Gradjanske inicijative| Politika

PROTEST, PONEDELJAK, MINUT DO 12, PLATO, EU

Srecko Sekeljic RSS / 09.02.2008. u 14:18

Beograd%20je%20bio%20svet.thumbnail.jpg Usled sve ozbiljnijeg udaljavanja Srbije od Evropske unije, omladinske i studentske organizacije pokreću akciju ”Evropa nema alternativu!“. Akcija počinje protestnim okupljanjem u minut do dvanaest, u ponedeljak 11. februara, na platou ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu i protestnom šetnjom od Platoa do zgrade Vlade Republike Srbije rutom Vasina-Kolarčeva-Terazije-Kralja Milana-Kneza Miloša. 

 

Predstavnicima građana i nosiocima vlasti u Srbiji želimo da pošaljemo jasan i nedvosmislen apel da ne sme biti kockanja sa evropskom perspektivom naše zemlje. Ovom akcijom zahtevamo odgovoran pristup u rukovođenju državom i donošenje svih važnih odluka koje potvrđuju evropski kurs Srbije i ostvaruju osnovna očekivanja većine građana. Želimo da se što pre omogući nesmetano kretanje naših građana u zemljama EU. Želimo šansu da svoje znanje stičemo u drugim zemljama Evrope i da omogućimo našim kolegama iz tih zemalja da nas bolje upoznaju studiranjem u Srbiji. Želimo priliku da sarađujemo sa mladima iz EU i da učestvovanjem u evropskim programima, razmenom iskustava i akcijama odgovorno gradimo zajedničku evropsku buducnost! Ovi zahtevi su predati Vladi u vidu Deklaracije mladih Srbije, koju je potpisalo 56 omladinskih organizacija.

 

 

Dođite, pustite glas!



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 20:18 09.02.2008

Re: Kritika

između ostalog i sam pravilnik bloga koji zabranjuje vređanje i rasistički diskurs. Na to se, još jednom, pozivam.

a jel se na pravilnik pozivaš i kad nas nazivaš fašistima? samo onaj ko je žurio na brzi voz i nije ti se obratio, nije bio proizveden u fašistu, i to naranaravno odakle drugde nego iz tvog fašističko/desničarsko/nekrofilnog diskursa, kad već toliko insistiraš na istom.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:24 09.02.2008

Re: Kritika

Što se DSS-analitičara tiče, sa jednim sam u sukobu, to ste mogli i ovde da čitate -- imam blog o tome.

Ja ne mogu biti odgovoran za postupke drugih ljudi, izvinite. Takođe, nisam rekao da se apsolutno i u svemu slažem sa Kalikom, samo da je kritika ozbiljna i da bi neko ko pretenduje na borbu za "evropske vrednosti", a to je sam organizator Srećko Šekeljić, trebalo da odgovori. Šta je tu, dakle, loše?

Nepoznat mi je rad Kalika, btw. Naleteo sam na tekst surfujući.
Dejan Restak Dejan Restak 20:25 09.02.2008

Re: Kritika

proglasio šarlatanima upravo sa pozicija egzaktne nauke


To isto je rekao Čomski o Lakanu pa nikom ništa. Preneto netom gde oćeš.
Ako treba link javi.

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:28 09.02.2008

Re: Kritika

ono sto mene najvise zapanjuje u slucaju malog maljkovica je nedostatak hrabrosti i licnog postenja da stane iza svojih glupih i neprimerenih reci i izbora.
iako je karijeru zapoceo i u tres medijima se nametnuo kao klon i najbolji prijatelj kic autorke isidore bjelice, ovde, ne crveneci tvrdi da se u njenim emisijama nije pojavljivao zato sto je ceni, vec zato sto je to prostor za promociju ideja
a nisam se tamo pojavio zato što mi se dopada rad Isidore Bjelice, već da bih popularisao svoje političke poglede i zastupao manjinska prava.

znaci, maljkovic se valja u kaljuzi najnizeg i najruznijeg srpskog medijskog tresa, u onim emisijama gde su stalni gosti paljanske komsije autorke, clanovi odbora za odbranu lika i dela ratka mladica, ne zbog togo sto je zeljan slave, sto onu sto ga je stvorila ceni, vec da bi radio za opstu stvar.
aha.
kakav nemoral i kakva ljudska beda.

napad na maljkovica, sam maljkovic naziva napadom na gej zajednicu.

a kad izvredja drugog blogera, koji polemise sa njegovim stavovima i pristane na diskurs "bunda od cincile", onda posle nema dostojanstva da kaze, jeste, vredjao sam i napadao, bas onako kako mene napadaju i vredjaju, vec se vadi kako je bio indisponiran, sirio je zenice, ucio je celu noc, sve mu se pomesalo.
meni je to odsustvo obicne ljudske casti i hrabrosti da se stane iza svojih, makar i sasvim jadnih stavova, posebno potresa.
maljkovic prosto nema muda.

(i, sada naravno krece vriska da sam homofobicna i da psujem. mudamudamudamudamuda. maljkovicu, gde su ti se zaturila?)
JJ Beba JJ Beba 20:31 09.02.2008

Re: Kritika

Prvo, moja razgnevljenost na nasraskog bila je incirana tvrdnjom da je meni JK platila da napišem blog. To sam doživeo i kao intelektualnu uvredu i kao narušavanje ličnog integriteta kroz insinuaciju o potkupljivosti.

pa da imaš malo smisla za humor skapirao bi sa se šarski zeza, pa bi ti sve okrenuo na šalu i onda bi sva ta tvoja pisanija ima više smisla
ovako, bukvalan skoro pa filozof i još ne duhovit. smrt kombibacija.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:31 09.02.2008

Re: Kritika

Debata je i bila o Lakanu, btw. I Altiseru.

No, poenta je da se nsarski nije uvredio, da smo uspeli da nađemo zajednički jezik i da sada imamo korektan odnos. To će, verujem, i on potvrditi.
Milos M Milos M 20:33 09.02.2008

Re: Kritika

Nisam ni ja upoznat sa radom Kalika ali malo sam se zainteresovao pa sam video da njegove tekstove objavljuju u Novoj Srpskoj Politickoj Misli, Vidovdan.org, Politici!! Ovde "omiljenim"!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:34 09.02.2008

Re: Kritika

No, poenta je da se nsarski nije uvredio, da smo uspeli da nađemo zajednički jezik i da sada imamo korektan odnos. To će, verujem, i on potvrditi.


Majke mi, ucitelju on ce to potvrditi, nisam ja hteo da udarim druga i da ga gurnem sa stepenica, ucitelju, nemojte da me izbacujete sa casa, ja bih da ostanem kao i ostala deca da se igraaaaaaaaaaaaam.

gnusno.
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:35 09.02.2008

Re: Kritika

Kažem ja, nemojte ljudi - zaplakaće.
JJ Beba JJ Beba 20:38 09.02.2008

Re: Kritika

da stane iza svojih glupih i neprimerenih reci i izbora.
iako je karijeru zapoceo i u tres medijima se nametnuo kao klon i najbolji prijatelj kic autorke isidore bjelice, ovde, ne crveneci tvrdi da se u njenim emisijama nije pojavljivao zato sto je ceni, vec zato sto je to prostor za promociju ideja


za maljkovića, s ljubavlju
Dejan Restak Dejan Restak 21:05 09.02.2008

Put za kanalizaciju

sasvim pouzdano idemo u tom pravcu.
Učiniću još jedan očajnički pokušaj da se zaustavim.
Fizički prekidam kontak sa internetom.
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:09 09.02.2008

Re: Kritika

--
Spadalo Spadalo 21:16 09.02.2008

Re: Kritika

Koliko radis toliko i dobijes!


Pa evo, ja radim osam sati dnevno, pet dana u nedelji i dobijam ku*ac, da prostis. Neki opet za par godina rada zarade jedanaest miliona evra. Auuu koliko li su oni vise od mene radili? Bas mi je zao tih ljudi.
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:17 09.02.2008

Re: Kritika

da prostis


da izviniš. :)))) meni je ipak bolje: da prostite.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:21 09.02.2008

Re: Kritika

Ja ne znam te dogmatske marksiste koji su sada zaslepljeni nacionalisti, moguce je da ih ima. Medjutim, ako pogledas istaknute nosioce tkz. savremenih i proevroskih ideja u nas, videces da tu, sto se komunizma tice, nisu bas cista posla. Zika Kovacevic, komunisticki funkcioner, Latinka Perovic, Mirko Tepavac takodje...... Borka Pavicevic je 60 ih setala po Beogradu u maovki (njoj Titiv komunizam nije bio dovoljno pravi. B Kovacevic je cerka komunistickog generala, Jelica Minic cerka Milosa Minica komunistickog glavosece, Biserko je radila u ministarstvu inostranih poslova....

šta si hteo da kažeš ovim nabrajanjem?
ljudi su postali građani par exselans.
za razliku od nekih koji su takođe u titovo vreme bili budžovani, što na faksu, što u diplomatiji
pa postali ober nacoši.
ja ne prozivam kao ti, al ako treba, ti ćeš sam da nađeš ko su te cvećke, danas
ambasadori, juče isterivači studenata sa fakulteta u ime te ideologije.
inače, izgleda da nisi čuo da je u partiji postojala frakcija liberala koja je počišćena metlom.
a svi bivši komunisti su bili belo cveće za ove sada.

p.s. i da, kada je reč o roditeljima, misliš da su deca odgovorna za postupke svojih roditelja?
kao što ne mogu da prisvoje slavu svojih roditelja, tako ni loše stvari.
kad je o lošim stvarima reč.
ineče gorepobrojane veoma uvažavam.
idu u korak s vremenom. ne stoje u mestu il idu unazad ko ovi danas.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:54 09.02.2008

Re: Kritika

Dušan Maljković

Dejane, molim vas, polako.





sad je na redu klo - frket



a evo i jednog tolerantnog protkanog samo anđeoskim rečima teksta unuke ove druge s leva

iz kurira isidora bjelica

BLACK SABBATH
KAD IDIOTI MARŠIRAJU
Mr Isidora Bjelica


Bauk idiotizma kruži Srbijom. Pokondireni kvaziintelektualci, najčešće "bivši" de-beovci i tasteri, cenzori i drukeri, na sve strane palamude kako su užasnuti navalom kiča i šunda, pornografije i vulgarnosti, koja ih zapljuskuje iz elektronskih medija i iz tabloidnih novina. Ovi neopuritanci, koji katkad nisu završili ni gimnaziju, a najbrže su zaboravili svoje bivše partijsko poreklo, sastaju se po kojekakvim tribinama, daju intervjue glave naslonjene na svoje debele prste, smrtno ozbiljni i dosadni, definitivni u odluci da moraju spasti narod od narodnih pevačica, manekenki, silikonskih muza, španskih serija, vulgarnih tabloida, psovki i seksa, američke filmske produkcije i nastrane naklonosti prema generalu Mladiću i Raši od Karadžića. Od svega onog što je nakon Titove smrti nesmetano pokuljalo sa liberalnog Zapada u Srbiju na istoku.


i delje

Od onih grotesknih sesija potresene Dragane Milićević na Studiju B, preko Oljicinih purgativnih jakobinskih "Utisaka", da ne govorimo o kritikama i solilokvijima nedoškolovanog Munitića ili pokondirene Borke od Pavićevića, čiji se vapaji ama baš ništa ne razlikuju od doslednih intelektualnih diuretičara Miloševićeve i Titove ere, koji još sanjaju svoje vođe i cenzore. Svi oni imaju isti totalitarni vapaj da očiste ovo "zagađeno" srpsko društvo. Svi bi oni da u Evropu uvedu jednu upristojenu Srbiju, očišćenu od svega onog što je u nju stiglo iz Amerike, od svega onog što je od nje napravilo živu pluralnu tržišnu demokratsku Srbiju izvan staljinističkih propisa Moše Pijade i Vuka Pavićevića, pod čijim čizmama se srpski narod delio na one koji batinaju i one koji poslušno izbegavaju batine.


i jos svasta ponesto od poznate i deklarisano tolerantne spisateljice
Dilan Dog Dilan Dog 21:55 09.02.2008

Re: Kritika

Exitus Letalis

p.s. i da, kada je reč o roditeljima, misliš da su deca odgovorna za postupke svojih roditelja?
kao što ne mogu da prisvoje slavu svojih roditelja, tako ni loše stvari.

kad je o lošim stvarima reč.
ineče gorepobrojane veoma uvažavam.
idu u korak s vremenom. ne stoje u mestu il idu unazad ko ovi danas.

slazem se...
Modesty Blaise Modesty Blaise 22:37 09.02.2008

Put za kanalizaciju

sasvim pouzdano idemo u tom pravcu.


ovde se potpuno slazem.
ne znam da li se tvom timu i tebi u ovo vreme premisljanja u kom pravcu blog treba da ide mota po glavi i preispitivanje sopstvenih gresaka u biranju autora.

Gore si negde naveo kriterijum po kojem si Maljkovicu dao vip status. Kancerogenih izraslina srpske televizijske scene sam srecom postedjena, ali kapiram da si ga pustio jer je drugaciji od nas ostalih blogera i jer ume da se svadja. S obzirom na njegovu prirodnu i stecenu inteligenciju, cenim da Karlesusa svakog dana moze da ocekuje tvoj poziv. Po kom kriterijumu je virtuelna tvorevina world news dobila vip status, kao i izvesna studentkinja slavistike iz Amerike koja se slucajno obrela u Srbiji i dan danas mi nije jasno. O onoj vracari sto se bavi horoskopom da ne govorim.
S obzirom na to kako ti nesrecni ispadi, koji su naravno oprostivi, ljudski je gresiti, opstaju na ovom blogu, ispada da je vip status na blogu b92 dozivotna funkcija, ko marshal.

Smatram tvoje insistiranje na razlicitosti u situaciji ponovne, potpune i sve cesce agresivne getoizacije intelektualne manjine prozapadnjacke orijentacije u Srbiji potpuno pogresnom i opasnom procenom. Ako si zeleo da ovo mesto ima onu liberalnost koju imaju slicna mesta na tom zapadu, onda si zaboravio nesto vrlo bitno. Toj manjini, u Srbiji, na nasu ogromnu zalost, u 21. veku, i dalje je potreban AZIL, UTOCISTE, a ne kafe na cosku da se promuvaju sa gomilom.
Po meni, mnogo je velika steta sto je ne samo ovaj blog, nego citav b92, koji je jednom, ne tako davno, toj manjini citavu jednu deceniju bio jedino utociste, resio da umesto luche postane neonka.



limarija limarija 00:05 10.02.2008

Re: Kritika

Ja mislim, Dusane, da je tvoje plasiranje ovog sumanutog eseja krajnje deplasirano... :) na ovom mestu.
Kakve su bile namere, pitam se?
I sta je poenta ovakvog citiranja?
Koja je tvoja argumentacija? Koje je tvoje razmisljanje po datom pitanju, o ovoj tematici koja je vise nego bitna i vise nego aktuelna?
To je neko vec pitao, nisi se oglasio..

Bez toga tvoj post mi zaista lici na salonsko kvazi-filozofiranje u rukavicama, o formi koju uzima realnost koja se desava van salona... Ta realnost, to je borba nesalonskih pojedinaca, izgleda opet na ulicama, u pokusaju da se promeni nesto, da se oglasi nezadovoljstvo, da se spreci padanje u provaliju...

Za mene licno, deplasirano je iz salona komentarisati bilo sta, tim pre sto osecam i neku pretencioznost u tom cinu...




apatrid apatrid 00:48 10.02.2008

Re: Kritika

Jok. Dusan je kosmomolac, mi smo reakcija, nisi znao ?


Da li je moguće?!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 01:21 10.02.2008

Re: Kritika

Izvinjavam se što ceo dan nisam bio pri kompjuteru, evo na dramu sam stigao tek kad je svršena. Dušane, koliko vidim, moderatori su dobro obavili svoj posao i uklonili sve uvredljive komentare.

A sada reč-dve o Mariju Kaliku. Ovom prilikom neću polemisati sa njegovim elaboratom, već ću ponuditi jedan valjan argumentum ad hominem. Ne poznajem kolegu ali se sećam kada sam krajem devedesetih (mislim da je to bila '99.) na čuvenom Dnevniku RTS1, video Marija kako u svojstvu predsednika Udruženja studenata filozofije Jugoslavije daje punu podršku politici Slobodana Miloševića. Toliko o njegovoj viziji uloge studentskih organizacija u društvu. I rest my case.
irvas irvas 02:07 10.02.2008

Re: Kritika

David Icke
Vama se zamera to što ste autopromoter, što niste dovršen čovek, što ste kao zanimanje navodili "apsolvent filozofije" pa ste to pretvoril u "filozof".

....

Po mom mišljenju, morate prvo dovršiti nekoliko stvari.Najpre sebe.Zadim i studije koje već predugo razvlačite.


apsolvent od svojih 30 i kusur, hahahahaaaa, pa ovo nisam znao!!!

a tek samouverenost u obracanju, pa jos krupne reci, covek bi rekao da je pred kraj doktorata. kad ono...

jbga, kakva drzava, takvi i filozofi.

Dušan Maljković Dušan Maljković 02:15 10.02.2008

Re: Kritika

Prvo, Srećko, nije mi jasno zašto nećeš da odgovoriš na kritiku. Kakve veze ima ko je autor -- valjda su teze tu ključna stvar? Ili misliš da se podrškom Miloševiću svaki mogući odnos ka toj osobi završava, pa i onaj polemički?

Mario je hteo da kaže sledeće: studentske i omladinske organizacije se zapravo nesvesno okreću oko ejdžističke paradigme: mlado je dobro, staro ne valja. Pridajući sebi tako oreol elite, oni smatraju da imaju više prava i da neka prava, posledično, treba oduzeti drugoj strani, kakvo je npr. pravo glasa. Slično važi i za urbane i ruralne, obrazovane i neobrazovane, itd. Manifestaciju te idologije video je u performansu koji je organizovala i SU -- ispravci me ako grešim -- koju ti predstavljaš i za tu tezu je naveo vrlo precizne detalje. Pogeldaj boldovani deo da sad ne ponavljam.

To nije ni glupa ni neosnovana kritika. Mene je zanimalo šta ti imaš da kažeš na to tj. kako ti reflektuješ na praksu svoje organizacije s obzirom na kritičke argumente koji ti se upućuju.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 02:29 10.02.2008

Re: Kritika

Mario je hteo da kaže sledeće: studentske i omladinske organizacije se zapravo nesvesno okreću oko ejdžističke paradigme: mlado je dobro, staro ne valja.

Akciju koju pominjete ti i Mario je organizovalo nekoliko studentskih organizacija u prvom krugu izbora. Ne bih rekao da je u pitanju ejdžizam, već poruka mladima da se ugledaju na iskusnije građane i pođu njihovim putem - pravo na biračko mesto. Zbog toga su neki ovu akciju komentarisali kao omaž društvenoj odgovornosti seniora. Ne treba biti malodušan...
Treger Treger 03:35 10.02.2008

Re: Kritika

adam weisphaut
Inace, gresis, po istorijskoj analogiji vi ste komsomolci jer ste vi anacionalni, vi se borite protiv "velikosrpskog nacionalizma". Isto kao skojevci 1945. Tadasnji tkz. reakcionari su imali ljubav i postovanje prema svom narodu i domovini.Evo Dusan je za besklasno drustvo, protiv je elite, protiv je "evrocentrizma"... A sto se tice nacionalizma, sa rusenjem SSSr-a dogmatski marksisti su se pretvorili u isto tako zaslepljene nacionliste koji opet cezbnjivo gledaju ka zemlji na cijem celu je opet apsolutista, samo ovog puta KGB mafijas.

Adam uz svo dužno poštovanje moram da te ispravim. Putin nije mafijaš on je tvorac mafijaško KGB - oskog modela.E kod njega je naš voja odveo Tadića da mu preda radnu knjižicu i od sada mu se tamo vodi staž.
Dušan Maljković Dušan Maljković 03:51 10.02.2008

Re: Kritika

Srecko Sekeljic
Mario je hteo da kaže sledeće: studentske i omladinske organizacije se zapravo nesvesno okreću oko ejdžističke paradigme: mlado je dobro, staro ne valja.Akciju koju pominjete ti i Mario je organizovalo nekoliko studentskih organizacija u prvom krugu izbora. Ne bih rekao da je u pitanju ejdžizam, već poruka mladima da se ugledaju na iskusnije građane i pođu njihovim putem - pravo na biračko mesto. Zbog toga su neki ovu akciju komentarisali kao omaž društvenoj odgovornosti seniora. Ne treba biti malodušan...


Slažem se da ne treba biti malodušan.

Ali, ja ni pored najbolje volje, u rečenici

„Da li ti želiš da o tvojoj budućnosti presuđuju oni kojima je svejedno u kakvoj ćemo zemlji da živimo u narednih pet godina? Oni koji su ionako najbolje godine već proživeli!”.

ne mogu da ne vidim ejdžizam i da mi se ne digne kosa na glavi -- njima je svejedno, oni će i onako da poumiru. Na sreću ili na žalost, ne znamo kada će ko umreti, a ne umire se isključivo od starosti, ako smem da primetim.

Uostalom, smatram da je Džeki Kolins bila u pravu u mnogim stvarima, a ponajviše kada je rekla -- ma koliko imate godina, vaš život je upravo počeo. Stoga, uvek smo u najboljim godinama, ja bih zaključio.
Treger Treger 04:14 10.02.2008

Re: Kritika

Exitus Letalis

Dušan MaljkovićDejane, molim vas, polako.sad je na redu klo - frketa evo i jednog tolerantnog protkanog samo anđeoskim rečima teksta unuke ove druge s levaiz kurira isidora bjelicaBLACK SABBATHKAD IDIOTI MARŠIRAJUMr Isidora Bjelica
Bauk idiotizma kruži Srbijom. Pokondireni kvaziintelektualci, najčešće "bivši" de-beovci i tasteri, cenzori i drukeri, na sve strane palamude kako su užasnuti navalom kiča i šunda, pornografije i vulgarnosti, koja ih zapljuskuje iz elektronskih medija i iz tabloidnih novina. Ovi neopuritanci, koji katkad nisu završili ni gimnaziju, a najbrže su zaboravili svoje bivše partijsko poreklo, sastaju se po kojekakvim tribinama, daju intervjue glave naslonjene na svoje debele prste, smrtno ozbiljni i dosadni, definitivni u odluci da moraju spasti narod od narodnih pevačica, manekenki, silikonskih muza, španskih serija, vulgarnih tabloida, psovki i seksa, američke filmske produkcije i nastrane naklonosti prema generalu Mladiću i Raši od Karadžića. Od svega onog što je nakon Titove smrti nesmetano pokuljalo sa liberalnog Zapada u Srbiju na istoku.i delje
Od onih grotesknih sesija potresene Dragane Milićević na Studiju B, preko Oljicinih purgativnih jakobinskih "Utisaka", da ne govorimo o kritikama i solilokvijima nedoškolovanog Munitića ili pokondirene Borke od Pavićevića, čiji se vapaji ama baš ništa ne razlikuju od doslednih intelektualnih diuretičara Miloševićeve i Titove ere, koji još sanjaju svoje vođe i cenzore. Svi oni imaju isti totalitarni vapaj da očiste ovo "zagađeno" srpsko društvo. Svi bi oni da u Evropu uvedu jednu upristojenu Srbiju, očišćenu od svega onog što je u nju stiglo iz Amerike, od svega onog što je od nje napravilo živu pluralnu tržišnu demokratsku Srbiju izvan staljinističkih propisa Moše Pijade i Vuka Pavićevića, pod čijim čizmama se srpski narod delio na one koji batinaju i one koji poslušno izbegavaju batine.i jos svasta ponesto od poznate i deklarisano tolerantne spisateljice

Isidora je bi se mogla nazvati začetnikom fašizma jer je u Sarajevudok nije provaljena pravila nacističke žurke.I da joj nije bilo tate i db nebi se izvukla.Ko ne veruje neka se raspita.
Fergal Sarki Fergal Sarki 13:46 10.02.2008

Re: Kritika

Milos M

Stari su sami krivu tu gde jesu! NISU mladi glasali za slobu milosevica! ti isti stari i danas glasaju ili sps ili srs! a tekst je pun nekih komunistickih termina [i][/i]socijalna pravda, drustvena solidarnost, jednakost svih, nekadsnji drustveni ideali (!!!)! Koliko radis toliko i dobijes! nema vise svi jednaki a svaki treci radi! bas me zanimaju godine ovog nastavnika filozofije! i da li je on profesor ili nastavnik, kao sto pise!!


A zasto svi misle da Sloba koji je uhvacen u kradji glasova 2000 kao i 96/97 nije krao izbore i 90, 91 i 92 ?
ja znam da ih je krao, samo sto tada opozicija nije imala infrastrukturu da tu kradju i dokaze.
Kosovo je i onda i sad bilo zlatni rudnik za odrzavanje na vlasti.
Ne kazem da dosta sveta nije glasalo za Slobu, ali hocu da kazem da je u svakoj prilici ukrao dvoljno da bi pobedio i dovoljno da opozicija ne bi bila jaka da ga dotuce na sledecim izborima.
mozda bi Sloba pobedio Milana Panica i bez kradje glasova, ali bi to bila gusta pobeda kao sto je sada pobeda Tadica gusta, a onda u tom slucaju drugaciji bi bio odnos snaga i u skupstini i u vladi pa bi Srbija verovatno mnogo mnogo pre uplovila nazad u mirnu luku a do bombardovanja i nekih drugih situacija mozda nikad ne bi doslo na takav nacin.
buda milic buda milic 14:20 10.02.2008

Re: Kritika

Sve me ovo neodoljivo podseća na onaj vic o tipu koji je ušao u pogrešnu traku na auto-putu i na radiju čuje vest:
"Pažnja svim vozačima, na auto putu je neki manijak ušao u suprotnu traku i vozi velikom brzinom!",
A on na to, izbegavajući automobile kaže:
"Šta jedan manijak?!! Ima ih 100!!!"

U ovom našem slučaju, vozač bi pozvao telefonom saobraćajnu policiju, Kurir i tetku Isidoru i vozeći žutom trakom u suprotnom smeru 30km/h (nikako ne parkirajući, jer bi to značilo popuštanje), pokušavao da objasni rasistički i fašistički osnov obuke na kojoj se zasniva vožnja ostalih vozača, i zbog koje su njega, dakle jedinog ispravnog i nadasve sobraćajnim argumentima naoružanog vozača, nepravedno isključili iz glavnog toka puta koji je na jednakim osnovama namenjen svim građanima, pa tako i njemu.

Zatim bi preko Iphone-a pronašao izjavu onog debelog Jocića, direktora puteva, o bezbednosti naših saobraćajnica i totalno bi ih deplasirano, ali naizgled obavešteno, ubacio u svoju argumentaciju. I kad bi ga neko posle par sati podsetio da ipak vozi suprotnom trakom, on bi na to rekao ok, ali:
Mene je zanimalo šta ti imaš da kažeš na to tj. kako ti reflektuješ na praksu svoje organizacije s obzirom na kritičke argumente koji ti se upućuju.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:42 10.02.2008

Re: Kritika

Dejan Restak
Mislim da je sam komentar vrlo ostra kritika jer jedan sloj drustva karakterise sociokulturnim rasistima odnosno njihovo delovanje rasizmom. Takodje društveni odnosi i komunikacija predstavljeni su u dosta gorem stanju nego što je situacija u diskusiji nakon tvog komentara.
Problem jeste što se očigledno većina komentatora ne slaže sa tvojim odnosno citiranim stavom a naša uloga nije da balansiramo odnos diskusija.


Gospodine Restak,

koliko sam razumeo, tekst kritkuje jednu vrlo RUZNU pojavu odnosno jednu drustvenu grupu koja sebe smatra elitom i koja pausalno napada neke druge drustvene grupe (seosko stanovnistvo i starije ljude) pokusavajuci da ih tretira kao "nizi sloj". Sto se mene tice pravi intelektualci i elita bi morali svoje sposobnosti i znanje da koriste da UBEDE i PRIVUKU manje obrazovane slojeve drustva (koji su cesto podlozni manipulacijama raznih vrsta) na PRAVU stranu. A oni koji ih preziru i vredjaju i nisu elita. Niti akademsko obrazovanje automatski znaci pripadnost eliti ... inace bi i Milosvic, Seselj, Vucic&Co isto bili elita ...

A pomenute pojave zbilja zasluzju najostriju kritiku. I ja ne vidim nista sporno u ovom tekstu. Naravno moze se diskutovati o tome da li je kvalifikacija "rasizam" preostra, ali je to SITNICA u odnosu na to kako bas ovi Maljkovicevi kriticari zloupotrebljavaju preko svake mere rec "fasista" za sve one blogere koji se ne slazu sa njima...

I, koliko vidim, niko ovde i ne diskutuje o samom tekstu nego o Maljkovicu (u tu gresku vidim upadate i vi). I prakticno SVI "napadaci" su ljudi koji na blogu zastupaju jednu politicku opciju pa sve lici na (jos) jednog blogovskog "toplog zeca" protiv politicki nepodobnog blogera (kakve smo, NA ZALOST, imali vise puta prilike da vidimo na blogu i zbog cega su neki VIP blogeri i napustili blog). A posebno je ruzno sto tog "toplog zeca" predvodi clanica politickog saveta pomenute opcije, Biljana Srbljanovic - osoba koja je i sama (NA ZALOST) cesto u nasem drustvu i sama izlozena slicnim napadima od strane svojih protivnika ... Ne znam naravno koji su sve razlozi sto ona neprestano napada Maljkovica na svim blogovima u zadnje vreme (uz pratnju i podrsku svojih politickih "saboraca", ali je moj utisak da je jedan od glavnih razloga to sto je Malkovic jedan od glavnih i najostrijih kriticara pomenute politicke opcije ...

Ne slazem se ni ja u svemu sa Dusanom, ali mislim da se radi o vrlo pametnom coveku koji zbilja nikog ne vredja, vrlo argumentovano i razumno iznosi i brani svoje stavove i da sluzi na cast ovom blogu. I da bi blog izgubio mnogo njegovim odlaskom - sto mi se cini da je zelja i nemera njegovih "napadaca" ...

pozz
Vasilije


irvas irvas 01:30 11.02.2008

Re: Kritika

Virtuelni Vasilije

Ne znam naravno koji su sve razlozi sto ona neprestano napada Maljkovica na svim blogovima u zadnje vreme (uz pratnju i podrsku svojih politickih "saboraca", ali je moj utisak da je jedan od glavnih razloga to sto je Malkovic jedan od glavnih i najostrijih kriticara pomenute politicke opcije ...Ne slazem se ni ja u svemu sa Dusanom, ali mislim da se radi o vrlo pametnom coveku koji zbilja nikog ne vredja, vrlo argumentovano i razumno iznosi i brani svoje stavove i da sluzi na cast ovom blogu. I da bi blog izgubio mnogo njegovim odlaskom - sto mi se cini da je zelja i nemera njegovih "napadaca" ...pozzVasilije


koje razocaranje vasilije.
mora da nisi citao maljkovica. pametan covek, poput tebe, se nikada ne bi ovako izlasnio osim iz nekakve bolesne pobude da vecito kontrira.
ako te mrzi da citas dusanove blogove, probaj da barem pazljivo procitas prepisku ovde. bez veze je sto si se odmah naostrio da napadas biljanu srbljanovic a da nisi ni procitao sta pise mladi srpski filozof (pardon, apsolvent filozofije).

sad izvoli, opljuj me da sam biljanin pionir posto ti je to vrlo cesto jedini argument.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:42 11.02.2008

Re: Kritika

irvas
koje razocaranje vasilije.
mora da nisi citao maljkovica. pametan covek, poput tebe, se nikada ne bi ovako izlasnio osim iz nekakve bolesne pobude da vecito kontrira.
ako te mrzi da citas dusanove blogove, probaj da barem pazljivo procitas prepisku ovde. bez veze je sto si se odmah naostrio da napadas biljanu srbljanovic a da nisi ni procitao sta pise mladi srpski filozof (pardon, apsolvent filozofije).

sad izvoli, opljuj me da sam biljanin pionir posto ti je to vrlo cesto jedini argument.


pa eto irvas,

i ti odgovoris meni sa nekoliko recenica a uspes da pri tom napises par stvari kojima vredjas/diskreditujes Dusana, a koje nemaju veze sa tekstom koji je on ovde izneo i koji je povod za celu prepirku. Inace se i ja slazem sa diskutantom pod nickom "kapabakan" koji je rekao optrilike da ovaj blog nije najsrecnije mesto za diskusiju koja se pokrece Dusanovim tekstom. Ne vidim samo zasto se tako nesto jednostavno ne moze reci a da se covek ne vredja??? I zasto moderatori moraju da reaguju? I zasto se mora odmah mora diskutovati o coveku i o svemu sto je on napisao/uradio?

Ne, zbilja mi je tesko da razumem ovoliku netrpeljivost vas "pionira" prema drugacijem misljenju. I zelju da po svaku cenu ponizite/vredjate/eliminisite ljude cije vam se misljnenje ne svdija ... pogotovo one koji su kriticki raspolozeni prema politickoj opciji koju zastupate. I zar tebi ne bi bilo dosadno da citas ovaj blog ako bi na njemu bili samo tvoji istomisljenici koji se u svemu slazu i uzajamno tapsu po ramenima?

pozz
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:43 11.02.2008

Re: Kritika

Stvarno, iz dubimne duse, zalim malog srpskog gradjanina koji je primoran da zivi okruzen bljuvotinama na svakodnevnoj bazi. Ovo je strasno. Danas citam sve ovo po prvi put i sve mi se pomesalo....A ustvari izasla sam ovde da pronadjem bar nesto o okupljanju ispred Platoa. Vec sam 'istusirana" od strane drugarice iz Beograda koja kaze da vise nema snage za razne stvari koje joj njena zemlja priprema, razumljivo, ali da se umorila i da hoce tek sada da se pobrine o svom zivotu....jbga nije nam po 15 godina, drugim recima, kakav Plato, kakvi bakraci. Ne znam da li sam izbegla sve na vreme, ili ne, nije bitno, ali volela bih da sam makar muva ispred tog, cak i mog bivseg, u jednom periodu, fakulteta.

Ako je nekima dobro, onda nista.

Sta se desava na Platou? Kakve su vesti odatle? Sada je kod vas vec 3:30 posle podne. Mora da je neko bio, nesto snimio....reakcije.....
irvas irvas 01:33 12.02.2008

Re: Kritika

Virtuelni Vasilije

pa eto irvas,i ti odgovoris meni sa nekoliko recenica a uspes da pri tom napises par stvari kojima vredjas/diskreditujes Dusana, a koje nemaju veze sa tekstom koji je on ovde izneo i koji je povod za celu prepirku. Inace se i ja slazem sa diskutantom pod nickom "kapabakan" koji je rekao optrilike da ovaj blog nije najsrecnije mesto za diskusiju koja se pokrece Dusanovim tekstom. Ne vidim samo zasto se tako nesto jednostavno ne moze reci a da se covek ne vredja??? I zasto moderatori moraju da reaguju? I zasto se mora odmah mora diskutovati o coveku i o svemu sto je on napisao/uradio?Ne, zbilja mi je tesko da razumem ovoliku netrpeljivost vas "pionira" prema drugacijem misljenju. I zelju da po svaku cenu ponizite/vredjate/eliminisite ljude cije vam se misljnenje ne svdija ... pogotovo one koji su kriticki raspolozeni prema politickoj opciji koju zastupate. I zar tebi ne bi bilo dosadno da citas ovaj blog ako bi na njemu bili samo tvoji istomisljenici koji se u svemu slazu i uzajamno tapsu po ramenima?pozz

vasilije, nemam problem da citam drugacija misljenja. npr, ti si jedan od blogera koji uglavnom misli drugacije od mene (barem sto se srpske politike tice) i sa tobom nikada nisam imao problem da diskutujem. sa drugim blogerima takodje nemas probleme ovakve prirode. niko te ne omalovazava, sta vise, jedan si od najpopularnijih blogera ovde bez obzira sto ne delis misljenje vecine. znas zbog cega? zato sto si pametan, zato sto vesto polemises uvazavajuci misljenje sagovornika i zato sto umes da razmisljas bez obzira kakvu politiku podrzavas. dusan maljkovic je druga prica. necu da ponavljam ono sto sam vec rekao nebrojeno puta niti zelim da ponavljam ono sto su drugi blogeri pisali protiv maljkovica. ja razumem tvoju odbranu lika i dela naseg mladog filozofa ali razmisli vasilije, ima li takva odbrana smisla?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 15:15 09.02.2008

PODRSKA

& PREPORUKA
Daca Daca 15:16 09.02.2008

Protest

Imate moju podrsku iz sveg srca : ))) Idemo opet sve iz pocetka, pistaljke, lonci, poklopci... Ne znam ljudi kako vi, ali ja imam takav bes u sebi i zaista zivim za momenat da vidim Kostunicu osudjenog! On mora da odgovara za sva zlodela od 2000 ite godine, za svo zlo koje je ucinio narodu, od ubistva Zorana preko podrske njegovim ubicama, da ne pricam, ionako sve znate.
VanjaGator VanjaGator 15:24 09.02.2008

Konacno!



Be there or be square! :)
Spiridon Spiridon 15:33 09.02.2008

Re: Konacno!

VanjaGator



Be there or be square! :)


e bukvalno imam istu, samo na celicnom lancu
VanjaGator VanjaGator 15:37 09.02.2008

Re: Konacno!

Treba da napravimo spomenik pistaljki, kao jedinom razumnom glasu u nekim trenucima.
Spiridon Spiridon 15:42 09.02.2008

Re: Konacno!

VanjaGator

Treba da napravimo spomenik pistaljki, kao jedinom razumnom glasu u nekim trenucima.


fenomenalna inicijativa
nikolla90 nikolla90 16:20 09.02.2008

Re: Konacno!

Spiridon




Be there or be square! :)

e bukvalno imam istu, samo na celicnom lancu


Ja potpuno istu. :)
citadin citadin 19:29 09.02.2008

Re: Konacno!

Upravo! Sjajna ideja!
metanoia metanoia 15:25 09.02.2008

Jasna poruka funkcionerima

Odlično, neka bude svim političkim funkcionerima jasno da građani preuzimaju inicijativu i da su spremni da sudbinu zemlje stave u svoje ruke. Nego, zna li neko hoće li biti slične akcije u našoj "Srpskoj Atini"?
doktorka doktorka 16:15 09.02.2008

a sta ste

do sada cekali ?
Kazezoze Kazezoze 16:32 09.02.2008

PODRSHKA STUDENTIMA

IZ DIJASPORE!!!
metanoia metanoia 17:01 09.02.2008

Re: a sta ste

Kako to misliš? Mislim da je tajming savršen.
doktorka doktorka 17:33 09.02.2008

Re: a sta ste

metanoia
Kako to misliš? Mislim da je tajming savršen.


tajming je bio kad je djindjic ubijen
metanoia metanoia 17:50 09.02.2008

Re: a sta ste

Pa zašto nisi onda izašla da demonstriraš?
doktorka doktorka 17:52 09.02.2008

Re: a sta ste

metanoia
Pa zašto nisi onda izašla da demonstriraš?



sama?
metanoia metanoia 18:31 09.02.2008

Re: a sta ste

O tome ti i govorim, onda smo bili još uvek jedna stranka, odgovornost je obostrana. Uostalom, u tom momentu nije bilo ni vreme ni mesto za demonstracije.
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:36 09.02.2008

Re: a sta ste

To nije tačno.
Bilo je pravo vreme, pravo mesto, samo što niko nije imao interes da artikuliše demonstracije i spreči početak kraja. Početak kraja je kohabitacija Tadića i Koštunice. I da budem potpuno precizan - LDP je organizovao demonstracije povodom toga. Gde smo bili, šta smo radili - to je pitanje.
doktorka doktorka 18:40 09.02.2008

Re: a sta ste

ceda_urosevic
To nije tačno. Bilo je pravo vreme, pravo mesto, samo što niko nije imao interes da artikuliše demonstracije i spreči početak kraja. Početak kraja je kohabitacija Tadića i Koštunice. I da budem potpuno precizan - LDP je organizovao demonstracije povodom toga. Gde smo bili, šta smo radili - to je pitanje.

tacno tako.
doktorka doktorka 18:49 09.02.2008

Re: a sta ste

metanoia
O tome ti i govorim, onda smo bili još uvek jedna stranka, odgovornost je obostrana. Uostalom, u tom momentu nije bilo ni vreme ni mesto za demonstracije.



To Vam je Tadic porucio? pa nisam ja od juce . studentske organizacije koje pozivaju na demonstracije , moraju da postave jasne zahteve: a to su saradnja sa hagom , zabrana rada neonacistickim organizacijama kao sto su Obraz , Nomokanon , Nashi Stormfront sajber organizaciji i td i priznavanje nezavisnosti Kosovu , pa ce tek tada te demonstracije imati smisla. Ovako , je to samo nastavak Tadiceve kampanje.
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:58 09.02.2008

Re: a sta ste

Ja ću podržati protest. Slažem se da je to slabo artikulisano, pomalo plašljivo sročeno, ali, na žalost - jedino što studenti imaju sada.
metanoia metanoia 19:14 09.02.2008

Re: a sta ste

Potpuna saradnja sa Haškim Tribunalom i izručenje Mladića i ostalih optuženih - Apsolutno DA, zabrana rada ektremnim organizacijama - DA, potpisivanje SSP-a - Apsolutno DA, priznavanje nezavisnosti KOSOVA - Apsolutno NE. Čak i ako je bitka za južnu srpsku pokrajinu izgubljena i epilog jasan, zašto bi još i učestvovali i pripomagali u jednom takvom činu kao što je slučaj sa rušenjem teritorijalnog integriteta naše zemlje.
doktorka doktorka 19:15 09.02.2008

Re: a sta ste

ceda_urosevic
Ja ću podržati protest. Slažem se da je to slabo artikulisano, pomalo plašljivo sročeno, ali, na žalost - jedino što studenti imaju sada.

treba podrzati protest . ali ne sme se samo zadovoljiti potpisivanjem sporazuma sa eu , ako do tog potpisivanje dodje. to je poenta.
doktorka doktorka 19:17 09.02.2008

Re: a sta ste

metanoia
Potpuna saradnja sa Haškim Tribunalom i izručenje Mladića i ostalih optuženih - Apsolutno DA, zabrana rada ektremnim organizacijama - DA, potpisivanje SSP-a - Apsolutno DA, priznavanje nezavisnosti KOSOVA - Apsolutno NE. Čak i ako je bitka za južnu srpsku pokrajinu izgubljena i epilog jasan, zašto bi još i učestvovali i pripomagali u jednom takvom činu kao što je slučaj sa rušenjem teritorijalnog integriteta naše zemlje.


pa zato sto je kosovo albansko.
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:29 09.02.2008

Re: a sta ste

Slažem se, ja bih dodao ovoj deklaraciji sledeće izmenjeno saopštenje LDP-a (preuzeto sa ldp.org.yu) i par svojih reči, da vidi Srećko šta bih ja voleo da vidim u ovoj deklaraciji, verujem i većina svih nas:

...
Mi, studenti i madi Srbije, zahtevamo raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.
Samo dva dana posle pobede evropske Srbije na predsedničkim izborima, jasno je da je zajednički zahtev DSS, SRS i SPS za održavanjem skupštinske sednice, pokušaj da se preuzme vlast bez izbora i da se spreči evropski put Srbije.

Pokazalo se da su i pozivanje Tomislava Nikolića na razgovore u izbornoj noći, i dvodnevno ćutanje i oklevanje Borisa Tadića i DS, da uprkos 2,3 miliona osvojenih glasova za Evropu, jasno zatraže prevremene parlamentarne izbore, otvorili put Vojislavu Koštunici da pokuša da uzurpira izborni rezultat i da ukine evropsku budućnost gradjanima Srbije.
...
Mi, studenti i mladi Srbije, zahtevamo od nadležnih institucija da odmah i bez odlaganja intiziviraju aktivnosti u vezi sa ispunjenjem glavne prepreke potpisivanja SSA - hapšenja Ratka Mladića i drugih optuženih za ratne zločine.
...
Mi, studenti i mladi Srbije, zahtevamo potpisivanje političkog ugovora sa EU, bez odlaganja i nastavak započetih procesa EU integracija.
...
Mi, studenti i mladi Srbije, odlučni smo u tome da damo svu podršku proevropskim snagama na političkoj sceni Srbije, od kojih zahtevamo da se obavežu da će ispuniti volju većinskog dela građana - vraćanje naše zemlje na evropski put i nastavak procesa integacije Srbije u EU kao osnovni nacionalni interes.
...

tako nekako, al' ko mene pita...
metanoia metanoia 20:20 09.02.2008

Re: a sta ste

pa zato sto je kosovo albansko.


Isto koliko je i Srem Hrvatski, Bačka Mađarska ili Istra Italijanska... Gde je tome kraj?
doktorka doktorka 20:50 09.02.2008

Re: a sta ste

metanoia
pa zato sto je kosovo albansko.Isto koliko je i Srem Hrvatski, Bačka Mađarska ili Istra Italijanska... Gde je tome kraj?

e vidite, u tome je kljucni problem jer mnogi razmisljaju poput vas
metanoia metanoia 21:12 09.02.2008

Re: a sta ste

Ne bih se složio sa vama, a o tome svedoče i komentari kroz koje se jasno može videti način na koji ja razmišljam, a to sigurno nije mišljenje većine.
Kazezoze Kazezoze 21:23 09.02.2008

Re: a sta ste

metanoia
Ne bih se složio sa vama, a o tome svedoče i komentari kroz koje se jasno može videti način na koji ja razmišljam, a to sigurno nije mišljenje većine.

svakako da nije. ti razmishljash sa pozicije crkve i ochuvanja materijalnih dobara na kosovu, a vecina ovde razmiishlja kao i evropa i gleda se prvenstveno ljudska populacija koju chine 90% albanaca.
metanoia metanoia 22:19 09.02.2008

Re: a sta ste

Hoćete da kažete da moje mišljenje nije evropsko? A što se "crkvenosti" moga mišljenja tiče, bar ukoliko se pod tim mišljenjem podrazumeva mišljenje nekih velikodostojnika SPC? Onda grešite. Uostalom, u to će te se uskoro i sami moći uveriti iz mojih tekstova.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 03:02 10.02.2008

Re: a sta ste

tako nekako, al' ko mene pita...

Hvala na predlogu!
Treger Treger 04:18 10.02.2008

Re: a sta ste

ceda_urosevic
To nije tačno. Bilo je pravo vreme, pravo mesto, samo što niko nije imao interes da artikuliše demonstracije i spreči početak kraja. Početak kraja je kohabitacija Tadića i Koštunice. I da budem potpuno precizan - LDP je organizovao demonstracije povodom toga. Gde smo bili, šta smo radili - to je pitanje.

Tako je. Samo niko nije znao da će ovaj maneken izroniti niodkuda.
milosib milosib 19:48 10.02.2008

Re: a sta ste

@ceda urosevic
Mi, studenti i madi Srbije, zahtevamo raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.
Samo dva dana posle pobede evropske Srbije na predsedničkim izborima, jasno je da je zajednički zahtev DSS, SRS i SPS za održavanjem skupštinske sednice, pokušaj da se preuzme vlast bez izbora i da se spreči evropski put Srbije

Tražimo i da se LDP aklamacijom proglasi za vladajuću partiju u Srbiju sa 240 poslanika, ostale dajemo manjinama.

Halo ljudi, izbori su bili pre godinu dana i poslanici u Skupštini Srbije su legitimni, a mogu po svojoj volji i potpuno zakonito da formiraju skupštinsku većinu i vladu. Ovo su osnove parlamentarne demokratije. To što se vama ne sviđa ovaj sastav Skupštine nije razlog da pravite budalu od sebe sa ovakvim izjavama.

gayok gayok 16:27 09.02.2008

protest

stavio sam info na:
http://www.gayok.mojblog.co.yu/
Dawngreeter Dawngreeter 16:40 09.02.2008

Posao...

Nadam se da cu nekako uspeti da izadjem sa posla da bih se pridruzio protestu. Ako se to ispostavi nemogucim, nadam se da ce se okupiti toliko ljudi na protestu da moje eventualno prisustvo ne bi pravilo nikakvu razliku.


Nadam se takodje da nece doci do nemilih susreta sa Obrazovciam i slicnim fashistima.
irvas irvas 16:46 09.02.2008

Re: Posao...

Dawngreeter
Nadam se da cu nekako uspeti da izadjem sa posla da bih se pridruzio protestu. Ako se to ispostavi nemogucim, nadam se da ce se okupiti toliko ljudi na protestu da moje eventualno prisustvo ne bi pravilo nikakvu razliku.

ja nazalost ne mogu da se iskombinujem posto ne zivim u beogradu. takodje delim tvoju nadu da moje neprisustvo nece umanjiti znacaj.
Dawngreeter
Nadam se takodje da nece doci do nemilih susreta sa Obrazovciam i slicnim fashistima.

ishod takvog susreta ce zavisiti od broja prisutnih.
ZATO SVI NA PROTEST!!!


niki m niki m 17:06 09.02.2008

Re: Posao...

ja nazalost ne mogu da se iskombinujem posto ne zivim u beogradu. takodje delim tvoju nadu da moje neprisustvo nece umanjiti znacaj.



Steta, bez vas ovaj protest nece imati znacaj koji bi, inace, mogao da ima. Ja cu svakako otici i nosicu slike Ive Lole Ribara, Adema Jasarija i Srecka Sekeljica.
irvas irvas 17:11 09.02.2008

Re: Posao...

niki m
Ja cu svakako otici i nosicu slike Ive Lole Ribara

?
Adema Jasarija

?
i Srecka Sekeljica.

?
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 17:09 09.02.2008

I opet na ulice..

Dolazim, naravno
Filip2412 Filip2412 17:34 09.02.2008

pogresan pristup

Ako zaista zelite ulazak u EU treba organizovati skup podrske nezavisnosti Kosova jer je ocigledno to jedini uslov za ulazak Srbije u EU. Ovako imate gomilu besmislenih parola "Ocemo u Evropu", :"Evropa nema alternativu.." pa da li ste vi svesni da i 60% glasaca radikalne stranke hoce u EU?

Da, hoce ali ne bez Kosova...
Dakle ovako napravljene demonstracije su usmerene na EU ne na nase politicare jer nasi politicari velikom vecinom zele u EU ali sa Kosovom...

Da li uvidjate problem?
doktorka doktorka 17:50 09.02.2008

Re: pogresan pristup

Filip2412
Ako zaista zelite ulazak u EU treba organizovati skup podrske nezavisnosti Kosova jer je ocigledno to jedini uslov za ulazak Srbije u EU. Ovako imate gomilu besmislenih parola "Ocemo u Evropu", :"Evropa nema alternativu.." pa da li ste vi svesni da i 60% glasaca radikalne stranke hoce u EU? Da, hoce ali ne bez Kosova... Dakle ovako napravljene demonstracije su usmerene na EU ne na nase politicare jer nasi politicari velikom vecinom zele u EU ali sa Kosovom...Da li uvidjate problem?

apsolutno ste u pravu.
milosib milosib 18:19 10.02.2008

Re: pogresan pristup

Filip2412
Ako zaista zelite ulazak u EU treba organizovati skup podrske nezavisnosti Kosova jer je ocigledno to jedini uslov za ulazak Srbije u EU. Ovako imate gomilu besmislenih parola "Ocemo u Evropu", :"Evropa nema alternativu.." pa da li ste vi svesni da i 60% glasaca radikalne stranke hoce u EU? Da, hoce ali ne bez Kosova... Dakle ovako napravljene demonstracije su usmerene na EU ne na nase politicare jer nasi politicari velikom vecinom zele u EU ali sa Kosovom...Da li uvidjate problem?

Baš bih voleo da vidim taj skup. Slušaj dečko, da organizujemo jednu ekipu da ti otme stan,a onda da izađemo na ulicu i podržimo ih i sprečimo policiju da ih istera.
zdravosrecno zdravosrecno 19:04 09.02.2008

Re: Месечина 3

Strongman Strongman 19:34 09.02.2008

Nadam se da GRUDVA

koju pocinjete sutra da kotrljate nije u dolini vec na vrhu brda i da ce da se pretvori u lavinu protesta. Jezim se dok pisem i imam velika ocekivanja. Nadam se da politika nece biti lose-lose situacija za gradjane Srvije.

Samo snazan i uporan protest moze da nas dovede u situaciju da nas beskicmenjak Tadic povede napred jer nema ko drugi..

PREPORUKA

Spasi Srbiju i ubi seee
Kostuniceee
blackbox blackbox 19:36 09.02.2008

nemojte da ljutite ministra prosvete



Beograd -- Ministri Demokratske stranke Srbije sve češće optužuju Evropu i zapadne zemlje da prete Srbiji.

Tako Zoran Lončar, čiji je resor prosveta, koristi svaku priliku da upozori na političke opasnosti koje prete našoj zemlji. Svečani govor na otvaranju 24. Zimskih susreta učitelja bio je idealna prilika za ministra Lončara da pedagoške radnike upozna sa gorućim državnim problemima
"Danas ne mogu, a da ne ponovim da je naše nastojanje da se dosledno i principlijelno borimo, što podrazumeva i borbu za duhovni, ali i materijalni intergtitet i da se dosledno i principijelno protiv onih koji nastoje da nam silom i nepravom oduzmu 15 odsto naše teritorije, naše Kosovo i Metohiju", rekao je Lončar.

U svojevrsnom političkom govoru na 24. Zimskim susretima učitelja, ministar Zoran Lončar pozvao je pedagoške radnike da mlade vaspitavaju u duhu rodoljublja uz napomenu da je u sudbonosmom trenutku za zemlju presudna i uloga obrazovanja.

Ministar prosvete smatra da ima racionalno objašnjenje za svoj neprestani politički angažman.

"Razlog je vrlo jednostavan - zato što sam član Vlade okuplja nas pet tačaka od kojih je prva tačka teritorijalni integritet, a on je ugrožen kada je u pitanju Kosovo i Metohija", rekao je Lončar.

Lončar se retko izjašnjava o štrajkovima u prosveti, dok se o veoma lošim rezultatima naših petnaetogodišnjaka na PIZA testu nije ni izjasnio, ali se zato ne ustručava da je izjavi da je Slovenija koja predsedava EU sve samo nije sila ili da javno upozori da NATO pokušava da stvori kvazidržavu na Kosovu.

U objašnjenima mu pomaže kolega iz Vlade, Slobodan Samardžić koji, iako na falkultetu predaje o EU, smatra da je Evropa dogma i utopija, a ne bira ni reči kada komenatriše aktuelne ponude sa zapada.

"Sadržina sporazuma je jedno veliko ništa. Jedno duplo golo", kaže on.

Stručnjaci upozoravaju da je cilj antievropske kampanje ministara iz DSS-a priprema kako bi se opravdala samoizolacija zemlje.

Slobodan Marković sa Fakulteta poliitčkih nauka kaže da će i Lončar i Samardžić, kao univerzitetski profesori, osetiti osudu javnosti, ali i akademske zajednice.

"Smatraće ih za šarlatane, neozbiljne ljude koji moraju da paze šta govore – svoj kredibilet profesora su doveli u pitanje", kaže Marković.
niki m niki m 19:50 09.02.2008

Re: nemojte da ljutite ministra prosvete

Slobodan Marković sa Fakulteta poliitčkih nauka kaže da će i Lončar i Samardžić, kao univerzitetski profesori, osetiti osudu javnosti, ali i akademske zajednice.

"Smatraće ih za šarlatane, neozbiljne ljude koji moraju da paze šta govore – svoj kredibilet profesora su doveli u pitanje", kaže Marković.


Sta ovo znaci? Posto se politicka uverenja profesora Markovica kose sa uverenjima ministara Loncara i Samardzica, on odmah zakljucuje da ce oni "osetiti osudu javnosti, ali i akademske zajednice". Ne govori profesor Markovic, a ni B92, koji je napravi ovu vest, odakle njemu pravo da govori u ime javnosti i akademske zajednice. Srecom nemamo vise more, jer da imamo vec bi profesor Markovic pripretio i Golim Otokom.
blackbox blackbox 22:42 09.02.2008

Re: nemojte da ljutite ministra prosvete


niki m
Slobodan Marković sa Fakulteta poliitčkih nauka kaže da će i Lončar i Samardžić, kao univerzitetski profesori, osetiti osudu javnosti, ali i akademske zajednice."Smatraće ih za šarlatane, neozbiljne ljude koji moraju da paze šta govore – svoj kredibilet profesora su doveli u pitanje", kaže Marković.

Sta ovo znaci? Posto se politicka uverenja profesora Markovica kose sa uverenjima ministara Loncara i Samardzica, on odmah zakljucuje da ce oni "osetiti osudu javnosti, ali i akademske zajednice". Ne govori profesor Markovic, a ni B92, koji je napravi ovu vest, odakle njemu pravo da govori u ime javnosti i akademske zajednice. Srecom nemamo vise more, jer da imamo vec bi profesor Markovic pripretio i Golim Otokom.

Pa znači upravo to što znači. Ja sam samo stavio tekst sa B92.Valjda i taj prof. Marković misli da ima patriotsko pravo da kaže nešto. Verovatno polazi od ponašanja Lončara pa ko veli ajde da kažem nešto o onome što nije moj posao a o onome što je moj posao neću za inat. Možda čovek misli da je u manjini pa po tom osnovu ima pravo da svoj stav proglasi većinskim kao i poremijer u vladi.
Da se ne zezamo, način na koji Lončar i Samardžić brane Kosovo je takav da im već sa Kosova poručuju i mole da ih više ne brane.
Odakle mu pravo, to pitajte njega, valjda otuda odakle i vama.
Mili Mili 19:44 09.02.2008

U redu za red

Šta sve mlad čovek mora preturiti preko leđa u današnje vreme, za ono malo očekivane budućnosti treba kumiti i moliti jer ona se ne podrazumeva, kao što je diljem ovog našeg belog sveta očekivano normalna pojava. Ne, kod nas to ne ide onako lagano kao što to mladi evropljanin nasledjuje rodjenjem, ovde je to stvar trgovine i umešnosti potkusurivanja. Sedi i čekaj, za sve ima spravljen red, podugačka lista čekanja, ako se desi da nekim pukim slučajem svoj red ne dočekaš, postoji pravni lek kojim lično pravo reda možeš preneti na mlađeg naslednika, (ako si u medjuvremenu uspio obaviti “ono“) pa neka ga, mlad je, može. Staneš malo sa strane da mu ne smetaš i da mu ne odvlačiš pažnju, ali nek on zna da si ti tu, šta znaš, da mu se nadješ pri ruci kad zaškripi u redu ili ako se desi neka nepredvidjena situacija. On vas je verovatno krišom posmatrao dok čekate u redu pa je onda kući vežbao, stane pred ogledalo i ćuti, ne mrda. Posle par sati napornog treninga čekanja pobedonosno konstatuje: “ ... alal ga čekam! “. Duša od života.
Ako ima vas koji niste dovoljno trenirali da čekate, probajte drugačije, mesto u redu nikad ne zastareva, mladost ne možete prolongirati.
Nune Popović Nune Popović 19:59 09.02.2008

Podrška

Puna podrška studentima!
Ciljevi su vam jasni i opravdani.
Želim vam uspeh.

niki m niki m 20:08 09.02.2008

Re: Podrška

Puna podrška studentima!
Ciljevi su vam jasni i opravdani.


Vasim otvorenim pismom ste pokrenuli lavinu dogadjaja. Srpska javnost se jos nije smirila.
ivana23 ivana23 20:09 09.02.2008

Napolje iz politicke caure

Filip2412 Filip2412 20:29 09.02.2008

NEJASNI CILJEVI

Puna podrška studentima!
Ciljevi su vam jasni i opravdani.


Meni ciljevi uopste nisu jasni. Za Evropu se zalaze bar 75% gradjana Srbije kao i politickih struktura.
Sam Toma Nikolic je izjavio da potpuno podrzava tadica u njegovoj borbi za "i Evropu i Kosovo"

Da li cete sad da se pravite blesavi ko Tadic ili cete jasno staviti nezavisnost Kosova kao zahtev?

Ja mislim da studenti imaju mentalni kapacitet dovoljan da shvate prostu istinu: Nema nam EU bez priznavanja nezavisnosti Kosova. A valjda ste i toliko pismeni da gledate vesti zapadnih medija.

Ovakav poziv na protest je cisto gubljenje vremena i svima savetujem da gledaju sebe, knjigu u sake, zavrsavaj skolu pa spasavaj svoje dupe. dangubljenje po protestima gde se ne zna sta se hoce a galami se mnogo je samo prilika za samopromociju pojedinaca.
niki m niki m 20:40 09.02.2008

Re: NEJASNI CILJEVI

Ja mislim da studenti imaju mentalni kapacitet dovoljan da shvate prostu istinu: Nema nam EU bez priznavanja nezavisnosti Kosova. A valjda ste i toliko pismeni da gledate vesti zapadnih medija.


Znaju to organizatori protesta ali je procena da jos nije sazreo trenutak.
Filip2412 Filip2412 20:45 09.02.2008

Re: NEJASNI CILJEVI

Znaju to organizatori protesta ali je procena da jos nije sazreo trenutak.

Ako je tako onda predlazem jednu veliku parolu na pocetku kolone:

"Mi smo mladi, lepi i ne znamo sta hocemo!"
David Icke David Icke 21:18 09.02.2008

Re: Podrška

niki m
Puna podrška studentima!
Ciljevi su vam jasni i opravdani.

Vasim otvorenim pismom ste pokrenuli lavinu dogadjaja. Srpska javnost se jos nije smirila.

Nestorijanac, vi li ste ovo?! Pa gde ste do sada, pobogu?
JJ Beba JJ Beba 21:22 09.02.2008

Re: Podrška

Nestorijanac, vi li ste ovo?! Pa gde ste do sada, pobogu?

idavide, meni ovo sumnjivo
G r o f G r o f 21:56 09.02.2008

Re: NEJASNI CILJEVI

Ja mislim da studenti imaju mentalni kapacitet dovoljan da shvate prostu istinu: Nema nam EU bez priznavanja nezavisnosti Kosova.


Što će im mentalni kapacitet kad ste vi sve lepo objasnili

zavrsavaj skolu pa spasavaj svoje dupe


i dali smernice za bolje sutra.
Čestitam.
Nune Popović Nune Popović 01:52 10.02.2008

Buđenje!

NA ULICU!

Željka Buturović Željka Buturović 19:59 09.02.2008

studentski protest

Predstavnicima građana i nosiocima vlasti u Srbiji želimo da pošaljemo jasan i nedvosmislen apel da ne sme biti kockanja sa evropskom perspektivom naše zemlje. Ovom akcijom zahtevamo odgovoran pristup u rukovođenju državom i donošenje svih važnih odluka koje potvrđuju evropski kurs Srbije i ostvaruju osnovna očekivanja većine građana...Ovi zahtevi su predati Vladi...

sve je to fino, ali studenti i omladina su gradjani kao i svi drugi i nema nekog razloga zasto bi demokratski izabrana vlast davala prioritet njihovim zahtevima, njihovom tumacenju politicke situacije i njihovoj proceni "ocekivanja vecine gradjana". ti politicki stavovi su vec prisutni u parlamentu i vladi preko predstavnika konkretnih politickih stranaka.

osim toga, studenti i mladi nisu nikakav monolit niti svi imaju istovetne politicke stavove. raznolikost njihovih politickih stavova je takodje reprezentovana kroz parlament i vladu.
David Icke David Icke 21:35 09.02.2008

Re: studentski protest

Željka Buturović
sve je to fino, ali studenti i omladina su gradjani kao i svi drugi i nema nekog razloga zasto bi demokratski izabrana vlast davala prioritet njihovim zahtevima...

Iz ovoga zaključujem da na isti način osuđujete i nekadašnje antivijetnamske proteste američkih studenata, a to vas bolje legitimiše od bilo čega što ste do sada napisali.

Protest kineskih studenata na Tjenanmenu namerno ne pominjem, znam da biste mi odgovorili "lepo sam rekla: demokratski izabrana vlast ne treba da obraća pažnju na zahteve studenata".

A trebalo bi baš njih da pomenem. Jer, ova je vlast demokratska tačno koliko i ona u Kini.
JJ Beba JJ Beba 21:41 09.02.2008

Re: studentski protest

Iz ovoga zaključujem da na isti način osuđujete i nekadašnje antivijetnamske proteste američkih studenata, a to vas bolje legitimiše od bilo čega što ste do sada napisali.

....i studente koji su zajedno sa ostalim građanima izašli na ulice istambula da protestuju protiv marama
Željka Buturović Željka Buturović 21:54 09.02.2008

Re: studentski protest

Iz ovoga zaključujem da na isti način osuđujete i nekadašnje antivijetnamske proteste američkih studenata, a to vas bolje legitimiše od bilo čega što ste do sada napisali.

nemam pojma o cemu pricate. ja uopste ne osudjujem studentske proteste (ni ove, a ni druge koje pominjete).

to i dalje ne znaci da su studenti i mladi kao grupa nesto specijalno i da vlada ima nekakvu obavezu da obraca paznju na njihove zahteve. da se ne ponavljam, jer sam sve vec objasnila u prvom postu: u sastavu parlamenta i vlade su vec zastupljene politicke ideje ovih studentskih organizacija u srazmeri u kojoj one zaista odrazavaju "ocekivanja vecine gradjana".

pidola pidola 22:17 09.02.2008

Re: studentski protest


to i dalje ne znaci da su studenti i mladi kao grupa nesto specijalno i da vlada ima nekakvu obavezu da obraca paznju na njihove zahteve.

pokusavam da shvatim ovo,al ne idemi.
mladi,i toga ima ovde?
hoces da kazes da vlada nema obavezu prema mladima?
treba da porastu,da bi ovo bila i njihova drzava,kako ce ako niko ne vodi brigu o njima?


u sastavu parlamenta i vlade su vec zastupljene politicke ideje ovih studentskih organizacija u srazmeri u kojoj one zaista odrazavaju "ocekivanja vecine gradjana".

jesu li?
koja je to srazmera,koja su to ocekivanja?
nemoj na osnovu sebe da cenis,svako ima neka svoja ocekivanja.
ili su jos mladi,nebitni?

Taska Dana Taska Dana 00:48 10.02.2008

Re: studentski protest

Željka Buturović

Iz ovoga zaključujem da na isti način osuđujete i nekadašnje antivijetnamske proteste američkih studenata, a to vas bolje legitimiše od bilo čega što ste do sada napisali.

nemam pojma o cemu pricate. ja uopste ne osudjujem studentske proteste (ni ove, a ni druge koje pominjete).

to i dalje ne znaci da su studenti i mladi kao grupa nesto specijalno i da vlada ima nekakvu obavezu da obraca paznju na njihove zahteve. da se ne ponavljam, jer sam sve vec objasnila u prvom postu: u sastavu parlamenta i vlade su vec zastupljene politicke ideje ovih studentskih organizacija u srazmeri u kojoj one zaista odrazavaju "ocekivanja vecine gradjana".



E, dakle...ne mogu da verujem !!!!

buda milic buda milic 14:44 10.02.2008

Re: studentski protest

Ako uzmemo da su studenti, kao deo ambiciozne omladine koji je nastavio školovanje, budući lideri ove zemlje, da li mislite da bi Vlada trebalo da obraća na njih isto pažnju kao i na recimo proteste grupa Penizionera, Radnika kompanija u stečaju, Rezervnog sastava VS?

Činjenica da je samim održavanjem izbora u parlamentu zastupljena svaka politička ideja ne isključuje značaj i snagu protesta. Studentski protesti su za korak značajniji od ostalih jer ih sprovodi deo društva koji po elanu, zanosu i intezitetu razmišljanja o budućnosti razlikuje od svih ostalih grupa.

Jedan od ciljeva ovakvih protesta jeste, između ostalog, i isticanje u prvi plan alarmantnog odnosa države prema Evropi. Isticanje u prvi kako spolja, tako i unutra - među studentima i omladinom.

cincili cincili 22:38 09.02.2008

podrska iz dijaspore

a od petka cu moci i licno da se pridruzim.
odoh sad da spakujem pistaljku, trofej iz 1996., da se ne zaboravi.
zdravosrecno zdravosrecno 22:44 09.02.2008

Re: Месечина 4 - Орђинал

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana