Voja je uvek bio TAJ!

Branislav Kovačević Cole RSS / 07.02.2008. u 13:19


Vidim da se sada mnogi čude potezima Vojislava Koštunice, ali on je poput Domanovićevog „Vodje“ uvek bio takav, pa sam ja začudjen otkud čudjenje? Ne znam ni sam koliko puta mu je oprošteno sve ono, što je naopako u-radio?

Sećam se te sednice predsedništva DOS-a kada je i formalno cela koalicija „morala“ da stane iza jedinstvenog kandidata....tog leta 2000-te, kada su svi predsednici partija došli, izuzev Big Voje, koji je otišao u selo, da još jednom o svemu razmisli!!! Tada je pok.premijer Djindjić „podviknuo“ Vojinom izaslaniku Zoranu Šamiju, da mu kaže da dodje ili da nema ništa od podrške...Elem, od tada, pa nadalje, on je bio, sve vreme, taj kočničar promena, on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u USA, on je taj koji nije hteo da smeni Nebojšu Pavkovića, on je taj koji je kočio hapšenje Radeta Markovića, on je taj koji nije hteo da hapsi Slobodana Miloševića, on je taj koji nije želeo da se usvoji zakon o lustraciji, on je taj koji je pisao „ljubavno pismo“ generalu Aci Tomiću....on je taj koji je blokirao rad parlamenta, on je taj zbog koga se DOS zaglibio...Ne kažem da smo svi ostali, računajući i svoju malenkost, bili cvećke, ne kažem da medju nama nije bilo svega i svačega, sporenja, trvenja, sujete, bolesne ambicije....ali on je bio generator mrzovoljnosti, sporosti, kompromisa sa bivšim režimom, bolesne sujete i nacionalne ostrašćenosti. Da ne spominjem i potsećam sve nas (ko pamti) na dogadjaje oko DEPOS-a, Koalicije „Zajedno“...

Pa se sada čudimo što radi, to što radi?

Zagrljaj
Zagrljaj
 

On je taj koji je branio SR Jugoslaviju da bi ostao predsednik „nečega“, pa je onda branio SCG......tako je branio da je i Srbija vrlo brzo postala, konačno nezavisna država, a da pri tom još UVEK nemamo ambasadora u CG......

On je taj koga su na Kosovu svojevremeno gadjali kamenicama i paradajzom oni isti koji se sada kunu u njega, kao glavnog zaštitnika teritorijalnog integriteta Srbije. On je taj koji je blokirao donošenje modernog proevropskog ustava Srbije 2003.godine, da bi na volšeban način, dvodnevnim referendumom izbrojao dovoljno glasova za Ustav, kakav sada imamo. On je taj koji je postavio Tomu Nikolića za predsednika parlamenta na 24 sata...ma on je taj!

On je taj koji je imao, nakon Miloševića, najveću moguću podršku gradjana Srbije, da bi danas kao stranka i kao premijer bio ispod cenzusnog praga. Bez Velje Ilića i Palme, bio bi vanparlamentarna stranka, gde mu i jeste mesto, ali je još UVEK Premijer!!!

On je taj zbog koga se formiranje Vlade onako dugo krčkalo, on je taj zbog koga tada nije bio usvojen budžet....on je taj koji drži Radeta Bulatovića na mestu šefa BIA, on je taj kome je Dejan Mihajlov sekretar Vlade...On je taj koji se ne meša u svoj posao, ali ipak On je taj koji je sklopio dogovor Mišković – Beko – Radulović, oko prodaje C-marketa....On je taj koji je dozvolio da Mira Markovic ode u Rusiju, on je taj koji ne zna gde je Ratko Mladic....On je taj!

Ma mrzi me više da se prisećam svega...preskačući još puno toga....jer ON JE TAJ DOSLEDNI NASTAVLJAČ MILOŠEVIĆEVE KSENOFOBIČNE I NAOPAKE POLITIKE, koja nas vodi u sunovrat!!!

Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

Atačmenti



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 14:42 07.02.2008

Re: ?

Mene ipak muči šta možemo očekivati od nas koji nismo oni?

jedino sto mozemo je da , za pocetak, pogledamo istini u oci,
prestanemo da se zavaravamo, i krenemo od sebe,
da cistimo.
Laudanum Laudanum 14:51 07.02.2008

Re: ?

U redu čišćenje, ali ja pitam za situaciju u kojoj nam neko prekida jedan dobar san. Kada Evropejcu ispod nogu izvučeš Evropu, šta mu ostane? Rusija? Mislim da će pre biti zilon milijardi kubnih metara slane i uzburkane vodurine što proždire konje i junake.
Da ne tupim. Možemo li od nas očekivati da skotovima jasno stavimo do znanja da to neće, nipošto, ići?
skyspoter skyspoter 14:46 07.02.2008

Jutros

je na BBC.co.uk receno da se potpisivanje sporazuma odlaze zbog stava Vojislava Kostunice. Sada su izbacili HAVE YOUR SAY o tome da li bi EU trebala da ubrza potpisivanje sporazuma ili ne. Proveravaju javnost. Mislim da bi bilo dobro da se ostavi neki komentar i tamo. Narocito iz Srbije.

krunoslava krunoslava 14:49 07.02.2008

i moja PREPORUKA G. Coletovom textu !


. . . . ALI DO KADA OVAKO ?

Doctor Wu Doctor Wu 14:53 07.02.2008

Kostunica je neka nesrecna

kombinacija patriJote i (sve se vise pokazuje kvazi)demokrate, prototip srpskog "intelektualca" koji je ni tamo ni 'vamo, ni na Zapadu ni na Istoku, ni u opoziciji ni na vlasti, covek koji mozda zna sta nece, ali sigurno ne zna sta hoce. Recju, Kostunica je covek koji jednostavno ne razume kako funkcionise moderni svet (na zalost, u tom svom neznanju i gore navedenim osobinama daleko od toga da je jedini u danasnjoj Srbiji). Nesumnjivo pametan, no bez ikakve mogucnosti i umeca da donosi bilo kakve odluke (a kamoli one prave), on je, kada su u pitanju javne funkcije, uvek bio i uvek ce biti pogresan covek na pogresnom mestu.

Mozda i one koji su ga postavili tamo gde su ga postavili treba sad pitati: a sta ste mislili? Da niste i vi pomalo kao on?
Laudanum Laudanum 15:06 07.02.2008

Re: Kostunica je neka nesrecna

kombinacija patriJote i (sve se vise pokazuje kvazi)demokrate, prototip srpskog "intelektualca" koji je ni tamo ni 'vamo


Ni baba ni deda. Čista mitologija.
zoricag zoricag 16:13 07.02.2008

Re: Kostunica je neka nesrecna

covek koji mozda zna sta nece, ali sigurno ne zna sta hoce.


Naprotiv, ja mislim da on DOBRO zna sta hoce. Takodje on DOBRO zna da to sto on hoce nije prihvatljivo za vecinu stanovnika srbije i zato krije kao zmija noge TO sto hoce. Inace, trazio bi podrsku gradjana za TO. Sve ostalo, sto nije TO, on nece. Nekad se pretvara da hoce i ono sto nece da bi dobio u vremenu i samo u granicama koje ne ne mogu ugroziti TO cemu on tezi i gde ne moze sam, bez nas.

Njega treba isterati na cistinu i rusiti, a sa njim srusiti i TO. Ako rusenjem Kostunice dobijemo njegov alter ego i TO ostane u necijoj glavi kao cilj, nista necemo uraditi.
Doctor Wu Doctor Wu 16:22 07.02.2008

Re: Kostunica je neka nesrecna

Naprotiv, ja mislim da on DOBRO zna sta hoce.

Pa, ako ste tako uvereni, sigurno i znate sta hoce. Mozete li nam jos i pojasniti sta je TO? Jer, vidimo da nece Srbiju u EU. S druge strane, da hoce od Srbije da napravi kazamat, to je mogao uraditi hiljadu puta od 2004. do sada- u parlamentu je imao i ima vise nego dovoljnu podrsku za to.

Dakle, sta je, po vama, TO, sto se tako "vesto" krije od svih nas naivnih i glupih?
zoricag zoricag 17:56 07.02.2008

Re: Kostunica je neka nesrecna

Dakle, sta je, po vama, TO


Ne znam. I ne mislim da smo naivni i glupi. Ne znam sta je TO. I bojim se tog nepoznatog.
Samo vidim da gura pravolinijski, da se ne osvrce ni na berzu, ni na strajkove, ni na trosenje budzeta, ni na afere, ni na ljudska prava, nista ga ne dotice. Uhvati jednu mantru i gura do iznemoglosti. Svaki dan po najmanje jedno saopstenje, vezano za mantru (u jednom periodu to je bio ustav, pa smo imali period kad je samo Crna Gora bila u saopstenjima, pa opet period ustava, pa opet period Kosovo, ali nikad sve zajedno, uvek u jednom duzem periodu samo jedno). U danima kad nema dnevnog, neposrednog povoda uvek ima saopstenja (za nesto se zakaci) koje izda Loncar, Djuric. O zivotu u Srbiji, nista. Nista o prosveti, nista o ekonomiji, ni pozitivno ni negativno, nikad nista. On, ne da se ne obraca javnosti, on upadljivo bezi od javnosti. Ako ne racunamo ekspoze koji je onako nevoljno procitao.

Od kuda toliki strah od javnosti? Cemu takvo skrivanje, ako nam ne sprema neko zlo. Normalan covek ima potrebu da se istakne, da kaze da zeli dobro, da radi dobro, pa i onda kad gresi. Onaj koji cuti zna da ne radi dobro. Ali ja nisam dovoljno pametna da prokuzim sta to radi.

On salje poruke medjunarodnoj zajednici i mi iz toga treba da tumacimo sta je politika nase zemlje. Mi nemamo nikakvo tumacenje u kakvom stanju je nasa zemlja u odnosu na okruzenje, ma u odnosu ni na sta.
die hard die hard 22:31 07.02.2008

Re: Kostunica je neka nesrecna

Ne znam. I ne mislim da smo naivni i glupi. Ne znam sta je TO. I bojim se tog nepoznatog

A ja kao potpuno siguran da znam sta je TO.Videli smo rezultate izbora za predsenika gde je Sumadija vecinski glasala za TN.Voldemor K. bazira svoju politiku na podrsci tog birackog tela.Iz Sumadije,tj. centralne Srbije.
To je prostodusan narod ,ali do zla boga konzervativan.Prija im status quo u bilo cemu, a u politici najvise.
Znam te ljude, odatle sam poreklom.Najstrasnije u toj politici VK je sto on veruje u svoju ideju, poredak stvari.
Najteze se boriti protiv uverenih u sopstveno misljenje.A ovaj jos i zao i prepreden, na onaj najgori dziberski nacin.Ne zavaravajmo se, ima on jos podrske u narodu.
Colin_bgd Colin_bgd 14:58 07.02.2008

Na kraju, ipak, nista...

Da Tadic hoce, a moze, da danas glasanjem preko telefona ovlasti Bozu Djelica, da on lepo sedne u avion, malo odspava, sleti lepo u Brisel, uzme taxi, ode potpise taj politicki ugovor. Pa onda da idemo na skupstinu. Tada Kostunica, tj. DSS mora da (ponovo?) odigra stvarnu kartu, a ne na blef, jer bez glasova DSS poslanika nema obaranja potpisa.

Tadic moze, ali da li hoce? Pa ja ne znam bolju situaciju i poziciju u kojoj bi mogao da zada odlucujuci udarac Kostunici i da sebi pridobije jos minimum pola miliona glasaca, na ovih 2 i trista.

Ali kiloster je to, i tatin sincic. Plasim se da dok ja kucam ovaj tekst, njemu tatica prica "nemoj sine..." i slicne nebuloze.

Zapusili smo nos, glasali smo, i evo sta smo dobili opet mrcvarenje i vucaranje. Jer, po meni, nije vise uopste bitno da li cemo mi potpisati to ili ne, da li ce da krenu integracije danas-sutra ili za 3-4 godine. Ono sto je bitno je da se mora odstraniti Kostunica iz politickog zivota Srbije. To nije lako i za to je potreban herojski kov coveka, plasim se da Tadic nece preduzeti nista, i da ce opet da nas baci u depresiju. Ode jos jedna dobra prilika da se uradi NESTO...

Nadam se najboljem, ocekujem najgore...
Tarkovski Tarkovski 15:14 07.02.2008

Good Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunica)

Mozda onaj deo Srbije koji bi zeleo stvari brze ne moze da razume ovaj drugi deo Srbije koji se opire i ima druge prioritete kao glavne. Kostunica je uvek bio tu izmedju - i uz sve svoje mane i greske koje su ocigledne - doprineo je da se stvori kriticna masa potrebna za napredak. Bez njega jednostavno taj napredak ne bi bio moguc, voleli to neki ili ne ali to je realnost.
Kosovo i pregovori su ono sto je bitno velikom broju ljudi u Srbiji.
U danasnjoj konstelaciji snaga da iole idemo napred God Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunica) je ipak najrealnija napredna opcija i moraju da nadju iole zajednicki srednji put. Mozda su se jedni drugima smucili ali niti je jednima niti drugima niti Srbiji valjano da se rastave u ovom trenutku. Sve ostale opcije vode vladi koja je vise radikalska i manje dobra za Srbiju. Ljudi koji prizivaju dalju polarizaciju ne vide stvarno stanje na terenu. Tako njih dvojica moraju da nadju kompromis i shvate da oni kojih guraju u rastavu ne vide da ta rastava je jos gore resenje. Dakle i od gore ima gore. Ili za sve koji nisu za Kostunicu trebaju da razumeju da ima mnogo vecih Kostunica od samog Kostunice.
Colin_bgd Colin_bgd 15:25 07.02.2008

Re: Good Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunic

Dakle i od gore ima gore. Ili za sve koji nisu za Kostunicu trebaju da razumeju da ima mnogo vecih Kostunica od samog Kostunice.


znaci ni slobu nije trebalo rusiti???

mimikrija je ubedljivo najgora politicka pozicija.

radikali nisu gori od kostunice, ni malo...
Laudanum Laudanum 15:26 07.02.2008

Re: Good Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunica)

Mozda onaj deo Srbije koji bi zeleo stvari brze ne moze da razume ovaj drugi deo Srbije koji se opire i ima druge prioritete kao glavne. Kostunica je uvek bio tu izmedju - i uz sve svoje mane i greske koje su ocigledne - doprineo je da se stvori kriticna masa potrebna za napredak. Bez njega jednostavno taj napredak ne bi bio moguc, voleli to neki ili ne ali to je realnost.



Sedi jedan!
Tarkovski Tarkovski 18:42 07.02.2008

Re: Good Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunic

znaci ni slobu nije trebalo rusiti???
-Ne, nikako drugcije nije moglo nego sa sirokom koalicijom. potreba za tu koaliciju ce postojati u Srbiji dugo. Oni koji su shvatili to dosada su imali vise uspeha.
mimikrija je ubedljivo najgora politicka pozicija.
-Ne. Zavisi sta se krije iza toga.
radikali nisu gori od kostunice, ni malo...
-Ne. I oni su se nesto promenili od 90-ih ali to trebaju stvarno delima i da dokazu. Za sada to nije slucaj.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:40 07.02.2008

Re: Good Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunic

Tarkovski
Mozda onaj deo Srbije koji bi zeleo stvari brze ne moze da razume ovaj
drugi deo Srbije koji se opire i ima druge prioritete kao glavne.
Kostunica je uvek bio tu izmedju - i uz sve svoje mane i greske koje su
ocigledne - doprineo je da se stvori kriticna masa potrebna za
napredak. Bez njega jednostavno taj napredak ne bi bio moguc, voleli to
neki ili ne ali to je realnost.
Kosovo i pregovori su ono sto je bitno velikom broju ljudi u Srbiji.
U danasnjoj konstelaciji snaga da iole idemo napred God Cop (Tadic) and
Bad Cop (Kostunica) je ipak najrealnija napredna opcija i moraju da
nadju iole zajednicki srednji put. Mozda su se jedni drugima smucili
ali niti je jednima niti drugima niti Srbiji valjano da se rastave u
ovom trenutku. Sve ostale opcije vode vladi koja je vise radikalska i
manje dobra za Srbiju. Ljudi koji prizivaju dalju polarizaciju ne vide
stvarno stanje na terenu. Tako njih dvojica moraju da nadju kompromis i
shvate da oni kojih guraju u rastavu ne vide da ta rastava je jos gore
resenje. Dakle i od gore ima gore. Ili za sve koji nisu za Kostunicu
trebaju da razumeju da ima mnogo vecih Kostunica od samog Kostunice.

Dobro sad, ovu metafizicku tezu na kraju (veci Kostunica od Kostunice) zbilja nije lako shvatiti, jer ako je neko, recimo, potpuni neradnik i lenstina, kako se moze raditi manje ili losije od njega? Medjutim, bitnije je ovo sto Vi mislite - jako pogresno - da je ta "vaznost" koju mnogi pridaju Kosovu nesto sto je autentican, autohton fenomen, nesto sto je nezavisno od politike i kontrole medija, kao sto je recimo da je Zemlja okrugla ili da se okrece oko Sunca. Jasno je da nije tako. Arhimed je lepo rekao da se sa dobrom polugom i Zemlja moze pomeriti, a Orvel je rekao (u jednom od svojih eseja) da se za par meseci medijske kampanje i od najveceg pacifiste moze napraviti ratni huskac i fanatik spreman na masovne zlocine, pa i samoubistvo zbog "izabranog" ratnog cilja.

Kad bi vladajuca elita u Srbiji zelela, za 6 meseci bi se mogla napraviti atmosfera da se svako ko okleva - namerno hiperbolisem, da bi poenta bila jasnije - da prizna nezavisnost, suverenitet, blablatructruc Republike Kosove odmah masovno zigose kao izdajnik i neprijatelj. Dakle, javno mnjenje u Srbiji - ovakvoj kakva jeste, tj. nepismena i polupismena, politicki, ali i moralno i civilizacijski neosvescena, sa tragicnom kako obrazovnom, tako i starosnom strukturom - je potpuno amorfno i uzima, kao i svaka tecnost, oblik onog suda u koji se uspe.
Tarkovski Tarkovski 05:44 08.02.2008

Re: Good Cop (Tadic) and Bad Cop (Kostunic

Cirkovic (u osnovi) spocitava 1) da Kosovo nije stvaran problem vec da je prouzrokavan politickom manipulacijom i 2) te da bi nova politicka manipulacija dovela to na pravo mesto.

Nazlost, nije tako iz razloga sto ljudi metaforom - u ovom slucaju Kosovo - podrazumevaju razne svari a politicari ne mogu da rese ni mnogo jednostavnije stvari. Kako nije lako nekada intrpretirati metafore kao evo Cirkovic ne razume da moze doci i veci Kostunica od Kostunice - to jest da moze biti gore od ove lose situacije - tako i ovo ne razumevanje Kosova kao metafore za mnoge stvari koje vidime ljudi.
Kosovo moze da bude problem u ocima ljudi sa vise tackih gledista: ponosa, odbrane granica zemlje, kulturoloskog, sile, religije, istorije, globalizacije, ... Nek bi da sve to strpaju u jedan kos ili mitomanije, neobrazovanosti ili politicke manipluacije. Iako je i to deo odgovora previdja se da su ljudi u osnovi iracionalni u delovanju u mnogo cemu ukljucujuci i ovaj slucaj. Ali to ne znaci da duboka osecanja postoje. Sigurno da manipluacije uticu na ljude. Ali preuvelicavanje uloge politicke manipulacije je naivne i samo potvrdjuje ne razumvanje dubokih i razlicitih osecanja koje postoje u ljudima.
Goran, Pariz Goran, Pariz 15:25 07.02.2008

Posle filma...neka počne festival.

BKC: "Ali nemamo nista od analize, moramo da se ponovo organizujemo...sa jasnim planom...sta, kako, kad, gde i s kim...za pocetak toliko"
BKC: "Djindjic je za to imao HRABROSTI.... "

Ako je receno, "ilustracija situacije"...onda...predlazem autorima filma o ubistvu ZĐ...da hrabro zavrse zapoceti posao u sto kracem roku i, na kraju istog, prezentuje najverovatniju ( ne mora se biti legalista do kraja pred ovakvim izazovima ) POTERNICU sa sve fotografijama i biografijama ucesnika zavere.
nesha nesha 15:31 07.02.2008

on je taj

koji je GOTOV!
preporuka
ludvig ludvig 16:06 07.02.2008

Re: on je taj

nesha

koji je GOTOV!
preporuka


preporuka kao vrata...

bonus track:

guše se ljudi
zbijeni u krtogu
i čekaju da sunce sine
da im snagu da da žive

al nikog nema
da im kapke otvori
da pokaže im oblak
što im sunce zaklanja
da kaže

DA NIJE SPAS U NJEMU

sve im je brige
nemi strah pokosio
navijaju da život prođe
da sam spadne
teg od tuge

sam bog da dođe
ne bi ih ubedio
da svaki put je bolji
od tog polumrtvog sna
da kaže....

samo se deca
smeju jer još ne znaju
da treba da porastu
i da drugi izbor nemaju

a mrak je prepun
potpune izvesnosti
i možda potrebna je laž
da poveruju kad već znaju

DA NIJE SPAS U NJEMU

možda ovo i nema veze sa dotičnim al ja je pevušim danas pa reko da je podelim s drugima
Muki zna kako Muki zna kako 16:12 07.02.2008

da da on je taj...


Zaboravili ste jos jedan podatak:
On je taj koji se protivio studentskim demonstracijama 1996. godine i davao izjave po medijima kako se zalaze za ustavnu i pravnu promenu vlasti, a nikako nasilno na ulicama. Da se On pitao, Slobodan Milosevic nikad ne bi ni bio smenjen.

Gordon Freeman Gordon Freeman 16:15 07.02.2008

Sinocni poligraf

Skidam kapu Zoranu Zivkovicu za sinocno gostovanje u poligrafu! Nadam se da ce se njegov stav bolje cuti ubuduce u Demokratskoj stranci.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:45 07.02.2008

Re: Sinocni poligraf

Gordon Freeman

Skidam kapu Zoranu Zivkovicu za sinocno gostovanje u poligrafu! Nadam se da ce se njegov stav bolje cuti ubuduce u Demokratskoj stranci.


Ma nije problem u njegovoj naknadnoj pameti,,,Ipak je i njegovom krivicom olako prepustena vlast DSS i Kostunicu..
a. Mogao je nakon Sablje da raspise odmah izbore, a NIJE!!!
b. nije smeo da ogoli DS i raspusti DOS na nacin na koji je to uradio-..Greske se placaju!
Gordon Freeman Gordon Freeman 20:16 07.02.2008

Re: Sinocni poligraf

He he .... Zasto se na pomen imena nekog politicara odmah izruci njegova biografija kao protiv argument ...

Treba malo gledati i unapred a ne samo unazad. Trenutno ne vidim da je neki funkcioner DS-a izneo za mene zadovoljavajuci stav po pitanju Kostunice tako da doticni gospodin ima moju podrsku

ah da, moja preporuka za temu !!!
die hard die hard 22:55 07.02.2008

Re: Sinocni poligraf

a. Mogao je nakon Sablje da raspise odmah izbore, a NIJE!!!


Cole, i ptice na grani znaju da to nije uradio pod teskim pritiskom USA.Oni su i Sablju zaustavili zbog " stabilnosti regiona".Sram ih bilo, no ko pita zabu kad se bara zatrpava.Mnogo puta su nam odmogli svojom glupavom politikom.
garcon garcon 16:17 07.02.2008

....

Ako se nesto zakuva... dolazim odmah...
metanoia metanoia 16:25 07.02.2008

Umetnički izvedena obmana...

Kada bi se neko ozbiljno pozabavio psihološkim profilom našeg premijera nesumnjivo bi došao do dijagnoze da se u njegovom slučaju radi o težem slučaju neuroze ako ne i psihotičnog stanja. Konstantna prisutnost neodlučnosti, dvosmilenosti, strahovitih protivrečnosti na polju njegovih političkih poteza tokom zadnjih osam godina navode na sumnju da se ovde radi o veoma nesigurnoj osobi koja je očigledno nedostajala roditeljska ljubav i pažnja, pa je to rezultiralo ovakvim karakternim anomalijama. Sigurno je da je tokom svog života on pokušavao da kompenzuje ovakve komplekse putem obrazovanja, jer dobro je poznato da se neizmenični osećaji niže ili više vrednosti u nekim slučajevima mogu postati pokretačkom snagom za intelektualno angažovanje a sve u pravcu zadobijanja pažnje koja mu nedostaje. Njegova konstantna težnja da ostane u centru političke scene na najbolji način pokazuje ovakvu tvrdnju.

Ipak, sve prethodno navedeno ne može biti psihološki profil gorespomenute osobe. Naime, ovde se zapravo radi o veoma proračunatoj i oštroumnoj ličnosti koja ima jasan i nedvosmilen cilj da subverzivnim delovanjem i na veoma perfidan način sprovodi upravo onu politiku protiv koje se "navodno" pre petooktobarskih promena borio i tako na mala vrata restaurira temelje vladavine koja je karakterisala devedesete godine. Ako uzmemo u obzir negativnu inerciju političkih promena u zemlji onda postaje sasvim jasno da se ovakav plan uveliko sprovodi i sve je bliže svom konačnom ostvarenju a to je ništa drugo do formiranje vladajuće strukture sa Radikalima i Socijalistima i vaspostavljanje politike iz vremena prethodnog režima, pod eufemizmima kao što su "vlada nacinalnog jedinstva" ili očuvanja vekovnih srpskih interesa.
Svakom je naravno jasno da se ovde ne radi o interesima većine, već jedne iste grupe ljudi koja je samo promenila formu ali ne i svoja politička ubeđenja. Iz prethodno navedenog, jasno je da kopernikanskog obrta u ideološkom i poličkom smislu kod našeg premijera nikad zapravo nije ni došlo, naprotiv, njegova obmana je izvedena umetnički, zaslađena prividnom naivnošću, a žrtve obmane, još jednom, kao što je bio slučaj sa i njegovim prethodnikom g. Miloševićem, opet su pripadnici našeg naroda.
MaSsA MaSsA 17:55 07.02.2008

Re: Umetnički izvedena obmana...

metanoia


Naime, ovde se zapravo radi o veoma proračunatoj i oštroumnoj ličnosti koja ima jasan i nedvosmilen cilj da subverzivnim delovanjem i na veoma perfidan način sprovodi upravo onu politiku protiv koje se "navodno" pre petooktobarskih promena borio i tako na mala vrata restaurira temelje vladavine koja je karakterisala devedesete godine.


Ja mislim da je ovo poprilicno tacno, da on svesno i sistematicno ovo radi od 5. oktobra, samo mi nije jasna maska kvazi demokrate koju nosi sve vreme i zasto to nije uradio 2004. sa radikalima otvoreno? Cemu cirkus i predstava priblizavanja EU, a jasno je da to nije bilo ni u jednom trenutku iskreno...
Od "zadnje rupe na svirali" do "teritorijalnog integriteta"?

Ili mi je mozda ipak jasno.

Ako je cilj bio, uklanjanje Zorana, pa posle toga malo po malo diskreditacija pro-EU opcija i malo po malo vaskrasavanje radikala, to je izvedeno maestralno/monstuozno, dok su zastupnici nase opcije (BT&Co. aka. pjurifikovani DS) ispali, kako bi klinci rekli: "Najgluplji na livadi"!

Osam godina je narod sistematicno trovan nacionalistickim, izolacionistickim i demagoskim floskulama od strane VK, sve pod demokratskom maskom.
Karadzic, Mladic, Republika Srpska, Rusija, CG, KOSOVO...

A BT&Co. aka. pjurifikovani DS, mu podilaze kao razmazenom detetu, kao nekom vunderkindu koje ima resenje za sve!?

Na kraju uspeh VK u polufinalu:
BT pobedjuje na predsednickim izborima sa floskulom VKa "I EU i Kosovo!"!? (Mogao je i TN da pobedi nije bitno za VK)
I?
Otvara se savrsena prilika za zlatni gol u finalu!
Kosovo je znacajnije od EU, a VK ("ingeniozni" mentor novog i boljeg BTa) je jedini koji to moze da ostvari!

Samo treba krpica da se DSu obrishu shirom otovorena usta od balica koje krecu na prizor Chimere koju su stvorili...

I josh jednom:

metanoia

...ovakav plan uveliko sprovodi i sve je bliže svom konačnom ostvarenju a to je ništa drugo do formiranje vladajuće strukture sa Radikalima i Socijalistima i vaspostavljanje politike iz vremena prethodnog režima...



A BT&Co. ostaju kao musava deca, sludjena i bez ideje sta im se desilo...

Nazalost sve preko nasih ledja, na racun izgubljenih godina i nadanja da smo se resili DBovske i suicidne Srbije...
metanoia metanoia 18:14 07.02.2008

Re: Umetnički izvedena obmana...

Nalalost, tako je, DS je sada u pat poziciji, ukoliko oni ne pronađu načina da nas izvedu iz ove krize i odbrane interese većine koja je 3. februara jasno izrazila da Srbija ostane na kursu evrointegracija, onda nam ne ostaje ništa drugo nego da izađemo na ulice i nastavimo tamo da izražavamo naše nezadovoljstvo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:31 07.02.2008

Re: Umetnički izvedena obmana...

metanoia
Kada bi se neko ozbiljno pozabavio psihološkim profilom našeg premijera...

Dao mu je St. Protic sjajnu dijagnozu, doduse vise filozofsku nego psihijatrijsku, ali je najbolja objavljena do sad... Vas komentar je dobar - tj. sve dok niste pozarevackog kasapina nazvali gospodinom (to mi ipak zvuci kao onomad D. Mihajlovic "gospodina Legija", "gospodin Shiptar" - tu gresku ipak ne treba ciniti, zarad buduce istorije.
metanoia metanoia 15:06 08.02.2008

Re: Umetnički izvedena obmana...

Hehe, interesantno zapažanje, ipak, činjenica da sam Miloševića oslovio sa gosn. ne oslikava moje lično mišljenje o njemu, niti bilo kakvu vrstu uvažavanja prema dotičnoj osobi jer to svakako ne zaslužuje, već samo nameru da očuvam formu i stil unutar rečenice. :)
Sladjana NS Sladjana NS 16:48 07.02.2008

Tamna je noc...

jutro nikako da svane. Dosta dobro igraju i ovu igru. Bez imalo srama.
A od Kostunice treba svasta ocekivati, nadrealno je talentovan za zlo. A i Boris je dobar ucenik.
oldtajmer oldtajmer 16:53 07.02.2008

Hvala na podsetniku, Cole!

Treba to ljudima!
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:55 07.02.2008

pitanje???

100% u pravu! on je TAJ.
nego posto sam neinformisan kada se ovo zbilo mozete li mi reci:
On je taj koga su na Kosovu svojevremeno gadjali kamenicama i paradajzom oni isti koji se sada kunu u njega, kao glavnog zaštitnika teritorijalnog integriteta Srbije.

kada su ga to mazili kamenjem i polivali paradajzom? mislim da mozemo da primenim isti metod...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:57 07.02.2008

Re: pitanje???

stefan.vizantin

100% u pravu! on je TAJ.
nego posto sam neinformisan kada se ovo zbilo mozete li mi reci:
On je taj koga su na Kosovu svojevremeno gadjali kamenicama i paradajzom oni isti koji se sada kunu u njega, kao glavnog zaštitnika teritorijalnog integriteta Srbije.

kada su ga to mazili kamenjem i polivali paradajzom? mislim da mozemo da primenim isti metod...



Kada je bio kao DOS/ov kandidat protiv njihovog Slobidana!!!
mix 018 mix 018 17:16 07.02.2008

greska!

Sve mi se cini da sam ponesen praznicnom euforijom ,da cemo najzad diktatoru videti ledja,prevideo, da je VUK DRASKOVIC 2000-te ipak bio u pravu,kandidujuci onog drugog VOJU za predsednika! I pored toga sto sam godinama isao na njegove mitinge i podrzavao njegovu politiku,u tom trenutku mi se taj potez ucinio kao VELEIZDAJA,priznajem da sam pogresio...
Danas sam siguran da je ceo DOS stao iza,onog Voje,sada svega i jos mnogo cega ne bi bilo!
Jos jedna propustena prilika u nepovrat,ONOG VOJU BI SMENILI OCAS POSLA,A DANAS SAM SIGURAN DA BI I ON BOLJE RADIO SVOJ POSAO!A TO DA JE JEDINO OVAJ VOJA MOGAO DA GA SKLONI,NE PIJE VODU,I MOJA BABA BI GA POBEDILA U TOM TRENUTKU!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:20 07.02.2008

Re: greska!

mix 018

Sve mi se cini da sam ponesen praznicnom euforijom ,da cemo najzad diktatoru videti ledja,prevideo, da je VUK DRASKOVIC 2000-te ipak bio u pravu,kandidujuci onog drugog VOJU za predsednika! I pored toga sto sam godinama isao na njegove mitinge i podrzavao njegovu politiku,u tom trenutku mi se taj potez ucinio kao VELEIZDAJA,priznajem da sam pogresio...
Danas sam siguran da je ceo DOS stao iza,onog Voje,sada svega i jos mnogo cega ne bi bilo!
Jos jedna propustena prilika u nepovrat,ONOG VOJU BI SMENILI OCAS POSLA,A DANAS SAM SIGURAN DA BI I ON BOLJE RADIO SVOJ POSAO!A TO DA JE JEDINO OVAJ VOJA MOGAO DA GA SKLONI,NE PIJE VODU,I MOJA BABA BI GA POBEDILA U TOM TRENUTKU!


Mislim, ne zeleci da polemisem, da niste bas odabrali adekvatan primer....ne bih dalje i dublje od toga, pa neka tog Voje, tamo gde je....da ne otvaramo mnoge druge teme....Nije prilika da jos i Vuka sad uvlacimo u ovu pricu!
poz
bkc
mix 018 mix 018 17:25 07.02.2008

Re: greska!

Samo razmisljam naglas,a cinjenica je da je i TAJ VOJA napravio veleizdaju,odmetnuvsi se u neke bolje SPO-vce,govori samo o njemu,a da bi ga lakse smenili,u to sam siguran 100%,ovaj ce otici teze i od samog Milosevica!
poz
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:27 07.02.2008

Re: greska!

mix 018

Samo razmisljam naglas,a cinjenica je da je i TAJ VOJA napravio veleizdaju,odmetnuvsi se u neke bolje SPO-vce,govori samo o njemu,a da bi ga lakse smenili,u to sam siguran 100%,ovaj ce otici teze i od samog Milosevica!
poz



OK....takvih kandidata se moglo naci onda na svakom cosku...da nista ne urade, a lako se smenjuju...Čemu?
dugousko dugousko 18:42 07.02.2008

Voja je uvek bio TAJ

Pa uvaženi g. Cole, budimo iskreni. On je samo jedan od nas koji smo uvek bili T(I)AJ. Ali podsetimo se malo naše istorije iliti "riblje čorbe" koje smo uvek prvo pravili od akvarija(Nenadmašni Z. Đinđić), pokusali pa onda udarili u plač za zlatnim escajgom ili ribicama. Pa mi ne možemo da sakrijemo od sveta da uvek između zla i dobra izaberemo zlo a odmah iza toga razvalimo u talambase kako nam nije dobro, kako su svi protiv nas, ma svetska zavera(izvinjavam se pokojnom Đinđiću što ga ovako slobodno parafraziram), ali nam je ostavio zapis od koga mi ne da ne možemo da pobegnemo nego i nećemo. I sada, ili još bolje oduvek se svet pita što se mi to žalimo kada smo sami tako odlučili
Kada smo mi hteli otresitog, pametnog, uljuđenog čoveka za vođu? Nikada! Pa Domanović je to sagledao početkom 20 veka a nama se to događa i dan danas. I sutra će biti isto. Mi jednostavno mrzimo takve ljude a dnevno očekujemo da će nam biti bolje. Pa gde je tu "seljačka" pamet. Ne možeš od jalave ovce očekivato da zapatiš stado ali od jalavih političara se uporno očekuje to čudo. Pa i lucidni Đinđić je morao pribeći prevari naroda u korist sopstvene štete poturajući jalavog Koštunicu samo da bi se oslobodio onog zla, Miloševića. Oslobodio narod ali nakratko. Čovek zbog nas izgubi glavu, položismo ga u grob tek tada shvatajući njegovu veličinu ali doživesmo da nam prvi dan posle sahrane politički surogati a la Dačić, Vučić, Toma pa i Koštuničini pioni saopšte da smo "džaba krečili"!
Pitam se kada će narod Srbije da shvati i izabere voćstvo koje nema dlake ni na jeziku ni na pameti? Zašto jedan Živković, Čeda, Beba, Vi g. Cole, Čanak, Batić, Vesna Pešić, Dereta, Basara, Kandićka, Mićićeva, Kovačević Vučo, Andrić, ......da nekog ne zaboravim i sijaset mladih i pametnih ne mogu na vlasti u Srbiji? Zar zbog ovih koji pričajući o pravu rade to što rade. Pa zar se jedna narodna legenda, Dragan Džajić, sve i da je ukrao tu sumu tako hapsi pred celokupnim srpskim auditorijem? Kako bi trebalo tek uhapsiti Miškovića, možda će biti CNN pozvan sa čuvenom Ananpur? Setimo se Kljajevića koji više od dve godine trune u istražnom zatvoru, protiv koga očito ne mogu da sastave optužnicu i verovatno čekaju da skonča bez suđenja ili Terzića ili možda Legije koga je sačekala celokupna vladajuća oligarhija od ministra policije, pravde pa do "novinara" Tijanića koji nije "uspeo" da na vreme osposobi kamere za ovekovečivanjem "predaje" čoveka koji je već do sada optužen i osuđen na preko 150 godina zatvora, a procesi protiv njega su još u toku!
Da ne dužim, slažem se sa g. Basarom koji danas napisa, " ne treba čekati da Koštunica da ostavku, njega treba odstaviti"! Ako nikako drugačije a ono na isti način ga treba vratiti u onaj podrum u kome je čamio u tami i čekao, dok je cela Srbija bila na nogama, da Đinđić pošalje ljude po njega da ga dovede na tron. Doveli su ga, pokazao je da je nesposoban, neću da ga vređam ali onom spisku na početku možemo dodavati do sutra, Srbiji ništa bolje sa njim nije bilo i neće biti. Ako neće, pa ima i služba, ljudi u belom, u kombi, srvena svetla koja su mu se očito usladila pa tamo gde treba a Srbija u Evropu . I to će sutra biti istorija i ništa više!
MuadDib MuadDib 18:43 07.02.2008

SJAJNO!!!

Веоома ретко галамим на блогу, али све сте рекли - а са многима сам се пар година уназад спорио објашњавајући управо ово о чему сте писали.
Паметном је доста једном рећи, а ...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:50 07.02.2008

the man

ON je taj za kim cure lude
ON je taj, same mu se nude
ON je taj, ako nisi znala
za kojim ces poludeti, mala
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:00 07.02.2008

KOŠTUNICA, DINKIĆ I OSTALI

Hteo bih da iznesem jednu konstataciju. Gos'n Cole je u tekstu, između ostalog rekao, da je Koštunica:"....DOSLEDNI NASTAVLJAČ MILOŠEVIĆEVE KSENOFOBIČNE I NAOPAKE POLITIKE, koja nas vodi u sunovrat!!!" Definitivno je tako. Mi sada plaćamo tu njegovu politiku. Ne zaboravite, cenjeni blogeri, da je Koštunica na parlamenternim izborima 2003. godine imao podršku Mlađana Dinkića i stranke G17+ koja sada podržava Tadića. Ako odvrnete film, biće Vam jasno da su 2003.godine, nakon Đinđićevog ubistva i akcije "SABLJA" Koštunica i Dinkić zajedno rušili vladu na čijem je čelu bila DS, Dinkić je najviše lajao protiv DS-a da bi na predsedničkim izborima stao uz taj isti DS. Hteo bih da Vam skrenem pažnju da Dinkić staje na stranu koja dobija i kad bi kojim slučajem radikali dobijali, on bi stao i na njihovu stranu.
Možda Vam zvuči nelogično, ali vredi i o tome razmisliti.
JJ Beba JJ Beba 19:45 07.02.2008

Re: KOŠTUNICA, DINKIĆ I OSTALI

Hteo bih da Vam skrenem pažnju da Dinkić staje na stranu koja dobija i kad bi kojim slučajem radikali dobijali, on bi stao i na njihovu stranu.

i ja tako mislim.
od eksperata, preko partije do saradnje sa crnim đavlom, samo da se dočepaju vlasti iliti finansija
Red Devil Red Devil 19:35 07.02.2008

On je taj

za koga smo svi, svi, svi glasali 5.10.2000. Osim onih koji su glasali za Milosevica. Ko tek sada shvata da smo glasali za malo manje zlo i da tranzicija iz onoga (kako god se to zvalo) u savremeno drustvo traje nekoliko decenija a ne godina, WELCOME TO SERBIA.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:48 07.02.2008

Re: On je taj

Ma ne valja u Srbiji NITI JEDAN političar i zato će to uvek biti izbor manjeg zla.
Umetnica Umetnica 20:10 07.02.2008

Pogrešno pitanje

Ne čudim se, i ne pitam se kako to da Koštunica radi ili ne radi, ovo ili ono.
Moje čuđenje, i pitanje je "Dokle???"

Strepim da Tadić nije sposoban da uradi ono zbog čega je dobio glasove - da počisti zlikovca nazad u njegov mračni, srednjevekovni politički kombi.
JJ Beba JJ Beba 20:27 07.02.2008

Re: Pogrešno pitanje

srednjevekovni politički kombi.

)))))))
die hard die hard 23:22 07.02.2008

Re: Pogrešno pitanje

da počisti zlikovca nazad u njegov mračni, srednjevekovni politički kombi.


JOJ, svaka cast, mnogo lepo zvuci.Mada, on je vec u kombiju, nikad nije ni izlazio.Mos misliti, telefonska sednica Vlade.Kakav bednik, ali nadam se nece jos dugo.
Umetnica Umetnica 13:41 08.02.2008

Re: Pogrešno pitanje

die hard
Mos misliti, telefonska sednica Vlade.

Dvoje su se tako smuvali....
van mor for d roud van mor for d roud 20:33 07.02.2008

bravo ... potpisujem

zbunjeni, neobavesteni, neinformisani, hodajuci bensedin, uspavljivac usporeni, anesteticar zbunjeni... ma fuj bre...
dokle ce bre i ovaj otac nacije da nam j''e mater, dosta bre vise, usranu motku u sake...
a Boris ako i dalje bude pristajao da bude taoc u ovoj farsi, onda i njega prezaliti, pa nek Toma i ekipa vladaju, dok nam ne izadje na nos, pa cemo , MOZDA, da se opametimo
Red Devil Red Devil 21:38 07.02.2008

Re: bravo ... potpisujem

Dokle god bude bio u pozicije da ucenjuje Tadica i DS. Cista politicka matematika, bez emocija. A ako stvarno prizeljkujes da Toma i ostali grobari srpske buducnosti zajasu i odvedu nas nazad u apokalipsu, ili si mnogo mlad ili bolujes od teske amnezije. Nadam se da je ovo prvo.
van mor for d roud van mor for d roud 00:46 08.02.2008

Re: bravo ... potpisujem

Red Devil

Dokle god bude bio u pozicije da ucenjuje Tadica i DS. Cista politicka matematika, bez emocija. A ako stvarno prizeljkujes da Toma i ostali grobari srpske buducnosti zajasu i odvedu nas nazad u apokalipsu, ili si mnogo mlad ili bolujes od teske amnezije. Nadam se da je ovo prvo.

na zalost nisam mlad a nemam ni amneziju, jako se dobro secam u kakvim smo govnima ziveli dok su nam sudili ti koji su nam sudili, ali smo iz tih govana isplivali i umesto da se na zdravo uhvatimo da se iz sveg tog kompletno izvadimo, mi smo prestali da plivamo i samo nos drzimo iznad...mozda stvarno treba neko da nas zagnjuri opet , pa da iz drugog pokusaja isplivamo i izadjemo na obalu...na zdravo... zbacili kurtu sto nas je stanglom tukao, uzjahao murta sto nas samo po malo bicem pomiluje, zar nam nije dobro... E PA NIJE NAM DOBRO<MNOGO NAM JE LOSE, ali svi su u paranoji "cuti,moze da bude gore" (da radikali dodju)...ALO<BRE radikali su dosli,da li iko moze da shvati da ni taj krivousti nije bogom dan, a kako nam je , nece nam mnogo gore biti ni ako krokodili izadju...zato kazem to sto kazem, i stojim iza toga... i zao mi je sto Toma nije pobedio,da kolektivno osvezimo pamcenje kroz jos jedne sankcije,embarga, sta god... da se opametimo, ako za to ima sanse, da zatvorimo vrata pakla za nama i da ga vise nikad ne pozelimo, da ga vise nikad ne tolerisemo ni u najavi ni u politici,nigde...i
Red Devil Red Devil 05:24 08.02.2008

Re: bravo ... potpisujem

Hmm....ne sumnjam da su ti namere dobre ali mislim da ti je logika pogresna. No dobro, svako sledi svoju a tapiju na aposlutnu istinu nema niko. Samo nemoj da zaboravis da 50 odsto ljudi, a mozda i vise, zeli upravo to: izolaciju, sankcije, povratak u brlog iz kojeg smo jedva isplivali voljom manjine a ne vecine, na jedvite jade i uz nevidjen pritisak stranog faktora. Najveca je laz mantra koje sa svaki dan ponavlja da je vecina gradjana ovdasnjih za Evropu - nije tacno: mnogi od tih "evropejaca" su slika i prilika Kostunjavog i hoce u Evropu tako da se ceo kontinent prilagodi nama a ne mi njemu. Zato Voja i jeste i dalje u poziciji da nas hefta u zdrav mozak. Ne zaboravi da ovde postoji jedna armija ljudi, a samo u mojoj zgradi dosta je takvih, koji su se bolje snalazili kada se svercovalo sve zivo, od goriva i cigara do kulena i sireva, nego sada kada treba raditi i kvalitetom izboriti se za mesto pod suncem. Ti ljudi i dalje kukaju za tim vremenima i veruj mi: ako jos jednom potonemo vise nikada necemo isplivati jer svet nema vremena ni resursa da se vecno zamajava nasom tragicnim podelama, a taj lumpen-proletarijatski sljam se oseca prevarenim sto pare nisu pocele da padaju s neba posle 5. oktobra. Zato Tadic i pristaje na ono na sta nikada ne bi pristao da ne mora, inace bi odavno digao ruke i pustio radikale i Voju da potope ovaj busan brod. To pokazuje da je jedan zreo i odgovoran predsednik kojem je stalo do dobrobiti ove zemlje i njenih gradjana. Pozdrav.
van mor for d roud van mor for d roud 21:05 08.02.2008

Re: bravo ... potpisujem

mozda i jeste, ali s druge strane, i sam kazes da vise od 50% ljudi hoce Tomu, hoce napred u "bolju" proslost... ne shvatajuci da se tad moglo svercovati jer su te sankcije ipak bile vrlo mekane, bas da bi se dozvolilo da narod prezivi a drzava propadne...da su hteli mogli su nas izgladneti mnogo ranije...ali nije o to me rec...demokratija i jeste volja vecine, bez obzira da li je u pravu,a volja vecine i diktira pravo i pravdu...koliko je dece otislo odavde, a ako se ovi vrate i opet ce buljuk dece preko grane pa trbuhom za kruhom... pa nek ovde ostane ko mora, ako vec nemamo pameti da odaberemo, i treba da propadnemo...Don Kihot Boris ce uvek imati vise vetrenjaca nego snage...koliko taj Makijavelizam ima vise ikakvog smisla...? za koga se on bori, kad i sam tvrdis da je vise od pola ljudi protiv njega...pa nek ide niz vodu, kad vec ne moze da plovi...
Red Devil Red Devil 15:18 09.02.2008

Re: bravo ... potpisujem

Druze, pa to je vec defetizam. Ako Boris pusti Srbiju da ode niz vodu odosmo niz vodu i mi koji zelimo bolju buducnost a ne "slavnu" proslost. Demokratija jeste volja vecine ali sta ako vecina zeli novih 10-godisnji krug crveno-crnog "patriotizma"?
van mor for d roud van mor for d roud 15:47 09.02.2008

Re: bravo ... potpisujem

nije defetizam, barem ga ja tako ne vidim...da treba se boriti za bolje, uvek i svuda, ali princip demokratije, kako je ja vidim, i jeste u tome da postoje razlicita misljenja, ali da je to ipak diktatura vecine pa ako vecina odredi da drzava upadne u "crveno-crna" sr'''a, nek bude tako, a mi koji necemo to, mozemo da se borimo, da tokom tog perioda ukazujemo onoj vecini da je pogresila, da ih osvestimo koliko mozemo,ili da dignemo ruke i odemo u neka inostranstva i odande budemo veliki Srbi...jer ovo ne odgovara nikome i stalno smo u pat poziciji, Boris se bori, to ne poricem, ali pristaje na kompromise koji mu vise stete nego koriste, dozvoljava da se pod slikom demokratije provlace svakojaki bahatluci, kradje i nepravde crveno-crne, koje samo ruse i onako krhki imidz demokratije srpske...stalno se potkrpljavamo, umesto da presecemo, "ocete to, pa evo vam ga, a kad se osvestite, kad rascistite sa sobom, onda cemo ponovo izpocetka,ali ciste svesti da nazad vise nikad i ni pod kojim uslovima ne smemo"ocigledno nam jedan 5.oktobar nije bio dosta, mislim na politicare, jer se ovde ponavlja Sloba, mozda ne u jednoj licnosti, pre u stavu opste politicke elite,sa izuzecima ,naravno, ali dok se ne izlecimo od slobizma,nema nama dalje....na zalost, ali mislim da je to opis onog gde smo...
sicert sicert 21:45 07.02.2008

On je taj,...

Bravo Cole,..!

Lepo, jasno receno ,..sta Taj radi,....i istinito!

Ali osvrnuo bih se na Tadica,.....da li nekome pada na pamet da Boris vrlo vesto "vesla" u Toj vodi ( njegovoj ili Vojinoj)
i spasava sta se spasiti moze!!!

Verovatno ne primecujemo da Boris ista spasava, ali verujte mi,.....da Boris nije tamo gde jeste Voja bi nas sve "preveslao" odavno,...!

Razmislite pazljivo sta Predsednik Srbije moze da uradi pored Tog ( Voje) i njegovih Tih,...ko bi mogao i sta bolje?
Ako imate ideju kako da ga iskljucimo(Tog) i damo Borisu pravu sansu,....javite !

Sicert
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:20 07.02.2008

Preporuka...

Meni je licno najveci utisak fotografija kada je brzo nakon 5. oktobra kostunica otisao kod Siraka u Pariz (inace, veliki legalista nije mario sto je doticnog Siraka pravosnazni Milosevicev sud lepo osudio u odsustvu kao teroristu, ubicu, inspiratora genocida nad ostatkom zaklanog srpstva, sta sve ne) i Sirak ga odvede u parisku Operu. Slikaju se oni na onim stepenicama Opere, Sirak onako standardno licemerno, politicki, a Kostunica potpuno fasciniran, zblenut, covek nije takvu zgradu nikada u zivotu video, ne veruje svojim ocima, nema to ni u Kostunicima ni u Belanovici, potpuno zapanjen kao vremenski putnik koji je upravo stigao iz neolita... Ta slika je stvarno sve govorila kakva krpa je postala "vodja" Srbije. I njegov portret koji daje Milan St. Protic u svojoj knjizi "Izneverena revolucija" je zbilja briljantan, vec je na ovim blogovima vise puta citiran...
Strongman Strongman 23:11 07.02.2008

Deja vu!

“Zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice. I onda se seti Trut.
Deset godina je spavao, u toploj košnici.
Mudar je nikome se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje.
Svi ga vole, a sto da ga ne volele kada je TRUT!
I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvređen, ništa mu ne valja. Ne rade dovoljno, te pčele radilice.
Ima TRUT primedbe. Njega da pitaju, radili bi još više. Srecom niko ga ne pita.
I krenuo TRUT po Srbiji i otkrio veliku tajnu – loše se živi u Srbiji – otkrio Ameriku.
Pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje.
I on se uvredio.
Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici smislio bi on mnogo dobrih recepata ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima."
JJ Beba JJ Beba 00:03 08.02.2008

Re: Deja vu!

hulk, sećam se ovog na Trgu. moćno je bilo
Strongman Strongman 00:46 08.02.2008

Re: Deja vu!

Nazalost jos uvek je tako... i jos gore.
Fela Fela 23:59 07.02.2008

Ko jedini moze da mu stane na put!

Ko jedini moze da mu stane na put!

JJ Beba JJ Beba 00:01 08.02.2008

Re: Ko jedini moze da mu stane na put!

Ko jedini moze da mu stane na put!

)
e ako mu on ne doaka niko neće
hahahhahhaa
Fela Fela 00:05 08.02.2008

Re: Ko jedini moze da mu stane na put!

hehe, pa dobro,... ali meni je slika gotivna
JJ Beba JJ Beba 00:31 08.02.2008

Re: Ko jedini moze da mu stane na put!

ali meni je slika gotivna

zipa ta simetrija: levo desno - klupe, fikus , monitori i na krraju on između 2 zatave ozbiljan u svojoj kući. pravi domaćin
:)
Strongman Strongman 00:44 08.02.2008

Raspisujem javni oglas

JJ Beba

Ko jedini moze da mu stane na put!

)
e ako mu on ne doaka niko neće
hahahhahhaa



Raspisujem javni oglas za



koji ce da spasi Srbiju od


Strongman Strongman 00:47 08.02.2008

Re: Raspisujem javni oglas

Evo prve grupe kandidata


Fela Fela 01:13 08.02.2008

Re: Ko jedini moze da mu stane na put!

zipa ta simetrija: levo desno - klupe, fikus , monitori i na krraju on između 2 zatave ozbiljan u svojoj kući. pravi domaćin
:)


Ma ta skupstina je kao neki malo bolji bioskop, ali pazi mu pantalone.
Narodnjaci udarili na domacinerse (ali one prave).
JJ Beba JJ Beba 02:13 08.02.2008

Re: Raspisujem javni oglas

ne znam ko će nas spasti od njega, al znam ko bi nas hrabro uveo u EU bez mnogo razmišljanja .

čovek zna znanje
Vlasta Vlasta 13:48 08.02.2008

Brendiranje

Srbije?
expert expert 00:42 08.02.2008

Jeres

Sada cu napisati nesto sto za vecinu blogera predstavlja jeres a to je: Za VK i sve sto je uradio najvecu krivicu snosi Zoran Djindjic.
Vidim druze Cole da se secas tih maratonskih sastanaka DOS-a. Secas se onda kako se odjednom pojavilo ime VK kao onog koji ce biti kandidat. To se pojavilo kao zakljucak DOS-a mimo dogovora!!! To je odlucio Djindjic jer je u konsultacijama sa nekim od spolja zakljucio da je tada VK osoba sa najmanje "negativnih brojanja"u javnom mnjenju. Naravno da je bilo tako kad su se jedino saopstenja DSS-a vrtela na TV Bastilji. Kad iz njegovih usta nisi mogao cuti ruznu rec za rahmetli podlipom. Pa njegov glavni partijski odbor je pocetkom 2000-te razmatrao mogucnost gasenja DSS-a zbog malog broja clanova i simpatizera, ko bi mogao imati da kaze nesto lose za tako nevaznu osobu?
Mi, manji partneri u DOS-u, jednostavno smo imali izbor ili podrzti odluku najjaceg ili izaci iz DOS-a i time otici u zaborav.
Ne mogu zaboraviti sastanke gde smo pokusavali dogovoriti strategiju borbe, dalje poteze itd kad bi VK rekao: mi moramo da se usprotivimo Kusneru (Bernar Kusner, bivsi sef misije na Kosovu za zaboravne). Ne mogu zaboraviti kako smo 5.10 bili u skupstini grada Beograda i niko nije imao pojma gde je VK. Sutradan smo se tamo okupili i jednom momentu je utrcao jedan iz Nove Demokratije i upalio TV a na istom VK i SM daju izjave sa sve Ivanovim. Ma otkud on u Demokratskoj Opoziciji Srbije kad on nikad nije bio opozicija? Pa njemu je bio veci protivnik Kusner nego SM. Kazu neko drugi ne bi pobedio na izborima SM, nikada se nisam slozio sa time. I dalje mislim da smo tad i Seceroskog kandidovali da bi pobedio.





'
Red Devil Red Devil 06:21 08.02.2008

Re: Jeres

Poslednjom recenicom pobijas bilo kakvu pomisao da zasluzujes titulu experta. Nazalost, Z.Djindjic je bio u pravu: niko drugi ne bi pobedio SM a svi drugi su pokusali, ukljucujuci i Secerovskog. Mozda si TI trebao da se kandidujes pa bi nam danas svima bilo bolje.
zoricag zoricag 08:31 08.02.2008

Re: Jeres

Prejako je reci "krivica". To podrazumeva da je predvideo razvoj stvari i u tom svetlu stao iza tog pogresnog kandidata. Mislim da je Djindjic jednostavno podcenio snagu zla, da je precenio svoju snagu verujuci da ce se s tim nositi kada se SM smakne, kad se oslobode mediji i kada se stvari "osvetle". Mislim da nije ni znao ko stoji iz Kostunice (ali stvarno), a mozda svi koji iz senke tada nisu ni podrzavali Kostunicu sada mu debelo cuvaju ledja.

To jeste bila greska, ali nije bila krivica. U to vreme, i uz pritiske sa svih strana to se nametnulo kao jedino resenje. Neko se ozbiljno potrudio da se Kostunica nametne kao resenje, neko je sistematicno poradio na tome. Nije Djindjic bio "nadcovek" da je mogao sve da predvidi i da sve zna.

Ono sto je sigurno, ukapirao je vrlo brzo da je potez bio pogresan i svom snagom krenuo da problem resi. Nazalost, u tome je bio vrlo usamljen u DOS-u. Osim Koraca i Batica i svojih starih saradnika iz DS, svi drugi lideri su ga podrivali bilo da su surovali sa Kostunicom direktno protiv Djindjica ili da su gledali samo sta je Djindjic ostvario u odnosu na njih i njihove stranke, bez brige o opstem i bez stvarnog sagledavanja krhosti pocetnih koraka na uvodjenju demokratije uz sve institucije autokratije koje su jos bile zive i zilave.

Tako su i afere dolazile uvek bocno. Na primer: Mihajlovic uverava Djindjica da je Stanko Subotic koji se nudi da pomogne policijski proveren i sasvim ispravan u poslovanju. To ide dotle da Djindjic trazi da Mihajlovic to sto je njemu tvrdio iznese i pred drugim njegovim saradnicima, a i Suboticu da jasno stavi do znanja da je proveravan. Mihajlovic to cini. Djindjic prihvata neke usluge Subotica i to javno, da bi kasnije Mihajlovic mrtav hladan okarakterisao Subotica kao vrhunskog kriminalca, a time Djindjica kao coveka koji ima kontakte sa kriminalcima. Odvratno.

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:07 08.02.2008

Re: Jeres

zoricag

Nazalost, u tome je bio vrlo usamljen u DOS-u. Osim Koraca i Batica i svojih starih saradnika iz DS, svi drugi lideri su ga podrivali bilo da su surovali sa Kostunicom direktno protiv Djindjica



Prilicno netacno vidjenje..dogadjaja i aktera..., ali ako tako mislite...OK!
poz
bkc
Goran, Pariz Goran, Pariz 12:06 08.02.2008

zoricag: Nije Djindjic bio "nadcovek"

Dobra analiza ZG.
Tako je bilo.
Ovakve analize su sve prisutnije.
Narocito, vecinom, kod blogerki ( nick u zenskom rodu ).
Ne nasedaju na "vrlo bestidne" podmetačine.
Podrzavam inicijativu da ovakve analize nađu mesto u Filmu o ubistvu ZĐ koji se pravi "u Peščaniku".
ZĐ nije imao mogućnost da potpuno kontroliše 3 ključne stvari (pored drugih):
- svoje kontakte sa "kontroverznima" koji su mu bili deo logistike ( jer to ne mogu ni oni čiji se budzeti mere
hiljadama mrd dolara, Buš, Putin...);........naknadna pamet ce reci NIJE TREBAO
- neminovni sled poteza i percepcija u celom "ratno/državno/ideološkom" konglomeratu
posle "podstrahovitimpritiskom odstranezapadaiznuđenom" izručenja SM;........naknadna pamet ce reci NIJE
TREBAO
- otomanske finese u mozgovima ketmanski nastrojenih vidjenijih građana Srbije ( iako je on imao plan da mu
VK bude amortizer za "seizmicko nacionalisticko smirivanje terena" ) ........naknadna pamet ce reci TREBAO je
zoricag zoricag 12:38 08.02.2008

Re: Jeres

Prilicno netacno vidjenje..dogadjaja i aktera..., ali ako tako mislite...OK!


Zao mi je ako ste se nasli mozda licno pogodjeni onim sto sam izdvojila navedenu dvojicu samo. Kazem to zbog toga sto vas izuzetno cenim i sto znam na kojim ste pozicijama u odnosu na VK bili i 2000 i sto se trudim da uvek negde pronadjem vas komentar u vezi prognoze buducih dogadjaja jer ste jedan od retkih koji ume da ih predvidi na osnovu poznavanja aktera.

Izdvojila sam Koraca i Batica zato sto su oni jedini ostavili po strani svoje stranacke izuzetnosti zarad pokusaja sveukupne reforme drustva pa je na primer, Batic radio na ustavu gradjanske drzave ne koristeci poziciju da gura monarhiju i rizikujuci gubljenje clanstva, a Korac koji verovatno nije bio srecan zbog veronauke u skolama ili sto se organizuju donatorske vecere po svetu za hram umesto za neke druge institucije, nije dizao buku oko toga. Canak je, iako nimalo neprijateljski raspolozen prema Djindjicu, ipak vrsio veliki pritisak za davanje vecih ovlascenja Vojvodini odmah, nosio je "arafat-maramu" da simbolizuje ugrozenost od Djindjiceve vlade. To je jako medijski korisceno protiv Djindjica koji je kao izneverio svoje saborce.

Naravno da je pored Koraca i Batica bilo jos aktivnih na sprovodjenju reformi koji su i razumeli i hteli da rade kao sto su bili Gaso Knezevic i Djelic u to vreme, ali sam ja Koraca i Batica izdvojila kao one koji su odcutali stvari za koje bi ih ili ih je kritikovalo njihovo clanstvo jer odstupaju od programa njihovih partija, a zarad opsteg dobra.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:25 08.02.2008

Re: Jeres

zoricag

a zarad opsteg dobra.



A zarad opsteg dobra ..neka ostane tako..Retko se ljutim, pa nisam ni sada samo sam pokusao da Vam delimicno objasnim, vise sugerisem, stedeci upravo to tanko demokratsko tkivo....
Poz i hvala
bkc
expert expert 14:57 08.02.2008

Re: Jeres

A ti zelis da budes crveni djavo? Za pocetak si djavolski lose procitao moj post, to je prvi korak. Sad me jos ubedi da si crven i sve je u redu
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:29 08.02.2008

Re: Jeres

expert

A ti zelis da budes crveni djavo? Za pocetak si djavolski lose procitao moj post, to je prvi korak. Sad me jos ubedi da si crven i sve je u redu




EKSPERTU...OBRISAO SAM TI POSLEDNJI ODGOVOR ZBOG POSLEDNJE RECENICE...ZNACES KOJE????MOZES DA PONOVIS CEO ODGOVOR BEZ TE RECENICE, ZAISTA NEMA SMISLA DA TO NAPISES....
BKC
PS.stavio sam ga na ovaj post jer sam morao i svoj da obrisem......takva je procedura
Red Devil Red Devil 18:14 08.02.2008

Re: Jeres

Druze, Red Devil mi je nick iz fudbalskih a ne politickih razloga. Necu da te ubedjujem ni u sta jer vidim da nema svrhe.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:10 08.02.2008

Voja KosTunjkavi

Voja je oduvek bio antireformista. To mu tak pristaje uz karakter.

Fela Fela 02:25 08.02.2008

tog leta 2000-te

Cole
...tog leta 2000-te, kada su svi predsednici partija došli, izuzev Big Voje, koji je otišao u selo, da još jednom o svemu razmisli!!!


Jedno par puta sam procitao tekst i mislim da je ovo najbolji deo... vecito glumi nesto.
Ej, otisao u selo..... (godpodin).... Kad se samo setim 2000-te,....a on otisao u selo....
O Boze, pa to je stvarno neverovatno. To stvarno vise nije tuzno. Postaje smesno kakva je ovo zemlja.
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 05:01 08.02.2008

Gorak ali neophodan lek?

Koliko su Radikali u stvari opasni, a koliko mi vec imamo radikalsku politiku na delu?

Gledajuci ove zadnje poteze vlade (odbijanje Evrope, zatezanje odnosa sa medjunarodnom zajednicom, udvoravanje, da nekazem prodavanje Rusima, itd... itd...) ja sticem utisak da je radikalska politika na vlasti. Mislim, postaje sve teze zamisliti koliko bi oni mogli gore da se ponasaju...

A drugo, sto je porazvajuce, je da se radikalska politika sprovodi a Radikali snose bukvalno 0% posto odgovornosti, primaju debele dnevnice, i filozofiraju iz opozicije. S druge strane, Boris Tadic i DS ODRZAVAJU takvu politiku a pricaju o Evropi, buducnosti itd. Cinjenica da sve to obecavaju a da u isto vreme podrzavaju stanje, politiku, i ljude koji su direktna suprotnost tim obecanjima i na svakom koraku sprecavaju ostvarenje istih, ce ih skupo, skupo kostati. Setite se da je izlaznost na ovim predsednickim izborima bila skoro 70% a da je Tadic pobedio sa manjom razlikom. Znaci izmedju ovih izbora i onih proslih, "generisalo" se jos Radikala! A Tadicevo udovoljavanje patriJotskoj politici je upravo dovelo to tog rasta Radikala. Ako ovako nastavi ovih 120 000 glasova sto ga je ovog puta spasilo tu NECE BITI!

Drugo, sve vise mislim da Radikali ne zele vlast. Znaju da sa njom dolazi odgovornost i neminovni pad popularnosti. Pozicija na kojoj su sada im je savrsena za parazitiranje i mislim da bi se uplasili kad bi morali da je napuste.

Na kraju krajeva, da je Tadic rekao "NE!" Kostunici kada ga je ucenjivao na kraju zadnjih parlamentarnih izbora, mozda mi sada zbilja bi imali radikalsko-DSSovsku vlast. Ali zamislite u kakvom stanju bi bila! Ljuljala bi se ko luda, jeli bi jedni druge, jer bi morali da snose odgovornost za gubitak Kosova. Zamislite to! Oni naj krivlji za sve sto se desilo oko tog nesrecnog Kosova placaju cenu za to! Ta vlada pada i I onda snazan DS ulece i bez balasta se zalaze za Evropu i budcnost.

Ali ne, Tadic je odlucio da kohabitira. I sada ce mu biti MNOGO teze da se iscupa. I sta je on u ove zadnje 2-3 godine dobio ovom svojom "strategijom"? Osim sto mu je guza ostala u fotelji, nista. Dobijo je stagnaciju, rast Radikala, pad licnog kredibiliteta a mozda i njegove stranke.

Ali eto, opet sva nada uzdata u njega...
dragan7557 dragan7557 13:39 08.02.2008

Re: Gorak ali neophodan lek?

I sta je on u ove zadnje 2-3 godine dobio ovom svojom "strategijom"?


Svako dan MESO umesto kao nekada u Sarajevu 2x (dva puta) nedeljno.
Bio - grafija predsedničkog kandidata.
SMT SMT 08:19 08.02.2008

Duplo golo (copyright Samardžić)

Ja sam pokušao i pre izbora da od mudrijih glava ovde, koji su pozivali da se glasa, dobijem kakvu takvu prognozu šta se očekuje posle izbora, no ne videh ništa. Ispada da se glasalo da bi BT bio predsednik. Ko sme da se kladi da će BT opet popustiti? Neverovatno je fleksibilan ovaj moj predsednik...

Što se VK tiče, on je odavno u suicidalnom pohodu na svoje mesto u istoriji (makar i pored SM), bolje da te bilo kako istorija zabeleži, nego nikako. Strašan je problem to, što mi se čini da je ekipa iz DS uvek iznenađena potezima VK, ili ako nije onda ih suštinski nije ni briga, oponiraće dotičnom po službenoj dužnosti, a ne zato što imaju smislen drugačiji pristup. Upravni odbori, ministarstva, agencije, lova u svakom obliku normalno da je bitnija od državnog puta. Ima Srbija vremena, neće ostariti...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:05 08.02.2008

Da pokušam da odgovorim

na većinu pitanja, na jednom mestu, ako sam uspeo da ih sve nekako sistematizujem:
- Mislim da Koštunica, apsolutno nije jedini koji je mogao da pobedi SM, jer se i tada, kao i nedavno glasalo PROTIV, a ne ZA...takodje verujem da ga ne bi pobedili Djindjic, R.Ljajic, J.Kasa, Canak, Isakov.,.D.Mihajlovic....iz grupacije DOS, a da bi ga pobedili tada, Velja, Milan ST Protic, mozda Korać Ž....van DOS.a Ivan Stambolic, Podsecam da je VK juna meseca 2000-te imao podrsku oko 4%...kao danas, otprilike....
- Sto se tice podrske Djindjicu u DOS-u mislim da je dilema kod lidera, naravno ko ju je imao, bila dok se nisu rasporedile funkcije...Jedan deo je na pocetku bio za VK, ali kada sujeta nije bila zadovoljena, onda su se vratili u okrilje ZDJ..ne bih personalno nabrajao! Ne mislim da su Batic i Korac bili jedini koji su ZDJ podrzavali....ali koga to zanima neka se pozabavi brojem poslanika i strukturom po partijama, nakon izbora...pa posle kako su se stvari razvijale...poslanici su "pretrcavali"---pa se i po tome moze videti ko je gde bio. Meni je bilo najlakse da "pretrcim" jer sam bio sam...ali eto nisam i ne bi mi palo na pamet, ni tada, a ni sada!
- Djindjic je nakon posete jednoj vaznoj evropskoj drzavi, dosao na predsednistvo DOS.a i otvorio razgovor o resavanju pitanja Kosova..sto je poprilicno sve nas u tom trenutku iznenadilo.....ali mozda ce neko objaviti Djindjiceve beleske..i sl, pa ce se i to znati, sta, kako....!
- Zasto je zaustavljena Sablja i zasto nije bilo izbora juna 2003...malo je komplikovanije pitanje, nego pojednostavljen odgovor da su nam Ameri tako naredili....da tako bude! Ipak se u sferi diplomatskih i medjunarodnih odnosa malo drugacije postupa, pregovara, dogovora....itd.
-Kada sam kritikovao Zivkovica, nisam sporio njegov dragoceni doprinos pobedi nad Milosevicem, niti njegove operativne sposobnosti...vec sam samo rekao da je propustena velika prilika da se nakon Sablje raspisu parlamentarni izbori....i da je bez dobrog plana "raspustio" DOS u celini...
-I dalje mislim da je glas BT bio jedino moguce-iznudjeno resenje...
Nadam se da sam odgovorio na vecinu pitanja, a ako sam nesto preskocio nije bilo namerno....pa ga ponovite!
Hvala svima
poz
bkc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:23 08.02.2008

Re: Da pokušam da odgovorim

!!!

expert expert 15:42 08.02.2008

Re: Da pokušam da odgovorim

Izvinjavam se na ostrini i razumem razlog brisanja ali me stvarno nervira ono "cuti dobro je moze biti gore". E pa nije dobro i bice i gore nego sto se misli.
Juce neredi koje prave Obrazovci, danas bomba u Merkatoru. Sta ce biti sutra? I to je dakle bolje nego da su VK i gradjevinski tehnicar napravili zajedno vladu prosle godine? Dobio sam danas, naravno vrlo neproverene ali ipak indikativne sa obzirom odakle stizu, najave o uvodjenju vanrednog stanja. Sad mi se cini tehnicar mnogo pomirljivijom politickom opcijom od VK. Pazi sta je taj morao da uradi da bih JA rekao da ima gorih od radikala.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:55 08.02.2008

Re: Da pokušam da odgovorim

expert

Izvinjavam se na ostrini i razumem razlog brisanja ali me stvarno nervira ono "cuti dobro je moze biti gore". E pa nije dobro i bice i gore nego sto se misli.
Juce neredi koje prave Obrazovci, danas bomba u Merkatoru. Sta ce biti sutra? I to je dakle bolje nego da su VK i gradjevinski tehnicar napravili zajedno vladu prosle godine? Dobio sam danas, naravno vrlo neproverene ali ipak indikativne sa obzirom odakle stizu, najave o uvodjenju vanrednog stanja. Sad mi se cini tehnicar mnogo pomirljivijom politickom opcijom od VK. Pazi sta je taj morao da uradi da bih JA rekao da ima gorih od radikala.


Znam ja sta si hteo da kazes i nije razlog ostrina..vec losa insinuacija....!!!?
Sve drugo naravno nije sporno...naravno da ce "Obrazi" jacati sve dok im ova vlast dipusta javno delovanje..Kad kazem OVA VLAST,...mislim na celokupnu vlast...Naravno da ni vanredno stanje nije iskljuceno...ne znam samo kako ce ga obrazloziti, kad su se bunili za Sablju, nakon uvistva PREMIJERA!!!?
POZ
BKC
ps.Sorry za brisanje, ali i za tebe je bolje sto sam to uradio...
Red Devil Red Devil 18:16 08.02.2008

Re: Da pokušam da odgovorim

Cole, steta sto si obrisao pre nego sto sam stigao da procitam cime me je to pocastio ovaj "expert", daj molim te napisi u odgovoru bas me zanima.
expert expert 02:40 09.02.2008

Re: Da pokušam da odgovorim

Ne laskaj sebi da si uopste bio tema posta koji je Cole obrisao. Expert je moj nadimak iz jedne online igre a sto se tice toga da ti neces da me ubedjujes pa i nemoj.
expert expert 02:48 09.02.2008

Re: Da pokušam da odgovorim

Branislav Kovačević Cole

expertIzvinjavam se na ostrini i razumem razlog brisanja ali me stvarno nervira ono "cuti dobro je moze biti gore". E pa nije dobro i bice i gore nego sto se misli. Juce neredi koje prave Obrazovci, danas bomba u Merkatoru. Sta ce biti sutra? I to je dakle bolje nego da su VK i gradjevinski tehnicar napravili zajedno vladu prosle godine? Dobio sam danas, naravno vrlo neproverene ali ipak indikativne sa obzirom odakle stizu, najave o uvodjenju vanrednog stanja. Sad mi se cini tehnicar mnogo pomirljivijom politickom opcijom od VK. Pazi sta je taj morao da uradi da bih JA rekao da ima gorih od radikala. Znam ja sta si hteo da kazes i nije razlog ostrina..vec losa insinuacija....!!!?Sve drugo naravno nije sporno...naravno da ce "Obrazi" jacati sve dok im ova vlast dipusta javno delovanje..Kad kazem OVA VLAST,...mislim na celokupnu vlast...Naravno da ni vanredno stanje nije iskljuceno...ne znam samo kako ce ga obrazloziti, kad su se bunili za Sablju, nakon uvistva PREMIJERA!!!?POZBKCps.Sorry za brisanje, ali i za tebe je bolje sto sam to uradio...

Pogledaj najnoviji blog Nebojse Spaica. Kanda ipak nisam bio daleko od moguceg. Djelic u mojoj recenici je bio samo primer statiranja DS-a u vladi koju predstavlja VK.
Hvala na brizi za mene u svakom slucaju :)
grujakg grujakg 12:32 08.02.2008

ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

Da li treba da se kupi jos neki mercedes, ili je prerano napuštati upravne odbore, ali ako Tadić sada ne izađe iz vlade, dokazaće da se od Koštunice razlikuje koliko i ostala DB bagra...

Rekli ste 2,3 miliona, posle telefonske sednice ima 2,3 miliona - 1 :((
PinkBunny PinkBunny 13:03 08.02.2008

Re: ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

Naravno da Tadic moze da izadje iz vlade,

To bi znacilo da DS mora da veruje na rec Tomi i Dacicu da ne bi podrzali Kostunicinu tehnicku vladu, u cilju "dobrobiti zemlje u kriznom trenutku", da narednih par meseci donosi sumanute odluke dok se ne resi stanje sa Kosovom.
Nakon toga lakim uskracivanjem podrske mogu da obore tehnicku vladu, kada obavi sa prljavi posao za njih, i krenu na parlamentarne izbore u kojima sa DSS/NS poslanicima sigurno "pobedjuju".

Kostunica sa druge strane zna da je gotov i da mu je ovo malo vlasti sto je sada ima sve sto je ostalo. Jos uvek drzi sve nas za muda. Jedini nacin da se blokira njegova volja je da se blokira Skupstina. On naravno ne zeli da izadje iz vlade jer bi time zauvek izgubio polozaj i to nece ni uraditi tako da su tu u pat poziciji. Ovako mozda ne moze da upravlja vladom ali moze svim ostalim. DS ce eventualno morati da popusti i sazove sednicu skupstine, pogotovu ako dodje do proglasenja nezavisnosti Kosova.

Jedini nacin za primoravanje Kostunice za izlazak iz vlade je da Djelic preuzme sazivanje i predsedavanje, ali bojim se da zakon jasno definise uslove pod kojima je to moguce i oni za sada nisu jasno ispunjeni. (ili su ispunjeni u fazonu "moja rec protiv tvoje"

Znaci igra kukavice u opstruiranju institucija, ko ce duze, problem je sto je za volanom u jednim kolima ludak i samoubica.


-------------------
Naravno Ceda za to vreme pokusava jos uvek onako sitnosicardzijski da podbada Tadica i predlaze gluposti tipa
* "neka izadju iz Vlade i poklone svu vlast Kostunici"
poput one njegove od 3.feb
* "Poklonimo predsednicko mesto Nikolicu bez borbe"

Toma sa druge strane sumanuto profitira oko situacije jer sebe prikazuje kao jedinog zrelog i odgovornog ucesnika u politickoj sceni, a svo opstruiranje EU integracija trenutno pada na Kostunicu.
-------------------

Izlaza nema, Kostunica je obrni okreni pobedio.
Sazivace ogranicene telefonske sednice vlade samo za neophodne odluke za koje postoji unapred utvrdjeni konsenzus. Nece doduse moci tu da progura nista novo sem onoga u cemu moraju da se saglase.
Sa druge strane koristice skupstinu (koju DS nece smeti da blokira vecno) bar tokom Kosovskog razresenja da vlada, jer se tu on i radikali savrseno poklapaju.

Na sledecim parlamentarnim izborima ulazi u koaliciju sa SRS i SPS i dobija mesto podpredsednika vlade za sebe, neka nevazna ministarstva, verovatno jedno dobro gde moze da se krade da ima i za Velju nesta.

Kako je realno moguce stati na put ovom coveku?
Za sada njega moze da obori jedino Tomislav Nikolic, koji to ne zeli, ako se udruzi sa DS i G17+ na izglasavanju nepoverenja vladi u skupstini ili "veruj mi na rec" odbije podrsku tehnickoj vladi DSS-a ukoliko izadju DS i G17+.
Kostunica je covek koji bi ovakvo stanje mogao da odrzava ceo mandat.

Kostunica drzi nas, Toma njega, pa ko jace stisne.
dragan7557 dragan7557 14:05 08.02.2008

Re: ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

Nravno da kad treba da se proda Bor onda se strateško nacionalno dobro telefonskom kohabitacijom očas posla otuđi jednoglasno za smešnu cifru se otuđe prava eksploatacije a koncesionar postane vlasnik rudnika ???

NIS ode za bagatelu uz venčani dar monopol.

Na redu

EPS
Šume i reke Srbije Vodoprivreda i Šumarstvo.
Ostatak oranica u javnom vlasništvu
Prodaja prava na nebesa iznad Srbije
Dužničko ROPSTVO svih građana Srbije
Moratorijum države
Međunarodni protektorat nad ostatkom imovine (ako šta ostane)
Upravljanje državom preuzimaju potražioci u njihovo ime Visoki Predstavnik (?)
Radi uštede u upravljanju i troškova Protektorat Srbija se putem Anschlusa pripaja Bosni i postaje
Protektorat Federacija Bosne i Srbije.

2508


Posle konačne isplate zadnje rate dužničog potraživanja i perioda samostalne demokratije proglašeno "oslobođenje" Srbije uz veliko slavlje i pevanje nove himne Bože pravde.

Nastavak sledi.
dragan 7557
08 februar 2008
PinkBunny PinkBunny 14:29 08.02.2008

Re: ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

Gospodin bi jos i da ima postene i nepotkupljive ljude na politickoj sceni?
Pa ako cemo takve da cekamo da bi imali kakvu takvu demokratsku vlast koja nas nece gurnuti u rat sa ostatkom sveta onda cemo morati da imenujemo Deda Mraza za mandatara te vlade.
zoricag zoricag 16:04 08.02.2008

Re: ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

Kako je realno moguce stati na put ovom coveku?


Jos jednom uz pomoc Djindjica.

Insistiranje na razotkrivanju svih inspiratora i nalogodavaca

Tako bi mnoge skinuli sa vrata ukljucujuci i onog sto se razume u to sta se desava sa nogama pred smrt.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:56 08.02.2008

Re: ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

zoricag

Kako je realno moguce stati na put ovom coveku?


Jos jednom uz pomoc Djindjica.

Insistiranje na razotkrivanju svih inspiratora i nalogodavaca

Tako bi mnoge skinuli sa vrata ukljucujuci i onog sto se razume u to sta se desava sa nogama pred smrt.

Nema razotrkivanja istine..dok se ne preuzme vlast...a i tada je pitanje ko ce sve biti u njoj, tako da cemo kao u slucaju Kenedi,,,,samo naslucivati ko je nalogodavac....
poz
bkc
zoricag zoricag 20:37 08.02.2008

Re: ON JE TAJ KOJI KOHABITIRA

Nema razotrkivanja istine..dok se ne preuzme vlast


Jasno. Verujem da sve vise ljudi shvata da razotkrivanje nije samo stvar duga prema Djindjicu, da je stvar oslobodjenja svih nas od umova koji su bili u stanju da tako nesto uopste zamisle, odobre, prizeljkuju (sta god). Dok se oni ne razotkriju svako pojedinacno moze biti njihova meta, pa i citave zajednice.

Kad dovoljan broj ljudi shvati, kad se iskristalise grupa (stranka, koalicija) kojoj se moze verovati da ce umeti da razotkrije kad osvoji vlast, stici ce i podrska.

Jedino sto ja ne znam da li cu to doziveti, pa sam nervozna :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana