Društvo

Zavera budala

cult RSS / 07.02.2013. u 21:10

Velika tajna je Srbija danas. Nedokučiva, neopisiva bilo kojom umetničkom formom. Možda bi neka hermetičnija slika mogla da je dočara, ali samo ako se dovoljno dugo i duboko zagledaš, pa ove naše živote sam u nju nekako isprojektuješ. Malo bi tu bilo maestrove zasluge. Ispisati ovo što živimo u jednom romanu, pesmi, drami ili eseju nemoguće je zbog kompleksnosti, žitkosti i dubine blata iznad čije površine pokušavamo da se održimo. Živimo loše po svakom merljivom parametru, a nadu u bolje za naših života vide još samo dirljivo naivni optimisti.

Ratne ludake, kojima smo devedesetih dali da nas uzjašu i jašu do lipsavanja, zamenili smo, čista srca i s verom u pristojnu budućnost, ljudima koje smo smatrali normalnim, u smislu da razlikuju elementarno dobro i zlo, koji su u onom krvavom ludilu i opštem kolapsu društva, kao i mi, sačuvali osnovni moral, onaj koji usvojiš kao dete od roditelja, iz dečijih priča, bajki i basni. Misliš, to je dovoljno, a ostalo će zavisiti samo od ličnih sposobnosti. Biće potrebno manje ili više vremena, ali kurs je, konačno, a posle mnogo, mnogo, vremena dobar. Posle celog jednog života. Ili bar mladosti. Međutim, bogatstvo i moć su prejaki magneti. Zaboravi se svako dobro, osim golo lično, kad im se približiš.

Miloševićev policijsko-debeovsko-tajkunski sistem zadužen za isisavanje resursa države i trpanje u sopstvene džepove je opstao. Isporučio tvorca kome i gde je trebalo i nastavio da živi. Kada Đinđića nije uspeo da korumpira, sistem ga je ubio, a na njegovo mesto instalirao Koštunicu i njegovu pravoslavno-ljotić-nedićevsku sektu. Opstanak je bio obezbeđen. I ne samo to. Sistem se razvijao u svim pravcima, usavršavao, usisavao u sebe kompletan državni aparat. A tehnika vladanja je bila jednostavna. S jedne strane imitirati pravnu državu stvaranjem institucija koje se odmah na početku isprazne od svake suštine, ostanu samo nazivi, s druge masmediji koji podražavaju sve najgore u čoveku, grandizacija i tabloidizacija svega do srži, držanje građanstva u stanju fiziološke tuposti, pa plasiranje podobnih informacija, i s treće, naravno, mitologija: taj večiti srpski mit o Kosovu ravnom, o duši bez koje smo ništa, o porazu koji je pobeda jer je nekakvo carstvo nebesko naše i kad to Kosovo toliko puta izgubimo.

Kada se ipak shvatilo da je Koštuničina vizija Srbije kao samodovoljnog manastira u visokoj i od sveta dalekoj gori sasvim suluda, na vlast dovodimo, sad je sasvim jasno - uz blagoslov Sistema - Borisa Nejakog. Niko nije očekivao novog Đinđića, naravno. Ali jeste rad na demontaži aparata. Međutim, ne da od toga nije bilo ništa, već je i cela Demokratska stranka sa sve koalicionim partnerima ubačena u sistem. Institucije se množe, naravno, prazne kao ljušture, ali imaju svoje upravne i nadzorne odbore, preko potrebne za udomljavanje vesele stranačke bulumente koja otima sve što joj dođe pod prste, svako na svom nivou, u skladu sa svojim mogućnostima i stranačkom hijerarhijom. Zakoni se uređuju prema željama i interesima ključnih ljudi Sistema. Cela država je konačno i definitivno upregnuta u svrhu bogaćenja političko-debeovsko-tajkunske kaste. Lopovluk postaje potpuno dominantan i ogoljen. Ponovo poštenje postaje naivnost za žaljenje, a lopovluk i lukavost vrhovna inteligencija i sposobnost. Kad resursi bivaju sasvim isisani, kreće se u pozajmljivanje od budućih generacija. Žonglira se Evropom, Kosovom, Rusijom, Kinom, nije bitno kim. Ideje i ideologije se izbacuju iz stranaka. Samo da se država drži u stanju neuređenosti i pod svojom šapom koliko god je to moguće.

Osećaš se izdanim i prevarenim, opljačkanim, samo ovog puta od tvojih. Doslovno su ti oteli godine. Pogurali ih u džepove. Budale te napravile budalom. Izvrgli ruglu sve ideje zbog kojih si išao na pendreke, svađao se s najbližima. Prodali ih za džipove, flet televizore, durum testenine. Ljudska bedo! I iz straha od povratka ludaka iz devedesetih još te teraju da glasaš za njih. Sedamdeset puta nedeljno promeniš mišljenje o izlasku na izbore. Sve ti je jasno kao dan. Srž tvoja ti ne da da se toliko poniziš, a opet... šta ako dođu oni koji imaju još mrlje tuđe krvi na rukavima iz devedesetih, da te vode u ruske gubernije i putinovske despotije. Na svu muku.

Padom Borisa Nejakog i dolaskom Vučića na vlast dešava se, međutim, ono što apsolutno niko nije očekivao. Čak ni njegovi glasači. Do udara na Sistem. Jedan po jedan padaju mastermajndovi, neprikosnoveni autoriteti, veći i manji igrači. I to upravo po agendi Verice Barać koju su oni naši onako uporno i prezrivo do smrti ignorisali, puštajući svoje tajkunske drugare da se iživljajvaju po njoj u medijima. Po prvi put od Petog oktobra njima je frka. Ne spavaju mirno. Izgleda da je Vučića, za razliku od Borisa Tadića koji je bio njihova lepa krpena lutka na kanape, teško kontrolisati. Nepoverenje u iskrenost Vučićevih poteza je bilo ogromno. I još uvek je. I to je sasvim razumljivo. Ali vreme pokazuje da se stvari kreću u pravcu koji je loš i opasan po Sistem. Upravo ovaj haos uzavreo poslednjih dana, u kojem ne znaš ko koga napada, ko kome radi o glavi, ko je protiv koga, a ko s kim, pokazuje koliko je jak udarac u košnicu bio.

Ono što Vučić iz „operativnih saznanja“ kroz tabloide plasira pokazuje nam da je pljačka države bila veća za red veličina od onog što smo naslućivali. Znali smo da je sve gde ima države u bilo kom obliku deo pljačke. Ali nismo znali da nije bilo ama baš nikakve gadljivosti na kokainski i heroinski novac, veze i ljude. Da nam je otadžbina pretvorena u servis za pranje novca narko klanova. Da su policijski generali njihov deo. Da je sam ministar policije i premijer države sumnjiv glede veza i saradnje s organizovanim kriminalom. Kao u južnoameričkoj državi. Ili Lažnoj Državi Kosovo. Da su to Tadić i ostatak sive demokratske eminencije znali ali nisu reagovali jer su, naravno, saučesnici u Sistemu. Narko kartel je pokupovao pola države. Ostatak Mišković, Beko i par veselih drugara. Car je go i slika je jeziva.

Uspeh udara na Sistem je od nacionalnog značaja i iznad je stranačkih priča i afiniteta. Strašno želim da sve ovo uspe. I da kompromisa ne bude. Ne može se veza premijera i bliskog mu okruženja sa narko mafijom stavljati u stranu zbog njegovih dobrih poteza oko završavanja mučenja s Kosovom kao što to čini Vesna Pešić. Autoritet je ovim izgubio i nadam se da će ostati na tom mestu samo kao korisni idiot samo dok se ne učine „bolni“ kosovski kompromisi i dobije Datum.

Ključne dve stvari za povratak nade iz ruku dirljivo naivnih su demontaža Sistema i završavanje priče s Kosovom, naravno, priznanjem i konačnim razgraničenjem. Dok se to ne odradi, ovo će društvo plutati u limbu dok konačno ne usahne.




Komentari (456)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 12:51 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

To znači da Dačić the Hajzenberg treba da potpiše ukidanje institucija na severu i sve što treba da se odradi radi dobijanje datuma.

Gledajući vesti nekako mislim da se ne bi valjalo mnogo zaletati oko tog datuma.
I odrađivanja.

A onda zakazivanje izbora jer ne može premijer da bude lik koji je na vezi sa narko kartelima. Niti da mu desna i leva ruka budu ljudi koji rade za razne balkanske kriminalne organizacije.

Dakle, posle ne može. Dobro onda.
cult cult 12:55 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

Dakle, posle ne može. Dobro onda.


Pa, vidi, ja bih dan posle čitanja traskripata rasturao vladu. Prosto imam tu udobnost moralisanja i prilično je koristim iz ove pozicije. Ali da sam tamo, upotrebio bih instituciju "korisnog idiota" da se osnovni poslovi završe. Zbog opšteg interesa. Ali bih svima dao do znanja da su izbori gotova stvar i da je sve pitanje nedelja.
freehand freehand 13:06 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

cult
Dakle, posle ne može. Dobro onda.


Pa, vidi, ja bih dan posle čitanja traskripata rasturao vladu. Prosto imam tu udobnost moralisanja i prilično je koristim iz ove pozicije. Ali da sam tamo, upotrebio bih instituciju "korisnog idiota" da se osnovni poslovi završe. Zbog opšteg interesa. Ali bih svima dao do znanja da su izbori gotova stvar i da je sve pitanje nedelja.

Svima nama, mislim da sam dosadio upravo sa takvim rečenicama.
Nego je malo zajebano gaditi se i podržavati istu stvar samo sa dve rečenice razmaka između.
A pretpostavljam da ti je jasno da ja Vučiću toliku vaninstitucionalnu moć ne bih dao ni sa vatrom na grudima i klincima pod noktima.
cult cult 13:34 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

Svima nama, mislim da sam dosadio upravo sa takvim rečenicama.


Ne. Mislim da si previše privržen deesu i da si izgubio mnogo od objektivnosti zbog te žutoplave prizme kroz koju gledaš na sve procese u društvu. Mislim da si iskren u tome jer si verniji ideji od pravih deesovaca sa članskom kartom i životom u stranci. Oni, prosto, procese vide iznutra i zbog blizine im je jasno kakav je hohštapleraj zavladao strankom za vreme Tadića. Ali to prođe vremenom.

Preporuka za tebe i sve ostale: CINS - hrabri i pametni devojke i momci.
freehand freehand 17:13 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

Ne. Mislim da si previše privržen deesu i da si izgubio mnogo od objektivnosti zbog te žutoplave prizme kroz koju gledaš na sve procese u društvu.

I kako da ti odgovorim sad a da to ne bude otužno?
cult cult 17:24 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

jbt, probaj. Nije teško.
Pratim ovaj blog prilično, stekao sam utisak da si često neobjektivan u odbrani njihovih poteza ili napadu na njihove protivnike. Kao da je to prvi princip kad donosiš zaključke. Možda grešim, utisak je samo.
freehand freehand 18:36 08.02.2013

Re: Nego, Kalte

jbt, probaj. Nije teško.

Pa teško je, jer bih i ja morao da biram garnituru u igri "obuci Cult-a", kao što si ti učlinio Freehand-u. A to je bez veze, priznaćeš.
BTW
jer si verniji ideji od pravih deesovaca sa članskom kartom i životom u stranci.

ako sam dobro razumeo - ovo dođe kao neka pohvala? Ako je pohvala to znači da se držim ideje koja je bila i tvoja? Ako je to tako - gde je problem? U tome što na Vučića - posle mnogo razmišljanja, veruj mi - gledam kao na opasnog populističkog šarlatana?
Culte, gledao sam Slobu od '86, vrlo pažljivo. kako nastaje, raste, jača, zakriljuje horizonte. Gledao intelektualce kako mu palaudiraju jer se konačno pojavio neko drugačiji. Gledao bebu kako otiče ztajedno sa prljavom vodom.
I to gledam ponovo.
I nisam spreman ni da okrenem glavu ni da oćutim, kamoli da se pridružujem horskim ovacijama.
I da, spreman sam da u svakom trenutku kažem svoje mišljenje.
Ako to nije neki problem?
juniorr juniorr 14:45 08.02.2013

no problemo

"Živković spreman da vodi Srbiju"
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:53 08.02.2013

Re: no problemo

juniorr
"Živković spreman da vodi Srbiju"


Ocigledno bi covek hteo da ponovo, "zakonitim putem", dobije na poklon od drzave vinograd, mnogo lepsi i veci od onog starog sto ga je prodao
dragoljub92 dragoljub92 15:00 08.02.2013

Re: no problemo

juniorr
"Živković spreman da vodi Srbiju"

savamala savamala 15:02 08.02.2013

Re: no problemo

Ocigledno bi covek hteo da ponovo, "zakonitim putem", dobije na poklon od drzave vinograd,


Зашто мислиш да је било нечега незаконитог у том винограду. Тражио кредит који постојао за ту намену и добио га. Да ли си некада чуо некога да се жалио јер наводно због Живковића није он добио тај кредит? Ја нисам. Мени не смета када неко узме кредит од државе, па чак и да има неке интервенције, када тај кредит има намену да покрене неку производњу. Живковић је узео кредит, направио виноград и касније га продао. Ипак, тај виноград сада постоји, рађа грожђе и неко прави добро вино. Ако неко мисли да је виноград највећи проблем са Живковићем тај онда.... нека честита Дачићу на признању које је добио у Америци.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:32 08.02.2013

Re: no problemo

savamala
Зашто мислиш да је било нечега незаконитог у том винограду. Тражио кредит који постојао за ту намену и добио га. Да ли си некада чуо некога да се жалио јер наводно због Живковића није он добио тај кредит? Ја нисам.


Znaci navoda u "zakonitim putem" se tu nalaze zato sto sam citirao (uobicajene) reci onih koji opravdavaju ceo slucaj. Problem nije u kreditu nego u bespovratnim sredstvima koje idu uz njega. Koliko se secam radilo se o ca. 400.000 evra. Znaci jedan covek je dobio na poklon od drzave otprilike onoliko koliko jedan prosecni radnik u Srbiji zaradi za 100 godina! I sad ces ti, ili bilo ko drugi da mi kazes da je to sasvim ok! Ili da je to mogao da dobije svako! Iako je opste poznato da je prosecna vrednost tog kredita (koliko se secam) bila 40 puta manja!

E sad ja nisam siguran da li je tu sve bilo zakonito ili ne. Nemam ni dovoljno informacija a moguce je da nisam dovoljno ni kompetentan. Prilicno sam ubedjen da je tu bilo neke mucke ili prilikom odlucivanja ko ce i/ili koliko da dobije. Ili je mozda bilo u rokovima pa su dobili oni koji su bili "najbrzi" (sto znaci oni koji su bili najblizi informacijama)...

Ali da zamislimo da je cela prica organoizovana i odradjena tako da nema ni najmanjeg zakonskog prekrsaja. Opet je to za mene jedan od najdrasticnijih primera pretakanja zajednickih para u privatne dzepove od strane politicke elite. A cinjenica da je "sve zakonito" cini celu stvar jos gorom. Sa tacke gledista mene kao obicnog gradjanina je cak i klasicna koprucija u kojoj neki politicar primi miti da bi davaocu nesto omogucio manje drustveno opasna. Zato sto je to onda klasican kriminal protiv koga postoje i klasicna sredstva borbe. A prekrsilac zakona cini isto ono sto sto radi i svaki durgi "kolega" recimo provalnik koji tebi ili meni provali u stan: krsi zakon i rizikuje - pa ako ga ne uhvate, imao je srece ... u suprotnom ce zaglaviti u zatvoru. A protiv ovih koji su ceo sistem - znaci zakone, propise i njihovo sprovodjenje tako lepo organizovali tako da su se sami zakonito obogatili je mnogo teze. Zato je, sto se mene tice najsigurnije: drzati ih sto dalje od vlasti (i usput pokusati raskrinkati da li su ipak negde napravili "gresku u koracima" i da li je bas sve tako cisto kao sto se trude da predstave)...

ps. U ozbiljnoj i demokratskoj zemlji jedan covek na tako visokoj drzavnoj funkciji ne bi smeo ni da dobije tako izrazito visoku beneficiju od drzave odmah po silasku sa vlasti. Aj' da je dobio neku prosecnu visinu kredita pa da covek i kaze ali 40 puta vecu? U tom konkretnom slucaju su takvi krediti trebalo da budu deljeni SAMO ljudima koji su se vec bavili vinarstvom (ili bar poljoprivredom). Ali jbg. sta da se radi ... kad su pisci tih propisa ocigledno imali u vidu da su potencijalni kandidati oni koji sa tim poslom nemaju veze ....
antioksidant antioksidant 16:35 08.02.2013

Re: no problemo

E sad ja nisam siguran da li je tu sve bilo zakonito ili ne. Nemam ni dovoljno informacija a moguce je da nisam dovoljno ni kompetentan. Prilicno sam ubedjen da je tu bilo neke mucke ili prilikom odlucivanja ko ce i/ili koliko da dobije.

сад кад си ти убеђен да је било мућке мислим да је све решено
satinelle satinelle 16:37 08.02.2013

Re: no problemo

Big problemo. Prvo, odakle Zivkovicu sredstva da finansira kupovinu hektara i hektara plodne vojvodjanske zemlje? ZaradiJO?! U medjuvremenu je verovatno i on dobio neku diplomu na fakultetu... Drugo, Zivkovicu uopste nije namenjen taj kredit, vec onome kome ga je "prodao", a dobro bi bilo da znas ko ga je kupio, bilo bi ti mnogo jasnije. M.K. D.S.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:44 08.02.2013

Re: no problemo

ao
сад кад си ти убеђен да је било мућке мислим да је све решено


Ma reseno je tek sad kad si se ti javio ... i pokazao da nemas ni jedne zamerke mom tekstu osim ove (priilcno besmislene)

ps. pa "mucka" iliti vrsta sistemske korupcije je ceo dogadjaj sam po sebi: ljudi na vlasti donesu propise i odluke takve da po silasku sa nje "zakonito" napune sopstvene dzepove iz drzavne kase ...

savamala savamala 16:55 08.02.2013

Re: no problemo

Big problemo. Prvo, odakle Zivkovicu sredstva da finansira kupovinu hektara i hektara plodne vojvodjanske zemlje? ZaradiJO?! U medjuvremenu je verovatno i on dobio neku diplomu na fakultetu... Drugo, Zivkovicu uopste nije namenjen taj kredit, vec onome kome ga je "prodao", a dobro bi bilo da znas ko ga je kupio, bilo bi ti mnogo jasnije. M.K. D.S.


Не знам одакле Живковићу паре за те силне хектаре. Не знам ни одакле му за стан у Београду када га је куповао све возећи се у некаквом џипу. Да ли су га ухапсили они који су га прогањали због тог винограда? Колико знам, нису га хапсили већ су га мало провлачили кроз блато у тадашњим дневним новинама Прес. Данас, некадашњи гоничи доживљавају Живковићеву судбину, сада њих прогоне преко Курира али га, занимљиво, не хапсе. А, раја би требало да буде срећна јер се неко бори против корупције. И, колико се да видети, ево пишу и блогове захвланост као што је овај.

М.К.Д.С. Да, ваљда је продао Костићу виноград али не знам шта је или ко је овај Д.С.
satinelle satinelle 16:58 08.02.2013

Re: no problemo

savamala
Big problemo. Prvo, odakle Zivkovicu sredstva da finansira kupovinu hektara i hektara plodne vojvodjanske zemlje? ZaradiJO?! U medjuvremenu je verovatno i on dobio neku diplomu na fakultetu... Drugo, Zivkovicu uopste nije namenjen taj kredit, vec onome kome ga je "prodao", a dobro bi bilo da znas ko ga je kupio, bilo bi ti mnogo jasnije. M.K. D.S.Не знам одакле Живковићу паре за те силне хектаре. Не знам ни одакле му за стан у Београду када га је куповао све возећи се у некаквом џипу. Да ли су га ухапсили они који су га прогањали због тог винограда? Колико знам, нису га хапсили већ су га мало провлачили кроз блато у тадашњим дневним новинама Прес. Данас, некадашњи гоничи доживљавају Живковићеву судбину, сада њих прогоне преко Курира али га, занимљиво, не хапсе. А, раја би требало да буде срећна јер се неко бори против корупције. И, колико се да видети, ево пишу и блогове захвланост као што је овај.М.К.Д.С. Да, ваљда је продао Костићу виноград али не знам шта је или ко је овај Д.С.


Stvarno ne znas, ili se pravis da ne znas sta je D.S?
satinelle satinelle 17:03 08.02.2013

Re: no problemo

Не знам одакле Живковићу паре за те силне хектаре. Не знам ни одакле му за стан у Београду када га је куповао све возећи се у некаквом џипу. Да ли су га ухапсили они који су га прогањали због тог винограда?

Ne mogu da ga uhapse, jer je drzava napravila u tom momentu Zakon koji subvencionise vinogradarstvo. Zamisli, eto Zivkovic to saznao na vreme. Sada toga vise nema. A nema ni Zivkovica u vinogradarstvu, ali je zato tu MK. I opet ti nije jasno?
savamala savamala 17:20 08.02.2013

Re: no problemo

Stvarno ne znas, ili se pravis da ne znas sta je D.S?


Не, заиста.
antioksidant antioksidant 17:22 08.02.2013

Re: no problemo

osim ove (priilcno besmislene)

pa ako cenis da je besmislena onda stvarno

vaske, druze, da ti kazem - da je zivkovic ukrao spakovali bi ga do sad u zatvor
a slazem se s tobom da je stvar moralno problematicna, samo ti kazem da ti je primedba tipa "ubedjen sam da je mucki bilo" stvarno smesna (nista neuobicajena ali ipak smesna)
savamala savamala 17:25 08.02.2013

Re: no problemo

Ne mogu da ga uhapse, jer je drzava napravila u tom momentu Zakon koji subvencionise vinogradarstvo. Zamisli, eto Zivkovic to saznao na vreme.


Смешно је да ја браним Живковића, не иде то. Ако нису имали због чега да га ухапсе зашто су га провлачили по новинама? И, док су развлачили Живковића, ти исти су пљачкали све у шеснаест, бар тако тврде ови сада.
zilikaka zilikaka 17:46 08.02.2013

Re: no problemo

Да ли си некада чуо некога да се жалио јер наводно због Живковића није он добио тај кредит? Ја нисам. Мени не смета када неко узме кредит од државе, па чак и да има неке интервенције, када тај кредит има намену да покрене неку производњу. Живковић је узео кредит, направио виноград и касније га продао

Ja samo da proverim, ispravite ako grešim.

Koliko se sećam to je bilo pola miliona evra bespovratnog kredita, kako su to lepo umeli da kažu.


Naravno sa de takve stvari upakuju u zakonsku formu.

Ministarstvo daje pare, osniva komisiju (vid, opet komisija), Živković eto konkuriše, i oni, sve u skladu sa zakonom, reše da mu odobre pare i pomognu vrlog mladog vinogradara.

Jedino što ovu priču čini prljavom je da smo svi svesni da takav kredit nije mogla dobiti recimo grupa nekakvih zadrugara, vinara iz Srema.
expolicajac expolicajac 17:53 08.02.2013

Re: no problemo

savamala
Ne mogu da ga uhapse, jer je drzava napravila u tom momentu Zakon koji subvencionise vinogradarstvo. Zamisli, eto Zivkovic to saznao na vreme.


Смешно је да ја браним Живковића, не иде то. Ако нису имали због чега да га ухапсе зашто су га провлачили по новинама? И, док су развлачили Живковића, ти исти су пљачкали све у шеснаест, бар тако тврде ови сада.

Ne brini, proći će te. I mene tako poneki put obuzme da branim Koštunicu, ali ja tada sednem, popijem jednu krušku i kažem sebi, smiri se Ex proćiće.
antioksidant antioksidant 18:19 08.02.2013

Re: no problemo

Jedino što ovu priču čini prljavom je da smo svi svesni da takav kredit nije mogla dobiti recimo grupa nekakvih zadrugara, vinara iz Srema.

kolektivna svest je veoma ozbiljan dokaz
savamala savamala 18:37 08.02.2013

Re: no problemo

Ne brini, proći će te.


Не браним Живковића, ако му буде потребно знаће и сам да се брани. Само ми је одвратно то бацање коске народу који би, ето, требало да буде срећан јер испира уста са неким. На исти начин ми је одвратно и ово што се сада ради са Ђиласом о коме, иначе, имам најгоре могуће мишљење. Већ неколико месеци, из дана у дан, пишу најстрашније ствари о њему. Претпостављам да ту има и истине, можда, чак и доста истине, не знам. И шта је циљ такве политичке технологије. Некога ћеш да упрљаш али нећеш да покрећеш ништа озбиљно против њега у смислу истраге или суда. Ваљда је једини циљ да га ослабиш тачно на ону меру каква ти одговара за будућег потенцијалног партнера. Истовремено, народ срећан јер тамбураш некога ко је, до јуче, био недодирљив. Мерење репа мртвом вуку је једна од најодвратнијих особина која може да се испољи код човека. На жалост, често се испољава.
zilikaka zilikaka 18:40 08.02.2013

Re: no problemo

kolektivna svest je veoma ozbiljan dokaz


Aman bre, naravno da nije dokaz. To je bila opaska na konstataciju da tu nije bilo kršenja zakona. I verovatno nije.

I neću više da se uvlačim u ove i ovakve priče!

Budeš li nastavio, podsetiću te da si onomad izazvan na megdan "Ribanac protiv glavičara".
I pričaću o tome, i samo o tome.
antioksidant antioksidant 18:55 08.02.2013

Re: no problemo

Budeš li nastavio, podsetiću te da si onomad izazvan na megdan "Ribanac protiv glavičara".

i prihvatio sam
i sama biraj sudije
a pobedio sam jer je kupus u glavicama vec izeden cime je dokazao superiornost
(a naravno doci cu da probam i taj ribanac sa kobasicama i rakijom)
expolicajac expolicajac 18:55 08.02.2013

Re: no problemo

Мерење репа мртвом вуку је једна од најодвратнијих особина која може да се испољи код човека. На жалост, често се испољава.

Moraću da popijem još jednu krušku. Ovu preporuku sam ti ja dao.
juniorr juniorr 19:39 08.02.2013

Re: no problemo

MK.



e taj mi ljubimac!
kad Vučko krene na njega, poverovaću da zaista radi ozbiljno.
u medjuvremenu, a da ne dangubim, specijalno za bata koleta...

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:35 08.02.2013

Re: no problemo

savamala
Само ми је одвратно то бацање коске народу који би, ето, требало да буде срећан јер испира уста са неким.
.......................
Мерење репа мртвом вуку је једна од најодвратнијих особина која може да се испољи код човека. На жалост, често се испољава.


Ne kapiram tacno bas sta hoces da kazes ovim u kontekstu nase diskusije i mog posta na koji si se nadovezao? Sta je tu tebi "odvratno"? Sto se kriktikuje jedan od najeklatantnijih primera zloupotrebe vlasti i politicke moci u svrhu licnog bogacenja koje smo imali da vidimo u Srbiji u zadnjih 10-ak godina? Mozda ima i mnogo tezih slucajeva ali ja ne znam ni jedan ovako ocevidan i pred ocima cele javnosti. A odbranu u stilu "nema tu nikakvog zakonskog prekrsaja" dozivljavam kao ruganje direktno u lice milionima gradjana od kojih vecina jedva sastavlja kraj sa krajem. Nesto u stilu: ma ko vas sve ..., stavio sam lepo u dzep pola miliona evra vasih para i sta mi mozete - sve je "po zakonu"...

Mozda je on uzor mnogima koji se u Srbiji bave politikom, ali takav covek da ima trunku morala se bar ne bi vise pojavljivao u javnosti. A on je uvek ponovo pokusavao da drzi (moralne) pridike i sad bi jos da se vrati na politicku scenu. U Nemackoj je prethodni predsednik morao da se povuce sa vlasti zato sto je dobio kredit sa nesto povoljnijim kamatama i zauvek je nestao iz politike. A u Srbiji je "odvratno" neuporedivo teze stvari i kritikovati. Zato i jeste u takvom stanju u kakvom jeste ... A da je iole normalna zemlja, onda bi skandal izbio jos u vreme kad je taj kredit dodeljen i to ne u zutoj stampi, nego u celokupnoj javnosti, u mejnstrim medijima ... Pa bi vlada (i skupstina) morale da pod hitno preispitaju propise i odluke po kojima je tako nesto bilo moguce. I da sve stopira...
hajkula1 hajkula1 22:17 08.02.2013

Re: no problemo

juniorr
MK.



e taj mi ljubimac!
kad Vučko krene na njega, poverovaću da zaista radi ozbiljno.
u medjuvremenu, a da ne dangubim, specijalno za bata koleta...




I meni jedan od, doduše. Još od kako nam je poručio da manje pitamo za platu, mogla bih da ga
hajkula1 hajkula1 22:21 08.02.2013

Re: no problemo

juniorr
MK.



e taj mi ljubimac!
kad Vučko krene na njega, poverovaću da zaista radi ozbiljno.
u medjuvremenu, a da ne dangubim, specijalno za bata koleta...




I meni jedan od, doduše. Još od kako nam je poručio da manje pitamo za platu, mogla bih da ga
savamala savamala 22:40 08.02.2013

Re: no problemo

Sta je tu tebi "odvratno"? Sto se kriktikuje jedan od najeklatantnijih primera zloupotrebe vlasti i politicke moci u svrhu licnog bogacenja koje smo imali da vidimo u Srbiji u zadnjih 10-ak godina? Mozda ima i mnogo tezih slucajeva ali ja ne znam ni jedan ovako ocevidan i pred ocima cele javnosti. A odbranu u stilu "nema tu nikakvog zakonskog prekrsaja" dozivljavam kao ruganje direktno u lice milionima gradjana od kojih vecina jedva sastavlja kraj sa krajem. Nesto u stilu: ma ko vas sve ..., stavio sam lepo u dzep pola miliona evra vasih para i sta mi mozete - sve je "po zakonu"...


Прво, нема разлога да се љутиш. Друго, они који су напали Живковића у том тренутку су могли и да га ухапсе без икаквог проблема. Пошто га нису ухапсили, мој закључак је да је њихов једини циљ био да нама баце прљавог и ружног Живковића, па, да ми испирамо уста са њим и да не размишљамо, а, шта то они раде. Извини, немам намеру да учествујем у циркусу који су организовали они за које мислим да су далеко већи лопови него што је то Живковић.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:00 08.02.2013

Re: no problemo

antioksidant

vaske, druze, da ti kazem - da je zivkovic ukrao spakovali bi ga do sad u zatvor


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:41 09.02.2013

Re: no problemo

savamala

Прво, нема разлога да се љутиш. Друго, они који су напали Живковића у том тренутку су могли и да га ухапсе без икаквог проблема. Пошто га нису ухапсили, мој закључак је да је њихов једини циљ био да нама баце прљавог и ружног Живковића, па, да ми испирамо уста са њим и да не размишљамо, а, шта то они раде. Извини, немам намеру да учествујем у циркусу који су организовали они за које мислим да су далеко већи лопови него што је то Живковић.


Tvoja stvar je da li ces da (ne)ucestvujes "u njihovom cirkusu" ali ti to ne daje za pravo da vredjas one koji ne misle kao ti. Za razliku od tebe ja kao obican gradjanin ne razmisljam u relacijama "oni" i "mi" i to da li je neka zloupotreba vlasti isplivala na povrsinu kao plod unutar- ili medju-partijske borbe je od sekundarnog znacaja za mene. Niti to sto ima "vecih lopova" znaci da treba zatvarati oci pred onim sto je nedvosmisleno jasno za osudu. Uostalom ja ne vidim sada nikavu "organizaciju cirkusa" od strane "njih" povodom Zivkovica. To sto smo se vise nas pobunili protiv njega ovde je posledica njegove najave da se vraca na politicku scenu i izjave da je "spreman da vodi Srbiju". I to ce se uvek desavati dok covek ne ukapira da mu tu vise nema mesta...


dragoljub92 dragoljub92 16:50 09.02.2013

Re: no problemo

I to ce se uvek desavati dok covek ne ukapira da mu tu vise nema mesta...

paz da nije,ćeš ti iz švabiju da nama govoriš ko će ni bude precednik.gledaj si ti tamo kuj će ti bide precednik a srbiju si ostavi nama koji u nju živejemo, vini ič niste potrebni ko savetnici.doznake mož da šalješ,to je poželjno a ostalo jok.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:17 09.02.2013

Re: no problemo

dragoljub92
a srbiju si ostavi nama koji u nju živejemo, vini ič niste potrebni ko savetnici.doznake mož da šalješ,to je poželjno a ostalo jok.


Znas sta Dragoljupce, evo ja vec 20 i kusur godina otkako sam otisao nisam ni jednom glasao - racunao sam bolje je da vi koji tu zivejete sami izaberete najbolje medju vama. Ali ste vi svi zajedno izigrali to poverenje (i to vise puta) - ne zna se ko vise, da li oni koji su birali ili oni koji su bili izabrani. Profuckaste zajednicku nam pradedovinu i zaduziste i praunuke. Zato nesto mislim da bi bilo dobro provesti jednu lustraciju i tom prilikom vama svima zabraniti i da birate i da budete birani. I da to sve preuzmemo mi koji smo otisli negde na stranu. Mozda se to pokaze kao bolje resenje. Gore i tako tesko da moze biti
dragoljub92 dragoljub92 17:36 09.02.2013

Re: no problemo

Mozda se to pokaze kao bolje resenje. Gore i tako tesko da moze biti

najbolje da nas sve džumle isele u tandaranaiku a ovde nasele kinezi,čujem kinezi napustili srbiju pa sag nemamo od kog da kupujemo ćarape i gaće,mada nam ovo drugo i ne treba više.nama da uvezu jednu merkelovu i bog da ni vidi.
čujem bugari pušćaju most preko dunav sag će nas obiđu,što ja mislim da je dobro, kamiondžije dao bog i ostali.železnica nas obišla odavno i sag nema da ni gaze po prugu.
srbija je napredovala jedino u 19.i vek pod obrenovićima i 20.i vek pod komunistima ,aj nek neko dokaže da nisam u pravu.
satinelle satinelle 07:05 10.02.2013

Re: no problemo

Izgleda da dijaspora ipak bolje razmislja. Dragoljubu dokaza nikad malo, unfortenately.
hajkula1 hajkula1 19:46 08.02.2013

Da podsetim

Spisak koji je vlada dobila od EU

1. Sartid

Akteri: Aleksandar Vlahović, ministar privrede; Nemanja Kolesar; Goran Kljajević, predsednik Trgovinskog suda;

Dušan Marčićević, sudija Trgovinskog suda;

Živomir Novaković, direktor “Sartida”

- „Sartid” je prodat iz stečaja neposrednom pogodbom za 23 miliona evra „Ju-Es stilu”, dok su dugovi koji su se procenjivali na 1,7 milijardi dolara preneti na državu.

2. Jugoremedija

Akteri: Jovica Stefanović, vlasnik makedonske firme “Jaka 80”; Zlatko Marković, bivši direktor “Jugoremedije”; Olga Antić, direktorka “Nini”

- Privatizacija „Jugoremedije” koju je 2002. na aukciji kupio Stefanović, a koji se u tom trenutku bio na Interpolovoj poternici, raskinuta je i preduzeće su preuzeli akcionari. Preduzeće je danas na ivici stečaja.

3. Mobtel

Akteri: Bogoljub Karić, vlasnik “Mobtela”

- Savet za borbu protiv korupcije sumnja da je „Mobtel” osnovan uz ozbiljno kršenje zakona, kao i da je Karić većinsko vlasništvo stekao pod sumnjivim okolnostima. Sporno je, prema Savetu, i kako je Vlada oduzela frekvenciju i preduzeće od prvih vlasnika, porodice Karić, pa formirala „Mobi 63”, a zatim ga prodala „Telenoru”, 1,5 milijardi evra.

4. C market

Akteri: Slobodan Radulović; Milan Beko; Miroslav Mišković; Danko Đunić

- Dogovor o prodaji akcija “C marketa” Miškoviću i Beku, umesto na berzi, postignut je u kabinetu tadašnjeg premijera Vojislava Koštunice, u prisustvu Danka Đunića. Oni su 75 odsto akcija kupili za 53 miliona dolara.

5. ATP Vojvodina

Akteri: Ilija Dević, vlasnik ATP Vojvodina; Maja Gojković, eksgradonačelnica Novog Sada; Lidija Tadić, kabinet grada novog Sada; Aleksandar Jeftić, direktor JP “Urbanizam”

- Preduzeće je privatizovano 2004, a kupac Ilija Dević uložio je 30 miliona evra u izgradnju nove autobuske stanice. Gradske vlasti Novog Sada, međutim nisu ispoštovale dogovor da zatvore staru autobusku stanicu.

6. Luka Beograd

Akteri: Milan Beko; Predrag Bubalo, ministar privrede; Miodrag Đorđević, direktor Agencije za privatizaciju; Milko Štimac, Komisija za hartije od vrednosti

- Savet je 2010. podneo krivične prijave protiv 17 osoba. Spor između grada Beograda i Luke Beograd još traje, a mali akcionari tvrde da su pogrešno urađene procene vrednosti kapitala Luke.

7. Nacionalna štedionica

Akteri: Vuk Hamović; Vojin Lazarević; Mlađan Dinkić, guverner NBJ

- Savet tvrdi da je tadašnji guverner omogućio Nacionalnoj štedionici, privatnoj banci koju su kontrolisali Vuk Hamović i Vojin Lazarević, da besplatno koristi opremu i poslovni prostor bivšeg ZOP-a i dodelio joj je bez konkursa isplatu velikog dela stare devizne štednje.

8. Večernje novosti

Akteri: Milan Beko

- Problem je netransparentnost vlasništva u medijima, pa je tako Beko tek 2011. priznao da je vlasnik lista. Savet je podneo krivičnu prijavu protiv sedam osoba osumnjičenih za nezakonit upis akcionarskog društva NIP „Kompanija Novosti” a. d. u Registar Trgovinskog suda 2002. i za kršenje zakona u postupku preuzimanja akcija tokom 2005. i 2006.

9. Veterinarski zavod

Akteri: Dragan Đurić, vlasnik “Zekstre”

- Sumnja se da konzorcijum „Bankoma” i „Zekstre” nije postojao u trenutku kada se prijavio na tender. Vrhovni sud je dva puta poništio rešenja doneta na osnovu odluke tenderske komisije. Agencija za privatizaciju je ipak 28. januara 2005. treći put procenila da je ponuda ispravna.

10. Zastava elektro Rača

Akteri: Ranko Dejanović, suprug ministarke Slavice Đukić Dejanović

- Preduzeće je u stečaju, a Savet ukazuje na propuste Agencije za privatizaciju pri kontroli izvršenja ugovora o privatizaciji, koji je 2006. zaključen s Dejanovićem. Dokumentacija koju je Savet analizirao ukazuje i na nenamensko trošenje sredstava koja je „Zastavi elektro” odobrio Fond za razvoj.

11. Tehnohemija

Akteri: Veljko Žižić; Milan Beko

- Agencija za privatizaciju je raskinula ugovor s kupcem „Tehnohemije”, zbog neizmirenih obaveza. Savet je ukazao Vladi da se veći deo nekretnina „Tehnohemije” nalazi na lokaciji obuhvaćenoj promenama urbanističkog plana kojima je promenjena namena dela zemljišta u Luci Beograd.

12. Srbolek

Akteri: Jovica Stefanović Nini

- Komisija za hartije od vrednosti je 2007. utvrdila da su Stefanovićeva preduzeća preuzela kontrolu nad fabrikom lekova „Srbolek”, a da nisu dala ponudu za preuzimanje akcija i naložila mu da proda akcije ili da podnese ponudu. Stefanović je formalno izvršio ovaj nalog, ali je zadržao faktičku kontrolu nad „Srbolekom”, koji je 2011. bankrotirao.

13. Šinvoz

Akteri: Nebojša Ivković

- Preduzeće je u stečaju od novembra 2007. Agencija za privatizaciju je tri godine omogućavala kupcu da kršenjem zakona i ugovora namerno vodi firmu u stečaj, iako joj je bilo poznato da Nebojša Ivković nije izvršio investicionu obavezu iz ugovora u kupoprodaji kapitala. Tek posle ulaska u stečaj, Agencija je 31. januara 2008. raskinula ugovor.

14. Keramika, Kanjiža

Akteri: Milan Lukić; Živorad Vojinović

- Sukob dvojice vlasnika oko kontrole nad firmom doveo je do toga da preduzeće skoro bankrotira, a šteta je procenjena na 15 miliona evra. Policija šest puta opstruirala sprovođenje sudske odluke i uvođenje većinskih vlasnika i legalnih organa „Keramike” u preduzeće.

15. Prosveta

Akteri: “Media II” d.o.o. (Dejan Pantović, Teodora Pantović)

- Savet je ukazao da su kupac i Agencija za privatizaciju kršili zakon i ugovor o privatizaciji nekadašnje najveće izdavačke kuće na Balkanu, jer kupac firma „Media II” ne samo da nije izvršila ugovorne obaveze, već je u međuvremenu prodao deo imovine „Prosvete” i novac zadržao za sebe.

16. Poslovi Azotare Pančevo

Akteri: Radosav Vujačić, predstavnik „Srbijagasa”; „Vikorija logistik“; „Ju point“ Zorana Drakulića; „Invej“ Predraga Rankovića Peconija

- Azotara pretrpela štetu od 17 miliona evra. Preduzeću „Viktorija logistik” pozajmljuje pšenicu za 12 dinara po kilogramu, da bi je prodala preduzeću „Ju point”, po ceni od devet dinara za kilogram.

17.Trudbenik gradnja

Akteri: Dragan Kopčalić, vlasnik “Montere”

- Savet ukazuje na propuste Agencije za privatizaciju i Ministarstva ekonomije u kontroli izvršenja ugovora o prodaji “Trudbenika” preduzeću „Montera” Dragana Kopčalića, nekadašnjeg predsednika beogradskog odbora DS. Kontrola Agencije potvrdila je navode Saveta, ali je Agencija odbila da raskine ugovor.

18. Konverzija Del Real

Akteri: Miroslav Mišković

- Miškovićeva kompanija “Del Real”, posle više od dve godine, odustala je od pokušaja da konverzijom stekne pravo vlasništva nad 16 hektara zemljišta u novobeogradskom bloku 53. Ova kompanija podneće Beogradu zahtev za prestanak i prava korišćenja ove parcele.

19. Nuba

Akteri: Oliver Dulić, eksministar; Zoran Drobnjak, direktor “Puteva Srbije”

- Optužnica protiv Dulića vraćena je na doradu. On se sumnjiči da je izdao dozvolu za izgradnju optičkog kabla duž koridora 10 preduzeću „Nuba invest”, što je posao vredan pet miliona evra, bez tendera. Neobično je da je posao dobilo nepoznato preduzeće.

20. Koncesija autoput

Akteri: Velimir Ilić, ministar za kapitalne investicije

- Ugovor o koncesiji je pod nejasnim okolnostima sklopila tehnička vlada, a raskinut je zbog dodatnog uslovljavanja koncesionara, koji je od države tražio da preuzme garancije da će godišnji promet biti bar 200 miliona evra, da se rok gradnje produži na četiri, a koncesija sa 25 na 30 godina. U toku je međunarodna arbitraža.

21. Izvoz šećera

Akteri:“MK komerc”; Miroljub Labus, ekspotpredsednik Vlade

- Savet smatra da još nije do kraja okončana istraga o tome ko je u Srbiji uvozio jeftiniji šećer od šećerne trske, prepakivao ga i kao skuplji, domaći šećer od šećerne repe, izvozio ga u EU, koja je početkom 2003. našoj zemlji uvela sankcije na izvoz šećera.

22. Putnik

Akteri: Srba Ilić, vlasnik “Univorld holdings limited”

- „Putnik” je privatizovan metodom javnog tendera u maju 2003. između ATD „Putnik” kao prodavca, Agencije za privatizaciju i „Univorld holdings limited” (UHL) kao kupca. Agencija za privatizaciju je ugovor kasnije raskinula, pa je UHL je pokrenuo postupak pred Međunarodnim arbitražnim sudom koji je rešen u korist ove firme.

23. Srbija turist

Akteri: Srba Ilić, vlasnik “Univorld holdings limited”

- UHL je 2003. s preduzećem „Srbija turist” a. d. iz Niša i Agencijom za privatizaciju zaključio ugovor o prodaji i kupovini društvenog kapitala „Srbija turista”. Kao i u slučaju „Putnika”, Agencija je 2006. raskinula ugovor, iako je ugovor zaključen dve godine pre nego što su nove odredbe stupile na snagu.

24. Galenika

I ovaj slučaj imao je epilog pred Međunarodnim arbitražnim sudom. U postupku „Valeant farmasutikals internešnal” (SAD) protiv države sud je 2004. doneo odluku kojom je ICN je ovlašćen da povrati osnovni novčani ulog u „ICN Galeniku” do iznosa od 50 miliona američkih dolara i da ovo pravo ICN-a treba da se obezbedi putem likvidacije te kompanije.

http://www.naslovi.net/2012-12-17/pravda/ovo-su-24-sporne-privatizacije-koje-su-pod-istragom/4205458




antioksidant antioksidant 19:53 08.02.2013

Re: Da podsetim

Spisak koji je vlada dobila od EU

a koji je eu (tj komisija) dobio(la) od verica barac
niccolo niccolo 20:04 08.02.2013

Re: Da podsetim

Spor između grada Beograda i Luke Beograd još traje, a mali akcionari tvrde da su pogrešno urađene procene vrednosti kapitala Luke.

Само да ово апдејтујемо - више не траје, одлучено у корист ЛБ...
juniorr juniorr 20:55 08.02.2013

Re: Da podsetim

Spisak koji je vlada dobila od EU


Hajkula 1, kaže se lepo : "Da te nema, trebalo bi te izmisliti"
Neka si, vala, ovde postovala famozni spisak, koliko njih ga zna, toliko baš i ne.

Vlahović, Djunić, Labus, pa Beko svuda.......
Meni jako nedostaje na tom spisku potpuno problematična privatizacija "BIP-a", pivare čije se ogromne ljušture baškare u podnožju Dedinja, na najboljoj lokaciji u gradu, stoje tamo ko ruglo i sablast, jer proizvodnje nema, prazne su to hale i propale fasade.
Eeeee, kad će se znati ko je stvarno kupio "BIP"?

Onda, "Politika"!
Vučko se, pod jedan maltene zaklinjao, da će odmah ispitati privatizaciju "Politike", od Hombaha naovamo, do Bogićevića, kad ono nating. Zamrla priča.

Bujke veseo, tiraž malecak, ugled ne postoji, direktorka Glišić, nekad žena od najvećeg poverenja Milana zvanog Cepter, i dalje tamo nešto zbraja i oduzima, a šta gospon Baja, najbolji drug na Dušana Petrovića radi - kao fifty vlasnik "Politike" - to se ne zna.
Nisu ga ni videli, čujem. Ali je vlasnik, ihaj.....

Možda neko ima info plus o te dve privatizacije!






hajkula1 hajkula1 22:29 08.02.2013

Re: Da podsetim




Stavila sam spisak privatizacija za koje je zainteresovana EU.

Ako bi stavili spisak svih lopovskih privatizacija, bio bi ko "Rat i mir" Blog ne bi izdrzao, puko bi.
Nego, ima li neka pristojna privatizacija, da napravimo spisak? Zasto sam ubeđena da tu nema posla

PS
A BIGZ?
niccolo niccolo 22:31 08.02.2013

Re: Da podsetim

ima li neka pristojna privatizacija

Како не, рецимо Техногас (приватизован од стране Мессера)...


п.с. Ко зна када је била та приватизација?
cassiopeia cassiopeia 22:35 08.02.2013

Re: Da podsetim

niccolo
ima li neka pristojna privatizacija

Како не, рецимо Техногас (приватизован од стране Мессера)...


п.с. Ко зна када је била та приватизација?


Google kaže 1997.god

freehand freehand 22:35 08.02.2013

Re: Da podsetim

niccolo
ima li neka pristojna privatizacija

Како не, рецимо Техногас (приватизован од стране Мессера)...


п.с. Ко зна када је била та приватизација?

Mislim pre ovoga, i mislim da je ta prodaja bila čista. Ne znam da je tu bilo prašine. Oni jedan ozbiljan deo imaju u Pančevu, naslonjeni su na "Azotaru" (žicom a verovatno i nekim cevkama) Nikad nisam čuo da je tu bilo išta sumnjivo.
niccolo niccolo 22:36 08.02.2013

Re: Da podsetim

Google kaže 1997.god

Е па сад...вараш
cassiopeia cassiopeia 22:39 08.02.2013

Re: Da podsetim

niccolo
Google kaže 1997.god

Е па сад...вараш


Aha
niccolo niccolo 22:40 08.02.2013

Re: Da podsetim

Nikad nisam čuo da je tu bilo išta sumnjivo.

Није. Узели Немци и воде већ 16 година...
petronijevic001 petronijevic001 22:54 08.02.2013

Re: Da podsetim

Вучићева "борба против корупције" се своди на узурпацију судске власти и јавнотужилачке функције од стране их тзв."радних група" и политичара који нису део ни тужилаштва ни суда.Тужилаштво и судови имају само формалну улогу и само аминују оно што им је сервирано а стварна судскотужилачка функција је измештена у домен извршне власти.Вучић и његове радне групе представљају једну форму ванредног(преког) суда, који поступа без било каквих законских ограничења.

Домети ове кампање су врло спорни.Преферирају се обавезна хапшења , уз претходну најаву кроз медије.Рационално би било у тајности спроводити одређене предкривичне радње, а то јавно објавити тек када се оформи довољно доказног материјала за подизање оптужнице.Тада Вучићева кампања не би уживала толику подршку али би прикупљање доказа било много ефикасније.
cult cult 23:06 08.02.2013

Re: Da podsetim

Izgleda da su do te "uzurpacije" javni tužioci čituckali novine i zviždukali za vreme radnog vremena. Šteta je što ih se mora uzurpirati da bi radili svoj posao.
Mislim da je, elem, nešto drugo u pitanju. Sad, naime, postoji politička volja da se te stvari rade. Da li je lepo što se podaci iz istraga puštaju u javnost preko Službenog glasnika SNS - Informera? Nije. Ali, jbg, daleko smo mi od savršenstva.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:16 08.02.2013

Re: Da podsetim

cult
Izgleda da su do te "uzurpacije" javni tužioci čituckali novine i zviždukali za vreme radnog vremena. Šteta je što ih se mora uzurpirati da bi radili svoj posao.
Mislim da je, elem, nešto drugo u pitanju. Sad, naime, postoji politička volja da se te stvari rade. Da li je lepo što se podaci iz istraga puštaju u javnost preko Službenog glasnika SNS - Informera? Nije. Ali, jbg, daleko smo mi od savršenstva.


Upravo tako. Gade mi se institucije sistema, koje cekaju da im se da mig preko medija da smeju da rade svoj posao. FUJ
Ali jebi ga, takvi smo kad nismo bolji. Negde mora da se pocne.
hajkula1 hajkula1 23:55 08.02.2013

Re: Da podsetim

cassiopeia
niccolo
ima li neka pristojna privatizacija

Како не, рецимо Техногас (приватизован од стране Мессера)...

п.с. Ко зна када је била та приватизација?


Google kaže 1997.god





- bili su neuki
- plašili su se
- imali smo nezgodnog inzenjera koji je s naše strane bio jedan od glavnih (a s njihove strane su bile projektantske kuće koje su angazovale agencije ... koje su angazovali saveti koje su angazovali investitori) kod rekonstrukcija, dogradnje, modernizacije
Hoću reći da su investitori najveći deo investicija zadrzali za sebe.
I - ni reč.




sugar59 sugar59 23:33 09.02.2013

Re: Da podsetim


petronijevic001
Вучићева "борба против корупције" се своди на узурпацију судске власти и јавнотужилачке функције од стране их тзв."радних група" и политичара који нису део ни тужилаштва ни суда.Тужилаштво и судови имају само формалну улогу и само аминују оно што им је сервирано а стварна судскотужилачка функција је измештена у домен извршне власти.Вучић и његове радне групе представљају једну форму ванредног(преког) суда, који поступа без било каквих законских ограничења.



Da apsurd bude veći, svi uhapšeni su optuženi za zloupotrebu službenog položaja. Kako se zove ovo što on radi?
hajkula1 hajkula1 17:08 09.02.2013

Tek je 371


Ono što Vučić iz „operativnih saznanja“ kroz tabloide plasira pokazuje nam da je pljačka države bila veća za red veličina od onog što smo naslućivali. Znali smo da je sve gde ima države u bilo kom obliku deo pljačke.


Ono nešto o razmeri opljačkanog o čemu sam pričala, delovalo ti je neuverljivo i preterano. Priznajem da sadašnje informacije i abrovi čije potvrde stižu, prevazilaze i moje kapacitete. Jeziva i čudovišna stvarnost koje smo malo svesni.

Ali nismo znali da nije bilo ama baš nikakve gadljivosti na kokainski i heroinski novac, veze i ljude. Da nam je otadžbina pretvorena u servis za pranje novca narko klanova. Da su policijski generali njihov deo. Da je sam ministar policije i premijer države sumnjiv glede veza i saradnje s organizovanim kriminalom. Kao u južnoameričkoj državi. Ili Lažnoj Državi Kosovo. Da su to Tadić i ostatak sive demokratske eminencije znali ali nisu reagovali jer su, naravno, saučesnici u Sistemu. Narko kartel je pokupovao pola države. Ostatak Mišković, Beko i par veselih drugara. Car je go i slika je jeziva.


Trgovina drogom je koren moći današnjih velikih banaka, mega-korporacija, u temelju organizacija i institucija koje su najmoćnije u svetu, koje su globalno najmoćnije.
Sa američke strane, podrška Dačiću, čime ne treba da se iznenađujemo, niti on treba da bude iznenađen sledom događaja, kroz neko vreme (bez obzira da li je i kako bio u vezi sa kartelom).




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana