Društvo| Ljudska prava| Politika

Čisto plava Srbija

milos_secujski RSS / 21.01.2013. u 14:02

Librarian
Librarian
 

 

Pre nekoliko godina upoznao sam čoveka koji je imao moždani udar i vrlo dobro se oporavljao. Međutim, postoji jedna zanimljiva stvar vezana za njegovo posttraumatsko stanje. Naime, on je ko zna koliko decenija radio da li u SAD-u ili VB, da bi se kao i svaki gastarbajter sa zarađenom penzijom i nostalgijom u scru vratio u rodnu grudu. Sada je već dobro zagazio u sedmu deceniju života. Stvar je u tome da je čovek nakon tog moždanog udara nastavio da govori samo na engleskom jeziku. Verovali ili ne, materijal za roman. Tu i tamo bi pogodio koju reč na srpskom, izgovarajući je nevešto, baš poput nekog stranca. I svi oko njega, koji su radili sa njim i pomagali mu, natucali su englesko-srpsku verziju jezika uz svesrdnu upotrebu pantomime.

 

Na ovog Srbina koji je „kolonizovan“ tuđim jezikom spletom nesretnih okolnosti i zdravstvenih problema, podsetio me je sinoćni izliv paranoje mladog Šešelja (I.I.) u „Utisku“. Naime, zapitao sam se kako bi prošao taj čovek da pored njega prođe grupa „Njihovih“ koji su se upravo vratili sa roadtrip-a i paljenja jedne od brojnih vojvođanskih zastava? Kako bi prošao da, usled svog hendikepa, mora da se obrati na engleskom nekom pored sebe? Budući da nije strano da se stranac napadne na ulici, ubije linčom ili izbode svako ko nije „naš“, kako bi taj uspeo da objasni da on zapravo nije taj, nego on jeste taj ali neko drugi usled......? Da li bi se našao, ko što do sada nije bio slučaj, neki Srđan Aleksić da priskoči u pomoć? Evo idealne prilike i povoda da ga pomenem na godišnjicu njegovog ubistva i sve više rastućeg nacionalizma i šovinizma koji se periodično ponavlja ili samo rasanjuje.

 

Sinoć nam je mladi veroučitelj po Bolonji, mašući onim papirima, najverodostojnijim koje je mogao da skine sa neta, objasnio da kvislinzi nikad ne spavaju i da su njihove organizacije veoma aktivne na otuđivanju u srcu neotuđivog, što bi se reklo. Prvo na šta sam pomislio bilo je – pa jebeš i BIA i VBA i VOA, i sve ostale nesposobne skraćenice kada njihov posao radi i raskrinka brže, efikasno turajući dokaze svima pod nos, jedan bivši veroučitelj i sadašnji bibliotekar. Tim gore ako mu oni, kojim sumanutim slučajem, dostavljaju i poturaju sve i svašta, time paleći široke narodne mase, manipulišući i podgrevajući mu paranoju Vatikanskog formata. A od ovog praveći dežurnog i opasnog cirkusanta koji se preračunao u svojoj moći.

Drugo što mi je palo na um, dok je ministar pravde odmahivao rukom na onu „neozbiljnost“ – treba procesuirati Sonju Biserko (sve vreme sam čuo – preki sud), bilo je: pa jebeš dravu čiji ustavni poredak ruši nekoliko NVO a koje se bave posledicama rata koji se završio pre skoro dvadeset godina.

 

Ono što mladi Šešelj nije znao, ili se pravio da ne zna, a to je da stranke međusobno sarađuju. Najskoriji primer je Tadićev odlazak u Hanover i podrška tamošnjim liderima SPD-a na izborima. Na kraju krajeva i on sam je izjavljivao i hvalio se da su Ruski i Srpski „Njihovi“ potpisivali neke ugovore. Međutim, isto tako je prećutao, ili mu je to sasvim normalno, da članovi pokreta „Njihovi“ odlaze u kampove širom Rusije i bivaju obučavani poput paravojnih jedinica koje na prostoru Srbije deluju, za sada, „samo“ zastrašivanjem – paleći zastave, preteći i kamenujući prostorije organizacija sa kojim ne dele mišljenje. Pa tako svaki put kada neko pomene – ’di su naši novci?, gori zastava, a ko pomene NIS u negativnom kontekstu pršte prozori stranačkih prostorija. Ne daj bože da se spomene Južni tok diktatora Putina, letele bi glave. Kao što uostalom mladi Šešelj i najavljuje – da će se za pet godina razgovarati drugačije.

 

Na pominjanje da su „Njihovi“ produžena ruka vlasti, Selaković ministar Nikola se nevešto ograđivao. Naime, evo jednog banalnog primera kako vlast zna čime se bave „Njihovi“ i kako to prećutno odobrava.

 

 

 

U 27.45 minutu klipa veroučitelj po Bolonji govori da se i u Srbiji nalazi jedan od većih kampova, ali ga je publika u transu aplauzom zaustavila da kaže šta tačno rade u tim kampovima. E, to vlast zna, pušta ih i prećutkuje. Drugim rečima to je ta saradnja ispod žita koju može da poveže svako ko ima Ju Tjub, ali ne i ministar. Izgleda da nam Rusi nikada nisu oprostili ono – „istorisko NE“.

Atačmenti



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 15:38 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Tako gledano - svi smo mi, stariji od 35 godina, nosili crvene marame i pevali "Druže Tito". I izašli "ispod šinjela". I ti.


Da, bili smo deca. Sećam se svoje zbunjenosti ( četvrti osnovne ) kad su javili da je umro Tito. Pokojna baba se okrenula ka istoku, prekrstila i rekla:

[i]Hvala ti Bože što si me poživeo da doživim da ova džukela umre!


Jedini njen nehrišćanski gest za koji ja znam. Ali, bio je iz duše...


No, neki su napredovali. Po pravilu, oni su morali biti najgrlatiji komunisti. Po pravilu, takođe, grlat komunista je kršio prava drugih da misle drugačije...
Malo je degutantno, da baš takvi, sada uče nas ostale o ljudskim pravima.

freehand freehand 15:41 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

No, neki su napredovali. Po pravilu, oni su morali biti najgrlatiji komunisti. Po pravilu, takođe, grlat komunista je kršio prava drugih da misle drugačije...
Malo je degutantno, da baš takvi, sada uče nas ostale o ljudskim pravima.

Pa ono jeste. Ali su takvi upravo postali i najveći nacionalisti, i najveći Srbi, i najveći bogomoljci. i najveći "naši", gde su, po svom starom onbičaju, i decu upisali.
predatortz predatortz 15:43 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

freehand
No, neki su napredovali. Po pravilu, oni su morali biti najgrlatiji komunisti. Po pravilu, takođe, grlat komunista je kršio prava drugih da misle drugačije...
Malo je degutantno, da baš takvi, sada uče nas ostale o ljudskim pravima.

Pa ono jeste. Ali su takvi upravo postali i najveći nacionalisti, i najveći Srbi, i najveći bogomoljci. i najveći "naši", gde su, po svom starom onbičaju, i decu upisali.


Zbog takvih i imamo ovakve 'desničarske' organizacije. To su sve nacionalisti i vernici od pre tri petka.
antioksidant antioksidant 15:53 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

I Šarl de Gol je, i poljska Vlada, majku im izdajničku...

a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?
predatortz predatortz 15:58 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

antioksidant
I Šarl de Gol je, i poljska Vlada, majku im izdajničku...

a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?


E,ljubav u sred rata je ozbiljan zločin!
not2old2rock not2old2rock 16:00 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

antioksidant

a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?

Eto, nadjeno je opravdanje za nekrofiliju.
antioksidant antioksidant 16:01 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

not2old2rock
antioksidant

a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?

Eto, nadjeno je opravdanje za nekrofiliju.

?
o čemu ti
nisam ga ja iskopao i preneo protiv volje iz testamenta
antioksidant antioksidant 16:04 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

E,ljubav u sred rata je ozbiljan zločin!

zbog prvog rata nisu nastavljeni pregovori o veridbi njegovog oca sa olgom romanovom
monarh, ako je monarh, ima i nekih obaveza
nemoj suditi po ovom koji sad pretenduje na nepostojeci presto
predatortz predatortz 16:08 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

antioksidant
E,ljubav u sred rata je ozbiljan zločin!

zbog prvog rata nisu nastavljeni pregovori o veridbi njegovog oca sa olgom romanovom
monarh, ako je monarh, ima i nekih obaveza
nemoj suditi po ovom koji sad pretenduje na nepostojeci presto


Garantovano je zbog toga Tito odustao od braka sa Davorjankom. Zbog okupacije, aktivnosti je sveo samo na njeno 'razvlačenje po šumama i gorama'.
not2old2rock not2old2rock 16:12 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz

Garantovano je zbog toga Tito odustao od braka sa Davorjankom. Zbog okupacije, aktivnosti je sveo samo na njeno 'razvlačenje po šumama i gorama'.

I sahranio je u dvoristu coveka kojeg "liberalni" levicari nazivaju najpogrdnijim imenima.
antioksidant antioksidant 16:18 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

not2old2rock
predatortz

Garantovano je zbog toga Tito odustao od braka sa Davorjankom. Zbog okupacije, aktivnosti je sveo samo na njeno 'razvlačenje po šumama i gorama'.

I sahranio je u dvoristu coveka kojeg "liberalni" levicari nazivaju najpogrdnijim imenima.

ja se vama izvinjavam na uznemiravanju
monarhisti koji "svog monarha" upoređuju sa titom borave u nekoj paralelnoj stvarnosti neopterećenoj logikom
ali neka
što se tiče petra i premeštanja posmrtnih ostataka, samo ne preterujte u politikanskim tumačenjima oko tog čina (patrijarh će se baviti time u ime svih).
oplenac je jedno divno mesto, kao i beli dvor u beogradu (sa sve čuvarima koji insistiraju na tome da su sva slikanja dozvoljena samo žiki slici (prijatelj porodice verovatno)). posetite ih i uživajte.
pozdrav momci
dalje nastavite sami
joše jedna tačka svemira koju ste ogadili nekima je vaša. čestitke
predatortz predatortz 16:23 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

a se vama izvinjavam na uznemiravanju
monarhisti koji "svog monarha" upoređuju sa titom borave u nekoj paralelnoj stvarnosti neopterećenoj logikom


Ja sam govorio o ljubavi, a tu su su dozvoljena poređenja kraljeva i bravara

što se tiče petra i premeštanja posmrtnih ostataka, samo ne preterujte u politikanskim tumačenjima oko tog čina (patrijarh će se baviti time u ime svih).


Gde sam ja dao neko tumačenje ? Molim citat.

oplenac je jedno divno mesto, kao i beli dvor u beogradu (sa sve čuvarima koji insistiraju na tome da su sva slikanja dozvoljena samo žiki slici (prijatelj porodice verovatno)). posetite ih i uživajte.


Verovatno hoću. Nisam bio ni na jednom od ta dva mesta. Hvala za preporuku.


dalje nastavite sami


Hvala i za dozvolu da nastavimo

joše jedna tačka svemira koju ste ogadili nekima je vaša. čestitke


Šta reći, sem da odavno nešto ovako patetično ne pročitah.
not2old2rock not2old2rock 16:31 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

predatortz


joše jedna tačka svemira koju ste ogadili nekima je vaša. čestitke


Šta reći, sem da odavno nešto ovako patetično ne pročitah.


Vala bas.
antioksidant antioksidant 16:31 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Šta reći, sem da odavno nešto ovako patetično ne pročitah.

eh
priznajem da je prejak izraz ali ostaje mi bljutav ukus posle vasih verbalnih egzibicija (kazem meni - siguran sam da se mnogi i odusevljavaju, ja bih vas samo napustio (a nema potrebe niko da crta da sam i ja mnogima "bljutav" - znam to i bez kevtanja)

i da, nisam ni rekao da si dao tumacenje. zamolio sam da i ne dajes
a za oplenac i dvor iskrena preporuka (s tim sto za oplenac je mozda bolje da sacekas lepse dane - da osetis i prirodu malo)
antioksidant antioksidant 16:33 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

not2old2rock
predatortz


joše jedna tačka svemira koju ste ogadili nekima je vaša. čestitke


Šta reći, sem da odavno nešto ovako patetično ne pročitah.


Vala bas.

a ti ne čitaš ono što ti pišeš?
kreni, napatetisao si se za sve pare
predatortz predatortz 16:41 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

a nema potrebe niko da crta da sam i ja mnogima "bljutav" - znam to i bez kevtanja)


Meni ne. Cenim tvoj stav, a umeš i ručnu da povučeš.
Nikad nismo prešli granicu koja bi neslaganje pretvorila u nešto drugo.
A, to što nismo istomišljenici...
blogovatelj blogovatelj 19:27 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?


Decko je imao 18 godina kad je pobegao iz Jugoslavije.
De Gol 50 kad je rat poceo.
Kome je od njih dvojice bilo vreme za zenidbu, sta mislis?

predatortz predatortz 19:31 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

blogovatelj
a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?


Decko je imao 18 godina kad je pobegao iz Jugoslavije.
De Gol 50 kad je rat poceo.
Kome je od njih dvojice bilo vreme za zenidbu, sta mislis?



De Golu! Petar je trebao još da sačeka, ali mladost-ludost
Domazet Domazet 19:32 23.01.2013

Ti o kojima prichate...

predatortz
freehand
No, neki su napredovali. Po pravilu, oni su morali biti najgrlatiji komunisti. Po pravilu, takođe, grlat komunista je kršio prava drugih da misle drugačije...
Malo je degutantno, da baš takvi, sada uče nas ostale o ljudskim pravima.

Pa ono jeste. Ali su takvi upravo postali i najveći nacionalisti, i najveći Srbi, i najveći bogomoljci. i najveći "naši", gde su, po svom starom onbičaju, i decu upisali.


Zbog takvih i imamo ovakve 'desničarske' organizacije. To su sve nacionalisti i vernici od pre tri petka.

...su isto tako bili komunisti i levichari od pre shest petaka. Interesantno je da ne primecujesh da im za taj shest do tri period ne stavljash znakove navodnika. A siguran sam da bi primetio da se umesto tebe radi o Bocveni...

Problem je shto u Srbiji izgleda da vishe nema razmishljanja na nivou principa, samo na nivou ideologije. Ajde kad tako razmishljaju raznorazni zevzeci.Druga je, medjutim, stvar kada to rade pametni ljudi.
antioksidant antioksidant 19:44 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

blogovatelj
a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?


Decko je imao 18 godina kad je pobegao iz Jugoslavije.
De Gol 50 kad je rat poceo.
Kome je od njih dvojice bilo vreme za zenidbu, sta mislis?


znam da cu se pokajati ali mozda, ali samo mozda uspes i da shvatis o cemu se radi - petar je bio monarh. lice koje bozanskom voljom predstavlja naciju. nacija krvari, drzava je okupirana. sta radi monarh?
pricam samo o odgovornosti prema funkciji.
edvard VIII je abdicirao jer nije uspeo da uklopi obaveze i emocije. ponavljam - obaveze.
e sad mi reci - kako si uspeo totalno da omasis poentu i da se koncentrises na godista de gola i petra karadjordjevica? zasto nisi uporedio kilaze ili visinu?
predatortz predatortz 19:44 23.01.2013

Re: Ti o kojima prichate...


...su isto tako bili komunisti i levichari od pre shest petaka. Interesantno je da ne primecujesh da im za taj shest do tri period ne stavljash znakove navodnika. A siguran sam da bi primetio da se umesto tebe radi o Bocveni...


Koja je tačno zamerka, i kakve ona ima veze sa Bocvenom? Ne vidim da sam nju doveo u bilo kakvu vezu sa jednim,ili drugim.
alselone alselone 19:46 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

pricam samo o odgovornosti prema funkciji.


Posle odredjenog nivoa drzavne funkcije ne moze se odvojiti privatno i javno (drzavno).

antioksidant antioksidant 19:54 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

alselone
pricam samo o odgovornosti prema funkciji.


Posle odredjenog nivoa drzavne funkcije ne moze se odvojiti privatno i javno (drzavno).


to je kod "ljudi plave krvi" još izraženije
njihovi brakovi su politika
a slažem se da je petar bio premlad (uostalo, on je pucem i postao kralj - skraceno je namestnistvo koje je vodio knez pavle i petar je maloletan postao kralj i odmah je zemlja uvucena u rat ali postojao je tu neki krunski savet a petrova uloga je trebala da bude - glas i simbol nepokorenosti i otpora - kao petar prvi tokom prvog rata, umesto toga decak se vencao dok je zemlja bila u najcrnjem krvoprolicu)
poenta je - da to sto je petar delovao po malo mrsavo ne bi trebalo da bude opravdanje, imajuci u vidu njegovu ulogu
Domazet Domazet 20:05 23.01.2013

Mislio sam otprilike ...

predatortz
Koja je tačno zamerka, i kakve ona ima veze sa Bocvenom? Ne vidim da sam nju doveo u bilo kakvu vezu sa jednim,ili drugim.

...na ovo:
HCM
Ne svrstava tebe ono što si napisala u istomišljenike Sonje Biserko ni po mom mišljenju, samo mi bilo simpatično kad Predatora ti razvrstavaš u grupe a sebe - opet ti.
Ili pusti da svak sebe svrsta ili dopusti da i tebe drugi svrstavaju.

Dakle, ti mislish da te o kojima ste ti i Free prichali sasvim sleduju navodnici kada se predstavljaju kao nacionalisti i desnichari. Dok im je prava priroda komunistichka i levicharska. Mogao bih da se kladim da Milosh za takve misli da im je prava priroda nacionalistichka i desnicharska dok im navodnici sleduju za period kada su bili 'komunisti' i 'levichari'. Ja opet mislim da su im navodnici prava priroda. Ono izmedju menjaju po potrebi...
alselone alselone 20:13 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

antioksidant

to je kod "ljudi plave krvi" još izraženije
njihovi brakovi su politika
a slažem se da je petar bio premlad (uostalo, on je pucem i postao kralj - skraceno je namestnistvo koje je vodio knez pavle i petar je maloletan postao kralj i odmah je zemlja uvucena u rat ali postojao je tu neki krunski savet a petrova uloga je trebala da bude - glas i simbol nepokorenosti i otpora - kao petar prvi tokom prvog rata, umesto toga decak se vencao dok je zemlja bila u najcrnjem krvoprolicu)
poenta je - da to sto je petar delovao po malo mrsavo ne bi trebalo da bude opravdanje, imajuci u vidu njegovu ulogu


Saglasio bih se. To je tezina funkcije koju nosis. Da banalizujem do kraja - ako imas porodicu moras poginuti da bi je sacuvao (nahranio?). Ako si kralj drzave - moras je cuvati po svaku cenu. Mislim, ne moras ako neces da te istorija obelezi.

Nesto nase blogovsko sto spominjem - ako si visoki drzavni funkcioner, nemoj pricati sale i forice dok drzava propada.
antioksidant antioksidant 20:31 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Nesto nase blogovsko sto spominjem - ako si visoki drzavni funkcioner, nemoj pricati sale i forice dok drzava propada.

naravno. to i cini razliku izmedju politikanstva i politike
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

a da li se i de gol oyenio u sred rata? dok mu je nacija bila okupirana?

Ti AO, ako sam dobro razumeo, zameraš kad se monarh oženi dok traje rat.
Nađi ipak neku malo ozbiljniju zamerku jbg, bar to nije teško.
Milsim, šta ako rat traje 100 godina, da li i tad važi tvoje pravilo da nema ženidbe za vreme rata?
Dinastija mora da izumre, šta li?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ako, to je lepo, ko kaze da vise nema kavaljera.


Vala not2old2rock, ne treba biti kavaljer da bi se onaj tvoj komentar označio onako kakvim ga je Uroš označio.
Ne mora se štititi dama, dovljno je štititi dobar ukus da bi se reklo ono što ti je rečeno.
not2old2rock not2old2rock 23:46 23.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

hoochie coochie man

Ne mora se štititi dama, dovljno je štititi dobar ukus da bi se reklo ono što ti je rečeno.


Da pojasnim, meni smetaju ekstremisti i u bolnicama i u sudnicama i ... gde god, ne samo u bibliotekama, smetaju mi i levi i desni i kao i danas, javno cu se deklarisati protiv njih. Od mene toliko, ostalo neka rade drzavni organi, ako ih uopste ima, a ako gospodja hoce obracun, slobodno nek' se obracunava s kim hoce, ali bez mene. Meni je dosta politike iz prvih redova na balkanski nacin, dosta mi je suzavca, pendreka, privodjenja, anonimnih pisamaca, nocnih telefonskih poziva i sve to zbog cistog idealizma, ja svoje rodoljublje ne naplacujem, a i rovova i minskih polja mi je dosta, pa nek' sad malo drugi "uzivaju" u tome. E, zato onakva reakcija.
mikimedic mikimedic 01:50 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

joše jedna tačka svemira koju ste ogadili nekima je vaša.

čestitke


djidji midji patetika djidji midji al jebi ga.

uostalom sta ocekivati od neceg ovakvog

sport bili




blogovatelj blogovatelj 06:33 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

pricam samo o odgovornosti prema funkciji.


OK, naterao si me da pitam Gugla.
Oženio se 20. marta 1944.
Engleska vlada je pola godine pre toga rekla da priznaje Titovu vojsku, to je istorijska činjenica.
Dakle, kakvu je onda on funkciju imao u momentu kad se ženio, odgovori nam, premudri Karagaćin sine.
antioksidant antioksidant 07:57 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

djidji midji patetika djidji midji al jebi ga.
eh miki, kako se ti lako prepoznajes



uostalom sta ocekivati od neceg ovakvog

sport bili

vidi ga, prepisuje
antioksidant antioksidant 07:57 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

kakvu je onda on funkciju imao u momentu kad se ženio

kraljevsku?
bocvena bocvena 08:52 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

javno cu se deklarisati protiv njih

Meni je dosta politike iz prvih redova na balkanski nacin, dosta mi je suzavca, pendreka, privodjenja, anonimnih pisamaca, nocnih telefonskih poziva i sve to zbog cistog idealizma, ja svoje rodoljublje ne naplacujem, a i rovova i minskih polja mi je dosta, pa nek' sad malo drugi "uzivaju" u tome. E, zato onakva reakcija.


Neverovatno, ali gospođa i ti ste istomišljenici:)
Ni ona ne bi kad joj sin doraste da ga ili biju naši kao izdajnika ili s našima da ratuje za svetu srpsku stvar.

Ja bih da on bude operski pevač koji podjednako nastupa u Narodnom pozorištu u Beogradu i u Milanskoj skali. To su moje velikosrpske hegemonističke ambicije.
predatortz predatortz 09:11 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ni ona ne bi kad joj sin doraste da ga ili biju naši kao izdajnika ili s našima da ratuje za svetu srpsku stvar.


E,pa gospođo :) , to je želja svake normalne majke.
I, ne priliči ti to banalizovanje tipa svetu srpsku stvar . Priznajem da granice nisu sveta stvar, ali su vredne čuvanja.
Ako bude sreće, ni moji ni tvoj sin neće ratovati.
Ali, takve stvari ne zavise samo od nas ( svete srpske strane ).


Ja bih da on bude operski pevač koji podjednako nastupa u Narodnom pozorištu u Beogradu i u Milanskoj skali. To su moje velikosrpske hegemonističke ambicije.


želim da ti se ostvare te ambicije
maksa83 maksa83 09:25 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Ja bih da on bude operski pevač koji podjednako nastupa u Narodnom pozorištu u Beogradu i u Milanskoj skali. To su moje velikosrpske hegemonističke ambicije.

Aman, ljudi...
Dakle ove roditeljske ambicije zamotane u patriotizam... strašno, i sad ćeš da opterećuješ dete time i maltretiraš ga da peva smor Nabuko la-la-la-v-bitki-bomo-zmagali arije end šit, zašto? Za Srbiju? Misliš da si bolja od onog desnog bibliotekara?

Šta fali običnim ljudskim svakodnevnim poslovima kao što je npr. erotski fotograf?
predatortz predatortz 09:29 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi


Šta fali običnim ljudskim svakodnevnim poslovima kao što je npr. erotski fotograf?


Rezervisano, za mog mlađeg. Već pokazuje izuzetne sklonosti
bocvena bocvena 09:34 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Dakle ove roditeljske ambicije zamotane u patriotizam

:))) Može mi se! Prvobitna namera je bila da bude sveti srpski baletan ( za predatora), ali je muž uložio veto. Homofob nijedan.
predatortz predatortz 09:37 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Prvobitna namera je bila da bude sveti srpski baletan ( za predatora), ali je muž uložio veto. Homofob nijedan.


Mudar čovek. Muške noge služe za fudbal i tenis, ako ga već u vojsku ne daš...
antioksidant antioksidant 09:42 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Šta fali običnim ljudskim svakodnevnim poslovima kao što je npr. erotski fotograf?

manjak modela, moj makso
svi bi da slikaju, niko neće da se svlači
bocvena bocvena 10:01 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Sad sam shvatila da se osim mene nijedna žena nije javila na ovu temu. Napraviste od politike pederbal...a onda bi da slikate gole žene. E, pa ne može...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:03 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

svi bi da slikaju, niko neće da se svlači

Sa' će Maksa da okači onu Tadićevu I'm too sexy for my shirt.
Edit:
Sad sam shvatila da se osim mene nijedna žena nije javila na ovu temu. Napraviste od politike pederbal

Bojim se da moje prisustvo ništa ne menja u tom smislu
predatortz predatortz 10:08 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

bocvena
Sad sam shvatila da se osim mene nijedna žena nije javila na ovu temu. Napraviste od politike pederbal...a onda bi da slikate gole žene. E, pa ne može...


Em si ispoljila homofobiju, em nas hoćeš da nabediš da smo krivi što tvoje kolege prave sranja! Bože, ko nam sve decu vaspitava
bocvena bocvena 10:25 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Bojim se da moje prisustvo ništa ne menja u tom smislu

Milena, ne pristaj na slikanje dok ne zauzdamo ekstremnu desnicu:)


Em si ispoljila homofobiju, em nas hoćeš da nabediš da smo krivi što tvoje kolege prave sranja!

Hihihi, do 500-og komentara će se ispostaviti da sam ja prvo pero NSPM-a, a ti u potaji razmenjuješ sms-ove sa Natašom Kandić i tri Žene u crnom!

predatortz predatortz 10:31 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

tri Žene u crnom!


Saglasan!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:48 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Milena, ne pristaj na slikanje dok ne zauzdamo ekstremnu desnicu:)

More kad im doakamo, ima samo da puće usta, trepću izazovno i nameštaju seksi poze
alselone alselone 10:55 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

More kad im doakamo


Je l' znas zasto ih zovu ekstremna desnica?

Nisu dugo zensko vid'li.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:58 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Nisu dugo zensko vid'li.

Š'o bi reko gospon Kejv, Red Right Hand
blogovatelj blogovatelj 17:50 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

kraljevsku?


Kako kraljevsku, ako mu se kraljevina raspala tri godine ranije, ako mu je Hitler kraljevinu podelio na deset delova, a pola godine pred ženidbu mu i engleska vlada rekla da sa njim nema više šta da priča u vezi vladanja Jugoslavijom.
Ti to otprilike njegovo kraljevanje zamišljaš kao što Koštunica vlada Kosovom. Pričaš šta bi hteo da bude, a ne ono što jeste.
antioksidant antioksidant 18:39 24.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

pazi kad sam znao da cu se pokajati



not2old2rock not2old2rock 20:00 24.01.2013

siguran sam da ovde ima intelektualaca

bocvena


Neverovatno, ali gospođa i ti ste istomišljenici:)
Ni ona ne bi kad joj sin doraste da ga ili biju naši kao izdajnika ili s našima da ratuje za svetu srpsku stvar.


Na zalost, mislim da nismo, mene uopste ne zanima s kim ce vas sin da se bije, ni sta ce da bude, otkud vam takva ideja, nigde nisam spomenuo vaseg sina ? O necemu drugom je ovde bila rec, gospodja je, siguran sam, slucajno, preskocila sustinu ? Za one sa losijim sedistima, moj komentar

a ako gospodja hoce obracun, slobodno nek' se obracunava s kim hoce, ali bez mene...

je bio na ovo

Volela bih da Ivanoviću u lice ponovite sve epitete koje ste mu nadenuli u komentarima (ali ne pred kamerama već u kafani u Aranđelovcu, dok sedi sa NAŠIM drugarima:), pa da vidimo taj konstruktivni dijalog. I snagu argumenata.


A zasto bi gospodja to volela ?

Ni ona ne bi kad joj sin doraste da ga ili biju naši kao izdajnika ili s našima da ratuje za svetu srpsku stvar.


Majke brinu za svoju decu, neke manje, neke vise, nekada iracionalno, ali ne pada bas svakoj zabrinutoj majci na pamet da poziva na obracun nepoznate ljude protiv nepoznatih ljudi ? Ako gospodja vec ne veruje u "instrumente drzave" (nije da su bas pouzdani, sto jes' jes', al' takva nam je drzava, drugu nemamo), ponavljam, zasto takvo pitanje nije uputila ocu, bratu, muzu, kumu, bratu od tetke..., a ne virtuelnoj druzini na blogu ? Ili da je rekla "Pridruzite se MENI, mom ocu, bratu od strica, pa



ali ne.

ZASTO LICNO ne krene u misiju zastite svog deteta, ako je toliko zabrinuta i ako misli da je to pravi nacin ? Razlog zasto sam reagovao je sto poziva druge, nepoznate ljude, da biju njenu bitku, umesto da, za razliku od nje, samo piskaraju ? I to ne da bilo kako biju njenu bitku, nego

ali ne pred kamerama već u kafani u Aranđelovcu, dok sedi sa NAŠIM drugarima


Jel' samo meni na pamet pada ova mudra zamisao ?



Ponovicu, ne podnosim ekstremizam, ni levi, ni desni i zato sam spomenuo Buridanovog magarca, zato sto izmedju Ivanovicevih poziva na nasilje i gospodjinih poziva na nasilje ne vidim sustinsku razliku.

ako je neko zaboravio

ali ne pred kamerama već u kafani u Aranđelovcu, dok sedi sa NAŠIM drugarima


Nisam tako mislila ? Mozda ce se na sudu i Ivanovic tako braniti.





bocvena bocvena 08:20 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Nisam tako mislila ?


Ne, mislila sam ono što sam rekla, a ne ono što si ti iščitao.

Jedno je kad na blogovima kreneš da javne ličnosti prozivaš da su glupi, kreteni, budale sl., pa te nikakva reakcija ne snađe, osim eventualno psovke i pretnji njihovih istomišljenika. Drugo je kada relativizuješ opasnost od ekstremne desnice u konkretnim lokalnim sredinama tako što troluješ temu i govoriš - svi su isti (ovi drugi su još i gori!). I to opet sa bezbedne udaljenosti virtuelnog sveta i suštinske nezainteresovanosti da se takve pojave javno osude.

Kako si ti moj komentar video kao poziv na fizički obračun sa Ivanovićem, nemam pojma i neću ni da ulazim u to. Ah, pa da, ne poznajemo se, nisi čitao moje komentare, ali znaš taj mentalni biserko sklop.

Dakle, tačno znam šta sam rekla, ali nisam odgovorna za tvoja tumačenja.
Sve najbolje!
bocvena bocvena 09:16 25.01.2013

Re: E neka ste se sad svi

Nači vidimo se sledeći put na temama kao što je postmoderna u srpskoj književnosti 20. veka. Meni ovih 50 nijansi sivo baš zamorno:)
milisav68 milisav68 10:02 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

bocvena
Drugo je kada relativizuješ opasnost od ekstremne desnice u konkretnim lokalnim sredinama tako što troluješ temu i govoriš - svi su isti (ovi drugi su još i gori!). I to opet sa bezbedne udaljenosti virtuelnog sveta i suštinske nezainteresovanosti da se takve pojave javno osude.

Više je ljudi poginulo (u zadnih 10-12 godina) od bahatih vozača "demokratske vlasti" i njihovih sponzora/rodbine/kumova, nego od "ekstremne" desnice.

To što "patriote" i "izdajnici" kevću jedni na druge - još uvek je na granici cenzusa.

A to da su svi isti, pričala bi itekako, da radiš to što radiš u mom mestu....
milos_secujski milos_secujski 11:46 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

iše je ljudi poginulo (u zadnih 10-12 godina) od bahatih vozača "demokratske vlasti" i njihovih sponzora/rodbine/kumova, nego od "ekstremne" desnice.


Koji je ovo stepen.... nečega?
mikimedic mikimedic 15:16 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Koji je ovo stepen.... nečega?


cega... ski?


not2old2rock not2old2rock 16:18 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

bocvena


Jedno je kad na blogovima kreneš da javne ličnosti prozivaš da su glupi, kreteni, budale sl., pa te nikakva reakcija ne snađe, osim eventualno psovke i pretnji njihovih istomišljenika. Drugo je kada relativizuješ opasnost od ekstremne desnice u konkretnim lokalnim sredinama tako što troluješ temu i govoriš - svi su isti (ovi drugi su još i gori!). I to opet sa bezbedne udaljenosti virtuelnog sveta i suštinske nezainteresovanosti da se takve pojave javno osude.


Cisto informativno, jel' se poznajemo ili ne, posto ste presli na per tu ?
Ko troluje ? Pisete o svom sinu, o prozivanju javnih licnosti "da su glupi, kreteni, budale" ? kakve ja veze imam s tim, zasto podmecete ?
Setite se kako je 96', kad je bio kontra miting, u sred Knez Mihailove clan SPS-a pucao u glavu clanu SPO-a kojeg nije ni poznavao, a onaj cudom ostao ziv. Istog tog dana je jedan covek tucen do smrti, niko nije odgovarao ...
Dakle, nista ja ne relativizujem, ali koga briga sto je neko bibliotekar ? Ne tako davno je u Beogradu jedan Ivanovicev kolega ekstremista, ali viseg ranga, javno podrzao atentat na neke domace i strane visoke funkcionere, pa kad je smenjen, onda se citava bulumenta "boraca za ljudska prava" podigla da ga brani, niko od njih se nije plasio da ce decu da poducava kako se npr. pravi Molotovljev koktel, ali zato ovaj u Arandjelovcu moze cuda da napravi. Cvrc Milojka.
Znam dobro sta su ekstremi i levi i desni i nema sustinske razlike, a vi slobodno zivite u zabludi da je samo ekstremna desnica opasna.
blogovatelj blogovatelj 16:32 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Cisto informativno, jel' se poznajemo ili ne, posto ste presli na per tu ?


Na blogu su svi na per tu.

uros_vozdovac uros_vozdovac 17:28 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

not2old2rock

Znam dobro sta su ekstremi i levi i desni i nema sustinske razlike, a vi slobodno zivite u zabludi da je samo ekstremna desnica opasna.


Uf pa ima razlike itekako... Recimo:

1. Ekstremni levičar sluša podnošljivu muziku, što se svakako ne može reći za desničare
2. Ekstremni levičar ne bi obukao bele čarape na cipele, što se gaf koji se desničaru lako dešava
3. Ekstremni levičar bira nauku i kad je ne razume, dok desničar bira religiju iako je ne razume.
4. Fenomen nemogućnosti da se nauče 7 padeža je kod desničara nemerljivo veći nego kod levičara
5. Ekstremni desničar po pravilu, kada emigrira bira zemlju u kojoj ne vlada režim za koji se zalaže, što verovatno fenomen vezan za domaće desničare, dok se domaći levičari rado zalažu za rešenja koju praktikuju desničarski zapadni režimi

Eto na brzaka par razlika.
not2old2rock not2old2rock 17:52 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Ti si mi bese napisao da pisem gluposti ?
Cak i da je ova gomila besmislica tacna, a ne generalizacija a la mali Perica, znas li ti sta znaci sustinska razlika ?
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:56 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

not2old2rock
Ti si mi bese napisao da pisem gluposti ?
Cak i da je ova gomila besmislica tacna, a ne generalizacija a la mali Perica, znas li ti sta znaci sustinska razlika ?


Pa sad, ovo oko muzike je suštinska, ne slažeš se?
Edit: Da budem u trendu, da menjam...
Jesam ja sam, nemoj se ljutiš, baš mi je bio bezveze taj post.
freehand freehand 18:18 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

4. Fenomen nemogućnosti da se nauče 7 padeža je kod desničara nemerljivo veći nego kod levičara

Ne bih se ja sa rodom, brojem i padežima igrao.
Inače si ponegde u pravu.
milos_secujski milos_secujski 18:21 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

freehand
4. Fenomen nemogućnosti da se nauče 7 padeža je kod desničara nemerljivo veći nego kod levičara

Ne bih se ja sa rodom, brojem i padežima igrao.
Inače si ponegde i u pravu.

Pogotovo se s rodom ne treba igrati, je l'?
freehand freehand 18:24 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

milos_secujski
freehand
4. Fenomen nemogućnosti da se nauče 7 padeža je kod desničara nemerljivo veći nego kod levičara

Ne bih se ja sa rodom, brojem i padežima igrao.
Inače si ponegde i u pravu.

Pogotovo se s rodom ne treba igrati, je l'?

Kao da ne govorimo o istom.
Ali i ti si u pravu. Ni sa rodom se ne treba igrati.
blogovatelj blogovatelj 18:48 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Pogotovo se s rodom ne treba igrati, je l'?


Jel domacine, jel ti obrisa one komentare, ili neko drugi?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:54 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Jel domacine, jel ti obrisa one komentare

Što bi ti rek'o, divan primer timskog rada.
milos_secujski milos_secujski 19:01 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

blogovatelj
Pogotovo se s rodom ne treba igrati, je l'?


Jel domacine, jel ti obrisa one komentare, ili neko drugi?

Samo još jedan bloger zna pravu istinu, rekao sam mu pre 10 min... ako hoće da kaže nek' se javi
blogovatelj blogovatelj 19:56 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Samo još jedan bloger zna pravu istinu, rekao sam mu pre 10 min... ako hoće da kaže nek' se javi


Ne razumem, to je sad kao postao neki problem da se kaze jesam banovo il nisam banovo?
milos_secujski milos_secujski 20:09 25.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

blogovatelj
Samo još jedan bloger zna pravu istinu, rekao sam mu pre 10 min... ako hoće da kaže nek' se javi


Ne razumem, to je sad kao postao neki problem da se kaze jesam banovo il nisam banovo?

Ma nisam ja brisao te komentare
blogovatelj blogovatelj 00:46 26.01.2013

Re: siguran sam da ovde ima intelektualaca

Ma nisam ja brisao te komentare


Eto vidis.
Sve je sad jasno.
juniorr juniorr 13:13 23.01.2013

evo..

"Moguć novi postupak protiv Naših"

ja mislim i OBAVEZAN!
freehand freehand 15:07 25.01.2013

Nestade nam

kralj na Kipru?!

Edit: i to ne ceo niz, već samo onaj besmisleni gramtičko-pravopisni krš sa grandioznim istorijskim materijalnim greškama i to u komentaru kojim se drugome soli pamet i pokazuje kako je glup, i odgovori na njega?

Wow! E ovo je novina na blogu. Sreća je da su u cara Trojana kozje uši, da trska raste, i od nje biće frula.
E sad - domaćin ili moderacija?
mikimedic mikimedic 15:15 25.01.2013

Re: Nestade nam

Nestade nam
kralj na Kipru?!


nestade.

kao i molba antioksidantu/sportbiliju da naglasi kad edituje komentar, sto inace cesto voli da zamera drugima.



a plakao bih...
blogovatelj blogovatelj 16:33 25.01.2013

Re: Nestade nam

E sad - domaćin ili moderacija?


Da. I ja bih voleo da znam.

blogovatelj blogovatelj 16:34 25.01.2013

Re: Nestade nam




a plakao bih.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:38 25.01.2013

Re: Nestade nam



...ok...



mikimedic mikimedic 17:05 25.01.2013

Re: Nestade nam

blogovatelj





mikimedic mikimedic 17:10 25.01.2013

Re: Nestade nam

evo ga



a evo ga i




blogovatelj blogovatelj 17:23 25.01.2013

Re: Nestade nam

a evo ga i


Da... Dal' je Kralj Petar Prvovenčani bio u grčkom ili turskom delu Kipra, pitanje je sad?!
alselone alselone 12:28 26.01.2013

Re: Nestade nam

kako mi se brisanje komentara penje na pankreas to je strasno. nisam ukacio o cemu se radilo, pa mi je zao.

Vec par puta sam pomisljao da napravim skriptu koja ce svakih 10 minuta pokupiti blogove sa naslovne sa svim komentarima, prebaciti u pdf i aploadovati negde kod sebe na share.

Jednom u par dana to onda lepo pobrisem ako sve bude u redu i mirna Backa. Ako krene brisanje, bar mogu da nadjem sta se dogodilo.
mikimedic mikimedic 21:23 26.01.2013

Re: Nestade nam

Vec par puta sam pomisljao da napravim skriptu koja ce svakih 10 minuta pokupiti blogove sa naslovne sa svim komentarima, prebaciti u pdf i aploadovati negde kod sebe na share.



president1984 president1984 22:26 27.01.2013

Nego...

Ma sve je to lepo. s' ti papirići, a gde je tu pečat?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana