimedic mikimedic 18:26 16.11.2012

Re: Necu nista komentirati

Necu nista komentirati
Necu nista komentirati.


nemoj.
johnjason johnjason 17:35 16.11.2012

Suma sumarum

Suma sumarum: ova presuda je točka na konačan završetak pokušaja izjednačenja krivnje. Srbija neka prihvati krivnju za početak rata i agresije na Hrvatsku, Sloveniju, BiH, i Kosovo i svima će biti bolje. Znam da boli, ali flaster valja povući brzo i manje će voljeti
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:38 16.11.2012

Re: Suma sumarum

Znam da boli, ali flaster valja povući brzo i manje će voljeti

Uvek sam želela da me neki flaster zavoli, ali mi se činilo nemogućim...kad ono, ima suprotnih iskustava.
nikvet pn nikvet pn 18:05 16.11.2012

Re: Suma sumarum

johnjason
17:35 16.11.2012
Suma sumarum


Početak rata - secesija.

Završetak rata - indulgencija.



freehand freehand 18:05 16.11.2012

Re: Suma sumarum

johnjason
Suma sumarum: ova presuda je točka na konačan završetak pokušaja izjednačenja krivnje. Srbija neka prihvati krivnju za početak rata i agresije na Hrvatsku, Sloveniju, BiH, i Kosovo i svima će biti bolje. Znam da boli, ali flaster valja povući brzo i manje će voljeti

Nikakve ovo veze sa Srbijom nema, ni sa Jugoslavijom, ni sa JNA. Čak i da neki smisao i neka istina u tvojim rečima postoje.
Ova se presuda odnosi na brižljivo planiran, organizovan, od SAD i Nemačke politički i logistički blagosloven i potpomognut plan, sa ciljem da se etnički očisti teritorija, uz upotrebu svih neophodnih sredstava i načina. Uključujući besomučno granatiranje, bombardovanje izbegličkih kolona, klanje nejači , spaljiovanje čitavih sela i uništavanje objekata radi onemogućavanja povratka makar i u zamišljenoj perspektivi.
I ta presuda kaže da ne može biti dva krivca, pošto USA i Nemačka ne mogu biti krive, ni za etničko čišćenje, ni za bombardovanje, ni za Kosovo.
I ostavlja otvorena vrata za neku buduću humanitarnu intervenciju, bude li parija i dalje pokušavao da traži neka prava i brani "svoje", mimo onoga što mu se naredi.
Ja se tome, da sam Hrvat, ne bih rugao.

escherichije_colic escherichije_colic 18:11 16.11.2012

Re: Suma sumarum

johnjason
Suma sumarum: prd prd prd seruc ...


satinelle satinelle 18:51 16.11.2012

Re: Suma sumarum

Ja ovaj hrvatski jezik nista ne razumem, treba mi prevodilac. Verovatno do nerazumevanja dolazi zbog razlicitosti jezika, sto je mozda i normalno. Jedan je iz 19.veka, a drugi iz 21. Ili kako ono bese nastao hrvatski jezik...Jelice, pomozi
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:37 16.11.2012

Re: Suma sumarum

Dobro, bre, ljudi, čemu dijalog sa ovim gospodinom. Neka ga, došao, napisao. Ko mu kriv. Šta se nervirate?
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:26 17.11.2012

Re: Suma sumarum

Ja ovaj hrvatski jezik nista ne razumem, treba mi prevodilac. Verovatno do nerazumevanja dolazi zbog razlicitosti jezika, sto je mozda i normalno. Jedan je iz 19.veka, a drugi iz 21. Ili kako ono bese nastao hrvatski jezik...Jelice, pomozi

Ne bih se ja sa jezicima sprdala. Oni ništa krivi nisu.
juniorr juniorr 01:09 17.11.2012

Re: Suma sumarum

Milutin Milošević
19:37 16.11.2012
Re: Suma sumarum
Dobro, bre, ljudi, čemu dijalog sa ovim gospodinom. Neka ga, došao, napisao. Ko mu kriv. Šta se nervirate?


ne gasi se, ništa drugo.
8c_competizione 8c_competizione 12:56 17.11.2012

Re: Suma sumarum

Znam da boli, ali flaster


ti tvoj ostavi na glavi, vidim da nije (za)raslo
Biljana 77 Biljana 77 18:53 16.11.2012

"žvaćem" ovo od jutros

... i nikako da progutam.

Ovi što su držali sveće sad mogu mirno da spavaju pošto su dobili potvrdu da su državu stvorili čistih ruku i čista obraza.

Moji prijatelji što su ostali bez igde ičega, a poneki i bez nekog svoga još jednom su zgaženi 17 godina kasnije. A ima ih dosta.

Oni što su se vratili sada će živeti u još većoj tišini.

I naravno, dobiće priliku da seire ovi što tvrde da osuđuju samo naše, a nikad njihove. Samo što ti naši nisu naši, nisu moji...

I da, ova država, kilava i neizainteresovana nije uradila gotovo ništa da izvrši adekvatan pritisak na sud i međunarodnu zajednicu.

A sud...Sramota za pravdu, zakon, moral.
jedan komentar
escherichije_colic escherichije_colic 19:10 16.11.2012

Re: "žvaćem" ovo od jutros

Biljana 77


A sud...Sramota za pravdu, zakon, moral.
jedan komentar


Ne bi bilo loše prevesti ovaj Marinovićev odlomak na čisti hrvatski, možda bi se onda neki obraz zacrveneo, iz neke guzice u glavu stiglo i tako to ...
satinelle satinelle 19:28 16.11.2012

Re: "žvaćem" ovo od jutros

escherichije_colic

Biljana 77A sud...Sramota za pravdu, zakon, moral. jedan komentarNe bi bilo loše prevesti ovaj Marinovićev odlomak na čisti hrvatski, možda bi se onda neki obraz zacrveneo, iz neke guzice u glavu stiglo i tako to ...


Ma jok, obrazi debeli k'o djon, guzice idu u EU cistog morala i podignute glave. Imali su dovoljno dokaza i da je bilo volje, bilo bi i istine. Btw. za slike ti ne treba prevodjenje. Dokaz, cist kao suza, za onog ko hoce da vidi.
dragan7557 dragan7557 22:28 16.11.2012

Re:Alo bre!

Biljana:
"žvaćem" ovo od jutros
... i nikako da progutam.

Pa pljuni bre!

cerski
8c_competizione 8c_competizione 12:57 17.11.2012

Re: "žvaćem" ovo od jutros

možda bi se onda neki obraz zacrveneo, iz neke guzice u glavu stiglo i tako to ...


cenish da bi se JohnJason-u to moglo omaci?
sevarlica sevarlica 18:56 16.11.2012

reciprocitet

gotovina i markač nisu ništa uradili... stotine ljudi je samo umrlo, stotine hiljada njih je samo otišlo da ispuni hrvatski tisućletnji san o etničkoj čistoti...


Tako to ispada...

Razlog za tako nešto je sledeći...
U Hrvatskoj niko javno nije smeo da opljuje ono što su činili vrhovni "domobrani", u isto vreme u Srbiji je veliki deo političke i "intelektualne" elite napravio karijere od pljuvanja svega što srpsko i što makar smrdi na Srbiju.
Hag ne odlučuje ko govori istinu, već ko se svoje istine jače drži. Mi se svoje nismo držali. Nismo se držali ni 90-e pre rata, nismo se držali ni 91-e kada je počeo rat(Slobin režim vratio autobuse sa hiljadama dobrovoljaca), nismo se držali ni 95-e kada je narod proteran. Nas su tada učili da treba da se bavimo našim gresima i greškama, a ne tuđim.Sada nam je kriv Haški sud što ne sudi onako kako smo mi zamislili, nego sudi onako kako je i planirao da sudi.

Tužna realnost je da smo na sudu mogli da pobedimo samo da smo pobedili u ratu, a opet u rat nismo trebali da ulazimo ako nismo planirali da u njemu pobedimo.
Da je Sloba poslao sve što ima na Hrvatsku prvog dana rata, drugu bi i mi i oni pesmu pevali, ali stvari su ovakve kakve jesu i promene nema.
golubica.bg golubica.bg 19:47 16.11.2012

Re: reciprocitet

sevarlica
Razlog za tako nešto je sledeći...
U Hrvatskoj niko javno nije smeo da opljuje ono što su činili vrhovni "domobrani", u isto vreme u Srbiji je veliki deo političke i "intelektualne" elite napravio karijere od pljuvanja svega što srpsko i što makar smrdi na Srbiju.
Hag ne odlučuje ko govori istinu, već ko se svoje istine jače drži. Mi se svoje nismo držali. Nismo se držali ni 90-e pre rata, nismo se držali ni 91-e kada je počeo rat(Slobin režim vratio autobuse sa hiljadama dobrovoljaca), nismo se držali ni 95-e kada je narod proteran. Nas su tada učili da treba da se bavimo našim gresima i greškama, a ne tuđim.Sada nam je kriv Haški sud što ne sudi onako kako smo mi zamislili, nego sudi onako kako je i planirao da sudi.

Tužna realnost je da smo na sudu mogli da pobedimo samo da smo pobedili u ratu, a opet u rat nismo trebali da ulazimo ako nismo planirali da u njemu pobedimo.
Da je Sloba poslao sve što ima na Hrvatsku prvog dana rata, drugu bi i mi i oni pesmu pevali, ali stvari su ovakve kakve jesu i promene nema.


Aha, znaci ovo se desava jer nismo bili dovoljne patriJote i sravnili Hrvatsku sa zemljom kad je bilo vreme?
sevarlica sevarlica 20:03 16.11.2012

Re: reciprocitet

Aha, znaci ovo se desava jer nismo bili dovoljne patriJote i sravnili Hrvatsku sa zemljom kad je bilo vreme?


Između ostalog...

Ili smo trebali da izbegnemo konflikt ili da probamo da pobedimo. Ovako smo tu gde jesmo, ali tebi kao i mnogima i dalje nije jasno kako svet funkcioniše.
golubica.bg golubica.bg 20:05 16.11.2012

Re: reciprocitet

sevarlica
Između ostalog...

Ili smo trebali da izbegnemo konflikt ili da probamo da pobedimo. Ovako smo tu gde jesmo, ali tebi kao i mnogima i dalje nije jasno kako svet funkcioniše.


Jedino sa cime mogu da se slozim je da je trebalo izbeci konflikt, ostatak ne zasluzuje komentar...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 16.11.2012

Re: reciprocitet

Aha, znaci ovo se desava jer nismo bili dovoljne patriJote i sravnili Hrvatsku sa zemljom kad je bilo vreme?


Pa ne, izgleda da je tad vec bilo kasno.
Ali ne moze se poreci da nam se ovo desava zbog toga sto ulazili u zajednicku drzavu sa Hrvatima.
Ne zato sto su oni los narod, nema loseg naroda i ja ovo njihovo radovanje zbog presude razumem, vec zato sto je bilo neminovno da se tako spojeni narodi kad tad pokolju.
Jedan koji je imao i drzavu i istoriju i priznaje i uvazavanje, i drugi bez icega od toga.
Prvi, ma kako se to od njega trazilo, nekada i naredjivalo, ipak nije mogao da dozvoli da sve to zanemari i izjednaci se sa drugim, drugi je hteo da bude izjednacen i cak malo iznad bez obzira na sve. Dok je takvo stanje moglo da se kontrolise kontrolisalo se, kad je kontrolor umro, poklalismo se.

Na nesrecu Srba poklali smo se u vreme kad su prilike takve da se njima sva klanja oprastaju a Srbima pripisuju i ona koja nisu pocinili.
Dodju tako vremena kad.....
A nisu uvek bila takva, bilo je vremena kad su Srbi mogli da crtaju granice kud im odgovaraju.
Bice da smo sami krivi ipak, i umesto kukanja na nepravdu treba malo bolje razmisliti kako sad u uslovima kakvi jesu.
sevarlica sevarlica 20:28 16.11.2012

Re: reciprocitet

Bice da smo sami krivi ipak, i umesto kukanja na nepravdu treba malo bolje razmisliti kako sad u uslovima kakvi jesu.


O tome i ja pričam HCM, ali neki ne razumeju.

Ni dan danas nemam mržnje prema Hrvatima, niti mogu sebi da dozvolim da generalizujem svoje mišljenej prema celom narodu na osnovu jednog njegovog dela.
Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.

sevarlica sevarlica 20:31 16.11.2012

Re: reciprocitet

golubica.bg
sevarlica
Između ostalog...

Ili smo trebali da izbegnemo konflikt ili da probamo da pobedimo. Ovako smo tu gde jesmo, ali tebi kao i mnogima i dalje nije jasno kako svet funkcioniše.


Jedino sa cime mogu da se slozim je da je trebalo izbeci konflikt, ostatak ne zasluzuje komentar...


Konflikt se može izbeći samo ako se obe strane povuku. Savijanje glave dok te neko šamara nije izbegavanje konflikta već nemanje stava.
Činjenica je da mi ni kao narod ni kao država nismo imali definisane razloge zašto da ratujemo ili da ne ratujemo. Nismo imali agendu i cilj. Hrvati jesu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 16.11.2012

Re: reciprocitet

Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.


Pa da je tad bilo drugacije svakako da bi i danas bilo drugacije. Sad da li bolje ili losije od ovoga sto sad imamo nisam siguran.
Ja sam uveren da ese kobna greska desila ranije, 1918.
stvaranje Jugoslavije je tracican trenutak za Srbe.
freehand freehand 20:35 16.11.2012

Re: reciprocitet

Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.

Ja sam imao nacionalnu svest skoro pa oduvek.
A ne razumem gde je to za njom trebalo da krenem? Hoćeš da kažeš da su Milošević i njegove secikese i anahrone barabe bile personifikacija nacionalne svesti?
Kamo sreće da su svi u jarak pobačeni, onda bismo nešto svetla možda i videli.


apacherosepeacock apacherosepeacock 20:44 16.11.2012

Re: reciprocitet

Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.


Svesti u Srba nema jos od 1918, dzaba krecis.
Ko nas je od tada do danas vodio, da sednes i places.
Od silne pameti koja nam evo kulja od viska, sedimo di smo ni za di smo nismo.
Ovako dug kontinuitet samoukopavanja govori i gde idemo.

(gde je onaj smajli sto pljune na pod?)
tyson tyson 21:38 16.11.2012

Re: reciprocitet

90-e
91-e
95-e

Ne uspevam da odgonetnem, kakve su ti ovo šifre sa brojevima?



sevarlica sevarlica 22:24 16.11.2012

Re: reciprocitet

freehand
Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.

Ja sam imao nacionalnu svest skoro pa oduvek.
A ne razumem gde je to za njom trebalo da krenem? Hoćeš da kažeš da su Milošević i njegove secikese i anahrone barabe bile personifikacija nacionalne svesti?
Kamo sreće da su svi u jarak pobačeni, onda bismo nešto svetla možda i videli.




Slažem se free, Milošević je bio smrad i baraba, ali smo njega imali i birali. Da smo imali normalnu nacionalnu svest ne bismo izabrali tog pro-YU govnara koji nije imao petlje ni jedan posao da završi do kraja. Problem je što smo ga mi glasali i doveli na vlast, nije nam to niko drugi uradio. To pokušavam da kažem, mi nismo imali svest šta želimo i kako želimo.Ono što smo mi želeli je bila utopija u tom trenutku. Bar je to moje mišljenje.

p.s. Šro se jarka tiče, vidiš da nismo bili sposobni ni sami da mu presudimo za ono što nam je uradio nego smo ga predali Hagu kao vruć krompir. Ne bi on meni preterao 6.oktobar ni uz pomoć supermena.
sevarlica sevarlica 22:28 16.11.2012

Re: reciprocitet

Ja sam uveren da ese kobna greska desila ranije, 1918.
stvaranje Jugoslavije je tracican trenutak za Srbe.


Da, naravno. uzimam 90-te jer se tad rasplitalo klupko.

p.s. Po meni je najveća greška načinjena 1914-e sa odbijanjem Londonskog ugovora i fatičkim odbacivanjem ideje o nacionalnoj državi a prihvatanjem košmara zvanog Jugoslavija.
dragan7557 dragan7557 10:38 17.11.2012

Re: reciprocitet

apacherosepeacock 20:44 16.11.2012
Re: reciprocitet

Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.



Svesti u Srba nema jos od 1918, dzaba krecis.
Ko nas je od tada do danas vodio,

Ko nas je vodio?

Pa Rokani iz vlasti!

A kako su dolazili na vlast opsao je Radoje Domanović i ostali, procedura je ostala ista, a i Rokani su isti.


cerski
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:47 17.11.2012

Re: reciprocitet

dragan7557
apacherosepeacock 20:44 16.11.2012
Re: reciprocitet

Da smo mi imali kao narod nacionalnu svest te 91-e i svi generalno krenuli za njom, mislim da bi situacija bila drugačija.



Svesti u Srba nema jos od 1918, dzaba krecis.
Ko nas je od tada do danas vodio,

Ko nas je vodio?

Pa Rokani iz vlasti!

A kako su dolazili na vlast opsao je Radoje Domanović i ostali, procedura je ostala ista, a i Rokani su isti.
cerski


Znam gos'n Cerski, nego se za 100 godina tu nakupilo razne (cobanske) fele - od kraljeva preko marsala pa do precednika, pa sam skratila na - vodje.


8c_competizione 8c_competizione 13:00 17.11.2012

Re: reciprocitet

mislim da bi ovde bilo jako dobro preporuciti knjigu Zhivojina Mishica koji lepo opisuje (preko pola knjige) kako rat treba izbegavati shto je vishe moguce, a ako vec nije moguce, kako treba ici do kraja!
zack2jack zack2jack 19:22 16.11.2012

...

Треба се сетити 1941. када су Хрвати такође славили дочекујући ослободиоце...
Шта се променило?



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:07 16.11.2012

Malo vishe od Gotovine

Srpski Narod je u odredjenom istorijskom trenutku dobio shansu da formira drzavu. Na zalost, potencijali nasheg naroda da iskoristi tu zaista istorijsku priliku su se pokazali nedovoljnim.
Bioloshki potencijali su postojali, medjutim - svi ostali, od mozda vece vaznosti za takav zadatak: drushtveni sistem, vrednosni sistem, kulturni i civilizacijski nivo, zrelost intelektualne i svake druge elite, konsenzus i pravo razumevanje 'task at hand' i istorijskog trenutka (izmedju ostalih) su izostali ili bili manjkavi. Pokazalo se da su chak i podsistemi kao religija, odbrana, diplomatija, obrazovanje. itd zapravo potpuna karikatura onoga shto bi trebalo da budu - u poredjenju sa drugima sa kojima smo dolazili u kontakt, i u kontekstu izazova i ciljeva.
Kao posledicu toga imamo ceo 20-i vek proveden u mrcvarenju i sebe i drugih. U lutanju i posrtanju koje je placeno stravichnim nesrecama, i nastavljanjem degradacije gore pomenutih potencijala, do tachke u kojoj je danas ugrozena i drzavotvorna prilika pa i sam bioloshki opstanak nacije.
Mozemo mi upreti prstom u pojedince, ili u fragmente tipa 'intelektualna lenjost', 'arogancija', 'primitivizam', itd (ili josh gore - u 'DRUGE') - ali se bojim da je nacionalna stvarnost u mnogo vecem disbalansu izmedju percepcije i realiteta, da bi takav pokushaj bio samo zamagljivanje i potcenjivanje problema.
Mi se josh uvek muchimo sa razumevanjem osnovnih parametara istorijskog trenutka i okruzenja u kome zivimo. Josh uvek nemamo chak ni relativno tachnu percepciju sebe, ni drugih, niti priblizno iskrenu i tachnu predstavu o tome kakvu percepciju drugi (svi) imaju o nama.
Nama su josh uvek pojmovi 'drzavna strategija', 'nacionalni program', 'izgradnja drushtvenog potencijala' magloviti, nejasni, i na zalost veoma potcenjeni - i u krajnjem zapostavljeni i zaboravljeni. Ne postoji minimum drushtvenog konsezusa o bilo chemu. Niti saglasnost u minimumu vrednosnog sistema koji bi trebalo da delimo i gradimo.
Mi smo iznenadjeni, razocharani, uvredjeni ovakvom presudom suda u Hagu (poslednjom u nizu). Sama ta chinjenica, i nasha reakcija da ODMAH/PROMPTNO 'preispitamo', 'reagujemo', 'uzvratimo', itd je PORAZAVAJUCA.
Nisam iznenadjen odlukom suda. Ne bi me iznenadila ni potpuno suprotna odluka. Kakva god bila - ona je NISHTA u odnosu na problem koji mi imamo. Nema potrebe da debatujemo o konsekvencama - prilichno sam svestan da ce ih biti i da nece biti dobre - however, to je sekundarni i donekle taktichki problem.
Potencijal Srpskog naroda (za opstanak - a drzava i drushtvo samo tool u tom cilju) je fragmentiran, rascepkan, zapushten, potroshen, rasturen, i chini mi se 'beyond of point of return' dezintegrisan. I chini mi se da svest o tome ne postoji i da smo mi potpuno oblivious za tezinu ove chinjenice.
Vec ochekujem pitanje 'dobro i shta onda!? Shta da radimo? Shta ti predlazesh?' To zahteva malo vishe vremena i prostora, i sigurno nekog sa vecim/boljim znanjem, iskustvom, vizijom. Toga i takvih mozda i ima, u fragmentima i nagoveshtajima, tu i tamo - ali svaki pokushaj je zatrpan diskusijama/reakcijama tipa 'jok ti ce nam kaesh' ili 'nemash pojma, mlitavko', 'nemam pojma o chemu prichash, ali cu malo da te - zaebavam - da vidim kako "dishesh"...' ... Oni koji su pokushali znaju o chemu govorim.
Razmishljam da li je dobro da ovo postiram kao repliku na 'temu'. Ne zbog toga shto sam 'van teme', vec zbog toga shto ce biti shvaceno kao replika ili reakcija na temu/dogadjaj. Shto sigurno nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 16.11.2012

Re: Malo vishe od Gotovine

nama su josh uvek pojmovi 'drzavna strategija', 'nacionalni program', 'izgradnja drushtvenog potencijala' magloviti, nejasni, i na zalost veoma potcenjeni


Potcenjeni su a i pokusaj pisanja neceg takvog se Srbima namece kao nedopustiv cin.

Garasanin, Moljevic, memorandum SANU, svi od reda se uzimaju kao najveci greh Srba.
WIMBLEDON WIMBLEDON 21:36 16.11.2012

Сами смо криви

Сад jе jасно ко на длану да нас jе онаj Александар‚ краљ‚ упропастио за вjеки вjеков. Због своjе сулуде идеjе да буде краљ неке велике земље‚ да буде краљ Словенцима и Хрватима‚ еj! Лепо му jе ђенерал Мишић рекао ко су и какви су Хрвати и да према њима треба само поставити границу и оставити их да се сналазе како знаjу и умеjу. Jок он‚ зинула му ала...
Нећу даље‚ скаче ми притисак!

КО СЕ УСРЕЋИО СА ХРВАТИМА?
По наређењу краља Александра Мишић је отишао у Хрватску да се на лицу места увери какво је тамошње расположење за заједничку државу. Без длаке на језику је реферисао: "Након свега што сам тамо видео и чуо, дубоко сам зажалио што смо се ми на силу Бога обмањивали идејама о некаквом братству и заједништву са Хрватима".
Мишић је предложио Александру: "Да им дамо државу, независну самоуправу, па нека ломе главу како знају". "А, границе, шта ћемо са границама?" "Границе ће бити тамо где их ми повучемо. Не где наше амбиције избијају на површину, него онде где историја и етнографија кажу, где језик и обичаји, традиција налажу и најзад где се народ по слободној вољи определи." Александар констатује: "То би Италијани оберучке прихватили", а Мишић одвраћа: "Нека им је са срећом, нека се они са Хрватима усреће. Ја сам дубоко уверен да се ми са њима усрећити нећемо."
mrdax mrdax 21:50 16.11.2012

pravda za sve

ultimatum ultimatum 01:20 17.11.2012

Re: pravda za sve

mrdax


Pitam se samo, kada je Gotovina vec nevin, zbog cega je Seselju Hagu???
Kaznjavaju ga sto kaci svoje knjige na svoj sajt?????
escherichije_colic escherichije_colic 09:26 17.11.2012

Re: pravda za sve

ultimatum
mrdax


Pitam se samo, kada je Gotovina vec nevin, zbog cega je Seselju Hagu???
Kaznjavaju ga sto kaci svoje knjige na svoj sajt?????


Sad baš htedoh negde da pomenem Šešeljugu al, iskreno, stra me od reakcija blogoauditorijuma

Dakle Šešelj će biti osuđen zbog verbalnog delikta, verovatno i umreti u zatvoru, a ljudi koji su klali i o tome pričali javno, do jezivih detalja (v. Naser Orić u knjizi "Planirani haos" Ibrana Mustafića)- bivaju osuđeni na uvredljivo male kazne, uz olakšavajuću okolnost "da je u vreme počinjavanja zločina bio mlađi punoletnik od 25 godina" ... Mislim mogli su i da istovare creva doslovce na optužnicu, celo sudijsko veće koje je donelo tu sramnu presudu, ne bi bilo razlike. Onoga što je naprasno poumiralo 9 svedoka u toku procesa, pa oslobođen zbog nedostatka dokaza, da ne pominjemo (ponovo)

Nebitno, sve je ovo sada istorija, a istorijske lekcije treba naučiti i razumeti, inače ćemo ih ponavljati dok ne nestanemo zbog svojih grešaka. Uopšte ne mislim da bi bilo preterano ako bi se u Srbiji, uz inicijativu države, sprovela ozbiljna i temeljna kampanja za potpuni bojkot svega što ima veze sa Hrvatskom- od LinoLade, preko TV sapunica, pa do letovanja u "tako blizu a tako lijepa"- vrlo agresivna i angažovana kampanja. Ja znam da oni neće propasti bez naših para, jer im tolika svetska elita dolazi na primorje, ali ne moraju baš i naš dinar da uzmu, ne posle svega ovoga. Pružati nekakvu ruku pomirenja nakon ove šamarčine bilo bi potpuno kontraproduktivno, jer ta naša ruka pomirenja izazvala bi samo novi šamar i pljuvanje.
omega68 omega68 09:33 17.11.2012

Један од најбољих

коментара :
Наравно да је ово добра вест јер представља корак у рушењу једног од митова на којима почива ЕУропска Србија. Хашки суд је само урадио оно за шта је створен. Српска трагедија није у постојању Хага него у српској "сарадњи" са Хагом. Да Срби нису слали Србе у Хаг за њих би било сасвим све једно шта Хаг одлучује о онима који нису Срби. Једини исправан начин да се ово поглавље српске историје затвори је да се сви они који су учествовали у "сарадњи" са Хагом (укључујући и полсанике који су гласали) кривично гоне и суде за велеиздају. Док год се то не догоди главна симболика Хага неће бити неправда него српско бешчашће. И ако се то не догоди Срби мирне душе могу рећи да бољи третман нису ни заслужили.

И плавуше су укапирале.
Чека се блогов колач
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:08 17.11.2012

Re: Један од најбољих

a i tebi eto prilike da huškaš.
antioksidant antioksidant 13:37 17.11.2012

Re: Један од најбољих

Srđan Fuchs
a i tebi eto prilike da huškaš.

a do sad je trazio priliku?
dragoljub92 dragoljub92 10:46 17.11.2012

a komandna odgovornost

kolko sam ja shvatio u presudi se kaže da 'generali' nisu krivi za zlodela koje su počinili 'pojedinci u njihovim redovima'
pa dobro što onda osudiše onolke naše generale za komandnu odgovornost.
jebešga evropo,volim te ali nemam više duše da se družim stobom,lakše će mi biti na dušu ako se okrenem i udaljim od tebe.putuj evropo nisam ja više spreman da trpim tvoje hirove.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

pa dobro što onda osudiše onolke naše generale za komandnu odgovornost.


Zato sto su Srbi. Za druge to ne vazi. Kao sto i srpske civile moze da se proteruje, granatira, otima i ne vraca imovina i ubija. Za ostale civile to ne vazi.


escherichije_colic escherichije_colic 11:13 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

dragoljub92
kolko sam ja shvatio u presudi se kaže da 'generali' nisu krivi za zlodela koje su počinili 'pojedinci u njihovim redovima'
pa dobro što onda osudiše onolke naše generale za komandnu odgovornost.
jebešga evropo,volim te ali nemam više duše da se družim stobom,lakše će mi biti na dušu ako se okrenem i udaljim od tebe.putuj evropo nisam ja više spreman da trpim tvoje hirove.


Et tu Dragoljube?

Pokušajmo barem malo biti realni u svojoj ogorčenosti nepravdom. Da li je bilo realno za očekivati da Hag osudi najnoviju članicu EU za genocid- naravno da nije.

Similis simili gaudet, kaže stara narodna poslovica. Kakvo bi to "društvo naprednih evropskih naroda" bilo, ako bi se radovalo učlanjenju države, de fakto napravljene na genocidu i progonu? U slučaju ove presude, verovatno se ne radi toliko o Srbima, Hrvatima i balkanskim genocidima, već o genocidima koje su napredni evropski narodi vekovima činili diljem Sveta (a bogami i u svojoj kući) i nečistoj savesti.

Mi ćemo ili vezati konja gde nam gazda kaže ili nas neće biti. Da li je gazda Nemac, Rus ili Kinez, to iz naše perspektive sluge i nije toliko bitno.
dragoljub92 dragoljub92 12:31 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

Et tu Dragoljube?

mora sekačim nakrov da prikucam grede inače će mi pane krov ako bide sneg ki prošlu godinu. ako ne panem skrov ću ti objasnim moj pogled na ovo zajebavanje.
nisam ja nikakva budala koja misli da je evropa und ameriga idealna.ali otom potom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:04 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

Pokušajmo barem malo biti realni u svojoj ogorčenosti nepravdom


Pa ja sam skroz realna, samo konstatujem postojece.

A za vezivanje konja postavlja se pitanje, meni se cini da polako ali sigurno neke druge gazde sredjuju sebi dvoriste i stale. Da ne bude posle - vezao konja kod propalog gazde?
escherichije_colic escherichije_colic 14:18 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

apacherosepeacock
Pokušajmo barem malo biti realni u svojoj ogorčenosti nepravdom


Pa ja sam skroz realna, samo konstatujem postojece.

A za vezivanje konja postavlja se pitanje, meni se cini da polako ali sigurno neke druge gazde sredjuju sebi dvoriste i stale. Da ne bude posle - vezao konja kod propalog gazde?


To je već sasvim drugo pitanje i odgovornost ljudi koje (ni)smo izabrali da nas vode, pitanje njihove sposobnosti da vide bar koliko iza ugla i da izvuku pouke iz grešaka u prošlosti- da se odluči gde ćemo konja vezivati. Zasada nema šta mnogo da se odlučuje- sa svih strana imamo NATO koji nam zavrće ruku po pitanju svega i svačega, i imamo neku "nebesku Rusiju" daleko u izmaglici, odnosno "kineskog tigra" koji se budi i sprema da u jednom skoku smaže Evropu, al sve je to nekako na predugom štapu, a valja živeti.

Možda stvarno ne bi bilo loše načičkati zemlju kineskim investicijama, bar bi se neko zamislio sledeći put pre nego što bi krenuo da nas tovari bombama. Kinezi su voljni da ulažu, pogotovo u infrastrukturne projekte, a trenutno nam je to nulti prioritet.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:10 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

Možda stvarno ne bi bilo loše načičkati zemlju kineskim investicijama, bar bi se neko zamislio sledeći put pre nego što bi krenuo da nas tovari bombama. Kinezi su voljni da ulažu, pogotovo u infrastrukturne projekte, a trenutno nam je to nulti prioritet.


Slazem se, bilo bi odlicno da se vec jednom pozove investitor koji jeste voljan da ulaze.

A vezano sa tim, od ovoga me upravo strah obuzima. (ne samo ovih danas, vec unazad kroz istoriju posmatrajuci)

odgovornost ljudi koje (ni)smo izabrali da nas vode, pitanje njihove sposobnosti da vide bar koliko iza ugla i da izvuku pouke iz grešaka u prošlost
ciracirafm ciracirafm 16:55 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

Da prihvatimo kineske standarde?!Pa ono sto je uradio Dotovina 1995. godine je prava demontracija kineskih standarda.Vec hiljadama godina u toj istocanjskoj despotiji vazi-ako si protiv,bice kaznjen.,proteran,ubijen.Mongolija,Tiber sama unutrasnja Kina imam na hiljade primera koji su gori od ovoga.
Evropa ma kakva je,hiljadama godina je ispred Azije i njenih "vedeta" Indije i Kine.
Mozda treba da se ugledamo na nesvrstanog brata?Na Nehrua ,za koga su Mladic i Gotovina mala deca.Taj ako je nesto znao,to je da protera ili pobije one koji mu se nisu svidjali-muslimane,Sike,Tamile,hriscane.
Izgleda da Gotovina u Srbiji ima zamalo manju podrsku nego u Hrvatskoj.Popularan je taj njegov metod-ubi zakolji ,da (narod/grupa ljudi,klasa-staviti po zelji) ne postoji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:00 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

Da prihvatimo kineske standarde?


Ne standarde vec investicije (da nisu njihove pare za bacanje mozda?), lepo pise.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:01 17.11.2012

Re: a komandna odgovornost

ciracirafm
Da prihvatimo kineske standarde?!Pa ono sto je uradio Dotovina 1995. godine je prava demontracija kineskih standarda.Vec hiljadama godina u toj istocanjskoj despotiji vazi-ako si protiv,bice kaznjen.,proteran,ubijen.Mongolija,Tiber sama unutrasnja Kina imam na hiljade primera koji su gori od ovoga.
Evropa ma kakva je,hiljadama godina je ispred Azije i njenih "vedeta" Indije i Kine.
Mozda treba da se ugledamo na nesvrstanog brata?Na Nehrua ,za koga su Mladic i Gotovina mala deca.Taj ako je nesto znao,to je da protera ili pobije one koji mu se nisu svidjali-muslimane,Sike,Tamile,hriscane.
Izgleda da Gotovina u Srbiji ima zamalo manju podrsku nego u Hrvatskoj.Popularan je taj njegov metod-ubi zakolji ,da (narod/grupa ljudi,klasa-staviti po zelji) ne postoji.

Neverovatna količina ničega u samo jednom komentaru.
ciracirafm ciracirafm 17:30 17.11.2012

Steta

Steta.Od pocetnih reagovanja na presudu i obrazlozenje Teodora Merona,brzo se preslo na prikriveni zal za srpskim Gotovinom.Steta jer umesto da vidimo skandalozan presedan koji dozvoljava da se gadjajaju civilni ciljevi,zbog toga sto nekome nije jasno sta znaci margina artiljerijskog zrna od dvesta metara,polako ali sigurno jacaju pozivi da se svrstamo u "nacionalno" krdo,nalik na onome koje smo mogli videti juce u Hrvatskoj, da nas kao stoku predvode oni koji dele moralna uverenja Anta Gotovine a da za saveznike izaberemo istocnjacke despotije,sto godina posto smo,uz mnogo zrtava,jednu slicnu oterali sa Balkana.
Steta.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:22 17.11.2012

Kasno paljenje

"Ona smatra da je, posle pravosnažne presude Gotovini i Markaču, Haški tribunal "zaista izgubio kredibilitet" i mnogućnost da bude jedno od sredstava pomirenja u regionu"

reče Dubravka a i mnogi drugi rekoše slično.

Ja zaista ne razumem da neko misli da je HT tek sada izgubio kredibilitet. I da je HT bio mogućnost bilo kada da bude jedno od sredstava pomirenja. On je bio politička beda od samog osnivanja. Ko to nije video taj ili nije hteo da vidi ili je glup.
HT je uvek bio samo jedno od moćnih oruđa koje će dokazivati da su zapadne politke bile ispravne kad su radili to što su radili na prostoru bivše SFRJ. Hrvatska je imala velike pomagače i to političari u Srbiji nisu na vreme shvatili i nisu se prilagodili međunarodnoj situaciji. Učesnike u građanskom ratu na teritoriji SFRJ ne mogu da kažnjavaju oni koji su izgubili svaki kredibilitet mirotvoraca i boraca za ljudska prava širom sveta. I to su ga gubili uz daleko veće žrtve i materijalne štete nego što smo mi iz SFRJ napravili jedni drugima. Dakle, ti isti koji ne priznaju međunardnu pravdu nameću je drugima.
Najblaže rečeno HT je uvek bio jednsotrana pravda. Od samog početka.
freehand freehand 18:27 17.11.2012

Re: Kasno paljenje

Ja zaista ne razumem da neko misli da je HT tek sada izgubio kredibilitet. I da je HT bio mogućnost bilo kada da bude jedno od sredstava pomirenja. On je bio politička beda od samog osnivanja. Ko to nije video taj ili nije hteo da vidi ili je glup.

Pa eto, kao sitna duša u svojoj biti i suštini - ja sam spreman da zrndce utehe nađem makar u ovim rečima Dubravke Stojanović i još više saopštenju Nataše Kandić sa jedne, i Aleksandra Vučića koji smiruje situaciju sa druge strane!
Prajsles, jebote!
Apsolutli fakin prajsles!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana