Budućnost| Društvo

Etika dna

cult RSS / 29.11.2012. u 22:28

Gledajući preko poroznih granica komšijsku radost glede epiloga balkanskih ratova, uvidjam da je izgleda tačna ona Tolstojeva da sve sreće liče jedne na drugu. Ti ljudi, naši susedi, su zaista srećni, ushićeni, a ekstatična radost  je pojedinačna i tribalna. Plemensko ritualno radovanje za kamere i fotografske aparate je tu zbog nas, poraženih, kao prstohvat soli na ponovo otvorene rane nacionalnog poraza. Većini od tih srećnih ljudi preko je jasno da su njihove zvanične istine dobile sada i sudske potvrde na osnovu nedostatka dokaza,  poubijanih svedoka, dobrog izbora ratnih saveznika, ali božemoj, ko će o tome sada ili za sto godina da razmišlja. Njihov je rat i zvanično pravedan i čist. Ubistva, klanja, spaljivanja, proterivanja, otimanja, čišćenja teritorija od sugradjana druge vere i nacije nisu bili državni  projekat u koje je celo društvo uložilo sve svoje resurse, već dela pojedinačna, nekih očajnih osvetnika kojima su srpski zločinci u svojoj rušilačkoj, krvavoj agresiji pobili celu porodicu. Kaže sud tako.  Medjunarodni.  I to će ući u njihove  i sve svetske istorijske udžbenike.  Vo vjeki vjekov.

S ove strane priče se nalazimo mi, ovim konačno i definitivno poraženi. Ne boli nas samo poraz kao takav, već i očigledna, kao dan jasno nepravedna sudska odluka.  Naše žrtve nema ko da odrobija.  O ubicama laže i sam sud.  Laže o motivima, laže o dokazima, laže o posledicama.  Pušta ih kući da budu heroji.  Pušta da istorijska istina o državnom zločinu nad delom svojih gradjana postane samo jedna od mogućih, a nebitnih pogleda na taj rat. I to je tako suštinski nepravedno, a naše ogorčenje tako legitimno, tako normalno.

Vrlo emocionalan kraj epohe.  Izgleda da svi osećaju da neki  kraj jeste. I pobednici i poraženi. Dok sam gledao te ushićene Hrvate pomislih kako će ceo epilog koji živimo ovih dana različito uticati na njih i nas. Ne mislim tu samo na društvo, već na pojedinca, na mentalni sklop svakog od nas.  Tamo ovaj epilog pojedincu šalje poruku da ćeš sve uspeti ako dovoljno želiš, ako se dovoljno potrudiš, upneš, žrtvuješ. A ovde da je žrtva uzaludna, da je ovaj svet, najgori od svih mogućih svetova, okrutan i nepravedan, takav da će svaki tvoj napor oskvrnuti, obezvrediti, a na tvoje žrtve pljunuti.  Tamo će se, kad se kroz medije, kulturu, udžbenike, pokoljenja, puste sve ove informacije o epilogu, overenoj zvaničnoj istini, pa sva ona  heroika kad krene da se tka, dominirati pobednički mentalitet, vera u sebe, u budućnost, dakle, preduslov napretka i opstanka jednog društva. Ovde, medjutim... Strah me je kad ekstrapoliram ovaj naš trenutak.

Ophrvan najcrnjim slutnjama o budućnosti mog naroda i društva, naletim na tekst Srdje Popovića, tačnije teze za njegovu diskusiju u Peščaniku.  Tu govori o knjizi Dominika Moisija „Geopoetika emocija“.  Moisijeva teza je da je emocija u politici veoma važna, da se odluke ne donose na bazi čistog racia, već su posledica emotivnih stavova ličnosti, i da bez prihvatanja te činjenice mi suštiniski ne možemo razumeti istorijske tokove. Moisi tvrdi da su tri emocije najvažnije: strah, nada i poniženje jer su one  u  najužoj vezi sa osećajem samopouzdanja,  a stepen poverenja u sebe je ključan za način na koji društva odgovaraju na izazove sa kojim se susreću. Ukupnom dominacijom u društvu jedne od ove tri emocije nastaju: Kultura nade:  „ja to želim, mogu da učinim i učiniću to“ (Indija, Kina); Kultura straha:  „svet je tako opasan, moram da se zaštitim“ (SAD posle 11.9.); Kultura poniženja: „Ja to nikad neću moći“.

Moisi daje osnovne elemente kulture poniženja:  Ratni poraz prerasta u kulturni problem  - gubitak samopouzdanja društva, konstantan osećaj neuspešnosti, slabosti, beznadja. 

Poniženje se prikriva idejom da će budućnost pripasti nama kao što je slavna davna prošlost bila naša (ničija nije gorela do zore...propašće EU, SAD. Ustaće na noge Velika Majka Rusija, a mi pod njene skute pa idemo u osvetu, povratak na Kosovo...).

„Ja ne mogu da budem uspešan u takvom svetu, zato ću stvoriti sopstveni, sa  svojim pravilima, definisan po svom nahodjenju“ – po Popoviću je ovo definicija politčke misli DSS-a, Dveri i sličnih organizacija.

Urušavanje srednje klase, nedostatak demokratske kuluture dovode do slabljenje demokratskih procesa...itd.

Jasno je kojoj od ovih kulutura sada pripadamo. I jasno je da odnekud treba izvući ogromnu snagu da ovakvu perspektivu promenimo. A zemljom vlada potpuna, apsolutna apatija. Kad je oružje utihnulo postojala  je nada da će se stvari promeniti kad srušimo diktatora i krenemo da gradimo državu otpočetka. Sada takve nade više nema. To je bila nada koja je mogla da umine bol poraza, da nas stavi na životno pobedničku stranu naroda koji je iz pepela napravio sebi uredjeno društvo. Dvanest godina kasnije, opljačkani do gole kože od političke klase u koju smo polagali nade, već u povoju razrušenih društvenih institucija, razorene i desetkovane srednje klase,  pauperizovanog stanovništva kojom vlada odvratna politčko tajkunska lopovska kasta koja je radi trpanja u džepove napravila ovu imitaciju države, potpuno poraženi kao društvo u ratu i miru, stojimo nad ponorom. Nada u budućnost se svela na nadu u iseljenje iz ove loše priče.

Nešto mora da se desi. Moramo se što pre odbiti nogama od ovog dna. Ako ga zaista nismo zaslužili.

 



Komentari (328)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 22:42 29.11.2012

1

kog tepaše i jebaše,tom si to ostanu.
cult cult 23:22 29.11.2012

Re: 1

Te južnjačke mudrosti u par reči...
: )
cattrall cattrall 22:49 29.11.2012

pitanje

"S ove strane priče se nalazimo mi, ovim konačno i definitivno poraženi."

Ko smo "mi"?

Na koga se to odnosi?

cult cult 23:23 29.11.2012

Re: pitanje

mislio sam da je iz teksta jasno...
cattrall cattrall 23:41 29.11.2012

Re: pitanje

cult
mislio sam da je iz teksta jasno...


Samo delimično.
Kažeš:
"S ove strane priče se nalazimo mi, ovim konačno i definitivno poraženi. Ne boli nas samo poraz kao takav, već i očigledna, kao dan jasno nepravedna sudska odluka. Naše žrtve nema ko da odrobija. O ubicama laže i sam sud. Laže o motivima, laže o dokazima, laže o posledicama. Pušta ih kući da budu heroji. Pušta da istorijska istina o državnom zločinu nad delom svojih gradjana postane samo jedna od mogućih, a nebitnih pogleda na taj rat. I to je tako suštinski nepravedno, a naše ogorčenje tako legitimno, tako normalno."

Da li je ovim izbrisana granica između "dve Srbije" i da li tzv. "Druga Srbija", ona koja (želi da) baštini zasluge za obaranje Miloševića, po tvom mišljenju, spada u "mi".
Jukie Jukie 23:45 29.11.2012

Re: pitanje

cattrall
"S ove strane priče se nalazimo mi, ovim konačno i definitivno poraženi."Ko smo "mi"?Na koga se to odnosi?

Misli se na "naši", ono more u kome smo mi ostrvo
cult cult 23:47 29.11.2012

Re: pitanje

Da li je ovim izbrisana granica između "dve Srbije" i da li tzv. "Druga Srbija", ona koja (želi da) baštini zasluge za obaranje Miloševića, po tvom mišljenju, spada u "mi".


Kad si deo ovog društva ratne i ine poraze njegove itekako osetiš i živiš, ma koliko bio protiv ili za rat koji je država u kojoj živiš vodila.
Na proterivanje četvrt miliona ljudi iz Hrvatske i njihov dolazak ovde ne možeš da ostaneš ravnodušan, zar ne? Bez obzira što misliš da je Milošević ključni saučesnik u tom ratnom zločinu. To te pogadja na moralnom, emotivnom planu kao jeziva ljudska tragedija. Or not?

Isto tako ovaj krah ideje o medjunarodnom neutralnom sudu koje je napravljen jer lokalna sudstva navodno nisu imala snage da procesuiraju zločine te takodje pogadja kao moralnu, pravdoljubivu osobu. Or not?
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:50 30.11.2012

Re: pitanje

Ko smo "mi"?

Meni zaista nije jasno zašto je ikome palo na pamet da su ove presude "šamar" Srbiji?
cattrall cattrall 01:03 30.11.2012

Re: pitanje

cult

Kad si deo ovog društva ratne i ine poraze njegove itekako osetiš i živiš, ma koliko bio protiv ili za rat koji je država u kojoj živiš vodila.
...


U pravu si.

Možda će biti korisno podsećanje kako je o "kosovskom pitanju" 1990. godine za radio B92 govorio Vuk Drašković:

Deo prvi (3,19):


Deo drugi (3,14):
freehand freehand 01:35 30.11.2012

Re: pitanje

U pravu si.

Možda će biti korisno podsećanje kako je o "kosovskom pitanju" 1990. godine za radio B92 govorio Vuk Drašković:

Aujbt... Sad ovo gledajući pa Sloba i nije bio najgore što je moglo da nam se desi...
escherichije_colic escherichije_colic 09:02 30.11.2012

Re: pitanje

freehand
U pravu si.

Možda će biti korisno podsećanje kako je o "kosovskom pitanju" 1990. godine za radio B92 govorio Vuk Drašković:

Aujbt... Sad ovo gledajući pa Sloba i nije bio najgore što je moglo da nam se desi...


Pa eto, to bi nam se desilo da je prošao "deveti mart", koji ovde mnogi idealiziraju i žale za njim kao "jedinom šansom koju je građanska Srbija imala i propustila" ... dočim su '96. jedva čekali da se završe protesti "da ne bi morali sa svakom fukarom da šetaju"
zack2jack zack2jack 09:11 30.11.2012

Re: pitanje

cattrall

cultKad si deo ovog društva ratne i ine poraze njegove itekako osetiš i živiš, ma koliko bio protiv ili za rat koji je država u kojoj živiš vodila....U pravu si. Možda će biti korisno podsećanje kako je o "kosovskom pitanju" 1990. godine za radio B92 govorio Vuk Draškovićeo prvi (3,19):
Deo drugi (3,14):



ОЛЕ!!! Па ово је одлично, "Не бих ја ту губио много времена фазон.." Каква стратегија лебац ти 'бем, решио га у 3 потеза. Свака му част!!
milisav68 milisav68 12:54 30.11.2012

Re: pitanje

freehand

Aujbt... Sad ovo gledajući pa Sloba i nije bio najgore što je moglo da nam se desi...

Mešaš babe i žabe.
freehand freehand 23:32 30.11.2012

Re: pitanje

milisav68
freehand

Aujbt... Sad ovo gledajući pa Sloba i nije bio najgore što je moglo da nam se desi...

Mešaš babe i žabe.

Vau, kakav preokret!
Vidiš li ti, moj Milisave, kakav hodža od onakvog popa ispade?!
cult cult 23:48 30.11.2012

Re: pitanje

Ćao, Milivoje
hoćeš li da upristojiš svoj komentar
ili da brišem?


edit: okej, akademski 15 min je prošlo.
Brišem. Feel free da kažeš šta god, ali prilagodi način.
Da ne kazem diskrus.
milisav68 milisav68 10:41 01.12.2012

Re: pitanje

freehand

Vau, kakav preokret!
Vidiš li ti, moj Milisave, kakav hodža od onakvog popa ispade?!

To ti pričam, Drašković i Šešelj su bili strašila, kojima je davana maksimalna medijska pažnja, da slučajno nekom ne padne na pamet, da je Milošević loš.

I tako već 20 godina "biramo" manje zlo.
nurudin nurudin 22:51 29.11.2012

Preporuka

"Danima se pada duboko duboko duboko
Na dno svoga ponora..."

V. Popa
cult cult 23:55 29.11.2012

Re: Preporuka

i?
da li se kandžama uhvatiš za dno
i uživaš u bolu i pravednoj patnji
till the bitter end...
Or... (moraću da nadjem ostatak pesme: )
mirelarado mirelarado 00:21 30.11.2012

Re: Preporuka&помоћ пријатеља

Or... (moraću da nadjem ostatak pesme: )


ПРЕ ИГРЕ

ЗАЖМУРИ СЕ НА ЈЕДНО ОКО
ЗАВИРИ СЕ У СЕБЕ У СВАКИ УГАО
ПОГЛЕДА СЕ ДА НЕМА ЕКСЕРА ДА НЕМА ЛОПОВА
ДА НЕМА КУКАКВИЧИЈИХ ЈАЈА


ЗАЖМУРИ СЕ И НА ДРУГО ОКО
ЧУЧНЕ СЕ ПА СЕ СКОЧИ
СКОЧИ СЕ ВИСОКО ВИСОКО ВИСОКО
ДО НАВРХ САМОГ СЕБЕ


ОДАТЛЕ СЕ ПАДНЕ СВОМ ТЕЖИНОМ
ДАНИМА СЕ ПАДА ДУБОКО ДУБОКО ДУБОКО
НА ДНО СВОГ ПОНОРА


КО СЕ НЕ РАЗБИЈЕ У ПАРАМПАРЧАД
КО ОСТАНЕ ЧИТАВ И ЧИТАВ УСТАНЕ
ТАЈ ИГРА
expolicajac expolicajac 22:52 29.11.2012

Danas dok sam čitao

citirani tekst, razmišljo sam o tome koliko vredi ukazivati na takva razmišljanja. Ti si smogao hrabrosti, znači ipak ima nade za sve nas. Dovoljan je samo jedan da ideja ne umre.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:56 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

Vazda je nekako bilo. I biće. Minuće i ovo. A da je ružno, ružno je.
Mada...malo koja odluka se donosi na bazi racia, malo začeprkaš, kad ono ispod - osećanje...i to tamo gde bi ga najmanje očekivao. Svašta lično ume da se umuva pod to "narodno", "državno"...Ali je lakše kad se o tome priča.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

Vazda je nekako bilo. I biće. Minuće i ovo. A da je ružno, ružno je.


Glas nade o ovom opstem beznadju. :)

Dok citam ovaj blog ( a i inace ovih dana ) pada mi na pamet da je ovako nekako moralo biti i posle propasti Kardjordjevog ustanka.
Rusi Srbe pustaju niz vodu da bi sebi Turke skinuli sa vrata jer moraju da gledaju sta ce sa Napoleonom.
Ustanak propada, Karadjordje bezi, dahije se vracaju zeljni osvete i svete se, sve sto je moglo da pobegne pobeglo je, ko i pomisli na neki otpor biva naboden na kolac....opste beznadje i ocaj.
Al malo po malo....

cult cult 23:26 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

malo po malo...
minulo...
Huh....koliko optimizma : )

sasvim je legitimno da narodi nestaju.
Ako se ne kapiraš sa svetom par decenija, ćao zadravo.
To je spor proces, ali konačan.
jacHa. jacHa. 23:28 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

sasvim je legitimno da narodi nestaju.

utešno je, međutim, da sve velike civilizacije sjebu varvari
(zajebavam se, treba li reći?)
maksa83 maksa83 23:30 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

Al malo po malo....

... i vidi nas sad!
cult cult 23:30 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 29.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

sasvim je legitimno da narodi nestaju.


Kao npr? :)

Ma ne vidim ja ova oslobadjanja kao neku prektretnicu, cak ni kao nesto posebno znacajno na prakticnom planu.
Srbija posle ovoga uopste nije u nepovoljnijem polozaju nego sto je bila do oslobadjanja.
Cak mozda.....????
Na emotivnom planu jeste malo cupavo, to stoji.
Ali mozda se mi (mi =vecina na blogu) samo budimo, mozda smo samo naterani da priznamo ono sto nam nije bilo milo da priznamo - Evropa i USA ne mare previse za ljudska prava i pravdu, sud tamo nije ono sto smo mi voleli da mislimo da jeste.
Mozda smo sve to mi malo precenili.
godec godec 01:04 30.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

sasvim je legitimno da narodi nestaju.



Kao npr? :)


Lužički Srbi
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 08:50 30.11.2012

Re: Danas dok sam čitao

Ali mozda se mi (mi =vecina na blogu) samo budimo, mozda smo samo naterani da priznamo ono sto nam nije bilo milo da priznamo


Ako smo znali pa sada samo priznajemo da smo znali, to bi trebalo da znaci da smo ranije grdno lagali. A blaza varijanta - da samo priznajemo da nismo znali pa bi bilo posteno da sada malo cutimo jer se ocigledno ranijim razmisljanjima nismo bas proslavili.

P.S. Ko god bilo ono "mi". Tek ce to biti tesko priznati pa uz dovoljan broj preporuka mozda se izaboravi ko se "precenio".
angie01 angie01 10:44 30.11.2012

paralela,

i kod nas i kod njih, na vlasti je ekipa iz devedesetih!
maksa83 maksa83 22:54 29.11.2012

trololo

fali ostatak teksta Srđe Popovića.

-- seci ovde --

Poniženje je nemoć, emocija koja je pre svega posledica osećanja da više nemate kontrolu nad svojim životom, bilo kolektivno kao narod, nacija ili pojedinačno kao osoba.

Beli listići bili su reakcija na ovo osećanje da kao pojedinci nemamo nikakvu kontrolu nad partijskom državom, u kojoj se sva pitanja rešavaju dogovorima i pogodbama između stranaka, iza zatvorenih vrata, daleko od očiju javnosti, pri čemu dobijeni glasovi služe kao žetoni na kockarskom stolu. Cela politička klasa je uglas zakukala na ideju BL, jer se njome delegitimiše izborni proces kojim oni prikrivaju svoje privatne interese proglašavajući ih opštim dobrom.

Demokratski izborni procesi, u odsustvu demokratske kulture i jake srednje klase, neizbežno doprinose jačanju nedemokratskih snaga.

To je ono što su beli listići shvatili. Time je ujedno smanjeno osećanje nemoći i poniženja kod birača, što je krupan korak u borbi protiv kulture poniženja i njenih destruktivnih posledica.

*

Beli listići nisu politika. Oni imaju simboličan značaj i to pre svega na kulturološkom i moralnom planu.

-- seci ovde --

freehand freehand 23:00 29.11.2012

Re: trololo

Demokratski izborni procesi, u odsustvu demokratske kulture i jake srednje klase, neizbežno doprinose jačanju nedemokratskih snaga.

Ovo je sjajno.
Ergo, treba ukinuti demokratske izborne procese dok se ne pojave politička kulutra i jaka srednja klasa.
A opšte je poznato da su visoka politička kultura i jaka srednja klasa zakonomerni produkti ukidanja demokratskog procesa.
Hm...
Pa ja bih rekao da je ovo jedno obično proseravanje, dizvinete.
maksa83 maksa83 23:03 29.11.2012

Re: trololo

Ergo, treba ukinuti demokratske izborne procese dok se ne pojave politička kulutra i jaka srednja klasa.

Tvoj "ergo" se još stručno zove i crvena haringa i verovatno troši oko 15% celokupnog Internet saobraćaja.

A opšte je poznato da su visoka politička kultura i jaka srednja klasa zakonomerni produkti ukidanja demokratskog procesa.

Zavisi koga pitaš. Npr. Franko je tvrdio (a on se varljda razume) da nema kvalitetnog fašizma bez jake srednje klase.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:05 29.11.2012

Re: trololo

Pa ja bih rekao da je ovo jedno obično proseravanje, dizvinete.

Ali zvuči...kao i obično.
freehand freehand 23:20 29.11.2012

Re: trololo

Tvoj "ergo" se još stručno zove i crvena haringa i verovatno troši oko 15% celokupnog Internet saobraćaja.

Ne, moj ergo kaže da se Srđa Popović proserava.
Premijer je crvena haringa.
Zavisi koga pitaš. Npr. Franko je tvrdio (a on se varljda razume) da nema kvalitetnog fašizma bez jake srednje klase.

I bez visoke političke kulture, to je zaboravio.

cult cult 23:27 29.11.2012

Re: trololo

Namerno izostavljen za citiranje/prepričavanje taj Srdjin zaključak o Belim Listićima. Jednostavno jer se ne slazemo.
Moram da primetim, btw, da je ta potreba za apologijom (pravdanjem?!) Belih Listića u delu "gradjanske Srbije" toliko snazna da liči na neku gadnu fixaciju.
Atomski mrav Atomski mrav 00:47 30.11.2012

Re: trololo

Moram da primetim, btw, da je ta potreba za apologijom (pravdanjem?!) Belih Listića u delu "gradjanske Srbije" toliko snazna da liči na neku gadnu fixaciju.


Stvarno ne znam otkuda tolika potreba za pravdanjem belih listića, mislim - niko ih ne napada niti optužuje nizašta...
zack2jack zack2jack 09:25 30.11.2012

Re: trololo

maksa83
Beli listići nisu politika. Oni imaju simboličan značaj i to pre svega na kulturološkom i moralnom planu.-- seci ovde --


Ма ти ЛиБе СтићиЛи су нам на крају дошли главе, видим ја... Ваља законом их укинути, забранити, обојити их бре; уопште све што је бело треба обојити, доста више те стерилне, аkолоричне, ненормалне и надасве неприродне боје...

Фујјј бело, фффууујј!!
cult cult 10:35 30.11.2012

Re: trololo

Atomski mrav
Moram da primetim, btw, da je ta potreba za apologijom (pravdanjem?!) Belih Listića u delu "gradjanske Srbije" toliko snazna da liči na neku gadnu fixaciju.


Stvarno ne znam otkuda tolika potreba za pravdanjem belih listića, mislim - niko ih ne napada niti optužuje nizašta...


Postoji jedan deo gradjanske Srbije koji je preterano sklon dogmama, religijskom i magijskom mišljenju, sa vrlo razvijenim kompleksom više vrednosti, uz sve to prilično glasan. Kad je krenula ideja Belih Listića (ladno je Srdja Popović stavio velika slova : ), da se propagira jadnom, bednom, priglupom, zatucanom i zaostalom srpstvu putem internetova, tribina, do te mere je bila agresivna, ogavno elitistička, sa nazivanjima svih drugih budalama, glupacima, itd da je odbijala. Agresivne protagoniste te ideje smo imali prilike tih predizbornih dana da čitamo ovde na blogu.

Srbijanka Turajlić je začetnik te ideje, mislim da je i sam termin njen. To je jedna vrlo civilizovana žena, razvijene kulture dijaloga, i da se njen način propagiranja ideje zapatio medj gradjanskom Srbijom, siguran sam da bi odziv bio veći. Medjutim, avaj...

Posle izbora je bilo prozivki tih prvih dana od strane čelnika ds-a (koji ni do danas nisu ukapirali zašto su izgubili izbore) ali su te prozivke brzo utihnule.

Beli Listići, medjutim, nastavljaju da propagiraju nekakvu progonjenost od nemam pojma koga. I postaju komični u guranju te priče. Priznajem da bih i sam imao problem sa savešću da sam indirektno na vlast doveo onu zamlatu od Tome Nikolića. Jasna mi je ta podsvesna potreba za pravdanjem.
angie01 angie01 10:48 30.11.2012

Re: trololo

Demokratski izborni procesi, u odsustvu demokratske kulture i jake srednje klase, neizbežno doprinose jačanju nedemokratskih snaga.


ili, dva losa ubise milosa,...u nasem slucaju, zatvorio se pun krug, vratili smo se u pocetnu tacku-sada sranje resavaju oni, koji su ga i napravili!



....kaze meni babac u domu zdravlja, (jedna od meleon, pravilno rasporedjenih po prostoru, tako da niko, mladji od 70,80, nema sanse ni kasikm za cipele da udje),eto vam, ste hteli kapitalizam, a ja za vreme milosevica, sa sto jevrica mogu da zivim!
maksa83 maksa83 10:50 30.11.2012

Re: trololo

agresivna, ogavno elitistička, sa nazivanjima svih drugih budalama, glupacima,

Ovo je zanimljivo viđenje i ne poklapa se sa mojim - koliko sam pratio te rasprave (ovde i po FB) oni drugi su bili kudikamo skloniji tvrdim kvalifikacijama.

Beli Listići, medjutim, nastavljaju da propagiraju nekakvu progonjenost od nemam pojma koga. I postaju komični u guranju te priče. Priznajem da bih i sam imao problem sa savešću da sam indirektno na vlast doveo onu zamlatu od Tome Nikolića. Jasna mi je ta podsvesna potreba za pravdanjem.

Ta dilema postoji od nultog trenutka. Akcija ili neakcija vodi ka nekim ishodima kojih si svestan ako nisi aps. moron. Ja nisam iznenađen ničim ni prijatno ni neprijatno, osim što shvatam da zapravo nisam kapirao razmere bahatosti i krađe koja je sprovođena. Gore je za red veličine.
zack2jack zack2jack 10:59 30.11.2012

Re: trololo

maksa83
Ja nisam iznenađen ničim ni prijatno ni neprijatno, osim što shvatam da zapravo nisam kapirao razmere bahatosti i krađe koja je sprovođena. Gore je za red veličine.


Ако је промена власти учинила да постанеш свестан размера лоповлука и јавашлука, не ти него већина Србије, онда свака прича о белим листићима у контексту промене власти може да буде само афирмативна..
freehand freehand 11:03 30.11.2012

Re: trololo

Ta dilema postoji od nultog trenutka. Akcija ili neakcija vodi ka nekim ishodima kojih si svestan ako nisi aps. moron. Ja nisam iznenađen ničim ni prijatno ni neprijatno, osim što shvatam da zapravo nisam kapirao razmere krađe koja je sprovođena. Gore je za red veličine.

Svako činjenje izaziva posledice. Čak i nečinjenje.
No hteo sam nešto drugo da kažem: ja sam iberprijatno iznenađen Vučićem. U smislu da je prvo nišan naperio na Dulića, što je bilo za očekivati. A onda je pandurima i tužiocima digao rampu i skinuop korpu. E to neselektivno, sem možda u redosledu, dozvoljavanje policiji da istražuje kriminal je jedino što vredi u čitavom sočinjeniju. Ovo liči na Sablju 2, unekoliko, i samo se nadam da se neće završiti na isti način.
A sve ostalo je u granicama očekivanog, naročito Predsednik na platformama, koga će Vesna Pešić sad da smeni, čim je dovoljno iznervira.

cult cult 11:05 30.11.2012

Re: trololo

Ja nisam iznenađen ničim ni prijatno ni neprijatno, osim što shvatam da zapravo nisam kapirao razmere bahatosti i krađe koja je sprovođena. Gore je za red veličine.


Kod mene obrnuto. Prijatno iznenadjen Vučićevim donkihotvskim guranjem priče. Stavio im je jaja u procep. Čik obori vladu ako smeš da si Ivica ili Mladja. Na izborima ćeš na ovom ganjanju lopina da uzmeš čistu većinu. Sam.
A razmere bahatosti i lopovluka dižem za još jedan red veličine.
Ček samo malo da krene da se odmotava Miško story.


Apropos rasprava o kojima pričam - keyword: twitter


antioksidant antioksidant 11:14 30.11.2012

Re: trololo

Apropos rasprava o kojima pričam - keyword: twitter

selektivno pratis 2 naloga
ds hajka na vesnu je na nivou epskih razmera (bili bi smo predsedavajuci eu samo da se vesna nije usudila reci da je boris zajebao)
Atomski mrav Atomski mrav 11:20 30.11.2012

Re: trololo

Postoji jedan deo gradjanske Srbije koji je preterano sklon dogmama, religijskom i magijskom mišljenju, sa vrlo razvijenim kompleksom više vrednosti, uz sve to prilično glasan. Kad je krenula ideja Belih Listića (ladno je Srdja Popović stavio velika slova : ), da se propagira jadnom, bednom, priglupom, zatucanom i zaostalom srpstvu putem internetova, tribina, do te mere je bila agresivna, ogavno elitistička, sa nazivanjima svih drugih budalama, glupacima, itd da je odbijala. Agresivne protagoniste te ideje smo imali prilike tih predizbornih dana da čitamo ovde na blogu.


Treba pogledati i u ogledalo s vremena na vreme...
cult cult 11:22 30.11.2012

Re: trololo

ds hajka na vesnu je na nivou epskih razmera (bili bi smo predsedavajuci eu samo da se vesna nije usudila reci da je boris zajebao)


Nisam siguran da se to moze nazvati hajkom. To su više bile tlapnje autistične grupe ljudi koji ni danas nisu u stanju da uvide razlog svog pada. Oni zaista misle da je Vesna pozivom za glasanje za Tomu njihovom pulenu oduzela ključnih par desetina hiljada glasova. Potpuno ludilo usled dolce vita kojeg su ziveli u dva mandata. Svako odsustvo samokritike. Ma...dno.

A sto se tiče odurnog elitizma peščaničana i enovinaca, c'mon...znaš i sam. Dva ili dvadesetdva naloga. To je to.
zack2jack zack2jack 11:23 30.11.2012

Re: trololo

antioksidant
Apropos rasprava o kojima pričam - keyword: twitterselektivno pratis 2 nalogads hajka na vesnu je na nivou epskih razmera (bili bi smo predsedavajuci eu samo da se vesna nije usudila reci da je boris zajebao)


ДС је јако дуго држала тапију на нечему што су назвали европска будућност Србије, у фазону, без нас имате Руску губернију, са нама ЕУ, па ви бирајте мишеви... Глупа прича наравно. Народ бира кога и како хоће, као што бира да не бира никога, да бира лобе... ЕУ је свеједно ко води земљу док се држе распореда обавеза.
angie01 angie01 11:27 30.11.2012

Re: trololo

Treba pogledati i u ogledalo s vremena na vreme...


cult cult 11:32 30.11.2012

Re: trololo

Treba pogledati i u ogledalo s vremena na vreme...


Treba. Al to je za nas smrtnike.
Belom Listiću ne treba ogledalo.
antioksidant antioksidant 11:43 30.11.2012

Re: trololo

cult
Treba pogledati i u ogledalo s vremena na vreme...


Treba. Al to je za nas smrtnike.
Belom Listiću ne treba ogledalo.

:)
ok, ima napada i van ds fronta
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:03 30.11.2012

Re: trololo

a ja za vreme milosevica, sa sto jevrica mogu da zivim

Vid ti babe tajkuna, a odakle joj sto jevrića u Zlobino vreme, a?!
angie01 angie01 13:42 30.11.2012

Re: trololo

Jelica Greganović
a ja za vreme milosevica, sa sto jevrica mogu da zivimVid ti babe tajkuna, a odakle joj sto jevrića u Zlobino vreme, a?!


od Dafine i Jezde!
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:47 30.11.2012

Re: trololo


od Dafine i Jezde!

Ah da...bila su to vremena...
Ne ispovraćala se.
angie01 angie01 23:36 30.11.2012

Re: trololo

Ah da...bila su to vremena...
Ne ispovraćala se.


al kako to da joj objasnis!?
milivoje_bg milivoje_bg 00:03 01.12.2012

Re: trololo

angie01
Ah da...bila su to vremena...Ne ispovraćala se.al kako to da joj objasnis!?

Па објасни ти --- да је Слоба крив за све, и онда и данас. А да драги друг Тита није низашта крив ! Просто.
angie01 angie01 01:05 01.12.2012

Re: trololo

Па објасни ти --- да је Слоба крив за све, и онда и данас. А да драги друг Тита није низашта крив ! Просто.


Jao bre milivoje, ti kad ga slozis, prs'o bi svaki sistem logickog razmisljanja!...izvini sto nije cirilicom.
freehand freehand 01:14 01.12.2012

Re: trololo

Jao bre milivoje, ti kad ga slozis, prs'o bi svaki sistem logickog razmisljanja!...


milivoje_bg milivoje_bg 01:32 01.12.2012

Re: trololo

milivoје

Ништа зато што није ћирилицом --- пиши онда, макар, latinicom - čćđžš (није ваљда да не знаш да "инсталираш" српску "latinicu" ?).
Што се тиче логике, не очекујем је од тебе - пратећи твој рад (додуше, чуди ме да не знаш ону чика Марксову како "у крилу старог настаје ново и бла, бла, труч...".
angie01 angie01 10:25 01.12.2012

Re: trololo

пратећи твој рад


uvek me fascinira kada neko dahce za vratom nekom ko mu se ne dopada-patologija je puna takvih primera!
satinelle satinelle 22:57 29.11.2012

Apatija

je prava definicija bolesti koja je napala ovaj narod. Ne znam da li cu docekati to prosvecenje i budjenje bar onog dela naroda, elite, akademskih gradjana, koji umeju i zele da misle na pravi nacin o buducnosti zemlje, da se ne utopimo u taj besmisao sadasnjih i bivsih poraza. Sve nas je manje i sve smo manji. Nemamo cime u tu Jevropu. Obezglavljeni, siromasni, prezaduzeni, moralno i formalno porazeni. Najgore je sto se ne vidi svetlo u tunelu. Na tom cemo dnu ostati ili cemo ga iskoristiti da se odgurnemo i isplivamo. Kako sada stvari stoje, nema inicijative, zelje, volje i ambicije da se nesto promeni. Dzaba nama debate i polemike, mi ne reagujemo kad treba ili nas vise niko ne shvata ozbiljno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:59 29.11.2012

Re: Apatija

Kako stvari stoje, u trendu smo - dno je izuzetno popularna tendencija u EU u poslednje vreme...
satinelle satinelle 23:06 29.11.2012

Re: Apatija

Jelica Greganović
Kako stvari stoje, u trendu smo - dno je izuzetno popularna tendencija u EU u poslednje vreme...


Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.
milisav68 milisav68 23:21 29.11.2012

Re: Apatija

Jelica Greganović
Kako stvari stoje, u trendu smo - dno je izuzetno popularna tendencija u EU u poslednje vreme...

Pa kad večito kasne za nama, dok smo mi jeli zlatnim viljuškama.....
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:22 29.11.2012

Re: Apatija

Kako stvari stoje, u trendu smo - dno je izuzetno popularna tendencija u EU u poslednje vreme...


Eh, mnoge smo pregrade probili u odnosu na EU. Menjao bih se ja rado za to dno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:32 29.11.2012

Re: Apatija

Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.

I ja bih, ali svako ima svoje dno.
freehand freehand 23:34 29.11.2012

Re: Apatija

Jelica Greganović
Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.

I ja bih, ali svako ima svoje dno.

Vratila se moja drugarica pre dva dana iz Bugarske.
Kaže - ne bi volela ni da je u njihovoj sredini.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:39 29.11.2012

Re: Apatija

Poznato?
satinelle satinelle 23:46 29.11.2012

Re: Apatija

Jelica Greganović
Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.I ja bih, ali svako ima svoje dno.


Zato i ne mozemo da uporedjujemo pozicije. Nama je vodostaj u konstantnom porastu, dugo putujemo do dna, ali se iz dubokog dna i teze ispliva na povrsinu. A bara puna krokodila.
satinelle satinelle 23:47 29.11.2012

Re: Apatija

freehand

Jelica Greganović
Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.I ja bih, ali svako ima svoje dno.Vratila se moja drugarica pre dva dana iz Bugarske.Kaže - ne bi volela ni da je u njihovoj sredini.


Zasto?
freehand freehand 23:49 29.11.2012

Re: Apatija

satinelle
freehand

Jelica Greganović
Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.I ja bih, ali svako ima svoje dno.Vratila se moja drugarica pre dva dana iz Bugarske.Kaže - ne bi volela ni da je u njihovoj sredini.


Zasto?

Moram da je pitam precizno, al bih po tonu rekao da joj se više sviđa naše dno?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:50 29.11.2012

Re: Apatija

Nama je vodostaj u konstantnom porastu

A u Sloveniji su poplave skoro postale hronična pojava u poslednje vreme
A bara još manja...
satinelle satinelle 23:53 29.11.2012

Re: Apatija

freehand

satinelle

freehandJelica GreganovićJa bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.I ja bih, ali svako ima svoje dno.Vratila se moja drugarica pre dva dana iz Bugarske.Kaže - ne bi volela ni da je u njihovoj sredini.Zasto?Moram da je pitam precizno, al bih po tonu rekao da joj se više sviđa naše dno?


Pa sveCko, al' nase!
satinelle satinelle 23:57 29.11.2012

Re: Apatija

Jelica Greganović
Nama je vodostaj u konstantnom porastuA u Sloveniji su poplave skoro postale hronična pojava u poslednje vreme A bara još manja...


Menja se klima. Valjda nece i za to Srbe osuditi u Hagu.
milivoje_bg milivoje_bg 00:05 01.12.2012

Re: Apatija

Jelica Greganović
Ja bih volela da smo mi na njihovom dnu...bar kad je standard u pitanju.I ja bih, ali svako ima svoje dno.

Дно дна !
gedza.73 gedza.73 23:10 29.11.2012

Put kojim se ređe ide

by Srdža Popovič
Poniženje je nemoć, emocija koja je pre svega posledica osećanja da više nemate kontrolu nad svojim životom, bilo kolektivno kao narod, nacija… ili pojedinačno kao osoba.


Miladin Kovačević, koji je u SAD teško prebio jednog kolegu-studenta i Uroš Mišić, koji je na fudbalskim tribinama bakljom palio žandarma Nebojšu Trajkovića, biće u koloni osuđenika koji će se prema odredbama juče usvojenog Zakona o amnestiji prvi naći na slobodi

EU bez komentara na oslobađanje, pomirenje nužno




Sve sam očekivao, ali da takve ljudske gromade i veličine poput gospodina Popoviča posredno budu za oslobađanje kriminalaca svih fela i boja stvarno nisam.

Samo još da vidim kako ritualno spaljuju 'Knjigu o Milutinu' (kao što taj kružok ili ring of fire u zavisnosti od trenutne preraspodele snaga u svetu ima običaj da pali stripove, knjige i dečje novine) pa da kažem da sam svakakvu ljudsku dvoličnost i licemerstvo video.
maksa83 maksa83 23:14 29.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

Sve sam očekivao, ali da takve ljudske gromade i veličine poput gospodina Popoviča posredno budu za oslobađanje kriminalaca svih fela i boja stvarno nisam.

Nisam Srdža Popovič fan, ali posle pažljivog čitanja celog njegovog teksta ne vidim kako se on posredno zalaže za tako nešto.
cult cult 23:29 29.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

ni ja ne kapiram kako se to zakljucio.
(takodje nisam baš fan Srdžin)
gedza.73 gedza.73 23:36 29.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

Nisam Srdža Popovič fan, ali posle pažljivog čitanja celog njegovog teksta ne vidim kako se on posredno zalaže za tako nešto.
ni ja ne kapiram kako se to zakljucio.
(takodje nisam baš fan Srdžin)

Bre, vas dvojica, 'el imama i ja pravo na grešku?
Umoran, spava mi se, a u istom tekstu Srebrenica, Sanu, knjiga o Milutinu, peščanik, Albanci i Latinka Perović.

A i tekst mi deluje kao 'kula stražara'. Uzmu deset stvari sa kojima se potencijalna 'mušterija' slaže i u nju ubace četiri da ti zamantaju svest.
I dok si rek'o 'dekontaminacija' već misliš k'o oni.

Neću, bre, iz inata da mislim k'o oni
cult cult 23:39 29.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

Neću, bre, iz inata da mislim k'o oni


Teško mi je da ti opišem otpor koji sam zapatio prema celoj toj e-novine/peščanik priči. Dogma nepojamna. Agresivnost i arogantnost. Ne mogu to.
Ipak, uz sav otpor, moraš da se složiš sa nekim idejama. Inače si isti. Druga strana medalje : )
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:41 29.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

Inače si isti. Druga strana medalje : )

Nisi isti, sve dok se ni jednoj strani ne prikloniš stavši joj u službu.
gedza.73 gedza.73 23:50 29.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

Jelica
Nisi isti, sve dok se ni jednoj strani ne prikloniš stavši joj u službu.

E, to je. Čim im se pokloniš i odeš jednom na hadžiluk vole te više nego rod rođeni. Samo je nezgodno ako nešto, ponekad, promisliš svojom glavim i skreneš sa pravog puta. Dok ne revidiraš stavove imaš da prođeš toplog zeca sastavljenog od eminentih i istaknutih rukovodioca i komesara vodećih NVO-a.

Cult
Ipak, uz sav otpor, moraš da se složiš sa nekim idejama. Inače si isti. Druga strana medalje : )

Ma ne slažem se ja sa njima, slože se oni neki put sa mnom. Ali ja njima ne uzimam za zlo kad drugačije misle od mene.
Doduše, oni se ljutnu pa tu odmah počne prozivanje tipa
'Gedža krezub, funkcionalno nepismen, nacionalista, a Ratko Mladić, a Vukovar, četnik, navijač'
gedza.73 gedza.73 00:08 30.11.2012

Re: Put kojim se ređe ide

Kako beše ide priča sa O'Brajenom? Kad sam shvatiš gde si grešio stići će te zaslužena kazna.
Podseti me ova Srdžina priča na Orvela.


Vinston nije obraćao pažnju...
Nalazio se ponovo u Ministarstvu ljubavi, gde mu je sve bilo oprošteno, gde mu je duša bila bela kao sneg.
Nalazio se na optuženičkoj klupi, priznavao sve, prokazivao svakoga.
Koračao hodnikom obloženim belim pločicama, s osećanjem da hoda po suncu, i sa naoružanim stražarom za leđima. Dugo očekivani metak mu je prodirao u mozak.

40 godina mu je trebalo da sazna kakav je to osmeh sakriven ispod crnih brkova.
O, svirepog, nepotrebnog nesporazuma!
O, svojeglavog samoizganstva od roditeljskih grudi...
Ali bilo je u redu, sve je bilo u redu, borba je bila završena.
Bio je izvojevao pobedu nad sobom.
Voleo je Velikog Brata
jacHa. jacHa. 23:12 29.11.2012

.

ja ne verujem da si u pravu. psihologija mase je ređe samonikla, a češće manipulisana, pa tu može da bude više pravaca. e, sad, što su dobronamerni, pametni ljudi kadri manipulaciji mase ustupili mesto halapljivim, nemoralnim...

(nek boli dok boli: dan republike)
cult cult 00:00 30.11.2012

Re: .

ja bih voleo da nisam u pravu.
Ali osvrni se.
Amorfna nedefinisana masa, a na organizovano društvo.
I prima udarac za udarcem.
A nikako da promeni paradigmu
da mui ti udarci ne budu ponizenja.
Jbg.
Dno.
freehand freehand 00:04 30.11.2012

Re: .

A nikako da promeni paradigmu
da mui ti udarci ne budu ponizenja.
Jbg.
Dno.

Imaš neku viziju kako je to moguće i izvodljivo?
U konkretnoj situaciji?

BTW - interesantno: Palestina dobila status države posmatrača u UN

Glasanje 138:9
.
Pogađaj kojih 9 je bilo protiv?

jacHa. jacHa. 00:09 30.11.2012

Re: .

ponizenja

misliš da haške sudije, državnici, činovnici međunarodnih ustanova, pa na kraju i hrvati i albanci ne znaju, makar zebnjom nekom maleckom, da su te dve presude odluka moćnijeg od pravde?

edit:

masa je neartikulisana. ne ide u kontru samopoštovanja zbog haških presuda. više smeta siromaštvo nego haradinaj i gotovina na slobodi. onaj ko je razmišljao da li da ostavi 5 krava u drnišu vezane u štali ili da ih pusti pred oluju, prema gotovini oseća isto. tek za gore zločine ga nisu više voleli nego sad.
cult cult 09:27 30.11.2012

Re: .

138:9



nije ovo slučajno.
bulatovic92 bulatovic92 09:07 01.12.2012

Re: .

Dno.


Taman pomisliš da si na dnu, kad neko kuca odozdo!
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:18 29.11.2012

Mala je uteha...

I to će ući u njihove i sve svetske istorijske udžbenike. Vo vjeki vjekov.

...da će se jednoga dana možda naći neki Terry Jones


Mada, porediti Slobu i Elrika... hm. Biće nekih zagriženih štrebera koji će o tome pisati nekakve studije, doktorate. Biće možda i neki salonski intelektualci puni interesantnog i beskorisnog znanja, koji će uz čašu vina i lep zalogaj reći da to na Balkanu, krajem 20.V. baš nije kako se u udžbenicima piše. Naravno, mi od toga nećemo imati ništa, ni onda ni sada. Kadgođ sam i napisao da će kad tad te nedoslednosti i nepravednosti zapadnog sveta da im se vrate na ovaj ili onaj način. Ali ni od toga nećemo imati ništa.

Ono što jeste suština ove priče jeste posledica po nas. Mada ovo je dobrim delom i posledica toga što smo sami došli skoro do dna. Ove presude su nas samo nabile dole, tih nekoliko santimetara, koliko je falilo. I jako se bojim da smo tamo zakucani i da za odraz nemamo snage.

Ako ga zaista nismo zaslužili.

E sad, ni ja nisam načisto sa tim. Voleo bih da nismo, jer ako nismo, verovatno ćemo se ipak odgurnuti. Možda... Sve u svemu, lepo artikulisan tekst, od mene preporuka.
cult cult 00:04 30.11.2012

Re: Mala je uteha...

I jako se bojim da smo tamo zakucani i da za odraz nemamo snage.


Moj strah i crna slutnja.
Fora je što se masovno odlazi.
A ionako nikad nismo imali kritičnu misleću masu.
Sve promene su bile na o ruk. Na prevaru skoro. Prepune kompromisa.
Sad je mislećih ljudi još manje. Jeziv trend.


edit: hvala : )
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:40 30.11.2012

Re: Mala je uteha...

A ionako nikad nismo imali kritičnu misleću masu.

Upravo tako. Jbg...
jacHa. jacHa. 23:26 29.11.2012

pesma nas je održala

ja sam danas od muke povodom dana pokojne perublike i haške presude išla na tube.
daklem:
1. ja sam ja
2. oni su oni
3. mi smo mi
indeksovci
princi princi 23:41 29.11.2012

Dobro, može da se filozofira

a mogu i da se traže rešenja. Ovo što se desilo sa Srbijom poslednjih mesec dana nije slučajno. To je kulminacija jednog dugog perioda u kojoj su Srbiju vodili totalni tutumraci, amateri u svakom smislu: političkom, ljudskom, ekonomskom, kako god hoćeš. Ne možeš ti u modernom svetu da živiš i rešavaš probleme kakve ima Srbija a da za ministra ili premijera imaš nekog Mrku, Velju, Palmu, Milosavljavića, Koraća, bata Žileta, Dinkića, Đelića ili koga već. To ne ide. Jer kad su ti oni ministri, onda nemojmo da se čudimo što voda pišti na sve strane, što dileje brane državu u Hagu, što pravimo najskuplje puteve na svetu, što više ne umemo ni most da napravimo, što vozovi kasne i idu sporije nego u 19. veku, što ne umemo da uspostavimo kontakt sa svetom.
cult cult 00:08 30.11.2012

Re: Dobro, može da se filozofira

Apsolutno slaganje s tvojim komentarom.
Zajebano je sto u ovom trenutku rešenja nema na vidiku.
Ali baš nema.
Jedino svetlo u ovom trentuku svima je, verovao ili ne, ovo Vučićevo pomalo infantilno isterivanje korupcionaških gmazova na svetlo dana. U čemu ima moju punu podršku. Bez obzira na načine. Plašim se samo da će deset godina brizljivo gradjen lopovski sistem da ga ispljune. Vrlo brzo.
Eto, taj njihov trenutni stah za svoju slobodu i nakradeno bogatstvo je jedina svetla tačka ove posttadićevske belolističke Srbije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:17 30.11.2012

Re: Dobro, može da se filozofira

princi
a mogu i da se traže rešenja... Jer kad su ti oni ministri, onda nemojmo da se čudimo što voda pišti na sve strane...

Па добро, узмимо да је ово све тачно. И где су, онда, они који су бољи од ових? И да ли уопште постоје?

Узгред буди речено, ове говнарске пресуде којима се сере и пиша по мртвима јачају и притежу као шраф онај погубни ментални склоп, који свет сагледава као непријатеља а себе као невину и пасивну жртву.
freehand freehand 00:23 30.11.2012

Re: Dobro, može da se filozofira

Узгред буди речено, ове говнарске пресуде којима се сере и пиша по мртвима јачају и притежу као шраф онај погубни ментални склоп, који свет сагледава као непријатеља а себе као невину и пасивну жртву.

Ove govnarske presude su mnogo opasnije: one ruše sve principe i vrednosti na kojima društvo počiva. Ili iluziju da neke opšte vrednosti postoje.
I time seru i po svim potencijalnim i budućim žrtvama, stvarajući presedane i sokoleći povlašćene i licencirane zlikovce.

A što se nas tiče - ne sumnjam da Predsednik pored svojih slika i čuvene Careve nove kosovske - ima spremnu jednu Platformu i za ovo pitanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:29 30.11.2012

Re: Dobro, može da se filozofira

freehand
Ove govnarske presude su mnogo opasnije: one ruše sve principe i vrednosti na kojima društvo počiva.

Није тачно.

Из моје перспективе оне једино руше идеју да нам правду може донети неко други. Као и за готово све у животу, и за правду се треба изборити. Мислим да о томе пише и princi.
princi princi 00:33 30.11.2012

Re: Dobro, može da se filozofira

Па добро, узмимо да је ово све тачно. И где су, онда, они који су бољи од ових? И да ли уопште постоје?

Pazi, Šiptari su pokazali kako se to radi. Angažovali su najbolje advokate, kupili najskuplje senatore, kupili najbolju vojsku... znači, ako sami nisu znali, znali su ko zna. Hrvati isto. Slovenci, Bosanci, isto. A kod nas, ko je zadužen za Hag? Onaj Bruno, pa Velizar ili kako se zove, čestiti Rasim... mislim, brate, amateri. Šta smo mi očekivali? Da će lopta sama ući u gol? Da će neko da odigra za nas? Da će Tomino i Dačićevo mrštenje nešto rešiti? Pa, pogledaj samo ko danas predstavlja ovu državu. Ko je predstavljao do pre neki mesec.

Mislim, mi smo žrtve tog vudu načina razmišljanja u kome je sve magija u kome se sve dešava i rešava iza tamo nekih zatvorenih vrata. Mi kao narod treba da se spustimo na zemlju i počnemo da shvatamo da svaka posledica ima svoj uzrok i obratno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:36 30.11.2012

Re: Dobro, može da se filozofira

princi
Па добро, узмимо да је ово све тачно. И где су, онда, они који су бољи од ових? И да ли уопште постоје?

Pazi, Šiptari su pokazali kako se to radi. Angažovali su najbolje advokate, kupili najskuplje senatore, kupili najbolju vojsku... znači, ako sami nisu znali, znali su ko zna. Hrvati isto. Slovenci, Bosanci, isto. A kod nas, ko je zadužen za Hag? Onaj Bruno, pa Velizar ili kako se zove, čestiti Rasim... mislim, brate, amateri. Šta smo mi očekivali? Da će lopta sama ući u gol? Da će neko da odigra za nas? Da će Tomino i Dačićevo mrštenje nešto rešiti? Pa, pogledaj samo ko danas predstavlja ovu državu. Ko je predstavljao do pre neki mesec.

Mislim, mi smo žrtve tog vudu načina razmišljanja u kome je sve magija u kome se sve dešava i rešava iza tamo nekih zatvorenih vrata. Mi kao narod treba da se spustimo na zemlju i počnemo da shvatamo da svaka posledica ima svoj razlog i obratno.

Добро, слажем се. У потпуности.
Само -- онда је наша судбина сасвим заслужена.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana