Društvo| Ljudska prava| Politika

Čisto plava Srbija

milos_secujski RSS / 21.01.2013. u 14:02

Librarian
Librarian
 

 

Pre nekoliko godina upoznao sam čoveka koji je imao moždani udar i vrlo dobro se oporavljao. Međutim, postoji jedna zanimljiva stvar vezana za njegovo posttraumatsko stanje. Naime, on je ko zna koliko decenija radio da li u SAD-u ili VB, da bi se kao i svaki gastarbajter sa zarađenom penzijom i nostalgijom u scru vratio u rodnu grudu. Sada je već dobro zagazio u sedmu deceniju života. Stvar je u tome da je čovek nakon tog moždanog udara nastavio da govori samo na engleskom jeziku. Verovali ili ne, materijal za roman. Tu i tamo bi pogodio koju reč na srpskom, izgovarajući je nevešto, baš poput nekog stranca. I svi oko njega, koji su radili sa njim i pomagali mu, natucali su englesko-srpsku verziju jezika uz svesrdnu upotrebu pantomime.

 

Na ovog Srbina koji je „kolonizovan“ tuđim jezikom spletom nesretnih okolnosti i zdravstvenih problema, podsetio me je sinoćni izliv paranoje mladog Šešelja (I.I.) u „Utisku“. Naime, zapitao sam se kako bi prošao taj čovek da pored njega prođe grupa „Njihovih“ koji su se upravo vratili sa roadtrip-a i paljenja jedne od brojnih vojvođanskih zastava? Kako bi prošao da, usled svog hendikepa, mora da se obrati na engleskom nekom pored sebe? Budući da nije strano da se stranac napadne na ulici, ubije linčom ili izbode svako ko nije „naš“, kako bi taj uspeo da objasni da on zapravo nije taj, nego on jeste taj ali neko drugi usled......? Da li bi se našao, ko što do sada nije bio slučaj, neki Srđan Aleksić da priskoči u pomoć? Evo idealne prilike i povoda da ga pomenem na godišnjicu njegovog ubistva i sve više rastućeg nacionalizma i šovinizma koji se periodično ponavlja ili samo rasanjuje.

 

Sinoć nam je mladi veroučitelj po Bolonji, mašući onim papirima, najverodostojnijim koje je mogao da skine sa neta, objasnio da kvislinzi nikad ne spavaju i da su njihove organizacije veoma aktivne na otuđivanju u srcu neotuđivog, što bi se reklo. Prvo na šta sam pomislio bilo je – pa jebeš i BIA i VBA i VOA, i sve ostale nesposobne skraćenice kada njihov posao radi i raskrinka brže, efikasno turajući dokaze svima pod nos, jedan bivši veroučitelj i sadašnji bibliotekar. Tim gore ako mu oni, kojim sumanutim slučajem, dostavljaju i poturaju sve i svašta, time paleći široke narodne mase, manipulišući i podgrevajući mu paranoju Vatikanskog formata. A od ovog praveći dežurnog i opasnog cirkusanta koji se preračunao u svojoj moći.

Drugo što mi je palo na um, dok je ministar pravde odmahivao rukom na onu „neozbiljnost“ – treba procesuirati Sonju Biserko (sve vreme sam čuo – preki sud), bilo je: pa jebeš dravu čiji ustavni poredak ruši nekoliko NVO a koje se bave posledicama rata koji se završio pre skoro dvadeset godina.

 

Ono što mladi Šešelj nije znao, ili se pravio da ne zna, a to je da stranke međusobno sarađuju. Najskoriji primer je Tadićev odlazak u Hanover i podrška tamošnjim liderima SPD-a na izborima. Na kraju krajeva i on sam je izjavljivao i hvalio se da su Ruski i Srpski „Njihovi“ potpisivali neke ugovore. Međutim, isto tako je prećutao, ili mu je to sasvim normalno, da članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem – paleći zastave, preteći i kamenujući prostorije organizacija sa kojim ne dele mišljenje. Pa tako svaki put kada neko pomene – ’di su naši novci?, gori zastava, a ko pomene NIS u negativnom kontekstu pršte prozori stranačkih prostorija. Ne daj bože da se spomene Južni tok diktatora Putina, letele bi glave. Kao što uostalom mladi Šešelj i najavljuje – da će se za pet godina razgovarati drugačije.

 

Na pominjanje da su „Njihovi“ produžena ruka vlasti, Selaković ministar Nikola se nevešto ograđivao. Naime, evo jednog banalnog primera kako vlast zna čime se bave „Njihovi“ i kako to prećutno odobrava.

 

 

 

U 27.45 minutu klipa veroučitelj po Bolonji govori da se i u Srbiji nalazi jedan od većih kampova, ali ga je publika u transu aplauzom zaustavila da kaže šta tačno rade u tim kampovima. E, to vlast zna, pušta ih i prećutkuje. Drugim rečima to je ta saradnja ispod žita koju može da poveže svako ko ima Ju Tjub, ali ne i ministar. Izgleda da nam Rusi nikada nisu oprostili ono – „istorisko NE“.

Atačmenti



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:49 21.01.2013

Re: Najbolji način

Za Frija ne znam, ali meni ovi likovi nisu simpatični.



Dabre, ja krijem mišljenje ko zmija noge!
Niko ne zna šta Fri misli o vlasti i ovim tupamarosima.
predatortz predatortz 22:51 21.01.2013

Re: Najbolji način

freehand
Za Frija ne znam, ali meni ovi likovi nisu simpatični.



Dabre, ja krijem mišljenje ko zmija noge!
Niko ne zna šta Fri misli o vlasti i ovim tupamarosima.


Htedoh reći da neću da govorim u tvoje ime...
milos_secujski milos_secujski 23:08 21.01.2013

Re: Najbolji način

dragan7557
milos_secujski
I da, šta fali teorijama zavere?


Ništa, super su za krimi romane

Ski

Tako je mislio i Cezar, A. Linkoln, A. Obrenović i sijaset drugih sa kojima se posle, dok su se oni izležavali u grobu, bavili istoričari.



cerski

Istina (je negde tamo)

Ski
dragan7557 dragan7557 23:11 21.01.2013

Re: Najbolji način

freehand:
Sonja Biserko u svojoj sfinga-pozi

Ortak bre, ja bih rek'o da je makar 10 godina mlađa!

Al' sad kad ti kažeš...

cerski
freehand freehand 23:16 21.01.2013

Re: Najbolji način

dragan7557
freehand:
Sonja Biserko u svojoj sfinga-pozi

Ortak bre, ja bih rek'o da je makar 10 godina mlađa!

Al' sad kad ti kažeš...

cerski

Ono jest, a ima i nos.
dragan7557 dragan7557 23:17 21.01.2013

Re: Najbolji način

milos_secujski
dragan7557
milos_secujski
I da, šta fali teorijama zavere?


Ništa, super su za krimi romane

Ski

Tako je mislio i Cezar, A. Linkoln, A. Obrenović i sijaset drugih sa kojima se posle, dok su se oni izležavali u grobu, bavili istoričari.



cerski

Istina (je negde tamo)

Ski

Bolje zvuči ali sasvim nedovoljno.

cerski
zilikaka zilikaka 23:23 21.01.2013

Re: Najbolji način

Jer mi dođe da puknem, a to nije dobro ni za mene, ni za moju porodicu.

E, falimtebože da si skonto!
dragan7557 dragan7557 23:30 21.01.2013

Re: Najbolji način

freehand
dragan7557
freehand:
Sonja Biserko u svojoj sfinga-pozi

Ortak bre, ja bih rek'o da je makar 10 godina mlađa!

Al' sad kad ti kažeš...

cerski

Ono jest, a ima i nos.

Viš to sa nosom sam sasvim smeo s' uma! Jednom prilikom sam čuo, da je ona mlađa Sfinga ostala bez nosa, zbog toga što ga je trpala tamo gde mu nije mesto.

Sad kol'ko je istina, nemam pojma.

cerski
mikimedic mikimedic 23:33 21.01.2013

Re: Najbolji način



Ski

Bolje zvuči ali sasvim nedovoljno.

cer ski






naravno cerski - kakav ski, samo je jedan cer ski



e ulepsao si mi dan, pa gde moze ovaj mali u pokusaju da se meri sa tobom.

cak ni u potpisivanju komentara.




dragan7557 dragan7557 23:39 21.01.2013

Re: Najbolji način

mikimedic


Ski

Bolje zvuči ali sasvim nedovoljno.

cer ski






naravno cerski - kakav ski, samo je jedan cer ski



e ulepsao si mi dan, pa gde moze ovaj mali u pokusaju da se meri sa tobom.

cak ni u potpisivanju komentara.





Vala miki i ti meni!

cerski
juniorr juniorr 23:55 21.01.2013

Re: Najbolji način

Ortak bre, ja bih rek'o da je makar 10 godina mlađa



da, ispeglana! baš upadljivo. spa je zakon.......
deset_slukom deset_slukom 21:41 21.01.2013

......

...
greska
milos_secujski milos_secujski 21:46 21.01.2013

Re: ......

deset_slukom
...
greska

sve OK, tj. sad je sve OK
predatortz predatortz 21:47 21.01.2013

Re: ......

milos_secujski
deset_slukom
...
greska

sve OK, tj. sad je sve OK


Nije OK. Čovek te je javno optužio za nešto. Misliš da je superbrza čistka rešenje za respekt?
deset_slukom deset_slukom 21:50 21.01.2013

Re: ......

predatortz

Nije OK. Čovek te je javno optužio za nešto. Misliš da je superbrza čistka rešenje za respekt?

Jeste rešenje. Ti si spominjao neka govna?
deset_slukom deset_slukom 21:52 21.01.2013

Re: ......

...
predatortz predatortz 21:52 21.01.2013

Re: ......

deset_slukom
predatortz

Nije OK. Čovek te je javno optužio za nešto. Misliš da je superbrza čistka rešenje za respekt?

Jeste rešenje. Ti si spominjao neka govna?


Da. I imenovao ih? Treba i mene počistiti?
Pa, u čemu je onda razlika između vašeg i Ivanovićevog promišljanja?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:55 21.01.2013

Re: ......

deset_slukom
predatortz

Nije OK. Čovek te je javno optužio za nešto. Misliš da je superbrza čistka rešenje za respekt?

Jeste rešenje. Ti si spominjao neka govna?


pazi lepi, uvek mozete da probate.
deset_slukom deset_slukom 21:56 21.01.2013

Re: ......

predatortz

Da. I imenovao ih? Treba i mene počistiti?
Pa, u čemu je onda razlika između vašeg i Ivanovićevog promišljanja?

Mislio sam na onaj tvoj post sa teorijama zavere.
Ako si pročitao ovo o čemu je ovde reč, a znaš da nije istina, kako bi ti to nazvao?
milos_secujski milos_secujski 21:58 21.01.2013

Re: ......

predatortz
milos_secujski
deset_slukom
...
greska

sve OK, tj. sad je sve OK


Nije OK. Čovek te je javno optužio za nešto. Misliš da je superbrza čistka rešenje za respekt?

Ne mogu ja s njim da guslam jedno te isto iz bloga u blog... postoji granica
deset_slukom deset_slukom 21:58 21.01.2013

Re: ......

vrabac_u_steni

pazi lepi, uvek mozete da probate.

Au, odakle li samo dolazite?
predatortz predatortz 22:00 21.01.2013

Re: ......

Ako si pročitao ovo o čemu je ovde reč, a znaš da nije istina, kako bi ti to nazvao?


Štos je u tome što ne znam. Čovek je izneo neku tvrdnju. Počišćen je bez rasprave.
deset_slukom deset_slukom 22:41 21.01.2013

Re: ......

predatortz

Štos je u tome što ne znam. Čovek je izneo neku tvrdnju. Počišćen je bez rasprave.

Evo:
[url=http://blog.b92.net/text/20977/Po-sablonu---caru-carevo/][/url]

tasadebeli tasadebeli 22:40 21.01.2013

Србија испод жита

hoochie coochie man
Ali Biserko i ostali ga prihvataju i uvažavaju, jer oni im trebaju. Kad nema boljeg daj i Ivanovića.
Kako bi inače pljuckali po Srbiji, a moraju, taki im pos'o.






Ух, Милоше, ти си овде окачио емисију Ћирилица коју води Миломир Марић, човек који је, у још увек осетљивом времену, писао Деца комунизма и није му фалила длака са главе (напротив, набутао се ловом захваљујући тој књизи), био уредник Дуге, човек којег Дедијер проглашава својим наследником и којем Анте Топић Мимара, хрватски колекционар умјетнина и добротвор (чуј, колекционар умјетнина!) током ексклузивног интервјуа својевремено каже: "Имам три слике. Ја и Мусолини, ја и Хитлер, ја и Тито. Објави коју смеш." Са таквим ликом као што је Мимара није могао да разговара било који новинар. Миломир је лутак на кончићима чији поспрдно пијани (вероватно опијен од силне сујете и самодовољности), кафански начин вођења емисија о озбиљним темама само још више слуђује ионако слуђен народ који одмах поверује у све што "телевизија каже јер телевизија никад не лаже." Шоу маст гоу он.

Са друге стране, овде се помиње Утисак недеље од синоћ и Соња Бисерко, дипломата из доба СФРЈ која је службовала у Лондону и у УН у Женеви. Знаш, у то доба такву службу није могао да има било ко. Јасно ти је да су се ту стручност и способности за посао најмање тражиле. А данас је поносни оснивач Хелсиншког одбора за људска права у Србији. 'Ајде, бре! Дакле опет, шоу маст гоу он.

О Ивановићима, то јест Њиховима и Њиховима са једне и са друге стране не бих... Они су само средство... Перфекс, трослојни... Лакше се брише, а не умажу се прсти...

Мислим да би примеренији наслов овог твог блога био Србија испод жита.
dragan7557 dragan7557 23:16 21.01.2013

Re: Србија испод жита

tasadebeli:
Анте Топић Мимара, хрватски колекционар умјетнина и добротвор (чуј, колекционар умјетнина!

Zašto čuj?

A ne bih rekao da je bio dobrotvor.

cerski
dragan7557 dragan7557 23:22 21.01.2013

Re: Србија испод жита

tasadebeli:
Са друге стране, овде се помиње Утисак недеље од синоћ и Соња Бисерко, дипломата из доба СФРЈ која је службовала у Лондону и у УН у Женеви.

I ovo možeš bolje, a koji "čin" u diplomatiji imade Gospa, i kako dođe u SSIP?

cerski
tasadebeli tasadebeli 23:32 21.01.2013

Re: Србија испод жита

dragan7557

Zašto čuj?

I ovo možeš bolje, a koji "čin" u diplomatiji imade Gospa, i kako dođe u SSIP?cerski


Да не пишем два одговора...

Па, чуј, Мимара је био превасходно колекционар умјетнина исто онолико колико смо ти и ја сестре Кеслер...

Не знам који чин и како је доспела у ССИП. То Госпа најбоље знаде... Ја знам неке друге, тј. лично познајем, који су доспевали у ССИП и знам преко њих како је то функционисало.

П.С. - Да не бих направио забуну као што ми се догодило на једном Карагаћином блогу, одмах да кажем, било је ту заиста и сјајних дипломата од каријере који су заслужили по својим способностима да раде тај посао, али свакако нису добијали Лондон и Женеву. А и нису после тога оснивали Хелсиншки одбор за људска права у Србији.
dragan7557 dragan7557 23:47 21.01.2013

Re: Србија испод жита

tasadebeli
Re: Србија испод жита

dragan7557

Zašto čuj?

I ovo možeš bolje, a koji "čin" u diplomatiji imade Gospa, i kako dođe u SSIP?cerski



Да не пишем два одговора...

Па, чуј, Мимара је био превасходно колекционар умјетнина исто онолико колико смо ти и ја сестре Кеслер...

Ovo je bome tačno, a nročito za pojedine avanture sa vozovima, brodovima i Severnom Afrikom.

Не знам који чин и како је доспела у ССИП. То Госпа најбоље знаде.

Pa nije baš neka tajna da je Gospa radila u SSIP-u, ali nisu svi diplomate koji su radili u SSIP-u, oveća je to ustanova.

А и нису после тога оснивали Хелсиншки одбор за људска права у Србији.

Valjda bili stidni?

cerski
Filip2412 Filip2412 23:54 21.01.2013

Re: Србија испод жита

Знаш, у то доба такву службу није могао да има било ко. Јасно ти је да су се ту стручност и способности за посао најмање тражиле.
jel ima neko doba balkana / srbije u kojem se strucnost vise trazila, ako je postojalo voleo bih da znam kada je to bilo, cisto iz radoznalosti
dragan7557 dragan7557 00:05 22.01.2013

Re: Србија испод жита

Filip2412
Знаш, у то доба такву службу није могао да има било ко. Јасно ти је да су се ту стручност и способности за посао најмање тражиле.
jel ima neko doba balkana / srbije u kojem se strucnost vise trazila, ako je postojalo voleo bih da znam kada je to bilo, cisto iz radoznalosti

Kako da ne Atina, Sparta, Vizantija a u novije vreme Turska i Austrougarska, posle toga je potražnja znatno smanjena.

Mada što reče tasadebeli beše u neko vreme i sjajnih, ali .....

cerski
tasadebeli tasadebeli 00:21 22.01.2013

Re: Србија испод жита

dragan7557

Filip2412
Знаш, у то доба такву службу није могао да има било ко. Јасно ти је да су се ту стручност и способности за посао најмање тражиле.jel ima neko doba balkana / srbije u kojem se strucnost vise trazila, ako je postojalo voleo bih da znam kada je to bilo, cisto iz radoznalosti Kako da ne Atina, Sparta, Vizantija a u novije vreme Turska i Austrougarska,cerski


Не бих ја, Церски, у том набрајању прескочио ни кнежевину, па краљевину, Србију... Било је ту доброг материјала за служење народу, а не самом себи. У сваком случају, више него у ФНРЈ, СФРЈ,...
dragan7557 dragan7557 10:13 22.01.2013

Re: Diplomatske Visine Srbo-diplomatije

tasadebeli
dragan7557

Filip2412
Знаш, у то доба такву службу није могао да има било ко. Јасно ти је да су се ту стручност и способности за посао најмање тражиле.jel ima neko doba balkana / srbije u kojem se strucnost vise trazila, ako je postojalo voleo bih da znam kada je to bilo, cisto iz radoznalosti Kako da ne Atina, Sparta, Vizantija a u novije vreme Turska i Austrougarska,cerski


Не бих ја, Церски, у том набрајању прескочио ни кнежевину, па краљевину, Србију... Било је ту доброг материјала за служење народу, а не самом себи. У сваком случају, више него у ФНРЈ, СФРЈ,...

Neosporno taso, neosporno, Kraljevina Srbija je imala toliko dobru diplomatiju da zbog njene sposobnosti izgibe na ratištima u ime naroda jedna trećina samog naroda Srbije.

Diplomatija Kraljevine Srbije je toliko dobro služila narodu, da je narod držao spremne torbice sa hranom, kako ne bi, na znak diplomatskog trompeta i dobošara koji je sa telalom objavljivao mobilizaciju, gubio dragoceno vreme, već odmah stigao na sabirno mesta kako bi otišao u grupnu smrt, završavajući tako sjajno obavljen diplomacki zadatak.

Koliko ono beše krvavih ratova u periodu Kraljevine Srbije i koliko naroda Srbije izgibe na krvavim ratištima zbog te i takve "sjajne" diplomatije?

Ono najsvetliji period Srpske Diplomatije je ipak pod bivšim Komunistom pa Socijalistom Miloševićem kad Srbska Diplomatija doživljava zlatna vremena i uspeva da diplomatski Celu Srbiju zavadi sa vas celim svetom, uvede Srbiju u Pobednički Rat nad Najvećom vojnom Alijansom u Istoriji Sveta, izazove bombardovanje cele Srbije i pri tome odnese kako Vojnu tako i Sjajnu Diplomacku pobedu nad Alijansom. To vreme Beogracke Diplomatije je naprosto nedostižna Vaseljenska nadmoć te i takve Srbske Diplomatije.

Onda dolazi zenit srbske diplomatije u kome karijerne diplomate na mestima ambasdora, zamenjuje period Vukojebića sa tetkama stričevima, partijašima i takozvani Svileni period kada se mesta u diplomatiji dele po želji, oš Meksiko evo ti Meksiko pa ambasadoriši, oš Pariz evo Pariz, oš Vašington evo Vašington itd. Naravno onda dolazi sjajan period srbske Diplomatije u kome Savetnici ministra Vojske i Telekomunikacija, švalerke, iskusni konobari, i ostali javni radnici zauzimaju vodeće diplomacke položaje a koje vreme traje i danas u Srbskoj Diplomatiji. Da ove periode karakteriše hobi skupljanje stambenih kvadratnih metara po Beogradu od strane nove Diplomatije nije ni potrebo reći, što ti reče u službi naroda najbolje se slluži sebi.

Nekada su kadrovi diplomatije školovani na Diplomatskoj Akademiji, post diplomske studije, sada je dovoljna i srednja škola, jebiga ko će čekati na Diplomatsku Akademiju u ovim brzim vremenima.

cerski

milisav68 milisav68 10:27 22.01.2013

Re: Diplomatske Visine Srbo-diplomatije

dragan7557

Neosporno taso, neosporno, Kraljevina Srbija je imala toliko dobru diplomatiju da zbog njene sposobnosti izgibe na ratištima u ime naroda jedna trećina samog naroda Srbije.

Dabre, u svetu je teklo med&mleko, dok blesavi Srbi ne ubiše Ferdinanda, pa odjedanput izbi mržnja u celom svetu, i zarati svako sa svakim.
dragan7557 dragan7557 11:31 22.01.2013

Re: Diplomatske Visine Srbo-diplomatije

milisav68
dragan7557

Neosporno taso, neosporno, Kraljevina Srbija je imala toliko dobru diplomatiju da zbog njene sposobnosti izgibe na ratištima u ime naroda jedna trećina samog naroda Srbije.

Dabre, u svetu je teklo med&mleko, dok blesavi Srbi ne ubiše Ferdinanda, pa odjedanput izbi mržnja u celom svetu, i zarati svako sa svakim.

Milisave šesetosmi, u svoje vreme jedan od učesnika tog događaja dr. Vasa Čubrilović je prelodžio kako da se reši problem Kosovo, taj Predlog nije usvojen, a gde je diplomatija odvela Srbiju je upravo na Kosovu posebno danas vidljivo.

E sad što neki poput tebe nadaju i čekaju novu podelu karata, tvoj predlog kod expolicajca, je druga stvar, samo se nadaj i čekaj dok Šiptari ne dođu kako ti replicira onaj "dečko," do crvene jabuke kod Niša, nadaj se toj novoj podeli karata, i naročito čitaj slavnu tvoju "istoriju," koja ti osvetljava put u demografsku katastrofu Srbije, ovaj put iz drugih razloga koji sa srbo-diplomatijom naizgled nemaju neke veze.

I da, nije ubijen samo Ferdinand, već i njegova trudna(u blagoslovenom stanju) supruga.

cerski
milisav68 milisav68 23:23 22.01.2013

Re: Diplomatske Visine Srbo-diplomatije

dragan7557

E sad što neki poput tebe nadaju i čekaju novu podelu karata,

Opet čitaš misli i deliš dijagnoze.

To što sam ja napisao nije nada, već konstatacija da je situacija takva, da nam je prilično sužen prostor za bilo kakvu reakciju.

I podela karata ne mora striktno da znači rat, i možda Srbiju čeka demografska katastrofa, ali se svi prave blesavi na činjenicu da ljude na Kosovu čeka uranijumska budućnost sa mafijašima na čelu...i da će za 10 godina da stasa nova generacija, kojoj neće moći da prodaju muda za bubrege, pa će da bude mala bara puna krokodila - a već sad im nezaposlenost oko 50% i traže na mufte srpski pasoš samo da bi pobegli odatle....
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:49 22.01.2013

Bože,

kako su lepe ove devojke u drugom planu! Prekrasne. Mora da je život tužan zamajavati se sa ovima iz prednjeg plana koji liče na...ne liče ninašta.
prapra prapra 08:18 22.01.2013

1001 trol

Pročito sam tekst i posle gomile trolova odustao. Pa da upitam. Ima li ovde neki komentar koji nije trol?
tasadebeli tasadebeli 08:58 22.01.2013

Re: 1001 trol

prapra
Pročito sam tekst i posle gomile trolova odustao. Pa da upitam. Ima li ovde neki komentar koji nije trol?



Какав текст, такви и коментари...
alselone alselone 09:11 22.01.2013

Kakvo smece

Albanci ruse sve sto ima veze sa Srbima na Kosovu, provocira se novi sukob oko Preseva, Muftija sa naoruzanim banditima operise u Pazaru, naoruzani omladinci 64 zupanije na severu, a nas ce unistiti "Njihovi" (moram priznati da je fora hlerijes, not), koji se u rusiji obucavaju kao paravojne jedinice.

milisav68 milisav68 09:22 22.01.2013

Re: Kakvo smece

alselone
Albanci ruse sve sto ima veze sa Srbima na Kosovu, provocira se novi sukob oko Preseva, Muftija sa naoruzanim banditima operise u Pazaru, naoruzani omladinci 64 zupanije na severu, a nas ce unistiti "Njihovi" (moram priznati da je fora hlerijes, not), koji se u rusiji obucavaju kao paravojne jedinice.

A spot i pismo su najžešći dokazi, to ni Deni Krejn ne bi odbranio na sudu.
predatortz predatortz 09:23 22.01.2013

Re: Kakvo smece

alselone
Albanci ruse sve sto ima veze sa Srbima na Kosovu, provocira se novi sukob oko Preseva, Muftija sa naoruzanim banditima operise u Pazaru, naoruzani omladinci 64 zupanije na severu, a nas ce unistiti "Njihovi" (moram priznati da je fora hlerijes, not), koji se u rusiji obucavaju kao paravojne jedinice.




predatortz predatortz 09:27 22.01.2013

Re: Kakvo smece

A spot i pismo su najžešći dokazi, to ni Deni Krejn ne bi odbranio na sudu





Ti se zajebavaš, dok se paravojnici uče mačevanju i jahanju konja!
alselone alselone 09:29 22.01.2013

Re: Kakvo smece

A spot i pismo su najžešći dokazi, to ni Deni Krejn ne bi odbranio na sudu.


Jeste. Ti ne verujes?

Doci ce u drzavu koja je skoro potpuno privatna sa vecinskim procentom zapadnog vlasnistva da rade - sta? Pucaju po sumama? Vracaju komunizam?
milisav68 milisav68 09:38 22.01.2013

Re: Kakvo smece

alselone


Jeste. Ti ne verujes?

Doci ce u drzavu koja je skoro potpuno privatna sa vecinskim procentom zapadnog vlasnistva da rade - sta? Pucaju po sumama? Vracaju komunizam?

Ma jok, da rasteraju šumare što su im smetali, dok su se igrali partizana i Nemaca.


Ti se zajebavaš, dok se paravojnici uče mačevanju i jahanju konja!

Pa nisi u toku, to je danas najsavremenija ratna doktrina.

Sreća da lokalni lovci poznaju teren, pa će da ih oteraju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:01 22.01.2013

Re: Kakvo smece

Albanci ruse sve sto ima veze sa Srbima na Kosovu, provocira se novi sukob oko Preseva, Muftija sa naoruzanim banditima operise u Pazaru, naoruzani omladinci 64 zupanije na severu, a nas ce unistiti "Njihovi" (moram priznati da je fora hlerijes, not), koji se u rusiji obucavaju kao paravojne jedinice.


I posto kretencine uz ovacije ruse spomenike, na sta se kako si na onom drugom blogu rekao ne moze uticati, onda ovakve stvari ignorisati? I jedno i drugo je bolesno, ali na ove Nasiste domaca javnost barem moze uticati. Verujem da vecina roditelja u Srbiji ne bi volela da im deca rade ovo sto rade zloupotrebljena ruska deca na dole okacenom snimku. Ovakve ideje treba osuditi pre nego sto postanu normalne u jednom drustvu - na zalost i najekstremnije ideje u neuredjenom drustvu mogu postati common sense. A ocigledno je da postoji komunikacija izmedju domacih i ruskih ekstremista.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lbmr--hyHxQ#!


"Na snimku su deca iz Dobrovoljackog pokreta - sportskog kluba koji deluje pod nadzorom igumana Sergeja Ribkova, sala za vezbu se nalazi u podrumu hrama Svih Moskovskih Sevetaca koji je u izgradnji.

Snimak je nastao 18. januara tokom posete delegacije SNP Nasi ovom klubu na pozi udruzenja Kosovo front."

p.s. nisam uspeo da okacim video ali tu je link.
petronijevic001 petronijevic001 20:39 22.01.2013

Re:

Овај господин из НВО "Наши" је рекао истину у "Утиску недеље".

Тзв."цивилни сектор" је постао једна нова грана власти , која уопште не зависи од грађана Србије већ од неких страних фактора.Кандић, Бисерко и сличне персоне су очигледно врло моћне политичке фигуре у Србији а њихов легитимитет је под знаком питања.Политичари долазе и одлазе, Ђинђић,Коштуница,Живковић, Лабус, Тадић, Цветковић а дотичне госпође остају и трају.

Нико у Србији не контролише ову нову грану власти, ова грана власти је несмењива , без обзира што бар 80% грађана Србије не подржава носиоце НВО-политике.

Постало је бесмислено да постоји неки изборни процес, политичке партије , парламент, када неки републикански институти и задужбине за демократију могу да улажу милионе долара и ангажују хиљаде људи да "шире демократију".

Можда је овај вероучитељ-библиотекар параночиан, али ми делује реално да стране државе покушавају да утичу на одређена политичка збивања у Србији.
maksa83 maksa83 20:56 22.01.2013

Re:

Kako ovo:

Бисерко и сличне персоне су очигледно врло моћне политичке фигуре у Србији


I ovo:

Нико у Србији не контролише ову нову грану власти, ова грана власти је несмењива , без обзира што бар 80% грађана Србије не подржава носиоце НВО-политике.


... može da opstane u okviru iste teze?

Ako ih ne podržava 80% građana, u čemu se ogleda njihova moć?

Можда је овај вероучитељ-библиотекар параночиан, али ми делује реално да стране државе покушавају да утичу на одређена политичка збивања у Србији.


Veroučitelj-bibliotekar je naravno ipak bolid.

Da - strane države pokušavaju da utiču na politička zbivanja ali nisam siguran koliki im je payoff ulaganja u te NVO, tj. koliko kroz njih utiču na bilo šta (osim na dalju radikalizaciju). Bilo koja ozbiljna strana služba koja hoće nešto da uradi će sigurno birati manje tupe instrumente tj. kadrove i širiće svoj uticaj na kudikamo suptilniji način.

Postoje neki fondovi negde tamo koji se nekako raspoređuju i troše na širenje određenog stava. Neka birokratija negde sedi i prima platu da te pare deli ovima ovde, a koji za te pare rade to što rade, a što - osim iritiranja sveta - nije bog zna šta. Dakle svima je u interesu da taj biznis teče, i najveća mora Biserko/Kandić likova je da se jedno jutro probude u zemlji u kojoj je sve ok, pošto bi onda morali nešto stvarno da rade. Zato će recitovati ono što dobiju na papiru pošto tako formalno ispunjavaju uslove da budu plaćeni, i takođe tim proseravanjima dalje ekstremizuju neke delove društva i tako sebi produžuju svrhu. Svi dobijaju, mada su zapravo, prilično nebitni.

Njen posao nije ni da te pacifikuje ni da ti instalira određeno viđenje, nego da te nervira.
tasadebeli tasadebeli 22:09 22.01.2013

Re:

maksa83
Bilo koja ozbiljna strana služba koja hoće nešto da uradi će sigurno birati manje tupe instrumente tj. kadrove i širiće svoj uticaj na kudikamo suptilniji način...

Dakle svima je u interesu da taj biznis teče, i najveća mora Biserko/Kandić likova je da se jedno jutro probude u zemlji u kojoj je sve ok, pošto bi onda morali nešto stvarno da rade. Zato će recitovati ono što dobiju na papiru pošto tako formalno ispunjavaju uslove da budu plaćeni, i takođe tim proseravanjima dalje ekstremizuju neke delove društva i tako sebi produžuju svrhu. Svi dobijaju, mada su zapravo, prilično nebitni.Njen posao nije ni da te pacifikuje ili ti instalira određeno viđenje, nego da te nervira.





То сам и ја, Максо, покушао да кажем у оном коментару горе о Миломиру и Бисерки, пардон Соњи.(Какво незгодно презиме! Итс ноу гуд фор паблик рилејшнс!)

"Мање тупи инстрименти и суптилнији начин"? Рецимо, Чивнинг стпиендије, на пример?
maksa83 maksa83 22:21 22.01.2013

Re:

"Мање тупи инстрименти и суптилнији начин"? Рецимо, Чивнинг стпиендије, на пример?

Recimo da kadrove traže u inteligentnijem i sposobnijem sloju, onom koji ima nekakav stvarni potencijal, nebitno da li su nauke društvene, tehničke, prirodne - zanimaju ih ljudi koji će možda jednom da postanu Nešto što odskače u društvu i da eventualno jednog dana dođe u poziciju da donosi neke odluke. Biserko i Kandić su prosti kreštavi razglasi kratkog dometa, oni koji se ozbiljno bave uticajem na politiku ih svakako ne posmatraju kao ozbiljan alat kojim se nešto fundamentalno bitno postiže.

freehand freehand 22:31 22.01.2013

Re:

Biserko i Kandić su prosti kreštavi razglasi kratkog dometa, oni koji se ozbiljno bave uticajem na politiku ih svakako ne posmatraju kao ozbiljan alat kojim se nešto fundamentalno bitno postiže.

Pa sad, ja pre mislim da su njih dve kao i gomila drugih drugarica i drugova samo relikti zaostali iz jednog ranijeg perioda, a nesposobni da promene vizuru i prilagode se novom vremenu i novoj stvarnosti, a nikako ne bi da se skinu sa sise.
I izgledaju kao fejk hipici među hiphoperima, budući da i dalje guraju svoj Boniem disko pisbrader fazon.


tasadebeli tasadebeli 00:11 23.01.2013

Re:

freehand
nikako ne bi da se skinu sa sise.

I izgledaju kao fejk hipici među hiphoperima, budući da i dalje guraju svoj Boniem disko pisbrader fazon.









petronijevic001 petronijevic001 00:58 23.01.2013

Re:

maksa83

... može da opstane u okviru iste teze?

Ako ih ne podržava 80% građana, u čemu se ogleda njihova moć?

Моћ се огледа пре свега у томе што су НВО тако моћне политичке структуре да је мишљење 80-90% грађана Србије апсолутно ирелевантно, у односу на њихово деловање и утицај.
Свакако је реч о врло моћним политичким фигурама.Бити стално у политици, активно учествовати у дневној политици а без икакве бриге о преласку цензуса,смени, мишљењу бирача, легитимитету.Такву привилегију немају политичке партије.
Бисерко је сигурно моћнија политичка фигура од неке странке која има 5-6% гласова на изборима да не причамо о ванпарламентарним странкама.То се види по минутажи у медијима , једна Бисерко вреди више него нека партија за коју гласа 200-300 хиљада бирача.
maksa83

Da - strane države pokušavaju da utiču na politička zbivanja ali nisam siguran koliki im je payoff ulaganja u te NVO, tj. koliko kroz njih utiču na bilo šta (osim na dalju radikalizaciju). Bilo koja ozbiljna strana služba koja hoće nešto da uradi će sigurno birati manje tupe instrumente tj. kadrove i širiće svoj uticaj na kudikamo suptilniji način.

Postoje neki fondovi negde tamo koji se nekako raspoređuju i troše na širenje određenog stava. Neka birokratija negde sedi i prima platu da te pare deli ovima ovde, a koji za te pare rade to što rade, a što - osim iritiranja sveta - nije bog zna šta. Dakle svima je u interesu da taj biznis teče, i najveća mora Biserko/Kandić likova je da se jedno jutro probude u zemlji u kojoj je sve ok, pošto bi onda morali nešto stvarno da rade. Zato će recitovati ono što dobiju na papiru pošto tako formalno ispunjavaju uslove da budu plaćeni, i takođe tim proseravanjima dalje ekstremizuju neke delove društva i tako sebi produžuju svrhu. Svi dobijaju, mada su zapravo, prilično nebitni.

Njen posao nije ni da te pacifikuje ili ti instalira određeno viđenje, nego da te nervira.

Очигледно је да стране фондације издашно финансирају поједине структуре тзв."НВО" у Србији.То се не чини због иритирања него због директног утицаја на политичке прилике.Паре се не дају тек тако него због одређеног ефекта.

Да се странцима не исплати финансирање ових структура они би давно то престали да чине.

Некада се то финансирало директно преко одређене обавештајне службе, а сада се оснује неки институт, фондација и преко њих финансира група која учествује у политичком животу одређене земље.

Треба увести законодавство попут руског или америчког модела.Можеш заступати интересе страног фактора али то мора да чиниш транспарентно, поред имена организације мора бити назначено чији је заступник и ко је финансира.






bocvena bocvena 08:44 23.01.2013

E neka ste se sad svi

potapšali po ramenu i složili da su svi budale, i naši i nji'ovi:)

Jedino mi nije jasno kako to menja činjenicu da je Ivanović direktor kulturne ustanove u malom gradu i da će tu da raspolaže egzistencijom zaposlenih i kreira kulturnu klimu na kojoj će se vaspitavati mladi Aranđelovčani?

Ili to nije ni bitno u ovim ispraznim blogovskim političkim prepucavanjima?

Vidim , samo se ja osećam fizički ugrožena kad progovori ekstremna desnica. Možda jer sam žensko? Volela bih da Ivanoviću u lice ponovite sve epitete koje ste mu nadenuli u komentarima (ali ne pred kamerama već u kafani u Aranđelovcu, dok sedi sa NAŠIM drugarima:), pa da vidimo taj konstruktivni dijalog. I snagu argumenata.

A ne, što vi, kad već Sonja Biserko dobija velike pare za to i ima veći uticaj na kvalitet života aranđelovačkih bibliotekara.
predatortz predatortz 08:57 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Vidim , samo se ja osećam fizički ugrožena kad progovori ekstremna desnica.


Poznat mi je taj osećaj. Samo, ja se osećam ugroženim kad progovori ekstremna levica. Ona kojoj naših glava nikad nije dosta. Ona koja smatra da smo krivi za sva zla ovog sveta, da nas treba kinjiti i kažnjavati do poslednje kapi krvi. Da treba veličati sve koji se našom krvlju okrvaviše. Da našu zemlju treba deliti, kao onomad u zadruge što su terali, kome god koje parče za oko zapadne.
Ako im pritom kane koji US $ , onda im je zadovoljstvo kompletno.

E, ispod takvog šinjela je ta tvoja Sonja Pravedna.

I,da, sve bih joj ovo rekao u lice. Ali, ne mogu. Puno je kerbera oko nje!
kukusigameni kukusigameni 09:12 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Vidim ja da se ovde svi negde naplaćuju, a raja se lepo svađa.
alselone alselone 09:18 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Vidim ja da se ovde svi negde naplaćuju, a raja se lepo svađa.


uros_vozdovac uros_vozdovac 09:41 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

kukusigameni
Vidim ja da se ovde svi negde naplaćuju, a raja se lepo svađa.


Pa majkumu gde je ta šalter, otčekaću red, i čvrsto sam rešio na desni šalter. Lakše je, par banalnih izjava, začiniš sa par uopštavanja, minimum jedna predrasuda i to je to, bre, mogu i neka faca da postanem.
predatortz predatortz 09:57 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Pa majkumu gde je ta šalter, otčekaću red, i čvrsto sam rešio na desni šalter. Lakše je, par banalnih izjava, začiniš sa par uopštavanja, minimum jedna predrasuda i to je to, bre, mogu i neka faca da postanem.


Grešiš pri izboru šaltera. Na desnom se manje plaća, teže je naći sponzora, a na levom je daleko lakše floskulama napraviti karijeru. Eno ti za primer JK. Ako ona može da postane gromada, mogu svi
antioksidant antioksidant 10:03 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Na desnom se manje plaća,

ima nekih finansijskih izvestaja da potkrepi ovo?



i da
bocvena

predatortz predatortz 10:09 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

ima nekih finansijskih izvestaja da potkrepi ovo?


Ima. Utemeljen je u logici. Da nije tako, profesionalni lešinari bi davno pretrčali na desni šalter.

Ne bi to prepustili ovakvim diletantima, kao što je ovaj Bocvenin 'kolega'.
bocvena bocvena 10:11 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

E, ispod takvog šinjela je ta tvoja Sonja Pravedna.


Vrtimo se u krug. Nit si ti moj, nit Sonja Biserko, nit Ivanović, moja su samo moja deca.
I ja ne želim da im ni ti, ni Biserko ni NAŠI kreiraju pogled na svet.

Ni više ni manje.







predatortz predatortz 10:16 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Nit si ti moj


Sa ovom konstatacijom bi se i moja žena složila

I ja ne želim da im ni ti, ni Biserko ni NAŠI kreiraju pogled na svet.


Naravno. Ali, pošto je već tako, prestani drugim da deliš lekcije, svrstavaš ih, i osporavaš njihov pogled na svet.
milisav68 milisav68 10:19 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

bocvena
Jedino mi nije jasno kako to menja činjenicu da je Ivanović direktor kulturne ustanove u malom gradu i da će tu da raspolaže egzistencijom zaposlenih i kreira kulturnu klimu na kojoj će se vaspitavati mladi Aranđelovčani?

Misliš da je ovo bolje rešenje?

antioksidant antioksidant 10:21 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ima. Utemeljen je u logici

tvojoj?
pun desni salter neprofesionalnih logicnih lesinara
ok, tnx
predatortz predatortz 10:26 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

tvojoj?
pun desni salter neprofesionalnih logicnih lesinara


Da, mojoj.
A te, sa bilo kog šaltera, jednakim očima gledam.
Lešinari,lešinarčići...
antioksidant antioksidant 10:29 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

A te, sa bilo kog šaltera, jednakim očima gledam.
Lešinari,lešinarčići...

sve ok
samo, malo vise ne cenis ove s levog (oni su ti nekako profesionalniji, ne kao desnjaci - oni po malo lesinare i iz srca)
(to je naravno samo moj utisak na osnovu komentara. nije bitan ni da je ispravan)
predatortz predatortz 10:33 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

samo, malo vise ne cenis ove s levog (oni su ti nekako profesionalniji, ne kao desnjaci - oni po malo lesinare i iz srca)


Trenutno mi više piče po ganglijama, a i češće su me 'za dupe ujedali' svojim stavovima.

O ovim drugim imam mišljenje da su grupa diletanata. Ne znači da sam upravu, tako su na početku i za ljude okupljene oko Hitlera mislili. Ali, za sad mi više liče na čopor pasa koji horski laje, ali ne ujeda.

Ako počnu da ujedaju, računaj na mene, biću u ekipi koja će da im stavlja brnjicu na labrnju.

Zašto?

Ne volim krajnosti. Ni leve, ni desne.
not2old2rock not2old2rock 10:37 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Da malko ne precenjujes ulogu direktora biblioteke ?

bocvena

i da će tu da raspolaže egzistencijom zaposlenih i kreira kulturnu klimu na kojoj će se vaspitavati mladi Aranđelovčani?


Mislio sam da zene uopsteno ne vole ekstreme, a ti si ustvari odabrala stranu (levu) i sad od umerenih desnicara trazis da ukinu desnicu da bi se ti bolje osecala.

I sto bi bilo ko od nas trebalo da se s doticnim buzdovanom raspravlja u kafani (inace, nisam nigde cuo ni da je Biserko nekom nakresanom drustvu u kafani nesto skresala u brk), ovde je dobio dijagnozu, toliko od blogera, sve preko toga je posao drzave, tuzioci, istraga, ja bih to ostavio njima, a i arandjelovcanima, oni su da izabrali, nek' oni gledaju sta ce s njim.



bocvena bocvena 11:05 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Momci, bilo je poučno.

Odoh da se bavim sa đacima privatnim životom u Srba od srednjega veka do savremenog doba, s posebnim osvrtom na turizam i ugostiteljstvo (pa tako sledećin 5 meseci, sve džabe i u slobodno vreme). Nekako mislim da je to mnogo korisnije za srpsku omladinu i njihov odnos prema tradiciji i naciji nego sva ova preganjanja po blogovima.
predatortz predatortz 11:23 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Nekako mislim da je to mnogo korisnije za srpsku omladinu i njihov odnos prema tradiciji i naciji nego sva ova preganjanja po blogovima.


E sad si nam jebala kevu!
not2old2rock not2old2rock 11:35 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Da jadna deca ne zavrse kao Buridanov magarac, izmedju Ivanovica i bocvene ?
bocvena bocvena 12:07 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Je l' se mi poznajemo? Šta ti znaš o tome šta Bocvena misli o bilo čemu osim da je protiv ekstremnih desničara u kulturi i školstvu?
Bili Piton Bili Piton 12:10 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz
Nekako mislim da je to mnogo korisnije za srpsku omladinu i njihov odnos prema tradiciji i naciji nego sva ova preganjanja po blogovima.


E sad si nam jebala kevu!


Pa ono, jeste vas zavila u sarme. Za jebanje ne znam.
predatortz predatortz 12:16 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Bili Piton
predatortz
Nekako mislim da je to mnogo korisnije za srpsku omladinu i njihov odnos prema tradiciji i naciji nego sva ova preganjanja po blogovima.


E sad si nam jebala kevu!


Pa ono, jeste vas zavila u sarme. Za jebanje ne znam.


Eto, vidiš...To i ja kažem :)
not2old2rock not2old2rock 12:22 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ne poznajemo se, ali mi je poznat taj mentalni sklop, od sve zabrinutosti za kreiranje kulturne klime Arandjelovca nisi se setila da muza ili brata (ako ih imas) posaljes da te stite od "govora ekstremne desnice", nego prozivas nepoznate ljude sa bloga, koji o toj kreaturi nisu stedeli reci. Batali prenemaganje, lepo Biserko pod ruku, pa lepo od kafane do kafane i drzite lekcije nasikanim bizgovima.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:24 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Uz
not2old2rock


Uz svo poštovanje, odavno gluplji odgovor nisam pročitao, šteta što nije smešan bar.
not2old2rock not2old2rock 12:43 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Odgovor je adekvatan pitanju, uz svo duzno postovanje, mozda nisi shvatio ? Nego, jel' se ti to javljas da im pravis drustvo ? Ako, to je lepo, ko kaze da vise nema kavaljera.
milos_secujski milos_secujski 13:01 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

da nas treba kinjiti i kažnjavati do poslednje kapi krvi.

E, ako je neko ugrožen u Srbiji to je desnica
predatortz predatortz 13:13 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

milos_secujski
da nas treba kinjiti i kažnjavati do poslednje kapi krvi.

E, ako je neko ugrožen u Srbiji to je desnica


A čime si ti ugrožen? Ko te ugrožava? Da li si to prijavio MUP-u ( ministar je levičar, ljude oslovljava sa drugovi i drugarice :) ) ?
milos_secujski milos_secujski 13:24 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz
milos_secujski
da nas treba kinjiti i kažnjavati do poslednje kapi krvi.

E, ako je neko ugrožen u Srbiji to je desnica


A čime si ti ugrožen? Ko te ugrožava? Da li si to prijavio MUP-u ( ministar je levičar, ljude oslovljava sa drugovi i drugarice :) ) ?

Ministar govori da je levičar i usput namiguje.... A samo zato što ja lično nisam ugrožen ne znači da treba da ćutim kada neko jeste.
[url=http://www.021.rs/Info/Hronika/Izbodena-devojka-zbog-LGBT-majice.html][/url]
predatortz predatortz 13:29 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ministar govori da je levičar i usput namiguje.


Što se meni žališ zbog toga? Reci to onim u Socijalističkoj internacionali, oni ga priznaju za levičara. Desničar, evidentno nije... Kao što nije bio ni Sloba pre njega, Stambolić pre Slobe.
Unutar levičarski sukobi i gradacije ko je crveniji me nikad dojmile nisu.

I, da li je neko uhapšen zbog toga ? Mislim, zbog izbodene devojke? Evo, vidim razmatra se mogućnost zabrane Pokreta Naši. Nemam baš ništa protiv toga. Dakle, država radi svoj posao.
milos_secujski milos_secujski 13:33 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Što se meni žališ zbog toga?


Polako dečače plavi... precenio si se
predatortz predatortz 13:37 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

milos_secujski
Što se meni žališ zbog toga?


Polako dečače plavi... precenio si se


Pa, po godinama ne mogu baš tata da ti budem... Ali, nije ni puno daleko.
Da li istom ozbiljnošću, kojom procenjuješ sagovornike, analiziraš i događaje o kojim pišeš?
not2old2rock not2old2rock 13:40 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

milos_secujski
Izbodena-devojka-zbog-LGBT-majice.


Zasto u polemiku o levici i desnici ubacujes ovu bajatu vest, kakve veze ima, LGBT nije politicka grupacija ?
milos_secujski milos_secujski 13:42 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz
milos_secujski
Što se meni žališ zbog toga?


Polako dečače plavi... precenio si se


Pa, po godinama ne mogu baš tata da ti budem... Ali, nije ni puno daleko.
Da li istom ozbiljnošću, kojom procenjuješ sagovornike, analiziraš i događaje o kojim pišeš?

Procenjujem te na osnovu tvojih komentara, koji su detinji...Bar početak tog pretposlednjeg
milos_secujski milos_secujski 13:44 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

not2old2rock
milos_secujski
Izbodena-devojka-zbog-LGBT-majice.


Zasto u polemiku o levici i desnici ubacujes ovu bajatu vest, kakve veze ima, LGBT nije politicka grupacija ?

Bajata?, a može da se očekuje svaki dan. Zato što je bilo priče o ugroženim grupama, a ovde je izvršilac, gotovo sam siguran, neko ko je desno orijenisan, ekstremno desno
predatortz predatortz 13:45 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

milos_secujski
predatortz
milos_secujski
Što se meni žališ zbog toga?


Polako dečače plavi... precenio si se


Pa, po godinama ne mogu baš tata da ti budem... Ali, nije ni puno daleko.
Da li istom ozbiljnošću, kojom procenjuješ sagovornike, analiziraš i događaje o kojim pišeš?

Procenjujem te na osnovu tvojih komentara, koji su detinji...Bar početak tog pretposlednjeg


Šta je sporno u njemu?
Da SPS nije levičarska partija, proistekla iz SKJ?
Da SPS nije članica Socijalističke internacionale?
Da se Ivica, članstvu na kongresu, ne obraća sa 'drugovi i drugarice' ?

Šta je netačno od ove tri tvrdnje?
Ili misliš da je tvoja percepcija sveta i pojava u istom iznad činjenica?
predatortz predatortz 13:49 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Bajata?, a može da se očekuje svaki dan. Zato što je bilo priče o ugroženim grupama, a ovde je izvršilac, gotovo sam siguran, neko ko je desno orijenisan, ekstremno desno


Misliti i cveće brati nije isto.
Za ozbiljnu tvrdnju potreban je ozbiljan dokaz.
Ako ga nemaš, uznemiravaš javnost iznošenjem nečega što ne možeš da dokažeš.

A, sad pitanje:

Kakav je položaj tih ugroženih zajednica, za koje se slažem da su ugrožene, bio dok je ovo društvo bilo levičarsko?
Šezdesetih,sedamdesetih,osamdesetih,devedesetih ?
not2old2rock not2old2rock 13:58 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Bajata?, a može da se očekuje svaki dan.


Vest je od pretprosle godine, bajata je, na zalost, tacno je da to moze da se ocekuje svaki dan. Izbo je balavac, maloletnik, pa ne bih vise o njemu. Ti kao da ne razlikujes Ivanovica ili tog klinca od predatorz i moje malenkosti, kojima se takvi gade isto koliko i tebi ? Samo, meni se gade i levicari koji, npr. ne birajuci reci, nekrofilski napadaju prenos kralja Petra u Srbiju, a tebi ?
milos_secujski milos_secujski 13:59 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz

Bajata?, a može da se očekuje svaki dan. Zato što je bilo priče o ugroženim grupama, a ovde je izvršilac, gotovo sam siguran, neko ko je desno orijenisan, ekstremno desno


Misliti i cveće brati nije isto.
Za ozbiljnu tvrdnju potreban je ozbiljan dokaz.
Ako ga nemaš, uznemiravaš javnost iznošenjem nečega što ne možeš da dokažeš.

A, sad pitanje:

Kakav je položaj tih ugroženih zajednica, za koje se slažem da su ugrožene, bio dok je ovo društvo bilo levičarsko?
Šezdesetih,sedamdesetih,osamdesetih,devedesetih ?

Znači ja uznemiravam javnost time što kažem da je devojku izbo nožem psihopata zbog LGBT majice? "Do you kiss your mother with that mouth?"

Odg. - Kakav je bio, prošao je
milos_secujski milos_secujski 14:05 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

not2old2rock
milos_secujski


Bajata?, a može da se očekuje svaki dan.

Vest je od pretprosle godine, bajata je, na zalost, tacno je da to moze da se ocekuje svaki dan. Izbo je balavac, maloletnik, pa ne bih vise o njemu. Ti kao da ne razlikujes Ivanovica ili tog klinca od predatorz i moje malenkosti, kojima se takvi gade isto koliko i tebi ? Samo, meni se gade i levicari koji, npr. ne birajuci reci, nekrofilski napadaju prenos kralja Petra u Srbiju, a tebi ?

Može biti bajata, ali je aktuelna. Stvar je u tome što relativizujete stvari, trolujete temu i utisak iz vaših komentara je da to baš nije tako strašno i da se naduvava...kad mi neko dođe i traži dokaz meni se
Sam takav rečnik, vezan za kralja koji je napustio svoj narod kad je bilo najteže, mi je degutantan.
predatortz predatortz 14:07 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Znači ja uznemiravam javnost time što kažem da je devojku izbo nožem psihopata zbog LGBT majice?


Ne. Ti uznemiravaš javnost uvodeći politiku u tumačenje vesti. Ono mislim da je desničar je napad na grupu ljudi koja ne deli tvoje političke stavove, sa ciljem da se celokupna grupa proglasi za psihopate.

Pa čak i da je dečko desničar, tvrdiš li da svi ljudi ,koji imaju pogled na svet koji je desno od centra, odobravaju njegov potez ?

Ti , navodno se boreći za ravnopravnost i prava ugroženih, baviš diskriminacijom ljudi po osnovu političkog mišljenja.
Da sam cinik, rekao bih ništa novo od levičara.

"Do you kiss your mother with that mouth?"


Ovo je nisko, ne zavređuje komentar.



Odg. - Kakav je bio, prošao je


A, kakav je bio ? Čisto zbog zapisnika...
not2old2rock not2old2rock 14:12 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

not2old2rock

na zalost, tacno je da to moze da se ocekuje svaki dan. Izbo je balavac, maloletnik, pa ne bih vise o njemu.


Iz ovoga si zakljucio da relativizujem, da nije strasno ?
milos_secujski milos_secujski 14:18 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ti uznemiravaš javnost uvodeći politiku u tumačenje vesti.

To i jeste politički akt prenesenog značenja - ekstremno neslaganje sa tuđim mišljenjem koje ide u krajnost i ugrožava tuđ život, kao što i razbijanje prostorija neke političke stranke nije samo puk vandalizam
predatortz predatortz 14:26 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

milos_secujski
Ti uznemiravaš javnost uvodeći politiku u tumačenje vesti.

To i jeste politički akt prenesenog značenja - ekstremno neslaganje sa tuđim mišljenjem koje ide u krajnost i ugrožava tuđ život, kao što i razbijanje prostorija neke političke stranke nije samo puk vandalizam



Vidim da odgovaraš samo na ona pitanja na koja misliš da možeš da daš zadovoljavajući odgovor. Pitao sam te još štošta gore, al' ajde...

Znači, ako neko izbode pripadnika neke seksualne manjine, on mora da je desničar?

Prostorije stranke razbijaju samo desničari ? Pa ko to onda uradi DSS-u pre neki dan ?

Ko baci koktel na Grčku ambasadu ? Desničari, ili ekstremni levičari?
Ko žari i pali po Grčkoj ? Desnica ili levica?

Da li su na ekvivalentu našoj 'Porodičnoj šetnji', pre neki dan u Parizu, bili samo desničari?

Nije problem u tome što ti iznosiš svoj stav. Problem je što ga namećeš kao jedini ispravan, bez ozbiljnih dokaza ili valjane analize.

To je, blogokolega, takođe vrsta ekstrmizma.

Sad, levog ili desnog, meni svejedno...
freehand freehand 14:34 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz
milos_secujski
Ti uznemiravaš javnost uvodeći politiku u tumačenje vesti.

To i jeste politički akt prenesenog značenja - ekstremno neslaganje sa tuđim mišljenjem koje ide u krajnost i ugrožava tuđ život, kao što i razbijanje prostorija neke političke stranke nije samo puk vandalizam



Vidim da odgovaraš samo na ona pitanja na koja misliš da možeš da daš zadovoljavajući odgovor. Pitao sam te još štošta gore, al' ajde...

Znači, ako neko izbode pripadnika neke seksualne manjine, on mora da je desničar?

Prostorije stranke razbijaju samo desničari ? Pa ko to onda uradi DSS-u pre neki dan ?

Ko baci koktel na Grčku ambasadu ? Desničari, ili ekstremni levičari?
Ko žari i pali po Grčkoj ? Desnica ili levica?

Da li su na ekvivalentu našoj 'Porodičnoj šetnji', pre neki dan u Parizu, bili samo desničari?

Nije problem u tome što ti iznosiš svoj stav. Problem je što ga namećeš kao jedini ispravan, bez ozbiljnih dokaza ili valjane analize.

To je, blogokolega, takođe vrsta ekstrmizma.

Sad, levog ili desnog, meni svejedno...


Pa dokle ćeš?
Imaš ove fine, lepo vaspitanu mladež sokolsku i domaćinsku, iz finih kuća, koja otvoreno propagira nasilje, poziva na nasilje, a do sada jeu imala prilike i da nešto od toga praktikuje na ulici. Sa kime ih ti više porediš?
Srbija nije Grčka, i u Srbiji nema ultralevičara. U Srbiji, na žalost, kao da uopšte nema levičara, sem nešto foliranata i pozera.
A Sonja Biserko je od levičara daleko (najmanje) koliko i Ivan Ivanović.
Čitava ova priča i nema veze sa desnicom i levicom, svakojako.
predatortz predatortz 14:36 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Može biti bajata, ali je aktuelna. Stvar je u tome što relativizujete stvari, trolujete temu i utisak iz vaših komentara je da to baš nije tako strašno i da se naduvava


A šta je,onda,tema? I, ima li neko pravo reći da je neka priča naduvana ?

kad mi neko dođe i traži dokaz meni se


Izbezobrazilo se to, neće više slepo da veruje...

vezan za kralja koji je napustio svoj narod kad je bilo najteže,


I Šarl de Gol je, i poljska Vlada, majku im izdajničku...
milos_secujski milos_secujski 14:36 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz
milos_secujski
Ti uznemiravaš javnost uvodeći politiku u tumačenje vesti.

To i jeste politički akt prenesenog značenja - ekstremno neslaganje sa tuđim mišljenjem koje ide u krajnost i ugrožava tuđ život, kao što i razbijanje prostorija neke političke stranke nije samo puk vandalizam



Vidim da odgovaraš samo na ona pitanja na koja misliš da možeš da daš zadovoljavajući odgovor. Pitao sam te još štošta gore, al' ajde...

Znači, ako neko izbode pripadnika neke seksualne manjine, on mora da je desničar?

Prostorije stranke razbijaju samo desničari ? Pa ko to onda uradi DSS-u pre neki dan ?

Ko baci koktel na Grčku ambasadu ? Desničari, ili ekstremni levičari?
Ko žari i pali po Grčkoj ? Desnica ili levica?

Da li su na ekvivalentu našoj 'Porodičnoj šetnji', pre neki dan u Parizu, bili samo desničari?

Nije problem u tome što ti iznosiš svoj stav. Problem je što ga namećeš kao jedini ispravan, bez ozbiljnih dokaza ili valjane analize.

To je, blogokolega, takođe vrsta ekstrmizma.

Sad, levog ili desnog, meni svejedno...

Dobro je, sad vidiš kako je selektirati stvari. I radiš to od početka...
1. Grčka ambasada - ne odobravam i tumačim kao ekstreman odgovor/solidarnost na hapšenje grčkog studenta (represiju)
2.Francuska - nisam siguran da su u Parizu, kao kod nas, za vreme "porodične šetnje" vikali - ubi, ubi, ubi pedera
3. Ne namećem ništa, svako može da "promeni kanal" i ne čita
predatortz predatortz 14:47 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Pa dokle ćeš?


Dok ne dobijem odgovore

Imaš ove fine, lepo vaspitanu mladež sokolsku i domaćinsku, iz finih kuća, koja otvoreno propagira nasilje, poziva na nasilje, a do sada jeu imala prilike i da nešto od toga praktikuje na ulici. Sa kime ih ti više porediš?


Čitam, država se sprema da ih zabrani. Meni dovoljno.

A Sonja Biserko je od levičara daleko (najmanje) koliko i Ivan Ivanović.


Sonja Biserko, i ne samo ona, je izašla ispod jednopartijskog, totalitarnog sistema. Sistema u kom je napredovala. Dakle, nije mnogo marila za ljudska prava onih koja im je baš taj sistem uskraćivao. Odjednom se pojavljuje kao zaštitnica ljudskih prava, čiji se autoritet ne sme dovesti u pitanje. A, braneći ta prava, nastupa baš onako kako su je u Kumrovcu učili. Sad, ti reci šta je ona...
freehand freehand 15:31 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Dok ne dobijem odgovore

Pitanja su ti pogrešna, tako da ni od odgovora, i da ih dobiješ, hasne nema.


Čitam, država se sprema da ih zabrani. Meni dovoljno.

I ja, odavno se sprema država. Pa malo Urošu smanji kaznu, malo ga pomiluje, sa gomilom drugih uroša. Malo ukine svoje presude, malo ih ublaži.
Sonja Biserko, i ne samo ona, je izašla ispod jednopartijskog, totalitarnog sistema. Sistema u kom je napredovala. Dakle, nije mnogo marila za ljudska prava onih koja im je baš taj sistem uskraćivao. Odjednom se pojavljuje kao zaštitnica ljudskih prava, čiji se autoritet ne sme dovesti u pitanje. A, braneći ta prava, nastupa baš onako kako su je u Kumrovcu učili. Sad, ti reci šta je ona...

Tako gledano - svi smo mi, stariji od 35 godina, nosili crvene marame i pevali "Druže Tito". I izašli "ispod šinjela". I ti.
Ne treba mnogo pameti za takve generalizacije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana