Gradjanske inicijative

pogodi pesnika

antioksidant RSS / 24.12.2012. u 21:39

kad su ušli u agrobanku, nisam se bunio

jer nisam poslovao sa njima

kad su priveli dulića, nisam se bunio

jer građevina nije bila u mojoj sferi poslovanja

onda su došli po dragina, ni tada se nisam bunio

poljoprivreda mi je poslovno neinteresantna 

kad su došli po miškovića, nisam se bunio 

jer nisam uzimao 30 000 €  mesečno

kad budu došli po mene, neće biti nikog

da se buni zbog toga...

 

 



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 23:03 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Da li bi trebalo da budemo besni na Vuchica? Ili nekog drugog?


Ako izuzmem otpisane, ja sam besan na Nikolića.
Mrsomudjenje sa platformom mu nije trebalo.
juniorr juniorr 23:04 24.12.2012

Re: Stilski problem?

..


u prolazu, samo tetki po lek.
vidim da je ekspert Labus otišo u naprednjake.
pa će zajedno da istražuju sartid


antioksidant antioksidant 23:05 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Mrsomudjenje sa platformom mu nije trebalo.

ispunio čovek jedno obećanje
a sad što on ne zna razliku između platforme i spiska želja to je druga stvar

juniorr juniorr 23:07 24.12.2012

Re: Stilski problem?

ispunio čovek jedno obećanje


pa jest. jedno ko nijedno.
cult cult 23:07 24.12.2012

Re: Stilski problem?

jer sistem ostaje isti, menjaju se samo igrači


Sistem nikad više neće biti isti.
Ono gore što je rekao Grof je tačno: institucije su pravljene tako da omoguće korupciju, da je štite i skrivaju. Sve, od vlade, preko agencija, medija, sudstva. Sve je to bilo uvezano. Ti si mogao da kradeš ako si deo sistema, i znao si da ti se zbog toga ništa neće desiti. Nećeš odgovarati. Nećeš biti kažnjen. Osim ukoliko pokušaš da izadješ iz sistema. E, tad sluziš kao žrtveni jarac, da se zamazu oči.

Vučić se stavio iznad inficiranih institucija. Oformio timove, dao im odrešene ruke, pogurao sve to kroz medije, čik da sad onaj korumpirani deo sudstva odbije da odradjuje svoj deo posla. A pritisnut s obe strane: od vrha vlasti i od pravde žednog naroda. Očekivanja podgrejana do pucanja.

Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.
milisav68 milisav68 23:08 24.12.2012

Re: Stilski problem?

cane.srbljanovic

Problem je - Vuchic nema pozitivan 'track record'... Vecina nas ima muchninu u stomaku kada pomisli na njegov politichki angazman 90tih, pa i kasnije.

Tim pre - onih 3:0 izleda josh chudnije i znachajnije...

3:0 u gostima.
antioksidant antioksidant 23:09 24.12.2012

Re: Stilski problem?

E, tad sluziš kao žrtveni jarac, da se zamazu oči.

šta misliš šta se sad radi kad ovoliko mažu oči?
Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.
ok, znam da ljudi vole red ali red nije jedina odlika autokratije
uživajte svakako
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Problem je - Vuchic nema pozitivan 'track record'... Vecina nas ima muchninu u stomaku kada pomisli na njegov politichki angazman 90tih, pa i kasnije


Problem broj dva je što sadašnji Vučić (zanemarimo ranijeg Vučića) uspeva da nametne da je borba protiv korupcije prvo, njegova borba, a drugo, da je baš to najvažnije pitanje ove države.

A niti je to njegova borba (ako jeste onda je to još gore) niti je korupcija najveći problem Srbije.

Propadanje industrije, ogromna nezaposlenost, i upadljivo nemanje ni ideja, a ni volje da se tu traže bilo kakva rešenja i da se o tome priča (osim nade da će Fiat uspeti da proda što više fića, i da če bog dogodine pustiti više kiše pa da izvoz od poljoprivrede bude malo veći) je, čini mi se, veliki problem.

Problem je izostanak "departizacije", direktor železnica od pre neki dan nije iz DS vec iz SNS, da li je to suštinska promena?

Borba protiv korupcije jeste važno pitanje ali je i zahvalno za prikupljanje poena. Možda malo rizičan, ali zato strašno popularan posao.
Samo, on bi trebao da bude usputan a ne dominantan i skoro jedini.
cult cult 23:19 24.12.2012

Re: Stilski problem?


šta misliš šta se sad radi kad ovoliko mažu oči?


Čekaj, dokle ćete da ponavljate (vi koji nervirate Grofa) tu istu priču?
U kom trenutku će vam postati jasno da više nema nazad?
Teza je šta? Vučić koristi golu silu (umesto prepoštenih institucija) da napravi mesta svom tajkunu?
Karića je oterao Dinkić, vidim da si to naveo kao primer da je ovo samo ponavljanje istog sa drugim igračima.
Ali Dinkić mu je samo oteo pare i napravio mesta za teču Miška i svoju ekipicu. Ovaj to ne radi. Trpa u zatvor i dalje i druge.
Uživam, priznajem.
Toliko sam reči ovde ispisao o Dulketu i Mišku, a zaista nisam verovao da ćem ikad dlaka s glave faliti. I evo...
antioksidant antioksidant 23:20 24.12.2012

Re: Stilski problem?

U kom trenutku će vam postati jasno da više nema nazad?

u onom trenutku kad ne budem video milanku karić u skupštini?
da li je karić bio manji od miškovića?

dopuna: da smo kod krstića na blogu pa da nađem "ajd dođe vreme, sve se preokrene" (to je iz neke frule siromašnog sina, kad se zapijem znam celu pesmu, sad slusam astral)
cult cult 23:20 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Propadanje industrije, ogromna nezaposlenost, i upadljivo nemanje ni ideja, a ni volje da se tu traže bilo kakva rešenja i da se o tome priča (osim nade da će Fiat uspeti da proda što više fića, i da če bog dogodine pustiti više kiše pa da izvoz od poljoprivrede bude malo veči) je, čini mi se, veliki problem.


Jbt, kad bih mogao da ti objasnim sada u kakvoj neraskidivoj direktnoj vezi su državna, sistemska, endemska korupcija i sve ovo što si nabrojao.
niccolo niccolo 23:21 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Na koji način je otimanjem para Kariću napravljeno mesto za Miškovića?
cult cult 23:22 24.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
U kom trenutku će vam postati jasno da više nema nazad?

u onom trenutku kad ne budem video milanku karić u skupštini?
da li je karić bio manji od miškovića?


Pa, dobro. U sledećoj iteraciji je neće biti.
Ali ok...ti do tada ponavljaj da je ovo diktatura ili šta već.
Bitno je da se stvari odrade.
antioksidant antioksidant 23:23 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Bitno je da se stvari odrade.

sprovodi se zamena ne menja se igra
cult cult 23:24 24.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
Bitno je da se stvari odrade.

sprovodi se zamena ne menja se igra


ko dolazi umesto miška?
antioksidant antioksidant 23:25 24.12.2012

Re: Stilski problem?

cult
antioksidant
Bitno je da se stvari odrade.

sprovodi se zamena ne menja se igra


ko dolazi umesto miška?

bilo ko - u tome je poenta, imena su nebitna. dok god ti ne budeš imao pojma kako se donose i sprovode zakoni mi smo u istoj igri
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Jbt, kad bih mogao da ti objasnim sada u kakvoj neraskidivoj direktnoj vezi su državna, sistemska, endemska korupcija i sve ovo što si nabrojao.


Možda ce ti biti lakše da objasniš ako zamislimo da Vučić uspe nemoguće, da apsolutno da uništi korupciju.
Dakle sutra ujutru Srbija je na nuli što se korupcije tiče, nema je uopšte.

Odakle, u toj situaciji, stiže lova za budžet?
I ko zapošljava ljude?
Mislim da se po inerciji toj borbi daje preveliki zbačaj.
Ona naravno nije nevažna i svakako da je neophodna, ali mi s čini da se od nje očekuje previše i d ase onom koji je uspeo da se nametne kao borac daje suviše zasluga.
cult cult 23:33 24.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
cult
antioksidant
Bitno je da se stvari odrade.

sprovodi se zamena ne menja se igra


ko dolazi umesto miška?

bilo ko - u tome je poenta, imena su nebitna. dok god ti ne budeš iamo pojma kako se donose i sprovode zakoni mi smo u istoj igri


Ok, to će se brzo videti.
Ništa uočljivije od pravljenja monopola.
Svi smo odmah videli šta radi Koštunica i kabinet kad je Mišku data celokupna maloprodaja Srbije. A ako nekom odmah nije bilo jasno, postalo je već za godinu dana dok su sprečavali konkurenciju na sve moguće načine.
Ili ona Dinkićeva ekipa oko struje. To se, ako je verovati blogokoleginici Zorani Mihajlović ovih meseci razbija. Cela ta priča.
Dovoljno je posmatrati samo. A pazićemo.
Evo odličnog testa odmah posle praznika: zakon o javnim nabavkama.
To je Tadić-Cvetkovićeva ekipa urnisala u zadnjem sazivu. EU je reagovala kad su menjali onaj zakon iz Koštunica-Labus epohe.
Videćemo odmah u kom pravcu se kreću.
niccolo niccolo 23:35 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Evo odličnog testa odmah posle praznika: zakon o javnim nabavkama.

Pre praznika, na trenutnoj sednici Skupštine je...
expolicajac expolicajac 23:35 24.12.2012

Re: Stilski problem?

To se, ako je verovati blogokoleginici Zorani Mihajlović

Ima li načina da se blokoleginica dozove pameti i nastavi da piše na blogu. Bilo bi interesantno videti "objektivne" komntare blogokolege Krstića
cult cult 23:37 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Odakle, u toj situaciji, stiže lova za budžet?


Ako sutra uništiš korupciju, neće stići preksutra, ali hoće za par godina. A zapošljavaće oni koji su do sada zakonima bili sprečavani da zapošljavaju i da se razvijaju. Oni koji su i do sada plaćali sve poreze, ali taj novac nije išao u servise države, već u dzepove lopina koji sada čame po pritvorima i šapuću s advokatima. Oni koje su monopoli koje je političko tajkunska kasta formirala gušila i gasila, sprečavala na svaki način da radi. Sve dok se ceo sistem nije urušio.
Samo da ovo uspe.
niccolo niccolo 23:38 24.12.2012

Re: Stilski problem?

expolicajac
To se, ako je verovati blogokoleginici Zorani Mihajlović

Ima li načina da se blokoleginica dozove pameti i nastavi da piše na blogu. Bilo bi interesantno videti "objektivne" komntare blogokolege Krstića

Jel to ona što je pravila Nikoliću skandal sa međudržavnim gasnim sporazumom i to tražeći da se briše nebitan član (član 3. koji je samo konstatovao da Yugorosgas nastavlja da posluje u skladu sa posebnim međudržavnim sporazumom, što bi bilo tako i da to nije stajalo)?
juniorr juniorr 23:39 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.



i od mene, onolika!
tsunade tsunade 23:41 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Samo da ovo uspe.


i da postane praksa. sad ovi koji bi krali, sa sigurnošću mogu da računaju da će oni budući koji dodju, sa apetitom da ih teraju u zatvor. probijen je štit nepobedivosti tajkunske kaste. ništa nije kao što je bilo.
cult cult 23:42 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Jel to ona što je pravila Nikoliću skandal sa međudržavnim gasnim sporazumom


To je ta. Znam da je bilo neko uvaljivanje koske Nikoliću, ali sam razumeo da je cilj bio ukidanje posrednika u kupovini gasa. Nisam to ispratio. Skoncetrisan sam bio na priču oko toga koliko je para otišlo onoj dinkić-hamovićevoj eft ekipi za ovih par godina. Otprilike dve tri elektrane da se naprave. Samo što se nisu napravile.
antioksidant antioksidant 23:44 24.12.2012

Re: Stilski problem?

probijen je štit nepobedivosti tajkunske kaste.

samo za tebe
Kako Evropa da pomogne Bogoljubu
cult cult 23:45 24.12.2012

Re: Stilski problem?

tsunade
Samo da ovo uspe.


i da postane praksa. sad ovi koji bi krali, sa sigurnošću mogu da računaju da će oni budući koji dodju, sa apetitom da ih teraju u zatvor. probijen je štit nepobedivosti tajkunske kaste. ništa nije kao što je bilo.


a jel očekivao to neko od naprednjaka? Ne, jebote.
Ideja ovih listića je bila samo "smenjivost" posle koje će nastupiti propast, paralelno s tim čišćenje ds-a, a onda povratak na vlast sa novim ljudima svesnih smenjivosti i kazne za loše vladanje.

Naprednjaci i mikimedići su očekivali rusovanje, gubernije, zatezanje sa EU, komšijama, povratak na Kosovo i slično "drzavotovorno" budalesanje. Medjutim, surprise.
tsunade tsunade 23:45 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.


čekaj bre. ko si ti i šta si uradio sa pravim cultom?

niccolo niccolo 23:45 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Znam da je bilo neko uvaljivanje koske Nikoliću, ali sam razumeo da je cilj bio ukidanje posrednika u kupovini gasa

Pa sad, može biti da je ona to htela da uradi, ali rezultat ne bi postigla brisanjem člana 3. Upravo je u tome problem, staviš gomilu neznalica u ministarske fotelje i onda se nadaš da će "borba protiv korupcije" da reši sve probleme.
cult cult 23:45 24.12.2012

Re: Stilski problem?

tsunade
Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.


čekaj bre. ko si ti i šta si uradio sa pravim cultom?



antioksidant antioksidant 23:46 24.12.2012

Re: Stilski problem?

tsunade
Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.


čekaj bre. ko si ti i šta si uradio sa pravim cultom?


i ovaj se pali na čvrstu ruku
isti čovek
antioksidant antioksidant 23:47 24.12.2012

Re: Stilski problem?

staviš gomilu neznalica u ministarske fotelje

čekaj, kako neznalica? pa ona bloguje, to je kao da je doktor nauka (a siguran sam da je pročitala bar nekoliko zakona)
tsunade tsunade 23:48 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Skoncetrisan sam bio na priču oko toga koliko je para otišlo onoj dinkić-hamovićevoj eft ekipi za ovih par godina. Otprilike dve tri elektrane da se naprave. Samo što se nisu napravile.


oni su navodno takodje pod istragom. plus vojin lazarević... tu se obruč steže i oko ace vučića i oko djunića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Ako sutra uništiš korupciju, neće stići preksutra, ali hoće za par godina.


Odakle kad su investicije prepolovljene (ne samo u Srbiji)
Da li je to samo zbog korupcije?
Oni koji su i do sada plaćali sve poreze, ali taj novac nije išao u servise države


A šta sa onima koji ništa nisu plaćali i ništa ne plaćaju a da to nije zbog korupcije.
Simpo npr (znam pouzdano) ne plaća ništa, a predsednik države ga reklamira i kaže da on i njegova hanuma samo na Simpu spavaju. Da li oni koji plaćaju moraju i Simpo i ostale takve da nose na leđima?
Opština Vranje takođe ništa ne plaća. Vodu, struju, ništa.
To nije korupcija ali zar i to nije smetnja a ništa se ne ćuje oko rešavanja tih problema.

Da li će budžet u Srbiji da pune i da zapošljavaju seljaci koje država forsira, (demagogijom naravno) a koji svuda u svetu više uzimaju nego što stavljaju u budžet?
Koja je to grana gde se očekuje rast i gde se očekuje zapošljavanje?

niccolo niccolo 23:49 24.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
staviš gomilu neznalica u ministarske fotelje

čekaj, kako neznalica? pa ona bloguje, to je kao da je doktor nauka (a siguran sam da je pročitala bar nekoliko zakona)

Može biti da je pročitala, ali ne bih rekao da je razumela.
cult cult 23:50 24.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
staviš gomilu neznalica u ministarske fotelje

čekaj, kako neznalica? pa ona bloguje, to je kao da je doktor nauka (a siguran sam da je pročitala bar nekoliko zakona)


mislim da si mnogo ličan glede kolege koji čita zakone.
I kad skloniš te lične animozitete
videćeš da priča ok stvari.
antioksidant antioksidant 23:50 24.12.2012

Re: Stilski problem?

a predsednik države ga reklamira i kaže da on i njegova hanuma samo na Simpu spavaju.

a simpo i stiropor proizvodi?
niccolo niccolo 23:51 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Koja je to grana gde se očekuje rast i gde se očekuje zapošljavanje?

Ja predlažem da uvedemo privatne zatvore, k'o u Americi...
antioksidant antioksidant 23:52 24.12.2012

Re: Stilski problem?

cult
antioksidant
staviš gomilu neznalica u ministarske fotelje

čekaj, kako neznalica? pa ona bloguje, to je kao da je doktor nauka (a siguran sam da je pročitala bar nekoliko zakona)


mislim da si mnogo ličan glede kolege koji čita zakone.
I kad skloniš te lične animozitete
videćeš da priča ok stvari.

ne zasmejavaj
on lobira za sitne gazde (što je ok) ali njegova priča nema nikakvog šireg ekonomskog smisla. kad bi ukinuo lične simpatije video bi to i sam
antioksidant antioksidant 23:54 24.12.2012

Re: Stilski problem?

niccolo
antioksidant
staviš gomilu neznalica u ministarske fotelje

čekaj, kako neznalica? pa ona bloguje, to je kao da je doktor nauka (a siguran sam da je pročitala bar nekoliko zakona)

Može biti da je pročitala, ali ne bih rekao da je razumela.


i ne traži se razumevanje. dovoljno je da se pročita i nauči

Morate razumeti ekonomsku suštinu. Morate pročitati i znati sve zakone. Onda je sve jasno. Malo mi je bez veze da vam ovde držim predavanje sa primerima i o razlikama i koje situacije koji član pokriva i gde su problemi u primeni. Pročitajte tekst još jednom. Objašnjava suštinu. Ako vam nije jasno, onda ništa.


Onda je sve jasno
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 24.12.2012

Re: Stilski problem?

a simpo i stiropor proizvodi?


To kad je sam
Neće valjda hanumu na parčetu stiropora :)
cult cult 23:55 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Koja je to grana gde se očekuje rast i gde se očekuje zapošljavanje?


Mnogo široko idu ta pitanja : )
Elem, svaka sfera naše privrede je monopolizovana.
Kad nema konkurencije, onda monopolista vodi igru.
Recimo, kad je Miško bio baja u Maxiju: zašto bi on recimo otvarao fabrike bilo čega kad mu je jeftinije i lakše da to uveze? Naravno da neće da otvara. Ali ok, dodješ ti, napraviš fabriku, razvijaš proizvod, ponudiš - Mišku. Jer drugih nema. Miško skapira da si jeftiniji, kašira te. Ti zatvoriš fabriku, oteraš ljude medj nezaposlene, a banka ti uzme fabriku, zgrade, mašine, kuću, kola. Kraj.
Kapiraš?
E tako je u Srbiji u svemu što ti padne na pamet u privredi.
A to su pravili ovi "naši" što smo ih doveli na vlast revolucijom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Ja predlažem da uvedemo privatne zatvore, k'o u Americi...

Pa uklapa se.
I to su valjda neke usluge a kod nas je taj sektor vodeći.
Svi ćemo da šišamo, konobarišemo, pozajmljujemo pare i stražarimo po zatvorima.

antioksidant antioksidant 23:59 24.12.2012

Re: Stilski problem?

Miško skapira da si jeftiniji, kašira te

ne razumem ovaj deo. miško te kašira jer mu nudiš jeftiniji proizvod za koji on kasnije ima monopol da ga prodaje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Mnogo široko idu ta pitanja : )


Ma znam ali široki su nam i problemi da bi se rešili jednim poslom, i zato kažem da se od tog posla (Vučićevog) previše očekuje i da mu se daje prevoše značaja.

A popularan jeste.

edit

I da, ovo osatlo što si pisao oko monopola.
Stoji to (nisi morao ni tako plastićno da objašnjavaš), samo konkurencija iako potrebna nije dovoljna da posao krene.
Ne valja to tako jednostavno posmatrati, naprosto dobije se pogresan utisak d ace sve da krene kad se Miško skloni.
A neče, videćeš.
niccolo niccolo 00:00 25.12.2012

Re: Stilski problem?

pozajmljujemo pare

Pa ne znam, i Miško je pozajmio pare pa je sad u ćuzi zbog toga...
niccolo niccolo 00:01 25.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
Miško skapira da si jeftiniji, kašira te

ne razumem ovaj deo. miško te kašira jer mu nudiš jeftiniji proizvod za koji on kasnije ima monopol da ga prodaje?

Pa to je ta ekonomija by kolega koji čita zakone...
antioksidant antioksidant 00:02 25.12.2012

Re: Stilski problem?

niccolo
pozajmljujemo pare

Pa ne znam, i Miško je pozajmio pare pa je sad u ćuzi zbog toga...

koliko kontam on je za sad optužen da je te svoje pare uzeo natrag sa kamatom a u pritvoru je za radost pred novu godinu
niccolo niccolo 00:05 25.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
niccolo
pozajmljujemo pare

Pa ne znam, i Miško je pozajmio pare pa je sad u ćuzi zbog toga...

koliko kontam on je za sad optužen da je te svoje pare uzeo natrag sa kamatom a u pritvoru je za radost pred novu godinu

Tako je, mislim, stvarno nije u redu da uzimaš kamatu...zamisli tek šta bi se desilo Rotšildima kod Ace Vučića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Pa ne znam, i Miško je pozajmio pare pa je sad u ćuzi zbog toga...


Ma mislio sam na usluge (konkretno bankarstvo) od kojih se očekuje da pokrenu privredu.
A to izgleda da nije moguće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:09 25.12.2012

Re: Stilski problem?

dvaput je dvaput
cult cult 00:09 25.12.2012

Re: Stilski problem?

antioksidant
Miško skapira da si jeftiniji, kašira te

ne razumem ovaj deo. miško te kašira jer mu nudiš jeftiniji proizvod za koji on kasnije ima monopol da ga prodaje?


Sorry, imam na umu real life stories, pa ne ispričam sve.
Znači, bila je fora da će se ugroziti miškovo zastupništvo na nečemu.
Čovek kaširan, pokušao da prodaje malima, naravno od toga ništa.
Ćaozdrao.

Ili...drugar mi radio za Slovence koji su valjali prehrambeno nešto ovde.
Prodavali Mišku 90% robe. Miško reši da ih kupi u Sloveniji, fabriku da im prezume. Menadzment odbio, Miško krene u neprijateljsko preuzimanje, Slovenci ga, naravno, skenjaju. Miško besan naredi da se ni jedna jedina kobaja ne poruči više od ovih. Propali za godinu dana. A nije da nisu probali sa komšijskim minimarketima. Medjutim, nema tu ozbiljnog posla.
Eto. I ništa. Sad je u zatvoru.
Šta ti je život.
niccolo niccolo 00:10 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Kako je sad kad je došao Delez?
antioksidant antioksidant 00:10 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Ma mislio sam na usluge (konkretno bankarstvo) od kojih se očekuje da pokrenu privredu.

bankari će uvek pre pozajmiti pare državi po većoj kamati nego privredi po nižoj. to mi možeš verovati. a što se država pozajmljuje po tolikim kamatama? pa to pitaj političare i one koji ih biraju, ne bankare
ivana23 ivana23 00:13 25.12.2012

Re: Stilski problem?

niccolo
Kako je sad kad je došao Delez?


A Delez ima indenticnu ponudu kao Delta. Nista novo nisu ponudili...
I takodje je monopolista.
antioksidant antioksidant 00:14 25.12.2012

Re: Stilski problem?

niccolo
Kako je sad kad je došao Delez?

teže se ulazi ali ko uđe ima i naplatu i šire tržište... baš šire
a i kad je miško bio tu moglo se u merkator (teško, preferirali svoje) i metro
inače, za merkator znam da je plazma bila jeftinija u sloveniji nego u srbiji u merkatoru
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:14 25.12.2012

Re: Stilski problem?

bankari će uvek pre pozajmiti pare državi po većoj kamati nego privredi po nižoj.


Ma ok, slučajno sam pomenuo njih (mogao sam i advokate, svejedno )
Poenta je u tome da privreda ne može polčivati na uslugama a bez realnog sektora, realnog proizvoda, a kod nas industrije skoro da i nema.
cult cult 00:15 25.12.2012

Re: Stilski problem?

takodje je monopolista.


Pa kupili monopol.
E, imaju neke 365 gumene bombone na koje moji klinci otkidaju.
antioksidant antioksidant 00:15 25.12.2012

Re: Stilski problem?

I takodje je monopolista.

pa nije. u srbiji niko nema 40% (što je granica nedokazivanja dominantnog položaja). mada je za maloprodaju glupo gledati celu srbiju kao tržište
antioksidant antioksidant 00:30 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Poenta je u tome da privreda ne može polčivati na uslugama a bez realnog sektora, realnog proizvoda, a kod nas industrije skoro da i nema.

razmenjivog proizvoda - bilo šta što možemo prodati preko (i usluge ako je moguće ali to nije domaća maloprodaja)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:47 25.12.2012

Re: Stilski problem?

razmenjivog proizvoda - bilo šta što možemo prodati preko (i usluge ako je moguće ali to nije domaća maloprodaja)


Da.
E sad, kolike su nam šanse da neku uslugu ili usluge prodajemo u dovoljnoj količini da na tome zasnujemo ekonomiju....
Zamisli moćne srpske banke po svetu, ili moćne osiguravajuče kompanije, ili Srbiju kao prestižnu turističku destinaciju...
Teško i zamisliti :)
Ali je zato moguće zamisliti dobar srpski voćni sok, dobar nameštaj, dobre šrafove... a o tome se i ne razmislja već o Ikei
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 02:24 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Josh neshto o nashem 'politichkom mentalitetu' -

Naime - do skora (do izbora) se 'prva Srbija' uglavnom oglashavala sa porukama tipa 'sve je isto, svi su isti, igrachi su se promenili - ali sistem je nepromenjen'... Na shta je 'druga Srbija' odgovarala sa 'nije tachno, -nashi- su demokrate/drugachiji, sistem se menja na bolje, treba vremena...'.

Sada chujemo istu argumentaciju, samo su 'prva i druga Srbija' zamenile mesta :)

'Igrachi su novi, igra je ista...' i sl.

'Druga Srbija' bi trebalo pazljivo da koristi ovaj argument (ako uopshte), jer suvishe je ochigledno da je 'sistem' stvaran (u najmanjem odrzavan i 'usavrshen') bash od njihovog tima - u prilichno dugom periodu, u kome su imali takodje prilichno 'odreshene ruke'.

So... Ponovo mi se vrzma po glavi pitanje o nashem razumevanju politike, politichkih stranaka, ... pa i glasacha i gradjana.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:12 25.12.2012

Re: Stilski problem?

OK - prochitao sam ovaj malo duzi thread i chini mi se da niko nije ni pokushao da odgovori na pitanja, zbog kojih sam i postavio post in the first place.

Anywho - u nameri da podstaknem diskusiju o tome (ako bi ikako moglo) :) - chini mi se da ce posle svega kljuch za razumevanje politichko/ekonomsko/socijalne realnosti u Srbiji danas, kao konsekvence vremena i dogadjaja u proteklim decenijama - ipak biti u razumevanju da drushtvo ne formiraju ideologije, niti 'okolnosti', niti sluchajni/individualni izleti (pozitivni ili negativni) - vec elementarni fenomeni istine, slobode, odgovornosti, solidarnosti, empatije, pristojnosti... Ne dubokomisleni lamenti o polu-prochitanim i josh manje shvacenim 'otvorenim drushtvima', 'demokratijama', 'dijalektichkom materijalizmu' ili 'liberalnom kapitalizmu'... Ne grlate parole i revolucionarna drek(a), vec postojana ljudskost pojedinca i zajednice.
Ne u 'finom shtimovanju' suptilnih ideoloshkih razlika, vec u posvecenosti zajednici i stvaranju.
I time je 'nash problem' malo veci od onoga shto na prvi pogled izgleda.

Recimo da (u mom sluchaju je tachno) ne sumnjamo u dobre namere Vuchica i njegovog tima. Recimo da je namera iskrena. Za njeno izvrshenje bice potrebna posvecenost mnogo veceg okruzenja, chvrstina da se izdrzi na duzi period, i sposobnost (&znanje&kreativnost&pedantnost...) da se stvari urade kako treba i do kraja.

Pitanje je koliko se u ovome slazemo, i kako vidimo svoje shanse u tom kontekstu?
cult cult 08:09 25.12.2012

Re: Stilski problem?

cane.srbljanovic


odlični komentari.

Što se tiče one zamene mesta prve i druge Srbije (prokaženog li termina i izlizanog, ali razumemo se), stvar je samo u arhinepoverenju. Stvar je što "prva" Srbija nije zamenila svoje igrače iz vremena ratova, krvi, vatre i zločina, gušenja slobode, ubijanja političkih protivnika. "Druga Srbija" prema takvima ima suštinsku odbojnost. I nepoverenje. I strah da ne skliznu opet u ono. Moj stav pre ovih izbora je bio da se ne sme dozvoliti Tomi Nikoliću i razularenoj radikalskoj bandi koja je stavila naočare i pomislila da ću im sad poverovati, da dodju na vlast i pored totalnog upropaštavanja zemlje, lopovluka i gadosti koji je "moj tim" radio desetak godina. I pisao ovde o tome. I imaš magareće uši kad ideš da zaokružiš bandu na izborima. Jezivo.

Elem, to nepoverenje ne dozvoljava ljudima da realističnije ocenjuju ovaj tim na vlasti.
antioksidant antioksidant 08:17 25.12.2012

Re: Stilski problem?

stvar je samo u arhinepoverenju.

o ne šinko, upravo to ti ponavljam sve vreme. ljudi traže leteće izmene i to i dobijaju. nemoj kasnije neko da se buni što nije bilo promena (kao što se ni ja ne buunim jer nije bilo promena posle 5. oktobra - tad se tražila smenjivost vlasti i to je jedino što smo i dobili)
Elem, to nepoverenje ne dozvoljava ljudima da realističnije ocenjuju ovaj tim na vlasti.

mene ne koči nepoverenje već izmene zakona o planiranju i izgradnji kojima se odlaže konverzija zemljišta (na primer) ili zakon o amnestiji (još naprimernije). što se miškovića tiče, on je metastazirao u kabinetu vojislava koštunice preuzimanjem c marketa a većinu svoje snage je izgubio kad je nateran da proda maloprodaju belgijancima (kako bi bar delimično vratio likvidnost u privredu).
i cane, koje ideološke razlike? odnos prema evropi i kosovu je realniji (što se mene tiče) sa ovima nego sa profesionalnom pr agencijiom "ds i prijatelji".
batalaite se lepljenja etiketa (sve se busajući u grudi kako su vas izlepili kao kofer na prekookeanskom putovanju)

maksa83 maksa83 08:24 25.12.2012

Re: Stilski problem?

odnos prema evropi i kosovu je realniji (što se mene tiče) sa ovima nego sa profesionalnom pr agencijiom "ds i prijatelji".

Naravno da je realniji kad ti ga nije smislio Tolkin...
antioksidant antioksidant 08:25 25.12.2012

Re: Stilski problem?

maksa83
odnos prema evropi i kosovu je realniji (što se mene tiče) sa ovima nego sa profesionalnom pr agencijiom "ds i prijatelji".

Naravno da je realniji kad ti ga nije smislio Tolkin...


upravo
dragan7557 dragan7557 10:03 25.12.2012

Re: Stilski problem?

The Cult:
Ono gore što je rekao Grof je tačno:

Ma nemoj!?
institucije su pravljene tako da omoguće korupciju, da je štite i skrivaju.

Pa ko napravi te i takve institucije Vanzemaljci, Turci, Nemanjici ko, bre?

Institucije su produkt drustva, a korumpirane institucije su po samoj analogiji stvari, produkt korumpiranog drustva.

Ili to jos uvek nije jasno.

cerski
niccolo niccolo 10:22 25.12.2012

Re: Stilski problem?

stvar je samo u arhinepoverenju.

Grešiš. Ja recimo uopšte nisam promenio ponašanje, i pre maja sam kritikovao vlast, kritikujem je i sada. I onda i sada je kritikujem za ono za šta mislim da loše radi. I tu nema nikakvog poverenja ni nepoverenja (ni prema jednima ni prema drugima), već samo zaključivanja da li rade dobro ili ne rade dobro. Nažalost ni prethodna ni ova ne radi dobro.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 11:04 25.12.2012

Re: Stilski problem?

ljudi traže leteće izmene i to i dobijaju. nemoj kasnije neko da se buni što nije bilo promena


Ne znam zaista shta "ljudi traze". Chak me strah i da ih neko zaista pita.

Ono shto znam je shta je potrebno drushtvu, naciji, drzavi za opstanak.
A to nuzno ne mora da bude (i nije) isto sa onim shto "ljudi traze".

Takodje, nisam siguran da isto vidimo ono shto "ljudi dobijaju" - biram optimistichan ugao gledanja.

U jednom razgovoru sa prijateljem (pre jedno 7-8 godina u BGD) sam rekao da cemo dobiti shansu kad nam se smuchi sopstveni cinizam. Kad se smuchimo sami sebi, a odluchimo da nastavimo zbog onih koji josh nisu pocheli da misle kao mi.
Nije mu se dopalo - on je "tek pobedio", i "tek pocheo", vec zakorachio u EU - i pomiren sa komshijama vec trabunjao o balkanskom savezu. Rekao mi je da sam "salonski nacionalista" a ja njemu da su njegovi amoralni oportunisti. Citirao mi je Djindjica "o moralu i crkvi" - za shta sam rekao da je neodgovorna budalashtina (iako Djindjica - uprkos tome i mnogo chemu drugom - i danas veoma cenim i zalim shto smo ga izgubili).

Shto se nas tiche, izgleda da smo osudjeni na ovaj vicious circle. Nadam se da ce mladji dobiti shansu. Paradoksalno, mozda ce Vuchic da postavi prvu ciglu.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 11:13 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Elem, to nepoverenje ne dozvoljava ljudima da realističnije ocenjuju ovaj tim na vlasti.


right on.

Ima tu josh nekoliko manjih "contributing factors" - ali u glavnom si u pravu.

dragan7557 dragan7557 11:42 25.12.2012

Re: Stilski problem?

juniorr
Velika podrška Vučiću za ovaj posao. I celoj toj ekipi oko njega.



i od mene, onolika!

Kolika?

cerski
8c_competizione 8c_competizione 12:16 25.12.2012

Re: Stilski problem?

DS-om (2000-2013)


ja bih ipak "demokratski period" podelio na dva razdoblja:

2000 - mart 2003
mart 2003 - 2012

i da se ne zaboravi jedan bitan zajednicki imenilac tog demokratskog perioda: d-SS!

da se ne zaboravi da je taj uvazheni Dr Knjishki Moljac dozvolio Radetu Markovicu 4 meseca da nesmetano cisti DB dokumentaciju, da je podmetao klipove u tockove Djindjicu, cak i kada je ovaj na kraju bio mrtav

da se ne zaboravi "demokratski legalista" koji je sabotirao SABLJU (jedinu dobru stvar koja je proistekla iz ubistva Zorana) i fenomenalnu shansu da se Srbija ocisti od olosha!

nemojte misliti da ikako podrzhavam DS posle Djikija, dapace drago mi je da su ovako kazhnjeni na izborima, jer su to 100% zasluzhili!

ali ne zhelim da se negativne zasluge druga DB Koshtunice zaborave
8c_competizione 8c_competizione 12:20 25.12.2012

Re: Stilski problem?

Problem broj dva je što sadašnji Vučić (zanemarimo ranijeg Vučića) uspeva da nametne da je borba protiv korupcije prvo, njegova borba, a drugo, da je baš to najvažnije pitanje ove države.

A niti je to njegova borba (ako jeste onda je to još gore) niti je korupcija najveći problem Srbije.


nash Hot Lips Eliot Ness

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:54 25.12.2012

Re: Stilski problem?

G r o f
Da li bi trebalo da budemo besni na Vuchica? Ili nekog drugog?


Ako izuzmem otpisane, ja sam besan na Nikolića.
Mrsomudjenje sa platformom mu nije trebalo.


Naseo na pritisak Free-ja i Krla.
Prvi go za Demokrate. Uspeli su nekako da smore protivnika i uFate ga kad ne pazi. Cuj platforma.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:03 25.12.2012

Re: Stilski problem?

hoochie coochie man


Borba protiv korupcije jeste važno pitanje ali je i zahvalno za prikupljanje poena. Možda malo rizičan, ali zato strašno popularan posao.


Pa jebemu mater, kad je to tako lak posao - tek malkice rizican a straaasno popularan, koliko li je tek prethodna vlast bila glupa da ga se ne poduhvati. Mislim, s obzirom na tu cost-benefit analizu.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:12 25.12.2012

Re: Stilski problem?

maksa83
odnos prema evropi i kosovu je realniji (što se mene tiče) sa ovima nego sa profesionalnom pr agencijiom "ds i prijatelji".

Naravno da je realniji kad ti ga nije smislio Tolkin...

dragan7557 dragan7557 15:16 25.12.2012

Re: Stilski problem?

niccolo
Kako je sad kad je došao Delez?

Pa jebiga kao i uvek kad sjasi Kurta a uzjasi Murta, bre!

Aaaa, sto pitas, bre?


cerski
mikimedic mikimedic 15:18 25.12.2012

Re: Stilski problem?

ja bih ipak "demokratski period" podelio na dva razdoblja:

2000 - mart 2003
mart 2003 - 2012


u pravu si - u periodu posle marta 2003 bar nije bilo tako notorne razgradnje i ponizavanja najvaznijih institucija kao sto je parlament - npr. putem izbacivanja poslanika.
ivana23 ivana23 23:10 24.12.2012

***

Sta god o njoj mislila, ova kolumna joj je OK

UHAPŠEN je najbogatiji Srbin, i ta vest i sve oko nje, desetak dana je donosila prihode novinama i rejtinge TV stanicama, narod je bio očaran idejom da je "mečka zaigrala i ispred njegovih vrata", komentari na internetu uglavnom su izražavali oduševljenje zbog ruke pravde koja je spora ali dostižna, kao i ogorčenje zbog nezapamćene pljačke naroda i ove jadne zemlje, o kojoj se, napokon, može slobodno govoriti. Ako je samo u jednom poslu Mišković sa kompanijom opljačkao 30 miliona evra, a Jožef Kasa 13 miliona, koliko li su tek opljačkali ostali, u drugim poslovima, i koliko je ova zemlja bogata kada su lopovi uspeli toliko da se nakradu?

Ipak, euforija zbog smaka tajkunskog sveta, svoje najmračnije uzlete za raspaljivanje niskih strasti kod narodnih masa željnih pravde, otišla je toliko daleko - da su neke novine stigle da objave na naslovnim stranama i glose o tome kako Mišković mora sada da pere čučavac, i kako ga se i rođeni otac, maltene, odrekao! Sa druge strane, zanimljiva sartrovska metafora na delu - institucija pranja prljavih ruku, ovde se ispostavila kao neka vrsta privremene marketinške "oproštajnice". Gotovo da nije bilo ministra ili iole prominentnijeg političara koji nije požurio da da svoj lični doprinos borbi protiv korupcije i kriminala, tako što se sam prijavio da prizna da, majke mi, sa Miškovićem nije imao ništa. Jedan ministar je čak otišao toliko daleko da je izjavio da je njegov odnos sa Miškovićem "bio isključivo profesionalan" - što? - da nećemo možda da pomislimo da je bio ljubavni? Jedan nas je ubeđivao da su svi sa Miškovićem imali susrete, (šta, bili su prinuđeni?!?) a jedan drugi je, u svoju odbranu, objavio slike drugih sa Miškovićem. Pa, nije Miško biciklo, da ti ga ukradu! Na kraju se, može biti, stekao utisak da ih je Mišković, poput Nečastivog, sam terao da uzimaju njegov novac, da ih je, onako poštene, mamio na greh, samo da bi kasnije mogao da ih kompromituje i ucenjuje. Ne bi oni uzeli, ali on je insistirao.

Naravno, ispostavlja se da su najglasniji perači ruku, uvek i najbedniji, a da je Miškovićeva pretnja da će da sastavi spisak svih koji su od njega primili pričešće - zapravo samo pokazala bedu naše političke elite. Toliko, da mi je Mišković, čak, u celom ovom jadu - postao simpatičan.

Otkako je, dakle, na javnoj sceni pokrenuta akcija MIŠKOLOVKA, miševi su se rastrčali kao poludeli, da pokažu kako sa njegovim sirom nisu imali nikakve veze. Jer, ispostavilo se i da je MIŠKOLOVKA u ovom trenutku najopasnija olovka u Srbiji. Pitanje ko je sledeći, u ovom trenutku zaista i bukvalno i simbolički stvara novi bon-ton na našoj političkoj sceni, koja sve više liči na bedinu bedu.

Sa druge strane, mnogo toga prolazi gotovo neopaženo. Srbija će možda i ući u Evropu, ali deo po deo, i to pošto ispuni još uslova. Na primer, GMO, Monsanto i tako redom. Kontejner država, u svakom pogledu. Dok se sprovodi akcija miškomor, neki tajkuni pokušavaju da nam uvezu mišomor, obrazlažući sve to neverovatnom tvrdnjom da je bolje da jedemo i genetski modifikovanu hranu nego da budemo gladni. Dakle, pre mesec dana, za nikl je bilo obrazloženje - da će to da obezbedi nova radna mesta, a sada, za GMO - da će se tako sprečiti glad.

U svakom slučaju, metastaza nam ne gine. Ili smo, kao društvo, već u njoj?


Miškolovka i Miškomor

- AO, oprostices mi sto sam kopirala ceo tekst, znas i sam da bloger/i/ke retko kliknu na link.
antioksidant antioksidant 23:12 24.12.2012

Re: ***

AO, oprostices mi sto sam kopirala ceo tekst

ivana, ne znam šta je za opraštanje ali ako je to razlog za cvetić onda sa uživanjem

i da - i ja link imam

maksa83 maksa83 23:14 24.12.2012

negggooo...

Si kupio Vreme prošle nedelje?

A, a?

Mislim, rock bottom.
antioksidant antioksidant 23:16 24.12.2012

Re: negggooo...

Mislim, rock bottom.

pazi kad ja skidam kapu. u ovoj hajci tako pisati je za kapu dole (a i ako ikad budem imao da pozajmim neke pare - znam kome ću, kako brane garanta ne moraj ni da vraćaju )

dopuna

Vučić voli da sve one koji se ne slažu sa njegovim potezima etiketira kao plaćenike Miškovića i drugih tajkuna. Ne ulazeći ni na koji način u pitanje odgovornosti Miroslava Miškovića za djela koja mu Tužilaštvo stavlja na teret, dio javnosti i novinari "Vremena" zbog upozoravanja na posljedice populističke kampanje, lako se mogu naći na nišanu prvog potpredsjednika Vlade. Kao što je iste devedesetih etiketirao kao "strane plaćenike" i "domaće izdajnike" zato što su bili protiv ratova i šovinizma, tako ih i sada može proglasiti za podmićene tajkunske zagovornike zbog ukazivanja da pravna država ne počiva na demagogiji čija je svrha učvršćivanje vlasti. Ni njemu ni nama neće biti ni prvina, a ni ništa neobično.
tsunade tsunade 23:15 24.12.2012

ako sam dobro razumela

poenta ove priče da nema gradjanina republike srbije koji u ovom trenutku ne bi mogao da ide u aps.

svako je u srbiji na ovaj ili onaj način u krivičnom delu od jutra do sutra. i dobar deo toga odnosi se na utaje poreza ili dadžbina državi.

ko će i kad biti savatan, arbitar je ono što se zove "politička volja". i to su prosto rizici života u srbiji.

al slučaj mišković u toj opštoj neizvesnosti predstavlja kvalitativni skok. apsolutna neizvesnost se nekako ravnomernije rasporedila. sad su svi u podjednako gadnoj neizvesnosti. i veliki i mali. i to stvara iluziju velike pravde. a u stvari je mala pravda.
juniorr juniorr 00:21 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

a u stvari je mala pravda.


nije mala pravda.
antioksidant antioksidant 00:22 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

juniorr
a u stvari je mala pravda.


nije mala pravda.

velika iluzija pravde
što nije malo
ljudi su ubijeni u pojam, mogu da sanjaju borbu protiv korupcije ili sulejmana
efekti će verovatno biti slični ali da će se mnogi osećati bolje tokom putovanja nesporno je
juniorr juniorr 00:30 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

ali da će se mnogi osećati bolje tokom putovanja nesporno je


malo li je?
ljudi su glasali za njih zbog toga, baš zbog toga.
jer, para nema.

antioksidant antioksidant 00:31 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

malo li je?

ne sporim to
samo i ovo putovanje će doći na naplatu
juniorr juniorr 00:47 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

antioksidant
00:31 25.12.2012 / *novo
Re: ako sam dobro razumela
malo li je?

ne sporim to
samo i ovo putovanje će doći na naplatu



ako stvarno dovedu istragu i sudske procese do kraja i ekipu ( mnoga značajna imena znamo, neka su već i pomenuta ovde ) strpaju u zatvor, u delta krilo cza, vajda je ogromna.
mislim, toliko su bahati a nedostižni bili, da vredi naplate.

uostalom, ako idemo fatalističkim putem i mislimo da ne vredi ništa ni početi jer unpared znamo kraj koji je, je li, grozan i ružan i bez rezultata, onda je uzalud sve.
zaista mislim da se Vučić usudio, a videli smo i onog lika koji vodi istragu u utisku nedelje, krv da se čoveku sledi dok se osmehuje, ti ljudi r a d e.
give them a chance, a ja odoh. veliki umor.




dragan7557 dragan7557 10:17 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

antioksidant
juniorr
a u stvari je mala pravda.


nije mala pravda.

velika iluzija pravde
što nije malo
ljudi su ubijeni u pojam, mogu da sanjaju borbu protiv korupcije

Slusaj bre oksidirajuci, ne postoji nesto sto se moze nazvati Borba protiv Korupcije.

Korupciju je moguce iskoreniti samo svih ukidanjem privilegija, a to je upravo ono sto se nece desiti, a dok ima Privilegija(ma koje vrste) dotle je svaka "borba" protiv korupcije cist populizam, u funkciji sticanja jos vecih privilegija od strane The Boraca protiv korupcije.

Dakle dok postoje privilegije, dotle ce postojati i sve vrste korupcije, a da bez ukidanja svih privilegija nema demokratije je valjda jasna stvar?

Ili nije?


cerski
antioksidant antioksidant 10:18 25.12.2012

Re: ako sam dobro razumela

ne postoji nesto sto se moze nazvati Borba protiv Korupcije.

sto ne sprečava ljude da je sanjanju
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:38 24.12.2012

.

a kad su ušli u Zvezdu?

izvini,
ali draže mi da igramo amatersku ligu/nego da mi stoji kao spasilac kluba Vučić.
antioksidant antioksidant 23:41 24.12.2012

Re: .

ali draže mi da igramo amatersku ligu/nego da mi stoji kao spasilac kluba Vučić.

meni se ne izvinjavaj, isto mislim
antioksidant antioksidant 23:40 24.12.2012

sećam se...

... kad je liberalni savez crne gore stavlja ključ u bravu svoje radnje a slavko perović rekao "mi se u ljubav ovoga naroda i njegove vlasti više ne bi mešali"

ne ulazim u političke odnose u crnoj gori, samo se kačim na rečenicu a i da neka ljubav u srbiji ka autokratama postoji, primetno je



prapra prapra 01:58 25.12.2012

Re: sećam se...

Javni jezik koji uspostavlja Vučića kao gospodara će nam doći glave. Ni prvi ni poslednji put. Karikatura tog diskursa je već počela i probijaće branu dok nas kao bujica ne zapljusne. Reč lopov se sjedinila sa rečju izdajnik i sve je ostalo isto.
savamala savamala 09:24 25.12.2012

Re: sećam se...

Karikatura tog diskursa je već počela i probijaće branu dok nas kao bujica ne zapljusne.


Ово је, некако, баш песнички речено. Дискурс, бујица... Снажне речи.
antioksidant antioksidant 09:29 25.12.2012

Re: sećam se...

savamala
Karikatura tog diskursa je već počela i probijaće branu dok nas kao bujica ne zapljusne.


Ово је, некако, баш песнички речено. Дискурс, бујица... Снажне речи.

a karikatura? karikatura ti nije dovoljno snažna? (mada ta reč možda i najbolje opisuje i "diskurs" i "bujicu"
savamala savamala 09:35 25.12.2012

Re: sećam se...

a karikatura? karikatura ti nije dovoljno snažna?


Одлучно, не! Мало шта може да се мери са ”дискурсом”. Када чујем дискурс, одмах помислим и на другу данас популарну реч - испоштовати. ”Испоштовавање дискурса” је следећи корак.
libkonz libkonz 10:45 25.12.2012

Re: sećam se...

da neka ljubav u srbiji ka autokratama postoji, primetno je

Misliš?
AO, znam ja na koga ti još misliš, ali pogledaj u linku o koliko dobrom i požrtvovanom čoveku se radi!
Link
expolicajac expolicajac 23:58 24.12.2012

Volim 100

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana